"Жоғары оқу орнының үздік оқытушысы" атағын беру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрі міндетін атқарушының 2015 жылғы 16 наурыздағы № 124 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 30 қазандағы № 466 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 30 қазанда № 21548 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Жоғары оқу орнының үздік оқытушысы" атағын беру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрі міндетін атқарушының 2015 жылғы 16 наурыздағы № 124 бұйрығына (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10506 болып тіркелген, Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде 2015 жылғы 19 наурыздағы электронды түрде жарияланған) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Қазақстан Республикасы жоғары оқу орындарының дайындық бөлімдерінің қызметін ұйымдастыру қағидалары осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықты ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оны қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      4) осы бұйрық мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1), 2), және 3) тармақшаларында көзделеген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Білім және ғылым вице-министрі М.М. Дәуленовке жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрі
А. Аймагамбетов

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2020 жылғы 30 қазаны
№ 466 бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2015 жылғы "16" мамырдағы
№ 124 бұйрығымен
бекітілген

"Жоғары оқу орнының үздік оқытушысы" атағын беру қағидалары

1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Жоғары оқу орнының үздік оқытушысы" атағын беру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес әзірленген.

      2. Қағидалар меншік нысандарына және ведомстволық бағыныстылығына қарамастан, педагогикалық және ғылыми қызметте жоғары жетістіктері бар жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының (бұдан әрі – ЖЖОКБҰ) оқытушыларына оларды көтермелеу және қолдау мақсатында "Жоғары оқу орнының үздік оқытушысы" атағын (бұдан әрі – атақ) беру тәртібін айқындайды.

      3. Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) Конкурстың қатысушысы – Конкурсқа қатысу үшін құжаттарын осы Қағидаларға сәйкес ұсынған ЖОО-ның штаттағы оқытушысы;

      2) республикалық конкурстық комиссия – "Жоғары оқу орнының үздік оқытушысы" атағын беру үшін білім беру саласындағы уәкілетті орган құратын комиссия (бұдан әрі – Комиссия).

      4. Атақ бір адамға келесі он жыл ішінде бір реттен артық берілмейді.

2. "Жоғары оқу орнының үздік оқытушысы" атағын беру тәртібі

      5. "Жоғары оқу орнының үздік оқытушысы" атағын беру конкурсына мынадай талаптарға сай келетін Қазақстан Республикасының азаматтары қатыса алады:

      1) ЖОО-ның штаттық оқытушылары болып табылатындар;

      2) Конкурсқа құжаттарын тапсыру сәтінде кемінде бес жыл үзіліссіз ғылыми-педагогикалық өтілі барлар.

      6. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) ағымдағы жылғы қазан айында ресми интернет-ресурста "Жоғары оқу орнының үздік оқытушысы" конкурсын өткізу туралы жариялайды.

      7. Конкурс жыл сайын екі кезеңде өткізіледі – ЖОО ішінде және республикалық.

      8. Конкурстың I кезеңі – ЖОО ішінде, жыл сайын қараша айында өткізіледі.

      ЖЖОКБҰ конкурстың 2-ші кезеңіне қатысуға үміткерлердің ұсыну үшін ЖЖОКБҰ қызметкерлерінің, ғылыми және қоғам қайраткерлерінің арасынан комиссия құрады, оның төрағасы болып комиссия мүшелерінің көпшілік дауысымен сайланатын адам тағайындалады.

      ЖЖОКБҰ комиссия мүшелерінің саны тақ болады (5 адамнан кем емес). ЖЖОКБҰ комиссия отырысы оның мүшелерінің кемінде үштен екісі қатысса өкілетті болып саналады.

      ЖЖОКБҰ комиссия мүшелерінің дауысы тең болған жағдайда, ЖЖОКБҰ Комиссия Төрағасының дауысы шешуші болып табылады.

      9. Конкурстың I кезеңіне қатысу үшін штаттық оқытушылар қатарынан үміткерлер ағымдағы жылғы қараша айында Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – БҒМ АЖ) арқылы немесе қағаз тасығышта келесі конкурстық құжаттамаларын жібереді:

      1) осы Қағидалардың 1-қосымшасына сәйкес "ЖОО-ның үздік оқытушысы" атағын беру конкурсына қатысу бойынша үлгідегі өтінім;

      2) осы Қағидалардың 2-қосымшасына сәйкес сапалық және сандық көрсеткіштерге сәйкес мәліметтер;

      3) осы Қағидалардың 3-қосымшасына сәйкес жылдық жұмыс жоспар-кестесі;

      4) кадрларды есепке алу жеке іс парағы;

      5) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

      10. Конкурсқа ұсынылған құжаттар ЖЖОКБҰ қызметкерлері мен профессорлық-оқытушылық құрамы қатарынан құрылған сараптамалық топ (бұдан әрі – сараптамалық топ) жүзеге асыратын сараптамадан өтеді.

      Сараптама тобының құрамы ЖЖОКБҰ басшысының бұйрығымен бекітіледі. Сараптама тобы құрамының мүшелері ЖЖОКБҰ комиссиясының құрамына кірмейді.

      Сараптамалық топ әр үміткер бойынша осы бұйрықтың 2-қосымшасына сәйкес сапалық және сандық көрсеткіштерге, сондай-ақ осы бұйрықтың 3-қосымшасына сәйкес жылдық жұмыс жоспар-кестесі бойынша қорытынды береді. Қорытынды ЖЖОКБҰ комиссиясының қарауына беріледі.

      Конкурсқа қатысушы жалған немесе толық емес мәліметтер берген жағдайда, сараптамалық топ ЖЖОКБҰ комиссиясына оны қатысушылар қатарынан шығару туралы жазбаша негіздемемен қоса ұсыныс береді.

      11. ЖЖОКБҰ комиссиясы сараптама тобының қорытындысы негізінде шешім шығарады және үміткерлердің конкурстық құжаттамасын "Жоғары оқу орнының үздік оқытушысы" атағын беру конкурсының 2-ші Республикалық кезеңіне қатысуға жібереді.

      ЖЖОКБҰ комиссиясының шешімі хаттамамен ресімделеді және ЖЖОКБҰ-ның ресми интернет-ресурсында жарияланады.

      12. Үміткерлер ішіндегі конкурс нәтижелерімен келіспеген жағдайда нәтижелер жарияланған күні апелляцияға береді.

      ЖЖОКБҰ басшысының бұйрығымен бекітілген апелляциялық комиссия бір жұмыс күні ішінде апелляция материалдарын қарайды және аппеляцияны ескере отырып, нәтижелерін жариялайды.

      ЖЖОКБҰ ЖОО ішіндегі конкурс және ЖЖОКБҰ конкурстық комиссиясының сараптамалық қорытындылары бойынша нәтижелер жарияланғаннан кейін екі тәулік ішінде уәкілетті органға 50 штаттық оқытушыға 1 үміткерден аспайтын есеппен, Республикалық конкурсқа қатысу үшін ЖЖОКБҰ-ның үздік оқытушыларын айқындайды.

      Ұсынылған үміткерлердің деректері БҒМ АЖ арқылы ресімделеді.

      Оқытушылардың штаттық саны 50 адамға жетпейтін ЖОО-ларда 1 үміткер айқындалады. Бұл ретте ғылыми-педагогикалық өтілі 15 жылдан аспайтын оқытушылардың және өтілі 15 жылдан асатын оқытушылардың арақатынасы ұсынылатын үміткерлердің жалпы санының үштен бірінен кем болмауы тиіс.

      Министрлік конкурстың ЖОО ішіндегі кезеңінің бұзылуын анықтаған жағдайда конкурстық құжаттаманы пысықтауға немесе қайта қарауға жібереді.

      13. ЖЖОКБҰ комиссиясының оң шешімін алған үміткерлер II кезеңге қатысу үшін жіберіледі.

      14. Конкурстың II республикалық кезеңі – жыл сайын желтоқсан айында өткізіледі, онда конкурс жеңімпаздары анықталады.

      Конкурстың республикалық кезеңін Республикалық комиссия өткізеді, оның төрағасы (бұдан әрі – Республикалық комиссия төрағасы) болып көпшілік дауыспен сайланатын Республикалық комиссия мүшелерінің арасынан адам тағайындалады.

      15. Республикалық комиссия Министрліктің, мүдделі мемлекеттік органдардың, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесінің қоғамдық бірлестігінің өкілдері, сондай-ақ ғалымдар мен мамандар қатарынан қалыптастырылады.

      Республикалық комиссия мүшелерінің саны тақ санды құрайды (19 адамнан артық емес). Республикалық комиссия отырысы оның мүшелерінің кемінде үштен екісі болған кезде заңды деп есептеледі.

      Республикалық комиссия құрамы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің (бұдан әрі – Министр) бұйрығымен бекітіледі.

      16. Республикалық конкурсқа қатысу үшін ЖЖОКБҰ ағымдағы жылғы қараша айында БҒМ АЖ немесе қағаз тасығышта үміткерлердің конкурстық құжаттамасын жібереді.

      1) осы Қағидалардың 1-қосымшасына сәйкес "ЖОО Үздік оқытушысы" атағын беру конкурсына қатысу бойынша үлгідегі өтінім;

      2) осы Қағидалардың 2-қосымшасына сәйкес сапалық және сандық көрсеткіштерге сәйкес мәліметтер;

      3) осы Қағидалардың 3-қосымшасына сәйкес жылдық жұмыс жоспар-кестесі;

      4) ЖЖОКБҰ алқалық басқару органының шешімі;

      5) кадрларды есепке алу жеке іс парағы;

      6) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

      7) карточкалық базада қолданыстағы 20-таңбалық ағымды шоты туралы хабарлама.

      17. 17. Конкурстық құжаттама БҒМ АЖ-не тіркеледі немесе қағаз тасығышта түпнұсқада ұсынылады. Мақалаларға белсенді сілтемелерді көрсету, халықаралық сертификаттарды тексеру міндетті болып табылады.

      Конкурсқа үміткер, сондай-ақ ЖЖОКБҰ-ның бірінші басшысы ұсынылған құжаттардың және оларда қамтылған мәліметтердің дұрыстығына жауапты.

      Конкурсқа ұсынылған құжаттар ұсынылған материалдардың толықтығы мен дұрыстығына тексеруден өтеді. Тексеруді ЖЖОКБҰ-ның жетекші ғалымдары, профессорлық-оқытушылық құрамы қатарынан құрылған сараптама тобы (бұдан әрі – Республикалық сараптама тобы) жүзеге асырады.

      Конкурсқа қағаз тасығышта ұсынылған құжаттар қайтарылмайды.

      Республикалық сараптама тобының құрамы Министрдің бұйрығымен бекітіледі. Республикалық сараптама тобы құрамының мүшелері Республикалық комиссия құрамына кірмейді.

      Республикалық сараптамалық топ әр үміткер бойынша осы бұйрықтың 2-қосымшасына сәйкес сапалық және сандық көрсеткіштерге сәйкес, сондай-ақ осы бұйрықтың 3-қосымшасына сәйкес жылдық жұмыс жоспар-кестесі бойынша қорытынды береді. Қорытынды Республикалық комиссияның қарауына беріледі.

      Көрсеткіштер балы тең болған жағдайда I-блог "Сабақ беру сапасы" бойынша балдары, содан соң II-блог "Ғылыми-зерттеу қызметі" балдары есепке алынады.

      18. Конкурсқа қатысушы жалған немесе толық емес мәліметтер берген жағдайда, Республикалық сараптамалық топ Республикалық комиссияға оны қатысушылар қатарынан шығару туралы жазбаша ұсыныс береді. Бұл ретте жалған мәліметтер берілген жағдайда үміткерге 3 жыл бойына Конкурсқа қатысуға рұқсат етілмейді.

      19. Әр үміткер бойынша Республикалық сараптамалық топтың қорытындысы негізінде Конкурсқа қатысушының сапалық және сандық көрсетікштері мен жылдық жұмыс жоспары-кестесінің балдары есептеледі.

      Үміткерлердің рейтингісі Конкурсқа қатысушының сапалық және сандық көрсетікштері мен жылдық жұмыс жоспары-кестесінің балдарын есептеу алгоритміне сәйкес ақпараттық жүйеде балдарды саралаудың кему жүйесі бойынша кесте түрінде рәсімделеді. Нәтижелері Республикалық сараптамалық топтың хаттамасымен бекітіліп, әрбір қатысушы мүшенің қолтаңбасымен расталады.

      Республикалық сараптамалық топтың хаттамасы кесте қосымшасымен Республикалық комиссияның қарауына беріледі.

      20. "ЖОО-ның үздік оқытушысы" атағын беру туралы Республикалық комиссияның шешімі қатысушы мүшелерінің көпшілік қарапайым дауысымен қабылданады. Республикалық комиссия мүшелерінің дауысы тең болған жағдайда, Республикалық комиссия төрағасының даусы шешуші болып табылады.

      Республикалық комиссия шешімі хаттамамен ресімделеді.

      21. Конкурстың қорытындылары Министрліктің ресми интернет-ресурсында жарияланады.

      22. Үміткерлер конкурс нәтижелерімен келіспеген жағдайда нәтижелер жарияланған күні апелляцияға береді. Апелляцияға өтініштерді Республикалық сараптамалық топ қарайды. Өтінішті қарау нәтижелері бойынша Республикалық сараптамалық топ бес жұмыс күні ішінде БҒМ АЖ-да дәлелді жауап жариялайды.

      23. Республикалық комиссияның шешіміне Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен шағым жасалуы мүмкін.

      24. Конкурстың қорытындысы бойынша атақтың иегеріне осы бұйрыққа 4-қосымшаға сәйкес куәлік беріледі және Қазақстан Республикасының Үкіметі белгілеген тәртіппен республикалық бюджеттің қаражаты есебінен тиісті қаржы жылына арналған Республикалық бюджет туралы Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген 2000 еселенген айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде мемлекеттік грант төленеді.

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрі
міндетін атқарушының
2015 жылғы 16 наурыздағы
№ 124 бұйрығымен бекітілген
"Жоғары оқу орнының үздік
оқытушысы" атағын беру
қағидаларына
1-қосымша

"Жоғары оқу орнының үздік оқытушысы" атағын беру конкурсына қатысушының өтінімі

      "Жоғары оқу орнының үздік оқытушысы" атағын беру конкурсына қатысу үшін.

      Маған конкурсқа қатысуға рұқсат беруіңізді сұраймын. Өзім туралы келесі мәліметтерді хабарлаймын:

1.

Жұмыс орны (қысқартуларсыз)


2.

Туған күні, айы, жылы


3.

Лауазымы (қысқартуларсыз)


4.

Жұмыс өтілі


5.

Білімі (қандай оқу орнын, факультетті қай жылы бітірді)


6.

Ғылыми дәрежесі/атағы


7.

Индексі көрсетілген үйінің мекенжайы


8.

Жеке куәлігінің деректері (нөмірі, қашан және кім берді, ЖИН)


9.

Байланыс телефоны (үй, ұялы)


10.

Марапаттаулар, көтермелеулер


      Қосымша: Конкурсқа қатысу үшін құжаттар __ парақта, оның ішінде қосымша __ парақта.

      Конкурсқа қатысушы ___________________________________________

      Т.А.Ә. (бар болған жағдайда), қолы)

      Толтырған күні

      202__ жылғы "____" __________

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрі
міндетін атқарушының
2015 жылғы 16 наурыздағы
№ 124 бұйрығымен бекітілген
"Жоғары оқу орнының үздік
оқытушысы" атағын беру
қағидаларына
2-қосымша

"Жоғары оқу орнының үздік оқытушысы" атағын беруге үміткердің жұмысын бағалаудың сапалық және сандық көрсеткіштері

Көрсеткіштер

Балл


I БЛОК – Оқыту сапасы

≤ 100

1.

Ғылыми дәрежесінің, PhD немесе бейіні бойынша доктор дәрежесінің болуы

≤ 2

1.1

Иә

2

1.2

Жоқ

0

2

ҚР БҒМ берген ғылыми атағының болуы (бір тармақшаны таңдау)

≤ 3

2.1

Профессор

3

2.2

Қауымдастырылған профессор

1

3.

Оқыту сапасы

≤ 5

3.1

"Оқытушы студенттер көзімен" тәуелсіз сауалнаманың соңғы жылдағы орташа 10 балдық шкала бойынша нәтижесі (бір тармақшаны таңдау)

≤ 5

3.1.1

от 7,1 до 10,0

5

3.1.2

от 5,0 до 7,0

2

4

Электрондық оқу ресурстарын әзірлеу және жариялау (үштен артық емес)

≤ 30

4.1

Bilim Land, Қазақстанның ұлттық ашық білім беру платформасы (open.kaznu.kz), "Ашық университет" платформасы( open.kz) ұлттық платформалары базасында жаппай ашық онлайн курсы

20

4.2

Coursera, EdX, Udacity, FutureLearn халықаралық платформалары базасында жаппай ашық онлайн курсы

30

4.3

ЖОО-ның ресми платформасы базасында дәріс курсы (10-нан кем емес)

5

4.4

ЖОО-ның ресми платформасы базасында бейнесабақ курсы (дәрістен басқа 10-нан кем емес)

5

5

Оқу материалдарын әзірлеу (үштен артық емес)

≤ 20

5.1

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Республикалық оқу-әдістемелік кеңесінің оқу-әдістемелік бірлестігі ұсынған оқулық

10

5.2

ЖОО Ғылыми кеңесі ұсынған оқулық

3

5.3

ҚР БҒМ Республикалық оқу-әдістемелік кеңесінің оқу-әдістемелік бірлестігі ұсынған оқу құралы

2

5.4

Жоғары оқу орнының Ғылыми кеңесі ұсынған оқу құралы

2

5.5

Авторлық құқығын уәкілетті орган растаған электрондық оқулық және/немесе электрондық оқу құралы: (конкурсқа ұсынылған баспа басылымдарының тақырыбын қайталамайтын)

3

6

Бейін бойынша кәсіби және педагогикалық біліктілікті арттыру (екіден артық емес)

≤ 10

6.1

Бейіні бойынша ұзақтығы кемінде 1 ай шетелдегі ғылыми тағылымдама

5

6.2

Coursera, EdX, Udacity, FutureLearn платформалары негізінде соңғы үш жылдағы кәсіби қызмет бойынша шет тіліндегі жаппай ашық онлайн курстар платформасы негізіндегі курс бойынша табысты оқу туралы сертификат

5

7

Соңғы екі жылда шет тілін меңгергенін растайтын Сертификат (бір тармақты таңдау)

≤ 10

7.1

TOEFL PBT 640-677

10

7.2

TOEFL PBT 590-637

8

7.3

TOEFL PBT 550-587

6

7.4

TOEFL PBT 513-547

4

7.5

TOEFL PBT 477-510

2

7.6

TOEFL CBT 273-300

10

7.7

TOEFL CBT 243-270

8

7.8

TOEFL CBT 213-240

6

7.9

TOEFL CBT 183-210

4

7.10

TOEFL CBT 153-180

2

7.11

TOEFL IBT 111-120

10

7.12

TOEFL IBT 96-110

8

7.13

TOEFL IBT 79-95

6

7.14

TOEFL IBT 65-78

4

7.15

TOEFL IBT 53-64

2

7.16

IELTS 8-9

10

7.17

IELTS 7.5-8

9

7.18

IELTS 6.5-7

8

7.19

IELTS 5.5-6

6

7.20

IELTS 4.5-5

4

7.21

IELTS 4

2

8

Бакалавриат пен магистратурада көрнекті кадрлар даярлау (екіден көп емес)

≤ 10

8.1

Үміткердің жетекшілігімен студенттердің ғылыми-зерттеу және шығармашылық жұмыстарының халықаралық және республикалық деңгейде конкурс жеңімпазын дайындау (дипломның, грамотаның көшірмесін ұсыну)

5

8.2

Science Citation Index Expanded, Social Science Citation Index және Arts and Humanities Citation Index Web of Science базасына кіретін халықаралық журналда мақала жариялаған немесе дайындық бейіні бойынша үміткердің басшылығымен Scopus 25 және одан жоғары базасы бойынша CiteScore процентилімен мақала жариялаған Студент (DOI/URL және мақаланың бедерін көрсету)

5

9

Ғылыми-зерттеу кадрларын даярлау

≤ 10

9.1

Соңғы 3 жылда философия докторын (PhD) даярлау (әрбір философия докторы үшін 5 балл)

≤ 10

9.1.1

Иә

5

9.1.2

Жоқ

0


II БЛОК – Ғылыми-зерттеу қызметі

≤ 100

10

Жобалар мен бағдарламаларға басшылық ету (екіден артық емес):

≤ 10

10.1

Гранттық қаржыландыру жобасымен

5

10.2

Бағдарламалық-нысаналы қаржыландыру шеңберінде

10

10.3

Коммерцияландыру жобасымен

8

11

Ғылыми жарияланымдар (үштен артық емес, n-жарияланым авторларының саны):

≤ 60

11.1

Web of Science деректер базасының бірінші квартильіне (Q1) кіретін журналдағы мақала немесе шолу:


11.1.1

Жалғыз автор

25

11.1.2

Хат-хабарларға арналған Автор, бірінші автор немесе нөмірі мақалада бірінші көрсетілген жоба жетекшісі

20

11.1.3

Бірлескен автор

40/n

11.2

Web of Science дерекқорының екінші квартильіне (Q2) кіретін журналдағы мақала:


11.2.1

Жалғыз автор

15

11.2.2

Хат-хабарларға арналған Автор, бірінші автор немесе нөмірі мақалада бірінші көрсетілген жоба жетекшісі

12

11.2.3

Бірлескен автор

20/n

11.3

Web of Science дерекқорының үшінші квартильіне (Q3) кіретін журналдағы мақала:


11.3.1

Жалғыз автор

10

11.3.2

Хат-хабарларға арналған Автор, бірінші автор немесе нөмірі мақалада бірінші көрсетілген жоба жетекшісі

8

11.3.3

Бірлескен автор

15/n

11.4

Web of Science деректер базасының төртінші квартильіне (Q4) кіретін журналдағы мақала:


11.4.1

Жалғыз автор

5

11.4.2

Хат-хабарларға арналған Автор, бірінші автор немесе нөмірі мақалада бірінші көрсетілген жоба жетекшісі

4

11.4.3

Бірлескен автор

8/n

11.5

Arts and Humanities Citation Index дерекқорымен индекстелген журналда мақала немесе шолу:


11.5.1

Жалғыз автор

15

11.5.2

Хат-хабарларға арналған Автор, бірінші автор немесе нөмірі мақалада бірінші көрсетілген жоба жетекшісі

12

11.5.3

Бірлескен автор

20/n

11.6

Web of Science деректер базасында Emerging Sources Citation Index или Russian Science Citation Index дерекқорымен индекстелген журналда мақала немесе шолу:


11.6.1

Жалғыз автор

3

11.6.2

Хат-хабарларға арналған Автор, бірінші автор немесе нөмірі мақалада бірінші көрсетілген жоба жетекшісі

2

11.6.3

Бірлескен автор

4/n

11.7

Web of Scince деректер базасында импакт-факторы жоқ, бірақ Scopus базасында Citescore бойынша 25% - дан кем процентилі бар журналдағы мақала:


11.7.1

Жалғыз автор

3

11.7.2

Хат-хабарларға арналған Автор, бірінші автор немесе нөмірі мақалада бірінші көрсетілген жоба жетекшісі

2

11.7.3

Бірлескен автор

4/n

11.8

Scopus базасында citescore бойынша процентиль бар журналдағы мақала 25-тен 49-ға дейін:


11.8.1

Жалғыз автор

4

11.8.2

Хат-хабарларға арналған Автор, бірінші автор немесе нөмірі мақалада бірінші көрсетілген жоба жетекшісі

3

11.8.3

Бірлескен автор

6/n

11.9

Scopus базасында citescore бойынша процентиль бар журналдағы мақала 50-ден 74-ке дейін:


11.9.1

Жалғыз автор

6

11.9.2

Хат-хабарларға арналған Автор, бірінші автор немесе нөмірі мақалада бірінші көрсетілген жоба жетекшісі

4

11.9.3

Бірлескен автор

8/n

11.10

Scopus 75 және одан да көп базасында citescore бойынша процентилі бар журналдағы мақала


11.10.1

Жалғыз автор

10

11.10.2

Хат-хабарларға арналған Автор, бірінші автор немесе нөмірі мақалада бірінші көрсетілген жоба жетекшісі

8

11.10.3

Бірлескен автор

15/n

11.11

Білім және ғылым саласындағы сапаны қамтамасыз ету Комитеті ұсынған журналдағы мақала


11.11.1

Жалғыз автор

2

11.11.2

Хат-хабарларға арналған Автор, бірінші автор немесе нөмірі мақалада бірінші көрсетілген жоба жетекшісі

1,5

11.11.3

Бірлескен автор

3/n

11.13

Web of Science немесе Scopus базасындағы дәйексөздер саны бойынша Топ 10% - ға кіретін мақала (дәйексөз санының объективтілігіне күмән болған жағдайда, балл берілмейді)


11.13.1

Жалғыз автор

30

11.13.2

Хат-хабарларға арналған Автор, бірінші автор немесе нөмірі мақалада бірінші көрсетілген жоба жетекшісі

24

11.13.3

Бірлескен автор

45/n

11.14

Science, Nature-дегі мақала немесе Web of Science базасындағы дәйексөздер саны бойынша Топ 1% - ға кіретін мақала (дәйексөздер санының объективтілігіне күмән болған жағдайда, балл берілмейді)


11.14.1

Жалғыз автор

50

11.14.2

Хат-хабарларға арналған Автор, бірінші автор немесе нөмірі мақалада бірінші көрсетілген жоба жетекшісі

40

11.14.3

Бірлескен автор

80/n

11.15

Elsevier, Brill, CRC Press, DeGruyter, Edward Elgar Publishing, John Wiley & Sons, McGraw Hill, Palgrave Macmillan, Peter Lang, Prentice Hall, Routledge, Sage Publications, Springer Nature, Taylor and Francis, Wolters Kluwer, Cambridge University Press, Columbia University Press, Cornell University Press, Harvard University Press, MIT Press, Oxford University Press, Princeton University Press, Stanford University Press, University of California Press, University of Chicago Press, University of Michigan Press, Yale University Press или издательством ВУЗа входящего в топ-100 международного рейтинга Academic Ranking of World Universities, Times Higher Education World University Rankings или US News Best Global Universities Rankings баспаларынан шыққан монография

30/n

11.16

Elsevier, Brill, CRC Press, DeGruyter, Edward Elgar Publishing, John Wiley & Sons, McGraw Hill, Palgrave Macmillan, Peter Lang, Prentice Hall, Routledge, Sage Publications, Springer Nature, Taylor and Francis, Wolters Kluwer, Cambridge University Press, Columbia University Press, Cornell University Press, Harvard University Press, MIT Press, Oxford University Press, Princeton University Press, Stanford University Press, University of California Press, University of Chicago Press, University of Michigan Press, Yale University Press или издательством ВУЗа входящего в топ-100 международного рейтинга Academic Ranking of World Universities, Times Higher Education World University Rankings или US News Best Global Universities Rankings баспалары жариялаған монографиядағы тарау

15/n

11.17

Басқа баспа шығарған (Academic Ranking of World Universities, Times Higher Education World University Rankings немесе US News Best Global Universities Rankings халықаралық рейтингінің Топ-200 құрамына кіретін университеттерден екі ғылым докторының, профессор ғылыми атағының және (немесе) штаттық профессорларының рецензиялары болған жағдайда) және гранттық немесе бағдарламалық-нысаналы қаржыландыру шеңберінде дайындалған, таралымы 500 данадан кем емес монография

5/n

12

Артықшылықтары мақалада дәлелденген өнертабысқа патенттің болуы:

≤ 25

12.1

Q1 Web of Science журналында

25

12.2

Q2 Web of Science журналында

15

12.3

Q3 Web of Science журналында

10

13

Халықаралық ынтымақтастық

≤ 5

13.1

Q1-Q3 Web of Science немесе Arts and Humanities Citation Index журналында, не соңғы 3 жылда Scopus деректер базасында CiteScore 50 және одан да көп процентильмен, әлемдік Academic Ranking of World Universities, Times Higher Education World University Rankings или US News Best Global Universities Rankings жоғары оқу орындарының халықаралық академиялық рейтингісінің үздік 500 қатарына кіретін шетелдік университеттің профессорымен бірлесіп дайындалған кем дегенде бір мақаланың болуы

≤ 5

13.1.1

Иә

5

13.1.2

Жоқ

0

      Ескертулер.

      1. Конкурсқа қатысушының көрсеткіштері 2-қосымшаға сәйкес құжаттарды тапсырғаннан кейін және оған жеке қолжетімділік коды автоматты түрде берілгеннен кейін сайтта көрсетілген қосымшаның электронды нысанында үміткермен жеке толтырылады.

      2. 1, 3.1, 9.1 және 13 тармақтағы көрсеткіштер бойынша үміткер мәліметтердің бар екенін таңдайды және иә деген жауап таңдалған әр позиция бойынша растайтын құжаттарды ұсынады. 1 көрсеткіш бойынша диплом тіркеледі, 3.1. көрсеткіш бойынша – университеттен растау, 9.1. көрсеткіш бойынша – дайындаған студентінің философия докторы (PhD) дипломы, қорғау және диссертация туралы хабарламаның URL- сілтемелері, 13 көрсеткіш бойынша - DOI немесе Accession Number (Web of Science), немесе EID (Scopus).

      3. 2, 7 және 12 көрсеткіштер бойынша үміткер көрсетілген нұсқалардың біреуінен артық емесін таңдайды және әрбір позиция бойынша растайтан құжаттарды тіркейді. 2 көрсеткіш бойынша ғылыми атағы туралы диплом, 7 көрсеткіш бойынша – сертификат, 12 көрсеткіш бойынша – патент, патенттелген өнертабыстың артықшылықтары дәлелденген мақаланың DOI и PDF файлдары ұсынылады.

      4. 4 көрсеткіш бойынша үміткер үштен көп емес әзірленген және /немесе өткізілген сабақтарын таңдайды және әрқайсысы үшін URL- сілтемесін ұсынады. Сонымен қатар сабақтың әр түрі бірнеше рет таңдалуы мүмкін.

      5. 5 көрсеткіш бойынша үміткер үштен артық емес әзірленген оқу материалдарын таңдайды және олардың әрқайсысы бойынша растайтын құжаттарды ұсынады. Сонымен қатар оқу материалының әрбір түрі бірнеше рет таңдалуы мүмкін.

      6. 6 көрсеткіш бойынша үміткер кәсіби және педагогикалық біліктілігін арттыру бойынша екіден артық емес іс-шараны таңдайды және растайтын құжаттарды ұсынады. Сонымен қатар іс-шараның әр түрі бірнеше рет таңдалуы мүмкін.

      7. 8 көрсеткіш бойынша үміткер бакалавриат пен магистратурада көрнекті кадрларды даярлаудың екіден артық емес фактісін таңдайды және растайтын құжаттарды ұсынады (дипломдардың, грамоталардың, DOI/URL мақалалардың көшірмелері, басшылықтың растауы). Сонымен қатар дайындықтың әр түрі бірнеше рет таңдалуы мүмкін.

      8. 10 көрсеткіш бойынша үміткер екіден көп емес жобаны және /немесе бағдарламаны таңдайды және олардың номерлерін (ЖТН) көрсетеді.

      9. 11 көрсеткіш бойынша үміткер таңдалған ғылым саласы бойынша ең жоғары ұпайларды беретін үш нәтиженің қорытындысын көрсетеді (n - авторлар санын ескере отырып). Халықаралық журналдардағы мақалалар үшін DOI немесе Accission Number (Web of Science) немесе EID (Scopus) көрсетіледі. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Білім және ғылым саласында сапаны қамтамасыз ету комитеті ұсынған журналдардағы жарияланымдар үшін олардың DOI немесе URL (бар болған жағдайда) көрсетіледі. Монографиялар мен ондағы тараулар үшін барлық деректер көрсетіледі, соның ішінде ISBN, DOI және URL (бар болған жағдайда), сонымен қатар растайтын скриншоттар немесе бейнежазбалар ұсынылады. Жоба жетекшісі ретіндегі мақалаларға жетекшілікті растау құжаттары қоса ұсынылады.

      10. Үміткерлер мәліметтерді енгізгеннен кейін көрсеткіштерді есептеу автоматты түрде жүзеге асырылады.

      11. Үміткер көрсеткен сандық және сапалық көрсеткіштер ұсынылған құжаттарға сәйкес келмеген жағдайда деректер базасында тек сараптама тобының қорытындысы бойынша өзгерістер енгізілуі мүмкін.

      12. Деректер базасында сараптама тобының қорытындысы бойынша енгізілген әр өзгерістен кейін үміткерлер балын қайта есептеу автоматты түрде жүзеге асырылады.

      13. Үміткерлердің балдарын автоматты түрде есептеу сапалық және сандық көрсеткіштерінің балдарын есептеу алгоритміне сәйкес ақпараттық жүйеде жүргізіледі.

      14. Құжаттар қатты түптелген рет-ретімен нөмірленген қағаз түрінде ұсынылады. Растаушы құжаттар 2-қосымшаға сәйкес реттілікпен қоса беріледі.

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрі
міндетін атқарушының
2015 жылғы 16 наурыздағы
№ 124 бұйрығымен
бекітілген
"Жоғары оқу орнының үздік
оқытушысы" атағын беру
қағидаларына
3-қосымша

Жұмыстардың жылдық жоспар-кестесі

Жұмыс түрлерінің атауы

Өлшем бірлігі

Көрсетілген жұмыс түрін іске асыруға негіздеме (болжамды атауы көрсетілген)

Орындау мерзімі

басталуы

аяқталуы

1. Оқу-әдістемелік жұмыс

1.

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі ұсынған оқулықты әзірлеу, қатысу және басып шығару/ ағылшын тілінде

Кемінде 500 дана тиражбен




2.

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Республикалық оқу-әдістемелік кеңесі ұсынған оқу құралын әзірлеу, қатысу және басып шығару/ ағылшын тілінде

Кемінде 300 дана тиражбен




3.

Монографияны әзірлеу, қатысу және басып шығару/ ағылшын тілінде

Кемінде 500 дана тиражбен




2. Ғылыми-зерттеу жұмысы

4.

Ғылыми зерттеулерді орындау, оның ішінде халықаралық, республикалық жобалар, шарттық жұмыстар**

1 жоба




5.

Томсон Рейтер (Web of Science,Thomson Reuters) ақпараттық компаниясының деректер базасында нөлдік емес импакт-факторы бар басылымдарда / Scopus, Pubmed, zbMath, MathScinet, Agris, Georef, Astrophysical journal деректер базасында мақалалар жазу және жариялау

1 мақала




6.

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті тізбесіне енгізілген басылымдарда

1 мақала




7.

Шетелдік конференцияларға қатысу және материал жариялау

1 қатысу/ 1 жарияланым




8.

Қазақстан Республикасының аумағындағы конференцияларға, симпозиумдарға, семинарларға қатысу және материал жариялау

1 қатысу/ 1 жарияланым




9.

Патенттер және алдын ала патенттерді, авторлық өнертабыстарды, зияткерлік меншік объектілерін алу

1 бірлік




3. Біліктілікті арттыру*

10.

Бейіні бойынша кәсіби және педагогикалық біліктілігін арттыру

72 сағаттан кем емес




4. Шет елдік тағылымдама*

11.

Ағымдағы жылы QS World University Rankings нәтижелері бойынша ТОР-500-ге енетін шетелдің жетекші жоғары оқу орындарында тағылымдамадан өту

14 күнтізбелік күннен кем емес мерзім




12.

Шетелдің жетекші ғылыми орталықтары мен зертханаларында тағылымдамадан өту

14 күнтізбелік күннен кем емес мерзім




5. Тәрбие жұмысы

13.

Білім алушыларды адамагершілік-отансүйгіштік және дене тәрбиесі тұрғысынан қамтамасыз ететін кешенді іс-шараларды іске асыру





      Конкурсқа қатысушы _________________________________________

      Ескерту:

      Жұмыстардың жылдық жоспар-кестесінде көзделген Конкурсқа қатысушының жұмыс түрлері 3-қосымшаға сәйкес құжаттарды тапсырғаннан кейін және 1-қосымшаны толтырғаннан кейін сайтта көрсетілген қосымшаның электронды нысанында үміткермен жеке толтырылады.

      Үміткер мәліметтерді енгізгеннен кейін балдарды есептеу автоматты түрде жүзеге асырылады.

      * - тармақшалардың біреуі міндетті болып табылады;

      ** - тармақшаны жоспарлау міндетті болып табылады, бұл ретте ғылыми әдебиеттерді және зерттеулер бейіні бойынша мерзімді басылымдарды сатып алуға рұқсат беріледі (Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 25 мамырдағы № 384 қаулысы).

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрі
міндетін атқарушының
2015 жылғы 16 наурыздағы
№ 124 бұйрығымен бекітілген
"Жоғары оқу орнының үздік
оқытушысы" атағын беру
қағидаларына
4-қосымша

Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрлігі



 

Министерство образования
и науки Республики Казахстан










КУӘЛІК


СВИДЕТЕЛЬСТВО










М.О Министр


Аты-жөні


О внесении изменения в приказ исполняющего обязанности Министра образования и науки Республики Казахстан от 16 марта 2015 года № 124 "Об утверждении Правил присвоения звания "Лучший преподаватель вуза"

Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 30 октября 2020 года № 466. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 30 октября 2020 года № 21548

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ исполняющего обязанности Министра образования и науки Республики Казахстан от 16 марта 2015 года № 124 "Об утверждении Правил присвоения звания "Лучший преподаватель вуза" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 10506, опубликованный в газете "Казахстанская правда" 25 июня 2015 года № 118 (27994)) следующее изменение:

      Правила отбора претендентов для участия в стипендиальных программах, утвержденные указанным приказом, изложить в редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту высшего и послевузовского образования Министерства образования и науки Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства образования и науки Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Юридический департамент Министерства образования и науки Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра Дауленова М.М. образования и науки Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие после дня его первого официального опубликования.

      Министр образования и науки
Республики Казахстан
А. Аймагамбетов

  Приложение
к приказу Министра
образования и науки
Республики Казахстан
от 30 октября 2020 года
№ 466
  Утверждены
приказом Министра
образования и науки
Республики Казахстан
от 16 марта 2015 года
№ 124

Правила присвоения звания "Лучший преподаватель вуза"

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила присвоения звания "Лучший преподаватель вуза" (далее – Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 27 июля 2007 года "Об образовании".

      2. Правила определяют порядок присвоения звания "Лучший преподаватель вуза" (далее – звание) преподавателям организаций высшего и (или) послевузовского образования (далее – ОВПО) независимо от форм собственности и ведомственной подчиненности, имеющим высокие достижения в педагогической и научной деятельности в целях их поощрения и поддержки.

      3. В Правилах используются следующие основные понятия:

      1) участник Конкурса – штатный преподаватель вуза, предоставивший в соответствии с настоящими Правилами документы на участие в Конкурсе;

      2) республиканская конкурсная комиссия – комиссия, создаваемая уполномоченным органом в области образования для присвоения звания "Лучший преподаватель вуза" (далее – Республиканская комиссия).

      4. Звание не присваивается одному и тому же лицу более одного раза в течение десяти последующих лет.

Глава 2. Порядок присвоения звания "Лучший преподаватель вуза"

      5. В Конкурсе на присвоение звания "Лучший преподаватель вуза" (далее – Конкурс) участвуют граждане Республики Казахстан, соответствующие следующим требованиям:

      1) являющиеся штатными преподавателями вузов;

      2) имеющие непрерывный научно-педагогический стаж не менее пяти лет на момент представления документов на Конкурс.

      6. Министерство образования и науки Республики Казахстан (далее - Министерство) объявляет о проведении Конкурса "Лучший преподаватель вуза" на официальном интернет-ресурсе в октябре месяце текущего года.

      7. Конкурс проводится ежегодно в два этапа – внутривузовский и республиканский.

      8. I этап Конкурса – внутривузовский, проводится ежегодно в ноябре месяце.

      ОВПО создает комиссию для отбора претендентов на участие во 2-ом этапе Конкурса (далее – Комиссия ОВПО) из числа сотрудников ОВПО, научных и общественных деятелей, председателем которой назначается лицо, избираемое большинством голосов членов комиссии.

      Количество членов Комиссии ОВПО составляет нечетное число (не менее 5 человек). Заседания Комиссии ОВПО считаются правомочными при наличии не менее двух третей его членов.

      При равенстве голосов членов Комиссии ОВПО, голос Председателя Комиссии ОВПО является решающим.

      9. Для участия в I этапе Конкурса претенденты из числа штатных преподавателей подают следующие документы посредством информационной системы Министерство образования и науки Республики Казахстан (далее – ИС МОН) или на бумажном носителе:

      1) заявку по форме на участие в конкурсе на присвоение звания "Лучший преподаватель вуза", согласно приложению 1 к настоящим Правилам;

      2) сведения в соответствии с качественными и количественными показателями, согласно приложению 2 к настоящему приказу;

      3) годовой план-график работ, согласно приложению 3 к настоящим Правилам;

      4) личный листок по учету кадров;

      5) копию документа, удостоверяющего личность;

      10. Документы, представленные на Конкурс, проходят экспертизу, осуществляемую экспертной группой из числа сотрудников и профессорско-преподавательского состава ОВПО (далее – экспертная группа).

      Состав экспертной группы утверждается приказом руководителя ОВПО. Члены состава экспертной группы не входят в состав Комиссии ОВПО.

      Экспертная группа дает заключение по каждому претенденту в соответствии с качественными и количественными показателями, согласно приложению 2 к настоящему приказу, а также по годовому плану-графику работ, согласно приложению 3 к настоящему приказу. Заключения передаются на рассмотрение Комиссии ОВПО.

      В случае представления претендентом Конкурса недостоверных или неполных сведений, экспертная группа представляет в Комиссию ОВПО предложение об исключении его из списка участников с письменным обоснованием.

      11. Комиссия ОВПО на основании заключения экспертной группы выносит решение и направляет конкурсную документацию претендентов на участие во 2-м Республиканском этапе Конкурса присвоение звания "Лучший преподаватель вуза".

      Решение Комиссии ОВПО оформляется протоколом и публикуется на официальном интернет-ресурсе ОВПО.

      12. Претенденты, в случае несогласия с результатами внутривузовского конкурса в день опубликования результатов подают на апелляцию.

      Апелляционная комиссия утвержденная приказом руководителя ОВПО в течение одного рабочего дня рассматривает материалы апелляции и публикует результаты с учетом аппеляции.

      ОВПО по итогам внутривузовского конкурса и экспертного заключения конкурсной комиссии ОВПО в течение двух суток после опубликования результатов подает в уполномоченный орган из расчета на 50 штатных преподавателей не более 1 претендента, определяет лучших преподавателей ОВПО для участия в республиканском Конкурсе.

      Данные претендентов оформляются через ИС МОН.

      В вузах, где штатное количество преподавателей не достигает 50 человек, определяется 1 претендент. При этом соотношение преподавателей с научно-педагогическим стажем не более 15 лет и преподавателей со стажем более 15 лет составляет не менее одного к трем от общего количества претендентов.

      Министерство в случае обнаружения нарушения внутривузовского этапа конкурса отправляет конкурсную документацию на доработку или повторное рассмотрение.

      13. Претенденты, получившие положительное решение Комиссии ОВПО направляются для участия во II этапе.

      14. II этап Конкурса – республиканский, проводится ежегодно в декабре месяце, где определяются победители Конкурса.

      Республиканский этап Конкурса проводится Республиканской комиссией, председателем которой назначается лицо из числа членов Республиканской комиссии, избираемое большинством голосов (далее – Председатель Республиканской комиссии).

      15. Республиканская комиссия формируется из числа представителей Министерства, заинтересованных государственных органов, общественного объединения системы высшего и послевузовского образования, а также ученых и специалистов.

      Количество членов Республиканской комиссии составляет нечетное число (не более 19 человек). Заседания Республиканской комиссии считаются правомочными при наличии не менее двух третей его членов.

      Состав Республиканской комиссии утверждается приказом Министра образования и науки Республики Казахстан (далее – Министр).

      16. Для участия в республиканском конкурсе ОВПО посредством ИС МОН или на бумажном носителе в ноябре текущего года направляет конкурсную документацию претендентов:

      1) заявку на участие в конкурсе на присвоение звания "Лучший преподаватель вуза" по форме, согласно приложению 1 к настоящим Правилам;

      2) сведения в соответствии с качественными и количественными показателями, согласно приложению 2 к настоящему приказу;

      3) годовой план-график работ, согласно приложению 3 к настоящим Правилам;

      4) решение коллегиального органа управления ОВПО;

      5) личный листок по учету кадров, заверенный по месту работы;

      6) копию документа, удостоверяющего личность;

      7) уведомление о действующем 20-значном текущем счете в карточной базе.

      17. Конкурсная документация прикрепляются в ИС МОН или представляется на бумажном носителе в оригинале. Указание активных ссылок на статьи, верификация международных сертификатов обязательна.

      Претендент Конкурса, а также первый руководитель ОВПО ответственны за достоверность представленных документов и содержащихся в них сведений.

      Документы, представленные на Конкурс, проходят проверку полноты и достоверности представленных материалов. Проверку осуществляет экспертная группа из числа ученых, профессорско-преподавательского состава ОВПО (далее – Республиканская экспертная группа).

      Документы, представленные на Конкурс на бумажном носителе не возвращаются.

      Состав Республиканской экспертной группы утверждается приказом Министра. Члены состава Республиканской экспертной группы не входят в состав Республиканской комиссии.

      Республиканская экспертная группа дает заключение по каждому претенденту в соответствии с качественными и количественными показателями, согласно приложению 2 к настоящему приказу, а также по годовому плану-графику работ, согласно приложению 3 к настоящему приказу.

      В случае равенстве баллов показателей, учитываются баллы по I-блогу "Качество преподавания", затем учитываются баллы II-блога "Научно-исследовательская деятельность".

      18. В случае представления участником Конкурса недостоверных сведений, Республиканская экспертная группа представляет в Республиканскую комиссию предложение об исключении его из списка участников с письменным обоснованием. При этом в случае предоставления недостоверных данных, участие претендента в Конкурсе не допускается в течение 3 лет.

      19. На основании заключений Республиканской экспертной группы по каждому претенденту рассчитываются баллы качественных и количественных показателей.

      Рейтинг претендентов оформляется в виде таблицы по убывающей системе ранжирования баллов в ИС МОН, согласно расчетов баллов качественных и количественных показателей и годового плана-графика работ участников Конкурса. Результаты закрепляются протоколом Республиканской экспертной группы, заверенной подписью каждого присутствующего члена.

      Протокол Республиканской экспертной группы с приложением таблицы передается на рассмотрение Республиканской комиссии.

      20. Решение Республиканской комиссии о присвоении звания "Лучший преподаватель вуза" принимается простым большинством голосов от участвовавших членов. При равенстве голосов членов Республиканской комиссии, голос Председателя Республиканской комиссии является решающим.

      Решение Республиканской комиссии оформляется протоколом.

      21. Итоги Конкурса публикуются на официальном интернет-ресурсе Министерства.

      22. Претенденты в случае несогласия с результатами конкурса в день опубликования результатов подают на апелляцию. Заявления на апелляцию рассматривает Республиканская экспертная группа. По результатам рассмотрения заявлении в течении пяти рабочих дней Республиканская экспертная группа публикует мотивированный ответ в ИС МОН.

      23. Решение Республиканской комиссии может быть обжаловано в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.

      24. По итогам Конкурса обладателю звания выдается свидетельство, согласно приложению 4 к настоящему приказу и выплачивается за счет средств республиканского бюджета государственный грант в размере 2000-кратного месячного расчетного показателя, установленного Законом Республики Казахстан о республиканском бюджете на соответствующий финансовый год.

 
  Приложение 1
к Правилам присвоения звания
"Лучший преподаватель вуза",
утвержденные приказом
исполняющего обязанности
Министра образования и науки
Республики Казахстан
от 16 марта 2015 года
№ 124

Заявка участника Конкурса на присвоение звания "Лучший преподаватель вуза"

      На участие в Конкурсе на присвоение звания "Лучший преподаватель вуза".

      Прошу допустить меня к участию в конкурсе. Сообщаю о себе следующие сведения:

1.

Место работы (без сокращений)


2.

Дата рождения, число, месяц


3.

Должность (без сокращений)


4.

Стаж работы


5.

Образование (какое учебное заведение, факультет, в каком году окончил)


6.

Ученая степень/звание


7.

Домашний адрес с указанием индекса


8.

Данные удостоверения личности (номер, когда и кем выдан, ИИН)


9.

Контактный телефон (домашний, мобильный)


10 .

Награды, поощрения


      Приложение: документы для участия в Конкурсе на _____ листах, в том числе приложения на _____ листах.
Участник Конкурса ______________________________________________
      (Ф.И.О. (при его наличии), подпись)
      Дата заполнения
"__" ______202__ года

  Приложение 2
к Правилам присвоения звания
"Лучший преподаватель вуза",
утвержденные приказом
исполняющего обязанности
Министра образования и науки
Республики Казахстан
от 16 марта 2015 года № 124

Качественные и количественные показатели оценки работы претендента на присвоение звания "Лучший преподаватель вуза"

Показатели Баллы

I БЛОК – Качество преподавания

≤ 100

1.

Наличие ученой степени, степени PhD или доктора по профилю

≤ 2

1.1

Да

2

1.2

Нет

0

2

Наличие ученого звания, присвоенного МОН РК (выбрать один подпункт)

≤ 3

2.1

Профессора

3

2.2

Ассоциированного профессора

1

3.

Качество преподавания

≤ 5

3.1

Средний балл независимого анкетирования "Преподаватель глазами студентов" за последний год результатов анкетирования по 10-ти балльной шкале оценок (выбрать один подпункт)

≤ 5

3.1.1

от 7,1 до 10,0

5

3.1.2

от 5,0 до 7,0

2

4

Разработка и публикация электронных учебных ресурсов (не более трех)

≤ 30

4.1

Массовый открытый онлайн курс на базе национальных платформ Bilim Land, Национальная платформа открытого образования Казахстана (open.kaznu.kz), платформа "Ашық университет" (open.kz)

20

4.2

Массовый открытый онлайн курс на базе международных платформ Coursera, EdX, Udacity, FutureLearn

30

4.3

Курс лекции (не менее 10) на базе официальной платформы вуза

5

4.4

Курс видеозанятии (не менее 10, кроме лекции) на базе официальной платформы вуза

5

5

Разработка учебных материалов (не более трех)

≤ 20

5.1

Учебник, рекомендованный Учебно-методическим объединением Республиканского учебно-методического совета Министерства образования и науки Республики Казахстан

10

5.2

Учебник, рекомендованный Ученым советом вуза

3

5.3

Учебное пособие, рекомендованное Учебно-методическим объединением Республиканского учебно-методического совета МОН РК

2

5.4

Учебное пособие, рекомендованное Ученым советом вуза

2

5.5

Электронный учебник и/или электронное учебное пособие, авторское право на которое подтверждено уполномоченным органом: (не дублирующее тематику представленных на конкурс печатных изданий)

3

6

Повышение профессиональной и педагогической квалификации по профилю (не более двух)

≤ 10

6.1

Научная стажировка за рубежом по профилю продолжительностью не менее 1 месяца

5

6.2

Сертификат об успешном прохождении обучения по курсу на базе платформы массовых открытых онлайн курсов на иностранном языке по профессиональной деятельности за последние три года на базе платформ Coursera, EdX, Udacity, FutureLearn

5

7

Сертификат, подтверждающий владение иностранным языком за последние два года (выбрать один пункт)

≤ 10

7.1

TOEFL PBT 640-677

10

7.2

TOEFL PBT 590-637

8

7.3

TOEFL PBT 550-587

6

7.4

TOEFL PBT 513-547

4

7.5

TOEFL PBT 477-510

2

7.6

TOEFL CBT 273-300

10

7.7

TOEFL CBT 243-270

8

7.8

TOEFL CBT 213-240

6

7.9

TOEFL CBT 183-210

4

7.10

TOEFL CBT 153-180

2

7.11

TOEFL IBT 111-120

10

7.12

TOEFL IBT 96-110

8

7.13

TOEFL IBT 79-95

6

7.14

TOEFL IBT 65-78

4

7.15

TOEFL IBT 53-64

2

7.16

IELTS 8-9

10

7.17

IELTS 7.5-8

9

7.18

IELTS 6.5-7

8

7.19

IELTS 5.5-6

6

7.20

IELTS 4.5-5

4

7.21

IELTS 4

2

8

Подготовка выдающихся кадров в бакалавриате и магистратуре (не более двух)

≤ 10

8.1

Подготовка под руководством претендента студента-победителя конкурса на международном и республиканском уровне научно-исследовательских и творческих работ студентов по профилю подготовки (представить копию диплома, грамоты)

5

8.2

Студент, опубликовавший статью в международном журнале, входящем в Science Citation Index Expanded, Social Science Citation Index и Arts and Humanities Citation Index базы Web of Science или с процентилем по CiteScore по базе Scopus 25 и выше под руководством претендента по профилю подготовки (представить DOI/URL и оттиск статьи)

5

9

Подготовка научно-исследовательских кадров

≤ 10

9.1

Подготовка доктора философии (PhD) за последние 3 года, (5 баллов за каждого доктора философии)

≤ 10

9.1.1

Да

5

9.1.2

Нет

0


II БЛОК – Научно-исследовательская деятельность

≤ 100

10

Руководство проектами и программами (не более двух):

≤ 10

10.1

Проектом грантового финансирования

5

10.2

Программой в рамках программно-целевого финансирования

10

10.3

Проектом коммерциализации

8

11

Научные публикации (не более трех, n – количество авторов публикации):

≤ 60

11.1

Статья или обзор в журнале, входящем в первый квартиль (Q1) базы данных Web of Science:


11.1.1

Единственный автор

25

11.1.2

Автор для корреспонденции, первый автор или руководитель проекта, номер которого указан первым в статье

20

11.1.3

Соавтор

40/n

11.2

Статья в журнале, входящем во второй квартиль (Q2) базы данных Web of Science:


11.2.1

Единственный автор

15

11.2.2

Автор для корреспонденции, первый автор или руководитель проекта, номер которого указан первым в статье

12

11.2.3

Соавтор

20/n

11.3

Статья в журнале, входящем в третий квартиль (Q3) базы данных Web of Science:


11.3.1

Единственный автор

10

11.3.2

Автор для корреспонденции, первый автор или руководитель проекта, номер которого указан первым в статье

8

11.3.3

Соавтор

15/n

11.4

Статья в журнале, входящем в четвертый квартиль (Q4) базы данных Web of Science:


11.4.1

Единственный автор

5

11.4.2

Автор для корреспонденции, первый автор или руководитель проекта, номер которого указан первым в статье

4

11.4.3

Соавтор

8/n

11.5

Статья или обзор в журнале, индексируемом базой данных Arts and Humanities Citation Index:


11.5.1

Единственный автор

15

11.5.2

Автор для корреспонденции, первый автор или руководитель проекта, номер которого указан первым в статье

12

11.5.3

Соавтор

20/n

11.6

Статья в журнале, индексируемом в Emerging Sources Citation Index или Russian Science Citation Index базы данных Web of Science:


11.6.1

Единственный автор

3

11.6.2

Автор для корреспонденции, первый автор или руководитель проекта, номер которого указан первым в статье

2

11.6.3

Соавтор

4/n

11.7

Статья в журнале, не имеющем импакт-фактор в базе данных Web of Scince, но имеющем процентиль по CiteScore в базе Scopus менее 25:


11.7.1

Единственный автор

3

11.7.2

Автор для корреспонденции, первый автор или руководитель проекта, номер которого указан первым в статье

2

11.7.3

Соавтор

4/n

11.8

Статья в журнале, имеющем процентиль по CiteScore в базе Scopus от 25 до 49:


11.8.1

Единственный автор

4

11.8.2

Автор для корреспонденции, первый автор или руководитель проекта, номер которого указан первым в статье

3

11.8.3

Соавтор

6/n

11.9

Статья в журнале, имеющем процентиль по CiteScore в базе Scopus от 50 до 74:


11.9.1

Единственный автор

6

11.9.2

Автор для корреспонденции, первый автор или руководитель проекта, номер которого указан первым в статье

4

11.9.3

Соавтор

8/n

11.10

Статья в журнале, имеющем процентиль по CiteScore в базе Scopus 75 и более


11.10.1

Единственный автор

10

11.10.2

Автор для корреспонденции, первый автор или руководитель проекта, номер которого указан первым в статье

8

11.10.3

Соавтор

15/n

11.11

Статья в журнале, рекомендованном Комитетом по обеспечению качества в сфере образования и науки


11.11.1

Единственный автор

2

11.11.2

Автор для корреспонденции, первый автор или руководитель проекта, номер которого указан первым в статье

1,5

11.11.3

Соавтор

3/n

11.13

Статья, входящая в Топ 10% по количеству цитирований в базе Web of Science или Scopus (в случае сомнений в объективности количества цитирований, баллы не присуждаются)


11.13.1

Единственный автор

30

11.13.2

Автор для корреспонденции, первый автор или руководитель проекта, номер которого указан первым в статье

24

11.13.3

Соавтор

45/n

11.14

Статья в Science, Nature, либо входящая в Топ 1% по количеству цитирований в базе Web of Science (в случае сомнений в объективности количества цитирований, баллы не присуждаются)


11.14.1

Единственный автор

50

11.14.2

Автор для корреспонденции, первый автор или руководитель проекта, номер которого указан первым в статье

40

11.14.3

Соавтор

80/n

11.15

Монография, опубликованная издательством Elsevier, Brill, CRC Press, DeGruyter, Edward Elgar Publishing, John Wiley & Sons, McGraw Hill, Palgrave Macmillan, Peter Lang, Prentice Hall, Routledge, Sage Publications, Springer Nature, Taylor and Francis, Wolters Kluwer, Cambridge University Press, Columbia University Press, Cornell University Press, Harvard University Press, MIT Press, Oxford University Press, Princeton University Press, Stanford University Press, University of California Press, University of Chicago Press, University of Michigan Press, Yale University Press или издательством ВУЗа входящего в топ-100 международного рейтинга Academic Ranking of World Universities, Times Higher Education World University Rankings или US News Best Global Universities Rankings

30/n

11.16

Глава в монографии, опубликованной издательством Elsevier, Brill, CRC Press, DeGruyter, Edward Elgar Publishing, John Wiley & Sons, McGraw Hill, Palgrave Macmillan, Peter Lang, Prentice Hall, Routledge, Sage Publications, Springer Nature, Taylor and Francis, Wolters Kluwer, Cambridge University Press, Columbia University Press, Cornell University Press, Harvard University Press, MIT Press, Oxford University Press, Princeton University Press, Stanford University Press, University of California Press, University of Chicago Press, University of Michigan Press, Yale University Press или издательством ВУЗа входящего в топ-100 международного рейтинга Academic Ranking of World Universities, Times Higher Education World University Rankings или US News Best Global Universities Rankings

15/n

11.17

Монография тиражом не менее 500 экземпляров, изданная другим издательством (при наличии рецензий двух докторов наук, обладателей ученого звания профессора и (или) штатных профессоров из университетов, входящих в Топ-200 международных рейтингов Academic Ranking of World Universities, Times Higher Education World University Rankings или US News Best Global Universities Rankings) и подготовленная в рамках грантового или программно-целевого финансирования

5/n

12

Наличие патента на изобретение, преимущества которого доказаны в статье:

≤ 25

12.1

В журнале Q1 Web of Science

25

12.2

В журнале Q2 Web of Science

15

12.3

В журнале Q3 Web of Science

10

13

Международное сотрудничество

≤ 5

13.1

Наличие минимум одной статьи в журнале из Q1-Q3 Web of Science или Arts and Humanities Citation Index базы Web of Science, либо с процентилем по CiteScore 50 и более в базе Scopus за последние 3 года, подготовленной в соавторстве с профессором зарубежного университета, входящего в Топ 500 международного рейтинга Academic Ranking of World Universities, Times Higher Education World University Rankings или US News Best Global Universities Rankings

≤ 5

13.1.1

Да

5

13.1.2

Нет

0

      Примечания:

      1. Показатели участника Конкурса, согласно Приложению 2 вносятся лично претендентом в электронную форму указанного приложения после сдачи документов и автоматического присвоения ему кода личного доступа.

      2. По показателю 1, 3.1, 9.1 и 13 претендент выбирает наличие и прикрепляет подтверждающие документы по каждой позиции, для которых выбран ответ Да. По показателю 1 прикрепляется диплом, по показателю 3.1 – подтверждение от университета, по показателю 9.1 – диплом доктора философии (Ph.D.) подготовленного ученика, URL-ссылки на объявление о защите и диссертацию, по показателю 13 – DOI или Accession Number (Web of Science), или EID (Scopus).

      3. По показателям 2, 7 и 12 претендент выбирает не более одного из указанных вариантов и прикрепляет подтверждающие документы по каждой позиции. По показателю 2 прикладывается диплом об ученом звании, по показателю 7 - сертификат, по показателю 12 – патент, DOI и PDF файл статьи, в которой доказаны преимущества запатентованного изобретения.

      4. По показателю 4 претендент выбирает не более трех разработанных и/или проведенных занятий и приводит URL-ссылку для каждого из них. При этом каждый тип занятия может быть выбран несколько раз.

      5. По показателю 5 претендент выбирает не более трех разработанных учебных материалов и прикладывает подтверждающие документы по каждому из них. При этом каждый тип учебных материалов может быть выбран несколько раз.

      6. По показателю 6 претендент выбирает не более двух мероприятий по повышению профессиональной и педагогической квалификации, и прикрепляет подтверждающие документы. При этом каждый тип мероприятия может быть выбран несколько раз.

      7. По показателю 8 претендент выбирает не более двух фактов подготовки выдающихся кадров в бакалавриате и магистратуре, и прикрепляет подтверждающие документы (копии дипломов, грамот, DOI/URL и оттиски статей, подтверждение руководства). При этом каждый тип подготовки может быть выбран несколько раз.

      8. По показателю 10 претендент выбирает не более двух проектов и/или программ и приводит их номера (ИРН).

      9. По показателю 11 претендент указывает выходные данные трех результатов по выбранной области науки, которые дают наибольшие баллы (с учетом n – количества авторов). Для статей в международных журналах приводятся DOI, либо Accession Number (Web of Science) или EID (Scopus). Для публикаций в журналах, рекомендованных КОКСОН, приводятся их DOI или URL (при их наличии). Для монографий и глав в них приводятся все выходные данные, в том числе ISBN, DOI и URL (при наличии), а также подтверждающие скриншоты или видео. Для статей в качестве руководителя проекта прикрепляется подтверждение руководства. Статьи, входящие в Топ 1 и Топ 10% по количеству цитирований, учитываются только в том случае, если после их первой публикации (необходимо указать дату) прошло не менее 1 года.

      10. После внесения данных претендентами расчет всех показателей осуществляется автоматически.

      11. Изменения в базе данных могут производиться только по заключению экспертной группы в случае несоответствия указанных претендентом количественных и качественных показателей представленным документам.

      12. После каждого внесенного по заключению экспертной группы изменения в базе данных осуществляется автоматический перерасчет баллов претендентов.

      13. Автоматический расчет баллов претендентов производится в информационной системе согласно алгоритму расчета баллов качественных и количественных показателей.

      14. Документы на бумажном носителе на Конкурс представляются в твердом переплете со сквозной нумерацией страниц. Подтверждающие документы прилагаются в последовательности, в соответствии с приложением 2 к настоящему приказу.

 
  Приложение 3
к Правилам присвоения звания
"Лучший преподаватель вуза",
утвержденные приказом
исполняющего обязанности
Министра образования и науки
Республики Казахстан
от 16 марта 2015 года
№ 124

Годовой план-график работ

Наименование видов работ

Единица измерения

Основание для реализации указанного вида работы (с указанием предполагаемого наименования)

Срок реализации

начало

окончание

1. Учебно-методическая работа

1.

Разработка, участие и издание учебника, рекомендованного Министерством образования и науки Республики Казахстан / на английском языке

Тиражом не менее 500 экземпляров




2.

Разработка, участие и издание учебного пособия, рекомендованного Республиканским учебно-методическим советом Министерства образования и науки Республики Казахстан / на английском языке

Тиражом не менее 300 экземпляров




2. Научно-исследовательская работа

3.

Разработка, участие и издание монографии / на английском языке

Тиражом не менее 500 экземпляров




4.

Выполнение научных исследований, в том числе международные, республиканские проекты, договорные работы**

1 проект




5.

Написание и публикация статьи в изданиях, имеющих ненулевой импакт-фактор в базе данных информационной компании Томсон Рейтер (Web of Science,Thomson Reuters) / в базе данных Scopus, Pubmed, zbMath, MathScinet, Agris, Georef, Astrophysical journal

1 статья




6.

Написание и публикация статьи в изданиях, включенных в перечень Комитета по контролю в сфере образования и науки Министерства образования и науки Республики Казахстан

1 статья




7.

Участие в зарубежных конференциях и публикация материала

1 участие/ 1 публикация




8.

Участие в конференциях, симпозиумах, семинарах на территории Республики Казахстан и публикация материала

1 участие/ 1 публикация




9.

Получение патентов и предпатентов, авторских изобретений, государственная регистрация объекта интеллектуальной собственности

1 единица




3. Повышение квалификации*

10.

Повышение профессиональной и педагогической квалификации по профилю

Не менее 72 часов




4. Зарубежная стажировка*

11.

Прохождение стажировки в ведущих вузах, входящих в ТОР-500 по результатам QS World University Rankings текущего года

Сроком не менее 14 календарных дней




12.

Прохождение стажировки в ведущих зарубежных научных центрах и лабораториях

Сроком не менее 14 календарных дней




5. Воспитательная работа

13.

Реализация комплекса мероприятий, обеспечивающих нравственно-патриотическое и физическое воспитание обучающихся





Участник Конкурса _____________________________________________

      Примечание:

      Виды работ участника Конкурса, предусмотренные Годовым планом-графика работ согласно Приложению 3 вносятся лично претендентом в электронную форму указанного приложения после сдачи документов и заполнения Приложения 2.

      После внесения данных претендентом расчет баллов осуществляется автоматически.

      * - один из подпунктов является обязательным;

      ** - планирование подпункта является обязательным, при этом разрешается приобретение научной литературы и периодических изданий по профилю исследований (постановление Правительства Республики Казахстан от 25 мая 2015 года № 384).

 
  Приложение 4
к приказу Министра
образования и науки
Республики Казахстан
от 16 марта 2015 года
№ 124

Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрлігі


 

Министерство образования и
науки Республики Казахстан







КУӘЛІК


СВИДЕТЕЛЬСТВО










М.О Министр


Аты-жөні