Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы заңнаманың сақталуы бойынша тәуекел дәрежесін бағалау критерийлерін және тексеру парағын бекіту туралы

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері агенттігі Төрағасының 2023 жылғы 4 мамырдағы № 102 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің м.а. 2023 жылғы 4 мамырдағы № 57 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 5 мамырда № 32439 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері агенттігі Төрағасының 2024 жылғы 20 маусымдағы № 96 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің м.а. 2024 жылғы 24 маусымдағы № 38 бірлескен бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігі Төрағасының 20.06.2024 № 96 және ҚР Ұлттық экономика министрінің м.а. 24.06.2024 № 38 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫЗ:

      1. Қоса берілген:

      1) Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы заңнаманың сақталуы бойынша тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері осы бірлескен бұйрықтың 1-қосымшасына сәйкес;

      2) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсететін орталық мемлекеттік органдар, Қазақстан Республикасының шетелдегі мекемелері, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары, қаладағы аудандардың, аудандық маңызы бар қалалардың, кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің әкімдері, сондай-ақ жеке және заңды тұлғаларға қатысты мемлекеттік көрсетілетін қызметтер саласындағы тексеру парағы осы бірлескен бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің мемлекеттік аппаратты бюрократиядан арылту, мемлекеттік қызметтердің көрсетілу сапасын бағалау және бақылау департаменті заңнамамен белгіленген тәртіпте:

      1) осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бірлескен бұйрықты Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің интернет- ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бірлескен бұйрықтың орындауын бақылау мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасын бақылау және бағалау мәселелеріне жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігі төрағасының орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы бірлескен бұйрық алғашқы ресми жарияланған күннен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің м.а.
__________Т. Жаксылыков
      Қазақстан Республикасының
Мемлекеттік қызмет істері агенттігі төрағасы
      __________Д. Жазыкбаев
"КЕЛІСІЛГЕН"

  Қазақстан Республикасы
Бас прокуратурасының
Құқықтық статистика және
арнайы есепке алу жөніндегі
комитеті
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика
министрінің м.а.
2023 жылғы 4 мамырдағы
№ 57 мен
Қазақстан Республикасының
Мемлекеттік қызмет
істері агенттігі төрағасы
2023 жылғы 4 мамырдағы
№ 102 Бірлескен бұйрығына
1-қосымша

Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы заңнаманың сақталуы бойынша тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы заңнаманың сақталуы бойынша тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары (бұдан әрі – Өлшемшарттар) Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 141-бабы 4, 6 тармақтары және 143-бабы 1-тармағына, сондай- ақ Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушысының 2022 жылғы 22 маусымдағы № 48 бұйрығымен (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 28577) бекітілген Реттеуші мемлекеттік органдардың тәуекелдерді бағалау және басқару жүйесін қалыптастыру қағидаларына сәйкес әзірленді.

      2. Осы Өлшемшарттарда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) тәуекел – мемлекеттік қызметтерді көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушылардың құқықтары мен заңды мүдделерін бұзу ықтималдылығы;

      2) тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары – салалық даму ерекшеліктері мен осы дамуға әсер ететін факторларды ескере отырып, бақылау субъектісінің тікелей қызметімен байланысты, бақылау субъектілерін әртүрлі тәуекел дәрежесіне жатқызуға мүмкіндік беретін сандық және сапалық көрсеткіштердің жиынтығы;

      3) тәуекел дәрежесін бағалаудың объективті өлшемшарттары (бұдан әрі – объективті өлшемшарттар) – мемлекеттік қызметтер көрсету саласында тәуекел дәрежесіне байланысты және жеке бақылау субъектісіне (объектісіне) тікелей байланыссыз бақылау субъектілерін (объектілерін) іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары

      4) тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективті өлшемшарттары (бұдан әрі – субъективті өлшемшарттар) – нақты бақылау субъектісінің (объектісінің) қызметі нәтижелеріне байланысты бақылау субъектілерін (объектілерін) іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары

      5) бақылау субъектілері – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтерді көрсететін орталық мемлекеттік органдар, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары, қаладағы аудандар, аудандық маңызы бар қалалар, кенттер, ауылдар, ауылдық округтер әкімдері, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсететін жеке және заңды тұлғалар;

      6) өрескел бұзушылықтар – мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуге, көрсетілетін қызметті алушылардың құқықтары мен заңды мүдделерін іске асыруға, оларға тиісті материалдық немесе материалдық емес игіліктер беруге, оның ішінде әкімшілік жауапкершілікке әкеп соқтыратын қоғамдық қатынастарды сақтауға айқын кері әсерін тигізетін Заңмен, Заңның 10-бабы 1) тармақшасына сәйкес бекітілетін мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерімен (бұдан әрі – заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілер) белгіленген талаптардың бұзушылықтары, сондай-ақ орталық мемлекеттік органның мемлекеттік қызмет көрсету бойынша мемлекеттік органның жыл сайынғы тиімділігін операциялық бағалау қорытындысы бойынша тиімсіз қызметі;

      7) елеулі бұзушылықтар – мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуге, көрсетілетін қызметті алушылардың құқықтары мен заңды мүдделерін іске асыруға, оларға тиісті материалдық немесе материалдық емес игіліктер беруге, оның ішінде әкімшілік жауапкершілікке әкеп соқтықпайтын қоғамдық қатынастарды сақтауға айқын кері әсерін тигізбейтін Заңмен, заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілермен белгіленген талаптардың бұзушылықтары;

      8) елеусіз бұзушылықтар – мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуге, көрсетілетін қызметті алушылардың құқықтары мен заңды мүдделерін іске асыруға, оларға тиісті материалдық немесе материалдық емес игіліктер беруге қатысты қоғамдық қатынастарды сақтауға әсерін тигізбейтін Заңмен, заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілермен белгіленген талаптардың бұзушылықтары;

      9) артық құжаттарды талап ету – заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерде белгіленген тізбеде көзделмеген құжаттарды сұрату;

      10) құжаттар топтамасы толық болмағанда мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету – заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің талаптарында көрсетілген құжаттар тізбесі немесе ондағы мәліметтер сәйкес келмеген кезде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру;

      11) мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету тәртібі – мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) әрекет ету, оның ішінде олардың тиісінше және уақытылы орындауы, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл жасау, "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы филиалдарының халыққа қызмет көрсету бөлімдерімен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл жасау, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібі;

      12) мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсетуден негізді бас тарту – Заңда белгіленген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметтерді көрсетуден бас тарту;

      13) мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсету мерзімдері – заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерде көзделген мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну мерзімдері;

      14) мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізілімі – мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сыныпталған тізбесі.

2-тарау. Объективті өлшемшарттар

      3. Объективті өлшемшарттарды айқындау мынадай:

      1) тәуекелді айқындау;

      2) бақылау субъектілерін тәуекел дәрежелері бойынша (жоғары және жоғары дәрежеге жатқызылмаған) топтастыру және бөлу кезеңдері арқылы жүзеге асырылады.

      Тәуекелдерді айқындау көрсетілген мемлекеттік қызметтердің санына, сондай-ақ жеке және заңды тұлғалардың, мемлекеттің заңды мүдделеріне қолайсыз салдардың туындау ықтималдығына байланысты жүзеге асырылады.

      4. Объективті өлшемшарттар бойынша жоғарғы тәуекелдер дәрежесіне бақылау субъектілері мынадай:

      1) бақылау субъектісімен бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылау кестесін бекітуден алдыңғы соңғы алты ай ішінде мыңнан астам мемлекеттік қызметтер көрсеткен;

      2) бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылау кестесін бекітуден соңғы алты ай ішінде мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға жеке және (немесе) заңды тұлғалардан арыз келіп түскен;

      3) Қазақстан Республикасы "Әкімшілік құқық бұзушылық туралы" Кодексінің 465-бабының талаптарын сақтамағаны үшін бір жыл ішінде әкімшілік жауапкершілікке тартылған тұлғалар болған;

      4) бір жыл ішінде бұқаралық ақпарат құралдарында (оның ішінде, интернет ресурстарында) бақылау субъектілерінің мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қатысты қоғамдық резонансы бар жағымсыз материалдары болған;

      5) бір жыл ішінде Заңның, заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің талаптарын сақтау бойынша үш немесе одан да көп тексерулер жүргізілген;

      6) мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасын ішкі бақылау бойынша есепте мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуден бас тарту фактілері болған жағдайларда жатқызылады.

      Тәуекелді анықтағаннан кейін бақылау субъектілері екі тәуекел дәрежесіне (жоғарғы және жоғарғыға жатпайтын) бөлінеді.

      Объективті өлшемшарттар бойынша тәуекелдің жоғарғы дәрежесіне жатқызылған бақылау субъектілеріне қатысты бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізу мақсатында субъектівті өлшемшарттар қолданылады.

      5. Бақылау субъектілерін тәуекел дәрежесіне жатқызу объективті және субъективті өлшемшарттар негізінде жүзеге асырылады.

      6. Жоғары тәуекел дәрежесіне жатқызылған бақылау субъектілеріне қатысты бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізіледі.

3-тарау. Субъективті өлшемшарттар

      7. Субъективтік өлшемшарттар мынадай ақпарат көздері:

      1) мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның бақылау субъектілеріне алдыңғы тексерулері мен бару арқылы профилактикалық бақылау нәтижелері;

      2) жеке және заңды тұлғалардан келіп түскен мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасына расталған шағымдар мен арыздардың болуы;

      3) бақылау субъектілері ұсынатын, сондай-ақ мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелерінен алынатын есептілік пен мәліметтерді мониторингілеу нәтижелері;

      4) мемлекеттік органдардың ресми интернет-ресурстарын, бұқаралық ақпарат құралдарын талдау;

      5) сұрау салу бойынша уәкілетті органдар мен ұйымдар ұсынатын мәліметтерді, есептік деректерді, мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қоғамдық мониторингті талдау нәтижелері негізінде анықталады.

      8. Субъективті өлшемшарттар Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметтерді көрсету саласындағы заңнамасының негізінде әзірленіп, тексеру парақтарында атап өтілген, олар үш бұзушылық дәрежесіне бөлінген: өрескел, елеулі және елеусіз.

      Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы заңнамасының талаптарын өрескел, елеулі және елеусіз бұзушылықтарға бөлу осы Өлшемшарттардың қосымшасында келтірілген.

      9. Осы Өлшемшарттардың 7-тармағында белгіленген ақпарат көздері негізінде осы Өлшемшарттардың қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы заңнаманың сақталуы бойынша бақылау субъектілерінің тәуекел дәрежесінің субъективтік өлшемшарттары белгіленеді.

      Тәуекел дәрежесінің көрсеткіштері бойынша бақылау субъектісі мыналарға:

      1) тәуекел дәрежесі 71-ден бастап 100-ді қоса алғанда дейінгі көрсеткіш кезінде және өзіне қатысты бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізілгенде жоғары тәуекел дәрежесіне;

      2) тәуекел дәрежесі 0-ден 70-қа дейінгі қоса алғанда көрсеткіш кезінде және өзіне қатысты бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізілмегенде жоғары дәрежеге жатқызылмаған тәуекел дәрежесіне жатады.

      Бір өрескел бұзушылық анықталған жағдайда бақылау субъектісіне тәуекел дәрежесінің 100 көрсеткіші теңестіріледі және оған қатысты бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізіледі.

      Егер, өрескел бұзушылықтар анықталмаса, онда тәуекел дәрежесінің көрсеткішін анықтау үшін елеулі және елеусіз дәрежедегі бұзушылықтар бойынша жиынтық көрсеткіш есептеледі.

      Елеулі бұзушылықтар көрсеткішін айқындау кезінде 0,7 коэффициенті қолданылады және бұл көрсеткіш мына формула бойынша есептеледі:

      SРз = (SР2 х 100/SР1) х 0,7,

      мұнда:

      SРз – елеулі бұзушылықтардың көрсеткіші;

      SР1 – елеулі бұзушылықтардың талап етілетін саны; SР2 – анықталған елеулі бұзушылықтардың саны;

      Елеусіз бұзушылықтардың көрсеткішін айқындау кезінде 0,3 коэффициенті қолданылады және бұл көрсеткіш мына формула бойынша есептеледі:

      SРн = (SР2 х 100/SР1) х 0,3,

      мұнда:

      SРн – елеусіз бұзушылықтардың көрсеткіші;

      SР1 – елеусіз бұзушылықтардың талап етілетін саны; SР2 – анықталған елеусіз бұзушылықтардың саны;

      Тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші (SР) 0-ден 100-ге дейінгі шәкіл бойынша есептеледі және мына формула бойынша елеулі және елеусіз бұзушылықтардың көрсеткіштерін қосу арқылы айқындалады:

      SР = SРз + SРн,

      мұнда:

      SР – тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші; SРз – елеулі бұзушылықтардың көрсеткіші; SРн – елеусіз бұзушылықтардың көрсеткіші.

4-тарау. Қорытынды ережелер

      10. Бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізу мерзімділігі жылына бір реттен аспауы тиіс.

      11. Бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізілетін жылдың алдындағы жылдың 10 желтоқсанына дейінгі және ағымдағы күнтізбелік жылдың 10 мамырына дейінгі мерзімде мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның басшысының немесе оның міндетін атқарушы адамның бекіткен жартыжылдық тізімдері негізінде бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізіледі.

      12. Бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылау тізімдері субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің барынша жоғары көрсеткіші бар бақылау субъектісінің басымдығы ескеріле отырып жасалады.

  Мемлекеттік қызметтер көрсету
саласындағы заңнаманың
сақталуы бойынша тәуекел
дәрежесін бағалау
өлшемшарттарына
қосымша

Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы заңнаманың сақталуы бойынша бақылау субъектілерінің тәуекел дәрежесінің субъективтік өлшемшарттары

Өлшемшарттар

Бұзушылық дәрежесі

Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның алдыңғы тексерулері мен профилактикалық бақылау нәтижелері (ауырлық дәрежесі төменде көрсетілген талаптарды сақтамаған кезде белгіленеді)

1

Бекітілетін мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерде қамтитын, жария талқылау барысында алынған жеке және заңды тұлғалардың ескертулері мен ұсыныстарын, құқықтары мен заңды мүдделерін ескеру бөлігінде, "электрондық үкіметтің" веб-порталында, мемлекеттік органның интернет-ресурсында орналастырылуға жататын мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерінің жобасын жария талқылауды аяқтау туралы есептің сәйкес болуы

Елеулі

2

Орталық мемлекеттік органмен бекітілетін мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерді әзірлеу және бекіту, сондай-ақ, өзгерту, толықтыру және күшін жою, оны "электрондық үкіметтің" веб-порталында және мемлекеттік органның интернет-ресурсында орналастырылған күнінен бастап он жұмыс күн ішінде жария талқылауға міндетті түрде жататын мерзімін сақтау

Елеулі

3

Орталық мемлекеттік органмен мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерді әзірлеу және бекіту

Елеулі

4

"Электрондық үкіметтің" веб-порталында және мемлекеттік органның интернет-ресурсында мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі бойынша ақпаратты өзектендіру мерзімін сақтау және Бірыңғай байланыс-орталығына жолдау талабын сақтау

Елеусіз

5

Көрсетілетін қызметті алушылардың сұрау салуы бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметтің орындалу сатысы туралы хабардар ету, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушыларға мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы қолжетімді нысанда толық және анық ақпарат ұсыну

Елеулі

6

Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы жұмыскерлердің біліктілігін арттырғандығы жөнінде дәлелді құжаттардың (сертификаттар, дипломдар және басқа) болуы

Елеусіз

7

Көрсетілетін қызметті берушілердің орналасу жерлерінде және "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы филиалдарының халыққа қызмет көрсету бөлімдерінде мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізімі мен оларды толтыру нысандары үлгілерінің бар болуы

Елеулі

8

Мемлекеттік қызмет көрсету сатысы туралы деректерді мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне енгізуді қамтамасыз ету

Елеулі

9

Тегін негізде ұсынылатын мемлекеттік қызметтерді көрсету кезінде төлем талап етуге жол бермеу

Өрескел

10

Көрсетілетін қызметті алушылардан ақпараттық жүйелерден алынатын құжаттарды талап етуге жол бермеу

Елеулі

11

Көрсетілетін қызметті алушылардан артық құжаттарды талап етуге жол бермеу

Өрескел

12

Құжаттар топтамасы толық болмағанда мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуге жол бермеу

Өрескел

13

Көрсетілетін қызметті берушімен жұмыс мерзімін сақтау

Өрескел

14

Көрсетілетін қызметті берушімен мемлекеттік қызметті көрсету тәртібін сақтау

Өрескел

15

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсетуден дәлелді бас тарту

Өрескел

16

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсету мерзімдерін сақтау

Өрескел

17

Тіркеген күннен бастап бес жұмыс күнде қаралуға жататын шағымдарды қарау нәтижесі туралы қызмет алушыларды хабардар ету бойынша талаптарды, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдарын қанағаттандырудың толықтығын сақтау

Өрескел

18

Есептің және есепке талдамалық анықтаманың ішкі бақылау бойынша жұмыс туралы есептік нысанда көрсетілген мәліметтерді растайтын тиісті материалдардың (бұйрықтардың, хаттамалардың, шешімдердің, хаттардың, анықтамалардың, қызметтік жазбалардың көшірмелері, фотоматериалдардың) болуы

Елеулі

19

Көрсетілетін қызметті берушілердің, мүдделі жеке және заңды тұлғалардың қатысуымен, жыл сайын "электрондық үкіметтің" веб-порталында, интернет-ресурстарда және басқа да бұқаралық ақпарат құралдарында орналастыруға жататын мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қызмет туралы есептерге жылына кемінде бір рет жария талқылаулар өткізу

Өрескел

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер сапасына жеке және/немесе заңды тұлғалардан түскен негізді шағымдардың және өтініштердің болуы бойынша

20

Жеке және заңды тұлғалардан түскен, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органмен расталған шағымдардың немесе өтініштердің болуы

Өрескел

21

Мемлекеттік органның, "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамының, көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдарын бес жұмыс күні ішінде қарау мерзімдерін сақтамау

Елеулі

Бақылау субъектілермен ұсынылатын, сондай-ақ мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелерінен алынатын есептер мен мәліметтерге жүргізілетін мониторинг нәтижесі бойынша

22

Тоқсан сайын есептік кезеңнен кейінгі айдың 10-шы күніне дейін талдамалық анықтаманы қоса отырып, ішкі бақылау бойынша жұмыс туралы есепті мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға белгіленген мерзімде ұсынуды қамтамасыз етпеу

Елеусіз

23

Тоқсан сайынғы ішкі бақылау бойынша жұмыс туралы есепті мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға ұсынуды қамтамасыз етпеу

Өрескел

24

Бақылау субъектілерінің мемлекеттік көрсетілетін қызметтер сапасына ішкі бақылау бойынша есептік мәліметтерінде мемлекеттік қызметтерді көрсету мерзімдерін бұзуының болуы

Елеулі

25

Бақылау субъектілерінің мемлекеттік көрсетілетін қызметтер сапасына ішкі бақылау бойынша есептік мәліметтерінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтер сапасына шағымдардың болуы

Елеулі

26

Есептік нысандарына сәйкес, мемлекеттік көрсетілетін қызметтер сапасына ішкі бақылау бойынша дұрыс және (немесе) толық көлемде есептік мәліметтерді ұсынбау

Өрескел

Мемлекеттік органдардың ресми интернет-ресурстарын, бұқаралық ақпарат құралдарын талдау бойынша

27

Бақылау субъектісінің интернет-ресурсында мемлекеттік көрсетілетін қызметтер сапасына жүргізілген бақылау нәтижелерін орналастырмау

Елеулі

28

"Электрондық үкімет" веб-порталында, бақылау субъектілерінің интернет-ресурстарында бекітілетін мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерін орналастырмау

Елеулі

29

Бақылау субъектілерінің "электрондық үкімет" веб-порталда, интернет-ресурстарында және басқа да бұқаралық ақпарат құралдарында мемлекеттік көрсетілетін қызметтер мәселелері жөніндегі қызмет туралы есепті орналастырмау

Елеулі

30

Бекітілетін мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерінің жобасын жария талқылау үшін оны "электрондық үкіметтің" веб-порталында, өзінің интернет-ресурсында және (немесе) жергілікті атқарушы органның интернет-ресурстарында орналастырмау

Елеусіз

31

"Электрондық үкіметтің" веб-порталында, өзінің интернет-ресурсында және (немесе) жергілікті атқарушы органның интернет-ресурстарында бекітілетін мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерінің жобасын жария талқылаудың аяқталғаны туралы есебін орналастырмау

Елеусіз

32

Бұқаралық ақпарат құралдарында мемлекеттік қызметтерді сапасыз көрсету жөнінде сыни ақпараттардың болуы

Өрескел

Уәкілетті органдар және ұйымдармен ұсынылатын мәліметтер, есептік ақпараттарды сұратуы бойынша, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасының қоғамдық мониторингтің талдау нәтижелері бойынша

33

Ақпараттандыру саласындағы уәкілетті органның "Мониторинг" ықпалдастырылған ақпараттық жүйесінің мәліметіне сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсету мерзімдерін сақтамау

Өрескел

34

Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның әлеуметтік тапсырысы бойынша қоғамдық мониторинг жүргізу кезінде мемлекеттік құпияларды, коммерциялық және заңмен қорғалатын өзге де құпияны құрайтын ақпаратты қоспағанда, мемлекеттік қызметтер көрсету саласына жататын сұратылған ақпаратты ұсынбау

Елеулі

35

Мемлекеттік органның жеке және заңды тұлғалармен өзара іс-қимылын операциялық бағалау әдістемесіне сәйкес, орталық мемлекеттік органның мемлекеттік қызмет көрсету бойынша мемлекеттік органның жыл сайынғы тиімділігін операциялық бағалау қорытындысы бойынша тиімсіз қызметі

Өрескел

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика
министрінің м.а.
2023 жылғы 4 мамырдағы
№ 57 мен
Қазақстан Республикасының
Мемлекеттік қызмет
істері агенттігі төрағасы
2023 жылғы 4 мамырдағы
№ 102 Бірлескен бұйрығына
2-қосымша

Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсететін орталық мемлекеттік органдар, Қазақстан Республикасының шетелдегі мекемелері, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары, қаладағы аудандардың, аудандық маңызы бар қалалардың, кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің әкімдері, сондай-ақ жеке және заңды тұлғаларға қатысты мемлекеттік көрсетілетін қызметтер саласындағы тексеру парағы

      Мемлекеттік органға қатысты________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      Тексеруді/ бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы

      профилактикалық бақылауды тағайындаған мемлекеттік

      орган_____________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      Тексеруді/ бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы

      профилактикалық бақылауды тағайындау туралы

      акт_______________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      №, күні Бақылау және қадағалау субъектісінің (объектісінің)

      атауы_____________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      Бақылау және қадағалау субъектісінің (объектісінің) (жеке сәйкестендіру нөмірі),

      бизнес-сәйкестендіру нөмірі Орналасқан жерінің

      мекенжайы________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

Талаптар тізімі

Талаптарға сәйкес келеді

Талаптарға сәйкес келмейді

1

Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерде қамтитын, жария талқылау барысында алынған жеке және заңды тұлғалардың ескертулері мен ұсыныстарын, құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін ескеру бөлігінде, "электрондық үкіметтің" веб-порталында, мемлекеттік органның интернет-ресурсында орналастырылуға жататын мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерінің жобасын жария талқылауды аяқтау туралы есептің сәйкес болуы



2

Орталық мемлекеттік органмен мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актісін әзірлеу және бекіту, сондай-ақ, өзгерту, толықтыру және күшін жою, оны "электрондық үкіметтің" веб-порталында және мемлекеттік органның интернет-ресурсында орналастырылған күнінен бастап он жұмыс күн ішінде жария талқылауға міндетті түрде жататын мерзімін сақтау



3

Орталық мемлекеттік органмен мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерді әзірлеу және бекіту



4

"Электрондық үкіметтің" веб-порталында және мемлекеттік органның интернет-ресурсында мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі бойынша ақпаратты өзектендіру мерзімін сақтау және Бірыңғай байланыс-орталығына жолдау талабын сақтау



5

Көрсетілетін қызметті алушылардың сұрау салуы бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметтің орындалу сатысы туралы хабардар ету, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушыларға мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы қолжетімді нысанда толық және анық ақпарат ұсыну



6

Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы жұмыскерлердің біліктілігін арттырғандығы жөнінде дәлелді құжаттардың (сертификаттар, дипломдар және басқа) болуы



7

Көрсетілетін қызметті берушілердің орналасу жерлерінде және "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы филиалдарының халыққа қызмет көрсету бөлімдерінде мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізімі мен оларды толтыру нысандары үлгілерінің бар болуы



8

Мемлекеттік қызмет көрсету сатысы туралы деректерді мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне енгізуді қамтамасыз ету



9

Тегін негізде ұсынылатын мемлекеттік қызметтерді көрсету кезінде төлем талап етуге жол бермеу



10

Көрсетілетін қызметті алушылардан ақпараттық жүйелерден алынатын құжаттарды талап етуге жол бермеу



11

Көрсетілетін қызметті алушылардан артық құжаттарды талап етуге жол бермеу



12

Құжаттар топтамасы толық болмағанда мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуге жол бермеу



13

Көрсетілетін қызметті берушімен жұмыс мерзімін сақтау



14

Көрсетілетін қызметті берушімен мемлекеттік қызметті көрсету тәртібін сақтау



15

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсетуден дәлелді бас тарту



16

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсету мерзімдерін сақтау



17

Тіркеген күннен бастап бес жұмыс күнде қаралуға жататын шағымдарды қарау нәтижесі туралы қызмет алушыларды хабардар ету бойынша талаптарды, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдарын қанағаттандырудың толықтығын сақтау



18

Мемлекеттік бақылау қағидаларына сәйкес, есептің және есепке талдамалық анықтаманың ішкі бақылау бойынша жұмыс туралы есептік нысанда көрсетілген мәліметтерді растайтын тиісті материалдардың (бұрықтардың, хаттамалардың, шешімдердің, хаттардың, анықтамалардың, қызметтік жазбалардың көшірмелері, фотоматериалдардың) болуы



19

Көрсетілетін қызметті берушілердің, мүдделі жеке және заңды тұлғалардың қатысуымен, жыл сайын "электрондық үкіметтің" веб-порталында, интернет-ресурстарда және басқа да бұқаралық ақпарат құралдарында орналастыруға жататын мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қызмет туралы есептерге жылына кемінде бір рет жария талқылаулар өткізу



      Лауазымды адам (-дар) _____________________________________________

      тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

      __________________________________________________________________

      лауазымы қолы Бақылау және қадағалау субъектісінің

      басшысы___________________________________________________________

      тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

      __________________________________________________________________

      лауазымы қолы

Об утверждении критериев оценки степени риска и проверочного листа по соблюдению законодательства в сфере оказания государственных услуг

Совместный приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы от 4 мая 2023 года № 102 и и.о. Министра национальной экономики Республики Казахстан от 4 мая 2023 года № 57. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 5 мая 2023 года № 32439. Утратил силу совместным приказом Председателя Агентства РК по делам государственной службы от 20.06.2024 № 96 и и.о. Министра национальной экономики РК от 24.06.2024 № 38.

      Сноска. Утратил силу совместным приказом Председателя Агентства РК по делам государственной службы от 20.06.2024 № 96 и и.о. Министра национальной экономики РК от 24.06.2024 № 38 (вводится в действие после дня его первого официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЕМ:

      1. Утвердить прилагаемые:

      1) критерии оценки степени риска по соблюдению законодательства в сфере оказания государственных услуг согласно приложению 1 к настоящему совместному приказу;

      2) проверочный лист в сфере оказания государственных услуг в отношении центральных государственных органов, загранучреждения Республики Казахстан, местные исполнительные органы областей, городов республиканского значения, столицы, районов, городов областного значения, акимы районов в городе, городов районного значения, поселков, сел, сельских округов, а также физические и юридические лица, оказывающие государственные услуги в соответствии с законодательством Республики Казахстан, согласно приложению 2 к настоящему совместному приказу.

      2. Департаменту по дебюрократизации государственного аппарата, оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего совместного приказа на интернет-ресурсе Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы

      3. Контроль за исполнением настоящего совместного приказа возложить на заместителя Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы, курирующего вопросы контроля и оценки качества оказания государственных услуг.

      4. Настоящий совместный приказ вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

И.о. министра
национальной экономики

Республики Казахстан

__________Т. Жаксылыков


Председатель Агентства
Республики Казахстан

по делам государственной службы

__________Д. Жазыкбаев


      "СОГЛАСОВАН"
Комитет по правовой статистике
и специальным учетам
Генеральной прокуратуры
Республики Казахстан

  Приложение 1
к совместному приказу
И.о. министра национальной
экономики Республики Казахстан
от 4 мая 2023 года № 57
и Председатель Агентства
Республики Казахстан по
делам государственной службы
от 4 мая 2023 года № 102

Критерии оценки степени риска по соблюдению законодательства в сфере оказания государственных услуг

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Критерии оценки степени риска за соблюдением законодательства в сфере оказания государственных услуг (далее – Критерии) разработаны с пунктами 5 и 6 статьи 141 и пунктом 1 статьи 143 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан (далее – Кодекс), а также Правилами формирования регулирующими государственными органами системы оценки и управления рисками, утвержденными приказом исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 23 июня 2022 года № 48 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 28577).

      2. В настоящих Критериях используются следующие понятия:

      1) риск – вероятность нарушения прав и законных интересов услугополучателей при оказании государственных услуг;

      2) критерии оценки степени риска – совокупность количественных и качественных показателей, связанных с непосредственной деятельностью субъекта контроля, особенностями отраслевого развития и факторами, влияющими на данное развитие, позволяющих отнести субъектов контроля к различным степеням риска;

      3) объективные критерии оценки степени риска (далее – объективные критерии) – критерии оценки степени риска, используемые для отбора субъектов (объектов) контроля в зависимости от степени риска в сфере оказания государственных услуг и не зависящие непосредственно от отдельного субъекта (объекта) контроля;

      4) субъективные критерии оценки степени риска (далее – субъективные критерии) – критерии оценки степени риска, используемые для отбора субъектов (объектов) контроля в зависимости от результатов деятельности конкретного субъекта (объекта) контроля;

      5) субъекты контроля – центральные государственные органы, местные исполнительные органы областей, городов республиканского значения, столицы, районов, городов областного значения, акимы районов в городе, городов районного значения, поселков, сел, сельских округов, а также физические и юридические лица, оказывающие государственные услуги в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      6) грубые нарушения – нарушения требований, установленных Законом, подзаконными нормативными правовыми актами, определяющими порядок оказания государственных услуг, утверждаемыми согласно подпункту 1) статьи 10 Закона (далее – подзаконные нормативные правовые акты), имеющих определяющее негативное влияние на соблюдение общественных отношений, связанных с оказанием государственных услуг, реализацию прав и законных интересов услугополучателей, предоставление им соответствующих материальных или нематериальных благ, в том числе влекущих административную ответственность, а также неэффективная деятельность государственного органа по оказанию государственных услуг по итогам ежегодной операционной оценки эффективности деятельности государственного органа;

      7) значительные нарушения – нарушения требований, установленных Законом, подзаконными нормативными правовыми актами, не имеющих определяющее негативное влияние на соблюдение общественных отношений, связанных с оказанием государственных услуг, реализацию прав и законных интересов услугополучателей, предоставление им соответствующих материальных или нематериальных благ, в том числе не влекущих административную ответственность;

      8) незначительные нарушения – нарушения требований, установленных Законом, подзаконными нормативными правовыми актами, не влияющих на соблюдение общественных отношений, связанных с оказанием государственных услуг, реализацию прав и законных интересов услугополучателей, предоставление им соответствующих материальных или нематериальных благ;

      9) истребование излишних документов – запрашивание документов, не предусмотренных установленным перечнем в подзаконных нормативных правовых актах;

      10) оказание государственной услуги при неполном пакете документов – выдача результата оказания государственной услуги при несоответствии перечня документов или сведений, указанных в них, требованиям подзаконных нормативных правовых актов;

      11) порядок оказания государственных услуг – порядок действий структурных подразделений (работников), в том числе их надлежащее и своевременное выполнение, взаимодействие структурных подразделений (работников) услугодателей в процессе оказания государственных услуг, взаимодействия с отделами по обслуживанию населения филиалов некоммерческого акционерного общества "Государственная корпорация "Правительство для граждан" и (или) иными услугодателями, а также использования информационных систем в процессе оказания государственных услуг;

      12) обоснованный отказ в оказании государственных услуг – отказ в случаях и по основаниям, установленным Законом;

      13) сроки оказания государственных услуг – сроки предоставления результата оказания государственных услуг, предусмотренные в подзаконных нормативных правовых актах;

      14) реестр государственных услуг – классифицированный перечень государственных услуг.

Глава 2. Объективные критерии

      3. Определение объективных критериев осуществляется посредством следующих этапов:

      1) определение риска;

      2) группировка и распределение субъектов контроля по степеням риска (высокая и не отнесенная к высокой).

      Определение риска субъектов контроля осуществляется в зависимости от количества оказанных государственных услуг, а также возможности наступления неблагоприятных последствий для законных интересов физических и юридических лиц, государства.

      4. К высокой степени риска по объективным критериям относятся субъекты контроля в случаях:

      1) оказания субъектом контроля свыше тысячи государственных услуг за последние шесть месяцев, предшествующих утверждению графика проведения профилактического контроля с посещением субъекта контроля;

      2) поступления жалоб в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг от физических и (или) юридических лиц за последние шесть месяцев, предшествующих утверждению графика проведения профилактического контроля с посещением субъекта контроля;

      3) наличия в течение года лиц, привлеченных к административной ответственности за несоблюдение требований статьи 465 Кодекса Республики Казахстан "Об административных правонарушениях";

      4) наличия в течение года в средствах массовой информации (в том числе интернет-ресурсах) негативных материалов, имеющих общественный резонанс, касающихся качества оказания государственных услуг субъектов контроля;

      5) проведения в течение года трех и более проверок по соблюдению требований Закона, подзаконных нормативных правовых актов;

      6) наличия в отчете о работе по внутреннему контролю за качеством оказания государственных услуг фактов отказов в оказании государственных услуг.

      После определения риска субъекты контроля распределяются по двум степеням риска (высокая и не отнесенная к высокой).

      В отношении субъектов контроля, отнесенных по объективным критериям к высокой степени риска, применяются субъективные критерии с целью проведения профилактического контроля с посещением субъекта контроля.

      5. Отнесение субъектов контроля по степеням рисков осуществляется на основе объективных и субъективных критериев.

      6. В отношении субъектов контроля, отнесенных к высокой степени риска, проводится профилактический контроль с посещением субъекта контроля.

Глава 3. Субъективные критерии

      7. Субъективные критерии определяются на основании следующих информационных источников:

      1) результаты предыдущих проверок и профилактического контроля с посещением субъектов контроля уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг;

      2) наличие подтвержденных жалоб и обращений на качество оказанных государственных услуг, поступивших от физических или юридических лиц;

      3) результаты мониторинга отчетности и сведений, представляемых субъектами контроля, а также получаемых из информационных систем государственных органов;

      4) анализ официальных интернет-ресурсов государственных органов, средств массовой информации;

      5) результаты анализа сведений, отчетных данных, представляемых уполномоченными органами и организациями по запросу, общественного мониторинга качества оказания государственных услуг.

      8. Субъективные критерии разработаны на основании требований законодательства Республики Казахстан в сфере оказания государственных услуг, перечисленных в проверочном листе, которые разделены на три степени нарушения: грубые, значительные и незначительные.

      Распределение нарушений требований законодательства Республики Казахстан в сфере оказания государственных услуг на грубые, значительные и незначительные нарушения приведено в приложении к настоящим Критериям.

      9. На основании информационных источников, определенных в пункте 7 настоящих Критериев, определяются субъективные критерии степени риска субъектов контроля по соблюдению законодательства в сфере оказания государственных услуг согласно приложению к настоящим Критериям.

      По показателям степени риска субъект контроля относится:

      1) к высокой степени риска – при показателе степени риска от 71 до 100 включительно и в отношении него проводится профилактический контроль с посещением субъекта контроля;

      2) не отнесенной к высокой степени риска – при показателе степени риска от 0 до 70 включительно и в отношении него не проводится профилактический контроль с посещением субъекта контроля.

      При выявлении одного грубого нарушения субъекту контроля присваивается показатель степени риска 100, и в отношении него проводится профилактический контроль с посещением субъекта контроля.

      В случае, если грубых нарушений не выявлено, для определения показателя степени риска рассчитывается суммарный показатель по нарушениям значительной и незначительной степени.

      При определении показателя значительных нарушений применяется коэффициент 0,7 и данный показатель рассчитывается по следующей формуле:

      SРз = (SР2 х 100/SР1) х 0,7,

      где:

      SРз – показатель значительных нарушений;

      SР1 – требуемое количество значительных нарушений;

      SР2 – количество выявленных значительных нарушений;

      При определении показателя незначительных нарушений применяется коэффициент 0,3 и данный показатель рассчитывается по следующей формуле:

      SРн = (SР2 х 100/SР1) х 0,3,

      где:

      SРн – показатель незначительных нарушений;

      SР1 – требуемое количество незначительных нарушений;

      SР2 – количество выявленных незначительных нарушений;

      Общий показатель степени риска (SР) рассчитывается по шкале от 0 до 100 и определяется путем суммирования показателей значительных и незначительных нарушений по следующей формуле:

      SР = SРз + SРн,

      где:

      SР – общий показатель степени риска;

      SРз – показатель значительных нарушений;

      SРн – показатель незначительных нарушений.

  Приложение
к Критериям оценки степени риска
по соблюдению законодательства
в сфере оказания
государственных услуг

Субъективные критерии степени риска субъектов контроля по соблюдению законодательства в сфере оказания государственных услуг

Критерии

Степень нарушения

Результаты предыдущих проверок и профилактического контроля с посещением субъектов контроля уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг (степень тяжести устанавливается при несоблюдении нижеперечисленных требований)

1

Соответствие отчета о завершении публичного обсуждения проектов подзаконных нормативных правовых актов, определяющих порядок оказания государственных услуг, утверждаемых в части учета замечаний и предложений физических и юридических лиц, права и законные интересы которых затрагиваются в подзаконных нормативных правовых актах, определяющих порядок оказания государственных услуг, полученных в ходе публичного обсуждения, подлежащего размещению на веб-портале "электронного правительства", интернет-ресурсе государственного органа

Значительное

2

Соблюдение центральным государственным органом порядка разработки и утверждения, а также изменения, дополнения и отмены подзаконных нормативных правовых актов, определяющих порядок оказания государственных услуг, утверждаемых в обязательном порядке подлежащих публичному обсуждению в течение десяти рабочих дней со дня их размещения для публичного обсуждения на веб-портале "электронного правительства" и интернет-ресурсе государственного органа

Значительное

3

Разработка и утверждения центральными государственными органами подзаконных нормативных правовых актов, определяющих порядок оказания государственных услуг

Значительное

4

Соблюдение срока актуализации информации о порядке оказания государственных услуг на веб-портале "электронного правительства", интернет-ресурсе государственного органа и соблюдение требования к направлению в Единый контакт-центр

Незначительное

5

Информирование по запросу о стадии исполнения государственной услуги, а также предоставление услугополучателям полной и достоверной информации о порядке оказания государственных услуг

Значительное

6

Наличие подтверждающих документов (сертификаты, дипломы и другое) по повышению квалификации работников в сфере оказания государственных услуг

Незначительное

7

Наличие перечня необходимых документов и образцов форм их заполнения для оказания государственных услуг в местах нахождения услугодателей и в отделах по обслуживанию населения филиалов некоммерческого акционерного общества "Государственная корпорация "Правительство для граждан"

Значительное

8

Обеспечение внесения данных в информационную систему мониторинга оказания государственных услуг о стадии оказания государственной услуги

Значительное

9

Недопущение истребования оплаты при оказании государственной услуги, которая предоставляется на бесплатной основе

Грубое

10

Недопущение истребования от услугополучателей документов, которые могут быть получены из информационных систем

Значительное

11

Недопущение истребования излишних документов от услугополучателей

Грубое

12

Недопущение оказания государственной услуги при неполном пакете документов

Грубое

13

Соблюдение услугодателем графика работы

Грубое

14

Соблюдение услугодателем порядка оказания государственных услуг

Грубое

15

Обоснованный отказ в оказании государственных услуг

Грубое

16

Соблюдение сроков оказания государственных услуг

Грубое

17

Соблюдение требований по информированию услугополучателей о результатах рассмотрения жалобы, подлежащей к рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации, а также полноты удовлетворения жалобы услугополучателя

Грубое

18

Наличие отчета и аналитической справки к отчету с соответствующими материалами (копии приказов, протоколов, решений, писем, справок, служебных записок, фотоматериалы), подтверждающими сведения, указанные в отчетной форме о работе по внутреннему контролю за качеством оказания государственных услуг

Значительное

19

Проведение не реже одного раза в год публичных обсуждений отчетов о деятельности в сфере оказания государственных услуг с участием услугодателей, заинтересованных физических и юридических лиц, подлежащих ежегодному размещению на веб-портале "электронного правительства", интернет-ресурсах и других средствах массовой информации

Грубое

По наличию подтвержденных жалоб и обращений на качество оказанных государственных услуг, поступивших от физических и/или юридических лиц

20

Наличие жалобы или обращения, подтвержденных уполномоченным органом по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, поступивших от физических или юридических лиц

Грубое

21

Нарушение сроков рассмотрения в течение пяти рабочих дней жалобы услугополучателя, поступившей в адрес государственного органа, некоммерческого акционерного общества "Государственная корпорация "Правительство для граждан", услугодателя

Значительное

По результатам мониторинга отчетности и сведений, представляемых субъектами контроля, а также получаемых из информационных систем государственных органов

22

Несвоевременное предоставление в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг отчетной информации по внутреннему контролю за качеством оказания государственных услуг с аналитической справкой ежеквартально до 10 числа месяца, следующего за отчетным периодом

Незначительное

23

Необеспечение предоставления в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг на ежеквартальной основе отчетной информации по внутреннему контролю за качеством оказания государственных услуг

Грубое

24

Наличие нарушений сроков оказания государственных услуг в отчетных данных субъектов контроля по внутреннему контролю за качеством оказания государственных услуг

Значительное

25

Наличие жалоб на качество оказания государственных услуг в отчетной информации субъектов контроля по внутреннему контролю за качеством оказания государственных услуг

Значительное

26

Непредставление достоверной и (или) в полном объеме информации в отчетной информации по внутреннему контролю за качеством оказания государственных услуг согласно формам отчета

Грубое

По анализу официальных интернет-ресурсов государственных органов, средств массовой информации

27

Неразмещение на интернет-ресурсе субъекта контроля результатов контроля качества оказания государственных услуг

Значительное

28

Неразмещение подзаконных нормативных правовых актов, определяющих порядок оказания государственных услуг на веб-портале "электронного правительства", интернет-ресурсах субъекта контроля

Значительное

29

Неразмещение субъектом контроля на веб-портале "электронного правительства", интернет-ресурсах и других средствах массовой информации отчета о деятельности по вопросам оказания государственных услуг

Значительное

30

Неразмещение проектов подзаконных нормативных правовых актов, определяющих порядок оказания государственных услуг для его публичного обсуждения на веб-портале "электронного правительства", своем интернет-ресурсе и (или) интернет-ресурсах местных исполнительных органов

Незначительное

31

Неразмещение отчета о завершении публичного обсуждения проектов подзаконных нормативных правовых актов, определяющих порядок оказания государственных услуг утверждаемых на веб-портале "электронного правительства", своем интернет-ресурсе и (или) интернет-ресурсах местных исполнительных органов

Незначительное

32

Наличие критической информации в средствах массовой информации касательно некачественного оказания государственной услуги

Грубое

По результатам анализа сведений, отчетных данных, представляемых уполномоченными органами и организациями по запросу, общественного мониторинга качества оказания государственных услуг

33

Несоблюдение сроков оказания государственных услуг согласно информации Интегрированной информационной системы "Мониторинг" уполномоченного органа в сфере информатизации

Грубое

34

Непредставление запрашиваемой информации, относящейся к сфере оказания государственных услуг, за исключением информации, составляющей государственные секреты, коммерческую и иную охраняемую законом тайну, при проведении общественного мониторинга качества оказания государственных услуг по государственному социальному заказу уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг

Значительное

35

Неэффективная деятельность центрального государственного органа по оказанию государственных услуг по итогам ежегодной операционной оценки эффективности деятельности государственного органа в соответствии с Методикой операционной оценки взаимодействия государственного органа с физическими и юридическими лицами

Грубое

  Приложение 2
к совместному приказу
И.о. министра национальной
экономики Республики Казахстан
от 4 мая 2023 года № 57
и Председатель Агентства
Республики Казахстан по
делам государственной службы
от 4 мая 2023 года № 102

Проверочный лист в сфере оказания государственных услуг в отношении центральных государственных органов, загранучреждения Республики Казахстан, местные исполнительные органы областей, городов республиканского значения, столицы, районов, городов областного значения, акимы районов в городе, городов районного значения, поселков, сел, сельских округов, а также физические и юридические лица, оказывающие государственные услуги в соответствии с законодательством Республики Казахстан

      В отношении государственного органа________________________________________
_________________________________________________________________________
Государственный орган, назначивший проверку/профилактический контроль с посещением
субъекта (объекта) контроля______________________________________________________
________________________________________________________________________________
Акт о назначении проверки/профилактического контроля с посещением субъекта (объекта)
контроля _______________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
                                    №, дата
Наименование субъекта (объекта) контроля
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
(Индивидуальный идентификационный номер), бизнес-идентификационный номер субъекта
(объекта) контроля
Адрес места нахождения__________________________________________________________
_______________________________________________________________________________

Перечень требований

Соответствует требованиям

Не соответствует требованиям

1

Соответствие отчета о завершении публичного обсуждения проектов подзаконных нормативных правовых актов, определяющих порядок оказания государственных услуг в части учета замечаний и предложений физических и юридических лиц, права и законные интересы которых затрагиваются в подзаконных нормативных правовых актах, определяющих порядок оказания государственных услуг, полученных в ходе публичного обсуждения, подлежащего размещению на веб-портале "электронного правительства", интернет-ресурсе государственного органа



2

Соблюдение центральным государственным органом порядка разработки и утверждения, а также изменения, дополнения и отмены подзаконных нормативных правовых актов, определяющих порядок оказания государственных услуг, утверждаемых в обязательном порядке подлежащих публичному обсуждению в течение десяти рабочих дней со дня их размещения для публичного обсуждения на веб-портале "электронного правительства" и интернет-ресурсе государственного органа



3

Разработка и утверждения центральным государственным органом подзаконных нормативных правовых актов, определяющих порядок оказания государственных услуг



4

Соблюдение срока актуализации информации о порядке оказания государственных услуг на веб-портале "электронного правительства", интернет-ресурсе государственного органа и соблюдение требования к направлению в Единый контакт-центр



5

Информирование по запросу о стадии исполнения государственной услуги, а также предоставление услугополучателям полной и достоверной информации о порядке оказания государственных услуг



6

Наличие подтверждающих документов (сертификаты, дипломы и другое) по повышению квалификации работников в сфере оказания государственных услуг



7

Наличие перечня необходимых документов и образцов форм их заполнения для оказания государственных услуг в местах нахождения услугодателей и в отделах по обслуживанию населения филиалов некоммерческого акционерного общества "Государственная корпорация "Правительство для граждан"



8

Обеспечение внесения данных в информационную систему мониторинга оказания государственных услуг о стадии оказания государственной услуги



9

Недопущение истребования оплаты при оказании государственной услуги, которая предоставляется на бесплатной основе



10

Недопущение истребования от услугополучателей документов, которые могут быть получены из информационных систем



11

Недопущение истребования излишних документов от услугополучателей



12

Недопущение оказания государственной услуги при неполном пакете документов



13

Соблюдение услугодателем графика работы



14

Соблюдение услугодателем порядка оказания государственных услуг



15

Обоснованный отказ в оказании государственных услуг



16

Соблюдение сроков оказания государственных услуг



17

Соблюдение требований по информированию услугополучателей о результатах рассмотрения жалобы, подлежащей к рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации, а также полноты удовлетворения жалобы услугополучателя



18

Наличие отчета и аналитической справки к отчету с соответствующими материалами (копии приказов, протоколов, решений, писем, справок, служебных записок, фотоматериалы), подтверждающими сведения, указанные в отчетной форме о работе по внутреннему контролю за качеством оказания государственных услуг



19

Проведение не реже одного раза в год публичных обсуждений отчетов о деятельности в сфере оказания государственных услуг с участием услугодателей, заинтересованных физических и юридических лиц, подлежащих ежегодному размещению на веб-портале "электронного правительства", интернет-ресурсах и других средствах массовой информации



      Должностное (ые) лицо (а) __________________________________________
_________________________________________________________________
                  фамилия, имя, отчество (при его наличии)
______________________________________________________ ____________
                        должность                         подпись
Руководитель субъекта (объекта) контроля_____________________________
_________________________________________________________________
                  фамилия, имя, отчество (при его наличии)
_______________________________________________________________
                  должность                   подпись