"Қазақстан Республикасы Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарына, мемлекет акционері болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың даму стратегиялары мен даму жоспарларына бағалау жүргізу қағидаларын бекіту туралы" Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2015 жылғы 30 қарашадағы № 16-НҚ нормативтік қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2022 жылғы 8 маусымдағы № 7-НҚ нормативтік қаулысы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 10 маусымда № 28436 болып тіркелді

      Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті (одан әрі – Есеп комитеті) ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Қазақстан Республикасы Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарына, мемлекет акционері болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың даму стратегиялары мен даму жоспарларына бағалау жүргізу қағидаларын бекіту туралы" Есеп комитетінің 2015 жылғы 30 қарашадағы № 16-НҚ нормативтік қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12513 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      тақырып мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қазақстан Республикасы Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарына, ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің және ұлттық компаниялардың даму жоспарларына және мемлекет акционері болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың іс-шаралар жоспарларына бағалау жүргізу қағидаларын бекіту туралы";

      кіріспе мынадай редакцияда жазылсын:

      "Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті (бұдан әрі - Есеп комитеті) "Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 12-бабы 4-тармағының 10) тармақшасына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 29 қарашадағы № 790 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жоспарлау жүйесінің 88 және 170-тармақтарына сәйкес ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:";

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасы Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарына, ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің және ұлттық компаниялардың даму жоспарларына және мемлекет акционері болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың іс-шаралар жоспарларына бағалау жүргізу қағидалары бекітілсін.";

      көрсетілген нормативтік қаулымен бекітілген Қазақстан Республикасы Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарына, мемлекет акционері болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың даму стратегиялары мен даму жоспарларына бағалау жүргізу қағидалары осы нормативтік қаулыға қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Есеп комитетінің Талдау және есептілік департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы нормативтік қаулының Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы нормативтік қаулының Есеп комитетінің интернет-ресурсына орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Нормативтік қаулының орындалуын бақылау Есеп комитетінің аппарат басшысына жүктелсін.

      4. Осы нормативтік қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Республикалық бюджеттің
атқарылуын бақылау жөніндегі
есеп комитетінің Төрайымы
Н. Годунова

  Республикалық бюджеттің
  атқарылуын бақылау жөніндегі
  есеп комитетінің 2022 жылғы
  8 маусымдағы № 7-НҚ
  Нормативтік қаулыға
  қосымша
  Республикалық бюджеттің
  атқарылуын бақылау
  жөніндегі есеп комитетінің
  2015 жылғы 30 қарашадағы
  № 16-НҚ нормативтік
  қаулысымен бекітілген

Қазақстан Республикасы Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарына, ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің және ұлттық компаниялардың даму жоспарларына және мемлекет акционері болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың іс-шаралар жоспарларына бағалау жүргізу қағидалары 1-тарау. Жалпы ережелер


      1. Осы Қазақстан Республикасы Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарына, ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің және ұлттық компаниялардың даму жоспарларына және мемлекет акционері болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың іс-шаралар жоспарларына бағалау жүргізу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Мемлекеттік аудит туралы Заң) 12-бабы 4-тармағының 10) тармақшасына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 29 қарашадағы № 790 қаулысымен (бұдан әрі – №790 қаулы) бекітілген Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жоспарлау жүйесінің 88 және 170-тармақтарына сәйкес әзірленді және Қазақстан Республикасы Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарына, сондай-ақ ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің және ұлттық компаниялардың даму жоспарларына және мемлекет акционері болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың іс-шаралар жоспарларына бағалау жүргізу тәртібін айқындайды.

      2. Қағидалар ұлттық жобаларды тиісті бюджетті атқару және мемлекет активтерін пайдалану бөлігінде, ал Қазақстан Республикасы Президентінің тапсырмалары бойынша өзге де бағыттар бойынша, ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің және ұлттық компаниялардың даму жоспарларын және мемлекет акционері болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың іс-шаралар жоспарларын (бұдан әрі – ұлттық жобалар, даму жоспарлары мен іс-шаралар жоспарлары) бағалаудың бірыңғай тәсілін жасау мақсатында әзірленді.

      3. Ұлттық жобалардың, даму жоспарлары мен іс-шаралар жоспарларының іске асырылуын бағалау олардың негізгі көрсеткіштеріне бағалау көрсеткіштеріне сәйкес қол жеткізу дәрежесін айқындау, жоспарланған нәтижелерді, күтілетін әлеуметтік-экономикалық әсерді, игілік алушылар үшін пайданы талдау, ауытқулардың және олармен байланысты бұзушылықтардың себептерін анықтау, сондай-ақ оларды жою және жетілдіру жөнінде ұсыныстар енгізу болып табылады (бұдан әрі – бағалау).

      4. Ұлттық жобалардың, даму жоспарлары мен іс-шаралар жоспарларының іске асырылуын бағалауды мемлекеттік аудит объектілерінің тиісті жылға арналған тізбесіне және сараптамалық-талдау қызметіне сәйкес аудиторлық іс-шаралар шеңберінде Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті (бұдан әрі – Есеп комитеті) жүзеге асырады.

      5. Бағалау мемлекеттік аудитті және сараптамалық-талдау қызметін жүргізу, сондай-ақ ақпаратты жинау және талдау арқылы жүзеге асырылады.

2-тарау. Бағалау жүргізу тәртібі


      6. Бағалау мемлекеттік жоспарлау және стратегиялық жоспарлау және бағалау жөніндегі уәкілетті органдардың № 790 қаулыға сәйкес ұлттық жобалардың, даму жоспарлары мен іс-шаралар жоспарларының бүкіл бағалау кезеңіндегі іске асырылуы туралы жиынтық есебінің және жиынтық қорытындысының, статистикалық ақпараттың; аудиторлық қорытындылардың, сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының сараптамалық-талдау қызметі нәтижелерінің, ғылыми институттардың, халықаралық сарапшылардың бағалары мен ақпараты негізінде жүргізіледі.

      7. Бағалау мынадай кезеңдерден тұрады:

      1) жоспарлау;

      2) өткізу;

      3) есеп жасау;

      4) бағалау қорытындыларын іске асыру.

3-тарау. Жоспарлау


      8. Ұлттық жобаларды, даму жоспарлары мен іс-шаралар жоспарларын бағалауды жоспарлау Мемлекеттік аудит туралы заңның 12, 17-баптарына және сараптамалық-талдау қызметін жүргізуді регламенттейтін нормативтік құқықтық актілерге сәйкес жүзеге асырылады.

      9. Бағалау жүргізуге дайындық кезінде мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау объектілерін (бұдан әрі – мемлекеттік аудит объектілері), ұлттық жобаларды, даму жоспарлары мен іс-шаралар жоспарларын, сондай-ақ олардың іске асырылуын регламенттейтін өзге де нормативтік құқықтық және құқықтық актілерді, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің актілерін, ресми статистикалық деректерді алдын ала зерделеу жүзеге асырылады.

      10. Алдын ала зерделеу кезінде бағалау жүргізу үшін қажетті ақпарат көздері, оның ауқымы, мемлекеттік аудит объектілері, бағалау шеңберінде жүргізілетін мемлекеттік аудиттің типтері, тексеру мен сараптамалық-талдау қызметінің түрі, бағалау көрсеткіштері, әрбір мемлекеттік аудит объектісі үшін мемлекеттік аудит мәселелері, сондай-ақ оны жүргізу әдістері айқындалады. Мемлекеттік аудиттің жоспары мен бағдарламасы, сондай-ақ сараптамалық-талдау қызметінің мәселелері жасалады.

      11. Ұлттық жобаларды, даму жоспарлары мен іс-шаралар жоспарларын бағалау үшін жүргізілетін аудиторлық іс-шара шеңберінде аудит жоспарында оларды қаржыландыру көлемі де көрсетіледі.

      12. Аудит бағдарламасында және сараптамалық-талдау қызметінің мәселелерінде бағалаудың мынадай түрлері көзделеді:

      1) ұлттық жобалардың, даму жоспарлары мен іс-шаралар жоспарларының іске асырылуы.

      Бағалаудың бұл түрі ұлттық жобаға, даму жоспары мен іс-шаралар жоспарына енгізілген бағыттардың, мақсаттардың, міндеттер мен іс-шаралардың іске асырылу кезеңдері мен рәсімдерін талдау арқылы ұлттық жобалардың, даму жоспарлары мен іс-шаралар жоспарларының іске асырылуы кезінде жүргізіледі;

      2) ұлттық жобаларда, даму жоспарлары мен іс-шаралар жоспарларында көзделген нәтижелерге қол жеткізу.

      Бағалаудың бұл түрі ұлттық жобалардың, даму жоспарлары мен іс-шаралар жоспарларының іске асырылуы аяқталғаннан кейін, соның ішінде оларды орындаудың аралық нәтижелері ескеріле отырып жүргізіледі.

      13. Аудит бағдарламасын және сараптамалық-талдау қызметінің мәселелерін жасау бағалаудың мынадай көрсеткіштері ескеріле отырып жүзеге асырылады:

      1) тиімділік – ұлттық жобаларды, даму жоспарлары мен іс-шаралар жоспарларын іске асырудан алынған нәтижелердің оларға қол жеткізу үшін пайдаланылған ресурстар ескеріле отырып, мақсаттарға, міндеттерге, нысаналы индикаторларға қол жеткізілуі жоспарланған нәтижелерге арақатынасы;

      2) үнемділік – ұлттық жобалардың, даму жоспарлары мен іс-шаралар жоспарларының іске асырылуын бағалау нәтижелерінің тиісті сапасын сақтай отырып, осы нәтижелерге қол жеткізу үшін бөлінген ресурстардың құнын барынша азайту;

      3) өнімділік – саны, сапасы және мерзімдері ескеріле отырып бөлінген ресурстарды пайдалану арқылы экономика немесе мемлекеттік басқарудың жекелеген саласы үшін ұлттық жобаларды, даму жоспарлары мен іс-шаралар жоспарларын іске асырудан барынша пайдалы нәтиже алу;

      4) нәтижелілік – ұлттық жобада, даму жоспары мен іс-шаралар жоспарында әр бағытқа белгіленген міндеттің, мақсаттың және іс-шараның іске асырылу дәрежесі және ұлттық жобаның, даму жоспары мен іс-шаралар жоспарының жоспарлы және нақты нәтижелерінің арақатынасы;

      5) мәнділік – мемлекеттік аудит объектісі қаржылық және шаруашылық операцияларын жасауы кезінде Қазақстан Республикасының заңнамасы нормаларының, оларды іске асыру үшін қабылданған квазимемлекеттік сектор субъектілері актілерінің талаптарынан ауытқу, сондай-ақ ең жоғары жол берілетін мөлшері мемлекеттік аудит объектісі қызметінің ерекшелігіне және көрсеткіштер санатына қарай Қазақстан Республикасының мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы заңнамасына сәйкес айқындалатын, қабылданатын шешімдерге ықпал ететін өзге де қателер;

      6) перспективалық – жүргізілген шығыстардың ұлттық жобаны, даму жоспары мен іс-шаралар жоспарын іске асырудың белгіленген күтілетін кезеңіне қойылған мақсаттар мен міндеттерге сәйкестігі.

      14. Осы Қағидалардың 13-тармағында көзделген көрсеткіштер:

      1) ұлттық жобаларды бағалау кезінде

      ұлттық жобаны іске асырудың жоспар-кестесінің орындалуын және (немесе) орындалмауын және олардың орындалмау себептерін, орындалмаған іс-шаралардың міндеттер мен нәтижелер көрсеткіштеріне қол жеткізуге, елдегі, өңірдегі әлеуметтік-экономикалық, қоғамдық-саяси жағдайға әсерін айқындауды;

      ұлттық жобаға жауаптының (лауазымды адамының) бірлесіп орындаушы мемлекеттік органдармен және өзге де бірлесіп орындаушы ұйымдармен өзара іс-қимыл жасау деңгейлерін және олардың әрқайсысының жауаптылық шамасын айқындауды;

      жоспардан тыс іс-шараларды анықтауды;

      ұлттық жобаның нақты қол жеткiзiлген мiндеттерін, іске асырылу нәтижелерінің көрсеткiштерiн, сондай-ақ оларға қол жеткiзiлмеу себептерiн айқындауды;

      ұлттық жобаның жоспарланған нәтижелеріне қол жеткiзуге (пайдаланылмаған немесе қысқартылған қаражатты анықтауға, алынған нәтиженi және оған қол жеткiзуге кеткен шығындар жиынтығын салыстыруға) бағытталған бюджет шығындарын және мемлекет активтерін бағалауды;

      ұлттық жобаны іске асыру кезінде қолданыстағы заңнаманың, соның ішінде бюджет қаражатын жоспарлау мен пайдалануды регламенттейтін ішкі ведомстволық заңнаманың талаптарына рәсімдердің сәйкестігінің сақталуын;

      халыққа жүргізілген пікіртерім, сауалнама, соның ішінде ғылыми және зерттеу ұйымдары мен мемлекеттік органдар жүргізіп жатқандары негізінде, ұлттық жоба және көрсетiлген мемлекеттiк қызметтер нәтижелерiне тұтынушылардың, халықтың қанағаттанушылығы дәрежесін талдауды болжайды;

      2) даму жоспары мен іс-шаралар жоспарын бағалау кезінде:

      мемлекет акционері болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың (бұдан әрі – ұлттық холдингтер, компаниялар) даму жоспары мен іс-шаралар жоспарының нақты мәндерін жоспарланған мәндерімен салыстыру арқылы түйінді көрсеткіштерінің мақсаттарына және нысаналы мәндеріне қол жеткізу деңгейін айқындауды;

      қызметтің түйінді көрсеткіштерінің нақты қол жеткізілген нысаналы мәндерінің ұлттық холдингтің, компанияның даму жоспары мен іс-шаралар жоспарында айқындалған мақсаттары мен міндеттеріне сәйкестігі дәрежесін айқындауды;

      нақты қол жеткізілген нәтижелер көрсеткіштерін күтілген нәтижелер көрсеткіштерімен салыстыру арқылы оларға қол жеткізу дәрежесін айқындауды (ұлттық холдингтің, компанияның даму жоспары мен іс-шаралар жоспарындағы міндеттерді іске асыру жөніндегі іс-шараларды таңдаудың дұрыстығы, сондай-ақ іс-шараларды міндеттердің толық қамтуы бағаланады);

      міндеттерді орындамаған немесе уақтылы орындамаған, нәтижелер мен іс-шаралардың көрсеткіштеріне қол жеткізілмеген кезде, ұлттық холдингтің, компанияның даму жоспары мен іс-шаралар жоспарының одан кейінгі іске асырылуына тигізетін әсерін айқындауды;

      ұлттық холдинг, компания қызметінің алдыңғы кезеңдерімен салыстырғанда қол жеткізілген нәтижелердің серпінін;

      Қазақстан Республикасы Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарында жазылған мақсаттар мен міндеттерге, әлеуметтік-экономикалық даму болжамында көрсетілген бюджеттік параметрлерге сәйкестігі дәрежесін айқындауды;

      күтілген нәтижелерге қол жеткiзуге (пайдаланылмаған немесе қысқартылған қаражатты анықтауға, алынған нәтиженi және оған қол жеткiзуге кеткен шығындар жиынтығын салыстыруға) бағытталған бюджет шығындары мен мемлекет активтерін, сондай-ақ ұлттық холдингтiң, компанияның даму жоспары мен іс-шаралар жоспарын iске асырудың басқарылуын ұйымдастыруды бағалауды болжайды, соның ішінде:

      ұлттық холдингтің, компанияның даму жоспары мен іс-шаралар жоспарының тиісті бюджеттен қаржыландырылатын әрбір жеке іс-шарасына кеткен шығындардың нақты көлемі салыстырылады;

      іс-шаралар толық көлемінде орындалған жағдайда, үнемделген бюджет қаражаты мен мемлекет активтерінің көлемі айқындалады;

      ұлттық холдинг, компания қызметінің саланың (экономика секторының), өңірдің дамуына тигізген әсеріне кешенді және объективті талдау жүзеге асырылады;

      халыққа жүргізілген пікіртерім, сауалнама, соның ішінде ғылыми және зерттеу ұйымдары, мемлекеттік органдар мен квазимемлекеттік сектор субъектілері жүргізіп жатқандары негізінде, ұлттық холдингтің, компанияның даму жоспары мен іс-шаралар жоспарының нәтижелерiне және олардың қызметіне тұтынушылардың қанағаттанушылығы дәрежесін талдауды болжайды.

      15. Бағалау көрсеткіштерін айқындау Мемлекеттік аудит туралы заңның 8, 26, 27, 28, 29-баптарына сәйкес жүзеге асырылады.

4-тарау. Бағалау жүргізу


      16. Бағалау жүргізу кезеңінде ақпарат пен нақты деректерді (бұдан әрі –дәлелдемелер) жинақтау мынадай тәсілдермен:

      1) бір мезгілде;

      2) белгілі бір уақыт аралығында үздіксіз процесс жолымен;

      3) оны жүргізудің бүкіл мерзімі ішінде жүргізіледі.

      17. Негізінде бағалаудың тұжырымдары қалыптастырылатын объективтi және анық деректердi ұсыну мақсатында, дәлелдемелер ақпараттың негізінде, соның ішінде мемлекеттік аудит объектiсiнде жиналатын ақпарат негiзiнде қалыптасады. Нәтижесінде бағалау қалыптастырылатын дәлелдемелер мемлекеттік аудиттің және сараптамалық-талдау қызметінің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес келеді.

      18. Дәлелдемелер алуға ақпарат көздері, соның ішінде мыналар болып табылады:

      1) тексерілетін орталық мемлекеттік, жергілікті атқарушы органның, ұлттық холдингтің, ұлттық компанияның қызметін регламенттейтін нормативтік құқықтық және құқықтық актілер, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің актілері;

      2) қаржылық (бухгалтерлік) есептілік және бағалау мәніне байланысты басқа да қаржылық құжаттар;

      3) бағаланып отырған мемлекеттік, жергілікті атқарушы органның, ұлттық холдингтiң, компанияның жұмысын жоспарлау, ішкі аудит қызметін ұйымдастыру, алқа отырыстарын, кеңестерді өткізу, шағымдарды, дауларды, аудиторлық іс-шаралардың және бағалау мәніне байланысты тексерулердің нәтижелерін қарау мәселелері бойынша қағаз және электрондық жеткізгіштердегі құжаттар;

      4) тексерілетін орталық мемлекеттік, жергілікті атқарушы органның, мемлекет акционері болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтiң, ұлттық холдингтің, компанияның өз қызметтерінің нәтижелері мен проблемалары туралы дайындаған ішкі есептілігі, талдамалық жазбалары және шолулары;

      5) тексерілетін орталық мемлекеттік, жергілікті атқарушы органдардың және ұлттық холдингтердiң, компаниялардың бағалау мәніне байланысты тиісті ақпараты жинақталатын ақпараттық дерекқорлар және операциялық жүйелер;

      6) ресми статистикалық деректерден, ұлттық жобаның, ұлттық холдингтің, компанияның даму жоспары мен іс-шаралар жоспарының мәніне байланысты проблемалармен айналысатын ғылыми-зерттеу институттарының материалдарынан, бұқаралық ақпарат құралдарынан тұратын сыртқы ақпарат көздері;

      7) мемлекеттік аудит объектілерін тексеру нәтижелері, тексеріп қарау актілері, аудиторлық қорытындылар және халықаралық сараптама ұйымдарының, халықаралық рейтингтердің (индекстердің) есептері, талдауы және қорытындысы;

      8) ғылыми институттардың, халықаралық сарапшылардың жүргізген сауалнамасына және зерттеулеріне сәйкес, халықтың, тұтынушылардың арасындағы пікіртерім нәтижелерi.

      19. Дәлелдемелерді жинау кезінде бағаланып отырған орталық мемлекеттік, жергілікті атқарушы органның және ұлттық холдингтiң, компанияның ұлттық жобаны, сондай-ақ ұлттық холдингтің, компанияның даму жоспары мен іс-шаралар жоспарын іске асырудың барлық негізгі іс-қимылдарын тиімді жүзеге асырғанын/жүзеге асырмағанын және барлық шарттары орындалғанын/орындалмағанын дәлелдейтін барлық мәліметтер жиналады.

      20. Республикалық және жергiлiктi бюджеттерден қаржыландырылатын ұлттық жобаның іске асырылуын бағалау кезiнде Есеп комитетi және тексеру комиссиялары келiсiм бойынша бірлескен қызметті жүзеге асырады.

      21. Ұлттық холдинг, компания қызметінің саланы (экономиканың секторын), өңірді дамытуға әсерінің дәрежесін айқындау мақсатында даму жоспары мен іс-шаралар жоспарының іске асырылуын бағалау кезінде тиісті саланың сарапшылары және (немесе) мемлекеттік органдардың мамандары тартылады.

5-тарау. Есеп жасау


      22. Бағалау қорытындысы бойынша Есеп комитетінің мүшесі:

      1) осы Қағидаларға 1-қосымшаға сай нысан бойынша ұлттық жобаның іске асырылуын бағалаудың қорытындысы туралы ақпаратты;

      2) осы Қағидаларға 2-қосымшаға сай нысан бойынша ұлттық компанияның даму жоспары мен іс-шаралар жоспарының іске асырылуын бағалаудың қорытындысы туралы ақпаратты дайындайды.

      23. Бағалау қорытындылары туралы ақпарат оң нәтижелерді және орталық мемлекеттік, жергілікті атқарушы органдар мен ұлттық холдингтердің, компаниялардың қызметінің тиімсіздігін көрсететін, анықталған кемшіліктер мен бұзушылықтардың нақты фактілерін, сондай-ақ бағалау көрсеткіштерін қамтиды.

      Бағалау қорытындысы туралы ақпаратта ұлттық жобаны, ұлттық компанияның даму жоспары мен іс-шаралар жоспарын іске асыру нәтижелерінің бағалау көрсеткіштеріне сәйкестігі, тиімсіз нәтижелерге әкеп соққан себептер көрсетіледі және ұлттық жобаны, ұлттық компанияның даму жоспары мен іс-шаралар жоспарын іске асырудың әрбір стратегиялық бағыты, мақсаты, міндеті, іс-шарасы, нысаналы индикаторы, нәтижелер көрсеткіштері бойынша тиісті тұжырымдар қалыптастырылады.

6-тарау. Бағалау қорытындыларын іске асыру


      24. №790 қаулының 89-тармағына сәйкес, Есеп комитетінің өзі жүргізетін аудиторлық іс-шаралар шеңберінде ұлттық жобаның іске асырылуына жүргізген бағалауының қорытындысы мемлекеттік тиімділік аудитінің және сараптамалық-талдау іс-шараларының нәтижесі бойынша Есеп комитетінің қаулысы қабылданғаннан кейін, Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігіне, мемлекеттік және стратегиялық жоспарлау жөніндегі уәкілетті органға, ұлттық жобаны әзірлеуге жауапты мемлекеттік органға жіберіледі.

      25. Есеп комитетінің ұлттық жобалардың, даму жоспарлары мен іс-шаралар жоспарларының іске асырылуына жүргізген бағалауының қорытындысы Қазақстан Республикасының Президентіне берілетін тоқсан сайынғы ақпаратқа енгізіледі.

      26. Өздері жүргізетін аудиторлық іс-шаралардың және сараптамалық-талдау қызметінің шеңберінде Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарын бағалау мен іске асырудың негізгі қорытындылары Қазақстан Республикасының Парламентіне жіберілетін, өзінің мазмұны бойынша Қазақстан Республикасы Үкіметінің тиісті есебіне қорытынды болып табылатын, есепті қаржы жылындағы республикалық бюджеттің атқарылуы туралы Есеп комитетінің жылдық есебіне енгізіледі.

      27. Тексеру комиссиясы өзі жүргізетін аудиторлық іс-шаралардың және сараптамалық-талдау қызметінің шеңберінде бағалаудың қорытындысы туралы жыл сайын жергілікті атқарушы органның тиісті қаржы жылындағы жергілікті бюджеттің атқарылуы туралы жылдық есебін қарау кезінде мәслихатқа баяндап отырады.

  Қазақстан Республикасы
Мемлекеттік жоспарлау
  жүйесінің құжаттарына, ұлттық
басқарушы холдингтердің,
ұлттық холдингтердің және
ұлттық компаниялардың даму
жоспарларына және мемлекет
акционері болып табылатын
ұлттық басқарушы
холдингтердің, ұлттық
холдингтердің, ұлттық
компаниялардың іс-шаралар
жоспарларына бағалау
жүргізу қағидаларына
1-қосымша


      нысан

Ұлттық жобаның іске асырылуын бағалаудың қорытындысы туралы ақпарат


      ___________________________________________________________

      (ұлттық жобаның атауы)

      Деректемелері ______________________________________________

      Әзірлеуші мемлекеттік орган ____________________________________

      Есепті кезең __________________________________________________

      Іске асырылу мерзімдері (кезеңдер бойынша) ______________________

      1. Нәтижелерге қол жеткізу

Атауы

Өлшем бірлігі

20__ жылғы жоспар

Іс жүзінде

Нақты нәтижелерге қол жеткізу туралы ақпарат, орындалмаған жағдайда себебін көрсету

1

2

3

4

5

Стратегиялық бағыты

Міндеті

Нәтиже көрсеткіші





……






      2. Қаржылай қаражаттың игерілуі

Қаржыландыру көзі

Жоспар, мың теңге

Іс жүзінде, мың теңге

Қаражаттың игерілмеу себептері

1

2

3

4

1-көзі




2-көзі







Жиыны





      3. Ұлттық жобаның іске асырылу тиімділігін талдау:

      бюджет қаражатының және мемлекет активтерінің пайдаланылуын талдау;

      іске асырылған іс-шаралардың тиімділігін, соның ішінде көрсеткіштер мен индикаторларға қол жеткізілуі бойынша бағалау.

      4. Бағдарламалық құжаттың іске асырылуын бағалау нәтижелері (тұжырымдар мен ұсыныстар, бағалау көрсеткіштері):

      бюджет қаражатын және мемлекет активтерін пайдалану кезінде ұлттық жобалардың іске асырылу барысының нәтижелілігі, өнімділігі, үнемділігі, перспективалығы мен тиімділігі туралы, олардың іске асырылуын ұйымдастыру деңгейі туралы ақпарат;

      ұлттық жобаларды іске асырудың қандай да бір нақты нәтижелерінің бағалау көрсеткіштеріне сәйкестігінің сипаттамасы;

      бюджет қаражатының және мемлекет активтерінің пайдаланылу тиімділігін жалпы бағалау;

      күтілетін әлеуметтік-экономикалық әсер;

      анықталған бұзушылықтарды (кемшіліктерді) жасауға әкеп соққан себептер;

      анықталған кемшіліктер жөнінде ұсынымдар;

      орталық мемлекеттік, жергілікті атқарушы органның өзі анықтаған проблемаларды жою мүмкіндіктерін талдау, соның ішінде ұлттық жобаны қаржыландыру көлемі мен көздері бойынша түзету жөнінде, қолданыстағы заңнаманы өзгерту туралы ұсыныстар;

      ұлттық жобаны одан әрі қаржыландыру мен іске асырудың, оңтайландырудың орындылығын бағалау.

      5. Бағдарламалық құжатты іске асыру кезінде бюджет және өзге де заңнаманы бұза отырып, бюджет қаражатын және мемлекет активтерін пайдалану фактілері бойынша қабылданған шаралар.

      6. Әзірлеуші мемлекеттік органның (орындаушының) мемлекеттік аудит және сараптамалық-талдау қызметінің қорытындысы бойынша Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің құжаттарын қарау нәтижелері.


  Қазақстан Республикасы
Мемлекеттік жоспарлау
жүйесінің құжаттарына, ұлттық
басқарушы холдингтердің,
ұлттық холдингтердің және
ұлттық компаниялардың даму
жоспарларына және мемлекет
акционері болып табылатын
ұлттық басқарушы
холдингтердің, ұлттық
холдингтердің, ұлттық
компаниялардың іс-шаралар
жоспарларына бағалау
жүргізу қағидаларына
2-қосымша


      нысан


Ұлттық компанияның даму жоспары мен іс-шаралар жоспарының іске асырылуын бағалау қорытындылары туралы ақпарат

      (ұлттық холдингтің/компанияның атауы)

      20__ жылғы "___" ___________ № ______бекітілген

      _________________________________________________________________

      (ұлттық холдингтің/компанияның даму стратегиясы/даму жоспары бекітілген

      нормативтік құқықтық актінің атауы) _________________ жылдарға арналған

      (іске асырылу кезеңі)

      Есеп кезеңі: ______________________

      1. Нәтижелерге қол жеткізу

Атауы

Өлшем бірлігі

20__ жылғы жоспар

Іс жүзінде

Нақты нәтижелерге қол жеткізу туралы ақпарат, орындалмаған жағдайда себептерін көрсету

1

2

3

4

5

Қызметтің стратегиялық бағыты

Мақсаты

Нысаналы индикатор





Нәтиже көрсеткіші





……






            2. Қаржылай қаражаттың игерілуі

Қаржыландыру көзі

Іс-шараның атауы

Жоспар, мың теңге

Іс жүзінде, мың теңге

Қаражаттың игерілмеу себептері

1

2

3

4

5

1-көзі





2-көзі









Жиыны






      3. Ұлттық холдингтің/компанияның даму жоспарының іске асырылу тиімділігін талдау:

      ұлттық холдингтің/компанияның даму жоспарының іске асырылу барысына ықпал еткен факторларды (қаражаттың мақсатына сай пайдаланылуын, мемлекеттік мүліктің тиімді басқарылуын, іс-шаралардың уақтылы және сапалы орындалуын, қызметтің рентабельділігін) талдау;

      стратегиялық даму бағыттарына қол жеткізудің іске асырылуын бағалау;

      іске асырылған іс-шаралардың, соның ішінде даму жоспарының көрсеткіштеріне қол жеткізу бойынша тиімділігін бағалау.

      4. Бағдарламалық құжаттың іске асырылуын бағалау нәтижелері (тұжырымдар мен ұсыныстар, бағалау көрсеткіштері).

      даму жоспарының іске асырылу барысының нәтижелілігі, өнімділігі, үнемділігі, перспективалығы мен тиімділігі туралы, олардың іске асырылуын ұйымдастыру деңгейі туралы ақпарат;

      даму жоспарын іске асырудың қандай да бір нақты нәтижелерінің бағалау көрсеткіштеріне сәйкестігінің сипаттамасы;

      бюджет қаражатының және мемлекет активтерінің пайдаланылу тиімділігін жалпы бағалау;

      даму жоспарын іске асырудың сала, ая, өңір немесе ұлттық холдинг, компания қызметінің көрсеткіштерінің нәтижелеріне тигізген әсерін айқындау;

      анықталған бұзушылықтарды (кемшіліктерді) жасауға әкеп соққан себептер;

      анықталған кемшіліктер жөнінде ұсынымдар;

      ұлттық холдингтің, компанияның өзі анықтаған проблемаларды жою мүмкіндіктерін талдау, соның ішінде даму жоспарын қаржыландыру көлемі мен көздері бойынша түзету жөнінде, қолданыстағы заңнаманы өзгерту туралы ұсыныстар;

      даму жоспарын одан әрі қаржыландыру мен іске асырудың, оңтайландырудың орындылығын бағалау.

      5. Мемлекеттік мүлікті, бюджет қаражатын, мемлекет пен квазимемлекеттік сектор субъектілерінің активтерін тиімсіз басқару фактілері, ұлттық холдингтің/компанияның даму жоспарын іске асыру кезіндегі бюджет және өзге де заңнама бұзушылықтары бойынша қабылданған шаралар.

      6. Ұлттық холдингтің/компанияның мемлекеттік аудит және сараптамалық-талдау қызметінің қорытындысы бойынша Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің құжаттарын қарау нәтижелері.

О внесении изменений в нормативное постановление Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета от 30 ноября 2015 года № 16-НҚ "Об утверждении Правил проведения оценки документов Системы государственного планирования Республики Казахстан, стратегий развития и планов развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний, акционером которых является государство"

Нормативное постановление Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета от 8 июня 2022 года № 7-НҚ. Зарегистрировано в Министерстве юстиции Республики Казахстан 10 июня 2022 года № 28436

      Счетный комитет по контролю за исполнением республиканского бюджета (далее – Счетный комитет) ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в нормативное постановление Счетного комитета от 30 ноября 2015 года № 16-НҚ "Об утверждении Правил проведения оценки документов Системы государственного планирования Республики Казахстан, стратегий развития и планов развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний, акционером которых является государство" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 12513) следующие изменения:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Об утверждении Правил проведения оценки документов Системы государственного планирования Республики Казахстан, планов развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов и национальных компаний и планов мероприятий национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний, акционером которых является государство";

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "В соответствии с подпунктом 10) пункта 4 статьи 12 Закона Республики Казахстан "О государственном аудите и финансовом контроле" и пунктами 88 и 170 Системы государственного планирования в Республике Казахстан, утвержденной постановлением Правительства Республики Казахстан от 29 ноября 2017 года № 790, Счетный комитет по контролю за исполнением республиканского бюджета (далее – Счетный комитет), ПОСТАНОВЛЯЕТ:";

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Утвердить прилагаемые Правила проведения оценки документов Системы государственного планирования Республики Казахстан, планов развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов и национальных компаний и планов мероприятий национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний, акционером которых является государство.";

      Правила проведения оценки документов Системы государственного планирования Республики Казахстан, стратегий развития и планов развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний, акционером которых является государство, утвержденные указанным нормативным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему нормативному постановлению.

      2. Департаменту анализа и отчетности Счетного комитета в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего нормативного постановления в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего нормативного постановления на интернет-ресурсе Счетного комитета.

      3. Контроль за исполнением нормативного постановления возложить на руководителя аппарата Счетного комитета.

      4. Настоящее нормативное постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель Счетного комитета
по контролю за исполнением
республиканского бюджета
Н. Годунова

  Приложение
к нормативному постановлению
Счетного комитета
по контролю за исполнением
республиканского бюджета
от 8 июня 2022 года № 7-НҚ
  Утверждены
нормативным постановлением
Счетного комитета
по контролю за исполнением
республиканского бюджета
от 30 ноября 2015 года № 16-НҚ

Правила проведения оценки документов Системы государственного планирования Республики Казахстан, планов развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов и национальных компаний и планов мероприятий национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний, акционером которых является государство

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила проведения оценки документов Системы государственного планирования Республики Казахстан, планов развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов и национальных компаний и планов мероприятий национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний, акционером которых является государство (далее – Правила), разработаны в соответствии с подпунктом 10) пункта 4 статьи 12 Закона Республики Казахстан "О государственном аудите и финансовом контроле" (далее – Закон о госаудите) и пунктами 88 и 170 Системы государственного планирования в Республике Казахстан, утвержденной постановлением Правительства Республики Казахстан от 29 ноября 2017 года № 790 (далее – Постановление №790) и определяют порядок проведения оценки документов Системы государственного планирования Республики Казахстан, а также планов развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов и национальных компаний и планов мероприятий национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний, акционером которых является государство.

      2. Правила разработаны в целях выработки единого подхода к оценке национальных проектов, в части исполнения соответствующего бюджета и использования активов государства, а по поручениям Президента Республики Казахстан также по иным направлениям, планам развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов и национальных компаний и планам мероприятий национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний, акционером которых является государство (далее – национальные проекты, планы развития и планы мероприятий).

      3. Оценкой реализации национальных проектов, планов развития и планов мероприятий является определение степени достижения их основных показателей в соответствии с показателями оценки, анализ запланированных результатов, ожидаемого социально-экономического эффекта, пользы для благополучателей, выявление причин отклонений и связанных с ними нарушений, а также внесение предложений по их устранению и совершенствованию (далее – оценка).

      4. Оценка реализации национальных проектов, планов развития и планов мероприятий осуществляется Счетным комитетом по контролю за исполнением республиканского бюджета (далее – Счетный комитет) в рамках аудиторских мероприятий в соответствии с перечнем объектов государственного аудита на соответствующий год и экспертно-аналитической деятельности.

      5. Оценка осуществляется путем проведения государственного аудита и экспертно-аналитической деятельности, а также сбора и анализа информации.

Глава 2. Порядок проведения оценки

      6. Оценка проводится на основании сводного отчета и сводного заключения уполномоченных органов по государственному планированию и стратегическому планированию и оценке о реализации национальных проектов, планов развития и планов мероприятий, за весь период оценки, осуществляемой в соответствии с Постановлением №790, статистической информации; аудиторских заключений, результатов экспертно-аналитической деятельности органов внешнего государственного аудита и финансового контроля, оценок и информации научных институтов, международных экспертов.

      7. Оценка состоит из следующих этапов:

      1) планирование;

      2) проведение;

      3) составление отчета;

      4) реализация итогов оценки.

Глава 3. Планирование

      8. Планирование оценки национальных проектов, планов развития и планов мероприятий осуществляется в соответствии со статьями 12, 17 Закона о госаудите и нормативными правовыми актами, регламентирующими проведение экспертно-аналитической деятельности.

      9. При подготовке к проведению оценки осуществляется предварительное изучение объектов государственного аудита и финансового контроля (далее – объекты государственного аудита), национальных проектов, планов развития и планов мероприятий, а также иных нормативных правовых и правовых актов, регламентирующих их реализацию, актов субъектов квазигосударственного сектора, официальных статистических данных.

      10. При предварительном изучении определяются источники информации, необходимой для проведения оценки, ее масштаб, объекты государственного аудита, типы государственного аудита, проводимые в рамках оценки, вид проверки и экспертно-аналитической деятельности, показатели оценки, вопросы государственного аудита для каждого объекта государственного аудита, а также методы ее проведения. Составляются план и программа государственного аудита, а также вопросы экспертно-аналитической деятельности.

      11. В рамках аудиторского мероприятия, проводимого для оценки национальных проектов, планов развития и планов мероприятий в плане аудита указывается, также объем их финансирования.

      12. В Программе аудита и вопросах экспертно-аналитической деятельности предусматриваются следующие виды оценок:

      1) реализации национальных проектов, планов развития и планов мероприятий.

      Данный вид оценки проводится при реализации национальных проектов, планов развития и планов мероприятий посредством анализа этапов и процедур реализации направлений, целей, задач и мероприятий, включенных в национальный проект, план развития и план мероприятия;

      2) достижения результатов, предусмотренных в национальных проектах, планах развития и планах мероприятий.

      Данный вид оценки проводится по завершению реализации национальных проектов, планов развития и планов мероприятий, в том числе с учетом промежуточных результатов их выполнения.

      13. Составление Программы аудита и вопросов экспертно-аналитической деятельности осуществляется с учетом следующих показателей оценки:

      1) эффективность – соотношение полученных результатов от реализации национальных проектов, планов развития и планов мероприятий к запланированным к достижению целей, задач, целевых индикаторов с учетом использованных для их достижения ресурсов;

      2) экономичность – минимизация стоимости, выделенных ресурсов для достижения оцениваемых результатов от реализации национальных проектов, планов развития и планов мероприятий, с сохранением соответствующего качества этих результатов;

      3) продуктивность – получение максимально полезного результата от реализации национальных проектов, планов развития и планов мероприятий для экономики или отдельной сферы государственного управления с использованием выделенных ресурсов с учетом количества, качества и сроков;

      4) результативность – степень реализации намеченных в национальном проекте, плане развития и плане мероприятий каждому направлению, задаче, цели и мероприятию и соотношение плановых и фактических результатов национального проекта, плана развития и плана мероприятий;

      5) существенность – отклонение при совершении объектом государственного аудита финансовых и хозяйственных операций от требований норм законодательства Республики Казахстан, актов субъектов квазигосударственного сектора, принятых для их реализации, а также иные ошибки, оказывающие влияние на принимаемые решения, максимально допустимый размер которых определяется в соответствии с законодательством Республики Казахстан о государственном аудите и финансовом контроле в зависимости от специфики деятельности объекта государственного аудита и категории показателей;

      6) перспективность – соответствие произведенных расходов целям и задачам, поставленным на обозначенный ожидаемый период реализации национального проекта, плана развития и плана мероприятий.

      14. Показатели, предусмотренные пунктом 13 настоящих Правил, предполагают:

      1) при оценке национальных проектов:

      определение выполнения и (или) невыполнения плана-графика реализации национального проекта и причин его невыполнения, влияния невыполненных мероприятий на достижение задач и показателей результатов, социально-экономическую, общественно-политическую ситуацию в стране, регионе;

      определение уровней взаимодействия ответственного (должностного лица) национального проекта с государственными органами-соисполнителями и иными организациями-соисполнителями и мер ответственности каждого из них;

      выявление внеплановых мероприятий;

      определение фактически достигнутых задач, показателей результатов реализации национального проекта, а также причины их недостижения;

      оценку бюджетных затрат и активов государства, направленных на достижение запланированных результатов национального проекта (выявление неиспользованных или сокращенных средств, сопоставление полученного результата и совокупных затрат на его достижение);

      соблюдение процедур при реализации национального проекта на соответствие требованиям действующего законодательства, в том числе внутриведомственных, регламентирующих планирование и использование бюджетных средств;

      анализ мнения потребителей, населения по степени удовлетворенности результатами национального проекта и оказанных государственных услуг на основе опроса, анкетирования населения, в том числе проводимыми научными и исследовательскими организациями и государственными органами;

      2) при оценке плана развития и плана мероприятий:

      определение степени достижения цели и целевых значений ключевых показателей плана развития и плана мероприятий национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний, акционером которых является государство (далее – национальные холдинги, компании) путем сравнения их фактических значений с запланированными;

      определение степени соответствия фактически достигнутых целевых значений ключевых показателей деятельности целям и задачам национального холдинга, компании, определенным в их плане развития и плане мероприятий;

      определение степени достижения показателей результатов путем сравнения фактически достигнутых показателей результатов с ожидаемыми (оцениваются правильность выбора мероприятий по реализации задач в плане развития и плане мероприятий национального холдинга, компании, а также полнота охвата задачи мероприятиями);

      определение степени влияния на дальнейшую реализацию плана развития и плана мероприятий национального холдинга, компании при невыполнении или несвоевременном выполнении задач, не достижении показателей результатов и мероприятий;

      динамику достигнутых результатов по сравнению с предыдущими периодами деятельности национального холдинга, компании;

      определение степени соответствия целям и задачам, изложенным в документах Системы государственного планирования Республики Казахстан, бюджетным параметрам, указанным в прогнозе социально-экономического развития;

      оценку бюджетных затрат и активов государства, направленных на достижение ожидаемых результатов (выявление неиспользованных или сокращенных средств, сопоставление полученного результата и совокупных затрат на его достижение), а также организации управления реализацией плана развития и плана мероприятий национального холдинга, компании, при которой в том числе:

      сравнивается фактический объем затрат на каждое отдельное мероприятие плана развития и плана мероприятий национального холдинга, компании, финансируемое из соответствующего бюджета;

      определяются объем сэкономленных бюджетных средств и активов государства, при условии выполнения мероприятий в полном объеме;

      осуществляется комплексный и объективный анализ влияния деятельности национального холдинга, компании на развитие отрасли (сектора экономики), региона;

      анализ мнения потребителей по степени их удовлетворенности результатами плана развития и плана мероприятий национального холдинга, компании и их деятельностью, на основе опроса, анкетирования населения, в том числе проводимыми научными и исследовательскими организациями, государственными органами и субъектами квазигосударственного сектора.

      15. Определение показателей оценки осуществляется в соответствии со статьями 8, 26, 27, 28, 29 Закона о госаудите.

Глава 4. Проведение оценки

      16. На этапе проведения оценки проводится сбор информации и фактических данных (далее - доказательства) следующими способами:

      1) единовременно;

      2) путем непрерывного процесса, в определенный промежуток времени;

      3) в течение всего срока ее проведения.

      17. Доказательства формируются на основе информации, которая собирается, в том числе на объекте государственного аудита с целью предоставления объективных и достоверных данных, на основе которых формулируются выводы оценки. Доказательства, в результате которых формулируются оценка, соответствуют целям и задачам государственного аудита и экспертно-аналитической деятельности.

      18. Источниками информации для получения доказательств, в том числе являются:

      1) нормативные правовые и правовые акты, акты субъектов квазигосударственного сектора, регулирующие деятельность проверяемого центрального государственного, местного исполнительного органа, национального холдинга, компании;

      2) финансовая (бухгалтерская) отчетность и другие финансовые документы, связанные с предметом оценки;

      3) документы на бумажных или электронных носителях, по вопросам планирования работы оцениваемого государственного, местного исполнительного органа, национального холдинга, компании, организации службы внутреннего аудита, проведения коллегий, совещаний, рассмотрения жалоб, споров, результатов аудиторских мероприятий и проверок, связанных с предметом оценки;

      4) внутренняя отчетность, аналитические записки и обзоры, подготовленные проверяемым центральным государственным, местным исполнительным органом, национальным управляющим холдингом, национальным холдингом, национальной компанией, акционером которых является государство, о результатах и проблемах их деятельности;

      5) информационные базы данных и операционные системы проверяемых центральных государственных, местных исполнительных органов и национальных холдингов, компаний в которых накапливается соответствующая информация, связанная с предметом оценки;

      6) внешние источники информации, к которым относятся официальные статистические данные, материалы научно-исследовательских институтов, занимающихся проблемами, связанными с предметом национального проекта, плана развития и плана мероприятий национального холдинга, компании, средства массовой информации;

      7) результаты проверок объектов государственного аудита, акты осмотров, аудиторские заключения и отчеты, анализ и заключения международных экспертных организаций, международных рейтингов (индексов);

      8) результаты опросов населения, потребителей, согласно проведенному анкетированию и исследованиям научных институтов, международных экспертов.

      19. При сборе доказательств собираются все сведения доказывающие, что оцениваемым центральным государственным, местным исполнительным органом и национальным холдингом, компанией эффективно осуществлены/не осуществлены все основные действия и выполнены/не выполнены все условия реализации национального проекта, а также плана развития и плана мероприятий национального холдинга, компании.

      20. При оценке реализации национального проекта, финансируемого из республиканского и местных бюджетов, Счетный комитет и ревизионные комиссии по согласованию осуществляют совместную деятельность.

      21. При оценке реализации плана развития и плана мероприятий с целью определения степени влияния деятельности национального холдинга, компании на развитие отрасли (сектора экономики), региона привлекаются эксперты соответствующей отрасли и (или) специалисты государственных органов.

Глава 5. Составление отчета

      22. По итогам оценки членом Счетного комитета готовится:

      1) информация об итогах оценки реализации национального проекта по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам;

      2) информация об итогах оценки реализации плана развития и плана мероприятий национальной компании по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

      23. Информация об итогах оценки содержит положительные результаты и конкретные факты выявленных недостатков и нарушений, свидетельствующих о неэффективности деятельности центральных государственных, местных исполнительных органов и национальных холдингов, компаний, а также показатели оценки.

      В информации об итогах оценки указываются соответствие результатов реализации национального проекта, плана развития и плана мероприятий национальной компании показателям оценки, причины, которые привели к неэффективным результатам и формулируются соответствующие выводы по каждому стратегическому направлению, цели, задаче, мероприятию, целевому индикатору, показателю результатов реализации национального проекта, плана развития и плана мероприятий национальной компании.

Глава 6. Реализация итогов оценки

      24. Итоги оценки реализации национального проекта, проведенной Счетным комитетом, в рамках проводимых им аудиторских мероприятий, в соответствии с пунктом 89 Постановления №790 направляются в Администрацию Президента Республики Казахстан, в уполномоченный орган по государственному и стратегическому планированию, государственный орган, ответственный за разработку национального проекта, после принятия по результатам государственного аудита эффективности и экспертно-аналитических мероприятий постановления Счетного комитета.

      25. Итоги реализации национальных проектов, планов развития и планов мероприятий, проведенных Счетным комитетом, включаются в ежеквартальную информацию Президенту Республики Казахстан.

      26. Основные итоги оценки и реализации документов Системы государственного планирования в рамках проводимых им аудиторских мероприятий и экспертно-аналитической деятельности, включаются в годовой отчет Счетного комитета об исполнении республиканского бюджета за отчетный финансовый год, который по своему содержанию является заключением к соответствующему отчету Правительства Республики Казахстан, направляемый в Парламент Республики Казахстан.

      27. Ревизионная комиссия об итогах оценки в рамках проводимых им аудиторских мероприятий и экспертно-аналитической деятельности, ежегодно докладывает маслихату при рассмотрении годового отчета местного исполнительного органа об исполнении местного бюджета за соответствующий финансовый год.

  Приложение 1
к Правилам проведения
оценки документов Системы
государственного планирования
Республики Казахстан, планов
развития национальных
управляющих холдингов,
национальных холдингов и
национальных компаний
и планов мероприятий
национальных управляющих
холдингов, национальных
холдингов, национальных
компаний, акционером
которых является государство
  форма

Информация об итогах оценки реализации национального проекта

      ________________________________________________________________
(наименование национального проекта)

      Реквизиты ___________________________________________________
Государственный орган-разработчик _____________________________
Отчетный период ______________________________________________
Сроки реализации (по этапам) ___________________________________
1. Достижение результатов

Наименование

Единица измерения

План 20__ года

Факт

Информация о достижении конкретных результатов, при неисполнении указать причины

1

2

3

4

5

Стратегическое направление

Задача

Показатель результата





……





      2. Освоение финансовых средств

Источник финансирования

План, тысяч тенге

Факт, тысяч тенге

Причины неиспользования средств

1

2

3

4

Источник 1




Источник 2







Итого




      3. Анализ эффективности реализации национального проекта:

      анализ использования бюджетных средств и активов государства;

      оценка эффективности реализованных мероприятий, в том числе по достижению показателей и индикаторов.

      4. Результаты оценки реализации программного документа (выводы и предложения, показатели оценки):

      информация о результативности, продуктивности, экономичности, перспективности и эффективности хода реализации национальных проектов, при использования бюджетных средств и активов государства, об уровне организации их реализации;

      характеристика соответствия тех или иных фактических результатов реализации национальных проектов показателям оценки;

      общая оценка эффективности использования бюджетных средств и активов государства;

      ожидаемый социально-экономический эффект;

      причины, повлекшие совершение выявленных нарушений (недостатков);

      рекомендации по выявленным недостаткам;

      анализ возможностей устранения выявленных проблем самим центральным государственным, местным исполнительным органом, в том числе предложения по корректировке национального проекта по объемам и источникам финансирования, об изменении действующего законодательства;

      оценка целесообразности дальнейшего финансирования и реализации, оптимизации национального проекта.

      5. Принятые меры по фактам использования бюджетных средств и активов государства с нарушениями бюджетного и иного законодательства при реализации программного документа.

      6. Результаты рассмотрения государственным органом-разработчиком (исполнителем) документов Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета по итогам государственного аудита и экспертно- аналитической деятельности.

  Приложение 2
к Правилам проведения
оценки документов Системы
государственного планирования
Республики Казахстан, планов
развития национальных
управляющих холдингов,
национальных холдингов
и национальных компаний
и планов мероприятий
национальных управляющих
холдингов, национальных
холдингов, национальных
компаний, акционером которых
является государство
  форма

Информация об итогах оценки реализации плана развития и плана мероприятий национальной компании

      ___________________________________________________________
(наименование национального холдинга/компании)
на________________________ годы,
(период реализации)
утвержденного______________________________________________
(наименование нормативного правового акта, которым утвержден план
развития и план мероприятий национального холдинга/компании)
от "___" ___________ 20__ года № __________
Период отчета: ___________________________
1. Достижение результатов

Наименование

Единица измерения

План 20__ года

Факт

Информация о достижении конкретных результатов, при неисполнении указать причины

1

2

3

4

5

Стратегическое направление деятельности

Цель

Целевой индикатор





Показатель результата





……





      2. Освоение финансовых средств

Источник финансирования

Наименование мероприятия

План, тысяч тенге

Факт, тысяч тенге

Причины неосвоения средств

1

2

3

4

5

Источник 1





Источник 2









Итого





      3. Анализ эффективности реализации плана развития национального холдинга/компании:

      анализ факторов, повлиявших на ход реализации плана развития национального холдинга/компании (целевого использования средств, эффективное управление государственным имуществом, своевременное и качественное выполнение мероприятий, рентабельность деятельности);

      оценка реализации достижения стратегических направлений развития;

      оценка эффективности реализованных мероприятий, в том числе по достижению показателей плана развития.

      4. Результаты оценки реализации программного документа (выводы и предложения, показатели оценки).

      информация о результативности, продуктивности, экономичности, перспективности и эффективности хода реализации плана развития, об уровне организации их реализации;

      характеристика соответствия тех или иных фактических результатов реализации плана развития показателям оценки;

      общая оценка эффективности использования бюджетных средств и активов государства;

      определение влияния реализации плана развития на результаты показателей отрасли, сферы, региона или деятельности национального холдинга, компании;

      причины, повлекшие совершение выявленных нарушений (недостатков);

      рекомендации по выявленным недостаткам;

      анализ возможностей устранения выявленных проблем самим национальным холдингом, компанией, в том числе предложения по корректировке плана развития по объемам и источникам финансирования, об изменении действующего законодательства;

      оценка целесообразности дальнейшего финансирования и реализации, оптимизации плана развития.

      5. Принятые меры по фактам неэффективного управления государственным имуществом, бюджетных средств, активов государства и субъектов квазигосударственного сектора, нарушениям бюджетного и иного законодательства при реализации плана развития национального холдинга/компании.

      6. Результаты рассмотрения национальным холдингом/компанией документов Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета по итогам государственного аудита и экспертно-аналитической деятельности.