Көлік құралдарын электрондық кедендік алып жүруді қолдану, сондай-ақ мемлекеттік кірістер органдарының, декларанттың, халықаралық автомобиль тасымалдарын қадағалау ақпараттық жүйесінің ұлттық операторының және тасымалдаушының көлік құралдарын электрондық кедендік алып жүру кезінде өзара іс-қимыл жасау қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2021 жылғы 28 сәуірдегі № 407 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 28 сәуірде № 22649 болып тіркелді

      "Қазақстан Республикасындағы кедендік реттеу туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің 437-бабының 6-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса берілген Көлік құралдарын электрондық кедендік алып жүруді қолдану, сондай-ақ мемлекеттік кірістер органдарының, декларанттың, халықаралық автомобиль тасымалдарын қадағалау ақпараттық жүйесінің ұлттық операторының және тасымалдаушының көлік құралдарын электрондық кедендік алып жүру кезінде өзара іс-қимыл жасау қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсына орналастырылуын;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Қаржы министрі
Е. Жамаубаев

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2021 жылғы 28 сәуірдегі
№ 407 бұйрығымен
бекітілген

Көлік құралдарын электрондық кедендік алып жүруді қолдану, сондай-ақ мемлекеттік кірістер органдарының, декларанттың, халықаралық автомобиль тасымалдарын қадағалау ақпараттық жүйесінің ұлттық операторының және тасымалдаушының көлік құралдарын электрондық кедендік алып жүру кезінде өзара іс-қимыл жасау қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Көлік құралдарын электрондық кедендік алып жүруді қолдану, сондай-ақ мемлекеттік кірістер органдарының, декларанттың, халықаралық автомобиль тасымалдарын қадағалау ақпараттық жүйесінің ұлттық операторының және тасымалдаушының көлік құралдарын электрондық кедендік алып жүру кезінде өзара іс-қимыл қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Қазақстан Республикасындағы кедендік реттеу туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 437-бабының 6-тармағына сәйкес әзірленді және кедендік транзит кедендік рәсіміне сәйкес тауарларды тасымалдайтын көлік құралдарын электрондық кедендік алып қолдану, сондай-ақ мемлекеттік кірістер органдарының, декларанттың, халықаралық автомобиль тасымалдарын қадағалау ақпараттық жүйесінің ұлттық операторының және тасымалдаушының көлік құралдарын электрондық кедендік алып жүруді жүзеге асыру кезінде өзара іс-қимыл тәртібін айқындайды.

      2. Көлік құралдарын электрондық кедендік алып жүру байланыс арналары бойынша сигнал беру арқылы көлік құралының орналасқан жерін және навигациялық пломбаның тұтастығын анықтауға мүмкіндік беретін спутниктік навигация жүйесінің техникалық жабдығы (бұдан әрі – навигациялық пломба) орнатылған көлік құралының кедендік транзит кедендік рәсіміне сәйкес өткізілуін қадағалау арқылы халықаралық автомобиль тасымалдарын қадағалаудың ақпараттық жүйесінің ұлттық операторы жүзеге асырады.

      Ұлттық операторды Қазақстан Республикасының "Автомобиль көлігі туралы" Заңының (бұдан әрі – Заң) 14-1-бабына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайды.

      Ұлттық оператор автоматтандырылған жұмыс орындарын орнату арқылы мемлекеттік кірістер органдарына халықаралық автомобиль тасымалдарын қадағалаудың ақпараттық жүйесіне рұқсат береді.

      3. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) жөнелтуші кеден органы – тауарларды кедендік транзиттің кедендік рәсімімен орналастыруға байланысты кедендік операцияларды жасайтын мемлекеттік кірістер органы;

      2) межелі кеден органы – қызмет аймағында (өңірінде) жөнелтуші кеден органы айқындаған тауарларды жеткізу орны бар не кедендік транзит кедендік рәсімінің қолданысын аяқтайтын мемлекеттік кірістер органы;

      3) мемлекеттік кірістер органы – құзыреті шегінде салықтардың және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдердің түсуін қамтамасыз етуді, Қазақстан Республикасындағы кедендік реттеуді, Қазақстан Республикасының заңнамасында осы органның жүргізуіне жатқызылған әкімшілік құқық бұзушылықтардың алдын алу, анықтау, жолын кесу және ашу жөніндегі өкілеттіктерді жүзеге асыратын, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де өкілеттіктерді орындайтын мемлекеттік орган;

      4) навигациялық пломбаны белсендіру – навигациялық пломбаны ұлттық оператордың ақпараттық жүйесінде бақылауға қою және тауарларды тасымалдауды бақылауды бастау;

      5) навигациялық пломбаны өшіру – салынған навигациялық пломбаны ұлттық оператордың ақпараттық жүйесіндегі бақылаудан алу және тауарларды тасымалдауды қадағалауды аяқтау;

      6) уәкілетті лауазымды адам – кедендік транзит кедендік рәсіміне байланысты кедендік операцияларды жүзеге асыратын мемлекеттік кірістер органдарының немесе Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттің кеден органдарының қызметкері;

      7) ұлттық оператор – транзиттік тасымалдауды қадағалауды қамтамасыз ететін, навигациялық пломбаларды пайдалана отырып, қадағалау жүйесінің ұлттық операторы ретінде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес айқындалған заңды тұлға;

      8) штаттан тыс жағдай – навигациялық пломба сигналын 3 (үш) сағаттан артық жоғалту, навигациялық пломбаны рұқсатсыз алу, жүру маршрутынан ауытқу (егер мұндай маршрут белгіленген болса) жатады.

      4. Ұлттық оператор Заңның 14-1-бабына сәйкес Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасына сәйкес тасымалдаушыларға навигациялық пломбаларды пайдалана отырып, электрондық кедендік алып жүруді жөніндегі көрсетілетін қызметтерді ұсынады.

2-тарау. Көлік құралдарын электрондық кедендік алып жүруді қолдану тәртібі

      5. Көлік құралдарын электрондық кедендік алып жүру туралы шешімді Кодекстің 437-бабының 2-тармағына сәйкес өткізілетін тауарларға қатысты тәуекелдерді басқару жүйесі айқындайтын жағдайларда тауарларды кедендік транзит кедендік рәсімімен орналастыруға байланысты кедендік операцияларды жасайтын мемлекеттік кірістер органының басшысы қабылдайды.

      Мемлекеттік кірістер органы көлік құралдарын электрондық кедендік алып жүруді қолдану туралы шешім қабылдаған жағдайда, Кодекстің 437-бабының 5-тармағына сәйкес мемлекеттік кірістер органы декларантқа, тасымалдаушыға және халықаралық автомобиль тасымалдарын қадағалау ақпараттық жүйесінің ұлттық операторына осындай шешім қабылданғаны туралы хабарлайды және осындай шешім қабылданған кезден бастап 24 (жиырма төрт) сағаттан кешіктірмей көлік құралдарын электрондық кедендік алып жүруді ұйымдастырады.

      6. Навигациялық пломбалар салуды және алуды, сондай-ақ оларды іске қосуды және деактивациялауды мемлекеттік кірістер органдары ұлттық оператордың жауапты адамының қатысуымен жүзеге асырады.

      7. Тәуекелдерді басқару жүйесінде айқындалатын жағдайларда мемлекеттік кірістер органдары электрондық кедендік алып жүруді жүзеге асыруды ұйымдастырады.

      Бұл ретте, жөнелтуші кеден органының уәкілетті лауазымды тұлғасы тауарлары бар автокөлік құралына кедендік қарап-тексеруді жүргізеді, оның нәтижесі бойынша "Кедендік құжаттардың нысандары туралы" Кеден одағы комиссиясының 2010 жылғы 20 мамырдағы № 260 шешімімен бекітілген нысан бойынша көлік құралдарын қарап-тексеру актісін жасайды.

      Көлік құралдарын электрондық кедендік алып жүруді қолдану туралы ақпарат жедел байланыс арналары арқылы межелі кеден органына жіберіледі.

      Кедендік транзит кедендік рәсіміне сәйкес декларацияланатын тауарларды тасымалдаушы не декларант транзиттік декларацияның тіркеу нөмірі туралы мәліметтерді (егер транзиттік декларация жөнелтуші кеден органына электрондық құжат түрінде ұсынылған жағдайда) немесе транзиттік декларацияны (оның көшірмесін) не транзиттік декларация ретінде пайдаланылатын көліктік (тасымалдау), коммерциялық құжаттарды (егер транзиттік декларация жөнелтуші кеден органына қағаз жеткізгіште ұсынылған жағдайда) ұсынады.

      8. Мемлекеттік кірістер органы ресімдегеннен және кедендік транзит кедендік рәсіміне сәйкес декларацияланатын тауарларды тасымалдаушы не декларант осы Қағидалардың 7-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынғаннан кейін жөнелтуші кеден органының уәкілетті лауазымды адамы Кодекстің 193-бабының 1-тармағында көзделген мерзімдерде ұлттық операторға навигациялық пломбаны салу және іске қосу туралы хабарлайды.

      Ұлттық операторға жіберілетін ақпарат мынадай мәліметтерді қамтиды:

      1) навигациялық пломбаның бірегей нөмірі;

      2) транзиттік декларацияның нөмірі;

      3) көлік құралының мемлекеттік тіркеу нөмірі;

      4) межелі кеден органының коды мен атауы;

      5) кедендік транзит мерзімі;

      6) тасымалдау маршруты.

      Пайдаланылатын навигациялық пломбалардың саны алып жүретін көлік құралының жүк бөліктерінің санына және (немесе) конструктивтік ерекшеліктеріне қарай айқындалады.

      Көлік құралының жүк бөлігінің тиек құрылғысына навигациялық пломбаларды салу жөнелтуші кеден органының кедендік бақылау аймағында жүзеге асырылады.

      9. Жөнелтуші кеден органының уәкілетті лауазымды адамы ұлттық оператордың уәкілетті тұлғасының қатысуымен көлік құралының жүк бөлігінің тиек құрылғысына навигациялық пломба салады, содан кейін ұлттық оператор оны іске қосады және жөнелтуші кеден органының уәкілетті лауазымды адамынан алынған, осы Қағидалардың 8-тармағында көрсетілген ақпаратты енгізеді.

      10. Жөнелтуші кеден органының уәкілетті лауазымды адамы навигациялық пломба салғаннан және ұлттық оператор пломбаны іске қосқаннан кейін көлік құралының орналасқан жері және навигациялық пломбаның мемлекеттік кірістер органдары пайдаланатын ақпараттық жүйеде тұтастығы туралы сигналдың түсуін тексереді.

      11. Ұлттық оператор жөнелтуші кеден органынан межелі кеден органына дейінгі барлық жүру жолында ілесіп жүретін көлік құралын қадағалауды қамтамасыз етеді.

      Көлік құралдарын электрондық кедендік алып жүруді жүзеге асыру процесінде штаттан тыс жағдайлар туындаған кезде ұлттық оператор штаттан тыс жағдай туындағаннан кейін бір сағаттан кешіктірілмейтін мерзімде жөнелтуші және межелі кеден органының уәкілетті лауазымды адамдарын хабардар етеді.

      12. Алып жүретін көлік құралдары жеткізу орнына келгеннен кейін кедендік транзит кедендік рәсімінің қолданылуы аяқталғанға дейін Кодекстің 231-бабының 2-тармағына сәйкес тасымалдаушы көлік құралын межелі кеден органының қызмет аймағындағы кедендік бақылау аймағында орналастырады, онда межелі кеден органының уәкілетті лауазымды адамы жүк бөліктерінен навигациялық пломбаны алуды және оны ұлттық операторға беруді қамтамасыз етеді.

      13. Кедендік транзит кедендік рәсімінің әрекетінің аяқталуына байланысты кедендік операцияларды жасау кезеңінде көлік құралдарын электрондық кедендік алып жүру аяқталады.

      Кедендік транзит кедендік рәсімінің қолданысын аяқтау үшін тасымалдаушы не "Тауарлар мен көлік құралдарының келуі мен кедендік транзитінің кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 16 ақпандағы № 216 бұйрығымен (нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 16535 болып тіркелген) (бұдан әрі – Тіркеу қағидалары) бекітілген осы Кедендік транзит кедендік рәсімінің қолданысын аяқтау үшін ұсынылатын құжаттарды беруді тіркеу қағидаларының 3-тармағына сәйкес кедендік транзит кедендік рәсімімен орналастырылған тауарлардың декларанты кедендік декларацияның тіркеу нөмірі туралы мәліметтерді (егер транзиттік декларация жөнелтуші кеден органына электрондық құжат түрінде ұсынылған жағдайда) немесе транзиттік декларацияны (оның көшірмесін) не транзиттік декларация ретінде пайдаланылатын көліктік (тасымалдау), коммерциялық не кедендік транзиттің кедендік рәсіміне сәйкес тауарларды шығару туралы жөнелтуші кеден органының белгілері бар өзге де құжаттарды, сондай-ақ тауарларға қатысты өзінде бар басқа да құжаттарды (егер транзиттік декларация жөнелтуші кеден органына қағаз тасымалдағышта ұсынылса) межелі кеден органына ұсынады.

      Тіркеу қағидаларының 8-тармағына сәйкес кедендік транзит кедендік рәсімінің қолданылуын аяқтау үшін ұсынылған құжаттарды беруді тіркегеннен кейін уәкілетті лауазымды адам кедендік транзит кедендік рәсімінің қолданылуын аяқтағанға дейін Кодекстің 231-бабының 7-тармағында көзделгеннен аспайтын мерзімде, электрондық кедендік алып жүрумен келген көлік құралын кедендік қарап тексеруді жүргізеді, оның нәтижелері бойынша қарап тексеру актісі жасалады (межелі кеден органында жасалады).

      Салынған навигациялық пломбалар мен көлік құралының жүк бөліктерінің тұтастығы, көлік құралдарын электрондық кедендік алып жүру кезінде штаттан тыс жағдайлар, сондай-ақ тауарларға рұқсатсыз қол жеткізу іздері туралы ұлттық оператордан ақпарат болмаған жағдайда межелі кеден органының уәкілетті лауазымды адамы көлік құралын электрондық кедендік алып жүруді аяқтайды.

      Көлік құралдарын электрондық кедендік алып жүруді аяқтау үшін уәкілетті лауазымды адам Кодекстің 231-бабының 7-тармағында көзделген мерзімдерде ұлттық операторға навигациялық пломбаны өшіру қажеттігі туралы ақпаратты жібереді, содан кейін көлік құралының жүк бөлігінің бекіту құрылғысынан пломбаны алып тастайды.

      Ұлттық операторға жіберілетін ақпарат мынадай мәліметтерді қамтиды:

      1) навигациялық пломбаның бірегей нөмірі,

      2) транзиттік декларацияның нөмірі,

      3) көлік құралының мемлекеттік тіркеу нөмірі.

      14. Ұлттық оператор осы Қағидалардың 13-тармағында көрсетілген ақпаратты алғаннан кейін бір сағаттан кешіктірілмейтін мерзімде навигациялық пломбаны өшіреді.

      Көлік құралының жүк бөлігінің бекіту құрылғысынан навигациялық пломбаларды алып тастау межелі кеден органының кедендік бақылау аймағында жүзеге асырылады.

      15. Кедендік бақылауды жүргізу нәтижелері бойынша келген тауарлар транзиттік декларацияда көрсетілген тауарлар туралы мәліметтерге сәйкес келмейтіндігі анықталған, оған сәйкес тауарлар жеткізу орнына не жүру жолында осы тауарларға қатысты құқыққа қарсы әрекеттер (ауыстыру, санының (сапасының) өзгеруі) жасалғаны не ұлттық оператордан көлік құралын электрондық кедендік алып жүру процесінде штаттан тыс жағдай туралы ақпарат келіп түскен жағдайда, мұндай тауарлар Еуразиялық экономикалық одақтың және (немесе) Қазақстан Республикасының кеден заңнамасын бұзу тәуекелінің жоғары деңгейі санатына жатады.

      Мұндай тауарларға қатысты Кодекстің 231-бабының 8-тармағында көзделген мерзімдерде электрондық кедендік алып жүрумен келген көлік құралына кедендік жете тексеріп қарау жүргізіледі, оның нәтижелері бойынша "Кедендік құжаттардың нысандары туралы" Кеден одағы Комиссиясының 2010 жылғы 20 мамырдағы № 260 шешімімен бекітілген нысан бойынша кедендік жете тексеріп қарау актісі (межелі кеден органында жасалады) жасалады.

3-тарау. Мемлекеттік кірістер органдарының, декларанттың, халықаралық автомобиль тасымалдарын қадағалау ақпараттық жүйесінің ұлттық операторының және тасымалдаушының электрондық кедендік алып жүру кезіндегі өзара іс-қимыл тәртібі

      16. Мемлекеттік кірістер органы ұлттық оператормен өзара іс-қимыл жасайды.

      Осындай өзара іс-қимыл шеңберінде мемлекеттік кірістер органы:

      ұлттық операторға көлік құралдарын электрондық кедендік алып жүруді қолдану/аяқтау туралы шешім қабылдау туралы ақпаратты жеткізеді;

      осы Қағидалардың 8 және 13-тармақтарында көрсетілген ақпарат негізінде навигациялық пломбалардың салынуын/жойылуын қамтамасыз етеді;

      ұлттық оператор:

      Қазақстан Республикасының аумағы бойынша көлік құралдарын электрондық кедендік алып жүруді жүзеге асыру кезінде ұлттық оператордың ақпараттық жүйесіне қолжетімділік береді;

      осы Қағидалардың 8 және 13-тармақтарында көрсетілген ақпарат негізінде навигациялық пломбаларды іске қосуды/өшіруді қамтамасыз етеді;

      осы Қағидалардың 3-тармағына сәйкес көлік құралдарын электрондық кедендік алып жүруді қолдана отырып өткізілетін көлік құралы және тіркелген штаттан тыс жағдайлар туралы мәліметтерді жеткізеді.

      17. Мемлекеттік кірістер органы кедендік транзит кедендік рәсіміне сәйкес декларацияланатын тауарлардың декларантымен және тасымалдаушымен өзара іс-қимыл жасайды.

      Осындай өзара іс-қимыл шеңберінде:

      мемлекеттік кірістер органы кедендік транзит кедендік рәсіміне сәйкес декларацияланатын тауарлардың декларантына және тасымалдаушыға көлік құралдарын электрондық кедендік алып жүруді қолдану/аяқтау туралы шешім қабылдау туралы ақпаратты жеткізеді;

      кедендік транзит кедендік рәсіміне сәйкес декларацияланатын тауарлардың декларанты және тасымалдаушы осы Қағидалардың 7 және 13-тармақтарында көзделген құжаттар мен мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етеді.

      18. Ұлттық тасымалдаушы кедендік транзит кедендік рәсіміне сәйкес декларацияланатын тауарлардың декларантымен және тасымалдаушымен өзара іс-қимыл жасайды.

      Осындай өзара іс-қимыл шеңберінде:

      ұлттық оператор Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасына сәйкес кедендік транзит кедендік рәсіміне сәйкес декларацияланатын тауарлардың декларантымен және тасымалдаушымен навигациялық пломбаларды қолдана отырып, көлік құралын электрондық кедендік алып жүруді жүзеге асыру бойынша қызметтер көрсетуге шарт жасасады.

On approval of the Rules for application of electronic customs escort of means of transport, as well as the interaction between the state revenue bodies, the declarant, the national operator of the information system for tracking international road transport and the carrier in electronic customs escort of means of transport

Order of the Minister of Finance of the Republic of Kazakhstan dated April 28, 2021 No. 407. Registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on April 28, 2021 No. 22649

      Unofficial translation

      In accordance with clause 6 of Article 437 of the Code of the Republic of Kazakhstan “On customs regulation in the Republic of Kazakhstan” I HEREBY ORDER:

      1. To approve the attached Rules for application of electronic customs escort of means of transport, as well as the interaction between the state revenue bodies, the declarant, the national operator of the information system for tracking international road transport and the carrier in electronic customs escort of means of transport.

      2. The State Revenue Committee of the Ministry of Finance of the Republic of Kazakhstan in accordance with the procedure established by the legislation of the Republic of Kazakhstan shall ensure:

      1) state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) placement of this order on the Internet resource of the Ministry of Finance of the Republic of Kazakhstan;

      3) within ten working days after the state registration of this order with the Ministry of Justice, submission to the Department of Legal Service of the Ministry of Finance of the Republic of Kazakhstan of information about execution of measures, stipulated by subclauses 1) and 2) of this clause.

      3. This order shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the date of its first official publication.

      Minister of Finance
of the Republic of Kazakhstan
Ye. Zhamaubayev

  Approved by the Order of the
Minister of Finance
of the Republic of Kazakhstan
dated April 28, 2021 No. 407

Rules
for application of electronic customs escort of means of transport, as well as the interaction between the state revenue bodies, the declarant, the national operator of the information system for tracking international road transport and the carrier in electronic customs escort of means of transport

Chapter 1. General provisions

      1. These Rules for application of electronic customs escort of means of transport, as well as the interaction between the state revenue bodies, the declarant, the national operator of the information system for tracking international road transport and the carrier in electronic customs escort of means of transport (hereinafter referred to as the Rules) have been developed in accordance with clause 6 of Article 437 of the Code of the Republic of Kazakhstan “On customs regulation in the Republic of Kazakhstan” (hereinafter referred to as the Code) and shall determine the procedure for application of the electronic customs escort of means of transport, transporting goods in accordance with the customs procedure of customs transit, as well as interaction of state revenue bodies, the declarant, the national operator of the information system for tracking international road transport and the carrier in electronic customs escort of means of transport.

      2. The electronic customs escort of means of transport shall be carried out by the national operator of the information system for tracking international road transport, by tracking of the vehicle being moved in accordance with the customs procedure of customs transit, on which technical equipment of the system of satellite navigation (hereinafter referred to as the navigation seal) is affixed that allows to determine the location of a vehicle and the integrity of the navigation seal, by transmitting a signal through communication channels.

      The national operator shall be determined by the Government of the Republic of Kazakhstan in accordance with Article 14-1 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On Automobile Transport” (hereinafter referred to as the Law).

      The national operator provides access for the state revenue bodies to the information system for tracking international road transport, through establishing automatized work places.

      3. In these Rules, the following concepts are used:

      1) customs office of departure – the state revenue body that performs customs operations related to the placement of goods under the customs procedure of customs transit;

      2) customs office of destination – state revenue authority in the zone (region) of activity of which the place of delivery of goods determined by the customs authority of departure is located, or which completes the operation of the customs procedure of customs transit;

      3) state revenue body – a state body that, within its competence, ensures the receipt of taxes and other obligatory payments to the budget, customs regulation in the Republic of Kazakhstan, the powers to prevent, detect, suppress and disclose administrative offenses referred by the legislation of the Republic of Kazakhstan to the jurisdiction of this body, as well as exercising other powers provided by the legislation of the Republic of Kazakhstan;

      4) activation of a navigation seal – putting the navigation seal to control in the information system of the national operator and starting to monitor the transportation of goods;

      5) deactivation of a navigation seal – removal of affixed navigation seal from control in the navigation system of the national operator and the end of monitoring the transportation of goods;

      6) authorized officer – an employee of state revenue authorities or customs authorities of a member state of the Eurasian Economic Union carrying out customs operations related to the customs procedure of customs transit;

      7) national operator – a legal entity determined in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan as a national operator of a tracking system using navigation seals, providing tracking of transit transportation;

      8) non-routine situation – loss of the navigation seal signal for more than 3 (three) hours, unauthorized removal of the navigation seal, deviation from the route (if such a route is established);

      4. National operator, in accordance with Article 14-1 of the Law, provides the carriers with services on electronic customs escort using navigation seals in accordance with civil legislation of the Republic of Kazakhstan.

Chapter 2. Procedure of application of the electronic customs escort of means of transport

      5. The decision on electronic customs escort of means of transport shall be made by the head of the state revenue body that performs customs operations related to the placement of goods under the procedure of customs transit in cased determined by the risk management system, in relation of goods, transported in accordance with clause 2 of Article 437 of the Code.

      В If the state revenue authority decides to apply electronic customs escort of vehicles, the state revenue authority, in accordance with clause 5 of Article 437 of the Code, shall inform the declarant, the carrier and the national operator of the information system for tracking international road transport of making such a decision and organizes electronic customs escort of means of transport no later than 24 (twenty-four) hours from the date of such decision.

      6. Affixing and removal of navigation seals, as well as their activation and deactivation shall be carried out by state revenue bodies in presence of the responsible person of the national operator.

      7. In cases determined by the risk management system, the state revenue authorities shall organize the implementation of electronic customs escort.

      At the same time, the authorized officer of the customs office of departure shall carry out the customs inspection of a vehicle with goods, by results of which an act of customs inspection of the vehicle in the form approved by the decision of the Commission of the Customs Union dated May 20, 2010 No. 260 "On the forms of customs documents".

      Information on the use of electronic customs escort of transport means shall be sent to the customs office of destination via operational communication channels.

      A carrier or a declarant of goods, declared in accordance with the customs procedure of customs transit, shall provide information about the registration number of a transit declaration (in case if the transit declaration was presented to the customs office of departure in the form of an electronic document) or a transit declaration (its copy) or transport (shipping) commercial documents used as a transit declaration (in case if the transit declaration was presented to the customs office of departure on paper).

      8. After registration by the state revenue authority and the provision by the carrier or the declarant of goods declared in accordance with the customs procedure of customs transit, the documents specified in paragraph 7 of these Rules, authorized officer of the customs office of departure, within the time limits stipulated by clause 1 of Article 193 of the Code, shall inform the national operator about affixing and activation of a navigation seal.

      Information, sent to the national operator, shall contain the following information:

      1) unique number of the navigation seal;

      2) number of transit declaration;

      3) state registration number of the vehicle;

      4) code and name of the customs office of destination;

      5) period of customs transit;

      6) transportation route.

      The number of navigation seals used shall be determined based on the number and (or) design features of the cargo compartments of the escorted vehicle.

      Affixing navigation seals on the locking device of the cargo compartment of the vehicle shall be carried out in the zone of customs control of the customs office of departure.

      9. An authorized officer of the customs office of departure, in presence of an authorized person of the national operator, shall affix a navigation seal on the locking device of the cargo compartment of a vehicle, after which the national operator shall activate it and enters information specified in clause 8 of these Rules, received from the authorized officer of the customs office of departure.

      10. An authorized officer of the customs office of departure, after affixing the navigation seal and activation of the seal by the national operator, shall verify the receiving of the signal about location of a vehicle and integrity of the navigation seal in the information system, used by the state revenue bodies.

      11. The national operator shall ensure tracking of the escorted vehicle along the entire route from the customs office of departure to the customs office of destination.

      In the event of non-routine situations in the process of implementing electronic customs escort of vehicles, the national operator, no later than one hour after the occurrence of an emergency situation, shall inform the authorized officers of the customs offices of departure and destination.

      12. After the arrival of the escorted vehicles at the place of delivery, until the completion of the customs procedure of customs transit, in accordance with clause 2 of Article 231 of the Code, the carrier places the vehicle in the zone of the customs control located in the region of activity of the customs office of destination, where the authorized officer of the customs office of destination ensures the removal of the navigation seal from the cargo compartments and its transfer to the national operator.

      13. The electronic customs escort of means of transport shall be completed at the stage of implementation of customs operations, associated with completion of the of the customs procedure of customs transit.

      In order to complete the customs procedure of customs transit, the carrier or the declarant of goods, placed under the procedure of customs transit, in accordance with clause 3 of these Rules for registration of submission documents, presented for completion of the customs procedure of customs transit, approved by the Order of the Minister of Finance of the Republic of Kazakhstan dated February 16, 2018 No. 216 “On certain issues of arrival and customs transit of goods and means of transport” (registered in the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts as No. 16535) (hereinafter referred to as the Registration Rules), shall submit to the customs office of destination information about the registration number of transit declaration (in case, if the transit declaration was presented to the customs office of departure in form of an electronic document) or a transit declaration (its copy) or transport (shipping) commercial or other documents, used as a transit declaration, with marks of the customs office of departure about release of goods in accordance with the customs procedure of customs transit, as well as other documents available to him in relation to the goods (in the event that the transit declaration at the customs office of departure was submitted on paper).

      After registration of the submission of documents submitted for the completion of the customs procedure for customs transit in accordance with clause 8 of the Registration Rules, an authorized officer prior to the completion of the customs procedure for customs transit, within the time limits stipulated by clause 7 of Article 231 of the Code, shall carry out customs inspection of the vehicle, arrived under electronic customs escort, by results of which, an act on customs inspection shall be drawn up (to be drawn up in the customs office of destination).

      Subject to the integrity of the affixed navigation seals and cargo compartments of the vehicle, the absence of information from the national operator about non-routine situations during electronic customs escort of vehicles, as well as traces of unauthorized access to goods, an authorized officer of the customs office of destination shall complete the electronic customs escort of vehicles.

      In order to complete the electronic customs escort of means of transport, the authorized officer, within time limits, provided for in clause 7 of Article 231 of the Code, shall send to the national operator information on the demand in deactivation navigation seal, after which the seal is removed from the locking device of the cargo compartment of the vehicle.

      Information, sent to the national operator, shall contain the following information:

      1) unique number of the navigation seal;

      2) number of transit declaration;

      3) state registration number of the vehicle.

      14. National operator after receiving the information specified in clause 13 of these Rules, within a period not later than one hour, shall deactivate the navigation seal.

      Removal of navigation seals from the locking device of the cargo compartment of the vehicle shall be carried out in the zone of customs control of the customs office of destination.

      15. If, based on the results of customs control, there are signs that the arrived goods do not correspond to the information about the goods specified in the transit declaration, in accordance with which the goods arrived at the place of delivery, or illegal actions were committed in relation to these goods (substitution, change quantity (quality)), or information was received from the national operator about an emergency situation in the process of electronic customs escort of vehicles, such goods shall be classified as a high risk of violation of the customs legislation of the Eurasian Economic Union and (or) of the Republic of Kazakhstan.

      In relation to such goods, within the time limits provided for by clause 8 of Article 231 of the Code, a customs inspection of the vehicle arrived under electronic customs escort is carried out, as a result of which a customs inspection report is drawn up (drawn up at the customs authority of destination) in the form approved by the Decision of the Customs Union Commission May 20, 2010 260 “On the forms of customs documents”.

Chapter 3. Procedure of interaction of state revenue bodies, the declarant, the national operator of the information system for tracking international road transport and the carrier in electronic customs escort of means of transport

      16. The state revenue body shall interact with the national operator.

      Within the framework of such interaction, the state revenue body shall:

      inform the national operator about the decision to apply/complete the electronic customs escort of vehicles;

      ensure the application/removal of navigational seals based on the information specified in clauses 8 and 13 of these Rules;

      The national operator shall:

      provide access to the information system of the national operator in the implementation of electronic customs escort of vehicles across the territory of the Republic of Kazakhstan;

      ensure activation/deactivation of navigation seals based on information, indicated in clauses 8 and 13 of these Rules;

      provide information about the vehicle moving with the use of electronic customs escort of vehicles, and recorded emergency situations in accordance with clause 3 of these Rules.

      17. The state revenue body shall interact with the declarant of goods, declared in accordance with the customs procedure of customs transit and the carrier.

      Within the framework of such interaction:

      the state revenue authority shall bring the information about the decision to apply / complete the electronic customs escort of vehicles to the declarant of goods declared in accordance with the customs procedure of customs transit and the carrier;

      the declarant of goods declared in accordance with the customs procedure of customs transit and the carrier shall ensure the provision of documents and information provided for in clauses 7 and 13 of these Rules.

      18. The national operator shall interact with the declarant of goods, declared in accordance with the customs procedure of customs transit and the carrier.

      Within the framework of such interaction:

      The national operator, in accordance with the civil legislation of the Republic of Kazakhstan, shall conclude an agreement with the declarant of goods declared in accordance with the customs procedure of customs transit and the carrier for the provision of services for the implementation of electronic customs escort of vehicles using navigation seals.