Санитариялық-эпидемиологиялық аудит жүргізу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 4 желтоқсандағы № ҚР ДСМ-234/2020 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 8 желтоқсанда № 21736 болып тіркелді.

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 5 т. қараңыз

      "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасының 2020 жылғы 7 шілдедегі Кодексінің 50-бабының 4-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Санитариялық-эпидемиологиялық аудит жүргізу қағидалары бекітілсін.

      2. "Санитариялық-эпидемиологиялық аудит жүргізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 17 наурыздағы № 216 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10846 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылғы 1 маусымда жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      3. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Санитариялық-эпидемиологиялық бақылау комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау вице-министріне жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрі
А. Цой

  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрі
2020 жылғы 4 желтоқсаны
№ ҚР ДСМ-234/2020
бұйрығымен бекітілген

Санитариялық-эпидемиологиялық аудит жүргізу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Санитариялық-эпидемиологиялық аудит жүргізу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасының 2020 жылғы 7 шілдедегі Кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 50-бабының 4-тармағына сәйкес әзірленген және жеке және заңды тұлғалардың санитариялық-эпидемиологиялық аудит жүргізу тәртібін айқындайды.

      2. Санитариялық-эпидемиологиялық аудит халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы мемлекеттік бақылау мен қадағалауға жататын объектілерде жүргізіледі.

      3. Осы қағидаларда мынадай терминдер мен ұғымдар пайдаланылады:

      1) аудиторлық шарт – өтініш беруші мен аудитордың арасында Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексіне сәйкес жасалатын санитариялық-эпидемиологиялық аудит жүргізуге арналған шарт;

      2) аудиторлық қорытынды – жүргізілген санитариялық-эпидемиологиялық аудит нәтижесі болып табылатын жазбаша ресми құжат;

      3) мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық бақылау және қадағалау объектілері – тізбесі Кодекстің 36-бабының 3-тармағына сәйкес айқындалатын эпидемиялық мәні бар объектілер;

      4) санитариялық-эпидемиологиялық аудит – халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық қадағалауға жататын эпидемиялық мәні бар объектілерді санитариялық-эпидемиологиялық тәуекелдерді анықтау мен бағалау және көрсетілген объектілерді халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы нормативтік құқықтық актілердің талаптарына сәйкес келтіру жөнінде ұсынымдар әзірлеу тұрғысынан бақылаудың балама түрі;

      5) халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы аудитор (бұдан әрі – аудитор) – санитариялық-эпидемиологиялық аудитті жүргізу бойынша қызметті жүзеге асыратын жеке тұлға;

      6) халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы аудиторлық ұйым (бұдан әрі – аудиторлық ұйым) – санитариялық-эпидемиологиялық аудит жүргізу бойынша қызметті жүзеге асыру үшін құрылған заңды тұлға (коммерциялық ұйым);

      7) халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы аудиттелетін субъект (бұдан әрі – аудиттелетін субъект) – санитариялық-эпидемиологиялық аудит жүргізілетін заңды тұлға, заңды тұлғаның атынан әрекет ететін оның филиалдары және (немесе) өкілдіктері, дара кәсіпкер.

2-тарау. Санитариялық-эпидемиологиялық аудит

      4. Санитариялық-эпидемиологиялық аудитті Кодекстің 48, 49 және 50-баптарының ережелеріне және осы Қағидаларға сәйкес аудиторлық шартта көзделген санитариялық-эпидемиологиялық аудиттің нақты міндеттерін, мерзімдерін және көлемдерін ескере отырып, аудиттелетін субъектінің өтініші бойынша аудитор (аудиторлық ұйым) жүргізеді.

      5. Аудитор (аудиторлық ұйым) және аудиттелетін субъектінің арасындағы қарым-қатынастар Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасына сәйкес санитариялық-эпидемиологиялық аудит жүргізуге арналған шарттың негізінде туындайды.

      6. Санитариялық-эпидемиологиялық аудит жүргізу үшін аудиторлар мен аудиторлық ұйымдар Кодекстің 49-бабының ережелерінде көрсетілген біліктілік талаптарына сәйкес келеді.

3-тарау. Санитариялық-эпидемиологиялық аудит жүргізу

      7. Санитариялық-эпидемиологиялық аудит Кодекстің 50-бабының талаптары ескеріле отырып, аудитор (аудиторлық ұйым) жасайтын санитариялық-эпидемиологиялық аудит жүргізу жоспарына сәйкес жүргізіледі және аудиттелетін субъектімен келісіледі.

      8. Санитариялық-эпидемиологиялық аудит жүргізуге өтініш осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініштерді тіркеу журналында тіркеледі.

      9. Санитариялық-эпидемиологиялық аудит жүргізу жоспарын әзірлеу үшін аудиттелетін субъектінің ерекшелігімен алдын ала танысу жүргізіледі.

      10. Санитариялық-эпидемиологиялық аудиттің мерзімдері мен көлемі аудитор (аудиторлық ұйым) жасайтын және аудиттелетін субъектімен келісілетін санитариялық-эпидемиологиялық аудит жүргізу жоспарында белгіленеді. Аудит жүргізу жоспары шарттың ажырамас бөлігі болып табылады.

      11. Санитариялық-эпидемиологиялық аудит жүргізу жоспары нақты өндіріс ерекшеліктері ескеріле отырып, еркін нысанда жасалады және мыналарды:

      1) мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық қадағалауға жататын шикізатты, өнімді өндіру, тасымалдау, сақтау, қолдану және өткізу, еңбек ету, тұру, демалу, тамақтану, сумен жабдықтау, сондай-ақ жұмыстардың орындалуы мен қызметтер көрсету жағдайлары мен режимін тексеруді;

      2) өндірістік бақылауды жүзеге асырумен байланысты есептің және есептіліктің жүргізілуін және жұмыс істейтін адамдарды медициналық қарап тексерудің қорытынды актілерін тексеруді;

      3) жұмыс істейтін адамдарды медициналық қарап тексеруді, гигиеналық оқытуды ұйымдастыруды және жеке медициналық кітапшасының болуын бақылауды;

      4) токсикологиялық, радиологиялық, санитариялық-гигиеналық, бактериологиялық, вирусологиялық, физикалық-химиялық сараптамалар жүргізу үшін сыртқы орта объектілері үлгілерінің көлемі мен тізбесін айқындауды;

      5) зертханалық-құрал-саймандық өлшеулер жүргізуді;

      6) обьектінің санитариялық-эпидемиологиялық жағдайын жақсарту бойынша ұсынымдар дайындауды;

      7) санитариялық-эпидемиологиялық тәуекелдерді бағалай және тәуекел дәрежесін айқындай отырып, объектінің эпидемиялық маңыздылығы туралы қорытындылар, анықталған бұзушылықтар, құжаттама мен есептілік жүргізудің дәйектілігі туралы мәліметтерді қамтиды.

      12. Санитариялық-эпидемиологиялық аудит жүргізудің мақсаты объектінің Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 17 ақпандағы № 71 қаулысымен бекітілетін Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрлігі туралы ереженің 15-тармағының 113) тармақшасына сәйкес бекітілетін санитариялық қағидалардың, гигиеналық нормативтердің талаптарына сәйкестігін анықтау, өндірістің адам және тіршілік ету ортасы үшін қауіпсіздігін және (немесе) зиянсыздығын бақылауды қамтамасыз ету, технологиялық процестердің мүмкін болатын бұзушылықтарын, шикізат пен өнімнің қолданыстағы нормативтік құжаттарға сәйкес келмеуін, зиянды заттардың рұқсат етілген шекті шоғырланудан және жұмыс орындарында физикалық факторлардың рұқсат етілген шекті деңгейлерден арутын анықтау және зиянды факторлардың халықтың және жұмыс істейтін адамдардың денсаулығына әсер ету тәуекелдерін төмендету жөнінде қажетті іс-шараларды әзірлеу болып табылады.

      Ескерту. 12-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 05.04.2023 № 60 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      13. Зертханалық зерттеулердің және сынақтардың номенклатурасы, көлемдері мен мерзімділігі өндірістің санитариялық-эпидемиологиялық сипаттамасы, зиянды өндірістік факторлардың болуы, олардың адам денсаулығына және оның тіршілік ету ортасына әсер ету тәуекелі ескеріле отырып айқындалады.

      14. Зертханалық зерттеулер және өлшеулер техникалық реттеу және метрология саласындағы заңнамаға сәйкес аккредиттелген аккридиттеудің тиісті саласымен өндірістік зертханалар, сынақ зертханалары (орталықтары) базасында жүргізіледі.

      15. Зертханалық зерттеулер және өлшеулер жүргізу үшін үлгілерді іріктеу және жеткізу іріктелетін сынаманың әрбір түріне стандарттау жөніндегі нормативтік құжаттарға сәйкес жүзеге асырылады.

      16. Үлгілер саны, оларды іріктеу тәртібі, сәйкестендіру және сақтау қағидалары, өнім сынамаларын іріктеу актісін ресімдеу мәлімделген өнімге арналған стандарттау жөніндегі нормативтік құжаттардың талаптарына сәйкес келеді.

      17. Қажетті ақпаратты жинау және жүйелеу аудиттелетін субъектіге және өзге де ұйымдарда жүргізіледі. Ақпараттың құрамына:

      1) аудиттелетін субъектінің қызметіне қатысты халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы мәселелері бойынша нормативтік құқықтық актілердің талаптары;

      2) өндірістік бақылау жүргізу бойынша есептілік, жұмыс орындарын аттестаттау жөніндегі актілер мен хаттамалар;

      3) соңғы үш жылдағы зертханалық-құрал-саймандық зерттеулер хаттамаларының көшірмелері (бар болса);

      4) аудиттелетін субъектінің қызметіне байланысты азаматтардың және қоғамдық бірлестіктердің өтініштері туралы мәліметтер кіреді.

      Объектіні неғұрлым тиімді және толық бағалау үшін аудиттелетін субъект Кодекстің 50-бабы 2-тармағының 2), 3) және 4) тармақшаларында көрсетілген құжаттарды ұсынады.

      Ескерту. 17-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 05.04.2023 № 60 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      18. Аудиттелетін субъектіні қарап тексеру және қызметкерлерге сауалнама жүргізу аудиттелетін субъектінің іс жүзіндегі жағдайына құжаттаманың сәйкестігін бағалау, аудиттелетін субъект мамандарының біліктілігін айқындау, аудиттелетін субъект қызметінің тиімділігін жақсарту үшін ұсыныстар әзірлеу мақсатында жүргізіледі.

      19. Объектінің халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы заңнама талаптарына сәйкестігі тұрғысында оны қарап тексеру, жүргізілген салыстырмалы талдау және жоспарланып отырған не жүзеге асырылып жатқан қызметтің санитариялық-эпидемиологиялық қауіптілік дәрежесін, өндірістік бақылаудың жеткіліктілігі мен дәйектілігін бағалау нәтижелері бойынша аудитор (аудиторлық ұйым) объектінің ахуалын (жағдайын) тұрақтандыру бойынша ұсынымдар (ұсыныстар) енгізеді.

      20. Санитариялық-эпидемиологиялық аудит нәтижелерін жарамсыз деп тану негіздері Кодекстің 50-бабының 5-тармағында көзделген.

      21. Санитариялық-эпидемиологиялық аудит жүргізу нәтижесінде туындайтын даулар сот тәртібімен шешіледі.

4-тарау. Аудиторлық қорытынды және оны беру тәртібі

      22. Жүргізілген санитариялық-эпидемиологиялық аудит нәтижелері бойынша объектінің халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы нормативткі құқықтық актілерге сәйкестігі туралы аудиторлық қорытынды осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жасалады.

      23. Объектінің халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы нормативтік құқықтық актілердің талаптарына сәйкестігі туралы тұжырымдары бар аудиторлық қорытындыны аудитор (аудиторлық ұйым) аудит аяқталған кезден бастап бес жұмыс күнінен кешіктірмей халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы мемлекеттік органның аумақтық бөлімшесіне ұсынады.

      24. Аудиторлар (аудиторлық ұйымдар) жыл сайын есепті жылдан кейінгі оныншы қаңтарға қарай халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы мемлекеттік органы ведомоствосына Кодекстің 48-бабының 3-тармағына сәйкес халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы мемлекеттік орган бекіткен нысан бойынша жүргізілген аудит туралы ақпарат береді.

  Санитариялық-
эпидемиологиялық аудит
жүргізу қағидаларына
1-қосымша
  нысан

Өтініштерді тіркеу журналы

Өтінішті тіркеу күні, айы, жылы

Өтініш берушінің Т.А.Ә. (бар болса)

Объектінің атауы

Объектінің қызмет саласы

Аудит жүргізу кезеңі, аудитордың Т.А.Ә. (бар болса)

Аудиторлық есептің қорытындылары, есептің №, берілген күні

Алушының қолы

































  Санитариялық-
эпидемиологиялық аудит
жүргізу қағидаларына
2-қосымша
  нысан
  ____________________________
____________________________
_________________ басшысына
(аудиттелетін объектінің
(жеке немесе заңды тұлғаның)
Т.А.Ә. (бар болса)
немесе толық атауы, СТН
(ЖСН, БСН)
Мекенжайы
_______________________

Аудиторлық қорытынды

      "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Қазақстан

      Республикасының 2020 жылғы 7 шілдедегі Кодексінің 50-бабына сәйкес

      мен _____________________________________________________________

      _________________________________________________________________

      (аудитордың тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) және (немесе) аудиторлық

      ұйымның толық атауы, Рұқсаттар мен хабарламалар тізілімінің есепке алу нөмірі)

      _________________________________________________________________

      (аудиттелетін субъектінің орналасқан жері)

      _________________________________________________________________

      _________________________________________________________________

      мекенжайы бойынша орналасқан

      _________________________________________________________________

                  (аудиттелетін субъектінің толық атауы)

      ____________________________________________________ санитариялық-

      эпидемиологиялық аудит жүргіздім.

      Санитариялық-эпидемиологиялық аудит жүргізу үшін негіз: ______________

      _________________________________________________________________

      (өтініштің күні мен №, өтініш берушімен келісілген санитариялық-

      эпидемиологиялық аудит жүргізу жоспарының көшірмесі)

      _________________________________________________________________

      Ұсынылған: _______________________________________________________

      _________________________________________________________________

      _________________________________________________________________

      ___________________________________________________ материалдарды

      қарап, мынаны: ___________________________________________________

      (объектіні қарап тексеру, жағдайларын тексеру нәтижелерін сипаттау)

      _________________________________________________________________

      _________________________________________________________________

      ______________________________________________________ анықтадым.

      Зертханалық зерттеулер және (немесе) өлшеулер нәтижелері негізінде:

      ________________________________________________________________

      ________________________________________________________________

      ________________________________________________________________

      (хаттаманың № мен күні, кім берді, зертхананы (орталықты) аккредиттеу

      туралы мәліметтер, хаттамалардың көшірмелері қоса беріледі)

      Аудиттелетін субъектінің шаруашылық және өзге де қызметімен байланысты мүмкін

      болатын тәуекелдердің сипаты және бағалау:

      ________________________________________________________________

      ________________________________________________________________

      ________________________________________________________________

      ________________________________________________________________

      Қорытынды: объект ______________________________________________

      (аудиттелетін объектінің толық атауы)

      халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы нормативтік

      құқықтық актілердің ___________________________________

      ________________________________________________________________

      ________________________________________ талаптарына сәйкес келеді.

      (сәйкестігіне аудит жүргізілген НҚА-ның толық атауы және қабылданған күні)

      Ұсынымдар ______________________________________________________

      ________________________________________________________________

      Аудиторлық ұйымның басшысы (аудитор) ____________________________

      Т.А.Ә. (бар болса), лауазымы)

      Мөрі (бар болса) Күні

      Аудиторлық қорытынды алғаны туралы белгі _________________________

      алған адамның Т.А.Ә. (бар болса) және қолы, күні

On approval of the rules for conducting sanitary-epidemiological audit

Order № KR DSM-234/2020 of the Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan as of December 4, 2020. It is registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on December 8, 2020 under № 21736

      Unofficial translation

      In accordance with paragraph 4 of Article 50 of the Code of the Republic of Kazakhstan “On Public Health and the Healthcare System” as of July 7, 2020, I hereby ORDER:

      1. To approve the appended rules for conducting sanitary-epidemiological audit.

      2. To invalidate Order № 216 of the Minister of National Economy of the Republic of Kazakhstan “On Approval of the Rules for Conducting Sanitary-Epidemiological Audit” as of March 17, 2015 (registered in the State Registration Register of Regulatory Legal Acts under № 10846, published on June 1, 2015 in the “Adilet” Legal Information System).

      3. In accordance with the procedure established by the legislation of the Republic of Kazakhstan, the Committee for Sanitary and Epidemiological Control of the Ministry of Healthcare of the Republic of Kazakhstan shall ensure:

      1) the state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) the posting of this order on the website of the Ministry of Healthcare of the Republic of Kazakhstan;

      3) the submission of information on the implementation of the measures provided for in subparagraphs 1) and 2) of this paragraph to the Legal Department of the Ministry of Healthcare of the Republic of Kazakhstan within ten working days of the state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan.

      4. Control over the execution of this order shall be entrusted to the supervising deputy minister of healthcare of the Republic of Kazakhstan.

      5. This order comes into effect ten calendar days of its first official publication.

      Minister of Healthcare of
the Republic of Kazakhstan
      A.Tsoi

  Approved by Order
№ KR DSM-234/2020
of the Minister of Healthcare
of the Republic of Kazakhstan
as of December 4, 2020

Rules for conducting sanitary-epidemiological audit
Chapter 1. General provisions

      1. These rules for conducting sanitary-epidemiological audit (hereinafter referred to as the Rules) are developed in accordance with paragraph 4 of Article 50 of the Code of the Republic of Kazakhstan “On Public Health and the Healthcare System” as of July 7, 2020 (hereinafter referred to as the Code) and establish the procedure for conducting sanitary-epidemiological audit by individuals and legal entities..

      2. Sanitary-epidemiological audit is carried out at facilities subject to state control and supervision in the field of sanitary and epidemiological welfare of the population.

      3. The following terms and definitions are used in these Rules:

      1) audit contract – a contract for conducting sanitary-epidemiological audit entered into by an applicant and an auditor, which is concluded in accordance with the Civil Code of the Republic of Kazakhstan;

      2) auditor’s report - a written official document, which is the result of the conducted sanitary-epidemiological audit;

      3) objects of state sanitary-epidemiological control and supervision - epidemiologically significant facilities, the list of which is determined in accordance with paragraph 3 of Article 36 of the Code;

      4) sanitary-epidemiological audit - an alternative form of control of epidemiologically significant facilities subject to state control and supervision in the field of sanitary and epidemiological welfare of the population, which is conducted to identify and assess sanitary and epidemiological risks and develop recommendations for bringing these facilities in line with the requirements of regulatory legal acts in the field of sanitary and epidemiological welfare of the population;

      5) an auditor in the field of sanitary and epidemiological welfare of the population (hereinafter referred to as the auditor) - an individual carrying out activities on conducting sanitary-epidemiological audit;

      6) an audit organization in the field of sanitary and epidemiological welfare of the population (hereinafter - the audit organization) - a legal entity (commercial organization) set up to carry out activities on conducting sanitary-epidemiological audit;

      7) an audited entity in the field of sanitary and epidemiological welfare of the population (hereinafter referred to as the audited entity) - a legal entity, branches and (or) representative offices of a legal entity acting on its behalf, an individual entrepreneur in whose respect the sanitary-epidemiological audit is carried out.

Chapter 2. Sanitary-epidemiological audit

      4. Sanitary-epidemiological audit is carried out by an auditor (audit organization) in accordance with the provisions of Articles 48, 49 and 50 of the Code and these Rules, at the request of the audited entity with account of specific tasks, timing and scope of the sanitary-epidemiological audit provided for by the audit contract.

      5. The relationship between the auditor (audit organization) and the audited entity arises on the basis of a contract for conducting sanitary-epidemiological audit in accordance with the civil legislation of the Republic of Kazakhstan.

      6. To conduct sanitary-epidemiological audit, auditors and audit organizations comply with the qualification requirements specified in the provisions of Article 49 of the Code.

Chapter 3. The conducting of sanitary-epidemiological audit

      7. The sanitary-epidemiological audit is carried out in accordance with the plan for the sanitary-epidemiological audit, which is drawn up by the auditor (audit organization) with account of the requirements of Article 50 of the Code and approved by the audited entity.

      8. An application for sanitary-epidemiological audit is registered in the application log in accordance with the form in Appendix 1 to these Rules.

      9. To develop a plan for conducting sanitary-epidemiological audit, it is necessary to preliminarily get acquainted with the specifics of the audited entity.

      10. The timing and scope of the sanitary-epidemiological audit are established by the plan for conducting the sanitary-epidemiological audit, which is drawn up by the auditor (audit organization) and approved by the audited entity. The audit plan is an integral part of the contract.

      11. The plan for the sanitary-epidemiological audit is drawn up in any form with account of the specifics of a particular production and includes:

      1) the checking of the conditions of production, transportation, storage, use and sale of raw materials, products subject to state sanitary and epidemiological supervision, conditions and regime of work, living, rest, food, water supply, as well as the performance of works and the provision of services;

      2) the checking of accounting and reporting related to the implementation of production control and final acts of medical examination of employees;

      3) the checking of the organization of medical examinations, hygienic training of employees and control of the availability of personal medical records;

      4) the determination of the volume and list of samples from environmental objects for toxicological, radiological, sanitary and hygienic, bacteriological, virological, physicochemical examinations;;

      5) laboratory and instrumental measurements;

      6) preparation of recommendations for improving the sanitary-epidemiological situation at the facility;

      7) opinions on the epidemic significance of the object, with an assessment of sanitary-epidemiological risks and determination of the degree of risk, information on the violations identified, the reliability of documentation and reporting.

      12. The purpose of the sanitary-epidemiological audit is to establish the compliance of the facility with the requirements of sanitary rules, hygienic standards approved in accordance with subparagraph 132-1) of paragraph 16 of Regulation on the Ministry of Healthcare of the Republic of Kazakhstan approved by Resolution № 71 of the Government of the Republic of Kazakhstan as of February 17, 2017, to ensure safety control and (or) safety of production for humans and the environment, to identify possible violations of technological processes, inconsistency of raw materials and products with current regulatory documents, the excess of the maximum permissible concentrations of harmful substances and maximum permissible levels of physical factors at workplaces and to develop necessary measures to reduce risks of harmful factors’ influence on the health of employees and the population.

      13. The nomenclature, volume and frequency of laboratory studies and tests are determined with account of the sanitary and epidemiological characteristics of production, the presence of harmful production factors, the risk of their impact on human health and environment.

      14. Laboratory research and measurements are carried out on the basis of production laboratories, testing laboratories (centers) with the appropriate scope of accreditation, which are accredited in accordance with the legislation in the field of technical regulation and metrology.

      15. The selection and delivery of samples for laboratory research and measurements is carried out in accordance with regulatory documents on standardization for each type of sample to be taken.

      16. The number of samples, the procedure for their selection, the rules for identification and storage, drawing up of the act of sampling products shall comply with the requirements of regulatory documents on standardization for the declared products.

      17. Necessary information is collected and systematized at the audited entity and in other organizations. The information includes:

      1) the requirements of regulatory legal acts on the sanitary and epidemiological welfare of the population regarding the activities of the audited entity;

      2) a map of the location area and a schematic map of the audited entity;

      3) administrative structure of management of the audited entity;

      4) reporting on conducting production control, acts and protocols for the certification of workplaces;

      5) copies of the protocols of laboratory and instrumental studies for the last three years (if any);

      6) information on applications of citizens and public associations regarding the activities of the audited entity.

      To have more effective and complete assessment of the facility, the audited entity submits the documents specified in subparagraphs 2), 3) and 4) of paragraph 2 of Article 50 of the Code.

      18. The audited entity is inspected and employees are interviewed in order to assess the compliance of the documentation with the actual situation at the audited entity, to determine the qualifications of the audited entity’s specialists, to develop proposals to improve the performance of the audited entity.

      19. Based on the results of the inspection of the facility for its compliance with the requirements of the legislation in the field of sanitary and epidemiological welfare of the population, a comparative analysis and assessment of the degree of sanitary and epidemiological danger of the planned or ongoing activity, the sufficiency and reliability of production control, the auditor (audit organization) makes recommendations (proposals) to stabilize the situation (state) of the facility.

      20. The grounds for recognizing the results of the sanitary-epidemiological audit as invalid are provided for in paragraph 5 of Article 50 of the Code.

      21. Disputes arising as a result of conducting the sanitary-epidemiological audit are resolved in court.

Chapter 4. Auditor’s report and procedure for its issuance

      22. Based on the results of the sanitary-epidemiological audit, an auditor’s report is drawn up, which contains conclusions on the compliance of the facility with regulatory legal acts in the field of sanitary and epidemiological welfare of the population in accordance with the form in Appendix 2 to these Rules.

      23. An auditor’s report with conclusions on the compliance of the facility with the requirements of regulatory legal acts in the field of sanitary and epidemiological welfare of the population is submitted by the auditor (audit organization) to the territorial subdivision of the state body for the sanitary and epidemiological welfare of the population within five working days of the audit’s completion.

      24. Annually, by the tenth of January after the reporting year, auditors (audit organizations) submit information on the conducted audit in the form approved by the state body for the sanitary and epidemiological welfare of the population in accordance with paragraph 3 of Article 48 of the Code to the department of the state body for the sanitary and epidemiological welfare of the population.

  Appendix 1
to the rules for conducting
sanitary-epidemiological audit
  Form

Application log

Date, month, year of registration of the application

The applicant’s surname, name, patronymic (if any)

Name of the facility

Field of activity of the facility

Audit period, the auditor’s surname, name, patronymic (if any)

Conclusions of the auditor’s report, report №, date of issue

Received by, signature

































  Appendix 2
to the rules for conducting
sanitary-epidemiological audit
  Form
  To the head of
____________________________
____________________________
____________________________
Surname, name, patronymic (if any)
or full name of the audited entity
(individual or legal entity),
(IIN, BIN)
Address
__________________________

Auditor’s report as of “____” ______________ 20 ___ № _________

      In accordance with Article 50 of the Code of the Republic of Kazakhstan

      “On Public Health and the Healthcare System” as of July 7, 2020,

      _____________________________________________________________________________

                  (surname, name, patronymic (if any) of the

      auditor and (or) full name of the audit organization, the record number of the Registry of permits

      and notifications) conducted the sanitary-epidemiological audit of

      ____________________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________________

                  (full name of the audited entity)

      at the address: ______________________________________________

                                          (location of the audited entity)

      ____________________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________________

      Grounds for conducting the sanitary-epidemiological audit:

      _________________________________________________________________

      _________________________________________________________________

                  (the application’s date and №, a copy of the plan for conducting the

                  sanitary-epidemiological audit approved by the applicant)

      _________________________________________________________________

      Having considered the presented materials: ______________________________

      _________________________________________________________________

      _________________________________________________________________

      I have established that: _____________________________________________

                  (description of the results of the facility’s inspection, checking of conditions)

      _________________________________________________________________

      _________________________________________________________________

      _________________________________________________________________

      Based on the results of laboratory studies and (or) measurements):

      _________________________________________________________________

      _________________________________________________________________

            (№ and date of the protocol, issued by …, data on the accreditation of the

      laboratory (center), protocols’ copies are attached)

      The nature and assessment of possible risks associated with the economic and other

      activities of the audited entity: ________________________________

      _________________________________________________________________

      _________________________________________________________________

      Conclusions: the facility ___________________________________________________

                        (full name of the audited entity)

      complies with the requirements of regulatory legal acts in the field of the

      sanitary-epidemiological welfare of the population ________________________

      _________________________________________________________________

      _________________________________________________________________

      (full name and date of approval of the regulatory legal act, for the compliance with which

      the audit was conducted)

      Recommendations ____________________________________________________

      _________________________________________________________________

      Head of the audit organization (auditor) ______________________

                                    (surname, name, patronymic (if any), position)

      Stamp (if any) here

      Date

      Acknowledgement of receipt of the report ________________________

                        (surname, name, patronymic (if any) and signature of the recipient, date)