"Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің, оның ведомстволарының, оның құрылымына кіретін ұйымдардың және дауыс беретін акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу және одан да көп пайызы Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіне тиесілі немесе оның сенімгерлік басқаруындағы заңды тұлғалардың және олармен үлестес заңды тұлғалардың тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді иеленуі қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2018 жылғы 27 тамыздағы № 192 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2022 жылғы 22 маусымдағы № 55 қаулысы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 5 шiлдеде № 28706 болып тіркелді

      Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің Басқармасы ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің, оның ведомстволарының, оның құрылымына кіретін ұйымдардың және дауыс беретін акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу және одан да көп пайызы Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіне тиесілі немесе оның сенімгерлік басқаруындағы заңды тұлғалардың және олармен үлестес заңды тұлғалардың тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді иеленуі қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2018 жылғы 27 тамыздағы № 192 қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17374 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің, оның ведомстволарының, оның құрылымына кіретін ұйымдардың және дауыс беретін акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу және одан да көп пайызы Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіне тиесілі немесе оның сенімгерлік басқаруындағы заңды тұлғалардың және олармен үлестес заңды тұлғалардың тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді иеленуі қағидаларында:

      1-тармақтың он тоғызыншы абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "дүлей күш жағдайларының туындауы кезінде өткізілетін іс-шаралар шеңберінде, оның ішінде төтенше оқиғаларды және олардың салдарларын алдын алуға және жоюға бағытталған, сондай-ақ тез арада қалпына келтiрудi талап ететiн тетiктердiң, агрегаттардың, жабдықтардың, бағдарламалық және аппараттық қамтамасыз етулердің, қосалқы бөлшектердiң және материалдардың сынуы, iстен шығуы туындағанда (растау құжаттары болған кезде), электр энергетикалық объектілердегі, тiршiлiктi қамтамасыз ететiн коммуникациялық жүйелердегi, ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымның аса маңызды объектілеріндегі, ерекше маңызды мемлекеттік объектілердегі және террористік тұрғыдан осал объектілердегі, сондай-ақ өнеркәсіп салаларының және қызмет түрлерінің Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10310 болып тіркелген "Қауіпті өндірістік объектілерді сәйкестендіру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2014 жылғы 30 желтоқсандағы № 353 бұйрығына сәйкес қауіпті өндірістік объектілер ретінде сәйкестендірілген объектілеріндегі апаттарды жою үшін тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді;";

      2-тармақтың оныншы абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "10) мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылардың тізілімі - "Мемлекеттік сатып алу туралы" (бұдан әрі - Мемлекеттік сатып алу туралы заң), "Квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің сатып алуы туралы" Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес қалыптастырылатын әлеуетті жеткізушілер мен жеткізушілердің тізбесі;";

      90-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "90. Тендерлік комиссия әлеуетті жеткізушілердің және (немесе) оның қосалқы мердігерлерінің (бірлескен орындаушыларының):

      1) банкроттық рәсіміне не таратуға қатысы жоқтығы;

      2) олар туралы мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылар тізілімінде мәліметтердің болуы немесе болмауы;

      3) атқарушылық іс жүргізу бойынша борышкерлердің тізіліміне сәйкес атқарушылық құжаттар бойынша республикалық бюджет туралы заңда тиісті қаржы жылына белгіленген айлық есептік көрсеткіштің бес еселенген мөлшерінен асатын мөлшерде орындалмаған міндеттемелердің болуы;

      4) жаппай қырып-жою қаруын таратуды қаржыландырумен байланысты ұйымдар мен тұлғалардың тізбесінде және (немесе) терроризмді және экстремизмді қаржыландырумен байланысты ұйымдар мен тұлғалардың тізбесінде әлеуетті жеткізушінің және (немесе) ол тартатын қосалқы мердігердің (бірлескен орындаушының) және (немесе) олардың басшысы, құрылтайшыларының (акционерлерінің) болмауы бөлігінде сәйкестігін нақтылау мақсатында тиісті уәкілетті органдардың интернет-ресурсында не мемлекеттік ақпараттық жүйесінде орналастырылған ақпаратты қарайды.";

      93-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "93. Әлеуетті жеткізуші мынадай:

      1) тендерлік өтінім тендер талаптарына сәйкес келмеген;

      2) дәйексіз ақпарат ұсыну фактісі анықталған;

      3) әлеуетті жеткізуші және (немесе) оның қосалқы мердігері (бірлескен орындаушысы) мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылар тізілімінде тұрған;

      4) әлеуетті жеткізуші және (немесе) оның қосалқы мердігері (бірлескен орындаушысы) банкрот болып табылған және (немесе) тарату процесіне жатқызылған;

      5) әлеуетті жеткізуші және (немесе) оның қосалқы мердігері (бірлескен орындаушысы) атқарушылық іс жүргізу бойынша борышкерлердің тізіліміне сәйкес республикалық бюджет туралы заңда тиісті қаржы жылына белгіленген айлық есептік көрсеткіштің бес еселенген мөлшерінен асатын мөлшерде атқарушылық құжаттар бойынша орындалмаған міндеттемелері болған;

      6) әлеуетті жеткізуші және (немесе) оның қосалқы мердігері (бірлескен орындаушысы) сатып алу күніне дейін 2 (екі) жыл ішінде өзі мен тапсырыс беруші арасында бұрын жасалған сатып алу туралы шарт бойынша міндеттемелерін орындамаған немесе тапсырыс берушімен шарт жасасудан жалтарған факті болған;

      7) әлеуетті жеткізуші және (немесе) ол тартатын қосалқы мердігер (бірлескен орындаушы) және (немесе) олардың басшысы, құрылтайшылары (акционерлері) жаппай қырып-жою қаруын таратуды қаржыландыруға байланысты ұйымдар мен тұлғалардың тізбесіне және (немесе) терроризмді және экстремизмді қаржыландырумен байланысты ұйымдар мен тұлғалардың тізбесіне енгізілген жағдайларда тендерге қатысуға жіберілмейді және тендерге қатысушы болып танылмайды.";

      152-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "152. Әлеуетті жеткізушінің баға ұсынысы, егер:

      1) ол сатып алу үшін бөлінген сомадан артық болса;

      2) әлеуетті жеткізуші 1 (бiр) баға ұсынысын артық табыс етсе;

      3) Қағидалардың 166-тармағында көзделген жағдайды қоспағанда, әлеуетті жеткізушінің ұсынысы техникалық ерекше нұсқаманың талаптарына сәйкес келмесе;

      4) әлеуетті жеткізуші техникалық ерекше нұсқаманы ұсыну туралы талап болған кезде оны ұсынбаса;

      5) әлеуетті жеткізуші сатып алу туралы шарт жобасының маңызды талаптарымен келіспесе;

      6) әлеуетті жеткізуші немесе оның қосалқы мердігері (бірлескен орындаушысы) мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылар тізілімінде тұрса;

      7) сатып алуды жүргізу туралы жариялау күнінің алдындағы 2 (екі) жыл ішінде әлеуетті жеткізушінің және (немесе) оның қосалқы мердігерінің (бірлескен орындаушысының) өзі мен тапсырыс беруші арасында бұрын жасалған сатып алу туралы шарт бойынша міндеттемелерін орындамау немесе тапсырыс берушімен шарт жасасудан жалтару фактісі болса;

      8) әлеуетті жеткізуші және (немесе) ол тартатын қосалқы мердігер (бірлескен орындаушы) және (немесе) олардың басшысы, құрылтайшылары (акционерлері) жаппай қырып-жою қаруын таратуды қаржыландырумен байланысты ұйымдар мен тұлғалардың тізбесіне және (немесе) терроризмді және экстремизмді қаржыландырумен байланысты ұйымдар мен тұлғалардың тізбесіне енгізілген болса қабылданбайды.";

      158-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) авторлық қадағалау қызметтерін;";

      167-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "167. Шартты тікелей жасасу тәсілімен сатып алу мына жағдайларда, егер:

      1) әлеуетті жеткізуші ұсынған тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің бағасы осы сатып алуды жүзеге асыру үшін бөлінген сомадан асып түскен;

      2) Қағидалардың 166-тармағында көзделген жағдайларды қоспағанда, әлеуетті жеткізуші тапсырыс берушінің техникалық ерекше нұсқамасында белгіленген талаптарға сәйкес келмейтін техникалық ерекше нұсқаманы ұсынған;

      3) әлеуетті жеткізуші Қағидалардың 161 немесе 162-тармақтарында көзделген құжаттарды табыс етпеген;

      4) әлеуетті жеткізуші белгіленген мерзімде сатып алуға қатысуға жазбаша келісімін (сатып алуға қатысу туралы растауын) жібермеген не шартты тікелей жасасу тәсілімен өткізілетін сатып алуға қатысудан бас тартқан;

      5) әлеуетті жеткізуші мемлекеттік сатып алудың жосықсыз қатысушыларының тізілімінде тұрған;

      6) әлеуетті жеткізуші және (немесе) ол тартатын қосалқы мердігер (бірлескен орындаушы) және (немесе) олардың басшысы, құрылтайшылары (акционерлері) жаппай қырып-жою қаруын таратуды қаржыландырумен байланысты ұйымдар мен тұлғалардың тізбесіне және (немесе) терроризмді және экстремизмді қаржыландырумен байланысты ұйымдар мен тұлғалардың тізбесіне енгізілген жағдайларда, өтпеді деп танылады.";

      198-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "198. Тапсырыс берушінің, сатып алуды ұйымдастырушының, сатып алуды бірыңғай ұйымдастырушының, тендерлік комиссияның, сараптамалық комиссияның (сарапшының), сатып алу порталы операторының іс-әрекеттеріне (әрекетсіздігіне), шешімдеріне Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен және мерзімдерде шағым жасалады.";

      199, 200, 201-тармақтар алып тасталсын;

      Қағидаларға 1-қосымшада:

      3) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "3) Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің объектілерін (Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің ғимараттары, үй-жайлары, кассалық орталықтар, сақтау орындары, өндірістік объектілер), оның ішінде ерекше маңызды мемлекеттік объектілерге және террористік тұрғыдан осал объектілерге жатқызылған объектілерді сатып алу, құру (салу), жөндеу (қайта салу), олардың үздіксіз және үзіліссіз жұмыс істеуін және жарақтандырылуын қамтамасыз ету үшін.

      Осы тармақшада көзделген жұмыстарды немесе көрсетілетін қызметтерді жеткізушіні айқындау кезінде осы Қағидалардың демпингтік бағаны айқындау тәртібін реттейтін нормалары қолданылады;";

      мынадай мазмұндағы 3-1) тармақшамен толықтырылсын:

      "3-1) 1 000 000 000 (бір миллиард) теңгеден асатын сомаға Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің ақпараттандыру объектілерін құру, енгізу, дамыту үшін;".

      Қағидаларға 6-қосымшада 3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Әлеуетті жеткізуші осы өтінім арқылы өзіне толық жауапкершілік қабылдайды және өзіне:

      1) әлеуетті жеткізуші және оның қосалқы мердігері (бірлескен орындаушысы) (болған кезде) мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылардың тізілімінде тұрмауы және тапсырыс берушімен және (немесе) оның үлестес тұлғаларымен бұрын жасасқан шарттар бойынша міндеттемелерін адал орындағаны;

      2) әлеуетті жеткізушінің құрылтайшылары, акционерлері, әлеуетті жеткізуші басшыларының және (немесе) осы әлеуетті жеткізушінің уәкілетті өкілінің жақын туыстары, жұбайы (зайыбы) немесе жекжаттары жеткізушіні таңдау туралы шешім қабылдау құқығына ие болмайтыны не өткізілетін сатып алуда тапсырыс берушінің (сатып алуды ұйымдастырушының) қызметкерлері болып табылмайтыны;

      3) әлеуетті жеткізушінің және (немесе) оның қызметкерінің тапсырыс берушіге (сатып алуды ұйымдастырушыға) өткізілетін сатып алуды дайындау жөнінде сараптамалық, консультациялық және (немесе) өзге де қызметтер көрсетпеуі, техникалық-экономикалық негіздемені әзірлеушінің жобалау (жобалау-сметалық) құжаттаманы әзірлеу жөніндегі сатып алуға қатысуын қоспағанда, өткізілетін сатып алудың нысанасы болып табылатын объектінің құрылысына арналған техникалық-экономикалық негіздемені және (немесе) жобалау (жобалау-сметалық) құжаттаманы әзірлеуге бас жобалаушы не қосалқы жобалаушы ретінде қатыспайтыны;

      4) сатып алуға қатысуға үміткер әлеуетті жеткізуші басшысының:

      мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылардың тiзiлiмiне енгізілген заңды тұлғаларды басқаруға, құруға, олардың жарғылық капиталына қатысуға байланысты қатынасының болмағаны;

      мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылардың тiзiлiмiне енгізілген, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыратын жеке тұлға болып табылмайтыны;

      5) сатып алуға қатысуға үміткер, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыратын жеке тұлға болып табылатын әлеуетті жеткізуші мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылардың тiзiлiмiне енгізілген әлеуетті жеткізушінің басшысы болып табылмайды және (немесе) мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылардың тiзiлiмiне енгізілген заңды тұлғаларды басқаруға, құруға, олардың жарғылық капиталына қатысуға байланысты қатынасы болған жоқ;

      6) атқарушылық іс жүргізулер бойынша борышкерлердің тізіліміне сәйкес әлеуетті жеткізушінің және (немесе) ол тартатын қосалқы мердігердің (бірлесіп орындаушының) республикалық бюджет туралы заңда тиісті қаржы жылына белгіленген айлық есептік көрсеткіштің бес еселенген мөлшерінен асатын мөлшерде атқарушы құжаттар бойынша орындалмаған міндеттемелерінің болмағаны;

      7) әлеуетті жеткізуші мен әлеуетті жеткізушінің үлестес тұлғасының бір тендерге (лотқа) қатыспағаны;

      8) банкроттық не тарату рәсіміне қатысы жоқтығы;

      9) әлеуетті жеткізуші және (немесе) ол тартатын қосалқы мердігер (бірлескен орындаушы) және (немесе) олардың басшысы, құрылтайшылары (акционерлері) жаппай қырып-жою қаруын таратуды қаржыландырумен байланысты ұйымдар мен тұлғалардың тізбесіне және (немесе) терроризмді және экстремизмді қаржыландырумен байланысты ұйымдар мен тұлғалардың тізбесіне енгізілмегені туралы талаптарды қабылдайтынын растайды.";

      Қағидаларға 7-қосымшаның 2-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Осы арқылы өзімізге толық жауапкершілікті қабылдаймыз және мынадай талаптарды қабылдайтынымызды растаймыз:

      1) әлеуетті жеткізуші және оның қосалқы мердігері (бірлескен орындаушы) (болған кезде) мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылардың тізілімінде тұрмайды және тапсырыс берушімен және (немесе) оның үлестес тұлғаларымен бұрын жасалған шарттар бойынша міндеттемелерін адал орындаған;

      2) әлеуетті жеткізушінің құрылтайшылары, акционерлері әлеуетті жеткізуші басшыларының және (немесе) аталған әлеуетті жеткізушінің уәкілетті өкілінің жақын туыстары, жұбайы (зайыбы) немесе жекжаттары жеткізушіні таңдау туралы шешім қабылдау құқығына ие емес не өткізілетін сатып алуда тапсырыс берушінің (сатып алуды ұйымдастырушының) қызметкерлері болып табылмайды;

      3) әлеуетті жеткізуші және (немесе) оның қызметкері тапсырыс берушіге (сатып алуды ұйымдастырушыға) өткізілетін сатып алуды дайындау жөнінде сараптамалық, консультациялық және (немесе) өзге де қызметтер көрсетпеген, техникалық-экономикалық негіздемені әзірлеушінің жобалау (жобалау-сметалық) құжаттаманы әзірлеу жөніндегі сатып алуға қатысуын қоспағанда, өткізілетін сатып алудың нысанасы болып табылатын объектінің құрылысына арналған техникалық-экономикалық негіздемені және (немесе) жобалау (жобалау-сметалық) құжаттаманы әзірлеуге бас жобалаушы не қосалқы жобалаушы ретінде қатыспаған;

      4) сатып алуға қатысуға үмiткер әлеуеттi жеткізушінің басшысы:

      мемлекеттiк сатып алуға жосықсыз қатысушылардың тiзiлiмiне енгiзiлген заңды тұлғаларды басқаруға, құруға, олардың жарғылық капиталына қатысуға байланысты қарым-қатынаста болмаған;

      мемлекеттiк сатып алуға жосықсыз қатысушылардың тiзiлiмiне енгiзiлген кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыратын жеке тұлға болып табылмайды;

      5) сатып алуға қатысуға үмiткер, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыратын жеке тұлға болып табылатын әлеуетті жеткізуші мемлекеттiк сатып алуға жосықсыз қатысушылардың тiзiлiмiне енгiзiлген әлеуетті жеткізушінің басшысы болып табылмайды және (немесе) мемлекеттiк сатып алуға жосықсыз қатысушылардың тiзiлiмiне енгiзiлген заңды тұлғаларды басқаруға, құруға, олардың жарғылық капиталына қатысуға байланысты қарым-қатынаста болмаған;

      6) атқарушылық іс жүргізу бойынша борышкерлердің тізіліміне сәйкес әлеуетті жеткізушінің және (немесе) ол тартатын қосалқы мердігердің (бірлескен орындаушының) республикалық бюджет туралы заңда тиісті қаржы жылына белгіленген айлық есептік көрсеткіштің бес еселенген мөлшерінен асатын мөлшерде атқарушы құжаттар бойынша орындалмаған міндеттемелері жоқ;

      7) әлеуетті жеткізуші және әлеуетті жеткізушінің үлестес тұлғасы бір тендерге (лотқа) қатыспайды;

      8) банкроттық не тарату рәсіміне қатысы жоқ;

      9) әлеуетті жеткізуші және (немесе) ол тартатын қосалқы мердігер (бірлескен орындаушы) және (немесе) олардың басшысы, құрылтайшылары (акционерлерің) жаппай қырып-жою қаруын таратуды қаржыландырумен байланысты ұйымдар мен тұлғалардың тізбесіне және (немесе) терроризмді және экстремизмді қаржыландырумен байланысты ұйымдар мен тұлғалардың тізбесіне енгізілмеген.".

      2. Қаржы департаменті (Ж.Ж. Стамбекова) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) Заң департаментімен (А.С. Касенов) бірлесіп осы қаулыны Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы қаулыны ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің ресми интернет-ресурсына орналастыруды;

      3) осы қаулы мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің Заң департаментіне осы тармақтың 2) тармақшасында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі Төрағасының орынбасары Д.В. Вагаповқа жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Ұлттық Банкінің Төрағасы
Г. Пирматов

О внесении изменений и дополнений в постановление Правления Национального Банка Республики Казахстан от 27 августа 2018 года № 192 "Об утверждении Правил приобретения товаров, работ и услуг Национальным Банком Республики Казахстан, его ведомствами, организациями, входящими в его структуру, и юридическими лицами, пятьдесят и более процентов голосующих акций (долей участия в уставном капитале) которых принадлежат Национальному Банку Республики Казахстан или находятся в его доверительном управлении, и аффилиированными с ними юридическими лицами"

Постановление Правления Национального Банка Республики Казахстан от 22 июня 2022 года № 55. Зарегистрировано в Министерстве юстиции Республики Казахстан 5 июля 2022 года № 28706

      Правление Национального Банка Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Правления Национального Банка Республики Казахстан от 27 августа 2018 года № 192 "Об утверждении Правил приобретения товаров, работ и услуг Национальным Банком Республики Казахстан, его ведомствами, организациями, входящими в его структуру, и юридическими лицами, пятьдесят и более процентов голосующих акций (долей участия в уставном капитале) которых принадлежат Национальному Банку Республики Казахстан или находятся в его доверительном управлении, и аффилиированными с ними юридическими лицами" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан под № 17374) следующие изменения и дополнения:

      в Правилах приобретения товаров, работ и услуг Национальным Банком Республики Казахстан, его ведомствами, организациями, входящими в его структуру, и юридическими лицами, пятьдесят и более процентов голосующих акций (долей участия в уставном капитале) которых принадлежат Национальному Банку Республики Казахстан или находятся в его доверительном управлении, и аффилиированными с ними юридическими лицами, утвержденных указанным постановлением:

      абзац девятнадцатый пункта 1 изложить в следующей редакции:

      "товаров, работ, услуг в рамках мероприятий, проводимых при возникновении обстоятельств непреодолимой силы, в том числе направленных на предупреждение и ликвидацию чрезвычайных ситуаций и их последствий, а также при возникновении поломок, выхода из строя механизмов, агрегатов, оборудования, программного и аппаратного обеспечения, запасных частей и материалов, требующих незамедлительного восстановления (при наличии подтверждающих документов), для ликвидации аварий на электроэнергетических объектах, коммуникационных системах жизнеобеспечения, критически важных объектах информационно-коммуникационной инфраструктуры, особо важных государственных объектах и объектах, уязвимых в террористическом отношении, а также объектах отраслей промышленности и видов деятельности, идентифицируемых как опасные производственные объекты, в соответствии с приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 декабря 2014 года № 353 "Об утверждении Правил идентификации опасных производственных объектов", зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 10310;";

      подпункт 10) пункта 2 изложить в следующей редакции:

      "10) реестр недобросовестных участников государственных закупок - перечень потенциальных поставщиков и поставщиков, формируемый в соответствии с законами Республики Казахстан "О государственных закупках" (далее - Закон о государственных закупках), "О закупках отдельных субъектов квазигосударственного сектора";";

      пункт 90 изложить в следующей редакции:

      "90. Тендерная комиссия рассматривает информацию, размещенную на интернет-ресурсе либо в государственной информационной системе соответствующих уполномоченных органов, в целях уточнения соответствия потенциальных поставщиков и (или) его субподрядчиков (соисполнителей) в части:

      1) непричастности к процедуре банкротства либо ликвидации;

      2) наличия или отсутствия сведений о них в реестре недобросовестных участников государственных закупок;

      3) наличия неисполненных обязательств по исполнительным документам в размере более пятикратного размера месячного расчетного показателя, установленного законом о республиканском бюджете на соответствующий финансовый год, согласно реестру должников по исполнительным производствам;

      4) отсутствия потенциального поставщика и (или) привлекаемого им субподрядчика (соисполнителя), и (или) их руководителя, учредителей (акционеров) в перечне организаций и лиц, связанных с финансированием распространения оружия массового уничтожения, и (или) в перечне организаций и лиц, связанных с финансированием терроризма и экстремизма.";

      пункт 93 изложить в следующей редакции:

      "93. Потенциальный поставщик не допускается к участию в тендере и не признается участником тендера в следующих случаях:

      1) несоответствие тендерной заявки условиям тендера;

      2) установление факта представления недостоверной информации;

      3) потенциальный поставщик и (или) его субподрядчик (соисполнитель) состоит в реестре недобросовестных участников государственных закупок;

      4) потенциальный поставщик и (или) его субподрядчик (соисполнитель) является банкротом и (или) подлежит процессу ликвидации;

      5) потенциальный поставщик и (или) его субподрядчик (соисполнитель) имеет неисполненные обязательства по исполнительным документам в размере более пятикратного размера месячного расчетного показателя, установленного законом о республиканском бюджете на соответствующий финансовый год, согласно реестру должников по исполнительным производствам;

      6) наличие в течение 2 (двух) лет, предшествующих дате объявления о проведении тендера, факта неисполнения потенциальным поставщиком и (или) его субподрядчиком (соисполнителем) своих обязательств по ранее заключенному между ним и заказчиком договору о закупках либо уклонения от заключения договора с заказчиком;

      7) потенциальный поставщик и (или) привлекаемый им субподрядчик (соисполнитель), и (или) их руководитель, учредители (акционеры) включены в перечень организаций и лиц, связанных с финансированием распространения оружия массового уничтожения, и (или) в перечень организаций и лиц, связанных с финансированием терроризма и экстремизма.";

      пункт 152 изложить в следующей редакции:

      "152. Ценовое предложение потенциального поставщика подлежит отклонению, если:

      1) оно превышает сумму, выделенную для закупки;

      2) потенциальный поставщик представил более 1 (одного) ценового предложения;

      3) предложение потенциального поставщика не соответствует требованиям технической спецификации, за исключением случая, предусмотренного пунктом 166 Правил;

      4) потенциальный поставщик не представил техническую спецификацию, при наличии требования о еҰ представлении;

      5) потенциальный поставщик не согласен с существенными условиями проекта договора о закупках;

      6) потенциальный поставщик либо его субподрядчик (соисполнитель) состоит в реестре недобросовестных участников государственных закупок;

      7) в течение 2 (двух) лет, предшествующих дате объявления о проведении закупки, имеется факт неисполнения потенциальным поставщиком и (или) его субподрядчиком (соисполнителем) своих обязательств по ранее заключенному между ним и заказчиком договору о закупках либо уклонения от заключения договора с заказчиком;

      8) потенциальный поставщик и (или) привлекаемый им субподрядчик (соисполнитель), и (или) их руководитель, учредители (акционеры) включены в перечень организаций и лиц, связанных с финансированием распространения оружия массового уничтожения, и (или) в перечень организаций и лиц, связанных с финансированием терроризма и экстремизма.";

      подпункт 1) пункта 158 изложить в следующей редакции:

      "1) услуги авторского надзора;";

      пункт 167 изложить в следующей редакции:

      "167. Закупка способом прямого заключения договора признается несостоявшейся в случаях, если:

      1) цена на товары, работы, услуги, предложенная потенциальным поставщиком, превышает сумму, выделенную для данной закупки;

      2) потенциальный поставщик представил техническую спецификацию, несоответствующую требованиям, установленным в технической спецификации заказчика, за исключением случая, предусмотренного пунктом 166 Правил;

      3) потенциальный поставщик не представил документы, предусмотренные пунктами 161 или 162 Правил;

      4) потенциальный поставщик не направил в установленный срок письменное согласие принять участие в закупке (подтверждение об участии в закупке) либо отказался принять участие в проводимых закупках способом прямого заключения договора;

      5) потенциальный поставщик состоит в реестре недобросовестных участников государственных закупок;

      6) потенциальный поставщик и (или) привлекаемый им субподрядчик (соисполнитель), и (или) их руководитель, учредители (акционеры) включены в перечень организаций и лиц, связанных с финансированием распространения оружия массового уничтожения, и (или) в перечень организаций и лиц, связанных с финансированием терроризма и экстремизма.";

      пункт 198 изложить в следующей редакции:

      "198. Действия (бездействие), решения заказчика, организатора закупок, единого организатора закупок, тендерной комиссии, экспертной комиссии (эксперта), оператора портала закупок обжалуются в порядке и сроки, установленные законодательством Республики Казахстан.";

      пункты 199, 200, 201 исключить;

      в приложении 1 к Правилам:

      подпункт 3) изложить в следующей редакции:

      "3) для приобретения, создания (строительства), ремонта (реконструкции) объектов Национального Банка Республики Казахстан (здания, помещения Национального Банка Республики Казахстан, кассовые центры, хранилища, производственные объекты), в том числе отнесенных к особо важным государственным объектам и уязвимым в террористическом отношении, обеспечения их бесперебойного и непрерывного функционирования и оснащения.

      При определении поставщика работ или услуг, предусмотренных настоящим подпунктом, применяются нормы настоящих Правил, регулирующих порядок определения демпинговой цены;";

      дополнить подпунктом 3-1) следующего содержания:

      "3-1) для создания, внедрения, развития объектов информатизации Национального Банка Республики Казахстан на сумму, превышающую 1 000 000 000 (один миллиард) тенге;";

      пункт 3 приложения 6 к Правилам изложить в следующей редакции:

      "3. Потенциальный поставщик настоящей заявкой принимает на себя полную ответственность и подтверждает о принятии им следующих условий:

      1) потенциальный поставщик и его субподрядчик (соисполнитель) (при наличии) не состоит в реестре недобросовестных участников государственных закупок и добросовестно исполнял свои обязательства по ранее заключенным договорам с заказчиком и (или) его аффилиированными лицами;

      2) учредители, акционеры потенциального поставщика, близкие родственники, супруг (супруга) или свойственники руководителей потенциального поставщика и (или) уполномоченного представителя данного потенциального поставщика не обладают правом принимать решение о выборе поставщика либо не являются работниками заказчика (организатора закупок) в проводимых закупках;

      3) потенциальный поставщик и (или) его работник не оказывал заказчику (организатору закупок) экспертные, консультационные и (или) иные услуги по подготовке проводимых закупок, не участвовал в качестве генерального проектировщика либо субпроектировщика в разработке технико-экономического обоснования и (или) проектной (проектно-сметной) документации на строительство объекта, являющегося предметом проводимых закупок, за исключением участия разработчика технико-экономического обоснования в закупках по разработке проектной (проектно-сметной) документации;

      4) руководитель потенциального поставщика, претендующего на участие в закупках:

      не имел отношения, связанные с управлением, учреждением, участием в уставном капитале юридических лиц, включенных в реестр недобросовестных участников государственных закупок;

      не является физическим лицом, осуществляющим предпринимательскую деятельность, включенным в реестр недобросовестных участников государственных закупок;

      5) потенциальный поставщик, являющийся физическим лицом, осуществляющим предпринимательскую деятельность, претендующий на участие в закупках, не является руководителем потенциального поставщика, который включен в реестр недобросовестных участников государственных закупок и (или) не имел отношения, связанные с управлением, учреждением, участием в уставном капитале юридических лиц, включенных в реестр недобросовестных участников государственных закупок;

      6) потенциальный поставщик и (или) привлекаемый им субподрядчик (соисполнитель) не имеют неисполненные обязательства по исполнительным документам в размере более пятикратного размера месячного расчетного показателя, установленного законом о республиканском бюджете на соответствующий финансовый год, согласно реестру должников по исполнительным производствам;

      7) потенциальный поставщик и аффилиированное лицо потенциального поставщика не участвуют в одном тендере (лоте);

      8) о непричастности к процедуре банкротства либо ликвидации;

      9) потенциальный поставщик и (или) привлекаемый им субподрядчик (соисполнитель), и (или) их руководитель, учредители (акционеры) не включены в перечень организаций и лиц, связанных с финансированием распространения оружия массового уничтожения, и (или) в перечень организаций и лиц, связанных с финансированием терроризма и экстремизма.";

      пункт 2 приложения 7 к Правилам изложить в следующей редакции:

      "2. Настоящим принимаем на себя полную ответственность и подтверждаем о принятии следующих условий:

      1) потенциальный поставщик и его субподрядчик (соисполнитель) (при наличии) не состоит в реестре недобросовестных участников государственных закупок и добросовестно исполнял свои обязательства по ранее заключенным договорам с заказчиком и (или) его аффилиированными лицами;

      2) учредители, акционеры потенциального поставщика, близкие родственники, супруг (супруга) или свойственники руководителей потенциального поставщика и (или) уполномоченного представителя данного потенциального поставщика не обладают правом принимать решение о выборе поставщика либо не являются работниками заказчика (организатора закупок) в проводимых закупках;

      3) потенциальный поставщик и (или) его работник не оказывал заказчику (организатору закупок) экспертные, консультационные и (или) иные услуги по подготовке проводимых закупок, не участвовал в качестве генерального проектировщика либо субпроектировщика в разработке технико-экономического обоснования и (или) проектной (проектно-сметной) документации на строительство объекта, являющегося предметом проводимых закупок, за исключением участия разработчика технико-экономического обоснования в закупках по разработке проектной (проектно-сметной) документации;

      4) руководитель потенциального поставщика, претендующего на участие в закупках:

      не имел отношения, связанные с управлением, учреждением, участием в уставном капитале юридических лиц, включенных в реестр недобросовестных участников государственных закупок;

      не является физическим лицом, осуществляющим предпринимательскую деятельность, включенным в реестр недобросовестных участников государственных закупок;

      5) потенциальный поставщик, являющийся физическим лицом, осуществляющим предпринимательскую деятельность, претендующий на участие в закупках, не является руководителем потенциального поставщика, который включен в реестр недобросовестных участников государственных закупок и (или) не имел отношения, связанные с управлением, учреждением, участием в уставном капитале юридических лиц, включенных в реестр недобросовестных участников государственных закупок;

      6) потенциальный поставщик и (или) привлекаемый им субподрядчик (соисполнитель) не имеют неисполненные обязательства по исполнительным документам в размере более пятикратного размера месячного расчетного показателя, установленного законом о республиканском бюджете на соответствующий финансовый год, согласно реестру должников по исполнительным производствам;

      7) потенциальный поставщик и аффилиированное лицо потенциального поставщика не участвуют в одном тендере (лоте);

      8) о непричастности к процедуре банкротства либо ликвидации;

      9) потенциальный поставщик и (или) привлекаемый им субподрядчик (соисполнитель), и (или) их руководитель, учредители (акционеры) не включены в перечень организаций и лиц, связанных с финансированием распространения оружия массового уничтожения, и (или) в перечень организаций и лиц, связанных с финансированием терроризма и экстремизма.".

      2. Финансовому департаменту (Стамбекова Ж.Ж.) в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) совместно с Юридическим департаментом (Касенов А.С.) государственную регистрацию настоящего постановления в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего постановления на официальном интернет-ресурсе Национального Банка Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего постановления представление в Юридический департамент Национального Банка Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктом 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя Председателя Национального Банка Республики Казахстан Вагапова Д.В.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель
Национального Банка
Республики Казахстан
Г. Пирматов