Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің "Мұнайды магистральдық мұнай құбырларымен тасымалдау графигін қалыптастыру қағидаларын бекіту туралы" 2015 жылғы 8 сәуірдегі № 276 және "Мұнай беру графигін қалыптастыру қағидаларын бекіту туралы" 2018 жылғы 17 мамырдағы № 191 бұйрықтарына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2023 жылғы 27 ақпандағы № 88 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 6 наурызда № 32014 болып тіркелді

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 5 т. қараңыз

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Мұнайды магистральдық мұнай құбырларымен тасымалдау графигін қалыптастыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2015 жылғы 8 сәуірдегі № 276 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11283 болып тіркелген) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      кіріспе жаңа редакцияда жазылсын:

      "Магистральдық құбыр туралы" Қазақстан Республикасы Заңы 6-бабының 7) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Мұнайды магистральдық мұнай құбырларымен тасымалдау графигін қалыптастыру қағидалары осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. "Мұнай беру графигін қалыптастыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2018 жылғы 17 мамырдағы №191 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17072 болып тіркелген) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Мұнай беру графигін қалыптастыру қағидалары осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      3. Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің Мұнай тасымалдау және өңдеу департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалғаны туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының энергетика вице-министріне жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Энергетика министрі
Б. Акчулаков

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Индустрия және инфрақұрылымдық

      даму министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Қаржы министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Энергетика министрі
2023 жылғы 27 ақпандағы
№ 88 бұйрығына
1-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Энергетика министрінің
2015 жылғы 8 сәуірдегі
№ 276 бұйрығымен
бекітілген

Мұнайды магистральдық мұнай құбырларымен тасымалдау графигін қалыптастыру қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Мұнайды магистральдық мұнай құбырларымен тасымалдау графигін қалыптастыру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Магистральдық құбыр туралы" Қазақстан Республикасы Заңы 6-бабының 7) тармақшасына сәйкес әзірленді және мұнайды магистральдық мұнай құбырларымен тасымалдау графигін қалыптастыру тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) графиктен үзінді көшірмелер – операторларға және Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитетіне (бұдан әрі – Комитет) жөнелтушілер мұнай тасымалдауға қағаз және электрондық тасығышта ай сайын уәкілетті орган жіберетін толық ақпарат;

      2) жөнелтуші – өнім өндіруші болып табылатын тұлға немесе оны заңды негіздерде сатып алған тұлға не олар уәкілеттік берген, өнімді тасымалдау жөніндегі қызметтерді ұсынуға арналған шарт негізінде магистральдық құбырмен тасымалдау үшін өнімді ұсынатын тұлға;

      3) Қазақстан Республикасының ішкі қажеттіліктері – Қазақстан Республикасының аумағында тұтыну үшін қажетті мұнай көлемі;

      4) магистральдық мұнай құбыры – мұнайды қауіпсіз тасымалдауды қамтамасыз ететін желілік бөліктен және объектілерден тұратын, техникалық регламенттер мен ұлттық стандарттар талаптарына сәйкес келетін бірыңғай өндірістік-технологиялық кешен;

      5) мұнайды тасымалдау графигі – уәкілетті орган бекіткен мұнайды магистральдық мұнай құбырларымен және/немесе басқа көлік түрімен тасымалдау графигі;

      6) мұнай тасымалдаушы ұйым - мұнайды тасымалдау жөніндегі қызметтерді көрсететін магистральдық құбырдың және/немесе басқа көлік түрінің меншік иесі;

      7) оператор – мұнайды магистральдық мұнай құбырымен тасымалдауды және (немесе) оны пайдалануды жүзеге асыратын магистральдық мұнай құбырының меншік иесі немесе магистральдық мұнай құбырына өзге де заңды негізде иелік ететін заңды тұлға не олар уәкілеттік берген, операторлық қызметтер көрсететін ұйым;

      8) тасымалдауға арналған өтiнiм – мұнайды магистральдық мұнай құбырымен тасымалдауға арналған өтінім (айлық);

      9) уәкілетті орган – магистральдық құбыр саласындағы басшылықты және салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган.

2-тарау. Мұнайды магистральдық мұнай құбырымен тасымалдау графигін қалыптастыру тәртібі

      3. Мұнайды тасымалдау графигі (бұдан әрі – График) магистральдық мұнай құбырының меншік иесінің Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес негіздерде не магистральдық мұнай құбырына өзге де заңды негізде иелік ететін тұлғаның немесе олардың атынан осындай қызметтер көрсетуге уәкілетті оператордың және мұнай жөнелтушінің арасындағы тиісті шарттар ескеріле отырып әзірленеді.

      4. Графикті әзірлеу кезінде мынадай факторлар ескеріледі:

      Қазақстан Республикасының уәкілетті органы айқындайтын көлемдердегі ішкі қажеттіліктері;

      магистральдық мұнай құбырларының қолданыстағы техникалық өткізу қабілеті;

      стандартты емес жағдайлар (хлорорганикалық қосылыстардың мөлшері бойынша рұқсат етілген мәндерден асып кету, отандық мұнай өңдеу зауыттарындағы авариялық жағдайлар, мұнай өңдеу зауыттарын жоспардан тыс жөндеуге тоқтату, электр энергиясының ажыратылуы, экспорттық бағдарлардағы штаттан тыс жағдайлар, оның ішінде мұнай тасымалдауды шектеу);

      еңсерілмейтін күш мән-жайлары.

      5. Ішкі нарықты мұнай өнімдерімен қамтамасыз ету үшін жер қойнауын пайдаланушыларға біркелкі жүктемені ұстап тұру мақсатында осы Қағидалардың 4-тармағында айқындалатын көлемдерді бөлу кезінде өңірлер бойынша пайыздық жүктеме ескеріледі.

      Өңірлер бойынша пайыздық жүктеменің өзгерістерін өңірдегі жер қойнауын пайдаланушылардың мұнай өндіру деңгейіне байланысты, бірақ ұлғаю жағына қарай он пайыздан (жинақтаушы жүктеме) аспайтын өзгерістерді уәкілетті орган енгізеді.

      6. Уәкілетті орган графикті әзірлеу кезінде, оның ішінде осы Қағидалардың 4-тармағында көрсетілген жағдайларда бекітілген графикке өзгерістер мен толықтырулар енгізу кезінде ресурстық база көлемдерін жедел бөлуге ауысады.

      7. Жөнелтушінің графигін қалыптастыру үшін қағаз және/немесе электронды түрде уәкілетті органға осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес нысан бойынша есепті айдың алдындағы, айдың оныншы күніне дейін жоспарланған айға мұнай тасымалдауға өтінім береді.

      8. Жөнелтушілер уәкілетті органға мұнай тасымалдауға өтінім берген кезде пайыздық жүктемені ескере отырып өздерінің ресурстық базасын заңды тұлғалар тобы шеңберінде бөледі.

      9. Бұл ретте мұнайды тасымалдауға өтінім еншілес ұйымдардың жазбаша келісімі болған кезде жөнелтушінің құрылтайшыларының (қатысушыларының) атынан уәкілетті органға беріледі.

      Өзінің заңды тұлғалар тобы шеңберінде жөнелтушінің құрылтайшыларының (қатысушыларының) атынан уәкілетті органға график қалыптастыру үшін өтінім берілген жағдайда, жөнелтушінің құрылтайшылары (қатысушылары) уәкілетті органды өзінің ресурстық базасын өзінің заңды тұлғалар тобы шеңберінде бөлу жөніндегі ниеттері туралы, бірақ алты айда кемінде бір рет хабардар етеді.

      10. Ай сайын уәкілетті орган графиктен үзінді көшірмелерді есепті айдың алдындағы айдың жиырмасыншы күнінен кешіктірмей қарастырады және оператордың мұнай тасымалдау бойынша қызмет көрсетуге техникалық мүмкіндігінің растауы болғанда жөнелтушілер мен тиісті операторларға, сондай-ақ Комитетке орындау үшін жіберіледі.

      Операторға (нетто салмағы бойынша), сондай-ақ Комитетке (брутто салмағы бойынша) жолданатын графиктен үзінді көшірмеде жөнелтушінің экспорт үшін және Қазақстан Республикасы аумағынан шығаруға жататын басқа оператордың магистральдық мұнай құбырлары жүйесіне беру (ауыстырып құю) үшін, Қазақстанның мұнай өңдеу зауыттарына жеткізу (беру) үшін қарастырылған мұнай мөлшері, сондай-ақ басқа да ақпарат (келісімшарттың нөмірі және жөнелту бағдары) көрсетіледі.

      Мұнайдың брутто массасы балласт массасын қосқанда мұнайдың жалпы массасы ретінде айқындалады. Балласт массасы мұнайдағы судың, хлорлы тұздардың және механикалық қоспалардың жалпы массасы ретінде айқындалады.

      Мұнайдың нетто массасын мұнайдың брутто массасы мен балласт массасының айырымы ретінде айқындайды.

      11. Уәкілетті орган графикке өзгерістер мен толықтыруларды жөнелтушіден түзету үшін жоспарлы айға мұнай тасымалдауға арналған еркін нысандағы өтінімді қабылдаған күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қарайды.

      Графиктер, сондай-ақ оларға өзгерістер мен толықтырулар мұнай тасымалдау бойынша қызметтер көрсетуге техникалық мүмкіндігіне оператордың растауы болған кезде бекітіледі.

      Мұнай тасымалдау бойынша қызметтер көрсетуге техникалық мүмкіндігі туралы растауды оператор уәкілетті органның жедел сұратуы бойынша күнтізбелік бір күн ішінде еркін нысанда оған ұсынады.

      Графиктен үзінді көшірмелер графикке өзгерістер мен толықтыруларды қарау нәтижесінде операторға орындау үшін және Комитетке (мұнай экспорты кезінде) жіберіледі.

      12. Мұнай тасымалдау бойынша қызметтер көрсетуге техникалық мүмкіндігін растау болмаған жағдайда, уәкілетті орган бұл туралы жөнелтушіні хабардар етеді.

  Мұнайды магистральдық
мұнай құбырларымен
тасымалдау графигін
қалыптастыру қағидаларына
қосымша

      Нысан

Мұнайды магистральдық мұнай құбырларымен жоспарланатын айда тасымалдауға арналған өтінім

Компанияның атауы:

Есепті ай:

Жоспарланатын айы:

Көрсеткіштер

Есепті ай (нетто)

Жоспарланатын айға өтінім

жоспар

факт

нетто

брутто

1.

Барлық ресурстар:





1.1.

Барлық өңделген мұнай, оның ішінде: келісімшарттың нөмірі бойынша, келісімшарттық аумақтың атауы





1.2.

Басқа көзден алынған мұнай*





1.3.

Ай басына ауысатын қалдық





2.

Операторға тапсыру





3.

Ресурстарды тарату
(3.1.+3.2.+3.3.+3.4.+3.5.):





3.1.

Мұнайды мұнай өңдеу зауыттарына жеткізу:, оның ішінде (3.1.1.+3.1.2.+3.1.3.):





 
3.1.1.

Атырау мұнай өңдеу зауыты





3.1.2.

Павлодар мұнай-химия зауыты





3.1.3.

ПетроҚазақстан ойл продактс





3.2.

Роялти тапсыру





3.3.

Каспий Құбыр Консорциумы (келісімшарттар бойынша)





3.4.

Атырау-Самара (келісімшарттар бойынша), оның ішінде: (3.4.1.+3.4.2.):







3.4.1.

Алыстағысы





3.4.2.

Таяудағысы





3.5.

Орынбор газ өңдеу зауыты





4.

Ай соңына ауысатын қалдық





      Ескертпе:

      *оның ішінде, мұнайдың шығу заңдылығын растайтын құжаттарды міндетті түрде қоса беріп басқа заңды және/немесе жеке тұлғалардан сатып алынғаны.

      Бірінші басшы:_________________

      Қолы:__________________

  Қазақстан Республикасы
Энергетика министрі
2023 жылғы 27 ақпандағы
№ 88 бұйрығына
2-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Энергетика министрінің
2018 жылғы 17 мамырдағы
№ 191 бұйрығымен
бекітілген

Мұнай беру графигін қалыптастыру қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Мұнай беру графигін қалыптастыру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" Қазақстан Республикасының Кодексі 130-бабының 1-тармағына сәйкес әзірленді және мұнай беру графигін қалыптастыру тәртібін айқындайды.

      2. Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) графиктен үзінді көшірмелер – көмірсутектер саласындағы уәкілетті орган мұнай тасымалдаушы ұйымдарға, мұнай өңдеу зауыттарына және Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитетіне (бұдан әрі – Комитет) ай сайын қағаз және (немесе) электрондық жеткізгіште жіберетін толық ақпарат;

      2) "Қазақстан Республикасының жер қойнауын пайдалануды бірыңғай мемлекеттік басқару жүйесі" интеграцияланған ақпараттық жүйесі – жер қойнауын пайдалану саласындағы ақпаратты жинауға, сақтауға, талдауға және өңдеуге арналған көмірсутектер саласындағы уәкілетті органның жер қойнауын пайдалануды бірыңғай мемлекеттік басқару жүйесі;

      3) мұнай беру – мұнайды жөнелтушіден қабылдау пунктінен бастап алушыға тапсыру пунктіне дейін оны магистральдық құбыр бойынша қабылдау, тапсыру, айдау, мұнайды басқа магистральдық құбырларға қотару, құю, беру, басқа көлік түріне ауыстырып тиеу, сақтау, араластыру процесі;

      4) мұнай өнімдерін өндіруші – меншік құқығында және (немесе) өзге де заңды негіздерде мұнай өңдеу зауыты бар және өндіріс паспортына сәйкес мұнай өнімдерін өндіруді, сондай-ақ өндірілген меншікті мұнай өнімдерін өткізуді және (немесе) алыс-беріс шикізатын қайта өңдеу өнімі болып табылатын мұнай өнімдерін беруді жүзеге асыратын заңды тұлға;

      5) мұнай тасымалдаушы ұйым – мұнайды беру жөніндегі қызметтерді көрсететін магистральдық құбырдың және (немесе) басқа көлік түрінің меншік иесі.

2-тарау. Мұнай беру графигін қалыптастыру қағидалары

      3. Мұнай беру графигі (бұдан әрі – график) жер қойнауын пайдаланушылардың өтінімдері, мұнай және қайта өңдеу өнімдерін өңдеу жоспарлары және мұнай тасымалдаушы ұйымдардың техникалық мүмкіндіктері ескеріле отырып әзірленеді.

      4. Графикті әзірлеу кезінде мынадай факторлар ескеріледі:

      Қазақстан Республикасының уәкілетті органы айқындайтын көлемдердегі ішкі қажеттіліктері;

      магистральдық мұнай құбырларының қолданыстағы техникалық өткізу қабілеті;

      стандартты емес жағдайлар (хлорорганикалық қосылыстардың мөлшері бойынша рұқсат етілген мәндерден асып кету, отандық мұнай өңдеу зауыттарындағы авариялық жағдайлар, мұнай өңдеу зауыттарын жоспардан тыс жөндеуге тоқтату, электр энергиясының ажыратылуы, экспорттық бағдарлардағы штаттан тыс жағдайлар, оның ішінде мұнай тасымалдауды шектеу);

      жер қойнауын пайдаланушылардың мұнай өндіруінің жалпы көлемі;

      еңсерілмейтін күш мән-жайлары.

      5. Ішкі нарықты мұнай өнімдерімен қамтамасыз ету үшін жер қойнауын пайдаланушыларға біркелкі жүктемені ұстап тұру мақсатында осы Қағидалардың 4-тармағында айқындалатын көлемдерді бөлу кезінде өңірлер бойынша пайыздық жүктеме ескеріледі.

      Өңірлер бойынша пайыздық жүктеменің өзгерістерін өңірдегі жер қойнауын пайдаланушылардың мұнай өндіру деңгейіне байланысты, бірақ ұлғаю жағына қарай он пайыздан (жинақтаушы жүктеме) аспайтын өзгерістерді уәкілетті орган енгізеді.

      6. Уәкілетті орган графикті әзірлеу кезінде, оның ішінде осы Қағидалардың 4-тармағында көрсетілген жағдайларда бекітілген графикке өзгерістер мен толықтырулар енгізу кезінде ресурстық база көлемдерін жедел қолмен бөлуге ауысады.

      7. Графиктерді қалыптастыру үшін жер қойнауын пайдаланушылар көмірсутектер саласындағы уәкілетті органға (бұдан әрі – уәкілетті орган) есепті айдың алдындағы айдың бесіне дейін ай сайын осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес нысан бойынша мұнай беру өтінімін (бұдан әрі – өтінім) электронды түрде "Қазақстан Республикасының жер қойнауын пайдалануды басқарудың бірыңғай мемлекеттік жүйесі" интеграцияланған ақпараттық жүйесі арқылы ұсынады.

      8. Жер қойнауын пайдаланушылар уәкілетті органға өтінім берген кезде пайыздық жүктемені ескере отырып өздерінің ресурстық базасын заңды тұлғалар тобы шеңберінде бөледі.

      9. Бұл ретте өтінім еншілес ұйымдардың жазбаша келісімі болған кезде жер қойнауын пайдаланушының құрылтайшыларының (қатысушыларының) атынан, егер олар болса, уәкілетті органға беріледі.

      Өзінің заңды тұлғалар тобы шеңберінде жер қойнауын пайдаланушының құрылтайшыларының (қатысушыларының) атынан уәкілетті органға график қалыптастыру үшін өтінім берілген жағдайда, жер қойнауын пайдаланушылардың құрылтайшылары (қатысушылары) уәкілетті органды өзінің ресурстық базасын өзінің заңды тұлғалар тобы шеңберінде бөлу жөніндегі ниеттері туралы, бірақ алты айда кемінде бір рет хабардар етеді.

      10. Графиктер есепті айдың алдындағы айдың жиырмасыншы күнінен кешіктірілмей, ай сайын қалыптастырылады.

      11. Графиктен үзінді көшірмелер график қалыптастырылғаннан кейін бір жұмыс күні ішінде мұнай тасымалдаушы ұйымдарға, мұнай өнімдерін өндірушіге, сондай-ақ Комитетке орындау үшін жіберіледі.

      Мұнай өнімдерін өндірушілерге жолданатын графиктен үзінді көшірмеде Қазақстанның мұнай өңдеу зауыттарына жеткізу (беру) үшін көзделген жер қойнауын пайдаланушының мұнай мөлшері (нетто салмағы бойынша) көрсетіледі.

      Мұнай тасымалдаушы ұйымдарға (нетто салмағы бойынша) жолданатын графиктен үзінді көшірмеде Қазақстанның мұнай өңдеу зауыттарына, Қазақстан Республикасы аумағынан тысқары жерлерде орналасқан мұнай өңдеу зауыттарына жеткізу (беру) үшін басқа мұнай тасымалдаушы ұйымның магистральдық мұнай құбырлары жүйесіне немесе көліктің басқа (теміржол, теңіз) түріне беру (ауыстырып құю) үшін көзделген жер қойнауын пайдаланушының мұнай мөлшері көрсетіледі.

      Мұнай тасымалдаушы ұйымдарға (нетто салмағы бойынша), сондай-ақ Комитетке (брутто салмағы бойынша) жолданатын графиктен үзінді көшірмеде жер қойнауын пайдаланушының басқа мұнай тасымалдаушы ұйымның магистральдық мұнай құбырлары жүйесіне немесе көліктің басқа (теміржол, теңіз) түріне беру (ауыстырып құю) үшін көзделген мұнай мөлшері, сондай-ақ басқа да ақпарат (келісімшарттың нөмірі және жөнелту бағдары) көрсетіледі.

      12. Уәкілетті орган графикке өзгерістер мен толықтыруларды жер қойнауын пайдаланушыдан түзету үшін жоспарланған айға мұнай тасымалдауға арналған еркін нысандағы өтінімді қабылдаған күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қарайды және бекітеді.

      Графиктер, сондай-ақ оларға өзгерістер мен толықтырулар мұнай беру бойынша қызметтер көрсетуге техникалық мүмкіндігіне мұнай тасымалдаушы ұйымның растауы болған жағдайда бекітіледі.

      Мұнай беру бойынша қызметтер көрсетуге техникалық мүмкіндігі туралы растауды мұнай тасымалдаушы ұйым уәкілетті органның жедел сұратуы бойынша күнтізбелік бір күн ішінде еркін нысанда оған ұсынады.

      Графиктен үзінді көшірмелер графикке өзгерістер мен толықтыруларды қарау нәтижесінде мұнай тасымалдаушы ұйымдарға және мұнай өңдеу зауыттарына орындау үшін және Комитетке (Қазақстан Республикасы аумағынан тысқары жерлерде орналасқан мұнай өңдеу зауыттарына жеткізу кезінде) бір жұмыс күні ішінде жіберіледі.

      13. Уәкілетті орган әрбір жер қойнауын пайдаланушы үшін мұнай өнімдерін өндірушіге шикі мұнай жеткізу көлемін айқындайды.

      Көлемді айқындау кезінде уәкілетті орган "Мұнай өнімдерінің жекелеген түрлерін өндіруді және олардың айналымын мемлекеттік реттеу туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес бекітілетін мұнай және (немесе) қайта өңдеу өнімдерін өңдеу және мұнай өнімдерін беру жоспарларын басшылыққа алады.

  Мұнай беру графигін
қалыптастыру қағидаларына
қосымша

      Нысан

Мұнай беруге өтінім

      Жер қойнауын пайдаланушының атауы:

      Есептік ай:

      Жоспарланатын ай:

Көрсеткіштер

Жоспарланатын айға өтінім

нетто**

брутто***

1.

Ресурстардың барлығы (1.1.+1.2.+1.3.)



1.1.

Келісімшарттар және келісімшарттық аумақтардың атауы бөлінісінде мұнай өндіру:



1.2.

Басқа көздерден алынған мұнай *



1.3.

Келісімшарттар, келісімшарттық аумақтардың атауы және басқа да көздерден алынған мұнай бөлінісінде айдың басындағы ауыспалы қалдық



2.

Ресурстарды бөлу (2.1.+2.2.)



2.1.

Мұнайды мұнай өңдеу зауыттарына жеткізу (2.1.1.+2.1.2.+2.1.3.+2.1.4.+2.1.5.):



2.1.1.

Атырау мұнай өңдеу зауыты



2.1.2.

Павлодар мұнай-химия зауыты



2.1.3.

ПетроҚазақстан ойл продактс



2.1.4.

Ақтау қаласындағы битум зауыты



2.1.5.

Басқа да мұнай өңдеу зауыттары



2.2.

Келісімшарттар, келісімшарттық аумақтардың атауы және басқа да көздерден алынған мұнай бөлінісіндегі бағыттары бойынша мұнай экспорты (2.2.1.+2.2.2.+2.2.3.+2.2.4.+2.2.5.+2.2.6+2.2.7.)



2.2.1.

Каспий Құбыр Консорциумы



2.2.2.

Атырау - Самара



2.2.3.

Атасу - Алашанькоу



2.2.4.

Ақтау порты



2.2.5.

Темір жол көлігімен



2.2.6.

Орынбор газ өңдеу зауыты



2.2.7.

Экспорттың басқа да бағыттары



3.

Мұнайды теміржол көлігімен беру (3.1.+3.2.+3.3.+3.4.):



3.1.

Экспортқа, мұнай құю эстакадасынан (атауы)



3.2.

Мұнай өңдеу зауытына, мұнай құю эстакадасынан (атауы)



3.3.

Атырау, мұнай құю эстакадасынан төгу (атауы)



3.4.

Ақтау порты, мұнай құю эстакадасынан (атауы)



4.

Келісімшарттар, келісімшарттық аумақтардың атауы және басқа да көздерден алынған мұнай бөлінісінде айдың соңындағы ауыспалы қалдық



      Ескертпе:

      * оның ішінде жер қойнауын пайдалануға арналған келісімшарттың нөмірі мен күнін, келісімшарт шеңберіндегі кен орны, онда өндірілген мұнай және жұмыс түрлерін (барлау, өндіру) міндетті түрде көрсете отырып, бөгде заңды және (немесе) жеке тұлғалардан сатып алынған;

      ** мұнайдың нетто массасын мұнайдың брутто массасы мен балласт массасының айырмасы ретінде айқындайды;

      *** мұнайдың брутто массасы балласт массасын қосқанда мұнайдың жалпы массасы ретінде айқындалады.

      Бірінші басшы:

      Қолы:

      Күні:

О внесении изменений в приказы Министра энергетики Республики Казахстан от 8 апреля 2015 года № 276 "Об утверждении Правил формирования графика транспортировки нефти по магистральным нефтепроводам" и от 17 мая 2018 года № 191 "Об утверждении Правил формирования графика поставки нефти"

Приказ Министра энергетики Республики Казахстан от 27 февраля 2023 года № 88. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 6 марта 2023 года № 32014

      Примечание ИЗПИ!
      Порядок введения в действие см. п. 5.

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра энергетики Республики Казахстан от 08 апреля 2015 года № 276 "Об утверждении Правил формирования графика транспортировки нефти по магистральным нефтепроводам" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11283), следующие изменения:

      преамбулу изложить в новой редакции:

      "В соответствии с подпунктом 7) статьи 6 Закона Республики Казахстан "О магистральном трубопроводе" ПРИКАЗЫВАЮ:";

      Правила формирования графика транспортировки нефти по магистральным нефтепроводам, утвержденные указанным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему приказу.

      2. Внести в приказ Министра энергетики Республики Казахстан от 17 мая 2018 года № 191 "Об утверждении Правил формирования графика поставки нефти" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 17072) следующее изменение:

      Правила формирования графика поставки нефти, утвержденные указанным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      3. Департаменту транспортировки и переработки нефти Министерства энергетики Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства энергетики Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства энергетики Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра энергетики Республики Казахстан.

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении шестидесяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр энергетики
Республики Казахстан
Б. Акчулаков

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство индустрии
и инфраструктурного развития
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство финансов
Республики Казахстан

  Приложение 1 к приказу
Министр энергетики
Республики Казахстан
от 27 февраля 2023 года № 88
  Утверждены приказом
Министра энергетики
Республики Казахстан
от 8 апреля 2015 года № 276

Правила формирования графика транспортировки нефти по магистральным нефтепроводам

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила формирования графика транспортировки нефти по магистральным нефтепроводам (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 7 статьи 6 Законом Республики Казахстан "О магистральном трубопроводе" и определяют порядок формирования графика транспортировки нефти по магистральным нефтепроводам.

      2. В настоящих Правилах применяются следующие понятия:

      1) выписки из графика – подробная информация на бумажном и/или электронном носителях, которая ежемесячно направляется уполномоченным органом операторам и в Комитет государственных доходов Министерства финансов Республики Казахстан (далее – Комитет) для транспортировки нефти отправителями;

      2) отправитель – лицо, являющееся производителем продукции, или лицо, которое приобрело ее на законных основаниях, либо уполномоченное ими лицо, предоставляющее продукцию для транспортировки по магистральному трубопроводу на основании договора на предоставление услуг по транспортировке продукции;

      3) внутренние потребности Республики Казахстан – объемы нефти, необходимые для потребления на территории Республики Казахстан;

      4) магистральный нефтепровод – единый производственно-технологический комплекс, состоящий из линейной части и объектов, обеспечивающих безопасную транспортировку нефти, соответствующий требованиям технических регламентов и национальных стандартов;

      5) график транспортировки нефти по магистральным нефтепроводам – график транспортировки нефти по магистральным нефтепроводам, утвержденный уполномоченным органом;

      6) нефтетранспортная организация – собственник магистрального трубопровода и/или другого вида транспорта, оказывающий услуги по транспортировке нефти;

      7) оператор – собственник магистрального нефтепровода или юридическое лицо, владеющие магистральным нефтепроводом на ином законном основании, осуществляющие транспортировку нефти по магистральному нефтепроводу и (или) его эксплуатацию, либо уполномоченная ими организация, оказывающая операторские услуги;

      8) заявка на транспортировку – заявка (месячная) на транспортировку нефти по магистральным нефтепроводам;

      9) уполномоченный орган – центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство и межотраслевую координацию в области магистрального трубопровода.

Глава 2. Порядок формирования графика транспортировки нефти по магистральным нефтепроводам

      3. График транспортировки нефти (далее – График) разрабатывается на основании соответствующих договоров между собственником магистрального нефтепровода либо лицом, владеющим магистральным нефтепроводом в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан, или оператором, уполномоченным оказывать от их имени такие услуги, и отправителями нефти.

      4. При разработке графика учитываются следующие факторы:

      внутренние потребности Республики Казахстан в объемах, определяемых уполномоченным органом;

      действующая техническая пропускная способность магистральных нефтепроводов;

      нестандартные ситуации (превышение допустимых значений по содержанию хлорорганических соединений, аварийные ситуации на отечественных нефтеперерабатывающих заводах, остановка нефтеперерабатывающих заводов на внеплановый ремонт, посадки напряжения электроэнергии, внештатные ситуации на экспортных маршрутах, в том числе ограничения транспортировки нефти);

      обстоятельства непреодолимой силы.

      5. В целях поддержания равномерной нагрузки на отправителей для обеспечения внутреннего рынка нефтепродуктами, при распределении объемов, определяемых пунктом 4 настоящих Правил, учитывается процентная нагрузка по регионам.

      Изменения процентной нагрузки по регионам вводится уполномоченным органом в зависимости от уровня добычи нефти отправителей в регионе, но не более десяти процентов (накопительная нагрузка) в сторону увеличения.

      6. Уполномоченный орган переходит на оперативное распределение объемов ресурсной базы при разработке графика, в том числе при внесении изменений и дополнений в утвержденный график, в случаях, указанных в пункте 4 настоящих Правил.

      7. Для формирования графика отправители представляют в уполномоченный орган заявку на транспортировку нефти на планируемый месяц в бумажном и/или электронном виде по форме, согласно приложению, к настоящим Правилам, до десятого числа месяца, предшествующего отчетному.

      8. Отправители при представлении в уполномоченный орган заявки на транспортировку нефти распределяют свою ресурсную базу в рамках своей группы юридических лиц с учетом процентной нагрузки.

      9. При этом заявка на транспортировку нефти предоставляется в уполномоченный орган от имени учредителей (участников) отправителя при наличии письменного согласования дочерних организаций.

      В случае предоставления заявки для формирования графика в уполномоченный орган от имени учредителей (участников) отправителя в рамках своей группы юридических лиц, учредители (участники) отправителя уведомляют уполномоченный орган о своих намерениях по распределению своей ресурсной базы в рамках своей группы юридических лиц, но не менее одного раза в шесть месяцев.

      10. Ежемесячно выписки из графика не позднее двадцатого числа месяца, предшествующего отчетному месяцу, рассматриваются уполномоченным органом и при наличии подтверждения оператором технической возможности оказания услуг по транспортировке нефти направляются отправителям и соответствующим операторам для исполнения, а также в Комитет.

      В выписке из графика, направляемой оператору (по массе нетто), а также в Комитет (по массе брутто), указываются количество нефти отправителя, предусмотренное для экспорта и подлежащее вывозу с территории Республики Казахстан, для передачи (перевалки) в систему магистральных нефтепроводов другого оператора, для поставки (передачи) на нефтеперерабатывающие заводы Казахстана, а также иная информация (номер контракта и маршрут направления).

      Масса брутто нефти определяется как общая масса нефти, включающая массу балласта. Масса балласта определяется как общая масса воды, хлористых солей и механических примесей в нефти.

      Массу нетто нефти определяют, как разность массы брутто нефти и массы балласта.

      11. Изменения и дополнения к графику рассматриваются уполномоченным органом в течение пяти рабочих дней со дня приема от отправителя заявки в произвольной форме на транспортировку нефти на планируемый месяц для корректировки.

      Графики, а также изменения и дополнения к ним утверждаются при наличии подтверждения оператором технической возможности оказания услуг по транспортировке нефти.

      Подтверждения о технической возможности оказания услуг по транспортировке нефти представляются оператором в произвольной форме в уполномоченный орган по его оперативному запросу в течении одного календарного дня.

      По результатам рассмотрения изменений и дополнений к графику выписки из графика направляются оператору для исполнения и в Комитет (при экспорте нефти).

      12. В случае отсутствия подтверждения технической возможности оказания услуг по транспортировке нефти, уполномоченный орган информирует об этом отправителя.

  Приложение
к Правилам формирования
графика транспортировки
нефти по магистральным
нефтепроводам
  Форма

Заявка на транспортировку нефти на планируемый месяц по магистральным нефтепроводам

Наименование компании:

Отчетный месяц:

Планируемый месяц:

Показатели

Отчетный месяц (нетто)

Заявка на планируемый месяц

план

факт

нетто

брутто

1.

Всего ресурсов:





1.1.

Добыча нефти всего, в том числе:
по номеру контракта, название контрактной территории





1.2.

Нефть, полученная из других источников*





1.3.

Переходящий остаток на начало месяца





2.

Сдача оператору





3.

Распределение ресурсов (3.1.+3.2.+3.3.+3.4.+3.5.):





3.1.

Поставка нефти на нефтеперерабатывающие заводы
(3.1.1.+3.1.2.+3.1.3.):





3.1.1.

Атырауский нефтеперерабатывающий завод





3.1.2.

Павлодарский нефтехимический завод





3.1.3.

ПетроКазахстан ойл продактс





3.2.

Передача роялти





3.3.

Каспийский трубопроводный консорциум (по контрактам)





3.4.

Атырау-Самара (по контрактам), в том числе (3.4.1.+3.4.2.):







3.4.1.

Дальнее





3.4.2.

Ближнее





3.5.

Оренбургский газоперерабатывающий завод





4.

Переходящий остаток на конец месяца





      Примечание:
*в том числе приобретенная у сторонних юридических и/или физических лиц с обязательным приложением документов, подтверждающих законность происхождения нефти.
Первый руководитель: ________________
Подпись: ______

  Приложение 2 к приказу
Министр энергетики
Республики Казахстан
от 27 февраля 2023 года № 88
  Утверждены приказом
Министра энергетики
Республики Казахстан
от 17 мая 2018 года № 191

Правила формирования графика поставки нефти

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила формирования графика поставки нефти (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктом 1 статьи 130 Кодекса Республики Казахстан "О недрах и недропользовании" и определяют порядок формирования графика поставок нефти.

      2. В Правилах применяются следующие понятия:

      1) выписки из графика – подробная информация на бумажном и (или) электронном носителях, которая ежемесячно направляется уполномоченным органом в области углеводородов нефтетранспортным организациям, нефтеперерабатывающим заводам и в Комитет государственных доходов Министерства финансов Республики Казахстан (далее – Комитет);

      2) интегрированная информационная система "Единая государственная система управления недропользованием Республики Казахстан" – единая государственная система управления недропользованием уполномоченного органа в области углеводородов, предназначенная для сбора, хранения, анализа и обработки информации в сфере недропользования;

      3) поставка нефти – процесс приема, сдачи, перекачки нефти по магистральному трубопроводу от пункта ее приема от отправителя до пункта сдачи получателю, слива, налива, передачи нефти в другие магистральные трубопроводы, перевалки на другой вид транспорта, хранения, смешения;

      4) производитель нефтепродуктов – юридическое лицо, имеющее на праве собственности и (или) иных законных основаниях нефтеперерабатывающий завод и осуществляющее производство нефтепродуктов в соответствии с паспортом производства, а также реализацию произведенных собственных нефтепродуктов и (или) передачу нефтепродуктов, являющихся продуктом переработки давальческого сырья;

      5) нефтетранспортная организация – собственник магистрального трубопровода и (или) другого вида транспорта, оказывающий услуги по поставке нефти.

Глава 2. Правила формирования графика поставки нефти

      3. График поставки нефти (далее – график) разрабатывается на основании заявок недропользователей, планов переработки нефти и продуктов переработки и технических возможностей нефтетранспортных организаций.

      4. При разработке графика учитываются следующие факторы:

      внутренние потребности Республики Казахстан в объемах, определяемых уполномоченным органом;

      действующая техническая пропускная способность магистральных нефтепроводов;

      нестандартные ситуации (превышение допустимых значений по содержанию хлорорганических соединений, аварийные ситуации на отечественных нефтеперерабатывающих заводах, остановка нефтеперерабатывающих заводов на внеплановый ремонт, посадки напряжения электроэнергии, внештатные ситуации на экспортных маршрутах, в том числе ограничения транспортировки нефти);

      общий объем добычи нефти недропользователя;

      обстоятельства непреодолимой силы.

      5. В целях поддержания равномерной нагрузки на недропользователей для обеспечения внутреннего рынка нефтепродуктами, при распределении объемов, определяемых пунктом 4 настоящих Правил, учитывается процентная нагрузка по регионам.

      Изменения процентной нагрузки по регионам вводится уполномоченным органом в зависимости от уровня добычи нефти недропользователей в регионе, но не более десяти процентов (накопительная нагрузка) в сторону увеличения.

      6. Уполномоченный орган переходит на оперативное ручное распределение объемов ресурсной базы при разработке графика, в том числе при внесении изменений и дополнений в утвержденный график, в случаях, указанных в пункте 4 настоящих Правил.

      7. Для формирования графиков недропользователи ежемесячно до пятого числа месяца, предшествующего отчетному месяцу, представляют в уполномоченный орган в области углеводородов (далее – уполномоченный орган) заявку на поставку нефти по форме, согласно приложению к настоящим Правилам (далее – Заявка) в электронном виде посредством интегрированной информационной системы "Единой государственной системы управления недропользованием Республики Казахстан".

      8. Недропользователи при представлении в уполномоченный орган заявки распределяют свою ресурсную базу в рамках своей группы юридических лиц с учетом процентной нагрузки.

      9. При этом заявка предоставляется в уполномоченный орган от имени учредителей (участников) недропользователя при наличии письменного согласования дочерних организаций, если они имеются.

      В случае предоставления заявки для формирования графика в уполномоченный орган от имени учредителей (участников) недропользователя в рамках своей группы юридических лиц, учредители (участники) недропользователя уведомляют уполномоченный орган о своих намерениях по распределению своей ресурсной базы в рамках своей группы юридических лиц, но не менее одного раза в шесть месяцев.

      10. Графики формируются ежемесячно, не позднее двадцатого числа месяца, предшествующего отчетному месяцу.

      11. Выписки из графика в течение одного рабочего дня после формирования графика направляются нефтетранспортным организациям, производителю нефтепродуктов для исполнения, а также в Комитет.

      В выписках из графика, направляемых производителям нефтепродуктов, указывается количество нефти недропользователя (по массе нетто), предусмотренное для поставки (передачи) на нефтеперерабатывающие заводы Казахстана.

      В выписках из графика, направляемых нефтетранспортным организациям (по массе нетто), указывается количество нефти недропользователя, предусмотренное для поставки (передачи) на нефтеперерабатывающие заводы Казахстана, нефтеперерабатывающие заводы, расположенные за пределами Республики Казахстан, передачи (перевалки) в систему магистральных нефтепроводов другой нефтетранспортной организации или на другой вид транспорта (железнодорожный, морской).

      В выписках из графика, направляемых нефтетранспортным организациям (по массе нетто), а также в Комитет (по массе брутто) указывается количество нефти недропользователя, предусмотренное для передачи (перевалки) в систему магистральных нефтепроводов другой нефтетранспортной организации или на другой вид транспорта (железнодорожный, морской), а также иная информация (номер контракта и маршрут направления).

      12. Изменения и дополнения к графику рассматриваются и утверждаются уполномоченным органом в течение пяти рабочих дней со дня приема от недропользователя заявки в произвольной форме на планируемый месяц для корректировки.

      Графики, а также изменения и дополнения к ним утверждаются при наличии подтверждения нефтетранспортной организацией технической возможности оказания услуг по поставке нефти.

      Подтверждения о технической возможности оказания услуг по поставке нефти представляются нефтетранспортной организацией в произвольной форме в уполномоченный орган по его оперативному запросу в течение одного календарного дня.

      По результатам рассмотрения изменений и дополнений к графику выписки из графика в течение одного рабочего дня направляются нефтетранспортным организациям и нефтеперерабатывающим заводам для исполнения и в Комитет (при поставке на нефтеперерабатывающие заводы, расположенные за пределами Республики Казахстан).

      13. Уполномоченный орган определяет объем поставки сырой нефти производителю нефтепродуктов для каждого недропользователя.

      При определении объема уполномоченный орган руководствуется планами переработки нефти и (или) продуктов переработки и поставок нефтепродуктов, утверждаемыми в соответствии с Законом Республики Казахстан "О государственном регулировании производства и оборота отдельных видов нефтепродуктов".

  Приложение
к Правилам формирования
графика поставки нефти
  Форма

Заявка на поставку нефти

      Наименование недропользователя:
Отчетный месяц:
Планируемый месяц:

Показатели

Заявка на планируемый месяц

нетто**

брутто***

1.

Всего ресурсов (1.1.+1.2.+1.3.):



1.1.

Добыча нефти в разрезе контрактов и наименований контрактных территорий:



1.2.

Нефть, полученная из других источников*



1.3.

Переходящий остаток на начало месяца в разрезе контрактов, наименований контрактных территорий и нефти, полученных из других источников



2.

Распределение ресурсов (2.1.+2.2.)



2.1.

Поставка нефти на нефтеперерабатывающие заводы
(2.1.1.+2.1.2.+2.1.3.+2.1.4.+2.1.5.):



2.1.1.

Атырауский нефтеперерабатывающий завод



2.1.2.

Павлодарский нефтехимический завод



2.1.3.

ПетроКазахстан ойл продактс



2.1.4.

Битумный завод в городе Актау



2.1.5.

Другие нефтеперерабатывающие заводы



2.2.

Экспорт нефти по направлениям в разрезе контрактов, наименований контрактных территорий и нефти, полученных из других источников (2.2.1.+2.2.2.+2.2.3.+2.2.4.+2.2.5.+2.2.6+2.2.7.):



2.2.1.

Каспийский Трубопроводный Консорциум



2.2.2.

Атырау – Самара



2.2.3.

Атасу – Алашанькоу



2.2.4.

Порт Актау



2.2.5.

Железнодорожным транспортом



2.2.6.

Оренбургский газоперерабатывающий завод



2.2.7.

Другие направления экспорта



3.

Поставка нефти железнодорожным транспортом (3.1.+3.2.+3.3.+3.4.):



3.1.

На экспорт, с нефтеналивной эстакады (наименование)



3.2.

На нефтеперерабатывающий завод, с нефтеналивной эстакады (наименование)



3.3.

Атырау, слив с нефтеналивной эстакады (наименование)



3.4.

Порт Актау, с нефтеналивной эстакады (наименование)



4.

Переходящий остаток на конец месяца в разрезе контрактов, наименований контрактных территорий и нефти, полученных из других источников



      Примечание:
* в том числе приобретенная у сторонних юридических и (или) физических лиц с обязательным указанием номера и даты контракта на недропользование, месторождения, в рамках контракта на котором была добыта нефть, и вид работ (разведка, добыча);
** масса нетто нефти определяют как разность массы брутто нефти и массы балласта;
*** масса брутто нефти определяется как общая масса нефти, включающая массу балласта.
Первый руководитель:
Подпись:
Дата: