ЗҚАИ-ның ескертпесі!
Осы бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 4 т. қараңыз
БҰЙЫРАМЫН:
1. "Бірегей және элиталық тұқымдар, бірінші, екінші және үшінші көбейтілген тұқым өндірушілерді, тұқым өткізушілерді аттестаттау қағидаларын бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 27 наурыздағы № 4-2/266 бұйрығына (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11773 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізілсін:
кіріспесі мынадай редакцияда жазылсын:
"Тұқым шаруашылығы туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 6-бабы 1-тармағының 6) тармақшасына және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:";
көрсетілген бұйрықпен бекітілген Бірегей және элиталық тұқымдар, бірінші, екінші және үшінші көбейтілген тұқым өндірушілерді, тұқым өткізушілерді аттестаттау қағидаларында:
1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"1. Осы Бірегей және элиталық тұқымдар, бірінші, екінші және үшінші көбейтілген тұқым өндірушілерді, тұқым өткізушілерді аттестаттау қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Тұқым шаруашылығы туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Тұқым шаруашылығы туралы заң) 6-бабы 1-тармағының 6) тармақшасына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы заң) 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес әзірленді және бірегей және элиталық тұқымдар, бірінші, екінші және үшінші көбейтілген тұқым өндірушілерді, тұқым өткізушілерді аттестаттау тәртібін, сондай-ақ "Бірегей, элиталық тұқымдар, бірінші, екінші және үшінші көбейтілген тұқым өндірушілерді және тұқым өткізушілерді аттестаттау" мемлекеттік қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) көрсету тәртібін айқындайды.";
4) тармақша алып тасталсын;
12) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
"12) "электрондық үкіметтің" ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымының операторы (бұдан әрі – оператор) – өзіне бекітіп берілген "электрондық үкіметтің" ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымының жұмыс істеуін қамтамасыз ету жүктелген, "Ақпараттандыру туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 6-бабының 2) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын заңды тұлға;";
7 және 8-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
"7. Аттестаттаудан өту және аттестаттау туралы куәлікті алу үшін өтініш беруші (көрсетілетін қызметті алушы) электрондық түрде портал арқылы ЭЦҚ-ның көмегімен мынадай құжаттарды жолдайды:
1) осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша аттестаттау (қайта аттестаттау) жүргізу туралы өтініш (бұдан әрі – өтініш);
2) осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес бірегей тұқым өндірушілерге қойылатын талаптарға сәйкестігі туралы мәліметтер нысаны;
осы Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес элиталық тұқым өсіру шаруашылықтарына қойылатын талаптарға сәйкестік туралы мәліметтер нысаны;
осы Қағидаларға 6-қосымшаға сәйкес тұқым өсіру шаруашылықтарына қойылатын талаптарға сәйкестік туралы мәліметтер нысаны;
осы Қағидаларға 7-қосымшаларға сәйкес тұқым өткізушілерге қойылатын талаптарға сәйкестік туралы мәліметтер нысаны.
Заңды тұлғалардың филиалдары мен өкілдіктері өз бетінше өтініш береді.
Өтініш беруші (көрсетілетін қызметті алушы) аумағында шаруашылық жүргізуші субъектінің жер учаскесі және материалдық-техникалық базасы орналасқан жергілікті атқарушы органның (көрсетілетін қызметті берушінің) атына өтініш береді.
"Бірегей және элиталық тұқымдар, бірінші, екінші және үшінші репродукциялы тұқымдар өндірушілерді және тұқым өткізушілерді аттестаттау" мемлекеттік қызметін көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі осы Қағидаларға 8-қосымшада көрсетілген.
Жеке тұлғаның жеке басын куәландыратын құжат туралы, заңды тұлғаны тіркеу (қайта тіркеу) туралы мәліметтерді жергілікті атқарушы орган (көрсетілетін қызметті беруші) "электрондық үкіметтің" шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.
Өтініш беруші (көрсетілетін қызметті алушы) барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде өтініштің қабылданғанын растау ретінде өтініш берушінің (көрсетілетін қызметті алушының) "жеке кабинетінде" мемлекеттік қызметті көрсетуге арналған сұранымның қабылданғаны туралы мәртебе, сондай-ақ мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін алу күні мен уақыты көрсетілген хабарлама көрінеді.
8. Аттестаттау туралы куәлік немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден уәжді бас тарту өтініш тіркелген сәттен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде ресімделеді.
Өтініш беруші (көрсетілетін қызметті алушы) жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндері жүгінген кезде өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру одан кейінгі жақын жұмыс күні жүзеге асырылады.
Өтініш беруші (көрсетілетін қызметті алушы) құжаттардың толық емес топтамасын ұсынған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайларда, жергілікті атқарушы орган (көрсетілетін қызметті беруші) өтінішті қабылдаудан бас тартады.";
11 және 12-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
"11. Комиссия тексеру актісінің негізінде 4 (төрт) жұмыс күні ішінде аттестаттау туралы куәлікті беру туралы не аттестаттау туралы куәлікті беруден бас тарту туралы шешім қабылдайды, ол хаттамамен ресімделеді және оған комиссияның барлық мүшелері қол қояды.
Аттестаттау туралы куәлікті беруден бас тарту туралы шешім шығарылған кезде жұмыс органының жауапты орындаушысы өтініш берушіге (көрсетілетін қызметті алушыға) аттестаттау туралы куәлікті беруден бас тарту туралы алдын ала шешім туралы, сондай-ақ өтініш берушіге (көрсетілетін қызметті алушыға) алдын ала шешім бойынша позициясын білдіру мүмкіндігі үшін тыңдалым өткізу уақыты мен орны (тәсілі) туралы хабарлайды.
Тыңдалым туралы хабарлама мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі аяқталғанға дейін 3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірілмей жолданады. Тыңдалым хабардар етілген күннен бастап 2 (екі) жұмыс күнінен кешіктірілмей жүргізіледі.
Тыңдалым нәтижелері бойынша комиссия аттестаттау туралы куәлікті беру туралы шешім қабылдайды не аттестаттау туралы куәлікті беруден уәжді бас тартады.
12. Комиссия шешімінің негізінде осы Қағидалардың 11-тармағында көрсетілген мерзім ішінде өтініш берушінің (көрсетілетін қызметті алушының) "жеке кабинетіне" жергілікті атқарушы органның (көрсетілетін қызметті берушінің) уәкілетті адамының ЭЦҚ-сы қойылған электрондық құжат нысанында осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша аттестаттау туралы куәлік не мемлекеттік қызмет көрсетуден уәжді бас тарту жолданады.";
18 және 19-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
"18. Комиссия осы Қағидалардың 17-тармағында көрсетілген құжаттарды алған сәттен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді және аттестаттау туралы куәлікті қайта ресімдеу не қайта ресімдеуден бас тарту туралы шешім қабылдайды, ол хаттамамен ресімделеді және оған комиссияның барлық мүшелері қол қояды.
Осы Қағидалардың 17-тармағында көрсетілген құжаттар топтамасын толық ұсынбау аттестаттау туралы куәлікті қайта ресімдеуден бас тарту үшін негіз болып табылады.
19. Комиссия шешімінің негізінде 1 (бір) жұмыс күні ішінде өтініш берушінің (көрсетілетін қызметті алушының) "жеке кабинетіне" жергілікті атқарушы органның (көрсетілетін қызметті берушінің) уәкілетті адамының ЭЦҚ-сы қойылған электрондық құжат нысанында осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қайта ресімделген аттестаттау туралы куәлік не мемлекеттік қызмет көрсетуден уәжді бас тарту жолданады.";
21-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"21. Аттестаттау туралы куәлікті қайта ресімдеуге арналған өтінішті қараудың жалпы мерзімі өтініш тіркелген кезден бастап 2 (екі) жұмыс күнін құрайды.";
мынадай мазмұндағы 23-1 тармақпен толықтырылсын:
"23-1. Қайта аттестаттау нәтижесінде берілген аттестаттау туралы куәліктің қолданылу мерзімі бұрын берілген аттестаттау туралы куәліктің қолданылу мерзімі өткен күннен басталады.";
24, 25 және 26-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
"24. Жергілікті атқарушы органның (көрсетілетін қызметті берушінің), комиссияның мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жергілікті атқарушы орган (көрсетілетін қызметті беруші) басшысының атына, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға беріледі.
Қазақстан Республикасы Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінің (бұдан әрі – ҚР ӘРПК) 91-бабының 4-тармағына сәйкес шағым келіп түскен жағдайда, жергілікті атқарушы орган (көрсетілетін қызметті беруші) оны келіп түскен күнінен бастап 3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірмей шағымды қарайтын органға жібереді. Шағымды жергілікті атқарушы орган (көрсетілетін қызметті беруші) қолайлы акт қабылданған, шағымда көрсетілген талаптарды толық қанағаттандыратын әкімшілік іс-әрекет жасалған жағдайда шағымды қарайтын органға жібермейді.
25. Өтініш берушінің (көрсетілетін қызметті алушының) шағымын Заңның 25-бабының 2-тармағына сәйкес:
жергілікті атқарушы орган (көрсетілетін қызметті беруші) тіркелген күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде;
мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті орган – тіркелген күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қарауы тиіс.
26. Шағымды Заңның 25-бабының 4-тармағына сәйкес жергілікті атқарушы органның (көрсетілетін қызметті берушінің), мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның қарау мерзімі:
1) шағым бойынша қосымша зерделеу немесе тексеру не жергілікті жерге барып тексеру жүргізу;
2) қосымша ақпарат алу қажет болған жағдайларда 10 (он) жұмыс күнінен аспайтын мерзімге ұзартылады.
Шағымды қарау мерзімі ұзартылған жағдайда шағымдарды қарау бойынша өкілеттіктер берілген лауазымды адам шағымды қарау мерзімі ұзартылған кезден бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде шағым берген өтініш берушіге (көрсетілетін қызметті алушыға) ұзарту себептерін көрсете отырып, шағымды қарау мерзімінің ұзартылғаны туралы жазбаша нысанда (шағым қағаз жеткізгіште берілген кезде) немесе электрондық нысанда (шағым электрондық түрде берілген кезде) хабарлайды.
Егер заңда өзгеше көзделмесе, сотқа жүгінуге ҚР ӘРПК 91-бабының 5-тармағына сәйкес сотқа дейінгі тәртіппен шағым жасалғаннан кейін жол беріледі.";
көрсетілген Қағидаларға 2-қосымша осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
көрсетілген Қағидаларға 3-қосымша осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
көрсетілген Қағидаларға 4-қосымша осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
көрсетілген Қағидаларға 5-қосымша осы бұйрыққа 4-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
көрсетілген Қағидаларға 6-қосымша осы бұйрыққа 5-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
көрсетілген Қағидаларға 8-қосымша осы бұйрыққа 6-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
2. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Егіншілік департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:
1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
2) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оның Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;
3) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оның облыстардың, Астана, Алматы және Шымкент қалаларының жергілікті атқарушы органдарына жіберілуін қамтамасыз етсін.
3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының ауыл шаруашылығы вице-министріне жүктелсін.
4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрі |
Е. Карашукеев |
"КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрлігі
"КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасы
Цифрлық даму, инновациялар
және аэроғарыш өнеркәсібі
министрлігі
Бірегей тұқым өндірушілерге, элиталық тұқым өсіру шаруашылықтарына, тұқым өсіру шаруашылықтарына, тұқым өткізушілерге қойылатын талаптар
1. Бірегей тұқым өндірушілерге қойылатын талаптар мыналарды қамтиды:
1) бірегей тұқым өндіруді жүргізу үшін егістік алаңының (суармалы жерлерде – сумен қамтамасыз етілген ауыспалы егістіктің) болуы;
2) бірегей тұқым өндіру жүргізілетін ауыл шаруашылығы өсімдігінің ерекшеліктерін ескере отырып, нақты топырақтық-климаттық аймаққа арналған ғылыми негізделген ұсынымдарға сәйкес салынған және кемінде бір ротациядан өткен, игерілген тұқым шаруашылығы ауыспалы егістерінің болуы;
3) жалпы егіс алаңының кемінде 30 пайызын құрайтын тұқым шаруашылығы егістерінің болуы;
4) өндірілген бірегей тұқымдардың саны мен сапасын есепке алу құжаттарының болуымен растау жолымен бірегей тұқым өндіру (бастапқы тұқым шаруашылығы) бойынша кемінде бес жыл жұмыс тәжірибесінің болуы;
5) нақты топырақтық-климаттық аймаққа арналған ауыл шаруашылығы дақылдарын өңдеп-өсіру бойынша ғылыми негізделген ұсынымдарға сәйкес сұрыптық агротехниканың болуы;
6) Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі Агроөнеркәсіптік кешендегі мемлекеттік инспекция комитеті аумақтық инспекциясының өсімдіктер карантині жөніндегі мемлекеттік инспекторы растаған бірегей тұқым өндірушінің аумағында карантиндік объектілердің болмауы, бұл ретте карантиндік объектілер бірегей тұқым өндірушінің аумағында аттестаттау сәтіне дейін кемінде үш жыл кезеңінде де болмауы тиіс;
7) кемінде бес жыл жұмыс тәжірибесі бар кемінде дақыл жөніндегі бір маман-селекционердің болуы немесе ауыл шаруашылығы өсімдіктері селекциясы саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарында тәжірибесі бар жеке немесе заңды тұлғамен бірегей тұқым өндіру бойынша бірлескен жұмысты жүзеге асыруға жасалған шарттың болуы;
8) кемінде бір агрономның және әр дақыл бойынша маманның, сондай-ақ дақыл мен сұрыптың тұқым шаруашылығы бойынша жұмысының айрықша әдістерін меңгерген кемінде үш техникалық персонал адамының болуы;
9) бірегей тұқым өндірудің дақыл мен сұрыптың биологиялық белгілері мен қасиеттерін ескеретін схемаларға қатаң сәйкестікте қамтамасыз етілуі;
10) кейіннен элиталық тұқым өндіруді қамтамасыз ету мақсатында бірегей тұқымның жоспарланатын мөлшерін өндіруге қажетті түр-түрде және көлемде сұрыптың бастапқы тұқымдық материалының (жеміс, жидек дақылдарының, жаңғақжемісті дақылдардың және жүзімнің көшетін өндірушілер үшін аналық екпе ағаштардың) болуы;
11) бастапқы буындарды отырғызу үшін 100 пайыз, суперэлита үшін 50 пайыз қажеттілікте тұқымдарды сақтандыру қорларының болуы;
12) бiрегей тұқым өндiру жүргiзiлетiн ауыл шаруашылығы өсiмдiктерi түрлерiнiң бiрегей тұқымдарын өндiру жөнiндегi жұмыстардың бүкіл кешенiн қамтамасыз ету үшiн меншiк, лизинг немесе мүлiктiк жалдау құқығындағы не сенiмгерлiк басқарудағы мамандандырылған селекциялық және тұқым шаруашылығы техникасының болуы;
13) тұқым партияларын олардың араласуына жол бермей орналастыруға мүмкіндік беретін меншiк, лизинг немесе мүлiктiк жалдау құқығындағы не сенiмгерлiк басқарудағы мамандандырылған қырмандардың, тұқымдарды сақтауға арналған сыйымдылықтардың (қоймалық үй-жайлардың және (немесе) сүрлем үлгісіндегі қоймалардың және (немесе) бункерлердің), арнайы ыдыстың, асфальтталған жабық алаңдардың, жемiс, жидек дақылдарының, жаңғақжемісті дақылдардың және жүзiмге арналған көму алаңдарының болуы;
14) бірегей тұқым өндіру жүргізілетін ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің әр сұрыбы бойынша өндірілген, өткізілген және өз шаруашылығында пайдаланылған бірегей тұқымның саны мен сапасын, шыққан тегін есепке алуды (себу, жарамсыз деп тану, сұрыптық, түрлік және фитопатологиялық отау (тазалау), егістерді қабылдау және (немесе) байқаудан өткізу, бірегей тұқымдарды жинау, кіріске алу, тазалау және өңдеу, өткізу актілері, тұқымдарды есепке алу журналы (ол нөмірленуі, тігілуі және оған тиісті жергілікті атқарушы органның тұқым шаруашылығы жөніндегі мемлекеттік инспекторы қол қоюы тиіс), тұқымдардың кондициялығы туралы куәліктер, тұқымдарға арналған аттестаттар) жүргізу;
15) сұрыпты шығару әдісін, ата-аналық нысандар, сұрып белгілерінің ерекше сипаттамалары туралы мәліметтерді көрсететін сұрып жөніндегі құжаттаманы жүргізу;
16) тұқым шаруашылығы жөніндегі есепке алу материалдарының кемінде бес жыл бойы сақталуын қамтамасыз ету.
2. Элиталық тұқым өсіру шаруашылықтарына қойылатын талаптар мыналарды қамтиды:
1) элиталық тұқым өндіру жүргізілетін ауыл шаруашылығы өсімдігінің ерекшеліктерін ескере отырып, нақты топырақтық-климаттық аймаққа арналған ғылыми негізделген ұсынымдарға сәйкес салынған және кемінде бір ротациядан өткен, игерілген тұқым шаруашылығы ауыспалы егістерінің болуы;
2) нақты топырақтық-климаттық аймаққа арналған ауыл шаруашылығы дақылдарын өңдеп-өсіру бойынша ғылыми негізделген ұсынымдарға сәйкес сұрыптық агротехниканың болуы;
3) жалпы егіс алаңының кемінде 25 пайызын құрайтын тұқым шаруашылығы егістерінің болуы;
4) соңғы үш жылдағы түсімділіктің орташа облыстық көрсеткіштен жоғары болуы;
5) өндірілген элиталық тұқымдардың саны мен сапасын есепке алу құжаттарының болуымен растау жолымен тұқым шаруашылығы бойынша кемінде үш жыл жұмыс тәжірибесінің болуы;
6) жалпы өндіріс көлеміндегі қызметтің негізгі түрінің (элиталық тұқым шаруашылығы) үлес салмағын кемінде 25 пайыз қамтамасыз ету;
7) тұқым шаруашылығы жүргізілетін өңдеп-өсірілетін дақылдардың саны 5-тен көп болмауы;
8) аттестаттау нысанасына сәйкес тұқым шаруашылығы жүргізілетін әр дақыл бойынша сұрыптардың саны 5-тен көп болмауы (жүгеріні қоспағанда), жүгері бойынша 9-дан көп болмауы;
9) суперэлитаны егуге қажеттіліктің 50 пайызы мөлшерінде тұқымның сақтандыру қорларының болуы;
10) дақылдар мен сұрыптар бойынша сұрып жаңарту жоспарының болуы;
11) "Қазақстан Республикасында пайдалануға ұсынылатын Селекциялық жетістіктердің мемлекеттік тізілімін және ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің перспективалы сорттарының тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2009 жылғы 30 шілдедегі № 434 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5759 болып тіркелген) (бұдан әрі – № 434 бұйрық) енгізілген сұрыптардың тұқымдарын өсіру жөніндегі схемалардың болуы;
12) тұқым материалын өсіру жөніндегі жұмыстардың барлық түрлері мен оның сапалық көрсеткіштері көрсетілетін құжаттаманы есепке алу мен жүргізуді ұйымдастыру;
13) элиталық тұқымның жоспарланған мөлшерін өндіру үшін түр-түрде және көлемде № 434 бұйрыққа енгізілген сұрыптардың бастапқы тұқымдық материалының (бірегей тұқымдардың) болуы;
14) аттестаттауға өтініш берген сәттен бастап бірегей тұқым өндірушімен кемінде үш жыл мерзімге және (немесе) тұқым өткізушімен кемінде екі жыл мерзімге жасалған, элиталық тұқымның жоспарланған көлемін өндіру үшін түр-түрде және көлемде № 434 бұйрыққа енгізілген сұрыптардың бірегей тұқымдарын жеткізу туралы (бірінші ұрпақ будандарын өндірушілер үшін будандардың шыққан тегінің нысандарын, өздігінен тозаңданған топтар және будандардың жеке түрлерін жеткізу туралы) шарттың болу.
Осы тармақшаның бірінші бөлігінде көрсетілген талап элиталық тұқымдарды (бірінші ұрпақ будандарының тұқымдарын) өндіруші бірегей тұқымдарды (будандардың шыққан тегінің нысандары, өздігінен тозаңданған топтар және будандардың жеке түрлері) өндіруге аттестатталған сұрыптарға қолданылмайды;
15) ауыл шаруашылығы өсімдіктері селекциясы саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарында тәжірибесі бар жеке немесе заңды тұлғамен жасалған элиталық тұқым өндіруді ғылыми сүйемелдеуге арналған шарттың болуы;
16) тұқым тазалайтын техниканы және тұқымды дәрiлеуге арналған техниканы қоса алғанда, элиталық тұқымның жоспарланған көлемiн өндiру жөнiндегi жұмыстар кешенiн қамтамасыз етуге арналған меншiк, лизинг немесе мүлiктiк жалға алу құқығындағы не сенiмгерлiк басқарудағы ауыл шаруашылығы техникасының болуы;
17) тұқым партияларын олардың араласуына жол бермей орналастыруға мүмкіндік беретін меншiк, лизинг немесе мүлiктiк жалға алу құқығындағы не сенiмгерлiк басқарудағы мамандандырылған қырмандардың, тұқымдарды сақтауға арналған сыйымдылықтардың (қоймалық үй-жайлардың және (немесе) сүрлем үлгісіндегі қоймалардың және (немесе) бункерлердің), арнайы ыдыстың, асфальтталған жабық алаңдардың, жемiс, жидек дақылдарының, жаңғақжемісті дақылдардың және жүзiмге арналған көму алаңдарының болуы;
18) ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің әр сұрыбы бойынша өндірілген, өткізілген және өз шаруашылығында пайдаланылған тұқымның саны мен сапасын, шыққан тегін есепке алуды (себу, егістерді қабылдау және (немесе) байқаудан өткізу, тұқымды жинау, кіріске алу, тазалау және өңдеу, өткізу актілері, тұқымдарға арналған аттестаттар, тұқымдардың кондициялығы туралы куәліктер, тұқымдарды есепке алу журналын (ол нөмірленуі, тігілуі және оған тиісті жергілікті атқарушы органның тұқым шаруашылығы жөніндегі мемлекеттік инспекторы қол қоюы тиіс) жүргізу;
19) тұқым шаруашылығы бойынша есепке алу материалдарының кемінде үш жыл бойы сақталуын ұйымдастыру;
20) жоспарланған жұмыстар көлемін білікті түрде орындау үшін тиісті білімі (орта білімнен кейінгі немесе жоғары) бар, штат кестесінде көзделген мамандар санының, оның ішінде кемінде бір агрономның болуы;
21) Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі Агроөнеркәсіптік кешендегі мемлекеттік инспекция комитеті аумақтық инспекциясының өсімдіктер карантині жөніндегі мемлекеттік инспекторы растаған элиталық тұқым өсіру шаруашылығының аумағында карантиндік объектілердің болмауы, бұл ретте карантиндік объектілер элиталық тұқым өсіру шаруашылығының аумағында аттестаттау сәтіне дейін кемінде үш жыл кезеңінде де болмауы тиіс;
22) элиталық тұқым өндiруді жүргiзу үшiн егiстiк алаңының (суармалы жерлерде – сумен қамтамасыз етiлген ауыспалы егiстiктiң) болуы.
3. Тұқым өсіру шаруашылықтарына қойылатын талаптар мыналарды қамтиды:
1) өндірілген тұқымдардың саны мен сапасын есепке алу құжаттарының болуымен растау жолымен тұқым шаруашылығы бойынша кемінде бір жыл жұмыс тәжірибесінің болуы;
2) бірінші, екінші және үшінші көбейтілген тұқымдарды өндіруді жүргізу үшін егістік алаңының (суармалы жерлерде – сумен қамтамасыз етілген ауыспалы егістіктің) болуы;
3) бірінші, екінші және үшінші көбейтілген тұқым өндіру жүргізілетін ауыл шаруашылығы өсімдігінің ерекшеліктерін ескере отырып, нақты топырақтық-климаттық аймаққа арналған ғылыми негізделген ұсынымдарға сәйкес енгізілген тұқым шаруашылығы ауыспалы егістерінің болуы;
4) жалпы егіс алаңының кемінде 20 пайызын құрайтын тұқым шаруашылығы егістерінің болуы;
5) тұқым шаруашылығы жүргізілетін өңдеп-өсірілетін дақылдардың саны 4-тен көп болмауы;
6) аттестаттау нысанасына сәйкес тұқым шаруашылығы жүргізілетін әр дақыл бойынша сұрыптардың саны 5-тен көп болмауы (жүгеріні қоспағанда), жүгері бойынша 9-дан көп болмауы;
7) аттестаттауға өтініш берген сәттен бастап элиталық тұқым өсіру шаруашылығымен кемінде үш жыл мерзіміне және (немесе) тұқым өткізушімен кемінде екі жыл мерзіміне жасалған, бірінші, екінші және үшінші көбейтілген тұқымдарды өндіру үшін түр-түрде және көлемде № 434 бұйрыққа енгізілген сұрыптардың элиталық тұқымдарын жеткізу туралы шарттың болуы.
Осы тармақшаның бірінші бөлігінде көрсетілген талап бірінші, екінші және үшінші репродукциялы тұқым өндірушісі элиталық тұқым өндіруге аттестатталған сорттарға қолданылмайды;
8) ауыл шаруашылығы өсімдіктері селекциясы саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарында тәжірибесі бар жеке немесе заңды тұлғамен жасалған бірінші, екінші және үшінші көбейтілген тұқым өндіруді ғылыми сүйемелдеуге арналған шарттың болуы;
9) нақты агроэкологиялық аймақ үшін ұсынылған ауыл шаруашылығы өсімдіктерін өңдеп-өсіру агротехнологиясын сақтау;
10) Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі Агроөнеркәсіптік кешендегі мемлекеттік инспекция комитеті аумақтық инспекциясының өсімдіктер карантині жөніндегі мемлекеттік инспекторы растаған тұқым өсіру шаруашылығы аумағында карантиндік объектілердің болмауы, бұл ретте карантиндік объектілер тұқым өсіру шаруашылығының аумағында аттестаттау сәтіне дейін кемінде үш жыл кезеңінде де болмауы тиіс;
11) тиісті білімі (орта білімнен кейінгі немесе жоғары) бар кемінде бір агрономның болуы;
12) дақылдар мен сұрыптар бойынша сұрып жаңарту жоспарының болуы;
13) № 434 бұйрыққа енгізілген сұрыптардың бірінші, екінші және үшінші репродукцияларының тұқымдарын өсіру схемаларының болуы;
14) бірінші, екінші және үшінші көбейтілген тұқымның жоспарланатын мөлшерін өндіру үшін түр-түрде және көлемде № 434 бұйрыққа енгізілген сұрыптардың бастапқы тұқым материалының болуы;
15) тұқым тазалайтын техниканы және тұқымды дәрiлеуге арналған техниканы қоса алғанда, бiрiншi, екiншi және үшiншi көбейтiлген тұқымдардың жоспарланатын көлемiн өндiру жөнiндегi барлық жұмыстар кешенiн қамтамасыз етуге арналған меншiк, лизинг немесе мүлiктiк жалға алу құқығындағы не сенiмгерлiк басқарудағы ауыл шаруашылығы техникасының болуы;
16) тұқым партияларын олардың араласуына жол бермей орналастыруға мүмкіндік беретін меншiк, лизинг немесе мүлiктiк жалға алу құқығындағы не сенiмгерлiк басқарудағы мамандандырылған қырмандардың, тұқымдарды сақтауға арналған сыйымдылықтардың (қоймалық үй-жайлардың және (немесе) сүрлем үлгісіндегі қоймалардың және (немесе) бункерлердің), арнайы ыдыстың, асфальтталған жабық алаңдардың, жемiс, жидек, жаңғақжемісті дақылдары мен жүзiмге арналған көму алаңдарының болуы;
17) ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің әр сұрыбы бойынша өндірілген, өткізілген және өз шаруашылығында пайдаланылған тұқымның саны мен сапасын, шыққан тегін есепке алуды (себу, егістерді қабылдау және (немесе) байқаудан өткізу, тұқымды жинау, кіріске алу, тазалау және өңдеу, өткізу актілері, тұқымдарға арналған аттестаттар, тұқымдарға арналған куәліктер, тұқымдардың кондициялығы туралы куәліктер, тұқымдарды есепке алу журналы (ол нөмірленуі, тігілуі, оған тиісті жергілікті атқарушы органның тұқым шаруашылығы жөніндегі мемлекеттік инспекторы қол қоюы тиіс) жүргізу;
18) тұқым шаруашылығы бойынша есепке алу материалдарының кемінде бір жыл бойы сақталуын қамтамасыз ету.
4. Тұқым өткізушілерге қойылатын талаптар мыналарды қамтиды:
1) жоспарланған жұмыс көлемін білікті түрде орындау үшін тиісті білімі (орта білімнен кейінгі немесе жоғары) бар, штат кестесінде көзделген мамандар санының, оның ішінде кемінде бір агрономның болуы;
2) кейіннен өткізу үшін ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің тұқымын жеткізу туралы тұқым өндірушілермен (тұқымды шетелдік жеткізушілерден сатып алған (импорт бойынша) жағдайда) жыл сайын жасалатын шарттың болуы;
3) тұқым партияларын олардың араласуына жол бермей орналастыруға мүмкіндік беретін меншiк, лизинг немесе мүлiктiк жалға алу құқығындағы не сенiмгерлiк басқарудағы мамандандырылған қырмандардың, тұқымдарды сақтауға арналған сыйымдылықтардың (қоймалық үй-жайлардың және (немесе) сүрлем үлгісіндегі қоймалардың және (немесе) бункерлердің), арнайы ыдыстың, жемiс, жидек дақылдарының, жаңғақжемісті дақылдардың және жүзiмге арналған көму алаңдарының болуы;
4) ауыл шаруашылығы өсiмдiктерiнiң тұқымдарын өңдеу, сақтау және өткiзу жөнiндегi барлық жұмыстар кешенiн қамтамасыз етуге арналған меншiк, лизинг немесе мүлiктiк жалға алу құқығындағы не сенiмгерлiк басқарудағы мамандандырылған техниканың болуы;
5) ауыл шаруашылығы өсімдіктері тұқымының әр партиясы бойынша өткізілетін тұқымның саны мен сапасы, шыққан тегін есепке алу, тұқымның құжатталуы жөніндегі тұқымды есепке алу журналын жүргізу, ол нөмірленуі, тігілуі және оған тиісті жергілікті атқарушы органның тұқым шаруашылығы жөніндегі мемлекеттік инспекторының қолы қойылуы тиіс;
6) тұқымдарды сақтау және өткізу жөніндегі материалдардың кемінде екі жыл бойы сақталуын қамтамасыз ету;
7) Қазақстан Республикасының өсімдіктердің қорғалатын сұрыптарының мемлекеттік тізіліміне енгізілген ауыл шаруашылығы өсімдіктері сұрыптарының тұқымдарын өткізу кезінде "Селекциялық жетістіктерді қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес патент иесі (лицензиар) тұқым өткізушіге (лицензиатқа) селекциялық жетістікті уақытша пайдалану құқығын беретін лицензиялық шарттың болуы;
8) Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі Агроөнеркәсіптік кешендегі мемлекеттік инспекция комитеті аумақтық инспекциясының өсімдіктер карантині жөніндегі мемлекеттік инспекторы растаған карантиндік объектілердің болмауы.
5. Осы Талаптардың 1-тармағының 2), 3) және 11) тармақшаларында, 2-тармағының 1), 3), 4), 6) және 9) тармақшаларында және 3-тармағының 3), 4), 5) және 6) тармақшаларында көрсетілген талаптар жеміс-жидек дақылдары, жаңғақ жемісті дақылдар мен жүзімнің көшеттерін өндірушілерге қолданылмайды.
6. Осы Талаптардың 1-тармағының 4) тармақшасында, 2-тармағының 5) және 11) тармақшаларында және 3-тармағының 1) және 13) тармақшаларында көрсетілген талаптар жаңғақ жемісті дақылдардың көшеттерін өндірушілерге қолданылмайды.
7. Осы Талаптардың 2-тармағының 7) және 8) тармақшаларында көрсетілген талаптар жеміс-жидек дақылдарының, жаңғақ жемісті дақылдардың және жүзімнің көшеттерін өндірушілерге, сондай-ақ бір мезгілде бірегей тұқым өндірушілер болып табылатын элиталық тұқым өсіру шаруашылықтарына қолданылмайды.
Нысан
(кімге)____________________________________________________________________
(облыстың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың)
жергiлiктi атқарушы органының атауы көрсетiледi)
(кімнен)___________________________________________________________________
(заңды тұлғаның толық атауы, жеке тұлғаның аты, әкесiнiң аты (бар болса),
тегi көрсетiледi (мәліметтер ақпараттық жүйеден тартылады))
Аттестаттау (қайта аттестаттау) жүргізу туралы өтініш
__________________________________________________________________________
(ауыл шаруашылығы өсiмдiгiнiң атауы, сұрыптардың атауы көрсетiледi)
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
бірегей тұқымдарын, элиталық тұқымдарын, бiрiншi, екiншi және үшiншi көбейтiлген
тұқымдарын өндiру және өткізу (тұқым өткiзушiлер үшiн тек өткізу) қызметін жүзеге
асыруға аттестаттау (қайта аттестаттау) жүргізуді және аттестаттау туралы куәлік
берудi сұраймын.
Өтініш беруші туралы мәлiметтер:
Жеке тұлға үшін:
жеке куәлiгi ______________________________________________________________
(нөмiрi, кiм және қашан бергені көрсетiледi)
Жеке сәйкестендiру нөмiрі ___________________________________________________
мекенжайы________________________________________________________________
(индексi, қаласы, ауданы, облысы, көшесi, үйдiң нөмiрi, телефоны,
__________________________________________________________________________
факсы,электрондық мекенжайы)
банктік деректемелерi _______________________________________________________
(шот нөмiрi, банктiң атауы және орналасқан жерi)
Заңды тұлға үшін:
мемлекеттiк тiркеу (қайта тіркеу) туралы куәлiк немесе анықтама
__________________________________________________________________________
(нөмiрi және күні көрсетiледi)
Бизнес-сәйкестендiру нөмiрі _________________________________________________
мекенжайы ________________________________________________________________
(индексi, қаласы, ауданы, облысы, көшесi, үйдiң нөмiрi, телефоны,
__________________________________________________________________________
факсы,электрондық мекенжайы)
банктік деректемелерi _______________________________________________________
(шот нөмiрi, банктiң атауы және орналасқан жерi)
Қоса берiлiп отырған құжаттар: ______________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
Ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісім беремін.
Ұсынылған ақпараттың дұрыстығын растаймын және дұрыс емес мәліметтер ұсынғаным үшін Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауапкершілік туралы хабардармын.
Басшы ___________________________________________________________
(аты, әкесiнiң аты (бар болса), тегi)
________________________________
(электрондық цифрлық қолтаңбасы)
20__ жылғы "___" _____________.
Өтiнiш 20__ жылғы "___" ____________________ қарауға қабылданды.
__________________________________________________________________________
(аты, әкесiнiң аты (бар болса), тегi)
___________________________________________________________________
(электрондық цифрлық қолтаңбасы)
Бірегей тұқым өндірушілерге қойылатын талаптарға сәйкестік туралы мәліметтер нысаны
1. Заңды тұлғаның толық атауы немесе жеке тұлғаның аты, әкесiнiң аты (бар болса), тегi
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
2. Бизнес-сәйкестендiру нөмiрі (бұдан әрі – БСН) / Жеке сәйкестендiру нөмiрі (бұдан әрі – ЖСН)
___________________________________________
3. Телефоны __________________________________________________
4. Электрондық почтасы ________________________________________
5. Жер учаскесіне арналған сәйкестендіру құжаты __________________
1) жерге арналған акт (құжаттың нөмірі) __________________________;
2) жерге арналған актінің берілген күні ___________________________.
6. Жер учаскесін жалдау шарты:
№ | Кадастрлық нөмірі | Жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайы | Меншік иесі (құқық иеленуші) | Құқық туындайтын негіз | Жалдау мерзімі |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
кестенің жалғасы
Жер учаскесінің алаңы (гектар) | Жерлердің санаты | Нысаналы мақсаты |
Пайдалануға қойылған шектеулер мен | Жер учаскесінің бөлінетіндігі | Жоспар шекарасындағы бөгде жер учаскелері |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
7. Тұқым өндірумен тікелей айналысатын мамандардың бар-жоғы туралы мәліметтер.
№ | Маманның аты, әкесінің аты (бар болса), тегі | Бiлiмi бойынша мамандығы | Лауазымы | Мамандығы бойынша жұмыс өтiлi |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
8. Бірегей тұқым өндіруді жүргізу үшін егістік алаңының (суармалы жерлерде – сумен қамтамасыз етілген ауыспалы егістің) болуы.
9. Бірегей тұқым өндіру жүргізілетін ауыл шаруашылығы өсімдігінің ерекшеліктерін ескере отырып, нақты топырақтық-климаттық аймаққа арналған ғылыми негізделген ұсынымдарға сәйкес салынған және кемінде бір ротациядан өткен игерілген тұқым шаруашылығы ауыспалы егістерінің болуы (бұл талап жеміс-жидек дақылдары, жаңғақ жемісті дақылдар мен жүзімнің көшеттерін өндірушілерге қолданылмайды).
10. Жалпы егіс алаңының кемінде 30 пайызы тұқым шаруашылығы егістері болуы (бұл талап жеміс-жидек дақылдары, жаңғақ жемісті дақылдар мен жүзімнің көшеттерін өндірушілерге қолданылмайды).
11. Өндірілген бірегей тұқымдардың саны мен сапасын есепке алу құжаттарының болуымен растау жолымен бірегей тұқым өндіру (бастапқы тұқым шаруашылығы) бойынша кемінде бес жыл жұмыс тәжірибесінің болуы (бұл талап жаңғақ жемісті дақылдардың көшеттерін өндірушілерге қолданылмайды):
Құжаттың атауы | Бар-жоғы туралы мәліметтер (бар/жоқ) |
1 | 2 |
Егістерді байқаудан өткізу актісі | |
Кіріске алу актісі | |
Тұқымның кондициялығы туралы куәлік | |
Тұқымдарды есепке алу журналы |
12. Нақты топырақтық-климаттық аймаққа арналған ауыл шаруашылығы дақылдарын өңдеп-өсіру бойынша ғылыми негізделген ұсынымдарға сәйкес сұрыптық агротехниканың болуы.
13. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі Агроөнеркәсіптік кешендегі мемлекеттік инспекция комитеті аумақтық инспекциясының өсімдіктер карантині жөніндегі мемлекеттік инспекторы растаған бірегей тұқым өндірушінің аумағында карантиндік объектілердің болмауы, бұл ретте карантиндік объектілер бірегей тұқымдар өндірушінің аумағында аттестаттау сәтіне дейін кемінде үш жыл кезеңінде де болмауы тиіс:
№ | Қорытынды нөмірі | Қорытынды күні | Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі Агроөнеркәсіптік кешендегі мемлекеттік инспекция комитеті аумақтық инспекциясының өсімдіктер карантині жөніндегі мемлекеттік инспекторының аты, әкесінің аты (бар болса), тегі | Қорытынды тұжырымы |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
14. Кемінде бес жыл жұмыс тәжірибесі бар дақыл жөніндегі кемінде бір маман-селекционердің болуы немесе ауыл шаруашылығы өсімдіктері селекциясы саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асыратын жеке немесе заңды тұлғамен жасалған бірегей тұқым өндіру жөніндегі бірлескен жұмысты жүзеге асыруға арналған шарттың болуы:
№ | Шарт нөмірі | Күні | Заңды тұлғаның толық атауы/жеке тұлғаның аты, әкесінің аты (бар болса), тегі | БСН/ЖСН | Мекен-жайы |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
15. Кемінде бір агрономның және әр дақыл бойынша маманның, сондай-ақ дақыл мен сорттың тұқым шаруашылығы бойынша жұмысының айрықша әдістерін меңгерген кемінде үш техникалық персонал адамының болуы.
16. Дақыл мен сорттың биологиялық белгілері мен қасиеттерін ескеретін схемаларға қатаң сәйкестікте бірегей тұқым өндірудің қамтамасыз етілуі.
17. Кейіннен элиталық тұқым өндіруді қамтамасыз ету мақсатында бірегей тұқымның жоспарланатын көлемін өндіруге қажетті түр-түрде және көлемде сорттың бастапқы тұқымдық материалының (жеміс, жидек дақылдарының, жаңғақжемісті дақылдардың және жүзімнің көшетін өндірушілер үшін аналық екпе ағаштардың) болуы.
18. Қажеттілік бойынша тұқым сақтандыру қорларының болуы (бұл талап жеміс-жидек дақылдары, жаңғақ жемісті дақылдар мен жүзімнің көшеттерін өндірушілерге қолданылмайды):
1) бастапқы буындарды отырғызу үшін 100 пайыз;
2) суперэлита үшін 50.
19. Бiрегей тұқым өндiру жүргiзiлетiн ауыл шаруашылығы өсiмдiктерi түрлерiнiң бiрегей тұқымдарын өндiру жөнiндегi жұмыстардың бүкіл кешенiн қамтамасыз ету үшiн меншiк, лизинг немесе мүлiктiк жалдау құқығындағы не сенiмгерлiк басқарудағы мамандандырылған селекциялық және тұқым шаруашылығы техникасының болуы.
20. Тұқым партияларын олардың араласуына жол бермей орналастыруға мүмкіндік беретін меншiк, лизинг немесе мүлiктiк жалдау құқығындағы не сенiмгерлiк басқарудағы мамандандырылған қырмандардың, тұқымдарды сақтауға арналған сыйымдылықтардың (қоймалық үй-жайлардың және (немесе) сүрлем үлгісіндегі қоймалардың және (немесе) бункерлердің), арнайы ыдыстың, асфальтталған жабық алаңдардың, жемiс, жидек дақылдарының, жаңғақ жемісті дақылдардың және жүзiмге арналған көму алаңдарының болуы.
21. Бірегей тұқым өндіру жүргізілетін ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің әр сорты бойынша өндірілген, өткізілген және өз шаруашылығында пайдаланылған бірегей тұқымның саны мен сапасын, шыққан тегін есепке алуды (себу, жарамсыз деп тану, сорттық, түрлік және фитопатологиялық отау (тазалау), егістерді қабылдау және (немесе) байқаудан өткізу, бірегей тұқымдарды жинау, кіріске алу, тазалау және өңдеу, өткізу актілері, тұқымдарды есепке алу журналы (ол нөмірленуі, тігілуі және оған қол қойылуы тиіс), тұқымдардың кондициялығы туралы куәліктер, тұқымдарға арналған аттестаттар) жүргізу.
22. Сұрыпты шығару әдісін, ата-аналық тегінің нысандары, сұрып белгілерінің ерекше сипаттамалары туралы мәліметтерді көрсететін сұрып жөніндегі құжаттаманы жүргізу.
23. Тұқым шаруашылығы жөніндегі есепке алу материалдарының бес жыл бойы сақталуын қамтамасыз ету.
Элиталық тұқым өсіру шаруашылықтарына қойылатын талаптарға сәйкестік туралы мәліметтер нысаны
1. Заңды тұлғаның толық атауы немесе жеке тұлғаның аты, әкесiнiң аты (бар болса), тегi
____________________________________________________
2. Бизнес-сәйкестендiру нөмiрі (бұдан әрі – БСН) / Жеке сәйкестендiру нөмiрі (бұдан әрі – ЖСН)
___________________________________________
3. Телефоны __________________________________________________
4. Электрондық почтасы ________________________________________
5. Жер учаскесіне арналған сәйкестендіру құжаты:
1) жерге арналған акт (құжаттың нөмірі) __________________________;
2) жерге арналған актінің берілген күні ___________________________.
6. Жер учаскесін жалдау шарты:
№ | Кадастрлық нөмірі | Жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайы | Меншік иесі (құқық иеленуші) | Құқық туындайтын негіз | Жалдау мерзімі |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
кестенің жалғасы
Жер учаскесінің алаңы (гектар) | Жерлердің санаты | Нысаналы мақсаты | Пайдалануға қойылған шектеулер мен ауыртпалықтар | Жер учаскесінің бөлінетіндігі | Жоспар шекарасындағы бөгде жер учаскелері |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
7. Тұқым өндірумен тікелей айналысатын мамандардың бар-жоғы туралы мәліметтер:
№ | Маманның аты, әкесінің аты (бар болса), тегі | Бiлiмi бойынша мамандығы | Лауазымы | Мамандығы бойынша жұмыс өтiлi |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
8. Элиталық тұқым өндiруді жүргiзу үшiн егiстiк алаңының (суармалы жерлерде – сумен қамтамасыз етiлген ауыспалы егiстiктiң) болуы.
9. Элиталық тұқым өндіру жүргізілетін ауыл шаруашылығы өсімдігінің ерекшеліктерін ескере отырып, нақты топырақтық-климаттық аймаққа арналған ғылыми негізделген ұсынымдарға сәйкес салынған және кемінде бір ротациядан өткен игерілген тұқым шаруашылығы ауыспалы егістерінің болуы (бұл талап жеміс-жидек дақылдары, жаңғақ жемісті дақылдар мен жүзімнің көшеттерін өндірушілерге қолданылмайды).
10. Нақты топырақтық-климаттық аймаққа арналған ауыл шаруашылығы дақылдарын өңдеп-өсіру бойынша ғылыми негізделген ұсынымдарға сәйкес сұрыптық агротехниканың болуы.
11. Жалпы егіс алаңының кемінде 25 пайызы тұқым шаруашылығы егістері болуы (бұл талап жеміс-жидек дақылдары, жаңғақ жемісті дақылдар мен жүзімнің көшеттерін өндірушілерге қолданылмайды).
12. Соңғы үш жылдағы түсімділіктің орташа облыстық көрсеткіштен жоғары болуы (бұл талап жеміс-жидек дақылдары, жаңғақ жемісті дақылдар мен жүзімнің көшеттерін өндірушілерге қолданылмайды).
13. Өндірілген элиталық тұқымдардың саны мен сапасын есепке алу құжаттарының болуымен растау жолымен тұқым шаруашылығы бойынша кемінде үш жыл жұмыс тәжірибесінің болуы (бұл талап жаңғақ жемісті дақылдардың көшеттерін өндірушілерге қолданылмайды):
Құжаттың атауы | Бар-жоғы туралы мәліметтер (бар/жоқ) |
1 | 2 |
Егістерді байқаудан өткізу актісі | |
Кіріске алу актісі | |
Тұқымның кондициялығы туралы куәлік | |
Тұқымдарды есепке алу журналы |
14. Жалпы өндіріс көлеміндегі қызметтің негізгі түрінің (элиталық тұқым шаруашылығы) үлес салмағын қамтамасыз ету – кемінде 25 пайыз (бұл талап жеміс-жидек дақылдары, жаңғақ жемісті дақылдар мен жүзімнің көшеттерін өндірушілерге қолданылмайды).
15. Тұқым шаруашылығы жүргізілетін өңдеп-өсірілетін дақылдардың саны 5-тен көп болмауы (бұл талап жеміс-жидек дақылдарының, жаңғақ жемісті дақылдардың және жүзімнің көшеттерін өндірушілерге, сондай-ақ бір мезгілде бірегей тұқым өндірушілер болып табылатын элиталық тұқым өсіру шаруашылықтарына қолданылмайды).
16. Аттестаттау нысанасына сәйкес тұқым шаруашылығы жүргізілетін әр дақыл бойынша сорттардың саны 5-тен көп болмауы (жүгеріні қоспағанда), жүгері бойынша 9-дан көп болмауы (бұл талап жеміс-жидек дақылдарының, жаңғақ жемісті дақылдардың және жүзімнің көшеттерін өндірушілерге, сондай-ақ бір мезгілде бірегей тұқым өндірушілер болып табылатын элиталық тұқым өсіру шаруашылықтарына қолданылмайды).
17. Суперэлитаны егуге арналған қажеттіліктің 50 пайызы мөлшерінде тұқымның сақтандыру қорларының болуы (бұл талап жеміс-жидек дақылдары, жаңғақ жемісті дақылдар мен жүзімнің көшеттерін өндірушілерге қолданылмайды).
18. Дақылдар мен сорттар бойынша сорт жаңарту жоспарының болуы.
19. "Қазақстан Республикасында пайдалануға ұсынылатын Селекциялық жетістіктердің мемлекеттік тізілімін және Ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің перспективалы сорттарының тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2009 жылғы 30 шілдедегі № 434 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5759 болып тіркелген) (бұдан әрі – № 434 бұйрық) енгізілген сұрыптардың тұқымдарын өсіру жөніндегі схемалардың болуы (бұл талап жаңғақ жемісті дақылдардың көшеттерін өндірушілерге қолданылмайды).
20. Тұқым материалын өңдеп-өсіру жөніндегі жұмыстардың барлық түрлері мен оның сапалық көрсеткіштерін есепке алуды ұйымдастыру және олар көрсетілетін құжаттаманы жүргізу.
21. Элиталық тұқымның жоспарланған мөлшерін өндіру үшін түр-түрде және көлемде № 434 бұйрыққа енгізілген сұрыптардың бастапқы тұқым материалының (бірегей тұқымдардың) болуы.
22. Аттестаттауға өтініш берген сәттен бастап бірегей тұқым өндірушімен кемінде үш жыл мерзімге және (немесе) тұқым өткізушімен кемінде екі жыл мерзімге жасалған, элиталық тұқымның жоспарланған көлемін өндіру үшін түр-түрде және көлемде № 434 бұйрыққа енгізілген сорттардың бірегей тұқымдарын жеткізу туралы (бірінші ұрпақ будандарын өндірушілер үшін будандардың шыққан тегінің нысандарын, өздігінен тозаңданған топтарды және будандардың жеке түрлерін жеткізу туралы) шарттың болуы (бұл талап элиталық тұқымдарды (бірінші ұрпақ будандарының тұқымдарын) өндіруші бірегей тұқымдарды (будандардың шыққан тегінің нысандары, өздігінен тозаңданған топтар және будандардың жеке түрлері) өндіруге аттестатталған сұрыптарға қолданылмайды):
№ | Шарттың нөмірі | Күні | Тұқым жеткізушінің толық атауы | БСН/ ЖСН | Мекенжайы |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
23. Ауыл шаруашылығы өсімдіктері селекциясы саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарында тәжірибесі бар жеке немесе заңды тұлғамен жасалған элиталық тұқым өндіруді ғылыми сүйемелдеуге арналған шарттың болуы:
№ | Шарттың нөмірі | Күні | Заңды тұлғаның толық атауы/жеке тұлғаның аты, әкесінің аты (бар болса), тегі | БСН/ ЖСН | Мекенжайы |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
24. Тұқым тазалайтын техниканы және тұқым дәрiлеуге арналған техниканы қоса алғанда, элиталық тұқымның жоспарланған көлемiн өндiру жөнiндегi жұмыстар кешенiн қамтамасыз етуге арналған меншiк, лизинг немесе мүлiктiк жалдау құқығындағы не сенiмгерлiк басқарудағы ауыл шаруашылығы техникасының болуы.
25. Тұқым партияларын олардың араласуына жол бермей орналастыруға мүмкіндік беретін меншiк, лизинг немесе мүлiктiк жалдау құқығындағы не сенiмгерлiк басқарудағы мамандандырылған қырмандардың, тұқымдарды сақтауға арналған сыйымдылықтардың (қоймалық үй-жайлардың және (немесе) сүрлем үлгісіндегі қоймалардың және (немесе) бункерлердің), арнайы ыдыстың, асфальтталған жабық алаңдардың, жемiс, жидек дақылдарының, жаңғақжемісті дақылдардың және жүзiмге арналған көму алаңдарының болуы.
26. Ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің әр сұрыбы бойынша өндірілген, өткізілген және өз шаруашылығында пайдаланылған тұқымның саны мен сапасын, шыққан тегін есепке алуды (себу, егістерді қабылдау және (немесе) байқаудан өткізу, тұқымды жинау, кіріске алу, тазалау және өңдеу, өткізу актілері, тұқымдарға арналған аттестаттар, тұқымдардың кондициялығы туралы куәліктер, тұқымдарды есепке алу журналын (ол нөмірленуі, тігілуі және оған тиісті жергілікті атқарушы органның тұқым шаруашылығы жөніндегі мемлекеттік инспекторының қолы қойылуы тиіс) жүргізу.
27. Тұқым шаруашылығы бойынша есепке алу материалдарының кемінде үш жыл бойы сақталуын ұйымдастыру.
28. Жоспарланған жұмыс көлемін білікті түрде орындау үшін тиісті білімі бар (орта білімнен кейінгі немесе жоғары), штат кестесінде көзделген мамандар санының, оның ішінде кемінде бір агрономның болуы.
29. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі Агроөнеркәсіптік кешендегі мемлекеттік инспекция комитеті аумақтық инспекциясының өсімдіктер карантині жөніндегі мемлекеттік инспекторы растаған элиталық тұқым өсіру шаруашылығының аумағында карантиндік объектілердің болмауы, бұл ретте карантиндік объектілер элиталық тұқым өсіру шаруашылығының аумағында аттестаттау сәтіне дейін кемінде үш жыл кезеңінде де болмауы тиіс:
№ | Қорытынды нөмірі | Қорытынды күні | Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі Агроөнеркәсіптік кешендегі мемлекеттік инспекция комитеті аумақтық инспекциясының өсімдіктер карантині жөніндегі мемлекеттік инспекторының аты, әкесінің аты (бар болса), тегі | Қорытынды тұжырымы |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Тұқым өсіру шаруашылықтарына қойылатын талаптарға сәйкестік туралы мәліметтер нысаны
1. Заңды тұлғаның толық атауы немесе жеке тұлғаның аты, әкесiнiң аты (бар болса), тегi
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
2. Бизнес-сәйкестендiру нөмiрі (бұдан әрі – БСН) / Жеке сәйкестендiру нөмiрі (бұдан әрі – ЖСН)
___________________________________________
3. Телефоны __________________________________________________
4. Электрондық почтасы ________________________________________
5. Жер учаскесіне арналған сәйкестендіру құжаты:
1) жерге арналған акт (құжаттың нөмірі) __________________________;
2) жерге арналған актінің берілген күні ___________________________.
6. Жер учаскесін жалдау шарты:
№ | Кадастрлық нөмірі | Жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайы | Меншік иесі (құқық иеленуші) | Құқық туындайтын негіз | Жалдау мерзімі |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
кестенің жалғасы
Жер учаскесінің алаңы (гектар) | Жерлердің санаты | Нысаналы мақсаты | Пайдалануға қойылған шектеулер мен ауыртпалықтар | Жер учаскесінің бөлінетіндігі | Жоспар шекарасындағы бөгде жер учаскелері |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
7. Тұқым өндірумен тікелей айналысатын мамандардың бар-жоғы туралы мәліметтер:
№ | Маманның аты, әкесінің аты (бар болса), тегі | Бiлiмi бойынша мамандығы | Лауазымы | Мамандығы бойынша жұмыс өтiлi |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
8. Өндірілген тұқымдардың саны мен сапасын есепке алу құжаттарының болуымен растау жолымен тұқым шаруашылығы бойынша кемінде бір жыл жұмыс тәжірибесінің болуы (бұл талап жаңғақ жемісті дақылдардың көшеттерін өндірушілерге қолданылмайды):
Құжаттың атауы | Бар-жоғы туралы мәліметтер (бар/жоқ) |
1 | 2 |
Егістерді байқаудан өткізу актісі | |
Кіріске алу актісі | |
Тұқымның кондициялылығы туралы куәлік | |
Тұқымдарды есепке алу журналы |
9. Бірінші, екінші және үшінші көбейтілген тұқым өндіруді жүргізу үшін егістік алаңының (суармалы жерлерде – сумен қамтамасыз етілген ауыспалы егістіктің) болуы.
10. Бірінші, екінші және үшінші көбейтілген тұқым өндіру жүргізілетін ауыл шаруашылығы өсімдігінің ерекшеліктерін ескере отырып, нақты топырақтық-климаттық аймаққа арналған ғылыми негізделген ұсынымдарға сәйкес енгізілген тұқым шаруашылығы ауыспалы егістерінің болуы (бұл талап жеміс-жидек дақылдары, жаңғақ жемісті дақылдар мен жүзімнің көшеттерін өндірушілерге қолданылмайды).
11. Жалпы егіс алаңының кемінде 20 пайызы тұқым шаруашылығы егістері болуы (бұл талап жеміс-жидек дақылдары, жаңғақ жемісті дақылдар мен жүзімнің көшеттерін өндірушілерге қолданылмайды).
12. Тұқым шаруашылығы жүргізілетін өңдеп-өсірілетін дақылдардың саны 4-тен көп болмауы (бұл талап жеміс-жидек дақылдары, жаңғақ жемісті дақылдар мен жүзімнің көшеттерін өндірушілерге қолданылмайды).
13. Аттестаттау нысанасына сәйкес тұқым шаруашылығы жүргізілетін әр дақыл бойынша сорттардың саны 5-тен көп болмауы (жүгеріні қоспағанда), жүгері бойынша 9-дан көп болмауы (бұл талап жеміс-жидек дақылдары, жаңғақ жемісті дақылдар мен жүзімнің көшеттерін өндірушілерге қолданылмайды).
14. Аттестаттауға өтініш берген сәттен бастап элиталық тұқым өсіру шаруашылығымен кемінде үш жыл мерзімге және (немесе) тұқым өткізушімен кемінде екі жыл мерзімге жасалған, "Қазақстан Республикасында пайдалануға ұсынылатын Селекциялық жетістіктердің мемлекеттік тізілімін және Ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің перспективалы сорттарының тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2009 жылғы 30 шілдедегі № 434 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5759 болып тіркелген) (бұдан әрі – № 434 бұйрық) бірінші, екінші және үшінші көбейтілген тұқымдарды өндіру үшін түр-түрде және көлемде енгізілген сұрыптардың элиталық тұқымдарын жеткізу туралы шарттың болуы (бұл талап бірінші, екінші және үшінші репродукциялы тұқым өндірушісі элиталық тұқым өндіруге аттестатталған сорттарға қолданылмайды).
№ | Шарт нөмірі | Күні | Тұқым жеткізушінің толық атауы | БСН/ЖСН | Мекенжайы |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
15. Ауыл шаруашылығы өсімдіктері селекциясы саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарында тәжірибесі бар жеке немесе заңды тұлғалармен жасалған бірінші, екінші және үшінші көбейтілген тұқым өндіруді ғылыми сүйемелдеуге арналған шарттың болуы:
№ | Шарт нөмірі | Күні | Заңды тұлғаның толық атауы/жеке тұлғаның аты, әкесінің аты (бар болса), тегі | БСН/ЖСН | Мекенжайы |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
16. Нақты агроэкологиялық аймақ үшін ұсынылған ауыл шаруашылығы өсімдіктерін өңдеп-өсіру агротехнологиясын сақтау.
17. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі Агроөнеркәсіптік кешендегі мемлекеттік инспекция комитеті аумақтық инспекциясының өсімдіктер карантині жөніндегі мемлекеттік инспекторы растаған тұқым өсіру шаруашылығы аумағында карантиндік объектілердің болмауы, бұл ретте карантиндік объектілер тұқым өсіру шаруашылығының аумағында аттестаттау сәтіне дейін кемінде үш жыл кезеңінде де болмауы тиіс:
№ | Қорытынды нөмірі | Қорытынды күні | Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі Агроөнеркәсіптік кешендегі мемлекеттік инспекция комитеті аумақтық инспекциясының өсімдіктер карантині жөніндегі мемлекеттік инспекторының аты, әкесінің аты (бар болса), тегі | Қорытынды тұжырымы |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
18. Тиісті білімі (орта білімнен кейінгі немесе жоғары) бар кемінде бір агрономның болуы.
19. Дақылдар мен сұрыптар бойынша сұрып жаңарту жоспарының болуы.
20. № 434 бұйрыққа енгізілген сұрыптардың бірінші, екінші және үшінші көбейтілген тұқымдарын өсіру жөніндегі схемалардың болуы (бұл талап жаңғақ жемісті дақылдардың көшеттерін өндірушілерге қолданылмайды).
21. Бірінші, екінші және үшінші көбейтілген тұқымның жоспарланатын мөлшерін өндіру үшін түр-түрде және көлемде № 434 бұйрыққа енгізілген сұрыптардың бастапқы тұқымдық материалының болуы.
22. Тұқым тазалайтын техниканы және тұқымды дәрiлеуге арналған техниканы қоса алғанда, бiрiншi, екiншi және үшiншi көбейтiлген тұқымдардың жоспарланатын көлемiн өндiру жөнiндегi барлық жұмыстар кешенiн қамтамасыз етуге арналған меншiк, лизинг немесе мүлiктiк жалға алу құқығындағы не сенiмгерлiк басқарудағы ауыл шаруашылығы техникасының болуы.
23. Тұқым партияларын олардың араласуына жол бермей орналастыруға мүмкіндік беретін меншiк, лизинг немесе мүлiктiк жалдау құқығындағы не сенiмгерлiк басқарудағы мамандандырылған қырмандардың, тұқымдарды сақтауға арналған сыйымдылықтардың (қоймалық үй-жайлардың және (немесе) сүрлем үлгісіндегі қоймалардың және (немесе) бункерлердің), арнайы ыдыстың, асфальтталған жабық алаңдардың, жемiс, жидек дақылдарының, жаңғақжемісті дақылдардың және жүзiмге арналған көму алаңдарының болуы.
24. Ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің әр сұрыбы бойынша өндірілген, өткізілген және өз шаруашылығында пайдаланылған тұқымның саны мен сапасын, шыққан тегін есепке алуды (себу, егістерді қабылдау және (немесе) байқаудан өткізу, тұқымды жинау, кіріске алу, тазалау және өңдеу, өткізу актілері, тұқымдарға арналған аттестаттар, тұқымдарға арналған куәліктер, тұқымдардың конденциялығы туралы куәліктер, тұқымдарды есепке алу журналын (оның нөмірленуі, тігілуі және оған тиісті ауданының жергілікті атқарушы органының тұқым шаруашылығы жөнінідегі мемлекеттік инспекторының қолы қойылуы тиіс) жүргізу.
25. Тұқым шаруашылығы бойынша есепке алу материалдарының бір жыл бойы сақталуын қамтамасыз ету.
"Бірегей және элиталық тұқымдар, бірінші, екінші және үшінші көбейтілген тұқым өндірушілерді және тұқым өткізушілерді аттестаттау" мемлекеттік қызметін көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесі
1 | Көрсетілетін қызметті берушінің атауы | Облыстардың, Астана, Алматы және Шымкент қалаларының жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші). |
2 | Мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсыну тәсілдері | "электрондық үкіметтің" www. egov. kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады. |
3 | Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі |
1)Аттестаттаудан, қайта аттестаттаудан өту және аттестаттау туралы куәлік алу үшін – 10 (он) жұмыс күні ішінде. |
4 | Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны | Электрондық (толық автоматтандырылған). |
5 | Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі | Аттестаттау туралы куәлік беру немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден уәжді бас тарту. |
6 | Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері | Тегін. |
7 | Қызмет көрсетушінің және ақпарат объектілерінің жұмыс кестесі |
1) портал – жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндері жүгінген кезде өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады); |
8 | Мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушыдан қажетті құжаттар мен мәліметтердің тізбесі |
Аттестаттаудан, қайта аттестаттаудан өту және аттестаттау туралы куәлік алу үшін: |
9 | Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартуға негіздер |
1) көрсетілетін қызметті алушы аттестаттау жүргізу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс еместігінің анықталуы; |
10 | Өзге талаптар |
Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде порталдағы "жеке кабинеті", сондай-ақ мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға мүмкіндігі бар. |