Нормативтік құқықтық актілердің жобаларына сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізудің кейбір мәселелері туралы

Қазақстан Республикасы Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет) төрағасының 2020 жылғы 12 тамыздағы № 255 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министірлігінде 2020 жылы 17 тамызда № 21095 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет) Төрағасының 2023 жылғы 28 шілдедегі № 237 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет) Төрағасының 28.07.2023 № 237 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 16 шілдедегі № 451 қаулысымен бекітілген Нормативтік құқықтық актілер жобаларына сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізу қағидаларының 10 және 14-тармақтарына сәйкес, БҰЙЫРАМЫН:

      1. Мыналар:

      1) Нормативтік құқықтық актілердің жобаларына сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізуге арналған бойынша сарапшыларды конкурстық іріктеу қағидалары осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес;

      2) Үйлестіруші мен сарапшы арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізуге жасалатын үлгілік шарттың нысаны осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет) Парасаттылық департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін, оны Қазақстан Республикасы Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет) ресми интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет) Төрағасының бірінші орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет) Төрағасы
      А. Шпекбаев

  Қазақстан Республикасы
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы
іс-қимыл агенттігі
(Сыбайлас жемқорлыққа
қарсы қызмет)
Төрағасының 2020 жылғы
12 тамызы
№ 255 бұйрығына
1-қосымша

Нормативтік құқықтық актілердің жобаларына сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізу үшін сарапшыларды конкурстық іріктеу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Нормативтік құқықтық актілердің жобаларына сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізу үшін сарапшыларды конкурстық іріктеу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 16 шілдедегі № 451 қаулысымен бекітілген Нормативтік құқықтық актілердің жобаларына сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізу қағидаларының (бұдан әрі – Сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізу қағидалары) 10-тармағына сәйкес әзірленді және нормативтік құқықтық актілердің жобаларына сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізу үшін сарапшыларды конкурстық іріктеу тәртібі айқындалады.

      2. Нормативтік құқықтық актілердің жобаларына сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізу үшін сарапшыларды конкурстық іріктеу (бұдан әрі – конкурстық іріктеу) Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасына сәйкес анықталатын және сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізуді үйлестіруді жүзеге асыратын ғылыми мекеме немесе жоғары оқу орны (бұдан әрі – үйлестіруші) ұйымдастырады және өткізеді.

      3. Конкурстық іріктеуге қатысуға Сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізу қағидаларының 11-тармағымен белгіленген өлшемшарттарға сәйкес келетін тұлғалар жіберіледі.

      4. Конкурстық іріктеуден өткен сарапшылардың кандидатуралары Қазақстан Республикасы Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігіне (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет) (бұдан әрі – ұйымдастырушы) нормативтік құқықтық актілердің жобаларына сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізу жөніндегі сарапшылар тізіліміне (бұдан әрі – сарапшылар тізілімі) қосу үшін жіберіледі.

2-тарау. Конкурстық комиссияны құру

      5. Үйлестірушінің басшысының не оның міндетін атқарушы тұлғаның шешімімен конкурстық іріктеуді жүргізу үшін Конкурстық комиссия құрылады, Конкурстық комиссияның хатшысы айқындалады.

      6. Конкурстық комиссия ол конкурсқа қатысушылардың ұсынған құжаттарын қарап, тестілеуді жүргізетін және сарапшылар тізіліміне қосу үшін үміткерлермен әңгімелесу өткізетін және сарапшыларды іріктеуді жүзеге асыратын алқалық орган болып табылады.

      7. Конкурстық комиссияның төрағасы және басқа да мүшелері Конкурстық комиссияның мүшелері болып табылады. Конкурстық комиссияның мүшелері Конкурстық комиссияның жұмысына ауыстыру құқығынсыз қатысады.

      Конкурстық комиссия мүшелерінің жалпы саны тақ санды құрайды, бірақ кемінде бес адам.

      8. Конкурстық комиссияның құрамы үйлестірушінің, ұйымдастырушының және қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың) өкілдерінен құрылады.

      9. Конкурстық комиссияның хатшысы үйлестірушінің қызметкері болып табылады, ол Конкурстық комиссияның жұмысының ұйымдастырушылық қамтамасыз етілуін жүзеге асырады және дауыс беруге қатыспайды.

      10. Конкурстық комиссияның құрамына конкурстық іріктеуге қатысушы тұлға кіре алмайды.

3-тарау. Конкурстық іріктеудің кезеңдері

      11. Конкурс бірқатар тізбектік кезеңдерді қамтиды:

      1) конкурстық іріктеуді өткізу туралы хабарландыруды үйлестірушінің және ұйымдастырушының интернет-ресурсында жариялау;

      2) конкурстық іріктеуге қатысуға ниет білдірген тұлғалардан құжаттар қабылдау;

      3) конкурстық комиссияның конкурстық іріктеуге қатысушылар құжаттарының Сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізу қағидаларының 11-тармағында белгіленген өлшемшарттарға сәйкестігін қарау;

      4) сарапшылар тізіліміне қосу үшін үміткерлерге тестілеу өткізу;

      5) сарапшылар тізіліміне енгізу үшін үміткерлермен әңгімелесу.

      12. Конкурстық іріктеуге қатысушылар хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау аяқталатын күнге дейін қажетті құжаттарды берген тұлғалар болып табылады.

      13. Сарапшылар тізіліміне қосу үшін үміткерлер (бұдан әрі – үміткерлер) Сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізу қағидаларының 11-тармағында көрсетілген өлшемшарттарға сәйкес келетін және конкурстық іріктеудің келесі кезеңдеріне жіберілген конкурстық іріктеуге қатысушылар болып табылады.

      14. Үміткерлер конкурстық іріктеудің алдыңғы кезеңдерінен өткен жағдайда, конкурстық іріктеудің келесі кезеңдеріне (тестілеу өткізу, әңгімелесу) жіберіледі.

      15. Конкурстық іріктеу өткізу туралы хабарландыруда мынадай мәліметтер қамтылады:

      1) конкурстық іріктеуді өткізетін үйлестірушінің орналасқан жері, пошталық мекенжайы, телефон нөмірлері, электрондық пошта мекенжайы көрсетілген атауы;

      2) Сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізу қағидаларының 11-тармағына сәйкес конкурстық іріктеуге қатысушыларға қойылатын негізгі өлшемшарттар;

      3) құжатты қабылдау конкурстық іріктеу өткізу туралы хабарландыруды соңғы жариялаған күнінен кейін келесі жұмыс күнінен бастап есептеледі;

      5) осы Қағидалардың 16-тармағында көрсетілген қажетті құжаттардың тізбесі.

      Хабарландыруға ұйымдастырушы бекітетін сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар қоса беріледі.

4-тарау. Конкурстық іріктеуге қатысушылардың құжаттарын қарау тәртібі

      16. Конкурстық іріктеуге қатысуға ниет білдірген тұлғалар құжаттарды қабылдауға жауапты үйлестірушінің құрылымдық бөлімшесіне мынадай құжаттарды береді:

      1) телефон нөмерлерін және электрондық пошта мекенжайын міндетті түрде көрсете отырып, үйлестірушінің бірінші басшысының немесе оның міндетін атқарушы тұлғаның атына еркін нысанда жазылған өтінішті;

      2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі (түпнұсқасы салыстыру үшін);

      3) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (нотариалды куәландырылған түпнұсқалары ұсынылмаған жағдайда, салыстыру үшін);

      4) білімі туралы құжаттардың көшірмелері, сондай-ақ "Білім туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес нострификациялау рәсімінен өткенін немесе танылуын растайтын құжаттар (шетелдік білім беру мекемелері берген дипломдар үшін) (нотариалды куәландырылған түпнұсқалары ұсынылмаған жағдайда салыстыру үшін);

      5) болған жағдайда ғылыми дәрежені растайтын құжаттың көшірмесін (нотариалды куәландырылған түпнұсқалары ұсынылмаған жағдайда, салыстыру үшін).

      17. Конкурстық іріктеуге қатысушылар осы Қағидалардың 16-тармағында тізбеленген құжаттарды конкурс өткізу туралы хабарландыру соңғы жарияланған күннен кейін келесі күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қолма-қол, поштамен немесе хабарландыруда көрсетілген үйлестірушінің электрондық пошта мекенжайына электрондық түрде ұсынады.

      18. Конкурстық комиссия конкурстық іріктеуге қатысушылардың құжаттарын қарауды құжаттарды қабылдау аяқталғаннан кейін жүзеге асырады.

      19. Конкурстық комиссия ұсынылған құжаттардың Сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізу қағидаларының 11-тармағында көрсетілген өлшемшарттарға сәйкестігін қарайды.

      20. Конкурстық комиссия құжаттарды қабылдау мерзімі аяқталғаннан кейін, 2 (екі) жұмыс күні ішінде конкурстық іріктеуге қатысушыларға конкурстық іріктеу кезеңдерінен өтуге рұқсат беру туралы шешім қабылдайды не рұқсат беруден дәлелді түрде бас тартады.

      Үміткердің Сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізу қағидаларының 11-тармағында көрсетілген өлшемшарттарға сәйкес болмауы рұқсат беруден бас тартудың негізі болып табылады.

      21. Құжаттардың толық пакетін немесе дұрыс емес мәліметтер ұсынбау үйлестірушінің оларды қараудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.

      22. Конкурстық комиссия хатшысы тестілеуден және әңгімелесуден өткізу графиктерін, сондай-ақ тестілуге және әңгімелесуге жіберілген үміткерлердің тізімдерін әзірлеп, оларды үйлестірушінің интернет-ресурсында орналастырады.

5-тарау. Үміткерлерді тестілеу тәртібі

      23. Конкурстық комиссия хатшысы тестілеуге жіберілген үміткерлерді осы Қағидалардың 20-тармағында көрсетілген Конкурстық комиссия шешім қабылдағаннан кейін 2 (екі) жұмыс күні ішінде және тестілеу өткізілгенге дейін 1 (бір) жұмыс күнінен кешіктірмей, тестілеуді өткізу күні туралы хабардар етеді.

      Үміткерлерді хабардар ету телефон бойынша және/немесе үміткерлердің электрондық мекенжайлары мен ұялы телефондарына ақпарат жіберу арқылы жүзеге асырылады.

      24. Конкурстық іріктеуге қатысу үшін құжаттарын электрондық поштамен берген үміткерлер осы Қағидалардың 16-тармағының 2), 3) 4) және 5) тармақшаларында тізбеленген құжаттардың түпнұсқаларын не нотариалды куәландырылған көшірмелерін тестілеу басталуға бір сағаттан кешіктірмей, салыстырып-тексеру үшін ұсынады.

      Осы Қағидалардың 16-тармағында тізбеленген құжаттардың түпнұсқалары не нотариалды куәландырылған көшірмелері белгіленген мерзімде ұсынылмаған кезде, үміткер тестілеуге жіберілмейді.

      25. Үміткер "Құқықтық актілер туралы" 2016 жылғы 6 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңын, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізу қағидаларын, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 6 қазандағы № 568 қаулысымен бекітілген Нормативтік құқықтық актілерді ресiмдеу, келісу, мемлекеттік тіркеу және олардың күшін жою қағидаларын, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 6 қазандағы № 569 қаулысымен бекітілген Заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің жобаларын әзірлеу, олардың келісілу қағидалары, ұйымдастырушы бекітетін сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізу жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды білу тұрғысынан тестілеуден өтеді.

      26. Тестілеуге арналған сұрақтар үйлестірушінің бірінші басшысының немесе оның міндетін атқарушы тұлғаның бұйрығымен бекітіледі және жария етуге жатпайды.

      27. Үміткерлерді тестілеу 1 (бір) сағат ішінде жазбаша немесе электрондық түрде өткізіледі және 40 (қырық) сұрақтан тұрады. Үміткерлер үшін тестілеудің шекті мәні, кемінде, 30 (отыз) жауапты құрайды.

      Тестілеу нәтижесі тестілеу өткізілген күні шығарылады.

6-тарау. Әңгімелесу өткізу тәртібі

      28. Тестілеуден сәтті өткен үміткерлермен әңгімелесу тестілеу қорытындылары шығарғаннан кейін келесі жұмыс күнінен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде өткізіледі.

      Әңгімелесудің мақсаты үміткерлердің кәсіби, іскерлік және жеке қасиеттерін бағалау болып табылады.

      29. Конкурстық комиссияның хатшысы әңгімелесуге жіберілген үміткерлерді тестілеу өткеннен кейін 2 (екі) жұмыс күні ішінде және әңгімелесу өткізілгенге дейін 1 (бір) жұмыс күнінен кешіктірмей, әңгімелесу өткізілетін күн туралы хабардар етеді.

      Үміткерлерді хабардар ету телефон бойынша және/немесе үміткерлердің электрондық мекенжайлары мен ұялы телефондарына ақпарат жіберу арқылы жүзеге асырылады.

      30. Әңгімелесуге жіберілген үміткерлер оны үйлестірушінің интернет-ресурсында орналастырылатын графикке сәйкес, үйлестірушімен бекітілген орында, оның ішінде бейне-конференция байланысы қолданыла отырып өтіледі.

      31. Конкурстық комиссия хатшысы әңгімелесу алдында үміткерлерді алдағы әңгімелесу рәсімін өткізу тәртібімен таныстырады.

      32. Әңгімелесу процесінде үміткерге кәсіби сұрақтар, сондай-ақ ахуалдық тапсырмалар беріледі.

      33. Үмтікерлердің жауаптарының бағалары бес баллдық межелік бойынша жүргізіледі және үміткерлермен әңгімелесу парағына енгізіледі.

      34. Әңгімелесу әрбір үміткермен жеке өткізіледі және техникалық жазу құралдары арқылы үміткерге ескертіле отырып тіркеледі.

      35. Конкурстық комиссия үміткерлерді берген құжаттары, тестілеудің нәтижелерi және жауаптардың сапасы негiзiнде бағалайды және олардың қатарынан сарапшылар тізіліміне ұсыну үшін үміткерлерді iрiктеудi жүзеге асырады.

      Үміткерлермен әңгімелесу барысы хаттамада көрсетіліп, Конкурстық комиссияның төрағасы, мүшелері және хатшысы қолдар қояды.

      36. Конкурстық комиссияның шешімі үміткердің қатысуынсыз, ашық дауыс беру жолымен қабылданады.

      Комиссия келесі шешімдердің бірін қабылдайды:

      1) үміткерді сарапшылар тізіліміне қосу үшін ұсыну;

      2) үміткерге сарапшылар тізіліміне қосудан бас тарту.

      37. Конкурстық комиссияның шешімі, егер отырысқа оның құрамының кемінде үштен екі бөлігі қатысса, заңды деп саналады.

      38. Конкурстық комиссия құрамына қатысушылардың көпшілігі дауыс берген жағдайда, үміткер оң қорытынды алады. Дауыстар тең болған жағдайда, Конкурстық комиссия төрағасының дауысы шешуші болып табылады.

      39. Сарапшылар тізіліміне қосу үшін ұсынылған сарапшыларға үміткерлер тізімі үйлестірушінің интернет-ресурсында орналастырылады.

      40. Конкурстық комиссияның шешiмiне сот тәртібімен шағым келтірілуі мүмкін.

  Қазақстан Республикасы Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі
(Сыбайлас жемқорлыққа
  қарсы қызмет) Төрағасының
  2020 жылғы 12 тамызы
  № 255 бұйрығына
2-қосымша
  Нысан

Үйлестіруші мен сарапшы арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізуге жасалатын үлгілік шарт №____

      ________________________ (елді мекеннің атауы)

      20__ жылғы "___" ________

      Бұдан әрi Үйлестіруші деп аталатын, ___________________________ негiзiнде әрекет ететiн ______________________ атынан ________________________________________,

      (сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізуді үйлестіруді жүзеге асыратын ғылыми мекеменің немесе жоғары оқу орнының атауы)

      бiр тараптан және бұдан әрi Сарапшы деп аталатын, ________________ берген ________________ №___________ ________________________, екiншi тараптан, (жеке басын куәландыратын құжат) (тегі, аты, әкесінің аты (болған кезде)

      бұдан әрi Тараптар деп атала отырып, төмендегiлер туралы осы Шартты жасасты.

1. Шарттың мәнi

      1. Сарапшы Үйлестірушінің тапсырмасы бойынша осы Шарттың талаптарына сәйкес қорытындыларды бере отырып, нормативтік құқықтық актілердің жобаларына сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізу бойынша көрсетілетін қызметтерді (бұдан әрі – Көрсетілетін қызметтер) көрсетуге міндеттенеді, ал Үйлестіруші осы Шарт бойынша Сарапшы өз міндеттемелерін тиісінше орындаған жағдайда, осы Шарттың талаптарымен нормативтік құқықтық актінің әрбір жобасы бойынша Көрсетілетін қызметтердің нәтижесін уақтылы қабылдауға және төлеуге міндеттенеді.

      2. Үйлестіруші әзірлеуші ұсынған нормативтік құқықтық актінің жобасына аталған жобаны және басқа да құжаттарды қоса бере отырып, сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізу қажеттігі туралы хабарлама (бұдан әрі – хабарлама) жолдау (тапсыру) арқылы Сарапшыға тапсырма береді.

      3. Нормативтік құқықтық актінің әрбір жобасы бойынша Көрсетілетін қызмет нормативтік құқықтық актінің тиісті жобасы бойынша Үйлестірушінің хабарламасында белгіленген мерзімнен кешіктірілмей көрсетіледі.

2. Тараптардың құқықтары мен мiндеттемелері

      4. Сарапшы:

      1) нормативтік құқықтық актілердің жобаларына сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптаманы жеке жүргізуге, Көрсетілетін қызметтердің дұрыстығын, объективтілігін, біліктілігін қамтамасыз етуге;

      2) осы Шартта көзделген Көрсетілетін қызметтерді Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 16 шілдедегі № 451 қаулысымен бекітілген Нормативтік құқықтық актілер жобаларына сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізу қағидаларының, Қазақстан Республикасы Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет) (бұдан әрі – Агенттік) бекіткен сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізу бойынша әдістемелік ұсынымдардың талаптарына сәйкес осы Шарттың мерзімі мен талаптарына сай көрсетуге;

      3) Үйлестіруші белгілеген мерзімде ұсынылған нормативтік құқықтық актінің жобасын жұмысқа қабылдау туралы не өзінің бас тарту себептерін, оның ішінде осы жобаны дайындауға тікелей қатысқандығын көрсете отырып, өздігінен бас тарту туралы оған хабарлама жолдауға;

      4) Қызметтерді көрсетумен байланысты өзіне белгілі болған Үйлестірушінің құжаттары мен мәліметтерінің сақталуын және мазмұнының құпиялылығын қамтамасыз етуге;

      5) Үйлестірушіні оның талап етуі бойынша Қызметтерді көрсету барысы туралы хабардар етуге;

      6) осы Шарт бойынша міндеттемелерді тиісінше орындау үшін оған Үйлестіруші берген мүлік пен құжаттардың сақталуын қамтамасыз етуге;

      7) осы Шарттың талаптары бұзылған жағдайда, өзінің міндеттемелерін толық көлемде тиісінше орындамауы нәтижесінде туындаған барлық шығындарды Үйлестірушіге өтеуге;

      8) Үйлестірушінің талап етуі бойынша Көрсетілген қызметтер туралы есепті ұсынуға;

      9) нормативтік құқықтық актілердің жобаларына жүргізілген сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптаманың қорытындысы берілгеннен кейін, нормативтік құқықтық актінің жобасын әзірлеушінің оның ұсынымдарымен келісуіне немесе келіспеуіне қарамастан, ол қабылданғанға дейін барлық кезеңде сараптамалық сүйемелдеуді қамтамасыз етуге;

      10) сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптаманың қорытындысын қолма-қол, электрондық пошта немесе ақпараттық жүйе (болған жағдайда) арқылы қазақ немесе орыс тілінде беруді жүзеге асыруға міндетті.

      5. Сарапшының:

      1) Үйлестірушіден осы Шарттың талаптарына сәйкес Көрсетілген қызметтерге ақы төлеуді талап етуге;

      2) туындаған мәселелер бойынша Үйлестірушіден түсіндірмелер және Қызметтер көрсету үшін қажетті қосымша мәліметтер алуға;

      3) Көрсетілетін қызметтерді, оны сапалы және толық көлемде орындаған жағдайда, мерзімінен бұрын көрсетуге құқығы бар.

      6. Үйлестіруші:

      1) Сарапшыға нормативтік құқықтық актілер жобаларын және егер Сарапшы тапсырма алған жағдайда, оған қоса берілетін материалдарды ұсынуға;

      2) Үйлестіруші анықтаған кемшіліктер жойылған жағдайда, нормативтік құқықтық актінің әрбір жобасы бойынша Сарапшы көрсеткен қызметтерді қабылдауға;

      3) Сарапшы көрсеткен қызметтерге ақыны осы Шартта көзделген тәртіппен төлеуге;

      4) нормативтік құқықтық актінің жобасын дайындауға тікелей қатысқан Сарапшыға аталған жобаға сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізуге жібермеуге міндетті.

      7. Үйлестірушінің:

      1) Сарапшы көрсететін қызметтердің барысы мен сапасын кез келген уақытта тексеруге;

      2) Көрсетілген қызметтердің нәтижесінде орфографиялық, пунктуациялық және стилистикалық сауаттылық бөлігінде кемшіліктер анықталған жағдайда, Көрсетілген қызметтерді қабылдамауға және кемшіліктер байқалған күннен бастап ____ жұмыс күні ішінде Көрсетілген қызметтерде анықталған кемшіліктерді жою туралы Сарапшыға хабарлама жолдауға;

      3) Сарапшы Үйлестірушінің ескертулермен келіспеген жағдайда, нормативтік құқықтық актінің жобасын оған сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптамасын жүргізу үшін басқа Сарапшыға жолдауға;

      4) осы Шарт бойынша міндеттемелерді тиісінше орындау үшін Сарапшыға ұсынымдар беруге;

      5) Қызметтер көрсету процесін бақылауға;

      6) осы Шарттың 22-тармағында көзделген негіздер бойынша осы Шартты біржақты тәртіппен бұзуға құқығы бар.

      8. Тараптар осы Шарт бойынша міндеттемелерді орындау барысында Көрсетілген қызметтер бойынша Сарапшы жасаған зияткерлік қызметінің нәтижелерінің барлығына меншік құқығы Үйлестірушіге тиесілі болады деп уағдаласты.

3. Көрсетілген қызметтерге ақы төлеу шарттары

      9. Нормативтік құқықтық актінің әрбір жобасы бойынша Көрсетілетін қызметтердің құны Агенттікпен келісім бойынша Үйлестіруші белгілейтін сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізу құнын анықтау тәртібіне сәйкес айқындалады.

      10. Үйлестіруші Сарапшы дайындаған сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама қорытындысын келіскеннен кейін, ____ жұмыс күні ішінде Тараптар Көрсетілген қызметтер актісіне қол қояды. Тараптар бір ай ішінде Көрсетілген қызметтер актісін жасауға және оған қол қоюға құқылы. Үйлестіруші мен Агенттік арасында Көрсетілген қызметтер актісіне қол қойылғаннан кейін, Қызметтер көрсетілген болып есептеледі.

      11. Үйлестіруші Көрсетілген қызметтерге ақы төлеуді Агенттік Үйлестірушінің есеп шотына ақша қаражатын аударған күннен бастап 5 (бес) жұмыс күнінен кешіктірмей жүргізеді.

      12. Үйлестіруші бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорына төленуге тиіс міндетті зейнетақы жарналарын, сондай-ақ табыс салығын Сарапшының пайдасына ұстап қалады.

      13. Қызметтер көрсету кезінде Сарапшы келтірген өзге де шығыстарды Үйлестіруші өтемейді.

4. Тараптардың жауапкершілігі және дауларды шешу тәртібі

      14. Тараптар осы Шарт бойынша өз міндеттемелерін орындамаған немесе тиісінше орындамаған жағдайда, Тараптарға Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауапкершілік жүктеледі.

      15. Тараптарға осы Шарт талаптарын орындамағаны үшін, егер ол форс-мажор жағдайының нәтижесі болып табылса, жауапкершілік жүктелмейді.

      Осы Шарттың мақсаттары үшін "форс-мажор" Тараптардың бақылауына көнбейтін және күтпеген сипаттағы жағдайды білдіреді. Мұндай оқиғалар мыналарды қамтуы мүмкін, алайда әскери қимылдар, табиғи немесе дүлей апаттар және басқасы.

      Форс-мажор жағдайлары туындаған кезде Сарапшы Үйлестірушіге мұндай жағдайлар мен олардың себептері туралы дереу жазбаша хабарлама жолдайды. Егер Үйлестірушіден өзге жазбаша нұсқаулықтар түспесе, Сарапшы Шарт бойынша өз міндеттемелерін қаншалықты орынды болса, соншалық орындауды жалғастырады және Шартты орындаудың форс-мажор жағдайларына байланысты емес балама тәсілдерін іздестіруді жүргізеді.

      16. Сарапшыға сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама қорытындысында жазылған нормативтік құқықтық акт жобасының сыбайлас жемқорлыққа бейім нормаларын жою бойынша дайындаған ұсынымдардың негізділігі үшін жауапкершілік жүктеледі.

      17. Осы Шартты орындау кезінде туындауы мүмкін даулар мен келіспеушіліктер Тараптар арасындағы келіссөздер жолымен шешіледі.

      18. Келіспеушіліктерді келіссөздер жолымен шешу мүмкін болмаған жағдайда, даулар мен келіспеушіліктер Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртібімен қаралуға жатады.

5. Шарттың қолданылу мерзімі және оны тоқтату негіздері

      19. Осы Шарт оған Тараптар қол қойған күннен бастап күшіне енеді және 20__ жылғы "__" _______ дейін, ал Тараптардың міндеттемелері бөлігінде оларды толық орындағанға дейін қолданылады.

      20. Осы Шарт Тараптардың екіжақты келісімі бойынша бұзылуы мүмкін. Осы Шартты бұзуды талап ететін Тарап өзінің ниеті туралы екінші Тарапты Шарттың қолданылу мерзімі аяқталғанға дейін күнтізбелік отыз күннен кешіктірмей хабардар етуге тиіс.

      21. Шартты Сарапшының бастамасы бойынша бұзған кезде Сарапшы Қызметтерді көрсету процесінде жұмсалған өз шығындарын, сондай-ақ Көрсетілген қызметтер үшін ақы төлеуді талап етуге құқылы емес.

      22. Үйлестіруші осы Шартты келесі жағдайларда:

      1) Сарапшының Қызметтерді көрсетуден дәлелсіз себептермен 2 (екі) және одан көп рет бас тартқанда;

      2) Үйлестірушінің хабарламасында белгіленген Қызметтер көрсету мерзімі өтіп кеткен күннен бастап екі жұмыс күнінен астам мерзімге Қызметтер көрсету мерзімін өткізіп алғанда;

      3) әзірлеушілер үш ай ішінде дайындалған сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптаманың қорытындыларында Сарапшының барлық ұсынымдарының 2/3-сінен астамын қабылдамаған жағдайда;

      4) Сарапшы біліктілігінің жеткіліксіздігі, біліксіздігі нәтижесінде өз міндеттемелерін орындауы мүмкін болмағанда;

      5) Сарапшы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 16 шілдедегі №451 қаулысымен бекітілген Нормативтік құқықтық актілердің жобаларына сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізу қағидаларының 11-тармағымен белгіленген критерийлерге сәйкес келмеген жағдайда, біржақты тәртіппен бұзуға құқылы.

      23. Осы Шартты біржақты тәртіппен бұзу Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасына сәйкес анықталады.

      24. Осы Шарт мерзімінен бұрын бұзылған жағдайда, Сарапшы бұзылған күнге нақты шығындар үшін ғана ақы төлеуді талап етуге құқылы және осы Шарт бұзылған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде артық төленген соманы Үйлестірушіге қайтарады.

6. Қорытынды ережелер

      25. Осы Шартқа енгізілетін барлық толықтырулар мен өзгерістер жазбаша жасалады, екі Тарап қолдарын қояды және осы Шарттың ажырамас бөлігі болып табылады.

      26. Осы Шарт бірдей заңды күші бар қазақ және орыс тілдерінде екі данада, Тараптардың әрқайсысы үшін бір-бір данадан жасалған.

7. Тараптардың мекенжайлары, деректемелері және қолдары

      Үйлестіруші Сарапшы
      ______________________ ________________________

О некоторых вопросах проведения научной антикоррупционной экспертизы проектов нормативных правовых актов

Приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по противодействию коррупции (Антикоррупционной службы) от 12 августа 2020 года № 255. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 17 августа 2020 года № 21095. Утратил силу приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по противодействию коррупции (Антикоррупционной службы) от 28 июля 2023 года № 237.

      Сноска. Утратил силу приказом Председателя Агентства РК по противодействию коррупции (Антикоррупционной службы) от 28.07.2023 № 237 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктами 10 и 14 Правил проведения научной антикоррупционной экспертизы проектов нормативных правовых актов, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 16 июля 2020 года № 451, ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить:

      1) Правила конкурсного отбора экспертов для проведения научной антикоррупционной экспертизы проектов нормативных правовых актов, согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) форму типового договора на проведение научной антикоррупционной экспертизы, заключаемого между координатором и экспертом, согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Департаменту добропорядочности Агентства Республики Казахстан по противодействию коррупции (Антикоррупционной службы) в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Агентства Республики Казахстан по противодействию коррупции (Антикоррупционной службы) после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Первого заместителя Председателя Агентства Республики Казахстан по противодействию коррупции (Антикоррупционной службы).

      4. Настоящий приказ вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Председатель Агентства
Республики Казахстан по противодействию коррупции
(Антикоррупционной службы)
А. Шпекбаев

  Приложение 1 к приказу
Председателю Агентства
Республики Казахстан
по противодействию коррупции
(Антикоррупционной службы)
от 12 августа 2020 года № 255

Правила конкурсного отбора экспертов для проведения научной антикоррупционной экспертизы проектов нормативных правовых актов

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила конкурсного отбора экспертов для проведения научной антикоррупционной экспертизы проектов нормативных правовых актов (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктом 10 Правил проведения научной антикоррупционной экспертизы проектов нормативных правовых актов, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 16 июля 2020 года № 451 (далее – Правила проведения научной антикоррупционной экспертизы), и определяют порядок конкурсного отбора экспертов для проведения научной антикоррупционной экспертизы проектов нормативных правовых актов.

      2. Конкурсный отбор экспертов для проведения научной антикоррупционной экспертизы проектов нормативных правовых актов (далее – конкурсный отбор) организуется и проводится научным учреждением или высшим учебным заведением, определяемым в соответствии с законодательством Республики Казахстан о государственных закупках, и осуществляющим координацию проведения научной антикоррупционной экспертизы (далее – координатор).

      3. К участию в конкурсном отборе допускаются лица, соответствующие критериям, установленным пунктом 11 Правил проведения научной антикоррупционной экспертизы.

      4. Кандидатуры экспертов, прошедших конкурсный отбор, направляются в Агентство Республики Казахстан по противодействию коррупции (Антикоррупционную службу) (далее – организатор) для включения в реестр экспертов по проведению научной антикоррупционной экспертизы проектов нормативных правовых актов (далее – реестр экспертов).

Глава 2. Формирование конкурсной комиссии

      5. Решением руководителя координатора либо лицом, исполняющим его обязанности, формируется конкурсная комиссия для проведения конкурсного отбора, определяется секретарь конкурсной комиссии.

      6. Конкурсная комиссия является коллегиальным органом, который рассматривает документы, поданные участниками конкурсного отбора, проводит тестирование и собеседование с кандидатами для включения в реестр экспертов, и осуществляет отбор экспертов.

      7. Членами конкурсной комиссии являются председатель и другие члены конкурсной комиссии. Члены конкурсной комиссии участвуют в работе конкурсной комиссии без права замены.

      Общее количество членов конкурсной комиссии составляет нечетное число, но не менее пяти человек.

      8. Состав конкурсной комиссии формируется из числа представителей координатора, организатора и общественных объединений (неправительственных организаций).

      9. Секретарем конкурсной комиссии является сотрудник координатора, который осуществляет организационное обеспечение работы конкурсной комиссии и не принимает участие в голосовании.

      10. В состав конкурсной комиссии не может входить лицо, участвующее в конкурсном отборе.

Глава 3. Этапы конкурсного отбора

      11. Конкурсный отбор включает в себя ряд последовательных этапов:

      1) публикация объявления о проведении конкурсного отбора на интернет-ресурсе координатора и организатора;

      2) прием документов от лиц, изъявивших желание принять участие в конкурсном отборе;

      3) рассмотрение конкурсной комиссией документов участников конкурсного отбора на соответствие критериям, указанным в пункте 11 Правил проведения научной антикоррупционной экспертизы;

      4) проведение тестирования кандидатов для включения в реестр экспертов;

      5) собеседование с кандидатами для включения в реестр экспертов.

      12. Участниками конкурсного отбора являются лица, подавшие необходимые документы до указанной в объявлении даты окончания приема документов.

      13. Кандидатами для включения в реестр экспертов (далее – кандидаты) являются участники конкурсного отбора, соответствующие критериям, указанным в пункте 11 Правил проведения научной антикоррупционной экспертизы, и допущенные к последующим этапам конкурсного отбора.

      14. Кандидаты допускаются к последующим этапам конкурсного отбора (проведение тестирования, собеседование) при условии прохождения предыдущих этапов конкурсного отбора.

      15. Объявление о проведении конкурсного отбора включает следующие сведения:

      1) наименование координатора, проводящего конкурсный отбор, с указанием его местонахождения, почтового адреса, номеров телефонов, адреса электронной почты;

      2) основные критерии к участникам конкурсного отбора в соответствии с пунктом 11 Правил проведения научной антикоррупционной экспертизы;

      3) срок приема документов, который исчисляется со следующего рабочего дня после последней публикации объявления о проведении конкурсного отбора;

      5) перечень необходимых документов, указанных в пункте 16 настоящих Правил.

      К объявлению прилагаются методические рекомендации по проведению научной антикоррупционной экспертизы, утверждаемые организатором.

Глава 4. Порядок рассмотрения документов участников конкурсного отбора

      16. Лица, изъявившие желание участвовать в конкурсном отборе, подают в структурное подразделение координатора, ответственное за прием документов, следующие документы:

      1) заявление на имя первого руководителя координатора или лица, исполняющего его обязанности, в произвольной форме, с обязательным указанием номеров телефонов и адреса электронной почты;

      2) копию документа, удостоверяющего личность (оригинал для сверки);

      3) копию документа, подтверждающего трудовую деятельность (нотариально засвидетельствованную в случае непредставления оригиналов для сверки);

      4) копии документов об образовании, а также документы, подтверждающие прохождение процедуры нострификации или признание в соответствии с Законом Республики Казахстан "Об образовании" (для дипломов, выданных зарубежными образовательными учреждениями) (нотариально засвидетельствованные в случае непредставления оригиналов для сверки);

      5) копию документа, подтверждающего ученую степень при наличии (нотариально засвидетельствованную в случае непредставления оригиналов для сверки).

      17. Участники конкурсного отбора представляют документы, перечисленные в пункте 16 настоящих Правил, нарочно, по почте или в электронном виде на адрес электронной почты координатора, указанный в объявлении, в течение 5 (пяти) рабочих дней со следующего рабочего дня после последней публикации объявления о проведении конкурсного отбора.

      18. Рассмотрение документов участников конкурсного отбора осуществляет конкурсная комиссия после окончания приема документов.

      19. Конкурсная комиссия рассматривает представленные документы на соответствие критериям, указанным в пункте 11 Правил проведения научной антикоррупционной экспертизы.

      20. Конкурсная комиссия в течение 2 (двух) рабочих дней после окончания срока приема документов принимает решение о допуске участников конкурсного отбора к последующим этапам конкурсного отбора либо мотивированно отказывает в допуске.

      Основанием отказа в допуске является несоответствие кандидата критериям, указанным в пункте 11 Правил проведения научной антикоррупционной экспертизы.

      21. Представление неполного пакета документов либо недостоверных сведений является основанием для отказа в их рассмотрении координатором.

      22. Секретарь конкурсной комиссии составляет графики прохождения тестирования и собеседования, а также списки кандидатов, допущенных к тестированию и собеседованию, которые размещаются на интернет-ресурсе координатора.

Глава 5. Порядок тестирования кандидатов

      23. Секретарь конкурсной комиссии уведомляет кандидатов, допущенных к тестированию, о дате проведения тестирования в течение 2 (двух) рабочих дней после принятия решения конкурсной комиссией, указанного в пункте 20 настоящих Правил, и не позднее 1 (одного) рабочего дня до проведения тестирования.

      Уведомление кандидатов осуществляется по телефону и/или посредством направления информации на электронные адреса и мобильные телефоны кандидатов.

      24. Кандидаты, подавшие документы для участия в конкурсном отборе по электронной почте, представляют для сверки оригиналы либо нотариально заверенные копии документов, перечисленных в подпунктах 2), 3), 4) и 5) пункта 16 настоящих Правил, не позднее, чем за один час до начала тестирования.

      При непредставлении оригиналов либо нотариально заверенные копии документов, перечисленных в пункте 16 настоящих Правил, в установленный срок, кандидат не допускается к тестированию.

      25. Кандидат проходит тестирование на знание Закона Республики Казахстан от 6 апреля 2016 года "О правовых актах", Правил проведения научной антикоррупционной экспертизы, Правил оформления, согласования, государственной регистрации нормативных правовых актов и их отмены, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 6 октября 2016 года № 568, Правил разработки, согласования проектов подзаконных нормативных правовых актов, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 6 октября 2016 года № 569, методических рекомендаций по проведению научной антикоррупционной экспертизы, утверждаемых организатором.

      26. Вопросы для тестирования утверждаются приказом руководителя координатора или лица, исполняющего его обязанности, и не подлежат разглашению.

      27. Тестирование кандидатов проводится в письменной или электронной форме в течении 1 (одного) часа и состоит из 40 (сорок) вопросов. Значение прохождения тестирования для кандидатов составляет не менее 30 (тридцати) правильных ответов.

      Итоги тестирования подводятся в день проведения тестирования.

Глава 6. Порядок проведения собеседования

      28. Собеседование с кандидатами, успешно прошедшими тестирование, проводится в течение 3 (трех) рабочих дней со следующего рабочего дня после подведения итогов тестирования.

      Целью собеседования является оценка профессиональных, деловых и личностных качеств кандидатов.

      29. Секретарь конкурсной комиссии уведомляет кандидатов, допущенных к собеседованию, о дате проведения собеседования в течение 2 (двух) рабочих дней после проведения тестирования и не позднее 1 (одного) рабочего дня до проведения собеседования.

      Уведомление кандидатов осуществляется по телефону и/или посредством направления информации на электронные адреса и мобильные телефоны кандидатов.

      30. Кандидаты, допущенные к собеседованию, проходят его в месте, определенном координатором, в том числе посредством видеоконференцсвязи, в соответствии с графиком, размещаемым на интернет-ресурсе координатора.

      31. Перед началом собеседования секретарь конкурсной комиссии знакомит кандидатов с порядком проведения предстоящей процедуры собеседования.

      32. В процессе собеседования кандидату задаются профильные вопросы, а также ситуационные задачи.

      33. Оценка ответов кандидатов проводится по пятибалльной шкале и вносится в листы собеседования с кандидатами.

      34. Собеседование проводится индивидуально с каждым кандидатом и может фиксироваться с помощью технических средств записи, о чем предупреждается кандидат.

      35. Конкурсная комиссия оценивает кандидатов на основании представленных документов, результатов тестирования и качества ответов и осуществляет отбор из их числа кандидатур для включения в реестр экспертов.

      Ход собеседования с кандидатами оформляется в виде протокола и подписывается председателем, членами и секретарем конкурсной комиссии.

      36. Решение конкурсной комиссии принимается в отсутствие кандидата путем открытого голосования.

      Комиссия принимает одно из решений:

      1) рекомендовать кандидата для включения в реестр экспертов;

      2) отказать кандидату во включении в реестр экспертов.

      37. Решение конкурсной комиссии считается правомочным, если на заседании присутствует не менее двух третей от ее состава.

      38. Кандидат получает положительное заключение конкурсной комиссии в случае, если за него проголосовало большинство присутствующих из состава конкурсной комиссии. В случае равенства голосов решающим является голос председателя конкурсной комиссии.

      39. Список кандидатур экспертов, рекомендованных для включения в реестр экспертов, размещается на интернет-ресурсе координатора.

      40. Решение конкурсной комиссии может быть обжаловано в судебном порядке.

  Приложение 2 к приказу
Председателю Агентства
Республики Казахстан по
противодействию коррупции
(Антикоррупционной службы)
от 12 августа 2020 года № 255
  Форма

Типовой договор на проведение научной антикоррупционной экспертизы, заключаемый между координатором и экспертом

№____

___________________________
(наименование населенного пункта)

"___" ________20__ года

      _______________________________________________________________,
(наименование научного учреждения или высшего учебного заведения,
осуществляющего координацию проведения научной антикоррупционной экспертизы)
именуемое в дальнейшем Координатор, в лице ________________________,
действующего на основании___________________________, с одной стороны, и
___________________________________, _______________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии) (документ, удостоверяющий личность)
№ ___________, выданный ________________, именуемый(ая) в дальнейшем
Эксперт, с другой стороны, далее совместно именуемые Стороны, заключили
настоящий Договор о нижеследующем:

1. Предмет договора

      1. Эксперт обязуется по заданию Координатора оказывать услуги по проведению научной антикоррупционной экспертизы проектов нормативных правовых актов с выдачей заключений (далее – Услуги) согласно условиям настоящего Договора, а Координатор обязуется своевременно принимать и оплачивать результат Услуги по каждому проекту нормативного правового акта на условиях настоящего Договора при условии надлежащего исполнения Экспертом своих обязательств по настоящему Договору.

      2. Координатор дает задание Эксперту путем направления (вручения) уведомления о необходимости проведения научной антикоррупционной экспертизы проекта нормативного правового акта (далее – уведомление) с приложением данного проекта и других документов, предоставленных разработчиком.

      3. Услуга по каждому проекту нормативного правового акта оказывается не позднее срока, установленного в уведомлении Координатора по соответствующему проекту нормативного правового акта.

2. Права и обязанности Сторон

      4. Эксперт обязан:

      1) лично провести научную антикоррупционную экспертизу проектов нормативных правовых актов, обеспечить достоверность, объективность, квалифицированность оказываемых Услуг;

      2) оказывать Услуги, предусмотренные настоящим Договором, надлежащего качества и в полном объеме, в соответствии с требованиями Правил проведения научной антикоррупционной экспертизы проектов нормативных правовых актов, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 16 июля 2020 года № 451, методических рекомендаций по проведению научной антикоррупционной экспертизы, утвержденных Агентством Республики Казахстан по противодействию коррупции (Антикоррупционной службой) (далее – Агентство), в сроки и на условиях настоящего Договора;

      3) в срок, установленный Координатором, направить ему уведомление о принятии в работу представленного проекта нормативного правового акта либо о самоотводе с указанием причин своего отказа, в том числе непосредственного участия в подготовке данного проекта;

      4) обеспечить конфиденциальность содержания и сохранность документации и сведений Координатора, ставших известными ему в связи с оказанием Услуг;

      5) информировать Координатора, по его требованию, о ходе оказания Услуг;

      6) обеспечить сохранность имущества и документов, переданных ему Координатором для надлежащего исполнения обязательств по настоящему Договору;

      7) в случае нарушения условий настоящего Договора возместить Координатору все убытки, возникшие в результате ненадлежащего исполнения им своих обязательств в полном объеме;

      8) по требованию Координатора предоставить отчет об оказанных Услугах;

      9) после выдачи заключения научной антикоррупционной экспертизы проектов нормативных правовых актов обеспечить экспертное сопровождение проекта нормативного правового акта на всех стадиях до его принятия, независимо от согласия или несогласия разработчика с его рекомендациями;

      10) осуществить выдачу заключения научной антикоррупционной экспертизы на казахском или русском языке нарочно, электронной почтой либо посредством информационной системы (при ее наличии).

      5. Эксперт имеет право:

      1) требовать от Координатора оплаты оказанных Услуг в соответствии с условиями настоящего Договора;

      2) получать разъяснения от Координатора по возникшим вопросам и дополнительные сведения, необходимые для оказания Услуг;

      3) досрочно оказать Услугу, при условии выполнения ее качественно и в полном объеме.

      6. Координатор обязан:

      1) предоставлять Эксперту проекты нормативных правовых актов и прилагаемые к ним материалы, если Экспертом получено задание;

      2) принять оказанные Экспертом Услуги по каждому проекту нормативного правового акта при условии устранения недостатков, выявленных Координатором;

      3) оплатить оказанные Экспертом Услуги в порядке, предусмотренном настоящим Договором;

      4) не допускать проведение научной антикоррупционной экспертизы проекта нормативного правового акта Экспертом, принимавшим непосредственное участие в подготовке данного проекта.

      7. Координатор имеет право:

      1) в любое время проверить ход и качество Услуг, оказываемых Экспертом;

      2) в случае обнаружения недостатков в части орфографической, пунктуационной и стилистической грамотности в результатах оказания Услуг, не принимать оказанные Услуги и направить в течение ____ рабочих дней со дня обнаружения недостатков уведомление Эксперту об устранении обнаруженных недостатков в оказанных Услугах;

      3) в случае несогласия Эксперта с замечаниями Координатора, направить проект нормативного правового акта для проведения его научной антикоррупционной экспертизы другому Эксперту;

      4) давать Эксперту рекомендации для надлежащего исполнения обязательств по настоящему Договору;

      5) контролировать процесс оказания Услуг;

      6) в одностороннем порядке расторгнуть настоящий Договор по основаниям, предусмотренным в пункте 22 настоящего Договора.

      8. Стороны договорились, что право собственности на все созданные в ходе исполнения обязательств по настоящему Договору результаты интеллектуальной деятельности Эксперта по оказанным Услугам, будут принадлежать Координатору.

3. Условия оплаты услуг

      9. Стоимость Услуг по каждому проекту нормативного правового акта определяется в соответствии с порядком определения стоимости проведения научной антикоррупционной экспертизы, устанавливаемым Координатором по согласованию с Агентством.

      10. В течение ___ рабочих дней после согласования Координатором заключения научной антикоррупционной экспертизы, подготовленного Экспертом, Стороны подписывают акт оказанных Услуг. Стороны вправе составить и подписать акт оказанных Услуг за один месяц. Услуги считаются оказанными после подписания Акта оказанных Услуг между Координатором и Агентством.

      11. Координатор производит оплату Эксперту не позднее 5 (пяти) рабочих дней с даты перечисления денежных средств Агентством на расчетный счет Координатора.

      12. Координатор удерживает обязательные пенсионные взносы, подлежащие уплате в единый накопительный пенсионный фонд в пользу Эксперта, а также подоходный налог.

      13. Иные расходы, понесенные Экспертом при оказании услуг, Координатором не возмещаются.

4. Ответственность сторон и порядок разрешения споров

      14. В случае неисполнения или ненадлежащего исполнения Сторонами своих обязательств по настоящему Договору Стороны несут ответственность в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      15. Стороны не несут ответственность за неисполнение условий настоящего Договора, если оно явилось результатом форс-мажорных обстоятельств.

      Для целей настоящего Договора "форс-мажор" означает событие, неподвластное контролю Сторон, и имеющее непредвиденный характер. Такие события могут включать, но не исключительно: военные действия, природные или стихийные бедствия и другие.

      При возникновении форс-мажорных обстоятельств Эксперт незамедлительно направляет Координатору письменное уведомление о таких обстоятельствах и их причинах. Если от Координатора не поступает иных письменных инструкций, Эксперт продолжает выполнять свои обязательства по настоящему Договору, насколько это целесообразно, и ведет поиск альтернативных способов выполнения настоящего Договора, не зависящих от форс-мажорных обстоятельств.

      16. Эксперт несет ответственность за обоснованность подготовленных им рекомендаций по устранению коррупциогенных норм проекта нормативного правового акта, содержащихся в заключении научной антикоррупционной экспертизы;

      17. Споры и разногласия, которые могут возникнуть при исполнении настоящего Договора, разрешаются путем переговоров между Сторонами.

      18. В случае невозможности разрешения разногласий путем переговоров, споры и разногласия подлежат рассмотрению в судебном порядке в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

5. Срок действия договора и основания его прекращения

      19. Настоящий Договор вступает в силу со дня его подписания Сторонами, и действует до "__" _______ 20__ года, а в части обязательств Сторон – до полного их исполнения.

      20. Настоящий Договор может быть расторгнут по обоюдному согласию Сторон. Сторона, требующая расторжения настоящего Договора, должна уведомить о своих намерениях другую Сторону не позднее, чем за тридцать календарных дней до окончания срока действия Договора.

      21. При расторжении Договора по инициативе Эксперта, Эксперт не вправе требовать возмещения своих затрат, произведенных в процессе оказания Услуг, а также платы за оказанные Услуги.

      22. Координатор вправе расторгнуть настоящий Договор в одностороннем порядке в следующих случаях:

      1) отказа Эксперта от оказания Услуги без уважительных причин 2 (два) и более раз;

      2) просрочки оказания Услуги на срок более двух рабочих дней со дня истечения срока оказания Услуги, установленного в уведомлении Координатора;

      3) в случае непринятия разработчиками более 2/3 от всех рекомендаций Эксперта в заключениях научной антикоррупционной экспертизы, подготовленных им в течение трех месяцев;

      4) невозможности исполнения экспертом своих обязанностей вследствие его недостаточной квалификации, некомпетентности;

      5) в случае несоответствия Эксперта критериям, установленным пунктом 11 Правил проведения научной антикоррупционной экспертизы проектов нормативных правовых актов, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 16 июля 2020 года № 451.

      23. Расторжение настоящего Договора в одностороннем порядке определяется в соответствии с гражданским законодательством Республики Казахстан.

      24. В случае досрочного расторжения настоящего Договора, Эксперт имеет право требовать оплату только за фактические затраты на день расторжения и возвращает Координатору излишне оплаченные суммы в течение 10 (десяти) рабочих дней со дня расторжения настоящего Договора.

6. Заключительные положения

      25. Все дополнения и изменения к настоящему Договору составляются письменно, подписываются обеими Сторонами и являются неотъемлемой частью настоящего Договора.

      26. Настоящий Договор составлен в двух экземплярах на казахском и русском языках, имеющих одинаковую юридическую силу, по одному экземпляру для каждой из Сторон.

7. Адреса, реквизиты и подписи Сторон

Координатор ________________________

Эксперт _____________________