Кәсіпкерлік мәселелері жөніндегі сараптама кеңестері туралы үлгілік ережені және Жеке кәсіпкерлік субъектілерінің бірлестіктері мен өзге де коммерциялық емес ұйымдарды аккредиттеуден өткізу қағидаларын, оның ішінде аккредиттеу туралы куәліктің нысанын, аккредиттеудің күшін жою негіздері мен тәртібін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2023 жылғы 29 маусымдағы № 127 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 29 маусымда № 32929 болып тіркелді.

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 4-т. қараңыз

      Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік Кодексі 64-бабының 4-тармағына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 қыркүйектегі № 1011 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі туралы ереженің 15-тармағының 200-5) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Мыналар:

      1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес Кәсіпкерлік мәселелері жөніндегі сараптама кеңестері туралы үлгілік ереже;

      2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес Жеке кәсіпкерлік субъектілерінің бірлестіктері мен өзге де коммерциялық емес ұйымдарды аккредиттеуден өткізу қағидалары, оның ішінде аккредиттеу туралы куәліктің нысаны, аккредиттеудің күшін жою негіздері мен тәртібі бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Кәсіпкерлікті дамыту саясаты департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді және оны Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика бірінші вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрі
А. Куантыров

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2023 жылғы 29 маусымдағы
№ 127 бұйрығына
1-қосымша

Кәсіпкерлік мәселелері жөніндегі сараптама кеңестері туралы үлгілік ереже

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Кәсіпкерлік мәселелері жөніндегі сараптама кеңестері туралы үлгілік ереже (бұдан әрі – Ереже) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 қыркүйектегі № 1011 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі туралы ереженің 15-тармағының 200-5) тармақшасына сәйкес әзірленді және орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар жанынан құрылатын сараптама кеңестерінің мәртебесі мен өкілеттіктерін айқындайды және оларды қалыптастыруды регламенттейді.

      2. Сараптама кеңесі орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар жанынан:

      1) кәсіпкерлікті қолдау мен қорғау, оның ішінде әкімшілік кедергілерді жою мақсатында мемлекеттік органдардың қызметін жетілдіру жөнінде ұсыныстар тұжырымдау;

      2) кәсіпкерлік мүдделерін қозғайтын Қазақстан Республикасының заңнамасын жетілдіру жөнінде ұсыныстар тұжырымдау;

      3) кәсіпкерлік мүдделерін қозғайтын нормативтік құқықтық актілердің жобаларына, мемлекеттік жоспарлау жүйесі саласындағы құқықтық актілердің жобаларына, реттеушілік саясаттың консультативтік құжатына, Қазақстан Республикасы халықаралық шарттарының жобаларына, сондай-ақ Қазақстан Республикасы қатысушысы болуға ниеттенетін халықаралық шарттардың жобаларына сараптама кеңестерінің мүшелерінен сараптама қорытындыларын алу жөніндегі жұмысты ұйымдастыру үшін құрылатын консультативтік-кеңесші орган болып табылады.

      Ескерту. 2-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Ұлттық экономика министрінің 28.06.2024 № 53 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      3. Сараптама кеңесі өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына, Кодекске, Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілеріне, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      4. Сараптама кеңесі мынадай функцияларды жүзеге асырады:

      1) мемлекеттік органдар әзірлеген және ұсынған, кәсіпкерлік мүдделерін қозғайтын нормативтік құқықтық актілердің жобаларын, мемлекеттік жоспарлау жүйесі саласындағы құқықтық актілердің жобаларын, Қазақстан Республикасы халықаралық шарттарының, сондай-ақ Қазақстан Республикасы қатысушысы болуға ниеттенетін халықаралық шарттардың жобаларын (бұдан әрі – жоба), реттеушілік саясаттың консультативтік құжатын мемлекеттік құпияларды қамтитын нормативтік құқықтық актілердің жобаларын қоспағанда, олар мемлекеттік органдардың ресми интернет-ресурстарын қоса алғанда, бұқаралық ақпарат құралдарында міндетті жарияланғаннан (таратылғаннан) кейін қарайды;

      2) кәсіпкерлікті қолдау мен қорғау, оның ішінде әкімшілік кедергілерді жою, кәсіпкерлердің өңірлік деңгейде шешуді талап ететін проблемалық мәселелерін шешу, кәсіпкерлікті қорғау тәсілдері мен тетіктерін жетілдіру мақсатында мемлекеттік органдардың қызметін жетілдіру туралы ұсыныстар әзірлейді;

      3) жетекшілік ететін салада (аяда) немесе өңірде іскерлік және инвестициялық ахуалды жақсартуға, сондай-ақ кәсіпкерлік субъектілерінің бұзылған құқықтарын қалпына келтіруге жәрдемдеседі.

      Ескерту. 4-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Ұлттық экономика министрінің 28.06.2024 № 53 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

2-тарау. Сараптама кеңестерін қалыптастыру

      5. Сараптама кеңесінің құрамы Қазақстан Республикасының Ұлттық Кәсіпкерлер палатасының (бұдан әрі – Ұлттық палата), өзін-өзі реттейтін ұйымдардың, жеке кәсіпкерлік субъектілері бірлестіктерінің және Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік Кодексінің 64-бабының 4-тармағына сәйкес бекітілген Жеке кәсіпкерлік субъектілерінің бірлестіктері мен өзге де коммерциялық емес ұйымдарды аккредиттеуден өткізу қағидаларына, аккредиттеудің күшін жою негіздері мен тәртібіне сәйкес аккредиттелген өзге де коммерциялық емес ұйымдардың өкілдерінен қалыптастырылады.

      Бұл ретте жергілікті атқарушы органдар жанынан құрылатын сараптама кеңесінің құрамына құқық қорғау органдарының өкілдері енгізіледі.

      Жеке кәсiпкерлiк субъектiлерiнiң аккредиттелген бiрлестiктерi мен коммерциялық емес ұйымдар мемлекеттiк органдар жанындағы сараптама кеңесінiң құрамына ұжым мүшесі ретiнде кiредi және өкiлеттiгi сенiмхатпен расталатын өз өкiлi арқылы әрекет етедi.

      6. Сараптама кеңесінің құрылымына төраға, оның орынбасары (орынбасарлары), хатшы және кеңес мүшелері кіреді.

      Жергілікті атқарушы органдар жанынан құрылатын сараптама кеңесін облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әкімі басқарады.

      Орталық мемлекеттік органдар жанынан құрылатын сараптама кеңесінің құрамы мемлекеттік орган басшысының шешімімен, ал жергілікті атқарушы органдар жанынан облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімінің шешімімен бекітіледі.

3-тарау. Сараптама кеңестерінің қызметі

      7. Сараптама кеңесінің мүшесі:

      1) сараптама кеңесінің материалдарын қолдана алуы;

      2) сараптама кеңесінің отырысына енгізілетін материалдарды талқылауға қатысуы;

      3) мыналарға:

      қаралатын жобалар бойынша сараптама кеңесінің отырысын өткізуге;

      тиісті мемлекеттік органның құзыретіне кіретін мәселелерді күн тәртібіне енгізуге бастама жасауы;

      4) кәсіпкерлікті қолдау мен қорғау, оның ішінде әкімшілік кедергілерді жою, кәсіпкерлердің өңірлік деңгейде шешуді талап ететін проблемалық мәселелерін шешу, кәсіпкерлікті қорғау тәсілдері мен тетіктерін жетілдіру жөнінде шешімдер іздеу мақсатында мемлекеттік органдардың қызметін жетілдіру туралы ұсыныстар тұжырымдау бойынша ұсынымдар енгізуі;

      5) сараптама кеңесінің ішкі отырысын өткізуді талап етуі мүмкін.

      8. Мемлекеттік органның шешімі бойынша сараптама кеңесінің тиісті құрылымдық бөлімшесі болып табылатын оның жұмыс органы сараптама кеңесінің жұмысын ұйымдастырушылық-техникалық қамтамасыз етуді жүзеге асырады.

      9. Сараптама кеңесінің жұмыс органы*:

      1) сараптама кеңесі отырыстарының арасындағы кезеңде оның жұмысын ұйымдастырады;

      2) сараптама қорытындысын алу үшін, оның ішінде осы жобаларды және реттеушілік саясаттың консультативтік құжатын мүдделі мемлекеттік органдармен кейіннен әрбір келісу кезінде тиісті жобаны және реттеушілік саясаттың консультативтік құжатын ашық нормативтік құқықтық актілердің интернет-порталында орналастыру туралы сараптама кеңесіне және Ұлттық палатаға хабарлама жібереді және жобалар мен реттеушілік саясаттың консультативтік құжатын мемлекеттік органның ресми интернет-ресурсында орналастырады;

      3) жобалар мен реттеушілік саясаттың консультативтік құжаты бойынша сараптама кеңесі мүшелерінің сараптамалық қорытындыларын жинақтауды жүзеге асырады;

      4) сараптама кеңесінің отырысына енгізілетін жобалар мен реттеушілік саясаттың консультативтік құжаты бойынша материалдар дайындауды жүзеге асырады;

      5) сараптама кеңесі отырысының қорытындылары бойынша хаттама дайындауды және оған қол қоюды қамтамасыз етеді;

      6) сараптама кеңесі өткізілгенге дейін кемінде 10 (он) жұмыс күнінен кешіктірмей сараптама кеңесінің мүшелеріне сараптама кеңесінің өткізілетін орны, уақыты және күн тәртібі туралы хабарлайды және оларды қажетті материалдармен қамтамасыз етеді;

      7) сараптама кеңесі отырысының шешімдері бекітілген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде сараптама кеңесінің мүшелеріне хаттама көшірмесін жолдайды.

      *Ескертпе:

      Сараптамалық қорытынды алу үшін тиісті жоба мен реттеушілік саясаттың консультативтік құжатын ашық нормативтік-құқықтық актілердің интернет-порталында орналастыру туралы хабарламаны сараптама кеңесіне және Ұлттық палатаға жіберуді және осы жоба мен реттеушілік саясаттың консультативтік құжатын мемлекеттік органның ресми интернет-ресурсында орналастыруды, сараптама кеңесінің хаттамасын жіберуді, сондай-ақ сараптама кеңесінің отырысына шығарылатын жобалар мен реттеушілік саясаттың консультативтік құжаты бойынша материалдарды дайындауды жүзеге асыруды әзірлеуші жұмыс органының құрылымдық бөлімшесі жүзеге асыруы мүмкін.

      Ескерту. 9-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Ұлттық экономика министрінің 28.06.2024 № 53 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      10. Нормативтік-құқықтық актіні, мемлекеттік жоспарлау жүйесі саласындағы құқықтық актінің жобасын, реттеушілік саясаттың консультативтік құжатын бірнеше мемлекеттік орган бірлесіп қабылдаған жағдайда, сараптамалық қорытынды алу үшін сараптама кеңестеріне және Ұлттық палатаға кәсіпкерлік субъектілерінің мүддесін қозғайтын тиісті бірлескен нормативтік құқықтық акт жобасын, мемлекеттік жоспарлау жүйесі саласындағы құқықтық актінің жобасын, реттеушілік саясаттың консультативтік құжатын ашық нормативтік құқықтық актілердің интернет-порталында орналастырылғаны туралы хабарлама жіберуді, сондай-ақ нормативтік құқықтық актінің бірлескен жобасын, мемлекеттік жоспарлау жүйесі саласындағы құқықтық актінің жобасын және реттеушілік саясаттың консультативтік құжатын мемлекеттік органның ресми интернет-ресурсында орналастыруды осы нормативтік құқықтық актіні, мемлекеттік жоспарлау жүйесі саласындағы құқықтық актінің жобасын және реттеушілік саясаттың консультативтік құжатын әзірлеуге бастамашылық жасаған әзірлеуші мемлекеттік орган жүзеге асырады.

      Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Ұлттық экономика министрінің 28.06.2024 № 53 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      11. Сараптама кеңесінің төрағасы сараптама кеңесінің жұмысына басшылықты жүзеге асырады, сараптама кеңесінің кезекті отырысының күн тәртібін бекітеді, қажет болған жағдайда оның отырысын шақырады.

      Сараптама кеңесінің төрағасы болмаған жағдайда оның функцияларын орынбасар атқарады.

      12. Сараптама кеңесінің шешімдері осы Ережеге қосымшаға сәйкес нысан бойынша төраға және хатшы қол қоятын хаттама түрінде ресімделеді және ұсынымдық сипатта болады.

      Хатшы сараптама кеңесінің мүшесі болып табылмайды және сараптама кеңесі шешімдер қабылдаған кезде дауыс беруге құқығы болмайды.

      Хаттама сараптама кеңесі мүшелеріне жіберіледі және жобаға міндетті қосымша болып табылады.

      13. Сараптама кеңесінің отырыстары қажеттілігіне қарай өткізіледі.

      Бұл ретте жергілікті атқарушы органдар жанынан құрылатын сараптама кеңестерінің отырыстары өңірлік деңгейде шешуді талап ететін мәселелер міндетті түрде қаралып, тоқсанына кемінде бір рет өткізіледі.

      14. Жобаларды қарауды сараптама кеңесі осы Ереженің 15-тармағында көзделген жағдайды қоспағанда, оны сараптама кеңесінің мүшелеріне жіберу арқылы отырыс өткізбестен жүзеге асыруы мүмкін.

      Егер сараптама кеңесі мүшелерінің бірі сараптама кеңесінің отырысын өткізуді талап еткен жағдайда, мұндай отырысты өткізу міндетті болып табылады.

      Сараптама кеңесі отырысының қорытындылары сараптама кеңесі отырысының шешімі бекітілген күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде кәсіпкерлік қызметті реттеу мәселелері жөніндегі ведомствоаралық комиссияның қарауына жіберілуі мүмкін.

      Ескерту. 14-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Ұлттық экономика министрінің 28.06.2024 № 53 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      15. Егер кәсіпкерлік субъектілерінің мүдделерін қозғайтын мәселе тиісті мемлекеттік органның құзыретіне жататын болса, осындай кез келген мәселе сараптама кеңесінің қарауына шығарылуы мүмкін.

      16. Сараптама қорытындысы сараптама кеңесі мүшесінің және Ұлттық палатаның жазбаша ұстанымын бiлдiредi, ұсынымдық сипатта болады және заң жобасының реттеушілік саясаттың консультативтік құжатына, қабылданғанға дейін нормативтік құқықтық актінің жобасына, мемлекеттік жоспарлау жүйесі саласындағы құқықтық актінің жобасына, оның ішінде тиісті жобаны мүдделі мемлекеттік органдармен кейіннен әрбір келісу кезінде мiндеттi қосымша болып табылады.

      Сараптама қорытындылары қазақ және орыс тілдерінде беріледі.

      Ескерту. 16-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Ұлттық экономика министрінің 28.06.2024 № 53 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      17. Жеке кәсіпкерлік субъектілерінің аккредиттелген бірлестіктері, Ұлттық палата жоба бойынша ескертулері бар сараптамалық қорытынды берген және сараптама кеңесінің мүшесі сараптама кеңесінің отырысын өткізуді талап еткен жағдайларда, мұндай отырыстың өткізілуі міндетті болып табылады.

      Бұл ретте сараптама кеңесінің отырыстары сараптама кеңесі мүшелерін тікелей шақыру не нақты уақыт режимінде бейнеконференция байланысы немесе интернет-конференциялар өткізу арқылы жүргізілуі мүмкін.

      18. Мемлекеттік орган сараптама қорытындысымен келіскен жағдайда жобаға тиісті өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізеді.

      Әзірлеуші мемлекеттік орган сараптама қорытындысымен келіспеген жағдайда сараптама қорытындысын алған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде осы қорытындыны берген сараптама кеңесінің мүшесіне және Ұлттық палатаға келіспеу себептерін негіздей отырып, жауап жiбередi. Негіздемесі бар мұндай жауаптар жоба қабылданғанға дейін оның мiндеттi қосымшасы болып табылады.

      Жобаға "Құқықтық актілер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 19-бабына сәйкес мемлекеттік орган белгілеген мерзімде сараптама қорытындысы ұсынылмаған жағдайда жоба ескертусіз келісілді деп есептеледі.

      19. Сараптама кеңесі мүшелерінің және Ұлттық палатаның нақты орналасқан жері, сондай-ақ олардың байланыс деректері (пошталық мекенжайы немесе электрондық поштасының мекенжайы немесе телефон нөмірі және басқалары) қайта аталған, өзгерген жағдайда сараптама кеңесінің мүшелері және Ұлттық палата осы жағдай басталған сәттен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде жұмыс органын хабардар етеді.

  Кәсіпкерлік мәселелері
жөніндегі сараптама кеңестері
туралы үлгілік ережеге
қосымша

      Нысан

______________________________________________________ жанындағы (мемлекеттік органның атауы)

Кәсіпкерлік мәселелері жөніндегі сараптама кеңесінің ХАТТАМАСЫ

      _____ жылғы "__" ________ № __________

Күн тәртібі

      Кәсіпкерлік мәселелері жөніндегі сараптама кеңесі (бұдан әрі – сараптама кеңесі) мүшелерінің

      _____________________________________________________________________

      (нормативтік құқықтық акт жобасының атауы немесе

      қаралатын мәселе) қарауы туралы

      1. Мыналар сараптама қорытындысын ескертулер мен ұсыныстарсыз берді:

      _____________________________________________________________________

      (ұйымның атауы)

      2. Мыналар сараптама қорытындысын ескертулермен және ұсыныстармен берді:

      _____________________________________________________________________

      (ұйымның атауы, ұсынылған ескертулер мен ұсыныстардың жалпы саны,

      оның ішінде қабылданған/қабылданбағандар саны)

      3. Мыналар сараптама қорытындыларын берген жоқ: _______________________

      _____________________________________________________________________

      (ұйымның атауы)

      4. ___________________________________________________________________

      (ескертулер мен ұсыныстарды қабылдау және қабылдамау туралы ақпарат**)

      Сараптама кеңесінің төрағасы

      Сараптама кеңесінің хатшысы

      Ескертпелер:

      * Мысалы: Еуразиялық өнеркәсіптік қауымдастық – 10 (7/3)

      ** Бұл жағдайда ескертулердің мәні қысқаша көрсетіледі.

      Ескертулер қабылданған жағдайда оларды қабылдау туралы ақпарат көрсетіледі.

      Келіспеген жағдайда сараптама қорытындысымен келіспеу себептерінің негіздемесі бар сараптама кеңесінің мүшелеріне жіберілген хаттың күні мен нөмірі көрсетіледі.

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2023 жылғы 29 маусымдағы
№ 127 бұйрығына
2-қосымша

Жеке кәсіпкерлік субъектілерінің бірлестіктері мен өзге де коммерциялық емес ұйымдарды аккредиттеуден өткізу қағидалары, оның ішінде аккредиттеу туралы куәліктің нысаны, аккредиттеудің күшін жою негіздері мен тәртібі

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Жеке кәсіпкерлік субъектілерінің бірлестіктері мен өзге де коммерциялық емес ұйымдарды аккредиттеуден өткізу қағидалары, оның ішінде аккредиттеу туралы куәліктің нысаны, аккредиттеудің күшін жою негіздері мен тәртібі (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік Кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 64-бабының 4-тармағына сәйкес әзірленді және жеке кәсіпкерлік субъектілерінің бірлестіктері мен өзге де коммерциялық емес ұйымдарды аккредиттеуден өткізу қағидалары, оның ішінде аккредиттеу туралы куәліктің нысанын, аккредиттеудің күшін жою негіздері мен тәртібін белгілейді.

      2. Орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың (бұдан әрі – мемлекеттік органдар) кәсіпкерлік мәселелері жөніндегі сараптама кеңестерінде жеке кәсіпкерлік субъектілерінің мүдделерін бірлестіктер мен ұйымдардың білдіруін мойындауы жеке кәсіпкерлік субъектілерінің бірлестіктері мен өзге де коммерциялық емес ұйымдарды (бұдан әрі – бірлестіктер мен ұйымдар) аккредиттеу болып табылады.

      3. Бiрлестiктер мен ұйымдар аккредиттеуге жатады.

      4. Аккредиттеуді жүзеге асыру мерзімі туралы хабарландыру қазақ және орыс тілдерінде жарияланғаннан кейін мемлекеттік органдар жыл сайын I (бірінші) тоқсанда жүзеге асырады.

      Хабарландырулар мемлекеттік органдардың ресми интернет-ресурстарында қазақ және орыс тілдерінде жарияланады.

      Осы мемлекеттік орган аккредиттеген бірлестіктер мен ұйымдардың бірігуі, қосылуы, бөлінуі жолымен мемлекеттік орган қайта ұйымдастырылған жағдайда, Қазақстан Республикасы Азаматтық кодексінің 45-бабына сәйкес жаңадан пайда болған мемлекеттік органның сараптама кеңесінде жеке кәсіпкерлік субъектілерінің мүдделерін білдіреді.

      Жаңадан пайда болған мемлекеттік органдар аккредиттеуді олар құрылған немесе қайта ұйымдастырылған кезден бастап 3 (үш) ай ішінде жүзеге асырады.

      5. Аккредиттеудi объективтi және құзыретті түрде жүзеге асыру мақсатында әрбір мемлекеттік органда құрамы мен ережесі мемлекеттік орган басшысының шешімімен бекiтiлетін аккредиттеу жөнiндегi комиссия (бұдан әрi – комиссия) құрылады.

2-тарау. Аккредиттеуді өткiзу тәртiбi

      6. Аккредиттеудi өткізу тәртiбi мынадай кезеңдерді:

      1) мемлекеттік органның аккредиттеуді өткізуге өтініштер мен құжаттар қабылдаудың басталғаны туралы хабарландыруды орналастыруы;

      2) бірлестіктердің және/немесе ұйымдардың өтінішті және осы қағидалардың 8-тармағында көзделген құжаттар топтамасын беруін;

      3) комиссияның аккредиттеу материалдарын қарауын;

      4) мемлекеттік органның аккредиттеу туралы немесе аккредиттеуден бас тарту туралы шешiм қабылдауын;

      5) аккредиттеу туралы куәлiктi немесе негіздемесімен бірге аккредиттеуден бас тарту туралы жазбаша хабарламаны беруді қамтиды.

      7. Мемлекеттік органда аккредиттелуге үміткер бірлестіктер мен ұйымдар хабарландыру жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде осы Қағидалардың 8-тармағында көзделген құжаттар топтамасын ұсынады.

      8. Аккредиттеу алу үшiн өтiнiш берушi мемлекеттік органға электрондық нысанда:

      1) осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жеке кәсіпкерлік субъектілерінің және өзге де коммерциялық емес ұйымдардың аккредиттеуден өту үшін өтініш;

      2) заңды тұлғаның, филиалдың (өкілдіктің) құрылтай құжаттарының және мемлекеттiк (есептік) тiркелгенін (қайта тіркелгенін) растайтын құжаттардың қазақ және орыс тілдеріндегі электрондық көшiрмелерiн;

      3) бизнес-сәйкестендiру нөмiрлерін көрсете отырып, бірлестік және/немесе ұйым мүшелерінің тізімін ұсынады.

      Аккредиттеу туралы куәлікті мерзімсіз негізде алу үшін өтініш беруші орталық мемлекеттік және (немесе) жергілікті атқарушы органдарда аккредиттеуді қатарынан екі реттен артық растайтын жеке кәсіпкерлік субъектілерін және өзге де коммерциялық емес ұйымдарды аккредиттеу туралы куәліктердің көшірмелерін ұсынады.

      Ескерту. 8-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Ұлттық экономика министрінің 21.05.2024 № 25 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      9. Бірлестіктер мен ұйымдар ұсынған материалдарды қарау ұсынымдары бойынша мемлекеттік орган аккредиттеу туралы куәлік беру немесе аккредиттеуден бас тарту туралы шешім қабылдайтын комиссия жүзеге асырады.

      10. Құжаттарды қарау және аккредиттеу туралы куәлiк беру немесе аккредиттеуден бас тарту туралы шешiм қабылдау мерзімі өтініштерді қабылдау мерзімі аяқталған сәттен бастап 15 (он бес) жұмыс күнiнен аспауға тиiс.

      11. Мемлекеттік органдардың ресми интернет-ресурстарында аккредиттеуді жүргізуге құжаттарды қабылдау мерзімі аяқталғаннан кейін өтініштер болмаған жағдайда 10 (он) жұмыс күні ішінде мемлекеттік органдар аккредиттеуді жүзеге асыру мерзімдері туралы хабарландыруды қазақ және орыс тілдерінде қайта жариялауды жүзеге асырады.

      Мемлекеттік органда аккредиттеуге үміткер бірлестіктер мен ұйымдар хабарландыру қайта жарияланған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде осы Қағидалардың 8-тармағында көзделген құжаттар топтамасын ұсынады.

      Мемлекеттік органдардың ресми интернет-ресурстарында аккредиттеу жүргізуге құжаттарды қабылдау мерзімі аяқталғаннан кейін өтініштер болмаған жағдайда 5 (бес) жұмыс күні ішінде аккредиттеу жүргізуге өтініштердің болмауына байланысты мемлекеттік органның аккредиттеу өткізілмегені туралы хабарландыруы жарияланады.

      12. Егер:

      1) ұсынылған құжаттар осы Қағидалардың 8-тармағының талаптарына сәйкес келмесе;

      2) бірлестік пен ұйым оның мүшелерінің мүдделерін қорғау жөніндегі қызметті жүзеге асырмайды;

      3) бірлестік пен ұйым өтініштерді қабылдау мерзімі аяқталғаннан кейін аккредиттеуге құжаттар ұсынылған жағдайларда, аккредиттеу жүзеге асырылмайды.

      13. Жеке кәсіпкерлік субъектілерін және өзге де коммерциялық емес ұйымдарды аккредиттеу туралы куәлік осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша үш жыл мерзімге беріледі.

      Мемлекеттік органдарда қатарынан екі реттен артық аккредиттелген бірлестіктер мен ұйымдар жеке кәсіпкерлік субъектілерін және өзге де коммерциялық емес ұйымдарды мерзімсіз негізде аккредиттеу туралы куәлік алады.

      14. Бірлестіктер мен ұйымдарды аккредиттеу туралы шешім мемлекеттік органның бірінші басшысының бұйрығымен және (немесе) жергілікті атқарушы органның шешімімен бекітіледі.

      Бірлестіктер мен ұйымдарды жүргізілген аккредиттеу нәтижелері бойынша жеке кәсіпкерлік субъектілерін және өзге де коммерциялық емес ұйымдарды аккредиттеу туралы куәлік беру жүзеге асырылады.

      Бірлестіктер мен ұйымдарды жүргізілген аккредиттеу нәтижелері бойынша жеке кәсіпкерлік субъектілерін және өзге де коммерциялық емес ұйымдарды аккредиттеу туралы куәлік беру немесе құжаттарды қарау және аккредиттеу туралы куәлік беру немесе аккредиттеуден бас тарту туралы шешім қабылдау мерзімі аяқталған сәттен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде аккредиттеуден дәлелді бас тарту жүзеге асырылады.

      15. Мерзімсіз негізде аккредиттеу осы Қағидалардың 2-тарауында көзделген тәртіппен жүзеге асырылады.

      16. Аккредиттеу туралы куәлiк жоғалған кезде бiрлестiк және/немесе ұйым оның телнұсқасын тиiстi өтiнiш берiлген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күнi iшiнде куәлiктi берген мемлекеттік органнан ала алады.

      Бірлестіктер мен ұйымдар қайта тіркеуді, деректемелердің өзгеруін жүзеге асырған жағдайда әділет органдарында мемлекеттік тіркелгеннен кейін 5 (бес) жұмыс күні ішінде тиісті өзгерістер туралы ақпаратты мемлекеттік органдарға жібереді.

3-тарау. Аккредиттеудің күшін жою негіздері мен тәртібі

      17. Мыналар:

      1) аккредиттелген бірлестіктерді және/немесе ұйымдарды қайта ұйымдастыру немесе тарату;

      2) бірлестіктің және/немесе ұйымның осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша аккредиттеудің күшін жою үшін өтініш беруі;

      3) Жеке кәсіпкерлік субъектілерін және өзге де коммерциялық емес ұйымдарды аккредиттеу туралы куәліктің қолданылу мерзімінің өтуі бірлестіктер мен ұйымдарды аккредиттеудің күшін жоюға негіз болып табылады.

      18. Осы Қағидалардың 17-тармағында көзделген аккредиттеудің күшін жою үшін негіз болған жағдайда, бірлестіктер мен ұйымдарды аккредиттеудің күшін жою туралы мәселелерді жұмыс органының әзірлеуші құрылымдық бөлімшесі аккредиттеудің күшін жою үшін негіз болып табылатын фактілерді анықтаған кезден бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жұмыс органы қарайды.

      19. Мемлекеттік орган жеке кәсіпкерлік субъектілерін және өзге де коммерциялық емес ұйымдарды аккредиттеу туралы куәліктің қолданылу мерзімі тоқтатылған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жеке кәсіпкерлік субъектілерін және өзге де коммерциялық емес ұйымдарды аккредиттеуді тоқтату туралы тиісті хабарлама жібереді.

  Жеке кәсіпкерлік
субъектілерінің бірлестіктері
мен өзге де коммерциялық емес
ұйымдарды аккредиттеуден
өткізу қағидалары, оның ішінде
аккредиттеу туралы куәліктің
нысаны, аккредиттеудің күшін
жою негіздері мен тәртібіне
1-қосымша

      Нысан

Жеке кәсіпкерлік субъектілерін және өзге де коммерциялық емес ұйымдарды аккредиттеу туралы куәлік

      _______________________________________________________________

      (жеке кәсiпкерлiк субъектiлерi бiрлестiгiнің және/немесе өзге

      де коммерциялық емес ұйымдардың атауы)

      _______________________________________________________________

      (орталық мемлекеттiк немесе жергiлiктi атқарушы органның атауы)

      _______________________________________________________________

      (жеке кәсiпкерлiк субъектiлерi бiрлестiгінің және/немесе өзге де

      коммерциялық емес ұйымдардың атауы)

      _______________________________________________________________

      (орталық мемлекеттiк немесе жергiлiктi атқарушы органның атауы)

      жанындағы жеке кәсiпкерлiк мәселелерi жөнiндегi сараптама кеңесінiң

      қызметi шеңберiнде жеке кәсiпкерлiк мүдделерiн қозғайтын нормативтiк

      құқықтық актілердің жобаларына сараптама жүргiзу құқығын мойындайды.

      (20 жылғы "_____" ___________ № _________ бұйрық)

      Куәлiк 20 жылғы "___" ___________ дейiн жарамды

      Орталық мемлекеттiк немесе жергiлiктi атқарушы органның басшысы ___

      ____________________________________________________________________

      (тегi, аты, әкесiнiң аты (бар болса), қолы)

      Берiлген күнi: 20 жылғы "_____" ___________

  Жеке кәсіпкерлік
субъектілерінің бірлестіктері
мен өзге де коммерциялық емес
ұйымдарды аккредиттеуден
өткізу қағидалары, оның ішінде
аккредиттеу туралы куәліктің
нысаны, аккредиттеудің күшін
жою негіздері мен тәртібіне
2-қосымша

      Нысан

  Кiмге
  __________________________
  (орталық мемлекеттiк немесе
  __________________________
  жергiлiктi атқарушы орган
  басшысының лауазымы, тегі,
  аты, әкесінің аты (бар болса)
  Кiмнен ____________________
  (бiрлестiк басшысының
  лауазымы, тегі, аты, әкесінің
  аты (бар болса)
  Деректемелер: _____________
  (заңды мекенжайы, байланыс
  телефоны)

Жеке кәсіпкерлік субъектілерінің және өзге де коммерциялық емес ұйымдардың аккредиттеуден өтуі үшін өтініш

      ____________________________________________________________________

      (орталық мемлекеттiк немесе жергiлiктi атқарушы органының атауы)

      жанындағы жеке кәсiпкерлiк мәселелерi жөнiндегi сараптама кеңесінiң

      қызметi шеңберiнде жеке кәсiпкерлiктiң мүдделерiн қозғайтын нормативтiк

      құқықтық актілердің жобаларына сараптама жүргiзу құқығын тану/жою үшін

      ____________________________________________________________________

      бiрлестiктің және/немесе ұйымның атауы)

      аккредиттеудi/акредиттеуді жоюды/мерзімсіз негізде аккредиттеуді сұраймын.

      Кәсіпкерлік мәселелері жөніндегі сараптама кеңесінің құрамына енгізу үшін

      бірлестік және/немесе ұйым өкілінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), лауазымы

      Өтiнiшке мынадай құжаттар қоса берiлдi:

      1. _____________________________________________________________

      2. _____________________________________________________________

      3. _____________________________________________________________

      4. _____________________________________________________________

      ______________ _________________________________________________

      (қолы) (лауазымы, тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      20__ жылғы "___" __________

Об утверждении Типового положения об экспертных советах по вопросам предпринимательства и Правил проведения аккредитации, в том числе форма свидетельства об аккредитации, основания и порядок отмены аккредитации объединений субъектов частного предпринимательства и иных некоммерческих организаций

Приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 29 июня 2023 года № 127. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 29 июня 2023 года № 32929.

      В соответствии с пунктом 4 статьи 64 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан и подпунктом 200-5) пункта 15 Положения о Министерстве национальной экономики Республики Казахстан, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 сентября 2014 года № 1011, ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить:

      1) Типовое положение об экспертных советах по вопросам предпринимательства согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) Правила проведения аккредитации, в том числе форма свидетельства об аккредитации, основания и порядок отмены аккредитации объединений субъектов частного предпринимательства и иных некоммерческих организаций согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Департаменту политики развития предпринимательства Министерства национальной экономики Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан и его размещение на интернет-ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на первого вице-министра национальной экономики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении шестидесяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр национальной экономики
Республики Казахстан
А. Куантыров

  Приложение 1
к приказу Министра
национальной экономики
Республики Казахстан
от 29 июня 2023 года № 127

Типовое положение об экспертных советах по вопросам предпринимательства

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящее Типовое положение об экспертных советах по вопросам предпринимательства (далее – Положение) разработано в соответствии с подпунктом 200-5) пункта 15 Положения о Министерстве национальной экономики Республики Казахстан, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 сентября 2014 года № 1011, и определяет статус и полномочия экспертных советов, создаваемых при центральных государственных и местных исполнительных органах и регламентирует их формирования.

      2. Экспертным советом является консультативно-совещательный орган, создаваемый при центральных государственных и местных исполнительных органах для организации работы по:

      1) выработке предложений по совершенствованию деятельности государственных органов с целью поддержки и защиты предпринимательства, в том числе устранения административных барьеров;

      2) выработке предложений по совершенствованию законодательства Республики Казахстан, затрагивающего интересы предпринимательства;

      3) получению экспертных заключений от членов экспертных советов на проекты нормативных правовых актов, проекты правовых актов в области системы государственного планирования, консультативного документа регуляторной политики, проекты международных договоров Республики Казахстан, а также международных договоров, участницей которых намеревается стать Республика Казахстан, затрагивающих интересы предпринимательства.

      Сноска. Пункт 2 с изменением, внесенным приказом Заместителя Премьер-Министра - Министра национальной экономики РК от 28.06.2024 № 53 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      3. Экспертный совет осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией Республики Казахстан, Предпринимательским кодексом Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан, а также настоящим Положением.

      4. Экспертный совет осуществляет следующие функции:

      1) рассматривает проекты нормативных правовых актов, проекты правовых актов в области системы государственного планирования, проекты международных договоров Республики Казахстан, а также международных договоров, участницей которых намеревается стать Республика Казахстан, затрагивающих интересы предпринимательства (далее – проект), консультативного документа регуляторной политики, разработанные и представленные государственными органами после их обязательного опубликования (распространения) в средствах массовой информации, включая официальные интернет-ресурсы государственных органов, за исключением проектов нормативных правовых актов и проектов правовых актов в области системы государственного планирования, содержащих государственные секреты;

      2) вырабатывает предложения о совершенствовании деятельности государственных органов с целью поддержки и защиты предпринимательства, в том числе устранения административных барьеров, разрешения проблемных вопросов предпринимателей, требующих решения на региональном уровне, совершенствования способов и механизмов защиты предпринимательства;

      3) содействует улучшению делового и инвестиционного климата, а также восстановлению нарушенных прав субъектов предпринимательства в курируемой отрасли (сфере) или регионе.

      Сноска. Пункт 4 с изменением, внесенным приказом Заместителя Премьер-Министра - Министра национальной экономики РК от 28.06.2024 № 53 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

Глава 2. Формирование экспертных советов

      5. Состав экспертного совета формируется из представителей Национальной палаты предпринимателей Республики Казахстан (далее – Национальная палата), саморегулируемых организаций, объединений субъектов частного предпринимательства и иных некоммерческих организаций, аккредитованных в соответствии с Правилами проведения аккредитации, основаниями и порядком отмены аккредитации объединений субъектов частного предпринимательства и иных некоммерческих организаций, утвержденными в соответствии с пунктом 4 статьи 64 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан, а также государственных органов.

      При этом в состав экспертного совета, создаваемого при местных исполнительных органах, включаются представители правоохранительных органов.

      Аккредитованные объединения субъектов частного предпринимательства и некоммерческие организации входят в состав экспертного совета при государственных органах в качестве коллективного члена и действуют через своего представителя, полномочие которого подтверждается доверенностью.

      6. Структура экспертного совета состоит из председателя, его заместителя (заместителей), секретаря и членов совета.

      Экспертный совет, создаваемый при местных исполнительных органах, возглавляет аким области, городов республиканского значения, столицы.

      Состав экспертного совета, создаваемого при центральных государственных органах, утверждается решением руководителя государственного органа, а при местных исполнительных органах – решением акима области, города республиканского значения, столицы.

Глава 3. Деятельность экспертных советов

      7. Член экспертного совета может:

      1) иметь доступ к материалам экспертного совета;

      2) участвовать в обсуждении материалов, вносимых на заседание экспертного совета;

      3) инициировать:

      проведение заседания экспертного совета по рассматриваемым проектам;

      включение в повестку заседания вопросов, входящих в компетенцию соответствующего государственного органа;

      4) вносить рекомендации по выработке предложений о совершенствовании деятельности государственных органов с целью поддержки и защиты предпринимательства, в том числе устранения административных барьеров, разрешения проблемных вопросов предпринимателей, требующих решения на региональном уровне, поиска решения по совершенствованию способов и механизмов защиты предпринимательства;

      5) требовать проведения очного заседания экспертного совета.

      8. Организационно-техническое обеспечение работы экспертного совета осуществляет рабочий орган экспертного совета, которым по решению государственного органа является соответствующее структурное подразделение.

      9. Рабочий орган экспертного совета*:

      1) в период между заседаниями экспертного совета организует его работу;

      2) направляет уведомление в экспертный совет и Национальную палату о размещении соответствующего проекта и консультативного документа регуляторной политики, на интернет-портале открытых нормативных правовых актов для получения экспертного заключения, в том числе при каждом последующем согласовании данных проектов и консультативного документа регуляторной политики с заинтересованными государственными органами, и размещает проекты и консультативный документ регуляторной политики на официальном интернет-ресурсе государственного органа;

      3) осуществляет свод экспертных заключений членов экспертного совета по проектам и консультативному документу регуляторной политики;

      4) осуществляет подготовку материалов по проектам и консультативному документу регуляторной политики, вносимым на заседание экспертного совета;

      5) обеспечивает подготовку и подписание протокола по итогам заседания экспертного совета;

      6) не позднее чем за 10 (десять) рабочих дней до проведения экспертного совета оповещает членов экспертного совета о месте, времени проведения и повестке дня заседания экспертного совета и обеспечивает их необходимыми материалами;

      7) в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня утверждения решений заседания экспертного совета направляет копию протокола членам экспертного совета.

      Примечание:

      *Направление уведомления в экспертный совет и Национальную палату о размещении соответствующего проекта и консультативного документа регуляторной политики, на интернет-портале открытых нормативных правовых актов для получения экспертного заключения и размещение данного проекта и консультативного документа регуляторной политики, на официальном интернет-ресурсе государственного органа, направление протокола экспертного совета, а также осуществление подготовки материалов по проектам и консультативному документу регуляторной политики, вносимым на заседание экспертного совета, могут осуществляться структурным подразделением-разработчиком рабочего органа.

      Сноска. Пункт 9 - в редакции приказа Заместителя Премьер-Министра - Министра национальной экономики РК от 28.06.2024 № 53 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      10. В случае, когда нормативный правовой акт, проект правового акта в области системы государственного планирования, консультативный документ регуляторной политики принимается несколькими государственными органами совместно, направление уведомления в экспертные советы и Национальную палату о размещении соответствующего совместного проекта нормативного правового акта, затрагивающего интересы субъектов предпринимательства, проекта правового акта в области системы государственного планирования, консультативного документа регуляторной политики на интернет-портале открытых нормативных правовых актов для получения экспертного заключения, а также размещение совместного проекта нормативного правового акта, проекта правового акта в области системы государственного планирования и консультативного документа регуляторной политики на официальном интернет-ресурсе государственного органа осуществляет государственный орган-разработчик, инициировавший разработку данного нормативного правового акта, проекта правового акта в области системы государственного планирования и консультативного документа регуляторной политики.

      Сноска. Пункт 10 - в редакции приказа Заместителя Премьер-Министра - Министра национальной экономики РК от 28.06.2024 № 53 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      11. Председатель экспертного совета осуществляет руководство работой экспертного совета, утверждает повестку очередного заседания экспертного совета, созывает при необходимости его заседания.

      Во время отсутствия председателя экспертного совета его функции выполняет заместитель.

      12. Решения экспертного совета оформляются в виде протокола по форме, согласно приложению к настоящему Положению, который подписывается электронной цифровой подписью председателя и секретаря экспертного совета, и носят рекомендательный характер.

      Секретарь не является членом экспертного совета и не имеет право голоса при принятии экспертным советом решений.

      Протокол направляется членам экспертного совета и является обязательным приложением к проекту.

      13. Заседания экспертных советов проводятся по мере необходимости.

      При этом заседания экспертных советов, создаваемых при местных исполнительных органах, проводятся не менее одного раза в квартал с обязательным рассмотрением вопросов, требующих решения на региональном уровне.

      14. Рассмотрение проектов может осуществляться экспертным советом без проведения заседания путем его рассылки членам экспертного совета, за исключением случая, предусмотренного пунктом 15 настоящего Положения.

      В случае, если один из членов экспертного совета требует проведения заседания экспертного совета, проведение такого заседания является обязательным.

      Итоги заседания экспертного совета могут быть направлены на рассмотрение межведомственной комиссии по вопросам регулирования предпринимательской деятельности в течение 3 (трех) рабочих дней со дня утверждения решения заседания экспертного совета.

      Сноска. Пункт 14 - в редакции приказа Заместителя Премьер-Министра - Министра национальной экономики РК от 28.06.2024 № 53 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      15. На рассмотрение экспертного совета может быть вынесен любой вопрос, затрагивающий интересы субъектов предпринимательства, в случае, если данный вопрос относится к компетенции соответствующего государственного органа.

      16. Экспертное заключение представляет собой письменную позицию члена экспертного совета и Национальной палаты, носит рекомендательный характер и является обязательным приложением к консультативному документу регуляторной политики проекта закона, проекту нормативного правового акта, проекту правового акта в области системы государственного планирования до его принятия, в том числе при каждом последующем согласовании соответствующего проекта с заинтересованными государственными органами.

      Экспертные заключения представляются на казахском и русском языках.

      Сноска. Пункт 16 - в редакции приказа Заместителя Премьер-Министра - Министра национальной экономики РК от 28.06.2024 № 53 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      17. В случаях, когда по проекту аккредитованными объединениями субъектов частного предпринимательства, Национальной палатой представлено экспертное заключение с замечаниями и член экспертного совета требует проведения заседания экспертного совета, проведение такого заседания является обязательным.

      При этом заседания экспертного совета могут проводиться путем непосредственного созыва членов экспертного совета либо проведения посредством дистанционных средств видеосвязи в режиме реального времени.

      18. Государственный орган при согласии с экспертным заключением вносит в проект соответствующие изменения и (или) дополнения.

      В случае несогласия с экспертным заключением государственный орган-разработчик в течение 10 (десяти) рабочих дней со дня получения экспертного заключения направляет члену экспертного совета, давшему данное заключение, и в Национальную палату ответ с обоснованием причин несогласия, которые являются обязательным приложением к проекту до его принятия.

      В случае непредставления экспертного заключения на проект в срок, установленный государственным органом в соответствии со статьей 19 Закона Республики Казахстан "О правовых актах", проект считается согласованным без замечаний.

      19. В случаях переименования, изменения фактического местонахождения членов экспертного совета и Национальной палаты, а также их контактных данных (почтовый адрес или адрес электронной почты, либо номер телефона и другое) члены экспертного совета и Национальная палата в течение 3 (трех) рабочих дней с момента наступления данного события извещают рабочий орган.

  Приложение
к Типовому положению об
экспертных советах по вопросам
предпринимательства
  Форма

ПРОТОКОЛ

Экспертного совета по вопросам предпринимательства при _______________________________________________________________
(наименование государственного органа)
№ __________ от "__" ________ _____ года

      Повестка дня

      О рассмотрении членами Экспертного совета по вопросам предпринимательства (далее – экспертный совет) ______________________________________________________
______________________________________________________________________________
      (наименование проекта нормативного правового акта или рассматриваемый вопрос)
      1. Экспертные заключения представили без замечаний и предложений: ___________
_______________________________________________________________________________
                              (наименование организации)
      2. Экспертные заключения представили с замечаниями и предложениями:
________________________________________________________________________________
      (наименование организации, общее количество представленных замечаний и
            предложений, из них количество принятых/непринятых*)
      3. Экспертные заключения не представили: ____________________________________
________________________________________________________________________________
                              (наименование организации)
      4. ________________________________________________________________________
                  (информация о принятии и непринятии замечаний и предложений **)
      Председатель экспертного совета
      Секретарь экспертного совета
      Примечания:
      * Пример: Евразийская промышленная ассоциация – 10 (7/3)
      ** В этом случае кратко указывается суть замечаний.
      В случае принятия замечаний, указывается информация об их принятии.
      В случае несогласия, указываются дата и номер письма, направленного членам экспертного совета с обоснованием причин несогласия с экспертным заключением.

  Приложение 2
к приказу Министра
национальной экономики
Республики Казахстан
от 29 июня 2023 года № 127

Правила проведения аккредитации, в том числе форма свидетельства об аккредитации, основания и порядок отмены аккредитации объединений субъектов частного предпринимательства и иных некоммерческих организаций

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила проведения аккредитации, в том числе форма свидетельства об аккредитации, основания и порядок отмены аккредитации объединений субъектов частного предпринимательства и иных некоммерческих организаций (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктом 4 статьи 64 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан (далее – Кодекс) и устанавливают порядок проведения аккредитации, в том числе форму свидетельства об аккредитации, основания и порядок отмены аккредитации объединений субъектов частного предпринимательства и иных некоммерческих организаций.

      2. Аккредитацией объединений субъектов частного предпринимательства и иных некоммерческих организаций (далее – объединения и организации) является признание центральными государственными и местными исполнительными органами (далее – государственные органы) объединений и организаций на представление интересов субъектов частного предпринимательства в экспертных советах по вопросам предпринимательства.

      3. Аккредитации подлежат объединения и организации.

      4. Аккредитация осуществляется государственными органами ежегодно в I (первом) квартале после опубликования объявления о сроках осуществления аккредитации на казахском и русском языках.

      Объявления публикуются на казахском и русском языках на официальных интернет-ресурсах государственных органов.

      В случае реорганизации государственного органа путем слияния, присоединения, разделения объединения и организации, аккредитованные данным государственным органом, представляют интересы субъектов частного предпринимательства в экспертном совете вновь возникшего государственного органа в соответствии со статьей 45 Гражданского кодекса Республики Казахстан.

      Вновь возникшие государственные органы осуществляют аккредитацию в течение 3 (трех) месяцев с момента их образовании или реорганизации.

      5. В целях осуществления аккредитации в каждом государственном органе создается комиссия по аккредитации (далее – комиссия), состав и положение которой утверждаются решением руководителя государственного органа.

Глава 2. Порядок проведения аккредитации

      6. Порядок проведения аккредитации включает следующие этапы:

      1) размещение государственным органом объявления о начале приема заявлений и документов на проведение аккредитации;

      2) представление объединениями и/или организациями заявления и пакета документов, предусмотренных в пункте 8 настоящих Правил;

      3) рассмотрение комиссией материалов аккредитации;

      4) принятие государственным органом решения об аккредитации или отказе в аккредитации;

      5) выдачу свидетельства об аккредитации или письменного уведомления об отказе в аккредитации с обоснованием.

      7. Объединения и организации, претендующие на аккредитацию в государственном органе, в течение 10 (десяти) рабочих дней со дня опубликования объявления представляют пакет документов, предусмотренных в пункте 8 настоящих Правил.

      8. Для получения аккредитации заявитель представляет в государственный орган в электронной форме:

      1) Заявление для получения аккредитации субъектами частного предпринимательства и иных некоммерческих организаций по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам;

      2) электронные копии учредительных документов и документов, подтверждающих государственную (учетную) регистрацию (перерегистрацию) юридического лица, филиала (представительства) на казахском и русском языках;

      3) список членов объединения и/или организации с указанием бизнес-идентификационного номера.

      Для получения свидетельства об аккредитации на бессрочной основе заявитель представляет копии свидетельств об аккредитации субъектов частного предпринимательства и иных некоммерческих организаций, которые подтверждают аккредитацию более двух раз подряд в центральных государственных и (или) местных исполнительных органах.

      Сноска. В пункт 8 внесено изменение на казахском языке, текст на русском языке не меняется в соответствии с приказом Заместителя Премьер-Министра - Министра национальной экономики РК от 21.05.2024 № 25 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      9. Рассмотрение материалов, представленных объединениями и организациями, осуществляется комиссией, по рекомендациям которой государственным органом принимается решение о выдаче свидетельства об аккредитации или отказе в аккредитации.

      10. Срок рассмотрения документов и принятия решения о выдаче свидетельства об аккредитации или отказе в аккредитации составляет 15 (пятнадцать) рабочих дней с момента окончания срока приема заявлений.

      11. В случае отсутствия заявлений по окончанию срока приема документов на проведение аккредитации на официальных интернет-ресурсах государственных органов в течение 10 (десяти) рабочих дней государственные органы осуществляют повторное опубликование объявления о сроках осуществления аккредитации.

      Объединения и организации, претендующие на аккредитацию в государственном органе, в течение 10 (десяти) рабочих дней со дня повторного опубликования объявления представляют пакет документов, предусмотренных в пункте 8 настоящих Правил.

      В случае отсутствия заявлений по окончанию срока приема документов на проведение аккредитации на официальных интернет-ресурсах государственных органов в течение 5 (пяти) рабочих дней публикуется объявление государственного органа о несостоявшейся аккредитации ввиду отсутствия заявлений для проведения аккредитации.

      12. Аккредитация не может осуществляться в случаях, если:

      1) представленные документы не соответствуют требованиям пункта 8 настоящих Правил;

      2) объединение и организация не осуществляют деятельность по защите интересов его членов;

      3) объединение и организация представили документы на аккредитацию после окончания срока приема заявлений.

      13. Свидетельство об аккредитации субъектов частного предпринимательства и иных некоммерческих организаций выдается сроком на три года по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      Объединения и организации, аккредитованные более двух раз подряд в государственных органах, получают свидетельство об аккредитации субъектов частного предпринимательства и иных некоммерческих организаций на бессрочной основе.

      14. Решение об аккредитации объединений и организаций утверждается приказом первого руководителя государственного органа и (или) решением местного исполнительного органа.

      По результатам проведенной аккредитации объединений и организаций осуществляется выдача свидетельства об аккредитации субъектов частного предпринимательства и иных некоммерческих организаций или мотивированного отказа в аккредитации в течение 5 (пяти) рабочих дней с момента окончания срока рассмотрения документов и принятия решения о выдаче свидетельства об аккредитации или отказе в аккредитации.

      15. Аккредитация на бессрочной основе осуществляется в порядке, предусмотренном главой 2 настоящих Правил.

      16. При утере свидетельство об аккредитации субъектов частного предпринимательства и иных некоммерческих организаций объединение и/или организация может получить его дубликат в государственном органе, выдавшем свидетельство, в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня подачи соответствующего заявления.

      Объединения и организации, в случае осуществления перерегистрации, изменения реквизитов, направляют в государственные органы информацию о соответствующих изменениях в течение 5 (пяти) рабочих дней после государственной регистрации в органах юстиции.

Глава 3. Основания и порядок отмены аккредитации

      17. Основаниями отмены аккредитации объединений и организаций являются:

      1) реорганизация или ликвидация аккредитованных объединений и/или организаций;

      2) представление объединением и/или организацией заявления для отмены аккредитации по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам;

      3) истечение срока действия свидетельства об аккредитации субъектов частного предпринимательства и иных некоммерческих организаций.

      18. В случае наличия основании для отмены аккредитации, предусмотренных пунктом 17 настоящих Правил, вопросы об отмене аккредитации объединений и организаций рассматриваются рабочим органом в течение 10 (десяти) рабочих дней с момента выявления структурным подразделением-разработчиком рабочего органа фактов, являющимися основаниями для отмены аккредитации

      19. Государственный орган в течение 10 (десяти) рабочих дней со дня прекращения срока действия свидетельства об аккредитации субъектов частного предпринимательства и иных некоммерческих организаций, направляет соответствующее уведомление о прекращении аккредитации субъектов частного предпринимательства и иных некоммерческих организаций.

  Приложение 1
к Правилам проведения
аккредитации, в том числе
форма свидетельства об
аккредитации, основания и
порядок отмены аккредитации
объединений субъектов
частного предпринимательства и
иных некоммерческих
организаций
  Форма

Свидетельство об аккредитации субъектов частного предпринимательства и иных некоммерческих организаций

      ____________________________________________________________________
      (наименование объединения субъектов частного предпринимательства и/или иных
                              некоммерческих организаций)
      ____________________________________________________________________
      (наименование центрального государственного или местного исполнительного
                                    органа)
      признает право _______________________________________________________
      (наименование объединения субъектов частного предпринимательства и/или иных
                              некоммерческих организаций)
      на проведение в рамках деятельности экспертного совета по вопросам частного предпринимательства при _____________________________________________________
            (наименование центрального государственного или местного исполнительного
                                          органа)
      экспертизы проектов нормативных правовых актов, затрагивающих интересы частного предпринимательства.
      (приказ № _________ от "___" ________________ 20__ года)
      Свидетельство действительно до "___" _________ 20__ года
      Руководитель центрального государственного или местного исполнительного органа
      ______________________________________________
      (фамилия, имя, отчество (при его наличии), подпись)
      Дата выдачи: "___" _________ 20__ года

  Приложение 2
к Правилам проведения
аккредитации, основания и
порядок отмены аккредитации
объединений субъектов
частного предпринимательства и
иных некоммерческих
организаций
  Форма
  Кому:
_________________________
(должность, фамилия, имя,
отчество
(при его наличии) руководителя
____________________________
центрального государственного
или местного исполнительного
органа)
  От:
____________________________
(должность, фамилия, имя,
отчество
(при его наличии) руководителя
объединения)
Реквизиты:
____________________
(юридический адрес,
контактный
телефон)

Заявление для получения аккредитации субъектами частного предпринимательства и иных некоммерческих организаций

      Прошу аккредитовать/отменить аккредитацию/аккредитовать на бессрочной основе
      ________________________________________________________________________
                        (наименование объединения и/или организации)
      для признания/отмены права на проведение в рамках деятельности экспертного совета по вопросам частного предпринимательства при ____________________________________
______________________________________________________________________________
            (наименование центрального государственного или местного
                              исполнительного органа)
______________________________________________________________________________
      экспертизы проектов нормативных правовых актов, затрагивающих интересы частного предпринимательства.
      Фамилия, имя, отчество (при его наличии), должность и контактные данные представителя объединения и и/или организации для включения в состав экспертного совета по вопросам предпринимательства _______________________________________________
      _______________________________________________________________________
      К заявлению прилагаются следующие документы:
      1. _____________________________________________________________
      2. _____________________________________________________________
      3. _____________________________________________________________
      4. _____________________________________________________________
      ______________       ______________________________________________________
            (подпись)             (должность, фамилия, имя, отчество (при его наличии)
      Дата: "___" _______________ 20__ год