"Азаматтардың жекелеген санаттарына дәрілік заттарды, бейімделген емдік өнімдерді, медициналық бұйымдарды беру" мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 12 қазандағы № ҚР ДСМ -103 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 15 қазанда № 24765 болып тіркелді.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес қоса беріліп отырған "Азаматтардың жекелеген санаттарына дәрілік заттарды, бейімделген емдік өнімдерді, медициналық бұйымдарды беру" мемлекеттік қызмет көрсету қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Дәрі-дәрмек саясаты департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігі интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрі
А. Цой

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Цифрлық даму, инновациялар және

      аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрі
2021 жылғы 12 қазандағы
№ ҚР ДСМ -103 Бұйрығына
қосымша

"Азаматтардың жекелеген санаттарына дәрілік заттарды, бейімделген емдік өнімдерді, медициналық бұйымдарды беру" мемлекеттік қызмет көрсету қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы "Азаматтардың жекелеген санаттарына дәрілік заттарды, бейімделген емдік өнімдерді, медициналық бұйымдарды беру" мемлекеттік қызмет көрсету қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасының Кодексіне және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1) тармақшасына (бұдан әрі – Заң) сәйкес әзірленді және "Азаматтардың жекелеген санаттарына дәрілік заттарды, арнайы емдік өнімдерді, медициналық мақсаттағы бұйымдарды беру" мемлекеттік қызмет көрсету (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда пайдаланылатын негізгі ұғымдар:

      1) амбулаториялық дәрілік қамтамасыз етуді есепке алудың ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – ДҚАЖ) – рецептілердің жазып берілуін, тауардың фармацевтикалық қызметті жеткізушілерге берілуін немесе тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі (бұдан әрі – ТМККК) шеңберінде және міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесінде (бұдан әрі – МӘМС жүйесі) есепке алу мен өткізу жөніндегі көрсетілетін қызметтерді есепке алуды автоматтандыру үшін денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган айқындайтын ақпараттық жүйе;

      2) медициналық мақсаттағы бұйымдар – функционалдық мақсатына және өндірушінің нұсқаулығына сәйкес медициналық көмек көрсету үшін пайдаланылатын материалдар, бұйымдар, ерітінділер, реагенттер, жиынтықтар, жиынтықтар;

      3) мемлекеттік көрсетілетін қызмет – көрсетілетін қызметті алушылардың өтініші бойынша немесе өтінішінсіз жеке тәртіппен жүзеге асырылатын және олардың құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін іске асыруға, оларға тиісті материалдық немесе материалдық емес игіліктер беруге бағытталған жекелеген мемлекеттік функцияларды іске асыру нысандарының бірі;

      4) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі – ЭЦҚ) – электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен жасалған және электрондық құжаттың анықтығын, оның тиесілілігін және мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық цифрлық нышандар жиынтығы.

2-тарау. "Азаматтардың жекелеген санаттарына дәрілік заттарды, бейімделген емдік өнімдерді, медициналық бұйымдарды беру" мемлекеттік қызметін көрсету тәртібі

      3. Азаматтардың жекелеген санаттарына дәрілік заттарды, бейімделген емдік өнімдерді, медициналық мақсаттағы бұйымдарды беру жөніндегі қызметті электрондық түрде алу үшін жеке тұлға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы немесе ұялы байланыс операторы ұсынған көрсетілетін қызметті алушының абоненттік нөмірін тіркеген және порталдың есептік жазбасына қосқан жағдайда куәландырылған бір реттік пароль арқылы "электрондық үкімет" веб-порталының www.egov.kz (бұдан әрі-портал) жеке кабинетіне кіреді және электрондық форматта өтінім береді.

      Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті көрсету туралы өтінішті берген кезде көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұрау салудың қабылданғаны туралы мәртебе, сондай-ақ хабарлама көрінеді.

      4. Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті қағаз түрінде алу үшін денсаулық сақтау субъектісіне (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) жеке куәлігін не цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжатты (сәйкестендіру үшін) ұсына отырып жүгінеді.

      5. Көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұйрығымен тағайындалған жауапты тұлға көрсетілетін қызметті алушының осы көрсетілетін қызметті берушіге бекітілуін тексеруді жүзеге асырады, мемлекеттік қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушыны сәйкестендіруді жүргізеді және мемлекеттік қызметті көрсету туралы немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден дәлелді бас тарту туралы шешім қабылдайды.

      Өтінімді электрондық форматта берген кезде жеке басты куәландыратын құжат туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті беруші "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.

      6. Осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес "Азаматтардың жекелеген санаттарына дәрілік заттарды, бейімделген емдік өнімдерді, медициналық мақсаттағы бұйымдарды беру" мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесінде (бұдан әрі – Тізбе) мемлекеттік қызмет көрсету процесінің сипаттамаларын, нысаны мен нәтижесін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктерін ескерілген мәліметтерді қамтитын мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі көзделген.

      Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрлігі осы Қағидалар бекітілген немесе өзгертілген күннен бастап үш жұмыс күні ішінде оны жаңартады және денсаулық сақтау субъектілеріне, "электрондық үкімет" ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылым операторына және Бірыңғай байланыс орталығына жібереді.

      Ескерту. 6-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Денсаулық сақтау министрінің м.а. 03.04.2023 № 56 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      7. Көрсетілетін қызметті алушы ДҚАЖ-да жазып берілген рецепт бойынша дәрілік заттарды, бейімделген емдік өнімдерді, медициналық мақсаттағы бұйымдарды алады. Ұсынылған дәрілік заттар, бейімделген емдік өнімдер, медициналық мақсаттағы бұйымдар туралы ақпарат ДҚАЖ арқылы көрсетілетін қызметті алушының электрондық үкіметтің жеке кабинетіне түседі.

      Сұрау салуды өңдеуді көрсетілетін қызметті беруші сұрау салу ДҚАЖ-ға келіп түскен сәттен бастап он бес минут ішінде жүзеге асырады.

      Өңдеу қорытындылары бойынша ұсынылған дәрілік заттар, бейімделген емдік өнімдер, медициналық мақсаттағы бұйымдар туралы ақпарат қалыптастырылады, азаматтардың жекелеген санаттарына осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша беріледі не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ-сы қойылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жіберіледі.

      8. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі көрсетілетін қызметті алушы денсаулық сақтау ұйымына құжаттарды берген сәттен бастап, сондай-ақ портал арқылы жүгінген кезде – Тізбеге сәйкес 3 (үш) сағаттан аспайды.

      Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Денсаулық сақтау министрінің м.а. 03.04.2023 № 56 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      9. Көрсетілетін қызметті беруші Заңның 5-бабы 2-тармағының 11) тармақшасына сәйкес тәртіппен мемлекеттік қызметтер көрсетуді мониторингтеу мақсатында "Азаматтардың жекелеген санаттарына дәрілік заттарды, бейімделген емдік өнімдерді, медициналық мақсаттағы бұйымдарды беру" мемлекеттік қызмет көрсету туралы деректерді мониторингтің ақпараттық жүйесіне енгізуді қамтамасыз етеді.

3-тарау. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      9. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі көрсетілетін қызметті берушінің шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына және (немесе) мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға беріледі.

      Заңның 25-бабының 2-тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      10. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінеді.

  "Азаматтардың жекелеген
санаттарына дәрілік заттарды,
бейімделген емдік
өнімдерді, медициналық
бұйымдарды беру"
мемлекеттік қызмет
көрсету қағидаларын
бекіту туралы"
мемлекеттік қызмет
көрсету қағидаларына
1-қосымша

"Азаматтардың жекелеген санаттарына дәрілік заттарды, бейімделген емдік өнімдерді, медициналық бұйымдарды беру" мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі

      Ескерту. 1-қосымша жаңа редакцияда – ҚР Денсаулық сақтау министрінің м.а. 03.04.2023 № 56 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Денсаулық сақтау субъектілері

2

Мемлекеттік қызмет көрсету тәсілдері

1) көрсетілетін қызметті беруші (көрсетілетін қызметті алушы тікелей жүгінген кезде);
2) www.egov.kz "электрондық үкіметтің" веб-порталы (бұдан әрі – портал).

3

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі

1) Көрсетілетін қызметті беруші: көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге құжаттарды тапсырған сәттен бастап - 3 (үш) сағаттан аспайды;
құжаттарды тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты-отыз минут;
көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты-отыз минут.
2) портал арқылы-құжат тапсырылған сәттен бастап 30 (отыз) минуттан аспайды.

4

Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны

Электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде

5

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі

1) көрсетілетін қызметті берушіге тікелей жүгінген кезде – азаматтардың жекелеген санаттарына дәрілік заттарды, бейімделген емдік өнімдерді, медициналық мақсаттағы бұйымдарды беру.
2) порталға жүгінген кезде – электрондық үкіметтің жеке кабинетінде ақпаратты қарау режимінде азаматтардың жекелеген санаттарына дәрілік заттарды, бейімделген емдік өнімдерді, медициналық мақсаттағы бұйымдарды ұсыну;
3) қызмет көрсетуден дәлелді бас тарту.

6

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны

Электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде

7

Мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері

Тегін

8

Көрсетілетін қызметті берушінің, Мемлекеттік корпорацияның және ақпараттандыру объектілерінің жұмыс кестесі

1) көрсетілетін қызметті беруші – сенбі, жексенбі және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден жұманы қоса алғанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 13-00-ден 14-30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9-00-ден 18-30-ға дейін;
2) портал – жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес демалыс және мереке күндері жүгінген кезде өтінімдерді қабылдау және Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру одан кейінгі жұмыс күні жүзеге асырылады).

9

Мемлекеттік қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушыдан талап етілетін құжаттар мен мәліметтердің тізбесі

1) көрсетілетін қызметті берушіге:
тікелей жүгінген кезде жеке басын куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (сәйкестендіру үшін).
2) порталға: электрондық түрде сұрау салу.
Көрсетілетін қызметті берушілер цифрлық құжаттарды іске асырылған интеграция арқылы цифрлық құжаттар сервисінен порталға тіркелген пайдаланушының ұялы байланысының абоненттік нөмірі арқылы бір реттік парольді беру арқылы немесе хабарламаға жауап ретінде қысқа мәтіндік хабарлама жіберу арқылы ұсынылған құжат иесінің келісімі болған жағдайда алады.

10

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер

1) мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттың және (немесе) оларда деректердің (мәліметтердің) дәйексіз екені анықталса;
2) амбулаториялық жағдайларда ТМККК шеңберінде және (немесе) МӘМС жүйесінде азаматтардың жекелеген санаттарына дәрілік заттарды, бейімделген емдік өнімдерді, медициналық мақсаттағы бұйымдарды беруді көрсететін көрсетілетін қызметті берушіге бекітілмесе.

11

Мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып, оның ішінде электрондық нысанда көрсетілетін өзге де талаптар

Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті электрондық нысанда порталда тіркелген көрсетілетін қызметті алушының ұялы байланысының абоненттік нөмірі арқылы бір реттік паролді беру арқылы немесе портал хабарламасына жауап ретінде қысқа мәтіндік хабарлама жіберу арқылы алу мүмкіндігі бар.
Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ болған жағдайда портал арқылы электрондық нысанда мемлекеттік қызметті алу мүмкіндігі бар.
Мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін пандустың, қоңырау шалу түймесінің, зағиптар мен нашар көретіндерге арналған тактилді жолдың, күту залының, үлгі құжаттары бар арнайы орынның болуы.
Көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушінің анықтамалық қызметтерінде, сондай-ақ "1414", 8-800-080-7777 Бірыңғай байланыс орталығында Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпарат алу мүмкіндігі бар.

  "Азаматтардың жекелеген
санаттарына дәрілік заттарды,
бейімделген емдік өнімдерді,
медициналық бұйымдарды
беру" мемлекеттік қызмет
көрсету қағидаларына
1-қосымша

      Нысан

Азаматтардың жекелеген санаттарына дәрілік заттарды, бейімделген емдік өнімдерді, медициналық бұйымдарды беру бойынша ақпарат

      1. ЖСН:

      2. ТАӘ (болған жағдайда):

      3. Туған күні:

      4. Нозологияның атауы:

      5. Көрсетілетін қызметті беруші атауы:

      6. Препараттың ХПА:

      7. Препараттың саудалық атауы:

      8. Рецепт жазып берілген күн:

      9. Рецепт нөмірі:

      10. Рецептті қамтамасыз ету күні:

On approval of the Rules for the Public Service “Provision of Medicinal Products, Specialised Therapeutic Products and Medical Devices to Certain Categories of Citizens”

Order of the Minister of Health of the Republic of Kazakhstan No. КR DSM-103 of October 12, 2021. Registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on October 15, 2021 under No. 24765.

      Unofficial translation

      Under sub-paragraph 1) of Article 10 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On Public Services” I HEREBY ORDER:

      1. That the attached Rules for the Public Service “Provision of Medicinal Products, Specialised Therapeutic Products and Medical Devices to Certain Categories of Citizens” shall be approved as per the Annex hereto.

      2. That, in the manner prescribed by the legislation of the Republic of Kazakhstan, the Department of Drug Policy of the Ministry of Health of the Republic of Kazakhstan shall:

      1) ensure the state registration hereof with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) place this order on the website of the Ministry of Health of the Republic of Kazakhstan after its official publication;

      3) within ten working days of the state registration hereof with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan, provide to the Legal Department of the Ministry of Health of the Republic of Kazakhstan information on the implementation of the measures envisaged in sub-paragraphs 1) and 2) of this paragraph.

      3. That the Supervising Vice-Minister of Health of the Republic of Kazakhstan shall be responsible for the implementation of this Order.

      4. That this order shall be enforced ten calendar days after the date of its first official publication.

      Minister of Health
of the Republic of Kazakhstan
A. Tsoy

      “APPROVED BY”
Ministry of Digital Development,
Innovations and Aerospace Industry
of the Republic of Kazakhstan

  Annex
to Order of the
Minister of Health of the
Republic of Kazakhstan
№ KR DSM-103
of October 12, 2021

Rules for the Public Service “Provision of Medicinal Products, Specialized Therapeutic Products, Medical Devices to Certain Categories of Citizens”

Chapter 1. General provisions

      1. These Rules for the Public Service “Provision of Medicinal Products, Specialized Therapeutic Products, Medical Devices to Certain Categories of Citizens” (hereinafter – the Rules) have been developed in conformity with the Code of the Republic of Kazakhstan “On Public Health and the Health Care System” and sub-paragraph 1) of Article 10 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On Public Services” (hereinafter referred to as the Law) and determine the procedure for the provision of the public service "Provision of Medicinal Products, Specialized Therapeutic Products and Medical Devices to Certain Categories of Citizens" (hereinafter referred to as the public service).

      2. Basic terms used herein:

      1) information system for the accounting of outpatient drug provision (hereinafter referred to as ISDP) - information system specified by the competent authority in the field of health care to automate the accounting of prescriptions, dispensing of goods to pharmaceutical providers or service providers for the accounting and sales within the guaranteed volume of free medical care (hereinafter referred to as the GVFMC) and in the compulsory social health insurance system (hereinafter referred to as the CSHI system);

      2) medical devices - materials, products, solutions, reagents, sets, kits used to provide medical care according to the functional purpose and manufacturer's instructions;

      3) public service - one of the forms of implementation of individual public functions performed individually upon application or without application by the recipient of the service and aimed at realizing their rights, freedoms and legitimate interests, providing them with appropriate tangible or intangible benefits;

      4) electronic digital signature (hereinafter referred to as EDS) - a complex of electronic digital characters, created by means of electronic digital signature and confirming the authenticity of an electronic document, its ownership and invariability of its content.

Chapter 2. Procedure for the provision of the public service “Provision of Medicinal Products, Specialized Therapeutic Products and Medical Devices to Certain Categories of Citizens”

      3. To obtain the service on provision of medicinal products, specialized therapeutic products, medical devices for certain categories of citizens in electronic form, a natural person (hereinafter - the Service Receiver) shall log in to his/her personal profile on the "e-government" web portal www.egov.kz (hereinafter - portal) via the Service Receiver's EDS or through the certified one-time password, in case of registration and connection of the Service Receiver’s subscriber number provided by the mobile network operator to the portal account and shall submit the application electronically.

      When the Service Receiver submits an application for a public service, the service recipient's “personal profile” shall display the status of acceptance of the request for a public service, as well as a notification.

      4. To obtain the public service on paper, the Service Receiver shall apply to the health care entity (hereinafter Service Provider), presenting an identity card or an electronic document from the digital document service (for identification purposes).

      5. The person in charge, appointed by the head of the Service Provider, shall verify the assignment of the service recipient to the service provider, identify the service recipient for the provision of the public service and take a decision on the provision of the public service or on a justified refusal of the public service.

      When an application is submitted electronically, the Service Provider shall obtain the identity document information from the relevant state information systems via the e-government gateway.

      6. The list of basic requirements for the provision of public services, including the characteristics of the process, the form and result of the provision, as well as information taking into account the specifics of the provision of public services, shall be provided in the list of basic requirements for the provision of public services "Provision of medicines, specialized medical products, medical devices to certain categories of citizens" in accordance with Annex 1 to these Rules (hereinafter referred to as the List).

      The Ministry of Healthcare of the Republic of Kazakhstan, within three working days from the date of approval or introduction of amendment to these Rules, shall update them and send them to the healthcare entities, the operator of the information and communication infrastructure of the "electronic government" and the Unified Contact Center.

      Footnote. Paragraph 6 – in the wording of the order of the acting Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan dated 03.04.2023 № 56 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      7. The Service Receiver shall receive medicinal products, specialised therapeutic products, medical devices based on prescriptions issued in the ISDP. Information on provided medicinal products, specialised therapeutic products, medical devices shall be obtained via ISDP in the Service Receiver's personal profile of the e-Government.

      The Service Provider shall process the request within fifteen minutes of receiving the request at ISDP.

      Based on the results of processing, information on provided medicinal products, specialised therapeutic products, medical devices for certain categories of citizens shall be issued in the form as per Annex 2 hereto or a reasoned response on refusal to provide a public service shall be sent to the Service Receiver's personal account in the form of an electronic document signed with EDS by the Service Provider's authorized person.

      8. The term for the provision of public services from the moment the service recipient submits documents to the healthcare organization, as well as when contacting through the portal, is no more than 3 (three) hours in accordance with the List.

      Footnote. Paragraph 8 – in the wording of the order of the acting Minister of Health of the Republic of Kazakhstan dated 03.04.2023 № 56 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      9. The Service Provider shall ensure that data on the provision of the public service “Provision of Medicinal Products, Specialised Therapeutic Products, Medical Devices to Certain Categories of Citizens” is entered into the information monitoring system so as to track the provision of public services as per sub-paragraph 11) of paragraph 2 of Article 5 of the Law.

Chapter 3. Procedure for appealing against decisions, actions (inaction) of the service provider and (or) its officials concerning the provision of public services

      9. A complaint about a decision, action (inaction) of the service provider regarding the provision of public services shall be filed to the head of the service provider and (or) to the competent body for assessment and quality control of public services as per the legislation of the Republic of Kazakhstan.

      Under paragraph 2 of Article 25 of the Law, a Service Receiver's complaint filed against the Service Provider shall be considered within five working days of its registration.

      A complaint by a Service Receiver to the competent authority for the assessment and control of the quality of public services shall be considered within fifteen working days of its registration.

      10. In cases of disagreement with the results of a public service rendered, the Service Receiver shall apply to the court in the manner prescribed by the legislation of the Republic of Kazakhstan.

      11. A complaint shall be filed with the service provider, whose decision, action (inaction) shall be appealed.

      The service provider, whose decision, action (omission) shall be appealed, no later than three working days from the date of receipt of the complaint shall send it and the administrative case to the body considering the complaint. At the same time, the service provider, whose decision, action (inaction) shall be appealed, has the right not to send a complaint to the body considering the complaint, if he makes a decision or other administrative action that fully meets the requirements specified in the complaint within three working days. Unless otherwise provided by the Law, an appeal to a court shall be allowed after a pre-trial appeal.

      Footnote. Paragraph 11 – in the wording of the order of the acting Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan dated 03.04.2023 № 56 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

  Annex 1
to the Rules of provision
of public service
"Provision of medicinal means,
specialized medical products
products medical use, to individual categories of citizens"

List of basic requirements for the provision of public services "Provision of medicines, specialized medical products, and medical devices to certain categories of citizens"

      Footnote. Annex 1 – in the wording of the order of the Acting Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan dated 03.04.2023 № 56 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

1

Name of service provider

Health care subjects

2

Methods of public service provision

1) service provider (if the service recipient directly contacts);

3

Term of public service provision

2) web portal "e-government" www.egov.kz (hereinafter referred to as the portal).

4

Form of public service provision

1) Service provider: from the moment the service recipient shall submit documents to the service provider - no more than 3 (three) hours; the maximum allowed waiting time for the delivery of documents is thirty minutes; maximum service time of the service recipient is thirty minutes.

5

Result of public service provision

2) through the portal - from the moment of submission of the document no more than thirty (30) minutes.

6

The amount of payment charged from the service recipient in the provision of public services, and methods of its collection in cases provided for by the legislation of the Republic of Kazakhstan

Electronic (partially automated) and/or paper

7

Service provider, state corporation and information objects work schedule

1) service provider - from Monday to Friday inclusive, in accordance with the established work schedule from 9-00 to 18-30 with a lunch break from 13-00 to 14-30, with the exception of Saturdays, Sundays and holidays;
2) portal - around the clock, with the exception of technical breaks associated with repair work (when the service recipient applies after the end of working hours, on weekends and holidays in accordance with the Labor Code of the Republic of Kazakhstan, applications are accepted and the results of the provision of state services are issued on the next working day).

8

List of documents and information requested from the service recipient for the provision of public service

1) to the service provider: an identity document, upon direct request, or an electronic document from the digital document service (for identification).

9

Grounds for refusal to provide public services established by the legislation of the Republic of Kazakhstan

2) to the portal: request in electronic form. Service providers shall receive digital documents from the digital document service through the implemented integration, subject to the consent of the owner of the document provided through the user's registered cellular subscriber number by transmitting a one-time password or by sending a short text message as a response to the notification.

10

Other requirements, taking into account the specifics of the provision of public services, including those provided in electronic form

The service recipient can receive the state service in electronic form by means of the service recipient registered on the mobile communication subscriber number portal by transmitting a one-time password or by sending a short text message as a response to the portal notification.
The service recipient shall have the opportunity to receive a state service in electronic form through the portal, provided that there shall be the EDS. For people with disabilities, there is a ramp, a call button, a tactile track for the blind and visually impaired, a waiting room, and a rack with sample documents.
The service recipient shall have the opportunity to obtain information on the procedure and status of the provision of public services in the reference services of the service provider, as well as the Unified Contact Center "1414," 8-800-080-7777.

  Annex 2
to the Rules for the Public Service
“Provision of Medicinal Products,
Specialised Therapeutic Products,
Medical Devices to Certain
Categories of Citizens”
  Document form

Information on medicinal products, specialized therapeutic products and medical devices provided to certain categories of citizens

      1. IIN:

      2. Full name:

      3. Date of birth:

      4. Nosology name:

      5. Service Provider’s name:

      6. International non-proprietary name of the medicinal product:

      7. Trade name of the medicinal product:

      8. Date of prescription:

      9. Prescription number:

      10. Date the prescription is provided: