"Концессия объектісінің құнын және концессионерлер қызметін мемлекеттік қолдаудың жиынтық құнын және шығындардың орнын толтыру көздерін айқындау әдістемесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасының Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2009 жылғы 23 ақпандағы № 24 бұйрығына және "Мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын жоспарлаудың және іске асырудың кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 25 қарашадағы № 725 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы"

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2022 жылғы 6 желтоқсандағы № 120 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 7 желтоқсанда № 30996 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Концессия объектісінің құнын және концессионерлер қызметін мемлекеттік қолдаудың жиынтық құнын және шығындардың орнын толтыру көздерін айқындау әдістемесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасының Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2009 жылғы 23 ақпандағы № 24 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5604 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      кіріспе мынадай редакцияда жазылсын:

      "Концессиялар туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 9-бабының 5) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:".

      Концессия объектісінің құнын және концессионерлер қызметін мемлекеттік қолдаудың жиынтық құнын және шығындардың орнын толтыру көздерін айқындау әдістемесінде:

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Концессия объектісінің құнын және концессионерлер қызметін мемлекеттік қолдаудың жиынтық құнын және шығындардың орнын толтыру көздерін айқындау әдістемесі (бұдан әрі – Әдістеме) "Концессиялар туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 9-бабының 5) тармақшасына сәйкес әзірленген.";

      10-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "10. Концессия объектісін мемлекет меншігіне беру кезеңінде концессия объектісінің құны "Қазақстан Республикасындағы бағалау қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңына (бұдан әрі - Бағалау қызметі туралы заң) сәйкес айқындалады.";

      23-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "23. Мемлекеттік емес қарыздар бойынша мемлекет кепілдігінің құны мемлекеттік кепілдікпен қамтамасыз етілген қарыз бойынша негізгі қарыз сомасы және ол бойынша есептеудің 1 кезеңіне және 1 айға немесе шарт талаптарына сәйкес кезеңге есептелген концессия кезеңіне болжанатын неғұрлым жоғары пайыздық мөлшерлеме бойынша сыйақы ретінде есептеледі:

      Г = D*(1 + r/p + r/12) (4),

      мұнда:

      Г – мемлекеттік кепілдіктер құны;

      D – мемлекет кепілдік беретін қарыз бойынша негізгі қарыз сомасы;

      r – қарыз алу туралы шарт талаптарына немесе конкурстық өтінімге сәйкес мемлекет кепілдік беретін қарыз бойынша концессия кезеңіне болжанатын неғұрлым жоғары жылдық сыйақы мөлшерлемесі. Конкурстық құжаттаманы әзірлеу кезеңінде LIBOR+(қосу) 1% (шетел валютасындағы қарыздар үшін), "Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 19-бабына сәйкес белгіленген базалық мөлшерлеменің пайыздық дәлізінің жоғарғы шегі + 1% (ұлттық валютадағы қарыздар үшін) мөлшерлемесі ретінде айқындалады;

      p - күнтізбелік жылдағы мемлекет кепілдік беретін қарыз бойынша сыйақыны есептеу кезеңдерінің саны.".

      4. "Мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын жоспарлаудың және іске асырудың кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 25 қарашадағы № 725 бұйрығына (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12717 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын жоспарлау, жекеше әріптесті айқындау жөнінде конкурс (аукцион) және тікелей келіссөздер жүргізу, мемлекеттік-жекешелік әріптестік шарттарының мониторингін жүргізу, мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларының іске асырылу мониторингін жүргізу және бағалау мәселелерін қамтитын мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын жоспарлау және іске асыру қағидаларында:

      131 және 132-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "131. Жекеше әріптесті айқындау жөніндегі тікелей келіссөздерге қатысуға өтінім енгізілген уәкілетті тұлға, оның түскен күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде:

      түскен өтінім шеңберінде тауарларға, жұмыстарға және көрсетілетін қызметтерге іс жүзінде қажеттілікті көрсете отырып, жобаның техникалық күрделі және (немесе) бірегей болып табылатын жобаларға жататынын көрсете отырып, МЖӘ жобасын іске асырудың қажеттігін;

      таңдап алынған жекеше әріптесті айқындау тәсілінің негізділігін;

      "Мемлекеттік инвестициялық жобаның инвестициялық ұсынысын әзірлеу немесе түзету, оған қажетті сараптамаларды жүргізу, сондай-ақ бюджеттік инвестицияларды жоспарлау, қарау, іріктеу, іске асырылуын мониторингілеу және бағалау және бюджеттік кредиттеудiң орындылығын айқындау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 5 желтоқсандағы № 129 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9938 болып тіркелген) сәйкес МЖӘ жобасының өлшемшарттарына сәйкестігін айқындайды.

      Егер әлеуетті жекеше әріптес бастамашылық жасаған жергілікті МЖӘ жобасы бойынша бюджеттен төленетін төлемдердің жалпы сомасы ағымдағы жылға арналған жергілікті атқарушы органның МЖӘ жобалары бойынша мемлекеттік міндеттемелер лимитінің 2 (екі) пайызынан астамын құраған жағдайда, жекеше әріптесті айқындау жөніндегі тікелей келіссөздерге қатысуға өтінім енгізілген уәкілетті орган 1 (бір) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде МЖӘ жобасына бизнес-жоспарға ұсынымдар әзірлеу мақсатында осы Қағидалардың 130-тармағында көрсетілген құжаттарды МЖӘ дамыту орталығына жібереді.

      МЖӘ дамыту орталығы ұсынылған деректерді бағалау негізінде 10 (он) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде МЖӘ жобасын іске асырудың негізділігі (МЖӘ қағидаттары мен белгілеріне сәйкестігі) тұрғысынан МЖӘ жобасына бизнес-жоспарға ұсынымдар әзірлейді және осы Қағидаларға 8-қосымшаға сәйкес нысан бойынша уәкілетті органға ұсынымдар жібереді.

      Жекеше әріптесті айқындау жөніндегі тікелей келіссөздерге қатысуға өтінімді қараудың қорытындысы бойынша уәкілетті тұлға бірінші басшының, ол болмаған жағдайда оның орнындағы адамның немесе ол уәкілеттік берген адамның қолы қойылған қорытындыны дайындаған сәттен бастап 2 (екі) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде МЖӘ жобасына бастамашылық жасаған жекеше әріптеске жіберіледі.

      Бұл ретте экономикалық орындылығы, оның ішінде болжанып отырған мемлекеттік қолдау шараларын, жекеше әріптестің шығындарын өтеу және кіріс алу көздерін беру мүмкінділігі осы Қағидалардың 3-тарауының 13-параграфына сәйкес МЖӘ жобасына бизнес-жоспардың сараптамасы шеңберінде айқындалады.

      Жекеше әріптесті айқындау жөніндегі тікелей келіссөздерге қатысуға өтінім енгізілген уәкілетті тұлға түскен өтінімді нақтылау және (немесе) талқылау мақсатында, әлеуетті жекеше әріптестен қосымша материалдарды сұратады және (немесе) хаттама (хаттамалар) ресімдей отырып, алдын ала келіссөздер жүргізеді.

      Ұсынылған өтінімді нақтылау және (немесе) талқылау қажеттігі туралы хабарлама жіберілген күннен бастап әлеуетті жекеше әріптес қажетті ақпарат ұсынған күнге және (немесе) алдын ала келіссөздердің соңғы хаттамасына қол қойған күнге дейін уәкілетті тұлға қорытынды дайындау мерзімін тоқтата тұрады.

      Ұсынылған өтінімді нақтылау және (немесе) талқылаудың қорытындысы бойынша әлеуетті жекеше әріптес бұған дейін енгізілген өтінімді түзете алады.

      Алдын ала келіссөздерге қатысудан жазбаша түрде бас тартқан, өтінімді қайтарып алған және (немесе) қажетті ақпаратты әлеуетті жекеше әріптес хабарламаны алған күннен бастап 20 (жиырма) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде бермеген жағдайда, жекеше әріптесті айқындау жөніндегі тікелей келіссөздерге қатысуға енгізілген өтінім қаралмайды.

      132. Уәкілетті тұлғаның қорытындысында МЖӘ жобасын іске асыру қажеттігі айқындалған жағдайда, уәкілетті тұлға (тікелей келіссөздерді ұйымдастырушы) әлеуетті жекеше әріптестің Заңның 32-бабында белгіленген біліктілік талаптарына сәйкестігін айқындау мақсатында қорытынды дайындалған сәттен бастап 5 (бес) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде біліктілік іріктеуді жүргізеді.

      Біліктілік іріктеу нәтижелері әлеуетті жекеше әріптестің Заңның 32-бабында белгіленген біліктілік талаптарына сәйкестігі не сәйкес еместігі туралы уәкілетті тұлғаның (тікелей келіссөздерді ұйымдастырушының) қорытындысы түрінде ресімделеді.";

      136-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "136. Әлеуетті жекеше әріптестер Қазақстан Республикасының бүкіл аумағында таратылатын мерзімді баспасөз басылымында хабарлама алғашқы жарияланған күннен бастап есептелетін келесі мерзім ішінде балама ұсыныстарды жазбаша нысанда ұсынады:

      техникалық күрделі және (немесе) бірегей болып табылатын жобалар бойынша - күнтізбелік 60 (алпыс) күн;

      қалған жобалар бойынша - күнтізбелік 30 (отыз) күн ішінде ұсынады.";

      141-тармақта:

      жиырмасыншы абзац мынадай редакцияда жазылсын:

      "МЖӘ жобасына бизнес-жоспардың салалық сараптамасын осы Қағидаларға 1-2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша салалық орталық мемлекеттік органдар (құны төрт миллион айлық есептік көрсеткіштен асатын жергілікті МЖӘ жобалары бойынша немесе республикалық МЖӘ жобалары бойынша) немесе жергілікті салалық мемлекеттік органдар (жергілікті МЖӘ жобалары бойынша) ол енгізілген сәттен бастап 10 (он) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде жүргізеді.";

      отыз үшінші абзац мынадай редакцияда жазылсын:

      "Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық не жергілікті уәкілетті орган МЖӘ жобасына бизнес-жоспар мен материалдар келіп түскен күннен бастап 3 (үш) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде оларды МЖӘ дамыту орталығына немесе облыстардың, республикалық маңызы бар қалалар мен астананың жергілікті атқарушы органдары айқындайтын, сараптама жүргізуге уәкілетті заңды тұлғаларға жолдайды.";

      142-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "142. МЖӘ жобасына бизнес-жоспарына сараптама, оның ішінде оған тиісті өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізілген кезде, техникалық жағынан күрделі және (немесе) бірегей болып табылатын жобалар бойынша МЖӘ жобасына бизнес-жоспар енгізілген күннен бастап 30 (отыз) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде жүзеге асырылады.

      Қалған жобалар бойынша сараптама мерзімі - МЖӘ жобасына бизнес-жоспар енгізілген күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде.";

      149 және 150-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "149. МЖӘ жобасына бизнес-жоспарды МЖӘ жобасына бастамашылық жасаған әлеуетті жекеше әріптес тікелей келіссөздерді ұйымдастырушымен пысықтайды және тікелей келіссөздерді ұйымдастырушының бірінші басшысының не оны алмастыратын тұлғаның бұйрығымен бекітіледі және оған барлық қажетті келісулер мен сараптамалардың нәтижелерін және Тікелей келіссөздер жүргізу жөніндегі комиссияның шешімдерін ескере отырып, МЖӘ жобасына бастамашылық жасаған әлеуетті жекеше әріптестің бірінші басшысы қол қояды. МЖӘ жобасына бизнес-жоспарды пысықтаудың және бекітудің жалпы мерзімі барлық қажетті сараптамалар мен келісулерді алған кезден бастап екі айдан аспайды.

      Бекітілген МЖӘ жобасының бизнес-жоспарына сараптама өткізбестен өзгерістер мен толықтырулар енгізуге жол берілмейді.

      Тікелей келіссөздерді ұйымдастырушы МЖӘ жобасына бизнес-жоспар бекітілген кезден бастап 3 (үш) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде бұл жөнінде МЖӘ жобасына бастамашылық жасаған әлеуетті жекеше әріптесті хабардар етеді.

      МЖӘ жобасына бастамашылық жасаған әлеуетті жекеше әріптес хабарлама алған кезден бастап 15 (он бес) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде уәкілетті тұлғаға бекітілген МЖӘ жобасының бизнес-жоспарына сәйкес әзірленген МЖӘ шартының жобасын ұсынады.

      150. МЖӘ жобасына бастамашылық жасаған әлеуетті жекеше әріптес енгізген МЖӘ шартының жобасы Тікелей келіссөздер жүргізу жөніндегі комиссияның отырысына шығарылады.

      Келіссөздердің нәтижесі МЖӘ шартының жобасын қоса, Тараптардың уәкілетті өкілдері және тікелей келіссөздер жүргізу жөніндегі комиссия мүшелері қол қоятын хаттамамен ресімделеді.";

      152 және 153-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "152. Бюджетті атқару жөніндегі орталық не жергілікті уәкілетті орган түскен күннен бастап 10 (он) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде құзыретіне кіретін мәселелер бойынша МЖӘ шартының жобасын келіседі.

      153. Табиғи монополиялар салаларында басшылықты жүзеге асыратын уәкілетті мемлекеттік орган көрсетілетін қызметтерге (тауарларға, жұмыстарға) тарифтерді (бағаларды, алым мөлшерлемелерін) қалыптастыру және бекіту тәртібі бөлігінде МЖӘ шартының жобасын оны ұсынған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде келіседі.";

      157-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "157. Тікелей келіссөздерді ұйымдастырушы (уәкілетті тұлға) тиісті бюджет комиссиясының оң шешімі шығарылғаннан кейін 15 (он бес) жұмыс күні ішінде, әрбір қабылданған міндеттеменің көлемі туралы ақпаратты енгізе отырып, әрбір жекелеген МЖӘ жобасы бойынша мемлекеттік міндеттемелер қабылдау туралы Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулысының жобасын (ерекше маңызды жобалар бойынша) немесе мәслихат шешімінің жобасын (МЖӘ жобасы бойынша мемлекеттік міндеттемелер қабылдауды көздейтін МЖӘ жобалары бойынша) әзірлеп, енгізеді.";

      164-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "164. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органдар мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органды және МЖӘ дамыту орталығын жергілікті МЖӘ жобалары бойынша жасасқан МЖӘ шарттары туралы оны жасасқан кезден бастап 5 (бес) жұмыс күнінен кешіктірмей хабардар етеді.".

      3. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Инвестициялық саясат департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика вице-министріне жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрі
А. Куантыров

      "КЕЛІСІЛГЕН"

      Қазақстан Республикасының

      Қаржы министрлігі

О внесении изменений в приказ Министра экономики и бюджетного планирования Республики Казахстан от 23 февраля 2009 года № 24 "Об утверждении Методики определения стоимости объекта концессии и суммарной стоимости государственной поддержки деятельности концессионеров и источников возмещения затрат" и приказ исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 25 ноября 2015 года № 725 "О некоторых вопросах планирования и реализации проектов государственно-частного партнерства"

Приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 6 декабря 2022 года № 120. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 7 декабря 2022 года № 30996

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра экономики и бюджетного планирования Республики Казахстан от 23 февраля 2009 года № 24 "Об утверждении Методики определения стоимости объекта концессии и суммарной стоимости государственной поддержки деятельности концессионеров и источников возмещения затрат" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 5604) следующие изменения:

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "В соответствии с подпунктом 5) статьи 9 Закона Республики Казахстан "О концессиях" ПРИКАЗЫВАЮ:".

      в Методике определения стоимости объекта концессии и суммарной стоимости государственной поддержки деятельности концессионеров и источников возмещения затрат, утвержденной указанным приказом:

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Методика определения стоимости объекта концессии и суммарной стоимости государственной поддержки деятельности концессионеров и источников возмещения затрат (далее – Методика) разработана в соответствии с подпунктом 5) статьи 9 Закона Республики Казахстан "О концессиях" (далее – Закон).";

      пункт 10 изложить в следующей редакции:

      "10. На этапе передачи объекта концессии в собственность государства стоимость объекта концессии определяется согласно Закону Республики Казахстан "Об оценочной деятельности в Республики Казахстан" (далее – Закон об оценочной деятельности).";

      пункт 23 изложить в следующей редакции:

      "23. Стоимость государственной гарантии по негосударственным займам рассчитывается как сумма основного долга по займу, обеспеченного государственной гарантией, и вознаграждения по нему по наиболее высокой процентной ставке, прогнозируемой на период концессии, начисленного за 1 период начисления и 1 месяц, либо за период в соответствии с условиями договора:

      Г = D*(1 + r/p + r/12) (4),

      где:

      Г – стоимость государственных гарантий;

      D – сумма основного долга по займу, гарантируемому государством;

      r – наиболее высокая прогнозируемая на период концессии годовая ставка вознаграждения по займу, гарантируемому государством, в соответствии с условиями договора о займе или конкурсной заявки. На этапе разработки конкурсной документации определяется как ставка LIBOR + (плюс) 1 % (для займов в иностранной валюте), верхняя граница процентного коридора базовой ставки, установленной в соответствии со статьей 19 Закона Республики Казахстан "О Национальном Банке Республики Казахстан", +1% (для займов в национальной валюте);

      p – количество периодов начисления вознаграждения по займу, гарантируемому государством, в календарном году.".

      2. Внести в приказ исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 25 ноября 2015 года № 725 "О некоторых вопросах планирования и реализации проектов государственно-частного партнерства" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 12717) следующие изменения:

      в Правилах планирования и реализации проектов государственно-частного партнерства, включающие вопросы планирования проектов государственно-частного партнерства, проведения конкурса (аукциона) и прямых переговоров по определению частного партнера, проведения мониторинга договоров государственно-частного партнерства, проведения мониторинга и оценки реализации проектов государственно-частного партнерства, утвержденных указанным приказом:

      пункты 131 и 132 изложить в следующей редакции:

      "131. Уполномоченное лицо, которому внесена заявка на участие в прямых переговорах по определению частного партнера, в течение 15 (пятнадцать) рабочих дней со дня ее поступления, определяет:

      необходимость в реализации проекта с отражением фактической потребности в товарах, работах и услугах в рамках поступившей заявки, с указанием на принадлежность проекта к технически сложным и (или) уникальным;

      обоснованность выбранного способа определения частного партнера;

      соответствие критериям проекта ГЧП, согласно приказу Министра национальной экономики Республики, Казахстан от 5 декабря 2014 года № 129 "Об утверждении Правил разработки или корректировки, проведения необходимых экспертиз инвестиционного предложения государственного инвестиционного проекта, а также планирования, рассмотрения, отбора, мониторинга и оценки реализации бюджетных инвестиций и определения целесообразности бюджетного кредитования" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 9938).

      В случае, если общая сумма выплат из бюджета по местному проекту ГЧП, инициированного потенциальным частным партнером, составляет более 2 (двух) процентов от лимита государственных обязательств по проектам ГЧП местного исполнительного органа на текущий год, уполномоченный орган, которому внесена заявка на участие в прямых переговорах по определению частного партнера, в срок не более 1 (одного) рабочего дня направляет Центру развития ГЧП документы, указанные в пункте 130 настоящих Правил в целях выработки рекомендаций на бизнес-план к проекту ГЧП.

      Центр развития ГЧП в срок не более 10 (десяти) рабочих дней на основе оценки представленных данных вырабатывает рекомендации на бизнес-план к проекту ГЧП на предмет обоснованности (соответствия принципам и признакам ГЧП) реализации проекта ГЧП и направляет рекомендации уполномоченному органу по форме согласно приложению 8 к настоящим Правилам.

      По итогам рассмотрения заявки на участие в прямых переговорах по определению частного партнера уполномоченное лицо подготавливает заключение за подписью первого руководителя, в случае его отсутствия лица, его замещающего или лица уполномоченного им, которое направляется частному партнеру, инициировавшему проект ГЧП в срок не более 2 (двух) рабочих дней с момента подготовки.

      При этом экономическая целесообразность, в том числе предполагаемая возможность предоставления мер государственной поддержки, источников возмещения затрат и получения доходов частного партнера определяется в рамках экспертизы бизнес-плана к проекту ГЧП в соответствии с параграфом 13 главы 3 настоящих Правил.

      Уполномоченное лицо, которому внесена заявка на участие в прямых переговорах по определению частного партнера, в целях уточнения и (или) обсуждения поступившей заявки запрашивает у потенциального частного партнера дополнительные материалы и (или) проводит предварительные переговоры с оформлением протокола (протоколов).

      Со дня направления уведомления о необходимости уточнения и (или) обсуждения представленной заявки до дня представления необходимой информации потенциальным частным партнером и (или) дня подписания последнего протокола предварительных переговоров срок подготовки заключения уполномоченным лицом приостанавливается.

      По итогам уточнения и (или) обсуждения представленной заявки потенциальный частный партнер может скорректировать ранее внесенную заявку.

      В случае письменного отказа от участия в предварительных переговорах, отзыве заявки и (или) непредставления необходимой информации потенциальным частным партнером в срок не более 20 (двадцати) рабочих дней со дня получения уведомления, внесенная заявка на участие в прямых переговорах по определению частного партнера оставляется без рассмотрения.

      132. В случае определения в заключении уполномоченного лица необходимости в реализации проекта ГЧП, уполномоченное лицо (организатор прямых переговоров) проводит квалификационный отбор с целью определения соответствия потенциального частного партнера квалификационным требованиям, установленным статьей 32 Закона в срок не более 5 (пяти) рабочих дней с момента подготовки.

      Результаты квалификационного отбора оформляются в виде заключения уполномоченного лица (организатора прямых переговоров) о соответствии либо несоответствии потенциального частного партнера квалификационным требованиям, установленным статьей 32 Закона.";

      пункт 136 изложить в следующей редакции:

      "136. Потенциальные частные партнеры представляют альтернативные предложения в письменной форме, в течение следующего срока, исчисляемого с даты первой публикации извещения в периодическом печатном издании, распространяемом на всей территории Республики Казахстан:

      60 (шестьдесят) календарных дней – по проектам, являющимся технически сложными и (или) уникальными;

      30 (тридцать) календарных дней – по остальным проектам.";

      в пункте 141:

      абзац двадцатый изложить в следующей редакции:

      "Отраслевая экспертиза бизнес-плана к проекту ГЧП приводится по форме Отраслевого заключения согласно приложению 1-2 к настоящим Правилам отраслевыми центральными государственными органами (по местным проектам ГЧП, стоимость которых свыше четырехмиллионного месячного расчетного показателя либо по республиканским проектам ГЧП), либо местными отраслевыми государственными органами (по местным проектам ГЧП) в срок не более 10 (десяти) рабочих дней с момента его внесения.";

      абзац тридцать третий изложить в следующей редакции:

      "Центральный либо местный уполномоченный орган по государственному планированию в срок не более 3 (трех) рабочих дней со дня поступления направляет бизнес-план к проекту ГЧП и поступившие материалы в Центр развития ГЧП или юридические лица, определяемые местными исполнительными органами областей, городов республиканского значения и столицы, для проведения экспертизы.";

      пункт 142 изложить в следующей редакции:

      "142. Экспертиза бизнес-плана к проекту ГЧП, в том числе при внесении в него соответствующих изменений и (или) дополнений, осуществляется в срок не более 30 (тридцати) рабочих дней со дня внесения бизнес-плана к проекту ГЧП по проектам, являющимся технически сложными и (или) уникальными.

      По остальным проектам срок экспертизы – в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней со дня внесения бизнес-плана к проекту ГЧП.";

      пункты 149 и 150 изложить в следующей редакции:

      "149. Бизнес-план к проекту ГЧП дорабатывается потенциальным частным партнером, инициировавшим проект ГЧП с организатором прямых переговоров и утверждается приказом первого руководителя организатора прямых переговоров, либо лица его замещающего и подписывается первым руководителем потенциального частного партнера, инициировавшего проект ГЧП, с учетом результатов всех необходимых согласований и экспертиз и решения Комиссии по проведению прямых переговоров. Общий срок доработки и утверждения бизнес-плана к проекту ГЧП составляет не более двух месяцев с момента получения всех необходимых экспертиз и согласований.

      Не допускается внесение изменений и дополнений в утвержденный бизнес-план к проекту ГЧП без проведения экспертизы.

      Организатор прямых переговоров в срок не более 3 (трех) рабочих дней с момента утверждения бизнес-плана к проекту ГЧП уведомляет об этом потенциального частного партнера, инициировавшего проект ГЧП.

      Потенциальный частный партнер, инициировавший проект ГЧП, в срок не более 15 (пятнадцати) рабочих дней с момента получения уведомления представляет уполномоченному лицу проект договора ГЧП, разработанный в соответствии с утвержденным бизнес-планом к проекту ГЧП.

      150. Проект договора ГЧП, внесенный потенциальным частным партнером, инициировавшим проект ГЧП, выносится на заседание Комиссии по проведению прямых переговоров.

      Результаты переговоров оформляются протоколом, подписываемым уполномоченными представителями сторон и членами Комиссии по проведению прямых переговоров с приложением проекта договора ГЧП.";

      пункты 152 и 153 изложить в следующей редакции:

      "152. Центральный либо местный уполномоченный орган по исполнению бюджета согласовывает проект договора ГЧП по вопросам, входящим в компетенцию, в срок не более 10 (десяти) рабочих дней со дня поступления.

      153. Уполномоченный государственный орган, осуществляющий руководство в сферах естественных монополий согласовывает проект договора ГЧП в части порядка формирования и утверждения тарифов (цен, ставок сборов) на товары, работы и услуги, относящиеся к сфере естественных монополий, в течение 10 (десяти) рабочих дней со дня его представления.";

      пункт 157 изложить в следующей редакции:

      "157. Организатором прямых переговоров (уполномоченным лицом) разрабатывается и вносится в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней после вынесения положительного решения соответствующей бюджетной комиссии проект постановления Правительства Республики Казахстан (по проектам особой значимости) или проект решения маслихата о принятии государственных обязательств по каждому отдельному проекту ГЧП, с включением информации об объеме каждого принятого обязательства (по проектам ГЧП, предусматривающим принятие государственных обязательств по проекту ГЧП).";

      пункты 164 изложить в следующей редакции:

      "164. Местные уполномоченные органы по государственному планированию уведомляют центральный уполномоченный орган по государственному планированию и Центр развития ГЧП о заключенных договорах ГЧП по местным проектам ГЧП не позднее 5 (пяти) рабочих дней с момента их заключения.".

      3. Департаменту инвестиционной политики Министерства национальной экономики Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства национальной экономики Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра национальной экономики Республики Казахстан.

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр национальной экономики
Республики Казахстан
А. Куантыров

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство финансов
Республики Казахстан