Қазақстан Республикасының бәсекелестікті қорғау саласындағы заңнамасын бұзушылық белгілерін анықтау мақсатында тауар нарықтарында бағаларға мониторинг жүргізу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасының Бәсекелестікті қорғау және дамыту агенттігі Төрағасының 2020 жылғы 24 желтоқсандағы № 2 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 25 желтоқсанда № 21914 болып тіркелді.

      Ескерту. Тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Бәсекелестікті қорғау және дамыту агенттігі Төрағасының 26.04.2022 № 10 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 90-6-бабының 39-2) тармақшасына және "Мемлекеттік статистика туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабы 3-тармағының 2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Бәсекелестікті қорғау және дамыту агенттігі Төрағасының 19.01.2024 № 1 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Қазақстан Республикасының бәсекелестікті қорғау саласындағы заңнамасын бұзушылық белгілерін анықтау мақсатында тауар нарықтарында бағаларға мониторинг жүргізу қағидалары бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Бәсекелестікті қорғау және дамыту агенттігі Төрағасының 26.04.2022 № 10 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Қазақстан Республикасы Бәсекелестікті қорғау және дамыту агенттігінің (бұдан әрі - Агенттік) Өнеркәсіп және агроөнеркәсіптік кешен департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оны Агенттіктің ресми интернет-ресурсына орналастыруды;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Агенттіктің Құқықтық қамтамасыз ету басқармасына ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Агенттік төрағасының орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Төраға С. Жумангарин

  Қазақстан Республикасының
Бәсекелестікті қорғау және
дамыту агенттігі төрағасының
2020 жылғы 24 желтоқсандағы
№ 2 бұйрығына
қосымша

Қазақстан Республикасының бәсекелестікті қорғау саласындағы заңнамасын бұзушылық белгілерін анықтау мақсатында тауар нарықтарында бағаларға мониторинг жүргізу қағидалары

      Ескерту. Қағидалар жаңа редакцияда - ҚР Бәсекелестікті қорғау және дамыту агенттігі Төрағасының 19.01.2024 № 1 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1.1. Осы Қазақстан Республикасының бәсекелестікті қорғау саласындағы заңнамасын бұзушылық белгілерін анықтау мақсатында тауар нарықтарында бағаларға мониторинг жүргізу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 90-6-бабының 39-2) тармақшасына, "Мемлекеттік статистика туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабы 3-тармағының 2) тармақшасына сәйкес әзірленді және монополияға қарсы органның және оның аумақтық бөлімшелерінің Қазақстан Республикасының бәсекелестікті қорғау саласындағы заңнамасын бұзушылық белгілерін анықтау мақсатында тауар нарықтарындағы бағаларға мониторинг (бұдан әрі – Мониторинг) жүргізу тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) тауар - азаматтық айналым объектісі болып табылатын тауар, жұмыс, қызмет;

      2) тауар нарығы – басқа тауармен алмастырылмайтын тауардың (оның ішінде шетелде шығарылған тауардың) немесе өзара алмастырылатын тауарлардың айналыс аясы тауар нарығы болып табылады, оның шекарасында (оның ішінде географиялық) сатып алушы экономикалық, техникалық немесе өзге де мүмкіндікті не орындылықты негізге ала отырып, тауарды сатып ала алады және оның шегінен тыс жерде мұндай мүмкіндік не орындылық болмайды.

      3) уәкілетті орган – мемлекеттік басқарудың тиісті саласына (аясына) басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік орган.

      3. Мониторинг жүргізу мынадай кезеңдерді қамтиды:

      1) тауар нарықтарын іріктеу;

      2) тиісті тауар нарықтарындағы тауарларға бағалар туралы ақпаратты жинау және өңдеу;

      3) тиісті тауар нарықтарындағы ағымдағы баға жағдайына Қазақстан Республикасының бәсекелестікті қорғау саласындағы заңнамасын бұзушылық белгілерінің болуы тұрғысынан талдау жүргізу;

      4) талдамалық анықтаманы дайындау.

      4. Мониторинг үш ай ішінде жүргізіледі.

      5. Мониторингтің басталу күні монополияға қарсы орган басшысының жетекшілік ететін орынбасарының және (немесе) монополияға қарсы органның аумақтық бөлімшесі басшысының шешім күні болып табылады.

      6. Мониторингтің аяқталуы талдамалық анықтаманы дайындау күні болып табылады.

2-тарау. Қазақстан Республикасының бәсекелестікті қорғау саласындағы заңнамасын бұзу белгілерін анықтау мақсатында тауар нарықтарындағы баға мониторингін жүргізу тәртібі

      7. Мониторинг жүргізу үшін тауар нарықтарын іріктеу басымдылықтың кему тәртібімен мәліметтер негізінде жүзеге асырылады:

      1) Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің, Қазақстан Республикасы Үкіметінің тапсырмалары (келісім бойынша);

      2) есепті кезеңде (ағымдағы жылы) бағалардың өсуін көрсететін, мемлекеттік органдардан түскен материалдар және өзге де мәліметтер;

      3) бағалардың өсуін көрсететін жеке және (немесе) заңды тұлғалардың дәлелді өтініштері;

      4) монополияға қарсы органға келіп түскен тауарларға бағалардың өсуі туралы бұқаралық ақпарат құралдарының хабарлары және өзге де мәліметтер.

      8. Мониторинг жүргізу кезінде ақпарат көзі ретінде монополияға қарсы орган басымдылықтың кему тәртібімен мыналарды пайдаланады:

      1) уәкілетті мемлекеттік органдардың мәліметтері;

      2) мемлекеттік ақпараттық жүйелерден мәліметтер;

      3) ашық ақпарат көздерінен мәліметтер;

      4) нарық субъектілерінің мәліметтері және өзге де көздер.

      Тиісті ақпаратты жинауды жүзеге асыратын уәкілетті органда мәліметтер болған кезде, монополияға қарсы орган аталған мәліметтерді нарық субъектілеріне сұрау салуларды жібермей пайдаланады.

      Нарық субъектілеріне сұрау салу жібергенге дейін монополияға қарсы органның телефон арқылы жеке және заңды тұлғаларға сауалнама жүргізу не әлеуметтік желілер мен мессенджерлерді пайдалану арқылы алынған мәліметтерді пайдалануына жол беріледі.

      Осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көрсетілген жеткілікті мәліметтер болмаған жағдайда монополияға қарсы орган тиісті тауар нарықтарында тауарлар өндіруді және (немесе) өткізуді жүзеге асыратын нарық субъектілерінің атына осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес нысан бойынша сұрау салулар жібереді.

      9. Тауар нарықтарындағы ағымдағы баға жағдайын талдау бағалардың өзгеруін, бағалардың өзгеру себептері мен факторларын және бағалардың өзгеруін сипаттайтын өзге де ақпаратты зерделеу жолымен, сондай-ақ нарық субъектілерінің монополиялық жоғары (төмен) бағаларды, бәсекелестікке қарсы келісілген іс-қимылдарын белгілеу, ұстап тұру бөлігінде үстем немесе монополиялық жағдайды теріс пайдалану белгілерінің болуын (болмауын) айқындау жолымен жүргізіледі.

      10. Тауарлар өндіруді, өткізуді жүзеге асыратын нарық субъектілерінің бәсекелестікті шектеуге бағытталған бәсекелестікке қарсы келісілген әрекеттерінің белгілері Кодекстің 170-бабына сәйкес анықталады.

      11. Монополиялық жоғары (төмен) бағаларды белгілеу және ұстап тұру бөлігінде үстем немесе монополиялық жағдайды теріс пайдалану белгілері Кодекстің 175-бабына және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2018 жылғы 4 мамырдағы № 173 бұйрығымен бекітілген Монополиялық жоғары (төмен) бағаны анықтау жөніндегі әдістемеге (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеудің тізілімінде № 16916 болып тіркелген) сәйкес анықталады.

3-тарау. Талдамалық анықтаманы дайындау

      12. Тауар нарықтарындағы ағымдағы баға жағдайын талдау нәтижелері бойынша республика бойынша және (немесе) әрбір өңір бөлінісінде бағалардың серпінін және Қазақстан Республикасының бәсекелестікті қорғау саласындағы заңнамасын бұзушылық белгілерінің болуы не жоқтығы туралы ақпаратты көрсете отырып, талдамалық анықтама дайындалады.

      Қазақстан Республикасының бәсекелестікті қорғау саласындағы заңнамасын бұзу белгілері анықталған жағдайда монополияға қарсы ден қою шаралары қолданылады.

  Қазақстан Республикасының
бәсекелестікті қорғау
саласындағы заңнамасын
бұзушылық белгілерін анықтау
мақсатында тауар нарықтарында
бағаларға мониторинг жүргізу
қағидаларына қосымша
Әкімшілік деректерді
жинауға арналған нысан

      Ұсынылады: Монополияға қарсы органға.

      Әкімшілік деректер нысаны интернет-ресурста орналастырылған:

      www.gov.kz/memleket/entities

      Әкімшілік деректер нысанының атауы: Тауар нарықтарындағы бағалар туралы ақпарат.

      Әкімшілік деректер нысанының индексі: 1-ТНБ.

      Мерзімділігі: Қазақстан Республикасының бәсекелестікті қорғау саласындағы заңнамасын бұзу белгілерін анықтау мақсатында тауар нарықтарындағы бағаларға мониторинг жүргізу кезінде сұрау салу бойынша*

      Ақпаратты ұсынатын тұлғалар тобы: тиісті тауар нарықтарында тауарлар өндіруді және(немесе) өткізуді жүзеге асыратын нарық субъектілері.

      Әкімшілік деректер нысанын ұсыну мерзімі: сұрау салуда көрсетілген мерзімде.

      __________________________________________________________________

      * Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 90-6-бабының 21) тармақшасына сәйкес монополияға қарсы орган банктік құпияны, сақтандыру құпиясын және бағалы қағаздар нарығындағы коммерциялық құпияны қоспағанда, Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген тәртіппен мемлекеттік органдардан, оның ішінде мемлекеттік статистика саласындағы уәкілетті органнан, мемлекеттік кірістер органдарынан, нарық субъектілерінен, сондай-ақ лауазымды адамдардан және өзге де жеке және заңды тұлғалардан осы Кодексте көзделген өкілеттіктерді жүзеге асыру үшін қажетті ақпаратты, оның ішінде коммерциялық және заңмен қорғалатын өзге де құпияны құрайтын ақпаратты сұратады және алады.

      Тауар нарықтарындағы бағалар туралы ақпарат (оның ішінде қосылған құн салығын қоса алғанда (бұдан әрі – ҚҚС)

Тауар

Тауар бірлігі бағасының серпіні
(ҚҚС-ын қоса алғанда) мониторинг кезеңі үшін

Бағаның өсу себептері (болған кезде)

Тауарды ұсыну (өткізу) ерекшеліктері мен шарттары, оның құрамы мен қолданылу мерзімі

Тауар түрі

Тауардың атауы

Тауардың сауда белгісі

Тауардың өлшем бірлігі

Баға өскенге дейін

Баға өскеннен кейін


1

2

3

4

5

6

7

8



















      Атауы ______________________________________________________________

      Мекенжай ___________________________________________________________

      Телефондар __________________________________________________________

      Электрондық пошта мекенжайы ________________________________________

      Орындаушы ______________________________________ ___________________

      тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) қолы, телефоны

      Басшы немесе оның міндетін атқарушы тұлға

      _________________________________________________ ___________________

      тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) қолы, телефоны

      Мөрге арналған орын

      (жеке кәсіпкерлік субъектілері болып табылатын адамдарды қоспағанда)

  Тауар нарықтарындағы
бағалар туралы ақпарат
нысанына қосымша

"Тауар нарықтарындағы бағалар туралы ақпарат" әкімшілік деректерді жинауға арналған нысанды толтыру бойынша түсініктеме

      1. Осы әкімшілік деректерді жинауға арналған нысанды толтыру бойынша осы түсініктеме тауар нарықтарындағы бағалар туралы ақпаратты толтыруға арналған;

      2. 1-бағанда тауардың түрі туралы мәліметтер көрсетіледі;

      3. 2-бағанда тауардың атауы көрсетіледі;

      4. 3-бағанда тауардың сауда маркасы көрсетіледі;

      5. 4-бағанда тауардың өлшем бірлігі көрсетіледі;

      6. 5-бағанда өткен кезеңдегі тауар бірлігінің бағасы туралы мәліметтер (ҚҚС-ын қоса алғанда) көрсетіледі;

      7. 6-бағанда мониторинг кезеңіндегі тауар бірлігі бағасының серпіні (ҚҚС-ын қоса алғанда) көрсетіледі;

      8. 7-бағанда баға өскенге дейін тауарларды ұсыну (өткізу) ерекшеліктері мен шарттары, оның құрамы мен қолданылу мерзімі көрсетіледі.

      9. 8-бағанда баға өскеннен кейін тауарларды ұсыну (өткізу) ерекшеліктері мен шарттары, оның құрамы мен қолданылу мерзімі көрсетіледі.


Об утверждении Правил проведения мониторинга цен на товарных рынках с целью установления признаков нарушения законодательства Республики Казахстан в области защиты конкуренции

Приказ Председателя Агентства по защите и развитию конкуренции Республики Казахстан от 24 декабря 2020 года № 2. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 25 декабря 2020 года № 21914.

      Сноска. Заголовок - в редакции приказа Председателя Агентства по защите и развитию конкуренции РК от 26.04.2022 № 10 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 39-2) статьи 90-6 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан и подпунктом 2) пункта 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан "О государственной статистике" ПРИКАЗЫВАЮ:

      Сноска. Преамбула - в редакции приказа Председателя Агентства по защите и развитию конкуренции РК от 19.01.2024 № 1 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Утвердить прилагаемые Правила проведения мониторинга цен на товарных рынках с целью установления признаков нарушения законодательства Республики Казахстан в области защиты конкуренции.

      Сноска. Пункт 1 - в редакции приказа Председателя Агентства по защите и развитию конкуренции РК от 26.04.2022 № 10 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Департаменту промышленности и агропромышленного комплекса Агентства по защите и развитию конкуренции Республики Казахстан (далее-Агентство) в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Агентства после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Управление правового обеспечения Агентства сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего заместителя Председателя Агентства.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель С. Жумангарин

  Приложение
к приказу Председателя
Агентства по защите
и развитию конкуренции
Республики Казахстан
от 24 декабря 2020 года № 2

Правила проведения мониторинга цен на товарных рынках с целью установления признаков нарушения законодательства Республики Казахстан в области защиты конкуренции

      Сноска. Правила - в редакции приказа Председателя Агентства по защите и развитию конкуренции РК от 19.01.2024 № 1 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила проведения мониторинга цен на товарных рынках с целью установления признаков нарушения законодательства Республики Казахстан в области защиты конкуренции (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 39-2) статьи 90-6 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан (далее – Кодекс), подпунктом 2) пункта 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан "О государственной статистике" и определяют порядок проведения антимонопольным органом и его территориальными подразделениями мониторинга цен на товарных рынках с целью установления признаков нарушения законодательства Республики Казахстан в области защиты конкуренции (далее – Мониторинг).

      2. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:

      1) товар – товар, работа, услуга, являющиеся объектом гражданского оборота;

      2) товарный рынок – сфера обращения товара (в том числе товара иностранного производства), который не может быть заменен другим товаром, или взаимозаменяемых товаров, в границах которой (в том числе географической) исходя из экономической, технической или иной возможности либо целесообразности приобретатель может приобрести товар и за пределами которой такая возможность, либо целесообразность отсутствует;

      3) уполномоченный орган – государственный орган, осуществляющий руководство соответствующей отраслью (сферой) государственного управления.

      3. Проведение Мониторинга включает следующие этапы:

      1) отбор товарных рынков;

      2) сбор и обработка информации о ценах на товары на соответствующих товарных рынках;

      3) проведение анализа текущей ценовой ситуации на соответствующем товарном рынке на предмет наличия признаков нарушения законодательства Республики Казахстан в области защиты конкуренции;

      4) подготовка аналитической справки.

      4. Мониторинг проводится в течение трех месяцев.

      5. Началом проведения Мониторинга считается дата решения курирующего заместителя руководителя антимонопольного органа и (или) руководителя территориального подразделения антимонопольного органа.

      6. Завершением Мониторинга считается дата подготовки аналитической записки.

Глава 2. Порядок проведения Мониторинга цен на товарных рынках с целью установления признаков нарушения законодательства Республики Казахстан в области защиты конкуренции

      7. Отбор товарных рынков для проведения мониторинга осуществляется на основании сведений в порядке убывающей приоритетности:

      1) поручения Администрации Президента Республики Казахстан, Правительства Республики Казахстан (по согласованию);

      2) материалы, поступившие от государственных органов, указывающие на рост цен за отчетный период (текущий год) и иные сведения;

      3) мотивированные обращения физических и (или) юридических лиц, указывающие на рост цен;

      4) сообщения средств массовой информации о повышении цен на товары, поступившие в антимонопольный орган и иные сведения.

      8. В качестве источников информации при проведении Мониторинга антимонопольным органом в порядке убывающей приоритетности используются сведения:

      1) уполномоченных государственных органов;

      2) из государственных информационных систем;

      3) из открытых источников информации;

      4) субъектов рынка и иные источники.

      При наличии сведений у уполномоченного органа, антимонопольным органом используются данные сведения без направления запросов субъектам рынка.

      Антимонопольный орган до направления запросов субъектам рынка использует сведения полученные по результатам опроса физических и юридических лиц посредством телефонной связи либо с использованием социальных сетей и мессенджеров.

      В случае отсутствия достаточных сведений, указанных в подпунктах 1), 2) и 3) настоящего пункта антимонопольным органом в адрес субъектов рынка, осуществляющих производство и (или) реализацию товаров на соответствующих товарных рынках, направляются запросы по форме согласно приложению к настоящим Правилам.

      9. Анализ текущей ценовой ситуации на товарных рынках проводится путем изучения изменения цен, причин и факторов изменения цен и иной информации, характеризующей изменение цен, а также путем определения наличия (отсутствия) признаков злоупотребления доминирующим или монопольным положением в части установления, поддержания монопольно высоких (низких) цен, антиконкурентных согласованных действий субъектов рынка.

      10. Признаки антиконкурентных согласованных действий субъектов рынка, осуществляющих производство, реализацию товаров, направленных на ограничение конкуренции, устанавливаются в соответствии со статьей 170 Кодекса.

      11. Признаки злоупотребления доминирующим или монопольным положением в части установления, поддержания монопольно высоких (низких) цен устанавливаются в соответствии со статьей 175 Кодекса и Методикой по выявлению монопольно высокой (низкой) цены, утвержденной приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 4 мая 2018 года № 173 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 16916).

Глава 3. Подготовка аналитической справки

      12. По результатам анализа текущей ценовой ситуации на товарном рынке подготавливается аналитическая справка с указанием динамики цен по республике и (или) в разрезе каждого региона и информации о наличии либо отсутствии признаков нарушения законодательства Республики Казахстан в области защиты конкуренции.

      При наличии признаков нарушения законодательства Республики Казахстан в области защиты конкуренции принимаются меры антимонопольного реагирования.

  Приложение к Правилам
проведения мониторинга цен
на товарных рынках с целью
установления признаков
нарушения законодательства
Республики Казахстан
в области защиты конкуренции
  Форма,
предназначенная для сбора
административных данных

      Представляется: Антимонопольным органом.
Форма административных данных размещена на интернет–ресурсе:
www.gov.kz/memleket/entities
Наименование формы административных данных:
Информация о ценах на товарных рынках.
Индекс формы административных данных: 1-ЦТР.
Периодичность: по запросу при проведении мониторинга цен на товарных рынках
с целью установления признаков нарушения законодательства Республики Казахстан
в области защиты конкуренции *
Круг лиц, представляющих информацию: субъекты рынка, осуществляющие
производство и (или) реализацию товаров на соответствующих товарных рынках.
Срок представления формы административных данных: в срок, указанный в запросе.
________________________________________________________________
* согласно подпункту 21) статьи 90-6 Предпринимательского кодекса Республики
Казахстан антимонопольный орган запрашивает и получает в порядке, установленном
законами Республики Казахстан, от государственных органов, в том числе
уполномоченного органа в области государственной статистики, органов
государственных доходов, субъектов рынка, а также должностных и иных физических
и юридических лиц информацию, необходимую для осуществления полномочий,
предусмотренных настоящим Кодексом, в том числе сведения, составляющие
коммерческую и иную охраняемую законом тайну, за исключением банковской
тайны, тайны страхования и коммерческой тайны на рынке ценных бумаг.
Информация о ценах на товарных рынках (с учетом налога на добавленную стоимость
(далее – НДС)

Товар

Динамика цен за единицу товара (с учетом НДС) за период мониторинга

Причины повышения цены
(при наличии)

Особенности и условия в предоставлении (реализации) товара, его содержимое и сроки действия

Вид товара

Наименование товара

Торговая марка товара

Единица измерения товара

До повышения цены

После повышения цены


1

2

3

4

5

6

7

8



















      Наименование _______________________________________________________
Адрес ______________________________________________________________
Телефоны ___________________________________________________________
Адрес электронной почты _____________________________________________
Исполнитель _____________________________________ ___________________
фамилия, имя, отчество (при его наличии) подпись, телефон
Руководитель или лицо, исполняющее его обязанности
_________________________________________________ ___________________
фамилия, имя, отчество (при его наличии) подпись, телефон
Место для печати
(за исключением лиц, являющихся субъектами частного предпринимательства)

  Приложение
к Форме информации
о ценах на товарных рынках

Пояснение по заполнению формы, предназначенной для сбора административных данных "Информация о ценах на товарных рынках"

      1. Настоящее пояснение по заполнению формы, предназначенной для сбора административных данных предназначено для заполнения информации о ценах на товарных рынках;

      2. В графе 1 указываются сведения о виде товара;

      3. В графе 2 указывается наименование товара;

      4. В графе 3 указывается торговая марка товара;

      5. В графе 4 указывается единица измерения товара;

      6. В графе 5 указываются динамика цен за единицу товара (с учетом НДС) в период мониторинга;

      7. В графе 6 указываются причины повышения цены (при наличии повышения);

      8. В графе 7 указываются особенности и условия в предоставлении (реализации) товаров, их содержимое и сроки действия до повышения цены;

      9. В графе 8 указываются особенности и условия в предоставлении (реализации) товаров, их содержимое и сроки действия после повышения цены.