Әлеуметтiк көмек көрсету, оның мөлшерлерiн белгiлеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тiзбесiн айқындау Қағидаларын бекiту туралы

Қызылорда қалалық мәслихатының 2020 жылғы 5 тамыздағы № 354-63/2 шешімі. Қызылорда облысының Әділет департаментінде 2020 жылғы 14 тамызда № 7581 болып тіркелді. Күші жойылды - Қызылорда қалалық мәслихатының 2020 жылғы 24 желтоқсандағы № 427-73/10 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Қызылорда қалалық мәслихатының 24.12.2020 № 427-73/10 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнiнен бастап қолданысқа енгiзiледi).

      "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару және өзiн-өзi басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 6-бабының 2-3-тармағына және "Әлеуметтiк көмек көрсетудiң, оның мөлшерлерiн белгiлеудiң және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тiзбесiн айқындаудың үлгiлiк қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 қаулысына сәйкес Қызылорда қалалық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:

      1. Қоса беріліп отырған Қызылорда қаласының әлеуметтiк көмек көрсету, оның мөлшерлерiн белгiлеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тiзбесiн айқындау қағидалары бекiтiлсiн.

      2. Осы шешімнің қосымшасына сәйкес тізбе бойынша Қызылорда қалалық мәслихатының кейбір шешімдерінің күші жойылды деп танылсын.

      3. Осы шешім алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қызылорда қалалық мәслихатының кезектен тыс ХХХХХХІІІ сессиясының төрағасы Қызылорда қалалық мәслихатының хатшысы Р. БУХАНОВА
      "КЕЛІСІЛДІ"
      "Қызылорда облысының жұмыспен
      қамтуды үйлестіру және әлеуметтік
      бағдарламалар басқармасы"
      мемлекеттік мекемесімен

  Қызылорда қалалық мәслихатының
  2020 жылғы 5 тамызы № 354-63/2
  шешімімен бекітілген

Қызылорда қаласының әлеуметтiк көмек көрсету, оның мөлшерлерiн белгiлеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тiзбесiн айқындау қағидалары

      1. Осы Қызылорда қаласының әлеуметтiк көмек көрсету, оның мөлшерлерiн белгiлеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тiзбесiн айқындау қағидалары (бұдан әрi - Қағидалар) "Әлеуметтiк көмек көрсетудiң, оның мөлшерлерiн белгiлеудiң және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тiзбесiн айқындаудың үлгiлiк қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 қаулысына сәйкес әзірленді және әлеуметтiк көмек көрсету, оның мөлшерлерiн белгiлеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тiзбесiн айқындаудың тәртібін белгілейді.

1. Жалпы ережелер

      2. Осы Қағидаларда пайдаланылатын негiзгi терминдер мен ұғымдар:

      1) АИТВ – адамның иммун тапшылығы вирусы;

      2) арнайы комиссия - өмiрлiк қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтiк көмек көрсетуге үмiткер адамның (отбасының) өтiнiшiн қарау бойынша Қызылорда қаласы әкімінің шешiмiмен құрылатын комиссия;

      3) ең төмен күнкөрiс деңгейi - "Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлiгiнiң Статистика комитетi Қызылорда облысының Статистика департаментi" республикалық мемлекеттiк мекемесi есептейтiн, мөлшерi бойынша ең төмен тұтыну себетiнiң құнына тең, бiр адамға қажеттi ең төмен ақшалай кiрiс;

      4) жергiлiктi атқарушы орган (бұдан әрi - ЖАО) – Қызылорда қаласының әкiмi басқаратын, өз құзыретi шегiнде Қызылорда қаласының аумағында жергiлiктi мемлекеттiк басқаруды және өзiн-өзi басқаруды жүзеге асыратын алқалы атқарушы орган;

      5) мереке күндері – Қазақстан Республикасының ұлттық және мемлекеттік мереке күндері;

      6) облыстық ЖИТС орталығы – "Қызылорда облысының денсаулық сақтау басқармасының "ЖИТС-ың алдын алу және оған қарсы күрес жөніндегі Қызылорда облыстық орталығы" коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны;

      7) отбасының (азаматтың) жан басына шаққандағы орташа табысы - отбасының жиынтық табысының айына отбасының әрбiр мүшесiне келетiн үлесi;

      8) өмiрлiк қиын жағдай - азаматтың тыныс-тiршiлiгiн объективтi түрде бұзатын, ол оны өз бетiнше еңсере алмайтын ахуал;

      9) уәкiлеттi орган – Қызылорда қаласы әкімдігінің "Қызылорда қаласының жұмыспен қамту, әлеуметтiк бағдарламалар және азаматтық хал актiлерiн тiркеу бөлiмi" коммуналдық мемлекеттiк мекемесi;

      10) уәкiлеттi ұйым - "Азаматтарға арналған үкiмет" мемлекеттiк корпорациясы" коммерциялық емес акционерлiк қоғамының Қызылорда облысы бойынша филиалы;

      11) учаскелiк комиссия - әлеуметтiк көмек алуға өтiнiш бiлдiрген адамдардың (отбасылардың) материалдық жағдайына тексеру жүргiзу және қорытындылар дайындау үшiн қала, кент, ауылдық округ әкiмiнiң шешiмдерiмен құрылатын комиссия;

      12) шекті шама - әлеуметтік көмектің бекітілген ең жоғары мөлшері.

      3. Осы Қағидалардың мақсаттары үшін әлеуметтік көмек ретінде ЖАО мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына (бұдан әрі – әлеуметтік көмек алушылар) өмірлік қиын жағдай туындаған жағдайда, сондай-ақ, мереке күндерге ақшалай немесе заттай нысанда көрсететін көмек түсініледі.

      4. Әлеуметтік көмек бір рет және (немесе) мерзімді (ай сайын, тоқсан сайын, жартыжылдықта 1 рет) көрсетіледі.

      5. Әлеуметтік көмек өтінішті беру сәтінде өткен тоқсан үшін ұсынылған табыстар туралы мәліметтер негізінде өтініш берген айдан бастап тағайындалады.

      Жиынтық табыс Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2009 жылғы 28 шілдедегі № 237-ө бұйрығымен (Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде № 5757 болып тіркелген) бекітілген, Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға үміткер адамның (отбасының) жиынтық табысын есептеудің ережесіне сәйкес есептелінеді.

      6. Учаскелік және арнайы комиссиялар өз қызметін облыстың ЖАО бекітетін ережелердің негізінде жүзеге асырады.

2. Мереке күндер тізбесі, әлеуметтік көмек алушылардың санаттары және әлеуметтік көмек көрсетудің шекті мөлшерлері

      7. Мереке күндеріне әлеуметтік көмек бір рет ақшалай төлем түрінде келесі санаттағы азаматтарға көрсетіледі:

      1) 15 ақпан - Ауғанстан Демократиялық Республикасынан Кеңес әскерлерінің шектеулі контингентінің шығарылған күні:

      басқа мемлекеттердiң аумағындағы ұрыс қимылдарының ардагерлері – 30 (отыз) айлық есептік көрсеткіш;

      бұрынғы КСР Одағын қорғау, әскери қызметтiң өзге де мiндеттерiн басқа кезеңдерде атқару кезiнде жаралануы, контузия алуы, мертігуі салдарынан немесе майданда болуына байланысты, сондай-ақ Ауғанстанда немесе ұрыс қимылдары жүргiзiлген басқа да мемлекеттерде әскери қызметiн өткеру кезiнде ауруға шалдығуы салдарынан мүгедек болған әскери қызметшiлер - 30 (отыз) айлық есептік көрсеткіш;

      қызметтік мiндеттерiн атқару кезiнде жаралануы, контузия алуы, мертігуі салдарынан не майданда болуына немесе ұрыс қимылдары жүргiзiлген мемлекеттерде қызметтік мiндеттерiн орындауына байланысты ауруға шалдығуы салдарынан мүгедек болған бұрынғы КСР Одағының мемлекеттік қауіпсіздік органдарының және ішкі істер органдарының басшы және қатардағы құрамының адамдары - 30 (отыз) айлық есептік көрсеткіш;

      басқа елдердегі майдандағы әскери контингенттерге қызмет көрсеткен және ұрыс қимылдарын жүргiзу кезеңiнде жаралануы, контузия алуы, мертігуі не ауруға шалдығуы салдарынан мүгедек болған тиiстi санаттардағы жұмысшылар мен қызметшiлер - 30 (отыз) айлық есептік көрсеткіш;

      бұрынғы КСР Одағы Мемлекеттік қауiпсiздiк комитетiнiң Ауғанстан аумағында уақытша болған және кеңес әскерлерiнiң шектеулі контингентінің құрамына енбеген жұмысшылары мен қызметшiлерi – 30 (отыз) айлық есептік көрсеткіш;

      Ауғанстандағы немесе ұрыс қимылдары жүргiзiлген басқа да мемлекеттердегi ұрыс қимылдары кезiнде жаралануы, контузия алуы, мертігуі, ауруға шалдығуы салдарынан қаза тапқан (хабар-ошарсыз кеткен) немесе қайтыс болған әскери қызметшiлердiң отбасылары - 5 (бес) айлық есептік көрсеткіш.

      2) 26 сәуір - Халықаралық радиациялық апаттар мен аварияларда қаза болғандарды еске алу күні:

      1986-1987 жылдары Чернобыль атом электр станциясындағы апаттың салдарларын жоюға қатысқан адамдар – 30 (отыз) айлық есептік көрсеткіш;

      Чернобыль атом электр станциясындағы апаттың салдарынан мүгедек болған адамдар - 30 (отыз) айлық есептік көрсеткіш;

      Чернобыль атом электр станциясындағы апаттың салдарларын жою кезiнде қаза тапқан адамдардың отбасылары – 5 (бес) айлық есептік көрсеткіш;

      сәуле ауруына шалдығып қайтыс болғандардың немесе қайтыс болған мүгедектердiң, сондай-ақ қайтыс болуы белгiленген тәртiппен Чернобыль атом электр станциясындағы апаттың салдарына байланысты болған азаматтардың отбасылары - 5 (бес) айлық есептік көрсеткіш.

      3) 9 мамыр - Жеңіс Күні:

      Ұлы Отан соғысының ардагерлері – 80 (сексен) айлық есептік көрсеткіш;

      Ұлы Отан соғысы жылдарында тылдағы қажырлы еңбегi және мiнсiз әскери қызметi үшiн бұрынғы КСР Одағының ордендерiмен және медальдерiмен наградталған адамдар - 50 (елу) айлық есептік көрсеткіш;

      1941 жылғы 22 маусым - 1945 жылғы 9 мамыр аралығында кемiнде алты ай жұмыс iстеген (әскери қызмет өткерген) және Ұлы Отан соғысы жылдарында тылдағы жанқиярлық еңбегi мен мiнсiз әскери қызметі үшін бұрынғы КСР Одағының ордендерiмен және медальдарымен наградталмаған адамдар – 30 (отыз) айлық есептік көрсеткіш.

      4) 31 мамыр - Саяси қуғын-сүргін және ашаршылық құрбандарын еске алу күні:

      саяси қуғын-сүргін құрбандары, мүгедектігі бар немесе зейнеткер болып табылатын, "Жаппай саяси қуғын-сүргіндер құрбандарын ақтау туралы" Қазақстан Республикасының 1993 жылғы 14 сәуірдегі Заңында белгіленген тәртіппен ақталған саяси қуғын-сүргіндерден зардап шеккен адамдар - 3 (үш) айлық есептік көрсеткіш.

      5) 29 тамыз - Семей ядролық сынақ полигонының жабылған күні:

      ядролық сынақтарға тiкелей қатысқан адамдар – 30 (отыз) айлық есептік көрсеткіш;

      ядролық сынақтардың салдарынан мүгедек болған адамдар - 30 (отыз) айлық есептік көрсеткіш;

      қайтыс болуы белгіленген тәртіппен азаматтық немесе әскери мақсаттағы объектілердегі ядролық сынақтарға байланысты қайтыс болған азматтардың отбасылары – 5 (бес) айлық есептік көрсеткіш.

3. Мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесі және әлеуметтік көмек көрсетудің шекті мөлшерлері

      8. Мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына:

      1) табиғи зілзаланың немесе өрттің салдарынан зардап шеккен азаматтар (отбасылар);

      2) өтініш берген тоқсанның алдындағы тоқсанда жан басына шаққандағы орташа табысы Қызылорда қалалық мәслихаты ең төмен күнкөріс деңгейіне еселік қатынаста белгілейтін шектен аспайтын отбасылар (азаматтар);

      3) мамандандырылған туберкулезге қарсы медициналық ұйымнан шығарылған және туберкулезден емделудің сүйемелдеу сатысындағы адамдар;

      4) гемобластоздар мен апластикалық анемияны қосқанда гемотологиялық аурулармен диспансерлік есепте тұрған балалар;

      5) облыстық ЖИТС орталығында диспансерлік есепте тұрған АИТВ жұқтырған балалар;

      6) халықтың әлеуметтік жағынан осал топтарынан шыққан және өңірге қажетті мамандықтар бойынша күндiзгi оқу нысанында жоғарғы оқу орындарында оқитын студенттер, медициналық резидентураның тыңдаушылары;

      7) мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алушылар қатарындағы орта білім беретін ұйымдарының оқушылары жатады.

      9. Табиғи зілзаланың немесе өрттің салдарынан азаматтарға (отбасыларға) біржолғы әлеуметтік көмек:

      отбасының қайтыс болған әр мүшесіне - 40 (қырық) айлық есептік көрсеткіш;

      оның мүлкіне зиян келген жағдайда 150 (бір жүз елу) айлық есептік көрсеткішке дейінгі мөлшерде төленеді.

      10. Әлеуметтік көмек, өтініш берген тоқсанның алдындағы тоқсанда жан басына шаққандағы орташа табысы Қызылорда қалалық мәслихаты ең төмен күнкөріс деңгейіне еселік қатынаста белгілейтін шектен аспайтын отбасыларға (азаматтарға) жылына бір рет 10 (он) айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде төленеді.

      11. Әлеуметтік көмек, жан басына шаққандағы орташа табысы есепке алынбай, жыл сайын тағайындалады, ай сайын 10 (он) айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде мамандандырылған туберкулезге қарсы медициналық ұйымнан шығарылған және туберкулезден емделудің сүйемелдеу сатысындағы адамдарға төленеді.

      12. Әлеуметтік көмек, жан басына шаққандағы орташа табысы есепке алынбай, жыл сайын тағайындалады, ай сайын 7,6 (жеті бүтін оннан алты) айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде гемобластоздар мен апластикалық анемияны қосқанда гемотологиялық аурулармен диспансерлік есепте тұрған балалардың ата-аналарына немесе өзге де заңды өкілдеріне төленеді.

      13. Әлеуметтік көмек, жан басына шаққандағы орташа табысы есепке алынбай, жыл сайын тағайындалады, ай сайын тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген ең төменгі күнкөріс деңгейінің 2 (екі) еселенген мөлшерінде, облыстық ЖИТС орталығында диспансерлік есепте тұрған АИТВ жұқтырған балалардың ата-аналарына немесе өзге де заңды өкілдеріне төленеді.

      14. Әлеуметтік көмек өңірге қажетті мамандықтар бойынша күндiзгi оқу нысанында оқитын халықтың әлеуметтік жағынан осал топтарынан шыққан:

      1) "Қызылорда облысының білім басқармасының "Отбасы үлгісіндегі балалар ауылы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің түлектеріне;

      2) мүгедек балаларға, ата-анасының біреуі немесе екеуі де зейнеткер болып табылатын балаларға, ата-анасының біреуі немесе екеуі де мүгедек болып табылатын балаларға, асыраушысынан айрылған балаларға, көп балалы отбасылардың балаларына, жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға, егер отбасының жан басына шаққандағы орташа табысы тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген ең төменгі күнкөріс деңгейінің үш еселенген мөлшерінен аспаған жайдайда;

      3) аз қамтылған отбасылардан шыққан балаларға отбасының жан басына шаққандағы орташа табысы тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген ең төменгі күнкөріс деңгейінен аспаған жағдайда жыл сайын тағайындалады және жылына бір рет төленеді.

      Әлеуметтік көмектің мөлшері:

      орта білім беру ұйымдарынан және колледжден кейін жоғары оқу орындарында "Бакалавр" академиялық дәрежесінде оқитын студенттерге - 392 (үш жүз тоқсан екі) айлық есептік көрсеткіштен артық емес;

      медициналық резидентураның тыңдаушыларына - 530 (бес жүз отыз) айлық есептік көрсеткіштен артық емес.

      Әлеуметтік көмек алу үшін қажетті құжаттар уәкілетті органға тиісті жылдың 20 тамызына дейін ұсынылады.

      Әлеуметтік көмек тағайындалғаннан кейін уәкілетті орган әлеуметтік көмек алушымен білім беру қызметтерін көрсетуге екі жақты шарт жасасады.

      Ақшалай төлем түскеннен кейін әлеуметтік көмек алушы бес жұмыс күні ішінде оқу ақысын төлейді және уәкілетті органға төлем туралы түбіртекті ұсынады.

      Келесi оқу жылдары үшін әлеуметтiк көмек тиiстi оқу жылының басында төленедi.

      Әлеуметтік көмек алушы оқуға жүйелі түрде қатыспағаны немесе үлгерімі нашар болғаны үшін жоғары оқу орнынан шығарылған жағдайда, оқуға төленген соманы өндіріп алу жергілікті бюджетке ерікті немесе Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген өзге де тәртіппен жүргізіледі.

      15. Әлеуметтік көмек тасымалдау кезінде қоғамдық көлікте (таксиден басқа) жол жүру шығындарын өтеуге мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алатын аз қамтылған отбасылардан шыққан орта білім беретін ұйымдарының оқушыларына оқу жылы кезеңінде ай сайын 1 (бір) айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде төленеді.

4. Әлеуметтік көмек көрсету тәртібі

      16. Мереке күндеріне әлеуметтік көмек алушылардан өтініштер талап етілмей, уәкілетті ұйымның не өзге де ұйымдардың ұсынымы бойынша ЖАО бекітетін тізім бойынша көрсетіледі.

      17. Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтік көмек алу үшін өтініш беруші өзінің немесе отбасының атынан уәкілетті органға немесе қала, кент, ауылдық округтың әкіміне өтінішке қоса мынадай құжаттарды:

      1) жеке басын куәландыратын құжатты;

      2) осы Қағидалардың 1-қосымшасына сәйкес адамның (отбасының) құрамы туралы мәліметтерді;

      3) адамның (отбасы мүшелерінің) табыстары туралы мәліметтерді;

      4) өмірлік қиын жағдайдың туындағанын растайтын актіні және/немесе құжатты ұсынады.

      18. Құжаттар салыстырып тексеру үшін түпнұсқаларда және көшірмелерде ұсынылады, содан кейін құжаттардың түпнұсқалары өтініш берушіге қайтарылады.

      19. Өмiрлiк қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтiк көмек көрсетуге өтiнiш келiп түскен кезде уәкiлеттi орган немесе қала, кент, ауылдық округтiң әкiмi бiр жұмыс күнi iшiнде өтiнiш берушiнiң құжаттарын адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргiзу үшiн учаскелiк комиссияға жiбередi.

      20. Учаскелiк комиссия құжаттарды алған күннен бастап екi жұмыс күнi iшiнде өтiнiш берушiге тексеру жүргiзедi, оның нәтижелерi бойынша осы Қағидалардың 2, 3 - қосымшаларына сәйкес нысандар бойынша адамның (отбасының) материалдық жағдайы туралы актi жасайды, адамның (отбасының) әлеуметтiк көмекке мұқтаждығы туралы қорытынды дайындайды және оларды уәкiлеттi органға немесе қала, кент, ауылдық округ әкiмiне жiбередi.

      Қала, кент, ауылдық округ әкiмi учаскелiк комиссияның актiсi мен қорытындысын алған күннен бастап екi жұмыс күнi iшiнде оларды қоса берiлген құжаттармен уәкiлеттi органға жiбередi.

      21. Әлеуметтiк көмек көрсету үшiн құжаттар жетiспеген жағдайда уәкiлеттi орган әлеуметтiк көмек көрсетуге ұсынылған құжаттарды қарау үшiн қажеттi мәлiметтердi тиiстi органдардан сұратады.

      22. Өтiнiш берушiнiң қажеттi құжаттарды олардың бүлiнуiне, жоғалуына байланысты ұсынуға мүмкiндiгi болмаған жағдайда уәкiлеттi орган тиiстi мәлiметтердi қамтитын өзге уәкiлеттi органдар мен ұйымдардың деректерi негiзiнде әлеуметтiк көмек тағайындау туралы шешiм қабылдайды.

      23. Уәкiлеттi орган учаскелiк комиссиядан немесе қала, кент, ауылдық округ әкiмiнен құжаттар келiп түскен күннен бастап бiр жұмыс күнi iшiнде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысын есептеудi жүргiзедi және құжаттардың толық пакетiн арнайы комиссияның қарауына ұсынады.

      24. Арнайы комиссия құжаттар келiп түскен күннен бастап екi жұмыс күнi iшiнде әлеуметтiк көмек көрсету қажеттiлiгi туралы қорытынды шығарады, оң қорытынды болған кезде әлеуметтiк көмектiң мөлшерiн көрсетедi.

      25. Уәкiлеттi орган өтiнiш берушiнiң әлеуметтiк көмек алуға қажеттi құжаттарын тiркеген күннен бастап сегiз жұмыс күнi iшiнде қабылданған құжаттар мен арнайы комиссияның әлеуметтiк көмек көрсету қажеттiлiгi туралы қорытындысының негiзiнде әлеуметтiк көмек көрсету не көрсетуден бас тарту туралы шешiм қабылдайды.

      Осы Қағидалардың 21 және 22 - тармақтарында көрсетiлген жағдайларда уәкiлеттi орган өтiнiш берушiден немесе қала, кент, ауылдық округтiң әкiмiнен құжаттарды қабылдаған күннен бастап жиырма жұмыс күнi iшiнде әлеуметтiк көмек көрсету не көрсетуден бас тарту туралы шешiм қабылдайды.

      26. Уәкілетті орган шешім қабылдаған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде қабылданған шешім туралы (бас тартқан жағдайда – негіздемесін көрсете отырып) өтініш берушіні жазбаша хабардар етеді.

      27. Әлеуметтiк көмек көрсетуден бас тарту:

      1) өтiнiш берушi ұсынған мәлiметтердiң дәйексiздiгi анықталған;

      2) өтiнiш берушi адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргiзуден бас тартқан, жалтарған;

      3) адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысы әлеуметтiк көмек көрсету үшiн Қызылорда қалалық мәслихаты белгiлеген шектен артқан жағдайда жүзеге асырылады.

5. Көрсетілетін әлеуметтік көмекті тоқтату және қайтару үшін негіздемелер

      28. Әлеуметтiк көмек:

      1) алушы қайтыс болған;

      2) алушы тиiстi әкiмшiлiк-аумақтық бiрлiктiң шегiнен тыс тұрақты тұруға кеткен;

      3) алушыны мемлекеттiк медициналық-әлеуметтiк мекемелерге тұруға жiберген;

      4) алушы ұсынған мәлiметтердiң дәйексiздiгi анықталған жағдайларда тоқтатылады.

      Әлеуметтiк көмектi төлеу көрсетiлген жағдайлар туындаған айдан бастап тоқтатылады.

      29. Артық төленген сомалар ерiктi немесе Қазақстан Республикасының заңнамасында белгiленген өзгеше тәртiппен қайтаруға жатады.

6. Әлеуметтiк көмектi төлеу және қаржыландыру

      30. Әлеуметтiк көмек екiншi деңгейдегi банктердегi және банктiк қызметтiң жекелеген түрлерiн жүзеге асыратын ұйымдардағы алушылардың жеке шоттарына ақшалай сомаларды аудару жолымен жүргiзiледi.

      31. Әлеуметтiк көмек тиiстi қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңда бекiтiлген айлық есептiк көрсеткiш мөлшерiнiң өзгерiсiн ескере отырып төленедi.

      32. Әлеуметтiк көмек беруге шығыстарды қаржыландыру қала бюджетiнде көзделген ағымдағы қаржылық жылға арналған қаражат шегiнде жүзеге асырылады.

7. Қорытынды ереже

      33. Әлеуметтiк көмек көрсету мониторингi мен есепке алуды уәкiлеттi орган "Е-собес" автоматтандырылған ақпараттық жүйесiнiң дерекқорларын пайдалана отырып жүргiзедi.

  Қызылорда қаласының әлеуметтік көмек көрсету, оның мөлшерлерін
  белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген
  санаттарының тізбесін айқындау
  қағидаларына
  1-қосымша

      Отбасыны тіркеу нөмірі ____________

      Өтініш берушінің отбасы құрамы туралы мәліметтер

      _________________________ ________________________

      (Өтініш берушінің Т.А.Ә.) (үйінің мекенжайы, тел.)

Отбасы мүшелерінің Т.А.Ә.

Өтініш берушіге туыстық қатынасы

Туған жылы





      Өтініш берушінің қолы __________________ Күні ______________

      Отбасының құрамы туралы

      мәліметтерді куәландыруға уәкілетті

      органның лауазымды адамының Т.А.Ә. _____________________

      (қолы)

  Қызылорда қаласының әлеуметтік көмек көрсету, оның мөлшерлерін
  белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген
  санаттарының тізбесін айқындау
  қағидаларына
  2-қосымша

      Өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты адамның (отбасының) мұқтаждығын айқындауға арналған тексеру

      АКТІСІ

      20__ ж. "___" _______

      _____________________

      (елді мекен)

      1. Өтініш берушінің Т.А.Ә. ____________________________________

      2. Тұратын мекенжайы __________________________________________

      _____________________________________________________________________

      3. Өтініш беруші әлеуметтік көмекке өтініш берген туындаған

      өмірлік қиын жағдай

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      4. Отбасы құрамы (отбасында нақты тұратындар есептеледі) ______

      адам, оның ішінде:

Т.А.Ә.

Туған күні

Өтініш берушіге туыстық қатынасы

Жұмыспен қамтылуы (жұмыс, оқу орны)

Жұмыспен қамтылмау себебі

Қоғамдық жұмыстарға қатысуы, кәсіптік даярлығы (қайта даярлау, біліктілігін арттыру) немесе жұмыспен қамтудың белсенді шараларына қатысуы туралы мәліметтер

Өмірлік қиын жағдай









      Еңбекке жарамды барлығы _________________________________ адам.

      Жұмыспен қамту органдарында жұмыссыз ретінде тіркелгендері ____ адам.

      Балалардың саны: ______________________________________________

      жоғары және орта оқу орындарында ақылы негізде оқитындар ______ адам, оқу құны жылына ______ теңге.

      Отбасында Ұлы Отан соғысына қатысушылардың, Ұлы Отан соғысы мүгедектерінің, Ұлы Отан соғысына қатысушыларына және Ұлы Отан соғысы мүгедектеріне теңестірілгендердің, зейнеткерлердің, 80 жастан асқан қарт адамдардың, әлеуметтік маңызы бар аурулары (қатерлі ісіктер, туберкулез, адамның иммунитет тапшылығы вирусы) бар адамдардың, мүгедектердің, мүгедек балалардың болуы (көрсету немесе өзге санатты қосу керек)

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      5. Өмір сүру жағдайы (жатақхана, жалға алынған, жекешелендірілген тұрғын үй, қызметтік тұрғын үй, тұрғын үй кооперативі, жеке тұрғын үй немесе өзгеше – көрсету керек):

      _____________________________________________________________________

      Тұрғын үйді ұстауға арналған шығыстар:

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      Отбасының табысы:

Табысы бар отбасы мүшелерінің (оның ішінде өтініш берушінің) Т.А.Ә.

Табыс түрі

Өткен тоқсандағы табыс сомасы (теңге)

Жеке қосалқы шаруашылық (ауладағы учаске, малы және құсы), саяжай және жер учаскесі (жер үлесі) туралы мәліметтер

тоқсанға

орта есеппен айына













      6. Мыналардың:

      автокөлігінің болуы (маркасы, шығарылған жылы, құқық беретін құжат, оны

      пайдаланғаннан түскен мәлімделген табыс)

      _____________________________________________________________________

      ________________________________________ қазіргі уақытта өздері тұрып

      жатқаннан бөлек өзге де тұрғын үйдің болуы (оны пайдаланғаннан түскен

      мәлімделген табыс) __________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      7. Бұрын алған көмегі туралы мәліметтер (нысаны, сомасы, көзі):

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      8. Отбасының өзге де табыстары (нысаны, сомасы, көзі):

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      9. Балалардың мектеп керек-жарағымен, киіммен, аяқ киіммен

      қамтамасыз етілуі ___________________________________________________

      10. Тұратын жерінің санитариялық-эпидемиологиялық жағдайы _____

      _____________________________________________________________________

      Комиссия төрағасы:

      ________________________ ________________________

      Комиссия мүшелері:

      ________________________ ________________________

      ________________________ ________________________

      ________________________ ________________________

      ________________________ ________________________

      (қолдары) (Т.А.Ә.)

      Жасалған актімен таныстым: ____________________________________

      Өтініш берушінің Т.А.Ә. және қолы

      Тексеру жүргізілуден бас тартамын ______________________

      өтініш берушінің (немесе отбасы мүшелерінің бірінің) Т.А.Ә. және қолы, күні

      _____________________________________________________________________

      (өтініш беруші тексеру жүргізуден бас тартқан жағдайда толтырылады)

  Қызылорда қаласының әлеуметтік көмек көрсету, оның мөлшерлерін
  белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген
  санаттарының тізбесін айқындау
  қағидаларына
  3-қосымша

Учаскелік комиссияның № ______ қорытындысы

20__ ж. ___ ______

      Учаскелік комиссия Әлеуметтік көмек көрсету, оның мөлшерлерін белгілеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау қағидаларына сәйкес өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік көмек алуға өтініш берген адамның (отбасының)_____________________________________________________________________

      (өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты)

      өтінішін және оған қоса берілген құжаттарды қарап, ұсынылған құжаттар және өтініш берушінің (отбасының) материалдық жағдайын тексеру нәтижелерінің негізінде

      _____________________________________________________________________

      (қажеттілігі, қажеттіліктің жоқтығы)

      адамға (отбасыға) өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік көмек ұсыну туралы қорытынды шығарады

      Комиссия төрағасы: __________________ _______________________

      Комиссия мүшелері: __________________ _______________________

      __________________ _______________________

      __________________ _______________________

      __________________ _______________________

      (қолдары) (Т.А.Ә.)

      Қорытынды

      қоса берілген құжаттармен ___ данада

      20__ ж. "___" ___________ қабылданды

      Құжаттарды қабылдаған қала, кент, ауылдық округ әкімінің немесе уәкілетті орган қызметкерінің Т.А.Ә., лауазымы, қолы __________

  Қызылорда қалалық мәслихатының
  2020 жылғы 5 тамызы № 354-63/2
  шешіміне қосымша

Қызылорда қалалық мәслихатының күші жойылды деп танылған кейбір шешімдерінің тізбесі

      1. "Әлеуметтiк көмек көрсету, оның мөлшерлерiн белгiлеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тiзбесiн айқындау Қағидаларын бекiту туралы" Қызылорда қалалық мәслихатының 2020 жылғы 26 наурыздағы № 315-58/4 шешiмі (нормативтiк құқықтық актiлердi мемлекеттiк тiркеу Тiзiлiмiнде № 7332 тiркелген, 2020 жылғы 27 наурызда Қазақстан Республикасы нормативтiк құқықтық актiлерiнiң эталондық бақылау банкiнде жарияланған).

      2. "Әлеуметтік көмек көрсету, оның мөлшерлерін белгілеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау Қағидаларын бекіту туралы" Қызылорда қалалық мәслихатының 2020 жылғы 26 наурыздағы № 315-58/4 шешіміне өзгеріс енгізу туралы" Қызылорда қалалық мәслихатының 2020 жылғы 4 мамырдағы № 328-59/11 шешімі (нормативтiк құқықтық актiлердi мемлекеттiк тiркеу Тiзiлiмiнде № 7422 тiркелген, 2020 жылғы 14 мамырда Қазақстан Республикасы нормативтiк құқықтық актiлерiнiң эталондық бақылау банкiнде жарияланған).

Об утверждении Правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан

Решение Кызылординского городского маслихата от 5 августа 2020 года № 354-63/2. Зарегистрировано Департаментом юстиции Кызылординской области 14 августа 2020 года № 7581. Утратило силу решением Кызылординского городского маслихата от 24 декабря 2020 года № 427-73/10

      Сноска. Утратило силу решением Кызылординского городского маслихата от 24.12.2020 № 427-73/10 (вводится в действие со дня первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 2-3 статьи 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан" Кызылординский городской маслихат РЕШИЛ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан города Кызылорда.

      2. Признать утратившими силу некоторые решения Кызылординского городского маслихата по перечню согласно приложению к настоящему решению.

      3. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.

      Председатель внеочередной ХХХХХХІІІ
сессии Кызылординского городского
маслихата Секретарь Кызылординского
городского маслихата
Р. БУХАНОВА
      "СОГЛАСОВАНО"
государственным
учреждением "Управление координации
занятости и социальных программ
Кызылординской области"

  Утверждены решением Кызылординского городского маслихата от 5 августа 2020 года № 354-63/2

Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан города Кызылорда

      1. Настоящие Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан города Кызылорда (далее - Правила) разработаны в соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан № 504 от 21 мая 2013 года "Об утверждении типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан" и определяют порядок оказания социальной помощи, установления размеров и перечня отдельных категорий нуждающихся граждан.

1.Общие положения

      2.Основные термины и понятия, которые используются в настоящих Правилах:

      1) ВИЧ – вирус иммунодефицита человека;

      2)специальная комиссия – комиссия, создаваемая решением акима города Кызылорда, по рассмотрению заявления лица (семьи), претендующего на оказание социальной помощи в связи с наступлением трудной жизненной ситуации;

      3)прожиточный минимум – необходимый минимальный денежный доход на одного человека, равный по величине стоимости минимальной потребительской корзины, рассчитываемый республиканским государственным учреждением "Департамент статистики Кызылординской области Комитета по статистике Министерства национальной экономики Республики Казахстан";

      4)местный исполнительный орган (далее - МИО)- коллегиальный исполнительный орган, возглавляемый акимом города Кызылорда, осуществляющий в пределах своей компетенции местное государственное управление и самоуправление на территории города Кызылорда;

      5) праздничные дни – дни национальных и государственных праздников Республики Казахстан;

      6) областной СПИД Центр – коммунальное государственное казенное предприятие "Кызылординский областной центр по профилактике и борьбе со СПИДом" управления здравоохранения Кызылординской области";

      7)среднедушевой доход семьи (гражданина) - доля совокупного дохода семьи, приходящаяся на каждого члена семьи в месяц;

      8)трудная жизненная ситуация - ситуация, объективно нарушающая жизнедеятельность гражданина, которую он не может преодолеть самостоятельно;

      9)уполномоченный орган - коммунальное государственное учреждение "Қызылординский городской отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния" акимата города Кызылорда;

      10)уполномоченная организация – филиал некоммерческого акционерного общества "Государственная корпорация "Правительство для граждан" по Кызылординской области;

      11)участковая комиссия - комиссия, создаваемая решениями акима города, поселка, сельского округа для проведения обследования материального положения лиц (семей), обратившихся за социальной помощью, и подготовки заключений;

      12) предельный размер - утвержденный максимальный размер социальной помощи.

      3.Для целей настоящих Правил под социальной помощью понимается помощь, предоставляемая МИО в денежной или натуральной форме отдельным категориям нуждающихся граждан (далее – получатели социальной помощи) в случае наступления трудной жизненной ситуации, а также к праздничным дням.

      4. Социальная помощь предоставляется единовременно и (или) периодически (ежемесячно, ежеквартально, 1 (один) раз в полугодие).

      5. Социальная помощь назначается с месяца обращения на основании сведений о доходах, представленных на момент подачи заявления за предыдущий квартал.

      Совокупный доход рассчитывается в соответствии с Правилами исчисления совокупного дохода лица (семьи), претендующего на получение государственной адресной социальной помощи, утвержденными приказом Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 28 июля 2009 года № 237-п (зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан № 5757).

      6. Участковые и специальные комиссии осуществляют свою деятельность на основании положений, утверждаемых МИО области.

2. Перечень праздничных дней, категорий получателей социальной помощи и предельные размеры оказания социальной помощи

      7. Социальная помощь к праздничным дням оказывается единовременно в виде денежных выплат следующим категориям граждан:

      1) День вывода ограниченного контингента советских войск из Демократической Республики Афганистан - 15 февраля:

      ветераны боевых действий на территории других государств – 30 (тридцать) месячных расчетных показателей;

      военнослужащие, ставшие инвалидами вследствие ранения, контузии, увечья, полученных при защите бывшего Союза ССР, исполнении иных обязанностей воинской службы в другие периоды, или вследствие заболевания, связанного с пребыванием на фронте, а также при прохождении воинской службы в Афганистане или других государствах, в которых велись боевые действия - 30 (тридцать) месячных расчетных показателей;

      лица начальствующего и рядового состава органов государственной безопасности бывшего Союза ССР и органов внутренних дел, ставшие инвалидами вследствие ранения, контузии, увечья, полученных при исполнении служебных обязанностей, либо вследствие заболевания, связанного с пребыванием на фронте или выполнением служебных обязанностей в государствах, в которых велись боевые действия - 30 (тридцать) месячных расчетных показателей;

      рабочие и служащие соответствующих категорий, обслуживавшие действовавшие воинские контингенты в других странах и ставшие инвалидами вследствие ранения, контузии, увечья либо заболевания, полученных в период ведения боевых действий – 30 (тридцать) месячных расчетных показателей;

      рабочие и служащие Комитета государственной безопасности бывшего Союза ССР, временно находившиеся на территории Афганистана и не входившие в состав ограниченного контингента советских войск – 30 (тридцать) месячных расчетных показателей;

      семьи военнослужащих, погибших (пропавших без вести) или умерших вследствие ранения, контузии, увечья, заболевания, полученных в период боевых действий в Афганистане или других государствах, в которых велись боевые действия – 5 (пять) месячных расчетных показателей.

      2) Международный день памяти погибших в радиационных авариях и катастрофах - 26 апреля:

      лица, принимавшие участие в ликвидации последствий катастрофы на Чернобыльской атомной электростанции в 1986–1987 годах - 30 (тридцать) месячных расчетных показателей;

      лица, ставшие инвалидами вследствие катастрофы на Чернобыльской атомной электростанции - 30 (тридцать) месячных расчетных показателей;

      семьи лиц, погибших при ликвидации последствий катастрофы на Чернобыльской атомной электростанции – 5 (пять) месячных расчетных показателей;

      семьи умерших вследствие лучевой болезни или умерших инвалидов, а также граждан, смерть которых в установленном порядке связана с воздействием катастрофы на Чернобыльской атомной электростанции – 5 (пять) месячных расчетных показателей.

      3) День Победы - 9 мая:

      ветераны Великой Отечественной войны - 80 (восемьдесят) месячных расчетных показателей;

      лица, награжденные орденами и медалями бывшего Союза ССР за самоотверженный труд и безупречную воинскую службу в тылу в годы Великой Отечественной войны - 50 (пятьдесят) месячных расчетных показателей;

      лица, проработавшие (прослужившие) не менее шести месяцев с 22 июня 1941 года по 9 мая 1945 года и не награжденные орденами и медалями бывшего Союза ССР за самоотверженный труд и безупречную воинскую службу в тылу в годы Великой Отечественной войны – 30 (тридцать) месячных расчетных показателей.

      4) День памяти жертв политических репрессий и голода - 31 мая:

      жертвы политических репрессий, лица, пострадавшие от политических репрессий, имеющие инвалидность или являющиеся пенсионерами, реабилитированные в порядке, установленным Законом Республики Казахстан от 14 апреля 1993 года "О реабилитации жертв массовых политических репрессий" - 3 (три) месячных расчетных показателей.

      5) День закрытия Семипалатинского испытательного ядерного полигона - 29 августа:

      лица, участвовавшие непосредственно в ядерных испытаниях – 30 (тридцать) месячных расчетных показателей;

      лица, ставшие инвалидами вследствие ядерных испытаний - 30 (тридцать) месячных расчетных показателей;

      семьи умерших граждан, смерть которых в установленном порядке связана с ядерными испытаниями на объектах гражданского или военного назначения – 5 (пять) месячных расчетных показателей.

3. Перечень отдельных категорий нуждающихся граждан и предельные размеры оказания социальной помощи

      8. К отдельным категориям нуждающихся граждан относятся:

      1) граждане (семьи), пострадавшие вследствие стихийного бедствия или пожара;

      2) семьи (граждане), среднедушевой доход которых не превышает порога, установленного Кызылординским городским маслихатом в кратном отношении к прожиточному минимуму за квартал, предшествующий кварталу обращения;

      3) лица, выписанные из специализированной противотуберкулезной медицинской организации и находящиеся на поддерживающей стадии лечения от туберкулеза;

      4) дети, состоящие на диспансерном учете с гемотологическими заболеваниями, включая гемобластозы и апластическую анемию;

      5) ВИЧ-инфицированные дети, находящиеся на диспансерном учете в областном СПИД Центре;

      6) слушатели медицинской резидентуры, студенты из социально-уязвимых слоев населения, обучающиеся в высших учебных заведениях очной формы обучения по востребованным в регионе специальностям;

      7) учащиеся организаций среднего образования из числа получателей государственной адресной социальной помощи.

      9. Единовременная социальная помощь гражданам (семьям) вследствие стихийного бедствия или пожара выплачивается:

      на каждого умершего члена семьи 40 (сорок) месячных расчетных показателей;

      в случае причинения вреда его имуществу в размере до 150 (сто пятьдесять) месячных расчетных показателей.

      10. Социальная помощь выплачивается один раз в год семьям (гражданам), среднедушевой доход которых не превышает порога, установленного Кызылординским городским маслихатом в кратном отношении к прожиточному минимуму за квартал, предшествующий кварталу обращения в размере 10 (десяти) месячных расчетных показателей.

      11. Социальная помощь назначается ежегодно без учета среднедушевого дохода, выплачивается ежемесячно в размере 10 (десяти) месячных расчетных показателей лицам, выписанным из специализированной противотуберкулезной медицинской организации и находящимся на поддерживающей стадии лечения туберкулеза.

      12. Социальная помощь назначается ежегодно без учета среднедушевого дохода, выплачивается ежемесячно в размере 7,6 (семь целых шесть десятых) месячных расчетных показателей, родителям или иным законным представителям детей, состоящих на диспансерном учете с гематологическими заболеваниями, включая гемобластозы и апластическую анемию.

      13. Социальная помощь назначается ежегодно без учета среднедушевого дохода, выплачивается ежемесячно в 2 (двух) кратном размере величины прожиточного минимума, установленного Законом Республики Казахстан о республиканском бюджете на соответствующий финансовый год, родителям или иным законным представителям ВИЧ-инфицированных детей, состоящих на диспансерном учете в областном СПИД Центре.

      14. Социальная помощь назначается ежегодно и выплачивается один раз в год обучающимся по очной форме обучения по востребованным в регионе специальностям из числа социально-уязвимых слоев населения:

      1) выпускникам коммунального государственногое учреждения "Детская деревня семейного типа" управления образования Кызылординской области;

      2) детям-инвалидам, детям, один или оба родителя которых являются пенсионерами, детям, один или оба родителя которых являются инвалидами, детям, потерявшим кормильца, детям из многодетных семей, детям-сиротам, детям, оставшимся без попечения родителей, в случае, если среднедушевой доход семьи не превышает трехкратного размера прожиточного минимума, установленного Законом Республики Казахстан О республиканском бюджете на соответствующий финансовый год;

      3)детям из малообеспеченных семей в случае, если среднедушевой доход семьи не превышает величину прожиточного минимума, установленного Законом Республики Казахстан О республиканском бюджете на соответствующий финансовый год.

      Размер социальной помощи:

      студентам, обучающимся после организаций среднего образования и колледжа в высших учебных заведениях с академической степенью "Бакалавр" - не более 392 (триста девяносто два) месячных расчетных показателей;

      слушателям медицинской резидентуры - не более 530 (пятьсот тридцать) месячных расчетных показателей.

      Документы, необходимые для получения социальной помощи, представляются в уполномоченный орган до 20 августа соответствующего года.

      После назначения социальной помощи уполномоченный орган заключает с получателем социальной помощи двусторонний договор на оказание образовательных услуг.

      После поступления денежных выплат получатель социальной помощи в течение пяти рабочих дней производит оплату за обучение и предоставляет в уполномоченный орган квитанцию об оплате.

      Социальная помощь за последующие годы обучения выплачивается в начале соответствующего учебного года.

      В случае отчисления получателя социальной помощи из высшего учебного заведения за систематическое непосещение учебы или за плохую успеваемость, взыскание выплаченной суммы на обучение производится в местный бюджет в добровольном или ином установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

      15. Социальная помощь на возмещение затрат за проезд на общественном транспорте (кроме такси) при перевозке выплачивается учащимся организаций среднего образования из малообеспеченных семей, получающих государственную адресную социальную помощь, в период учебного года в размере 1 (одного) месячного расчетного показателя ежемесячно.

4.Порядок оказания социальной помощи

      16.Социальная помощь к праздничным дням оказывается по списку, утверждаемому МИО по представлению уполномоченной организации либо иных организаций без истребования заявлений от получателей.

      17. Для получения социальной помощи при наступлении трудной жизненной ситуации заявитель от себя или от имени семьи в уполномоченный орган или акиму города, поселка, сельского округа представляет заявление с приложением следующих документов:

      1) документ, удостоверяющий личность;

      2) сведения о составе лица (семьи) согласно приложению 1 к настоящим Правилам;

      3) сведения о доходах лица (членов семьи);

      4) акт и/или документ, подтверждающий наступление трудной жизненной ситуации.

      18. Документы представляются в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются заявителю.

      19. При поступлении документов на оказание социальной помощи при наступлении трудной жизненной ситуации уполномоченный орган или аким города, поселка, сельского округа в течение одного рабочего дня направляет документы заявителя в участковую комиссию для проведения обследования материального положения лица (семьи).

      20. Участковая комиссия в течение двух рабочих дней со дня получения документов проводит обследование заявителя, по результатам которого составляет акт о материальном положении лица (семьи), подготавливает заключение о нуждаемости лица (семьи) в социальной помощи по формам согласно приложениям 2, 3 к настоящим Правилам и направляет их в уполномоченный орган или акиму города, поселка, сельского округа.

      Аким города, поселка, сельского округа в течение двух рабочих дней со дня получения акта и заключения участковой комиссии направляет их с приложенными документами в уполномоченный орган.

      21. В случае недостаточности документов для оказания социальной помощи, уполномоченный орган запрашивает в соответствующих органах сведения, необходимые для рассмотрения представленных для оказания социальной помощи документов.

      22. В случае невозможности представления заявителем необходимых документов в связи с их порчей, утерей, уполномоченный орган принимает решение об оказании социальной помощи на основании данных иных уполномоченных органов и организаций, имеющих соответствующие сведения.

      23. Уполномоченный орган в течение одного рабочего дня со дня поступления документов от участковой комиссии или акима города, поселка, сельского округа производит расчет среднедушевого дохода лица (семьи) в соответствии с законодательством Республики Казахстан и представляет полный пакет документов на рассмотрение специальной комиссии.

      24. Специальная комиссия в течение двух рабочих дней со дня поступления документов выносит заключение о необходимости оказания социальной помощи, при положительном заключении указывает размер социальной помощи.

      25. Уполномоченный орган в течение восьми рабочих дней со дня регистрации документов заявителя на оказание социальной помощи принимает решение об оказании либо отказе в оказании социальной помощи на основании принятых документов и заключения специальной комиссии о необходимости оказания социальной помощи.

      В случаях, указанных в пунктах 21 и 22 настоящих Правил, уполномоченный орган принимает решение об оказании либо отказе в оказании социальной помощи в течение двадцати рабочих дней со дня принятия документов от заявителя или акима города, поселка, сельского округа.

      26. Уполномоченный орган письменно уведомляет заявителя о принятом решении (в случае отказа - с указанием основания) в течение трех рабочих дней со дня принятия решения.

      27.Отказ в оказании социальной помощи осуществляется в случаях:

      1) выявления недостоверных сведений, представленных заявителем;

      2) отказа, уклонения заявителя от проведения обследования материального положения лица (семьи);

      3) превышения размера среднедушевого дохода лица (семьи) установленного Кызылординским городским маслихатом порога оказания социальной помощи.

5. Основания для прекращения и возврата предоставляемой социальной помощи

      28. Социальная помощь прекращается в случаях:

      1) смерти получателя;

      2) выезда получателя на постоянное проживание за пределы соответствующей административно-территориальной единицы;

      3) направления получателя на проживание в государственное медико-социальное учреждение;

      4) выявления недостоверных сведений, представленных получателем.

      Выплата социальной помощи прекращается с месяца наступления указанных обстоятельств.

      29. Излишне выплаченные суммы подлежат возврату в добровольном или ином установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

6. Финансирование и выплата социальной помощи

      30. Социальная помощь производится путем перечисления денежных сумм на лицевые счета получателей в банках второго уровня и в организациях осуществляющих отдельные виды банковской деятельности.

      31. Социальная помощь выплачивается с учетом изменения размера месячного расчетного показателя, утверждаемого в законе о республиканском бюджете на соответствующий финансовый год.

      32. Финансирование расходов на предоставление социальной помощи осуществляется в пределах средств, предусмотренных бюджетом города на текущий финансовый год.

7.Заключительное положение

      33. Мониторинг и учет предоставления социальной помощи проводит уполномоченный орган с использованием базы данных автоматизированной информационной системы "Е-Собес".

  Приложение 1 к правилам оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан города Кызылорда

      Регистрационный номер семьи _____________________

      Сведения о составе семьи заявителя

      _________________________ ___________________________

      (Ф.И.О. заявителя) (домашний адрес, тел.)

Ф.И.О. членов семьи

Родственное отношение к
заявителю

Год рождения





      Подпись заявителя ____________________ Дата ______________

      Ф.И.О. должностного лица органа,

      уполномоченного заверять

      сведения о составе семьи _____________________

      (подпись)

  Приложение 2 к правилам оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан города Кызылорда

      АКТ

      обследования для определения нуждаемости лица (семьи) в связи с наступлением трудной жизненной ситуации

      от "___" ________ 20___г.

      ______________________

      (населенный пункт)

      1. Ф.И.О. заявителя ___________________________________________

      2. Адрес места жительства _____________________________________

      _______________________________________________________________

      3. Трудная жизненная ситуация, в связи с наступлением которой заявитель обратился за

      социальной помощью ___________________________

      _____________________________________________________________________

      4. Состав семьи (учитываются фактически проживающие в семье) __человек, в том числе:

Ф.И.О.

Дата
рождения

Родст-
венное
отношение
к
заявителю

Заня-
тость
(место
работы,
учебы)

Причина
незаня-
тости

Сведения об участии в
общественных работах,
профессиональной
подготовке
(переподготовке,
повышении
квалификации) или в
активных мерах
содействия занятости

Трудная
жизненная
ситуация









      Всего трудоспособных _________ человек.

      Зарегистрированы в качестве безработного в органах занятости _______ человек.

      Количество детей: ______

      обучающихся в высших и средних учебных заведениях на платной основе______ человек,

      стоимость обучения в год ________ тенге.

      Наличие в семье Участников Великой Отечественной войны, инвалидов Великой Отечественной войны, приравненных к участникам Великой Отечественной войны и инвалидам Великой Отечественной войны, пенсионеров, пожилых лиц, старше 80-ти лет, лиц, имеющих социально значимые заболевания (злокачественные новообразования, туберкулез, вирус иммунодефицита человека), инвалидов, детей-инвалидов (указать или добавить иную категорию) ________________________________________

      _____________________________________________________________________

      5. Условия проживания (общежитие, арендное, приватизированное жилье, служебное жилье, жилой кооператив, индивидуальный жилой дом или иное - указать):

      _____________________________________________________________________

      Расходы на содержание жилья:

      _____________________________________________________________________

      Доходы семьи:

Ф.И.О. членов
семьи (в т.ч.
заявителя),
имеющих доход

Вид
дохода

Сумма дохода
за предыдущий
квартал (тенге)

Сведения о личном подсобном хозяйстве (приусадебный участок, скот и птица),
дачном и земельном участке (земельной доли)

за
квартал

в среднем за
месяц







      6. Наличие:

      автотранспорта (марка, год выпуска, правоустанавливающий документ, заявленные доходы

      от его эксплуатации)

      _____________________________________________________________________

      ___________________________________________ иного жилья, кроме занимаемого в настоящее время, (заявленные доходы от его эксплуатации)

      _____________________________________________________________________

      7. Сведения о ранее полученной помощи (форма, сумма, источник):

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      8. Иные доходы семьи (форма, сумма, источник):

      _____________________________________________________________________

      9. Обеспеченность детей школьными принадлежностями, одеждой, обувью:

      _____________________________________________________________________

      10. Санитарно-эпидемиологические условия проживания:

      _____________________________________________________________________

      Председатель комиссии:

      _________________________ _____________________

      Члены комиссии:

      _________________________ ______________________

      _________________________ ______________________

      (подписи) (Ф.И.О.)

      С составленным актом ознакомлен(а): ___________________________

      Ф.И.О. и подпись заявителя

      От проведения обследования отказываюсь _______________ Ф.И.О. и подпись заявителя (или одного из членов семьи), дата _____

      _____________________________________________________________________

      (заполняется в случае отказа заявителя от проведения обследования)

  Приложение 3 к правилам оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан города Кызылорда

Заключение участковой комиссии № __

__ _________ 20__ г.

      Участковая комиссия в соответствии с Правилами оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан, рассмотрев заявление и прилагаемые к нему документы лица (семьи), обратившегося за предоставлением социальной помощи в связи с наступлением трудной жизненной ситуации

      _____________________________________________________________________

      (фамилия, имя, отчество заявителя)

      на основании представленных документов и результатов обследования материального положения заявителя (семьи) выносит заключение о

      _____________________________________________________________________

      (необходимости, отсутствии необходимости)

      предоставления лицу (семье) социальной помощи с наступлением трудной жизненной ситуации

      Председатель комиссии:________________ __________________________

      Члены комиссии:_______________________ __________________________

      _______________________ __________________________

      _______________________ __________________________

      _______________________ __________________________

      (подписи) (Ф.И.О.)

      Заключение с прилагаемыми документами в количестве ____ штук

      принято "__"____________ 20__ г. ________________________________________ Ф.И.О.,

      должность, подпись работника, акима города, поселка, сельского округа или уполномоченного органа, принявшего документы

  Приложение к решению Кызылординского городского маслихата от 5 августа 2020 года № 354-63/2

Перечень признаваемых утратившими силу некоторых решений Кызылординского городского маслихата

      1. Решения Кызылординского городского маслихата от 26 марта 2020 года № 315-58/4 "Об утверждении Правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан"(зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 7332, опубликовано в эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстана 4 апреля 2020 года).

      2. Решение Кызылординского городского маслихата от 26 марта 2020 года № 315-58/4 "О внесении изменения в решение Кызылординского городского маслихата от 4 мая 2020 года № 328-59/11 "Об утверждении Правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за №7422, опубликовано в эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстана 14 мая 2020 года).