Телефон арқылы сауал салудың компьютерлендірілген жүйесі әдісімен жалпымемлекеттік статистикалық байқауларды өткізу әдістемесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Статистика комитеті Төрағасының 2020 жылғы 17 маусымдағы № 29 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 22 маусымда № 20882 болып тіркелді.

      "Мемлекеттік статистика туралы" 2010 жылғы 19 наурыздағы Қазақстан Республикасы Заңының 12-бабының 5) тармақшасына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 қыркүйектегі № 1011 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі туралы ереженің 17-тармағының 258) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Телефон арқылы сауал салудың компьютерлендірілген жүйесі әдісімен жалпымемлекеттік статистикалық байқауларды өткізу әдістемесі бекітілсін.

      2. "Телефон арқылы пікіртерім жүргізудің компьютерлендірілген жүйесі әдісімен жалпымемлекеттік статистикалық байқауларды өткізу бойынша әдістемені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Статистика комитеті төрағасының 2017 жылғы 3 мамырдағы № 67 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 15225 болып тіркелген, Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде 2017 жылғы 27 маусымда жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      3. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Статистика комитетінің Статистикалық қызметті жоспарлау басқармасы Заң басқармасымен бірлесіп заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Статистика комитетінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      4. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Статистика комитетінің Статистикалық қызметті жоспарлау басқармасы осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Статистика комитетінің құрылымдық бөлімшелері мен аумақтық органдарына жұмыс бабында басшылыққа алу және пайдалану үшін жеткізсін.

      5. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Статистика комитеті төрағасының орынбасарына (Ж.Ә. Жарқынбаев) жүктелсін.

      6. Осы бұйрық оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Төраға Н. Айдапкелов

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрлігі
Статистика комитеті
Төрағасының
2020 жылғы 17 маусымдағы
№ 29 бұйрығымен
бекітілген

Телефон арқылы сауал салудың компьютерлендірілген жүйесі әдісімен жалпымемлекеттік статистикалық байқауларды өткізу әдістемесі

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Телефон арқылы сауал салудың компьютерлендірілген жүйесі әдісімен жалпымемлекеттік статистикалық байқауларды өткізу әдістемесі (бұдан әрі – Әдістеме) "Мемлекеттік статистика туралы" 2010 жылғы 19 наурыздағы Қазақстан Республикасы Заңының 12-бабының 5) тармақшасына (бұдан әрі – Заң) сәйкес әзірленді.

      2. Осы Әдістеме телефон арқылы сауал салудың компьютерлендірілген жүйесі (бұдан әрі - ТСКЖ) әдісімен жалпымемлекеттік статистикалық байқаулар шеңберінде алғашқы статистикалық деректерді жинауды ұйымдастыру және өткізудің негізгі тәсілдерін айқындайды.

      3. Әдістемені Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Статистика комитеті (бұдан әрі – Комитет) және оның аумақтық органдары жалпымемлекеттік статистикалық байқауларды өткізу кезінде қолданады.

      4. Осы Әдістемеде Заңда айқындалған мәндердегі ұғымдар, сондай-ақ келесі анықтамалар пайдаланылады:

      1) алдын-ала байланыс – алғашқы статистикалық деректерді жинау әдісін нақтылау және (немесе) телефон арқылы сауал салудың өткізілетін күні туралы хабарлау мақсатында сауал салу субъектілеріне қоңырау шалуды жүзеге асыру;

      2) сауал салудың субъектісі – ТСКЖ әдісімен жалпымемлекеттік статистикалық байқаулардың шеңберінде алғашқы статистикалық деректерді жинау мақсатында сауал салуға жататын респонденттер, үй шаруашылықтары.

      3) супервайзер – телефон интервьюері жұмысының сапасын бақылауды және бағалауды жүзеге асыратын аумақтық статистика органының лауазымды адамы;

      4) телефон интервьюері – функционалдық міндеттеріне ТСКЖ-ны пайдаланумен жалпымемлекеттік статистикалық байқаулар бойынша алғашқы статистикалық деректерді жинауды өткізу кіретін аумақтық статистика органының лауазымды тұлғасы.

2-тарау. Телефон арқылы сауал салуды ұйымдастыру және өткізу

1-параграф.Телефон арқылы сауал салуды ұйымдастыру және өткізу кезеңдері

      5. Телефон арқылы сауал салуды ұйымдастыру және өткізу кезеңдері:

      1) телефон арқылы сауал салу жүргізуге арналған дайындық жұмыстары;

      2) телефон арқылы сауал салуды жүргізу;

      3) телефон интервьюерінің жұмыс сапасын бақылау және бағалау.

2-параграф. Телефон арқылы сауал салуды жүргізуге арналған дайындық жұмыстары

      6. Телефон арқылы сауал салуды жүргізуге арналған дайындық жұмыстары телефон интервьюерлерін дайындау, жадынаманы әзірлеу, телефон арқылы сауал салу субъектілерінің тізбесін айқындау, телефон арқылы сауал салудың уақыты туралы сауал салу субъектілеріне хабарлауды қамтиды.

      7. Телефон интервьюерлерін дайындауды аумақтық статистика органдарының салалық құрылымдық бөлімшелері жүзеге асырады және мыналарды қамтиды:

      1) телефон интервьюерлерін статистикалық әдіснамаға, телефон арқылы сауал салуды жүргізу технологиясына, телефон арқылы сауал салуды жүргізу және алғашқы статистикалық деректерді КСТЖ енгізу бойынша бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеуге оқыту;

      2) телефон арқылы сауал салуға икемделген статистикалық байқауларды өткізуге арналған статистикалық нысандарды зерделеу;

      3) телефон арқылы сауал салуды жүргізу кезінде (мысалы: дауыс ырғағы, жауапқа ден қоюы) туындайтын олардың ықтимал сұрақтарына жауаптарды дайындаумен сауал салу субъектілерінің мінез-құлқын зерделеу.

      8. Телефон арқылы сауал салуға икемделген әр статистикалық нысан үшін тиісті статистикалық нысанды әзірлеуге жауапты Комитеттің құрылымдық бөлімшелері статистикалық байқауға телефон интервьюері үшін жадынама дайындайды.

      9. Осы Әдістемеге 1-қосымшаға сәйкес келтірілген өзекті телефон нөмірлері бар сауал салу субъектілерінің тізбесін (бұдан әрі - Тізбе) аумақтық статистика органдарының салалық құрылымдық бөлімшелері алдын-ала байланысу арқылы қалыптастырады.

      10. Сауал салудың субъектісіне телефон арқылы сауал салу жүргізілгенге дейін күнтізбелік үш күннен кешіктірмей мәтіндік қысқа хабарламалар сервисі арқылы біржолғы хабарлама жіберу (SMS-хабарлама) немесе телефон қоңырауын шалу арқылы сауал салу уақыты туралы хабарланады.

3-параграф. Телефон арқылы сауал салу жүргізу

      11. Сауал салудың субъектілеріне қоңырау шалу стационарлық, айрықша жағдайларда ұялы телефон нөмірлеріне (стационарлық нөмірі болмаған және (немесе) қоңырау шалынбаған жағдайда) жүргізіледі.

      12. Бір статистикалық нысан бойынша телефон арқылы сауал салудың ұзақтығы 30 минуттан аспайды.

      13. Егер сауал салудың субъектісімен байланыс орнатылған жағдайда, қоңырау шалуды өндеуді телефон интервьюері жүзеге асырады:

      1) телефон нөмірі жоқ және (немесе) қате нөмір туралы ақпарат алынса, дұрыс емес нөмір туралы белгі қояды және қоңырау шалу тоқтатылады;

      2) телефон қоңырауына жауап берген абоненттен телефон нөмірі қате екендігі туралы ақпарат алынып, бұл ретте сауал салу субъектісінің дұрыс нөмірі ұсынылса, телефон интервьюері жүйеге дұрыс нөмірді енгізеді және қайта қоңырау шалу қажеттілігі жөнінде белгі қояды;

      3) сауал салу субъектісі телефон арқылы сауал салуға дайын болмаса және қайта қоңырау шалуды сұраса, телефон интервьюері қолайлы уақытты нақтылайды және белгіленген уақытта қайта қоңырау шалу қажеттілігі туралы тиісті белгі қояды;

      4) сауал салу субъектісі телефон арқылы сауал салудан бас тартса, телефон интервьюері телефон арқылы сауал салудан бас тарту туралы және (немесе) сауал салу субъектісінің келісуімен алғашқы статистикалық деректерді жинау тәсілін өзгерту қажеттілігі туралы тиісті белгіні қояды;

      5) әңгімелесу кезінде телефон байланысы үзілсе, телефон интервьюері байланыстың үзілген сәтінен бастап қайта қоңырау шалуды жүзеге асырады немесе қайта қоңырау шалу уақытының аралығын белгілейді. Одан әрі сауал салу субъектісіне қоңырау шалу мүмкін болмаған жағдайда, телефон интервьюері телефон арқылы сауал салуды аяқтау үшін жүйеде ТСКЖ тәсілімен алғашқы статистикалық деректерді жинау мүмкін еместігі туралы тиісті белгіні қояды;

      6) сауал салу субъектісі диалог жүргізуге дайын болғанда, телефон арқылы сауал салу басталады.

      14. Егер сауал салу субъектісі телефон нөміріне жауап бермеген, нөмірі бос емес, сөніп тұрған жағдайларда, қоңырау шалу жүзеге асырылмады деп саналады. Бұл жағдайларда ТСКЖ жүйесі телефон интервьюері берген уақыт аралығына сәйкес сауал салу субъектілерінің нөміріне қайта қоңырау шалады. Қайта қоңырау шалу телефон арқылы сауал салу жүргізу кезеңі аяқталғанға дейін кем дегенде 4 рет жүзеге асырылады. Қоңырау шалу жүзеге аспағанда, телефон интервьюері "жауап жоқ" деген белгі қояды.

      15. "Жауап жоқ" фактісі анықталған кезде, сауал салу субъектісінің статистикалық байқаулар бойынша алғашқы статистикалық деректерді беруі Заңның 17-бабы 1-тармағының 3-1) тармақшасында көрсетілген баламалы тәсілдермен жүзеге асырылады.

      16. Жауап бермеген сауал салу субъектісін ауыстыру статистикалық байқаудың нақты түріне байланысты болады және аумақтық статистика органдарының салалық бөлімшелері айқындайды.

      17. Телефон арқылы сауал салу кезінде ТСКЖ арқылы телефон интервьюері мен сауал салу субъектісінің арасындағы телефонмен сөйлесудің автоматты түрде жазбасы жүргізіледі.

      18. Телефон арқылы сауал салу аяқталған соң, жиналған алғашқы статистикалық деректер Комитеттің алғашқы статистикалық деректерді бірыңғай сақтау базасына жолданады.

4-параграф. Телефон интервьюерінің жұмыс сапасын бақылау және бағалау

      19. Анық ресми статистикалық ақпаратты тұрақты негізде алу мақсатында телефон интервьюерлері жұмысының сапасын бағалау жүргізіледі.

      20. Телефон интервьюерінің жұмыс сапасын бағалауды жүргізу мынадай іс-шараларды:

      1) бағаланатын телефон интервьюерлері бойынша қажетті құжаттарды (бағалау парағы, ТСКЖ-дан түсірілген телефон арқылы сауал салу нәтижелері туралы есептер) дайындауды;

      2) супервайзердің телефон арқылы сауал салудың (жазбалардың жалпы санынан кем дегенде 5%-ы) жазбаларын іріктемелі түрде тыңдауын;

      3) жұмыс сапасына бағалау жүргізу күнін белгілеуді қамтиды.

      21. Телефон интервьюерінің жұмыс сапасын бағалау осы Әдістемеге 2-қосымшаға сәйкес телефон интервьюерінің жұмыс сапасын бағалау парағында көрсетілген өлшемшарттар негізінде жүзеге асырылады және келесіні қамтиды:

      1) толық қамту. Толық қамту өлшемшарты Тізбеден сауал салу субъектілерін барынша көп қамтуды білдіреді. Бағалау 1-ден 3-ке дейінгі балдық шәкіл бойынша өтеді (сауал салудың субъектілерінің 80% -дан 100%-ға дейін - 3, 60%-дан 80%-ға дейін - 2, 60%-дан кем - 1).

      2) дәлдік. Осы өлшемшарт статистикалық нысанды толтыру кезінде телефон интервьюері жол берген қателерді анықтау үшін телефон арқылы сауал салу уақытындағы статистикалық нысандарды толтыру сапасын бағалауға негізделеді. Бағалау 1-ден 3-ке дейінгі балдық шәкіл бойынша жүргізіледі (қатесі жоқ – 3, қателер – 1-ден 3-ке дейін, 3-тен көп қате – 1).

      3) құзыреттілік. Телефон арқылы сауал салу кезінде телефон интервьюерінің статистикалық нысандарға нұсқаулықтың талаптарын сақтауы. Бағалау 1-ден 2-ге дейінгі балдық шәкіл бойынша жүргізіледі (статистикалық нысанға нұсқаулықтың талаптарын толық сақтау -2).

      4) сауал салу субъектілерінің қанағаттанушылығы. Осы өлшемшарт телефон арқылы өткізілген сауал салудың сапасы туралы сауал салу субъектісінің жауабына негізделеді. Бағалау 1-ден 2-ге дейінгі балдық шәкіл бойынша жүргізіледі (80%-дан 100%-ға дейін қанағаттанушылық - 2, 80%-дан кем - 1).

      Жоғарыда көрсетілген өлшемшарттардың жалпы балы 10-нан аспайды.

      22. Супервайзер бағалау парағын толтырады және оны өткізгеннен кейін телефон интервьюерін он жұмыс күні ішінде жұмыс сапасын бағалау нәтижелерімен таныстыру өткізеді.

      23. Телефон интервьюерінің сапасын бағалау тоқсанына кемінде бір рет әрбір телефон интервьюері үшін әр статистикалық байқау бойынша жеке жүргізіледі.

      24. Бағалау нәтижелері бойынша сәйкессіздіктер анықталған жағдайда, супервайзер телефон интервьюерін қайта даярлау немесе оны ауыстыру қажеттілігі туралы шешім қабылдайды.

  Телефон арқылы сауал салудың
компьютерлендірілген жүйесі
әдісімен жалпымемлекеттік
статистикалық байқауларды
өткізу әдістемесіне
1-қосымша

Өзекті телефон нөмірлері бар сауал салу субъектілерінің тізбесі

      Респонденттер үшін:

БСН/ЖСН1

ӘАОЖ2

Атауы

Стационарлық телефон нөмірі

Ұялы телефон нөмірі

Қалааралық телефон коды

Телефон нөмірі

1

2

3

4

5

6







      Үй шаруашылықтары үшін:

Үйдің коды

Пәтердің коды

ӘАОЖ

Мекен-жайы

Үйдің нөмірі

Пәтердің нөмірі

Стационарлық телефон нөмірі

Ұялы телефон нөмірі

Байланыстағы адамның тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

Қалааралық телефон коды

Телефон нөмірі

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10











      _____________________________

      Ескертпе:

      1БСН/ЖСН - Бизнес-сәйкестендiру нөмiрi / Жеке сәйкестендiру нөмiрi

      2ӘАОЖ –Әкімшілік-аумақтық объектілердің жіктеуіші

  Телефон арқылы сауал салудың
компьютерлендірілген жүйесі
әдісімен жалпымемлекеттік
статистикалық байқауларды
өткізу әдістемесіне
2-қосымша

Телефон интервьюерінің жұмыс сапасын бағалау парағы

      Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)_____________________________

      Құрылымдық бөлімше________________________________________________

      Бағалау кезеңі_______________________________________________________

      Статистикалық байқаудың атауы_______________________________________

Толық қамту

Дәлдік

Құзыреттілік

Сауал салу субъектілерінің қанағаттанушылығы

1-3 балл

1-3 балл

1-2 балл

1-2 балл

      Жалпы балл көрсетіледі _____________

      5 балдан төмен – қанағаттанарлықсыз; 5-8 балл – қанағаттанарлық; 8-10 балл – тиімді.

      Бағалауды жүргізген супервайзер:

      Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) _____________________________

      Лауазымы ___________________________________________________________

      Қолы _________________Күні________________

      Бағалау нәтижелерімен таныстым:

      Тегі, аты, әкесінің аты(бар болған жағдайда) _____________________________

      Қолы _________________Күні________________

Об утверждении Методики по проведению общегосударственных статистических наблюдений методом компьютеризированной системы телефонного опроса

Приказ Председателя Комитета по статистике Министерства национальной экономики Республики Казахстан от 17 июня 2020 года № 29. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 22 июня 2020 года № 20882

      В соответствии с подпунктом 5) статьи 12 Закона Республики Казахстан от 19 марта 2010 года "О государственной статистике" и подпунктом 258) пункта 17 Положения о Министерстве национальной экономики Республики Казахстан, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 сентября 2014 года № 1011, ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемую Методику по проведению общегосударственных статистических наблюдений методом компьютеризированной системы телефонного опроса.

      2. Признать утратившим силу приказ Председателя Комитета по статистике Министерства национальной экономики Республики Казахстан от 3 мая 2017 года № 67 "Об утверждении Методики по проведению общегосударственных статистических наблюдений методом компьютеризированной системы телефонного опроса" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 15225, опубликован 27 июня 2017 года в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан).

      3. Управлению планирования статистической деятельности совместно с Юридическим управлением Комитета по статистике Министерства национальной экономики Республики Казахстан обеспечить в установленном законодательством порядке:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Комитета по статистике Министерства национальной экономики Республики Казахстан.

      4. Управлению планирования статистической деятельности Комитета по статистике Министерства национальной экономики Республики Казахстан довести настоящий приказ до структурных подразделений и территориальных органов Комитета по статистике Министерства национальной экономики Республики Казахстан для руководства и использования в работе.

      5. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего заместителя Председателя Комитета по статистике Министерства национальной экономики Республики Казахстан (Джаркинбаев Ж.А.).

      6. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель Н. Айдапкелов

  Утверждена приказом
Председателя
от 17 июня 2020 года № 29

Методика по проведению общегосударственных статистических наблюдений методом компьютеризированной системы телефонного опроса

Глава 1. Общие положения

      1. Методика по проведению общегосударственных статистических наблюдений методом компьютеризированной системы телефонного опроса (далее – Методика) разработана в соответствии с подпунктом 5) статьи 12 Закона Республики Казахстан от 19 марта 2010 года "О государственной статистике" (далее – Закон).

      2. Настоящая Методика определяет основные подходы к организации и проведению сбора первичных статистических данных в рамках общегосударственных статистических наблюдений методом компьютеризированной системы телефонного опроса (далее – КСТО).

      3. Методика применяется Комитетом по статистике Министерства национальной экономики Республики Казахстан (далее – Комитет) и его территориальными органами при проведении общегосударственных статистических наблюдений.

      4. В настоящей Методике используются понятия в значениях, определенных в Законе, а также следующие определения:

      1) предварительный контакт – осуществление телефонного звонка субъектам опроса в целях уточнения метода сбора первичных статистических данных и (или) уведомления о дате проведения телефонного опроса;

      2) субъект опроса – респонденты, домашние хозяйства, подлежащие опросу в целях сбора первичных статистических данных в рамках общегосударственных статистических наблюдений методом КСТО;

      3) супервайзер – должностное лицо территориального органа статистики, осуществляющее контроль и оценку качества работы телефонного интервьюера;

      4) телефонный интервьюер – должностное лицо территориального органа статистики, в функциональные обязанности которого входит проведение сбора первичных статистических данных по общегосударственным статистическим наблюдениям с использованием КСТО.

Глава 2. Организация и проведение телефонного опроса

Параграф 1. Этапы организации и проведения телефонного опроса

      5. Этапы организации и проведения телефонного опроса:

      1) подготовительные работы для проведения телефонного опроса;

      2) проведение телефонного опроса;

      3) контроль и оценка качества работы телефонного интервьюера.

Параграф 2. Подготовительные работы для проведения телефонного опроса

      6. Подготовительные работы для проведения телефонного опроса включают подготовку телефонных интервьюеров, разработку памятки, определение перечня субъектов телефонного опроса, оповещение субъектов опроса о времени телефонного опроса.

      7. Подготовка телефонных интервьюеров проводится отраслевыми структурными подразделениями территориальных органов статистики и включает в себя:

      1) обучение телефонных интервьюеров статистической методологии, технологии проведения телефонного опроса, работе с программным обеспечением по проведению телефонного опроса и ввода первичных статистических данных в КСТО;

      2) изучение статистических форм, предназначенных для проведения статистических наблюдений, адаптированных для телефонного опроса;

      3) изучение поведения субъектов опроса с подготовкой вариантов ответов на их потенциальные вопросы, возникающие во время проведения телефонного опроса (например: интонация, реакция на ответ).

      8. Для каждой статистической формы, адаптированной для телефонного опроса структурными подразделениями Комитета, ответственными за разработку соответствующей статистической формы разрабатывается памятка для телефонного интервьюера к статистическому наблюдению.

      9. Перечень субъектов опроса с актуальными телефонными номерами (далее – Перечень) приведенный в приложении 1 к настоящей Методике формируется на основании данных статистических регистров отраслевыми структурными подразделениями территориальных органов статистики посредством предварительного контакта.

      10. Субъект опроса не позднее трех календарных дней до проведения телефонного опроса оповещается о времени опроса посредством отправки одноразового сообщения посредством сервиса текстовых коротких сообщений (SMS - сообщение) или осуществления телефонного звонка.

Параграф 3. Проведение телефонного опроса

      11. Дозвон к субъектам опроса осуществляется на стационарные, в исключительных случаях на мобильные телефонные номера (в случае отсутствия стационарного номера и (или) не дозвона).

      12. Продолжительность телефонного опроса по одной статистической форме составляет не более 30 минут.

      13. Телефонным интервьюером осуществляется обработка дозвона, в случаях, если при установлении контакта с субъектом опроса:

      1) получена информация, что номер телефона не существует и (или) является ошибочным, делается отметка о неверном номере и дозвон прекращается;

      2) получена информация от абонента, ответившего на телефонный звонок, что номер телефона ошибочный, при этом предоставляется верный номер субъекта опроса, телефонный интервьюер заносит в систему правильный номер и делает отметку о необходимости перезвонить;

      3) субъект опроса на момент дозвона не готов к телефонному опросу и просит перезвонить, телефонный интервьюер уточняет удобное время и делает соответствующую отметку о необходимости перезвонить в установленное время;

      4) субъект опроса отказывается от телефонного опроса, телефонный интервьюер делает отметку об отказе от телефонного опроса и (или) необходимости изменить способ сбора первичных статистических данных с согласия субъекта опроса;

      5) телефонный контакт прерывается во время разговора, телефонный интервьюер осуществляет повторный дозвон с момента прерывания связи или устанавливает интервал времени повторного дозвона. При невозможности дальнейшего дозвона до субъекта опроса для завершения телефонного опроса телефонный интервьюер делает в системе соответствующую отметку о невозможности сбора первичных статистических данных способом КСТО;

      6) субъект опроса готов к ведению диалога начинается телефонный опрос.

      14. Дозвон считается не осуществленным в случаях, если телефонный номер субъекта опроса не отвечает, занят, выключен. В данных случаях система КСТО перезванивает на номера субъектов опроса согласно заданному телефонным интервьюером интервалу времени. Повторный дозвон осуществляется не менее 4 раз до истечения периода проведения телефонного опроса. При неосуществлении дозвона телефонный интервьюер делает отметку "недозвон".

      15. При установлении факта "недозвон", предоставление субъектом опроса первичных статистических данных по статистическим наблюдениям осуществляется альтернативными способами, указанными в подпункте 3-1) пункта 1 статьи 17 Закона.

      16. Замена не ответившего субъекта опроса зависит от конкретного вида статистического наблюдения и определяется отраслевыми структурными подразделениями территориальных органов статистики.

      17. Во время телефонного опроса проводится автоматическая запись телефонного разговора между телефонным интервьюером и субъектом опроса посредством системы КСТО.

      18. После завершения телефонного опроса, собранные первичные статистические данные направляются в единую базу хранилища первичных статистических данных Комитета.

Параграф 4. Контроль и оценка качества работы телефонного интервьюера

      19. В целях получения достоверной официальной статистической информации на регулярной основе проводится оценка качества работы телефонных интервьюеров.

      20. Проведение оценки качества работы телефонного интервьюера включает следующие мероприятия:

      1) подготовку необходимых документов (лист оценки, отчеты о результатах телефонных опросов, выгруженные из КСТО) по оцениваемым телефонным интервьюерам;

      2) выборочное прослушивание супервайзером записи телефонных опросов (не менее 5% из общего числа записей);

      3) определение даты проведения оценки качества работы.

      21. Оценка качества работы телефонного интервьюера осуществляется на основе критериев, указанных в листе оценки качества работы телефонного интервьюера согласно приложению 2 к настоящей Методике и включает в себя:

      1) полноту охвата. Критерий полноты охвата подразумевает максимальный охват субъектов опроса из Перечня. Оценка проводится по бальной шкале от 1 до 3 (от 80% до 100% субъектов опроса – 3, от 60% до 80% - 2, менее 60% - 1);

      2) точность. Данный критерий основывается на оценке качества заполнения статистических форм во время телефонного опроса для определения ошибок, допущенных телефонным интервьюером при заполнении статистической формы. Оценка проводится по бальной шкале от 1 до 3 (нет ошибок – 3, от 1-3 ошибок -2, более 3 ошибок - 1).

      3) компетентность. Соблюдение телефонным интервьюером требований инструкций к статистическим формам при проведении телефонного опроса. Оценка проводится по бальной шкале от 1 до 2 (полное соблюдение требований инструкций к статистическим формам -2).

      4) удовлетворенность субъектов опроса. Данный критерий основывается на ответе субъекта опроса о качестве проведенного телефонного опроса. Оценка проводится по бальной шкале от 1 до 2 (от 80% до 100% удовлетворенности - 2, менее 80% - 1).

      Общий балл вышеуказанных критериев составляет не более 10.

      22. Супервайзер заполняет оценочный лист и проводит ознакомление телефонного интервьюера с результатами оценки качества работы в течение десяти рабочих дней после ее проведения.

      23. Оценка качества телефонного интервьюера проводится не реже одного раза в квартал для каждого телефонного интервьюера отдельно по каждому статистическому наблюдению.

      24. В случае выявления несоответствий по результатам оценки супервайзер принимает решение о необходимости переподготовки телефонного интервьюера или его замене.

  Приложение 1
к Методике по проведению
общегосударственных
статистических наблюдений
методом компьютеризированной
системы телефонного опроса

Перечень субъектов опроса с актуальными телефонными номерами

      Для респондентов:

БИН/ИИН1

КАТО2

Наименование

Номер стационарного телефона

Мобильный номер

Междугородние телефонные коды

Телефонный номер

1

2

3

4

5

6







      Для домашних хозяйств:

Код дома

Код квартиры

KATO

Адрес

Номер дома

Номер квартиры

Номер стационарного телефона

Мобильный номер

Фамилия имя отчество (при его наличии) контактного лица 

Междугородние телефонные коды

Телефонный номер

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10











  Приложение 2
к Методике по проведению
общегосударственных
статистических наблюдений
методом компьютеризированной
системы телефонного опроса

Лист оценки качества работы телефонного интервьюера

      Фамилия имя отчество (при его наличии) ________________________________

      Структурное подразделение ____________________________________________

      Период оценки _______________________________________________________

      Наименование статистического наблюдения ______________________________

Полнота охвата

Точность

Компетентность

Удовлетворенность субъектов опроса

1-3 балла

1-3 балла

1-2 балла

1-2 балла

      Указывается общий балл _______________

      ниже 5 баллов – неудовлетворительно; 5-8 баллов – удовлетворительно; 8-10 баллов – эффективно.

      Супервайзер, проводивший оценку:

      Фамилия имя отчество (при его наличии) ______________________________

      Должность _________________________________________________________

      Подпись _________________ Дата__________________

      С результатами оценки ознакомлен (а):

      Фамилия имя отчество (при его наличии) ______________________________

      Подпись _________________ Дата__________________