Адам құқықтары жөніндегі ұлттық орталықтың "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалаудың әдістемесін бекіту туралы

Адам құқықтары жөніндегі ұлттық орталық Басшысының 2020 жылғы 14 қыркүйектегі № 1 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 22 қыркүйекте № 21239 болып тіркелді. Күші жойылды - Адам құқықтары жөніндегі ұлттық орталық Басшысының м.а. 2024 жылғы 21 қарашадағы № 145 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды - Адам құқықтары жөніндегі ұлттық орталық Басшысының м.а. 21.11.2024 № 145 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызметі туралы" 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 33-бабы 5-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса берілген Адам құқықтары жөніндегі ұлттық орталықтың "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалаудың әдістемесі бекітілсін.

      2. Адам құқықтары жөніндегі ұлттық орталықтың Әкімшілік жұмыстар басқармасы:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық ресми жарияланған күнінен кейін Адам құқықтары жөніндегі ұлттық орталықтың интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Адам құқықтары жөніндегі ұлттық орталықтың Әкімшілік жұмыстар басқармасының басшысы М.Ж.Мырзахметовке жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Адам құқықтары жөніндегі
ұлттық орталықтың басшысы
З. Утебаева

  Адам құқықтары жөніндегі
ұлттық орталық басшысының
2020 жылғы 14 қыркүйегі
№ 1 бұйрығымен
бекітілген

Адам құқықтары жөніндегі ұлттық орталықтың "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалаудың әдістемесі

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Адам құқықтары жөніндегі ұлттық орталықтың "Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалау әдістемесі (бұдан әрі – Әдістеме) "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңы 33-бабының 5-тармағына сәйкес Адам құқықтары жөніндегі ұлттық орталықтың (бұдан әрі – Ұлттық орталық) "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін бағалау тәртібін айқындайды.

      2. Осы Әдістемеде қолданылатын негізгі ұғымдар:

      1) тікелей басшы – тікелей бағынысында болып табылатын бағаланушы қызметшіге қатысты тұлға;

      2) жоғары тұрған басшы – тікелей бағынысты болып табылатын, бағаланушы қызметшінің тікелей басшысына қатысты тұлға;

      3) нысаналы мақсатты индикаторлар (бұдан әрі – НМИ) – мемлекеттік органның стратегиялық жоспарына, саяси мемлекеттік қызметшінің меморандумына Ұлттық орталықтың "А" корпусы қызметшісінің келісіміне немесе Ұлттық орталықтың "Б" корпусы қызметшісінің қызметінің ерекшелігіне сәйкес (процесстік жұмысты қоспағанда) белгіленетін, "Б" корпусы қызметшілері қол жеткізген жағдайда олардың қызметінің тиімділігін дәлелдейтін көрсеткіштер;

      4) жеке жұмыс жоспары – Ұлттық орталықтың "Б" корпусы қызметшісінің бағалау кезеңіне НМИ қарастырылған және тікелей басшысымен бірлесіп құрылатын, жоғары тұрған басшымен бекітілген құжат;

      5) құзыреттер – нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың жиынтығы;

      6) мінез-құлық индикаторы – Ұлттық орталықтың "Б" корпусы қызметшісінің мінез-құлық және құзыреттер деңгейі көрінісінің сипаттамасы;

      3. Ұлттық орталықтың "Б" корпусы қызметшілерінің қызметін бағалау (бұдан әрі – бағалау) олардың жұмысының сапасы мен тиімділігін айқындау үшін өткізіледі.

      4. Нақты лауазымға келу мерзімі үш айдан кем болған жағдайда соның ішінде әлеуметтік демалыстан шыққаннан немесе оқуды аяқтағаннан кейін, сондай-ақ сынақ мерзімінде бағалау өткізілмейді.

      Бағалауды өткізу кезінде Ұлттық орталықтың "Б" корпусы қызметшілері еңбек демалысында, жалақы сақталмайтын демалысында, уақытша еңбекке жарамсыздығы кезеңінде, іс-сапарда немесе тағылымдамада болғанда, сондай-ақ қайта даярлауға, біліктілігін арттыруға жіберілгенде жұмысына қайта кіріскеннен кейін 5 жұмыс күні ішінде бағалаудан өтеді.

      5. Бағалауды өткізу үшін Ұлттық орталықтың "Б" корпусы қызметшісін мемлекеттік лауазым тағайындау және мемлекеттік лауазымнан босату құқығына ие лауазымды тұлғамен (бұдан әрі - уәкілетті тұлға) бағалау жөніндегі комиссия (бұдан әрі - Комиссия) құралады, Әкімшілік жұмыстар басқарамасы жұмыс органы болып табылады.

      Комиссия құрамы уәкілетті тұлғамен анықталады, комиссия мүшелерінің саны 5 адамнан кем болмауы тиіс.

      6. Бағалау екі жеке бағыт бойынша жүргізіледі:

      1) НМИ жетістіктерін бағалау;

      2) Ұлттық орталықтың "Б" корпусы қызметшілерінің құзыреттерін бағалау.

      7. НМИ орындалуын бағалау нәтижелері бонустар төлеу, көтермелеу, ротациялау, мемлекеттік лауазымдардан төмендету немесе босату үшін шешім қабылдауға негіз болып табылады.

      Құзыреттерді бағалау нәтижелері Ұлттық орталықтың "Б" корпусы қызметшісінің қажетті құзыреттерін дамытуға негіз болып табылады. Бұл ретте, құзыреттерді бағалау нәтижелері бонустар төлеуге, көтермелеуге, ротациялауға, мемлекеттік лауазымдардан төмендетуге немесе босатуға әсер етпейді.

      8. Бағалауға байланысты құжаттар Әкімшілік жұмыстар басқарамасында бағалау аяқталған күннен бастап үш жыл бойы сақталады.

2-тарау. НМИ анықтау тәртібі

      9. Осы Әдістеменің 1-қосымшасына сәйкес Ұлттық орталықтың "Б" корпусы әкімшілік мемлекеттік қызметшісінің НМИ тікелей басшымен жеке жұмыс жоспарында бағалау кезеңі басталғаннан кейін 10 жұмыс күні ішінде нысан бойынша анықталады.

      10. Жеке жұмыс жоспары тиісті НМИ әзірленген соң, ол бекіту үшін жоғары тұрған басшының қарауына енгізіледі.

      11. Ұлттық орталықтың "Б" корпусы қызметшісінің тікелей басшысы мемлекеттік органның бірінші басшысы болған жағдайда жеке жұмыс жоспары осы лауазымды тұлғамен бекітіледі.

      12. НМИ осы Әдістеменің 13-тармағында көрсетілген талаптарға сәйкес келмеген жағдайда жоғары тұрған басшы жеке жұмыс жоспарын пысықтауға қайтарады.

      Жеке жұмыс жоспарын жоғары тұрған басшының қарауына қайта енгізу, түзетуге жолданған күннен бастап 2 жұмыс күнінен кешіктірілмей жүзеге асырылады.

      13. НМИ:

      1) нақты (күтілетін оң өзгерістер көрсетіле отырып қол жеткізуге тиісті нәтиже анық белгіленеді);

      2) өлшемді (НМИ өлшеу үшін нақты критерийлер белгіленеді);

      3) қолжетімді (НМИ қолда бар ресурстарды, құзыреттер мен шектеулерді ескере отырып белгіленеді);

      4) уақытпен шектеулі (НМИ қол жеткізу мерзімі белгіленеді);

      5) мемлекеттік органның стратегиялық мақсатын, саяси қызметшінің меморандумын немесе Ұлттық орталықтың "А" корпусы қызметшісінің келісімін, Ұлттық орталықтың "Б" корпусы қызметшісінің қызметінің ерекшелігін іске асыруға бағытталған болып табылады.

      14. НМИ саны 5 құрайды.

      15. Жеке жұмыс жоспары Әкімшілік жұмыстар басқарамасында сақталады.

3-тарау. НМИ жетістігін бағалау тәртібі

      16. Жеке жұмыс жоспарында көрсетілген НМИ жетістігіне бақылау жүргізу мақсатында тікелей басшы НМИ-да белгіленген жетістіктерге тоқсан сайын мониторинг жүргізеді.

      Тоқсан сайынғы мониторинг қортындысы бойынша тікелей басшы бағалауға жататын Ұлттық орталықтың "Б" корпусы қызметшісіне НМИ-ге жету және сол үшін қажетті шаралар бойынша жазбаша ұсыныстар береді.

      17. Осы Әдістеменің 2-қосымшасына сәйкес бағалауды өткізу үшін Ұлттық орталықтың "Б" корпусы қызметшісінің тікелей басшысы нысан бойынша НМИ жөніндегі бағалау парағын толтырады және оған қол қояды.

      18. Жеке жұмыс жоспарының іске асырылуын бағалау жеке жұмыс жоспары құрылған жыл қорытындысы бойынша НМИ бағалау негізінде келесі тәртіпте жүзеге асырылады:

      НМИ барлығы орындалған жағдайда "өте жақсы" баға қойылады.

      НМИ санының 5-нен 4-і орындалған жағдайда "тиімді" баға қойылады.

      НМИ санының 5-нен 3-і орындалған жағдайда "қанағаттанарлық" баға қойылады.

      НМИ санының 5-нен 3-тен азы орындалған жағдайда "қанағаттанарлықсыз" баға қойылады.

      НМИ-дің орындалуы жеке жоспарда қарастырылған барлық көрсеткіштердің толық орындалуын көздейді.

      19. Бағалау парағы тікелей басшымен толтырылғаннан кейін, ол жоғары тұрған басшының қарауына енгізіледі.

      20. Ұлттық орталықтың "Б" корпусы қызметшісінің тікелей басшысы мемлекеттік органның бірінші басшысы болған жағдайда бағалау парағы оның қарауына енгізіледі.

      21. Ұлттық орталықтың "Б" корпусы қызметшісінің бағалау парағын қарау қорытындысы бойынша жоғары тұрған басшымен келесі шешімдердің бірі қабылданады:

      1) бағалаумен келісу;

      2) пысықтауға жіберу.

      22. Бағалау парағы НМИ қол жеткізуін дәлелдейтін фактілердің жеткіліксіздігі немесе дәйексіздігі болған жағдайда пысықтауға жолданады.

      23. Бағалау парағын жоғары тұрған басшының қарауына қайта енгізу, оны пысықтауға жолдағаннан кейін 2 жұмыс күнінен кешіктірілмей жүзеге асырылады.

      24. Жоғары тұрған басшымен бағалау парағына қол қойылғаннан кейін Әкімшілік жұмыстар басқарамасы 2 жұмыс күнінен кешіктірмей оны Комиссияның қарауына ұсынады.

4-тарау. Құзыреттерді бағалау тәртібі

      25. Осы Әдістеменің 3-қосымшасына сәйкес құзыреттерді бағалау тікелей басшымен жүргізіледі және оның нәтижесі жөніндегі нысан бойынша бағалау парағы толтырылады.

      26. Осы Әдістеменің 4-қосымшасына сәйкес бағалау парағын толтыру барысында әр құзырет бойынша Ұлттық орталықтың "Б" корпусы мемлекеттік лауазымдар санаттары үшін қарастырылған мінез-құлық индикторларының жиынтығын басшылыққа алу қажет. Бір құзырет бойынша мінез-құлық индикаторларының саны 10-нан аспайды.

      27. Қызметшінің құзыретінің даму деңгейі бағалау кезеңінде оның қызметінде көрінген мінез-құлық индикторларының санымен келесі тәртіпте анықталады:

      1) қызметшінің қызметінде белгілі бір құзыретпен көзделген мінез-құлық индикторларының 3/4 немесе одан көбі байқалған жағдайда "күтілген нәтижеге сәйкес" бағасы қойылады.

      2) қызметшінің қызметі нақты құзыретпен көзделген мінез-құлық индикторларының 3/4-нен кеміне сәйкес келмеген жағдайда бағаланатын құзырет бойынша "күтілген нәтижеге сәйкес емес" бағасы қойылады.

      28. Тікелей басшымен бағалау парағына қол қойылғаннан кейін Әкімшілік жұмыстар басқарамасы 2 жұмыс күнінен кешіктірмей оны Комиссияның қарауына ұсынады.

5-тарау. Комиссияның бағалау нәтижелерін қарау және бағалау нәтижесіне шағымдану

      29. Әкімшілік жұмыстар басқарамасы Комиссия төрағасының келісімі бойынша бағалауды өткізу кестесін қалыптастырады және бағалауды жүргізетін тұлғаларға бағалауды өткізуге дейін жеті жұмыс күні аралығында хабарлауды қамтамасыз етеді.

      30. Комиссияның отырысы оның құрамының кем дегенде үштен екісі қатысқан жағдайда өкілетті болып есептеледі.

      31. Комиссияның төрағасын не мүшесін алмастыру комиссияны құру туралы бұйрыққа өзгертулер енгізу арқылы уәкілетті тұлғаның шешімі бойынша жүзеге асырылады.

      32. Комиссияның шешімі ашық дауыс беру арқылы қабылданады.

      33. Дауыс беру қорытындысы Комиссия мүшелерінің көпшілік дауысымен айқындалады. Дауыс саны тең болған жағдайда, бағалау жөніндегі комиссия төрағасының дауысы шешуші болып табылады.

      34. Комиссияның хатшысы Әкімшілік жұмыстар басқарамасынің қызметшісі болып табылады. Комиссияның хатшысы дауыс беруге қатыспайды.

      35. Әкімшілік жұмыстар басқарамасы Комиссия төрағасымен келісілген мерзімге сәйкес Комиссия отырысының өткізілуін қамтамасыз етеді.

      36. Әкімшілік жұмыстар басқарамасы Комиссияның отырысына мына құжаттарды ұсынады:

      1) толтырылған бағалау парақтарын;

      2) осы Әдістеменің 5-қосымшасына сәйкес нысан бойынша Комиссия отырысының хаттамасының жобасын;

      37. Комиссия бағалау нәтижелерін қарастырады және мына шешімдердің бірін қабылдайды:

      1) бағалау нәтижелерін бекіту;

      2) бағалау нәтижелерін қайта қарау.

      38. Бағалау нәтижелерін қайта қарау туралы шешім қабылданған жағдайда Комиссия бағалау нәтижесін түзетіп, оны хаттаманың "Бағалау нәтижелері комиссиямен түзетілуі (бар болған жағдайда)" бағанында көрсетіледі.

      39. Осы Әдістеменің 5-қосымшасына сәйкес бағалаудың нәтижелері уәкілетті тұлғамен бекітіледі және нысан бойынша тиісті хаттамасында тіркеледі.

      40. Әкімшілік жұмыстар басқарамасы Ұлттық орталықтың "Б" корпусының қызметшісін бағалау нәтижелерімен оның аяқталған күнінен бастап екі жұмыс күні ішінде таныстырады.

      41. Ұлттық орталықтың "Б" корпусының қызметшісін бағалау нәтижелерімен таныстыру жазбаша түрде жүргізіледі. Қызметші танысудан бас тартқан жағдайда, еркін нысандағы акт құрылып, Әкімшілік жұмыстар басқарамасымен және мемлекеттік органның басқа да екі қызметшісімен қол қойылған акт толтырылады.

      42. Ұлттық орталықтың "Б" корпусы қызметшісінің танысудан бас тартуы бағалау нәтижелерін оның қызметтік тізіміне енгізуге кедергі келтірмейді. Осы жағдайда Әкімшілік жұмыстар басқарамасымен Ұлттық орталықтың "Б" корпусы қызметшісінің бағалау нәтижесі мемлекеттік органдардың интранет-порталы арқылы жолданады.

      43. Ұлттық орталықтың "Б" корпусы қызметшісінің Комиссия шешіміне уәкілетті тұлғаға шағымдануы шешім шыққан күннен бастап он жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады. Шағымдарды қарау нәтижесі бойынша уәкілетті тұлға келесі шешімдердің біреуін қабылдайды:

      1) Комиссия шешімін жойып, Ұлттық орталықтың "Б" корпусы қызметшісінің бағалау нәтижесін қайта қарау бойынша ұсыныс беру;

      2) Ұлттық орталықтың "Б" корпусы қызметшісінің бағалау нәтижесін қайта қараусыз қалдыру.

      44. Ұлттық орталықтың "Б" корпусы қызметшісі бағалау нәтижелеріне сот тәртібінде шағымдануға құқылы.

  Адам құқықтары жөніндегі
ұлттық орталықтың "Б" корпусы
мемлекеттік әкімшілік
қызметшілерінің қызметін
бағалау әдістемесіне
1-қосымша
  Нысан
  "БЕКІТЕМІН"
Жоғары тұрған басшы
____________________________
(тегі, аты-жөнінің
бірінші әріптері)
күні _______________________
қолы _______________________

"Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшісінің жеке жұмыс жоспары

      ____________________________ жыл (жеке жоспар құрастырылатын кезең)

      Қызметшінің (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда))____________________

      Қызметшінің лауазымы: _______________________________________________

      Қызметшінің құрылымдық бөлімшесінің атауы:___________________________

      ___________________________________________________________________

№ п/п

Нысаналы мақсатты индикаторлардың атауы

Саяси мемлекеттік қызметшінің немесе "А" корпусы қызметішісі келісімінің, меморандум қай көрсеткішінен, Ұлттық орталықтың "Б" корпусы қызметшісінің қызметінің ерекшелігінен немесе мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжатынан туындайды

Өлшем бірлігі

Жоспарлы мәні

Қол жеткізу мерзімдері

Түйінді нәтиже*






















      * Нысаналы мақсатты индикатор қол жеткізуден күтілетін оң өзгерістер

      Қызметші _____________________________ Тікелей басшы _______________________

      (тегі, аты-жөнінің бірінші әріптері)             (тегі, аты-жөнінің бірінші әріптері)

      күні _______________________ күні _______________________

      қолы ____________________ қолы ________________________

  Адам құқықтары жөніндегі
ұлттық орталықтың "Б"
корпусының мемлекеттік
әкімшілік қызметшілерінің
қызметін бағалау әдістемесіне
2-қосымша
  Нысан
  "БЕКІТЕМІН"
Жоғары тұрған басшы
____________________________
(тегі, аты-жөнінің
бірінші әріптері)
күні _______________________
қолы ______________________

Нысаналы мақсатты индикаторлар бойынша бағалау парағы ____________________________________________________ (Т.А.Ә.,бағаланатын тұлғаның лауазымы) ____________________________________ (бағаланатын кезең)

№ п/п

Нысаналы мақсатты индикаторлардың атауы

Өлшем бірлігі

Жоспарлы мәні

Нақты мәні

Көрсеткішке қол жетті/көрсеткішке қол жетпеді



















      Бағалау нәтижесі __________________________________________________

                  (қанағаттанарлықсыз, қанағаттанарлық, тиімді, өте жақсы)

Қызметші ___________________________
(тегі, аты-жөні)
күні _______________________
қолы _______________________


Тікелей басшы
____________________________
(тегі, аты-жөні)
күні _______________________
қолы _______________________

  Адам құқықтары жөніндегі
ұлттық орталықтың "Б"
корпусының мемлекеттік
әкімшілік қызметшілерінің
қызметін бағалау әдістемесіне
3-қосымша
  Нысан

Құзыреттер бойынша бағалау парағы ____________жыл (бағаланатын жыл)

      Бағаланатын қызметшінің (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) ________________

      Бағаланатын қызметшінің лауазымы: _________________________________________

      Бағаланатын қызметшінің құрылымдық бөлімшесінің атауы: ______________________

      __________________________________________________________________________

№ р/с

Құзыреттер атауы

Бағалау нәтижелері (күтілетін нәтижеге сәйкес/күтілетін нәтижеге сәйкес емес)

Қызметшіде байқамаған мінез-құлық индикатор атауы (күтілетін нәтижеге сәйкес емес бағасын алған жағдайда)

1

Қызметті басқару



2

Ынтымақтастық



3

Шешім қабылдау



4

Жеделділік



5

Өздігінен даму



6

Қызметті тұтынушыға бағдарлану *



7

Қызметті тұтынушыларды хабарландыру *



8

Адалдық



9

Жауапкершілік



10

Бастамашылдық



11

Күйәзеліске төзімділік



      *Лауазымдық міндеттеріне мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жатпайтын "Б" корпусының мемлекеттік қызметшілері "Қызметті тұтынушыға бағдарлану" және "Қызметті тұтынушыларды хабарландыру" құзыреттері бойынша бағаланбайды.

Қызметші
___________________________
(тегі, аты-жөні)
күні _______________________
қолы _______________________


Тікелей басшы
____________________________
(тегі, аты-жөні)
күні _______________________
қолы _______________________

  Адам құқықтары жөніндегі
ұлттық орталықтың "Б"
корпусының мемлекеттік
әкімшілік қызметшілерінің
қызметін бағалау әдістемесіне
4-қосымша
  Нысан

Құзыреттердің мінез-құлық индикаторлары

Құзыреттер атауы

Мемлекеттік әкімшілік лауазымдар санаты

Тиімді мінез-құлық индикаторлары

Тиімсіз мінез-құлық индикаторлары

қызметтік басқару

C-3 (басқарма басшысы, басқарма басшысының орынбасары);

Бөлімшенің қызметін жоспарлау мен қамтамасыз етуге қажетті ақпараттарды жинақтап, талдайды және басшылыққа енгізеді;
Сеніп тапсырылған ұжымның жұмысын жоспарлайды және ұйымдастырады, олардың жоспарланған нәтижелерге қол жеткізуіне ықпал етеді;
Қызметкерлердің қойылған міндеттердің орындалуы барысындағы қызметіне бақылау жүргізеді;
Бөлімше жұмысының нәтижелелілігін және сапасын қамтамасыз етеді

Бөлімшенің қызметін жоспарлау мен қамтамасыз етуге қажетті ақпараттарды жинақтап, талдамайды және басшылыққа енгізбейді;
Сеніп тапсырылған ұжымның жұмысын жоспарламайды және ұйымдастырмайды, олардың жоспарланған нәтижелерге қол жеткізуіне ықпал етпейді;
Қызметкерлердің қойылған міндеттердің орындалуына бақылау жүргізбейді;
Бөлімше жұмысының нәтижелелілігін және сапасын қамтамасыз етпейді

C-3; *
C-4;
C-5;
* осы бағанның жоғары тұрған қатарында көрсетілген тұлғалардан басқа

Басымдылығына қарай тапсырмаларды маңыздылығы ретімен қояды;
Басшылыққа сапалы құжаттар дайындайды және енгізеді.;
Өлшеулі уақыт жағдайында жұмыс жасай алады;
Белгіленген мерзімдерді сақтайды

Тапсырмаларды жүйесіз орындайды;
Сапасыз құжаттар әзірлейді;
Жедел жұмыс жасамайды;
Белгіленген мерзімдерді сақтамайды

ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ

C-3 (басқарма басшысы, басқарма басшысының орынбасары);

Ұжымда сенімді қарым-қатынас орнатады;
Бөлімшенің қоғаммен тиімді жұмысын ұйымдастыру бойынша ұсыныс жасайды;
Бірлесіп жұмыс атқару үшін әріптестерімен тәжірибесімен және білімімен бөліседі;
Әрқайсысының нәтижеге жетуге қосқан үлесін анықтайды

Ұжымда өзара сенімсіз қарым-қатынас орнатады;
Бөлімше және қоғаммен тиімді жұмыс ұйымдастыру бойынша ұсыныс жасамайды;
Бірлесіп жұмыс атқару үшін әріптестерімен тәжірибесімен және білімімен бөліспейді;
Бағыныстағы тұлғалардың нәтижеге жетуге қосқан үлесін анықтамайды

C-3; *
C-4;
C-5;
* осы бағанның жоғары тұрған қатарында көрсетілген тұлғалардан басқа

Ұжымның жұмысына үлесін қосады және қажет болған жағдайда түсіндірме үшін аса тәжірибелі әріптестеріне жүгінеді;
Мемлекеттік органдар мен ұжымдардың өкілдерімен және әріптестерімен қарым-қатынасты дамытады;
Талдау барысында пікір алмасады және талқылау нәтижесін ескере отырып, тапсырмаларды орындайды

Жұмыста тұйықтық ұстанымын білдіреді және түсіндірме үшін аса тәжірибелі әріптестеріне жүгінбейді;
Әртүрлі мемлекеттік органдар мен ұйымдардың өкілдерімен және әріптестерімен өзара әрекеттеспейді;
Әріптестерімен мәселелерді талқыламайды

ШЕШІМ ҚАБЫЛДАУ

C-3 (басқарма басшысы, басқарма басшысының оынбасары);

Бөлімше қызметін ұйымдастыруда тапсырмаларды дұрыс бөле алады;
Шешім қабылдауда қажетті ақпараттарды жинауды ұйымдастырады;
Шешім қабылдаудағы тәсілдерді ұжыммен талқылайды;
Әртүрлі дереккөздерден алынған мағлұматтарды ескере отырып, мүмкін болатын қауіптерді талдайды және болжамдайды;
Мүмкін болатын қауіптер мен салдарларды ескере отырып, құзыреті шегінде шешім қабылдайды

Бөлімше қызметін ұйымдастыруда тапсырмаларды дұрыс бөле алмайды;
Шешім қабылдауда қажетті ақпараттарды жинауды сирек ұйымдастырады;
Шешім қабылдаудағы тәсілдерді ұжыммен талқылаудан бас тартады және басқалардың пікірін ескермейді;
Әртүрлі дереккөздерден алынған мағлұматтарды ескермейді, мүмкін болатын қауіптерді талдамайды және болжамайды;
Шешім қабылдау барысында мүмкін болатын қауіптер мен салдарларды ескермейді

C-3; *
C-4;
C-5;
* осы бағанның жоғары тұрған қатарында көрсетілген тұлғалардан басқа

Қажетті мәліметтерді таба алады;
Мүмкін болатын қауіптерді ескере отырып, мәселелерді шешудің бірнеше жолын ұсынады;
Өзінің пікірін негіздей алады

Қажетті мәліметтерді таба алмайды;
Мүмкін болатын қауіптерді ескермейді немесе мәселелерді шешудің альтернативасын ұсынбайды;
Негізсіз пікір білдіреді

ҚЫЗМЕТТІ ТҰТЫНУШЫҒА БАҒДАРЛАНУ

C-3 (басқарма басшысы, басқарма басшысының оынбасары);

Сапалы қызмет көрсету жөніндегі жұмыстарды ұйымдастырады және туындаған мәселелерді шешеді;
Кері байланысты қамтамасыз ету мақсатында қанағаттанушылық дейгейін анықтауға жағдай жасайды;
Қызмет көрсетудің сапасын бақылайды, сондай-ақ жеке үлгі болу арқылы көрсетеді

Сапалы қызмет көрсету жөніндегі жұмыстарды ұйымдастырмайды және туындаған мәселелерді шешпейді;
Кері байланысты қамтамасыз ету мақсатында қанағаттанушылық дейгейін анықтауға жағдай жасамайды;
Сапасыз қызмет көрсетуге жол береді, қызықпаушылық білдіреді

C-3; *
C-4;
C-5;
* осы бағанның жоғары тұрған қатарында көрсетілген тұлғалардан басқа

Сыпайы және тілектестікпен қызмет көрсетеді;
Қызмет көрсетуге қанағаттанушылық деңгейін талдайды және оларды жетілдірудің жөнінде ұсыныстар енгізеді;
Қызмет көрсету сапасын жақсарту бойынша ұсыныс енгізеді

Қызмет алушыға дөрекілік және немқұрайлылық білдіреді;
Тұтынушының сұрақтары мен мәселелеріне мән бермейді;
Қызмет көрсету сапасын жақсарту бойынша белсенділік танытпайды

ҚЫЗМЕТТІ ТҰТЫНУШЫҒА АҚПАРАТТАНДЫРУ

C-3 (басқарма басшысы, басқарма басшысының оынбасары);

Бағыныстағыларды қызмет алушыларды қолжетімді ақпараттандыруға бағдарлайды;
Тұтынушыға ақпараттарды құрметпен және игілікпен жеткізеді;
Қызмет тұтынушыларының пікірін құрметтейді

Бағыныстағылармен қызмет алушыларды ақпараттандыру бойынша жұмыс жүргізбейді;
Тұтынушыға ақпараттарды жеткізбейді немесе немқұрайлы және жақтырмай жеткізеді;
Қызмет тұтынушыларының пікірін елемейді

C-3; *
C-4;
C-5;
* осы бағанның жоғары тұрған қатарында көрсетілген тұлғалардан басқа

Қызмет алушыларды ақпараттандырудың тиімді тәсілдерін қолданады;
Тұтынушыға ақпаратты қолжетімді ауызша және жазбаша түрде жеткізеді;
Көрсетілетін қызметтер туралы ақпаратты уақтылы қабылдай және жібере алады

Қызмет алушыларды ақпараттандырудың тиімсіз тәсілдерін қолданады;
Тұтынушыға ақпаратты ауызша және жазбаша түрде жеткізбейді немесе түсініксіз жеткізеді;
Көрсетілетін қызметтер туралы ақпаратты уақтылы қабылдай және жібере алмайды

ЖЕДЕЛДІЛІК

C-3 (басқарма басшысы, басқарма басшысының оынбасары);

Жұмыстың жаңа бағыттарын пайдалану жөніндегі ұсыныстарды қарайды және басшылыққа енгізеді;
Болып жатқан өзгерістерге талдау жасайды және жұмысты жақсарту бойынша уақтылы шаралар қабылдайды;
Өзгерістерді дұрыс қабылдауды өзінің үлгі өнегесімен көрсетеді

Жұмыстың жаңа бағыттарын пайдалану жөніндегі ұсыныстарды қарамайды және басшылыққа енгізбейді;
Болып жатқан өзгерістерге талдау жасамайды және жұмысты жақсарту бойынша шаралар қабылдамайды;
Болып жатқан және күтілмеген өзгерістер кезінде өзін-өзі бақыламайды

C-3; *
C-4;
C-5;
* осы бағанның жоғары тұрған қатарында көрсетілген тұлғалардан басқа

Жұмысты жақсарту жөнінде ұсыныстар енгізеді;
Оларды енгізудің жаңа бағыттары мен әдістерін үйренеді;
Өзгеріс жағдайларында өзін -өзі бақылайды;
Өзгеріс жағдайларында тез бейімделеді

Жұмыстың қолданыстағы рәсімдері мен әдістерін ұстанады;
Жаңа бағыттар мен әдістерді зерттеп оларды енгізбейді;
Өзгеріс жағдайларында өзін-өзі бақылай алмайды;
Өзгеріс жағдайларында бейімделмейді немесе баяу бейімделеді

ӨЗДІГІНЕН ДАМУ

C-3 (басқарма басшысы, басқарма басшысының оынбасары);

Бағыныстылардың құзыреттер деңгейін жоғарылату бойынша іс-шаралар ұсынады;
Мақсатқа жету үшін өзінің құзыреттерін дамытады және оларды бағыныстыларда дамыту үшін шаралар қабылдайды;
Бағыныстылармен олардың құзыреттерін, оның ішінде дамуды қажет ететін құзыреттерді талқылайды

Бағыныстылардың құзыреттер деңгейінің жоғарылауына қызығушылық танытпайды;
Мақсатқа жету үшін өзінің және бағыныстыларының құзыреттерін дамытпайды;
Бағыныстылармен олардың құзыреттерін талқыламайды

C-3; *
C-4;
C-5;
* осы бағанның жоғары тұрған қатарында көрсетілген тұлғалардан басқа

Жаңа білімдер мен технологияларға қызығушылық танытады;
Өзіндігінен дамуға ұмтылады, жаңа ақпараттар мен оны қолданудың әдістерін ізденеді;
Тәжірибеде тиімділікті арттыратын жаңа дағдыларды қолданады

Жаңа білімдер мен технологияларға қызығушылық танытпайды;
Өзіндігінен дамуға ұмтылмайды, жаңа ақпараттар мен оны қолдану әдістерімен қызықпайды;
Өзінде бар дағдылармен шектеледі

АДАЛДЫҚ

C-3 (басқарма басшысы, басқарма басшысының оынбасары);

Белгіленген стан-дарттар мен нормалардың, шектеулер мен тыйымдардың сақталуын бақылайды;
Ұжымның мүддесін өз мүддесінен жоғары қояды;
Жұмыста табанды-лық танытады;
Ұжымдағы сыйластық пен сенім ахуалын қалыптастырады;
Бағыныстылардың іс-әрекетінде шынайылық және әділеттілік принциптерін сақтауды қамтамасыз етеді;
Риясыздық, әділдік, адал ниеттілік, сондай-ақ, жеке тұлғаның намысы мен абыройына құр-мет таныта отырып, бағыныстылары үшін әдепті мінез-құлықтың үлгісі болады

Ұжымда белгіленген стандарттар мен нормалардың, шектеулер мен тыйымдардың орын алуына жол береді;
Өз мүддесін ұжым мүддесінен жоғары қояды;
Жұмыста табандылық танытпайды;
Ұжымдағы сыйластық пен сенім ахуалын қалыптастырмайды;
Бағыныстылардың іс-әрекетінде шынайылық және әділеттілік принциптерін сақтауды қамтамасыз етпейді

C-3; *
C-4;
C-5;
* осы бағанның жоғары тұрған қатарында көрсетілген тұлғалардан басқа

Белгіленген әдептілік нормалары мен стандарттарына сүйенеді;
Өзінің жұмысын адал орындайды;
Өзін адал, қара-пайым, әділ ұстайды, басқаларға сыпайылық және биязылық танытады

Белгіленген әдептілік нормалары мен стандарттарына сай келмейтін мінез-құлықтар танытады;
Өзінің жұмысын орындау барысында немқұрайлылық
білдіреді;
Өзін адалсыз, шамданған және басқаларға дөрекілік және менсізбеушілік қасиеттерін танытады

КҮЙЗЕЛІСКЕ ТӨЗІМДІЛІК

C-3 (басқарма басшысы, басқарма басшысының оынбасары);

Сынға сабырлықпен қарайды және негізді болған жағдайда, кемшіліктерді жою жөнінде шаралар қабылдайды

Сынға сабырсыз қарайды және негізді болған жағдайда, кемшіліктерді жою жөнінде шаралар қабылдамайды

C-3; *
C-4;
C-5;
* осы бағанның жоғары тұрған қатарында көрсетілген тұлғалардан басқа

Сынға сабырлықпен қарайды және негізді болған жағдайда, кемшіліктерді жою жөнінде шаралар қабылдайды

Сынға сабырсыз қарайды және негізді болған жағдайда, кемшіліктерді жою жөнінде шаралар қабылдамайды

ЖАУАПКЕРШІЛІК

C-3 (басқарма басшысы, басқарма басшысының оынбасары);

Құрылымдық бөлімше қызметін ұйымдастыруды жеке жауапкершілігіне алады

Құрылымдық бөлімшенің қызметін ұйымдастыру жауапкершілігін басқа лауазымды тұлғаға артады

C-3; *
C-4;
C-5;
* осы бағанның жоғары тұрған қатарында көрсетілген тұлғалардан басқа

Өз ісі мен нәтижелері үшін жауаптылықта болады

Өз ісі мен нәтижелері үшін жауаптылықты басқа тұлғаға артады

БАСТАМАШЫЛДЫҚ

C-3 (басқарма басшысы, басқарма басшысының оынбасары);

Қызмет тиімділігін жоғарылатуға бағытталған инновациялық тәсілдерін және шешімдерін ендіру бойынша ұсыныстарды талдайды және енгізеді

Қызмет тиімділігін жоғарылатуға бағытталған инновациялық тәсілдерін және шешімдерін ендіру бойынша ұсыныстарды талдамайды және енгізбейді

C-3; *
C-4;
C-5;
* осы бағанның жоғары тұрған қатарында көрсетілген тұлғалардан басқа

Ұсыныстар мен бастамаларын енгізеді және өзінің негізгі міндеттерінен басқа қосымша жұмыстарды орындайды

Ұсыныстар мен бастамаларын енгізбейді және өзінің негізгі міндеттерінен басқа қосымша жұмыстарды орындамайды

  Адам құқықтары жөніндегі
ұлттық орталықтың "Б"
корпусының мемлекеттік
әкімшілік қызметшілерінің
қызметін бағалау әдістемесіне
5-қосымша
  Нысан
  "БЕКІТЕМІН"
Лауазымды тұлға
____________________________
(тегі, аты-жөнінің
бірінші әріптері)
күні _______________________
қолы ______________________

Бағалау жөніндегі комиссия отырысының хаттамасы ___________________________________________________________________ (мемлекеттік органның атауы) ____________________________________________________________________ (бағалау мерзімі жыл) Бағалау нәтижелері

№ р/с

Қызметшілердің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Бағалау нәтижелері туралы мәлімет

Бағалау нәтижелері комиссиямен түзетілуі (бар болған жағдайда)

Комиссияның ұсыныстары

1.





2.





...





      Комиссия қорытындысы:

      ____________________________________________________________________

      Тексерілді:

      Комиссияның төрағасы: __________________________ Күні: ____________

                                    (тегі, аты-жөні, қолы)

      Комиссияның мүшесі: ____________________________ Күні: ____________

                                    (тегі, аты-жөні, қолы)

      Комиссияның хатшысы: _________________________ Күні: ____________

                                    (тегі, аты-жөні, қолы)

Об утверждении Методики оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" Национального центра по правам человека

Приказ Руководителя Национального центра по правам человека от 14 сентября 2020 года № 1. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 22 сентября 2020 года № 21239. Утратил силу приказом и.о. Руководителя Национального центра по правам человека от 21.11.2024 № 145.

      Сноска. Утратил силу приказом и.о. Руководителя Национального центра по правам человека от 21.11.2024 № 145 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 5 статьи 33 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемую Методику оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" Национального центра по правам человека.

      2. Управлению административной работы Национального центра по правам человека обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Национального центра по правам человека после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на руководителя Управления административной работы Национального центра по правам человека Мырзахметова М.Ж.

      4. Настоящий приказ вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Руководитель Национального центра
по правам человека
З. Утебаева

  Утверждена
Приказом Руководителя
Национального центра
по правам человека
от 14 сентября 2020 года № 1

Методика оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" Национального центра по правам человека

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящая Методика оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" Национального центра по правам человека (далее – Методика) разработана в соответствии с пунктом 5 статьи 33 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан" и определяет порядок оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" (далее – служащие корпуса "Б") Национального центра по правам человека (далее – Национальный центр).

      2. Основные понятия, используемые в настоящей Методике:

      1) непосредственный руководитель – лицо, по отношению которому оцениваемый служащий находится в прямом подчинении;

      2) вышестоящий руководитель – лицо, по отношению которому непосредственный руководитель оцениваемого служащего находится в прямом подчинении;

      3) ключевые целевые индикаторы (далее – КЦИ) – устанавливаемые в соответствии со стратегическим планом государственного органа, меморандумом политического служащего/соглашением служащего корпуса "А" Национального центра либо исходя из специфики деятельности служащего корпуса "Б" Национального центра показатели (за исключением процессной работы), достижение которых свидетельствует об эффективности их деятельности;

      4) индивидуальный план работы – документ, предусматривающий КЦИ служащего корпуса "Б" Национального центра на оцениваемый период, и составляемый совместно с непосредственным руководителем и утверждаемый вышестоящим руководителем;

      5) компетенции – совокупность знаний, умений и навыков, необходимых для эффективного выполнения профессиональной деятельности на конкретной государственной должности;

      6) поведенческие индикаторы – поведенческие характеристики и уровень проявления компетенции у служащего корпуса "Б" Национального центра.

      3. Оценка деятельности служащих корпуса "Б" Национального центра (далее – оценка) проводится для определения эффективности и качества их работы.

      4. Оценка не проводится в случаях, если срок его пребывания на конкретной должности, в том числе после выхода из социального отпуска или после завершения обучения составляет менее трех месяцев, а также в период испытательного срока.

      Служащие корпуса "Б" Национального центра, находящиеся в период проведения оценки в трудовых отпусках, отпуске без сохранения заработной платы, периоде временной нетрудоспособности, командировке или на стажировке либо направленные на переподготовку, повышение квалификации, проходят оценку в течение 5 рабочих дней после выхода на работу.

      5. Для проведения оценки должностным лицом, имеющим право назначения на государственную должность и освобождения от государственной должности служащего корпуса "Б" Национального центра (далее – уполномоченное лицо), создается Комиссия по оценке (далее – Комиссия), рабочим органом которой является Управление административной работы.

      Состав Комиссии определяется уполномоченным лицом. Количество членов Комиссии составляет не менее 5 человек.

      6. Оценка проводится по двум отдельным направлениям:

      1) оценки достижения КЦИ;

      2) оценки компетенций служащих корпуса "Б" Национального центра.

      7. Результаты оценки выполнения КЦИ являются основанием для принятия решений по выплате бонусов, поощрению, ротации, понижению в государственной должности либо увольнению.

      Результаты оценки компетенций являются основанием для принятия решений по развитию у служащего корпуса "Б" Национального центра необходимых компетенций. При этом, результаты оценки компетенций не влияют на выплату бонусов, поощрение, ротацию, понижение в государственной должности либо увольнение.

      8. Документы, связанные с оценкой, хранятся в Управлении административной работы в течение трех лет со дня завершения оценки.

Глава 2. Порядок определения КЦИ

      9. КЦИ определяются непосредственным руководителем в индивидуальном плане работы служащего корпуса "Б" Национального центра, составляемого в течение 10 рабочих дней после начала оцениваемого периода по форме, согласно приложению 1 к настоящей Методике.

      10. После формирования индивидуального плана работы, с соответствующими КЦИ, он вносится на рассмотрение вышестоящему руководителю для утверждения.

      11. В случае если непосредственным руководителем служащего корпуса "Б" Национального центра является первый руководитель государственного органа, индивидуальный план работы утверждается данным должностным лицом.

      12. Вышестоящий руководитель возвращает индивидуальный план работы на доработку в случае несоответствия КЦИ требованиям, указанным в пункте 13 настоящей Методики.

      Повторное внесение индивидуального плана на рассмотрение вышестоящего руководителя осуществляется не позднее 2 рабочих дней после направления на доработку.

      13. КЦИ являются:

      1) конкретными (точно определяется результат с указанием ожидаемого положительного изменения, который необходимо достичь);

      2) измеримыми (определяются конкретные критерии для измерения достижения КЦИ);

      3) достижимыми (КЦИ определяются с учетом имеющихся ресурсов, полномочий и ограничений);

      4) ограниченными во времени (определяется срок достижения КЦИ в течение оцениваемого периода);

      5) ориентированы на реализацию стратегических целей государственного органа, меморандума политического служащего либо соглашения служащего корпуса "А".

      14. Количество КЦИ составляет 5.

      15. Индивидуальный план хранится в Управлении административной работы.

Глава 3. Порядок оценки достижения КЦИ

      16. В целях осуществления контроля достижения КЦИ, предусмотренных индивидуальным планом работы, непосредственным руководителем осуществляется ежеквартальный мониторинг достижения установленных КЦИ.

      По итогам ежеквартального мониторинга непосредственным руководителем представляются письменные рекомендации оцениваемому служащему корпуса "Б" Национального центра по достижению КЦИ и необходимым для этого дальнейшим мерам.

      17. Для проведения оценки непосредственный руководитель служащего корпуса "Б" Национального центра заполняет лист оценки по КЦИ по форме, согласно приложению 2 к настоящей Методике, и подписывает его.

      18. Оценка реализации индивидуального плана работы осуществляется по итогам года, на который составлялся индивидуальный план работы, на основе оценки достижения КЦИ в следующем порядке:

      при достижении всех КЦИ ставится оценка "превосходно".

      при достижении 4 из 5 КЦИ ставится оценка "эффективно".

      при достижении 3 из 5 КЦИ ставится оценка "удовлетворительно".

      при достижении менее 3 из 5 КЦИ ставится оценка "неудовлетворительно".

      Достижение КЦИ предусматривает полное исполнение предусмотренных индивидуальным планом показателей.

      19. После заполнения оценочного листа непосредственным руководителем, он вносится на рассмотрение вышестоящему руководителю.

      20. В случае если непосредственным руководителем служащего корпуса "Б" Национального центра является первый руководитель государственного органа, оценочный лист вносится на его рассмотрение.

      21. По итогам рассмотрения оценочного листа служащего корпуса "Б" Национального центра вышестоящим руководителем принимается одно из следующих решений:

      1) согласиться с оценкой;

      2) направить на доработку.

      22. Оценочный лист направляется на доработку в случае недостаточности либо недостоверности подтверждающих достижения КЦИ фактов.

      23. Повторное внесение оценочного листа на рассмотрение вышестоящего руководителя осуществляется не позднее 2 рабочих дней со дня направления на доработку.

      24. После подписания вышестоящим руководителем оценочного листа Управление административной работы не позднее 2 рабочих дней выносит его на рассмотрение Комиссии.

Глава 4. Порядок оценки компетенций

      25. Оценка компетенций осуществляется непосредственным руководителем, по итогам которой заполняется оценочный лист по форме, согласно приложению 3 к настоящей Методике.

      26. При заполнении оценочного листа необходимо руководствоваться набором поведенческих индикаторов по каждой компетенции, предусмотренных для категорий государственных должностей корпуса "Б" Национального центра согласно приложению 4 к настоящей Методике. Количество поведенческих индикаторов по одной компетенции составляет не более десяти.

      27. Уровень развития компетенции служащего определяется количеством поведенческих индикаторов, которые проявляются в деятельности служащего в течение оцениваемого периода в следующем порядке:

      1) при проявлении в деятельности служащего 3/4 и более поведенческих индикаторов, предусмотренных определенной компетенцией, ставится оценка "соответствует ожиданиям".

      2) при несоответствии деятельности служащего менее 3/4 поведенческим индикаторам, предусмотренным для конкретной компетенции, ставится оценка "не соответствует ожиданиям" по данной конкретной компетенции.

      28. После подписания непосредственным руководителем оценочного листа Управление административной работы не позднее 2 рабочих дней выносит его на рассмотрение Комиссии.

Глава 5. Рассмотрение результатов оценки Комиссией и обжалование результатов оценки

      29. Служба управления персоналом формирует график проведения оценки по согласованию с председателем Комиссии и обеспечивает уведомление лиц, осуществляющих оценку, о ее проведении за семь рабочих дней.

      30. Заседание Комиссии считается правомочным, если на нем присутствовали не менее двух третей ее состава.

      31. Замена отсутствующего члена или председателя Комиссии осуществляется по решению уполномоченного лица путем внесения изменения в приказ о создании Комиссии.

      32. Решение Комиссии принимается открытым голосованием.

      33. Результаты голосования определяются большинством голосов членов Комиссии. При равенстве голосов голос председателя Комиссии является решающим.

      34. Секретарем Комиссии является сотрудник Управления административной работы. Секретарь Комиссии не принимает участие в голосовании.

      35. Управление административной работы обеспечивает проведение заседания Комиссии в соответствии со сроками, согласованными с председателем Комиссии.

      36. Служба управления персоналом предоставляет на заседание Комиссии следующие документы:

      1) заполненные оценочные листы;

      2) проект протокола заседания Комиссии по форме, согласно приложению 5 к настоящей Методике.

      37. Комиссия рассматривает результаты оценки и принимает одно из следующих решений:

      1) утвердить результаты оценки;

      2) пересмотреть результаты оценки.

      38. В случае принятия решения о пересмотре результатов оценки Комиссия корректирует оценку и указывает ее в графе "Корректировка Комиссией результатов оценки (в случае наличия)" протокола.

      39. Результаты оценки утверждаются уполномоченным лицом и фиксируются в соответствующем протоколе по форме, согласно приложению 5 к настоящей Методике.

      40. Управление административной работы ознакамливает служащего корпуса "Б" Национального центра с результатами оценки в течение двух рабочих дней со дня ее завершения.

      41. Ознакомление служащего корпуса "Б" Национального центра с результатами оценки осуществляется в письменной форме. В случае отказа служащего от ознакомления, составляется акт в произвольной форме, который подписывается Управлением административной работы и двумя другими служащими государственного органа.

      42. Отказ служащего корпуса "Б" Национального центра от ознакомления не является препятствием для внесения результатов оценки в его послужной список. В данном случае службой управления персоналом результаты оценки служащему корпуса "Б" Национального центра направляются посредством интранет - портала государственных органов.

      43. Обжалование решения Комиссии служащим корпуса "Б" Национального центра в уполномоченном органе по делам государственной службы или его территориальном департаменте осуществляется в течение десяти рабочих дней со дня вынесения решения. По итогам рассмотрения жалобы уполномоченным органом по делам государственной службы принимается одно из следующих решений:

      1) рекомендует государственному органу отменить решение Комиссии и пересмотреть результаты оценки служащего корпуса "Б" Национального центра;

      2) оставить без пересмотра результаты оценки служащего корпуса "Б" Национального центра.

      44. Служащий корпуса "Б" Национального центра вправе обжаловать результаты оценки в судебном порядке.

  Приложение 1 к Методике
оценки деятельности
административных государственных служащих
корпуса "Б" Национального
центра по правам человека
  Форм
  "УТВЕРЖДАЮ"
Вышестоящий руководитель
____________________________
(фамилия, инициалы)
дата _______________________
подпись ____________________

      Индивидуальный план работы административного государственного служащего
            корпуса "Б" ________________________________________________год
                  (период, на который составляется индивидуальный план)

      Фамилия, имя, отчество (при его наличии) служащего:______________________

      Должность служащего: ________________________________________________

      Наименование структурного подразделения служащего: ____________________

      ____________________________________________________________________

№ п/п

Наименование ключевых целевых индикаторов

Из какого показателя меморандума политического служащего, соглашения служащего корпуса "А", либо документа системы государственного планирования вытекает

Единица измерения

Плановое значение

Сроки достижения

Конечный результат*







































































      * ожидаемое положительное изменение от достижения ключевого целевого индикатора.

Служащий
____________________________
(фамилия, инициалы) дата _________________________
подпись ______________________

Непосредственный руководитель
________________________________
(фамилия, инициалы) дата
____________________________
подпись _________________________

  Приложение 2 к Методике
оценки деятельности
административных государственных служащих
корпуса "Б" Национального
центра по правам человека
  Форма
  "УТВЕРЖДАЮ"
Вышестоящий руководитель
____________________________
(фамилия, инициалы)
дата ________________________
подпись ____________________

Лист оценки по ключевым целевым индикаторам

____________________________________________________
(Ф.И.О., должность оцениваемого лица) ____________________________________
(оцениваемый период)

№ п/п

Наименование ключевых целевых индикаторов

Единица измерения

Плановое значение

Фактическое значение

Результат достигнут/ Результат не достигнут































      Результат оценки __________________________________________________

      (неудовлетворительно, удовлетворительно, эффективно, превосходно)

Служащий
____________________________
(фамилия, инициалы) дата
_________________________
подпись ______________________

Непосредственный руководитель
________________________________
(фамилия, инициалы) дата
____________________________
подпись _________________________

  Приложение 3 к Методике
оценки деятельности
административных государственных служащих
корпуса "Б" Национального
центра по правам человека
  Форма

            Лист оценки по компетенциям _________________год (оцениваемый год)

      Фамилия, имя, отчество (при его наличии)
оцениваемого служащего:____________________________________________
Должность оцениваемого служащего: __________________________________
Наименование структурного подразделения оцениваемого служащего:
___________________________________________________________________

№ п/п

Наименование компетенции

Результаты оценки (соответствует ожиданиям/ не соответствует ожиданиям)

Наименование поведенческих индикаторов, которые не проявлялись у служащего (в случае оценки "не соответствует ожиданиям")

1

Управление деятельностью



2

Сотрудничество



3

Принятие решений



4

Оперативность



5

Саморазвитие



6

Ориентация на потребителя услуг*



7

Информирование потребителей услуг*



8

Добропорядочность



9

Ответственность



10

Инициативность



11

Стрессоустойчивость



      *Государственные служащие корпуса "Б", в круг должностных обязанностей которых не входят вопросы оказания государственных услуг, не оцениваются по компетенциям "Ориентация на потребителя услуг" и "Информирование потребителей услуг".

Служащий
____________________________
(фамилия, инициалы) дата
_________________________
подпись ______________________

Непосредственный руководитель
________________________________
(фамилия, инициалы) дата
____________________________
подпись _________________________

  Приложение 4 к Методике
оценки деятельности
административных государственных служащих
корпуса "Б" Национального
центра по правам человека

Поведенческие индикаторы компетенций

Наименование компетенций

Категория административных государственных должностей

Поведенческие индикаторы эффективного поведения

Поведенческие индикаторы неэффективного поведения

УПРАВЛЕНИЕ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬЮ

C-3 (руководитель управления, Заместитель руководителя управления);

• Собирает, анализирует и вносит руководству информацию, необходимую для планирования и обеспечения деятельности подразделения;
• Планирует и организует работу вверенного коллектива, содействует в достижении ими запланированных результатов;
• Контролирует деятельность работников в выполнении поставленных задач;
• Обеспечивает результативность и качество работы подразделения

• Не осуществляет сбор, анализ и внесение руководству информации, необходимой для планирования и обеспечения деятельности подразделения
• Не планирует и не организует работу вверенного коллектива, не содействует в достижении ими запланированных результатов
• Не контролирует деятельность работников в выполнении поставленных задач
• Не обеспечивает результативность и качество работы подразделения

C-3; *
C-4;
C-5;
* За исключением лиц, указанных в вышестоящей строке данной графы

• Расставляет задания по приоритетности в порядке важности;
• Готовит и вносит руководству качественные документы;
• Умеет работать в условиях ограниченного времени;
• Соблюдает установленные сроки

• Выполняет задания бессистемно
• Готовит некачественные документы
• Работает не оперативно
• Допускает нарушения сроков

 СОТРУДНИЧЕСТВО

C-3 (руководитель управления, Заместитель руководителя управления);

• Устанавливает доверительные отношения в коллективе;
• Вносит предложения по организации эффективной работы подразделения и с обществом;
• Делится опытом и знаниями с коллегами для совместного выполнения работы;
• Выявляет вклад каждого в достижение результатов

• Создает отношения взаимного недоверия среди работников
• Не вносит предложения по организации эффективной работы подразделения и с обществом
• Не передает опыт и знания коллегам для совместного выполнения работы
• Не выявляет вклад подчиненных в достижение результатов

C-3; *
C-4;
C-5;
* За исключением лиц, указанных в вышестоящей строке данной графы

• Вносит вклад в работу коллектива и при необходимости обращается за разъяснениями к более опытным коллегам;
• Развивает взаимодействие с коллегами и представителями государственных органов и организаций;
• Обменивается мнениями и с учетом обсуждения выполняет задачи

• Демонстрирует замкнутую позицию в работе, не обращаясь за помощью к более опытным коллегам
• Не взаимодействует с коллегами и представителями разных госорганов и организаций
• Не прибегает к обсуждению задач с коллегами

ПРИНЯТИЕ РЕШЕНИЙ

C-3 (руководитель управления, Заместитель руководителя управления);

• Правильно распределяет поручения при организации деятельности подразделения;
• Организует сбор информации необходимой для принятия решения;
• Обсуждает с коллективом подходы при принятии решений;
• Анализирует и прогнозирует возможные риски с учетом данных из различных источников;
• Принимает в пределах компетенции решения, с учетом возможных рисков и последствий

• Не умеет распределять поручения при организации деятельности подразделения
• Редко занимается поиском необходимой для принятия решений информации
• Отказывается от обсуждения с коллективом подходов и не учитывает мнения других при принятии решений
• Не анализирует и не прогнозирует возможные риски, или не учитывает данные из различных источников
• При принятии решения не учитывает возможные риски и последствия

C-3; *
C-4;
C-5;
* За исключением лиц, указанных в вышестоящей строке данной графы

• Умеет находить необходимую информацию;
• Предлагает несколько вариантов решения задач, с учетом возможных рисков;
• Обоснованно выражает свое мнение

• Не умеет находить необходимую информацию
• Не предлагает альтернативные варианты решения задач либо не учитывает возможные риски
• Выражает необоснованное мнение

ОРИЕНТАЦИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛЯ УСЛУГ

C-3 (руководитель управления, Заместитель руководителя управления);

• Организует работу по оказанию качественных услуг и решает, возникающие вопросы;
• Создает условия для определения уровня удовлетворенности с целью обеспечения обратной связи;
• Контролирует качество оказания услуг, а также демонстрирует его на личном примере

• Проявляет неспособность к организации работы по оказанию качественных услуг и решению возникающих вопросов
• Не создает условия для определения уровня удовлетворенности с целью обеспечения обратной связи
• Допускает низкое качество оказания услуг; проявляет безразличие

C-3; *
C-4;
C-5;
* За исключением лиц, указанных в вышестоящей строке данной графы

• Оказывает услуги вежливо и доброжелательно;
• Анализирует уровень удовлетворенности качеством услуг и вносит предложения по их совершенствованию;
• Вносит предложения по улучшению качества оказания услуг

• Допускает грубое и пренебрежительное отношение к получателю услуг
• Не проявляет интереса к проблемам и вопросам потребителя
• Проявляет отсутствие инициативы по улучшению качества оказания услуг

 ИНФОРМИРОВАНИЕ ПОТРЕБИТЕЛЯ УСЛУГ

C-3 (руководитель управления, Заместитель руководителя управления);

• Ориентирует подчиненных доступно информировать получателей услуг;
• Доводит информацию до потребителя уважительно и доброжелательно;
• Уважает мнение потребителей услуг

• Не работает с подчиненными по информированию получателей услуг
• Не доводит информацию до потребителя или делает это пренебрежительно и неприязненно
• Игнорирует мнение потребителей услуг

C-3; *
C-4;
C-5;
* За исключением лиц, указанных в вышестоящей строке данной графы

• Использует эффективные способы информирования получателей услуг;
• Доводит информацию до потребителя доступно в устной и письменной форме;
• Умеет своевременно принимать и передавать информацию об оказываемых услугах

• Применяет неэффективные способы информирования получателей услуг
• Не доводит информацию до потребителя, как в устной, так и в письменной форме, либо делает это неясно
• Не умеет своевременно принимать и передавать информацию об оказываемых услугах

 ОПЕРАТИВНОСТЬ

C-3 (руководитель управления, Заместитель руководителя управления);

• Рассматривает и вносит руководству предложения по использованию новых подходов в работе;
• Проводит анализ происходящих изменений и принимает своевременные меры по улучшению работы;
• Показывает своим примером, как правильно реагировать на изменения

• Не рассматривает и не вносит предложения по использованию новых подходов в работе
• Не анализирует происходящие изменения и не принимает меры по улучшению работы
Теряет самообладание в период проводимых изменений и неожиданных перемен

C-3; *
C-4;
C-5;
* За исключением лиц, указанных в вышестоящей строке данной графы

• Вносит предложения по улучшению работы;
• Изучает новые подходы и способы их внедрения;
• Сохраняет самоконтроль в изменившихся условиях;
• Быстро адаптируется в меняющихся условиях

• Придерживается существующих процедур и методов работы
• Не изучает новые подходы и способы их внедрения
• Теряет самоконтроль в изменившихся условиях
• Не адаптируется или долго адаптируется в меняющихся условиях

 САМОРАЗВИТИЕ

C-3 (руководитель управления, Заместитель руководителя управления);

• Предлагает мероприятия по повышению уровня компетенций подчиненных;
• В целях достижения результата развивает свои компетенции и принимает меры по их развитию у подчиненных;
• Обсуждает с подчиненными их компетенции, в том числе требующие развития

• Демонстрирует незаинтересованность в развитии подчиненных
• Не развивается сам и не ориентирует подчиненных на их развитие, даже если это необходимо для достижения результата
• Не обсуждает с подчиненными их компетенции

C-3; *
C-4;
C-5;
* За исключением лиц, указанных в вышестоящей строке данной графы

• Проявляет интерес к новым знаниям и технологиям;
• Стремится к саморазвитию, ищет новую информацию и способы ее применения;
• Применяет на практике новые навыки, позволяющие повысить его эффективность

• Проявляет отсутствие интереса к новым знаниям и технологиям
• Не развивается и безразличен к новой информации и способам ее применения
• Ограничивается теми навыками, которыми владеет

ДОБРОПОРЯДОЧНОСТЬ

C-3 (руководитель управления, Заместитель руководителя управления);

• Контролирует соблюдение принятых стандартов и норм, запретов и ограничений;
• Ставит интересы коллектива выше собственных;
• Проявляет принципиальность в работе;
• Формирует атмосферу доверия и уважения в коллективе;
• Обеспечивает соблюдение принципов прозрачности и справедливости в действиях подчиненных;
• Является образцом этического поведения для подчиненных, проявляя беспристрастность, справедливость, бескорыстие, а также уважительное отношение к чести и достоинству личности

• Допускает в коллективе не соблюдение принятых стандартов и норм, запретов и ограничений
• Ставит личные интересы выше интересов коллектива
• Проявляет непринципиальность в работе
• Не создает атмосферу доверия и уважения в коллективе
• Не обеспечивает соблюдение принципов прозрачности и справедливости в действиях подчиненных

C-3; *
C-4;
C-5;
* За исключением лиц, указанных в вышестоящей строке данной графы

• Следует установленным этическим нормам и стандартам;
• Добросовестно выполняет свою работу;
• Ведет себя честно, скромно, справедливо и проявляет вежливость и корректность к другим

• Демонстрирует поведение, противоречащее этическим нормам и стандартам
• Проявляет халатность при выполнении своей работы
• Ведет себя не честно, вызывающе, предвзято и проявляет грубость и высокомерие к другим

СТРЕССОУСТОЙЧИВОСТЬ

C-3 (руководитель управления, Заместитель руководителя управления);

• Сдержанно реагирует на критику и в случае ее обоснованности принимает меры по устранению недостатков

• Несдержанно реагирует на критику и не принимает меры по устранению недостатков

C-3; *
C-4;
C-5;
* За исключением лиц, указанных в вышестоящей строке данной графы

• Сдержанно реагирует на критику и в случае ее обоснованности принимает меры по устранению недостатков

• Несдержанно реагирует на критику и не принимает меры по устранению недостатков

ОТВЕТСТВЕННОСТЬ

C-3 (руководитель управления, Заместитель руководителя управления);

• Принимает личную ответственность за организацию деятельности структурного подразделения

• Перекладывает на других должностных лиц ответственность за организацию деятельности структурного подразделения

C-3; *
C-4;
C-5;
* За исключением лиц, указанных в вышестоящей строке данной графы

• Принимает ответственность за свои действия и результаты

• Перекладывает ответственность на других за свои действия и результаты

ИНИЦИАТИВНОСТЬ

C-3 (руководитель управления, Заместитель руководителя управления);
* За исключением лиц, указанных в вышестоящей строке данной графы

• Анализирует и вносит предложения по внедрению инновационных подходов и решений, направленных на повышение эффективности деятельности

• Не анализирует и не вносит предложения по внедрению инновационных подходов и решений

C-3; *
C-4;
C-5;
* За исключением лиц, указанных в вышестоящей строке данной графы

• Вырабатывает и предлагает идеи и предложения и выполняет дополнительную работу помимо своих основных обязанностей

• Не вырабатывает и не предлагает идеи и предложения и не выполняет дополнительную работу помимо своих основных обязанностей

  Приложение 5 к Методике
оценки деятельности
административных государственных служащих
корпуса "Б" Национального
центра по правам человека
  Форма
  "УТВЕРЖДАЮ"
Уполномоченное лицо
____________________________
(фамилия, инициалы)
дата ________________________
подпись ____________________

Протокол заседания Комиссии по оценке
____________________________________________________________________
(наименование государственного органа)
____________________________________________________________________
(оцениваемый период) Результаты оценки

№ п/п

Фамилия, имя, отчество (при его наличии) служащих

Сведения о результатах оценки

Корректировка Комиссией результатов оценки (в случае наличия)

Рекомендации Комиссии

1.





2.





...





      Заключение Комиссии:

      _________________________________________________________________

      Проверено:

      Председатель Комиссии: ______________________________ Дата: ___________
                              (фамилия, инициалы, подпись)

      Член Комиссии: _____________________________________ Дата: ___________
                              (фамилия, инициалы, подпись)

      Секретарь Комиссии: _________________________________ Дата: ___________
                              (фамилия, инициалы, подпись)