Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің арнаулы оқу орнында азаматтық қызметші лауазымдарын қоспағанда, педагогтер, ғылыми қызметкерлер лауазымдарына орналасу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрінің м.а. 2021 жылғы 16 қыркүйектегі № 453 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 24 қыркүйекте № 24506 болып тіркелді.

      "Білім туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 5-1-бабының 14) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің арнаулы оқу орнында азаматтық қызметші лауазымдарын қоспағанда, педагогтер, ғылыми қызметкерлер лауазымдарына орналасу қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің Кадр саясаты департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Төтенше жағдайлар
министрінің міндетін атқарушы
И. Кульшимбаев

  Қазақстан Республикасы
Төтенше жағдайлар бірінші
вице-министрінің
2021 жылғы 16 қыркүйектегі
№ 453 бұйрығымен бекітілген

Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің арнаулы оқу орнында азаматтық қызметші лауазымдарын қоспағанда, педагогтер, ғылыми қызметкерлер лауазымдарына орналасу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің арнаулы оқу орнында азаматтық қызметші лауазымдарын қоспағанда, педагогтер, ғылыми қызметкерлер лауазымдарына орналасу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Білім туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 5-1-бабының 14) тармақшасына сәйкес әзірленді және Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің арнаулы оқу орнында (бұдан әрі – ТЖМ-ның арнаулы оқу орны) азаматтық қызметші лауазымдарын қоспағанда, педагогтер, ғылыми қызметкерлер лауазымдарына орналасу тәртібін айқындайды.

2-тарау. Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің арнаулы оқу орнында азаматтық қызметші лауазымдарын қоспағанда, педагогтер, ғылыми қызметкерлер лауазымдарына конкурстан тыс немесе конкурстық негізде орналасу қағидалары

      2. ТЖМ арнаулы оқу орнының азаматтық қызметші лауазымдарын қоспағанда, педагогтер, ғылыми қызметкерлер (бұдан әрі – педагогтер, ғылыми қызметкерлер) лауазымдарына орналасу конкурстан тыс немесе конкурстық негізде жүзеге асырылады.

      3. Конкурстан тыс және конкурстық негізде орналасуды дайындау және өткізуді ұйымдастыру ТЖМ-ның арнаулы оқу орнының кадр қызметіне жүктеледі.

      4. ТЖМ-ның арнаулы оқу орнының педагогтер, ғылыми қызметкерлер лауазымдарына орналасудың негізгі критерийі "Құқық қорғау қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – "Құқық қорғау қызметі туралы" Заң) 29-бабының 3-тармағына сәйкес бекітілетін азаматтық қорғау органдары лауазымдарының санаттарына қойылатын біліктілік талаптарына (бұдан әрі – біліктілік талаптары) сәйкестігі болып табылады.

1-параграф. Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігі арнаулы оқу орнының азаматтық қызметші лауазымдарын қоспағанда, педагогтері, ғылыми қызметкерлері лауазымдарына конкурстан тыс орналасу тәртібі

      5. Педагогтердің, ғылыми қызметкерлердің лауазымдарына конкурстан тыс біліктілік талаптарына сәйкес келетін азаматтық қорғау органдарының (бұдан әрі – АҚО) қызметкерлері, әскери қызметшілер (бұдан әрі – қызметкерлер қатарынан кандидаттар) орналастырылады.

      6. Қызметкерлер арасынан конкурстан тыс қатысатын кандидаттар осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ТЖМ-ның арнаулы оқу орны бастығының атына жазбаша баянат береді.

      Конкурстан тыс орналастыру туралы шешім қабылдау үшін баянат тіркелген күннен бастап он жұмыс күні ішінде арнаулы оқу орнының бастығы немесе оның орынбасары не олардың тапсырмасы бойынша ТЖМ-ның арнаулы оқу орнының құрылымдық бөлімшелерінің басшылары кандидатпен әңгімелесу өткізеді, оның барысында алдағы қызметтің сипаты мен лауазымдық міндеттері түсіндіріледі.

      7. Әңгімелесу өткізілгеннен кейін кандидат бес жұмыс күні ішінде кадр қызметіне мынадай құжаттарды ұсынады:

      1) осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша кадрларды есепке алу жөніндегі жеке іс парағы;

      2) жоғары білім туралы және академиялық не ғылыми дәреже, ғылыми атақ туралы дипломдардың нотариалды куәландырылған көшірмелері (болған жағдайда);

      3) қайта даярлау және біліктілікті арттыру туралы сертификаттардың көшірмелері (болған жағдайда);

      4) ғылыми жұмыстар мен өнертабыстардың тізімі (болған жағдайда).

      8. Кадр қызметі осы Қағидалардың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды алған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде оларды қарайды, кандидаттың біліктілік талаптарына сәйкестігін тексеруді жүзеге асырады.

      9. Осы Қағидалардың 7-тармағының 2) тармақшасында көрсетілген кандидаттардың құжаттарын кадр қызметі факультет, кафедра (цикл), бөлім немесе ғылыми бөлімше отырысында талқылау үшін жібереді.

      Факультет, кафедра (цикл), бөлім, ғылыми бөлімше бастығы (бастықтың орынбасары) лауазымына орналасуға кандидаттардың құжаттарын қарау кезінде ТЖМ-ның арнаулы оқу орны бастығының қызметтің тиісті бағытына жетекшілік ететін орынбасары төрағалық етеді.

      10. Факультет, кафедра (цикл), бөлім, ғылыми-зерттеу бөлімшесі отырысының барысы бейнежазбаға жазылады. Отырыстың бейнежазбасы одан әрі сақтау үшін ТЖМ-ның арнаулы оқу орнының кадр қызметіне беріледі.

      11. Әрбір кандидат бойынша шешім жай көпшілік дауыспен дауыс беру арқылы қабылданады. Дауыстар тең болған жағдайда төрағаның дауысы шешуші болып табылады.

      12. Кандидаттар факультеттің, кафедраның (циклдің), бөлімнің, ғылыми-зерттеу бөлімшесінің отырысына қатысады.

      13. Кафедра (цикл) факультеті, бөлім, ғылыми-зерттеу бөлімшесі отырысының нәтижелері бойынша мынадай шешімдердің бірі қабылданады:

      1) лауазымға тағайындауға ұсыну;

      2) лауазымға тағайындаудан дәлелді түрде бас тарту.

      14. Шешім осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша отырыс хаттамасымен ресімделеді.

      15. Кафедра (цикл) факультеті, бөлім, ғылыми-зерттеу бөлімшесі отырысының оң шешімі қабылданғаннан кейін кандидат бір ай ішінде арнаулы оқу орны бастығының бұйрығымен лауазымға тағайындалады.

2-параграф. Конкурстық негізде Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігі арнаулы оқу орнының азаматтық қызметші лауазымдарын қоспағанда, педагогтері, ғылыми қызметкерлері лауазымдарына орналасу тәртібі

      16. ТЖМ-ның арнаулы оқу орнының азаматтық қызметші лауазымдарын қоспағанда, педагогтер, ғылыми қызметкерлер лауазымдарына орналасу конкурстан тыс кандидаттар болмаған кезде конкурс бойынша жүзеге асырылады.

      17. Конкурс бірқатар дәйекті кезеңдерді қамтиды:

      1) конкурс өткізу туралы хабарландыруды жариялау;

      2) конкурстық комиссияны құру;

      3) азаматтардан құжаттар қабылдау және олардың лауазымдарға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкестігін алдын ала қарау;

      4) кандидаттардың дене шынықтыру даярлығы бойынша нормативтерді тапсыруы;

      5) кандидаттармен конкурстық комиссиясы өткізетін әңгімелесу;

      6) конкурстық комиссияның шешімі.

      18. ТЖМ-ның арнаулы оқу орнының педагогтері, ғылыми қызметкерлері лауазымдарына конкурстық негізде орналасудың негізгі критерийі "Құқық қорғау қызметі туралы" Заңның 6-бабының 2-тармағында көзделген біліктілік талаптарына, құқық қорғау қызметіне кіру шарттарына сәйкестігі болып табылады.

      ТЖМ-ның арнаулы оқу орнының педагогтері, ғылыми қызметкерлері лауазымдарына орналасу конкурсын өткізу тәртібі "Құқық қорғау қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 7-1-бабымен және "Конкурстық комиссияны қалыптастыру және оның жұмыс істеу қағидаларын, конкурс кезеңдерін өткізу мерзімдерін, сондай-ақ құқық қорғау органдарындағы бос және уақытша бос лауазымға орналасуға арналған конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Бас прокурорының 2022 жылғы 26 желтоқсандағы № 256, Қазақстан Республикасы Қаржылық мониторинг агенттігі төрағасының міндетін атқарушының 2022 жылғы 26 желтоқсандағы № 40, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрі міндетін атқарушының 2022 жылғы 28 желтоқсандағы № 1009, Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрінің 2022 жылғы 29 желтоқсандағы № 358 және Қазақстан Республикасы Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет) төрағасының 2022 жылғы 29 желтоқсандағы № 485 бірлескен бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 31638 болып тіркелген) сәйкес жүзеге асырылады.

      Ескерту. 18-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Төтенше жағдайлар министрінің 13.10.2023 № 554 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

  Қазақстан Республикасы
Төтенше жағдайлар
министрлігінің арнаулы
оқу орындарында
азаматтық қызметші
лауазымдарын қоспағанда,
педагогтер, ғылыми
қызметкерлер лауазымдарына
орналасу қағидаларына
1-қосымша
Конкурстық комиссияның
төрағасы
____________________________

БАЯНАТ

      Мені____________________________________________________бос лауазымға орналасуға арналған конкурсқа қатысуға жіберуіңізді сұраймын.

      Конкурсты өткізудің негізгі шарттарымен таныстым, келісемін және оларды орындауға міндеттенемін.

      Ұсынылған құжаттардың түпнұсқалылығын растаймын.

      __________________________________

      (тегі, аты-жөні (болған жағдайда))

      __________________________________

      (Қолы) 20___ жылғы "___" ______________

  Қазақстан Республикасы
Төтенше жағдайлар
министрлігінің арнаулы оқу
орнында азаматтық қызметші
лауазымдарын қоспағанда,
педагогтер, ғылыми
қызметкерлер лауазымдарына
орналасу қағидаларына
2-қосымша
  Нысан

Кадрларды есепке алу бойынша ЖЕКЕ ПАРАҚ

      Ескерту. 2-қосымшаға өзгеріс енгізілді - ҚР Төтенше жағдайлар министрінің м.а. 10.05.2024 № 184 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1. Тегі __________________________________
аты ____________________________________
әкесінің аты (болған жағдайда) ____________
2. Жынысы ___________
3. Туған жылы, айы, күні __________________
4. Туған жері ____________________________
(ауыл, қала, аудан, облыс, республика)
5. Ұлты _________________________________
6. Азаматтығы ___________________________
7. Білімі ________________________________

Фотосуретке
арналған
орын


Оқу орнының атауы және оның тұрған жері

Факультеті немесе бөлімшесі

Түскен
жылы

Бітірген немесе шыққан жылы

Бітірмесе, қай курстан кетті

Оқу орнын бітіргенде нәтижесінде қандай біліктілік алып шықты, диплом не куәлік нөмірін көрсету керек.

      8. Ана тіліңіз, басқа қандай тілдерді және қай дәрежеде білесіз ___________________________________________________________________ (сөздікпен, оқи аласыз және түсінісе аласыз, еркін меңгердіңіз)

      9. Ғылыми дәрежеңіз, ғылыми атағыңыз ________________________________

      10. Қандай ғылыми еңбектеріңіз бен ғылыми жаңалықтарыңыз бар __________________________________________________________________

      11. Сіз және Сіздің жақын туысқандарыңыз* сотты болғансыздар ма __________________________________________________________________ (қашан және не үшін кім соттады, жазалау шарасы)

      12. Еңбек жолын бастағаннан бері істеген жұмыстары (жоғары және арнаулы орта оқу орындарында оқыған жылдарын, әскери қызметін, қоса атқарған жұмысын қоса есептегенде).

Айы және жылы

Мекеме, ұйым, кәсіпорын, сондай-ақ министрлік (ведомство) көрсетілген лауазым

Мекеменің, ұйымның, кәсіпорынның орналасқан жері

Келген

Кеткен

      Осы тармақты толтырған кезде мекемелер, ұйымдар мен кәсіпорындар кезінде қалай аталса, сол қалпында берілсін, әскери қызмет лауазымы округімен қоса көрсетілсін.

      13. Жеке парақшаны толтырған кездегі отбасылық жағдайы, Сіздің жақын туыстарыңыз*

Туыстық дәрежесі

Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Туған күні және жері

Жұмыс орны, лауазымы

Тұрғылықты мекенжайы

      *Жақын туыстары: ерлі-зайыптылар, олардың ата-аналары, ағалары, әпкелері, балалары.

      Егер олар белгіленген тәртіппен өзгеркен болса, осы адамдардың бұрынғы тегін, атын және әкесінің атын (болған жағдайда), сондай-ақ бұрынғы ерлі-зайыптылардың деректерін көрсету қажет.

      14. Шетелдерде болуы (жұмыс, қызметтік іссапар, делегациямен сапар)

Айы және жылы

Қандай елде

Шетелде болу мақсаты

Қай уақыттан бастап

Қай уақытқа дейін

      15. Қандай сайланбалы органдарға сайлады немесе сайланды (қайда, қандай органдарға және қашан) ____________________________________________________________________________________________________________________________________

      16. Әскери қызметіне қатысы_______________________________

      (әскери міндетті, әскери міндетті емес, әскери есептегі мамандығы, әскери атағы, әскери билеттің номері және жеке номері (бар болса))

      17. Сізде қандай мемлекеттік марапаттар бар (қашан, кім марапаттады және немен марапатталды) ___________________________________________________________________ 18. Төлқұжат ________________________________________________________(сериясы, нөмірі, кім және қашан берген, тіркелген мекенжайы)

      19. Тұрғылықты жері _________________________________________________

      20___ жыл "_____" ___________ Өзінің қолы ____________________________ (толтырылған күні)

      (Жеке парақты толтыратын қызметкер барлық кейінгі өзгерістер туралы (білімі, ғылыми дәреже, ғылыми атақ беру және т.б.) осы өзгерістерді оның жеке ісіне енгізу үшін жұмыс орнына хабарлауға міндетті).

  Қазақстан Республикасы
Төтенше жағдайлар
министрлігінің арнаулы оқу
орнында азаматтық
қызметші лауазымдарын
қоспағанда, педагогтер,
ғылыми қызметкерлер
лауазымдарына орналасу
қағидаларына
3-қосымша
  Нысан

Отырыстың хаттамасы

      Орны №____ Күні_____ Қатысқандар: факультет, кафедра (цикл), бөлім немесе ғылыми бөлімше отырысының төрағасы ________________________________________________________________________________ (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы ________________________________________________________________________________ ұйымның атауы, атқаратын лауазымы)

      Комиссия мүшелері:__________________________________________________________________

      Күн тәртібі: педагог, ғылыми қызметкер лауазымдарына орналасуға кандидаттардың құжаттарын қарау

      1. Кандидат______________________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда))

      2. Сұрақтар:_______________________________________________________________

      3. Кандидат _______________________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда))

      дауыс беру қорытындысы бойынша лауазымға тағайындауға ұсынылады/лауазымға / тағайындауға ұсынылмайды.

      Төраға ______________________________________________(қолы)

      Комиссия мүшелері

      ___________________________________________________(қолы)

      ___________________________________________________(қолы)

      ___________________________________________________(қолы)

      (қажеттінің астын сызу қажет)

      Хатшы _____________________________________________(қолы)

Об утверждении Правил замещения должностей педагогов, научных работников специального учебного заведения Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан, за исключением должностей гражданских служащих

Приказ и.о. Министра по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан от 16 сентября 2021 года № 453. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 24 сентября 2021 года № 24506.

      В соответствии с подпунктом 14) статьи 5-1 Закона Республики Казахстан "Об образовании" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила замещения должностей педагогов, научных работников специального учебного заведения Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан, за исключением должностей гражданских служащих.

      2. Департаменту кадровой политики Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Исполняющий обязанности
Министра
по чрезвычайным ситуациям
И. Кульшимбаев

  Утверждены приказом
Первого вице-министра
по чрезвычайным ситуациям
Республики Казахстан
от 16 сентября 2021 года № 453

Правила замещения должностей педагогов, научных работников специального
учебного заведения Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан,
за исключением должностей гражданских служащих

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила замещения должностей педагогов, научных работников специального учебного заведения Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан, за исключением должностей гражданских служащих (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 14) статьи 5-1 Закона Республики Казахстан "Об образовании" и определяют порядок замещения должностей педагогов, научных работников специального учебного заведения Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан, за исключением должностей гражданских служащих (далее – специальное учебное заведение МЧС).

Глава 2. Порядок замещения должностей педагогов, научных работников специального
учебного заведения Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан,
за исключением должностей гражданских служащих на вне конкурсной или конкурсной основе

      2. Замещение должностей педагогов, научных работников специального учебного заведения МЧС, за исключением должностей гражданских служащих (далее – педагоги, научные работники) осуществляется на вне конкурсной или конкурсной основе.

      3. Подготовка и организация проведения вне конкурсного и конкурсного замещения возлагается на кадровую службу специального учебного заведения МЧС.

      4. Основным критерием замещения должностей педагогов, научных работников специального учебного заведения МЧС является соответствие квалификационным требованиям к категориям должностей органов гражданской защиты (далее – квалификационные требования), утверждаемые в соответствии с пунктом 3 статьи 29 Закона Республики Казахстан "О правоохранительной службе" (далее – Закон "О правоохранительной службе").

Параграф 1. Порядок замещения должностей педагогов, научных работников
специального учебного заведения Министерства по чрезвычайным ситуациям
Республики Казахстан, за исключением должностей гражданских служащих вне конкурса

      5. Вне конкурса на должности педагогов, научных работников замещаются сотрудники органов гражданской защиты (далее – ОГЗ), военнослужащие, соответствующие квалификационным требованиям (далее – кандидаты из числа сотрудников).

      6. Кандидаты из числа сотрудников, участвующие вне конкурса, подают письменный рапорт по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам на имя начальника специального учебного заведения МЧС.

      Для принятия решения о замещении вне конкурса в течение десяти рабочих дней со дня регистрации рапорта, начальником специального учебного заведения или его заместителем, либо по их поручению руководителями структурных подразделений специального учебного заведения МЧС проводится собеседование с кандидатом, в ходе которого разъясняют характер предстоящей службы и должностные обязанности.

      7. После проведения собеседования, в течение пяти рабочих дней кандидат предоставляет в кадровую службу следующие документы:

      1) личный листок по учету кадров по форме, согласно приложению 2 к настоящим Правилам;

      2) нотариально заверенные копии дипломов о высшем образовании и об академической либо ученой степени, ученого звания (при наличии);

      3) копии сертификатов о переподготовке и повышении квалификации (при его наличии);

      4) список научных работ и изобретений (при его наличии).

      8. Кадровая служба в течение трех рабочих дней со дня получения документов, указанных в пункте 9 настоящих Правил, рассматривает их, осуществляет проверку соответствия кандидата квалификационным требованиям.

      9. Документы кандидатов, указанных в подпункте 2) пункта 7 настоящих Правил кадровая служба направляет для обсуждения на заседании факультета, кафедры (цикла), отдела или научного подразделения.

      При рассмотрении документов кандидатов, претендующих на занятие должности начальника (заместителя начальника) факультета, кафедры (цикла), отдела, научного подразделения председательствует заместитель начальника специального учебного заведения МЧС, курирующий соответствующее направление деятельности.

      10. Ход заседания факультета, кафедры (цикла), отдела, научно-исследовательского подразделения записывается на видеозапись. Видеозапись заседания передается в кадровую службу специального учебного заведения МЧС для дальнейшего хранения.

      11. Решение по каждому кандидату принимается голосованием простым большинством голосов. При равенстве голосов при голосовании решающим является голос председателя.

      12. Кандидаты принимают участие на заседании факультета, кафедры (цикла), отдела, научно-исследовательского подразделения.

      13. По результатам заседания факультета кафедры (цикла), отдела, научно-исследовательского подразделения принимается одно из следующих решений:

      1) рекомендовать к назначению на должность;

      2) мотивированно отказать к назначению на должность.

      14. Решение оформляется протоколом заседания по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам.

      15. После принятия положительного решения заседания факультета кафедры (цикла), отдела, научно-исследовательского подразделения кандидат в течение месяца приказом начальника специального учебного заведения назначается на должность.

Параграф 2. Порядок замещения должностей педагогов, научных работников
специального учебного заведения Министерства по чрезвычайным ситуациям
Республики Казахстан, за исключением должностей гражданских служащих на конкурсной основе

      16. Замещение должностей педагогов, научных работников специального учебного заведения МЧС по конкурсу осуществляется при отсутствии кандидатов на их замещение вне конкурса.

      17. Конкурс включает в себя ряд последовательных этапов:

      1) публикация объявления о проведении конкурса;

      2) формирование конкурсной комиссии;

      3) прием документов от граждан и предварительное рассмотрение их на соответствие квалификационным требованиям к должностям;

      4) сдача кандидатами нормативов по физической подготовке;

      5) собеседование с кандидатами, проводимое конкурсной комиссией;

      6) решение конкурсной комиссии.

      18. Основным критерием замещения должностей педагогов, научных работников специального учебного заведения МЧС на конкурсной основе является соответствие квалификационным требованиям, условиям поступления на правоохранительную службу, предусмотренным пунктом 2 статьи 6 Закона "О правоохранительной службе".

      Порядок проведения конкурса на замещение должностей педагогов, научных работников специального учебного заведения МЧС осуществляется в соответствии со статьей 7-1 Закона "О правоохранительной службе" и совместным приказом Генерального Прокурора Республики Казахстан от 26 декабря 2022 года № 256, исполняющий обязанности Председателя Агентства Республики Казахстан по финансовому мониторингу от 26 декабря 2022 года № 40, исполняющий обязанности Министра внутренних дел Республики Казахстан от 28 декабря 2022 года № 1009, Министра по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан от 29 декабря 2022 года № 358 и Председателя Агентства Республики Казахстан по противодействию коррупции (Антикоррупционной службы) от 29 декабря 2022 года № 485 "Об утверждении Правил формирования и работы конкурсной комиссии, сроков проведения этапов конкурса, а также перечень документов, необходимых для участия в конкурсе на занятие вакантной и временно вакантной должности в правоохранительных органах" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 31638).

      Сноска. Пункт 18 - в редакции приказа Министра по чрезвычайным ситуациям РК от 13.10.2023 № 554 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Приложение 1
к Правилам замещения
должностей педагогов,
научных работников
специального учебного
заведения Министерства
по чрезвычайным ситуациям
Республики Казахстан,
за исключением должностей
гражданских служащих

      Форма

  Председателю конкурсной комиссии
____________________________

РАПОРТ

      Прошу допустить меня к участию в конкурсе на занятие вакантной должности
_______________________________________________________________________
С основными условиями проведения конкурса ознакомлен (ознакомлена), согласен
(согласна) и обязуюсь их выполнять.
Подлинность представленных документов подтверждаю.
________________________________________________________________________
(фамилия имя отчество (при его наличии))
___________________________________
(Подпись) "_____" _______________ 20___ года

  Приложение 2
к Правилам замещения
должностей педагогов,
научных работников
специального учебного
заведения Министерства
по чрезвычайным ситуациям
Республики Казахстан,
за исключением должностей
гражданских служащих

      Форма

ЛИЧНЫЙ ЛИСТОК
по учету кадров

      Сноска. Приложение 2 с изменением, внесенным приказом и.о. Министра по чрезвычайным ситуациям РК от 10.05.2024 № 184 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

1. Фамилия___________________________________
имя_________________________________________
отчество (при его наличии) _____________________
2. Пол________
3. Год, число и месяц рождения _________________
4. Место рождения ____________________________
(село, деревня, город, район, область, республика)
5. Национальность _____________________________
6. Гражданство_________________________________
7. Образование ________________________________

Место для
фотокарточки


Название учебного заведения и его местонахождение

Факультет или отделение

Год поступ- ления

Год окончания или ухода

Если не окончено то с какого курса ушел

Какую квалификацию получил в результате окончания учебного заведения, указать № диплома или удостоверения

      8. Родной язык, какими другими языками владеете и в какой степени
__________________________________________________________________________
(словарем, читаете и можете объясняться, владеете свободно)
9. Ученая степень, ученое звание _____________________________________________
10. Какие имеете научные труды и изобретения
__________________________________________________________________________
11. Имеете Вы и Ваши близкие родственники* судимость ________________________
__________________________________________________________________________
(кем, когда и за что осужден, мера наказания)
12. Выполняемая работа с начала трудовой деятельности (включая учебу в высших и
средних специальных учебных заведениях, военную службу, работу по совместительству)

Месяц и год

Должность с указанием учреждения, организации, предприятия, а также министерства (ведомства)

Местонахождение учреждения, организации, предприятия

Вступления

ухода

      При заполнении данного пункта учреждения, организации и предприятия
необходимо именовать так, как они назывались в свое время, военную службу
записывать с указанием должности, округа.
13. Семейное положение в момент заполнения личного листка, Ваши близкие родственники*

Степень родства

Фамилия, имя, отчество
(при его наличии)

Дата и место рождения

Место работы, должность

Адрес проживания

      * Близкие родственники: супруги, их родители, братья, сестры, дети.
Указать и прежние фамилии, имена и отчества (при его наличии) этих лиц, если они
изменили их в установленном порядке, а также данные на бывших супругов.
14. Пребывание за границей (работа, служебная командировка, поездка с делегацией)

Месяц и год

В какой стране

Цель пребывания за границей

С какого времени

По какое время

      15. В какие выборные органы избирался или избрали (где, в какие и когда)
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
16. Отношение к воинской обязанности (военнообязанный, невоеннообязанный)
__________________________________________________________________________
(военно-учетная специальность, воинское звание, номер военного билета и личный
номер (при наличии))
17. Какие имеете государственные награды (когда, кем и чем награждены)
______________________________________________________________________
18. Паспорт ___________________________________________________________
(серия, номер, кем и когда выдан, адрес прописки)
19. Место жительства _______________________________________________
"_____" ___________ 20___ год
Личная подпись ________________________ (дата заполнения)

      (Работник, заполняющий личный листок, сообщает о всех последующих изменениях
(образовании, присвоении ученой степени, ученого звания) по месту работы
для внесения этих изменений в его личное дело).

  Приложение 3
к Правилам замещения
должностей педагогов,
научных работников
специального учебного
заведения Министерства
по чрезвычайным ситуациям
Республики Казахстан,
за исключением должностей
гражданских служащих

      Форма

Протокол заседания

      Место №_____ Дата ______
Присутствовали: председатель заседания факультета, кафедры (цикла), отдела или
научного подразделения
_______________________________________________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии), ученая степень, ученое звание
_______________________________________________________________________
наименование специального учебного заведения Министерства по чрезвычайным
ситуациям Республики Казахстан, занимаемая должность)
Члены комиссии:________________________________________________________
Повестка дня: Рассмотрение документов кандидатов, претендующих на занятие
должностей педагогов, научных работников
1. Кандидат ____________________________________________________________
(фамилия имя отчество (при его наличии))
2. Вопросы:____________________________________________________________
3. По итогам голосования кандидат ________________________________________
(фамилия имя отчество (при его наличии))
рекомендуется к назначению на должность/не рекомендуется к назначению
на должность (нужное подчеркнуть).
Председатель ________________________________ (подпись)
Члены комиссии ________________________________ (подпись)
________________________________ (подпись)
Секретарь ________________________________ (подпись)