Қазақстан Республикасы Сот әкімшілігінің мемлекеттік саяси қызметшілеріне қызметтік куәлік беру қағидасын және оның сипаттамасын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Сот әкімшілігі басшысының 2023 жылғы 17 сәуірдегі № 19 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 18 сәуірде № 32329 болып тіркелді

      "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 30-бабы 4-тармағына сәйкес, БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса тіркеліп отырған:

      1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес Қазақстан Республикасы Сот әкімшілігінің мемлекеттік саяси қызметшілеріне қызметтік куәлік беру қағидасы;

      2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес Қазақстан Республикасы Сот әкімшілігінің мемлекеттік саяси қызметшілеріне берілетін қызметтік куәліктің сипаттамасы бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Сот әкімшілігінің Персоналды басқару (кадр қызметі) бөлімі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық ресми жариялағаннан кейін Қазақстан Республикасы Сот әкімшілігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Сот әкімшілігінің Персоналды басқару (кадр қызметі) бөлімінің меңгерушісіне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күннен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Сот әкімшілігінің басшысы
Н. АХМЕТЗАКИРОВ

  Қазақстан Республикасының
Сот әкімшілігінің басшысы
2023 жылғы 17 сәуірдегі
№ 19 бұйрығына
1-қосымша

Қазақстан Республикасы Сот әкімшілігінің Мемлекеттік саяси қызметшілеріне қызметтік куәлік беру қағидасы

1 – тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Мемлекеттік саяси қызметшілерге қызметтік куәлік беру қағидалары және оның сипаттамасы "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 30-бабының 4-тармағына сәйкес әзірленді және мемлекеттік саяси қызметшілерге қызметтік куәлік беру тәртібін және оның сипаттамасын белгілейді.

      1. Қазақстан Республикасы Сот әкімшілігінің мемлекеттік саяси қызметшісінің қызметтік куәлігі (бұдан әрі - қызметтік куәлік) олардың мемлекеттік лауазымын және лауазымдық өкілеттігін растайтын құжат болып табылады.

      2. Тиісінше рәсімделмеген, жарамдылық мерзімі өткен, түзетілген және тазартылған қызметтік куәлік жарамсыз болып саналады.

      3. Қызметтік куәлік осы бұйрықпен бекітілген сипаттамаға сәйкес келеді.

2 – тарау. Қызметтік куәлікті беру тәртібі

      4. Қызметтік куәлік Қазақстан Республикасы Сот әкімшілігі басшысының орынбасарларына - Қазақстан Республикасы Жоғарғы Соты Төрағасының қолы қойылып беріледі.

      6. Қызметтік куәлік лауазымға тағайындалған, лауазымы ауыстырған, тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) ауысқан, жоғалтқан сондай-ақ бүлдірілген (тозған) кезінде бұрын берілген қызметтік куәліктің қолданылу мерзімі аяқталғаннан кейін беріледі.

      Қызметтік куәлік төрт жыл мерзімге беріледі.

      7. Қызметке алғаш қабылданған мемлекеттік саяси қызметшіге қызметтік куәлікті тапсырған кезде оны пайдалану және сақтау тәртібі туралы ауызша түсіндірме жүргізеді.

      8. Қызметтік куәлік мемлекеттік саяси қызметкерге қол қоюмен беріледі.

      9. Осы Қағидалардың 6-тармағында көзделген жағдайларда куәлікті ауыстыру жағдайында бұрын берілген қызметтік куәлік қайтарып алынады.

      10. Атқарып отырған лауазымынан босатылған, жұмыстан босатылған, лауазымы ауысқан кезде мемлекеттік саяси қызметшілер тиісті актінің шығарылған күнінен бастап үш жұмыс күні ішінде куәлікті оны алған жері бойынша тапсырады.

      11. Қызметтік куәліктерді беруді және қайтаруды есепке алуды Персоналды басқару (кадр қызметі) бөлімі (бұдан әрі - Персоналды басқару қызметі) осы Қағидаға 1-қосымшаға сәйкес нысанда Сот әкімшілігінің мемлекеттік саяси қызметшілеріне қызметтік куәлікті беруді және қайтаруды есепке алу журналында жүзеге асырады.

      12. Қызметтік куәлікті беруді және оның қайтарылуын есепке алу журналы Персоналды басқару қызметі бөлімінің арнайы шкафында (сейф) сақталады.

      13. Қызметтік куәліктерді есептен шығаруды және жоюды Персоналды басқару қызметінің жауапты қызметкері осы қағидаға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қызметтік куәліктерді есептен шығару және жою туралы актіні жасай отырып жүргізеді.

      14. Қызметтік куәлік жоғалған немесе бүлінген жағдайда оның иесі үш жұмыс күн ішінде Персоналды басқару қызметіне жазбаша түрде хабарлайды.

  Қызметтік куәлік беру
қағидаларына
1-қосымша

Қазақстан Республикасы Сот әкімшілігінің мемлекеттік саяси қызметшілерге қызметтік куәлікті беруді және оның қайтарылуын тіркеу журналы

Куәлік

Фото

Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Лауазымы

Берілген күні

Алғаны/ қайтарғаны
туралы қолы

Қайтарылған күні

Жойылған күні

















      Ескертпе: қызметтік куәліктерді беруді, қайтаруды есепке алу журналы тігіліп, нөмірленеді және мөрмен расталады.

  Қызметтік куәлік
беру қағидаларына
2-қосымша

Қызметтік куәліктерді есептен шығару және жою АКТСІ

      ______________                                    __________№___________
жасалған жері                                           күні

      Біз, төменде қол қоюшылар, (3 қызметкерден кем емес, тегін, атын, әкесінің атын (болған жағдайда), лауазымын көрсету қажет) Қазақстан Республикасы Сот әкімшілігінің мемлекеттік саяси қызметшілеріне қызметтік куәлік беру қағидасының 10-тармағы негізінде тізімге сәйкес жұмыстан босатуға, басқа лауазымға ауыстыруға байланысты: _______ қызметтік куәлігін есептен шығаруға және жоюға жиналған сипаттаманы зерделей отырып:

      Оларды есептен шығару және жою туралы осы актіні жасадық

Лауазымының атауы

қолы

Лауазымының атауы

қолы

Лауазымының атауы

қолы

  Қазақстан Республикасының
Сот әкімшілігінің басшысы
2023 жылғы 17 сәуірдегі
№ 19 бұйрығына
2-қосымша

Қазақстан Республикасы Сот әкімшілігінің қызметтік куәлігінің сипаттамасы

      1. Қызметтік куәлік қоңыр көк түсті былғары мұқабадағы мөлшері 18,5 х 6,5 см., сыртқы бетінің ортасында алтын түсті Қазақстан Республикасының Мемлекеттік елтаңбасы суреттелген, оның астында мемлекеттік тілде "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ" деген сөздер орналасқан кітапша болып табылады.

      2. Куәліктің ішкі жапсырмаларында ақ түсті 32 сәулесі бар күн түрінде өрнегі және ашық көк түсті фон бар, оның астында қалықтаған бүркіттің бейнесі орналасқан. Оң жақ шетінде ақ түсті бояумен тігінен орындалған мынадай мазмұндағы жазу бар: "KAZAKHSTAN".

      3. Куәліктің оң жақ ішкі жапсырмасында:

      1) жоғарғы бөлігінде қызыл түспен "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЖОҒАРҒЫ СОТЫ" деген сөздер басылған;

      2) төменде қызыл түспен "№ КУӘЛІК" деген сөздер басылған;

      3) 0,5 см аралықпен төменірек үш жолда куәлік иесінің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) жазылады;

      4) олардың астында 0,5 см аралықтан кейін куәлік иесінің лауазымы көрсетіледі;

      5) куәлік иесінің фотосуреті үшін орын бар;

      6) төменгі жағында "ТӨРАҒА" деген жазу, оның тегі мен аты-жөнінің бірінші әріптері орналасқан, сондай-ақ тұлғаның қолы арнайы мөрмен бекітіледі.

      4. Куәліктің сол жақ ішкі жапсырмасында:

      1) жоғарғы бөлігінде қызыл түспен "ВЕРХОВНЫЙ СУД РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН" деген сөздер басылған;

      2) төменде қызыл түспен "УДОСТОВЕРЕНИЕ №" деген сөздер басылған;

      3) 0,5 см аралықпен төменірек үш жолда куәлік иесінің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) жазылады;

      4) олардың астында 0,5 см аралықтан кейін куәлік иесінің лауазымы жазылған;

      5) оң жақта ақ фонда алтын түспен Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасының бейнесі орналасқан;

      6) төменгі жағында куәліктің қолданылу мерзімі көрсетіледі.



Об утверждении Правил выдачи служебного удостоверения политическим государственным служащим Судебной администрации Республики Казахстан и его описания

Приказ Руководителя Судебной администрации Республики Казахстан от 17 апреля 2023 года № 19. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 18 апреля 2023 года № 32329

      В соответствии с пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан "О государственной службе", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые:

      1) правила выдачи служебного удостоверения политическим государственным служащим Судебной администрации Республики Казахстан согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) описание служебного удостоверения политических государственных служащих Судебной администрации Республики Казахстан согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Отделу управления персоналом (кадровая служба) Судебной администрации Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Судебной администрации Республики Казахстан после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заведующего Отделом управления персоналом (кадровая служба) Судебной администрации Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Руководитель Судебной администрации
Республики Казахстан
Н. АХМЕТЗАКИРОВ

  Приложение 1
к приказу Руководитель
Судебной администрации
Республики Казахстан
от 17 апреля 2023 года № 19

Правила выдачи служебного удостоверения политическим государственным служащим Судебной администрации Республики Казахстан

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила выдачи служебного удостоверения политическим государственным служащим разработаны в соответствии с пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан "О государственной службе Республики Казахстан" и определяют порядок выдачи служебного удостоверения и его описание.

      2. Служебное удостоверение политического государственного служащего Судебной администрации Республики Казахстан (далее – служебное удостоверение) является документом, подтверждающим его государственную должность и должностные полномочия.

      3. Служебное удостоверение без соответствующего оформления, с просроченным сроком действия, помарками и подчистками считается недействительным.

      4. Служебное удостоверение соответствует описанию, утвержденному настоящим приказом.

Глава 2. Порядок выдачи служебного удостоверения

      5. Служебное удостоверение выдается за подписью Председателя Верховного Суда Республики Казахстан – заместителям руководителя Судебной администрации Республики Казахстан.

      6. Служебное удостоверение выдается при назначении на должность, изменении должности, смене фамилии, имени, отчества (при его наличии), при утере, а также порче (износе), по истечении срока действия ранее выданного служебного удостоверения.

      Служебное удостоверение выдается сроком на четыре года.

      7. При вручении служебного удостоверения политическому государственному служащему, впервые назначенному на должность, проводиться устное разъяснение по его использованию и о порядке его хранения.

      8. Служебное удостоверение выдается политическому государственному служащему под роспись.

      9. В случаях, отмеченных в пункте 6 настоящих Правил, ранее выданное служебное удостоверение подлежит возврату и изымается.

      10. При освобождении от занимаемой должности, увольнении, перемещении, политический государственный служащий, в течении трех рабочих дней со дня вынесении соответствующего акта сдает служебное удостоверение по месту его получения.

      11. Учет выдачи и возврата служебных удостоверений осуществляется Отделом управления персоналом (кадровая служба) (далее – Служба управления персоналом) в журнале учета выдачи и возврата служебного удостоверения политическим государственным служащим Судебной администрации по форме, согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      12. Журнал учета выдачи и возврата служебных удостоверений храниться в специальном шкафу (сейф) отдела Службы управления персоналом.

      13. Списание и уничтожение служебных удостоверений производится ответственным сотрудником Службы управления персоналом с составлением акта о списании и уничтожении служебных удостоверений по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

      14. В случае утраты или порчи служебного удостоверения, его владелец в течении трех рабочих дней извещает в письменной форме Службу управления персоналом.

  Приложение 1
к Правилам выдачи
служебных удостоверений

Журнал выдачи служебного удостоверения политическим государственным служащим Судебной администрации Республики Казахстан

№ удостов.

Фото

Фамилия, имя, отчество
(при его наличии)

Должность

Дата выдачи

Подпись о получении/
возврате

Дата возврата

Дата уничтожения

















      Примечание: Журнал учета выдачи, возврата служебного удостоверения прошнуровывается, пронумеровывается и заверяется печатью.

  Приложение 2
к Правилам выдачи
служебных удостоверений

АКТ о списании и уничтожении служебного удостоверения

      ________________ _________            №_______ место составления дата

      Мы, нижеподписавшиеся, (не менее 3 работников, указать фамилию, имя, отчество
(при его наличии), занимаемую должность), на основании пункта 10 Правил выдачи
служебного удостоверения политическим государственным служащим Судебной
администрации Республики Казахстан, изучив описания, собранные к списанию и
уничтожению служебные удостоверения: _______ в связи с увольнением, переводом
на другую должность согласно списку:
Составили настоящий акт по их списанию и уничтожению
Наименование должности                  Подпись
Наименование должности                  Подпись
Наименование должности                  Подпись

  Приложение 2
к приказу Руководитель
Судебной администрации
Республики Казахстан
от 17 апреля 2023 года № 19

Описание служебного удостоверения Судебной администрации Республики Казахстан

      1. Служебное удостоверение представляет собой книжечку в кожаном переплете темно синего цвета, размером 18,5 х 6,5 см. с воспроизведением в центре на лицевой стороне золотистого Государственного герба Республики Казахстан, под которым размещены слова на государственном языке "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ".

      2. Внутренние вклейки удостоверения имеют фон светло-голубого цвета с рисунком белого цвета в виде солнца с 32 лучами, под которым – парящий орел. На правом краю имеется вертикально выполненная красителем белого цвета надпись следующего содержания: "KAZAKHSTAN".

      3. На правой внутренней вклейке удостоверения:

      1) в верхней части красным цветом напечатаны слова "ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЖОҒАРҒЫ СОТЫ";

      2) ниже красным цветом напечатаны слова "№ КУӘЛІК";

      3) ниже с интервалом в 0,5 см в три строки печатается фамилия, имя, отчество (при его наличии) владельца удостоверения;

      4) под ними, через интервал 0,5 см, указывается должность, в которой состоит владелец удостоверения;

      5) имеется место для фотографии владельца удостоверения;

      6) в нижней части размещена надпись "ТӨРАҒА", его фамилия и инициалы, а также подпись лица скрепляется специальной печатью.

      4. В левой внутренней вклейке удостоверения:

      1) в верхней части красным цветом напечатаны слова "ВЕРХОВНЫЙ СУД РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН";

      2) ниже красным цветом напечатаны слова "УДОСТОВЕРЕНИЕ №";

      3) ниже с интервалом в 0,5 см в три строки печатается: фамилия, имя, отчество (при его наличии) владельца удостоверения;

      4) под ними, через интервал 0,5 см, на государственном языке напечатано должность, в которой состоит владелец удостоверения;

      5) справа расположено изображение Государственного герба Республики Казахстан золотистого цвета на белом фоне;

      6) внизу указывается срок действия.