Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің "Бюджеттiк өтiнiмдi жасау және ұсыну қағидаларын бекіту туралы" 2014 жылғы 24 қарашадағы № 511 және "Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін айқындау қағидаларын бекіту туралы" 2018 жылғы 8 ақпандағы № 140 бұйрықтарына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 2023 жылғы 5 қаңтардағы № 4 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 6 қаңтарда № 31608 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Бюджеттiк өтiнiмдi жасау және ұсыну қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 24 қарашадағы № 511 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10007 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізiлсiн:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Бюджеттік өтінімді жасау және ұсыну қағидаларында:

      8-тармақтың 18) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "18) құрылыс құнын есептеу, мемлекеттік инвестициялық жобаның инвестициялық ұсынысын әзірлеу немесе түзету, қажетті сараптамаларды жүргізу, сондай-ақ бюджеттік инвестицияларды жоспарлау, қарау, іріктеу, мониторингілеу және іске асырылуын бағаналау қағидаларына сәйкес Астана қаласында, Жамбыл және Солтүстік Қазақстан облыстарында денсаулық сақтау, білім беру, тұрғын үй құрылысы салаларында объектілерді салу шеңберінде іске асыру жоспарланған пилоттық инвестициялық бюджеттік жобалар бойынша объектінің сметалық құнының лимитін есептеу нәтижелері туралы келісу-хат, Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің "Мемлекеттік инвестициялық жобаның инвестициялық ұсынысын әзірлеу немесе түзету, оған қажетті сараптамаларды жүргізу, сондай-ақ бюджеттік инвестицияларды жоспарлау, қарау, іріктеу, іске асырылуын мониторингілеу және бағаналау және бюджеттік кредиттеудiң орындылығын айқындау қағидаларын бекіту туралы" 2014 жылғы 5 желтоқсандағы № 129 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9938 болып тіркелген);";

      21-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "21. 111 "Еңбекақы төлеу" ерекшелігі бойынша шығыстардың есептеулері Қағидаларға 2, 3, 3-1, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 және 16-қосымшаларға сәйкес 01-111, 02-111, 03-111, 04-111, 05-111, 06-111, 07-111, 08-111, 09-111, 10-111, 11-111, 12-111, 13-111, 14-111 және 15-111 нысандары бойынша жасалады.

      Көрсетiлген нысандар бойынша есептеулердi жасаған кезде радиациялық зiлзала аумақтарында тұрғаны және экологиялық қасiрет аймақтарында тұрғаны үшiн қосымша ақы есептелген кезде "Семей ядролық сынақ полигонындағы ядролық сынақтардың салдарынан зардап шеккен азаматтарды әлеуметтiк қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңын және "Арал өңiрiндегi экологиялық қасiрет салдарынан зардап шеккен азаматтарды әлеуметтiк қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңын басшылыққа алған жөн.

      01-111-нысан (2-қосымша) прокуратура органдарының, мемлекеттiк фельдъегерлiк қызметтiң, құқық қорғау органдарының, өртке қарсы мемлекеттiк қызмет, қылмыстық-атқару жүйесiнiң, iшкi iстер органдарының, сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметінің, экономикалық тергеу қызметінің, қылмыстық-атқару жүйесі және кеден қызметi органдарының қызметшiлерiн, әскери қызметшiлердi қоспағанда, мемлекеттiк әкiмшiлiк қызметшiлерiнiң еңбекақыларына арналған шығыстарды есептеуге арналған, олар бойынша тиiсiнше 12-111, 13-111, 14-111 және 15-111-нысандар толтырылады. Осы есептеулердi жасаған кезде Қазақстан Республикасы Президентінің "Мемлекеттік саяси және әкімшілік қызметшілер лауазымдарының тізілімін бекіту туралы" 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 150 Жарлығымен бекітілген санаттары бойынша мемлекеттік саяси және әкімшілік қызметшілер лауазымдарының тізіліміннің 2 бөлімін және Қазақстан Республикасы Үкіметінің "Мемлекеттік бюджет есебінен қамтылған барлық органдар үшін қызметкерлердің еңбегіне ақы төлеудің бірыңғай жүйесін бекіту туралы" 2017 жылғы 16 қазандағы № 646 қбп қаулысын (бұдан әрi - № 646 қбп Қаулы) басшылыққа алған жөн.

      02-111-нысан (3-қосымша) мемлекеттiк саяси қызметшiлердiң, депутаттардың еңбекақысына жұмсалатын шығыстарды есептеуге арналған.

      02-111-нысан (3-1-қосымша) судьялардың, судьяларға кандидат тағылымдамадан өтушілердің еңбекақысына жұмсалатын шығыстарды есептеуге арналған.

      № 646 қбп Қаулыны 03-111, 12-111, 13-11114-111 және 15-111-нысандар бойынша есеп жасаған кезде де басшылыққа алған жөн.

      03-111-нысан (4-қосымша) төтенше және өкiлеттi елшiлердiң, шет елдегi мекемелер қызметкерлерiнiң еңбекақысына жұмсалатын шығыстарды есептеуге арналған.

      04-111-нысан (5-қосымша) мемлекеттiк бiлiм беру мекемелерi қызметкерлерiнiң еңбекақыларына арналған шығыстарды есептеуге арналған.

      Осы есептеулердi жасаған кезде "Азаматтық қызметшiлерге, мемлекеттiк бюджет қаражаты есебiнен ұсталатын ұйымдардың қызметкерлерiне, қазыналық кәсiпорындардың қызметкерлерiне еңбекақы төлеу жүйесi туралы" Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 1193 қаулысын (бұдан әрi - № 1193 қаулы) басшылыққа алған жөн. Осы нормативтiк құқықтық актіні 05-111, 06-111, 07-111, 08-111, 09-111, 10-111 және 11-111-нысандар бойынша есептеулерді жасаған кезде де басшылыққа алған жөн.

      5-қосымша сондай-ақ 132 "Патронатты тәрбиешілерге еңбекақы төлеу" ерекшелігі бойынша шығыстарды есептеу үшін қолданылады. Бұл ретте әлеуметтік аударымдарды және әлеуметтік салықты есептеу ерікті нысанда жасалады.

      06-111-нысан (7-қосымша) мемлекеттiк денсаулық сақтау мекемелерi қызметкерлерiнiң еңбекақыларына арналған шығыстарды есептеуге арналған.

      07-111-нысан (8-қосымша) әлеуметтiк қамитамасыз ету мемлекеттiк мекемелерi қызметкерлерiнiң еңбекақыларына арналған шығыстарды есептеуге арналған.

      08-111-нысан (9-қосымша) мәдениет және мұрағат iсi мемлекеттiк мекемелерi қызметкерлерiнiң еңбекақыларына арналған шығыстарды есептеуге арналған.

      09-111-нысан (10-қосымша) дене шынықтыру және спорт мемлекеттiк мекемелерi қызметкерлерiнiң еңбекақыларына арналған шығыстарды есептеуге арналған.

      10-111-нысан (11-қосымша) мемлекеттiк бiлiм, жоғары бiлiм және ғылым, денсаулық сақтау, әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет және мұрағат iсi, дене тәрбиесi және спорт мекемелерін, құқық қорғау органдарын, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік күзет қызметін қоспағанда, басқа мемлекеттiк мекемелер қызметкерлерiнiң еңбекақыларына арналған шығыстарды есептеуге арналған.

      11-111-нысан (12-қосымша) мемлекеттiк мекемелер қызметкерлерінің еңбекақыларына арналған шығыстарды есептеуге арналған.

      11 және 12-қосымшалар сондай-ақ 131 "Техникалық персоналға еңбекақы төлеу" ерекшелігі бойынша шығыстарды есептеуге қолданылады. Осы есептелерді жасаған кезде № 1193 қаулыны басшылыққа алған жөн.

      12-111-нысан (13-қосымша) прокуратура органдары қызметкерлерінің (Қазақстан Республикасының Бас әскери прокуратурасы, округтар, гарнизондар мен әскерлер әскери қызметшiлерiн қоспағанда, олар бойынша 13-111-нысан толтырылады) жалақыларына арналған шығыстарды есептеуге арналған.

      13-111-нысан (14-қосымша) iшкi iстер, сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет, экономикалық тергеу қызметі, құқық қорғау органдары, мемлекеттiк өртке қарсы қызмет, мемлекеттiк фельдъегерлiк қызмет, қылмыстық-атқарушы жүйесi органдары қызметкерлерiнiң еңбекақысына арналған шығыстарды есептеуге арналған.

      35-бағанда 14-қосымша қызмет атқарудың ерекше жағдайлары үшiн үстемақы алатын құқық қорғау органдары, өртке қарсы мемлекеттiк қызмет, мемлекеттiк фельдъегерлiк қызмет, қылмыстық-атқару жүйесi қызметкерлерінің саны көрсетiледi, ал 36-бағанда қызмет атқарудың ерекше жағдайлары үшiн төленетiн үстемақы сомасы көрсетiледi. Қызмет атқарудың ерекше жағдайлары үшiн төленетiн үстемақының жалпы сомасы лауазымдық жалақының жалпы сомасының 15 пайызынан жоғары болмауға тиіс.

      14-111-нысан (15-қосымша) әскери қызметшiлерге еңбекақы төлеуге арналған шығыстарды есептеуге арналған.

      35-бағанда 15-қосымшада қызмет атқарудың ерекше жағдайлары үшiн үстемақы алатын әскери қызметшiлердiң саны, ал 36-бағанда қызмет атқарудың ерекше жағдайлары үшiн үстемеақының сомасы көрсетiледi. Қызмет атқарудың ерекше жағдайлары үшiн төленетiн үстемақының жалпы сомасы Қазақстан Республикасы Мемлекеттік күзет қызметі үшiн лауазымдық еңбекақылар бойынша жалпы соманың 25 пайызынан жоғары болмауға, басқа органдар үшiн – 15 пайыздан жоғары болмауға тиіс.

      12-111, 13-111, 14-111-нысандары бойынша еңбекақы төлеуге арналған шығыстарды есептеу кезінде "Қазақстан Республикасының әскери қызметшілері, құқық қорғау органдары, Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлiгi өртке қарсы қызмет органдары мен прокуратура органдарының қызметкерлері лауазымдарының санаттары бойынша тізілімдерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң 2004 жылғы 17 қаңтардағы № 1283 қбп Жарлығын және № 646 қбп Қаулыны басшылыққа алған жөн.

      15-111-нысаны (16-қосымша) жедел әскери қызмет әскери қызметшiлерiнiң лауазымдық жалақысы бойынша шығыстарды есептеуге арналған.";

      82-тармақтың 3) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3) бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері өтінім берген шығыстарды оның негізділігі тұрғысынан қарау бөлігінде өткен қаржы жылындағы республикалық тиісті жергілікті бюджеттің атқарылуы туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің есебіне Жоғары аудиторлық палата мен облыстардың республикалық маңызы бар қалалардың, астананың ревизиялық комиссиялары берген қорытындылар мен ұсынымдарды ескереді;";

      83-тармақтың бесінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Жоғары аудиторлық палатаның бюджеттік өтінімі бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға қарау үшін жіберіледі, ол оған қорытынды дайындайды және өзгерістер енгізбей республикалық бюджеттің жобасына енгізеді.";

      көрсетілген Қағидаларға 23 және 24-қосымшалар осы бұйрыққа 1 және 2-қосымшаларға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. "Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін айқындау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 8 ақпанындағы № 140 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 16409 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізiлсiн:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін айқындау қағидаларында:

      көрсетілген Қағидалардың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін айқындау қағидалары";

      4-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "4. Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының жеткізілген лимиттері шегінде бюджеттік бағдарламалар әкімшісі өз қызметінің басымдықтарын, ұлттық жобаларды іске асыруды ескере отырып, бюджеттік бағдарламалар (кіші бағдарламалар) бойынша шығыстарды дербес бөледі.";

      8-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "8. Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін айқындау кезінде:

      1) тиісті кезеңге арналған әлеуметтік-экономикалық дамудың мақұлданған болжамы;

      2) ағымдағы қаржы жылына арналған бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының бекітілген (нақтыланған) көлемі;

      3) тиісті қаржы жылына арналған бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының бекітілген көлемі;

      4) алдыңғы және ағымдағы қаржы жылдарында бюджеттік бағдарламалардың орындалу қорытындысы;

      5) бюджеттік инвестицияларды іске асыруды бағалау қорытындысы;

      6) республикалық бюджеттің атқарылуы туралы есепке Жоғары аудиторлық палатаның (жергілікті бюджеттің атқарылуы туралы есепке облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың тексеру комиссиясының) қорытындылары мен ұсынымдары;

      7) ұлттық жобалардың іс-шаралары;

      8) Жоғары аудиторлық палатаның республикалық бюджет жобасы шығыстарының негізгі бағыттары бойынша оны алдын ала бағалауы;

      9) мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобалары бойынша қабылданған мемлекеттік міндеттемелер, оның ішінде мемлекеттік концессиялық міндеттемелер есепке алынады.

      Ұлттық жобаларды әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкімшілері бойынша мемлекеттік органдардың даму жоспарлары, өзге де Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттары есепке алынады.";

      20-тармақтың 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) бюджеттік даму бағдарламаларының шығыстары.

      Тұрақты сипаттағы ағымдағы шығыстар:

      мемлекеттік органдардың және олардың ведомстволық бағынысты мекемелерінің жұмыс істеуін қамтамасыз етуге арналған шығыстарды;

      мемлекеттік тікелей міндеттемелерді;

      шығыстардың көлемі бойынша негіздемелерді талап ететін мемлекеттік міндеттемелерді қамтиды.

      Күрделі шығындар:

      мемлекеттік органдардың және олардың ведомстволық бағынысты мекемелерінің жұмыс істеуін қамтамасыз етуге байланысты күрделі шығындарды;

      ұлттық жобаларды іске асыруға байланысты күрделі шығындарды қамтиды.

      Бюджеттік даму бағдарламаларының шығыстары:

      республикалық (жергілікті) бюджеттік инвестицияларды іске асыруға арналған шығыстарды;

      төмен тұрған бюджеттерге берілетін нысаналы даму трансферттерін қамтиды.".

      3. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Бюджет заңнамасы департаменті Қазақстан Республикасы заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Заң қызметі департаментіне жіберілуін қамтамасыз етсін;

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары -
Қаржы министрі
Е. Жамаубаев

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары -
Қаржы министрінің
2023 жылғы 5 қаңтардағы
№ 4 Бұйрығына
1 қосымша
  Бюджеттiк өтiнiмдi жасау
және ұсыну қағидаларына
23-қосымша
  01-123-нысан

Көлiк құралдары иелерiнiң азаматтық-құқықтық жауапкершiлiгiн мiндеттi сақтандыру кезінде сақтандыру сыйлықақысы мөлшерiн есептеу



Кодтары


Жылы
Деректер түрi (болжам, жоспар, есеп)
Функционалдық топ
Бағдарламалардың әкiмшiсi
Мемлекеттiк мекеме
Бағдарлама
Ерекшелiк


|_________________|
|_________________|
|_________________|
|_________________|
|_________________|
|_________________|
|_________________|



Көлiк құралының түрi

Көлiк құралының түрi бойынша коэффициент мөлшерi *

Алматы облысы

Түркістан облысы

Шығыс Қазақстан облысы

Қостанай облысы

Қарағанды облысы

Солтүстiк Қазақсттан облысы

Көлiк құралдарының саны

Көлiк құралдарының саны

Көлiк құралдарының саны

Көлiк құралдарының саны

Көлiк құралдарының саны

Көлiк құралдарының саны

1

2

3

4

5

6

7

8

Өлшем бірлікiгi

коэффициент.

бірлік

бірлік

бірлік

бірлік

бірлік

бірлік

Жеңiл








7 жылға дейінгі жеңіл автомобильдер








7 жылдан жоғарғы автомобильдер








16 жолаушы орыны бар автобустар








16 жолаушы орыны бар автобустар (7 жылға дейінгі)








16 жолаушы орыны бар автобустар (7 жылдан жоғарғы)








16-дан аса жолаушы орны бар автобустар








16-дан аса жолаушы орны бар автобустар (7 жылға дейінгі)








16-дан аса жолаушы орны бар автобустар (7 жылдан жоғарғы)








Жүк








Жүк (7 жылға дейінгі)








Жүк (7 жылдан жоғарғы)








Троллейбустар, трамвайлар








Троллейбустар, трамвайлар (7 жылға дейінгі)








Троллейбустар, трамвайлар (7 жылдан жоғарғы)








Мототранспорт








Мототранспорт (7 жылға дейінгі)








Мототранспорт (7 жылдан жоғарғы)








Тiркемелер (жартылай тiркемелер)








Тiркемелер (жартылай тiркемелер) 7 жылға дейінгі








Тiркемелер (жартылай тiркемелер) 7 жылдан жоғарғы








Жиыны

х







      кестенiң жалғасы

Ақмола облысы

Павлодар облысы

Жамбыл облысы

Ақтөбе облысы

Батыс Қазақстан облысы

Қызылорда облысы

Атырау облысы

Маңғыстау облысы

көлiк құралдарының саны

көлiк құралдарының саны

көлiк құралдарының саны

көлiк құралдарының саны

көлiк құралдарының саны

көлiк құралдарының саны

көлiк құралдарының саны

көлiк құралдарының саны

9

10

11

12

13

14

15

16

бірлік

бірлік

бірлік

бірлік

бірлік

бірлік

бірлік

бірлік

































































































      кестенiң жалғасы

Абай облысы

Жетісу облысы

Ұлытау облысы

Алматы қаласы

Астана қаласы

Шымкент қаласы

Жарна сомасы ***

көлiк құралдарының саны

көлiк құралдарының саны

көлiк құралдарының саны

көлiк құралдарының саны

көлiк құралдарының саны

көлiк құралдарының саны

17

18

19

20

21

22

23

бірлік

бірлік

бірлік

бірлік

бірлік

бірлік

мың теңге





















































































      Орталық атқарушы органның аппарат басшысы/

      мемлекеттiк мекеме басшысы ___________________________________________

                                          (қолы) (аты-жөні (болған жағдайда))

      Бюджеттік бағдарлама басшысы _________________________________________

                                          (қолы) (аты-жөні (болған жағдайда))

      Бас бухгалтер/қаржы-

      экономикалық бөлімінің бастығы ________________________________________

                                          (қолы) (аты-жөні (болған жағдайда))

      Ескертпе:

      * Осы баған "Көлiк құралдары иелерiнiң азаматтық-құқықтық жауапкершiлiгiн мiндеттi сақтандыру туралы" Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 1 шілдедегі Заңына сәйкес толтырылады;

      ** Осы баған былайша есептеледi: ((1,9 х баған 2 х көлік құралының пайдаланылу мерзіміне қарай коэффициенті х 1,2 х көлік құралын тіркеу аумағы бойынша коэффициенті (астана, республикалық және облыстық маңызы бар қалалар үшiн) х баған 3)+(1,9 х баған 2 х көлік құралының пайдаланылу мерзіміне қарай коэффициенті х 1,2 х көлік құралын тіркеу аумағы бойынша коэффициенті (астана, республикалық және облыстық маңызы бар қалалар үшiн) х баған 4)+( 1,9 х баған 2 х көлік құралының пайдаланылу мерзіміне қарай коэффициенті х 1,2 х көлік құралын тіркеу аумағы бойынша коэффициенті (астана, республикалық және облыстық маңызы бар қалалар үшiн) х баған 5)+( 1,9 х баған 2 х көлік құралының пайдаланылу мерзіміне қарай коэффициенті х 1,2 х көлік құралын тіркеу аумағы бойынша коэффициенті (астана, республикалық және облыстық маңызы бар қалалар үшiн) х баған 6)+( 1,9 х баған 2 х көлік құралының пайдаланылу мерзіміне қарай коэффициенті х 1,2 х көлік құралын тіркеу аумағы бойынша коэффициенті (астана, республикалық және облыстық маңызы бар қалалар үшiн) х баған 7)+( 1,9 х баған 2 х көлік құралының пайдаланылу мерзіміне қарай коэффициенті х 1,2 х көлік құралын тіркеу аумағы бойынша коэффициенті (астана, республикалық және облыстық маңызы бар қалалар үшiн) х баған 8)+( 1,9 х баған 2 х көлік құралының пайдаланылу мерзіміне қарай коэффициенті х 1,2 х көлік құралын тіркеу аумағы бойынша коэффициенті (астана, республикалық және облыстық маңызы бар қалалар үшiн) х баған 9) +(1,9 х баған 2 х көлік құралының пайдаланылу мерзіміне қарай коэффициенті х 1,2 х көлік құралын тіркеу аумағы бойынша коэффициенті (астана, республикалық және облыстық маңызы бар қалалар үшiн) х баған 10)+ (1,9 х баған 2 х көлік құралының пайдаланылу мерзіміне қарай коэффициенті х 1,2 х көлік құралын тіркеу аумағы бойынша коэффициенті (астана, республикалық және облыстық маңызы бар қалалар үшiн) х баған 11) + (1,9 х баған 2 х көлік құралының пайдаланылу мерзіміне қарай коэффициенті х 1,2 х көлік құралын тіркеу аумағы бойынша коэффициенті (астана, республикалық және облыстық маңызы бар қалалар үшiн) х баған 12)+ (1,9 х баған 2 х көлік құралының пайдаланылу мерзіміне қарай коэффициенті х 1,2 х көлік құралын тіркеу аумағы бойынша коэффициенті (астана, республикалық және облыстық маңызы бар қалалар үшiн) х баған 13)+( 1,9 х баған 2 х көлік құралының пайдаланылу мерзіміне қарай коэффициенті х 1,2 х көлік құралын тіркеу аумағы бойынша коэффициенті (астана, республикалық және облыстық маңызы бар қалалар үшiн) х баған 14)+( 1,9 х баған 2 х көлік құралының пайдаланылу мерзіміне қарай коэффициенті х 1,2 х көлік құралын тіркеу аумағы бойынша коэффициенті (астана, республикалық және облыстық маңызы бар қалалар үшiн) х баған 15)+( 1,9 х баған 2 х көлік құралының пайдаланылу мерзіміне қарай коэффициенті х 1,2 х көлік құралын тіркеу аумағы бойынша коэффициенті (астана, республикалық және облыстық маңызы бар қалалар үшiн) х баған 16)+( 1,9 х баған 2 х көлік құралының пайдаланылу мерзіміне қарай коэффициенті х 1,2 х көлік құралын тіркеу аумағы бойынша коэффициенті (астана, республикалық және облыстық маңызы бар қалалар үшiн) х баған 17)+( 1,9 х баған 2 х көлік құралының пайдаланылу мерзіміне қарай коэффициенті х 1,2 х көлік құралын тіркеу аумағы бойынша коэффициенті (астана, республикалық және облыстық маңызы бар қалалар үшiн) х баған 18)+( 1,9 х баған 2 х көлік құралының пайдаланылу мерзіміне қарай коэффициенті х 1,2 х көлік құралын тіркеу аумағы бойынша коэффициенті (астана, республикалық және облыстық маңызы бар қалалар үшiн) х баған 19)+ (1,9 х баған 2 х көлік құралының пайдаланылу мерзіміне қарай коэффициенті х 1,2 х көлік құралын тіркеу аумағы бойынша коэффициенті (астана, республикалық және облыстық маңызы бар қалалар үшiн) х баған 20)+(1,9 х баған 2 х көлік құралының пайдаланылу мерзіміне қарай коэффициенті х 1,2 х көлік құралын тіркеу аумағы бойынша коэффициенті (астана, республикалық және облыстық маңызы бар қалалар үшiн) х баған 21)+(1,9 х баған 2 х көлік құралының пайдаланылу мерзіміне қарай коэффициенті х 1,2 х көлік құралын тіркеу аумағы бойынша коэффициенті (астана, республикалық және облыстық маңызы бар қалалар үшiн) х баған 22)) х айлық есептік көрсеткіш /1000.

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары -
Қаржы министрінің
2023 жылғы 5 қаңтардағы
№ 4 Бұйрығына
2 қосымша
  Бюджеттiк өтiнiмдi жасау
және ұсыну қағидаларына
24-қосымша
  02-123-нысан

Тасымалдаушының жолаушылар алдындағы азаматтық-құқықтық жауапкершілігін міндетті сақтандыру кезіндегі сақтандыру сыйлықақысының мөлшерiн есептеу



Кодтары


Жылы
Деректер түрi (болжам, жоспар, есеп)
Функционалдық топ
Бағдарламалардың әкiмшiсi
Мемлекеттiк мекеме
Бағдарлама
Ерекшелiк


|_________________|
|_________________|
|_________________|
|_________________|
|_________________|
|_________________|
|_________________|



Көлiк құралының түрi

Жылдық сақтандыру сыйлықақысының коэффициент мөлшерi *

Алматы облысы

Түркістан облысы

Шығыс Қазақстан облысы

Қостанай облысы

Қарағанды облысы

Солтүстiк облысы

көлiк құралдарының саны

көлiк құралдарының саны

көлiк құралдарының саны

көлiк құралдарының саны

көлiк құралдарының саны

көлiк құралдарының саны

1

2

3

4

5

6

7

8

Өлшем бірлікiгi

коэффициент

бірлік

бірлік

бірлік

бірлік

бірлік

бірлік

Жеңіл автомобильдер, автобустар, шағын автобустар:








жолаушылар орны 4-ке дейін, қоса алғанда








жолаушылар орны 4-тен 7-ге дейін, қоса алғанда








жолаушылар орны 7-ден 16-ға дейін, қоса алғанда








жолаушылар орны 16-дан 30-ға дейін, қоса алғанда








жолаушылар орны 30-дан көп








Трамвайлар, троллейбустар








Жиыны

х







      кестенiң жалғасы

Ақмола облысы

Павлодар облысы

Жамбыл облысы

Ақтөбе облысы

Батыс Қазақстан облысы

Қызылорда облысы

Атырау облысы

Маңғыстау облысы

көлiк құралдарының саны

көлiк құралдарының саны

көлiк құралдарының саны

көлiк құралдарының саны

көлiк құралдарының саны

көлiк құралдарының саны

көлiк құралдарының саны

көлiк құралдарының саны

9

10

11

12

13

14

15

16

бірлік

бірлік

бірлік

бірлік

бірлік

бірлік

бірлік

бірлік

































































      кестенiң жалғасы

Абай облысы

Жетісу облысы

Ұлытау облысы

Алматы қаласы

Астана қаласы

Шымкент қаласы

Жарна сомасы **

көлiк құралдарының саны

көлiк құралдарының саны

көлiк құралдарының саны

көлiк құралдарының саны

көлiк құралдарының саны

көлiк құралдарының саны

17

18

19

20

21

22

23

бірлік

бірлік

бірлік

бірлік

бірлік

бірлік

мың теңге

























































      Орталық атқарушы органның аппарат басшысы/

      мемлекеттiк мекеме басшысы ____________________________________________

                                          (қолы) (аты-жөні (болған жағдайда))

      Бюджеттік бағдарлама басшысы __________________________________________

                                          (қолы) (аты-жөні (болған жағдайда))

      Бас бухгалтер/қаржы-

      экономикалық бөлімінің бастығы _________________________________________

                                          (қолы) (аты-жөні (болған жағдайда))

      Ескертпе:

      * Бұл баған "Тасымалдаушының жолаушылар алдындағы азаматтық-құқықтық жауапкершілігін міндетті сақтандыру туралы" Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 1 шілдедегі Заңына сәйкес толтырылады;

      ** Бұл баған былайша есептеледi: ((2-баған х 3-баған)+(2-баған х 4-баған)+(2-баған х 5-баған)+(2-баған х 6-баған)+( 2-баған х 7-баған)+(2-баған х 8-баған)+( 2-баған х 9-баған) +( 2-баған х 10-баған)+ (2-баған х 11-баған) + (2-баған х 12-баған)+ (2-баған х 13-баған)+( 2-баған х 14-баған)+(2-баған х 15-баған)+(2-баған х 16-баған)+(2-баған х 17-баған)+(2-баған х 18-баған)+(2-баған х 19-баған) +(2-баған х 20-баған) +(2-баған х 21-баған) +(2-баған х 22-баған)) х айлық есептік көрсеткіш/1000.

О внесении изменений в приказы Министра финансов Республики Казахстан от 24 ноября 2014 года № 511 "Об утверждении Правил составления и представления бюджетной заявки" и от 8 февраля 2018 года № 140 "Об утверждении Правил определения лимитов расходов администраторов бюджетных программ"

Приказ Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов Республики Казахстан от 5 января 2023 года № 4. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 6 января 2023 года № 31608

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 24 ноября 2014 года № 511 "Об утверждении Правил составления и представления бюджетной заявки" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 10007) следующие изменения:

      в Правилах составления и представления бюджетной заявки, утвержденных указанным приказом:

      подпункт 18) пункта 8 изложить в следующей редакции:

      "18) расчет стоимости строительства, письмо-согласование о результатах расчета лимита сметной стоимости объекта по пилотным инвестиционным бюджетным проектам, планируемым к реализации в рамках строительства объектов в отраслях здравоохранения, образования, жилищного строительства в городе Астане, Жамбылской и Северо-Казахстанской областях согласно Правилам разработки или корректировки, проведения необходимых экспертиз инвестиционного предложения государственного инвестиционного проекта, а также планирования, рассмотрения, отбора, мониторинга и оценки реализации бюджетных инвестиций и определения целесообразности бюджетного кредитования, утвержденным приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 5 декабря 2014 года № 129 "Об утверждении Правил разработки или корректировки, проведения необходимых экспертиз инвестиционного предложения государственного инвестиционного проекта, а также планирования, рассмотрения, отбора, мониторинга и оценки реализации бюджетных инвестиций и определения целесообразности бюджетного кредитования" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 9938) (далее – Приказ № 129);";

      пункт 21 изложить в следующей редакции:

      "21. Расчеты расходов по специфике 111 "Оплата труда" составляются по формам 01-111, 02-111, 03-111, 04-111, 05-111, 06-111, 07-111, 08-111, 09-111, 10-111, 11-111, 12-111, 13-111, 14-111, 15-111 согласно приложениям 2, 3, 3-1, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 и 16 к Правилам.

      При составлении расчетов по указанным формам при расчете дополнительной оплаты за проживание на территориях радиационного риска и за проживание в зонах экологического бедствия следует руководствоваться Законом Республики Казахстан "О социальной защите граждан, пострадавших вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне" и Законом Республики Казахстан "О социальной защите граждан, пострадавших вследствие экологического бедствия в Приаралье".

      Форма 01-111 (приложение 2) предназначена для расчета расходов на оплату труда административных государственных служащих, за исключением сотрудников органов прокуратуры, правоохранительных органов, государственной фельдъегерской службы, государственной противопожарной службы, органов внутренних дел, антикоррупционной службой, службы экономических расследований, уголовно-исполнительной системы и таможенных служб, военнослужащих, по которым заполняются соответственно формы 12-111, 13-111, 14-111 и 15-111. При составлении данных расчетов следует руководствоваться разделом 2 Реестра должностей политических и административных государственных служащих по категориям, утвержденного Указом Президента Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 150 "Об утверждении Реестра должностей политических и административных государственных служащих" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 16 октября 2017 года № 646 дсп "Об утверждении единой системы оплаты труда работников для всех органов, содержащихся за счет государственного бюджета" (далее – Постановление № 646 дсп).

      Форма 02-111 (приложение 3) предназначена для расчета расходов на оплату труда политических государственных служащих, депутатов.

      Форма 02-111 (приложение 3-1) предназначена для расчета расходов на оплату труда судей, стажеров-кандидатов в судьи.

      Постановлением № 646 дсп следует руководствоваться при составлении расчетов по формам 02-11, 03-111, 12-111, 13-111, 14-111 и 15-111.

      Форма 03-111 (приложение 4) предназначена для расчета расходов на оплату труда чрезвычайных и полномочных послов, работников загранучреждений.

      Форма 04-111 (приложение 5) предназначена для расчета расходов на оплату труда работников государственных учреждений образования.

      При составлении данных расчетов следует руководствоваться постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2015 года № 1193 "О системе оплаты труда гражданских служащих, работников организаций, содержащихся за счет средств государственного бюджета, работников казенных предприятий" (далее – Постановление № 1193). Данным нормативным правовым актом также следует руководствоваться при составлении расчетов по формам 05-111, 06-111, 07-111, 08-111, 09-111, 10-111 и 11-111.

      Приложение 5 применяется также для расчета расходов по специфике 132 "Оплата труда патронатных воспитателей". При этом, расчет социального налога и отчислений составляется в произвольной форме.

      Форма 06-111 (приложение 7) предназначена для расчета расходов на оплату труда работников государственных учреждений здравоохранения.

      Форма 07-111 (приложение 8) предназначена для расчета расходов на оплату труда работников государственных учреждений социального обеспечения.

      Форма 08-111 (приложение 9) для расчета расходов на оплату труда работников государственных учреждений культуры и архивного дела.

      Форма 09-111 (приложение 10) для расчета расходов на оплату труда работников государственных учреждений физической культуры и спорта.

      Форма 10-111 (приложение 11) для расчета расходов на оплату труда работников прочих государственных учреждений, за исключением государственных учреждений образования, высшего образования и науки, здравоохранения, социального обеспечения, культуры и архивного дела, физической культуры и спорта, правоохранительных органов, Службы государственной охраны Республики Казахстан.

      Форма 11-111 (приложение 12) для расчета расходов на оплату труда рабочих государственных учреждений.

      Приложения 11 и 12 применяются также для расчета расходов по специфике 131 "Оплата труда технического персонала". При составлении данных расчетов следует руководствоваться Постановлением № 1193.

      Форма 12-111 (приложение 13) предназначена для расчета расходов на оплату труда сотрудников органов прокуратуры (за исключением военнослужащих Главной военной прокуратуры, военных прокуратур округов, гарнизонов и войск Республики Казахстан, по которым заполняется форма 13-111).

      Форма 13-111 (приложение 14) предназначена для расчета расходов на оплату труда сотрудников органов внутренних дел, антикоррупционной службой, службы экономических расследований, правоохранительных органов, государственной противопожарной службы, государственной фельдъегерской службы, органов уголовно-исполнительной системы.

      В графе 40 приложения 14 указывается количество сотрудников правоохранительных органов, государственной противопожарной службы, государственной фельдъегерской службы, органов уголовно-исполнительной системы, получающих надбавку за особые условия прохождения службы, а в графе 41 приложения 14 указывается сумма надбавки за особые условия прохождения службы. Общая сумма надбавки за особые условия прохождения службы должна составлять не более 15 процентов от общей суммы должностного оклада.

      Форма 14-111 (приложение 15) предназначена для расчета расходов на оплату труда военнослужащих.

      В графе 40 приложения 15 указывается количество военнослужащих, получающих надбавку за особые условия прохождения службы, а в графе 41 приложения 15 указывается сумма надбавки за особые условия прохождения службы. Общая сумма надбавки за особые условия прохождения службы должна составлять для Службы государственной охраны Республики Казахстан не более 25 процентов от общей суммы по должностным окладам, для других органов – не более 15 процентов.

      При расчете расходов на оплату труда по формам 12-111, 13-111 и 14-111 следует руководствоваться Указом Президента Республики Казахстан от 17 января 2004 года № 1283 дсп "Об утверждении реестров должностей военнослужащих, сотрудников специальных государственных органов, правоохранительных органов, государственной фельдъегерской службы и органов прокуратуры Республики Казахстан по категориям" и Постановлением № 646 дсп.

      Форма 15-111 (приложение 16) предназначена для расчета расходов по должностному окладу военнослужащих срочной военной службы.";

      подпункт 3) пункта 82 изложить в следующей редакции:

      "3) выводы и рекомендации, данные Высшей аудиторской палатой к отчету Правительства Республики Казахстан и ревизионными комиссиями областей, городов республиканского значения, столицы об исполнении республиканского, соответствующих местных бюджетов за истекший финансовый год в части рассмотрения заявленных администраторами бюджетных программ расходов на предмет их обоснованности;";

      часть пятую пункта 83 изложить в следующей редакции:

      "Бюджетная заявка Высшей аудиторской палаты направляется для рассмотрения в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию, который готовит заключение на нее и включает в проект республиканского бюджета без внесения изменений.";

      приложения 23 и 24 к указанным Правилам изложить в новой редакции согласно приложениям 1 и 2 к настоящему приказу.

      2. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 8 февраля 2018 года № 140 "Об утверждении Правил определения лимитов расходов администраторов бюджетных программ" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 16409) следующие изменения:

      в Правилах определения лимитов расходов администраторов бюджетных программ, утвержденных указанным приказом:

      в заголовок указанных Правил внесено изменение на государственном языке, текст на русском языке не меняется;

      часть первую пункта 4 изложить в следующей редакции:

      "4. В пределах доведенных лимитов расходов администраторов бюджетных программ администратор бюджетных программ самостоятельно распределяет расходы по бюджетным программам (подпрограммам) с учетом приоритетов своей деятельности, реализации национальных проектов.";

      пункт 8 изложить в следующей редакции:

      "8. При определении лимитов расходов администраторов бюджетных программ учитываются:

      1) одобренный прогноз социально-экономического развития на соответствующий период;

      2) утвержденный (уточненный) объем расходов администраторов бюджетных программ на текущий финансовый год;

      3) утвержденный объем расходов администраторов бюджетных программ на соответствующий финансовый год;

      4) итоги исполнения бюджетных программ в предыдущем и текущем финансовых годах;

      5) итоги оценки реализации бюджетных инвестиций;

      6) заключения и рекомендации Высшей аудиторской палаты к отчету об исполнении республиканского бюджета (ревизионной комиссии области, города республиканского значения, столицы к отчету об исполнении местного бюджета);

      7) мероприятия национальных проектов;

      8) предварительная оценка проекта республиканского бюджета по основным направлениям его расходов Высшей аудиторской палаты;

      9) принятые государственные обязательства по проектам государственно-частного партнерства, в том числе государственные концессионные обязательства.

      По администраторам бюджетных программ, не разрабатывающим национальные проекты, учитываются планы развития государственных органов, иные документы Системы государственного планирования.";

      подпункт 2) пункта 20 изложить в следующей редакции:

      "2) расходы на бюджетные программы развития.

      Текущие расходы постоянного характера включают в себя:

      расходы на обеспечение функционирования государственных органов и их подведомственных учреждений;

      государственные прямые обязательства;

      государственные обязательства, требующие обоснования по объемам расходов.

      Капитальные затраты включают в себя:

      капитальные затраты, связанные с обеспечением функционирования государственных органов и их подведомственных учреждений;

      капитальные затраты, связанные с реализацией национальных проектов.

      Расходы на бюджетные программы развития включают в себя:

      расходы на реализацию республиканских (местных) бюджетных инвестиций;

      целевые трансферты на развитие нижестоящим бюджетам.".

      3. Департаменту бюджетного законодательства Министерства финансов Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства финансов Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Заместитель Премьер-Министра
- Министр финансов
Республики Казахстан
Е. Жамаубаев

  Приложение 1 к приказу
Заместителя Премьер-Министра
- Министра финансов
Республики Казахстан
от 5 января 2023 года № 4
  Приложение 23
к Правилам составления
и представления бюджетной заявки
  Форма 01-123

Расчет размера страховой премии при обязательном страховании гражданско-правовой ответственности владельцев транспортных средств



Коды


Год
Вид данных (прогноз, план, отчет)
Функциональная группа
Администратор программ
Государственное учреждение
Программа
Специфика


|______________|
|______________|
|______________|
|______________|
|______________|
|______________|
|______________|



Тип транспортного средства

Размер Коэффициента по типу транспортного средства *

Алматинская область

Туркестанская область

Восточно Казахстанская область

Костанайская область

Карагандинская область

Северо-Казахстанская область

Акмолинская область

Количество транспортных средств

Количество транспортных средств

Количество транспортных средств

Количество транспортных средств

Количество транспортных средств

Количество транспортных средств

Количество транспортных средств

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Единица измерения

коэффициент

единица

единица

единица

единица

единица

единица

единица

Легковые









Легковые автомобили до 7 лет









Легковые автомобили свыше 7 лет









Автобусы до 16 пассажирских мест









включительно









Автобусы до 16 пассажирских мест включительно (до 7 лет)









Автобусы до 16 пассажирских мест включительно (свыше 7 лет)









Автобусы свыше 16 пассажирских мест









Автобусы свыше 16 пассажирских мест (до 7 лет)









Автобусы свыше 16 пассажирских мест (свыше 7 лет)









Грузовые









Грузовые (до 7 лет)









Грузовые (свыше 7 лет)









Троллейбусы, трамваи









Троллейбусы, трамваи (до 7 лет)









Троллейбусы, трамваи (свыше 7 лет)









Мототранспорт









Мототранспорт (до 7 лет)









Мототранспорт (свыше 7 лет)









Прицепы (полуприцепы)









Прицепы (полуприцепы) до 7 лет









Прицепы (полуприцепы) свыше 7 лет









Итого

х








      продолжение таблицы

Павлодарская область

Жамбылская область

Актюбинская область

Западно-Казахстанская область

Кызылординская область

Атырауская область

Мангистауская область

Количество транспортных средств

Количество транспортных средств

Количество транспортных средств

Количество транспортных средств

Количество транспортных средств

Количество транспортных средств

Количество транспортных средств

10

11

12

13

14

15

16

единица

единица

единица

единица

единица

единица

единица













































































































































      продолжение таблицы

Область Абай

Область Жетісу

Область Ұлытау

Город Алматы

Город Астана

Город Шымкент

Сумма взноса **

Количество транспортных средств

Количество транспортных средств

Количество транспортных средств

Количество транспортных средств

Количество транспортных средств

Количество транспортных средств


17

18

19

20

21

22

23

единица

единица

единица

единица

единица

единица

тысяч тенге













































































































































      Руководитель аппарата центрального исполнительного органа/
руководитель государственного учреждения
_____________________________________________________
(подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)
Руководитель бюджетной программы
_____________________________________________________
(подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)
Главный бухгалтер/начальник финансово- экономического отдела
_____________________________________________________
(подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)

      Примечание:
* – данная графа заполняется в соответствии с Законом Республики Казахстан от 1 июля 2003 года "Об обязательном страховании гражданско-правовой ответственности владельцев транспортных средств";
** – данная графа рассчитывается следующим образом: ((1,9 х графа 2 х коэффициент в зависимости от срока эксплуатации транспортного средства х 1,2 х коэффициент по территории регистрации транспортного средства (для столицы, города республиканского значения и города областного значения) х графа 3)+(1,9 х графа 2 х коэффициент в зависимости от срока эксплуатации транспортного средства х 1,2 х коэффициент по территории регистрации трансп. средств (для столицы, города республиканского значения и города областного значения) х графа 4)+(1,9 х графа 2 х коэффициент в зависимости от срока эксплуатации транспортного средства х 1,2 х коэффициент по территории регистрации транспортного средства (для столицы, города республиканского значения и города областного значения) х графа 5)+(1,9 х графа 2 х коэффициент в зависимости от срока эксплуатации транспортного средства х 1,2 х коэффициент по территории регистрации транспортного средства (для столицы, города республиканского значения и города областного значения) х графа 6)+(1,9 х графа 2 х коэффициент в зависимости от срока эксплуатации транспортного средства х 1,2 х коэффициент по территории регистрации транспортного средства (для столицы, города республиканского значения и города областного значения) х графа 7)+(1,9 х графа 2 х коэффициент в зависимости от срока эксплуатации транспортного средства х 1,2 х коэффициент по территории регистрации транспортного средства (для столицы, города республиканского значения и города областного значения) х графа 8)+(1,9 х графа 2 х коэффициент в зависимости от срока эксплуатации транспортного средства х 1,2 х коэффициент по территории регистрации транспортного средства (для столицы, города республиканского значения и города областного значения) х графа 9)+(1,9 х графа 2 х коэффициент в зависимости от срока эксплуатации транспортного средства х 1,2 х коэффициент по территории регистрации транспортного средства (для столицы, города республиканского значения и города областного значения) х графа 10)+(1,9 х графа 2 х коэффициент в зависимости от срока эксплуатации транспортного средства х 1,2 х коэффициент по территории регистрации транспортного средства (для столицы, города республиканского значения и города областного значения) х графа 11)+(1,9 х графа 2 х коэффициент в зависимости от срока эксплуатации транспортного средства х 1,2 х коэффициент по территории регистрации транспортного средства (для столицы, города республиканского значения и города областного значения) х графа12)+(1,9 х графа 2 х коэффициент в зависимости от срока эксплуатации транспортного средства х 1,2 х коэффициент по территории регистрации транспортного средства (для столицы, города республиканского значения и города областного значения) х графа 13)+(1,9 х графа 2 х коэффициент в зависимости от срока эксплуатации транспортного средства х 1,2 х коэффициент по территории регистрации транспортного средства (для столицы, города республиканского значения и города областного значения) х графа 14)+(1,9 х графа 2 х коэффициент в зависимости от срока эксплуатации транспортного средства х 1,2 х коэффициент по территории регистрации транспортного средства (для столицы, города республиканского значения и города областного значения) х графа 15)+(1,9 х графа 2 х коэффициент в зависимости от срока эксплуатации транспортного средства х 1,2 х коэффициент по территории регистрации транспортного средства (для столицы, города республиканского значения и города областного значения) х графа 16)+(1,9 х графа 2 х коэффициент в зависимости от срока эксплуатации транспортного средства х 1,2 х коэффициент по территории регистрации транспортного средства (для столицы, города республиканского значения и города областного значения) х графа 17)+ (1,9 х графа 2 х коэффициент в зависимости от срока эксплуатации транспортного средства х 1,2 х коэффициент по территории регистрации транспортного средства (для столицы, города республиканского значения и города областного значения) х графа 18)+(1,9 х графа.2 х коэффициент в зависимости от срока эксплуатации транспортного средства х 1,2 х коэффициент по территории регистрации транспортного средства (для столицы, города республиканского значения и города областного значения) х графа 19)+ (1,9 х графа 2 х коэффициент в зависимости от срока эксплуатации транспортного средства х 1,2 х коэффициент по территории регистрации транспортного средства (для столицы, города республиканского значения и города областного значения) х графа 20)+ (1,9 х графа 2 х коэффициент в зависимости от срока эксплуатации транспортного средства х 1,2 х коэффициент по территории регистрации транспортного средства (для столицы, города республиканского значения и города областного значения) х графа 21)+ (1,9 х графа 2 х коэффициент в зависимости от срока эксплуатации транспортного средства х 1,2 х коэффициент по территории регистрации транспортного средства (для столицы, города республиканского значения и города областного значения) х графа 22)) х месячный расчетный показатель/1000.

  Приложение 2 к приказу
Заместителя Премьер-Министра
- Министра финансов
Республики Казахстан
от 5 января 2023 года № 4
  Приложение 24
к Правилам составления
и представления бюджетной заявки
  Форма 02-123

Расчет размера страховой премии при обязательном страховании гражданско-правовой ответственности перевозчика перед пассажирами


Коды


Год
Вид данных (прогноз, план, отчет)
Функциональная группа
Администратор программ
Государственное учреждение
Программа
Специфика

|______________|
|______________|
|______________|
|______________|
|______________|
|______________|
|______________|


Тип транспортного средства

Размер Коэффициента годовой страховой премии*

Алматинская область

Туркестанская область

Восточно - Казахстанская область

Костанайская область

Карагандинская область

Северо-Казахстанская область


Количество транспортных средств

Количество транспортных средств

Количество транспортных средств

Количество транспортных средств

Количество транспортных средств

Количество транспортных средств

1

2

3

4

5

6

7

8

Единица измерения

коэффициент

единица

единица

единица

единица

единица

единица

Легковые автомобили, автобусы, микроавтобусы:








до 4 пассажирских мест включительно








свыше 4 до 7 пассажирски








х мест включительно








свыше 7 до 16 пассажирских мест включительно








свыше 16 до 30 пассажирских мест включительно








свыше 30 пассажирских мест








Трамваи, троллейбусы








Итого

х







      продолжение таблицы

Акмолинская область

Павлодарская область

Жамбылская область

Актюбинская область

Западно-Казахстанская область

Кызылординская область

Атырауская область

Мангистауская область

Количество транспортных средств

Количество транспортных средств

Количество транспортных средств

Количество транспортных средств

Количество транспортных средств

Количество транспортных средств

Количество транспортных средств

Количество транспортных средств

9

10

11

12

13

14

15

16

единица

единица

единица

единица

единица

единица

единица

единица

































































      продолжение таблицы

Область Абай

Область Жетісу

Область Ұлытау

Город Алматы

Город Астана

Город Шымкент

Сумма взноса **

Количество транспортных средств

Количество транспортных средств

Количество транспортных средств

Количество транспортных средств

Количество транспортных средств

Количество транспортных средств

17

18

19

20

21

22

23

единица

единица

единица

единица

единица

единица

тысяч тенге

























































      Руководитель аппарата центрального исполнительного органа/
руководитель государственного учреждения
_____________________________________________________
(подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)
Руководитель бюджетной программы
_____________________________________________________
(подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)
Главный бухгалтер/начальник финансово- экономического отдела
_____________________________________________________
(подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)

      Примечание:
* – данная графа заполняется в соответствии с Законом Республики Казахстан от 1 июля 2003 года "Об обязательном страховании гражданско-правовой ответственности перевозчика перед пассажирами";
** – данная графа рассчитывается следующим образом: ((графа 2 х графа 3)+( графа 2 х графа 4)+( графа 2 х графа 5)+( графа 2 х графа 6)+( графа 2 х графа 7)+( графа 2 х графа 8)+( графа 2 х графа 9)+( графа 2 х графа 10)+( графа 2 х графа 11)+( графа 2 х графа 12)+( графа 2 х графа 13)+( графа 2 х графа 14)+( графа 2 х графа 15)+( графа 2 х графа 16)+( графа 2 х графа 17)+ (графа 2 х графа 18)+ ( графа 2 х графа 19)+ ( графа 2 х графа 20)+ ( графа 2 х графа 21)+( графа 2 х графа 22)) х месячный расчетный показатель/1000.