Өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіби авариялық-құтқару қызметтерін аттестаттау қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрінің 2021 жылғы 20 қыркүйектегі № 463 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 20 қыркүйекте № 24449 болып тіркелді.

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 4-т.қараңыз.

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 23 қазандағы № 701 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігі туралы ереженің 16-тармағының 95) тармақшасына және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1) тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда – ҚР Төтенше жағдайлар министрінің 14.07.2023 № 382 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) бұйрығымен.

      1. Қоса беріліп отырған Өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіби авариялық-құтқару қызметтерін аттестаттау қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің Өнеркәсіптік қауіпсіздік комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің ресми интернет-ресурсында жариялануын қамтамасыз етсін;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігі Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шараларды орындау туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Төтенше жағдайлар министрі
Ю. Ильин
      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасының
Цифрлық даму, инновациялар
және аэроғарыш
өнеркәсібі министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Төтенше жағдайлар
министрлігінің
2021 жылғы 20 қыркүйектегі
№ 463 бұйрығымен
бекітілген

Өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіби авариялық-құтқару қызметтерін аттестаттау қағидалары 1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіби авариялық-құтқару қызметтерін аттестаттау қағидалары (бұдан әрі – қағидалар) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 23 қазандағы № 701 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігі туралы ереженің 16-тармағының 95) тармақшасына және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес әзірленді және өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіби авариялық-құтқару қызметтерін аттестаттау тәртібін және "Өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіби авариялық-құтқару қызметтерін аттестаттау" мемлекеттік қызметін көрсету тәртібін айқындайды.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Төтенше жағдайлар министрінің 14.07.2023 № 382 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) бұйрығымен.

      2. Өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіби авариялық-құтқару қызметтерін аттестаттау өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы уәкілетті органның заңды тұлғаның қауіпті өндірістік объектілерде тау-кен құтқару, газдан құтқару, бұрқаққа қарсы жұмыстарды орындауға құқығын ресми тануы және олардың "Азаматтық қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының, "Авариялық-құтқару қызметтері мен құралымдарына қойылатын біліктілік талаптарын бекіту туралы" (Нормативтiк құқықтық актiлерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10261 болып тіркелген) Қазақстан Республикасы Заңының, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 15 қаңтардағы № 21 бұйрығы, "Құтқарушыларды аттестаттау және қайта аттестаттау қағидаларын бекіту туралы" (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17233 болып тіркелген) Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2018 жылғы 11 шілдедегі № 507 бұйрығы және "Өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіби авариялық-құтқару қызметтерінің жеке құрамына қойылатын талаптарды және олардың штат санын есептеу нормативтерін, оларды жарақтандыру нормаларын бекіту туралы" (Нормативтiк құқықтық актiлерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 23812 болып тіркелген) Төтенше жағдайлар министрінің 2021 жылғы 27 шілдедегі № 360 бұйрығы талаптарына сәйкестігін айқындау мақсатында.

      3. Өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіби объектілік авариялық-құтқару қызметтерін қоспағанда, өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіби авариялық-құтқару қызметтері аттестаттауға жатады.

      Өнеркәсіптік қауіпсіздік саласында кәсіби объектілік авариялық-құтқару қызметін құрған ұйым қауіпті өндірістік объектілерді иеленетін және (немесе) пайдаланатын бөгде ұйымдарға (тау-кен құтқару, газдан құтқару, бұрқаққа қарсы жұмыстарды жүргізуге қызметтер ұсынатын ұйымға тәуелсіз) қызмет көрсету бойынша авариялық-құтқару қызметтерін көрсету ниеті болған жағдайда аттестаттауға жатады.

      4. Өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіби авариялық-құтқару қызметтері бастапқы, қайта, кезеңдік және кезектен тыс аттестаттауға жатады:

      1) бастапқы аттестаттауға жаңадан құрылатын өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіби авариялық-құтқару қызметтері жатады;

      2) қайта аттестаттау өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіби авариялық-құтқару жұмысын қайта бастау үшін алдыңғы аттестаттау анықтаған кемшіліктер жойылғаннан кейін жүргізіледі;

      3) кезеңдік аттестаттау бес жылда бір рет жүргізіледі;

      4) кезектен тыс аттестаттау орындайтын жұмыстардың түрі немесе түрлері өзгерген жағдайда жүргізіледі.

      5. Өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіби авариялық-құтқару қызметін алғашқы аттестаттау кезінде әрбір жұмыс түрі үшін кәсіби авариялық-құтқару бөлімшелерінің саны кемінде екі бірлікті құрайды.

      6. Қауіпті өндірістік объектілерге қызмет көрсетуге жасалған шарттары бар өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіби авариялық-құтқару қызметін қайта, кезеңдік және кезектен тыс аттестаттау кезінде жедел бөлімшелердің саны "Өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіби авариялық-құтқару қызметтерінің жеке құрамына қойылатын талаптарды және олардың штат санын есептеу нормативтерін, оларды жарақтандыру нормаларын бекіту туралы" (Нормативтiк құқықтық актiлерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 23812 болып тіркелген) Төтенше жағдайлар министрінің 2021 жылғы 27 шілдедегі № 360 бұйрығының талаптарында белгіленген нормативтерге сәйкес есептеледі, бұйрығына сәйкес жүзеге асырылады.

      Қауіпті өндірістік объектілерге қызмет көрсетуге арналған шарттар болмаған жағдайда, әрбір жұмыс түрі үшін кәсіби авариялық-құтқару бөлімшелерінің саны кемінде екі бірлікті құрайды.

      7. Өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіби авариялық-құтқару қызметтерін аттестаттау "Өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіби авариялық-құтқару қызметтерін аттестаттау" мемлекеттік қызмет көрсету тәртібімен жүргізіледі.

      8. Аттестаттаудан өткен өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіби авариялық-құтқару қызметтеріне өнеркәсіптік қауіпсіздік саласында авариялық-құтқару жұмыстарын жүргізу құқығына Куәліктер (бұдан әрі – Куәлік) беріледі.

      9. Куәліктің қолданылуы мерзімі аяқталған кезде:

      1) куәлік берілген мерзім аяқталған соң;

      2) куәліктен айыру (қайтарып алу);

      3) заңды тұлғаның атауын немесе меншік нысанын өзгерте отырып, оны тарату немесе қайта ұйымдастыру;

      4) Куәлікте көзделген жұмыстардың белгілі бір түрін немесе түрлерін жүргізу құқығынан заңды тұлғаның бас тартуы негіз болып табылады;

      5) заңды тұлғаның Куәліктің қолданылуын тоқтату туралы өз еркімен өтініші.

      Куәліктің қолданылуы тоқтатылған жағдайда өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіби авариялық-құтқару қызметтері хабарлайды:

      1) өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы уәкілетті органға;

      2) қызмет көрсетілетін объектіге.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      10. "Өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіби авариялық-құтқару қызметтерін аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің өнеркәсіптік қауіпсіздік комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      11. Мемлекеттік қызметті алу үшін заңды тұлғалар (бұдан әрі-көрсетілетін қызметті алушы) көрсетілетін қызметті берушіге "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы жібереді www.egov.kz (бұдан әрі-Портал) осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы өтініш.

      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің сипаттамасын, нысанын, мазмұны мен нәтижесін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып, өзге де мәліметтерді қамтитын негізгі құжаттар мен мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын талаптардың тізбесі осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты нысанында жазылған (бұдан әрі - Стандарт).

      Жеке басты куәландыратын құжат туралы, заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті беруші "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.

      12. Мемлекеттік қызмет көрсетудің жалпы мерзімі 13 (он үш) жұмыс күнін құрайды.

      13. Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттар мен мәліметтерді қабылдауды және тіркеуді олар келіп түскен күні жүзеге асырады және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушы тағайындалатын басшысына жолдайды.

      Өтініш беруші жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндері жүгінген жағдайда, өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады.

      Көрсетілетін қызметті алушы Стандартқа сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қабылдаудан бас тартады.

      2 (екі) жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттар мәліметтерінің дұрыстығын тексереді және ұсынылған құжаттар мәліметтерінің дұрыс емес фактісі анықталған жағдайда осы Қағидаларға 3-қосымшаға (бұдан әрі - Дәлелді бас тарту) сәйкес нысан бойынша өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тартуды дайындайды;

      Ұсынылған құжаттардың мәліметтері дұрыс болған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушының Стандартқа сәйкес қойылатын талаптарға сәйкестігі немесе сәйкес еместігі туралы қорытынды алу үшін қызметті берушінің аумақтық бөлімшесіне мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты нысанында сұрау жібереді.

      Көрсетілетін қызметті берушінің аумақтық бөлімшесі Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 13-тарауына сәйкес көрсетілетін қызметті алушының осы Стандартқа сәйкес қойылатын талаптарға сәйкестігіне рұқсат беру бақылауын бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау арқылы жүзеге асырады, оның нәтижелері бойынша көрсетілетін қызметті алушының осы Стандартқа сәйкес қойылатын талаптарға сәйкестігі немесе сәйкес еместігі туралы қорытынды жасайды.

      Көрсетілетін қызметті алушының осы Стандартқа сәйкес қойылатын талаптарға сәйкестігі немесе сәйкес еместігі туралы қорытынды алған кезде көрсетілетін қызметті беруші 1 (бір) жұмыс күні ішінде осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Дәлелді бас тартуды немесе Куәлікті ресімдейді.

      14. Қазақстан Республикасы Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінің 73-бабына сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіздер анықталған кезде көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушыға алдын ала шешім бойынша позициясын білдіру мүмкіндігі үшін мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы алдын ала шешім, сондай-ақ тыңдауды өткізу уақыты мен орны (тәсілі) туралы хабарлайды.

      Тыңдау туралы хабарлама мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі аяқталғанға дейін кемінде 3 (үш) жұмыс күні бұрын жіберіледі.

      Тыңдау хабардар етілген күннен бастап 2 (екі) жұмыс күнінен кешіктірілмей жүргізіледі. Тыңдау нәтижелері бойынша көрсетілетін қызметті беруші оң нәтиже немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты береді.

      Ескерту. 14-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Төтенше жағдайлар министрінің 24.05.2022 № 170 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он алпыс өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      15. Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен көрсетіледі.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті беруші басшысының не оны алмастыратын адамның электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының порталдағы "жеке кабинетіне" жіберіледі.

      16. Көрсетілетін қызметті беруші Заңның 5-бабы 2-тармағының 11) тармақшасына сәйкес Мемлекеттік қызмет көрсету сатысы туралы деректерді мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне енгізуді қамтамасыз етеді.

      Рұқсаттар мен хабарламалардың мемлекеттік ақпараттық жүйесі арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде оны көрсету сатысы туралы деректер мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне автоматты режимде түседі.

      17. Куәліктің қолданылу мерзімі бес жылды құрайды.

3-тарау. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      18. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шағымды қарауды жоғары тұрған әкімшілік орган, лауазымды адам, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті орган (бұдан әрі – шағымды қарайтын орган) жүргізеді.

      Шағым көрсетілетін қызметті берушіге, шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған лауазымды адамға беріледі.

      Көрсетілетін қызметті беруші, шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған лауазымды адам шағым келіп түскен күннен бастап 3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірмей оны және әкімшілік істі шағымды қарайтын органға жібереді.

      Бұл ретте көрсетілетін қызметті беруші, лауазымды адам, шешімге, әрекетке (әрекетсіздікке) шағым жасайды, егер ол 3 (үш) күн ішінде шағымда көрсетілген талаптарды толық қанағаттандыратын шешім не өзге де әкімшілік әрекет қабылдаса, шағымды қарайтын органға шағым жібермеуге құқылы.

      Ескерту. 18-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Төтенше жағдайлар министрінің 24.05.2022 № 170 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он алпыс өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      19. Заңның 25-бабының 2-тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы ол тіркелген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы ол тіркелген күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Ескерту. 19-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Төтенше жағдайлар министрінің 24.05.2022 № 170 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он алпыс өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      20. Көрсетілетін қызметті берушінің, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның шағымды қарау мерзімі Заңның 25-бабының 4-тармағына сәйкес қажет болған жағдайда 10 (он) жұмыс күнінен аспайтын мерзімге ұзартылады:

      1) шағым бойынша қосымша зерделеу немесе тексеру не жергілікті жерге барып тексеру жүргізу;

      2) қосымша ақпарат алу.

      Шағымды қарау мерзімі ұзартылған жағдайда шағымдарды қарау жөніндегі өкілеттіктер берілген лауазымды адам шағымды қарау мерзімі ұзартылған кезден бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде шағым берген өтініш берушіге ұзарту себептерін көрсете отырып, шағымды қарау мерзімінің ұзартылғаны туралы жазбаша нысанда (шағым қағаз жеткізгіште берілген кезде) немесе электрондық нысанда (шағым электрондық түрде берілген кезде) хабарлайды.

      Ескерту. 20-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Төтенше жағдайлар министрінің 24.05.2022 № 170 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он алпыс өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      21. Егер Заңда өзгеше көзделмесе, сотқа шағым жасауға Қазақстан Республикасы Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінің 91-бабының 5-тармағына сәйкес әкімшілік (сотқа дейінгі) тәртіппен шағым жасалғаннан кейін жол беріледі.

      Ескерту. 21-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Төтенше жағдайлар министрінің 24.05.2022 № 170 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он алпыс өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

  "Өнеркәсіптік қауіпсіздік
саласындағы кәсіби авариялық-
ұтқару қызметтерін аттестаттау
қағидалары" мемлекеттік
қызметін көрсету қағидаларына
1-қосымша
нысан

      [Заңды тұлғаның деректемелері (мекенжайы, бизнес-сәйкестендіру нөмірі, телефоны)]

  [Мемлекеттік органның атауы]
  басшысына

      Өтініш нөмірі: [Нөмірі]

      Өтініш күні: [Күні]

ӨТІНІШ өнеркәсіптік қауіпсіздік саласында авариялық-құтқару жұмыстарын жүргізу құқығына куәлік алуға

      _______________________________________________________________________________ (заңды тұлғаның атауы)

      "Азаматтық қорғау туралы" 2014 жылғы 11 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 27-1-бабын Басшылыққа ала отырып, Сізден мыналарды жүргізуді сұраймын _________________________________________________________________________________________ (аттестаттау түрін көрсету (бастапқы, қайта, кезеңдік және кезектен тыс)

      аттестаттауды өткізу және өнеркәсіптік қауіпсіздік саласында авариялық-құтқару жұмыстарын жүргізу құқығына куәлік мынадай жұмыс түрлеріне беру: _________________________________________________________________________________________ (жұмыс түрін (лерін) көрсету)

      Өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіби авариялық-құтқару қызметі мүлкінің орналасқан жері (мүлік бірнеше өңірде орналасқан жағдайда, барлық өңірлер көрсетілсін) _________________________________________________________________________________________ (облыс, қала, аудан, елді мекен, көше атауы, үй/ғимарат нөмірі)

      Ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісім беремін.

      Ұсынылған ақпараттың анықтығын растаймын және анық емес мәліметтер ұсынғаным үшін Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауапкершілік туралы хабардармын.

      ____________________________

  [Тегі, аты, әкесінің аты (болған
жағдайда), электрондық
цифрлық қолтаңбасы]



  "Өнеркәсіптік қауіпсіздік
  саласындағы кәсіби авариялық-
құтқару қызметтерін аттестаттау
қағидалары" мемлекеттік
қызметін көрсету қағидаларына
2-қосымша

"Өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіби авариялық-құтқару қызметтерін аттестаттау" мемлекеттік қызмет көрсету стандарты

1

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің Өнеркәсіптік қауіпсіздік комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші)

2

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсыну тәсілдері

"электрондық үкімет" www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал)

3

Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі

13 (он үш) жұмыс күні

4

Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны

Электрондық түрде (толығымен автоматтандырылған).

5

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі

Өнеркәсіптік қауіпсіздік саласында авариялық-құтқару жұмыстарын жүргізу құқығына куәлік (бұдан әрі - Куәлік) не осы Өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіби авариялық-құтқару қызметтерін аттестаттау қағидаларының (бұдан әрі - Қағидалар) 3 және 4-қосымшаларға сәйкес нысан бойынша Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

6

Мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері

Тегін

7

Жұмыс кестесі

1) көрсетілетін қызметті беруші - Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін.
2) порталда - жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады).

8

Мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі

1. Бастапқы, қайта, кезеңдік және кезектен тыс аттестаттау кезінде тау-кен құтқару жұмыстарына куәлік алу үшін:
осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы өтініш;
"Құтқарушыларды аттестаттау және қайта аттестаттау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2018 жылғы 11 шілдедегі № 507 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17233 болып тіркелген) сәйкес өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіптік авариялық-құтқару қызметіне жұмысқа ресімделген, оның ішінде "құтқарушы" мәртебесін берген жұмыскерлер мен мамандар туралы мәліметтер;
"Өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіби авариялық-құтқару қызметтерінің жеке құрамына қойылатын талаптарды және олардың штат санын есептеу нормативтерін, оларды жарақтандыру нормаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрінің 2021 жылғы 27 шілдедегі № 360 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 23812 болып тіркелген) сәйкес өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіптік авариялық-құтқару қызметтерін жарақтандыру нормалары көрсетілген мәліметтерді қамтитын электрондық құжат;
"Авариялық-құтқару қызметтері мен құралымдарына қойылатын біліктілік талаптарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 15 қаңтардағы № 21 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10261 болып тіркелген) сәйкес тәулік бойы кезекшілік өткеруді, бос ауысымның демалысын, байланыс (телефон, факсимильдік, радиобайланыс), жеке құрамды құлақтандыру жүйесін қамтамасыз ететін үй-жайлар мен жабдықтардың, сондай-ақ авариялық-құтқару қызметінің орналасу схемасына сәйкес мүлікке және материалдық құралдардың белгіленген қорларына арналған үй-жайлардың (авариялық-құтқару құралдары, жабдықтар мен керек-жарақтар, тыныс-тіршілікті қамтамасыз ету құралдары, нысанды киім-кешек) бар екендігі туралы мәліметтерді қамтитын электрондық құжат.
2. Бастапқы, қайта, кезеңдік және кезектен тыс аттестаттау кезінде газдан құтқару жұмыстарына куәлік алу үшін:
осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы өтініш;
"Құтқарушыларды аттестаттау және қайта аттестаттау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2018 жылғы 11 шілдедегі № 507 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17233 болып тіркелген) сәйкес өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіптік авариялық-құтқару қызметіне жұмысқа ресімделген, оның ішінде "құтқарушы" мәртебесін берген жұмыскерлер мен мамандар туралы мәліметтер;
"Өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіби авариялық-құтқару қызметтерінің жеке құрамына қойылатын талаптарды және олардың штат санын есептеу нормативтерін, оларды жарақтандыру нормаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрінің 2021 жылғы 27 шілдедегі № 360 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 23812 болып тіркелген) сәйкес өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіптік авариялық-құтқару қызметтерін жарақтандыру нормалары көрсетілген мәліметтерді қамтитын электрондық құжат;
"Авариялық-құтқару қызметтері мен құралымдарына қойылатын біліктілік талаптарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 15 қаңтардағы № 21 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10261 болып тіркелген) сәйкес тәулік бойы кезекшілік өткеруді, бос ауысымның демалысын, байланыс (телефон, факсимильдік, радиобайланыс), жеке құрамды құлақтандыру жүйесін қамтамасыз ететін үй-жайлар мен жабдықтардың, сондай-ақ авариялық-құтқару қызметінің орналасу схемасына сәйкес мүлікке және материалдық құралдардың белгіленген қорларына арналған үй-жайлардың (авариялық-құтқару құралдары, жабдықтар мен керек-жарақтар, тыныс-тіршілікті қамтамасыз ету құралдары, нысанды киім-кешек) бар екендігі туралы мәліметтерді қамтитын электрондық құжат.
3. Бастапқы, қайта, кезеңдік және кезектен тыс аттестаттау кезінде бұрқаққа қарсы жұмыстарына куәлік алу үшін:
осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы өтініш;
"Құтқарушыларды аттестаттау және қайта аттестаттау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2018 жылғы 11 шілдедегі № 507 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17233 болып тіркелген) сәйкес өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіптік авариялық-құтқару қызметіне жұмысқа ресімделген, оның ішінде "құтқарушы" мәртебесін берген жұмыскерлер мен мамандар туралы мәліметтер;
"Өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіби авариялық-құтқару қызметтерінің жеке құрамына қойылатын талаптарды және олардың штат санын есептеу нормативтерін, оларды жарақтандыру нормаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрінің 2021 жылғы 27 шілдедегі № 360 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 23812 болып тіркелген) сәйкес өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіптік авариялық-құтқару қызметтерін жарақтандыру нормалары көрсетілген мәліметтерді қамтитын электрондық құжат;
"Авариялық-құтқару қызметтері мен құралымдарына қойылатын біліктілік талаптарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 15 қаңтардағы № 21 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10261 болып тіркелген) сәйкес тәулік бойы кезекшілік өткеруді, бос ауысымның демалысын, байланыс (телефон, факсимильдік, радиобайланыс), жеке құрамды құлақтандыру жүйесін қамтамасыз ететін үй-жайлар мен жабдықтардың, сондай-ақ авариялық-құтқару қызметінің орналасу схемасына сәйкес мүлікке және материалдық құралдардың белгіленген қорларына арналған үй-жайлардың (авариялық-құтқару құралдары, жабдықтар мен керек-жарақтар, тыныс-тіршілікті қамтамасыз ету құралдары, нысанды киім-кешек) бар екендігі туралы мәліметтерді қамтитын электрондық құжат.

9

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер

1) өтініш беруші куәлікті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) оларда қамтылған деректердің (мәліметтердің) дәйексіздігі анықталған;
2) көрсетілетін қызметті берушінің аумақтық бөлімшесінің көрсетілетін қызметті алушының қойылатын "Азаматтық қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының, "Авариялық-құтқару қызметтері мен құралымдарына қойылатын біліктілік талаптарын бекіту туралы" (Нормативтiк құқықтық актiлерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10261 болып тіркелген) Қазақстан Республикасы Заңының, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 15 қаңтардағы № 21 бұйрығы, "Құтқарушыларды аттестаттау және қайта аттестаттау қағидаларын бекіту туралы" (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17233 болып тіркелген) Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2018 жылғы 11 шілдедегі № 507 бұйрығы және "Өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы кәсіби авариялық-құтқару қызметтерінің жеке құрамына қойылатын талаптарды және олардың штат санын есептеу нормативтерін, оларды жарақтандыру нормаларын бекіту туралы" (Нормативтiк құқықтық актiлерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 23812 болып тіркелген) Төтенше жағдайлар министрінің 2021 жылғы 27 шілдедегі № 360 бұйрығының талаптарына сәйкес еместігі туралы қорытындысы;
3) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты қызметке немесе қызметтің жекелеген түрлеріне тыйым салу туралы соттың заңды күшіне енген шешімінің (үкімнің) болуы;
4) сот орындаушысының ұсынуы негізінде сот көрсетілетін қызметті алушы-борышкерге қызметті немесе жекелеген қызмет түрлерін жүзеге асыруға рұқсат беруге уақытша тыйым салған жағдайларда жүзеге асырылады.

10

Өзге де талаптар мемлекеттік қызметті көрсету ерекшеліктері ескерілген

Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары:
1) көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында;
2) www.egov.kz порталында орналастырылған.
Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығының телефоны: 1414, 8-800-080-7777.

  "Өнеркәсіптік қауіпсіздік
саласындағы кәсіби авариялық-
құтқару қызметтерін аттестаттау
қағидалары" мемлекеттік
қызметін көрсету қағидаларына
3-қосымша
нысан

[Мемлекеттік органның атауы]



 

[Наименование государственного органа]




[Мемлекеттік органның деректемелері]


[Реквизиты государственного органа]




Күні: [Берілген күні]


[Заңды тұлғаның атауы]




Нөмірі: [Құжат нөмірі]


[Заңды тұлғаның деректемелері (мекенжайы, бизнес-сәйкестендіру нөмірі, телефоны)]

ДӘЛЕЛДІ БАС ТАРТУ
[Мемлекеттік органның атауы], Сіздің [Өтініш күні] жылғы № [Өтініштің нөмірі] өтінішіңізді және қоса беріліп отырған құжаттар тізбесін қарап, мынаны хабарлайды:
[Бас тартудың негізі]

[Қол қоюшының лауазымы]

[Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), электрондық цифрлық қолтаңбасы]


 

  "Өнеркәсіптік қауіпсіздік
саласындағы кәсіби авариялық-
құтқару қызметтерін аттестаттау
қағидалары" мемлекеттік
қызметін көрсету қағидаларына
4-қосымша
нысан

[Мемлекеттік органның атауы]



 

[Наименование государственного органа]




[Мемлекеттік органның деректемелері]


[Реквизиты государственного органа]




Нөмірі: [Құжат нөмірі]


[Заңды тұлғаның атауы]




Өтініш нөмірі: [Нөмірі]


[Заңды тұлғаның деректемелері (мекенжайы, бизнес-сәйкестендіру нөмірі, телефоны)]




Берілген күні: [Күні]



 
өнеркәсіптік қауіпсіздік саласында авариялық-құтқару жұмыстарын жүргізу құқығына КУӘЛІК
[Мемлекеттік органның атауы], "Азаматтық қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 27-1-бабына сәйкес, көрсетілетін қызметті берушінің аумақтық бөлімшесінің қорытындысын ескере отырып, _____________________________________________________________________ (аттестаттау түрін көрсету (бастапқы, қайталама, мерзімдік, кезектен тыс) аттестаттау және өнеркәсіптік қауіпсіздік саласында авариялық-құтқару жұмыстарын жүргізу құқығына келесі жұмыс түрлеріне куәлік берілді: _____________________________________________________________________________ (жұмыс түрін (лерін) көрсету)
Ерекше шарттар: осы куәлік қолданылу мерзімі – берілген күнінен бастап 5 жыл.

[Қол қоюшының лауазымы]

[Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), электрондық цифрлық қолтаңбасы]

 



Об утверждении Правил аттестации профессиональных аварийно-спасательных служб в области промышленной безопасности

Приказ Министра по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан от 20 сентября 2021 года № 463. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 20 сентября 2021 года № 24449.

      Примечание ИЗПИ!
      Порядок введения в действие настоящего приказа см. п. 4.

      В соответствии с подпунктом 95) пункта 16 Положения о Министерстве по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 23 октября 2020 года № 701 и подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      Сноска. Преамбула - в редакции приказа Министра по чрезвычайным ситуациям РК от 14.07.2023 № 382 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Утвердить прилагаемые Правила аттестации профессиональных аварийно-спасательных служб в области промышленной безопасности.

      2. Комитету промышленной безопасности Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении шестидесяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр
по чрезвычайным ситуациям
Республики Казахстан Ю. Ильин

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство цифрового развития,
инноваций и аэрокосмической
промышленности
Республики Казахстан

  Утвержден
Приказом Министра
по чрезвычайным ситуациям
Республики Казахстан
от 20 сентября 2021 года №463

Правила аттестации профессиональных аварийно-спасательных служб в области промышленной безопасности

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила аттестации профессиональных аварийно-спасательных служб в области промышленной безопасности (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 95) пункта 16 Положения о Министерстве по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 23 октября 2020 года № 701 и подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах" (далее – Закон), и определяют порядок аттестации профессиональных аварийно-спасательных служб в области промышленной безопасности, и порядок оказания государственной услуги "Аттестация профессиональных аварийно-спасательных служб в области промышленной безопасности".

      Сноска. Пункт 1 - в редакции приказа Министра по чрезвычайным ситуациям РК от 14.07.2023 № 382 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Аттестация профессиональных аварийно-спасательных служб в области промышленной безопасности проводится с целью официального признания уполномоченным органом в области промышленной безопасности правомочий юридического лица выполнять горноспасательные, газоспасательные, противофонтанные работы на опасных производственных объектах и определения их соответствия требованиям Закона Республики Казахстан "О гражданской защите", приказа Министра внутренних дел Республики Казахстан от 15 января 2015 года № 21 "Об утверждении квалификационных требований, предъявляемых к аварийно-спасательным службам и формированиям" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 10261), приказа Министра внутренних дел Республики Казахстан от 11 июля 2018 года № 507 "Об утверждении Правил аттестации и переаттестации спасателей" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 17233) и приказа Министра по чрезвычайным ситуациям от 27 июля 2021 года № 360 "Об утверждении Требований и нормативов расчета штатной численности личного состава, норм оснащения профессиональных аварийно-спасательных служб в области промышленной безопасности" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 23812).

      3. Аттестации подлежат профессиональные аварийно-спасательные службы в области промышленной безопасности, за исключением профессиональных объектовых аварийно-спасательных служб в области промышленной безопасности.

      Организация, создавшая профессиональную объектовую аварийно-спасательную службу в области промышленной безопасности, в случае намерения оказания аварийно-спасательных работ по обслуживанию сторонних организаций (независимых от организации, предлагающей услуги на проведение горноспасательных, газоспасательных, противофонтанных работ), владеющих и (или) эксплуатирующих опасные производственные объекты, подлежит данной аттестации.

      4. Профессиональные аварийно-спасательные службы в области промышленной безопасности подлежат первичной, повторной, периодической и внеочередной аттестации:

      1) первичной аттестации подлежат вновь создаваемые профессиональные аварийно-спасательные службы в области промышленной безопасности;

      2) повторная аттестация проводится после устранения недостатков, выявленных предыдущей аттестацией, для возобновления деятельности профессиональных аварийно-спасательных служб в области промышленной безопасности;

      3) периодическая аттестация проводится один раз в пять лет;

      4) внеочередная аттестация проводится в случае изменения вида или видов выполняемых ими работ.

      5. При первичной аттестации профессиональной аварийно-спасательной службы в области промышленной безопасности, количество профессиональных аварийно-спасательных отделений для каждого вида работ составляет не менее двух единиц.

      6. При повторной, периодической и внеочередной аттестации профессиональной аварийно-спасательной службы в области промышленной безопасности, имеющей договора на обслуживание опасных производственных объектов, количество оперативных подразделений рассчитывается в соответствие с нормативами, установленными требованиями приказа Министра по чрезвычайным ситуациям от 27 июля 2021 года № 360 "Об утверждении Требований и нормативов расчета штатной численности личного состава, норм оснащения профессиональных аварийно-спасательных служб в области промышленной безопасности" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 23812).

      В случае отсутствия договоров на обслуживание опасных производственных объектов количество профессиональных аварийно-спасательных отделений для каждого вида работ составляет не менее двух единиц.

      7. Аттестация профессиональных аварийно-спасательных служб в области промышленной безопасности проводится в порядке оказания государственной услуги "Аттестация профессиональных аварийно-спасательных служб в области промышленной безопасности".

      8. Профессиональным аварийно-спасательным службам в области промышленной безопасности, прошедшим аттестацию, выдаются Свидетельства на право проведения аварийно-спасательных работ в области промышленной безопасности (далее – Свидетельство).

      9. Действие Свидетельства прекращается в следующих случаях:

      1) истечения срока действия Свидетельства;

      2) лишение (отзыв) Свидетельства;

      3) ликвидация или реорганизация юридического лица с изменением его названия или формы собственности;

      4) отказ юридического лица от права ведения определенного вида или видов работ, предусмотренных Свидетельством.

      5) добровольное обращение юридического лица о прекращении действия Свидетельства.

      В случае прекращении действия Свидетельства, профессиональная аварийно-спасательным служба в области промышленной безопасности извещает:

      1) уполномоченный орган в области промышленной безопасности;

      2) обслуживаемый объект.

Глава 2. Порядок оказания государственной услуги

      10. Государственная услуга "Аттестация профессиональных аварийно-спасательных служб в области промышленной безопасности" (далее – государственная услуга) оказывается Комитетом промышленной безопасности Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан (далее – услугодатель).

      11. Для получения государственной услуги юридические лица (далее – услугополучатель) направляют услугодателю через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал) заявление в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью услугополучателя по форме, согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      Перечень основных документов и требований к оказанию государственной услуги, включающий характеристику процесса, форму, содержание и результат оказания, а также иные сведения с учетом особенностей оказания государственной услуги изложены согласно приложению 2 к настоящим Правилам в форме стандарта государственной услуги (далее – Стандарт).

      Сведения о документе, удостоверяющем личность, о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица, услугодатель получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".

      12. Общий срок оказания государственной услуги составляет 13 (тринадцать) рабочих дней.

      13. Работник канцелярии услугодателя осуществляет прием и регистрацию документов и сведений в день их поступления и направляет руководителю услугодателя, которым назначается ответственный исполнитель.

      В случае обращения услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем.

      В случаях представления услугополучателем неполного пакета документов согласно Стандарту, услугодатель отказывает в приеме заявления.

      Услугодатель в течение 2 (двух) рабочих дней проверяет достоверность сведений представленных документов и в случае установления факта недостоверности сведений представленных документов готовит мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления по форме, согласно приложению 3 к настоящим Правилам (далее – Мотивированный отказ);

      В случае достоверности сведений представленных документов, услугодатель направляет запрос в территориальное подразделение услугодателя для получения заключения о соответствии или несоответствии услугополучателя предъявляемым требованиям согласно Стандарту.

      Территориальное подразделение услугодателя осуществляет разрешительный контроль соответствия услугополучателя, предъявляемым требованиям согласно Стандарту в соответствие с главой 13 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан посредством профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля, по результатам которого составляет заключение о соответствии или несоответствии услугополучателя предъявляемым требованиям согласно Стандарту.

      При получении заключения о соответствии или несоответствии услугополучателя предъявляемым требованиям согласно Стандарту, услугодатель в течение 1 (одного) рабочего дня оформляет Мотивированный отказ или Свидетельство по форме согласно приложению 4 к настоящим Правилам.

      14. При выявлении оснований для отказа в оказании государственной услуги в соответствии со статьей 73 Административного процедурно-процессуального кодекса Республики Казахстан, услугодатель уведомляет услугополучателя о предварительном решении об отказе в оказании государственной услуги, а также времени и месте (способе) проведения заслушивания для возможности выразить услугополучателю позицию по предварительному решению.

      Уведомление о заслушивании направляется не менее чем за 3 (три) рабочих дня до завершения срока оказания государственной услуги.

      Заслушивание проводится не позднее 2 (двух) рабочих дней со дня уведомления. По результатам заслушивания услугодатель выдает положительный результат либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги.

      Сноска. Пункт 14 с изменением, внесенным приказом Министра по чрезвычайным ситуациям РК от 24.05.2022 № 170 (вводится в действие по истечении шестидесяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      15. Государственная услуга, оказывается в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

      Результат оказания государственной услуги направляется услугополучателю на портал в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью руководителя услугодателя либо лица его замещающего.

      16. Услугодатель обеспечивает внесение данных о стадии оказания государственной услуги в информационную систему мониторинга оказания государственных услуг в соответствии с подпунктом 11) пункта 2 статьи 5 Закона.

      При оказании государственной услуги посредством государственной информационной системы разрешений и уведомлений, данные о стадии ее оказания поступают в автоматическом режиме в информационную систему мониторинга оказания государственных услуг.

      17. Срок действия Свидетельства составляет пять лет.

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) услугодателя по вопросам оказания государственных услуг

      18. Рассмотрение жалобы по вопросам оказания государственных услуг производится вышестоящим административным органом, должностным лицом, уполномоченным органом по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг (далее – орган, рассматривающий жалобу).

      Жалоба подается услугодателю, должностному лицу, чье решение, действие (бездействие) обжалуются.

      Услугодатель, должностное лицо, чье решение, действие (бездействие) обжалуются, не позднее 3 (трех) рабочих дней со дня поступления жалобы направляют ее и административное дело в орган, рассматривающий жалобу.

      При этом услугодатель, должностное лицо, чье решение, действие (бездействие) обжалуются, вправе не направлять жалобу в орган, рассматривающий жалобу, если он в течение 3 (трех) рабочих дней примет благоприятное решение, совершит административное действие, полностью удовлетворяющие требованиям, указанным в жалобе.

      Сноска. Пункт 18 - в редакции приказа Министра по чрезвычайным ситуациям РК от 24.05.2022 № 170 (вводится в действие по истечении шестидесяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      19. Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, в соответствии с пунктом 2 статьи 25 Закона, подлежит рассмотрению в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня ее регистрации.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней со дня ее регистрации.

      Сноска. Пункт 19 - в редакции приказа Министра по чрезвычайным ситуациям РК от 24.05.2022 № 170 (вводится в действие по истечении шестидесяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      20. Срок рассмотрения жалобы услугодателем, уполномоченным органом по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг в соответствии с пунктом 4 статьи 25 Закона продлевается не более чем на 10 (десять) рабочих дней в случаях необходимости:

      1) проведения дополнительного изучения или проверки по жалобе либо проверки с выездом на место;

      2) получения дополнительной информации.

      В случае продления срока рассмотрения жалобы должностное лицо, наделенное полномочиями по рассмотрению жалоб, в течение 3 (трех) рабочих дней с момента продления срока рассмотрения жалобы сообщает в письменной форме (при подаче жалобы на бумажном носителе) или электронной форме (при подаче жалобы в электронном виде) услугополучателю, подавшему жалобу, о продлении срока рассмотрения жалобы с указанием причин продления.

      Сноска. Пункт 20 - в редакции приказа Министра по чрезвычайным ситуациям РК от 24.05.2022 № 170 (вводится в действие по истечении шестидесяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      21. Если иное не предусмотрено Законом, обжалование в суде допускается после обжалования в административном (досудебном) порядке в соответствии с пунктом 5 статьи 91 Административного процедурно-процессуального кодекса Республики Казахстан.

      Сноска. Пункт 21 - в редакции приказа Министра по чрезвычайным ситуациям РК от 24.05.2022 № 170 (вводится в действие по истечении шестидесяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Приложение 1
к Правилам аттестации
профессиональных
аварийно-спасательных служб
в области промышленной безопасности
  форма

[Реквизиты юридического лица (адрес, бизнес-идентификационный номер, телефон)]

  Руководителю
[Наименование
государственного органа]

      Номер заявления: [Номер]
Дата заявления: [Дата]

ЗАЯВЛЕНИЕ на получение Свидетельства на право проведения
аварийно-спасательных работ в области промышленной безопасности

      _____________________________________________________________
(наименование юридического лица)

      Руководствуясь статьей 27-1 Закона Республики Казахстан "О гражданской защите",
просит Вас рассмотреть прилагаемый перечень документов, провести
_________________________________________________________________________
(указать вид аттестации (первичная, повторная, периодическая, внеочередная)
аттестацию и выдать Свидетельство на право проведения аварийно-спасательных
работ в области промышленной безопасности на следующие виды работ:
____________________________________________________. (указать вид (ы) работ)
Месторасположение имущества профессиональной аварийно-спасательной службы
в области промышленной безопасности (в случае дислокации имущества в нескольких
регионах, указать все регионы)
__________________________________________________________________________
(область, город, район, населенный пункт, наименование улицы, номер дома/здания)
Согласен на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну,
содержащихся в информационных системах.
Подтверждаю достоверность представленной информации и осведомлен
об ответственности за предоставление недостоверных сведений в соответствии
с законодательством Республики Казахстан.

  ____________________________
[Фамилия, имя, отчество
(при наличии),
электронная цифровая подпись]

     


  Приложение 2
к Правилам аттестации
профессиональных аварийно-
спасательных служб в области
промышленной безопасности

Стандарт государственной услуги
"Аттестация профессиональных аварийно-спасательных служб в области промышленной безопасности"

1

Наименование услугодателя

Комитет промышленной безопасности Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан (далее – услугодатель).

2

Способы предоставления государственной услуги

Веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).

3

Срок оказания государственной услуги

13 (тринадцать) рабочих дней.

4

Форма оказания государственной услуги

Электронная (полностью автоматизированная).

5

Результат оказания государственной услуги

Свидетельство на право проведения аварийно-спасательных работ в области промышленной безопасности (далее – Свидетельство) либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги по форме, согласно приложениям 3 и 4 к настоящим Правилам аттестации профессиональных аварийно-спасательных служб в области промышленной безопасности (далее – Правила).

6

Размер оплаты, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

Бесплатно.

7

График работы

1) услугодателя – с понедельника по пятницу, в соответствии с установленным графиком работы с 9:00 до 18:30 часов, за исключением выходных и праздничных дней, согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан с перерывом на обед с 13:00 часов до 14:30 часов.
2) портала – круглосуточно, за исключением перерывов, связанных с проведением технических работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, прием заявлений осуществляется следующим рабочим днем).

8

Перечень документов необходимых для оказания государственной услуги

1. Для получения Свидетельства на горноспасательные работы при первичной, повторной, периодической и внеочередной аттестации:
заявление в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью услугополучателя, по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам;
сведения об оформленных на работу в профессиональную аварийно-спасательную службу в области промышленной безопасности работников и специалистов, в том числе присвоивших статус "спасатель", согласно приказу Министра внутренних дел Республики Казахстан от 11 июля 2018 года № 507 "Об утверждении Правил аттестации и переаттестации спасателей" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актах № 17233);
электронный документ, содержащий сведения с указанием норм оснащения профессиональных аварийно-спасательных служб в области промышленной безопасности, согласно приказу Министра по чрезвычайным ситуациям от 27 июля 2021 года № 360 "Об утверждении Требований и нормативов расчета штатной численности личного состава, норм оснащения профессиональных аварийно-спасательных служб в области промышленной безопасности" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 23812);
электронный документ, содержащий сведения о наличии: помещения и оборудования, обеспечивающих несение круглосуточного дежурства, отдыха свободной смены, связи (телефонной, факсимильной, радиосвязи), системы оповещения личного состава, а также помещения для имущества и установленных запасов материальных средств (аварийно-спасательные инструменты, оборудование и снаряжение, средства жизнеобеспечения, форменное обмундирование) в соответствии со схемой дислокации аварийно-спасательной службы, согласно приказу Министра внутренних дел Республики Казахстан от 15 января 2015 года № 21 "Об утверждении квалификационных требований, предъявляемых к аварийно-спасательным службам и формированиям" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 10261).
2. Для получения Свидетельства на газоспасательные работы при первичной, повторной, периодической и внеочередной аттестации:
заявление в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью услугополучателя, по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам;
сведения об оформленных на работу в профессиональную аварийно-спасательную службу в области промышленной безопасности работников и специалистов, в том числе присвоивших статус "спасатель", согласно приказу Министра внутренних дел Республики Казахстан от 11 июля 2018 года № 507 "Об утверждении Правил аттестации и переаттестации спасателей" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актах № 17233);
электронный документ, содержащий сведения с указанием норм оснащения профессиональных аварийно-спасательных служб в области промышленной безопасности, согласно приказу Министра по чрезвычайным ситуациям от 27 июля 2021 года № 360 "Об утверждении Требований и нормативов расчета штатной численности личного состава, норм оснащения профессиональных аварийно-спасательных служб в области промышленной безопасности" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 23812);
электронный документ, содержащий сведения о наличии: помещения и оборудования, обеспечивающих несение круглосуточного дежурства, отдыха свободной смены, связи (телефонной, факсимильной, радиосвязи), системы оповещения личного состава, а также помещения для имущества и установленных запасов материальных средств (аварийно-спасательные инструменты, оборудование и снаряжение, средства жизнеобеспечения, форменное обмундирование) в соответствии со схемой дислокации аварийно-спасательной службы согласно приказу Министра внутренних дел Республики Казахстан от 15 января 2015 года № 21 "Об утверждении квалификационных требований, предъявляемых к аварийно-спасательным службам и формированиям" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 10261).
3. Для получения Свидетельства на противофонтанные работы при первичной, повторной, периодической и внеочередной аттестации:
заявление в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью услугополучателя, по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам;
сведения об оформленных на работу в профессиональную аварийно-спасательную службу в области промышленной безопасности работников и специалистов, в том числе присвоивших статус "спасатель", согласно приказу Министра внутренних дел Республики Казахстан от 11 июля 2018 года № 507 "Об утверждении Правил аттестации и переаттестации спасателей" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актах № 17233);
электронный документ, содержащий сведения с указанием норм оснащения профессиональных аварийно-спасательных служб в области промышленной безопасности, согласно приказу Министра по чрезвычайным ситуациям от 27 июля 2021 года № 360 "Об утверждении Требований и нормативов расчета штатной численности личного состава, норм оснащения профессиональных аварийно-спасательных служб в области промышленной безопасности" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 23812);
электронный документ, содержащий сведения о наличии: помещения и оборудования, обеспечивающих несение круглосуточного дежурства, отдыха свободной смены, связи (телефонной, факсимильной, радиосвязи), системы оповещения личного состава, а также помещения для имущества и установленных запасов материальных средств (аварийно-спасательные инструменты, оборудование и снаряжение, средства жизнеобеспечения, форменное обмундирование) в соответствии со схемой дислокации аварийно-спасательной службы согласно приказу Министра внутренних дел Республики Казахстан от 15 января 2015 года № 21 "Об утверждении квалификационных требований, предъявляемых к аварийно-спасательным службам и формированиям" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 10261).

9

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законодательством Республики Казахстан

1) установление недостоверности документов, представленных заявителем для получения Свидетельства, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;
2) заключение территориального подразделения услугодателя о несоответствии услугополучателя предъявляемым требованиям Закона Республики Казахстан "О гражданской защите", приказа Министра внутренних дел Республики Казахстан от 15 января 2015 года № 21 "Об утверждении квалификационных требований, предъявляемых к аварийно-спасательным службам и формированиям" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 10261), приказа Министра внутренних дел Республики Казахстан от 11 июля 2018 года № 507 "Об утверждении Правил аттестации и переаттестации спасателей" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 17233) и приказа Министра по чрезвычайным ситуациям от 27 июля 2021 года № 360 "Об утверждении Требований и нормативов расчета штатной численности личного состава, норм оснащения профессиональных аварийно-спасательных служб в области промышленной безопасности" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 23812);
3) в отношении услугополучателя имеется вступившее в законную силу решение (приговор) суда о приостановлении или запрещении деятельности или отдельных видов деятельности;
4) судом на основании представления судебного исполнителя временно запрещено выдавать услугополучателю-должнику разрешение на осуществление деятельности или отдельных видов деятельности.

10

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги

Адреса мест оказания государственной услуги размещены на:
1) интернет-ресурсе услугодателя;
2) портале www.egov.kz.
Телефон Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг: 1414, 8-800-080-7777.

  Приложение 3
к Правилам аттестации
профессиональных аварийно-
спасательных служб в области
промышленной безопасности
  форма

[Мемлекеттік органның атауы]


 

[Наименование государственного органа]




[Мемлекеттік органның деректемелері]


[Реквизиты государственного органа]




Дата: [Дата выдачи]


[Наименование юридического лица]




Номер: [Номер документа]


[Реквизиты юридического лица (адрес, бизнес-идентификационный номер, телефон)]

МОТИВИРОВАННЫЙ ОТКАЗ
[Наименование государственного органа], рассмотрев Ваше заявление от [Дата заявления] года № [Номер заявления] и прилагаемый перечень документов, сообщает следующее:
[Обоснование отказа]

[Должность подписывающего]

[Фамилия, имя, отчество (при наличии), электронная цифровая подпись]

 


 

  Приложение 4
к Правилам аттестации
профессиональных аварийно-
спасательных служб в области
промышленной безопасности
  форма

[Мемлекеттік органның атауы]


 

[Наименование
государственного органа]




[Мемлекеттік органның деректемелері]


[Реквизиты
государственного органа]




Номер: [Номер документа]


[Наименование
юридического лица]




Номер заявления: [Номер]


[Реквизиты юридического лица (адрес, бизнес-идентификационный номер, телефон)]




Дата выдачи: [Дата]



СВИДЕТЕЛЬСТВО на право проведения аварийно-спасательных работ в области промышленной безопасности
[Наименование государственного органа], в соответствии со статьей 27-1 Закона Республики Казахстан "О гражданской защите", учитывая заключение территориального подразделения услугодателя, проведана____________________________________ (указать вид аттестации (первичная, повторная, периодическая, внеочередная)
аттестация и выдано Свидетельство на право проведения аварийно-спасательных работ в области промышленной безопасности на следующие виды работ: ______________________________________________. (указать вид (ы) работ)
Особые условия: срок действия настоящего свидетельства – 5 лет со дня его выдачи.

[Должность подписывающего]

[Фамилия, имя, отчество (при наличии),
электронная цифровая подпись]