"Теміржол өткелдерін техникалық пайдалану, қызмет көрсету және жөндеу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2011 жылғы 25 наурыздағы № 168 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 2023 жылғы 5 сәуірдегі № 216 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 7 сәуірде № 32260 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Теміржол өткелдерін техникалық пайдалану, қызмет көрсету және жөндеу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2011 жылғы 25 наурыздағы № 168 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6899 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Теміржол өткелдерін техникалық пайдалану, қызмет көрсету және жөндеу қағидаларында:

      4-тармақ алып тасталсын;

      13-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "13. Кезекші қызметкер реттелетін өткелдерді пайдалану мен қызмет көрсетуді тек мынадай:

      сағатына 140 шақырымнан астам жылдамдықпен поездар қозғалысы бар учаскелерде орналасқан;

      трамвай немесе троллейбус қозғалысы жүзеге асырылатын автомобиль жолдарымен басты жолдардың қиылысында орналасқан;

      автомобиль жолындағы көлік құралдары қозғалысының қарқындылығына қарамастан, сағатына 140 шақырымнан астам жылдамдықпен поездар қозғалысы бар магистральдық жолдар учаскелерінде орналасқан I санатты;

      ақ-ай жыпылықтайтын сигналы (отпен) бар және станция бойынша кезекшіде (поезд диспетчерінде) өтпелік сигнализация құрылғыларының ақаулығын автоматты түрде бақыланатын автоматты бағдаршам сигнализациясымен жабдықталмаған тәулігіне 16 поездан астам қарқынды қозғалыстағы учаскелерде орналасқан II санатты өткелдер ғана белгілейді.

      Жоғарыда көрсетілген өткелдерді жақындап келе жатқан поездың машинисіне теміржол өткелінде кедергілердің бар екендігі туралы автоматты түрде хабарлайтын қауіпсіздік жүйесімен, сондай-ақ поездың жақындап келе жатқандығы туралы автокөлік жүргізушісін ескертетін бағдаршамдармен жабдықтау шартымен кезекші қызметкерсіз пайдалануға жол беріледі. Бұл қауіпсіздік жүйесі өткелдегі жағдайды мониторингтеуді және тіркеуді қамтамасыз етеді.

      Кезекші қызметкер реттелмейтін өткелдерді пайдалану мен қызмет көрсетуді тек өткелдерде ғана белгілейді:

      автомобиль жолы үш және одан да көп басты теміржолдардың қиылысында;

      егер ІІ санаттағы көшудің көріну жағдайы қанағаттанғысыз болса;

      қозғалыс қарқындылығы тәулігіне 16 поездан асатын учаскелерде-көріну жағдайларына қарамастан;

      егер ІІІ санаттағы өткелдің көріну жағдайы қанағаттанғысыз болса және қозғалыс қарқындылығы тәулігіне 16 поездан атып учаскеде, ал қозғалыс қарқындылығы тәулігіне 200 поездан атып учаскелерде көріну жағдайларына қарамастан орналасқан кезде өткелдерде ғана белгілейді;

      Өткел бойынша кезекшісі жоқ келдерде өтпелерде жақын рельстен 50 метрден аспайтын қашықтықтағы көлік құралдарының жүргізушілеріне осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес өтпеге жақындап келе жатқан поездың көрінуін қамтамасыз ету нормаларына сәйкес жақындап келе жатқан поездың кез келген жағынан көріну қамтамасыз етіледі.";

      30-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "30. Әрбір теміржол жолтабанының ішіндегі өткел бойынша кезекшілермен (бір жолды учаскелерде-теміржол жолының екі жағынан) төсемнен 0,75-1,0 метр қашықтықта поезды тоқтатудың жылжымалы сигналдарын (қызыл қалқан, фонарь) орнатуға арналған металл түтікшелер түріндегі құрылғыларды, сондай-ақ жылжымалы құрамның төменгі габаритсіздігін анықтауға арналған құрылғыларды бекітеді.

      Шлагбаумдардың тіректері, өту сигнализациясы бағдаршамдарының діңгектері, қоршаулар, сүйеніштер мен бағыттаушы бағаналар автомобиль жолының жүру бөлігінің жиегінен кемінде 0,75 метр қашықтықта орналастырылады. Өткелдерде малды айдап өту үшін биіктігі 1,2 метр темір бетоннан, ағаштан немесе металдан жасалған тосқауыл түріндегі сүйеніштер немесе қоршаулар орнатылады, ал механикаландырылған шлагбаумдарға қоршау торлары ілінеді.

      Өткелдер тротуарлары бар елді мекендерде орналасқан кезде және оларға автомобиль жолдары жақындаған кезде жергілікті атқарушы органдардың және жол дистанциясы басшылығының шешімі бойынша өткелдер жаяу жүргіншілер жолдарымен жабдықталады. Мұндай өткелдерде өтпелік сигнал беру болған кезде жаяу жүргіншілер жолдары жол жүрісіне қатысушыларды өткел арқылы жүруге тыйым салу туралы қосымша хабардар ететін дыбыстық сигнализациямен жабдықталады. Бұл өткелдер бейнебақылау жүйелерімен қосымша жабдықталады.";

      42-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "42. Көлік құралдары қозғалысының қарқындылығы тәулігіне 7000 автомобильден асатын өткелдер, сондай-ақ жолаушылар поездарының жылдам қозғалысы бар өткелерде автомобиль жолының жүру бөлігін толығымен жабатын көлік құралдарының рұқсатсыз кіруін болдырмау үшін арнайы ЖҚБ жабдықталады.";

      71-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "71. Қаладағы кірме жолдарда орналасқан кезекші қызметкерсіз өткелде бағдаршам сигнализациясы кезінде қызыл немесе ай-ақ шамдармен сигнал беретін маневрлік бағдаршамдар орнатылады. Мұндай жағдайларда өткелден өту үшін поезға (маневрлік құрамға) рұқсат беретін ай-ақ шамды қосу өткел бағдаршамдарында қызыл сигналдар (шамдар) қосылғаннан кейін жүзеге асырылады. Маневрлік бағдаршамдарда қызыл шамдарды қосқаннан кейін өткел бағдаршамдардағы қызыл сигналдар (шамдар) өшірілген болып қалады. Көрсетілген тәуелділік қысқартылған рельс тізбегінің көмегімен автоматты түрде жүзеге асырылады.";

      73-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "73. Жақындау учаскелеріне станциялық жолдар кіретін өткелдерде бағдаршамның тыйым салатын көрсеткіші кезінде поезд жөнелтілген жағдайда автоматты бағдаршам сигналын "өтпені жабу" батырмасын басу арқылы станция бойынша кезекші қосады. Өткелге жақындаған кезде поезд машинисіне поезды ерекше қырағылықпен басқарады, поездың жылдамдығы сағатына 20 шақырымнан аспайтын және қозғалыс үшін кедергі туындаған кезде машинист поезды тоқтатуға дайын.";

      77-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "77. Өткел бойынша кезекшімен өтетін жолдарда бөгегіш сигнализацияны орнатады. Бөгегіш бағдаршамдарды теміржол көлігі жағынан өткелдің екі жағынан өткел жиегінен 15-100 метр қашықтықта орнатады. Бөгегіш бағдаршамдар ретінде өтпеден 800 метрден аспайтын және 15 метрден кем емес қашықтықта орналасқан станциялық бағдаршамдарды локомотив бригадасы бағдаршам орнатылған жерден өтпенің көрінуі жағдайында пайдалануға жол беріледі.";

      79-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "79. Станцияларға жақын орналасқан және олардың шекараларында орналасқан өткелдерде, станция жолдарына кіретін жақындау учаскелеріне, поезды станциядан жөнелткен жағдайда шығу бағдаршамының тыйым салушы көрсеткіші кезінде поездың орнынан қозғалысы басталған кезде өтпені жабу туралы хабарламаға талап етілетін уақыт қамтамасыз етілмейді, станция жағынан қалыпты жанатын сигналдық шамдары бар бөгегіш бағдаршамдарын орнатады. Бұл жағдайда поездың бағдаршамның тыйым салатын көрсеткішіне қозғалысы және өткелге іргелес рельс тізбегіне кіру кезінде өткел бағдаршамдарындағы қызыл жыпылықтайтын сигналдар (шамдар) енгізіледі, содан кейін көлік құралдарымен өткелді босату үшін қажетті уақытты ұстағаннан кейін бөгегіш бағдаршамының қызыл оты сөндіріледі.";

      103-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "103. Өтпелде қозғалыс қауіпсіздігіне қауіп төндіретін кедергілер туындаған кезде, сондай-ақ өткелдің құлап қалған жүкпен немесе тоқтаған көлік құралымен бөгелуі кезінде өткел бойынша кезекші былайша әрекет етеді:

      1) бөгегіш сигнализациясы болған кезде оны дереу қосады, ол үшін "бөгегіштерді қосу" батырмасынан пломбаны алып тастайды, батырмаға басады және шлагбаумдарды жабады (бөгегіш бағдаршамдарын қосу шлагбаумдарды басқару қалқандарында бар шамдар бойынша тексеріледі). Бөгегіш сигнализация болмаған немесе жарамсыз болған кезде өткелдегі кедергі орны ауыспалы тоқтау сигналдарымен қоршалады;

      2) радиобайланыс болған кезде поездардың машинистері мен басқа да лауазымды адамдарға тоқтау қажеттілігі және өткелде кедергінің болуы туралы хабарлайды, одан кейін кедергілерді жою жөнінде шаралар қабылдайды;

      3) Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2011 жылғы 18 сәуірдегі № 209 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6954 болып тіркелген) "Темір жол көлігіндегі сигнализация туралы нұсқаулықты бекіту туралы" (бұдан әрі – СН) бұйрыққа сәйкес, жалпы дабыл сигналы үрлемелі үрлеумен немесе ілінген металл затқа соғумен беріледі: схема бойынша бір ұзын және үш қысқа дыбыстан тұратын топтармен, сондай-ақ кедергі орнын қоршау бойынша шаралар қабылдайды;

      4) өткелде арнайы сигнал беру құралдары (қызыл түсті жарқылдауық маяк және сирена) болған кезде оларды қамтиды.

      Өткелде қозғалуға кедергі жойылғаннан немесе ақаулығы жойылғаннан кейін бөгегіш бағдаршамдар өшіріледі. Егер бөгегіш бағдаршамының қызыл оты сөнбесе, өткел бойынша кезекші шлагбаумдарды жабады және поезд машинисіне бөгегіш бағдаршамының ақауы туралы жеке хабарлайды, содан кейін поезд машинисінің бөгегіш бағдаршамының тыйым салатын сигналына өтеді.";

      115 және 116-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "115. Өткел бойынша кезекші тікелей жол бригадиріне, ал ол болмаған кезде жол шеберіне бағынады. Өткел бойынша кезекшіге барлық өкімдер жол бригадирі, ал ол болмаған кезде жол шебері арқылы беріледі.

      116. Өкімді орындағаннан кейін өткел бойынша кезекші телефон арқылы немесе жеке өзі орындалуы туралы жол бригадиріне, ал ол болмаған кезде жол шеберіне баяндайды.";

      118-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "118. Ауыр салмақты машиналар мен қауіпті немесе ірі габаритті жүгі бар механизмдердің көшуі арқылы қозғалуына Ұлттық инфрақұрылым операторының қызметкерлерінің рұқсатымен ғана жол беріледі.";

      122-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "122. Жол дистанциясы және өткел иелері өту шекараларында автомобиль жолы учаскесін, төсемдерді, өту жол аралығындағы жүріс бөлігін, бөлектейтін түйіспелерді, аралықтардағы рельсті қосқыштарды, көлік құралдарының жүріп өтуіне рұқсат етілген жасанды теміржол құрылыс жайларының алдындағы габариттік қақпаларды және өту шекараларында басқа да жол жайластырылымдарын жарамды ұстауды қамтамасыз етеді.";

      138-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "138. Өту бекетінің ғимаратында бар:

      кезекшілік кестесі бойынша өтпе;

      көшу туралы қажетті мәліметтері бар карточкамен көшуді пайдалану жөніндегі жергілікті нұсқаулықтар;

      көрші станциялардан поездардың жөнелту уақытын көрсете отырып, жолаушылар және қала маңы поездарының қозғалыс кестесінен үзінді;

      ПУ-67 нысанындағы өткелде кезекшілікті қабылдау, тапсыру және құрылғыларды қарау кітабы;

      көшу арқылы жол жүру ережелерінің бұзылуын тіркеу журналы;

      қабырға сағаты, дәрі қобдишасы, қажетті құрал, жиһаз, шаруашылық мүкәммалы;

      реттеушінің жезлы және қызыл жеңдегі таңғыш;

      өткелде тоқтаған көлік құралдарын сүйретуге арналған ұзындығы 4-6 метр трос;

      өтпемен қиылысатын әрбір теміржол жолына бір тасымалданатын қызыл қалқан және бір сигналдық фонарь;

      бір қосалқы тасымалданатын қызыл қалқан және бір қосалқы сигнал фонары.";

      141-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "141. ПУ-67 нысанындағы өткелде кезекшілікті қабылдау, тапсыру және құрылғыларды қарау кітабы өткелді күтіп-ұстау мен қызмет көрсетуді әрбір тексеру кезінде: жол дистанция басшылығымен - айына кемінде екі рет, сондай-ақ олардың көшуге әрбір келуі кезінде тексеріледі.";

      144 және 145-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "144. Өткелдер бойынша кезекшілері бар өткелдерде поездық локомотивтерінің машинистерімен радиобайланыс, жақын станциялармен немесе посттармен телефон байланысы, ал диспетчерлік орталықтандырумен жабдықталған учаскелерде поездық диспетчермен телефон байланысы болады. Цифрлық жедел-технологиялық байланыспен жабдықталған учаскелерде жоғарыда көрсетілген байланыс түрлеріне шығу мүмкіндігі бар бір телефон аппаратын орнатуға жол беріледі.

      Телефон аппаратын пайдалану жергілікті нұсқаулықтарға немесе пайдалану жөніндегі жадынамаларға сәйкес жүзеге асырылады. Өткелдерді жобалау кезінде телефон байланысы бойынша шақыру сыртқы қоңыраумен (хабарлағышпен) толықтырылады.

      145. Өткелдер өткелдерді автоматты өткелдік сигнал беру құрылғыларымен жабдықтауға қойылатын осы Қағидалардың негізгі талаптарына сәйкес өткелдік сигнал беру құрылғыларымен жабдықталады.

      Поездың жақындаған уақытында автокөліктің көшуге шығуының алдын алу мақсатында жылдамдығы сағатына 140 километрден асатын поездар айналым учаскелерінде орналасқан барлық өткелдер (кезекші қызметкер күзететін, қызмет көрсететін) реттеледі, бөгет құрылғыларымен және өткел бойынша жүрдек жолаушылар поездарының өту кестелерінің табелімен жабдықталады.".

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Көлік комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Индустрия және инфрақұрылымдық
даму министрінің міндетін атқарушы
М. Карабаев

      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрлігі

О внесении изменений в приказ Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 25 марта 2011 года № 168 "Об утверждении Правил технической эксплуатации, обслуживания и ремонта железнодорожных переездов"

Приказ и.о. Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 5 апреля 2023 года № 216. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 7 апреля 2023 года № 32260

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 25 марта 2011 года № 168 "Об утверждении Правил технической эксплуатации, обслуживания и ремонта железнодорожных переездов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 6899) следующие изменения:

      в Правилах технической эксплуатации, обслуживания и ремонта железнодорожных переездов, утвержденных указанным приказом:

      пункт 4 исключить;

      пункт 13 изложить в следующей редакции:

      "13. Эксплуатация и обслуживание регулируемых переездов дежурным работником устанавливается только на переездах:

      расположенных на участках с движением поездов со скоростью более 140 километров в час;

      расположенных на пересечениях главных путей с автомобильными дорогами, по которым осуществляется трамвайное или троллейбусное движение;

      I категории, расположенных на участках магистральных путей с движением поездов со скоростью более 140 километров в час независимо от интенсивности движения транспортных средств на автомобильной дороге;

      II категории, расположенных на участках с интенсивностью движения более 16 поездов в сутки, не оборудованных автоматической светофорной сигнализацией с бело-лунным мигающим сигналом (огнем) и автоматическим контролем неисправности устройств переездной сигнализации у дежурного по станции (поездного диспетчера).

      Допускается эксплуатация вышеуказанных переездов без дежурного работника при условии оборудования переезда системой безопасности, которая автоматически оповещает машиниста приближающегося поезда о наличии препятствия на железнодорожном переезде, а также светофорами, предупреждающими водителя автотранспорта о приближении поезда. Данная система безопасности обеспечивает мониторинг и фиксирование ситуации на переезде.

      Эксплуатация и обслуживание нерегулируемых переездов дежурным работником устанавливается только на переездах:

      при пересечении автомобильной дорогой трех и более главных железнодорожных путей;

      если переезд II категории имеет неудовлетворительные условия видимости;

      на участках с интенсивностью движения более 16 поездов в сутки – независимо от условий видимости;

      если переезд III категории имеет неудовлетворительные условия видимости и расположен на участке с интенсивностью движения более 16 поездов в сутки, а при расположении на участках с интенсивностью движения более 200 поездов в сутки независимо от условий видимости;

      На переездах без дежурного по переезду водителям транспортных средств, находящимся на удалении не более 50 метров от ближнего рельса, обеспечивается видимость приближающегося с любой стороны поезда в соответствии с нормами обеспечения видимости поезда, приближающегося к переезду согласно приложению 2 к настоящим Правилам.";

      пункт 30 изложить в следующей редакции:

      "30. На переездах с дежурными по переезду внутри колеи каждого железнодорожного пути (на однопутных участках - с обеих сторон железнодорожного пути) на расстоянии 0,75-1,0 метров от настила закрепляют приспособления в виде металлических трубок для установки переносных сигналов остановки поезда (красного щита, фонаря), а также приспособления для обнаружения нижней негабаритности подвижного состава.

      Стойки шлагбаумов, мачты светофоров переездной сигнализации, ограждения, перила и направляющие столбики располагаются на расстоянии не менее 0,75 метров от кромки проезжей части автомобильной дороги. Для прогона скота на переездах устанавливаются перила или ограждения барьерного типа из железобетона, дерева или металла, высотой 1,2 метров, а к механизированным шлагбаумам подвешиваются заградительные сетки.

      При расположении переездов в населенных пунктах и подходе к ним автомобильных дорог, имеющих тротуары, по решению местных исполнительных органов и руководства дистанции пути переезды обустраиваются пешеходными дорожками. При наличии на таких переездах переездной сигнализации пешеходные дорожки оборудуются звуковой сигнализацией, дополнительно информирующей участников дорожного движения о запрещении движения через переезд. Данные переезды дополнительно оборудуются системами видеонаблюдения.";

      пункт 42 изложить в следующей редакции:

      "42. Переезды при интенсивности движения транспортных средств более 7000 автомобилей в сутки, а также скоростным движением пассажирских поездов оборудуются специальными УЗП для предотвращения несанкционированного въезда транспортных средств, которые полностью перекрывают проезжую часть автомобильной дороги.";

      пункт 71 изложить в следующей редакции:

      "71. При светофорной сигнализации на переезде без дежурного работника, расположенном на подъездных путях в городе, устанавливаются маневровые светофоры, сигнализирующие красным или лунно-белым огнями. В этих случаях включение разрешающего лунно-белого огня поезду (маневровому составу) для проследования переезда осуществляется после включения красных сигналов (огней) на переездных светофорах. После включения красных огней на маневровых светофорах красные сигналы (огни) на переездных светофорах остаются выключенными. Указанная зависимость осуществляется автоматически с помощью укороченной рельсовой цепи.";

      пункт 73 изложить в следующей редакции:

      "73. На переездах, в участки приближения которых входят станционные пути, в случае отправления поезда при запрещающем показании светофора автоматическая светофорная сигнализация включается дежурным по станции путем нажатия кнопки "Закрытие переезда". При подходе к переезду машинисту поезда управляет поездом с особой бдительностью, скорость поезда не более 20 километров в час, и при возникновении препятствия для движения машинист готов остановить поезд.";

      пункт 77 изложить в следующей редакции:

      "77. На переездах с дежурным по переезду устраивают заградительную сигнализацию. Заградительные светофоры устанавливают со стороны железнодорожного транспорта с двух сторон переезда на расстоянии 15 - 100 метров от кромки переезда.

      В качестве заградительных светофоров допускается использование станционных светофоров, расположенных на расстоянии не более 800 метров и не менее 15 метров от переезда, при условии видимости переезда локомотивной бригадой с места установки светофора.";

      пункт 79 изложить в следующей редакции:

      "79. У переездов, расположенных вблизи станций и в их границах, в участки приближения которых входят станционные пути, в случае отправления поезда со станции при запрещающем показании выходного светофора не обеспечивающего требуемое время извещения о закрытии переезда в начале движения поезда с места, со стороны станции устанавливают заградительные светофоры с нормально горящими сигнальными огнями. В этом случае при движении поезда на запрещающее показание светофора и вступлении на рельсовую цепь, прилегающую к переезду, включаются красные мигающие сигналы (огни) на переездных светофорах, а затем, после выдержки времени, необходимого для освобождения переезда транспортными средствами, выключается красный огонь заградительного светофора.";

      пункт 103 изложить в следующей редакции:

      "103. При возникновении на переезде препятствий, угрожающих безопасности движения, а также при загромождении переезда свалившимся грузом или остановившимся транспортным средством дежурный по переезду действует следующим образом:

      1) при наличии заградительной сигнализации незамедлительно включает ее, для чего снимает пломбу с кнопки "Включение заграждения", нажимает на кнопку и закрывает шлагбаумы (включение заградительных светофоров проверяется по лампочкам, имеющимся на щитке управления шлагбаумами). При отсутствии либо неисправности заградительной сигнализации, место препятствия на переезде ограждается переносными сигналами остановки;

      2) при наличии радиосвязи сообщает о необходимости остановки и наличии препятствия на переезде машинистам поездов, по телефону оповещает о случившемся дежурного по станции или поездного диспетчера, после чего принимает меры по устранению препятствия;

      3) подает сигнал общей тревоги духовым рожком или ударами в подвешенный металлический предмет: группами из одного длинного и трех коротких звуков, а также принимает меры по ограждению места препятствия в соответствии с приказом Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 18 апреля 2011 года № 209 "Об утверждении Инструкций по сигнализации на железнодорожном транспорте" (далее – ИСИ) (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 6954);

      4) при наличии на переезде специальных средств сигнализации (проблескового маячка красного цвета и сирены) включает их.

      После устранения на переезде препятствия движению или неисправности заградительные светофоры погашаются. Если не погаснет красный огонь заградительного светофора, дежурный по переезду закрывает шлагбаумы и лично сообщает машинисту поезда о неисправности заградительного светофора, после чего машинист поезда проследует на запрещающий сигнал заградительного светофора.";

      пункты 115 и 116 изложить в следующей редакции:

      "115. Дежурный по переезду подчиняется непосредственно бригадиру пути, а при его отсутствии дорожному мастеру. Все распоряжения дежурному по переезду даются через бригадира пути, а при его отсутствии дорожного мастера.

      116. После выполнения распоряжения дежурный по переезду по телефону или лично докладывает о выполнении бригадиру пути, а при его отсутствии дорожному мастеру.";

      пункт 118 изложить в следующей редакции:

      "118. Движение через переезд тяжеловесных машин и механизмов с опасным или крупногабаритным грузом допускается только с разрешения работников Национального оператора инфраструктуры.";

      пункт 122 изложить в следующей редакции:

      "122. Работники дистанции пути или ветвевладельца обеспечивают исправное содержание участка автомобильной дороги в границах переезда, настилов, проезжей части междупутья переезда, изолирующих стыков, рельсовых соединителей на перегонах, габаритных ворот перед искусственными сооружениями железной дороги, под которыми разрешен проезд транспортных средств, дорожных знаков и путевых обустройств в границах переезда";

      пункт 138 изложить в следующей редакции:

      "138. В здании переездного поста имеется:

      график дежурства по переезду;

      местные инструкции по эксплуатации переезда с карточкой, содержащей необходимые сведения о переезде;

      выписка из расписания движения пассажирских и пригородных поездов с указанием времени отправления поездов с соседних станций;

      книга приема, сдачи дежурств и осмотра устройств на переезде формы ПУ-67;

      журнал регистрации нарушений правил проезда через переезд;

      настенные часы, аптечка, необходимый инструмент, мебель, хозяйственный инвентарь;

      жезл регулировщика и красная нарукавная повязка;

      трос длиной 4 - 6 метров для буксировки остановившихся на переезде транспортных средств;

      один переносной красный щит и один сигнальный фонарь на каждый железнодорожный путь, пересекаемый переездом;

      один запасной переносной красный щит и один запасной сигнальный фонарь.";

      пункт 141 изложить в следующей редакции:

      "141. Книга приема, сдачи дежурств и осмотра устройств на переезде формы ПУ-67 проверяется при каждой проверке содержания и обслуживания переезда: руководством дистанции пути - не реже двух раз в месяц, а также при каждом посещении ими переезда.";

      пункты 144 и 145 изложить в следующей редакции:

      "144. Переезды с дежурными по переездам имеют радиосвязь с машинистами поездных локомотивов, телефонную связь с ближайшей станцией или постом, а на участках, оборудованных диспетчерской централизацией телефонную связь с поездным диспетчером. На участках, оборудованных цифровой оперативно-технологической связью, допускается установка одного телефонного аппарата с возможностью выхода на вышеуказанные виды связи.

      Пользование телефонным аппаратом осуществляется в соответствии с местными инструкциями или памятками по пользованию. При проектировании переездов вызов по телефонной связи дополняется наружным звонком (извещателем).

      145. Переезды оборудуются устройствами переездной сигнализации в соответствии с основными требованиями настоящих Правил к оборудованию переездов устройствами автоматической переездной сигнализации.

      В целях предупреждения выезда автотранспорта на переезд во время приближения поезда все переезды, расположенные на участках обращения поездов со скоростью более 140 километров в час регулируются (охраняемые, обслуживаемые дежурным работником), оборудуются устройствами заграждения и таблом расписаний прохождения скоростных пассажирских поездов по переезду.".

      2. Комитету транспорта Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      исполняющий обязанности
Министра индустрии
и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
М. Карабаев

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство внутренних дел
Республики Казахстан