Әуежайдың (әуеайлақтың) аумағында әуежай қызметіне жатпайтын қызметтер көрсетуге қол жеткізу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2020 жылғы 29 қыркүйектегі № 501 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 30 қыркүйекте № 21333 болып тіркелді.

      Ескерту. Тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Көлік министрінің м.а. 22.12.2023 № 146 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және авиация қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 14-бабы 1-тармағының 41-73) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Көлік министрінің м.а. 22.12.2023 № 146 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Қоса беріліп отырған Әуежайдың (әуеайлақтың) аумағында әуежай қызметіне жатпайтын қызметтер көрсетуге қол жеткізу қағидалары бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Көлік министрінің м.а. 22.12.2023 № 146 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Азаматтық авиация комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрі
Б. Атамкулов

      "Келісілді"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Индустрия және
инфрақұрылымдық
даму министрінің
2020 жылғы 29 қыркүйектегі
№ 501 бұйрығымен
бекітілген

Әуежайдың (әуеайлақтың) аумағында әуежай қызметіне жатпайтын қызметтер көрсетуге қол жеткізу қағидалары

      Ескерту. Қағидалар жаңа редакцияда - ҚР Көлік министрінің м.а. 22.12.2023 № 146 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы әуежай қызметіне жатпайтын әуежай аумағында қызметтер көрсетуге қол жеткізу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және авиация қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес әзірленді және әуежай қызметіне жатпайтын әуежай (әуеайлақ) аумағында қызметтер көрсетуге қол жеткізу тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда пайдаланылатын негізгі анықтамалар мен терминдер:

      1) конкурсқа қатысушы – әуежайды (әуеайлақты) пайдаланушымен шарт жасасуға үміткер, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыратын жеке немесе заңды тұлға;

      2) әуежайдың (әуеайлақтың) аумағы – әуежайдың (әуеайлақтың) пайдаланушысы әуежай қызметіне жатпайтын қызметтер көрсетуге жарамды деп айқындаған аэровокзал аумағы. Әуежайдың (әуеайлақтың) аумағына сондай-ақ құрылыс немесе реконструкциялау сатысындағы және әуежай қызметіне жатпайтын қызметтер көрсету үшін арналған алаңдар жатады;

      3) әуежай қызметіне жатпайтын қызметтер – әуежай (әуеайлақ) аумағында кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру үшін жеке және заңды тұлғалар көрсететін қызметтер;

      4) әуежай қызметіне жатпайтын қызметтер көрсетуге арналған алаң – шарт бойынша ұсынылатын әуежай қызметіне жатпайтын қызметтер көрсетуге арналған аэровокзал аумағының бір бөлігі (бұдан әрі – алаң);

      5) әуежайды (әуеайлақты) пайдаланушы – әуежайды меншік құқығымен не өзге де заңды негіздерде пайдаланатын Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шарттарға сәйкес Қазақстан Республикасының, сондай-ақ шет мемлекеттің заңды тұлғасы;

      6) қаржылық шарттар – көлемі мен шарттары конкурстық құжаттамада көзделген және әуежайды (әуеайлақты) пайдаланушының атына төленуге жататын алаңды пайдаланғаны үшін төлемақы;

      7) конкурс – әуежайды (әуеайлақты) пайдаланушымен шарт жасасу үшін конкурс жеңімпазын айқындау тәсілі;

      8) конкурстық комиссия – осы Қағидаларда көзделген конкурс рәсімін орындау үшін әуежайды (әуеайлақты) пайдаланушы құратын алқалы орган;

      9) конкурстық құжаттама – конкурсқа қатысуға өтінімді дайындау үшін конкурсқа қатысушыға ұсынылатын құжаттама, онда конкурсқа қатысуға өтінімге қойылатын талаптар, конкурсты жүзеге асырудың шарттары мен тәртібі қамтылады.

2-тарау. Конкурсты өткізу тәртібі

      3. Конкурстың мәні:

      қоғамдық тамақтану объектілеріне, азық-түлік өнімдерін сатудың және багажды ораудың автоматтандырылған құрылғыларына арналған әуежайды (әуеайлақты) пайдаланушының 1 (бір) шаршы метрден басталатын алаңдары;

      қоғамдық тамақтандыру объектілеріне және азық-түлік өнімдерін сатудың автоматтандырылған құрылғыларына арналмаған әуежайды (әуеайлақты) пайдаланушының 15 (он бес) шаршы метрден басталатын алаңдары.

      4. Әуежай қызметіне жатпайтын әуежай (әуеайлақ) аумағында қызметтер көрсетуге қолжетімділікті қамтамасыз ету үшін әуежайды (әуеайлақты) пайдаланушы конкурс өткізеді. Әуежайдың бақыланатын аймағында қызмет көрсетуге қолжетімділік авиациялық қауіпсіздік талаптарын сақтай отырып жүзеге асырылады.

      Конкурсты әуежайды (әуеайлақты) пайдаланушы ашық тәсілмен өткізеді, оған кәсіпкерлік субъектілері қатысады.

      5. Конкурсты әуежайды (әуеайлақты) пайдаланушы мынадай қағидаттарды сақтай отырып өткізеді:

      1) конкурсты өткізудің ашықтығы мен жариялылығы;

      2) конкурсқа қатысушылардың барлығына конкурсқа қатысу үшін тең мүмкіндіктерді қамтамасыз ету;

      3) конкурсқа қатысушылар арасындағы адал бәсекелестік.

      6. Конкурс өткізуді қамтамасыз ету үшін әуежайды (әуеайлақты) пайдаланушы қызметкерлерінің арасынан конкурстық комиссия (бұдан әрі – комиссия) құрады, оның құрамын әуежайды (әуеайлақты) пайдаланушының бірінші басшысы немесе оның міндетін атқарушы тұлға бекітеді. Комиссия мүшелерінің саны тақ болуы және кемінде 5 (бес) адамды құрауы тиіс.

      Конкурстық комиссияның құрамына конкурстық комиссияның төрағасы, төрағасының орынбасары және мүшелері кіреді. Комиссияны комиссия төрағасы, ал ол болмаған кезде төрағаның орынбасары басқарады.

      Әуежайды (әуеайлақты) пайдаланушы жұмыскерлер қатарынан комиссия мүшесі болып табылмайтын және комиссия шешім қабылдаған кезде дауыс беруге құқығы жоқ комиссия хатшысын бекітеді.

      7. Комиссия отырыстары қажеттілігіне қарай өткізіледі және егер оған комиссия мүшелерінің жалпы санының кемінде үштен екісі қатысса, заңды болады. Комиссия мүшелері отырыстарға жеке қатысады және комиссия отырыстарының хаттамаларына қол қояды.

      8. Комиссия құрылған күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде конкурстық құжаттама бекітіледі және мынадай мәліметтерді көрсете отырып, әуежайды (әуеайлақты) пайдаланушының интернет-ресурсында конкурстық құжаттаманы қоса бере отырып, конкурсты өткізу туралы хабарландыру орналастырылады:

      1) техникалық ерекшелік;

      2) көрсетуге конкурс жүзеге асырылатын қызметтердің қысқаша сипаттамасы;

      3) конкурсқа қатысушылардың конкурсқа қатысуға құжаттарды ұсынуының басталу және аяқталу мерзімдері;

      4) конкурстық өтінімдері бар конверттерді ашу рәсімін өткізу күні, уақыты және орны;

      5) қолданылу мерзімі көрсетілген шарттың жобасы.

      9. Техникалық ерекшелікте конкурсқа қатысушылар санының шектелуіне әкеп соғатын, оның ішінде мыналарға қатысты шарттар белгілеуге жол берілмейді:

      1) конкурсқа қатысушыларға кез келген өлшенбейтін сандық және (немесе) әкімшілендірілмейтін талаптар белгілеу;

      2) тауар белгілеріне, қызмет көрсету белгілеріне, фирмалық атауларға, патенттерге, пайдалы модельдерге, өнеркәсіптік үлгілерге, тауар шығарылған жердің атауына және жеткізушінің атауына, сондай-ақ тауарлар мен көрсетілетін қызметтердің жекелеген конкурсқа қатысушыға тиесілігін айқындайтын өзге де сипаттамаларға нұсқау мазмұны.

      10. Конкурстық құжаттамада:

      1) әуежайды (әуеайлақты) пайдаланушының толық атауы және орналасқан жері;

      2) алаңның сипаттамасы және нысаналы мақсаты;

      3) конкурс өткізілетін көрсетілетін қызметтерді жүзеге асырудың талап етілетін техникалық, сапалық сипаттамаларын көрсете отырып, техникалық ерекшелік;

      4) алаңның орналасу схемасы;

      5) алаңды пайдаланғаны үшін төлемақы;

      6) конкурстық өтінімді қабылдау мерзімі;

      7) конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар (оның ішінде біліктілік);

      8) конкурсқа қатысушылардың конкурстық өтінімдерін ашу, қарау, бағалау және салыстыру рәсімінің сипаттамасы;

      9) конкурсқа қатысушыларға конкурстық өтінімдерді ашу күні мен уақыты (конкурстық өтінімдер салынған конверттерді ашу уақыты конкурстық өтінімдерді ұсынудың соңғы мерзімі өткен сәттен бастап 2 (екі) сағаттан аспайды);

      10) шарттың жобасы.

      Конкурстық құжаттамада конкурсқа қатысуын шектейтін және қиындататын біліктілік талаптарын белгілеуге жол берілмейді.

      11. Егер конкурстың нысанасы 2 (екі) және одан көп алаң болып табылған жағдайда, әуежайды (әуеайлақты) пайдаланушы конкурстық құжаттамада алаңдарды лоттарға бөледі. Бұл ретте конкурстың жеңімпазы әрбір лот бойынша айқындалады.

      Әуежайда қызмет көрсетілген жолаушылар саны жылына 2 (екі) миллионнан астам адам болған кезде әуежайды (әуеайлақты) пайдаланушы халықаралық және ішкі рейстерге арналған әрбір аэровокзалда нысаналы мақсаты бойынша – кемінде 2 (екі) конкурсқа қатысушыға багажды орау алаңдарын бөледі.

      12. Конкурсқа қатысушы мынадай талаптарға сәйкес келеді:

      1) құқықтық қабілеті бар;

      2) меншікте немесе шарттың қолданылу кезеңіне жалдау шартында материалдық және материалдық емес активтердің болуы (егер бұл қызмет көрсету жөніндегі жұмыстардың технологиясына сәйкес талап етілсе);

      3) техникалық ерекшелікте көрсетілген талаптарға сәйкестігі;

      4) конкурс өткізу сәтінде төлемге қабілетті болып табылады, сондай-ақ оның қаржы-шаруашылық қызметі Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес тоқтатыла тұрмайды және таратылуға жатпайды;

      5) Мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылар тізілімінде және Борышкерлердің бірыңғай тізілімінде тұрмайды.

      13. Конкурсқа қатысушы осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтінім береді.

      Өтінімге мынадай құжаттар (ақпарат) қоса беріледі:

      1) конкурстық өтінімдері бар конверттерді ашу күнінің алдындағы 3 (үш) айдан астам уақыт ішінде конкурсқа қатысушының мерзімі өткен кредиторлық берешегінің жоқтығы туралы конкурсқа қатысушылардың есеп айырысу шоттары ашылған екінші деңгейдегі банктің (банктердің) банк (банктер) алдындағы мәліметтері (егер конкурсқа қатысушы бірнеше екінші деңгейдегі банктердің немесе филиалдардың клиенті болып табылса, ал сондай-ақ, осы анықтама осындай банктердің әрқайсысынан беріледі) бірінші басшының немесе оны ауыстыратын тұлғаның қолы қойылып, банктің (банктердің) мөрі басылады);

      2) конкурстық өтінімдері бар конверттерді ашу күнінің алдындағы бір айдан ерте емес алынған салық төлеушінің салық берешегінің, міндетті зейнетақы жарналары, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары және әлеуметтік аударымдар бойынша берешегінің болмауы (болуы) туралы мәліметтер;

      3) қызметтердің негізгі техникалық және пайдалану сипаттамаларының толық сипаттамасы;

      4) тиісті және үздіксіз қызмет көрсету үшін қажетті қолда бар қаржылық, материалдық және еңбек ресурстары;

      5) әуежайды (әуеайлақты) пайдаланушының талабы бойынша эскиздік және жұмыс жобалары.

      14. Конкурстық өтінімдерді беру мерзімі 15 (он бес) күнтізбелік күн ішінде және конкурс өткізу туралы хабарландыру орналастырылған күннен бастап басталады. Конкурстық өтінім осы Қағидалардың 3-тарауында көзделген тәртіппен ұсынылады.

      15. Конкурстық өтінімдерді қабылдау мен тіркеуді комиссия хатшысы жүзеге асырады. Конкурстық өтінімдердің сақталуын комиссия хатшысы қамтамасыз етеді.

      Конкурсқа қатысуға өтінімдерді қабылдау конкурсқа қатысушылардың өтінімдерді тіркеу журналына өтінімдерді ұсынуына қарай (тігілген, нөмірленген, комиссия хатшысы қол қойған және мөрмен бекітілген) хронологиялық тәртіппен енгізу жолымен жүзеге асырылады.

      Өтінімдерді тіркеу журналында өтінімнің келіп түскен күні мен уақыты тіркеледі.

      Белгіленген мерзім өткеннен кейін ұсынылған конкурстық өтінім ашылмайды және конкурсқа қатысушыға қайтарылады.

      16. Конкурсқа қатысушылар конкурстық өтінімді ұсынудың соңғы мерзімі аяқталғанға дейін өздерінің конкурстық өтінімдерін өзгерте немесе кері қайтарып алады. Конкурстық өтінімді кері қайтарып алу әуежайды (әуеайлақты) пайдаланушының атына еркін нысанда жазбаша өтініш түрінде ресімделеді.

      Конкурстық өтінімдерін кері қайтарып алған конкурсқа қатысушылар конкурстық өтінімдерді ұсынудың соңғы мерзімі өткенге дейін конкурсқа қатысуға өтінімді қайта береді. Конкурстық өтінімдерді ұсыну мерзімі өткеннен кейін конкурстық өтінімдерге өзгерістер енгізуге жол берілмейді.

      17. Конкурсқа қатысушы және оның үлестес тұлғасы конкурсқа бір лот бойынша қатыспайды.

      18. Конкурстық өтінімдерді қабылдаудың соңғы мерзімі мен конкурстық өтінімдері бар конверттерді ашу процесінің басталуы арасындағы уақыт ұзақтығы – 2 (екі) сағаттан аспайды. Конкурстық өтінімдері бар конверттерді ашу жөніндегі комиссияның отырысына өкілеттіктері сенімхатпен расталған конкурсқа қатысушылар немесе олардың өкілдері қатысады.

      19. Комиссия отырысы басталғанға дейін комиссия хатшысы конкурстық өтінімдері бар конверттерді ашу рәсімін жүзеге асыру кезінде мүдделер ұсынуға конкурсқа қатысушылар өкілдерінің құжаттамалық ресімделген өкілеттіктерін тексереді.

      20. Конкурстық өтінімі бар әрбір конвертті ашқан кезде комиссия конкурстық өтінімдегі құжаттардың тізбесін жариялайды. Конкурстық өтінімді ашқан сәттен бастап комиссия конкурсқа қатысушының ұсынылған конкурстық өтінімін және оған қоса берілетін құжаттарды 3 (үш) жұмыс күні ішінде толықтығы мен дұрыстығына қарайды.

      21. Ұсынылған құжаттар осы Қағидалардың 12 және 13-тармақтарының талаптарына сәйкес келген жағдайда комиссия конкурсқа қатысушыны конкурсқа қатысуға жібереді.

      22. Комиссия конкурсқа қатысушының конкурстық өтінімін қабылдамайды және қайтарады, егер:

      1) конкурсқа қатысушы осы Қағидалардың 12 және 13-тармақтарында көрсетілген талаптарға сәйкес келмесе;

      2) конкурсқа қатысушының конкурстық өтінімі және оған қоса берілетін құжаттар осы Қағидалардың 13-тармағында көрсетілген талаптарға сәйкес келмесе;

      3) осы Қағидалардың 12 және 13-тармақтарында көрсетілген талаптарға сәйкестігі туралы дәйексіз ақпарат беру фактісі белгіленген;

      4) осы Қағидалардың 3-тарауының талаптарын бұза отырып, конкурстық өтінім беру.

      Осы Қағидаларда көрсетілген жағдайларды қоспағанда, өзге негіздер бойынша конкурсқа қатысуға рұқсат беруден бас тартуға жол берілмейді.

      23. Комиссия хатшысы:

      1) конкурстық өтінімдер салынған конверттерді ашудың тиісті хаттамасын ресімдейді;

      2) конкурстық өтінімдер салынған конверттерді ашу хаттамасын комиссия мүшелеріне қол қоюға жібереді.

      24. Конкурстық өтінімдерді қарау мерзімі ішінде комиссия төрағасы ұсынылған конкурстық өтінімдерді қарау және талқылау үшін комиссия отырыстарын шақырады.

      25. Конкурсты өткізу кезінде лот бойынша 1 (бір) жеңімпазды айқындауға жол берілмейді. Конкурстың жеңімпазы конкурстық баға ұсынысының ең жоғары бағасы негізінде конкурсқа қатысушыны айқындайды.

      26. Комиссияның шешімі ашық дауыс беру арқылы қабылданады және егер оған комиссия мүшелерінің жалпы санының көпшілігі дауыс берсе, қабылданды деп есептеледі. Комиссияның әрбір мүшесінің бір дауысы болады. Дауыстар тең болған жағдайда төраға дауыс берген шешім қабылданды деп есептеледі.

      Комиссия мүшесінің ерекше пікірін білдіруге мүмкіндігі бар, ол жазбаша түрде баяндалады және конкурстың қорытындылары туралы хаттамаға қоса беріледі.

      27. Комиссия комиссия мүшелері мен комиссия хатшысы қол қоятын конкурс қорытындылары туралы хаттаманы ресімдей отырып, конкурстық өтінімдері бар конверттер ашылған күннен бастап 7 (жеті) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде конкурс қорытындысын шығарады.

      Конкурстың қорытындысын шығару кезінде комиссия конкурс жеңімпазынан басқа, ұсынысы конкурс жеңімпазынан кейін неғұрлым қолайлы болған конкурсқа қатысушыны айқындайды.

      28. Әуежайды (әуеайлақты) пайдаланушы конкурс қорытындылары туралы хаттамаға қол қойылған күннен кейінгі 5 (бес) жұмыс күнінен кешіктірмей әуежайды (әуеайлақты) пайдаланушының интернет-ресурсында конкурс қорытындылары туралы қол қойылған хаттаманың мәтінін жариялайды.

      Әуежайды (әуеайлақты) пайдаланушы конкурс қорытындылары туралы ақпарат жарияланған күннен бастап күнтізбелік 10 (он) күн ішінде конкурс жеңімпазымен 3 (үш) жыл мерзімге тиісті шарт жасасады.

      29. Конкурс жеңімпазы әуежайды (әуеайлақты) пайдаланушымен шарт жасасудан бас тартқан кезде комиссия конкурс жеңімпазынан кейін конкурстық ұсынысы неғұрлым қолайлы болып табылатын конкурсқа қатысушымен шарт жасасу туралы келіссөздерді бастайды.

      Конкурстық ұсыныстары конкурс жеңімпазынан кейін ең үздік деп танылған конкурсқа қатысушы әуежайды (әуеайлақты) пайдаланушымен шарт жасасудан бас тартқан жағдайда, конкурс өткізілмеген деп танылады.

      30. Комиссия:

      1) конкурсқа қатысуға ұсынылған конкурстық өтінімдер болмаған;

      2) конкурсқа қатысуға 2 (екіден) кем конкурстық өтінім ұсынылған;

      3) егер конкурсқа қатысуға 1 (бір) конкурсқа қатысушы жіберілген;

      4) егер конкурсқа қатысуға бірде-бір конкурсқа қатысушы жіберілмеген жағдайда конкурс өтпеді деп таниды.

      31. Егер комиссия конкурс өтпеді деп таныған жағдайда, комиссия конкурс өтпеді деп танылған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірмей қайта конкурс өткізу туралы шешім қабылдайды. Қайта конкурс осы Қағидаларға сәйкес өткізіледі.

      Комиссияның шешімі бойынша қайталама конкурс кезінде, егер конкурсқа қатысушылардың 2 (екі) кем конкурстық өтінімдері берілген болса, егер конкурсқа жалғыз қатысушы осы Қағидаларда белгіленген біліктілік талаптарына сәйкес келген жағдайда, конкурс өтті деп танылады.

      32. Конкурсқа қатысушы әуежайды (әуеайлақты) пайдаланушының, конкурстық комиссияның және конкурстық комиссия хатшысының заңсыз әрекеттеріне Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен шағымдана алады.

3-тарау. Конкурстық өтінімдерді ұсыну тәртібі

      33. Конкурстық өтінімді конкурсқа қатысушы немесе сенімхат бойынша оның мүдделерін білдіретін тұлға мөрленген конвертте қағаз жеткізгіште ұсынады. Қағаз нұсқасы нөмірленген беттермен тігілуге тиіс, соңғы бет конкурсқа қатысушының қолымен және мөрімен (бар болса) куәландырылады. Құжаттарда жолдар арасында кірістіруге жол берілмейді.

      34. Мөрленген конверттің алдыңғы жағында конкурсқа қатысушы:

      1) лоттың нөмірі мен атауын;

      2) конкурсқа қатысушының толық атауы және пошталық мекенжайын;

      3) әуежайды (әуеайлақты) пайдаланушының толық атауын.

      Конкурсқа қатысушы конкурстық өтінімді дайындауға байланысты барлық шығындарды өзі көтереді.

4-тарау. Қорытынды ережелер

      35. Жеңімпаз әуежайды (әуеайлақты) пайдаланушының өкілдерімен алдын ала кездесуге қатысады, шарт талаптарын нақтылау үшін оған қажетті мәліметтерді алады.

      36. Жеңімпазға әуежай (әуеайлақ) аумағында белгіленген қауіпсіздік талаптары сақталған жағдайда тексеру үшін алаңға бару мүмкіндігі беріледі. Жеңімпаз әуежайдың (әуеайлақтың) аумағына өтуге байланысты барлық шығындарды өзі көтереді.

  Әуежайдың (әуеайлақтың)
аумағында әуежай қызметіне
жатпайтын қызметтер көрсетуге
қол жеткізу қағидаларына
қосымша
  Нысан

Өтініш

      1. Осымен _______________________________ (бұдан әрі – Конкурсқа қатысушы)

      конкурс өткізу туралы жарияланған хабарландыруды қарап және конкурстық

      құжаттамамен танысып, конкурс шарттары мен Конкурсқа қатысушыға қойылатын

      талаптар туралы өзінің хабардар болуын растайды және №____лот бойынша конкурсқа

      қатысуға дайын екендігі туралы хабарлайды.

      2. Конкурсқа қатысушы мыналарға:

      1) шарт талаптарына сәйкес мөлшерінде қаржылық талаптардың орындалуын

      қамтамасыз етуге;

      2) конкурстық құжаттамада мәлімделген біліктілік талаптарына сәйкестігін қамтамасыз

      етуге;

      3) ұсынылатын қаржылық шарттар: _______ теңге айына, қосылған құн салығын

      есептемегенде кепілдік береді.

      3. Конкурсқа қатысушы осы Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптарға

      сәйкессіздік анықталған жағдайда, Конкурсқа қатысушы конкурсқа қатысу құқығынан

      айырылатынына толық және сөзсіз келісім білдіреді;

      4. Осы өтініш конкурсқа қатысуға Конкурсқа қатысушының конкурс өткізу туралы

      хабарландыру тәртібінде баяндалған шарттармен толық және сөзсіз келісімін білдіру

      нысаны болып табылады.

      5._______________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      (қолы) (жеке тұлғаның аты, әкесінің аты (болған жағдайда) немесе заңды тұлғаның

      атауы және сенімхат негізінде әрекет ететін заңды тұлға басшысының немесе уәкілетті

      өкілінің аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

      20___ жылғы "___" ____________

      Мөр орны (болған кезде)


On Approval of the Rules of Access to the Provision of Services on the Territory of the Airport (Aerodrome) Not Related to Airport Operations

Order of the Minister of Industry and Infrastructure Development of the Republic of Kazakhstan dated September 29, 2020 No. 501. Registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on September 30, 2020 No. 21333.

      Unofficial translation

      Footnote. The heading - as revised by order of the Acting Minister of Transport of the Republic of Kazakhstan No. 146 of 22.12.2023 (shall be enacted after the day of its first official publication).

      Pursuant to sub-paragraph 41-73) of paragraph 1 of Article 14 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On the Use of the Airspace of the Republic of Kazakhstan and Aviation Activities”, I HEREBY ORDER:

      Footnote. The preamble - as revised by order of the Acting Minister of Transport of the Republic of Kazakhstan No. 146 of 22.12.2023 (shall come into effect after the day of its first official publication).

      1. That the attached Rules of Access to the Provision of Services on the Territory of the Airport (Aerodrome) Not Related to Airport Operations shall be approved.

      Footnote. Paragraph 1 - as revised by order of the Acting Minister of Transport of the Republic of Kazakhstan No. 146 from 22.12.2023 (shall become effective after the day of its first official publication).

      2. As prescribed by law, the Civil Aviation Committee of the Ministry of Industry and Infrastructure Development of the Republic of Kazakhstan shall:

      1) provide the state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) post this order on the Internet resource of the Ministry of Industry and Infrastructure Development of the Republic of Kazakhstan.

      3. Control over the execution of this order shall be assigned to the supervising Vice Minister of Industry and Infrastructure Development of the Republic of Kazakhstan.

      4. This order shall take effect upon expiry of ten calendar days after the date of its first official publication.

      Minister of Industry and
      Infrastructure Development
      of the Republic of Kazakhstan       B. Atamkulov

      "Agreed"

      Ministry of National Economy

      of the Republic of Kazakhstan

  Approved
  by order No. 501
  of the Minister of Industry and
  Infrastructure Development
  of the Republic of Kazakhstan
  as of September 29, 2020

Rules of Access to the Provision of Services on the Territory of the Airport (Aerodrome) Not Related to Airport Operations

      Footnote. The Rules - as revised by Order of Acting Minister of Transport of the Republic of Kazakhstan No. 146 of 22.12.2023 (shall take effect after the day of its first official publication).

Chapter 1. General Provisions

      1. These Rules of Access to the Provision of Services on the Territory of the Airport (Aerodrome) Not Related to Airport Operations (hereinafter - Rules) have been drawn up under the Law of the Republic of Kazakhstan “On the Use of Airspace of the Republic of Kazakhstan and Aviation Activities” and specify the procedure for access to services on the territory of the airport (aerodrome) not related to airport operations.

      2. Basic definitions and terms used herein are as follows:

      1) a tenderer is an individual or a legal entity involved in entrepreneurial activity, seeking to enter into a contract with an airport (aerodrome) operator;

      2) airport (aerodrome) territory is the area of an airport terminal determined by the airport (aerodrome) operator to be suitable for the provision of services not related to airport operations. The airport (aerodrome) territory shall also include areas at the stage of construction or reconstruction intended for the provision of services not related to airport operations;

      3) services not related to airport operations are services rendered by individuals and legal entities to perform business activities on the territory of the airport (aerodrome);

      4) an area for the provision of services not related to airport operations is a part of the territory of an airport terminal, including those under construction or reconstruction, intended for the provision of services not related to airport operations, provided under an agreement (hereinafter referred to as the “area”);

      5) airport (aerodrome) operator is a legal entity of the Republic of Kazakhstan, as well as a foreign state under international treaties ratified by the Republic of Kazakhstan, which uses the airport on the right of ownership or other legal grounds;

      6) financial conditions is the payment for the use of space, the amount and conditions thereof are stipulated in the tender documentation and are payable to the airport (aerodrome) operator);

      7) tender is a method of determining the winner of a tender to conclude a contract with an airport (aerodrome) operator;

      8) tender commission is a collegial body established by the airport (aerodrome) operator to implement the tender procedure specified herein;

      9) tender documentation is the documentation delivered to a tenderer for preparation of an application for participation in the tender, comprising requirements to the application for participation in the tender, conditions and procedure for the tender implementation.

Chapter 2: Procedure for Holding the Tender

      3. The subject of the tender shall be:

      areas of the airport (aerodrome) operator from 1 (one) square metre intended for catering facilities, automated food sales and baggage packing devices;

      areas of an airport (aerodrome) operator of 15 (fifteen) square metres or more, not intended for catering facilities and automated food sales devices.

      4. To secure access to the provision of services on the territory of the airport (aerodrome) that are not related to airport operations, the airport (aerodrome) operator shall hold a tender. Access to the provision of services in the controlled area of the airport shall be provided in compliance with aviation safety requirements.

      The tender shall be held by the airport (aerodrome) operator in an open manner, and business entities shall be allowed to participate.

      5. The tender shall be held by the airport (aerodrome) operator in compliance with the following principles:

      1) openness and publicity of the tender;

      2) ensuring equal opportunities for all tenderers to take part in the tender;

      3) fair competition among the tenderers.

      6. To ensure that the tender is held, a tender commission (hereinafter referred to as the commission) shall be formed from among the employees of the airport (aerodrome) operator, the composition of which shall be approved by the first manager of the airport (aerodrome) operator or a person acting in his/her capacity. The number of the members of the commission shall be odd and not less than 5 (five) persons.

      The commission shal be headed by the chairman of the commission, and in his/her absence by the deputy chairman.

      The airport (aerodrome) operator shall approve the secretary of the commission from among its employees, who is not a member of the commission and does not have the right to vote when the commission makes decisions.

      7. Meetings of the commission shall be held as necessary and shall be authorised if they are attended by at least two thirds of the total number of commission members. Members of the commission shall personally attend the meetings and sign the minutes of the meetings of the commission.

      8. Within 5 (five) working days from the date of establishment of the commission, the tender documentation shall be approved and an announcement on holding the tender with the attached tender documentation shall be placed on the internet resource of the airport (aerodrome) operator with the following details

      1) technical specification;

      2) a brief description of the services to be tendered for;

      3) the start and end dates for the tenderers to submit documents for participation in the tender;

      4) date, time and place of the procedure for opening envelopes with tender bids;

      5) draft contract with indication of its validity period.

      9. In the technical specification it shall be prohibited to impose conditions that entail limitation of the number of tenderers, including those related to:

      1) establishment of any non-quantifiable and (or) non-administered requirements for tenderers;

      2) the content of indications on trademarks, service marks, trade names, patents, utility models, industrial designs, the name of the place of origin of goods and the name of the manufacturer, as well as other characteristics that determine the affiliation of goods and services to a particular tenderer.

      10. The tender documentation shall comprise:

      1) full name and location of the airport (aerodrome) operator;

      2) description and purpose of the area;

      3) technical specification with indication of required technical and quality characteristics of the services to be tendered;

      4) scheme of the area location;

      5) payment for the use of the area;

      6) deadline for acceptance of the tender bid;

      7) requirements (including qualification requirements) to tenderers;

      8) description of the procedure for opening, consideration, evaluation and comparison of tender bids of the tenderers;

      9) date and time of opening of the tender bids of the tenderers (the time of opening of envelopes with tender bids shall not exceed 2 (two) hours from the moment of expiry of the final deadline for submission of tender bids);

      10) draft contract.

      The tender documentation may not establish qualification requirements that limit and complicate participation in the tender.

      11. Should the subject of the tender be 2 (two) or more areas, the airport (aerodrome) operator shall divide the areas into lots in the tender documentation. In this case, the winner of the tender shall be selected for each lot.

      Should the number of passengers served at the airport exceed 2 (two) million people per year, the airport (aerodrome) operator shall allocate space for the intended purpose - baggage packing - to at least 2 (two) tenderers in each terminal intended for international and domestic flights.

      12. The tenderer shall meet the following requirements:

      1) has legal capacity;

      2) availability of tangible and non-tangible assets in ownership or on lease terms for the period of the contract (if such is required by the service provision technology);

      3) compliance with the requirements specified in the technical specification;

      4) is solvent at the time of the tender, as well as its financial and economic activity is not suspended under the laws of the Republic of Kazakhstan and is not subject to liquidation;

      5) is not included in the register of unfair participants of public procurement and in the Unified Register of Debtors.

      13. The tenderer shall apply in the form as per the Annex hereto.

      The following documents (information) shall accompany the application:

      1) data of the second-tier bank (banks) in which settlement accounts of the tenderer are opened on absence of overdue payables of the tenderer for more than 3 (three) months preceding the date of opening of envelopes with bids to the bank (banks) (in case the tenderer is a client of several second-tier banks or branches, as well as a foreign bank, this certificate shall be given from each of such banks) signed by the first head or a person replacing him/her, with the seal of the bank (banks);

      2) details of absence (presence) of tax arrears of the taxpayer, arrears of mandatory pension contributions, mandatory professional pension contributions and social contributions received not earlier than one month preceding the date of opening of envelopes with tender bids;

      3) detailed description of the main technical and operational specifications of the services;

      4) available financial, material and labour resources required for the proper and continuous provision of services;

      5) sketch and working designs at the request of the airport (aerodrome) operator.

      14. The deadline for filing tender bids shall be 15 (fifteen) calendar days and shall start from the day of posting the tender announcement. The tender bid shall be filed pursuant to the procedure specified in Chapter 3 hereof.

      15. Acceptance and registration of tender bids shall be performed by the secretary of the commission. The safety of tender bids shall be ensured by the secretary of the commission.

      Applications for participation in the tender shall be received by entering them in chronological order as they are presented by the tenderers in the application registration log (stitched, numbered, initialed and sealed by the secretary of the commission). The date and time of receipt of the application shall be recorded in the application registration log.

      A tender bid provided after the deadline shall not be opened and shall be returned to the tenderer.

      16. Tenderers shall amend or withdraw their tender prior to the deadline for application submission. The withdrawal of a tender shall be made in the form of a written statement in any form to the airport (aerodrome) operator.

      Tenderers who have withdrawn their tender bids shall resubmit an application for participation in the tender prior to the deadline for presenting the tender bids. No changes to bids shall be permitted after the deadline for submission of tender bids.

      17. A tenderer and its affiliated person shall not participate in the tender for one lot.

      18. The time duration between the deadline for acceptance of tender bids and the commencement of the process of opening of envelopes with tender bids shall not exceed 2 (two) hours. Tenderers or their representatives, whose powers are confirmed by a power of attorney, shall be present at the meeting of the commission on opening of envelopes with tender bids.

      19. Prior to the commission meeting, the secretary of the commission shall verify the documented powers of the tenderers' representatives to represent their interests during the procedure for opening envelopes with tender bids.

      20. When opening each envelope with a tender bid, the commission shall announce the list of documents contained in the tender bid. From the moment of bid opening, the commission shall review the bid provided by the tenderer and the attached documents for completeness and accuracy within 3 (three) working days.

      21. Should the attached documents meet the requirements of paragraphs 12 and 13 hereof, the commission shall allow the tenderer to participate in the tender.

      22. The commission shall reject and return the tender bid of a participant in case when:

      1) the tenderer does not conform to the requirements mentioned in paragraphs 12 and 13 hereof;

      2) the tenderer's bid and the accompanying documents do not fulfil the requirements specified in paragraph 13 hereof;

      3) the fact of providing unreliable information on compliance with the requirements specified in paragraphs 12 and 13 hereof has been established;

      4) provision of a tender bid in breach of the requirements of Chapter 3 hereof.

      Denial of admission to participation in the competition on other grounds, apart from the cases specified herein, shall be prohibited.

      23. The secretary of the commission shall:

      1) draw up the relevant minutes of opening of envelopes with tender bids;

      2) forward the minutes of opening of envelopes with competitive bids to the members of the commission for signing.

      24. Within the period of review of tender bids the chairman of the commission shall convene meetings of the commission to review and discuss the submitted tender bids.

      25. When holding a tender, it shall be prohibited to declare more than 1 (one) winner per lot. The winner of the tender shall be determined by the tenderer based on the highest price of the tender price offer.

      26. A decision of the commission shall be taken by open voting and shall be considered adopted if a majority of votes of the total number of members of the commission are cast in favour of it. Each member of the commission shall have one vote. In case of a tie vote, the decision in favour of which the chairman voted shall be deemed adopted.

      A member of the commission shall have a possibility to express a dissenting opinion, which shall be stated in writing and attached to the minutes on the results of the competition.

      27. The commission shall summarise the tender results within no more than 7 (seven) working days from the date of opening of envelopes with bids, with the drawing up of a protocol on the results of the tender, which shall be signed by the members of the commission and the secretary of the commission.

      When summarising the results of the tender, the commission, in addition to the tender winner, shall declare the tenderer whose proposal was the most preferable after the tender winner.

      28. The airport (aerodrome) operator shall post the text of the signed minutes on the outcomes of the tender on the internet resource of the airport (aerodrome) operator no later than 5 (five) working days following the day of signing the minutes on the outcomes of the tender.

      From the date of publishing the information on the outcomes of the tender within 10 (ten) calendar days, the airport (aerodrome) operator shall conclude with the winner of the tender the relevant contract for a period of 3 (three) years.

      29. If the winner of the tender refuses to conclude a contract with the airport (aerodrome) operator, the commission shall commense negotiations on concluding a contract with the tenderer whose tender bid is the most preferable after the winner of the tender.

      Should the tenderer, whose bids are recognised as the best after the winner of the tender, refuses to conclude a contract with the airport (aerodrome) operator, the tender shall be deemed not to have taken place.

      30. A tender shall be recognised as failed by the commission in the event of:

      1) there are no tender bids submitted for participation in the tender;

      2) less than 2 (two) bids have been submitted for participation in the tender;

      3) if 1 (one) tenderer is admitted to participate in the competition;

      4) if no tenderer is admitted to participate in the tender.

      31. Should the tender be recognised by the commission as failed, the commission shall make a decision on holding a repeated tender not later than 3 (three) working days from the date of recognition of the tender as failed. The repeated tender shall be held as specified herein.

      In the case of a repeated tender, by the decision of the commission, the tender shall be recognised as valid if less than 2 (two) bids of the tenderers are filed, providing that the only tenderer meets the qualification requirements established herein.

      32. A tenderer may appeal against unlawful actions of the airport (aerodrome) operator, the tender commission and the secretary of the tender commission under the procedure established by the laws of the Republic of Kazakhstan.

Chapter 3: Procedure for filing of tender bids

      33. The tender bid shall be supplied by the tenderer or a person representing its/her/his interests by power of attorney, on paper in a sealed envelope. The paper version shall be stitched, with numbered pages, the last page shall be certified by the signature and seal (if any) of the tenderer. No insertions between lines shall be allowed in the documents.

      34. On the front side of the sealed envelope, the tenderer shall specify:

      1) the number and name of the lot;

      2) full name and postal address of the tenderer

      3) full name of the airport (aerodrome) operator.

      The tenderer shall independently bear all costs associated with the preparation of the tender bid.

Chapter 4. Final Provisions

      35. The winner shall take part in a preliminary meeting with representatives of the airport (aerodrome) operator and receive the data required to clarify the terms and conditions of the contract.

      36. The winner shall be granted the opportunity to visit the area for inspection in compliance with the safety requirements established on the territory of the airport (aerodrome). The winner shall bear all costs associated with access to the territory of the airport (aerodrome) on its/his/her own.

  Appendix
to the Rules of Access
to the Provision
of Services on the Territory
of the Airport (Aerodrome)
Not Related To Aiport
Operations

      Document Form

APPLICATION LETTER

      1. I (we), _______________________________ (hereinafter referred to as the Tenderer), having reviewed the published announcement of the tender and having familiarised myself (ourselves) with the tender documentation, hereby confirm my (our) awareness of the terms and conditions of the tender and the requirements imposed on the Tenderer and inform of my (our) readiness to participate in the tender for the lot under No. _____.

      2. I (we), the Tenderer, hereby warrant to:

      1) ensure the fulfilment of financial conditions under the terms and conditions of the contract;

      2) ensure compliance with the qualification requirements stated in the tender documentation;

      3) the proposed financial conditions: KZT __________ per month excluding value added tax.

      3. I (we), the Tenderer, hereby fully and unconditionally agree that in case of non-compliance with the requirements for the Tenderer, I (we), the Tenderer shall forfeit my (our) right to participate in the Tender;

      4. This application is a form of expression of the Tenderer's full and unconditional consent to participate in the Tender under the conditions set out in the procedure announced in the tender announcement.

      5._________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      (signature) (surname, first name, patronymic (if any) of an individual or name of a legal entity and surname, first name, patronymic (if any) of the head or authorised representative of the legal entity acting under a power of attorney)

      “___” ____________ 20___

      Stamp here (if any)