"Мектеп жасындағы балалардың стационар жағдайында мамандандырылған медициналық көмек, медициналық оңалту, сондай-ақ паллиативтік медициналық көмек алу кезеңінде үздіксіз білім беру қағидаларын бекіту туралы"

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 21 желтоқсандағы № ҚР ДСМ-296/2020 және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің м.а. 2020 жылғы 21 желтоқсандағы № 533 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 22 желтоқсанда № 21864 болып тіркелді

      "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасының 2020 жылғы 7 шілдедегі Кодексі 78-бабының 5-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫЗ:

      1. Осы бірлескен бұйрыққа қосымшаға сәйкес қоса беріліп отырған Мектеп жасындағы балалардың стационар жағдайында мамандандырылған медициналық көмек, медициналық оңалту, сондай-ақ паллиативтік медициналық көмек алу кезеңінде үздіксіз білім беру қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Ана мен бала денсаулығын сақтау департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бірлескен бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бірлескен бұйрықты ресми жариялағаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бірлескен бұйрықты мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бірлескен бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бірлескен бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.


Министрдің м.а.
__________М. Дауленов

Қазақстан Республикасының
Денсаулық сақтау министрі
__________А. Цой

  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрінің
2020 жылғы 21 желтоқсандағы
№ ҚР ДСМ-296/2020 және
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылыми министрінің
2020 жылғы 21 желтоқсандағы
№ 533 бірлескен бұйрығымен
бекітілген

Мектеп жасындағы балалардың стационар жағдайында мамандандырылған медициналық көмек, медициналық оңалту, сондай-ақ паллиативтік медициналық көмек алу кезеңінде үздіксіз білім беру қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Мектеп жасындағы балалардың стационар жағдайында мамандандырылған медициналық көмек, медициналық оңалту, сондай-ақ паллиативтік медициналық көмек алу кезеңінде үздіксіз білім беру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасының 2020 жылғы 7 шілдедегі Кодексі 78-бабының 5-тармағына сәйкес мектеп жасындағы балалардың стационар жағдайында мамандандырылған медициналық көмек, медициналық оңалту, сондай-ақ паллиативтік медициналық көмек алу кезеңінде үздіксіз білім беру (бұдан әрі - медициналық ұйымдар) тәртібін айқындайды.

      2. Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың білім беруді мемлекеттік басқарудың жергілікті органдары облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың денсаулық сақтауды мемлекеттік басқарудың жергілікті органдарымен бірлесіп,"Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңы 5- бабының 6) тармақшасына сәйкес тиісті сыныптағы пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларының, сондай-ақ білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен үлгілік оқу жоспарларының негізінде медициналық ұйымдарда емдеу курсынан өтіп жатқан балалардың оқу процесін ұйымдастырады.

      3. Медициналық ұйымдарда емдеу курсынан өтіп жатқан мүмкіндігі шектеулі балалар үшін оқу сабақтары "Арнайы білім беру ұйымдары түрлерінің қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 14 ақпандағы № 66 (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14995 болып тіркелген) бұйрығымен бекітілген психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялардың қорытындыларына сәйкес ұйымдастырылады (бұдан әрі - Психологиялық-медициналық-педагогикалық консультация қорытындысы).

      Мүмкіндігі шектеулі балаларға арнайы педагогтар, педагог-психолог көрсететін психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетіледі.

2-тарау. Мектеп жасындағы балалардың стационар жағдайында мамандандырылған медициналық көмек, медициналық оңалту, сондай-ақ паллиативтік медициналық көмек алу кезеңінде үздіксіз білім беруді ұйымдастыру тәртібі

      4. Медициналық ұйымдарда балаларды оқыту кезінде оқу процесін ұйымдастыру мен оқу-тәрбие жұмысына басшылықты білім беру ұйымдары директорының оқу жұмысы жөніндегі орынбасарлары жүзеге асырады.

      5. Сабақтар емдеуші дәрігердің қорытындысына сәйкес осы медициналық ұйымда 15 күннен астам уақыт емделуден немесе оңалтудан өтуі тиіс 1-11 (12) сыныптардың білім алушылармен өткізіледі.

      6. Оқушыларды тиісті сыныпқа оқуға қабылдау олар тұрақты оқитын мектептен алынған анықтама негізінде жүзеге асырылады.

      7. Оқу сабақтары білім алушының медициналық ұйымға түскен сәтінен басталады және оның денсаулық жағдайына байланысты жалғасады.

      8. Күнделікті оқу сабақтарының кестесі балалардың денсаулық жағдайына байланысты жеке тәсілді ескере отырып жасалады және стационарлық науқастың медициналық картасына тиісті жазба енгізе отырып, медициналық ұйымның бөлімше меңгерушісі емдеуші дәрігермен бірлесіп айқындайды.

      9. Оқу сабақтарының ұзақтығы 40 минут болып белгіленеді. Оқу сабақтарының қысқа мерзімді жоспарларын жасау кезінде педагог балалар ауруларының ауырлық дәрежесін ескереді және сараланған тапсырмаларды көздейді. Оқу сабақтарының ұзақтығы емдеуші дәрігердің нұсқауы бойынша қысқартылуы мүмкін.

      10. Сабақтар білім алушылармен топтық немесе жеке оқыту нысанында өткізіледі. Топтық сабақтар бір сыныптың 3-тен 15-ке дейінгі оқушылары болған кезде ұйымдастырылады. Сыныптардың жинақталуы бір сыныпта 3 және одан да көп баланың санынан басталады. Бір сыныпта білім алушылардың саны 3-тен аз болса, сыныптар біріктірілуі мүмкін: бірінші сынып бітіруші сыныптардың білім алушыларын бірлесіп оқытуға берілмейді.

      11. Педагог балалардың денсаулық жағдайы туралы деректерді ескере отырып және медициналық ұйымның емдеуші дәрігерінің келісімі бойынша кесте бойынша оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастырады. Бір білім алушыға күнделікті оқу жүктемесі сыныпқа байланысты 3-4, 6 оқу сағатынан аспайды және "Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңы 5- бабының 6) тармақшасына сәйкес білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен үлгілік оқу жоспарлары негізінде айқындалады (бұдан әрі - Үлгілік оқу жоспарлары).

      12. Жұмыс оқу жоспарларында бастауыш, негізгі және жалпы орта білім берудің Үлгілік оқу жоспарларының ең жоғары оқу жүктемесі көлемінің 80%-ын сақтау, сондай-ақ медициналық ұйымның ерекшелігін ескере отырып, сағаттарды 20%-ға дейін қайта бөлу көзделеді.

      13. Медициналық ұйымдарда емделіп жатқан білім алушылардың оқу процесін ұйымдастыру үшін жұмыс Үлгілік оқу жоспарларының негізінде жасалады.

      14. Туберкулезге қарсы диспансерлер мектептерінде білім алушылар оқу жылының басынан бастап және диспансерге түсуіне қарай қабылданады. Сынып пен топтың толымдылығы 12 білім алушыдан аспайды (арнайы сыныптар үшін толымдылығы бойынша).

      15. Медициналық ұйымның психологиялық-неврологиялық білім алушыларды оқыту психологиялық-медициналық-педагогикалық консультация қорытындысы негізінде ұсынылған оқыту бағдармалары бойынша жүзеге асырылады.

      16. Білім алушылардың үлгерімін ағымдағы және аралық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығымен бекітілген Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылауды, оларды аралық және қорытынды аттестаттауды өткізудің үлгілік қағидаларының (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5191 болып тіркелген) негізінде жүргізіледі.

      17. Білім алушылармен оқу сабақтарын есепке алу үшін "Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңы 5- бабының 23-4) тармақшасына сәйкес білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен педагогтар жүргізуге міндетті құжаттар тізбесіне сәйкес нысан мен талаптар бойынша сынып журналы жүргізіледі.

      18. Медициналық ұйымдарда білім алушы контингенттер олар тұрақты білім алатын мектептердің ұлттық білім беру дерекқорында есепке алынады.

On approval of the Rules for uninterrupted learning of school-age children who get specialized treatment, medical rehabilitation, as well as palliative care in hospitals

Joint Order № KR DSM-296/2020 of the Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan as of December 21, 2020 and № 533 of the acting Minister of Education and Science of the Republic of Kazakhstan as of December 21, 2020. It is registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on December 22, 2020 under № 21864

      Unofficial translation

      In accordance with paragraph 5 of Article 78 of the Code of the Republic of Kazakhstan “On public health and healthcare system” as of July 7, 2020, we hereby ORDER:

      1. To approve the rules for uninterrupted learning of school-age children who get specialized treatment, medical rehabilitation, as well as palliative care in hospitals in accordance with the appendix to this order.

      2. In accordance with the procedure established by the legislation of the Republic of Kazakhstan, the Department of Maternal and Child Health Protection of the Ministry of Healthcare of the Republic of Kazakhstan shall ensure:

      1) the state registration of this joint order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) the posting of this joint order on the website of the Ministry of Healthcare of the Republic of Kazakhstan after its official publication;

      3) within ten working days of the state registration of this joint order, the submission of information on the implementation of the measures provided for in subparagraphs 1) and 2) of this paragraph to the legal department of the Ministry of Healthcare of the Republic of Kazakhstan.

      3. Control over the execution of this joint order shall be entrusted to the supervising vice-minister of healthcare of the Republic of Kazakhstan.

      4. This joint order shall be enforced ten calendar days of its first official publication.

Acting Minister__________
M.Daulenov

Minister of Healthcare of
the Republic of Kazakhstan__________
A.Tsoi

  Approved by
joint order № KR DSM-296/2020
of the Minister of Healthcare
of the Republic of Kazakhstan
as of December 21, 2020
and № 533
of the Minister of Education
and Science of
the Republic of Kazakhstan
as of December 21, 2020

Rules for uninterrupted learning of school-age children who get specialized treatment, medical rehabilitation, as well as palliative care in hospitals

Chapter 1. General provisions

      1. These Rules for uninterrupted learning of school-age children who get specialized treatment, medical rehabilitation, as well as palliative care in hospitals (hereinafter referred to as the Rules) are developed in accordance with paragraph 5 of Article 78 of the Code of the Republic of Kazakhstan “On public health and healthcare system” as of July 7, 2020 and establish the procedure for uninterrupted learning of school-age children who get specialized treatment, medical rehabilitation, as well as palliative care in hospitals (hereinafter referred to as medical facilities).

      2. Local public education authorities of regions, cities of republican significance and the capital, together with local public health authorities of regions, cities of republican significance and the capital, organize the educational process of children who get treatment in medical facilities on the basis of standard curricula for subjects of a relevant grade, as well as standard curricula approved by the authorized body for education in accordance with subparagraph 6) of Article 5 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On education” as of July 27, 2007.

      3. Lessons to children with disabilities who get treatment in medical facilities are given in accordance with opinions of psychological, medical and pedagogical consultative boards approved by Order № 66 of the Minister of Education and Science of the Republic of Kazakhstan as of February 14, 2017 “On approval of the Model Rules for activities of types special educational institutions” (registered in the State Registration Register of Regulatory Legal Acts of the Republic of Kazakhstan under № 14995) (hereinafter referred to as the Opinion of the psychological, medical and pedagogical consultative board).

      Children with disabilities are provided with psychological and pedagogical support from special education teachers, a teacher-psychologist.

Chapter 2. The procedure for organizing uninterrupted learning of school-age children who
get specialized treatment, medical rehabilitation, as well as palliative care in hospitals

      4. The educational process is organized and educational and pedagogical work for teaching children in medical facilities is managed by deputy directors of educational institutions responsible for educational work.

      5. Classes are given to students of 1-11 (12) grades, whose treatment or rehabilitation in this medical facility, in accordance with the opinion of an attending physician, shall be longer than 15 days.

      6. Students are enrolled in a relevant grade on the basis of a certificate from the school in which they study on a regular basis.

      7. Lessons begin as soon as a student enters a medical facility and continue depending on his/her state of health.

      8. The daily schedule of lessons is made based on individual approach depending on the state of health of children and is approved by the head of the department of a medical facility together with the attending physician; a relevant entry is made in the medical record of an inpatient.

      9. The duration of lessons is 40 minutes. When drawing up short-term lesson plans, a teacher takes into account the severity of children’s diseases and prepares differentiated tasks. The duration of lessons is shortened at the instruction of an attending physician.

      10. Lessons for students are held in groups or individually. If there are 3-15 students of the same grade, lessons are organized in groups. The required number of children for arranging a group lesson is 3 or more students of the same grade. If there are fewer than 3 students of one grade, classes are combined. It is not allowed to combine lessons of first-grade and graduate students.

      11. The teacher organizes educational and pedagogical work according to a schedule, taking into account information on the health status of children and in agreement with the attending physician of the medical facility. The daily academic load per student does not exceed 3-4, 6 academic hours depending on a grade, on the basis of standard curricula approved by the authorized body for education in accordance with subparagraph 6) of Article 5 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On education” as of July 27, 2007 (hereinafter referred to as Model curricula).

      12. The working curricula provide for the preservation of 80% of the maximum study load of the Model curricula for primary, basic and general secondary education, as well as the redistribution of up to 20% of hours, taking into account the specifics of the medical facility.

      13. A working curriculum for organizing educational process of students who get treatment in medical facilities is drawn up on the basis of Model curricula.

      14. In schools of TB dispensaries, students are enrolled from the beginning of a school year and as they enter the dispensary. A class and a group shall have no more than 12 students (according to the occupancy for special classes).

      15. In neuropsychiatric departments of a medical facility, children are taught on the basis of the Opinion of psychological, medical and pedagogical consultative boards.

      16. Current and intermediate control of academic performance, intermediate and final assessment of students are carried out on the basis of the Model Rules for current control of academic performance, intermediate and final assessment of students for secondary, technical and vocational, post-secondary educational institutions approved by Order № 125 of the Minister of Education and Science of the Republic of Kazakhstan as of March 18, 2008 “On approval of Model Rules for current control of academic performance, intermediate and final assessment of students for secondary, technical and vocational, post-secondary educational institutions” (registered in the State Registration Register of Regulatory Legal Acts of the Republic of Kazakhstan under № 5191).

      17. To register lessons held for students, it is necessary to maintain a class book in accordance with the form and requirements, the list of documents mandatory for teachers that are approved by the authorized body for education in accordance with subparagraph 23-4) of Article 5 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On education” as of July 27, 2007.

      18. The population of students of medical facilities is recorded in the national educational database of the schools in which they study on a regular basis.