"Халықты әлеуметтік қорғау саласында арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 26 наурыздағы № 165 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2022 жылғы 14 қаңтардағы № 9 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 18 қаңтарда № 26517 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2023 жылғы 29 маусымдағы № 263 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 29.06.2023 № 263 (01.07.2023 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Халықты әлеуметтік қорғау саласында арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 26 наурыздағы № 165 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11038 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Халықты әлеуметтік қорғау саласында стационар жағдайында арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету стандартында:

      3-тармақ келесі редакцияда жазылсын:

      "3. Стационарлық үлгідегі ұйымдарда бюджет қаражаты есебінен арнаулы әлеуметтік қызметтерді ұсыну қызметтерді алушының тұрғылықты жері бойынша аудандардың, облыстық және республикалық маңызы бар қалалардың (астананың) жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерінің (бұдан әрі – жұмыспен қамту бөлімдері) жолдамалары бойынша жүзеге асырылады.";

      5-тармақ келесі редакцияда жазылсын:

      "5. Арнаулы әлеуметтік қызметтердің кепілді көлемін ұсыну үшін өмірлік қиын жағдайда жүрген адам (отбасы) тұрғылықты жері бойынша жұмыспен қамту бөліміне мынадай құжаттарды беру жолымен жүгінеді:

      1) осы Стандартқа 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қызметтерді алушының жазбаша өтініші, ал кәмелетке толмаған және әрекетке қабілетсіз адамдар үшін – заңды өкілінің (ата-анасының біреуі, қамқоршының немесе қорғаншының, асырап алушының, баланы қабылдайтын ата-ананың, патронат тәрбиешінің және "Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы" Қазақстан Республикасының Кодексіне (бұдан әрі – Кодекс) сәйкес қамқор болуды, білім беруді, тәрбиелеуді, баланың, он сегіз жастан асқан адамның құқықтары мен мүдделерін қорғауды жүзеге асыратын алмастырушы басқа да адамдардың) (бұдан әрі – заңды өкілі) өтініші немесе медициналық ұйымның қолдаухаты;

      2) сәйкестендіру үшін қызметтерді алушының жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) бар жеке басын куәландыратын құжаты не цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат;

      3) амбулаториялық картадан немесе сырқатнамадан үзінді көшірмесімен қоса осы Стандартқа 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша медициналық картасы.

      Жұмыспен қамту бөлімі өтінішті қабылдау кезінде ЖСН бойынша "электрондық үкімет" шлюзі арқылы мемлекеттік органдардың және (немесе) ұйымдардың ақпараттық жүйелеріне (бұдан әрі – ақпараттық жүйелер) мынадай:

      1) жеке басын куәландыратын құжат туралы;

      2) мүгедектікті белгілеу туралы;

      3) мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасында (бұдан әрі – ОЖБ) әзірленген іс-шаралар туралы;

      4) он сегіз жастан асқан адамдар үшін - соттың адамды әрекетке қабілетсіз деп тану туралы шешімі (бар болса);

      5) зейнеткерлік жастағы адамдар үшін зейнетақы жасы туралы;

      6) Ұлы Отан соғысының қатысушысы мен мүгедегі және оларға теңестірілген адам мәртебесін растайтын мәліметтерді алу үшін сұрау салуды қалыптастырады.

      Ақпараттық жүйелерде мәліметтер болмаған кезде өтінішке мынадай құжаттар қоса беріледі:

      1) он сегіз жастан асқан адамдар үшін - адамды әрекетке қабілетсіз деп тану туралы сот шешімінің көшірмесі (бар болса);

      2) Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектері және оларға теңестірілген адамдар үшін - Ұлы Отан соғысының қатысушысы мен мүгедегі және оларға теңестірілген адам мәртебесін растайтын куәліктің көшірмесі.

      Құжаттардың көшірмелері түпнұсқаларымен бірге ұсынылады, салыстырып тексерілгеннен кейін медициналық картадан басқасы өтініш берушіге қайтарылады.";

      7, 8 және 9-тармақтар келесі редакцияда жазылсын:

      "7. Жергілікті атқарушы орган арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету туралы шешім шығарған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде қызметтер алушының тұрғылықты жері бойынша жұмыспен қамту бөлімі қызметтер алушыға арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетуге құжаттарды ресімдеу туралы және әлеуметтік қызметтер порталында (http://aleumet.egov.kz) (бұдан әрі – портал) авторизациялау және стационарлық үлгідегі ұйымды таңдау қажеттігі туралы хабарлама жібереді.

      Мобильдік азаматтар базасында қызметтерді алушының абоненттік нөмірі туралы мәліметтер болған кезде қызметтерді алушыға СМС-хабарлама беру арқылы "электрондық үкімет" веб-порталында тіркелген ұялы байланыс абоненттік құрылғысының телефон нөміріне "Е-Собес" ААЖ-дан порталда авторизациялау және стационарлық үлгідегі ұйымды таңдау қажеттігі туралы хабарлама қосымша жіберіледі.

      Хабарламаны алғаннан кейін қызметтерді алушы он жұмыс күні ішінде ЭЦҚ арқылы порталда авторизацияланады және стационарлық үлгідегі ұйымды таңдайды.

      Қызмет алушыда интернет-ресурсқа қолжетімділік болмаған жағдайда, қызметтер алушы жұмыспен қамту бөлімінің өзіне-өзі қызметтер көрсету секторына жүгінеді.

      Бос орын болған кезде қызметтерді алушы он жұмыс күні ішінде стационарлық үлгідегі ұйымға келеді. Қызметтер алушының белгіленген мерзімде стационарлық үлгідегі ұйымға келуге физикалық қабілеті (ауруы, емдеуге жатқызылуы) болмаған жағдайда, қызметтер алушы стационарлық үлгідегі ұйымды хабардар етеді және оған келу мерзімін қосымша күнтізбелік отыз күнге дейін бір рет ауыстыру мүмкіндігі беріледі.

      Көрсетілетін қызметті алушының сырқаттануына, ауруханаға жатқызылуына байланысты белгіленген мерзімде стационарлық үлгідегі ұйымға келуге физикалық қабілетсіздігі туралы хабарлама көрсетілетін қызметті алушының, заңды өкілінің (кәмелетке толмағандар мен әрекетке қабілетсіз адамдар үшін) ЭЦҚ қойылған электрондық құжат нысанында портал арқылы стационарлық үлгідегі ұйымға жіберіледі.

      Қызметтер алушы стационарлық үлгідегі ұйымға белгіленген мерзімде келмеген жағдайда кезек келесі қызметтер алушыға өтеді.

      Таңдалған стационарлық үлгідегі ұйымда бос орын болмаған жағдайда, қызметті алушы ЭЦҚ арқылы порталда авторизациялау жолымен өз бетінше кезекке тұрады.

      Стационарлық үлгідегі ұйымда орын босаған кезде кезекте бірінші тұрған қызмет алушыға стационарлық үлгідегі ұйымға он жұмыс күні ішінде келу қажеттігі туралы смс-хабарлама жіберіледі.

      ОЖБ мерзімі өткен порталда кезекте тұрған қызмет алушылар қайта куәландырудан өтеді және алдыңғы кезекті сақтай отырып (стационарлық үлгідегі ұйымда арнаулы әлеуметтік қызмет көрсетуге ОЖБ болған кезде) порталда тіркеледі.

      Он сегіз жасқа толған және стационарлық үлгідегі ұйымдарда тұратын жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар қарттарға, мүгедектерге және (немесе) он сегіз жастан асқан адамдарға арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсететін стационарлық үлгідегі ұйымға кезектен тыс қабылданады.

      Егер кезекке қойылған күннен бастап бір айдан астам уақыт өтсе, онда қызметтерді алушыны стационарлық үлгідегі ұйымға ресімдеу кезінде қызметтерді алушы осы Стандартқа 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қайтадан медициналық тексеруден өтуі қажет. Қызметтерді алушыда медициналық қарсы көрсетілімдер болған жағдайда, жұмыспен қамту бөлімінің арнаулы әлеуметтік қызметтер ұсыну туралы шешімі қызметтерді алушы онда медициналық қарсы көрсетілімнің жоқ екені туралы куәландыратын осы Стандартқа 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша медициналық картаны ұсынғанға дейін тоқтатыла тұрады.

      8. Қызметтер алушы стационарлық үлгідегі ұйымды таңдаған күннен бастап бір жұмыс күні ішінде жұмыспен қамту бөлімі бюджет қаражаты есебінен арнаулы әлеуметтік қызметтерді ұсынатын стационарлық үлгідегі ұйымға мынадай құжаттарды жолдайды:

      1) жергілікті атқарушы органның арнаулы әлеуметтік қызметтерді ұсыну туралы шешімі;

      2) амбулаториялық картадан немесе сырқатнамадан үзінді көшірмесімен қоса осы Стандартқа 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша медициналық картасы;

      3) ақпараттық жүйелерде мәліметтер болмаған жағдайда, осы Стандарттың 5-тармағының 3 абзацында көрсетілген құжаттар.

      9. Стационарлық жағдайда арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетуге мұқтаж балаларды және (немесе) ТҚА бұзылған балаларды және (немесе) он сегіз жастан асқан адамдарды стационарлық үлгідегі ұйымның әкімшілігіне тапсырған кезде заңды өкілі мынадай құжаттардың түпнұсқаларын ұсынады:

      он сегіз жастан асқан адамдар үшін – ЖСН-і бар жеке басын куәландыратын құжат, соттың адамды әрекетке қабілетсіз деп тану туралы шешімі (бар болса);

      балалар үшін – ЖСН-і бар туу туралы куәлік және "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрі міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген) бекітілген Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарына сәйкес нысан бойынша профилактикалық егу картасы.";

      13-тармақ келесі редакцияда жазылсын:

      "13. Стационарлық үлгідегі ұйымнан қызмет алушыларды шығару:

      1) қызметтерді алушылардың жазбаша өтініші, ал кәмелетке толмаған және әрекетке қабілетсіз адамдар үшін – заңды өкілінің жазбаша өтініші;

      2) мүгедектік алынған немесе үшінші топ мүгедектігі (он сегіз жастан асқан адамдарға және мүгедектерге) белгіленген, медициналық ұйым мүгедектің денсаулық жағдайын бөгде адамның көмегінсіз еңбек қызметін жүзеге асыруға мүмкіндік беретіндей жақсарған деп таныған жағдайда және қызметтерді алушылардың тұрғын үй аумағы және өмір сүруге қаражаты болғанда;

      3) жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды қоспағанда, балалар мен ТҚА бұзылған балалар кәмелетке толғанда;

      4) ақылы арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету туралы келісімшарт бұзылған жағдайда;

      5) қызметтерді алушы қайтыс болған жағдайда жүзеге асырылады.";

      16-тармақ келесі редакцияда жазылсын:

      "16. Бюджет қаражаты есебінен ұсталатын қызметтерді алушыларды бір өңірде орналасқан стационарлық үлгідегі ұйымнан елдің өзге өңірінде орналасқан стационарлық үлгідегі ұйымға ауыстыру тиісті өңірлердің облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының халықты әлеуметтік қорғау саласындағы уәкілетті органдарының (бұдан әрі – уәкілетті органдар) келісім бойынша жүзеге асырылады.";

      19-тармақ келесі редакцияда жазылсын:

      "19. Бала он алты жасқа толған кезде стационарлық үлгідегі ұйым әкімшілігі оның жеке куәлігін ресімдеуді қамтамасыз етеді.

      Он сегіз жасқа толған, оның ішінде ТҚА бұзылған балалар медициналық ұйымның және медициналық-әлеуметтік сараптама комиссиясының қорытындыларына сәйкес қарттарға, мүгедектерге және (немесе) он сегіз жастан асқан адамдарға арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсететін стационарлық үлгідегі ұйымдарға қабылданады не үйіне шығарылады (жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды қоспағанда).";

      1-қосымша осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Халықты әлеуметтік қорғау саласында жартылай стационар жағдайында арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету стандартында:

      3-тармақ келесі редакцияда жазылсын:

      "3. Жартылай стационарлық үлгідегі ұйымдарда бюджет қаражаты есебінен арнаулы әлеуметтік қызметтерді ұсыну аудандардың, облыстық және республикалық маңызы бар қалалардың (астананың) жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерінің (бұдан әрі – жұмыспен қамту бөлімдері) жолдамалары бойынша қызметтерді алушының тұрғылықты жері бойынша жүзеге асырылады.";

      5-тармақ келесі редакцияда жазылсын:

      "5. Арнаулы әлеуметтік қызметтердің кепілді көлемін ұсыну үшін өмірлік қиын жағдайда жүрген адам (отбасы) тұрғылықты жері бойынша жұмыспен қамту бөліміне мынадай құжаттарды беру жолымен жүгінеді:

      1) осы Стандартқа 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қызметтерді алушының жазбаша өтініші, ал кәмелетке толмаған және әрекетке қабілетсіз адамдар үшін – заңды өкілінің (ата-анасының біреуінің, қамқоршының немесе қорғаншының, асырап алушы, баланы қабылдайтын ата-ана, патронат тәрбиеші және "Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы" Қазақстан Республикасының Кодексіне (бұдан әрі – Кодекс) сәйкес қамқор болуды, білім беруді, тәрбиелеуді, баланың, он сегіз жастан асқан адамның құқықтары мен мүдделерін қорғауды жүзеге асыратын алмастырушы басқа да адамдардың) (бұдан әрі – заңды өкілі) өтініші немесе медициналық ұйымның қолдаухаты;

      2) сәйкестендіру үшін қызметтерді алушының жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) бар жеке басын куәландыратын құжаты не цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат;

      3) осы Стандартқа 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша медициналық картасы;

      Жұмыспен қамту бөлімі өтінішті қабылдау кезінде ЖСН бойынша "электрондық үкімет" шлюзі арқылы мемлекеттік органдардың және (немесе) ұйымдардың ақпараттық жүйелеріне (бұдан әрі – ақпараттық жүйелер) мынадай:

      1) жеке басын куәландыратын құжат туралы;

      2) мүгедектікті белгілеу туралы;

      3) мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасында (бұдан әрі – ОЖБ) әзірленген іс-шаралар туралы;

      4) он сегіз жастан асқан адамдар үшін - соттың адамды әрекетке қабілетсіз деп тану туралы шешімі (бар болса);

      5) зейнеткерлік жастағы адамдар үшін – "Қазақстан Республикасында зейнетақымен қамсыздандыру туралы" 2013 жылғы 21 маусымдағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес жасына байланысты зейнетақы төлемдерін тағайындау туралы;

      6) Ұлы Отан соғысының қатысушысы мен мүгедегі және оларға теңестірілген адам мәртебесін растайтын мәліметтерді алу үшін сұрау салуды қалыптастырады.

      Ақпараттық жүйелерде мәліметтер болмаған кезде өтінішке мынадай құжаттар қоса беріледі:

      1) он сегіз жастан асқан адамдар үшін - адамды әрекетке қабілетсіз деп тану туралы сот шешімінің көшірмесі (бар болса);

      2) Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектері және оларға теңестірілген адамдар үшін - Ұлы Отан соғысының қатысушысы мен мүгедегі және оларға теңестірілген адам мәртебесін растайтын куәліктің көшірмесі.

      Құжаттардың көшірмелері түпнұсқаларымен бірге ұсынылады, салыстырып тексерілгеннен кейін медициналық картадан басқасы өтініш берушіге қайтарылады.";

      7 және 8-тармақтары келесі редакцияда жазылсын:

      "7. Жергілікті атқарушы орган арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету туралы шешім шығарған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде қызметтер алушының тұрғылықты жері бойынша жұмыспен қамту бөлімі қызметтер алушыға арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетуге құжаттарды ресімдеу туралы және әлеуметтік қызметтер порталында (http://aleumet.egov.kz) (бұдан әрі – портал) авторизациялау және полустационарлық үлгідегі ұйымды таңдау қажеттігі туралы хабарлама жібереді.

      Мобильдік азаматтар базасында қызметтерді алушының абоненттік нөмірі туралы мәліметтер болған кезде қызметтерді алушыға СМС-хабарлама беру арқылы "электрондық үкімет" веб-порталында тіркелген ұялы байланыс абоненттік құрылғысының телефон нөміріне "Е-Собес" ААЖ-дан порталда авторизациялау және стационарлық үлгідегі ұйымды таңдау қажеттігі туралы хабарлама қосымша жіберіледі.

      Арнаулы әлеуметтік қызметтерді тағайындау туралы хабарламаны алғаннан кейін қызметтерді алушы бес жұмыс күні ішінде ЭЦҚ арқылы порталында авторизацияланады және жартылай стационарлық үлгідегі ұйымды таңдайды.

      Қызметтер алушыда интернет-ресурсқа қолжетімділік болмаған жағдайда, қызметтер алушы жұмыспен қамту бөлімінің өзіне-өзі қызметтер көрсету секторына жүгінеді.

      Бос орын болған кезде Қызметтерді алушы үш жұмыс күні ішінде жартылай стационарлық үлгідегі ұйымға келеді. Қызмет алушының белгіленген мерзімде жартылай стационарлық үлгідегі ұйымға келуге физикалық қабілеті (ауруы, емдеуге жатқызылуы) болмаған жағдайда, қызмет алушы жартылай стационарлық үлгідегі ұйымды хабардар етеді және оған келу мерзімін қосымша күнтізбелік он төрт күнге дейін бір рет ауыстыру мүмкіндігі беріледі. Бұл ретте жартылай стационарлық үлгідегі ұйым ол болмаған уақытта кезекте тұрған келесі қызмет алушыны қабылдайды.

      Қызмет алушы жартылай стационарлық үлгідегі ұйымға белгіленген мерзімде келмеген жағдайда кезек келесі қызметтер алушыға өтеді.

      Таңдалған жартылай стационарлық үлгідегі ұйымда бос орын болмаған жағдайда, қызметті алушы ЭЦҚ арқылы порталда авторландыру жолымен өз бетінше кезекке тұрады.

      ОЖБ мерзімі өткен порталда кезекте тұрған қызмет алушылар қайта куәландырудан өтеді және алдыңғы кезекті сақтай отырып (жартылай стационарлық үлгідегі ұйымда арнаулы әлеуметтік қызмет көрсетуге ОЖБ болған кезде) порталда тіркеледі.

      8. Қызмет алушы жартылай стационарлық үлгідегі ұйымды таңдаған күннен бастап бір жұмыс күні ішінде жұмыспен қамту бөлімі бюджет қаражаты есебінен арнаулы әлеуметтік қызметтерді ұсынатын жартылай стационарлық үлгідегі ұйымға мынадай құжаттарды жолдайды:

      1) жұмыспен қамту бөлімінің арнаулы әлеуметтік қызметтерді ұсыну туралы шешімі;

      2) амбулаториялық картадан немесе сырқатнамадан үзінді көшірмесімен қоса осы Стандартқа 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша медициналық картасы;

      3) ақпараттық жүйелерде мәліметтер болмаған жағдайда – осы Стандарттың 5-тармағының 3 абзацында көрсетілген құжаттар.";

      11-тармақ келесі редакцияда жазылсын:

      "11. Бюджет қаражаты есебінен ұсталатын қызметтерді алушыларды бір жартылай стационарлық үлгідегі ұйымнан бір елді мекен шегіндегі басқасына ауыстыру облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының халықты әлеуметтік қорғау саласындағы уәкілетті органның (бұдан әрі – уәкілетті органдар) келісімі бойынша қызметтерді алушының жазбаша өтініші, ал кәмелетке толмаған және әрекетке қабілетсіз адамдар үшін заңды өкілінің жазбаша өтініші бойынша жүзеге асырылады. Уәкілетті орган қызметтерді алушыны ауыстыру жүзеге асырылатын ұйымда бос орындар болған жағдайда, тұрғылықты жері бойынша жұмыспен қамту бөлімі сұрау салу келіп түскен сәттен бастап үш жұмыс күні ішінде ауыстыруға келісім береді.";

      1-қосымша осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Халықты әлеуметтік қорғау саласында үйде қызмет көрсету жағдайында арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету стандартында:

      5-тармақ келесі редакцияда жазылсын:

      "5. Арнаулы әлеуметтік қызметтердің кепілді көлемін ұсыну үшін өмірлік қиын жағдайда жүрген адам (отбасы) тұрғылықты жері бойынша уәкілетті органға мынадай құжаттарды беру жолымен жүгінеді:

      1) осы Стандартқа 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қызметтерді алушының жазбаша өтініші, ал кәмелетке толмаған және әрекетке қабілетсіз адамдар үшін – заңды өкілінің (ата-анасының біреуі, қамқоршының немесе қорғаншының, асырап алушының, баланы қабылдайтын ата-ананың, патронат тәрбиешінің және "Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы" Қазақстан Республикасының Кодексіне (бұдан әрі – Кодекс) сәйкес қамқор болуды, білім беруді, тәрбиелеуді, баланың, он сегіз жастан асқан адамның құқықтары мен мүдделерін қорғауды жүзеге асыратын оларды алмастырушы басқа да адамдардың) (бұдан әрі – заңды өкілі) өтініші немесе медициналық ұйымның қолдаухаты;

      2) сәйкестендіру үшін қызметтерді алушының жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) бар жеке басын куәландыратын құжаты не цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат;

      3) осы Стандартқа 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша медициналық картасы;

      4) балалар үшін – психологиялық-медициналық-педагогикалық консультация қорытындысының көшірмесі.

      Уәкілетті орган өтінішті қабылдау кезінде ЖСН бойынша "электрондық үкімет" шлюзі арқылы мемлекеттік органдардың және (немесе) ұйымдардың ақпараттық жүйелеріне (бұдан әрі – ақпараттық жүйелер) мынадай:

      1) жеке басын куәландыратын құжат туралы;

      2) тұрақты тұратын жері бойынша тіркелгені туралы;

      3) мүгедектікті белгілеу туралы;

      4) мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасында (бұдан әрі – ОЖБ) әзірленген іс-шаралар туралы;

      5) зейнеткерлік жастағы адамдар үшін зейнетақы жасы туралы;

      6) Ұлы Отан соғысының қатысушысы мен мүгедегі және оларға теңестірілген адам мәртебесін растайтын мәліметтерді алу үшін сұрау салуды қалыптастырады.

      Ақпараттық жүйелерде мәліметтер болмаған жағдайда Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектері және оларға теңестірілген адамдар үшін – Ұлы Отан соғысының қатысушысы мен мүгедегі және оларға теңестірілген адам мәртебесін растайтын куәліктің көшірмесі өтінішке қоса беріледі.

      Құжаттың көшірмесі түпнұсқасымен бірге ұсынылады, медициналық картадан басқа, салыстырып тексерілгеннен кейін өтініш берушіге қайтарылады.";

      7-тармақ алып тасталсын;

      8 және 9-тармақтар келесі редакцияда жазылсын:

      "8. Өтінішті және осы Стандарттың 5-тармағында көзделген құжаттарды қабылдағаннан кейін уәкілетті органның маманы бес жұмыс күні ішінде мүгедектің және қарт адамның тұратын жеріне барады және осы Стандартқа 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша тұрғын үй және материалдық-тұрмыстық жағдайларды зерттеп-тексеру актісін жасайды.

      Тұрғын үй және материалдық-тұрмыстық жағдайларды зерттеп-тексеру актісі тексеру жүргізілгеннен кейін үш жұмыс күні ішінде жасалады.

      Тұрғын үй және материалдық-тұрмыстық жағдайларын тексеру актісін алған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету туралы шешім қабылданады.

      Жергілікті атқарушы орган арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету туралы шешім шығарған күннен бастап бір жұмыс күні ішінде қызметтер алушының тұрғылықты жері бойынша уәкілетті орган қызметтер алушыға арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетуге құжаттарды ресімдеу туралы және әлеуметтік қызметтер порталында (http://aleumet.egov.kz) (бұдан әрі – портал) авторизациялау және үйде қызмет көрсету ұйымын таңдау қажеттігі туралы хабарлама жібереді.

      Мобильдік азаматтар базасында қызметтерді алушының абоненттік нөмірі туралы мәліметтер болған кезде қызметтерді алушыға СМС-хабарлама беру арқылы "электрондық үкімет" веб-порталында тіркелген ұялы байланыс абоненттік құрылғысының телефон нөміріне "Е-Собес" ААЖ-дан порталда стационарлық үлгідегі ұйымды авторизациялау және таңдау қажеттігі туралы хабарлама қосымша жіберіледі.

      Хабарламаны алғаннан кейін қызметтерді алушы бес жұмыс күні ішінде порталда ЭЦҚ арқылы авторизацияланады және үйде қызмет көрсетуді ұйымдастыруды таңдайды.

      Қызмет алушыда интернет-ресурсқа қолжетімділік болмаған жағдайда, қызмет алушы жұмыспен қамту бөлімінің өзіне-өзі қызмет көрсету секторына жүгінеді.

      Таңдалған стационарлық үлгідегі ұйымда бос орын болмаған жағдайда, қызметті алушы ЭЦҚ арқылы порталда авторландыру жолымен өз бетінше кезекке тұрады.

      ОЖБ мерзімі өтіп кеткен порталда кезекте тұрған қызмет алушылар қайта куәландырудан өтеді және алдыңғы кезекті сақтай отырып (үйде қызмет көрсету ұйымында арнаулы әлеуметтік қызмет көрсетуге ОЖБ болған кезде) порталда тіркеледі.

      9. Қызмет алушы үйде қызмет көрсету үлгідегі ұйымды таңдаған күннен бастап бір жұмыс күні ішінде жұмыспен қамту бөлімі бюджет қаражаты есебінен арнаулы әлеуметтік қызметтерді ұсынатын үйде қызмет көрсету үлгідегі ұйымға мынадай құжаттарды жолдайды:

      1) уәкілетті органның арнаулы әлеуметтік қызметтерді ұсыну туралы шешімі;

      2) осы Стандартқа 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша медициналық картасы;

      3) балалар үшін – психологиялық-медициналық-педагогикалық консультация қорытындысының көшірмесі;

      4) ақпараттық жүйелерде мәліметтер болмаған жағдайда, осы Стандарттың 5-тармағының 3-абзацында көрсетілген құжаттар.

      Жоғарыда көрсетілген құжаттарды бюджет қаражаты есебінен арнаулы әлеуметтік қызметтерді ұсынатын үйде қызметтер көрсету ұйымына жіберу туралы талап тұрғылықты жері бойынша уәкілетті орган үйде қызметтер көрсету жағдайларында арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсеткен жағдайларда қолданылмайды.";

      1-қосымша осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Халықты әлеуметтік қорғау саласында уақытша болу жағдайында арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету стандартында:

      3-тармақ келесі редакцияда жазылсын:

      "3. Уақытша болу ұйымдарында бюджет қаражаты есебінен арнаулы әлеуметтік қызметтер ұсыну қызметтерді алушылардың өтініші бойынша немесе аудандардың, облыстық және республикалық маңызы бар қалалардың (астананың) жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерінің (бұдан әрі – уәкілетті органдар), денсаулық сақтау, ішкі істер саласындағы уәкілетті органдардың жазбаша жолдамасы негізінде қызметтерді алушының нақты тұрған жері бойынша жүзеге асырады. Өтініш осы Стандартқа 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ресімделеді.

      Уақытша болу ұйымының маманы әлеуметтік қызметтер порталына осы Стандартқа 1-қосымшаға сәйкес қызмет алушының уақытша болу ұйымындағы өтінішінен деректерді енгізеді.".

      2. Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Әлеуметтік қызметтер саясатын дамыту департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтер ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау вице-министрі Р.К. Сәкеевке жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрі
С. Шапкенов
      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрлігі
      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрлігі

  Қазақстан Республикасының
Еңбек және халықты
әлеуметтік қорғау министрі
2022 жылғы 14 қаңтардағы
№ 9 Бұйрыққа
1-қосымша
Халықты әлеуметтік қорғау
саласында стационарлық
жағдайда арнаулы әлеуметтік
қызметтер көрсету стандартына
1-қосымша
Нысан

Облыстық және республикалық маңызы бар ауданның, қаланың (астананың) жұмыспен қамту әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің басшысы

_______________________________________________________________

(облыстық және республикалық маңызы бар ауданның, қаланың (астананың)

жұмыспен қамту әлеуметтік бағдарламалар бөлімі басшысының Т.А.Ә. (бар болса)

      Жеке басты куәландыратын құжаттың № ___ "___" ______20 __ жылы берілді

      Тіркелген жері_________________________________________________

      Тұратын жері___________________________________________________

      Туған жері_____________________________________________________

      Туған күні "___" _________ ____ жыл

      Жәрдемақының түрі мен мөлшері__________________________________

      Мүгедектік санаты______________________________________________

      Туыстары (заңды өкілдері)_________________________________________

      ________________________________________________________________

      (туыстық қатынасы, жасы, әлеуметтік мәртебесі, тұратын мекенжайы, байланыс телефоны)

      ӨТІНІШ

      _______________________________________________________________

      (қызметтерді алушының Т.А.Ә. (бар болса)

      стационарлық үлгідегі ұйымда тәулік бойы тұрақты/уақытша (қажетінің асты сызылсын)

      тұру жағдайында арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетуді сұраймын, өйткені стационар

      жағдайында арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетуге мұқтажбын (мұқтаж).

      Мынадай құжаттарды қоса беріп отырмын:

      1) _______________________ 2) _________________________

      3) _______________________ 4) _________________________

      5) _______________________ 6) _________________________

      7) _______________________ 8) _________________________

      9) _______________________ 10) ________________________

      Стационарлық үлгідегі ұйымдарда арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетуге құжаттар

      ресімдеуге қажетті менің дербес деректерімді жинауға және өңдеуге келісім беремін.

      Стационарлық үлгідегі ұйымға қабылдау, онда ұстау, одан ауыстыру, шығару шарттарымен

      таныстым.

      20 ___ жылғы "___" ____________________________________________

      (Өтініш иесінің Т.А.Ә. (бар болса) және қолы)

      Құжаттарды қабылдаған__________________________________________

      (Т.А.Ә. (бар болса), лауазымы, қолы)

      20 __ жылғы "___" _________

  Қазақстан Республикасының
Еңбек және халықты
әлеуметтік қорғау министрі
2022 жылғы 14 қаңтардағы
№ 9 Бұйрыққа 2-қосымша
Халықты әлеуметтік қорғау
саласында жартылай
стационарлық жағдайда арнаулы
әлеуметтік қызметтер
көрсету стандартына
1-қосымша
Нысан

Ауданның, облыстық және республикалық маңызы бар қаланың (астананың) жұмыспен қамту әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің басшысы

_______________________________________________________________

(ауданның, облыстық және республикалық маңызы бар қаланың (астананың) жұмыспен

қамту әлеуметтік бағдарламалар бөлімі басшысының Т.А.Ә. (бар болса)

ӨТІНІШ

      _____ жылы "___" __________ туған, _________________________________

      мекенжайы бойынша тұратын

      ____________________________________________________________________

      (Т.А.Ә. (бар болса) жартылай стационарлық үлгідегі ұйымға күндіз болу жағдайында

      арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетуді сұраймын, өйткені жартылай стационарлық

      жағдайда арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетуге мұқтажбын (мұқтаж).

      Мынадай құжаттарды қоса беріп отырмын:

      1) _______________________ 2) _______________________

      3) _______________________ 4) _______________________

      5) _______________________ 6) _______________________

      7) _______________________ 8) _______________________

      9) _______________________ 10) ______________________

      Жартылай стационарлық үлгідегі ұйымда арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетуге құжаттар

      ресімдеуге қажетті менің дербес деректерімді жинауға және өңдеуге келісім беремін.

      Жартылай стационарлық үлгідегі ұйымға қабылдау, онда болу, одан шығарып тастау және

      шығару таныстым.

      20 ___ жылғы "___" ______________ ___________________________________

      (өтініш иесінің Т.А.Ә. (бар болса) және қолы)

      Құжаттарды қабылдаған ________________ 20 __ жылғы "___" ___________

      ________________________________________________________________________

      (Т.А.Ә. (бар болса), лауазымы, қолы)

  Қазақстан Республикасының
Еңбек және халықты
әлеуметтік қорғау министрі
2022 жылғы 14 қаңтардағы
№ 9 Бұйрыққа 3-қосымша
Халықты әлеуметтік қорғау
саласында үйде қызметтер
көрсету жағдайында арнаулы
әлеуметтік қызметтер
көрсету стандартына
1-қосымша
Нысан

Аудандардың, облыстық және республикалық маңызы бар қалалардың (астананың) жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерінің басшысы немесе аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер әкіміне

__________________________________________________________________________

(аудандардың, облыстық және республикалық маңызы бар қалалардың (астананың)

жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі басшысының немесе аудандық

маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер әкімінің Т.А.Ә. (бар болса) аты

ӨТІНІШ

      ____________________________________________________________________

      (қызметтерді алушының Т.А.Ә. (бар болса) көрсету керек)

      үйде арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету үшін есепке алуыңызды сұраймын.

      Туған күні ______ жылы "____" __________________

      Тұратын жері _________________________________________________

      Телефон нөмірі (үйдің, ұялы)____________________________________

      Мүгедектік санаты (бар болса)__________________________________

      Бірге тұратын отбасы мүшелері (Т.А.Ә. (бар болса), туыстығын көрсету керек)

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      Үйде күтім жасау жағдайларында арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетуге құжаттарды

      рәсімдеуге қажетті менің дербес деректерімді жинауға және өңдеуге келісім беремін.

      Үйде арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету тәртібімен және шарттарымен таныстым.

      Мынадай құжаттарды қоса беріп отырмын:

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      Т.А.Ә. (бар болса) және қолы ____________________

      күні 20__ жылғы "___" __________________________

      _____________________________________ өтінішті қабылдады.

      (Т.А.Ә. (бар болса) және лауазымын көрсету)

      Қолы _____________ Күні 20__ жылғы "___" ______________________

О внесении изменений в приказ Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 26 марта 2015 года № 165 "Об утверждении стандартов оказания специальных социальных услуг в области социальной защиты населения"

Приказ Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 14 января 2022 года № 9. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 18 января 2022 года № 26517. Утратил силу приказом Заместителя Премьер-Министра - Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 29 июня 2023 года № 263.

      Сноска. Утратил силу приказом Заместителя Премьер-Министра - Министра труда и социальной защиты населения РК от 29.06.2023 № 263 (вводится в действие с 01.07.2023).

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 26 марта 2015 года № 165 "Об утверждении стандартов оказания специальных социальных услуг в области социальной защиты населения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11038) следующие изменения:

      в Стандарте оказания специальных социальных услуг в области социальной защиты населения в условиях стационара, утвержденном указанным приказом:

      пункт 3 изложить в следующей редакции:

      "3. Предоставление специальных социальных услуг за счет бюджетных средств в организациях стационарного типа осуществляется по направлению отделов занятости и социальных программ районов, городов областного и республиканского значения (столицы) (далее – отделы занятости) по месту жительства получателя услуг.";

      пункт 5 изложить в следующей редакции:

      "5. Лицо (семья), находящееся в трудной жизненной ситуации, обращается в отдел занятости за предоставлением гарантированного объема специальных социальных услуг по месту проживания путем подачи:

      1) заявления получателя услуг, а для несовершеннолетних и недееспособных лиц – письменного заявления законного представителя (один из родителей, усыновитель (удочеритель), опекун или попечитель, приемный родитель, патронатный воспитатель и другие заменяющие их лица, осуществляющие в соответствии с Кодексом Республики Казахстан "О браке (супружестве) и семье" (далее – Кодекс), заботу, образование, воспитание, защиту прав и интересов ребенка, лица старше восемнадцати лет) (далее – законный представитель) по форме, согласно приложению 1 к настоящему Стандарту или ходатайство медицинской организации;

      2) документа, удостоверяющего личность либо электронный документ из сервиса цифровых документов получателя услуг с наличием индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН) для идентификации;

      3) медицинской карты по форме, согласно приложению 2 к настоящему Стандарту с выпиской из амбулаторной карты или истории болезни.

      Отдел занятости при приеме заявления формирует запросы по ИИН в информационные системы государственных органов и (или) организаций через шлюз "электронного правительства" (далее – информационные системы) для получения следующих сведений:

      1) о документе, удостоверяющем личность;

      2) об установлении инвалидности;

      3) о разработанных мероприятиях в индивидуальной программе реабилитации инвалида (далее – ИПР);

      4) для лиц старше восемнадцати лет – о решении суда при признании лица недееспособным (при наличии);

      5) о пенсионном возрасте для лиц пенсионного возраста;

      6) о наличии статуса участника и инвалида Великой Отечественной войны и лица, приравненного к ним.

      При отсутствии сведений из информационных систем к заявлению прилагаются следующие документы:

      1) для лиц старше восемнадцати лет – копия решения суда о признании лица недееспособным (при наличии);

      2) для участников и инвалидов Великой Отечественной войны и лиц, приравненных к ним – копия удостоверения, подтверждающего статус участника и инвалида Великой Отечественной войны и лица, приравненного к ним.

      Копии документов предоставляются вместе с оригиналами, которые после сверки возвращаются заявителю, кроме медицинской карты.";

      пункты 7, 8 и 9 изложить в следующей редакции:

      "7. В течение двух рабочих дней со дня вынесения местным исполнительным органом решения о предоставлении специальных социальных услуг, отдел занятости по месту жительства получателя услуг направляет получателю услуг уведомление об оформлении документов на оказание специальных социальных услуг и о необходимости авторизации и выбора организации стационарного типа на портале социальных услуг (http://aleumet.egov.kz) (далее – портал).

      При наличии сведений об абонентском номере получателя услуг в базе мобильных граждан, получателю услуг дополнительно направляется уведомление о необходимости авторизации и выбора организации стационарного типа на портале с AИС "Е-Собес" на зарегистрированный на веб-портале "электронного правительства" телефонный номер абонентского устройства сотовой связи посредством передачи СМС-уведомления.

      После получения уведомления получатель услуг в течение десяти рабочих дней авторизуется на портале посредством ЭЦП и выбирает организацию стационарного типа.

      В случае отсутствия у получателя услуг доступа к интернет-ресурсу, получатель услуг обращается в сектор самообслуживания отдела занятости.

      При наличии свободного места получатель услуг в течение десяти рабочих дней прибывает в организацию стационарного типа. В случае физической неспособности (болезнь, госпитализация) получателя услуг явиться в организацию стационарного типа в установленный срок, получатель услуг уведомляет организацию стационарного типа и ему предоставляется возможность перенести один раз срок действия прибытия дополнительно до тридцати календарных дней.

      Уведомление о физической неспособности получателя услуг явиться в организацию стационарного типа в установленный срок в связи с болезнью, госпитализацией направляется в организацию стационарного типа через портал в форме электронного документа, подписанного ЭЦП получателя услуг, законного представителя (для несовершеннолетних и недееспособных лиц).

      В случае неприбытия получателя услуг в организацию стационарного типа в установленные сроки очередь переходит к следующему получателю услуг.

      В случае отсутствия свободных мест в выбранной организации стационарного типа, получатель услуг самостоятельно становится в очередь путем авторизации на портале посредством ЭЦП.

      При освобождении места в организации стационарного типа получателю услуг, состоящему первым на очереди, направляется смс-уведомление о необходимости в течение десяти рабочих дней прибытия в организацию стационарного типа.

      Получатели услуг, стоящие в очереди на портале с истекшим сроком ИПР, проходят переосвидетельствование и регистрируются на портале с сохранением предыдущей очереди (при наличии ИПР на предоставление специальных социальных услуг в организации стационарного типа).

      Дети-сироты и дети, оставшиеся без попечения родителей, достигшие восемнадцатилетнего возраста и проживающие в организации стационарного типа, принимаются в организацию стационарного типа, предоставляющую специальные социальные услуги престарелым, инвалидам и (или) лицам старше восемнадцати лет вне очереди.

      Если со дня постановки на очередь прошло более месяца, то при оформлении получателя услуг в организацию стационарного типа получателю услуг необходимо пройти повторно медицинский осмотр по форме согласно приложению 2 к настоящему Стандарту. В случае наличия у получателя услуг медицинских противопоказаний, решение местного исполнительного органа о предоставлении специальных социальных услуг приостанавливается до предоставления получателем услуг медицинской карты по форме, согласно приложению 2 к настоящему Стандарту, свидетельствующей об отсутствии у него медицинских противопоказаний.

      8. В течение одного рабочего дня со дня прибытия получателя услуг в организацию стационарного типа отдел занятости направляет в организацию стационарного типа, предоставляющую специальные социальные услуги за счет бюджетных средств, следующие документы:

      1) решение местного исполнительного органа о предоставлении специальных социальных услуг;

      2) медицинскую карту по форме, согласно приложению 2 к настоящему Стандарту с выпиской из амбулаторной карты или истории болезни;

      3) в случае отсутствия сведений из информационных систем – документы, указанные в абзаце 3 пункта 5 настоящего Стандарта.

      9. При передаче в администрацию организации стационарного типа детей и (или) детей с нарушениями ОДА и (или) лиц старше восемнадцати лет, нуждающихся в оказании специальных социальных услуг в условиях стационара, законный представитель предоставляет оригиналы следующих документов:

      для лиц старше восемнадцати лет – документ, удостоверяющий личность с наличием ИИН, решение суда о признании лица недееспособным (при наличии);

      для детей – свидетельство о рождении с наличием ИИН и карту профилактических прививок по форме, согласно Формам учетной документации в области здравоохранения, утвержденным приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 30 октября 2020 года № ҚР ДСМ-175/2020 "Об утверждении форм учетной документации в области здравоохранения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 21579).";

      пункт 13 изложить в следующей редакции:

      "13. Выписка получателей услуг из организации стационарного типа осуществляется:

      1) по письменному заявлению получателей услуг, а для несовершеннолетних и недееспособных – по письменному заявлению законного представителя;

      2) в случае снятия инвалидности или установления третьей группы инвалидности (лицам старше восемнадцати лет и инвалидам), признания медицинской организацией улучшения состояния здоровья инвалида, позволяющее ему осуществлять трудовую деятельность без посторонней помощи и при наличии у получателей услуг жилой площади и средств к существованию;

      3) по достижении совершеннолетия детей и детей с нарушениями ОДА, за исключением детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей;

      4) в случае расторжения договора о предоставлении платных специальных социальных услуг;

      5) в случае смерти получателя услуг.";

      пункт 16 изложить в следующей редакции:

      "16. Перевод получателей услуг, содержащихся за счет бюджетных средств, из организации стационарного типа, расположенной в одном регионе, в организацию стационарного типа, расположенную в другом регионе, осуществляется по согласованию с областными, городов Нур-Султан, Алматы и Шымкент уполномоченными органами в области социальной защиты населения (далее – уполномоченные органы) соответствующих регионов.";

      пункт 19 изложить в следующей редакции:

      "19. При достижении ребенком шестнадцати лет администрация организации стационарного типа обеспечивает оформление удостоверения личности.

      Дети, в том числе с нарушениями ОДА, достигшие восемнадцатилетнего возраста, в соответствии с заключениями медицинской организации и медико-социальной экспертной комиссии принимаются в организации стационарного типа, предоставляющие специальные социальные услуги престарелым, инвалидам и (или) лицам старше восемнадцати лет, либо выписываются домой (за исключением детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей).";

      приложение 1 изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      в Стандарте оказания специальных социальных услуг в области социальной защиты населения в условиях полустационара, утвержденном указанным приказом:

      пункт 3 изложить в следующей редакции:

      "3. Предоставление специальных социальных услуг за счет бюджетных средств в организациях полустационарного типа осуществляется по направлению отделов занятости и социальных программ районов, городов областного и республиканского значения (столицы) (далее – отделы занятости) по месту жительства получателя услуг.";

      пункт 5 изложить в следующей редакции:

      "5. Лицо (семья), находящееся в трудной жизненной ситуации, обращается в отдел занятости за предоставлением гарантированного объема специальных социальных услуг по месту проживания путем подачи:

      1) заявления получателя услуг, а для несовершеннолетних и недееспособных лиц – письменного заявления законного представителя (один из родителей, усыновитель (удочеритель), опекун или попечитель, приемный родитель, патронатный воспитатель и другие заменяющие их лица, осуществляющие в соответствии с Кодексом Республики Казахстан "О браке (супружестве) и семье" (далее – Кодекс), образование, воспитание, защиту прав и интересов ребенка, лица старше восемнадцати лет) (далее – законный представитель) по форме согласно приложению 1 к настоящему Стандарту или ходатайство медицинской организации;

      2) документа, удостоверяющего личность либо электронный документ из сервиса цифровых документов получателя услуг с наличием индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН) для идентификации;

      3) медицинской карты по форме, согласно приложению 2 к настоящему Стандарту.

      Отдел занятости при приеме заявления формирует запросы по ИИН в информационные системы государственных органов и (или) организаций через шлюз электронного правительства (далее – информационные системы) для получения следующих сведений:

      1) о документе, удостоверяющем личность;

      2) об установлении инвалидности;

      3) о разработанных мероприятиях в индивидуальной программе реабилитации инвалида (далее – ИПР);

      4) для лиц старше восемнадцати лет – о решении суда при признании лица недееспособным (при наличии);

      5) о пенсионном возрасте для лиц пенсионного возраста;

      6) о наличии статуса участника и инвалида Великой Отечественной войны и лица, приравненного к ним.

      При отсутствии сведений из информационных систем к заявлению прилагаются следующие документы:

      1) для лиц старше восемнадцати лет – копия решения суда о признании лица недееспособным (при наличии);

      2) для участников и инвалидов Великой Отечественной войны и лиц, приравненных к ним – копия удостоверения, подтверждающего статус участника и инвалида Великой Отечественной войны и лица, приравненного к ним.

      Копии документов предоставляются вместе с оригиналами, которые после сверки возвращаются заявителю, кроме медицинской карты.";

      пункты 7 и 8 изложить в следующей редакции:

      "7. В течение двух рабочих дней со дня вынесения местным исполнительным органом решения о предоставлении специальных социальных услуг, отдел занятости по месту жительства получателя услуг направляет получателю услуг уведомление об оформлении документов на оказание специальных социальных услуг и о необходимости авторизации и выбора организации полустационарного типа на портале социальных услуг (http://aleumet.egov.kz) (далее – портал).

      При наличии сведений об абонентском номере получателя услуг в базе мобильных граждан, получателю услуг дополнительно направляется уведомление о необходимости авторизации и выбора организации полустационарного типа на портале с AИС "Е-Собес" на зарегистрированный на веб-портале "электронного правительства" телефонный номер абонентского устройства сотовой связи посредством передачи СМС-уведомления.

      После получения уведомления о назначении специальных социальных услуг получатель услуг в течение пяти рабочих дней авторизуется на портале посредством ЭЦП и выбирает организацию полустационарного типа.

      В случае отсутствия у получателя услуг доступа к интернет-ресурсу, получатель услуг обращается в сектор самообслуживания отдела занятости.

      При наличии свободного места получатель услуг в течение трех рабочих дней прибывает в организацию полустационарного типа. В случае физической неспособности (болезнь, госпитализация) получателя услуг явиться в организацию полустационарного типа в установленный срок, получатель услуг уведомляет организацию полустационарного типа и ему предоставляется возможность перенести один раз срок действия прибытия дополнительно до четырнадцати календарных дней. При этом организация полустационарного типа на время его отсутствия принимает следующего стоящего на очереди получателя услуг.

      В случае неприбытия получателя услуг в организацию полустационарного типа в установленные сроки очередь переходит к следующему получателю услуг.

      В случае отсутствия свободных мест в выбранной организации полустационарного типа, получатель услуг самостоятельно становится в очередь путем авторизации на портале посредством ЭЦП.

      Получатели услуг, стоящие в очереди на портале с истекшим сроком ИПР, проходят переосвидетельствование и регистрируются на портале с сохранением предыдущей очереди (при наличии ИПР на предоставление специальных социальных услуг в организации полустационарного типа).

      8. В течение одного рабочего дня со дня прибытия получателя услуг в организацию полустационарного типа отдел занятости направляет в организацию полустационарного типа, предоставляющую специальные социальные услуги за счет бюджетных средств, следующие документы:

      1) решение местного исполнительного органа о предоставлении специальных социальных услуг;

      2) медицинскую карту по форме, согласно приложению 2 к настоящему Стандарту с выпиской из амбулаторной карты или истории болезни.

      3) в случае отсутствия сведений из информационных систем – документы, указанные в абзаце 3 пункта 5 настоящего Стандарта.";

      пункт 11 изложить в следующей редакции:

      "11. Перевод получателей услуг, содержащихся за счет бюджетных средств, из одной организации полустационарного типа в другую в пределах одного населенного пункта осуществляется по согласованию с областными, городов Нур-Султан, Алматы и Шымкент уполномоченными органами в области социальной защиты населения (далее – уполномоченные органы) по письменному заявлению получателей услуг, а для несовершеннолетних и недееспособных – по письменному заявлению законного представителя. Уполномоченный орган при наличии свободных мест в организации полустационарного типа, куда будет осуществлен перевод получателя услуги, согласовывает перевод в течение трех рабочих дней с момента поступления от отдела занятости по месту жительства запроса.";

      приложение 1 изложить в новой редакции согласно приложению 2 к настоящему приказу;

      в Стандарте оказания специальных социальных услуг в области социальной защиты населения в условиях оказания услуг на дому, утвержденном указанным приказом:

      пункт 5 изложить в следующей редакции:

      "5. Лицо (семья), находящееся в трудной жизненной ситуации, обращается в уполномоченный орган за предоставлением гарантированного объема специальных социальных услуг по месту проживания путем подачи:

      1) заявления получателя услуг, а для несовершеннолетних и недееспособных лиц – письменного заявления законного представителя (один из родителей, усыновитель (удочеритель), опекун или попечитель, приемный родитель, патронатный воспитатель и другие заменяющие их лица, осуществляющие в соответствии с Кодексом Республики Казахстан "О браке (супружестве) и семье" (далее – Кодекс) заботу, образование, воспитание, защиту прав и интересов ребенка, лица старше восемнадцати лет) (далее – законный представитель) по форме согласно приложению 1 к настоящему Стандарту или ходатайство медицинской организации;

      2) документа, удостоверяющего личность либо электронный документ из сервиса цифровых документов получателя услуг с наличием индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН) для идентификации;

      3) медицинской карты по форме, согласно приложению 2 к настоящему Стандарту;

      4) для детей – копии заключения психолого-медико-педагогической консультации.

      Отдел занятости при приеме заявления формирует запросы по ИИН в информационные системы государственных органов и (или) организаций через шлюз "электронного правительства" (далее – информационные системы) для получения следующих сведений:

      1) о документе, удостоверяющем личность;

      2) о регистрации по постоянному месту жительства;

      3) об установлении инвалидности;

      4) о разработанных мероприятиях в индивидуальной программе реабилитации инвалида (далее – ИПР);

      5) о пенсионном возрасте для лиц пенсионного возраста;

      6) о наличии статуса участника и инвалида Великой Отечественной войны и лица, приравненного к ним.

      При отсутствии сведений услугополучателя в информационных системах к заявлению прилагаются для участников и инвалидов Великой Отечественной войны и лиц, приравненных к ним – копия удостоверения, подтверждающего статус участника и инвалида Великой Отечественной войны и лица, приравненного к ним.

      Копия документа предоставляется вместе с оригиналом, который после сверки возвращается заявителю, кроме медицинской карты.";

      пункт 7 исключить;

      пункт 8 и 9 изложить в следующей редакции:

      "8. После принятия заявления и документов, предусмотренных пунктом 5 настоящего Стандарта, специалист уполномоченного органа в течение пяти рабочих дней выезжает к месту проживания инвалида, престарелого и составляет акт обследования жилищных и материально-бытовых условий по форме согласно приложению 3 к настоящему Стандарту.

      Акт обследования жилищных и материально-бытовых условий составляется в течение трех рабочих дней со дня проведения обследования.

      В течении трех рабочих дней со дня получения Акта обследования жилищных и материально-бытовых условий принимается решение о предоставлении специальных социальных услуг.

      В течение одного рабочего дня со дня вынесения местным исполнительным органом решения о предоставлении специальных социальных услуг, уполномоченный орган по месту жительства получателя услуг направляет получателю услуг уведомление об оформлении документов на оказание специальных социальных услуг и о необходимости авторизации и выбора организации надомного обслуживания на портале социальных услуг (http://aleumet.egov.kz) (далее – портал).

      При наличии сведений об абонентском номере получателя услуг в базе мобильных граждан, получателю услуг дополнительно направляется уведомление о необходимости авторизации и выбора организации стационарного типа на портале с AИС "Е-Собес" на зарегистрированный на веб-портале "электронного правительства" телефонный номер абонентского устройства сотовой связи посредством передачи СМС-уведомления.

      После получения уведомления получатель услуг в течение пяти рабочих дней авторизуется на портале посредством ЭЦП и выбирает организацию надомного обслуживания.

      В случае отсутствия у получателя услуг доступа к интернет-ресурсу, получатель услуг обращается в сектор самообслуживания отдела занятости.

      При отсутствии свободных мест в выбранной организации стационарного типа, получатель услуг самостоятельно становится в очередь путем авторизации на портале посредством ЭЦП.

      Получатели услуг стоящие в очереди на портале с истекшим сроком ИПР, проходят переосвидетельствование и регистрируются на портале с сохранением предыдущей очереди (при наличии ИПР на предоставление специальных социальных услуг в организации надомного обслуживания).

      9. В течение одного рабочего дня со дня предоставления специальных социальных услуг получателю услуг уполномоченный орган направляет в организацию надомного обслуживания, предоставляющую специальные социальные услуги за счет бюджетных средств, следующие документы:

      1) решение уполномоченного органа о предоставлении специальных социальных услуг;

      2) медицинскую карту по форме согласно приложению 2 к настоящему Стандарту;

      3) для детей - копию заключения психолого-медико-педагогической консультации;

      4) в случае отсутствия сведений из информационных систем – документы, указанные в абзаце 3 пункта 5 настоящего Стандарта.

      Требование о направлении в организацию надомного обслуживания, предоставляющую специальные социальные услуги за счет бюджетных средств, вышеуказанных документов не распространяется на случаи, когда уполномоченный орган по месту жительства оказывает специальные социальные услуги в условиях оказания услуг на дому.";

      приложение 1 изложить в новой редакции согласно приложению 3 к настоящему приказу;

      в Стандарте оказания специальных социальных услуг в области социальной защиты населения в условиях временного пребывания, утвержденном указанным приказом:

      пункт 3 изложить в следующей редакции:

      "3. Предоставление специальных социальных услуг за счет бюджетных средств в организациях временного пребывания осуществляется по заявлению получателей услуг или по письменному направлению отделов занятости и социальных программ района, города областного и республиканского значения (столицы) (далее – уполномоченные органы), уполномоченных органов в области здравоохранения, внутренних дел по месту фактического нахождения получателя услуг. Заявление оформляется по форме согласно приложению 1 к настоящему Стандарту.

      Специалист организации временного пребывания вносит на портал социальных услуг (http://aleumet.egov.kz) данные из заявления получателя услуг в организации временного пребывания согласно приложению 1 к настоящему Стандарту.".

      2. Департаменту развития политики социальных услуг Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Департамент юридической службы Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан Сакеева Р.К.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр труда
и социальной защиты населения
Республики Казахстан
С. Шапкенов

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство образования и науки
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство здравоохранения
Республики Казахстан

  Приложение 1
к приказу Министр труда
и социальной защиты населения
Республики Казахстан
от 14 января 2022 года № 9
  Приложение 1
к Стандарту оказания
специальных социальных услуг
в области социальной защиты
населения в условиях стационара
  Форма

      Руководителю отдела занятости и социальных программ района, города областного
и республиканского значения (столицы)
________________________________________________________________________
(Ф.И.О. (при наличии) руководителя отдела занятости и социальных программ
района, города областного и республиканского значения (столицы)
Документ, удостоверяющий личность № ____ выдан "___" ______20 __ года
Место прописки _________________________________________________________
Место проживания _______________________________________________________
Место рождения _________________________________________________________
Дата рождения "___" _________ _____ год
Вид и размер пособия ____________________________________________________
Категория инвалидности __________________________________________________
Наличие родственников (законных представителей) ___________________________
________________________________________________________________________
(родственные отношения, возраст, социальный статус, адрес проживания, контактный телефон)

ЗАЯВЛЕНИЕ

      Прошу предоставить ________________________________________________________
(Ф.И.О. (при наличии) получателя услуг)
специальные социальные услуги в условиях круглосуточного постоянного/
временного (нужное подчеркнуть) проживания в организации стационарного типа, так
как нуждаюсь (нуждается) в оказании специальных социальных услуг в условиях
стационара.
Прилагаю следующие документы:
1) ________________________ 2) _____________________________
3) ________________________ 4) _____________________________
5) ________________________ 6) _____________________________
7) ________________________ 8) _____________________________
9) ________________________ 10) ____________________________
Даю согласие на сбор и обработку моих персональных данных, необходимых
для оформления документов на оказание специальных социальных услуг
в организациях стационарного типа. С условиями приема, содержания, перевода,
выписки из организации станционного типа и ознакомлен (а).
"___" _______ 20___ года
____________________________________________________________________
(Ф.И.О. (при наличии) и подпись заявителя)
Документы принял
____________________________________________________________________
(должность, Ф.И.О. (при наличии), подпись)
"___" _______ 20__ года.

  Приложение 2
к приказу Министр труда
и социальной защиты населения
Республики Казахстан
от 14 января 2022 года № 9
  Приложение 1
к Стандарту оказания специальных
социальных услуг в области
социальной защиты населения
в условиях полустационара
  Форма

      Руководителю отдела занятости и социальных программ района, города областного
и республиканского значения (столицы)
________________________________________________________________________
(Ф.И.О. (при наличии) руководителя отдела занятости и социальных программ
района, города областного и республиканского значения (столицы)

ЗАЯВЛЕНИЕ

      Прошу предоставить      ______________________________________________________
(Ф.И.О. (при наличии) получателя услуг)
"___" _________ ______ года рождения, проживающего по адресу
________________________________________________________________________
специальные социальные услуги в условиях дневного пребывания в организации
полустационарного типа, так как нуждаюсь (нуждается) в оказании специальных
социальных услуг в условиях полустационара.
Прилагаю следующие документы:
1) ________________________ 2) _____________________________
3) ________________________ 4) _____________________________
5) ________________________ 6) _____________________________
7) ________________________ 8) _____________________________
9) ________________________ 10) ____________________________
Даю согласие на сбор и обработку моих персональных данных, необходимых
для оформления документов на оказание специальных социальных услуг
в организацию полустационарного типа. С условиями приема, пребывания,
отчисления и выписки из организации полустационарного типа ознакомлен(а).
"___" _______ 20___года
________________________________________________________________
(Ф.И.О. (при наличии) и подпись заявителя)
Документы принял _______________________________________________
(должность, Ф.И.О. (при наличии), подпись) "___" _______ 20__ года.

  Приложение 3
к приказу Министр труда
и социальной защиты населения
Республики Казахстан
от 14 января 2022 года № 9
  Приложение 1
к Стандарту оказания
специальных социальных услуг
в области социальной защиты
населения в условиях оказания
услуг на дому
  Форма

      Руководителю отдела занятости и социальных программ района, города областного
и республиканского значения (столицы) или акиму города районного значения, села,
поселка, сельского округа
_________________________________________________________________________
(Ф.И.О. (при наличии) руководителя отдела занятости и социальных программ
района, города областного и республиканского значения (столицы) или акима города
районного значения, села, поселка, сельского округа)

ЗАЯВЛЕНИЕ

      Прошу взять на учет _______________________________________________________
(указать Ф.И.О. (при наличии) получателя услуг)
для предоставления специальных социальных услуг в условиях ухода на дому.
Дата рождения ____________________________________________________________
Адрес проживания ________________________________________________________
Номер телефона (домашний, мобильный) _____________________________________
Категория инвалидности (при наличии) _______________________________________
Совместно проживающие члены семьи (указать Ф.И.О. (при наличии), родство):
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
Даю согласие на сбор и обработку моих персональных данных, необходимых
для оформления документов на оказание специальных социальных услуг в условиях
ухода на дому. С порядком и условиями оказания специальных социальных услуг
в условиях на дому ознакомлен (а).
Прилагаю следующие документы:
________________________________________________________________________
Ф.И.О. (при наличии) и подпись
________________________________________________________________________
Дата "___" _______ 20___ года
Заявление принял
________________________________________________________________________
(указать Ф.И.О. (при наличии) и должность)
Подпись _________
Дата "___" ________ 20__года