Қаржылық орнықтылығын қамтамасыз ету және (немесе) оны қалпына келтіру үшін мемлекет бюджетінің, Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының, Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің және (немесе) оның еншілес ұйымдарының қаражаты пайдаланылатын екінші деңгейдегі банктің жай және (немесе) артықшылықты акциялар және (немесе) мерзімсіз қаржы құралдары бойынша пайданы бөлу, дивидендтер есептеу, сондай-ақ меншікті акцияларды кері сатып алуды жүргізу талаптарын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігі Басқармасының 2023 жылғы 27 сәуірдегі № 21 қаулысы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 4 мамырда № 32430 болып тіркелді

      "Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабының 3-2-тармағына сәйкес Қазақстан Республикасы Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігінің Басқармасы ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Осы қаулыға қосымшаға сәйкес Қаржылық орнықтылығын қамтамасыз ету және (немесе) оны қалпына келтіру үшін мемлекет бюджетінің, Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының, Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің және (немесе) оның еншілес ұйымдарының қаражаты пайдаланылатын екінші деңгейдегі банктің жай және (немесе) артықшылықты акциялар және (немесе) мерзімсіз қаржы құралдары бойынша пайданы бөлу, дивидендтер есептеу, сондай-ақ меншікті акцияларды кері сатып алуды жүргізу талаптары бекітілсін.

      2. Банктерді реттеу департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) Заң департаментімен бірлесіп осы қаулыны Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы қаулыны ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігінің ресми интернет-ресурсына орналастыруды;

      3) осы қаулы мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Заң департаментіне осы тармақтың 2) тармақшасында көзделген іс-шараның орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігі Төрағасының жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Қаржы нарығын реттеу және
дамыту Агенттігінің Төрағасы
М. Абылкасымова

  Қазақстан Республикасының
Қаржы нарығын реттеу
және дамыту Агенттігінің
Басқармасының 2023 жылғы
27 сәуірдегі № 21 Қаулыға
қосымша

Қаржылық орнықтылығын қамтамасыз ету және (немесе) оны қалпына келтіру үшін мемлекет бюджетінің, Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының, Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің және (немесе) оның еншілес ұйымдарының қаражаты пайдаланылатын екінші деңгейдегі банктің жай және (немесе) артықшылықты акциялар және (немесе) мерзімсіз қаржы құралдары бойынша пайданы бөлу, дивидендтер есептеу, сондай-ақ меншікті акцияларды кері сатып алуды жүргізу талаптары

      1. Осы Қаржылық орнықтылығын қамтамасыз ету және (немесе) оны қалпына келтіру үшін мемлекет бюджетінің, Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының, Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің және (немесе) оның еншілес ұйымдарының қаражаты пайдаланылатын екінші деңгейдегі банктің жай және (немесе) артықшылықты акциялар және (немесе) мерзімсіз қаржы құралдары бойынша пайданы бөлу, дивидендтер есептеу, сондай-ақ меншікті акцияларды кері сатып алуды жүргізу талаптары (бұдан әрі – Талаптар) халықаралық қаржылық есептілік стандарттарына сәйкес пайданы айқындау күнгі жағдай бойынша қаржылық есептілігінде мемлекет қаражаты бар екінші деңгейдегі банкке (бұдан әрі – банк) қолданылады.

      2. Талаптардың мақсаттары үшін банктің қаржылық есептілігіндегі мемлекет қаражаты (бұдан әрі – мемлекет қаражаты) деп банктің қаржылық орнықтылығын қамтамасыз ету және (немесе) қалпына келтіру үшін мемлекет бюджетінің, Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының, Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің және (немесе) оның еншілес ұйымдарының, оның ішінде квазимемлекеттік сектор субъектілері арқылы қаражатын пайдалана отырып орналастырылған, сатып алынған немесе банкке берілген және олар бойынша бастапқы танудан кіріс бар банктің салымдар, облигациялар, қарыздар бойынша міндеттемелері (бұдан әрі – борыш құралдары) және (немесе) борыш құралы пайыздық мөлшерлемесінің, сомасының, түрінің және (немесе) мерзімінің өзгеруін қоса алғанда, міндеттемелер талаптарының өзгеруі түсініледі.

      Мемлекет қаражатына банктің экономиканың түрлі салаларындағы кәсіпкерлік субъектілерін және (немесе) ипотекалық кредиттеуді қолдау және (немесе) ипотекалық тұрғын үй қарыздарын (ипотекалық қарыздарды) қайта қаржыландыру мақсатында мемлекеттік бюджеттің, Қазақстан Республикасының Ұлттық қорының, Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің және (немесе) оның еншілес ұйымдарының, оның ішінде квазимемлекеттік сектор субъектілері арқылы қаражатын пайдалана отырып орналастырылған, сатып алынған немесе банкке берілген борыш құралдары бойынша міндеттемелері енгізілмейді.

      3. Мемлекет қаражатын пайдаланудан түсетін мынадай кірістерді банктің жай және (немесе) артықшылықты акциялары және (немесе) мерзімсіз қаржы құралдары бойынша дивидендтерге бөлуге болмайды, сондай-ақ меншікті акцияларын кері сатып алуды жүргізу үшін пайдаланылмайды:

      1) мемлекет қаражаты бойынша танылған амортизацияланбаған дисконт;

      2) мемлекет қаражатының есебінен резервтер (провизиялар) қалыптастырылған банк активтерінің тізбесіне енгізілген қарыздар, шартты міндеттемелер, қаржы лизингі шарттары және дебиторлық берешек бойынша құрылған, олар бойынша үстеме қалыптастырылған резервтерді (провизияларды) есептемегенде шарттар бойынша таратылған резервтердің (провизиялардың) сомасы;

      3) әділ құны бойынша бағаланатын, бұрын құнсызданған активтерді, оның ішінде бастапқы тану сәтінде құнсыздану туралы растау болған, мемлекет қаражатының есебінен теріс қайта бағалау жүзеге асырылған банк активтерінің тізбесіне енгізілген сатып алынған немесе құрылған қаржы активтерін, олар бойынша теріс қайта бағалауды есепке алмағанда, әрбір актив бойынша оң қайта бағалау сомасы;

      4) қаржылық орнықтылығын қамтамасыз ету және (немесе) қалпына келтіру үшін мемлекет қаражаты пайдаланылатын (пайдаланылған) басқа банктің акцияларын сатып алуға және (немесе) олардың Қазақстан Республикасының заңнамасында айқындалған тәртіппен қосылу нысанында қайта ұйымдастырылуына байланысты туындаған, банктің қаржылық есептілігінде көрсетілген оң әсер сомасы.

      4. Мынадай талаптар сақталған жағдайда, банк жай және (немесе) артықшылықты акциялар және (немесе) мерзімсіз қаржы құралдары бойынша пайданы бөлу, дивидендтер есептеу туралы және (немесе) банктің меншікті акцияларын кері сатып алуды жүргізуі туралы шешім қабылдайды:

      1) жай және (немесе) артықшылықты акциялар және (немесе) мерзімсіз қаржы құралдары бойынша дивидендтерді есептеу, сондай-ақ меншікті акцияларды кері сатып алуды жүргізу үшін банк пайда мөлшерін есептеген жылдың басындағы жағдай бойынша банк есептейтін меншікті капиталдың оң қалдығының болуы.

      Меншікті капиталдың оң қалдығы деп амортизацияланбаған дисконт шегерілгеннен кейін банктің қаржылық есептілігіне сәйкес банктің меншікті капиталының оң мәні түсініледі.

      Дисконт – банктің мемлекет қаражатын алудан түскен табысты тану нәтижесінде туындаған, кейінге қалдырылған корпоративтік табыс салығы бойынша міндеттемелерін шегергендегі, халықаралық қаржылық есептілік стандарттарына сәйкес қаржылық міндеттемені бастапқы тану және (немесе) өзгерту сәтінде банк қаржылық есептілікте мойындаған мемлекет қаражатының номиналды және әділ құны арасындағы айырма;

      2) мемлекет қаражатын банктің меншікті капиталындағы дисконттың үлесіне тепе-тең, бірақ жай және (немесе) артықшылықты акциялар және (немесе) мерзімсіз қаржы құралдары бойынша төленетін дивидендтер сомасының немесе банктің меншікті акцияларын кері сатып алу сомасының кемінде 10 (он) пайызы және 66 (алпыс алты) пайызынан аспайтын мөлшерде мерзімінен бұрын қайтаруды:

      мемлекет қаражатын беру талаптары оны мерзімінен бұрын қайтару мүмкіндігін көздеген жағдайларда, банктің уәкілетті органы жай және (немесе) артықшылықты акциялар және (немесе) мерзімсіз қаржы құралдары бойынша пайданы бөлу, дивидендтерді есептеу және (немесе) банктің меншікті акцияларын кері сатып алуды жүргізу туралы шешім қабылдаған күннен бастап 3 (үш) айдан кешіктірмей;

      мемлекет қаражатын беру талаптары оны мерзімінен бұрын қайтаруды көздемеген жағдайларда, банктің уәкілетті органы жай және (немесе) артықшылықты акциялар және (немесе) мерзімсіз қаржы құралдары бойынша пайданы бөлу, дивидендтер есептеу және (немесе) банктің меншікті акцияларын кері сатып алуды жүргізу туралы шешім қабылдаған күннен бастап 1 (бір) ай ішінде борыш құралын ұстаушының және (немесе) кредитордың банктің борыш құралын ұстаушыға және (немесе) кредиторға бағытталған мемлекет қаражатын мерзімінен бұрын қайтару туралы ұсынысына келісімін алған күннен бастап 1 (бір) ай ішінде осы тармақшада көзделген мөлшерде қамтамасыз ету.

      3) жай және (немесе) артықшылықты акциялар және (немесе) мерзімсіз қаржы құралдары бойынша пайданы бөлуді, дивидендтер есептеуді және (немесе) меншікті акцияларды кері сатып алуды банк Талаптардың 3-тармағында көрсетілген мемлекет қаражатын пайдаланудан түскен кірістерді шегере отырып (бұдан әрі – шегерімдер) жүзеге асырады.

      Банктің пайданы бөлу туралы шешім қабылдаған күннің алдындағы кезеңдегі таза пайдаға қатысты шегерімдерді банк ұқсас кезең үшін қолданады.

      Талаптардың 3-тармағының 1) тармақшасында көзделген, банктің жай және (немесе) артықшылықты акциялар және (немесе) мерзімсіз қаржы құралдары бойынша дивидендтер есептеу туралы шешім қабылдаған күннің алдындағы кезең аяқталған күні қалыптасқан мөлшерде қолданылатын шегерімді қоспағанда, өткен жылдардың бөлінбеген пайдасына қатысты шегерімдерді банк мемлекет қаражаты берілген сәттен бастап мемлекет қаражаты берілген сәттен бастап банк жай және (немесе) артықшылықты акциялар және (немесе) мерзімсіз қаржы құралдары бойынша дивидендтер есептеу туралы шешім қабылдаған күннің алдындағы кезең аяқталғанға дейінгі кезеңге қолданады.

      Талаптардың 3-тармағының 1) тармақшасында көзделген, банктің меншікті акцияларын кері сатып алуды жүргізу туралы шешім қабылдаған күні қалыптасқан мөлшерде қолданылатын шегерімді қоспағанда, меншікті акцияларды кері сатып алуды жүргізу кезінде шегерімдер банк мемлекет қаражаты берілген сәттен бастап банк меншікті акцияларын кері сатып алуды жүргізу туралы шешім қабылдаған күнге дейінгі кезең үшін қолданады.

      Банктің Талаптардың 3-тармағының 2) және 3) тармақшаларында көрсетілген мемлекет қаражатын пайдаланудан түсетін кірістерді айқындауы мүмкін болмаған кезде:

      пайда банк жай және (немесе) артықшылықты акциялар және (немесе) мерзімсіз қаржы құралдары бойынша дивидендтер есептеу туралы шешім қабылдаған күннің алдындағы кезең аяқталған күні қалыптасқан мемлекет қаражаты бойынша амортизацияланбаған дисконт мөлшеріне азаяды;

      кері сатып алу үшін қолжетімді сома банктің меншікті акцияларын кері сатып алуды жүргізу туралы банк шешім қабылдаған күні қалыптасқан мемлекет қаражаты бойынша амортизацияланбаған дисконт мөлшеріне азаяды;

      4) Талаптарға сәйкес банктің пайда мөлшерін және (немесе) меншікті акцияларын кері сатып алу сомасын айқындау жөніндегі банк есеп айырысуларының сәйкестігін растайтын, сондай-ақ Талаптардың 5-тармағында көзделген ақпаратты қамтитын, Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10875 болып тіркелген "Міндетті аудит жүргізетін аудиторлық ұйымдарға қойылатын ең аз талаптарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 30 наурыздағы № 231 бұйрығымен бекітілген талаптарға сәйкес келетін тәуелсіз аудиторлық ұйымның жеке есебінің (бұдан әрі – Аудиторлық ұйымның есебі) болуы.

      5. Аудиторлық ұйымның есебін дайындау үшін банк аудиторлық ұйымға ұсынатын ақпарат мыналарды қамтиды, бірақ олармен шектелмейді:

      1) банк туралы мәліметтер;

      2) ақпаратты дайындау қағидаттары мен мақсаттарының сипаты, сондай-ақ пайданы есептеу әдіснамасы;

      3) Талаптардың 4-тармағы бірінші бөлігінің 1) тармақшасына сәйкес банк есептеген меншікті капиталдың оң қалдығы туралы мәліметтер;

      4) банктің жай және (немесе) артықшылықты акциялар және (немесе) мерзімсіз қаржы құралдары бойынша дивидендтерді есептеуі және (немесе) меншікті акцияларды кері сатып алуды жүргізуі үшін қолжетімді, Талаптардың 4-тармағы бірінші бөлігінің 3) тармақшасына сәйкес түзетілген банк пайдасының мөлшері туралы мәліметтер;

      5) пайда бөлінетін кезеңдегі және (немесе) пайданы бөлу және (немесе) банктің меншікті акцияларын кері сатып алуды жүргізуі туралы банк шешім қабылданған күннің алдындағы кезең аяқталған күнгі жағдай бойынша мемлекет қаражатының мөлшері және мемлекет қаражаты бойынша банк таныған амортизацияланбаған дисконттың сомасы туралы мәліметтер;

      6) мемлекет қаражаты берілген сәттен бастап банк жай және (немесе) артықшылықты акциялар және (немесе) мерзімсіз қаржы құралдары бойынша дивидендтерді есептеу туралы шешім қабылдаған және (немесе) банк меншікті акцияларды кері сатып алу жүргізген күнге дейінгі кезең үшін мемлекет қаражатының есебінен резервтер (провизиялар) қалыптастырылған банк активтерінің тізбесіне енгізілген қарыздар, шартты міндеттемелер, қаржы лизингі шарттары және дебиторлық берешек бойынша құрылған провизияларды (резервтерді) банктің таратуы туралы мәліметтер;

      7) мемлекет қаражаты берілген сәттен бастап банк жай және (немесе) артықшылықты акциялар және (немесе) мерзімсіз қаржы құралдары бойынша дивидендтер есептеу туралы шешім қабылдаған және (немесе) банк меншікті акцияларды кері сатып алу жүргізген күнге дейінгі кезеңдегі банктің әділ құны бойынша бағаланатын бұрын құнсызданған, оның ішінде бастапқы тану сәтінде құнсыздану туралы растау болған сатып алынған немесе құрылған, мемлекет қаражаты есебінен теріс қайта бағалау жүзеге асырылған банк активтерінің тізбесіне енгізілген активтерді қайта бағалау бойынша мәліметтер;

      8) қаржылық орнықтылықты қамтамасыз ету және (немесе) қалыпқа келтіру үшін мемлекет қаражаты пайдаланылатын (пайдаланылған) басқа банктің акцияларын сатып алуға және (немесе) олардың Қазақстан Республикасының заңнамасында айқындалған тәртіппен қосылу нысанында қайта ұйымдастырылуына байланысты туындаған, пайда бөлінетін кезеңде қаржылық есептілікте көрсетілген әсер туралы мәліметтер;

      9) жай және (немесе) артықшылықты акциялар және (немесе) мерзімсіз қаржы құралдары бойынша дивидендтер есептеуге жұмсалатын банк пайдасының мөлшері туралы, сондай-ақ меншікті акцияларды кері сатып алуды жүргізу сомасы туралы мәліметтер;

      10) мемлекет қаражатын мерзімінен бұрын қайтару мөлшері туралы мәліметтер.

      Аудиторлық ұйымның есебінде оған қол қойылған күн, аудиторлық ұйым басшысының және (немесе) аудиторлық ұйым Аудиторлық ұйымның есебіне қол қоюға уәкілеттік берген өзге адамның қолы және аудиторлық ұйымның нақты орналасқан жері де қамтылады.

      Банктің аудиторлық ұйыммен жасасқан шартының талаптарында банкті аудиторлық ұйымға берген ақпараттың дәйектігі мен толықтығы және есептеулердің дұрыстығы үшін жауапкершіліктен босататын ережелердің болуына жол берілмейді.

      6. Жай және (немесе) артықшылықты акциялар және (немесе) мерзімсіз қаржы құралдары бойынша пайданы бөлу, дивидендтерді есептеу туралы және (немесе) банктің меншікті акцияларды кері сатып алуды жүргізуі туралы шешімді банк Талаптарға сәйкес дербес қабылдайды.

Об утверждении условий распределения прибыли, начисления дивидендов по простым и (или) привилегированным акциям и (или) бессрочным финансовым инструментам, а также проведения обратного выкупа собственных акций банком второго уровня, для обеспечения финансовой устойчивости и (или) оздоровления которого используются средства государственного бюджета, Национального фонда Республики Казахстан, Национального Банка Республики Казахстан и (или) его дочерних организаций

Постановление Правления Агентства Республики Казахстан по регулированию и развитию финансового рынка от 27 апреля 2023 года № 21. Зарегистрировано в Министерстве юстиции Республики Казахстан 4 мая 2023 года № 32430

      В соответствии с пунктом 3-2 статьи 16 Закона Республики Казахстан "О банках и банковской деятельности в Республике Казахстан" Правление Агентства Республики Казахстан по регулированию и развитию финансового рынка ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить условия распределения прибыли, начисления дивидендов по простым и (или) привилегированным акциям и (или) бессрочным финансовым инструментам, а также проведения обратного выкупа собственных акций банком второго уровня, для обеспечения финансовой устойчивости и (или) оздоровления которого используются средства государственного бюджета, Национального фонда Республики Казахстан, Национального Банка Республики Казахстан и (или) его дочерних организаций, согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Департаменту банковского регулирования в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) совместно с Юридическим департаментом государственную регистрацию настоящего постановления в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего постановления на официальном интернет-ресурсе Агентства Республики Казахстан по регулированию и развитию финансового рынка после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего постановления представление в Юридический департамент сведений об исполнении мероприятия, предусмотренного подпунктом 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию и развитию финансового рынка.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель Агентства
Республики Казахстан
по регулированию и развитию
финансового рынка
М. Абылкасымова

  Приложение к постановлению
Правления Агентства Республики
Казахстан по регулированию и
развитию финансового рынка
от 27 апреля 2023 года № 21

Условия распределения прибыли, начисления дивидендов по простым и (или) привилегированным акциям и (или) бессрочным финансовым инструментам, а также проведения обратного выкупа собственных акций банком второго уровня, для обеспечения финансовой устойчивости и (или) оздоровления которого используются средства государственного бюджета, Национального фонда Республики Казахстан, Национального Банка Республики Казахстан и (или) его дочерних организаций

      1. Настоящие условия распределения прибыли, начисления дивидендов по простым и (или) привилегированным акциям и (или) бессрочным финансовым инструментам, а также проведения обратного выкупа собственных акций банком второго уровня, для обеспечения финансовой устойчивости и (или) оздоровления которого используются средства государственного бюджета, Национального фонда Республики Казахстан, Национального Банка Республики Казахстан и (или) его дочерних организаций (далее – Условия) распространяются на банк второго уровня (далее – банк), в финансовой отчетности которого на дату определения прибыли в соответствии с международными стандартами финансовой отчетности имеются государственные средства.

      2. Для целей Условий под государственными средствами в финансовой отчетности банка (далее – государственные средства) понимаются обязательства банка по вкладам, облигациям, займам (далее – долговые инструменты), размещенным, приобретенным или предоставленным банку с использованием средств государственного бюджета, Национального фонда Республики Казахстан, Национального Банка Республики Казахстан и (или) его дочерних организаций, в том числе через субъектов квазигосударственного сектора для обеспечения финансовой устойчивости и (или) оздоровления банка, и по которым имеется доход от первоначального признания и (или) изменения условий обязательств, включая изменение процентной ставки, суммы, вида и (или) срока долгового инструмента.

      В государственные средства не включаются обязательства банка по долговым инструментам, размещенным, приобретенным или предоставленным банку с использованием средств государственного бюджета, Национального фонда Республики Казахстан, Национального Банка Республики Казахстан и (или) его дочерних организаций, в том числе через субъектов квазигосударственного сектора, в целях поддержки субъектов предпринимательства в различных отраслях экономики и (или) ипотечного кредитования и (или) рефинансирования ипотечных жилищных займов (ипотечных займов).

      3. Не подлежат распределению на дивиденды по простым и (или) привилегированным акциям и (или) бессрочным финансовым инструментам, а также не используются для проведения обратного выкупа собственных акций банком следующие доходы от использования государственных средств:

      1) признанный неамортизированный дисконт по государственным средствам;

      2) сумма расформированных резервов (провизий), созданных по займам, условным обязательствам, договорам финансового лизинга и дебиторской задолженности, включенным в перечень активов банка, по которым были сформированы резервы (провизии) за счет государственных средств, в разрезе договоров без учета доформированных резервов (провизий) по ним;

      3) сумма положительной переоценки ранее обесцененных активов, оцениваемых по справедливой стоимости, в том числе приобретенных или созданных финансовых активов, по которым имелось подтверждение об обесценении на момент первоначального признания, включенных в перечень активов банка, отрицательная переоценка по которым осуществлена за счет государственных средств, по каждому активу без учета отрицательной переоценки по ним;

      4) сумма положительного эффекта, отраженного в финансовой отчетности банка, возникшего в связи с приобретением акций другого банка, для обеспечения финансовой устойчивости и (или) оздоровления которого используются (использовались) государственные средства, и (или) их реорганизацией в форме присоединения в порядке, определенном законодательством Республики Казахстан.

      4. Банк принимает решение о распределении прибыли, начислении дивидендов по простым и (или) привилегированным акциям и (или) бессрочным финансовым инструментам и (или) о проведении обратного выкупа собственных акций банком при соблюдении следующих условий:

      1) наличие положительного остатка собственного капитала, рассчитываемого банком по состоянию на начало года, в котором банком произведен расчет размера прибыли для начисления дивидендов по простым и (или) привилегированным акциям и (или) бессрочным финансовым инструментам, а также проведения обратного выкупа собственных акций.

      Под положительным остатком собственного капитала понимается положительное значение собственного капитала банка в соответствии с финансовой отчетностью банка после вычета неамортизированного дисконта.

      Дисконт – разница между номинальной и справедливой стоимостью государственных средств, которую банк признал в финансовой отчетности в момент первоначального признания и (или) модификации финансового обязательства в соответствии с международными стандартами финансовой отчетности, за вычетом обязательств банка по отложенному корпоративному подоходному налогу, возникшему в результате признания дохода от получения государственных средств;

      2) обеспечение досрочного возврата государственных средств в размере, пропорциональном доле дисконта в собственном капитале банка, но не менее 10 (десяти) процентов и не более 66 (шестидесяти шести) процентов от суммы выплачиваемых дивидендов по простым и (или) привилегированным акциям и (или) бессрочным финансовым инструментам или суммы обратного выкупа собственных акций банком:

      не позднее 3 (трех) месяцев с даты принятия уполномоченным органом банка решения о распределении прибыли, начислении дивидендов по простым и (или) привилегированным акциям и (или) бессрочным финансовым инструментам и (или) о проведении обратного выкупа собственных акций банком, в случаях когда условия предоставления государственных средств предусматривают возможность их досрочного возврата;

      в течение 1 (одного) месяца со дня получения согласия держателя долгового инструмента и (или) кредитора на предложение банка о досрочном возврате государственных средств, направленное держателю долгового инструмента и (или) кредитору в течение 1 (одного) месяца с даты принятия уполномоченным органом банка решения о распределении прибыли, начислении дивидендов по простым и (или) привилегированным акциям и (или) бессрочным финансовым инструментам и (или) о проведении обратного выкупа собственных акций банком, в размере, предусмотренном в настоящем подпункте, в случаях когда условия предоставления государственных средств не предусматривают их досрочный возврат;

      3) распределение прибыли, начисление дивидендов по простым и (или) привилегированным акциям и (или) бессрочным финансовым инструментам и (или) проведение обратного выкупа собственных акций осуществляется банком за вычетом доходов от использования государственных средств, указанных в пункте 3 Условий (далее – вычеты).

      В отношении чистой прибыли за период, предшествующий дате принятия банком решения о распределении прибыли, вычеты применяются банком за аналогичный период.

      В отношении нераспределенной прибыли прошлых лет вычеты применяются банком за период с момента предоставления государственных средств до окончания периода, предшествующего дате принятия банком решения о начислении дивидендов по простым и (или) привилегированным акциям и (или) бессрочным финансовым инструментам, за исключением вычета, предусмотренного подпунктом 1) пункта 3 Условий, который применяется в размере, сложившемся на дату окончания периода, предшествующего дате принятия банком решения о начислении дивидендов по простым и (или) привилегированным акциям и (или) бессрочным финансовым инструментам.

      При проведении обратного выкупа собственных акций вычеты применяются банком за период с момента предоставления государственных средств до даты принятия банком решения о проведении обратного выкупа собственных акций банком, за исключением вычета, предусмотренного подпунктом 1) пункта 3 Условий, который применяется в размере, сложившемся на дату принятия банком решения о проведении обратного выкупа собственных акций банком.

      При невозможности определения банком доходов от использования государственных средств, указанных в подпунктах 2) и 3) пункта 3 Условий:

      прибыль уменьшается на размер неамортизированного дисконта по государственным средствам, сложившегося на дату окончания периода, предшествующего дате принятия банком решения о начислении дивидендов по простым и (или) привилегированным акциям и (или) бессрочным финансовым инструментам;

      сумма, доступная для обратного выкупа уменьшается на размер неамортизированного дисконта по государственным средствам, сложившегося на дату принятия банком решения о проведении обратного выкупа собственных акций банком;

      4) наличие отдельного отчета независимой аудиторской организации, соответствующей требованиям, утвержденным приказом Министра финансов Республики Казахстан от 30 марта 2015 года № 231 "Об утверждении минимальных требований к аудиторским организациям, которые проводят обязательный аудит", зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 10875 (далее – Отчет аудиторской организации), подтверждающего соответствие расчетов банка по определению размера прибыли и (или) суммы обратного выкупа собственных акций банком согласно Условиям, а также включающего информацию, предусмотренную пунктом 5 Условий.

      5. Информация, предоставляемая банком аудиторской организации для подготовки Отчета аудиторской организации, включает, но не ограничивается:

      1) сведения о банке;

      2) описание принципов и целей подготовки информации, а также методологии расчета прибыли;

      3) сведения о положительном остатке собственного капитала, рассчитанного банком в соответствии с подпунктом 1) части первой пункта 4 Условий;

      4) сведения о размере прибыли банка, доступной для начисления дивидендов по простым и (или) привилегированным акциям и (или) бессрочным финансовым инструментам и (или) проведения обратного выкупа собственных акций банком, скорректированной в соответствии с подпунктом 3) части первой пункта 4 Условий;

      5) сведения о размере государственных средств и сумме признанного банком неамортизированного дисконта по государственным средствам в периоде, за который распределяется прибыль, и (или) на дату окончания периода, предшествующего дате принятия банком решения о распределении прибыли и (или) проведении обратного выкупа собственных акций банком;

      6) сведения о расформировании банком провизий (резервов), созданных по займам, условным обязательствам, договорам финансового лизинга и дебиторской задолженности, включенным в перечень активов банка, по которым были сформированы резервы (провизии) за счет государственных средств за период с момента предоставления государственных средств до даты принятия банком решения о начислении дивидендов по простым и (или) привилегированным акциям и (или) бессрочным финансовым инструментам и (или) о проведении обратного выкупа собственных акций банком;

      7) сведения по переоценке банком ранее обесцененных активов, оцениваемых по справедливой стоимости, в том числе приобретенных или созданных финансовых активов, по которым имелось подтверждение об обесценении на момент первоначального признания, включенных в перечень активов банка, отрицательная переоценка по которым осуществлена за счет государственных средств за период с момента предоставления государственных средств до даты принятия банком решения о начислении дивидендов по простым и (или) привилегированным акциям и (или) бессрочным финансовым инструментам и (или) о проведении обратного выкупа собственных акций банком;

      8) сведения об эффекте, отраженного в финансовой отчетности в периоде, за который распределяется прибыль, возникшем в связи с приобретением акций другого банка, для обеспечения финансовой устойчивости и (или) оздоровления которого используются (использовались) государственные средства, и (или) их реорганизацией в форме присоединения в порядке, определенном законодательством Республики Казахстан;

      9) сведения о размере прибыли банка, направляемой на начисление дивидендов по простым и (или) привилегированным акциям и (или) бессрочным финансовым инструментам, а также о сумме проведения обратного выкупа собственных акций;

      10) сведения о размере досрочного возврата государственных средств.

      Отчет аудиторской организации также содержит дату его подписания, подпись руководителя аудиторской организации и (или) иного лица, уполномоченного аудиторской организацией на подписание Отчета аудиторской организации, и фактическое место нахождения аудиторской организации.

      Наличие в условиях договора банка с аудиторской организацией положений, освобождающих банк от ответственности за достоверность и полноту предоставленной аудиторской организации информации и правильность расчетов, не допускается.

      6. Решение о распределении прибыли, начислении дивидендов по простым и (или) привилегированным акциям и (или) бессрочным финансовым инструментам и (или) о проведении обратного выкупа собственных акций банком принимается банком самостоятельно в соответствии с Условиями.