Қауіпті өндірістік объектілердегі авариялар мен оқыс оқиғаларға тергеп-тексеруді және есепке алуды, жарылғыш заттар мен олардың негізінде жасалған бұйымдардың жоғалу жағдайларына техникалық тергеп-тексеруді жүргізу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрінің 2021 жылғы 17 тамыздағы № 404 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 20 тамызда № 24052 болып тіркелді.

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 23 қазандағы № 701 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігі туралы ереженің 16-тармағының 96) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда – ҚР Төтенше жағдайлар министрінің 14.07.2023 № 382 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) бұйрығымен.

      1. Осы бұйрыққа қоса беріліп отырған Қауіпті өндірістік объектілердегі авариялар мен оқыс оқиғаларға тергеп-тексеруді және есепке алуды, жарылғыш заттар мен олардың негізінде жасалған бұйымдардың жоғалу жағдайларына техникалық тергеп-тексеруді жүргізу қағидасы бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің Өнеркәсіптік қауіпсіздік комитеті:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің интернет-ресурсына орналастыруды;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Төтенше жағдайлар министрі
Ю. Ильин

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Төтенше жағдайлар министрі
2021 жылғы 17 тамыздағы
№ 404 бұйрығымен
бекітілген

Қауіпті өндірістік объектілердегі авариялар мен оқыс оқиғаларға тергеп-тексеруді және есепке алуды, жарылғыш заттар мен олардың негізінде жасалған бұйымдардың жоғалу жағдайларына техникалық тергеп-тексеруді жүргізу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы қауіпті өндірістік объектілердегі авариялар мен оқыс оқиғаларға тергеп-тексеруді және есепке алуды, жарылғыш заттар мен олардың негізінде жасалған бұйымдардың жоғалу жағдайларына техникалық тергеп-тексеруді жүргізу қағидасы (бұдан әрі – Қағида) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 23 қазандағы № 701 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігі туралы ереженің 16-тармағының 96) тармақшасына сәйкес әзірленген және қауіпті өндірістік объектілерде болған авариялар мен оқыс оқиғаның тергеп-тексеруді тәртібін, сондай-ақ оларды есепке алу тәртібін белгілейді.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Төтенше жағдайлар министрінің 14.07.2023 № 382 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) бұйрығымен.

      2. Қағидада терминдер мен олардың анықтамалары "Азаматтық қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңында (бұдан әрі – Заң) белгіленген мәндерде қолданылады.

      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Төтенше жағдайлар министрінің 14.07.2023 № 382 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) бұйрығымен.

      3. Қауіпті өндірістік объектілердегі авариялар мен оқыс оқиғаларды тергеп-тексерудің құрамын Заңының 84-бабына сәйкес қалыптастырылған комиссия жүргізеді.

      4. Жарылғыш заттар мен олардың негізіндегі бұйымдардың жоғалу жағдайларын техникалық тергеп-тексеру мүдделі мемлекеттік органдармен бірлесіп, өз құзыреті шегінде Заңның 15-тарауында және осы Қағидаларда белгіленген тәртіпке ұқсас жүргізіледі.

      5. Аварияны тергеп-тексеру мерзімі ол тағайындалған күннен бастап он бес жұмыс күнінен кешіктірілмей жүргізіледі, аварияны тергеп-тексеру мерзімін ұзарту туралы мәселе заңның 86-бабында айқындалатын тәртіппен жүзеге асырылады.

2-тарау. Тергеп-тексеруді ұйымдастыру

      6. Комиссия төрағасы жұмысты ұйымдастырады, комиссия мүшелері арасында міндеттерді бөледі, жұмысты жоспарлауды жүзеге асырады, комиссияның қауіпсіз жұмысын қамтамасыз ету үшін комиссияның көліктегі, қызметтік үй-жайлардағы, байланыс құралдарындағы, жеке қорғану құралдарындағы қажеттілігін айқындайды.

      7. Тергеп-тексеру жөніндегі комиссия мүшелерінің өкілеттіктері Заңының 85-бабында белгіленген.

      8. Тергеп-тексеру комиссия төрағасының шешімі бойынша тергеп-тексеру үшін қажетті техникалық есептеулер, зертханалық зерттеулер, сынақтар, сараптамалар жүргізу үшін мамандар тартылуы мүмкін. Сараптамалық қорытындыны талап ететін мәселелер жазбаша нысанда баяндалады. Барлық мүшелер қол қойған сараптама комиссиясының материалдары тергеп-тексеру жөніндегі комиссияға комиссия төрағасы белгілеген мерзімде ұсынылады.

3-тарау. Тергеп-тексеру жүргізу

      9. Комиссия белгілейді:

      қауіпті өндірістік объект иесінің авария немесе оқыс оқиға салдарының кез келген әсерін жою жөнінде шұғыл шаралар қабылдауын;

      аварияны жою жоспарына сәйкес аварияның немесе оқыс оқиға пайда болуы және дамуы кезіндегі ұйымның барлық қызметтерінің іс-қимылдарының сәйкестігі;

      аварияларды жою жоспарында көзделген іс-шаралардың тиімділігі;

      авариядан немесе оқыс оқиғадан туындаған салдарлар, аварияның немесе оқыс оқиғаның салдарын жою бойынша қабылданған шаралардың жеткіліктілігі.

      10. Тергеп-тексеру жөніндегі комиссия мүшелері:

      куәлардан, жұмыскерлерден және аварияға немесе оқыс оқиғаға қатысы бар өзге де адамдардан сұрау;

      зардап шеккендерден түсініктеме алады;

      мамандардың қорытындысын алады;

      зертханалық зерттеулер мен эксперименттердің нәтижелерін алады;

      зақымдану ауырлығы, денсаулыққа келтірілген залал, зардап шеккендердің қайтыс болу себептері, алкогольдік, уытқұмарлық мас болу, улану белгілерінің болуы туралы медициналық қорытынды алады;

      өнеркәсіптік қауіпсіздік талаптарының орындалғанын растайтын құжаттардың көшірмелерін алады, оның ішінде мемлекеттік инспекторлар бұрын берген нұсқамалардың, өндірістік бақылау адамдары нұсқауларының орындалуы тексеріледі;

      авария немесе оқыс оқиғаға орнының жай-күйін, қауіпті өндірістік факторлардың болуын және оларды оқшаулау, бейтараптандыру жөніндегі шараларды (есепке алу, талдау, іс-шараларды әзірлеу, олардың орындалуы) сипаттайтын құжаттар зерттейді;

      журналдар, білімді тексеру хаттамалары, оқу бағдарламалары, емтихан билеттері, оқу дабылдарын және аварияға қарсы жаттығуларды өткізу актілерін зерттейді;

      аварияны тергеп-тексеру үшін қажетті қауіпті өндірістік объектінің жабдықтарына жөндеу-пайдалану құжаттамасын зерттейді;

      авария немесе оқыс оқиғаға орнын фотобейнетіркеу жүргізіледі;

      жоспарлар, эскиздер, схемалар жасайды.

4-тарау. Тергеп-тексеру актісін ресімдеу

      11. Тергеп-тексеру нәтижелері осы Қағиданың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша акт түрінде ресімделеді.

      12. Тергеп-тексеру актісіне комиссия мүшелері қол қояды. Комиссия мүшесі тергеп-тексеру актісіне қол қоюдан бас тартқан жағдайда, комиссия төрағасы тергеп-тексеру актісіне комиссия мүшелерінің қатысуымен тиісті жазба жүргізеді. Комиссия мүшесі өзінің ерекше пікірін жазбаша баяндайды, бұл комиссия төрағасы актіге қол қойғанға дейін тергеп-тексеру актісіне қоса беріледі.

5-тарау. Тергеп-тексеру материалдары

      13. Тергеп-тексеру материалдары келесіні қамтиды:

      авария немесе оқыс оқиға себептерін тергеп-тексеру үшін комиссия тағайындау (құру) туралы бұйрық;

      аварияны немесе оқыс оқиғаны тергеп-тексеру актісіне қоса беріледі:

      аварияның немесе оқыс оқиғаның орнын қарап-тексеру хаттамасы, жоспарлар, схемалар, фотосуреттер;

      аварияның немесе оқыс оқиғаның орнының эскизі;

      аварияны немесе оқыс оқиғаны тергеп-тексеруге қатысты мәселелер бойынша техникалық есептеулер, зертханалық зерттеулер, сынақтар, сараптамалар мен іс-шаралар жүргізу үшін мамандар тарту туралы комиссия төрағасының өкімдері және аварияны немесе оқыс оқиғаны тергеп-тексеру жөніндегі комиссия шығарған өкімдер;

      аварияның немесе оқыс оқиғаның себептері туралы мамандардың қорытындылары, зертханалық зерттеулердің, эксперименттердің, талдаулардың нәтижелері;

      өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіби авариялық-құтқару қызметінің немесе өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіби объектілік авариялық-құтқару қызметінің жедел құрамынан баянжазбалар;

      аварияға немесе оқыс оқиғаға қатысы бар адамдарға, өнеркәсіптік қауіпсіздік талаптарының сақталуына жауапты лауазымды адамдарға сауалнама жүргізу және олардың түсініктемелері хаттамалары;

      аварияның немесе оқыс оқиғаның келтірілген материалдық нұқсан туралы мәліметтер;

      өндірістік персоналды оқыту туралы анықтамалар және өнеркәсіптік қауіпсіздік мәселелері бойынша білімді тексеру хаттамалары, аварияға қарсы жаттығулар мен оқу дабылдарын жүргізу актілері;

      аварияның немесе оқыс оқиғаның салдарынан зардап шеккендердің денсаулығына келтірілген зақымның сипаты мен ауырлығы (қайтыс болу себебі) туралы медициналық қорытындылар;

      аварияның немесе оқыс оқиғаның мән-жайлары мен себептерін сипаттайтын анықтамалар, үзінділер, қорытындылар.

6-тарау. Тергеп-тексеру нәтижелері

      14. Жиналған құжаттар мен материалдардың негізінде комиссия аварияның немесе оқыс оқиғаның туындау мән–жайлары мен себептерін анықтайды, болған аварияның немесе оқыс оқиғаның қауіпті өндірістік объект иесінің қызметімен себеп-салдарлық байланысын айқындайды, Қазақстан Республикасының өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы заңнамасының бұзылуына жол берген адамдарын айқындайды, осындай аварияның немесе оқыс оқиғаның қайталануын болғызбау және салдарын жою жөніндегі іс-шараларды белгілейді.

      15. Авария техникалық құрылғылардың конструкциялық кемшіліктерінен туындаған жағдайда, қауіпті өндірістік объектіні пайдаланатын ұйым дайындаушыға – рекламацияны, ал оның көшірмесін өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы уәкілетті органның аумақтық бөлімшесіне жібереді.

      16. Аварияның немесе оқыс оқиғаның салдарын жою және осындай аварияның немесе оқыс оқиғаның алдын алу жөніндегі іс-шаралар жоспарының іске асырылуын бақылауды өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы уәкілетті органның аумақтық бөлімшесі жүзеге асырады.

      17. Авариялар мен оқыс оқиғалар туралы мәліметтерді ұйым осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша авариялар мен оқыс оқиғалар есепке алу журналына енгізеді. Авариялар мен оқыс оқиғаларды есепке алудың дұрыстығын ұйым басшысы қамтамасыз етеді.

      18. Қауіпті өндірістік объектіні пайдаланатын ұйым аварияны тергеп-тексеру актісін және өзге де материалдарды Комиссияның шешімі бойынша өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы уәкілетті органға және оның аумақтық бөлімшесіне, сондай-ақ заңды негіздер болған кезде құқық қорғау және мүдделі мемлекеттік органдарға жібереді.

  Қауіпті өндірістік объектілердегі
оқыс оқиғаларға, аварияларға
және жарылғыш
материалдардың жоғалуына
тергеп-тексеру жүргізу және
оларды есепке алу қағидаларына
1-ші қосымша

      Нысан

Акт қауіпті өндірістік объектідегі аварияны немесе оқыс оқиғаны тергеп-тексеру, болған "___ " ______________ 20 __ г.

      1. Ұйымның атауы ______________________________________________

      қауіпті өндірістік объектіні пайдаланатын ұйым туралы мәліметтер (заңды тұлғаның атауы және орналасқан жері, дара кәсіпкердің тегі, аты, әкесінің аты (тегі, аты-жөні (болған жағдайда)), тұрғылықты жері бойынша тіркелген мекенжайы)

      2. Қауіпті өндірістік объектінің атауы, оның орналасқан жері_________

      _____________________________________________________________

      Ұйымның, объектінің, учаскенің, аварияның немесе оқыс оқиғаның орнының қысқаша сипаттамасы

      3. Комиссия құрамы:

      Комиссия төрағасы ________________________________________

      (тегі, аты-жөні (болған жағдайда), лауазымы)

      Комиссия мүшелері: _________________________________________

      ___________________________________________________

      4. Аварияның немесе оқыс оқиғаның егжей-тегжейлі себептері мен мән-жайлары

      ______________________________________________________________

      5. Қызмет көрсетуші персоналдың біліктілігі туралы мәліметтер (өнеркәсіптік қауіпсіздік бойынша қайда және қашан оқудан, білімін тексеруден өткен)

      ________________________________________________

      6. Өнеркәсіптік қауіпсіздіктің бұзылған талаптарын көрсете отырып, аварияның немесе оқыс оқиғаның туындауының ұйымдастырушылық және техникалық себептері

      _________________________________________________

      _______________________________________________________________

      7. Аварияны немесе оқыс оқиғаны тергеп-тексеру нәтижелері бойынша жүргізілуге тиіс іс-шаралар, қауіпті өндірістік объектіні пайдалану кезінде осындай аварияларды немесе оқыс оқиғаларды болғызбау жөніндегі ұсыныстар, комиссияның шешімі бойынша авария немесе оқыс оқиға туралы өзге де мәліметтер ______________________________________________

      8. Осы лауазымды тұлға және/немесе жұмыстарды тікелей орындаушы орындамаған немесе бұзған нормативтік құжаттардың талаптарын көрсете отырып, аварияға немесе оқыс оқиғаға жол берген адамдарға қатысты тергеп-тексеру қорытындысы және ұсынылған жауапкершілік шаралары, авария немесе оқыс оқиға кезіндегі жедел қызмет көрсету персоналының іс-қимылын бағалау_____________________________________________________

      Тергеп-тексеру жүргізіліп, акт жасалды: ___________________________

      (күні, айы, жылы)

      Қосымша: тергеп-тексеру материалдары _ _ _ _ _ _ парақта

      Ерекше пікір_ _ _ _ _ _ парақта

      Комиссия мүшелерінің қолтаңбалары:___________________________

  Қауіпті өндірістік объектілердегі
оқыс оқиғаларға, аварияларға
және жарылғыш
материалдардың жоғалуына
тергеп-тексеру жүргізу және
оларды есепке алу қағидаларына
2-ші қосымша

      Нысан

Авариялар мен оқыс-оқиғаларды есепке алу журналы ________________________________________________________________ (субъектінің (қауіпті өндірістік объектінің) атауы және орналасқан жері

№ п/п

Аварияның немесе оқыс оқиғаның туындаған уақыты мен күні

Аварияның немесе оқыс оқиғаның сипаты, сыныптауы

Аварияның немесе оқыс оқиғаның болған қауіпті өндірістік объектінің атауы.

Аварияның немесе оқыс оқиғаның қысқаша сипаттама

Аварияның немесе оқыс оқиғаның нәтижесінде зардап шекендердің саны

Аварияның немесе оқыс оқиғаның зардап мөлшері және тергеп-тексеру актының уақыты

Аварияның немесе оқыс оқиғаның болу салдарлары мен себептерге қысқаша мазмұндама

Уәкілетті органға тергеп-тексеру актісінің жіберілгені туралы ақпарат

Аварияның немесе оқыс оқиғаның тергеп-тексеруден кейін берілген іс-шаралардың орындалуы жөніндегі ақпарат






















Об утверждении Правил проведения расследования и учета аварий и инцидентов на опасных производственных объектах, технического расследования случаев утрат взрывчатых веществ и изделий на их основе

Приказ Министра по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан от 17 августа 2021 года № 404. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 20 августа 2021 года № 24052.

      В соответствии с подпунктом 96) пункта 16 Положения о Министерстве по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 23 октября 2020 года № 701, ПРИКАЗЫВАЮ:

      Сноска. Преамбула - в редакции приказа Министра по чрезвычайным ситуациям РК от 14.07.2023 № 382 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Утвердить прилагаемые к настоящему приказу Правила проведения расследования и учета аварий и инцидентов на опасных производственных объектах, технического расследования случаев утрат взрывчатых веществ и изделий на их основе.

      2. Комитету промышленной безопасности Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан сведения об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр по чрезвычайным ситуациям
Республики Казахстан
Ю. Ильин
      "СОГЛАСОВАН":
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан

  Утвержден приказом
Министра по
чрезвычайным ситуациям
Республики Казахстан
от 17 августа 2021 года № 404

Правила проведения расследования и учета аварий и инцидентов на опасных производственных объектах, технического расследования случаев утрат взрывчатых веществ и изделий на их основе

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие правила проведения расследования и учета аварий и инцидентов на опасных производственных объектах, технического расследования случаев утрат взрывчатых веществ и изделий на их основе (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 96) пункта 16 Положения о Министерстве по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 23 октября 2020 года №701 и устанавливают порядок расследования аварий и инцидентов, произошедших на опасных производственных объектах, а также порядок их учета.

      Сноска. Пункт 1 - в редакции приказа Министра по чрезвычайным ситуациям РК от 14.07.2023 № 382 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. В Правилах применяются термины и их определения в значениях, установленных Законом Республики Казахстан "О гражданской защите" (далее – Закон).

      Сноска. Пункт 2 - в редакции приказа Министра по чрезвычайным ситуациям РК от 14.07.2023 № 382 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      3. Расследование аварий и инцидентов на опасных производственных объектах проводится комиссией, состав которой формируется в соответствии со статьей 84 Закона.

      4. Техническое расследование случаев утрат взрывчатых веществ и изделий на их основе проводится совместно с заинтересованными государственными органами в пределах своей компетенции аналогично порядку, установленным Главой 15 Закона и настоящими Правилами.

      5. Срок расследования аварии проводится не позднее пятнадцати рабочих дней с даты его назначения, вопрос о продлении срока расследования аварии осуществляется в порядке определяемой статьҰй 86 Закона.

Глава 2. Организация расследования

      6. Председатель комиссии организует работу, распределяет обязанности между членами комиссии, осуществляет планирование работы, определяет потребности комиссии в транспорте, служебных помещениях, средствах связи, средствах индивидуальной защиты для обеспечения безопасной работы комиссии.

      7. Полномочия членов комиссии по расследованию установлены в статье 85 Закона.

      8. По решению председателя комиссии к расследованию могут привлекаться специалисты для проведения технических расчетов, лабораторных исследований, испытаний, экспертиз необходимых для расследования. Вопросы, требующие экспертного заключения, излагаются в письменной форме. Материалы экспертной комиссии, подписанные всеми членами, представляются комиссии по расследованию в установленные председателем комиссии сроки.

Глава 3. Проведение расследования

      9. Комиссией устанавливается:

      принятие владельцем опасного производственного объекта неотложных мер по устранению любого воздействия последствий аварии или инцидента;

      соответствие действий всех служб организации в момент возникновения и развития аварии или инцидента согласно плану ликвидации аварий;

      эффективность мероприятий, предусмотренных в плане ликвидации аварий;

      последствия, причиненные аварией или инцидентом, достаточность мер, принятых по устранению последствий аварии или инцидента.

      10. Члены комиссии по расследованию:

      проводят опрос очевидцев, работников и иных лиц, причастных к аварии или инциденту;

      получают объяснения пострадавших;

      получают заключения специалистов;

      получают результаты лабораторных исследований и экспериментов;

      получают медицинские заключения о тяжести повреждений, причиненного ущерба здоровью, причин смерти пострадавших, наличие признаков алкогольного, токсического опьянения, отравления;

      получают копии документов, подтверждающих выполнение требований промышленной безопасности, в том числе проверяют выполнение ранее выданных государственными инспекторами предписаний, указаний лиц производственного контроля;

      изучают документы, характеризующие состояние места аварии или инцидента, наличие опасных производственных факторов и мер по их локализации, нейтрализации (учет, анализ разработка мероприятий, их исполнение);

      изучают журналы, протокола проверок знаний, учебные программы, экзаменационные билеты, акты проведения учебных тревог и противоаварийных тренировок;

      изучают ремонтно-эксплуатационную документацию на оборудования опасного производственного объекта, необходимую для расследования;

      проводят фотовидеофиксацию места аварии или инцидента;

      составляют планы, эскизы, схемы.

Глава 4. Оформление акта расследования

      11. Результаты расследования оформляются в виде акта, по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      12. Акт расследования подписывается членами комиссии. В случае отказа члена комиссии от подписания акта расследования председателем комиссии в акте расследования в присутствии членов комиссии производится соответствующая запись. Член комиссии письменно излагает свое особое мнение, которое прилагается к акту расследования, до его подписания председателем комиссии.

Глава 5. Материалы расследования

      13. Материалы расследования содержат:

      приказ о назначении (создании) комиссии для расследования причин аварии или инцидента;

      акт расследования аварии или инцидента, к которому прилагаются:

      протокол осмотра места аварии или инцидента, планы, схемы, фотоснимки;

      эскиз места аварии или инцидента;

      распоряжения председателя комиссии о привлечении специалистов для проведения технических расчетов, лабораторных исследований, испытаний, экспертиз и мероприятий по вопросам, касающимся расследования аварии или инцидента и распоряжения, изданные комиссией по расследованию аварии или инцидента;

      заключения специалистов о причинах аварии или инцидента, результаты лабораторных исследований, экспериментов, анализов;

      докладные записки от оперативного состава профессиональной аварийно-спасательной службы в области промышленной безопасности или профессиональной объектовой аварийно-спасательной службы в области промышленной безопасности;

      протоколы опроса и объяснения лиц, причастных к аварии или инциденту, должностных лиц, ответственных за соблюдение требований промышленной безопасности;

      сведения о материальном ущербе в результате аварии или инцидента;

      справки об обучении производственного персонала и протоколы проверки знаний по вопросам промышленной безопасности, акты проведения противоаварийных тренировок и учебных тревог;

      медицинские заключения о характере и тяжести повреждения здоровья (причине смерти) пострадавших в результате аварии или инцидента;

      справки, выписки, заключения характеризующие обстоятельства и причины аварии или инцидента.

Глава 6. Результаты расследования

      14. На основании собранных документов и материалов комиссия устанавливает обстоятельства и причины возникновения аварии или инцидента, определяет причинно–следственную связь произошедшей аварии или инцидента с деятельностью владельца опасного производственного объекта, определяет круг лиц, допустивших нарушения законодательства Республики Казахстан в области промышленной безопасности, намечает мероприятия по ликвидации последствий и предотвращению повторения подобных аварий или инцидентов.

      15. При аварии из-за конструктивных недостатков технических устройств организация, эксплуатирующая опасный производственный объект, направляет рекламацию изготовителю, а ее копию – в территориальное подразделение уполномоченного органа в области промышленной безопасности.

      16. Контроль за реализацией плана мероприятий по ликвидации последствий аварии или инцидента и предотвращению подобных аварий или инцидента осуществляется территориальным подразделением уполномоченного органа в области промышленной безопасности.

      17. Сведения об авариях и инцидентах вносятся организацией в журнал учета аварий и инцидентов по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам. Правильность их учета обеспечивает руководитель организации.

      18. Организация, эксплуатирующая опасный производственный объект, направляет акт расследования аварии и иные материалы по решению комиссии в уполномоченный орган в области промышленной безопасности и его территориальное подразделение, а также при наличии законных оснований в правоохранительные и заинтересованные государственные органы.

  Приложение 1
к Правилам проведения
расследования и учета аварий
и инцидентов на опасных
производственных объектах,
технического расследования
случаев утрат взрывчатых
веществ и изделий на их основе
  Форма

Акт
расследования аварии или инцидента на опасном производственном объекте,
происшедшей " ___ " ______________ 20 __ г.

      1. Наименование организации ___________________________________________
      сведения об организации, эксплуатирующей опасный производственный объект
      (наименование и место нахождения юридического лица, фамилия, имя, отчество
      (при его наличии), адрес регистрации по месту жительства индивидуального                                     предпринимателя)

      2.Наименование опасного производственного объекта, его место нахождения__
      _____________________________________________________________________
      краткая характеристика организации, объекта, участка, места аварии или инцидента

      3. Состав комиссии:
      Председатель комиссии __________________________________________________
                              (фамилия, инициалы, должность (при его наличии))
      Члены комиссии:
      _______________________________________________________________________
      _______________________________________________________________________
      4. Причины и обстоятельства аварии или инцидента __________________________
      _______________________________________________________________________
      5. Сведения о квалификации обслуживающего персонала (где и когда проходил обучение по промышленной безопасности, проверку знаний) _________________________
      ________________________________________________________________________

      6. Организационные и технические причины возникновения аварии или инцидента, с указанием нарушенных требований промышленной безопасности _______________________
      7. Мероприятия, которые должны быть проведены по результатам расследования аварии или инцидента, предложения по предотвращению подобных аварий или инцидентов при эксплуатации опасного производственного объекта, иные сведения об аварии или инциденте по решению комиссии ___________________________________________________
      8. Заключение расследования и предложенные меры ответственности в отношении лиц допустивших аварию или инцидент, с указанием требований нормативных документов, не выполненных или нарушенных данным должностным лицом и/или непосредственным исполнителем работ, оценка действий оперативного обслуживающего персонала в момент аварии или инцидента ____________________________________________________________
      Расследование проведено и акт составлен: ___________________________
                                                (число, месяц, год)
      Приложение: материалы расследования на _______ листах
      Особое мнение на _______ листах
      Подписи членов комиссии: __________________________________________________

  Приложение 2
к Правилам проведения
расследования и учета аварий
и инцидентов на опасных
производственных объектах,
технического расследования
случаев утрат взрывчатых
веществ и изделий на их основе
  Форма

ЖУРНАЛ учета аварий и инцидентов
________________________________________________________________________________
(наименование и место нахождения субъекта (опасного производственного объекта)

№ п/п

Дата и время возникновения аварии или инцидента

Классификация события аварии или инцидента

Наименование опасного производственного объекта, на котором произошла авария или инцидент

Краткое описание аварии или инцидента

Количество пострадавших в результате аварии или инцидента

Дата акта расследования аварии или инцидента / размер причиненного вреда

Краткие причины и обстоятельства аварии или инцидента

Сведения о направлении акта расследования в уполномоченные органы

Отметка о выполнении мероприятий, подлежащих выполнению по результатам расследования причин аварии или инцидента