Өнеркәсіпті дамытуға бағытталған шарттарды жоспарлау және жасасу, сондай-ақ олардың орындалуын мониторингтеу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2022 жылғы 8 маусымдағы № 325 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 15 маусымда № 28451 болып тіркелді

      "Өнеркәсіптік саясат туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 9-бабы 40) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Өнеркәсіпті дамытуға бағытталған шарттарды жоспарлау және жасасу, сондай-ақ олардың орындалуын мониторингтеу қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Индустриялық даму комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрі
К. Ускенбаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Қаржы министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Энергетика министрлігі

  Қазақстан Республикасының
Индустрия және
инфрақұрылымдық
даму министрінің
2022 жылғы 8 маусымдағы
№ 325 Бұйрыққа
қосымша

Өнеркәсіпті дамытуға бағытталған шарттарды жоспарлау және жасасу, сондай-ақ олардың орындалуын мониторингтеу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Өнеркәсіпті дамытуға бағытталған шарттарды жоспарлау және жасасу, сондай-ақ олардың орындалуын мониторингтеу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Өнеркәсіптік саясат туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 9-бабының 40) тармақшасына сәйкес әзірленген және өнеркәсіпті дамытуға бағытталған шарттарды жоспарлау және жасасу, сондай-ақ олардың орындалуын мониторингтеу тәртібін анықтайды.

      2. Осы Қағидаларда пайдаланылатын негізгі ұғымдар:

      1) мониторинг – тапсырыс беруші мен өнім берушінің офтейк-келісімшарттың және келісімшарттық сатып алу шартының талаптарын орындауын тексеру жөніндегі іс-шаралар кешені;

      2) мониторингтік есеп – тапсырыс беруші мен өнім берушінің офтейк-келісімшарттар және келісімшарттық сатып алу шарттары бойынша талаптарды орындауының сәйкестігін және (немесе) сәйкессіздігін талдау нәтижелері бойынша қорытындыны қамтитын есеп;

      3) өнім беруші – сатып алынатын өнімді өндіретін не сатып алынатын өнімнің жаңа өндірісін ашуға дайын және өнеркәсіпті дамытуға бағытталған шарт жасасуға үміткер тұлға;

      4) тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтер мен оларды берушілердің дерекқоры (бұдан әрі – дерекқоры) – отандық тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің және оларды берушілердің тізбесі;

      5) тауарлар тізбесі – тапсырыс берушілер тарапынан ұзақ мерзімді қажеттілікке ие өңдеу өнеркәсібінің импортталатын өнім тізбесі.

2-тарау. Өнеркәсіпті дамытуға бағытталған шарттарды жоспарлау және жасасу тәртібі

      3. Өнеркәсіпті дамытуға бағытталған шарттар Заңның 47-бабына сәйкес тапсырыс беруші мен өнім беруші арасында жасалады.

      4. Келісілген ұсыныстар Заңның 47-бабының 3-тармағына сәйкес ақпаратты, сондай-ақ:

      1) осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жұмыстар мен сервистік көрсетілетін қызметтер құрамында сатып алынатын көлемдерді қоса алғанда, заттай және ақшалай көріністегі бекітілген жылдық ұзақ мерзімді қажеттілік көлемдерін;

      2) осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша техникалық ерекшелікті қамтиды.

      5. Тауарлардың тізбесі бекітілгеннен кейін және ол Заңның 47-бабының 4-тармағына сәйкес дерекқоры орналастырылғаннан кейін жыл сайын 1 тамызға дейінгі мерзімде өнеркәсіпті дамытуға бағытталған шарттарды жасасуға өнім берушілердің өтінімдерін қабылдау жүзеге асырылады.

      Өнім берушілердің өтінімін беру осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жүзеге асырылады.

      6. Өнім берушіге өнеркәсіпті дамытуға бағытталған шарттарды жасасу үшін өтінім беруге жол берілмейді, егер:

      1) өнім беруші мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылардың тізілімінде және (немесе) сатып алуға жосықсыз қатысушылардың тізілімінде тұрса;

      2) өнім беруші әрекетсіз болып табылады және (немесе) "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы (Салық кодексі)" Қазақстан Республикасы Кодексінің (бұдан әрі – Салық кодексі) 91 және 126-баптарына сәйкес оларды банкрот деп тану туралы сот шешімі заңды күшіне енген борышкерлер тізімінде тұрса;

      3) өнім берушіні тіркеу заңды күшіне енген сот актісінің негізінде жарамсыз деп танылса;

      4) заңды күшіне енген сот актісінің негізінде жалған кәсіпорын болып табылса;

      5) мемлекеттік кірістер органдарында бастапқы тіркеу кезінде көрсетілген орналасқан жері бойынша салықтық тексеру нәтижелері бойынша жоқ болса;

      6) "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің (Салық кодексі) нормаларын бұза отырып қайта құрылса;

      7) Салық кодексіне сәйкес жүзеге асырылған санаттарға бөлу нәтижелері бойынша өнім берушінің қызметі жоғары тәуекел дәрежесі санатына жатқызылса.

      7. Тапсырыс беруші Заңның 48-бабына сәйкес, сондай-ақ осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес офтейк-келісімшарттар жасасуға қойылатын үлгілік талаптарға сәйкес өнім берушімен оффтейк-келісімшарт жасасады.

      8. Тапсырыс беруші Заңның 49-бабына сәйкес, сондай-ақ осы Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес келісімшарттық сатып алу шарттарын жасасуға қойылатын үлгілік талаптарға сәйкес өнім берушімен келісімшарттық сатып алу шартын жасасады.

      9. Келісімшарттық сатып алу шарттары бойынша өнім беруші келіссөздер аяқталған күннен бастап 3 жұмыс күні ішінде өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру саласындағы уәкілетті органның қарауына және тапсырыс берушіге Заңның 49-бабының 2-тармағына сәйкес қосымша шарттардың бірін орындау жөніндегі ұсынысты береді.

      Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру саласындағы уәкілетті орган мен тапсырыс беруші ұсынысты алған кезден бастап 5 жұмыс күні ішінде қосымша шарттарды қарайды және бекітеді.

      10. Келісімшарттық сатып алу шарты өнім беруші бекітілген Заңның 49-бабының 2-тармағына сәйкес қосымша талаптарды орындаған күннен бастап орындалған болып есептеледі.

3-тарау. Өнеркәсіпті дамытуға бағытталған шарттарды орындау мониторингі

      11. Мониторингті көмірсутектер, қатты пайдалы қазбалар саласындағы уәкілетті органдар осы Қағидаларға сәйкес тапсырыс берушілер ұсынатын өнеркәсіпті дамытуға бағытталған шарттар талаптарының орындалуы жөніндегі есептерді талдау арқылы жүзеге асырады.

      12. Өнеркәсіпті дамытуға бағытталған шарттарды орындау мониторингі тоқсан сайын жүргізіледі.

      13. Тапсырыс беруші көмірсутектер, қатты пайдалы қазбалар саласындағы уәкілетті органдарға осы Қағидаларға 6-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өнеркәсіпті дамытуға бағытталған шарттардың орындалу барысы туралы тоқсан сайын есепті тоқсаннан кейінгі айдың 25 (жиырма бесінші) күніне дейін электрондық тасымалдауышта (электрондық пошта және (немесе) электрондық құжат айналымы жүйесі) есеп ұсынады.

      Өнеркәсіпті дамытуға бағытталған шарттардың орындалу барысы туралы есеп мынадай ақпаратты:

      1) Оффтейк-келісімшарттар жасасуға қойылатын үлгілік талаптарға сәйкес тауар жеткізу жөніндегі шарттың талаптары және оларды өнім берушінің орындау мәртебесін;

      2) Оффтейк-келісімшарттар жасасуға қойылатын үлгілік талаптарға сәйкес тауарды қабылдау және оған ақы төлеу жөніндегі шарттың талаптары және тапсырыс берушінің оларды орындау мәртебесін;

      3) Офтейк-келісімшарттар жасасуға қойылатын үлгілік талаптарға сәйкес жасалатын оффтейк-келісімшарттарға өзгерістер мен толықтырулардың болуы, олардың мәні мен мәртебесін;

      4) келісімшарттық сатып алу шарттары бойынша Заңның 49-бабының 2-тармағында көзделген қосымша талаптарды, олардың мәні мен өнім берушінің орындау мәртебесін;

      5) келісімшарттық сатып алу шарттарын жасасуға қойылатын үлгілік талаптарға сәйкес келісімшарттық сатып алу туралы жасалатын шарттарға өзгерістер мен толықтырулардың болуы, олардың мәні мен мәртебесін қамтиды.

      14. Осы Қағидалардың 11-тармағында көрсетілген мониторинг мерзімі есепті алған күннен бастап 5 (бес) жұмыс күнінен аспауы тиіс.

      15. Мониторинг қорытындылары бойынша көмірсутектер, қатты пайдалы қазбалар саласындағы уәкілетті органдар осы Қағидаларға 7-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Тапсырыс беруші мен өнім берушінің өнеркәсіпті дамытуға бағытталған шарттардың талаптарын орындауы бойынша мониторингтік есепті қалыптастырады.

      Мониторингтік есеп мониторинг аяқталған күннен бастап 5 (бес) жұмыс күнінен кешіктірілмейтін мерзімде мемлекеттік ынталандыру саласындағы уәкілетті органға жіберіледі.

      16. Тапсырыс беруші немесе өнім беруші өнеркәсіпті дамытуға бағытталған шарттар бойынша талаптарды бұзған жағдайда, мемлекеттік ынталандыру саласындағы саласындағы уәкілетті орган тапсырыс берушіге және өнім берушіге осындай бұзушылықты белгіленген мерзімде жою туралы жазбаша хабарлама жібереді.

      Анықталған бұзушылықты жою туралы хабарлама бұзушылық анықталған күннен бастап күнтізбелік 5 (бес) күннен кешіктірмей жіберіледі.

      17. Анықталған бұзушылықты күнтізбелік 30 (отыз) күннен аспайтын мерзім ішінде жойылмаған жағдайда мемлекеттік ынталандыру саласындағы уәкілетті орган осы Қағидаларда бекітілген Офтейк-келісімшарттар жасасуға қойылатын үлгілік талаптарында және Келісімшарттық сатып алу шарттарын жасауға қойылатын үлгілік талаптарында белгіленген шаралар қолданылады.

  Өнеркәсіпті дамытуға
бағытталған шарттарды
жоспарлау және жасасу,
сондай-ақ олардың орындалуын
мониторингтеу қағидаларына
1-қосымша
  Нысан

Жұмыстар мен сервистік қызметтердің құрамында сатып алынатын көлемдерді қоса алғанда, заттай және ақшалай мәнде бекітілген жылдық ұзақ мерзімді қажеттілік көлемі

№ р/с

Тауар атауы

Тауарлардың, жұмыстардың және көрсетілетін қызметтердің бірыңғай номенклатурасы анықтамалығының коды

Қысқаша сипаттамасы

Қосымша сипаттама

Өлшем бірлігі

Техникалық ерекшелігі

2021

2022

2023

Құндық мәндегі көлемі (теңге)

Заттай мәндегі көлемі

Құндық мәндегі көлемі (теңге)

Заттай мәндегі көлемі

Құндық мәндегі көлемі (теңге)

Заттай мәндегі көлемі

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

1













2













3













4














ЖИЫНЫ












      Кестенің жалғасы

2023

2024

2025

2021-2025 ж.ж. жиыны

Тапсырыс берушілер

Құндық мәндегі көлемі (теңге)

Заттай мәндегі көлемі

Құндық мәндегі көлемі (теңге)

Заттай мәндегі көлемі

Құндық мәндегі көлемі (теңге)

Заттай мәндегі көлемі

Құндық мәндегі көлемі (теңге)

Заттай мәндегі көлемі


12

13

14

15

16

17

18

19

20













































  Өнеркәсіпті дамытуға
бағытталған шарттарды
жоспарлау және жасасу,
сондай-ақ олардың орындалуын
мониторингтеу қағидаларына
2-қосымша
  Нысан

Техникалық ерекшелік

      Тауар атауы: ____________.

      Тауарлардың, жұмыстардың және көрсетілетін қызметтердің бірыңғай номенклатурасы анықтамалығының коды:____________________.

      Тапсырыс беруші: __________________________.

      Техникалық ерекшелік (марка, модель, конструкторлық-техникалық құжаттама, сызбалар және технологиялық карталар болған жағдайда көрсете отырып):________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      Техникалық ерекшелік ұсыну күні: _________.

      Байланыс ақпараты (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), телефон нөмірі, электрондық почта):__________.

      Лауазымы                                                 Аты-жөні

  Өнеркәсіпті дамытуға
бағытталған шарттарды
жоспарлау және жасасу, сондай-
ақ олардың орындалуын
мониторингтеу қағидаларына
3-қосымша
  Нысан

Өтінім

      _______________________(өнім берушінің атауы) Өнеркәсіпті дамытуға бағытталған шарттарды жоспарлау және жасау, сондай-ақ олардың орындалуын мониторингтеу қағидаларына сәйкес Қазақстан Республикасында тауарлар тізбесіне енгізілген ____________________ (тауар атауы) өндірісін ұйымдастыру мақсатында _____________ (тапсырыс берушінің атауы) Офтейк-келісімшарт жасауға мүдделілік білдіреді.

      тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілген қызметтердің бірыңғай номенклатурасы анықтамалығының коды: ________________________________,

      қысқаша сипаттама ______________________________________

      Жоба бойынша өтінімді, сондай-ақ ________ жібереміз.

      Өнеркәсіпті дамытуға бағытталған шарттарды жоспарлау және жасасу, сондай-ақ олардың орындалуын мониторингтеу қағидаларымен танысқанымызды хабарлаймыз.

      Бұл ретте, әрекетке қабілеттілігін растаймыз және ұсынылған ақпараттың дұрыстығы мен толықтығына кепілдік береміз.

      Лауазымы                                                 Аты-жөні

  Өнеркәсіпті дамытуға
бағытталған шарттарды
жоспарлау және жасасу,
сондай-ақ олардың орындалуын
мониторингтеу қағидаларына
4-қосымша

Офтейк-келісімшарттар жасасуға қойылатын үлгілік талаптар

      1. Офтейк-келісімшарттарда:

      1) тараптардың атауы, офтейк-келісімшартты жасасу орны;

      2) тауарлардың егжей-тегжейлі техникалық сипаттамалары, физикалық және (немесе) химиялық қасиеттері, жиынтықталуы көрсетіле отырып, олардың нақты атаулары;

      3) шарттың барлық қолданылу мерзімі ішіндегі жеткізу көлемі және кестесі;

      4) елішілік құндылықтың ең төменгі деңгейі бойынша және елішілік құндылықтың көрсеткішін арттыру бағдарламасын әзірлеу жөніндегі талаптар көрсетіледі.

      2. Жасалған офтейк-келісімшарттарға өзгерістер мен толықтырулар тараптардың өзара келісімі бойынша енгізіледі.

      3. Банктік қарыз алған жағдайда, жасалған офтейк-келісімшарттарға өзгерістер банктік қызметті жүзеге асыратын заңды тұлғамен келісіледі.

      4. Офтейк-келісімшарттың қолданылу мерзімін тараптар айқындайды және жасалатын оффтейк-келісімшартта көрсетіледі.

      5. Өнім беруші шарттың талаптарына сәйкес Қазақстан Республикасының аумағында, оның ішінде тапсырыс берушіден алынған қаражат есебінен тиісті тауар өндіруді ұйымдастыруды және тараптар олар жасайтын офтейк-келісімшарттың ережелерінде келіскен жағдайларды қоспағанда, осы тауарды офтейк-келісімшарттың барлық қолданылу мерзімі ішінде төмендетуге жатпайтын баға бойынша жеткізуді қамтамасыз етуді талап етеді.

      6. Тапсырыс беруші өнім беруші офтейк-келісімшарт талаптарын тиісті дәрежеде орындаған жағдайда, офтейк-келісімшарт талаптарына сәйкес тауарлар қабылдауды және олардың ақысын:

      офтейк-келісімшарт қолданылатын бірінші жылда – жүз пайыз мөлшерінде;

      офтейк-келісімшарт қолданылатын екінші және одан кейінгі жылдарда – кемінде елу пайыз мөлшерінде төлеуді қамтамасыз етуге міндетті.

      7. Осы талаптардың 6-тармағында белгіленген міндеттемелер тиісті күнтізбелік жылға арналған шартта көзделген тауарды беру көлемін негізге ала отырып есептеледі.

      8. Өнім беруші жасасқан офтейк-келісімшарт бойынша міндеттемелерді тиісті дәрежеде орындамаған жағдайда, тапсырыс беруші жасалған шартқа сәйкес алған аванс сомасына барабар мөлшердегі соманы ұстап қалады.

      9. Өнім беруші міндеттемелерді тиісінше орындамаған жағдайда, өнім беруші мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылар тізіліміне және (немесе) сатып алуға жосықсыз қатысушылар тізіліміне енгізілетін болады.

      10. Тапсырыс беруші өндірілген тауардың ескерілген көлемін сатып алудан өнім берушінің кінәсі болмай бас тартқан жағдайда, Заңның 48-бабының 4-тармағына сәйкес бірінші жылы 100% және кейінгі жылдары 50% мөлшерінде тұрақсыздық айыбы көзделеді.

      11. Барлық дауларды тараптар келіссөздер арқылы шешеді. Тараптар өзара келісімге келе алмаған жағдайда даулар мен келіспеушіліктер бір тараптың өтініші бойынша сот тәртібінде шешіледі.

      12. Офтейк-келісімшарттар Қазақстан Республикасы Азаматтық кодексінің 10-бабының 6-тармағына сәйкес жасалады.

  Өнеркәсіпті дамытуға
бағытталған шарттарды
жоспарлау және жасасу,
сондай-ақ олардың орындалуын
мониторингтеу қағидаларына
5-қосымша

Келісімшарттық сатып алу шарттарын жасауға қойылатын үлгілік талаптар

      1. Келісімшарттық сатып алу туралы шарт мынадай ақпаратты:

      1) тараптардың атауын, шарт жасасу орнын;

      2) тауарлардың егжей-тегжейлі техникалық сипаттамалары, физикалық және (немесе) химиялық қасиеттері, жиынтықталуы көрсетіле отырып, олардың нақты атауларын;

      3) шарт қолданылатын бүкіл мерзімге беру көлемдерін;

      4) елішілік құндылықтың ең төменгі деңгейі бойынша талаптарды, елішілік құндылықтың көрсеткішін арттыру бағдарламасын әзірлеу бойынша міндеттемелерді;

      5) келісімшарттық шарттардың мәні мен құнын;

      6) келісімшарттық шарттарды орындау кестесін;

      7) бекітілген қосымша шарттар мен оларды орындау тәртібін;

      8) тараптардың, оның ішінде қосымша шарттарды орындамағаны және тиісінше орындамағаны үшін айыппұл санкцияларын төлеу жөніндегі жауапкершілігін қамтиды.

      2. Қосымша шарттардың құны осы Қағидаларға сәйкес өнім берушімен келісіледі және шарт сомасының 5%-нан кем болмауы тиіс.

      3. Келісімшарттық сатып алу туралы шарттарға өзгерістер мен толықтырулар тараптардың өзара келісімі бойынша енгізіледі.

      4. Өнім беруші Заңның 49-бабының 2-тармағында көзделген қосымша талаптарды орындамаған кезде келісімшарттық сатып алу шарты жарамсыз деп есептеледі.

      5. Өнім беруші міндеттемелерді орындамаған жағдайда, өнім беруші мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылар тізіліміне және (немесе) сатып алуға жосықсыз қатысушылар тізіліміне енгізілетін болады.

      6. Барлық дауларды тараптар келіссөздер арқылы шешеді. Тараптар өзара келісімге келе алмаған жағдайда даулар мен келіспеушіліктер бір тараптың өтініші бойынша сот тәртібінде шешіледі.

      7. Келісімшарттық сатып алу шарттары Қазақстан Республикасы Азаматтық кодексінің 10-бабының 6-тармағына сәйкес жасалады.

  Өнеркәсіпті дамытуға
бағытталған шарттарды
жоспарлау және жасасу,
сондай-ақ олардың орындалуын
мониторингтеу қағидаларына
6-қосымша

Өнеркәсіпті дамытуға бағытталған шарттарын орындау барысы туралы есеп

Өнім берушінің атауы

Тауарлардың, жұмыстардың және көрсетілетін қызметтердің атауы

Тауарлардың, жұмыстардың және көрсетілетін қызметтердің техникалық ерекшелігі

Тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің бірыңғай номенклатурасы анықтама лығы

Орны, мерзімі және шарттары

Офтейк-келісімшарттар және келісімшарттық сатып алу шарттары талаптарының орындалу барысы туралы ақпарат

Өзгерістер мен толықтырулардың болуы, олардың мәні мен орындалу мәртебесі

Келісімшарттық сатып алу шарттары бойынша Заңның 49-бабының 2-тармағында көзделген қосымша талаптар, олардың мәні мен орындалу мәртебесі

























      Лауазымы                                                 Аты-жөні

  Өнеркәсіпті дамытуға
бағытталған шарттарды
жоспарлау және жасасу,
сондай-ақ олардың орындалуын
мониторингтеу қағидаларына
7-қосымша

Мониторингтік есеп

      202_ жылғы "______" _______________ №____/____

      1. Өнім берушінің атауы:

      _________________________________________________________________

      2. Мониторинг жүргізу мерзімі: 202___жылғы "___" _______ бастап "___" ________ дейін

      3. Мониторинг нәтижелері:

      Лауазымы                                                 Аты-жөні

Об утверждении Правил планирования и заключения договоров, направленных на развитие промышленности, а также мониторинга их исполнения

Приказ Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 8 июня 2022 года № 325. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 15 июня 2022 года № 28451.

      В соответствии с подпунктом 40) статьи 9 Закона Республики Казахстан "О промышленной политике" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила планирования и заключения договоров, направленных на развитие промышленности, а также мониторинга их исполнения.

      2. Комитету индустриального развития Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр индустрии
и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
К. Ускенбаев

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство финансов
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство энергетики
Республики Казахстан

  Приложение к приказу
Министра индустрии
и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
от 8 июня 2022 года № 325

Правила планирования и заключения договоров, направленных на развитие промышленности, а также мониторинга их исполнения

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила планирования и заключения договоров, направленных на развитие промышленности, а также мониторинга их исполнения (далее - Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 40) статьи 9 Закона Республики Казахстан "О промышленной политике" (далее – Закон) и определяют порядок планирования и заключения договоров, направленных на развитие промышленности, а также мониторинга их исполнения.

      2. Основные понятия, используемые в настоящих Правилах:

      1) мониторинг – комплекс мероприятий по проверке исполнения заказчиком и поставщиком условий офтейк-контракта и договора контрактных закупок;

      2) мониторинговый отчет – отчет, содержащий заключение по результатам анализа соответствия и (или) несоответствия исполнения заказчиком и поставщиком условий по офтейк-контрактам и договорам контрактных закупок;

      3) поставщик – лицо, производящее закупаемую продукцию, либо готовое открыть новое производство закупаемой продукции, и претендующее на заключение договора, направленного на развитие промышленности;

      4) база данных товаров, работ, услуг и их поставщиков (далее - база данных) – перечень отечественных товаров работ, услуг и их поставщиков, формируемый в порядке установленным уполномоченным органом;

      5) перечень товаров - перечень импортируемой продукции обрабатывающей промышленности, имеющей долгосрочную потребность со стороны заказчиков.

Глава 2. Порядок планирования и заключения договоров, направленных на развитие промышленности

      3. Договора, направленные на развитие промышленности, заключаются между заказчиком и поставщиком в соответствии со статьей 47 Закона.

      4. Согласованные предложения содержат информацию в соответствии с пунктом 3 статьи 47 Закона, а также:

      1) объемы утвержденной годовой долгосрочной потребности в натуральном и денежном выражении, включая объемы, закупаемые в составе работ и сервисных услуг, по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам;

      2) техническая спецификация по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

      5. После утверждения перечня товаров и размещения его в базе данных в соответствии с пунктом 4 статьи 47 Закона, осуществляется прием заявок поставщиков к заключению договоров, направленных на развитие промышленности, ежегодно в срок до 1 августа.

      Подача заявки поставщиков осуществляется по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам.

      6. Поставщику не допускается подача заявки для заключения договоров, направленных на развитие промышленности, если:

      1) состоит в реестре недобросовестных участников государственных закупок и в реестре недобросовестных участников закупок;

      2) является бездействующим и (или) состоит в списке должников, в отношении которых вступило в законную силу решение суда о признании их банкротами в соответствии со статьями 91 и 126 Кодекса Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет (Налоговый кодекс)" (далее – Налоговый кодекс);

      3) регистрация поставщика признана недействительной на основании вступившего в законную силу судебного акта;

      4) является лжепредприятием на основании вступившего в законную силу судебного акта;

      5) отсутствует по результатам налогового обследования по месту нахождения, указанному при первичной регистрации в органах государственных доходов;

      6) реорганизован с нарушением норм Кодекса Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс);

      7) по результатам категорирования, осуществленного в соответствии с Налоговым кодексом, деятельность поставщика отнесена к категории высокой степени риска.

      7. Заказчик заключает офтейк-контракт с поставщиком в соответствии со статьей 48 Закона, а также в соответствии с Типовыми требованиями к заключению офтейк-контрактов согласно приложению 4 к настоящим Правилам.

      8. Заказчик заключает договор контрактных закупок с поставщиком в соответствии со статьей 49 Закона, а также в соответствии с Типовыми требованиями к заключению договоров контрактных закупок согласно приложению 5 к настоящим Правилам.

      9. По договорам контрактных закупок, поставщик с даты завершения переговоров в течении 3 рабочих дней предоставляет на рассмотрение уполномоченному органу в области государственного стимулирования промышленности и заказчику предложение по исполнению одного из дополнительных условий в соответствии с пунктом 2 статьи 49 Закона.

      Уполномоченный орган в области государственного стимулирования промышленности и заказчик рассматривают и утверждают дополнительные условия в течение 5 рабочих дней с момента получения предложения.

      10. Договор контрактных закупок считается исполненным с даты выполнения поставщиком утвержденных дополнительных условий в соответствии с пунктом 2 статьи 49 Закона.

Глава 3. Мониторинг исполнения договоров, направленных на развитие промышленности

      11. Мониторинг осуществляется уполномоченными органами в области углеводородов, твердых полезных ископаемых посредством анализа отчетов по исполнению условий договоров, направленных на развитие промышленности, представляемых заказчиками в соответствии с настоящими Правилами.

      12. Мониторинг исполнения договоров, направленных на развитие промышленности, проводится ежеквартально.

      13. Заказчик предоставляет в уполномоченные органы в области углеводородов, твердых полезных ископаемых отчет о ходе исполнения договоров, направленных на развитие промышленности, по форме согласно приложению 6 к настоящим Правилам, ежеквартально до 25 (двадцать пятого) числа месяца, следующего за отчетным кварталом, на электронном носителе (электронная почта и система электронного документооборота).

      Отчет о ходе исполнения договоров, направленных на развитие промышленности, содержит следующую информацию:

      1) условия договора по поставке товара в соответствии с Типовыми требованиями к заключению офтейк-контрактов и статус их исполнения поставщиком;

      2) условия договора по приему и оплате товара в соответствии с Типовыми требованиями к заключению офтейк-контрактов и статус их исполнения заказчиком;

      3) наличие изменений и дополнений к заключаемым офтейк-контрактам в соответствии с Типовыми требованиями к заключению офтейк-контрактов, их суть и статус;

      4) дополнительные условия, предусмотренные пунктом 2 статьи 49 Закона по договорам контрактных закупок, их суть и статус исполнения поставщиком;

      5) наличие изменений и дополнений к заключаемым договорам о контрактных закупках в соответствии с Типовыми требованиями к заключению договоров контрактных закупок, их суть и статус.

      14. Срок мониторинга, указанного в пункте 11 настоящих Правил, не должен превышать 5 (пяти) рабочих дней со дня получения отчета.

      15. По итогам мониторинга уполномоченными органами в области углеводородов, твердых полезных ископаемых формируется мониторинговый отчет по исполнению заказчиком и поставщиком условий договоров, направленных на развитие промышленности, по форме согласно приложению 7 к настоящим Правилам.

      Мониторинговый отчет направляется уполномоченному органу в области государственного стимулирования в срок не позднее 5 (пяти) рабочих дней со дня завершения мониторинга.

      16. При нарушении заказчиком и (или) поставщиком условий по договорам, направленным на развитие промышленности, уполномоченный орган в области государственного стимулирования направляет заказчику и (или) поставщику письменное уведомление об устранении такого нарушения, с указанием сроков.

      Уведомление об устранении выявленного нарушения направляется не позднее 5 (пяти) рабочих дней со дня выявления нарушения.

      17. При не устранении выявленного нарушения в течение не более 30 (тридцати) календарных дней уполномоченным органом в области государственного стимулирования применяются меры, установленные Типовыми требованиями к заключению офтейк-контрактов и Типовыми требованиями к заключению договоров контрактных закупок, утвержденными настоящими Правилами.

  Приложение 1
к Правилам планирования
и заключения договоров,
направленных на развитие
промышленности, а также
мониторинга их исполнения
  Форма

Объемы утвержденной годовой долгосрочной потребности в натуральном и денежном выражении, включая объемы, закупаемые в составе работ и сервисных услуг

№ п/п

Наименование товара

код единого номенклатурного справочника товаров, работ и услуг

Краткая характеристика

Дополнительные характеристика

Единица измерения

Техническая спецификация

2021

2022

2023

Объем в стоимостном выражении (тенге)

Объем в натуральном выражении

Объем в стоимостном выражении (тенге)

Объем в натуральном выражении

Объем в стоимостном выражении (тенге)

Объем в натуральном выражении

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

1













2













3













4














ИТОГО












      Продолжение таблицы

2024

2025

ИТОГО на 2021-2025 годы

Заказчики

Объем в стоимостном выражении (тенге)

Объем в натуральном выражении

Объем в стоимостном выражении (тенге)

Объем в натуральном выражении

Объем в стоимостном выражении (тенге)

Объем в натуральном выражении

14

15

16

17

18

19

20



































  Приложение 2
к Правилам планирования
и заключения договоров,
направленных на развитие
промышленности, а также
мониторинга их исполнения
  Форма

Техническая спецификация

      Наименование товара: ______________________________________.
      Код единого номенклатурного справочника товаров, работ и услуг:
__________________________________________________________.
Заказчик: _________________________________________________.
Техническая спецификация (с указанием марки, модели, страны происхождения
товара, конструкторско-техническую документацию, чертежи, технологические карты):
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
Дата предоставления технической спецификации: ___________________________.
Контактная информация (фамилия, имя, отчество (при его наличии), номер телефона,
электронная почта):_____________________________________________________.
Должность ФИО

  Приложение 3
к Правилам планирования
и заключения договоров,
направленных на развитие
промышленности, а также
мониторинга их исполнения
  Форма

Заявка

      _________________________________________________________________________
(наименование поставщика) настоящим выражает заинтересованность в заключении
офтейк-контракта с ________________________________________________________
(наименование заказчика) в соответствии с Правилами планирования и заключения
договоров, направленных на развитие промышленности, а также мониторинга их
исполнения, в целях организации в Республике Казахстан производства
_________________________________________________________________________
(наименование товара), включенного в Перечень товаров.
код единого номенклатурного справочника товаров, работ и услуг:
_________________________________________________________________________,
краткая характеристика ____________________________________________________
Направляем заявку по проекту ______________________________________________.
В свою очередь сообщаем, что с Правилами планирования и заключения договоров,
направленных на развитие промышленности, а также мониторинга их исполнения
ознакомлены.
При этом, подтверждаем дееспособность и гарантируем достоверность и полноту
представленной информации.
Должность ФИО

  Приложение 4
к Правилам планирования
и заключения договоров,
направленных на развитие
промышленности, а также
мониторинга их исполнения

Типовые требования к заключению офтейк-контрактов

      1. В офтейк-контрактах указываются:

      1) наименование сторон, место заключения офтейк-контракта;

      2) конкретные наименования товаров с указанием их подробных технических характеристик, физических и химических свойств, комплектации;

      3) объем и график поставок в течение всего срока действия договора;

      4) требования по минимальному уровню внутристрановой ценности и по разработке программы повышения показателя внутристрановой ценности.

      2. Изменения и дополнения к заключаемым офтейк-контрактам вносятся по обоюдному согласию сторон.

      3. Изменения к заключенным офтейк-контрактам, при получении банковского займа, согласуются с юридическим лицом, осуществляющим банковскую деятельность.

      4. Срок действия офтейк-контракта определяется сторонами и указывается в заключаемом офтейк-контракте.

      5. Поставщику, согласно условиям договора, требуется организовать производство соответствующего товара на территории Республики Казахстан, в том числе за счет средств, полученных от заказчика, и обеспечивать поставку этого товара по цене, не подлежащей снижению в течение всего срока действия офтейк-контракта, за исключением случаев, согласованных сторонами в положениях заключаемого ими офтейк-контракта.

      6. Заказчик при условии надлежащего исполнения поставщиком условий офтейк-контракта обеспечивает прием и оплату товаров, согласно условиям офтейк-контракта:

      в первый год действия офтейк-контракта – в стопроцентном размере;

      во второй и последующие годы действия офтейк-контракта – в размере не менее пятидесяти процентов.

      7. Условия, установленные в пункте 6 настоящих требований, исчисляются исходя из объема поставки товара, предусмотренного договором на соответствующий календарный год.

      8. При ненадлежащем исполнении поставщиком условий по заключенному с ним офтейк-контрактом, заказчик удерживает сумму в размере пропорционально полученной авансовой сумме, согласно заключенному договору.

      9. При неисполнении условий договора поставщиком, поставщик будет внесен в реестр недобросовестных участников государственных закупок и в реестре недобросовестных участников закупок.

      10. При отказе заказчика от выкупа оговоренного объема произведенного товара не по вине поставщика предусматривается неустойка размером 100% в первый год и 50% в последующие годы, согласно заключенному договору в соответствии с пунктом 4 статьи 48 Закона.

      11. Все споры разрешаются сторонами путем переговоров. Если стороны не могут достичь взаимного соглашения, споры и разногласия разрешаются в судебном порядке по заявлению одной из сторон.

      12. Офтейк-контракты заключаются в соответствии с пунктом 6 статьи 10 Гражданского кодекса Республики Казахстан.

  Приложение 5
к Правилам планирования
и заключения договоров,
направленных на развитие
промышленности, а также
мониторинга их исполнения

Типовые требования к заключению договоров контрактных закупок

      1. В договора контрактных закупок включают следующую информацию:

      1) наименование сторон, место заключения договора;

      2) конкретные наименования товаров с указанием их подробных технических характеристик, физических и химических свойств, комплектации;

      3) объем поставок на весь срок действия договора;

      4) требования по минимальному уровню внутристрановой ценности;

      5) предмет и стоимость дополнительных условий;

      6) график выполнения дополнительных условий;

      7) утвержденные дополнительные условия и порядок их выполнения;

      8) ответственность сторон, в том числе по уплате штрафных санкций за неисполнение и ненадлежащее исполнение дополнительных условий.

      2. Стоимость дополнительных условий согласуются между заказчиком и поставщиком и составляет не менее 5% от суммы договора.

      3. Изменения и дополнения к заключаемым договорам о контрактных закупках вносятся по обоюдному согласию сторон.

      4. При неисполнении поставщиком дополнительных условий, предусмотренных пунктом 2 статьи 49 Закона, договор контрактных закупках считается недействительным.

      5. При неисполнении условий договора поставщиком, поставщик будет внесен в реестр недобросовестных участников государственных закупок и в реестр недобросовестных участников закупок.

      6. Все споры разрешаются сторонами путем переговоров. Если стороны не могут достичь взаимного соглашения, споры и разногласия разрешаются в судебном порядке по заявлению одной из сторон.

      7. Договора контрактных закупок заключаются в соответствии с пунктом 6 статьи 10 Гражданского кодекса Республики Казахстан.

  Приложение 6
к Правилам планирования
и заключения договоров,
направленных на развитие
промышленности, а также
мониторинга их исполнения

Отчет о ходе исполнения договоров, направленных на развитие промышленности

Наименование поставщика

Наименование товаров, работ и услуг

Техническая спецификация товаров, работ и услуг

Код единого номенклатурного справочника товаров, работа и услуг

Место, сроки и условия

Информация о ходе исполнения условий офтейк-контрактов и договоров контрактных закупок

Наличие изменений и дополнений, их суть и статус исполнения

Дополнительные условия, предусмотренные пунктом 2 статьи 49 Закона по договорам контрактных закупок, их суть и статус исполнения

























      Должность ФИО

  Приложение 7
к Правилам планирования
и заключения договоров,
направленных на развитие
промышленности, а также
мониторинга их исполнения

Мониторинговый отчет

      №____/____ от "______" _______________202_ года
1. Наименование поставщика:
___________________________________________________________________
2. Сроки проведения мониторинга: с "__" ______ по "__" _______ 20___года.
3. Результаты мониторинга:
Должность ФИО