БҰЙЫРАМЫН:
1. "Кешенді тестілеуді өткізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 8 мамырдағы № 190 бұйрығына (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 18657 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:
көрсетілген бұйрықпен бекітілген Кешенді тестілеуді өткізу қағидаларында:
2-тармақ жаңа редакцияда жазылсын:
"2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:
1) ахуалдық орталық – білім беру саласындағы уәкілетті орган айқындайтын ұйымда орналастырылған, онлайн режимде КТ өткізу процесін байқау үшін коммуникация құралдарымен жарақтандырылған зал;
2) жауап парағы – түсуші тест тапсырмаларының жауаптарын белгілейтін кешенді тестілеу нәтижелерін бағалауға арналған арнайы бланк;
3) жауап парақтарының көшірмесі – тестілеу нәтижелерін бағалауға арналған құжат болып табылмайтын, кешенді тестілеуден кейін балдарды өз бетінше санауға арналған бланк;
4) желілік жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейін білім беру ұйымдары – кешенді тестілеуге құжаттарды қабылдауды жүзеге асыратын жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейін білім беру ұйымдары (бұдан әрі – ЖЖОКБҰ);
5) желілік ЖЖОКБҰ қабылдау комиссиясы – кешенді тестілеуге түсушілерден құжаттарды қабылдауды жүзеге асыратын ЖЖОКБҰ жанындағы комиссия;
6) кешенді тестілеу – ақпараттық-коммуникациялық технологиялар қолданылып, бірнеше оқу пәндері бойынша бір мезгілде өткізілетін емтихан нысаны;
7) электрондық форматтағы КТ – әрбір тестіленуші үшін дербес компьютерді пайдалану жолымен өткізілетін тестілеу;
8) қағаз форматындағы КТ – тестіленушіге сұрақ-кітапшасын және жауап парағын беру жолымен жүргізілетін тестілеу;
9) кешенді тестілеу өткізу пункттері (бұдан әрі – КТӨП) – КТ өткізуді жүзеге асыратын ЖЖОКБҰ;
10) КТӨП қабылдау комиссиясы – КТ өткізуді жүзеге асыратын ЖЖОКБҰ жанындағы комиссия;
11) нұсқаларды тарату парағы – кітапша нұсқасының аудиториядағы белгілі бір орын нөміріне бекітілгендігі туралы ақпаратты қамтитын парақ;
12) отырғызу парағы – түсушілерді аудиториядағы орындар бойынша бөлу парағы;
13) онлайн апелляция – электрондық форматта КТ өткізген кезде тестілеу аяқталғаннан кейін 30 (отыз) минут ішінде апелляцияға өтініш беру;
14) шекті балл – республикалық бюджет немесе жергілікті бюджет есебінен білім беру грантын тағайындау конкурсына қатысуға немесе ақылы негізде оқуға түсуге рұқсат беретін Үлгілік қағидалармен белгіленген тестілеудің әр бөлімі немесе пәндері бойынша балдардың минималды жиынтығы;
15) электрондық сертификат – Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі "Ұлттық тестілеу орталығы" республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорнының (бұдан әрі – Ұлттық тестілеу орталығы) сайтында жарияланатын КТ балдарын ресми растайтын үміткердің бірегей деректері бар электрондық құжат (бұдан әрі – сертификат);
16) тестілеу әкімшілері – КТӨП-те КТ өткізу қағидаларының сақталуын бақылауды жүзеге асырушы және аудитория мен дәліз бойынша кезекші қызметін атқаратын тұлғалар.";
4-тармақ жаңа редакцияда жазылсын:
"4. Қағаз форматтағы КТ-ға қатысу үшін түсуші желілік ЖЖОКБҰ-ның қабылдау комиссиясы арқылы келесі құжаттарды ұсынады:
1) осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;
2) жоғары білімі туралы құжат (түпнұсқа);
3) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
4) 3x4 сантиметр өлшемді екі фотосурет;
5) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" (Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрі міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген) бекітілген 075-У нысаны бойынша электрондық форматтағы медициналық құжаттама (бұдан әрі – № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрық);
6) тестілеуге қатысу үшін ақы төлегені туралы түбіртек.
Осы тармақта көрсетілген құжаттардың көшірмелерімен бірге салыстыру үшін олардың түпнұсқалары ұсынылады. Құжаттарды салыстыру түсушінің қатысуымен жүргізіледі. Салыстыру жүргізілгеннен кейін түпнұсқа қайтарылады.
КТ-ға қатысу үшін өтініш берген үміткерлерге ЖЖОКБҰ-ның қабылдау комиссиясы арқылы құжаттардың қабылдануы туралы қолхат (еркін нысанда) беріледі.
Электрондық форматта КТ-ға қатысу үшін түсуші Ұлттық тестілеу орталығының ақпараттық жүйесі арқылы өтініш тапсырады.
Қағаз немесе электрондық форматта КТ-ға қатысу үшін көру, есту, тірек-қимыл аппаратының функциялары бұзылған мүгедектер қажет болған жағдайда "Медициналық-әлеуметтік сараптама жүргізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 30 қаңтардағы № 44 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10589 болып тіркелген) бекітілген мүгедектік туралы анықтаманы ұсынған кезде Ұлттық тестілеу орталығы директорының атына:
1) көру, тірек-қимыл аппаратының функциялары бұзылған мүгедектер үшін КТ шеңберінде тапсырылатын пәндердің оқытушысы болып табылмайтын көмекші және (немесе) есту қабілеті бұзылған мүгедектер үшін ымдау тілін білетін маманға;
2) тестілеу тапсыру үшін қосымша уақыт алу қажеттілігі туралы еркін нысандағы қосымша өтінішті бере алады.
Белгілі бір аумақта шектеу іс-шаралары жүзеге асырылған, төтенше жағдай енгізілген, әлеуметтік, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар туындаған жағдайларда осы іс-шаралардың алынуына қарай тікелей білім беру ұйымдарына осы тармақтың 2) және 5) тармақшаларында көрсетілген құжаттарды ұсынады.";
5-тармақ алынып тасталсын:
6, 7, 8, 8-1, 8-2 және 8-3-тармақтар жаңа редакцияда жазылсын:
"6. КТ-ге қатысу үшін өтініштерді қабылдау келесі мерзімдерде жүзеге асырылады:
1) күнтізбелік жылғы 1 маусымнан 15 шілдеге дейін;
2) күнтізбелік жылғы 1 қарашадан 15 қарашаға дейін.
7. КТ білім беру саласындағы уәкілетті орган айқындайтын КТӨП базасында немесе ұйымдарда қағаз немесе электрондық форматта жүргізіледі.
8. Қағаз форматтағы КТ өткізу кезінде ЖЖОКБҰ және желілік ЖЖОКБҰ қабылдау комиссиясының құрамын ЖЖОКБҰ басшысы немесе оның міндетін атқарушы тұлға бекітеді.
Желілік ЖЖОКБҰ-ның қабылдау комиссиясының функциялары:
1) оқуға түсушілерге жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламаларының таңдап алынатын тобының мәселелері бойынша консультация беру, КТ рәсімдерімен таныстыру;
2) құжаттарды қабылдауды және тексеруді ұйымдастыру;
3) оқуға түсушілерге КТ форматы және жауап парағын толтыру жөнінде консультация беру;
4) тестілеуге рұқсаттамаларды беруді қамтамасыз ету.
ЖЖОКБҰ-ның қабылдау комиссиясының функциялары:
1) желілік ЖЖОКБҰ-ның техникалық хатшылары мен жауапты хатшыларына консультация беруді ұйымдастыру;
2) оқуға түсушілерге жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламаларының таңдап алынатын тобының мәселелері бойынша консультация беру, КТ рәсімдерімен таныстыру;
3) оқуға түсушілерге жауап парағын дұрыс толтыру бойынша консультация беру;
4) құжаттарды қабылдауды және тексеруді ұйымдастыру;
5) КТ өткізу үшін аудиторлық қорды қалыптастыру;
6) КТ-ге арналған техникалық жабдықтың жұмысын ұйымдастыру және қамтамасыз ету;
7) желілік ЖЖОКБҰ-ның жауапты хатшысына КТ-ге рұқсаттама беруді ұйымдастыру.
8-1. КТ-ны қағаз және (немесе) электрондық форматта өткізу үшін жергілікті жерлерде КТ-ны ұйымдастыру және өткізу жөніндегі өңірлік мемлекеттік комиссиялар құрылады, оларды білім беру саласындағы уәкілетті орган бекітеді.
8-2. Өңірлік мемлекеттік комиссияның төрағалары болып КТ ұйымдастыру мен өткізуді, сондай-ақ ұтқыр және радиоэлектрондық байланыс пен бейнебақылау сигналдарын беретін металл іздегіштерді, құрылғыларды пайдалануды қамтамасыз ететін ЖЖОКБҰ-ның басшылары тағайындалады.";
8-3. Өңірлік мемлекеттік комиссияның құрамына құқық қорғау органдарының, қоғамдық ұйымдардың, бұқаралық ақпарат құралдарының өкілдері кіреді.
Өңірлік мемлекеттік комиссия мүшелерінің саны бес адамды құрайды.
Қағаз форматтағы КТ өткізу кезінде өңірлік мемлекеттік комиссия:
1) КТӨП-те тестілеуді өткізу үшін аудиторлық қорды бекітеді;
2) кезекшілердің құрамын және нұсқама өткізуді бекітеді;
3) тестілеуге кіру кезінде түсушілерді кіргізуді ұйымдастырады;
4) тестілеуге кіргізу кезінде металл іздегіштерді пайдалануды және қоғамдық тәртіпті сақтауды ұйымдастырады;
5) "Халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығы саласындағы есепке алу және есеп беру құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 30 мамырдағы № 415 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11626 болып тіркелген) 135-қосымшаға сәйкес ұтқыр және радиоэлектрондық байланыс сигналдарын беретін құрылғыларды пайдалануды, сондай-ақ электромагниттік өрісті өлшеу хаттамасын алуды ұйымдастырады;
6) КТ өткізу кезінде кезекші және медициналық персоналмен жұмысты ұйымдастырады;
7) тестілеу материалдары салынған қапшықтарды ашқанда қатысады
8) түсушілердің тестілеу кезінде шкафтардағы (ұяшықтардағы) жеке заттарының сақталуын қамтамасыз етеді;
9) КТ шеңберінде мүгедектер, оның ішінде көру қабілеті бұзылған мүгедектер, тірек-қимыл аппараты функциялары бұзылған мүгедектер үшін тапсырылатын пәндер оқытушылары болып табылмайтын адамдар қатарындағы көмекшінің және (немесе) мүгедектікті белгілеу туралы құжатты көрсеткен кезде есту қабілеті бұзылған мүгедектер мен мүгедектер үшін ымдау тілін меңгерген маманның ұсынылуын ұйымдастырады;
10) тестілеу әкімшілерімен бірлесіп, осы Қағидалардың 15-тармағында көзделген дәлелді себептер бойынша тестілеуге қатыспаған адамның КТ-ға қатысуы туралы шешім қабылдайды;
11) апелляциялық комиссияның жұмысы үшін жағдай жасайды;
12) бейнебақылау жүргізілетін үй-жайда жойылғанға дейін тестілеуге пайдаланғаннан кейін кітапшалардың сақталуын қамтамасыз етеді.
Бұл ретте, өңірлік мемлекеттік комиссия төрағасы мен мүшелері тестілеу процесіне қатыспайды.
Электрондық форматтағы КТ өткізу кезінде өңірлік мемлекеттік комиссия:
1) тестілеуге кіргізу, сондай-ақ тестілеуді өткізу кезеңінде қоғамдық тәртіпті сақтауды қамтамасыз етеді;
2) КТ өткізу кезінде медициналық қызметкерлердің жұмысын ұйымдастыруды;
3) көру қабілеті, тірек-қозғалыс аппаратының функциялары бұзылған мүгедектер мен мүгедек балалар үшін мүгедектігі туралы белгіленген құжатты көрсеткен жағдайда КТ шеңберінде тапсырылатын пән мұғалімі болып табылмайтын немесе ымдау тілін меңгерген маман беруді ұйымдастыруды.
4) түсушілердің тестілеу кезінде шкафтардағы (ұяшықтардағы) жеке заттарының сақталуын қамтамасыз етеді;
Бұл ретте, өңірлік мемлекеттік комиссия төрағасы мен мүшелері тестілеу процесіне қатыспайды.";
10, 11, 12, 13 және 14-тармақтар жаңа редакцияда жазылсын:
"10. КТ келесі мерзімдерде өткізіледі:
1) күнтізбелік жылғы 20 шілдеден 10 тамызға дейін;
2) күнтізбелік жылғы 18 қарашадан 11 желтоқсанға дейін.
11. КТ:
1) оқыту қазақ немесе орыс тілінде жүргізілетін ғылыми-педагогикалық магистратураға түсушілер үшін: шет тілі (таңдау бойынша ағылшын, неміс, француз) бойынша тесттен, қазақ немесе орыс тіліндегі (таңдау бойынша) білім беру бағдарламалары тобының бейіні бойынша және оқуға дайындығын анықтауға арналған тесттен;
2) оқыту қазақ немесе орыс тілінде жүргізілетін бейінді магистратураға түсушілер үшін: қазақ немесе орыс тіліндегі (таңдау бойынша) білім беру бағдарламалары тобының бейіні бойынша тесттен және оқуға дайындығын анықтауға арналған тесттен;
3) оқыту ағылшын тілінде жүргізілетін бейінді магистратураға түсушілер үшін: ағылшын тілінде білім беру бағдарламалары тобының бейіні бойынша тесттен және қазақ немесе орыс немесе ағылшын тіліндегі (таңдау бойынша) оқуға дайындығын анықтауға арналған тесттен;
4) шығармашылық дайындықты талап ететін жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламаларының тобына түсушілер үшін: шет тілі (таңдау бойынша ағылшын, неміс, француз) бойынша тесттен, оқуға дайындығын анықтауға арналған қазақ немесе орыс тіліндегі (таңдау бойынша) тесттен;
5) араб тілін білуді талап ететін білім беру бағдарламаларының топтары бойынша магистратураға түсушілер үшін: білім беру бағдарламалары тобының бейіні бойынша тесттен және оқуға дайындығын анықтауға арналған қазақ немесе орыс тілдеріндегі (таңдау бойынша) тесттен тұрады.
Бұл ретте, Үлгілік қағидалардың 14-тармағында көзделген шет тілін меңгергендігін растайтын халықаралық сертификаттардың біреуі бар тұлғалар магистратураға шет тілі бойынша тестілеуден босатылады.
КТ бейінді пәндері көрсетілген жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламалары топтарының тізбесі осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес анықталады.
12. КТ тест тапсырмаларының саны:
оқыту қазақ немесе орыс тілінде жүргізілетін ғылыми-педагогикалық магистратура үшін:
1) шет тілі бойынша тест – 50;
2) оқуға дайындығын анықтауға арналған тест – 30, оның ішінде: сыни ойлау бойынша – 15, аналитикалық ойлау бойынша – 15;
3) білім беру бағдарламалары тобының бейіні бойынша тест – 50, оның ішінде: бірінші бейіндік пән бойынша – 30, екінші бейіндік пән бойынша – 20;
оқыту қазақ немесе орыс тілінде жүргізілетін бейінді магистратура үшін:
1) оқуға дайындығын анықтауға арналған тест – 30, оның ішінде: сыни ойлау бойынша – 15, аналитикалық ойлау бойынша – 15;
2) білім беру бағдарламалары тобының бейіні бойынша тест – 50, оның ішінде: бірінші бейіндік пән бойынша – 30, екінші бейіндік пән бойынша – 20;
оқыту ағылшын тілінде жүргізілетін бейінді магистратура үшін:
1) оқуға дайындығын анықтауға арналған тест – 30, оның ішінде: сыни ойлау бойынша – 15, аналитикалық ойлау бойынша – 15;
2) білім беру бағдарламалары тобының бейіні бойынша – 50 тест, оның ішінде: бірінші бейіндік пән бойынша – 30, екінші бейіндік пән бойынша – 20;
шығармашылық дайындықты талап ететін білім беру бағдарламаларының топтары бойынша магистратураға түсушілер үшін:
1) шет тілі бойынша тест – 50;
2) оқуға дайындығын анықтауға арналған тест – 30, оның ішінде: сыни ойлау бойынша – 15, аналитикалық ойлау бойынша – 15;
араб тілін білуді талап ететін білім беру бағдарламаларының топтары бойынша магистратураға түсушілер үшін:
1) оқуға дайындығын анықтауға арналған тест – 30, оның ішінде: сын тұрғысынан ойлау бойынша – 15, аналитикалық ойлау бойынша – 15;
2) білім беру бағдарламалары тобының бейіні бойынша тест – 50, оның ішінде: бірінші бейінді пән бойынша – 30, екінші бейінді пән бойынша – 20.
13. КТ бойынша ең жоғары балл саны:
1) оқыту қазақ немесе орыс тілінде жүргізілетін ғылыми-педагогикалық магистратура үшін – 150 балл;
2) оқыту қазақ немесе орыс тілінде жүргізілетін бейінді магистратура үшін – 100 балл;
3) оқыту ағылшын тілінде жүргізілетін бейінді магистратура үшін – 100 балл;
4) шығармашылық дайындықты талап ететін жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламаларының тобына түсушілер үшін – 80 балл;
5) араб тілін білуді талап ететін білім беру бағдарламаларының топтары бойынша магистратураға түсушілер үшін – 100 балл.
14. КТ-ға берілетін уақыт:
оқыту қазақ немесе орыс тілінде жүргізілетін ғылыми-педагогикалық магистратураға түсушілер үшін – 3 сағат 55 минут;
оқыту қазақ немесе орыс тілінде жүргізілетін бейінді магистратураға түсушілер үшін – 2 сағат 40 минут;
оқыту ағылшын тілінде жүргізілетін бейінді магистратураға түсушілер үшін – 2 сағат 40 минут;
шығармашылық дайындықты талап ететін білім беру бағдарламаларының топтары бойынша магистратураға түсушілер үшін – 2 сағат 5 минут;
араб тілін білуді талап ететін білім беру бағдарламаларының топтары бойынша магистратураға түсушілер үшін – 2 сағат 40 минут.";
16-тармақ жаңа редакцияда жазылсын:
"16. КТ өткізу қағидаларының сақталуын бақылауды жүзеге асыру үшін білім беру саласындағы уәкілетті орган КТӨП-ке тестілеу әкімшілері, білім беру саласындағы уәкілетті органның, басқа да мүдделі мемлекеттік органдар мен ведомстволар қызметкерлерінің, азаматтық қоғам институттары, үкіметтік емес ұйымдар өкілдерінің қатарынан бақылаушылар жібереді. Тестілеу әкімшілері аудитория және дәліз бойынша кезекшінің қызметін атқарады.";
18, 19, 20, 21 және 22-тармақтар жаңа редакцияда жазылсын:
"18. Ғимаратқа кіргізу және КТ өткізу барысы бейнебақылау жүйесімен қамтамасыз етіледі. Бұл ретте кіргізу, тестілеуді өткізу процесін бейнебақылау жазбасы, сондай-ақ тестілеуден кейін үй-жайда сақталған пайдаланылған кітапшалар тестілеу аяқталғаннан кейін күнтізбелік 5 (бес) күн ішінде Ұлттық тестілеу орталығына беріледі.
Күнтізбелік жылғы 20 шілдеден 10 тамызға дейінгі кезеңде өткізілген КТ аяқталғаннан кейін 3 (үш) ай бойы Ұлттық тестілеу орталығы тестілеу кезіндегі бейнебақылау жазбаларын қарауды жүзеге асырады.
Күнтізбелік жылғы 18 қарашадан 11 желтоқсанға дейінгі кезеңде өткізілген КТ аяқталғаннан кейін 3 (үш) ай бойы Ұлттық тестілеу орталығы тестілеу кезіндегі бейнебақылау жазбаларын қарауды жүзеге асырады.
КТ-да Қағидалардың 35, 37 және 47-11-тармақтарында көрсетілген тыйым салынған заттардың біреуін пайдаланғандығы анықталған жағдайда Ұлттық тестілеу орталығы осы Қағидаларға 4-1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Тестілеу барысында тыйым салынған затты пайдаланғаны туралы акт жасайды және растайтын материалдарымен бірге білім беру саласындағы уәкілетті органға ұсынады.
Тестілеу барысында тыйым салынған заттардың біреуін пайдаланғаны туралы акт растайтын материалдарымен бірге білім беру саласындағы уәкілетті органмен құрылған комиссияның қарауына ұсынылады.
Комиссияның шешімімен тестілеу нәтижелері (КТ балдары), сондай-ақ республикалық бюджет қаражаты есебінен білім беру грантын беруге арналған конкурстың нәтижелері (білім беру грантын беру туралы куәлік) білім беру саласындағы уәкілетті органның бұйрығымен жойылады.
Тестілеу нәтижелері (КТ балдары) және (немесе) білім беру грантын беру туралы куәлік жойылғаннан кейін Ұлттық тестілеу орталығы түсушілерге жеке кабинеті арқылы хабарлама жібереді.
Түсуші ағымдағы жылы қайта тестілеуге жіберілмейді.
19. Тестілеуге жіберу кезінде қол және рамалы түрдегі металл іздегіштер қолданылады. Тестілеуге жіберу кезінде металл іздегіштерді қолдану тестілеуді өткізу кезінде түсушілердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету, сондай-ақ олардың ғимаратқа ақпаратты тасымалдау функцияларымен жабдықталған тыйым салынған ұялы байланыс құралдарын, смарт сағаттарды, сымды және сымсыз құлаққаптарды және басқаларды алып жүруіне жол бермеу шеңберінде жүзеге асырылады.
Тестілеуге кіргізу барысында металл іздегішпен тексеру кезінде осы тармақта көрсетілген тыйым салынған заттар табылған жағдайда тестілеу әкімшісі осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша КТ өткізу пункті ғимаратына кіргізу барысында тыйым салынған заттар тәркіленген жағдайда түсушіні ғимараттан шығару туралы акт жасайды. Түсуші ағымдағы жылы қайта тестілеуге жіберілмейді.
20. Тестілеуге жіберу кезінде оқуға түсушілер ғимаратқа бір-бірден кіргізіледі, бұл ретте жеке басын куәландыратын құжат негізінде оқуға түсушінің жеке басын сәйкестендіру жүргізіледі, содан кейін осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша рұқсаттаманы және рұқсаттама түбіртегін салыстырып тексеру жүргізіледі.
21. Қағаз және (немесе) электрондық форматтағы КТ-ге кіргізу барысында бөгде тұлға анықталған жағдайда тестілеу әкімшісі бақылаушылармен бірлесе отырып, бөгде тұлғаның қатысуымен осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Тестілеуге кіргізу барысында бөгде тұлғаның анықталуы туралы акт жасайды. Түсуші ағымдағы жылы қайта тестілеуге жіберілмейді.
Тестілеуге бөгде тұлғаны тартқан түсуші тестілеуге жіберілмейді.
22. КТ өткізілетін күні тестілеу әкімшісі отырғызу парағын басып шығарады.";
24-тармақ жаңа редакцияда жазылсын:
"24. Қағаз форматтағы КТ өткізу кезінде тестілеу әкімшісі оқуға түсушілерді отырғызғаннан кейін оқуға түсушілерге тестілеу материалдарымен жұмыс істеу ережелерін түсіндіреді. Бұдан әрі тестілеу әкімшісі аудиториядан үш түсушінің қатысуымен тестілеу материалдары бар қораптарды ашуды ұйымдастырады. Шақырылған түсушілер қораптағы мөрдің бүтіндігін тексереді. Қорапты ашуды жүргізеді, осы Қағидаларға 6-қосымшаға сәйкес нысан бойынша тестілеу материалдарын ашу актісін жасай отырып, онда бар тестілеу материалдарын қайта есептейді.";
35, 36, 37 және 38-тармақтар жаңа редакцияда жазылсын:
"35. КТ жүргізу кезінде түсушіге жол берілмейді:
1) дәліз бойынша кезекшінің қызметін атқаратын тестілеу әкімшісінің рұқсатынсыз аудиториядан шығуға;
2) сөйлесуге;
3) орнынан орын ауыстыруға;
4) тестілеу материалдарымен алмасуға;
5) аудиториядан тестілеу материалдарын шығаруға;
6) аудиториядан 2 реттен артық шығуға;
7) оқулықтар мен әдістемелік әдебиеттерді, калькуляторды, фотоаппарат, ақпаратты тасымалдау функцияларымен кез келген ұялы байланыс құралдарын (пейджер, Ұялы Телефондар, планшеттер, iPad (Айпад), iPod (Айпод), SmartPhone (Смартфон)), Ноутбуктер, плейерлер, модемдер (ұялы роутерлер), радио-электрондық байланыстың кез келген түрін (Wi-Fi (Вай-фай), Bluetooth (Блютуз), радио-электрондық байланыстың кез келген түрін (Wi-Fi (вай-фай), Bluetooth (Блютуз), DECT (дект), 3G (3 Джи), 4G (4 Джи), 5g (5 Джи), смарт сағат, сымды және сымсыз құлаққаптар және т.б.), шпаргалкаларды ғимарат пен аудиторияға кіргізуге;
8) тестілеу материалдарын (жауап парақтарын және кітапшаларын) сыпыру, түзетуші сұйықтықты пайдалану, беттерді үзу арқылы бұзуды жүзеге асыруға;
9) бұл үшін қарастырылмаған секторларды бояуға (жауап парағының нөмірі).
36. Қағаз және (немесе) электрондық форматтағы КТ кезінде түсушіде осы Қағидалардың 35 және 47-11 тармақтарында көрсетілген заттар табылған, сондай-ақ түсуші осы Қағидалардың 35 және 47-11 тармақтарын бұзған жағдайда, тестілеу әкімшісі бақылаушылармен бірге түсушінің қатысуымен осы Қағидаларға 10-1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Аудиторияда тыйым салынған заттардың тәркіленуі және тәртіп сақтау ережесін бұзған түсушіні аудиториядан шығару туралы акт толтырады. Түсуші аудиториядан шығарылады. КТ нәтижелері өңделмейді және жойылуға жатады. Түсуші ағымдағы жылы қайта тестілеуге жіберілмейді.
37. Қағаз және (немесе) электрондық форматтағы КТ-ны өткізу барысында бөгде тұлға анықталған жағдайда, тестілеу әкімшісі бақылаушылармен бірлесіп, бөгде тұлғаның қатысуымен осы Қағидаларға 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Тестілеу барысында бөгде тұлғаның анықталуы туралы акт жасайды. Бөгде тұлғалар аудиториядан шығарылады. КТ нәтижелері өңделмейді және жойылуға жатады. Түсуші ағымдағы жылы қайта тестілеуге жіберілмейді.
Тестілеуге бөгде тұлғаны тартқан адамдар тестілеуге жіберілмейді.
38. Қағаз форматтағы КТ уақыты аяқталған соң түсуші тестілеу материалдарын өткізуден бас тартқан жағдайда, тестілеу әкімшісі бақылаушылармен бірлесе отырып, түсушінің қатысуымен осы Қағидаларға 12-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Тестілеу уақыты аяқталған соң түсушінің тестілеу материалдарын уақытылы тапсырмау фактісі туралы акт толтырады. КТ нәтижелері өңделмейді және жойылады.";
40 және 41-тармақтар жаңа редакцияда жазылсын:
"40. Жауап парағы мен кітапшаны қабылдау барысында тестілеу әкімшісі жауап парағындағы барлық қызметтік секторлардың және кітапша мұқабасының толтырылуын тексергеннен кейін түсуші аудиториядан шығады.
41. Тестілеу әкімшісі тестілеу материалдарын қорапқа салады және бес түсушінің алып жүруімен тестілеу материалдарын КТ нәтижелері өңделетін кабинетке жеткізеді.";
43-тармақ жаңа редакцияда жазылсын:
"43. Жауап парақтарын сканерленуді тестілеу әкімшісі екі рет жүргізеді.";
2-1- параграфтың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:
"2-1-параграф. Электрондық форматта КТ өткізу";
47-1, 47-2 және 47-3, 47-4, және 47-5-тармақтар жаңа редакцияда жазылсын:
"47-1. Электрондық форматтағы КТ-ға кіру кезінде ғимаратқа түсушілер бір-бірден кіргізіледі, бұл ретте кіргізу кезінде жеке басын куәландыратын құжаттың немесе төлқұжат негізінде тұлғаның жеке басы бетінің көлемдік-кеңістіктік формасының сканерленуі арқылы сәйкестендіру жүргізіледі.
47-2. Түсушінің жеке басын сәйкестендіру жүргізілген соң сканердің экранында аудитория нөмірі мен отырғызу орны көрсетіледі.
Өз кезегінде, түсуші сканерде көрсетілген орынға отырады.
Отырған соң түсуші осы Қағидаларға 5-1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша отырғызу парағына қол қояды, "Т.А.Ә. (бар болған жағдайда)" және "Компьютер нөмірі" бағанын қолмен толтырады.
47-3. Тестілеу басталғанға дейін тестілеу әкімшісі түсушіге тестілеу ережелері бойынша нұсқаулық өткізеді.
Тестілеуді бастау үшін түсушіге:
1) логин көрсету;
2) құпия сөз көрсету;
3) адам бетінің көлемдік-кеңістіктік формасының сканері арқылы авторизациялау;
4) тестілеуді өткізу ережелерімен танысу;
5) тестілеу деректерінің дұрыстығын растау;
6) "Кіру" батырмасын басқаннан кейін тестілеуге өту қажет.
47-4. Электрондық тестілеу оқуға түсушіге тестілеу кезінде келесі сұрақтарға өтуге, жауап нұсқаларын өзгертуге мүмкіндік береді.
47-5. Тест тапсырмаларын шешу бойынша жұмысты орындау үшін әрбір тестіленушіге А4 форматындағы қағаз беріледі, олар тестілеу аяқталғаннан және апелляцияға өтініш бергеннен кейін тестілеу әкімшісіне беріледі.
Тестілеу аяқталғаннан кейін, түсуші оны "Тестілеуді аяқтау" батырмасын басу арқылы растайды.";
47-11 тармақ жаңа редакцияда жазылсын:
"47-11. КТ жүргізу кезінде түсушіге рұқсат етілмейді:
1) дәліз бойынша кезекшінің функцияларын орындайтын тестілеу әкімшісінің рұқсатынсыз және ертіп жүруінсіз аудиториядан (компьютерлік кластан) шығу;
2) сөйлесуге, орнынан орынға ауысуға;
3) аудиториядан 2 реттен артық шығуға;
4) құжаттармен, кез-келген тыйым салынған заттармен және түсушіге тест тапсырмаларын шешу бойынша жұмысты орындау үшін берілген А4 форматындағы қағазбен алмасуға;
5) құжаттарды және тест тапсырмаларын шешу бойынша жұмысты орындау үшін берілген А4 форматындағы қағазды аудиториядан (компьютерлік класстан) шығаруға сонымен қатар оларды ұсақтауға жыртуға;
6) тест тапсырмаларын шешу бойынша жұмысты орындау үшін берілген А4 форматындағы қағазды өзімен бірге алып кетуге;
7) шпаргалкаларды, оқулықтар мен әдістемелік әдебиеттерді, калькуляторды, фотоаппарат, ақпаратты тасымалдау функцияларымен кез келген ұялы байланыс құралдарын (пейджер, Ұялы Телефондар, планшеттер, iPad (Айпад), iPod (Айпод), SmartPhone (Смартфон)), Ноутбуктер, плейерлер, модемдер (ұялы роутерлер), радио-электрондық байланыстың кез келген түрлерін (Wi-Fi (Вай-фай), Bluetooth (Блютуз), Dect (дект), 3G (3 Джи), 4G (4 Джи), 5G (5 Джи), смарт сағат, сымды және сымсыз құлаққаптар және басқаларды алып кіруге;
8) тестілеу тапсырмаларының мазмұнын талқылауға және жария етуге;
9) тестілеуге пайдаланылатын техникаға және қауіпсіздік жүйесіне қасақана зиян келтіруге рұқсат берілмейді.
Бұл ретте, тестілеу өткізілетін компьютердің интерфейсіндегі калькуляторды, Менделеев кестесін және тұздардың ерігіштігі кестесін пайдалануға рұқсат беріледі.";
47-12-тармақ алынып тасталсын;
47-13-тармақ алынып тасталсын;
47-14 тармақ жаңа редакцияда жазылсын:
"47-14. 36, 37 және 38-тармақтарда көрсетілген тұлғалардың тестілеу нәтижелері өңделмейді және жойылуға жатады.
КТ тест тапсырмаларының жауаптарын бағалау осы Қағидалардың 42-тармағына сәйкес жүзеге асырылады.
Тестілеу аяқталғаннан кейін түсушілер тестілеу нәтижелерімен тестілеу интерфейсінің экранында және жеке кабинеттерінде танысады.";
3-параграфтың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:
"3-параграф. Электрондық форматтағы КТ кезінде апелляцияға өтініш беру және қарау";
60 және 61-тармақтар жаңа редакцияда жазылсын:
"60. КТ-ның электрондық сертификаты тестілеу аяқталғаннан кейін және (немесе) апелляцияға шағым қаралғаннан кейін (апелляция жағдайында) жеке кабинетінде және Ұлттық тестілеу орталығының сайтында көрінетін болады.
61. Электрондық сертификат Ұлттық тестілеу орталығының сайтында расталады.
Күнтізбелік жылғы 20 шілдеден 10 тамызға дейінгі кезеңде өткізілген КТ сертификаты күнтізбелік жылғы 1 желтоқсанға дейін жарамды болады.
Күнтізбелік жылғы 18 қарашадан 11 желтоқсанға дейінгі кезеңде өткізілген КТ сертификаты күнтізбелік жылғы 1 наурызға дейін жарамды болады.";
Қағидаларға 2-қосымша осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;
Қағидаларға 4-қосымша осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;
Қағидаларға 4-1-қосымша осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;
Қағидаларға 5-қосымша осы бұйрыққа 4-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;
Қағидаларға 5-1-қосымша осы бұйрыққа 5-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;
Қағидаларға 6-қосымша осы бұйрыққа 6-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;
Қағидаларға 10-қосымша осы бұйрыққа 7-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;
Қағидаларға 10-1-қосымша осы бұйрыққа 8-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;
Қағидаларға 10-2-қосымша алынып тасталсын;
Қағидаларға 11-қосымша осы бұйрыққа 9-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;
Қағидаларға 11-1-қосымша алынып тасталсын;
Қағидаларға 12-қосымша осы бұйрыққа 10-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын;
Қағидаларға 13-қосымша осы бұйрыққа 11-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.
2. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:
1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
2) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;
3) осы бұйрық мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.
3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекші ететін Қазақстан Республикасының Білім және ғылым вице-министріне жүктелсін.
4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі.
м.а Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрі |
К. Ергалиев |
м.а Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 23 желтоқсандағы № 601 бұйрығына 1-қосымша Кешенді тестілеуді өткізу қағидаларына 2-қосымша |
Кешенді тестілеу бейінді пәндері көрсетілген білім беру бағдарламалары топтарының тізбесі
Білім беру бағдарламасы тобының нөмірі | Білім беру бағдарламасы тобының атауы | Бейінді пәндер | |
1 бейінді пән | 2 бейінді пән | ||
M001 | Педагогика және психология | Педагогика | Психология |
M002 | Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу | Мектепке дейінгі педагогика | Мектепке дейінгі жастағы балалардың тілін дамыту әдістемесі |
M003 | Пәндік мамандандырылмаған педагогтерді даярлау | Педагогика (бастауыш сыныптар үшін) | Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту әдістемесі |
M004 | Бастапқы әскери дайындық педагогтерін даярлау | Педагогика | Бастапқы әскери дайындықты оқыту әдістемесі |
M005 | Дене шынықтыру педагогтерін даярлау | Педагогика | Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі |
M006 | Музыка педагогтерін даярлау | Педагогика | Музыка пәнін оқыту әдістемесі |
M007 | Көркем еңбек, графика және жобалау педагогтерін даярлау | Педагогика | Көркем еңбек, графика және жобалау әдістемесі |
M008 | Кәсіптік оқыту педагогтерін даярлау | Педагогика | Кәсіптік оқытудың заманауи технологиялары |
M009 | Құқық және экономика негіздері | Мемлекет және құқық теориясы | Құқық және экономика негіздерін оқыту әдістемесі |
M010 | Математика педагогтерін даярлау | Математика | Математиканы оқыту әдістемесі |
M011 | Физика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілі) | Жалпы физика | Физиканы оқыту әдістемесі |
M012 | Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілі) | Бағдарламалау | Информатиканы оқыту әдістемесі |
M013 | Химия педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілі) | Химия | Химияны оқыту әдістемесі |
M014 | Биология педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілі) | Биология | Биологияны оқыту әдістемесі |
M015 | География педагогтерін даярлау | География | Географияны оқыту әдістемесі |
M016 | Тарих педагогтерін даярлау | Қазақстан тарихы | Тарихты оқыту әдістемесі |
M017 | Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау | Педагогика | Қазақ тілін оқыту әдістемесі |
M018 | Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау | Педагогика | Орыс тілін оқыту әдістемесі |
M019 | Шет тілдері педагогтерін даярлау | Педагогика (қазақ, орыс, ағылшын тілі) | Кәсіби бағытталған шет тілі (ағылшын, француз, неміс тілдері) |
M020 | Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану бойынша кадрларын даярлау | Әлеуметтік педагогика | Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі |
M021 | Арнайы педагогика | Арнайы педагогика | Инклюзивті білім беру |
M022 | Музыкатану | Шығармашылық емтихан | Реферат қорғау |
M023 | Аспаптық орындаушылық | Шығармашылық емтихан | Реферат қорғау |
M024 | Вокалдық өнер | Шығармашылық емтихан | Реферат қорғау |
M025 | Дәстүрлі музыка өнері | Шығармашылық емтихан | Реферат қорғау |
M026 | Композиция | Шығармашылық емтихан | Реферат қорғау |
M027 | Дирижирлеу | Шығармашылық емтихан | Реферат қорғау |
M028 | Режиссура | Шығармашылық емтихан | Реферат қорғау |
M029 | Театр өнері | Шығармашылық емтихан | Реферат қорғау |
M030 | Эстрада өнері | Шығармашылық емтихан | Реферат қорғау |
M031 | Хореография | Шығармашылық емтихан | Реферат қорғау |
M032 | Аудиовизуалды өнер және медиа өндіріс | Шығармашылық емтихан | Реферат қорғау |
M033 | Бейнелеу өнері | Шығармашылық емтихан | Реферат қорғау |
М034 | Өнертану | Шығармашылық емтихан | Реферат қорғау |
M035 | Сән, дизайн | Шығармашылық емтихан | Реферат қорғау |
M036 | Полиграфия | Шығармашылық емтихан | Реферат қорғау |
M037 | Арт-менеджмент | Шығармашылық емтихан | Реферат қорғау |
M050 | Философия және әдеп | Қазақ философиясы | Әлеуметтік философия |
M051 | Дінтану және теология | Діндер тарихы | Қазіргі дәстүрден тыс діни қозғалыстар және культтер |
M052 | Исламтану | Діндер тарихы | Қазақстандағы қазіргі діни жағдай |
M053 | Тарих және археология | Қазақстанның ежелгі және ортағасырлар тарихы | Археология негіздері |
M054 | Түркітану | Түркі тілдерінің салыстырмалы-тарихи грамматикасы | Түркі фольклоры |
M055 | Шығыстану | Классикалық және қазіргі шығыстану | Мәдениетаралық коммуникацияның теориясы мен практикасы |
M056 | Аударма ісі, ілеспе аударма | Аударма теориясы (ағылшын, орыс, қазақ, корей, қытай, жапон тілдері) | Кәсіби-бағытталған шет тілі (ағылшын) |
M057 | Лингвистика | Жалпы тіл білімі | Лингвистика ілімінің тарихы |
M058 | Әдебиет | Фольклор | Әдебиет теориясы |
M059 | Шетел филологиясы | Тіл теориясының негіздері (ағылшын, неміс, француз, корей, қытай, жапон тілдері) | Кәсіби-бағытталған шет тілі (ағылшын, неміс, француз тілдері) |
M060 | Филология | Қазіргі қазақ тілі | Қазіргі қазақ әдебиеті |
M061 | Әлеуметтану | Әлеуметтану тарихы | Әлеуметтанулық зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру |
M062 | Мәдениеттану | Қазақ мәдениетінің тарихы | Мәдени антропология |
M063 | Саясаттану және конфликтология | Саясат теориясы | Қолданбалы саясаттану |
M064 | Халықаралық қатынастар | Қазақстан Республикасының сыртқы саясаты | Дипломатиялық және консулдық қызмет |
M065 | Аймақтану | Қазақстан Республикасының сыртқы саясаты | Халықаралық қатынастар жүйесіндегі аймақтардың қазіргі мәселелері |
M066 | Психология | Жалпы психология | Даму психологиясы |
M067 | Журналистика және репортерлық іс | Қазақ журналистикасының тарихы | Қазіргі журналистиканың жанрлық түрі мен қызметі |
M068 | Қоғаммен байланыс | PR теориясы мен тәжірибесі | Имиджелогия |
M069 | Кітапхана ісі, ақпаратты өңдеу және архив ісі | Құжаттану | Археография |
M070 | Экономика | Экономикалық теория | Макроэкономика |
M071 | Мемлекеттік және жергілікті басқару | Мемлекеттік басқару теориясы | Экономиканы мемлекеттік реттеу |
M072 | Менеджмент | Менеджмент | Бизнесті ұйымдастыру |
M073 | Аудит және салық салу | Бухгалтерлік есеп негіздері | Аудит |
M074 | Қаржы, банктік және сақтандыру ісі | Экономикалық теория | Макроэкономика |
M075 | Маркетинг және жарнама | Экономикалық теория | Макроэкономика |
M076 | Еңбек дағдылары | Экономикалық теория | Макроэкономика |
M077 | Бағалау | Экономика және жылжымайтын мүлікті басқару | Қазақстан Республикасының Ұлттық бағалау стандарттары |
M078 | Құқық | Мемлекет және құқық теориясы | Ситуациялық кейс (Қазақстан Республикасының заңдарын және / немесе халықаралық құқықты қолдану негізінде нақты практикалық жағдайды кешенді құқықтық талдау) |
M079 | Сот сараптамасы | Криминалистика | Сот экспертологиясы |
M080 | Биология | Клетка биологиясы | Ботаника |
M081 | Генетика | Клетка биологиясы | Молекулалық генетика негізімен жалпы генетика |
M082 | Биотехнология | Биохимия | Биотехнология негіздері |
M083 | Геоботаника | Қазақстан биоресурстары | Ботаника |
M084 | География | Қазақстанның физикалық географиясы | Дүниежүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы |
M085 | Гидрология | Гидрология негіздері | Гидрологиялық ақпаратты статистикалық өңдеудің заманауи әдістері |
M086 | Метеорология | Физикалық метеорология | Климатология |
M087 | Қоршаған ортаны қорғау технологиясы | Геоэкология | Экологиялық мониторинг |
M088 | Гидрогеология және инженерлік геология | Жер асты суларын іздеу және барлау | Инженерлік-геологиялық зерттеулер |
M089 | Химия | Физикалық химия | Аналитикалық химия |
M090 | Физика | Механика | Молекулалық физика |
M091 | Сейсмология | Сейсмологияның физикалық негіздері | Сейсмикалық жазбалар бойынша жер сілкінудің параметрлерін анықтау |
M092 | Математика және статистика | Математикалық талдау | Дифференциалдық теңдеулер |
M093 | Механика | Теориялық механика | Тұтас орта механикасына кіріспе |
M094 | Ақпараттық технологиялар | Алгоритмдер және деректер құрылымы | Деректер базасы |
M095 | Ақпараттық қауіпсіздік | Алгоритмдік бағдарламалау тілдері | Ақпараттық қауіпсіздік негіздері |
M096 | Коммуникация және коммуникациялық технологиялар | Электрлік байланыс теориясы | Радиотехника және телекоммуникация негіздері |
M097 | Химиялық инженерия және процесстер | Бейорганикалық химия | Жалпы химиялық технология |
M098 | Жылу энергетикасы | Жылу техникасының теориялық негіздері | Қазандық қондырғылар және жылулық қозғалтқыштар |
M099 | Энергетика және электр техникасы | Электр техниканың теориялық негіздері | Электр машиналары |
M100 | Автоматтандыру және басқару | Электртехниканың теориялық негіздері | Сызықты автоматты реттеу жүйелері |
M101 | Материалтану және жаңа материалдар технологиясы | Механика | Молекулалық физика |
M102 | Роботты техника және мехатроника | Электроника негіздері | Интегралдық және микропроцессорлық схемотехника |
M103 | Механика және металл өңдеу | Өзара алмасымдылық негіздері | Конструкциялық материалдар және термиялық өндеу |
M104 | Көлік, көліктік техника және технология | Машина бөлшектері | Көлік техникасының энергетикалық қондырғылары |
M105 | Авиациалық техника және технологиялар | Ұшу аппараттарының құрылысы | Авиациалық техниканың теориялық негіздері |
M106 | Ұшатын аппараттар мен қозғалтқыштарды ұшуда пайдалану | Ұшу аппараттарының құрылысы | Авиациялық апаттарды тергеу және ұшу қауіпсіздігі |
M107 | Ғарыштық инженерия | Физика | Математика |
M108 | Наноматериалдар және нанотехнологиялар (қолдану саласы бойынша) | Механика | Нанотехнология негіздері |
M109 | Мұнай және кен геофизикасы | Далалық және ұңғымаларды геофизикалық зерттеудің теориялық негіздеріне кіріспе | Далалық және ұңғымаларды геофизикалық зерттеулерді өңдеу мен интерпретациялауды жүргізудің әдісі, техникасы мен технологиясы |
M110 | Теңіз техникасы және технологиялары | Кемелердегі қызметті ұйымдастыру негіздері | Кеме құрылымы мен теориясы |
M210 | Магистральды желілер және инфрақұрылым | Құрылыс материалдары | Көлік құрылымдарының құрылысын ұйымдастыру және жоспарлау |
M310 | Көліктік имараттар | Құрылыс материалдары | Көлік құрылымдарының құрылысын ұйымдастыру және жоспарлау |
M111 | Тамақ өнімдерін өндіру | Тамақ өндірісінің жалпы технологиясы | Химия |
M112 | Ағаш өңдеу және ағаштан жасалған бұйымдар технологиясы (қолдану саласы бойынша) | Ағаш өңдейтін жабдықтар | Ағаштан бұйым жасау технологиясы |
M113 | Материалдарды қысыммен өңдеу технологиясы | Физика | Материалдардың механикалық қасиеттері |
M114 | Тоқыма: киім, аяқ-киім және былғары бұйымдар | Жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының материалтануы | Химия |
M115 | Мұнай инженериясы | Мұнай және газ ұңғымаларын бұрғылау | Мұнай өңдірудің технологиясы мен техникасы |
M116 | Тау-кен инженериясы | Тау-кен өңдірісінің негіздері | Тау-кен кәсіпорындарының құрылысы |
M117 | Металлургиялық инженерия | Металлургиялық процесстерінің теориясы | Жалпы металлургия |
M118 | Пайдалы қазбалар байыту | Пайдалы қазбаларды байыту негіздері | Флотациялық байыту әдістері |
M119 | Фармацевтикалық өндіріс технологиясы | Дәрілердің өнеркәсіптік технологиясы | Синтетикалық дәрілік заттардың химиясы және технологиясы |
M120 | Маркшейдерлік іс | Геодезия | Маркшейдерлік істің жалпы курсы |
M121 | Геология | Жалпы және тарихи геология | Пайдалы қазба кен орындарының геологиясы |
M122 | Сәулет | Сәулеттік типология | Қала құрылыс негіздері |
M123 | Геодезия | Геодезия | Картография |
M124 | Құрылыс | Құрылыс материалдары | Құрылыс өндірісінің технологиясы 1 |
M125 | Құрылыс материалдарының, бұйымдарының және құрастырылымдарының өндірісі | Құрылыс материалдары | Бетон технологиясы 1 |
M126 | Көлік құрылысы | Құрылыс материалдары | Көлік құрылымдарының құрылысын ұйымдастыру және жоспарлау |
M127 | Инженерлік жүйелер мен желілер | Құрылыс материалдары | Құрылыс жинақтау жұмыстарының технологиясы |
M128 | Жерге орналастыру | Геодезия | Жер ресурстарын басқару |
M129 | Гидротехникалық құрылыс | Гидравлика | Су энергиясын пайдалану |
M130 | Стандарттау, сертификаттау және метрология (сала бойынша) | Квалиметрия | Сынаудан өткізу, өнім қауіпсіздігі мен бақылау |
M131 | Өсімдік шаруашылығы | Өсімдік шаруашылығы | Топырақтану |
M132 | Мал шаруашылығы | Мал азықтандыру | Мал шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиясы |
M133 | Орман шаруашылығы | Орман екпелері | Биотехния және жабайы жануарларды өсіру |
M134 | Балық шаруашылығы | Балық аулау | Аквакультура |
M135 | Ауыл шаруашылығын энергиямен қамтамасыз ету | Электр техниканың теориялық негіздері | Электр машиналары |
М136 | Аграрлық техника және технологиясы | Тракторлар мен автомобильдер | Мал шаруашылығы агротехнологиялық машиналары |
M137 | Су ресурстары және суды пайдалану | Гидравлика | Су ресурстарын кешенді пайдалану |
M138 | Ветеринария | Жануарлар патологиясы | Індеттану және жануарлардың жұқпалы аурулары |
M139 | Денсаулық сақтауды менеджмент | Экономикалық теория негіздері | Менеджмент негіздері |
M140 | Қоғамдық денсаулық сақтау | Биостатистика | Қоғамдық денсаулық сақтау |
M141 | Мейіргер ісі | Мейіргер ісі негіздері | Мейіргер ісіндегі мененджмент |
M142 | Фармация | Фармацияның басқарылуы және экономикасы және дәрілер технологиясы | Фармацевтикалық химия және фармакогнозия |
M143 | Биомедицина | Биостатистика | Дәлелді медицина |
M144 | Медицина | Биостатистика | Дәлелді медицина |
M145 | Медициналық-профилактикалық іс | Биостатистика | Гигиена және эпидемиология |
M146 | Әлеуметтік жұмыс | Әлеуметтік жұмыс теориясы | Әлеуметтік жұмыс әдістері мен технологиялары |
M147 | Туризм | Туризмология негіздері | Экскурсиятану |
M148 | Тынығу | Мәдени-тынығу қызметіндегі әдістемелік жетекшілік технологиясы | Мәдени-тынығу қызметі саласындағы менеджмент, маркетинг |
M149 | Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі | Мейрамхана және мейманханада қызмет көрсету технологиясы | Мейманхана және мейрамхана менеджменті |
M150 | Санитарлық-профилактикалық іс-шаралар | Өнеркәсіптік қауіпсіздікті техникалық реттеу | Еңбек қорғауды басқару жүйелері |
M151 | Көлік қызметтері | Көлік түрлерінің өзара қарым-қатынасы | Тасмалдауды ұйымдастыру және қозғалысты басқару |
M152 | Логистика (сала бойынша) | Жеткізу тізбектерін басқару | Көлік логистикасыЖүктеу |
м.а Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 23 желтоқсандағы № 601 бұйрығына 2-қосымша Кешенді тестілеуді өткізу қағидаларына 4-қосымша |
Тестілеуге кіргізу барысында бөгде тұлғаның анықталуы туралы акт (қағаз және (немесе) электрондық форматтағы тестілеу кезінде)
__________________________________________________________________________
(код) (ұйымның атауы)
"______"_______________202____жыл
"______" сағат "______" минут
Тестілеу әкімшісі
__________________________________________________________________________
(Т.А.Ә.(болған жағдайда))
Бақылаушы
__________________________________________________________________________
(Т.А.Ә. (болған жағдайда))
КТӨП ғимаратына
Түсуші азаматтың (азаматшаның)_____________________________________________
(Т.А.Ә. (болған жағдайда), ЖСН)
орнына азамат(ша) _________________________________________________________
(Т.А.Ә. (болған жағдайда))
кіруге әрекет жасау фактісі анықталды.
Бұл фактіні ескере отырып, қаулы етеміз:
Түсуші ___________________________________________________________________
(Т.А.Ә., ЖСН)
тестілеуден өту үшін КТӨП ғимаратына кіруге тыйым салынады.
Актімен таныстым:
__________________________________________________________________________
(тестілеу әкімшісінің Т.А.Ә. (болған жағдайда) және қолы)
__________________________________________________________________________
(бақылаушының Т.А.Ә. (болған жағдайда) және қолы)
__________________________________________________________________________
(түсушінің/бөгде тұлғаның Т.А.Ә. (болған жағдайда) және қолы)
м.а Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 23 желтоқсандағы № 601 бұйрығына 3-қосымша Кешенді тестілеуді өткізу қағидаларына 4-1-қосымша |
Тестілеу барысында тыйым салынған затты пайдаланғаны туралы акт
__________________________________________________________________________
(код) (ұйымның атауы)
"______"_______________20____жыл
"______" сағат "______" минут
Тестілеу әкімшісі
________________________________________________________________________
(Т.А.Ә. (болған жағдайда))
Тестілеу уақытында түсуші:
Т.А.Ә. (болған жағдайда) ___________________________________, ЖСН___________,
№ ____ аудитория, № ____ орын, № ________ нұсқа, Кешенді тестілеуді өткізу
қағидаларының 35-тармағының бұзылғандығын дәлелдейтін төмендегі заттарды
_________________________________________________________________________
(тыйым салынған заттың атауы, саны)
пайдаланғаны анықталды.
Актімен таныстым:
_________________________________________________________________________
(тестілеу әкімшісінің Т.А.Ә. (болған жағдайда) және қолы)
_________________________________________________________________________
(бақылаушының Т.А.Ә. (болған жағдайда) және қолы)
_________________________________________________________________________
(түсушінің Т.А.Ә. (болған жағдайда) және қолы)
м.а Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 23 желтоқсандағы № 601 бұйрығына 4-қосымша Кешенді тестілеуді өткізу қағидаларына 5-қосымша |
Тестілеу әкімшісі ______________________ ________________
(Т.А.Ә. (болған жағдайда)) (қолы)
Отырғызу парағы
КТӨП __________ _________________________________________,
(код) (атауы)
Аудитория: № _____ Тестілеудің басталуы:____сағат _______ минут
Тестілеуді тапсыру тілі: ___________ Тестілеудің аяқталуы:____сағат _______ минут
Лек: №______Ғимарат: ____Мерзімі :__________
№ | ТЖК | Т.А.Ә. (болған жағдайда) | ЖСН | Тестілеуге дейін | Тестілеуден кейін | Ескерту | |||
Орын № | Аудиторияда тәртіп сақтау ережесімен танысқандығы туралы белгі | Түсушінің қолы | Нұсқа № | Түсушінің қолы | |||||
1 | |||||||||
2 | |||||||||
3 | |||||||||
4 |
Барлық түсушілердің саны: _______
"Ескерту" бағаны "Келмеді" және "Шығарылды" сөздерін жазуға арналған.
"Аудиторияда тәртіп сақтау ережесімен танысқандығы туралы белгі" бағаны
"Таныстым" сөзін жазуға арналған. Түсушілерді өз орындарына отырғызуға, тестілеу
материалдарын дұрыс таратуға, түсушілердің аудиторияда тәртіп сақтауына жауап
беремін.
Тестілеу әкімшісі _______________________________ ________________
(Т.А.Ә. (болған жағдайда)) (қолы)
__________________________________ __________________
(Т.А.Ә. (болған жағдайда)) (қолы)
Күні:_________
м.а Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 23 желтоқсандағы № 601 бұйрығына 5-қосымша Кешенді тестілеуді өткізу қағидаларына 5-1-қосымша |
Тестілеу әкімшісі _____________________________ ________________
(Т.А.Ә. (болған жағдайда)) (қолы)
Отырғызу парағы
КТӨП __________ _________________________________________
(код) (атауы)
Аудитория: № _____ Тестілеудің басталуы:____сағат _______ минут
Тестілеудің аяқталуы:___сағат _______ минут
Лек: №______Ғимарат: ____Мерзімі :__________
№ | ТЖК | Т.А.Ә. (болған жағдайда) | ЖСН | Ескерту | |||
Орын № | Аудиторияда тәртіп сақтау ережесімен танысқандығы туралы түсушінің қолы | Аудитриядан шыққан уақыты | |||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 |
Барлық түсушілердің саны: _______
"Ескерту" бағаны "Келмеді" және "Шығарылды" сөздерін жазуға арналған.
"Аудиторияда тәртіп сақтау ережесімен танысқандығы туралы белгі" бағаны
"Таныстым" сөзін жазуға арналған
Түсушілерді өз орындарына отырғызуға, түсушілердің аудиторияда тәртіп сақтауына жауап беремін.
Тестілеу әкімшісі _______________________________ ________________
(Т.А.Ә. (болған жағдайда)) (қолы)
_______________________________ ________________
(Т.А.Ә. (болған жағдайда)) (қолы)
Күні:_________
м.а Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 23 желтоқсандағы № 601 бұйрығына 6-қосымша Кешенді тестілеуді өткізу қағидаларына 6-қосымша |
Тестілеу материалдарын ашу туралы акт
КТӨП __________________________________________________________________
(код) ( атауы)
Лек ________ Аудитория № _____
Мерзімі: __________ уақыты ______ сағат ______ минут
Біз, төменде қол қоюшылар, тестілеу материалдары салынған қорапты аштық, тестілеу
материалдарына санау жүргіздік. Санау нәтижесі төмендегі кестенің "Нақты саны"
бағанында көрсетілді.
№ | Материалдар атауы | Жоспар бойынша саны | Нақты саны | Таратылды | Қалдығы | Ескерту |
1 | Жауап парағы | |||||
2 | Сұрақ-кітапшалары | |||||
3 | Жауап парағының көшірмелері | |||||
4 | CD диск | |||||
5 | Тестілеу материалдарын ашу туралы акт | |||||
6 | Секьюрити пакет | |||||
7 | Нұсқаларды үлестіру парағы |
Тестілеу әкімшісі __________________________________ ______________
(Т.А.Ә. (болған жағдайда)) (қолы)
Тестілеу әкімшісі __________________________________ ______________
(Т.А.Ә. (болған жағдайда)) (қолы)
1. Түсуші _________________________________________ ______________
(Т.А.Ә. (болған жағдайда)) (қолы)
2. Түсуші _________________________________________ ______________
(Т.А.Ә. (болған жағдайда)) (қолы)
3. Түсуші _________________________________________ ______________
(Т.А.Ә. (болған жағдайда)) (қолы)
Күні:_________
м.а Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 23 желтоқсандағы № 601 бұйрығына 7-қосымша Кешенді тестілеуді өткізу қағидаларына 10-қосымша |
КТ өткізу пункті ғимаратына кіргізу барысында тыйым салынған заттар тәркіленген жағдайда түсушіні ғимараттан шығару туралы акт (қағаз және (немесе) электрондық форматтағы тестілеу кезінде)
__________________________________________________________________________
(код) (ұйымның атауы)
"______"_______________202____жыл "______" сағат "______" минут
Тестілеу әкімшісі
__________________________________________________________________________
(Т.А.Ә.(болған жағдайда))
Бақылаушы
__________________________________________________________________________
(Т.А.Ә. (болған жағдайда))
Ғимаратқа кіреберісте түсушіден:
Т.А.Ә. (болған жағдайда)_____________________________, ЖСН _________________
төмендегі тыйым салынған заттар табылды:
__________________________________________________________________________
(табылған заттың атауы, маркасы, саны.)
Бұл фактіні ескере отырып, қаулы етеміз:
Түсуші _______________________________________________________________
(Т.А.Ә.)
тестілеу ғимаратына кіруге тыйым салынады және тестілеуге жіберілмейді.
Актімен таныстым:
________________________________________________________________
(тестілеу әкімшісінің Т.А.Ә. (болған жағдайда) және қолы)
________________________________________________________________
(бақылаушының Т.А.Ә. (болған жағдайда) және қолы)
________________________________________________________________
(түсушінің Т.А.Ә. (болған жағдайда) және қолы)
Күні:_________
м.а Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 23 желтоқсандағы № 601 бұйрығына 8-қосымша Кешенді тестілеуді өткізу қағидаларына 10-1-қосымша |
Аудиторияда тыйым салынған заттардың тәркіленуі және тәртіп сақтау ережесін бұзған түсушіні аудиториядан шығару туралы акт (қағаз және (немесе) электрондық форматтағы тестілеу кезінде)
__________________________________________________________________________
(код) (ұйымның атауы)
"______"_______________20____жыл "______" сағат "______" минут
Тестілеу әкімшісі
__________________________________________________________________________
(Т.А.Ә.(болған жағдайда))
Тестілеу уақытында түсуші:
Т.А.Ә. (болған жағдайда) ___________________________________, ЖСН__________,
№ ____ аудитория, № ____ орын, № ________ нұсқа, Кешенді тестілеуді өткізу
қағидаларының 35-тармағының бұзылғандығын дәлелдейтін төмендегі заттар
_________________________________________________________________________
(тыйым салынған заттың атауы, саны)
табылды:
Осы фактіні ескере отырып, қаулы етеміз:
тестілеу материалы алынсын;
түсуші Т.А.Ә. (болған жағдайда) ____________________________, ТЖК____________,
№ ____ аудиториядан шығарылсын және тестілеу нәтижелері жойылсын.
Актімен таныстым:
_______________________________________________________________
(тестілеу әкімшісінің Т.А.Ә. (болған жағдайда) және қолы)
________________________________________________________________
(бақылаушының Т.А.Ә. (болған жағдайда) және қолы)
________________________________________________________________
(түсушінің Т.А.Ә. (болған жағдайда) және қолы)
Күні:_________
м.а Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 23 желтоқсандағы № 601 бұйрығына 9-қосымша Кешенді тестілеуді өткізу қағидаларына 11-қосымша |
Тестілеу барысында бөгде тұлғаның анықталуы туралы акт (қағаз және (немесе) электрондық форматтағы тестілеу кезінде)
__________________________________________________________________________
(код) (ұйымның атауы)
"______"_______________202____жыл
"______" сағат "______" минут
Тестілеу әкімшісі
__________________________________________________________________________
(Т.А.Ә.(болған жағдайда))
Бақылаушы
__________________________________________________________________________
(Т.А.Ә. (болған жағдайда))
Тестілеу өту барысында азамат (ша) __________________________________________
(Т.А.Ә. (болған жағдайда))
түсуші ___________________________________________________________________
(Т.А.Ә. (болған жағдайда), ЖСН)
орнына тестілеу тапсыруға әрекет ету фактісі анықталды.
Бұл фактіні ескере отырып, қаулы етеміз:
Бөгде тұлға ____________________________________________________________
(Т.А.Ә. (болған жағдайда), ЖСН)
тестілеу материалы алынсын, № ____ аудиториядан шығарылсын және тестілеу
нәтижелері жойылсын.
Актімен таныстым:
________________________________________________________________
(тестілеу әкімшісінің Т.А.Ә. (болған жағдайда) және қолы)
________________________________________________________________
(бақылаушының Т.А.Ә. (болған жағдайда) және қолы)
________________________________________________________________
(түсушінің/бөгде тұлғаның Т.А.Ә. (болған жағдайда) және қолы)
Күні:_________
м.а Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 23 желтоқсандағы № 601 бұйрығына 10-қосымша Кешенді тестілеуді өткізу қағидаларына 12-қосымша |
Тестілеу уақыты аяқталған соң түсушінің тестілеу материалдарын уақытылы тапсырмау фактісі туралы акт
КТӨП _________ ________________________________________________________
(код) ( атауы)
Күні "_____" __________________ 20 _____жыл
Уақыт________сағат ________ минут
Тестілеу әкімшісі __________________________________________________________
(Т.А.Ә.)
Аудитория кезекшісі ________________________________________________________
(Т.А.Ә.)
түсуші: Т.А.Ә. _________________________________________________________,
ТЖК ______________________, № ___аудитория, № ____ орын, № ___________нұсқа,
Тестілеуге берілген уақыт аяқталуына байланысты, тестілеу материалдарын өз
уақытында тапсырудан бас тартты, бұл Кешенді тестілеуді өткізу қағидаларының
38-тармағын бұзу болып табылады.
Осы фактіні ескере отырып, қаулы етеміз:
тестілеу материалы алынсын;
түсуші: Т.А.Ә.__________________________, ЖСН___________________, № _____
аудиториядан шығарылсын және тестілеу нәтижелері жойылсын.
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
(осы актіні жасаған тұлғалардың Т.А.Ә., қолдары)
Актімен таныстым:
________________________________________________________________
(түсушінің Т.А.Ә. (болған жағдайда) және қолы)
________________________________________________________________
(тестілеу әкімшісінің Т.А.Ә. (болған жағдайда) және қолы)
________________________________________________________________
(аудитория кезекшісінің Т.А.Ә. (болған жағдайда) және қолы)
Күні:_________
м.а Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 23 желтоқсандағы № 601 бұйрығына 11-қосымша Кешенді тестілеуді өткізу қағидаларына 13-қосымша |
КТ кітапшаларын жою туралы акт
"____" __________20__ жыл ________________________________________________
(КТӨП атауы)
Негіздеме: "____"__________20__ жылғы № ______________ бұйрықпен бекітілген
Кешенді тестілеуді өткізу қағидаларының 2-тарауының 47-тармағы
Комиссия құрамы:
КТӨП жауапты хатшысы ____________________________________________________
(Т.А.Ә. (болған жағдайда))
Комиссия мүшелері:
1. ______________________________________________________
(Т.А.Ә. (болған жағдайда))
2. ______________________________________________________
(Т.А.Ә. (болған жағдайда))
3. ______________________________________________________
(Т.А.Ә. (болған жағдайда))
Тестілеу әкімшісі: ________________________________________
(Т.А.Ә. (болған жағдайда))
Тестілеудің сұрақ-кітапшалары жойылғандығы туралы осы актіні құрды: | |||
Лектің нөмірі | Тестілеуге жіберілген сұрақ-кітапшаларының нақты саны | Қолданылған сұрақ-кітапшаларының саны | Жойылған сұрақ-кітапшаларының саны |
1-лек | |||
2-лек | |||
3-лек | |||
4-лек | |||
5-лек | |||
Барлығы |
Сұрақ-кітапшалары:
___________________________________________________________
(жою тәсілін көрсету – механикалық ұсақтау немесе өртеу)
Комиссия мүшелері:
1. _________________________________________________
(Т.А.Ә. (болған жағдайда), қолы)
2. __________________________________________________
(Т.А.Ә. (болған жағдайда), қолы)
3. ___________________________________________________
(Т.А.Ә. (болған жағдайда), қолы)
Тестілеу әкімшісі: ____________________________________
(Т.А.Ә. (болған жағдайда), қолы)
Күні:_________