Қауіпті өндірістік объектілердегі авариялар мен оқыс оқиғаларға тергеп-тексеруді және есепке алуды, жарылғыш заттар мен олардың негізінде жасалған бұйымдардың жоғалу жағдайларына техникалық тергеп-тексеруді жүргізу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрінің 2021 жылғы 17 тамыздағы № 404 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 20 тамызда № 24052 болып тіркелді.

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 23 қазандағы № 701 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігі туралы ереженің 16-тармағының 96) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда – ҚР Төтенше жағдайлар министрінің 14.07.2023 № 382 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) бұйрығымен.

      1. Осы бұйрыққа қоса беріліп отырған Қауіпті өндірістік объектілердегі авариялар мен оқыс оқиғаларға тергеп-тексеруді және есепке алуды, жарылғыш заттар мен олардың негізінде жасалған бұйымдардың жоғалу жағдайларына техникалық тергеп-тексеруді жүргізу қағидасы бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің Өнеркәсіптік қауіпсіздік комитеті:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің интернет-ресурсына орналастыруды;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Төтенше жағдайлар министрі
Ю. Ильин

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Төтенше жағдайлар министрі
2021 жылғы 17 тамыздағы
№ 404 бұйрығымен
бекітілген

Қауіпті өндірістік объектілердегі авариялар мен оқыс оқиғаларға тергеп-тексеруді және есепке алуды, жарылғыш заттар мен олардың негізінде жасалған бұйымдардың жоғалу жағдайларына техникалық тергеп-тексеруді жүргізу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы қауіпті өндірістік объектілердегі авариялар мен оқыс оқиғаларға тергеп-тексеруді және есепке алуды, жарылғыш заттар мен олардың негізінде жасалған бұйымдардың жоғалу жағдайларына техникалық тергеп-тексеруді жүргізу қағидасы (бұдан әрі – Қағида) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 23 қазандағы № 701 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігі туралы ереженің 16-тармағының 96) тармақшасына сәйкес әзірленген және қауіпті өндірістік объектілерде болған авариялар мен оқыс оқиғаның тергеп-тексеруді тәртібін, сондай-ақ оларды есепке алу тәртібін белгілейді.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Төтенше жағдайлар министрінің 14.07.2023 № 382 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) бұйрығымен.

      2. Қағидада терминдер мен олардың анықтамалары "Азаматтық қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңында (бұдан әрі – Заң) белгіленген мәндерде қолданылады.

      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Төтенше жағдайлар министрінің 14.07.2023 № 382 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) бұйрығымен.

      3. Қауіпті өндірістік объектілердегі авариялар мен оқыс оқиғаларды тергеп-тексерудің құрамын Заңының 84-бабына сәйкес қалыптастырылған комиссия жүргізеді.

      4. Жарылғыш заттар мен олардың негізіндегі бұйымдардың жоғалу жағдайларын техникалық тергеп-тексеру мүдделі мемлекеттік органдармен бірлесіп, өз құзыреті шегінде Заңның 15-тарауында және осы Қағидаларда белгіленген тәртіпке ұқсас жүргізіледі.

      5. Аварияны тергеп-тексеру мерзімі ол тағайындалған күннен бастап он бес жұмыс күнінен кешіктірілмей жүргізіледі, аварияны тергеп-тексеру мерзімін ұзарту туралы мәселе заңның 86-бабында айқындалатын тәртіппен жүзеге асырылады.

2-тарау. Тергеп-тексеруді ұйымдастыру

      6. Комиссия төрағасы жұмысты ұйымдастырады, комиссия мүшелері арасында міндеттерді бөледі, жұмысты жоспарлауды жүзеге асырады, комиссияның қауіпсіз жұмысын қамтамасыз ету үшін комиссияның көліктегі, қызметтік үй-жайлардағы, байланыс құралдарындағы, жеке қорғану құралдарындағы қажеттілігін айқындайды.

      7. Тергеп-тексеру жөніндегі комиссия мүшелерінің өкілеттіктері Заңының 85-бабында белгіленген.

      8. Тергеп-тексеру комиссия төрағасының шешімі бойынша тергеп-тексеру үшін қажетті техникалық есептеулер, зертханалық зерттеулер, сынақтар, сараптамалар жүргізу үшін мамандар тартылуы мүмкін. Сараптамалық қорытындыны талап ететін мәселелер жазбаша нысанда баяндалады. Барлық мүшелер қол қойған сараптама комиссиясының материалдары тергеп-тексеру жөніндегі комиссияға комиссия төрағасы белгілеген мерзімде ұсынылады.

3-тарау. Тергеп-тексеру жүргізу

      9. Комиссия белгілейді:

      қауіпті өндірістік объект иесінің авария немесе оқыс оқиға салдарының кез келген әсерін жою жөнінде шұғыл шаралар қабылдауын;

      аварияны жою жоспарына сәйкес аварияның немесе оқыс оқиға пайда болуы және дамуы кезіндегі ұйымның барлық қызметтерінің іс-қимылдарының сәйкестігі;

      аварияларды жою жоспарында көзделген іс-шаралардың тиімділігі;

      авариядан немесе оқыс оқиғадан туындаған салдарлар, аварияның немесе оқыс оқиғаның салдарын жою бойынша қабылданған шаралардың жеткіліктілігі.

      10. Тергеп-тексеру жөніндегі комиссия мүшелері:

      куәлардан, жұмыскерлерден және аварияға немесе оқыс оқиғаға қатысы бар өзге де адамдардан сұрау;

      зардап шеккендерден түсініктеме алады;

      мамандардың қорытындысын алады;

      зертханалық зерттеулер мен эксперименттердің нәтижелерін алады;

      зақымдану ауырлығы, денсаулыққа келтірілген залал, зардап шеккендердің қайтыс болу себептері, алкогольдік, уытқұмарлық мас болу, улану белгілерінің болуы туралы медициналық қорытынды алады;

      өнеркәсіптік қауіпсіздік талаптарының орындалғанын растайтын құжаттардың көшірмелерін алады, оның ішінде мемлекеттік инспекторлар бұрын берген нұсқамалардың, өндірістік бақылау адамдары нұсқауларының орындалуы тексеріледі;

      авария немесе оқыс оқиғаға орнының жай-күйін, қауіпті өндірістік факторлардың болуын және оларды оқшаулау, бейтараптандыру жөніндегі шараларды (есепке алу, талдау, іс-шараларды әзірлеу, олардың орындалуы) сипаттайтын құжаттар зерттейді;

      журналдар, білімді тексеру хаттамалары, оқу бағдарламалары, емтихан билеттері, оқу дабылдарын және аварияға қарсы жаттығуларды өткізу актілерін зерттейді;

      аварияны тергеп-тексеру үшін қажетті қауіпті өндірістік объектінің жабдықтарына жөндеу-пайдалану құжаттамасын зерттейді;

      авария немесе оқыс оқиғаға орнын фотобейнетіркеу жүргізіледі;

      жоспарлар, эскиздер, схемалар жасайды.

4-тарау. Тергеп-тексеру актісін ресімдеу

      11. Тергеп-тексеру нәтижелері осы Қағиданың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша акт түрінде ресімделеді.

      12. Тергеп-тексеру актісіне комиссия мүшелері қол қояды. Комиссия мүшесі тергеп-тексеру актісіне қол қоюдан бас тартқан жағдайда, комиссия төрағасы тергеп-тексеру актісіне комиссия мүшелерінің қатысуымен тиісті жазба жүргізеді. Комиссия мүшесі өзінің ерекше пікірін жазбаша баяндайды, бұл комиссия төрағасы актіге қол қойғанға дейін тергеп-тексеру актісіне қоса беріледі.

5-тарау. Тергеп-тексеру материалдары

      13. Тергеп-тексеру материалдары келесіні қамтиды:

      авария немесе оқыс оқиға себептерін тергеп-тексеру үшін комиссия тағайындау (құру) туралы бұйрық;

      аварияны немесе оқыс оқиғаны тергеп-тексеру актісіне қоса беріледі:

      аварияның немесе оқыс оқиғаның орнын қарап-тексеру хаттамасы, жоспарлар, схемалар, фотосуреттер;

      аварияның немесе оқыс оқиғаның орнының эскизі;

      аварияны немесе оқыс оқиғаны тергеп-тексеруге қатысты мәселелер бойынша техникалық есептеулер, зертханалық зерттеулер, сынақтар, сараптамалар мен іс-шаралар жүргізу үшін мамандар тарту туралы комиссия төрағасының өкімдері және аварияны немесе оқыс оқиғаны тергеп-тексеру жөніндегі комиссия шығарған өкімдер;

      аварияның немесе оқыс оқиғаның себептері туралы мамандардың қорытындылары, зертханалық зерттеулердің, эксперименттердің, талдаулардың нәтижелері;

      өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіби авариялық-құтқару қызметінің немесе өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіби объектілік авариялық-құтқару қызметінің жедел құрамынан баянжазбалар;

      аварияға немесе оқыс оқиғаға қатысы бар адамдарға, өнеркәсіптік қауіпсіздік талаптарының сақталуына жауапты лауазымды адамдарға сауалнама жүргізу және олардың түсініктемелері хаттамалары;

      аварияның немесе оқыс оқиғаның келтірілген материалдық нұқсан туралы мәліметтер;

      өндірістік персоналды оқыту туралы анықтамалар және өнеркәсіптік қауіпсіздік мәселелері бойынша білімді тексеру хаттамалары, аварияға қарсы жаттығулар мен оқу дабылдарын жүргізу актілері;

      аварияның немесе оқыс оқиғаның салдарынан зардап шеккендердің денсаулығына келтірілген зақымның сипаты мен ауырлығы (қайтыс болу себебі) туралы медициналық қорытындылар;

      аварияның немесе оқыс оқиғаның мән-жайлары мен себептерін сипаттайтын анықтамалар, үзінділер, қорытындылар.

6-тарау. Тергеп-тексеру нәтижелері

      14. Жиналған құжаттар мен материалдардың негізінде комиссия аварияның немесе оқыс оқиғаның туындау мән–жайлары мен себептерін анықтайды, болған аварияның немесе оқыс оқиғаның қауіпті өндірістік объект иесінің қызметімен себеп-салдарлық байланысын айқындайды, Қазақстан Республикасының өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы заңнамасының бұзылуына жол берген адамдарын айқындайды, осындай аварияның немесе оқыс оқиғаның қайталануын болғызбау және салдарын жою жөніндегі іс-шараларды белгілейді.

      15. Авария техникалық құрылғылардың конструкциялық кемшіліктерінен туындаған жағдайда, қауіпті өндірістік объектіні пайдаланатын ұйым дайындаушыға – рекламацияны, ал оның көшірмесін өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы уәкілетті органның аумақтық бөлімшесіне жібереді.

      16. Аварияның немесе оқыс оқиғаның салдарын жою және осындай аварияның немесе оқыс оқиғаның алдын алу жөніндегі іс-шаралар жоспарының іске асырылуын бақылауды өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы уәкілетті органның аумақтық бөлімшесі жүзеге асырады.

      17. Авариялар мен оқыс оқиғалар туралы мәліметтерді ұйым осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша авариялар мен оқыс оқиғалар есепке алу журналына енгізеді. Авариялар мен оқыс оқиғаларды есепке алудың дұрыстығын ұйым басшысы қамтамасыз етеді.

      18. Қауіпті өндірістік объектіні пайдаланатын ұйым аварияны тергеп-тексеру актісін және өзге де материалдарды Комиссияның шешімі бойынша өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы уәкілетті органға және оның аумақтық бөлімшесіне, сондай-ақ заңды негіздер болған кезде құқық қорғау және мүдделі мемлекеттік органдарға жібереді.

  Қауіпті өндірістік объектілердегі
оқыс оқиғаларға, аварияларға
және жарылғыш
материалдардың жоғалуына
тергеп-тексеру жүргізу және
оларды есепке алу қағидаларына
1-ші қосымша

      Нысан

Акт қауіпті өндірістік объектідегі аварияны немесе оқыс оқиғаны тергеп-тексеру, болған "___ " ______________ 20 __ г.

      1. Ұйымның атауы ______________________________________________

      қауіпті өндірістік объектіні пайдаланатын ұйым туралы мәліметтер (заңды тұлғаның атауы және орналасқан жері, дара кәсіпкердің тегі, аты, әкесінің аты (тегі, аты-жөні (болған жағдайда)), тұрғылықты жері бойынша тіркелген мекенжайы)

      2. Қауіпті өндірістік объектінің атауы, оның орналасқан жері_________

      _____________________________________________________________

      Ұйымның, объектінің, учаскенің, аварияның немесе оқыс оқиғаның орнының қысқаша сипаттамасы

      3. Комиссия құрамы:

      Комиссия төрағасы ________________________________________

      (тегі, аты-жөні (болған жағдайда), лауазымы)

      Комиссия мүшелері: _________________________________________

      ___________________________________________________

      4. Аварияның немесе оқыс оқиғаның егжей-тегжейлі себептері мен мән-жайлары

      ______________________________________________________________

      5. Қызмет көрсетуші персоналдың біліктілігі туралы мәліметтер (өнеркәсіптік қауіпсіздік бойынша қайда және қашан оқудан, білімін тексеруден өткен)

      ________________________________________________

      6. Өнеркәсіптік қауіпсіздіктің бұзылған талаптарын көрсете отырып, аварияның немесе оқыс оқиғаның туындауының ұйымдастырушылық және техникалық себептері

      _________________________________________________

      _______________________________________________________________

      7. Аварияны немесе оқыс оқиғаны тергеп-тексеру нәтижелері бойынша жүргізілуге тиіс іс-шаралар, қауіпті өндірістік объектіні пайдалану кезінде осындай аварияларды немесе оқыс оқиғаларды болғызбау жөніндегі ұсыныстар, комиссияның шешімі бойынша авария немесе оқыс оқиға туралы өзге де мәліметтер ______________________________________________

      8. Осы лауазымды тұлға және/немесе жұмыстарды тікелей орындаушы орындамаған немесе бұзған нормативтік құжаттардың талаптарын көрсете отырып, аварияға немесе оқыс оқиғаға жол берген адамдарға қатысты тергеп-тексеру қорытындысы және ұсынылған жауапкершілік шаралары, авария немесе оқыс оқиға кезіндегі жедел қызмет көрсету персоналының іс-қимылын бағалау_____________________________________________________

      Тергеп-тексеру жүргізіліп, акт жасалды: ___________________________

      (күні, айы, жылы)

      Қосымша: тергеп-тексеру материалдары _ _ _ _ _ _ парақта

      Ерекше пікір_ _ _ _ _ _ парақта

      Комиссия мүшелерінің қолтаңбалары:___________________________

  Қауіпті өндірістік объектілердегі
оқыс оқиғаларға, аварияларға
және жарылғыш
материалдардың жоғалуына
тергеп-тексеру жүргізу және
оларды есепке алу қағидаларына
2-ші қосымша

      Нысан

Авариялар мен оқыс-оқиғаларды есепке алу журналы ________________________________________________________________ (субъектінің (қауіпті өндірістік объектінің) атауы және орналасқан жері

№ п/п

Аварияның немесе оқыс оқиғаның туындаған уақыты мен күні

Аварияның немесе оқыс оқиғаның сипаты, сыныптауы

Аварияның немесе оқыс оқиғаның болған қауіпті өндірістік объектінің атауы.

Аварияның немесе оқыс оқиғаның қысқаша сипаттама

Аварияның немесе оқыс оқиғаның нәтижесінде зардап шекендердің саны

Аварияның немесе оқыс оқиғаның зардап мөлшері және тергеп-тексеру актының уақыты

Аварияның немесе оқыс оқиғаның болу салдарлары мен себептерге қысқаша мазмұндама

Уәкілетті органға тергеп-тексеру актісінің жіберілгені туралы ақпарат

Аварияның немесе оқыс оқиғаның тергеп-тексеруден кейін берілген іс-шаралардың орындалуы жөніндегі ақпарат






















On approval of the Rules for investigation and recording of accidents and incidents at hazardous production facilities, technical investigation of cases of loss of explosives and products based on them

Order of the Minister for Emergency Situations of the Republic of Kazakhstan dated August 17, 2021 № 404. Registered in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on August 20, 2021 № 24052.

      Unofficial translation

      In accordance with subparagraph 96) of paragraph 16 of the Regulation on the Ministry of Emergency Situations of the Republic of Kazakhstan, approved by Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated October 23, 2020 № 701, I ORDER:

      Footnote. The preamble is in the wording of the Order of the Minister of Emergency Situations of the Republic of Kazakhstan dated 14.07.2023 № 382 (effective ten calendar days after the date of its first official publication).

      1. To approve the Rules attached to this order for investigation and recording of accidents and incidents at hazardous production facilities, technical investigation of cases of loss of explosives and products based on them.

      2. The Industrial Safety Committee of the Ministry of Emergency Situations of the Republic of Kazakhstan to ensure:

      1) state registration of this order in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) placement of this order on the Internet resource of the Ministry of Emergency Situations of the Republic of Kazakhstan;

      3) within ten working days after the state registration of this order in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan, submission of information to the Legal Department of the Ministry of Emergency Situations of the Republic of Kazakhstan on the execution of the measures provided for in subparagraphs 1) and 2) of this paragraph.

      3. To impose control over the execution of this order on the supervising vice minister of emergency situations of the Republic of Kazakhstan.

      4. This order comes into force ten calendar days after the day of its first official publication.

      Minister of emergency situations of the
Republic of Kazakhstan Yu. Ilyin

      "AGREED":
Ministry of national economy of the
Republic of Kazakhstan

  Approved by the order of the
Minister of emergency situations of the
Republic of Kazakhstan
dated August 17, 2021 № 404

The Rules
for investigation and recording of accidents and incidents at hazardous production
facilities, technical investigation of cases of loss of explosives and products based on them

Chapter 1. General provisions

      1. These rules for the investigation and accounting of accidents and incidents at hazardous production facilities, technical investigation of cases of loss of explosives and products based on them (hereinafter – the Rules) have been developed in accordance with subparagraph 96) of paragraph 16 of the Regulations on the Ministry of Emergency Situations of the Republic of Kazakhstan, approved by the decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated October 23, 2020 № 701 and establish the procedure for investigating accidents and incidents that occurred at hazardous production facilities, as well as the procedure for their accounting.

      Footnote. Paragraph 1 - as amended by the Order of the Minister of Emergency Situations of the Republic of Kazakhstan dated 14.07.2023 № 382 (effective ten calendar days after the date of its first official publication).

      2. The Rules apply the terms and their definitions in the meanings established by the Law of the Republic of Kazakhstan "On Civil Protection" (hereinafter – the Law).

      Footnote. Paragraph 2 - as amended by the Order of the Minister of Emergency Situations of the Republic of Kazakhstan dated 14.07.2023 № 382 (effective ten calendar days after the date of its first official publication).

      3. Investigation of accidents and incidents at hazardous production facilities is carried out by a commission, the composition of which is formed in accordance with Article 84 of the Law.

      4. Technical investigation of cases of loss of explosives and products based on them is carried out jointly with the interested state bodies within their competence, similar to the procedure established by Chapter 15 of the Law and these Rules.

      5. The term for the investigation of the accident is carried out no later than fifteen working days from the date of its appointment, the issue of extending the term for the investigation of the accident is carried out in the manner determined by Article 86 of the Law.

Chapter 2. Organization of the investigation

      6. The chairman of the commission organizes work, distributes duties among the members of the commission, carries out work planning, determines the needs of the commission in transport, office space, means of communication, personal protective equipment to ensure the safe work of the commission.

      7. The powers of the members of the commission for investigation are established in Article 85 of the Law.

      8. By decision of the chairman of the commission, specialists may be involved in the investigation to carry out technical calculations, laboratory studies, tests, and examinations necessary for the investigation. Issues requiring an expert opinion are set out in writing. The materials of the expert commission, signed by all members, are submitted to the commission for investigation within the time limits established by the chairman of the commission.

Chapter 3. Conducting an investigation

      9. The Commission establishes:

      adoption by the owner of a hazardous production facility of urgent measures to eliminate any impact of the consequences of an accident or incident;

      compliance with the actions of all services of the organization at the time of the occurrence and development of an accident or incident in accordance with the emergency response plan;

      the effectiveness of the measures provided for in the plan for the elimination of accidents;

      the consequences caused by the accident or incident, the sufficiency of measures taken to eliminate the consequences of the accident or incident.

      10. Members of the Commission for investigation:

      conduct a survey of eyewitnesses, workers and other persons involved in the accident or incident;

      receive explanations of the victims;

      receive expert opinions;

      receive the results of laboratory studies and experiments;

      receive medical reports on the severity of injuries, damage to health, causes of death of the victims, the presence of signs of alcohol, toxic intoxication, poisoning;

      receive copies of documents confirming the fulfillment of industrial safety requirements, including verification of compliance with the instructions previously issued by state inspectors, instructions of production control persons;

      study documents characterizing the state of the accident or incident site, the presence of hazardous production factors and measures for their localization, neutralization (accounting, analysis, development of measures, their implementation);

      study journals, knowledge test protocols, curricula, examination tickets, acts of conducting training alarms and emergency response training;

      study the repair and maintenance documentation for the equipment of a hazardous production facility, necessary for the investigation;

      carry out photo and video recording of the place of the accident or incident;

      make plans, sketches, diagrams.

Chapter 4. Registration of the act of investigation

      11. The results of the investigation are drawn up in the form of an act in accordance with Appendix 1 to these Rules.

      12. The act of investigation is signed by the members of the commission. If a member of the commission refuses to sign the act of investigation, the chairman of the commission makes an appropriate entry in the act of investigation in the presence of the members of the commission. A member of the commission expresses his dissenting opinion in writing, which is attached to the act of investigation, before it is signed by the chairman of the commission.

Chapter 5. Materials of the investigation

      13. The materials of the investigation contain:

      an order to appoint (create) a commission to investigate the causes of an accident or incident;

      an act of investigation of an accident or incident, to which the following is attached:

      protocol of inspection of the accident or incident site, plans, diagrams, photographs;

      sketch of the scene of the accident or incident;

      order of the chairman of the commission on the involvement of specialists for technical calculations, laboratory studies, tests, examinations and activities on the issues related to the investigation of an accident or incident and the orders issued by the commission for investigation of an accident or incident;

      conclusions of specialists about the causes of an accident or incident, the results of laboratory studies, experiments, analyzes;

      internal reports from the operational staff of a professional emergency rescue service in the field of industrial safety or a professional facility emergency rescue service in the field of industrial safety;

      protocols of interrogation and explanations of persons involved in the accident or incident, officials responsible for compliance with industrial safety requirements;

      information about material damage as a result of an accident or incident;

      certificates of training of production personnel and protocols for testing knowledge on industrial safety issues, acts of conducting of anti-accident exercise and training alerts;

      medical reports on the nature and severity of damage to health (cause of death) of those injured as a result of an accident or incident;

      certificates, extracts, conclusions characterizing the circumstances and causes of the accident or incident.

Chapter 6. Results of the investigation

      14. Based on the collected documents and materials, the commission establishes the circumstances and causes of the accident or incident, determines the causal relationship of the accident or incident with the activities of the owner of the hazardous production facility, determines the group of persons who violated the legislation of the Republic of Kazakhstan in the field of industrial safety, outlines measures to eliminate the consequences and prevent the recurrence of such accidents or incidents.

      15. In the event of an accident due to design flaws in technical devices, the organization operating a hazardous production facility sends a complaint to the manufacturer, and a copy of it to the territorial subdivision of the authorized body in the field of industrial safety.

      16. Control over the execution of the action plan to eliminate the consequences of an accident or incident and prevent such accidents or incidents is carried out by the territorial subdivision of the authorized body in the field of industrial safety.

      17. Information about accidents and incidents is entered by the organization into the register of accidents and incidents in the form in accordance with Appendix 2 to these Rules. The correctness of their recording is ensured by the head of the organization.

      18. An organization operating a hazardous production facility sends an act of the accident investigation and other materials by decision of the commission to the authorized body in the field of industrial safety and its territorial subdivision, as well as, if there are legal grounds, to law enforcement and interested state bodies.

  Appendix 1
to the Rules for investigation and recording
of accidents and incidents at hazardous production
facilities, technical investigation of cases of loss
of explosives and products based on them
  Form

Act
of investigation of an accident or incident at hazardous production facility that occurred on
" ___ " ______________ 20 __.

      1. Name of organization ___________________________________________

      information about the organization operating the hazardous production facility

      (name and location of the legal entity, surname, name, patronymic

      (if any), address of registration at the place of residence of an individual entrepreneur)

      2. Name of the hazardous production facility, its location_________________________________

      _________________________________________________________________________

      brief description of the organization, facility, site, accident or incident site

      3. Composition of the commission:

      Chairman of the Commission __________________________________________________

      (surname, initials, position (if any))

      Commission members:

      ___________________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________________

      4. Causes and circumstances of the accident or incident __________________________

      ___________________________________________________________________________

      5. Information about the qualifications of the maintenance personnel (where and when he was trained in industrial safety, knowledge testing) _________________________

      ________________________________________________________________________

      6. Organizational and technical reasons for the occurrence of an accident or incident, indicating the violated industrial safety requirements _______________________

      7. Measures to be taken as a result of the investigation of an accident or incident, proposals for prevention of such accidents or incidents during the operation of a hazardous production facility, other information about the accident or incident by decision of the commission ___________________________________________________

      8. Conclusion of the investigation and proposed measures of responsibility in relation to the persons who caused the accident or incident, indicating the requirements of regulatory documents that were not fulfilled or violated by this official and / or the direct contractor of the work, assessment of the actions of operational maintenance personnel at the time of the accident or incident ____________________________________________________________

      The investigation was carried out and the act was drawn up ___________________________

      (Day, month, year)

      Appendix: investigation materials on _______ sheets

      Dissenting opinion on _______ sheets

      Signatures of the commission members: __________________________________________________

  Appendix 2
to the Rules for investigation and recording
of accidents and incidents at hazardous production
facilities, technical investigation of cases of loss
of explosives and products based on them
  Form

REGISTER LOG of accidents and incidents
________________________________________________________________________________
(name and location of the subject (hazardous production facility)

Date and time the accident or incident occurred

Classification of an accident or incident event

Name of the hazardous production facility where the accident or incident occurred

Brief description of the accident or incident

Number of people injured in an accident or incident

Date of the act of investigation of the accident or incident / amount of harm caused

Brief causes and circumstances of the accident or incident

Information on sending the act of investigation to the authorized bodies

A note on execution of measures to be taken based on the results of an investigation into the causes of an accident or incident