"Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі жүйесінің қызметкерлерін кеңсе жабдықтарымен және басқа да шығыс материалдарымен қамтамасыз етудің заттай нормаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің бірінші орынбасары – Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2019 жылғы 31 қазандағы № 1199 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2021 жылғы 26 наурыздағы № 250 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 26 наурызда № 22392 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі жүйесінің қызметкерлерін кеңсе жабдықтарымен және басқа да шығыс материалдарымен қамтамасыз етудің заттай нормаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің бірінші орынбасары – Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2019 жылғы 31 қазандағы № 1199 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 19561 болып тіркелген, 2019 жылғы 12 қарашада Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде жарияланған) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген бұйрыққа "Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі жүйесінің қызметкерлерін кеңсе жабдықтарымен және басқа да шығыс материалдарымен қамтамасыз етудің заттай нормалары" деген 1-қосымша осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Ішкі сатып алу және активтер департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Қаржы министрі
Е. Жамаубаев

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2021 жылғы 26 наурыздағы
№ 250 бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің бірінші
орынбасары – Қазақстан
Республикасы Қаржы
министрінің 2019 жылғы 31
қазандағы № 1199 бұйрығына
1-қосымша

Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің, оның ведомстволары мен аумақтық бөлімшелерінің қызметкерлерін кеңсе жабдықтарымен және басқа да шығыс материалдарымен қамтамасыз етудің заттай нормалары

р/с
Атауы Өлшем бірлігі Пайдалану мерзімі Саны Қолдану саласы
1 2 3 4 5 6

1.

Антистеплер

дана

2 жыл

1

1 штаттық бірлікке

2.

Шеті желімдіқысқа жазбаға арналған қағаз

бума
(100 парақ)

1 жыл

4

РММ басшысына, оның орынбасарына, аппарат басшысына

3.

Қораптағы қысқа жазбаға қағаз

қорап
(500 парақ)

1 жыл

3

1 штаттық бірлікке

4.

А4 қағазы

бума
(500 парақ)

1 жыл

12

Мемлекеттік кірістер комитетінің Мемлекеттік кірістер басқармаларының қызметкерлерін қоспағанда,
1 штаттық бірлікке*

бума
(500 парақ)

1 жыл

1

бір мемлекеттік қызмет үшін 250 салық төлеушіге**

5.

Тескіш

дана

3 жыл

1

1 штаттық бірлікке

6.

Күнделік

дана

2 жыл

1

1 штаттық бірлікке

7.

Қағаз қысқыш (үлкен)

бума
(12 дана)

1 жыл

1

1 штаттық бірлікке

8.

Қағаз қысқыш (орташа)

бума
(12 дана)

1 жыл

2

1 штаттық бірлікке

9.

Қағаз қысқыш (кішкентай)

бума
(12 дана)

1 жыл

4

1 штаттық бірлікке

10.

Жай қарындаш

дана

1 жыл

4

1 штаттық бірлікке*

11.

Кеңсе (қойма) кітабы

дана

1 жыл

2

РММ 1 құрылымдық бөлімшесіне

12.

Кеңсе желімі

дана

1 жыл

1

аумақтық бөлімшелерді қоспағанда,
1 штаттық бірлікке

дана

1 жыл

2

аумақтық бөлімшелердің
1 штаттық бірлігіне

13.

Корректор

дана

1 жыл

1

1 штаттық бірлікке

14.

Өшіргіш

дана

1 жыл

1

1 штаттық бірлікке

15.

Сызғыш

дана

1 жыл

1

1 штаттық бірлікке

16.

Науа

дана

3 жыл

1

1 штаттық бірлікке

17.

Түрлі-түсті маркерлер

жиынтық
(4 дана)

1 жыл

1

1 штаттық бірлікке

18.

Органайзер

жиынтық
(10 заттар)

3 жыл

1

1 штаттық бірлікке

19.

Қайшы

дана

2 года

1

1 штаттық бірлікке

20.

Кеңсе пышағы

дана

1 жыл

1

1 штаттық бірлікке

21.

Жүгіртпе-папка

дана

1 жыл

6

1 штаттық бірлікке

22.

"Қол қоюға" былғары папкасы

дана

1 жыл

2

РММ басшысына, оның орынбасарына, аппарат басшысына

23.

Тіркегіш папка

дана

1 жыл

1

1 штаттық бірлікке

24.

Түймелері бар А4 пластик конверттер

дана

1 жыл

1

1 штаттық бірлікке*

25.

Шарикті қаламсап

дана

1 жыл

2

аумақтық бөлімшелерді қоспағанда,
1 штаттық бірлікке*

дана

1 жыл

4

аумақтық бөлімшелердің
1 штаттық бірлігіне

26.

Степлерге арналған скобалар

қорап
(1000 дана)

1 жыл

4

1 штаттық бірлікке

27.

Картоннан жасалған құжат тігілетін папка

дана

1 жыл

4

аумақтық бөлімшелерді қоспағанда,
1 штаттық бірлікке*

дана

1 жыл

8

аумақтық бөлімшелердің
1 штаттық бірлігіне

28.

Скотч

дана

1 жыл

1

1 штаттық бірлікке

29.

Кеңсе қыстырғышы

бума
(100 дана)

1 жыл

2

1 штаттық бірлікке*

30.

Степлер

дана

2 жыл

1

1 штаттық бірлікке

31.

Түрлі-түсті стикерлер

жиынтық
(75 парақ)

1 жыл

2

1 штаттық бірлікке*

32.

Жалпы жазу дәптері

дана

1 жыл

1

1 штаттық бірлікке

33.

Қарындаш ұштағыш

дана

1 жыл

1

1 штаттық бірлікке

34.

Кірістіру - файлы

дана

1 жыл

10

1 штаттық бірлікке

      Ескертпе:

      *Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі жүйесіндегі қызметкерлердің жалпы тиесілік нормаларынан 10% (процент) мөлшерінде қосымша іс-шараларды өткізуге арналған резерв. Кеңсе жабдықтарын және басқа да шығыс материалдарын жіберу Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің аппарат басшысының, ведомство басшысының, аумақтық бөлімше басшысының атына жазылған өтінім бойынша (негіздерін көрсете отырып) қамтамасыз етіледі;

      **Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті басқармаларының қызметкерлері үшін.

      Кеңсе жабдықтарын және басқа да шығыс материалдарын жіберу жұмыс істейтін қызметкерлердің нақты санына беріледі.

      Аббревиатураның толық жазылуы:

      1. РММ – Республикалық мемлекеттік мекеме;

      2. р/с – рет саны.

О внесении изменения в приказ Первого заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан – Министра финансов Республики Казахстан от 31 октября 2019 года № 1199 "Об утверждении натуральных норм обеспечения канцелярскими принадлежностями и другими расходными материалами работников системы Министерства финансов Республики Казахстан"

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 26 марта 2021 года № 250. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 26 марта 2021 года № 22392

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Первого заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан – Министра финансов Республики Казахстан от 31 октября 2019 года № 1199 "Об утверждении натуральных норм обеспечения канцелярскими принадлежностями и другими расходными материалами работников системы Министерства финансов Республики Казахстан" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 19561, опубликован 12 ноября 2019 года в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан) следующее изменение:

      приложение 1 к указанному приказу "Натуральные нормы обеспечения канцелярскими принадлежностями и другими расходными материалами работников Министерства финансов Республики Казахстан, его ведомств и территориальных подразделений" изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту внутренних закупок и активов Министерства финансов Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства финансов Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр финансов
Республики Казахстан
Е. Жамаубаев

  Приложение к приказу
Министра финансов
Республики Казахстан
от 26 марта 2021 года № 250
  Приложение 1 к приказу
Первого заместителя
Премьер-Министра
Республики Казахстан –
Министра финансов
Республики Казахстан
от 31 октября 2019 года № 1199

Натуральные нормы обеспечения канцелярскими принадлежностями и другими расходными материалами работников Министерства финансов Республики Казахстан, его ведомств и территориальных подразделений

№ п/п

Наименование

Единица измерения

Срок службы

Количество

Область применения

1

2

3

4

5

6

1.

Антистеплер

штука

2 года

1

на 1 штатную единицу

2.

Бумага для заметок с клейким краем

пачка
(100 листов)

1 год

4

Руководителю РГУ, его заместителям, руководителю аппарата

3.

Бумага для заметок в коробке

коробка
(500 листов)

1 год

3

на 1 штатную единицу

4.

Бумага А4

пачка
(500 листов)

1 год

12

на 1 штатную единицу, за исключением работников Управлений государственных доходов Комитета государственных доходов*

пачка
(500 листов)

1 год

1

на 250 налогоплательщиков на одну государственную услугу**

5.

Дырокол

штука

3 года

1

на 1 штатную единицу

6.

Ежедневник

штука

2 года

1

на 1 штатную единицу

7.

Зажим для бумаг (большой)

упаковка
(12 штук)

1 год

1

на 1 штатную единицу

8.

Зажим для бумаг (средний)

упаковка
(12 штук)

1 год

2

на 1 штатную единицу

9.

Зажим для бумаг (маленький)

упаковка
(12 штук)

1 год

4

на 1 штатную единицу

10.

Карандаш простой

штука

1 год

4

на 1 штатную единицу*

11.

Канцелярская (амбарная) книга

штука

1 год

2

на 1 структурное подразделение РГУ

12.

Клей канцелярский

штука

1 год

1

на 1 штатную единицу, за исключением территориальных подразделений

штука

1 год

2

на 1 штатную единицу территориального подразделения

13.

Корректор

штука

1 год

1

на 1 штатную единицу

14.

Ластик

штука

1 год

1

на 1 штатную единицу

15.

Линейка

штука

1 год

1

на 1 штатную единицу

16.

Лоток

штука

3 года

1

на 1 штатную единицу

17.

Маркеры цветные

набор
(4 штуки)

1 год

1

на 1 штатную единицу

18.

Органайзер

набор
(10 предметов)

3 года

1

на 1 штатную единицу

19.

Ножницы

штука

2 года

1

на 1 штатную единицу

20.

Нож канцелярский

штука

1 год

1

на 1 штатную единицу

21.

Папка-беговка

штука

1 год

6

на 1 штатную единицу

22.

Папка "На подпись" кожаная

штука

1 год

2

Руководителю РГУ, его заместителям, руководителю аппарата

23.

Папка-регистр

штука

1 год

1

на 1 штатную единицу

24.

Пластиковые конверты А4 с кнопками

штука

1 год

1

на 1 штатную единицу*

25.

Ручка шариковая

штука

1 год

2

на 1 штатную единицу, за исключением территориальных подразделений*

штука

1 год

4

на 1 штатную единицу территориального подразделения

26.

Скобы для степлера

упаковка
(1000 штук)

1 год

4

на 1 штатную единицу

27.

Скоросшиватель картонный

штука

1 год

4

на 1 штатную единицу, за исключением территориальных подразделений*

штука

1 год

8

на 1 штатную единицу территориального подразделения

28.

Скотч

штука

1 год

1

на 1 штатную единицу

29.

Скрепки канцелярские

пачка
(100 штук)

1 год

2

на 1 штатную единицу*

30.

Степлер

штука

2 года

1

на 1 штатную единицу

31.

Стикеры цветные

набор
(75 листов)

1 год

2

на 1 штатную единицу*

32.

Тетрадь общая

штука

1 год

1

на 1 штатную единицу

33.

Точилка для карандашей

штука

1 год

1

на 1 штатную единицу

34.

Файл-вкладыш

штука

1 год

10

на 1 штатную единицу

      Примечание:

      *резерв для проведения дополнительных мероприятий в размере 10 % (процентов) от общей нормы положенности работников системы Министерства финансов Республики Казахстан. Отпуск канцелярских принадлежностей и других расходных материалов обеспечивается по заявкам (с указанием оснований) на имя руководителя аппарата Министерства финансов Республики Казахстан, руководителя ведомства, руководителя территориального подразделения;

      **для работников Управлений государственных доходов Комитета государственных доходов Министерства финансов Республики Казахстан.

      Отпуск канцелярских принадлежностей и других расходных материалов производится на фактическое количество действующих работников.

      Расшифровка аббревиатур:

      1. РГУ – Республиканское государственное учреждение;

      2. п/п – по порядку.