"Қаржыландыру көздеріне қарамастан, жаңа үйлер мен ғимараттарды, олардың кешендерін, инженерлік және көлік коммуникацияларын салуға, сондай-ақ бұрыннан барын өзгертуге (реконструкциялауға, кеңейтуге, техникалық қайта жарақтандыруға, жаңғыртуға және күрделі жөндеуге) арналған техникалық-экономикалық негіздемелерге және жобалау-сметалық құжаттамаға ведомстводан тыс кешенді сараптама жүргізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 1 сәуірдегі № 299 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 2021 жылғы 6 тамыздағы № 423 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 9 тамызда № 23905 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Қаржыландыру көздеріне қарамастан, жаңа үйлер мен ғимараттарды, олардың кешендерін, инженерлік және көлік коммуникацияларын салуға, сондай-ақ бұрыннан барын өзгертуге (реконструкциялауға, кеңейтуге, техникалық қайта жарақтандыруға, жаңғыртуға және күрделі жөндеуге) арналған техникалық-экономикалық негіздемелерге және жобалау-сметалық құжаттамаға ведомстводан тыс кешенді сараптама жүргізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 1 сәуірдегі № 299 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10722 болып тіркелген, 2015 жылғы 21 сәуірде "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Қаржыландыру көздеріне қарамастан, жаңа үйлер мен ғимараттарды, олардың кешендерін, инженерлік және көлік коммуникацияларын салуға, сондай-ақ бұрыннан барын өзгертуге (реконструкциялауға, кеңейтуге, техникалық қайта жарақтандыруға, жаңғыртуға және күрделі жөндеуге) арналған техникалық-экономикалық негіздемелерге және жобалау-сметалық құжаттамаға ведомстводан тыс кешенді сараптама жүргізу қағидаларында:

      2 және 3-тармақтары мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Қағидалар:

      қаржыландыру көздеріне қарамастан, жаңа үйлер мен ғимараттарды, олардың кешендерін, инженерлік және көлік коммуникацияларын салуға, бұрыннан барын өзгертуге (реконструкциялауға, кеңейтуге, техникалық қайта жарақтандыруға, жаңғыртуға және күрделі жөндеуге), сондай-ақ аумақтарды инженерлік дайындау, оларды абаттандыру мен көгалдандыруға арналған ТЭН және ЖСҚ "бір терезе" қағидаты бойынша ведомстводан тыс кешенді сараптама жүргізу тәртібін;

      ерекше реттеуді және (немесе) қала құрылысы регламентациясын талап ететін арнайы объектілерді салуға арналған ЖСҚ кезең-кезеңмен әзірлеудің және келісудің жеке жоспарын бекіту тәртібін;

      кезең-кезеңімен жобалау және салу көзделген объектілер мен кешендер бойынша сараптамалық сүйемелдеу режимінде жобаларға ведомстводан тыс кешенді сараптаманы жүзеге асыру тәртібін айқындайды.

      3. Жаңа ғимараттар мен құрылыстарды, олардың кешендерін, бұрыннан барын өзгерту (реконструкциялау, кеңейту, техникалық қайта жарақтандыру, жаңғырту және күрделі жөндеу), сондай-ақ объектілердің аумақтарын инженерлік дайындау, оларды абаттандыру мен көгалдандыру жобалары бойынша объектілер құрылысының жобаларына ведомстводан тыс кешенді сараптама "бір терезе" қағидаты бойынша жүргізіледі және жобаларға немесе экологиялық сараптаманы, жобалардың санитариялық-эпидемиологиялық сараптамасында (салалық сараптаманы) қамтиды;

      Қағидалар Қазақстан Республикасының аумағында жүзеге асырылатын сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметінің барлық субъектілері үшін міндетті болып табылады.";

      6-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "6. Мемлекеттік сараптама ұйымы, аккредиттелген сараптама ұйымдары немесе ерекше индустриалдық аймағының аккредиттелген сараптама ұйымы жүргізетін ведомстводан тыс кешенді сараптама олардың Заңның 64-4 және 64-5-баптарында белгіленген құзыреттеріне сәйкес қаралып отырған жобаның құнына шығындарды жатқыза отырып, шарттың негізінде жүзеге асырылады.";

      8-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "8. Объектілер құрылысының жобаларына ведомстводан тыс кешенді сараптаманың бір бөлігі болып табылатын жобалардың санитариялық-эпидемиологиялық сараптамасын Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 27 қарашадағы № 114 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10058 болып тіркелген) сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі саласында сараптамалық жұмыстар мен инжинирингтік көрсетілетін қызметтерді жүзеге асыратын сарапшыларды аттестаттау қағидаларында айқындалған тәртіпте аттестатталған сарапшылар жүзеге асырады.";

      11-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "11. Ведомстводан тыс кешенді сараптама жүргізу барысында құрылыс жобасының:

      1) жобалауға арналған тапсырмаға, өзге де бастапқы құжаттарға (материалдарға, деректерге),техникалық шарттар мен талаптарға, сондай-ақ бекітілген қала құрылысы (жоспарлау) шешімдеріне және осы құрылыс учаскесінің (алаңдардың, трассалардың) функционалдық мақсатына сәйкестігі;

      2) санитариялық-эпидемиологиялық, өрт және жарылыс қауіпсіздігін, қамтамасыз ету бойынша мемлекеттік және мемлекетаралық нормативтік талаптарды, объектінің тұрақты жұмыс істеуін қамтамасыз ететін конструкциялардың беріктілігі мен сенімділігіне қойылатын талаптардың сақталуы, сондай-ақ құрылыс нормаларды және қағидаларды шетел мемлекеттердің стандарттарын, Қазақстан Республикасының аумағында халықаралық мамандандырылған көрме Арнайы экономикалық аймақтардың аумағында орналасқан, халықаралық және аймақтық ұйымдардың объектілері бойынша.

      3) бірегей ғимараттар мен құрылыстардың (олардың қоршау конструкцияларының), сондай-ақ энергетикалық ресурстарды жобалық тұтынуы жылына бес жүз тонна шартты отынның баламалы көрсеткіштен асып кететін объектілердің энергия тиімділігі жөніндегі талаптарға сәйкестігі;

      4) ресурсты үнемдеу, отандық тауар өндірушілерді мүдделерін қорғау саласында белгіленген шарттар мен шектеулерге сәйкестігі;

      5) қабылданған көлемдік-жоспарлық және сындарлы шешімдердің, қолданылатын материалдардың, технологиялық және инженерлік жабдықтың негізділігін, құрылыс конструкцияларының сенімділігі мен беріктілігі;

      6) ЖСҚ көзделген құрылыс объектілері (ғимараттар мен құрылыстардың, олардың кешендердің, коммуникациялардың) көлемдерінің негізділігін және орындылығы;

      7) көрсеткіштердің, оның ішінде құрылыстың есептік немесе сметалық құнының негізділігі мен дұрыстығы;

      8) халық денсаулығын қорғау бойынша ұсынылатын шалалардың тиімділігі, толықтығы және жеткіліктігі;

      9) жоспарланған қызметтің халықтың денсаулығына әсер етуінің толықтығы мен дұрыстығын анықтау;

      10) санитариялық-эпидемиологиялық талаптарға және гигиеналық нормативтерге сәйкестігі тұрғысынан бағалау бойынша міндеттер орындалады.";

      16-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "16. "Бір терезе" қағидатын іске асыру үшін құрылыс жобаларына ведомстводан тыс кешенді сараптама жүргізу үшін осы Қағидалардың 17-тармағында көрсетілген құрылыс жобаларын қоспағанда, бастапқы құжаттармен бірге құрылыс жобаларын (ТЭН және ЖСҚ) қабылдау жобалардың ведомстводан тыс кешенді сараптама бірыңғай портал арқылы (бұдан әрі – Портал) ғана жүргізіледі:

      Портал:

      1) меншік нысанына, ведомстволық тиесілілігіне және қаржыландыру көздеріне қарамастан жобаларға тапсырыс берушілер;

      2) құрылыс жобаларын әзірлеушілер;

      3) ведомстводан тыс кешенді сараптаманы жүзеге асыратын мемлекеттік сараптама ұйымы, аккредиттелген сараптама ұйымдары, ерекше индустриалдық аймақтың аккредиттелген сараптама ұйымы үшін бірден-бір алаң болып табылады.";

      18-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "18. Мемлекеттік және (немесе) аккредиттелген сараптама ұйымдары ведомстводан тыс кешенді сараптаманы жүзеге асырған кезде құпия деген белгісі немесе ҚБПҮ деген белгісі бар құрылыс жобаларын (ТЭН және ЖСҚ) қоспағанда, барлық рәсімдер мен операцияларды Порталмен интеграцияланған мемлекеттік сараптама ұйымының және сараптама ұйымдары палатасының жеке ақпараттық жүйелерінің көмегімен жүзеге асырады.

      Ерекше индустриалдық аймақтың аккредиттелген сараптама ұйымы ведомстводан тыс кешенді сараптаманы барлық рәсімдер мен операцияларды құпия деген белгісі немесе ҚБПҮ деген белгісі бар жобаларын (ТЭН және ЖСҚ) қоспағанда, мемлекеттік сараптама ұйымының ақпараттық жүйесі, Портал арқылы жүзеге асырады.";

      22, 23, 24 және 25-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "22. Мемлекеттік сараптама ұйымы, аккредиттелген сараптама ұйымдары немесе ерекше индустриалдық аймағының аккредиттелген сараптама ұйымы жүзеге асыратын ведомстводан тыс кешенді сараптама жүргізуге арналған шарт Портал және мемлекеттік сараптама ұйымының немесе сараптама ұйымдары палатасының ақпараттық жүйелері арқылы электрондық-цифрлық нысанда (электрондық шарт), тараптардың уәкілетті өкілдерінің электрондық-цифрлық қолтаңбалармен қол қою арқылы жасалады.

      Құпия деген белгісі немесе ҚБПҮ деген белгісі бар құрылыс жобалары (ТЭН және ЖСҚ) бойынша ведомстводан тыс кешенді сараптама жүргізуге мемлекеттік сараптама ұйымдарымен жасалған шарттар қағаз тасығышта ұсынылады.

      Ведомстводан тыс кешенді сараптама жүргізу бойынша жұмыстарды мемлекеттік сатып алу туралы шарт "Мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген тәртіпте мемлекеттік сатып алудың веб-порталы арқылы жасалады.

      Мемлекеттік монополияға жатқызылған ведомстводан тыс кешенді сараптама жүргізуге арналған электрондық шарт жариялы болып табылады және мемлекеттік сараптама ұйымы мен тапсырыс берушілер арасында жасалады.

      Шарттар ерекше реттеу және қала құрылысын регламенттеу объектілерін салуға арналған тиісті ЖСҚ-ға, құрылысы аяқталмаған объектілер бойынша түзетілген ЖСҚ-ға қатысты, сондай-ақ осы Қағидалардың 2-тараудың 6 және 7-параграфтарында, сондай-ақ 3-тарауда көзделген концессионерді таңдау бойынша конкурс өткізу кезінде қатысушылар ұсынатын концессиондық өтінім құрамындағы ТЭН бойынша кешенді сараптама жүргізу ерекшеліктерін де ескеріледі.

      23. Ведомстводан тыс кешенді сараптамаға ұсынылатын жоба (ТЭН немесе ЖСҚ) оның бастапқы құжаттармен бірге, құпия деген белгісі немесе ҚБПҮ деген белгісі бар жобаларын (ТЭН және ЖСҚ) қоспағанда, Портал арқылы тапсырыс беруші көрсетілген материалдардың жинақтылығы мен құрамының мемлекеттік нормативтердің талаптарына сәйкестігін белгілеу үшін мемлекеттік ұйымға немесе тапсырыс беруші таңдаған аккредиттелген сараптама ұйымының біріне немесе ерекше индустриалдық аймақтың аккредиттелген сараптама ұйымына жіберіледі.

      24. Мемлекеттік сараптама ұйымы, аккредиттелген сараптама ұйымдары немесе ерекше индустриалдық аймағының аккредиттелген сараптама ұйымы жүзеге асыратын ведомстводан тыс кешенді сараптама жүргізуге арналған шарт күшіне енген күн сараптама жұмыстарының басталған күні болып табылады.

      25. Ведомстводан тыс кешенді сараптама жүргізу барысында сарапшылар:

      1) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен тапсырыс берушілерден және жобаның әзірлеушілерінен қажетті материалдарды және ақпаратты сұратады және алады;

      2) осы Қағидалардың 38-тармағында көзделген тәртіппен дәлелді ескертулер және оларды орындау мақсатында береді.";

      28-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "28. Сарапшының жоба материалдарын қарау бойынша істің ағымдағы жағдайы туралы ресми деректер күн сайын:

      1) осы жоба бойынша ведомстводан тыс кешенді сараптаманы жүзеге асыратын мемлекеттік сараптама ұйымының атауы;

      2) жобаның (техникалық-экономикалық негіздемелері немесе жобалау-сметалық құжаттамасы) ресми атауы, жобалау объектісінің салалық тиесілілігі мен оның орналасқан орны;

      3) тапсырыс беруші (инвестор, меншік иесі) және жобаны қаржыландыру көзі;

      4) жобаны әзірлеуші (бас жобалаушы);

      5) сараптамаға ұсынылған құжаттаманы қабылдау рәсімдерінің нәтижелері;

      6) шарттың күшіне енген күнін көрсетіле отырып, ведомстводан тыс кешенді сараптама жүргізуге арналған шарт жасасу күні көрсетілген ақпаратты орналастыра отырып мемлекеттік сараптама ұйымының, аккредиттелген сараптама ұйымдарының немесе ерекше индустриялық аймақтың аккредиттелген сараптама ұйымының интернет-ресурстарының тиісті бөлімдеріне орналастырылады.";

      34-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) графикалық материалдарды, конструкциялық, инженрелік және сметалық есептерді, сондай-ақ энергия үнемдеу және энергия тиімділігі бөлігінде жобаның бөлімдері (бөліктері) бойынша сараптама қорытындыларын дайындай отырып, жобалау шешімдерінің санитариялық-эпидемиологиялық бөлігін қоса, ТЭН-нің немесе ЖСҚ-ның барлық бөлімдері мен бөліктерін қатар қарау үшін 35 (отыз бес) жұмыс күні беріледі.";

      35-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) графикалық материалдарды, конструкциялық, инженерлік және сметалық есептерді, сондай-ақ энергия үнемдеу және энергия тиімділігі бөлігінде жобаның бөлімдері (бөліктері) бойынша сараптама қорытындыларын дайындай отырып, жобалау шешімдерінің санитариялық-эпидемиологиялық бөлігін қоса алғанда, ТЭН-нің немесе ЖСҚ-ның барлық бөлімдері мен бөліктерін қатар қарау үшін 50 (елу) жұмыс күні беріледі;";

      36-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) графикалық материалдарды, конструкциялық, инженерлік және сметалық есептерді, сондай-ақ энергия үнемдеу және энергия тиімділігі бөлігінде жобаның бөлімдері (бөліктері) бойынша сараптама қорытындыларын дайындай отырып, жобалау шешімдерінің санитариялық-эпидемиологиялық бөлігін қоса, ТЭН-нің немесе ЖСҚ-ның барлық бөлімдері мен бөліктерін қатар қарау үшін 20 (жиырма) жұмыс күні беріледі;";

      49-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "49. Конкурстық өтінім құрамындағы ТЭН-ге ведомстводан тыс кешенді сараптама қала құрылысына және техникалық регламенттерге, сондай-ақ пайдалану барысында жобаланатын объектінің тұрақты жұмыс істеуі бөлігіндегі техникалық-техногологиялық шешімдерімен қамтамасыз ету бойынша нормативтік талаптарға сай келуіне, сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы Қазақстан Республикасының заңнамасымен айқындалған тәртіпте санитарлық-эпидемиологиялық, өнеркәсіптік, өртке қарсы және жарылыс қауіпсіздігін әлеуметтік-экономикалық және маркетингтік зерттеуді қамтамасыз ету шарларына бағалау жасалады.";

      2-1-тарау алып тасталсын.

      69-4 және 69-5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "69-4. Құпия деген белгісі немесе "ҚБПҮ" деген белгісі бар құрылыс жобалары бойынша осы Қағидалардың 17, 18, 22, 23, 70, 79, 81, 82-тармақтарына сәйкес сараптамалық сүйемелдеу режимінде ведомстводан тыс кешенді сараптама жүргізіледі.

      69-5. Ведомстводан тыс кешенді сараптамаға ұсынылатын бастапқы-рұқсат беру құжаттарының жинақтылығы осы Қағидаларға 5-қосымшада көрсетілген.

      Ұсынылған құрылыс жобасының және бастапқы құжаттардың жинақтылығы мен құрамы көрсетілген материалдар мемлекеттік сараптама ұйымында тіркеген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде сәйкестікке тексеріледі.";

      69-9-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) Жауапкершіліктің І деңгейіндегі технологиялық немесе техникалық күрделі объектілер болып табылатын объектілерді салу жобалары бойынша 45 (қырық бес) жұмыс күні;

      2) жауапкершілігі ІІ деңгейдегі технологиялық немесе техникалық жағынан күрделі объектілер болып табылатын объектілер құрылысының жобалары бойынша 30 (отыз) жұмыс күнінен;

      3) жауапкершілігі ІІ деңгейдегі бір мезгілде технологиялық немесе техникалық жағынан күрделі емес объектілер болып табылатын объектілер құрылысының жобалары бойынша 20 (жиырма) жұмыс күнінен;

      4) жауапкершілігі ІІІ деңгейдегі бір мезгілде технологиялық немесе техникалық жағынан күрделі емес объектілер болып табылатын объектілер құрылысының жобалары бойынша 10 (он) жұмыс күнінен аспайды.";

      69-10-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) 35 (отыз бес) жұмыс күні графикалық материалдарды, конструктивтік, инженерлік және сметалық есептерді қоса алғанда, барлық бөлімдер мен бөліктер бойынша, сондай-ақ энергия үнемдеу және энергия тиімділігі, санитариялық-эпидемиологиялық қауіпсіздік бөлігінде жобаның бөлімдері (бөліктері) бойынша сараптамалық қорытындылар әзірлей отырып, жобалау шешімдерінің барлық бөлімдері мен бөліктері бойынша қатар (бір мезгілде) қарау үшін бөлінеді;";

      69-11-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) графикалық материалдарды, конструкциялық, инженерлік және сметалық есептерді, сондай-ақ энергия үнемдеу және энергия тиімділігі бөлігінде жобаның бөлімдері (бөліктері) бойынша сараптама қорытындыларын дайындай отырып, жобалау шешімдерінің санитариялық-эпидемиологиялық бөлігін қоса алғанда, барлық бөлімдері мен бөліктерін қатар қарау үшін 20 (жиырма) жұмыс күні беріледі;";

      69-12-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) графикалық материалдарды, конструкциялық, инженерлік және сметалық есептерді, сондай-ақ энергия үнемдеу және энергия тиімділігі бөлігінде жобаның бөлімдері (бөліктері) бойынша сараптама қорытындыларын дайындай отырып, жобалау шешімдерінің санитариялық-эпидемиологиялық бөлігін қоса алғанда, ЖСҚ-ның барлық бөлімдері мен бөліктерін қарау үшін 12 (он екі) жұмыс күні беріледі;";

      11-параграф алып тасталсын.

      73-1-тармақ алып тасталсын.

      Қағиданың 2-қосымшасында:

      1-тармағы мынадай мазмұндағы 10) тармақшасымен толықтырылсын:

      "10) I және II санаттағы объектілер үшін - қоршаған ортаға әсерді бағалау нәтижелері бойынша қорытынды немесе көзделіп отырған қызметтің әсер ету скринингінің нәтижелері туралы қорытынды;

      ІII санаттағы объектілер үшін - объектіні салу және пайдалану жөніндегі жобалау құжаттамасына мемлекеттік экологиялық сараптаманың қорытындысы.объектов."

      2-тармақ алып тасталсын;

      Қағиданың 3-қосымшасында:

      4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "4. Жобаның қоршаған ортаны қорғау және санитариялық-эпидемиологиялық сараптамасы бөлігінде сараптама жүргізу үшін қажет арнайы (қосымша) бастапқы құжаттар:

      халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығы саласындағы ведомствоның аумақтық бөлімшелерімен ауыз сумен жабдықтаудың бетіндегі және жерасты негіздерінің санитариялық қорғау аймағын белгілеу, эпидемиологиялық маңыздылығы бар обьектілердің санитарлы-қорғау аймақтарын қысқарту бөлігінде түзету бойынша келісу;

      қалалық және ауылдық елді мекендеріне, курорт аймақтарына, елді мекендер пункттеріне жоспарлаудың және құрылыс салудың бас жоспары.

      3) I және II санаттағы объектілер үшін - қоршаған ортаға әсерді бағалау нәтижелері бойынша қорытынды немесе көзделіп отырған қызметтің әсер ету скринингінің нәтижелері туралы қорытынды;

      ІII санаттағы объектілер үшін - объектіні салу және пайдалану жөніндегі жобалау құжаттамасына мемлекеттік экологиялық сараптаманың қорытындысы.";

      Қағиданың 4-қосымшасында:

      1-тармағы мынадай мазмұндағы 4) тармақшасымен толықтырылсын:

      "4) I және II санаттағы объектілер үшін - қоршаған ортаға әсерді бағалау нәтижелері бойынша қорытынды немесе көзделіп отырған қызметтің әсер ету скринингінің нәтижелері туралы қорытынды;

      ІII санаттағы объектілер үшін - объектіні салу және пайдалану жөніндегі жобалау құжаттамасына мемлекеттік экологиялық сараптаманың қорытындысы.";

      Қағидаларға 5-қосымшада:

      Реттік нөмірі 9-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      "

9

Уәкілетті органдардың келісімдері (объектілердің функционалдық мақсаттары мен қажеттілігі бойынша:
ветеринария саласындағы уәкілетті мемлекеттік орган;
азаматтық және мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті мемлекеттік орган (әуеайлақтан 15 км шегінде орналасқан биіктігі 45м және одан жоғары объектілер бойынша);
I және II санаттағы объектілер үшін - қоршаған ортаға әсерді бағалау нәтижелері бойынша қорытынды немесе көзделіп отырған қызметтің әсер ету скринингінің нәтижелері туралы қорытынды;
ІII санаттағы объектілер үшін - объектіні салу және пайдалану жөніндегі жобалау құжаттамасына мемлекеттік экологиялық сараптаманың қорытындысы.
сәулет, қала құрылысы және құрылыс саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасы мен нормативтік-техникалық

      ".

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Индустрия және инфрақұрылымдық
даму министрінің міндетін атқарушы
К. Ускенбаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Экология, геология және

      табиғи ресурстар министрлігі

О внесении изменений и дополнений в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 1 апреля 2015 года № 299 "Об утверждении Правил проведения комплексной вневедомственной экспертизы технико-экономических обоснований и проектно-сметной документации, предназначенных для строительства новых, а также изменения (реконструкции, расширения, технического перевооружения, модернизации и капитального ремонта) существующих зданий и сооружений, их комплексов, инженерных и транспортных коммуникаций независимо от источников финансирования"

Приказ и.о. Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 6 августа 2021 года № 423. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 9 августа 2021 года № 23905

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 1 апреля 2015 года № 299 "Об утверждении Правил проведения комплексной вневедомственной экспертизы технико-экономических обоснований и проектно-сметной документации, предназначенных для строительства новых, а также изменения (реконструкции, расширения, технического перевооружения, модернизации и капитального ремонта) существующих зданий и сооружений, их комплексов, инженерных и транспортных коммуникаций независимо от источников финансирования (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 10722) следующие изменения и дополнения:

      в Правилах проведения комплексной вневедомственной экспертизы технико-экономических обоснований и проектно-сметной документации, предназначенных для строительства новых, а также изменения (реконструкции, расширения, технического перевооружения, модернизации и капитального ремонта) существующих зданий и сооружений, их комплексов, инженерных и транспортных коммуникаций независимо от источников финансирования, утвержденных указанным приказом:

      пункты 2 и 3 изложить в следующей редакции:

      "2. Правила определяют:

      порядок проведения по принципу "одного окна" комплексной вневедомственной экспертизы ТЭО и ПСД, предназначенных для строительства новых, изменения (реконструкции, расширения, технического перевооружения, модернизации и капитального ремонта) существующих зданий и сооружений, их комплексов, а также инженерной подготовки территории, благоустройства и озеленения независимо от источников финансирования;

      порядок разработки и согласования индивидуальных планов поэтапной разработки и согласования ПСД на строительство отдельных объектов, требующих особого регулирования и (или) градостроительной регламентации;

      порядок осуществления комплексной вневедомственной экспертизы проектов в режиме экспертного сопровождения по объектам и комплексам, по которым предусматривается проектировать и строить поэтапно.

      3. По проектам строительства новых, изменения (реконструкции, расширения, технического перевооружения, модернизации и капитального ремонта) существующих зданий и сооружений, их комплексов, а также инженерной подготовки территории, благоустройства и озеленения комплексная вневедомственная экспертиза проектов строительства объектов проводится по принципу "одного окна" и включает в себя, в том числе санитарно-эпидемиологическую экспертизу проектов (отраслевую экспертизу).

      Правила подлежат соблюдению для всех субъектов архитектурной, градостроительной и строительной деятельности, осуществляемой на территории Республики Казахстан.";

      пункт 6 изложить в следующей редакции:

      "6. Комплексная вневедомственная экспертиза проектов, проводимая государственной экспертной организацией, аккредитованными экспертными организациями или аккредитованной экспертной организацией особой индустриальной зоны в соответствии с их компетенциями, установленными статьями 64-4 и 64-5 Закона, осуществляется на основании договоров с отнесением затрат на стоимость рассматриваемого проекта.";

      пункт 8 изложить в следующей редакции:

      "8. Санитарно-эпидемиологическая экспертиза проектов, являющаяся частями комплексной вневедомственной экспертизы проектов строительства объектов, осуществляются экспертами, аттестованными в порядке, определяемом Правилами аттестации экспертов, осуществляющих экспертные работы и инжиниринговые услуги в сфере архитектурной, градостроительной и строительной деятельности, утвержденными приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за №10058).";

      пункт 11 изложить в следующей редакции:

      "11. В ходе проведения комплексной вневедомственной экспертизы выполняются задачи по оценке проекта строительства на:

      1) соответствие заданию на проектирование, иным исходным документам (материалам, данным), заданиям, техническим условиям и требованиям, а также утвержденным градостроительным регламентам и градостроительным (планировочным) решениям и функциональному назначению данного участка (площадки, трассы) строительства;

      2) соблюдение государственных и межгосударственных нормативных требований по обеспечению санитарно-эпидемиологической, пожарной безопасности, требований к прочности и надежности конструкций, обеспечивающих устойчивое функционирование объекта, а также соблюдение строительных норм и правил, стандартов иностранных государств, международных и региональных организаций по объектам, находящимся на территории специальных экономических зон, международной специализированной выставки на территории Республики Казахстан;

      3) соответствие требованиям по энергоэффективности уникальных зданий и сооружений (их ограждающих конструкций), а также объектов, проектное потребление энергетических ресурсов которых превышает эквивалентный показатель в пятьсот тонн условного топлива в год;

      4) соответствие условиям и ограничениям, установленным в сфере ресурсосбережения, защиты интересов отечественных производителей;

      5) обоснованность принятых объемно-планировочных и конструктивных решений, применяемых материалов, технологического и инженерного оборудования, надежность и прочность строительных конструкций;

      6) обоснованность и целесообразность предусмотренных ПСД объемов строительства объектов (зданий и сооружений, их комплексов, коммуникаций);

      7) обоснованность и достоверность показателей, в том числе расчетной или сметной стоимостей строительства;

      8) эффективность, полноту и достаточность, предлагаемых мер по охране здоровья населения;

      9) установление полноты и правильности планируемой деятельности здоровье населения;

      10) соответствие санитарно-эпидемиологическим требованиям и гигиеническим нормативам.";

      пункт 16 изложить в следующей редакции:

      "16. Для реализации принципа "одного окна" приемка проектов строительства (ТЭО и ПСД) вместе с исходными документами для проведения комплексной вневедомственной экспертизы проводится только посредством единого портала комплексной вневедомственной экспертизы проектов (далее - Портал), за исключением проектов строительства, указанных в пункте 17 настоящих Правил.

      Портал является единой площадкой для:

      1) заказчиков проектов, независимо от их формы собственности, ведомственной принадлежности и источников финансирования;

      2) разработчиков проектов строительства;

      3) государственной экспертной организацией, аккредитованными экспертными организациям, аккредитованной экспертной организацией особой индустриальной зоны, осуществляющим комплексную вневедомственную экспертизу.";

      пункт 18 изложить в следующей редакции:

      "18. Государственная и (или) аккредитованные экспертные организации при проведении комплексной вневедомственной экспертизы осуществляют все процедуры и операции посредством собственных информационных систем государственной экспертной организации и палаты экспертных организаций, интегрированных с Порталом, за исключением проектов строительства (ТЭО и ПСД) с грифом секретности или с пометкой ДСП.

      Аккредитованная экспертная организация особой индустриальной зоны при проведении комплексной вневедомственной экспертизы осуществляет все процедуры и операции посредством информационной системы государственной экспертной организации, Порталом, за исключением проектов строительства (ТЭО и ПСД) с грифом секретности или с пометкой ДСП.";

      пункты 22, 23, 24 и 25 изложить в следующей редакции:

      "22. Договор на проведение комплексной вневедомственной экспертизы, осуществляемой государственной экспертной организацией, аккредитованными экспертными организациями или аккредитованной экспертной организацией особой индустриальной зоны, заключается посредством Портала и информационных систем государственной экспертной организации или палаты экспертных организаций в электронно-цифровой форме (электронный договор), с подписанием электронно-цифровыми подписями уполномоченными представителями сторон.

      Договоры, заключенные с государственной экспертной организацией на проведение комплексной вневедомственной экспертизы по проектам строительства (ТЭО и ПСД) с грифом секретности или с пометкой ДСП, заключаются на бумажном носителе.

      Договор о государственных закупках работ по проведению комплексной вневедомственной экспертизы заключается посредством веб-портала государственных закупок в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан "О государственных закупках".

      Электронный договор на проведение комплексной вневедомственной экспертизы, отнесенной к государственной монополии, является публичным и заключается государственной экспертной организацией с заказчиками.

      В указанном договоре, также учитываются особенности проведения комплексной экспертизы, касающихся соответственно ПСД на строительство объектов особого регулирования и (или) градостроительной регламентации, откорректированной ПСД по незавершенным строительством объектов, а также по ТЭО в составе концессионных заявок, представляемых участниками при проведении конкурса по выбору концессионера, предусмотренных параграфами 6 и 7 главы 2, а также главой 3 настоящих Правил.

      23. Представляемый на комплексную вневедомственную экспертизу проект (ТЭО или ПСД) вместе с его исходными документами направляется заказчиком посредством Портала для установления соответствия комплектности и состава указанных материалов требованиям государственных нормативов в государственную, одну из выбранных заказчиком аккредитованную экспертную организацию или аккредитованную экспертную организацию особой индустриальной зоны, за исключением проектов с грифом секретности или с пометкой ДСП.

      24. Датой начала экспертных работ, является дата вступления в силу договора на проведение комплексной вневедомственной экспертизы, осуществляемой государственной экспертной организацией, аккредитованными экспертными организациями или аккредитованной экспертной организацией особой индустриальной зоны.

      25. В ходе проведения комплексной вневедомственной экспертизы эксперты:

      1) запрашивают и получают от заказчиков и разработчиков проекта необходимые материалы и информацию, которые ими предоставляются в установленный экспертом срок;

      2) выдают мотивированные замечания, с целью их устранения в порядке, предусмотренном пунктом 38 настоящих Правил.";

      пункт 28 изложить в следующей редакции:

      "28. Данные о текущем состоянии дел по рассмотрению экспертами материалов проекта размещаются на соответствующем разделе Интернет-ресурса государственной экспертной организации, аккредитованными экспертными организации или аккредитованной экспертной организации особой индустриальной зоны с еженедельной периодичностью размещения информации с указанием:

      1) наименования экспертной организации, осуществляющей комплексную вневедомственную экспертизу по данному проекту;

      2) официального наименования проекта (ТЭО или ПСД), отраслевой принадлежности объекта проектирования и его месторасположения;

      3) заказчика (инвестор, собственник) и источника финансирования проекта;

      4) разработчика проекта (генеральный проектировщик);

      5) результатов процедуры приемки представленной на экспертизу документации;

      6) даты заключения договора на проведение комплексной вневедомственной экспертизы с указанием даты вступления договора в силу.";

      подпункт 1) пункта 34 изложить в следующей редакции:

      "1) 35 (тридцать пять) рабочих дней отводится для параллельного (одновременного) рассмотрения ТЭО или ПСД по всем разделам и частям, включая графические материалы, конструктивные, инженерные и сметные расчеты, а также в части энергосбережения и энергоэффективности, санитарно-эпидемиологической безопасности проектных решений с подготовкой экспертных заключений по разделам (частям) проекта;";

      подпункт 1) пункта 35 изложить в следующей редакции:

      "1) 50 (пятьдесят) рабочих дней отводится для параллельного (одновременного) рассмотрения ТЭО или ПСД по всем разделам и частям, включая графические материалы, конструктивные, инженерные и сметные расчеты, а также в части энергосбережения и энергоэффективности, санитарно-эпидемиологической безопасности проектных решений с подготовкой экспертных заключений по разделам (частям) проекта;";

      подпункт 1) пункта 36 изложить в следующей редакции:

      "1) 20 (двадцать) рабочих дней отводится для рассмотрения ПСД по всем разделам и частям включая графические материалы, конструктивные, инженерные и сметные расчеты, а также в части энергосбережения и энергоэффективности, санитарно-эпидемиологической безопасности проектных решений с подготовкой экспертных заключений по разделам (частям) проекта;";

      пункт 49 изложить в следующей редакции:

      "49. Комплексная вневедомственная экспертиза ТЭО в составе конкурсных заявок заключается в оценке соответствия градостроительным и техническим регламентам, а также нормативным требованиям по обеспечению технико-технологических решений в части устойчивого функционирования проектируемого объекта в ходе эксплуатации, надежности строительных конструкций, мер по обеспечению санитарно-эпидемиологической, промышленной, противопожарной и противовзрывной безопасности в порядке, определенном законодательством Республики Казахстан об архитектурной, градостроительной и строительной деятельности.";

      главу 2-1 исключить;

      пункты 69-4 и 69-5 изложить в следующей редакции:

      "69-4. По проектам строительства с грифом секретности или с пометкой ДСП, проводится комплексная вневедомственная экспертиза в режиме экспертного сопровождения в соответствии с пунктами 17, 18, 22, 23, 70, 79, 81, 82 настоящих Правил.";

      69-5. Комплектность исходно-разрешительных документов, представляемых на комплексную вневедомственную экспертизу, указана в приложении 5 к настоящим Правилам.

      Комплектность и состав представленного проекта строительства и исходных документов проверяется на соответствие в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня регистрации указанных материалов в государственной экспертной организации.";

      пункт 69-9 изложить в следующей редакции:

      "69-9. Проведение экспертизы поэтапной разработки ПСД, осуществляется в соответствии с договором, заключаемым c государственной экспертной организацией.

      Продолжительность проведения экспертизы по каждому из этапов, устанавливается договором и со дня начала экспертных работ по соответствующему этапу не превышают:

      1) 45 (сорок пять) рабочих дней по проектам строительства объектов являющихся технологически или технически сложными объектами I уровня ответственности ;

      2) 30 (тридцать) рабочих дней по проектам строительства объектов, являющихся технологически или технически сложными объектами II уровней ответственности;

      3) 20 (двадцать) рабочих дней по проектам строительства объектов, одновременно являющихся технологически и технически не сложными объектами II уровня ответственности;

      4) 10 (десять) рабочих дней по проектам строительства объектов, одновременно являющихся технологически и технически не сложными объектами III уровня ответственности.";

      подпункт 1) пункта 69-10 изложить в следующей редакции:

      "1) 35 (тридцать пять) рабочих дней отводится для параллельного (одновременного) рассмотрения по всем разделам и частям, включая графические материалы, конструктивные, инженерные и сметные расчеты, а также в части энергосбережения и энергоэффективности, санитарно-эпидемиологической безопасности проектных решений с подготовкой экспертных заключений по разделам (частям) проекта;";

      подпункт 1) пункта 69-11 изложить в следующей редакции:

      "1) 20 (двадцать) рабочих дней отводится для параллельного (одновременного) рассмотрения по всем разделам и частям, включая графические материалы, конструктивные, инженерные и сметные расчеты, а также в части энергосбережения и энергоэффективности, санитарно-эпидемиологической безопасности проектных решений с подготовкой экспертных заключений по разделам (частям) проекта;";

      подпункт 1) пункта 69-12 изложить в следующей редакции:

      "1) 12 (двенадцать) рабочих дней отводится для рассмотрения ПСД по всем разделам и частям включая графические материалы, конструктивные, инженерные и сметные расчеты, а также в части энергосбережения и энергоэффективности, санитарно-эпидемиологической безопасности проектных решений с подготовкой экспертных заключений по разделам (частям) проекта;";

      параграф 11 исключить;

      пункт 73-1 исключить;

      в приложении 2 к Правилам:

      пункт 1 дополнить подпунктом 10) следующего содержания:

      "10) для объектов I и II категории - заключение по результатам оценки воздействия на окружающую среду либо заключение о результатах скрининга воздействий намечаемой деятельности.

      Для объектов III категории – заключение государственной экологической экспертизы на проектную документацию по строительству и эксплуатации объекта.

      пункт 2 исключить;

      в приложении 3 к Правилам:

      пункт 4 изложить в следующей редакции:

      "4. Специальные (дополнительные) исходные документы, необходимые для проведения в части охраны окружающей среды и санитарно-эпидемиологической экспертизы проектов:

      1) согласование с территориальными подразделениями ведомства государственного органа в сфере санитарно-эпидемиологического благополучия населения проекта по корректировке, в части сокращения санитарно-защитных зон эпидемический значимых объектов, зон санитарной охраны подземных и поверхностных источников питьевого водоснабжения;

      2) генеральный план застройки городских и сельских населенных пунктов, курортных зон, планировки и застройки населенных пунктов.

      3) Для объектов I и II категории - заключение по результатам оценки воздействия на окружающую среду либо заключение о результатах скрининга воздействий намечаемой деятельности;

      Для объектов III категории – заключение государственной экологической экспертизы на проектную документацию по строительству и эксплуатации объекта.";

      в приложении 4 к Правилам:

      пункт 1 дополнить подпунктом 4) следующего содержания:

      "4) Для объектов I и II категории - заключение по результатам оценки воздействия на окружающую среду либо заключение о результатах скрининга воздействий намечаемой деятельности.

      Для объектов III категории – заключение государственной экологической экспертизы на проектную документацию по строительству и эксплуатации объекта.";

      в приложении 5 к Правилам:

      строку, порядковый номер 9, изложить в следующей редакции:

      "

9

Согласования уполномоченных органов (по необходимости и функциональному назначению объекта):
уполномоченного государственного органа в области ветеринарии;
уполномоченного органа в сфере гражданской и государственной авиации (по объектам, высота которых 45 м и более и расположенных в пределах 15 км от аэродрома);
Для объектов I и II категории - заключение по результатам оценки воздействия на окружающую среду либо заключение о результатах скрининга воздействий намечаемой деятельности;
Для объектов III категории – заключение государственной экологической экспертизы на проектную документацию по строительству и эксплуатации объекта.
иные согласования проекта на строительство, предусмотренные законодательством Республики Казахстан и нормативно-техническими документами в сфере архитектуры, градостроительства и строительства.

      ".

      2. Комитету по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      исполняющий обязанности
Министра индустрии и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
К. Ускенбаев

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство экологии,
геологии и природных ресурсов
Республики Казахстан