Заттай нормаларды әзірлеу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 2023 жылғы 30 маусымдағы № 726 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 1 шiлдеде № 33015 болып тіркелді

      "Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 24 сәуірдегі № 387 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі туралы ереженің 15-тармағының 758-38) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Заттай нормаларды әзірлеу қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Бюджет заңнамасы департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнде мемлекеттiк тiркеудi;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күннен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары -
Қаржы министрі
Е. Жамаубаев

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары - Қаржы министрі
2023 жылғы 30 маусымдағы
№ 726 Бұйрығымен
бекітілген

Заттай нормаларды әзірлеу қағидалары 1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Заттай нормаларды әзірлеу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 24 сәуірдегі № 387 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі туралы ереженің 15-тармағының 758-38) тармақшасына сәйкес әзірленді және орталық мемлекеттік органдардың заттай нормаларды әзірлеу тәртібін айқындайды.

      2. Заттай нормалар қажетті материалдық немесе материалдық емес игіліктерді тұтынудың немесе пайдаланудың заттай көрсеткіштерін білдіреді.

      Заттай нормаларды орталық мемлекеттік органдар әзірлейді.

2-тарау. Заттай нормаларды әзірлеу тәртібі

      3. Орталық мемлекеттік органдар мемлекеттік органдар мен өзге де мемлекеттік мекемелердің қызметін қамтамасыз ету, оларға жүктелген функциялар мен өкілеттіктердің орындалу қажеттілігін ескере отырып, материалдық және материалдық емес игіліктерге қажеттілікті есептеуді:

      1) материалдық және материалдық емес игіліктерді тұтыну немесе пайдалану қажеттілігін, негізділігін және орындылығын талдау нәтижелері;

      2) ғылыми негізделген әдістер мен тәсілдерді ескере отырып, салалық ерекшеліктер негізінде жүзеге асырады.

      4. Айқындалған қажеттіліктер негізінде орталық мемлекеттік органдар заттай нормаларды әзірлейді.

      Заттай нормалар мынадай талаптарға сәйкес әзірленеді:

      1) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасының нормаларына негізделуге;

      2) нақты және айқын болуға, әртүрлі оқылуды болдырмауға және оларды тәжірибеде еркін қолдану мүмкіндігінің қамтамасыз етілуі;

      3) олардың қолданылу саласының айқындалуы;

      4) пайдаланушылар ортасының айқындалуы тиіс.

      5. Заттай нормалар кесте түрінде әзірленеді.

      Заттай нормалардың ерекшеліктеріне қарай орталық мемлекеттік органдар онда:

      1) заттай норманың атауын;

      2) заттай норманың өлшем бірлігін;

      3) сандық мәндегі нормасын;

      4) қызмет ету (қолданылу) мерзімін;

      5) пайдаланылу мерзімін;

      6) запаста сақталу мерзімін;

      7) заттай нормалардың қолданылу саласын – заттай нормалар қандай қызмет саласында қолданылады, олар неге арналғаны;

      8) заттай нормалардың қолданылу саласын – заттай нормалар белгіленетін мемлекеттік органдардың, қажет болған кезде олардың құрылымдық бөлімшелерінің, мемлекеттік мекемелердің, лауазымды тұлғалардың атауын;

      9) заттай нормалардың анықтамасы мен қолданылуын нақтылайтын сипаттамасын көрсетеді.

      Қажет болған кезде:

      1) заттай нормаларда пайдаланылған терминдер мен анықтамаларға нақтылау жүргізіледі;

      2) ескертпелерге сілтемелер жасалады.

      6. Әзірленген заттай нормалар:

      1) қаржыландыру көздері (ұсынылып отырған заттай нормаларды енгізуге байланысты шығыстарды қаржыландыруды жүргізу ұсынылып отырған бюджеттік бағдарламаның коды мен атауы) және қаржы шығындарының қажеттілігі көрсетілген анықтама;

      2) осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес ұсынылып отырған заттай нормалардың қаржылық қамтамасыз етілуі жөніндегі ақпарат;

      3) ұсынылып отырған заттай нормаларды қабылдау қажеттілігінің негіздемесі, олардың орындылығын растау және оларға есептер қоса беріле отырып, бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға келісуге жіберіледі.

      7. Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган заттай нормаларды алған күнінен бастап 30 (отыз) күнтізбелік күн ішінде олардың қаржылық қамтамасыз етілуі тұрғысынан қарайды.

      Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның заттай нормалар бойынша ескертулері болған кезде орталық мемлекеттік органдар оларды пысықтайды және оған қайта келісуге енгізеді.

      Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның заттай нормаларды қайта келісу мерзімі 7 (жеті) жұмыс күнінен аспайды және олардың осы мемлекеттік органға түскен күнінен бастап есептеледі.

      8. Заттай нормаларды қарау қорытындылары бойынша бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган әзірлеушіге мынадай жауап нұсқаларының бірін ұсынады:

      1) заттай нормалар ескертулерсіз келісілді (актіде бірінші басшының не ол болмаған жағдайда оның міндетін орындаушының бұрыштамасы);

      2) заттай нормаларды келісуден бас тартылды (бірінші басшының орынбасары қол қойған уәжделген бас тартуды қоса бере отырып).

      9. Бекітілген заттай нормаларға өзгерістер мен толықтырулар енгізу кезінде тәртіп осы Қағидаларға сәйкес жүзеге асырылады.

      Бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері қолданыстағы заттай нормаларға ағымдағы қаржы жылы ішінде 1 (бір) реттен асырмай өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізеді.

  Заттай нормаларды
  әзірлеу қағидаларына
  қосымша

Ұсынылып отырған заттай нормалардың қаржылық қамтамасыз етілуі жөніндегі ақпарат

Р/с №

Заттай норманың атауы

Өлшем бірлігі

Ұсынылатын тиістілік нормасы

Бар-жоғы

ағымдағы қаржы жылының 01.01. нақты болуы

сатып алу жылы

қызмет мерзімі (жыл)

Ағымдағы қаржы жылында есептен шығарылуы тиіс

Ағымдағы қаржы жылында сатып алу жоспарланған

саны

құны (мың теңге)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1










2










...










Болжанатын шығындар:









      Кестенің жалғасы

Ұсынылып отырған тиістілік нормалары бойынша жалпы қажеттілік

оның ішінде

Жоспарланып отырған жоспарлы кезеңнің 2-ші жылына сатып алу көзделген

Жоспарланып отырған жоспарлы кезеңнің 3-ші жылына сатып алу көзделген

Келесі жоспарлы кезеңде сатып алу жоспарланады

саны (11-баған = (4-баған - ((5-баған - 8-баған) + 9-баған)

құны (мың теңге) (12-баған = 14-баған + 16-баған + 18-баған)

саны

құны (мың теңге)

саны

құны (мың теңге)

саны (17-баған = 11-баған- 13-баған - 15-баған)

Құны (мың теңге) (18-баған = 12-баған - 14-баған -16-баған)

11

12

13

14

15

16

17

18


































Об утверждении Правил разработки натуральных норм

Приказ Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов Республики Казахстан от 30 июня 2023 года № 726. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 1 июля 2023 года № 33015

      В соответствии с подпунктом 758-38) пункта 15 Положения о Министерстве финансов Республики Казахстан, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 апреля 2008 года № 387 "О некоторых вопросах Министерства финансов Республики Казахстан" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила разработки натуральных норм.

      2. Департаменту бюджетного законодательства Министерства финансов Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства финансов Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Заместитель Премьер-Министра -
Министр финансов Республики Казахстан
Е. Жамаубаев

  Утверждены приказом
Заместитель Премьер-
Министра - Министр финансов
Республики Казахстан
от 30 июня 2023 года № 726

Правила разработки натуральных норм

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила разработки натуральных норм (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 758-38) пункта 15 Положения о Министерстве финансов Республики Казахстан, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 апреля 2008 года № 387 "О некоторых вопросах Министерства финансов Республики Казахстан" и определяют порядок разработки натуральных норм центральными государственными органами.

      2. Натуральные нормы представляют собой натуральные показатели потребления или использования необходимых материальных или нематериальных благ.

      Натуральные нормы разрабатываются центральными государственными органами.

Глава 2. Порядок разработки натуральных норм

      3. Центральные государственные органы осуществляют расчет потребности в материальных и нематериальных благах в количественном выражении с учетом необходимости обеспечения деятельности государственных органов и иных государственных учреждений, выполнения возложенных на них функций и полномочий на основе:

      1) результатов анализа необходимости, обоснованности и целесообразности потребления или использования материальных и нематериальных благ;

      2) отраслевых особенностей с учетом научно-обоснованных методов и подходов.

      4. На основании определенной потребности центральные государственные органы разрабатывают натуральные нормы.

      Натуральные нормы разрабатываются согласно следующих требований:

      1) основываться на нормах действующего законодательства Республики Казахстан;

      2) быть четкими и ясными, исключать разночтения и обеспечивать возможность свободного применения их на практике;

      3) определять область их применения;

      4) определять круг пользователей.

      5. Натуральные нормы разрабатываются в табличном виде.

      В зависимости от специфики натуральных норм центральные государственные органы указывают в них:

      1) наименование натуральной нормы;

      2) единицу измерения натуральной нормы;

      3) норму в количественном выражении;

      4) срок службы (носки);

      5) срок эксплуатации;

      6) срок хранения в запасе;

      7) область применения натуральных норм – в какой сфере деятельности применяются натуральные нормы, для чего они предназначены;

      8) область распространения натуральных норм – наименование государственных органов при необходимости их структурных подразделений, государственных учреждений, должностных лиц, для которых устанавливаются натуральные нормы;

      9) характеристики, конкретизирующие определение и применение натуральных норм.

      При необходимости:

      1) приводятся уточнения терминов и определений, использованных в натуральных нормах;

      2) делаются ссылки на примечания.

      6. Разработанные натуральные нормы направляются на согласование центральному уполномоченному органу по бюджетному планированию с приложением:

      1) справки с указанием источников финансирования (код и наименование бюджетной программы, по которой предлагается осуществлять финансирование расходов, связанных с введением предлагаемых натуральных норм) и необходимости финансовых затрат;

      2) информации по финансовой обеспеченности предлагаемых натуральных норм согласно приложению к настоящим Правилам;

      3) обоснования необходимости принятия предлагаемых натуральных норм, подтверждения их целесообразности и расчеты к ним.

      7. Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию рассматривает натуральные нормы на предмет финансовой обеспеченности в течение 30 (тридцати) календарных дней со дня их получения.

      При наличии у центрального уполномоченного органа по бюджетному планированию замечаний по натуральным нормам центральные государственные органы дорабатывают их и повторно вносят ему на согласование.

      Срок повторного согласования натуральных норм центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию составляет не более 7 (семи) рабочих дней и исчисляется со дня поступления их в данный государственный орган.

      8. По итогам рассмотрения натуральных норм центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию представляет разработчику один из следующих вариантов ответа:

      1) натуральные нормы согласованы без замечаний (виза на акте первого руководителя либо, в случае его отсутствия, лица, исполняющего его обязанности);

      2) в согласовании натуральных норм отказано (с приложением мотивированного отказа за подписью заместителя первого руководителя).

      9. При внесении изменений и дополнений в утвержденные натуральные нормы порядок осуществляется в соответствии с настоящими Правилами.

      Администраторы бюджетных программ вносят изменения и (или) дополнения в действующие натуральные нормы не более 1 (одного) раза в течение текущего финансового года.

  Приложение
к Правилам разработки
натуральных норм

Информация по финансовой обеспеченности предлагаемых натуральных норм

№ п/п

Наименование натуральной нормы

Единица измерения

Предлагаемая норма положенности

Наличие

фактическое наличие на 01.01. текущий финансовый год

год приобретения

срок службы (год)

Подлежит списанию в текущем финансовом году

Запланировано приобретение в текущем финансовом году

количество

стоимость (тысяч тенге)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1










2



















Предполагаемые затраты









      Продолжение таблицы

Общая потребность по предлагаемым нормам положенности

в том числе

предусмотрено приобретение на 2-ой год планируемого планового периода

предусмотрено приобретение на 3-ий год планируемого планового периода

планируется приобретение в следующем плановом периоде

количество (гр.11 =(гр.4-((гр.5-гр.8)+гр.9)

стоимость (тысяч тенге) (гр.12=гр.14 + гр.16+гр.18)

количество

стоимость (тысяч тенге)

количество

стоимость (тысяч тенге)

количество (гр.17=тр.11-гр.13-гр.15)

стоимость (тысяч тенге) (гр. 18= гр. 12-гр.-14-гр.16)

11

12

13

14

15

16

17

18