Азаматтық қорғау органдарында конкурстық негізде орналасатын басшы лауазымдар тізбесін және Азаматтық қорғау органдарында жоғары тұрған басшы лауазымдарға конкурс өткізу шарттары мен қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрінің 2021 жылғы 30 шілдедегі № 367 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 3 тамызда № 23829 болып тіркелді.

      "Құқық қорғау қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 33-бабының 1-1-тармағына, 84-бабының бесінші бөлігіне, сондай-ақ "Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің мәселелері" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 23 қазандағы № 701 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігі туралы ереженің 16-тармағының 167) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Төтенше жағдайлар министрінің 22.12.2023 № 697 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес Азаматтық қорғау органдарында конкурстық негізде орналасатын басшы лауазымдар тізбесі;

      2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес Азаматтық қорғау органдарында жоғары тұрған басшы лауазымдарға конкурс өткізу шарттары мен қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің Кадр саясаты департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің интернет-ресурсына орналастыруды;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар вице-министріне және Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің Кадр саясаты департаментіне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Төтенше жағдайлар министрі
Ю. Ильин

  Қазақстан Республикасы
Төтенше жағдайлар министрі
2021 жылғы 30 шілдедегі № 367
1-қосымша

Азаматтық қорғау органдарында конкурстық негізде орналасатын басшы лауазымдар тізбесі

      Ескерту. Тізбе жаңа редакцияда - ҚР Төтенше жағдайлар министрінің 22.12.2023 № 697 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың Төтенше жағдайлар департаментінің (бұдан әрі – ТЖМ ТЖД), ТЖМ ТЖД Өрт сөндіру және авариялық-құтқару жұмыстары қызметінің Ақпараттандыру, цифрландыру және байланыс бөлімінің бастығы.

      2. ТЖМ ТЖД, ТЖМ ТЖД Өрт сөндіру және авариялық-құтқару жұмыстары қызметінің Ақпараттандыру, цифрландыру және байланыс бөлімшесінің бастығы.

  Қазақстан Республикасы
Төтенше жағдайлар министрінің
2021 жылғы " " № бұйрығына
2-қосымша

Азаматтық қорғау органдарында жоғары тұрған басшы лауазымдарға конкурс өткізу шарттары мен қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Азаматтық қорғау органдарында жоғары тұрған басшы лауазымдарға конкурс өткізу шарттары мен қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) "Құқық қорғау қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі - Заң) 33-бабының 1-1-тармағына, 84-бабының бесінші бөлігіне, сондай-ақ "Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің мәселелері" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 23 қазандағы № 701 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігі туралы ереженің 16-тармағының 167) тармақшасына сәйкес әзірленді және азаматтық қорғау органдарында (бұдан әрі - АҚО) жоғары тұрған басшы лауазымдарға конкурс өткізу шарттары мен тәртібін айқындайды.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Төтенше жағдайлар министрінің 22.12.2023 № 697 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Азаматтық қорғау органдарында жоғары тұрған басшы лауазымдарға конкурс (бұдан әрі – конкурс) Азаматтық қорғау органдарында конкурстық негізде орналасатын басшы лауазымдар тізбесіне сәйкес бос лауазымдарға өткізіледі.

      3. Осы Қағидалардың күші "азаматтық қорғау" арнаулы атағы берілетін АҚО-ның бос лауазымдарына қатысты қолданылады.

2-тарау. Азаматтық қорғау органдарында жоғары тұрған басшы лауазымдарға конкурс өткізу шарттары мен қағидалары

      4. Конкурс өткізуді дайындау мен ұйымдастыру АҚО-ның кадр қызметтеріне жүктеледі.

      5. Конкурс мынадай түрлерден тұрады:

      1) АҚО қызметкерлері арасында конкурс (бұдан әрі – ішкі конкурс);

      2) басқа құқық қорғау органдары қызметкерлерінің арасында конкурс (бұдан әрі – ведомствоаралық конкурс).

      6. АҚО жоғары тұрған бос басшы лауазымдарға кандидаттарды іріктеудің негізгі өлшемшарты Заңның 29-бабының 3-тармағына сәйкес бекітілетін АҚО лауазымдарының санаттарына қойылатын біліктілік талаптарына (бұдан әрі – біліктілік талаптары) сәйкес келуі, кандидаттың қызметтік жұмысының нәтижелері болып табылады.

1-параграф. Азаматтық қорғау органдарының қызметкерлері арасында конкурс өткізу шарттары мен тәртібі

      7. Ішкі конкурс бірқатар бірізді кезеңдерді қамтиды:

      1) ішкі конкурсты өткізу туралы хабарлама жариялау;

      2) конкурстық комиссияны қалыптастыру (бұдан әрі – комиссия);

      3) ішкі конкурсқа қатысуға ниет білдірген АҚО қызметкерлерінен құжаттар қабылдау және оларды кадр қызметі қызметкерлерінің лауазымдарға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес келуін алдын ала қарауы;

      4) конкурстық комиссия кандидаттармен өткізетін әңгімелесу;

      5) конкурстық комиссияның шешімі.

      8. Ішкі конкурсты өткізу туралы хабарлама ішкі конкурс жариялаған АҚО интернет-ресурсында жарияланады.

      9. Ішкі конкурсты өткізу туралы хабарлама мынадай мәліметтерді қамтиды:

      1) орналасқан орнын, пошталық мекенжайын, телефон және факс нөмірлерін, электрондық пошта мекенжайларын көрсете отырып, ішкі конкурс өткізетін мемлекеттік органның атауы;

      2) негізгі функционалдық міндеттерді, еңбекақы мөлшері мен жағдайын белгілей отырып, бос лауазымдардың атауы;

      3) біліктілік талаптарына сәйкес мемлекеттік орган айқындайтын конкурстың қатысушысына қойылатын негізгі талаптар;

      4) ішкі конкурсты өткізу туралы хабарлама жариялағаннан кейін келесі жұмыс күнінен есептелетін құжаттарды қабылдау мерзімі;

      5) осы Қағидалардың 12-тармағында көрсетілген қажетті құжаттардың тізбесі;

      6) осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш (бұдан әрі - өтініш).

      10. Ішкі конкурс АҚО қызметкерлері қатарынан жүргізіледі, бұл ретте жоғары тұрған басшы лауазымына кадрлық резервте тұрған кандидаттарға басымдық беріледі.

      11. Конкурсқа қатысу үшін хабарлама жарияланған күнінен кейін бес жұмыс күнінен кешіктірмей кандидат конкурс жариялаған АҚО-ның кадр қызметіне өтініш береді.

      12. Өтінішке:

      1) жұмыстағы негізгі көрсеткіштер мен шынайы жетістіктерді айқындайтын қызметтік жұмыстың нәтижелерімен бірге қызметтік мінездеме (еркін нысанда);

      2) басшы құрам қатарынан қызметкерлердің ұсынымдары (еркін нысанда);

      3) АҚО кәсіби қызметтік және дене шынықтыру даярлығын өткізетін қызмет растаған қызметкердің кәсіби қызметтік және дене шынықтыру даярлығының деңгейін жыл сайын қорытынды тексеру анықтамасы (еркін нысанда);

      4) АҚО кадр қызметі басшысымен куәландырылған кадр резервіне қою туралы бұйрықтан үзінді (бар болған жағдайда) қоса беріледі

      13. Осы Қағидалардың 12-тармағында көрсетілген құжаттардың толық топтамасы ұсынылмаған және/немесе осы Қағидалардың 11-тармағында көрсетілген мерзімдерді бұзумен ұсынылған жағдайда кандидат конкурсқа қатысуға жіберілмейді.

      14. Кандидаттардың біліктілік талаптарына сәйкес келуіне құжаттарды қарау және зерделеу құжаттарды қабылдау аяқталған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады.

      15. Әңгімелесу өткізу күні мен уақыты туралы кандидатқа оны өткізгенге дейін үш жұмыс күнінен кешіктірмей хабарланады. Хабарлама телефон арқылы электрондық мекенжайға және мобильді телефонға ақпарат жолдау арқылы жүзеге асырылады.

      16. Ішкі конкурс жариялаған АҚО бос лауазымдарға орналасуға кандидаттарды іріктеуді жүзеге асыруға конкурстық комиссияны қалыптастырады.

      17. Конкурстық комиссия конкурс жариялаған АҚО басшысының бұйрығымен құрылады.

      18. Комиссия мүшелерінің саны тақ болады және төрағаны қосақанда кемінде бес адамды құрайды.

      Конкурстық комиссияның хатшысы (кадр қызметінің өкілі) оның жұмысының ұйымдастырушылық қамтамасыз етілуін жүзеге асырады, оның мүшесі болып табылмайды және дауыс беруге қатыспайды.

      19. АҚО басшысының кадр қызметіне жетекшілік ететін орынбасары конкурстық комиссияның төрағасы болып тағайындалады.

      20. Конкурстық комиссияның құрамына конкурс өткізетін кадр, заң қызметтерінің және бос лауазымға конкурс өткізілетін құрылымдық бөлімшелерінің өкілдері енгізіледі.

2-параграф. Басқа құқық қорғау органдары қызметкерлерінің арасында ведомствоаралық конкурс өткізу шарттары мен тәртібі

      21. Конкурстық комиссияның оң қорытындысын алған ішкі конкурсқа қатысушылар болмаған жағдайда ведомствоаралық конкурс өткізіледі.

      22. Ведомствоаралық конкурс өткізу туралы хабарлама (бұдан әрі – хабарлама) мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органның интернет-ресурсында жарияланады.

      23. Хабарлама осы Қағидалардың 9-тармағында көзделген мәліметтерді қамтиды.

      24. Конкурсқа біліктілік талаптарына сәйкес келген жағдайда басқа құқық қорғау органдарының қызметкерлері қатысады.

      25. Кандидат хабарлама жарияланған күннен кейін бес жұмыс күнінен кешіктірмей конкурс жариялаған АҚО-ның кадр қызметіне өтініш береді.

      26. Өтінішке:

      1) Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

      2) кадр қызметі растаған қызметтік тізім (еркін нысанда);

      3) білімі туралы құжаттардың көшірмелері;

      4) осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша толтырылған кадрларды есепке алу жөніндегі жеке іс парағы;

      5) тиісті құқық қорғау органының уәкілетті қызметі куәландырған жұмыстағы негізгі көрсеткіштерді және шынайы жетістіктерді айқындайтын қызметтік жұмыс нәтижелерімен бірге қызметкердің қызметтік мінездемесі (еркін нысанда);

      6) тиісті құқық қорғау органының кадр қызметі растаған, басшылық құрам қатарынан қызметкерлердің ұсынымдары (еркін нысанда);

      7) құқық қорғау органының кадр қызметі растаған тәртіптік жазаларының болуы немесе болмауы туралы анықтама (еркін нысанда);

      8) тиісті құқық қорғау органының уәкілетті қызметі растаған кәсіби даярлығының деңгейін жыл сайын қорытынды тексеру анықтамасы (еркін нысанда);

      9) құқық қорғау органының кадр қызметі растаған құқық қорғау органы қызметкерінің бәсекеге қабілеттігін бағалау парағы (болған жағдайда);

      10) құқық қорғау органының кадр қызметі растаған құқық қорғау органы қызметкерінің тиімділігін бағалау парағы (болған жағдайда);

      11) құқық қорғау органының кадр қызметі басшысы растаған кадр резервіне қою туралы бұйрықтан үзінді (бар болған жағдайда) қоса беріледі.

      27. Осы Қағидалардың 26-тармағында көрсетілген құжаттардың топтамасы толық ұсынылмаған және/немесе осы Қағидалардың 25-тармағында көрсетілген мерзімдерді бұзумен ұсынылған жағдайда кандидат конкурска қатысуға жіберілмейді.

      28. Кандидаттардың біліктілік талаптарына сәйкес келуіне құжаттарды қарау және зерделеу құжаттарды қабылдау аяқталған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады.

      29. Әңгімелесу өткізу күні мен уақыты туралы кандидатқа оны өткізгенге дейін үш жұмыс күнінен кешіктірмей хабарланады. Хабарлама телефон арқылы қатысушылардың электрондық мекенжайына және мобильді телефонына ақпарат жолдау арқылы жүзеге асырылады.

      Басқа құқық қорғау органдары қызметкерлерінің арасында бос лауазымдарға кандидаттарды іріктеуді қалыптастыру тәртібі осы Қағидалардың 16, 17, 18, 19 және 20-тармақтарына сәйкес айқындалатын конкурстық комиссия жүзеге асырады.

3-тарау. Азаматтық қорғау органдары қызметкерлерінің арасында және басқа құқық қорғау органдары қызметкерлерінің арасында әңгімелесу өткізу тәртібі

      30. Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар тізімі жалпыға көрінетін қолжетімді жерлерде АҚО ақпараттық стенділерінде, сондай-ақ оның интернет-ресурсында құжаттарды қарау аяқталған күннен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірілмей орналастырылады

      31. Әңгімелесу кандидаттар тізімі жарияланған күннен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірілмей жүргізіледі.

      32. Әңгімелесудің барысы мен конкурстық комиссияның шешім қабылдауы төраға және комиссия мүшелері, сонымен қоса хаттама жүргізген хатшы қол қоятын хаттама түрінде рәсімделеді.

      33. Әңгімелесудің барысы жазбаның техникалық құралдары (аудио және (немесе) бейне) арқылы тіркеледі.

      Конкурстық комиссияның жазба техникалық құралдарын қолданатындығы туралы конкурстық комиссия отырысының хаттамасында белгі қойылады.

      34. Комиссия отырысы егер онда комиссия мүшелерінің жалпы санынан кемінде екіден үші қатысқан жағдайда заңды деп есептеледі. Болмаған комиссия мүшелерінің орнын ауыстыруға жол берілмейді.

      35. Кандидат егер комиссия құрамынан қатысып отырғандардың көпшілігі оған дауыс берсе комиссияның оң қорытындысын алады. Дауыс берген кезде дауыс тең болған жағдайда комиссия төрағасының дауысы шешуші болып табылады.

      36. Әңгімелесу жүргізудің қорытындылары бойынша комиссия келесі шешімдердің бірін қабылдайды:

      1) жарияланған жоғары тұрған басшы лауазымына тағайындауға ұсыну;

      2) жарияланған жоғары тұрған басшы лауазымына тағайындаудан бас тарту.

      37. АҚО кадр қызметі кандидаттарға отырыс өткен күннен бастап үш жұмыс күні ішінде қабылданған шешім туралы хабарлайды. Хабарлама телефон арқылы, ақпаратты электрондық мекенжайға және мобильді телефондарға жолдау арқылы жүзеге асырылады.

      38. Жарияланған жоғары тұрған лауазымдарға тағайындауға ұсынылған кандидаттардың тізімі әңгімелесу өткізілген күннен кейін 2 (екі) жұмыс күні ішінде АҚО интернет-ресурсында орналастырылады.

      39. Осы Қағидаларда көзделген барлық материалдар Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің міндетін атқарушының 2017 жылғы 29 қыркүйектегі № 263 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 15997 болып тіркелген) бекітілген Сақтау мерзімдерін көрсете отырып, мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдар қызметінде жасалатын үлгілік құжаттар тізбесіне сәйкес АҚО кадр қызметінде сақталады.

      40. АҚО басшысы не уәкілетті басшы комиссияның оң қорытындысын алған күннен бастап бір айдың ішінде жарияланған бос лауазымға кандидатты тағайындайды.

      41. Комиссия шешімімен келіспеген жағдайда, кандидат оны Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінің 91-бабымен белгіленген тәртіпте шағымданады.

  Азаматтық қорғау органдарында
жоғары тұрған басшы
лауазымдарға конкурс өткізу
шарттары мен қағидаларына
1-қосымша
  Нысан
  ____________________
(Азаматтық қорғау органының)
бастығына
___________________
(Тегі, аты, әкесінің аты
(ол бар болған жағдайда))

Өтініш

      Мені _______________________________ бос лауазымына орналасуға конкурсқа қатысуға жіберуіңізді сұраймын.

      Азаматтық қорғау органдарында жоғары тұрған басшы лауазымдарға конкурс өткізу шарттарымен және тәртібімен таныстым, оларды орындауға келісемін.

      _________________________________________ ____________ (Тегі, аты, әкесінің аты (ол бар болған дағдайда)) (қолы және күні)

      Байланыс деректері:

      Жұмыс және ұялы телефон номірі _________________________

      Электрондық мекенжайы _________________________________________

      Тұрғылықты мекенжайы _________________________________

      Жұмыс мекенжайы _____________________________________________

      20___ жылғы "____" ___________ .

  Азаматтық қорғау органдарында
жоғары тұрған басшы
лауазымдарға конкурс өткізу
шарттары мен қағидаларына
2-қосымша
  Нысан

Кадрларды есепке алу жеке парағы

1. Тегі _________________________________
Аты _______________________________________
Әкесінің аты (ол болған жағдайда) _______________
2. Жынысы ________
3. Туылған жылы, күні, айы _________________
4. Туылған жері ____________________________
(село, ауыл, қала, аудан, облыс, республика)
5. Ұлты ____________________________
6. Азаматтығы _______________________________
7. Білімі ______________________________

Фотосурет орны


Оқу орнының атауы және оның орналасқан жері

Факультеті немесе бөлімшесі

Түскен жылы

Бітірген немесе шыққан
жылы

Бітірмесе, қай курстан шықты

Оқу орнын бітірген соң қай мамандықты алды, дипломның немесе куәліктің № көрсету

      8. Ана тілі, қандай тілдерді біледі және қандай деңгейде

      ______________________________________________________________

      (сөздікпен, оқиды және ойын жеткізе алады, еркін меңгерген)

      9. Ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы ___________________________________

      10. Қандай ғылыми еңбектеріңіз және жаңалықтарыңыз бар

      ________________________________________________________________

      11. Сіз әкімшілік және/немесе қылмыстық жауаптылыққа тартылғансыз ба?

      ______________________________________________________________

      (қашан, не үшін кім соттады, жазалау шарасы)

      12. Еңбек жолы басталғаннан бері атқаратын жұмысы (жоғары және орта арнаулы оқу орнындарындағы оқуды, әскери қызметті және қоса атқаратын жұмысты қосқанда)

Айы мен жылы

Лауазымы, кәсіпорындарды, ұйым-мекемелерді, сондай-ақ министрлікті (ведомствоны) көрсете отырып

Кәсіпорындардың, ұйым-мекемелердің орналасқан жері

Түскен

шыққан

      Осы тармақты толтыратын кезде мекемелердің, ұйымдардың және кәсіпорындардың атауларын кезінде қалай аталғанына қарай атап, әскери қызметті лауазымды көрсете отырып толтыру керек.

      13. Жеке іс парақ толтырған сәттегі отбасы жағдайы, сіздің жақын туыстарыңыз

Туыстық дәрежесі

Тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде)

Күні және туған жері

Жұмыс орны, лауазымы

Тұрғылықты жері

      14. Шет елде болуы (жұмыс, қызметтік іссапар, делегациямен бірге сапар)

Айы мен жылы

Қай елде

Шет елде болу мақсаты

Қай уақыттан

Қай уақытқа

      15. Қандай сайланбалы органдарға (қашан, қандай және қай жерде) сайланған немесе сайланды ____________________________________________________

      _________________________________________________________________

      16. Әскери қызметіне қатысы

      ________________________________________________________________

      (әскери міндетті, әскери міндетті емес, әскери есептегі мамандығы, әскери атағы, әскери билеттің номері және жеке номері)

      17. Қандай мемлекеттік наградаларыңыз бар (қашан, немен, кім марапаттады)

      ________________________________________________________________

      18. Төлқұжат _______________________________________________________

      (сериясы, нөмірі, қашан, кім берген, тіркелген тұрығының мекен-жайы)

      19. Тұрғылықты жері _____________________________________

      20___ жыл "_____" ___________. Жеке қолы ____________________

      _____________________________________________________________

      (толтырған күні)

Об утверждении Перечня руководящих должностей в органах гражданской защиты, замещаемых на конкурсной основе, Условия и Правила проведения конкурса на вышестоящие руководящие должности в органах гражданской защиты

Приказ Министра по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан от 30 июля 2021 года № 367. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 3 августа 2021 года № 23829.

      В соответствии с пунктом 1-1 статьи 33, частью пятой статьи 84 Закона Республики Казахстан "О правоохранительной службе", а также подпунктом 167) пункта 16 Положения о Министерстве по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 23 октября 2020 года № 701 "Вопросы Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан" ПРИКАЗЫВАЮ:

      Сноска. Преамбула - в редакции приказа Министра по чрезвычайным ситуациям РК от 22.12.2023 № 697 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Утвердить прилагаемые:

      1) Перечень руководящих должностей в органах гражданской защиты, замещаемых на конкурсной основе согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) Условия и Правила проведения конкурса на вышестоящие руководящие должности в органах гражданской защиты согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Департаменту кадровой политики Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Юридический департамент Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан и Департамент кадровой политики Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр по чрезвычайным ситуациям
Республики Казахстан
Ю. Ильин

  Приложение 1 к приказу
Министра по чрезвычайным ситуациям
Республики Казахстан
от 30 июля 2021 года № 367

Перечень руководящих должностей в органах гражданской защиты, замещаемых на конкурсной основе

      Сноска. Перечень - в редакции приказа Министра по чрезвычайным ситуациям РК от 22.12.2023 № 697 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Начальник отдела информатизации, цифровизации и связи Департамента по чрезвычайным ситуациям областей, городов республиканского значения и столицы Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан (далее – ДЧС МЧС), Службы пожаротушения и аварийно-спасательных работ ДЧС МЧС.

      2. Начальник отделения информатизации, цифровизации и связи ДЧС МЧС, Службы пожаротушения и аварийно-спасательных работ ДЧС МЧС.

  Приложение 2 к приказу
Министра по чрезвычайным ситуациям
Республики Казахстан
от 30 июля 2021 года № 367

Условия и Правила проведения конкурса на вышестоящие руководящие должности в органах гражданской защиты

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Условия и Правила проведения конкурса на вышестоящие руководящие должности в органах гражданской защиты (далее - Правила) разработаны в соответствии с пунктом 1-1 статьи 33, частью пятой статьи 84 Закона Республики Казахстан "О правоохранительной службе" (далее - Закон), а также подпунктом 167) пункта 16 Положения о Министерстве по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 23 октября 2020 года № 701 "Вопросы Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан" и определяют условия и порядок проведения конкурса на вышестоящие руководящие должности в органах гражданской защиты (далее - ОГЗ).

      Сноска. Пункт 1 - в редакции приказа Министра по чрезвычайным ситуациям РК от 22.12.2023 № 697 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Конкурс на вышестоящие руководящие должности в ОГЗ (далее-конкурс) проводится на вакантные должности в соответствии с Перечнем руководящих должностей в ОГЗ, замещаемых на конкурсной основе.

      3. Действие настоящих Правил распространяются в отношении вакантных должностей ОГЗ, которым присваиваются специальные звания "гражданской защиты".

Глава 2. Условия и Правила проведения конкурса на вышестоящие руководящие должности в органах гражданской защиты

      4. Подготовка и организация проведения конкурса возлагается на кадровые службы ОГЗ.

      5. Конкурс состоит из следующих видов:

      1) конкурс среди сотрудников ОГЗ (далее - внутренний конкурс);

      2) конкурс среди сотрудников других правоохранительных органов (далее-межведомственный конкурс)

      6. Основным критерием отбора кандидатов на вакантные вышестоящие руководящие должности ОГЗ является соответствие квалификационным требованиям к категориям должностей ОГЗ, утверждаемые в соответствии с пунктом 3 статьи 29 Закона (далее-квалификационные требования), результаты служебной деятельности кандидата.

Параграф 1. Условия и порядок проведения конкурса среди сотрудников органов гражданской защиты

      7. Внутренний конкурс включает в себя ряд последовательных этапов:

      1) публикация объявления о проведении внутреннего конкурса;

      2) формирование конкурсной комиссии (далее - комиссия);

      3) прием документов от сотрудников ОГЗ, изъявивших желание участвовать во внутреннем конкурсе, и их предварительное рассмотрение сотрудниками кадровой службы на соответствие квалификационным требованиям к должностям;

      4) собеседование с кандидатами, проводимое конкурсной комиссией;

      5) решение конкурсной комиссии.

      8. Объявление о проведении внутреннего конкурса публикуется на интернет-ресурсе ОГЗ, объявившего внутренний конкурс.

      9. Объявление о проведении внутреннего конкурса включает следующие сведения:

      1) наименование государственного органа, проводящего внутренний конкурс, с указанием его местонахождения, почтового адреса, номеров телефонов и факса, адреса электронной почты;

      2) наименование вакантных должностей с обозначением основных функциональных обязанностей, размера и условий оплаты труда;

      3) основные требования к участнику конкурса, определяемые государственным органом в соответствии с квалификационными требованиями;

      4) срок приема документов, который исчисляется со следующего рабочего дня после публикации объявления о проведении внутреннего конкурса;

      5) перечень необходимых документов, указанных в пункте 12 настоящих Правил;

      6) заявление по форме, согласно приложению 1 к настоящим Правилам (далее-заявление).

      10. Внутренний конкурс проводится из числа сотрудников ОГЗ, при этом приоритет отдается кандидатам, состоящим в кадровом резерве на вышестоящую руководящую должность.

      11. Для участия в конкурсе не позднее пяти рабочих дней после дня публикации объявления кандидат подает в кадровую службу ОГЗ, объявившего внутренный конкурс, заявление.

      12. К заявлению прилагаются:

      1) служебная характеристика с результатами служебной деятельности, отражающая основные показатели в работе и реальные достижения (в произвольной форме);

      2) рекомендации сотрудников, из числа руководящего состава (в произвольной форме);

      3) справка ежегодной итоговой проверки уровня профессиональной служебной и физической подготовки сотрудника (в произвольной форме), заверенная службой проводящей профессиональную служебную и физическую подготовку в ОГЗ;

      4) выписка из приказа о зачислении в кадровый резерв, заверенная руководителем кадровой службы ОГЗ (при наличии).

      13. В случае предоставления неполного пакета документов, указанных в пункте 12 настоящих Правил и/или с нарушением срока, указанного в пункте 11 настоящих Правил, кандидат не допускается к участию в конкурсе.

      14. Рассмотрение и изучение документов на соответствие кандидатов квалификационным требованиям, осуществляется в течении пяти рабочих дней со дня окончания приема документов.

      15. О дате и времени проведения собеседования кандидат уведомляется не позднее чем за три рабочих дня до его проведения. Уведомление осуществляется по телефону, посредством направления информации на электронные адреса и мобильные телефоны.

      16. ОГЗ, объявивший внутренний конкурс, формирует конкурсную комиссию, которая осуществляет отбор кандидатов на занятие вакантной должности.

      17. Конкурсная комиссия создается приказом руководителя ОГЗ, объявившего конкурс.

      18. Количество членов конкурсной комиссии является нечетным и составляет не менее пяти человек, включая председателя.

      Секретарь конкурсной комиссии (представитель кадровой службы) осуществляет организационное обеспечение ее работы, не является ее членом и не принимает участие в голосовании.

      19. Председателем конкурсной комиссии назначается заместитель руководителя ОГЗ, курирующий кадровую службу.

      20. В состав конкурсной комиссии включаются представители юридической, кадровой службы и структурных подразделений на вакантные должности которых проводится конкурс.

Параграф 2. Условия и порядок проведения межведомственного конкурса среди сотрудников других правоохранительных органов

      21. При отсутствии участников внутреннего конкурса, получивших положительное заключение конкурсной комиссии, проводится межведомственный конкурс.

      22. Объявление о проведении межведомственного конкурса (далее-объявление) публикуется на интернет-ресурсе уполномоченного органа по делам государственной службы.

      23. Объявление включает сведения, предусмотренные пунктом 9 настоящих Правил.

      24. В конкурсе принимают участие сотрудники других правоохранительных органов при условии соответствия квалификационным требованиям.

      25. Не позднее пяти рабочих дней после дня публикации объявления, кандидат подает в кадровую службу ОГЗ, объявившего конкурс, заявление.

      26. К заявлению прилагаются:

      1) копия документа, удостоверяющего личность гражданина Республики Казахстан;

      2) послужной список, заверенный кадровой службой (в произвольной форме);

      3) копии документов об образовании;

      4) заполненный личный листок по учету кадров по форме, согласно приложению 2 к настоящим Правилам;

      5) служебная характеристика сотрудника с результатами служебной деятельности, отражающая основные показатели в работе и реальные достижения, заверенная уполномоченной службой соответствующего правоохранительного органа (в произвольной форме);

      6) рекомендации сотрудников, из числа руководящего состава, заверенные кадровой службой соответствующего правоохранительного органа (в произвольной форме);

      7) справка о наличии или отсутствии дисциплинарных взысканий (в произвольной форме), заверенная кадровой службой правоохранительного органа;

      8) справка ежегодной итоговой проверки уровня профессиональной подготовленности, заверенная уполномоченной службой соответствующего правоохранительного органа (в произвольной форме);

      9) лист оценки конкурентоспособности сотрудника правоохранительного органа, заверенная кадровой службой правоохранительного органа (при наличии);

      10) лист оценки эффективности сотрудника правоохранительного органа, заверенная кадровой службой правоохранительного органа (при наличии);

      11) выписка из приказа о зачислении в кадровый резерв, заверенная руководителем кадровой службы правоохранительного органа (при наличии).

      27. В случае предоставления неполного пакета документов, указанных в пункте 26 настоящих Правил и/или с нарушением срока, указанного в пункте 25 настоящих Правил, кандидат не допускается к участию в конкурсе.

      28. Рассмотрение и изучение документов на соответствие кандидатов квалификационным требованиям, осуществляется в течении пяти рабочих дней со дня окончания приема документов.

      29. О дате и времени проведения собеседования кандидат уведомляется не позднее чем за три рабочих дня до его проведения. Уведомление осуществляется по телефону, посредством направления информации на электронные адреса и мобильные телефоны участников.

      Отбор кандидатов среди сотрудников других правоохранительных органов на занятие вакантной должности осуществляется конкурсной комиссией, порядок формирования которой определяется в соответствии с пунктами 16, 17, 18, 19 и 20 настоящих Правил.

Глава 3. Порядок проведения собеседования среди сотрудников органов гражданской защиты и среди сотрудников других правоохранительных органов

      30. Список кандидатов, допущенных к собеседованию, размещается на информационных стендах ОГЗ в местах, доступных для всеобщего обозрения, а также на его интернет-ресурсе не позднее трех рабочих дней со дня окончания рассмотрения документов.

      31. Собеседование проводится не позднее трех рабочих дней со дня опубликования списка кандидатов.

      32. Ход собеседования и принятое конкурсной комиссией решение оформляются в виде протокола, который подписывается председателем и членами конкурсной комиссии, а также секретарем, осуществляющим протоколирование.

      33. Ход собеседования фиксируется с помощью технических средств записи (аудио и (или) видео).

      О применении конкурсной комиссией технических средств записи производится отметка в протоколе заседания конкурсной комиссии.

      34. Заседание комиссии считается правомочным, если на нем присутствует не менее двух третей от общего числа членов комиссии. Замещение отсутствующих членов комиссии не допускается.

      35. Кандидат получает положительное заключение комиссии, если за него проголосовало большинство присутствующих из состава комиссии. При равенстве голосов при голосовании решающим является голос председателя комиссии.

      36. Комиссия по итогам проведения собеседования принимает одно из следующих решений:

      1) рекомендовать к назначению на объявленную вышестоящую руководящую должность;

      2) отказать в назначении на объявленную вышестоящую руководящую должность.

      37. Кадровая служба ОГЗ извещает кандидатов о принятом решении в течение трех рабочих дней со дня проведения заседания. Извещение осуществляется по телефону, посредством направления информации на электронные адреса и мобильные телефоны.

      38. Список кандидатов, рекомендованных к назначению на объявленные вышестоящие руководящие должности, размещается на интернет-ресурсе ОГЗ в течение 2 (двух) рабочих дней после дня проведения собеседования.

      39. Все материалы, предусмотренные настоящими Правилами, хранятся в кадровой службе ОГЗ в соответствии с Перечнем типовых документов, образующихся в деятельности государственных и негосударственных организаций, с указанием сроков хранения, утвержденного приказом исполняющего обязанности Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 29 сентября 2017 года № 263 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 15997).

      40. Руководитель либо уполномоченный руководитель ОГЗ в течении месяца со дня внесения положительного решения комисии назначает кандидата на объявленную вакантную должность.

      41. В случае несогласия с решением комиссии, кандидат обжалует его в установленном статьей 91 Административного процедурно-процессуального кодекса Республики Казахстан порядке.

  Приложение 1
к Условиям и Правилам
проведения конкурса на
вышестоящие руководящие
должности в органах
гражданской защиты
  Форма
  Начальнику ________________
(органа гражданской защиты)
от __________________
(Фамилия, имя, отчество
(при его наличии).

Заявление

      Прошу допустить меня к участию в конкурсе на занятие вакантной должности
_______________________________________________________.
С условиями и порядком проведения конкурса на вышестоящие руководящие должности в органах гражданской защиты ознакомлен (ознакомлена), согласен (согласна) их выполнять.
_______________________________________                   ______________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии)                   (подпись и дата)
      Контактные данные:
      номера рабочего и сотового телефонов _________________________
      электронный адрес __________________________________________
      домашний адрес проживания __________________________________
      рабочий адрес _______________________________________________4
      "____" ___________ 20___ года.

  Приложение 2
к Условиям и Правилам
проведения конкурса на
вышестоящие руководящие
должности в органах
гражданской защиты
  Форма

Личный листок по учету кадров

1. Фамилия______________________________
имя_____________________________________
отчество (при его наличии) ________________
2. Пол________
3. Год, число и месяц рождения _______________
4. Место рождения __________________________
(село, деревня, город, район, область, республика)
5. Национальность (по желанию) ______________
6. Гражданство______________________________
7. Образование ______________________________

Место для
фотокарточки


Название учебного заведения и его местонахождение

Факультет или отделение

Год поступления

Год окончания или ухода

Если не окончено, то с какого курса ушел

Какую квалификацию получил в результате окончания учебного заведения, указать № диплома или удостоверения

      8. Родной язык, какими другими языками владеете и в какой степени ______________________________________________________________
(словарем, читаете и можете объясняться, владеете свободно)
      9. Ученая степень, ученое звание _____________________________
      10. Какие имеете научные труды и изобретения ________________________________________________________________
      11. Привлекались ли Вы к административной и/или уголовной ответственности?____________________________________________________
                        (кем, когда и за что осужден, мера наказания)
      12. Выполняемая работа с начала трудовой деятельности (включая учебу в высших и средних специальных учебных заведениях, военную службу, работу по совместительству)

Месяц и год

Должность с указанием учреждения, организации, предприятия, а также министерства (ведомства)

Местонахождение учреждения, организации, предприятия

Вступления

ухода

      При заполнении данного пункта учреждения, организации и предприятия необходимо именовать так, как они назывались в свое время, военную службу записывать с указанием должности, округа.

      13. Семейное положение в момент заполнения личного листка, Ваши близкие родственники

Степень родства

Фамилия, имя, отчество (при его наличии)

Дата и место рождения

Место работы, должность

Адрес проживания

      14. Пребывание за границей (работа, служебная командировка, поездка с делегацией)

Месяц и год

В какой стране

Цель пребывания за границей

С какого времени

По какое время

      15. В какие выборные органы избирался или избрали (где, в какие и когда) ________________________________________________________________________________
      16. Отношение к воинской обязанности (военнообязанный, невоеннообязанный)
________________________________________________________________________________
(военно-учетная специальность, воинское звание, номер военного билета и личный номер)
      17. Какие имеете государственные награды (когда, кем и чем награждены)
________________________________________________________________________________
      18. Паспорт _______________________________________________________________
                        (серия, номер, кем и когда выдан, адрес прописки)
      19. Место жительства _____________________________________
      "_____" ___________ 20___ год. Личная подпись _____________
_____________________________________________________________
                        (дата заполнения)