Техникалық жағынан күрделі емес болып табылатын, үлгілік жобалар, үлгілік жобалық шешімдер және қайта қолданылатын жобалар бойынша құрылысы болжанатын денсаулық сақтау, білім беру және тұрғын үй құрылысы салаларындағы объектілерді салу жөніндегі пилоттық жобаларды іске асыру (енгізу) кезінде мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2021 жылғы 9 сәуірдегі № 320 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 12 сәуірде № 22524 болып тіркелді. Бұйрықтың қолданыста болу мерзімі 2022 жылдың 31 желтоқсанына дейін

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Бұйрықтың қолданыста болу мерзімі - 31.12.2022 (бұйрықтың 3 т.)
      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 3 т. қараңыз.

      2008 жылғы 4 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 153-бабының 1-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Техникалық жағынан күрделі емес болып табылатын, үлгілік жобалар, үлгілік жобалық шешімдер және қайта қолданылатын жобалар бойынша құрылысы болжанатын денсаулық сақтау, білім беру және тұрғын үй құрылысы салаларындағы объектілерді салу жөніндегі пилоттық жобаларды іске асыру (енгізу) кезінде мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік сатып алу және квазимемлекеттік секторының сатып алу әдіснамасы департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықтың ҚазақстанРеспубликасыҚаржыминистрлігінің интернет-ресурсындаорналастырылуын;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі және 2022 жылдың 31 желтоқсанына дейін қолданыста болады.

      Қазақстан Республикасының
Қаржы министрі
Е. Жамаубаев

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2021 жылғы 9 сәуірдегі
№ 320 бұйрығымен
бекітілген

Техникалық жағынан күрделі емес болып табылатын, үлгілік жобалар, үлгілік жобалық шешімдер және қайта қолданылатын жобалар бойынша құрылысы болжанатын денсаулық сақтау, білім беру және тұрғын үй құрылысы салаларындағы объектілерді салу жөніндегі пилоттық жобаларды іске асыру (енгізу) кезінде мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидалары

1-тарау. Жалпыережелер

      1. Осы Техникалық жағынан күрделі емес болып табылатын, үлгілік жобалар, үлгілік жобалық шешімдер және қайта қолданылатын жобалар бойынша құрылысы болжанатын денсаулық сақтау, білім беру және тұрғын үй құрылысы салаларындағы объектілерді салу жөніндегі пилоттық жобаларды іске асыру (енгізу) кезінде мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 153-бабының 1-тармағына сәйкес әзірленді және техникалық жағынан күрделі емес болып табылатын, үлгілік жобалар, үлгілік жобалық шешімдер және қайта қолданылатын жобалар бойынша құрылысы болжанатын денсаулық сақтау, білім беру және тұрғын үй құрылысы салаларындағы объектілерді салу жөніндегі пилоттық жобаларды іске асыру (енгізу) кезінде мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру тәртібін айқындайды (бұдан әрі – пилоттық жобалар).

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) құнның ірілендірілген көрсеткіштері – объектілердің қуаты көрсеткішінің өлшем бірлігіне ғимараттар мен құрылыстарды салу құнының ірілендірілген көрсеткіштері (ғимаратқа немесе жалпы құрылысқа, ғимараттың құрылыс көлемінің 1 текше метріне, ғимараттың пайдалы алаңының 1 текше метріне, құрылыстың 1 текше метріне сыйымдылығына (резервуарға, тұндырғышқа, бассейнге), желілік құрылыстың (электр беру желісі, автомобиль жолы, құбыр желісі, электрмен жабдықтау және байланыс кәбілдері) ұзақтығы 1 километрге, ғимараттың, құрылыстың функционалдық мақсатын ескеретін басқа да техникалық сипаттамаларға), құрылыстар мен жұмыс түрлерінің сметалық құнының ірілендірілген көрсеткіштері;

      2) "толық аяқталған" кешенді –құрылыс-жобаларға ведомстводан тыс кешенді сараптама жүргізуді қоспағанда, жобалау және іздестіру жұмыстарын орындауды, "толық аяқталған" құрылысты және көрсетілген жұмыстарға ілеспе тауарлар жеткізуді, қызметтер көрсетуді қамтитын құрылыс жөніндегі кешенді жұмыстар.

      Осы Қағидаларда пайдаланатын өзге ұғымдар Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасымен айқындалған мағынада қолданылады.

2-тарау. Техникалық жағынан күрделі емес болып табылатын, үлгілік жобалар, үлгілік жобалық шешімдер және қайта қолданылатын жобалар бойынша құрылысы болжанатын денсаулық сақтау, білім беру және тұрғын үй құрылысы салаларындағы объектілерді салу жөніндегі пилоттық жобаларды іске асыру (енгізу) кезінде мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру тәртібі

      3. Пилоттық жобаларды іске асыру (енгізу) "Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы" 2001 жылғы 16 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабына сәйкес тапсырыс беруші әзірлеген ғимараттар мен құрылыстарды салу құнының ірілендірілген көрсеткіштерінің негізінде "толық аяқталған" объектілерін кешенді салу бойынша жұмыстарды мемлекеттік сатып алу кезінде жүзеге асырылады.

      4. Егер әлеуетті өнім берушінің конкурсқа қатысуға өтінімінің бағасы конкурсқа бөлінген бағадан 30 (отыз) пайыздан астам төмен болған жағдайда, демпингтік болып танылады.

      5. Осы Қағидалар өзіне мыналар:

      1) жобалау-сметалық құжаттаманы әзірлеу (байланыстыру);

      2) құрылыс-монтаж жұмыстары бойынша бірыңғай лот құрамында мемлекеттік сатып алуды өткізуді қамтиды.

      6.Пилоттық жоба бойынша жұмыстарды мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезінде конкурстық құжаттама біліктілік талаптары мен құнның ірілендірілген көрсеткіштерін қамтиды.

      7. Әлеуетті өнім берушілердің біліктілік талаптарына және конкурстық құжаттама талаптарына сәйкестігі тұрғысынан конкурсқа қатысуға өтінімдерді қарау нәтижелері бойынша қорытындылар хаттамасы ресімделеді, оған конкурстық комиссияның барлық мүшелері мемлекеттік сатып алу веб-порталында қол қояды және конкурстық комиссияның хатшысы конкурсқа қатысуға өтінімдер берген барлық әлеуетті өнім берушілерді автоматты түрде хабардар ете отырып, мемлекеттік сатып алу веб-порталында қорытындылар туралы шешім қабылданған күні орналастырады.

      8. Конкурстық құжаттама конкурстық баға ұсынысына әсер ететін мынадай өлшемшарттарды:

      1) төленген салықтардың көрсеткішін;

      2) жұмыс тәжірибесін көздейді.

      9. Егер әлеуетті өнім берушінің төленген салықтар көрсеткіші 3 (үш) пайыздан жоғары болған жағдайда, мемлекеттік сатып алу веб-порталы 0,1 (бірден он) пайыздан асатын әрбір пайыз үшін 0,1 (бірден он) пайыз мөлшерінде, бірақ 3 (үш) пайыздан аспайтын шартты жеңілдік автоматты түрде береді.

      10. Егер әлеуетті өнім берушінің жаңа құрылыс бойынша бас мердігер ретінде жұмыс тәжірибесі болған жағдайда, конкурстық комиссия әлеуетті өнім берушінің сатып алынатын жұмыстар нарығында, оның ішінде конкурс нысанасы болып табылатын ұқсайтын (ұқсас) жұмыс түрлері бойынша жұмыс тәжірибесі бар әрбір жыл үшін 1 (бір) пайыз мөлшерінде шартты жеңілдік береді.

      Егер 1 (бір) жыл ішінде әлеуетті өнім беруші конкурста сатып алынатын, оның ішінде біреуден артық құрылыс объектісінде осындай (ұқсас) жұмыс түрлері бойынша жұмыстарды орындаған жағдайда, конкурстық комиссия келесі әрбір құрылыс объектісі үшін 0,2 (оннан екі) пайыз мөлшерінде шартты жеңілдік береді.

      Осы өлшемшарттың конкурсқа қатысуға өтінімнің шартты бағасына жиынтық пайыздық әсері 5 (бес) пайыздан аспайды.

      Қосалқы мердігер ретіндегі жұмыс тәжірибесі ескерілмейді.

      11. Конкурстық баға ұсыныстарының шартты бағалары тең болған кезде, мемлекеттік кірістер органдарының ақпараттық жүйелерінің деректеріне сәйкес веб-портал автоматты түрде айқындайтын төлеген салықтарының үлкен көрсеткіші бар конкурсқа қатысушы жеңімпаз деп танылады.

      12. Жобаларға ведомстводан тыс кешенді сараптама, инжинирингтік қызметтер (техникалық және авторлық қадағалау, жобаны басқару) жүргізу жөніндегі жұмыстарды мемлекеттік сатып алуды жүргізу тәртібін тапсырыс берушілер Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы заңнамасына сәйкес жүзеге асырады.

      13. Осы Қағидалармен реттелмеген қатынастар "Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 11 желтоқсандағы № 648 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12590 болып тіркелген) Мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларымен реттеледі.

On approval of the Rules of public procurement in the implementation (introduction) of pilot projects for the construction of facilities in the sectors of health, education and housing, that are not technically complex, the construction thereof is supposed to be on standard designs, standard design solutions and re-use projects

Order No. 320 of the Minister of Finance of the Republic of Kazakhstan dated April 9, 2021. Registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on April 12, 2021 under No. 22524. The order is valid until December 31, 2022

      Unofficial translation

      Footnote. Valid until December 31, 2022 in accordance with paragraph 3 of this order.
      Footnote. Valid until December 31, 2022 as per paragraph 3 hereof.

      Under paragraph 1 of Article 153 of the Budget Code of the Republic of Kazakhstan dated December 4, 2008, I HEREBY ORDER:

      1. That the attached Rules for public procurement in the implementation (introduction) of pilot projects for the construction of facilities in health, education and housing, that are not technically complex, the construction thereof is supposed to be on standard designs, standard design solutions and reuse projects shall be approved.

      2. That, pursuant to the procedure established by the legislation of the Republic of Kazakhstan, the Department of Public Procurement Law and Quasi-Public Sector Procurement of the Ministry of Finance of the Republic of Kazakhstan shall ensure:

      1) the state registration hereof with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) placing this order on the website of the Ministry of Finance of the Republic of Kazakhstan;

      3) within ten working days after the state registration hereof with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan, submission to the Legal Service Department of the Ministry of Finance of the Republic of Kazakhstan of information on the implementation of measures under sub-paragraphs 1) and 2) of this paragraph.

      3. That this order shall take effect ten calendar days after the date of its first official publication and shall remain in effect until December 31, 2022.

      Minister of Finance
of the Republic of Kazakhstan
Y. Zhamaubayev

  Approved
by Order of the
Minister of Finance of the
Republic of Kazakhstan No. 320
of April 9, 2021

Rules for public procurement in the implementation (introduction) of pilot projects for the construction of facilities in health, education and housing, that are not technically complex, the construction thereof is supposed to be on standard designs, standard design solutions and re-use projects

Chapter 1. General provisions

      1. These Rules for public procurement in the implementation (introduction) of pilot projects for the construction of facilities in health, education and housing, that are not technically complex, the construction thereof is supposed to be on standard designs, standard design solutions and re-use projects have been elaborated in conformity with paragraph 1 of article 153 of the Budget Code of the Republic of Kazakhstan dated December 4, 2008 (hereinafter - Rules) and determine the order of public procurement implementation during realization (implementation) of pilot projects on construction of facilities in healthcare, education and housing, that are technically non-complex, the construction whereof is expected on standard designs, standard design solutions and reusable designs (hereinafter - pilot projects).

      2. The following terms are used in these Rules:

      1) integrated cost indices - integrated cost indices for construction of buildings and structures per unit of measurement of capacity of facilities (per building or structure as a whole, per 1 cubic meter of building volume, per 1 cubic meter of usable building area, per 1 cubic meter of facility capacity (tank, reservoir, pool), per 1 kilometer of linear structure (power transmission line, highway, pipeline, power supply and communication cables), for other technical characteristics, considering the functional purpose of the building, the structure), the aggregate indicators of the estimated cost of the structures and types of work;

      2) turnkey construction" means comprehensive construction work, including design and survey work, turnkey construction and related supply of goods and services, excluding the performance of a comprehensive non-departmental expert review of projects.

      Other terms used herein shall have the meanings as specified by the legislation of the Republic of Kazakhstan on public procurement.

Chapter 2. The procedure for the organization of public procurement in the implementation (introduction) of pilot projects for the construction of facilities in the sectors of health, education and housing, that are not technically complex, the construction thereof is supposed to be on standard designs, standard design solutions and reuse projects

      3. Pilot projects shall be implemented (introduced) in public procurement of works on complex turnkey construction of facilities based on the aggregated cost indicators of buildings and structures developed by the customer as per Article 20 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated July 16, 2001 “On Architectural, Urban Planning and Construction Activities in the Republic of Kazakhstan”.

      4. The tender price of a potential supplier shall be considered a dumping tender if it is lower than the tender price by over thirty (30) percent.

      5. These Rules shall include the conduct of public procurement as part of a single lot for:

      1) development (binding) of design and estimate documentation;

      2) construction and installation work.

      6. When purchasing public works under the pilot project, the tender documentation shall contain qualification requirements and aggregated cost indicators.

      7. Based on the results of consideration of applications for participation in the competition for the qualification requirements and the requirements of the tender documentation, a protocol of results shall be drawn up, that is signed on the web portal of public procurement by all members of the tender commission and is posted by the secretary of the tender commission on the day of the decision on the results on the web portal of public procurement with automatic notification of all potential suppliers who have applied for participation in the competition.

      8. The tender documents shall stipulate the following criteria affecting the competitive price tender:

      1) tax payment rate;

      2) work experience.

      9. If the potential supplier has a tax paid rate in excess of three (3) percent, the Public Procurement Web Portal shall automatically assign a conditional discount for each tax paid rate in excess of one-tenth (0.1) percent, but not to exceed three (3) percent.

      10. If the potential supplier has experience as a general contractor for new construction, the tender commission shall assign a conditional discount of one (1) percent for each year of the potential supplier's experience in the market of the works being purchased, including similar (identical) types of works, being the subject of the tender.

      If the potential supplier has performed the work purchased in the tender, including similar (identical) types of work, on over one construction project within 1 (one) year, the tender commission shall assign a conditional discount of 0.2 (two-tenths) percent for each subsequent construction project.

      The cumulative percentage impact on the notional tender price of this criterion shall not exceed five (5) percent.

      Experience as a subcontractor shall not be regarded.

      11. In case of equality of conditional prices of tender price bids, the winner shall be the tenderer who has the highest indicator of taxes paid, determined by the web portal of public procurement automatically as per the information systems of state revenue authorities.

      12. Public procurement procedures for works on a comprehensive non-departmental examination of projects, engineering services (technical and author's supervision, project management) shall be implemented by customers under the legislation of the Republic of Kazakhstan on architectural, urban planning and construction activities in the Republic of Kazakhstan.

      13. Juridical relations not regulated herein shall be governed by the Rules for Public Procurement approved by Order No. 648 of the Minister of Finance of the Republic of Kazakhstan dated December 11, 2015 "On Approval of the Rules for Public Procurement" (recorded in the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts under No. 12590).