"Әуе қозғалысына қызмет көрсетуге қажеттілікті бағалау әдістемесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2017 жылғы 19 маусымдағы № 361 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 2022 жылғы 21 қазандағы № 586 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 28 қазанда № 30338 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Әуе қозғалысына қызмет көрсетуге қажеттілікті бағалау әдістемесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2017 жылғы 19 маусымдағы № 361 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 15364 болып тіркелген), мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Әуе қозғалысына қызмет көрсетуге қажеттілікті бағалау әдістемесінде:

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Әуе қозғалысына қызмет көрсетуге қажеттілікті бағалау әдістемесі (бұдан әрі – Әдістеме) "Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және авиация қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 17-бабының 4-2-тармағына сәйкес әзірленген және әуе қозғалысына қызмет көрсетуге қажеттілікті бағалау үшін қолданылады.";

      қосымша осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Азаматтық авиация комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Индустрия және инфрақұрылымдық
даму министрінің міндетін атқарушы
Е. Дауылбаев

  Қазақстан Республикасы
Индустрия және
инфрақұрылымдық
даму министрінің міндетін
атқарушының
2022 жылғы 21 қазандағы
№ 586 Бұйрыққа
қосымша
  Әуе қозғалысына қызмет
көрсетуге қажеттілікті
бағалау әдістемесіне
қосымша

ӘҚК түрлерінің күрделілігі мен олардың қажеттілігін айқындау сыныптамасы

      1-кесте. ӘҚК түрлерінің күрделілік сыныптамасы

ӘҚК түрі

Күрделілік деңгейі

Маршрут бойынша ұшу кезеңі

Аудандық диспетчерлік қызмет көрсету (жақындау диспетчерлік қызмет көрсету)

Айтарлықтай күрделі

Ұшу-ақпараттық қызмет көрсету

Күрделі емес

Әуеайлақ ауданында ұшу кезеңі

Әуеайлақтық диспетчерлік қызмет көрсету

Айтарлықтай күрделі

Әуеайлақтық ұшу-ақпараттық қызмет көрсету

Күрделі емес

      2-кесте. Ұшу түрі мен метеорологиялық жағдайға қарай маршрут бойынша ұшу кезеңі үшін ӘҚК түрінің қажеттілігі

ӘҚК түрі

Өлшемдер

Халықаралық ұшу

Тұрақты рейс

Аспаптар бойынша ұшу қағидалары бойынша ұшу (АҰҚ)

ҰКҚ ұшу қағидалары бойынша ұшу (ВҰҚ)

Әуе қозғалысына диспетчерлік қызмет көрсету:


1. Аудандық диспетчерлік қызмет көрсету

+

+

+

-

2. Жақындау диспетчерлік қызмет көрсету

+

+

+

-

Ұшу-ақпараттық қызмет көрсету

+

+

+

+

Авариялық хабарлау

+

+

+

+

      Маршруттағы ұшу кезеңі үшін ӘҚК түрі қажетігінің ұшу түрі және әуе қозғалысының метеорологиялық жағдайға байланысты "+" белгісімен көрсетіледі.

      * Аудандық диспетчерлік қызмет көрсету "ауа-жер" тұрақты радиобайланыс болған кезде және аэронавигациялық ұйым жүргізген тәуекелді бағалауға сәйкес қамтамасыз етіледі.

      3-кесте. Әуеайлақ мәртебесіне, сондай-ақ ұшу қарқындылығына (санына) қарай ӘҚК түріне қажеттілік

ӘҚК түрі

Өлшемдер


Әуеайлақтағы ұшу қарқындылығы (ұшу-қону операцияларының бір жылдағы саны *)

Басқа факторлар (әуеайлақты сертификаттау)

Әуеайлақтық диспетчерлік қызмет көрсету

+ (сертификатталған 24 немесе одан асатын жолаушылар орны бар әуе кемелерінде ВҰҚ бойынша 10 000 асатын немесе АҰҚ бойынша 1500 немесе одан асатын немесе АҰҚ бойынша тұрақты ұшу немесе ВҰҚ бойынша тұрақты ұшу жағдайында)

+ (ИКАО I-III санаты бойынша сертификатталатын барлық)

Әуеайлақтық ұшу-ақпараттық диспетчерлік қызмет көрсету

+ (сертификатталған 19 немесе одан асатын жолаушылар орны бар әуе кемелерінде ВҰҚ бойынша 5000 асатын немесе АҰҚ бойынша 500 немесе одан асатын немесе ВҰҚ бойынша тұрақты ұшу жағдайында)

+ (барлық қалған сертификатталған әуеайлақтар)

      * бір жылда ұшып-қону операцияларының саны ӘҚК қажеттілігін бағалау алдындағы күнтізбелік үш жылдың нәтижелері бойынша орташа ретінде айқындалады. Қайта ашылатын әуежайлар үшін бағалау әуеайлақты әлеуетті пайдаланушылармен кеңесу негізінде анықталған әуеайлақты пайдаланушыларды болжамды деректері бойынша жүзеге асырылады;

      Әуе айлақтың сертификатталуына, сондай-ақ әуе қозғалысының қарқындылығына (санына) байланысты ӘҚК түрінің қажетігі "+" белгісімен көрсетіледі;

      ӘҚҚ бақылау жүйесіне қажеттілікті аэронавигациялық қызмет көрсетуді беруші айқындайды. Мұндай қажеттілік әуе қозғалысының тығыздығы (қарқындылығы) рәсімдік эшелондауды қолдану ӘҚҚ органдары тарапынан әуе кемелерінің кідіруіне әкеп соқтыратындай болғанда туындайды.

О внесении изменений в приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 19 июня 2017 года № 361 "Об утверждении Методики оценки потребности в обслуживании воздушного движения"

Приказ и.о. Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 21 октября 2022 года № 586. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 октября 2022 года № 30338

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 19 июня 2017 года № 361 "Об утверждении Методики оценки потребности в обслуживании воздушного движения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 15364) следующие изменения:

      в Методике оценки потребности в обслуживании воздушного движения, утвержденной указанным приказом:

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Методика оценки потребности в обслуживании воздушного движения (далее – Методика) разработана в соответствии с пунктом 4-2 статьи 17 Закона Республики Казахстан "Об использовании воздушного пространства Республики Казахстан и деятельности авиации" и применяется для оценки потребности в обслуживании воздушного движения.";

      приложение изложить в новой редакции, согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Комитету гражданской авиации Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      исполняющий обязанности
Министра индустрии
и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
Е. Дауылбаев

  Приложение к приказу
исполняющего обязанности
Министра индустрии
и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
от 21 октября 2022 года № 586
  Приложение
к Методике оценки
потребности в обслуживании
воздушного движения

"Классификация сложностей видов ОВД и определение их потребности

Таблица1. Классификация сложности видов ОВД

Вид ОВД

Уровень сложности

Этап полета на маршруте

Районное диспетчерское обслуживание (диспетчерское обслуживание подхода)

Более сложный

Полетно-информационное обслуживание

Менее сложный

Этап полета в районе аэродрома

Аэродромное диспетчерское обслуживание

Более сложный

Аэродромное полетно-информационное обслуживание

Менее сложный

Таблица 2. Потребность вида ОВД для этапа полета на маршруте в зависимости от вида полета и метеорологических условий

Вид ОВД

Критерии

Тип воздушного движения

Метеорологические условия

Международные полеты

Внутренние полеты

Полеты по ППП

Полеты по ПВП

Диспетчерское обслуживание воздушного движения:





1. районное диспетчерское обслуживание*

+

+

+

-

2. диспетчерское обслуживание подхода

+

+

+

-

Полетно-информационное обслуживание

+

+

+

+

Аварийное оповещение

+

+

+

+

      Потребность вида ОВД для этапа полета на маршруте в зависимости от вида полета и метеорологических условий воздушного движения указана знаком "+".
* Районное диспетчерское обслуживание обеспечивается при наличии устойчивой радиосвязи "воздух-земля" и в соответствии с оценкой риска, проведенной аэронавигационной организацией.

Таблица № 3 Потребность вида ОВД в зависимости от статуса аэродромов, а также интенсивности (количество) воздушного движения

Вид ОВД

Критерии

Интенсивность воздушного движения (количество взлетно-посадочных операций в год*)

Другие факторы (сертификация аэродрома)

Аэродромное диспетчерское обслуживание

+ (при условии более 10000 по правилам визуальных полетов, или 1500 и более по правилам полетов по приборам, или регулярные рейсы по правилам полетов по приборам, или регулярные рейсы по правилам визуальных полетов на воздушных судах с сертифицированным количеством пассажирских мест 24 и более)

+ (для сертифицированных аэродромов)

Аэродромное полетно-информационное обслуживание

+ (при условии более 5000 по правилам визуальных полетов, или 500 и более по правилам полетов по приборам, или регулярные рейсы по правилам визуальных полетов на воздушных судах с сертифицированным количеством пассажирских мест менее 19 и более)

+ (для сертифицированных аэродромов)

      * количество взлетно-посадочных операций в год определяется как среднее по результатам трех календарных лет, предшествующим оценки в потребности ОВД. Для вновь открываемых аэродромов, оценка осуществляется по прогнозируемым данным эксплуатанта аэродрома, определенным на основе консультаций с потенциальными пользователями аэродрома;
потребность вида ОВД в зависимости от сертификации аэродрома, а также интенсивности (количество) воздушного движения указана знаком "+";
потребность в системе наблюдения ОВД определяется поставщиком аэронавигационного обслуживания. Такая потребность возникает, когда плотность (интенсивность воздушного движения) такова, что применение процедурного эшелонирования будет приводить к задержкам воздушных судов со стороны органов ОВД".