"Мемлекеттік қызметтен жағымсыз себептермен босатылған адамдарды есепке алу ісін жүргізу және пайдалану қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының 2011 жылғы 29 сәуірдегі № 39 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының 2023 жылғы 30 мамырдағы № 115 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 31 мамырда № 32638 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Мемлекеттік қызметтен жағымсыз себептермен босатылған адамдарды есепке алу ісін жүргізу және пайдалану қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының 2011 жылғы 29 сәуірдегі № 39 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6986 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      тақырып мынадай редакцияда жазылсын:

      "Мемлекеттік қызметтен теріс себептермен босатылған адамдарды арнайы есепке алуды жүргізу, пайдалану және сақтау қағидаларын бекіту туралы";

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Мемлекеттік қызметтен теріс себептермен босатылған адамдарды арнайы есепке алуды жүргізу, пайдалану және сақтау туралы қоса берілген қағидалары бекітілсін.";

      Мемлекеттік қызметтен терiс себептер бойынша босатылған адамдарды есепке алу ісін жүргізу және пайдалану қағидалары осы бұйрықтың қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеті (бұдан әрі – Комитет):

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының ресми интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрықты құқықтық статистика және арнайы есепке алудың мүдделі субъектілеріне мәлімет үшін, сондай-ақ Комитеттің аумақтық және оған теңестірілген органдарына орындау үшін жіберуді қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Комитет Төрағасына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Бас Прокуроры
Б. Асылов

  Қазақстан Республикасы
Бас Прокуроры
2023 жылғы 30 мамырдағы
№ 115 бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Бас Прокурорының
2011 жылғы 29 сәуірдегі
№ 39 бұйрығымен
бекітілді

Мемлекеттік қызметтен теріс себептермен босатылған адамдарды арнайы есепке алуды жүргізу, пайдалану және сақтау қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Мемлекеттік қызметтен теріс себептермен босатылған адамдарды арнайы есепке алуды жүргізу, пайдалану және сақтау қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Қазақстан Республикасының сот жүйесі және судьяларының мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасының Конституциялық заңын, "Мемлекеттік құқықтық статистика және арнайы есепке алу туралы", "Құқық қорғау қызметі туралы", "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы", "Арнаулы мемлекеттік органдары туралы", "Әскери қызмет және әскери қызметшілердің мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасының заңдарын (бұдан әрі – Заң) ақпарттық және статистикалық сүйемелдеу мақсатында әзірленді.

      2. Қағидалар Заңның 12-бабы 3-тармағының 12) тармақшасымен көзделген арнайы есепке алуды (бұдан әрі – арнайы есепке алу) жүргізудің, пайдаланудың және сақтаудың бірыңғай тәртібін анықтайды.

      Арнайы есепке алуды Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеті (бұдан әрі – Комитет), Комитеттің аумақтық және оған теңестірілген органдары (бұдан әрі – аумақтық органдары) жүргізеді.

      Арнайы есепке алудың мәліметтері тек осы Қағидалардың 1-тармағында көрсетілген мақсаттар үшін пайдаланылады.

      3. Тәртіптік шараларды қолдана отырып, өз өкілеттіктері шегінде, осы Қағидалардың 1-тармағында көзделген заңдар талаптарының орындалуын қамтамасыз ететін құқықтық статистика және арнайы есепке алу субъектілері Комитетке (орталық мемлекеттік органдар бойынша), Комитеттің аумақтық органдарына осы Кағидалардың 6, 7, 13, 14-тармақтарында көрсетілген құжаттарды уақтылы ұсынады.

      4. Осы Қағидалардың 5-тармағында көзделген негіздер бойынша теріс себептермен босатылған барлық мемлекеттік қызметшілер мемлекеттік қызмет туралы заңнамаға сәйкес арнайы есепке алынуы тиіс.

2-тарау. Арнайы есепке алуды жүргізу тәртібі

      5. Төмендегі фактілер арнайы есепке қою үшін негіз болып табылады:

      1) "Қазақстан Республикасының сот жүйесі мен судьяларының мәртебесі туралы" Конституциялық заңының 34-бабы 1-тармағының 5), 11) және 11-1) тармақшалары;

      2) "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 59-бабының 3), 4), 5), 6), 7), 11), 12), 13), 14) және 15-1) тармақшалары, 61-бабының 1-тармағының 7), 8), 9), 11), 12), 13), 14), 15), 16), 21) тармақшалары;

      3) "Құқық қорғау қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 80-бабы 1-тармағының 12), 12-1), 13), 14), 15), 15-1), 16) тармақшалары;

      4) "Арнаулы мемлекеттік органдар туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 51-бабы 14-тармағы;

      5) "Әскери қызмет және әскери қызметшілердің мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 26-бабы 1-тармағының 11) тармақшасы, 2-тармағы.

      6. Мемлекеттік органның кадр қызметі акт шығарылған сәттен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде Комитетке (орталық мемлекеттік органдар бойынша), Комитеттің аумақтық органына осы Қағидалардың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша актінің және өзіне қатысты акт шығарылған адамның жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесін қоса бере отырып, "№ 1-ЖС нысанның мемлекеттік қызметтен теріс себептермен босатылған адамдарды есепке алу карточкасы" (бұдан әрі – карточка) ақпараттық есепке алу құжатын жібереді.

      7. Мемлекеттік органның кадр қызметі әскери немесе көлік прокурорларына қадағаланатын органның кадр қызметі карточканы Комитеттің аумақтық және оған теңестірілген органына (әскери, көліктегі) осы Қағидалардың 6-тармағында көрсетілген мерзімдерде жібереді.

      8. Карточканың деректемелері баспа әріптерімен көк немесе қара бояумен, түзетулерсіз және шимайлаусыз толтырылады. Арнайы есепке алынатын адамның аты, тегі, әкесінің аты (ол болған кезде) бас әріптермен енгізіледі. Адамның жұмыс орны мен лауазымы, сондай-ақ карточканы қойған мемлекеттік органның атауы қысқартуларсыз толтырылады.

      9. Мемлекеттік органның кадр қызметі карточканың 1-деректемесінде адам теріс себептермен жұмыстан босатылған мемлекеттік органының атауы көрсетіледі.

      2 және 2.1-деректемелерде арнайы есепке алынатын адамның ведомстволық тиістілігін көрсетеді.

      3-деректемеде актіге сәйкес арнайы есепке алудың негізін толтырады.

      4-деректемеде актінің тіркеу нөмірін және шығарылған күнін, 5-деректемеде қолданылған өндіріп алудың шарасын көрсетеді.

      6, 7, 8, 9, 9.1, 10, 11-деректемелерде арнайы есепке алынатын адамның анықтау деректерін көрсетеді.

      10. Мемлекеттік органның басшысы және мемлекеттік органның кадр қызметінің жауапты адамы (оларды алмастыратын адамдар) өзінің тегі мен аты-жөнін, атқаратын лауазымын және толтыру күнін көрсете отырып, карточкаға қол қояды (карточканың 12, 12.1, 13-деректемелері).

      14, 15-деректемелерін Комитет (орталық мемлекеттік органдар бойынша) Комитеттің аумақтық органы толтырады, онда осы Қағидалардың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша "Адамдардың теріс себептермен мемлекеттік қызметтен босатылған адамдарды есепке алу журналы" (бұдан әрі – журнал) деректеріне сәйкес тіркелген нөмірін, оның тіркеу күнін, өзінің тегін көрсетеді және карточкаға қол қояды.

      11. Карточкаға қол қойған адамдар онда көрсетілген мәліметтердің дұрыстығын қамтамасыз етеді.

      12. Комитет (орталық мемлекеттік органдар бойынша), Комитеттің аумақтық органы карточкаларды журналда тіркейді.

      Комитет (орталық мемлекеттік органдар бойынша), Комитеттің аумақтық органы карточка келіп түскен сәттен бастап 24 (жиырма төрт) сағат ішінде дұрыс толтырылуы мен деректемелердің түгелдігін тексереді және карточканың графикалық көшірмесін, актінің және адамның жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесін сала отырып карточканы Комитеттің ақпараттық жүйесіне енгізуді жүргізеді.

      Егер енгізу мерзімінің аяқталуы демалыс немесе мереке күніне келсе, карточка одан кейінгі бірінші жұмыс күні енгізіледі.

      13. Осы Қағидалардың талаптары бұзылып толтырылған толық емес немесе дұрыс емес мәліметтерді құрайтын, белгіленбеген үлгідегі бланкілерде толтырылған карточкалар тіркелмейді және оларды қойған мемлекеттік органына келіп түскеннен кейін 3 (үш) жұмыс күні ішінде қайтарылады.

      Түзетілген карточкалар келіп түскеннен кейін 3 (үш) жұмыс күні ішінде Комитет (орталық мемлекеттік органдар бойынша), Комитеттің аумақтық органына тіркеу үшін ұсынылады.

      14. Актінің өзгертілген немесе күші жойылған сәттен бастап мемлекеттік органның кадр қызметі 3 (үш) жұмыс күні ішінде осы Қағидалардың 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша мөрмен расталған, сондай-ақ актіні өзгерту немесе жою туралы растайтын материалдарды 2 (екі) данада қоса бере отырып, Комитет (орталық мемлекеттік органдар бойынша), Комитеттің аумақтық органына "Адамдардың теріс себептермен мемлекеттік қызметтен босату туралы шешімнің өзгеруі (күші жойылуы) туралы хабар" (бұдан әрі – хабар) жібереді.

      15. Комитеттің аумақтық органы хабардың 1 (бір) данасын және актінің өзгеруін немесе күшінің жойылуын растайтын материалдардың 1 (бір) данасын Комитетке жібереді, ол Комитеттің арнайы есепке алудың мәліметтеріне түзету енгізуіне негіз болады.

      Комитет хабардың және актінің өзгеруін немесе күшінің жойылуын растайтын материалдардың келіп түскен сәттен бастап 24 (жиырма төрт) сағат ішінде Комитеттің ақпараттық жүйесінде тиісті түзетуді жүргізеді.

      16. Арнайы есепке алудың толықтығын қатамасыз ету және карточкаларды уақтылы ұсыну мақсатында мемлекеттік органдар Комитет (орталық мемлекеттік органдар бойынша), Комитеттің аумақтық органына тоқсан сайын, есептік кезеңнен кейінгі айдың оныншы күніне дейін арнайы есепке алынуға жататын адамдарға қатысты тізімдік мәліметтерді ұсынады.

      Алшақтықтар анықталған кезде 3 (үш) жұмыс күні ішінде оларды нақтылау және жою жөнінде шаралар қабылданады.

3-тарау. Арнайы есепке алу мәліметтерін пайдалану және сақтау тәртібі

      17. Арнайы есепке алу мәліметтері тексеру іс-шараларын жүзеге асыруға уәкілетті мемлекеттік органдарға ақпараттық-анықтамалық қызмет көрсету кезінде (бұдан әрі – сұрау салудың бастамашысы) пайдаланылады.

      18. Сұрау салудың бастамашысы арнайы есепке алу мәліметтерін өтеусіз негізде Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының 2018 жылғы 27 ақпандағы № 29 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 16667 болып тіркелген) (бұдан әрі – № 29 Қағидалар) бекітілген Қылмыстық құқық бұзушылықтар жасаған, қылмыстық жауаптылыққа тартылған және тартылатын адамдарды арнайы есепке алуды және ұстап алынған, күзетпен ұсталатын және сотталған адамдарды дактилоскопиялық есепке алуды жүргізу, пайдалану және сақтау қағидаларының 15-қосымшасына сәйкес "Жеке тұлғаға электрондық нысанда мәлімет алу үшін пайдаланушының нұсқаулықты" пайдалана отырып, Құқық қорғау, арнаулы мемлекеттік және өзге де органдардың ақпарат алмасу жүйесі арқылы талап етеді.

      19. Сұрау салудың бастамашысы талапты тексерілетін адамдардың тізімі қоса бере отырып, электрондық құжат нысанында болмаса бірыңғай транспорттық орта болмаған жағдайда қағаз тасымалдағышта басшысының немесе оның орнын алмастырушы адамның қолы қойылған ілеспе хатпен жібереді.

      Талап әрбір тексерілетін адамға бөлек құрастырылады. Тегін, атын, әкесінің атын (ол болған кезде), туған күнін өзгерткен адамға талапты толтырған кезде бұрынғы және өзгертілген сауалнамалық деректері көрсетіледі.

      20. Ілеспе хатта оларға тексеру құқығын беретін нормативтік құқықтық актіге сілтеме көрсетіледі.

      Осы ереже жедел-іздестіру қызметін, тергеуді (анықтауды), жазаның орындалуын, қарсы барлау қызметін жүзеге асыратын мемлекеттік органдарға, Қазақстан Республикасының соттарына, көші-қон полициясының бөлімшелеріне, Қазақстан Республикасы ішкі істер органдарының рұқсатнама жүйесіне және қорғаныс істері органдарына қолданылмайды.

      21. Электрондық құжат нысанындағы талаптар (бұдан әрі – электрондық талаптар) "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес рәсімделеді.

      Талапта барлық деректемелер толтырылуға жатады, тексерілетін адамның сауалнамалық деректерінің біреуі болмаған жағдайда тиісті деректеме толтырылмайды. Туған жылы, күні, айы және туылған жері толық көрсетілуге жатады. Егер туған күні, айы белгісіз болса, онда тиісті бағанға "00" жазбасы жазылады.

      Тексерілетін адамның жеке сәйкестендіру нөмірі болған жағдайда мәліметтер "Жеке тұлға" Мемлекеттік деректер банкі арқылы толтырылады.

      22. № 29 Қағидалардың 16-қосымшасына сәйкес нысан бойынша қағаз тасымалдағыштағы талапта барлық деректемелер толтырылуға жатады. Тексерілетін адамға қатысты сауалнамалық деректемелердің бірі болмаған жағдайда, тиісті деректемеде "жоқ" жазбасы жазылады.

      Тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде) анық, баспа, біріншісі бас әріппен жазылады. Туған күні мен туған жері толық көрсетілеуі тиіс. Егер туған күні немесе айы белгісіз болса, тиісті бағанға "00" жазбасы жазылады.

      23. Комитетке және оның аумақтық органдарына осы Қағидалардың 19, 20, 22-тармақтары бұзылып рәсімделген талаптарды ұсыну, одан бас тартуға және сұрау салған бастамашыға орындаусыз қайтаруға негіз болып табылады.

      Факс байланысы арналары арқылы келіп түскен сұрау салулар, сондай-ақ халықаралық келісім шарттармен белгіленген тәртіпті бұзған шетел мемлекеттерінің сұрау салулары орындалмайды.

      Азаматтардың, сондай-ақ тексеру іс-шараларын жүзеге асыруға уәкілетті емес мекемелер мен ұйымдардың талаптар бланкілерінде рәсімделген сұрау салулары тексерілмейді және орындаудан бас тарту себептері мен есепке алуға жүгіну тәртібі түсіндіріле отырып, бастамашыға орындаусыз кері қайтарылады.

      24. Сұрау салудың бастамашысына тексеру күніне Комитетте және оның аумақтық органдарында бар тексерілетін адамға қатысты барлық арнайы есепке алу мәліметтері беріледі.

      25. Қағаз тасымалдағыштағы талаптар 5 (бес) жұмыс күні ішінде орындалады. Электрондық талаптар 3 (үш) жұмыс күні ішінде, ал қосымша тексеру жүргізу қажет еткен жағдайда, 5 (бес) жұмыс күні ішінде орындалады.

      Жергілікті әскери басқару органдарының қағаз тасымалдағыштағы талаптар мемлекеттік ақпараттық жүйелер арасында өзара іс-қимыл болмаған кезде 3 (үш) жұмыс күні ішінде орындалады.

      Талаптардың Комитетке және оның аумақтық органдарына келіп түскен күні оны орындаудың мерзіміне кірмейді.

      Егер электрондық талаптарды өңдеу барысында тиісті мемлекеттік органдарға немесе мекемелерге қосымша сұрау салулар жібере отырып, қабылданған процестік шешім туралы мәліметтерді нақтылау қажет болған жағдайда, сұрау салудың бастамашысына аралық жауап жіберіледі, онда 10 (он) жұмыс күні өткеннен кейін электрондық талапты қайта рәсімдеу қажеттігі туралы хабарланады.

      26. Тексеру нәтижелері № 29 Қағидалардың 17-қосымшасына сәйкес нысан бойынша мөр қоя отырып талаптарда көрсетіледі. Электрондық цифрлық қолтаңба қойылған, ақпараттық жүйелер арқылы жіберілген электрондық талаптар бұларға қосылмайды.

      27. Тексерілетін адам арнайы есепке алуда тұрған адам болып табылатынына және сауалнамалық деректердің бұрмалануы қатенің немесе терудің салдарынан орын алды деп пайымдауға негіз беретін арнайы есепке алуда тексерілетін адаммен ұқсас сауалнамалық деректері бар адам анықталған кезде (тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде), туған күнінде сәйкессіздіктер болған кезде) мәліметтер "... мәліметтер бар" белгімен беріледі.

      Тексерілетін арнайы есепке алуда тұрған адамның іс-әрекетіне қатыстылығын сұрау салған бастамашысы анықтайды.

      28. Комитет және оның аумақтық органдары ұсынған мәліметтерді сұрау салулардың бастамашылары қолданыстағы заңнамаға сәйкес қолдануы тиіс.

      29. Мемлекеттік органдардың кадр қызметтері ұсынатын растайтын құжаттары бар карточкалар, журналдар, хабарлар Комитетте (орталық мемлекеттік органдар бойынша) және аумақтық органдарда тұрақты мерзімде сақталады.

      Қағаз тасымалдағыштағы ілеспе хаттар 5 (бес) жыл сақтау мерзіміне бөлек номенклатуралық іске тігіледі (құрастырылады).

  Мемлекеттік қызметтен теріс
себептермен босатылған
адамдарды арнайы есепке алуды
жүргізу, пайдалану және сақтау
қағидаларына
1-қосымша

      нысан

№ 1-ЖС нысанның мемлекеттік қызметтен теріс себептермен босатылған адамдарды есепке алу карточкасы (мемлекеттік органның кадр қызметімен жасалады)

      1. _________________________________________________________

      (мемлекеттік органның атауы)

      2. Жасаған: лауазымды адам, саяси мемлекеттік қызметкер, мемлекеттік қызметкер.

      2.1. Жасаған:

      құқық қорғау органдарының қызметкерлері;

      арнайы мемлекеттік органдардың қызметкерлері;

      әскери, азаматтық персонал адамдарының (жұмыскерлердің);

      судьялардың;

      министрліктердің мемлекеттік қызметкерлері (агенттіктері), олардың құрылымдық және аумақтық бөлімшелері;

      әкімдіктердің мемлекеттік қызметшілері;

      басқалар.

      3. Мемлекеттік қызметтен теріс себептермен босатылудың негіздері:

      "Қазақстан Республикасының сот жүйесі мен судьяларының мәртебесі туралы" Конституциялық заңының 34-бабы 1-тармағының 5), 11) және 11-1) тармақшалары;

      "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 59-бабының 3), 4), 5), 6), 7), 11), 12), 13), 14), 15-1) тармақшалары, 61-бабының 1-тармағының 7), 8), 9), 11), 12), 13), 14), 15), 16), 21) тармақшалары;

      "Құқық қорғау қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 80-бабы 1-тармағының 12), 12-1), 13), 14), 15), 15-1), 16) тармақшалары;

      "Арнаулы мемлекеттік органдар туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 51-бабының 14-тармағы;

      "Әскери қызмет және әскери қызметшілердің мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 26-бабы 1-тармағының 11) тармақшасы, 2-тармағы.

      4. Акт № ________ "____" ____________ 20 __ жыл.

      5. Қолданылған жазалау шарасы: атқарып отырған лауазымынан босату (1)

      6. Теріс себептер бойынша босатылған адам туралы мәліметтер.

Тегі

Аты

Әкесінің аты (ол болған кезде)




      7. Туған күні "____" __________________ _______ жыл

      8. Туған жері ____________________________________________________

      9. Тұрғылықты мекенжайы (тіркелген) ______________________________

      9.1. Жеке сәйкестендіру нөмірі (ЖСН) |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

      10. Жұмыс орны _________________________________________________

      11. Лауазымы ____________________________________________________

      12. Қызметкер босатылған мемлекеттік органның басшысы

      _____________________________________________________________________ (лауазымы, тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде), қолы)

      12.1 Карточканы толтырған кадр қызметінің жауапты тұлғасы

      _____________________________________________________________________ (лауазымы, тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде), қолы)

      13. Толтырылған күні "____" _________________ 20____ жыл

      14. Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеттің аумақтық және оған теңестірілген органында (бұдан әрі – Комитеттің аумақтық органы) тіркелген күні "___" ___________ 20 _____ жыл

      Бірыңғай журнал бойынша материалдың (хаттаманың) № ______________

      15. Комитеттін аумақтық органының қызметкері

      _____________________________________________________________________

                  (лауазымы, тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде), қолы)

      Ескерту: карточка ресми ақпараттық есеп құжаты болып табылады, оған қол қойған адамдар көрінеу мәліметтер енгізгені үшін заңмен белгіленген тәртіпте жауапты болады.

  Мемлекеттік қызметтен теріс
себептермен босатылған
адамдарды арнайы есепке алуды
жүргізу, пайдалану және сақтау
қағидаларына
2-қосымша

      нысан

Мемлекеттік қызметтен теріс себептермен босатылған адамдарды есепке алу журналы

      Басталды 20__ жылғы _____ бастап № _____

      Аяқталды 20__ жылғы _____ бастап № _____

      Қала _________________20 __ жылы

№ р/р

Тіркелген күні

Ақпараттық есепке алу құжатын (бұдан әрі – АЕҚ) қойған мемлекеттік органның атауы және коды

АЕҚ-ны қойған күні, АЕҚ-ны қойған адамның лауазымы, тегі, аты-жөнінің бірінші әріптері, қолы

Тегі

Аты

Әкесінің аты (ол болған кезде)

1

2

3

4

5

6

7

      кестенің жалғасы

Жұмыс орны

Лауазымы

теріс себептермен мемлекеттік қызметтен босатылған негізі және күні

Актінің өзгеруі немесе күшінің жойылуы туралы мәлімет, күні

8

9

10

11

      Ескертпе:

      Мемлекеттік қызметтен теріс себептермен босатылған адамдарды есепке алу журналы (бұдан әрі – журнал) қатаң есеп беру құжаты болып табылады, оның беттері нөмірленеді, тігіледі, "Журналда _____ парақ нөмірленген және тігілген. Журнал жүргізуге жауапты адамның қолы, күні, қолының толық жазылуы" куәландырушы жазумен мөрленеді.

      Журналды жүргізу үшін жауапты адам заңнамада белгіленген тәртіппен көрінеу жалған мәліметтер енгізуге жауапты.

      Журналдың дұрыс жүргізілуін бақылау Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің аумақтық және оларға теңестірілген органдарының басшыларына жүктеледі.

  Мемлекеттік қызметтен теріс
себептермен босатылған
адамдарды арнайы есепке алуды
жүргізу, пайдалану және сақтау
қағидаларына
3-қосымша

      нысан

  Қазақстан Республикасы Бас
прокуратурасының Құқықтық
статистика және арнайы есепке
алу жөніндегі комитеті
көшірме:
____________________________
____________________________
Қазақстан Республикасы Бас
прокуратурасының Құқықтық
статистика және арнайы есепке
алу жөніндегі комитетінің
аумақтық және оған
теңестірілген органының атауы

Адамдардың теріс себептермен мемлекеттік қызметтен босату туралы шешімнің өзгеруі (күші жойылуы) туралы хабар

      Тегі _________________________________________________________________

      Аты _________________________________________________________________

      Әкесінің аты (ол болған кезде) __________________________________________

      Туған жылы "__" __________ ____ жылы

      Тоқтату себептері туралы мәлімет: _______________________________________

                                    (шығарудың негізін, түрін және күнін көрсету)

      __________________________________________________________________________

      Қабылданған актіні өзгерту (жою) туралы мәлімет: _________________________

      Өзгерту (жою) туралы актіні қабылдау негізі және күні ______________________

      Акт шығарған мемлекеттік органның атауы: _______________________________

      __________________________________________________________________________

      (хабарды құрастырған адамның лауазымы, тегі, аты-жөні және қолы должность)

      Құрастыру күні 20__ жылғы "__" _________ МО

      (150х210 өлшемі)

О внесении изменений в приказ Генерального Прокурора Республики Казахстан от 29 апреля 2011 года № 39 "Об утверждении Правил ведения и использования учета лиц, уволенных с государственной службы по отрицательным мотивам"

Приказ Генерального Прокурора Республики Казахстан от 30 мая 2023 года № 115. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 31 мая 2023 года № 32638

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Генерального Прокурора Республики Казахстан от 29 апреля 2011 года № 39 "Об утверждении Правил ведения и использования учета лиц, уволенных с государственной службы по отрицательным мотивам" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 6986) следующие изменения:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Об утверждении Правил ведения, использования и хранения специального учета лиц, уволенных с государственной службы по отрицательным мотивам";

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Утвердить прилагаемые Правила ведения, использования и хранения специального учета лиц, уволенных с государственной службы по отрицательным мотивам.";

      Правила ведения и использования учета лиц, уволенных с государственной службы по отрицательным мотивам, изложить в новой реакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Комитету по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан (далее – Комитет) обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Генеральной прокуратуры Республики Казахстан;

      3) направление копии настоящего приказа заинтересованным субъектам правовой статистики и специальных учетов для сведения, а также территориальным и приравненным к ним органам Комитета для исполнения.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Председателя Комитета.

      4. Настоящий приказ вводится в действие после дня его первого официального опубликования.

      Генеральный Прокурор Республики Казахстан Б. Асылов

  Приложение к приказу
Генеральный Прокурор
Республики Казахстан
от 30 мая 2023 года № 115
  Утверждены приказом
Генерального Прокурора
Республики Казахстан
от 29 апреля 2011 года № 39

Правила ведения, использования и хранения специального учета лиц, уволенных с государственной службы по отрицательным мотивам

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила ведения, использования и хранения специального учета лиц, уволенных с государственной службы по отрицательным мотивам (далее - Правила) разработаны в целях информационного и статистического сопровождения Конституционного закона Республики Казахстан "О судебной системе и статусе судей Республики Казахстан", законов Республики Казахстан "О государственной правовой статистике и специальных учетах" (далее – Закон), "О правоохранительной службе", "О государственной службе Республики Казахстан", "О специальных государственных органах", "О воинской службе и статусе военнослужащих".

      2. Правила определяют единый порядок ведения, использования и хранения специального учета, предусмотренного подпунктом 12) пункта 3 статьи 12 Закона (далее – специальный учет).

      Специальный учет ведется Комитетом по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан (далее - Комитет), территориальными и приравненными к ним органами Комитета (далее - территориальные органы).

      Сведения специального учета используются только для целей, указанных в пункте 1 настоящих Правил.

      3. Субъекты правовой статистики и специальных учетов, обеспечивающие в пределах своих полномочий исполнение требований законов, предусмотренных пунктом 1 настоящих Правил, с применением дисциплинарных мер, своевременно представляют в Комитет (по центральным государственным органам), территориальный орган Комитета документы, указанные в пунктах 6, 7, 13, 14 настоящих Правил.

      4. Специальному учету подлежат все государственные служащие, уволенные по отрицательным мотивам по основаниям, предусмотренным в пункте 5 настоящих Правил.

Глава 2. Порядок ведение специального учета

      5. Основанием для постановки на специальный учет являются факты перечисленные:

      1) в подпунктах 5), 11) и 11-1) пункта 1 статьи 34 Конституционного закона Республики Казахстан "О судебной системе и статусе судей Республики Казахстан";

      2) в подпунктах 3), 4), 5), 6), 7), 11), 12), 13), 14) и 15-1) статьи 59, подпунктах 7), 8), 9), 11), 12), 13), 14), 15), 16), 21) пункта 1 статьи 61 Закона Республики Казахстан "О государственной службе Республики Казахстан";

      3) в подпунктах 12), 12-1), 13), 14), 15), 15-1), 16) пункта 1 статьи 80 Закона Республики Казахстан "О правоохранительной службе";

      4) в пункте 14 статьи 51 Закона Республики Казахстан "О специальных государственных органах";

      5) в подпункте 11) пункта 1, пункте 2 статьи 26 Закона Республики Казахстан "О воинской службе и статусе военнослужащих".

      6. Кадровая служба государственного органа, в течение 3 (трех) рабочих дней с момента издания акта направляет в Комитет (по центральным государственным органам), территориальный орган Комитета информационный учетный документ "Карточка учета лиц, уволенных с государственной службы по отрицательным мотивам формы № 1-ОМ" (далее – карточка) по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам с приложением копии акта и документа, удостоверяющего личность лица, в отношении которого издан акт.

      7. Кадровая служба государственного органа, деятельность которого поднадзорна военному или транспортному прокурорам, карточку направляет в приравненный к территориальным органам Комитета орган (военный или на транспорте) в сроки, указанные в пункте 6 настоящих Правил.

      8. Реквизиты карточки заполняются печатными буквами, синим или черным красителем, без подчисток и исправлений. Фамилия, имя и отчество (при его наличии) лица, подлежащего специальному учету, вносятся заглавными буквами. Место работы лица и должность, а также наименование государственного органа, выставившего карточку, вводятся без сокращений.

      9. Кадровая служба государственного органа в реквизите 1 карточки указывает наименование государственного органа, из которого лицо уволено по отрицательным мотивам.

      В реквизитах 2 и 2.1 отражают ведомственную принадлежность лица, подлежащего специальному учету.

      В реквизите 3 заполняют основание постановки на специальный учет, согласно акту.

      В реквизите 4 отражают регистрационный номер и дату издания акта, в реквизите 5 примененная мера взыскания.

      В реквизитах 6, 7, 8, 9, 9.1, 10, 11 указывают установочные данные лица, подлежащего специальному учету.

      10. Руководитель государственного органа и ответственное лицо кадровой службы государственного органа (лица, их заменяющие) подписывают карточку с указанием своей фамилии и инициалов, занимаемой должности и даты заполнения (реквизиты 12, 12.1, 13 карточки).

      Реквизиты 14, 15 заполняются Комитетом (по центральным государственным органам), территориальным органом Комитета в которых в соответствии с данными "Журнала учета лиц, уволенных с государственной службы по отрицательным мотивам" (далее - журнал) по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам, указываются регистрационный номер, дату его регистрации, свою фамилию и подписывается карточка.

      11. Лица, подписавшие карточку, обеспечивают достоверность отражаемых в них сведений.

      12. Комитетом (по центральным государственным органам), территориальным органом Комитета карточки регистрируются в журнале.

      Комитет (по центральным государственным органам), территориальный орган Комитета в течение 24 (двадцати четырех) часов с момента поступления карточки проверяет правильность заполнения и полноту реквизитов и осуществляет ввод карточки в информационную систему Комитета с вложением графической копии карточки, копии акта и документа, удостоверяющего личность лица.

      Если окончание срока ввода приходится на выходной или праздничный день, то карточка вводится на следующий первый рабочий день.

      13. Карточки, содержащие неполные либо недостоверные сведения, заполненные с нарушением требований настоящих Правил или на бланках неустановленного образца, не регистрируются и подлежат возврату государственному органу их выставивших, в течение 3 (трех) рабочих дней после поступления.

      Откорректированные карточки в течение 3 (трех) рабочих дней после поступления предоставляются в Комитет (по центральным государственным органам), территориальный орган Комитета для регистрации.

      14. С момента изменения или отмены акта кадровая служба государственного органа, в течение 3 (трех) рабочих дней направляет в Комитет (по центральным государственным органам), территориальный орган Комитета "Сообщение об изменении (отмене) решения об увольнении с государственной службы по отрицательным мотивам лиц" по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам (далее – сообщение), заверенное печатью, а также в 2 (двух) экземплярах материалы, подтверждающие изменение или отмену акта.

      15. Территориальный орган Комитета 1 (один) экземпляр сообщения и 1 (один) экземпляр материалов, подтверждающих изменение или отмену акта, направляет в Комитет, что является основанием для внесения Комитетом корректировки в сведения специального учета.

      В течение 24 (двадцати четырех) часов с момента поступления сообщения и материалов, подтверждающих изменение либо отмену акта, Комитет осуществляет соответствующую корректировку в информационной системе Комитета.

      16. В целях обеспечения полноты сведений специального учета и своевременности предоставления карточек, государственные органы ежеквартально, до десятого числа месяца, следующего за отчетным периодом, предоставляют списочные сведения в отношении лиц, подлежащих специальному учету, в Комитет (по центральным государственным органам), территориальный орган Комитета.

      При выявлении расхождений в течение 3 (трех) рабочих дней принимаются меры по их уточнению и устранению.

Глава 3. Порядок использования и хранения сведений специального учета

      17. Сведения специального учета используются при информационно-справочном обслуживании государственных органов, уполномоченных на осуществление проверочных мероприятий (далее – инициатор запроса).

      18. Инициатор запроса на безвозмездной основе истребует сведения специального учета в электронном формате посредством Системы информационного обмена правоохранительных, специальных государственных и иных органов и (или) информационного сервиса Комитета с использованием "Руководства пользователя для получения сведений на физическое лицо в электронном формате" согласно приложению 15 к Правилам ведения, использования и хранения специальных учетов лиц, совершивших уголовные правонарушения, привлеченных и привлекаемых к уголовной ответственности и дактилоскопического учета задержанных, содержащихся под стражей и осужденных лиц, утвержденных приказом Генерального Прокурора Республики Казахстан от 27 февраля 2018 года № 29 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 16667) (далее – Правила № 29).

      19. Инициатор запроса направляет требования в форме электронного документа либо в случае отсутствия единой транспортной среды на бумажном носителе с сопроводительным письмом за подписью его руководителя, либо лица его замещающего, с приложением списка проверяемых лиц.

      Требование составляется отдельно на каждое проверяемое лицо. При заполнении требования на лицо, изменившее фамилию, имя, отчество (при его наличии), дату рождения, указываются прежние и измененные анкетные данные.

      20. В сопроводительном письме указывается ссылка на нормативный правовой акт, наделяющий их правом проверки.

      Данное положение не распространяется на государственные органы, осуществляющие оперативно-розыскную деятельность, следствие (дознание), исполнение наказания, контрразведывательную деятельность, суды Республики Казахстан, подразделения миграционной службы, разрешительной системы органов внутренних дел Республики Казахстан и органы по делам обороны.

      21. Требования в форме электронного документа (далее – электронные требования) оформляются в соответствии с Законом Республики Казахстан "Об электронном документе и электронной цифровой подписи".

      В требовании подлежат заполнению все реквизиты, в случае отсутствия у проверяемого лица одного из анкетных данных, соответствующий реквизит не заполняется. Полному указанию подлежат дата и место рождения. Если неизвестно число или месяц рождения, то в соответствующие графы вносится запись "00".

      В случае наличия у проверяемого лица индивидуального идентификационного номера сведения заполняются через Государственный банк данных "Физические лица".

      22. В требовании на бумажном носителе по форме согласно приложению 16 к Правилам № 29 подлежат заполнению все реквизиты. В случае отсутствия у проверяемого лица одного из анкетных данных в соответствующем реквизите вносится запись "не имеет".

      Фамилия, имя, отчество (при его наличии) пишутся разборчиво, печатными буквами, с первой заглавной буквы. Полному указанию подлежат дата и место рождения. Если неизвестно число или месяц рождения, то в соответствующие графы вносится запись "00".

      23. Предоставление в Комитет и его территориальные органы требований на бумажных носителях, оформленных в нарушение пунктов 19, 20, 22 настоящих Правил, является основанием для отказа и возвращения без исполнения инициатору запроса.

      Запросы, поступившие по каналам факсимильной связи, а также запросы иностранных государств, представленные с нарушением установленного международными договорами порядка, не подлежат исполнению.

      Запросы граждан, а также учреждений и организаций, не уполномоченных на осуществление проверочных мероприятий, оформленные на бланках требований, проверке не подлежат и возвращаются инициаторам без исполнения, с разъяснением причин отказа в исполнении и порядка обращения к учетам.

      24. Инициатору запроса предоставляются все имеющиеся в Комитете и его территориальных органах на день проверки сведения специального учета в отношении проверяемого лица.

      25. Требования на бумажных носителях исполняются в течение 5 (пяти) рабочих дней. Электронные требования исполняются в течение 3 (трех) рабочих дней, в случае необходимости проведения дополнительной проверки в течение 5 (пяти) рабочих дней.

      Требования на бумажных носителях местных органов военного управления при отсутствии взаимодействия между государственными информационными системами, исполняются в течение 3 (трех) рабочих дней.

      День поступления требований в Комитет и его территориальные органы не входит в срок их исполнения.

      Если в ходе обработки электронных требований потребуется уточнение сведений о принятом процессуальном решении с направлением дополнительных запросов в соответствующие государственные органы или учреждения, инициатору запроса направляется промежуточный ответ, где сообщается о необходимости повторного оформления электронного требования по истечении 10 (десяти) рабочих дней.

      26. Результаты проверки отражаются на требовании с проставлением штампов по форме согласно приложению 17 к Правилам № 29. Исключением являются электронные требования, направленные посредством информационных систем, подписанные электронной цифровой подписью.

      27. При обнаружении на специальном учете лица, имеющего схожие анкетные данные с проверяемым лицом (расхождения в фамилии, имени и отчества (при его наличии), дате рождения), дающих основание полагать, что проверяемое лицо является лицом, состоящим на специальном учете, и искажение анкетных данных произошло вследствие ошибки или опечатки, сведения выдаются с отметкой "имеются сведения на …".

      Причастность проверяемого к деянию лица, состоящего на специальном учете, устанавливается инициатором запроса.

      28. Сведения, представленные Комитетом и его территориальными органами, подлежат использованию инициаторами запросов в соответствии с действующим законодательством.

      29. Карточки с подтверждающими документами, журналы, сообщения, предоставляемые кадровыми службами государственных органов, подлежат постоянному сроку хранению в Комитете (по центральным государственным органам) и территориальных органах.

      Сопроводительные письма на бумажном носителе подшиваются (формируются) в отдельное номенклатурное дело со сроком хранения 5 (пять) лет.

  Приложение 1
к Правилам ведения,
использования и хранения
специального учета лиц,
уволенных с государственной
службы по отрицательным мотивам
  форма

                                    Карточка
      учета лиц, уволенных с государственной службы по отрицательным мотивам
      формы № 1-ОМ (составляется кадровой службой государственного органа)

      1. _____________________________________________________________
                        (наименование государственного органа)
      2. Совершено: должностным лицом, государственным служащим, политическим
государственным служащим;
      2.1. Совершено:
      сотрудниками правоохранительных органов;
      сотрудниками специальных государственных органов;
      военнослужащими, лицами гражданского персонала (работники);
      судьями;
      государственные служащие министерств (агентств), их структурных и
территориальных подразделений;
      государственные служащими акиматов;
      другие.
      3. Основания увольнения с государственной службы по отрицательным мотивам:
      подпункты 5), 11) и 11-1) пункта 1 статьи 34 Конституционного закона Республики
Казахстан "О судебной системе и статусе судей Республики Казахстан";
      подпункты 3), 4), 5), 6), 7), 11), 12), 13), 14), 15-1) статьи 59, подпункты 7), 8), 9), 11),
12), 13), 14), 15), 16), 21) пункта 1 статьи 61 Закона Республики Казахстан "О
государственной службе Республики Казахстан";
      подпункты 12), 12-1), 13), 14), 15), 15-1), 16) пункта 1 статьи 80 Закона Республики
Казахстан "О правоохранительной службе";
      пункт 14 статьи 51 Закона Республики Казахстан "О специальных государственных
органах";
      подпункт 11) пункта 1, пункта 2 статьи 26 Закона Республики Казахстан "О воинской
службе и статусе военнослужащих".
      4. Акт № ________ от "____" ____________ 20 __ года.
      5. Применена мера взыскания: увольнение с занимаемой должности (1)
      6. Сведения о лице, уволенном по отрицательным мотивам

Фамилия

Имя

Отчество (при его наличии)




      7. Дата рождения "____" __________________ - ______ года
      8. Место рождения _________________________________________________
      9. Адрес проживания (регистрации) ___________________________________
      9.1 Индивидуальный идентификационный номер (ИИН) |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
      10. Место работы ___________________________________________________
      11. Должность _____________________________________________________
      12. Руководитель государственного органа, из которого уволен сотрудник ___
_________________________________________________________________________
      (должность, фамилия, имя, отчество (при его наличии), подпись)
      12.1 Ответственное лицо кадровой службы, заполнившее карточку_________
_______________________________________________________________________
      (должность, фамилия, имя, отчество (при его наличии), подпись)
      13. Дата заполнения "____" _________________ 20____ года.
      14. Дата регистрации в территориальном и приравненном к нему органе Комитета по
правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики
Казахстан (далее – территориальный орган Комитета) "_____"_______________20 ____ года
№ материала (протокола) по единому журналу __________________________
      15. Сотрудник территориального органа Комитета _______________________
_______________________________________________________________________
      (должность, фамилия, отчество (при его наличии), подпись)
      Примечание: карточка является официальным информационным учетным
документом, лица, подписавшие ее, за внесение заведомо ложных сведений несут
ответственность в установленном законодательством порядке.

  Приложение 2
к Правилам ведения,
использования и хранения
специального учета лиц,
уволенных с государственной
службы по отрицательным
мотивам
  форма

                                    Журнал
      учета лиц, уволенных с государственной службы по отрицательным мотивам

      Начат ________ 20__ года с № _____

      Окончен ______ 20__ года с № _____

      город __________________ 20__ год

№ п/п

Дата регистрации

Код и наименование государственного органа, выставившего информационный учетный документ (далее – ИУД)

Дата выставления ИУД, должность, фамилия, инициалы, подпись лица, выставившего ИУД

Фамилия

Имя

Отчество (при его наличии)

1

2

3

4

5

6

7

      продолжение таблицы

Место работы

Должность

Основание и дата увольнения с государственной службы по отрицательным мотивам

Сведения об изменении или отмене акта, дата

8

9

10

11

      Примечание:
      Журнал учета лиц, уволенных с государственной службы по отрицательным мотивам
(далее – журнал) является документом строгой отчетности, его страницы нумеруются,
прошиваются, опечатываются с заверительной надписью: "В журнале пронумеровано и
прошнуровано _____ листов. Подпись, дата, расшифровка подписи ответственного лица за
ведение журнала.
      Лицо, на которое возложено ведение журнала, обеспечивает достоверность
отражаемых в них сведений.
      Контроль за правильностью ведения журнала возлагается на руководителей
территориальных и приравненных к ним органов Комитета по правовой статистике и
специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан.

  Приложение 3
к Правилам ведения,
использования и хранения
специального учета лиц,
уволенных с государственной
службы по отрицательным мотивам
  форма
  Комитет по правовой статистике
и специальным учетам
Генеральной прокуратуры
Республики Казахстан
копия: ______________________
____________________________
наименование территориального
и приравненного к нему органа
Комитета по правовой
статистике и специальным
учетам Генеральной
прокуратуры Республики Казахстан

                              Сообщение
            об изменении (отмене) решения об увольнении с
            государственной службы по отрицательным мотивам лиц

      Фамилия _________________________________________________________
Имя ______________________________________________________________
Отчество (при его наличии) __________________________________________
Дата рождения "__" __________ ____ года
Сведения о мотивах увольнения: ______________________________________
                              (указать основание, вид дату увольнения)
_______________________________________________________________________
      Сведения об изменении (отмене) принятого акт: ________________________
__________________________________________________________________
      Основания и дата принятия акта об изменении (отмене) __________________
__________________________________________________________________
      Наименование государственного органа, издавшего акт:
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
      (должность, фамилия, инициалы и подпись лица, составившего сообщение)
Дата составления "__" _________ 20__ года                               МП
                                          (размер 150х210)