Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 2023 жылғы 10 шiлдедегi № 752 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 11 шiлдеде № 33057 болып тіркелді

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 4-т. қараңыз.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Қазақстан Республикасының Бірыңғай бюджеттік сыныптамасын жасау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 14 қарашадағы № 494 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9892 болып тіркелген) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Қазақстан Республикасының Бірыңғай бюджеттік сыныптамасын жасау қағидаларында:

      15-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) мазмұнына байланысты мыналарға:

      мемлекеттiк функцияларды, өкiлеттiктердi жүзеге асыру және олардан туындайтын мемлекеттiк қызметтердi көрсету;

      трансферттер мен бюджеттiк субсидиялар беру;

      бюджеттік кредиттерді беру;

      бюджеттiк инвестицияларды жүзеге асыру;

      күрделi шығыстарды жүзеге асыру;

      мемлекет мiндеттемелерiн орындау;

      нысаналы салым салу;

      нысаналы аударым;

      нысаналы жарна.

      Мемлекеттік органның даму жоспарының немесе облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың даму жоспарының мақсатына, бірыңғай түпкілікті нәтижеге қол жеткізу үшін мемлекеттік функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыру және олардан туындайтын мемлекеттік қызметтерді көрсету, күрделі шығыстарды жүзеге асыру, бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асыру арқылы бюджеттік инвестицияларды жүзеге асыру, трансферттер мен бюджеттік субсидиялар беру бойынша шығындар, көрсетілген шығындарды жекелеген кіші бағдарламаларға бөле отырып, бір бюджеттік бағдарламаға біріктірілуі мүмкін;".

      2. "Бюджеттiк өтiнiмдi жасау және ұсыну қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 24 қарашадағы № 511 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10007 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізiлсiн:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Бюджеттік өтінімді жасау және ұсыну қағидаларында:

      8-тармақта:

      11), 12) және 13) тармақшалары мынадай редакцияда жазылсын:

      "11) республикалық бюджеттен облыстық бюджеттерге, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеттерiне нысаналы даму трансферттер бөлiнген жағдайда облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергiлiктi атқарушы органдарымен келiсiлген жоғары тұрған бюджеттен нысаналы трансферттер және/немесе кредиттер бойынша бюджет бағдарламалар жобаларын, бюджеттік бағдарламаларға (кіші бағдарламаларға) сәйкес бөлінген нысаналы трансферттерді пайдалану есебінен қол жеткізілген тікелей және түпкілікті нәтижелер туралы есепті;

      12) облыстық бюджеттен ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) бюджеттерiне нысаналы даму трансферттері, оның ішінде облыстық бюджеттерге бөлiнетiн және одан әрi ауданның бюджеттерiне бөлуге жататын республикалық бюджеттен нысаналы даму трансферттері бөлiнген жағдайда, ауданның жергiлiктi атқарушы органдарымен келiсiлген жоғары тұрған бюджеттен нысаналы трансферттер және/немесе кредиттер бойынша бюджеттік бағдарламалар жобаларын, бюджеттік бағдарламаларға (кіші бағдарламаларға) сәйкес нысаналы трансферттерді пайдалану есебінен қол жеткізілген тікелей және түпкілікті нәтижелер туралы есепті;

      13) ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) бюджетінен аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер бюджеттерiне жоғары тұрған бюджеттен нысаналы даму трансферттері, оның ішінде облыстық, аудандық бюджеттерге бөлiнетiн және одан әрi аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер бюджеттерiне бөлуге жататын республикалық бюджеттен нысаналы даму трансферттері бөлiнген жағдайда, аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімінің аппаратымен келiсiлген жоғары тұрған бюджеттен нысаналы трансферттер және/немесе кредиттер бойынша бюджет бағдарламалар жобаларын, бюджеттік бағдарламаларға (кіші бағдарламаларға) сәйкес бөлінген нысаналы трансферттерді пайдалану есебінен қол жеткізілген тікелей және түпкілікті нәтижелер туралы есепті;";

      37) тармақша алып тасталсын;

      38) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "38) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган және мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органдар сұрататын басқа да қажетті ақпаратты қамтиды.";

      24 және 25-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "24. 02-114-нысан (19-қосымша) міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарына арналған шығыстарды есептеуге арналған.

      Есептеуді осы нысан бойынша жасаған кезде Қазақстан Республикасының Әлеуметтік кодексін басшылыққа алған жөн.

      19-қосымша сонымен қатар 135 "Техникалық персонал бойынша жұмыс берушілердің жарналары" ерекшелігі бойынша міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарының шығыстарын есептеу үшін қолданылады.

      25. 01-116-нысан (20-қосымша) Жұмыс берушілердің міндетті зейнетақы жарналары шығыстарды есептеуге арналған.

      Осы нысан бойынша есепті жасау кезінде Қазақстан Республикасының Әлеуметтік кодексін басшылыққа алу керек.

      20-қосымша сонымен қатар 135 "Техникалық персонал бойынша жұмыс берушілердің жарналары" ерекшелігі бойынша жұмыс берушілердің міндетті зейнетақы жарналарына арналған шығыстарын есептеу үшінде қолданылады.";

      27-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "27. 01-122-нысан (22-қосымша) Мемлекеттiк әлеуметтiк сақтандыру қорына әлеуметтiк аударымдарды төлеуге шығыстарға арналған.

      Жоспарланып отырған жылға арналған әлеуметтiк аударымдардың сомасын есептеген кезде Қазақстан Республикасының Әлеуметтік кодексін басшылыққа алу қажет.";

      31-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "31. 01-135-нысан (27-қосымша) техникалық персонал бойынша жұмыс берушілердің жарналары бойынша шығыстарды есептеу үшін. Есептеу кезінде "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" (бұдан әрі – Салық кодексі) Қазақстан Республикасы Кодексін және Қазақстан Республикасының Әлеуметтік кодексін басшылыққа алу қажет.";

      47-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "47. Шығыстардың экономикалық сыныптамасының 133, 154, 155, 156, 157, 158, 163, 164, 165, 166, 167, 211, 212, 221, 321, 322, 323, 331, 332, 339, 341, 359, 361, 411, 412, 417, 418, 419, 421, 422, 423, 429, 431, 432, 433, 434, 435, 441, 451, 511, 512, 513, 514, 519, 521, 531, 541, 611, 612, 621, 711, 712, 713, 714, 715, 721 и 722 ерекшелiктерi бойынша жоспарланатын шығыстардың түрлері жөніндегі есептеулер еркiн нысанда жасалады.

      Қорлар мен негізгі құралдарды сатып алуға арналған шығыстарды жоспарлаған кезде есепке қорлар немесе негізгі құралдардың әрбір түрлері бойынша кем дегенде үш прайс-парақтар қоса беріледі.

      421, 423 және 435 ерекшелiктер бойынша міндетті тәртіпте есептеулердi ұсыну кезiнде мемлекеттік мекемелер жобалау-сметалық құжаттамаға және жұмыстардың (қызметтердiң) құнын негiздейтiн құжаттарға мемлекеттiк сараптаманың немесе кешенді ведомстводан тыс сараптаманың қорытындысын ұсынады, ал қорларды сатып алуға арналған есептеулерге ағымдағы жылғы 1 қаңтардағы жағдай бойынша мемлекеттік мекеменің теңгерімінде тұрған қорлардың іс жүзіндегі қалдықтарының болуы туралы ақпаратты және ағымдағы жылдың жоспарын ұсынады.

      Мәслихат депутаттарына олардың негізгі жұмыс орны бойынша орташа жалақыны өтеу жөніндегі шығыстарды есептеу "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару және өзiн-өзi басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының Заңына сәйкес осы қызметте бiр жылға дейiнгi жұмыс өтілі бар тиiстi әкiмшiлiк-аумақтық бірлік әкiмi аппараты басшысының жалақысынан аспайтын мөлшерде жүзеге асырылады. Есептеуге жұмыс берушілердің Салық кодексіне сәйкес әлеуметтік салық бойынша жарналары мен Қазақстан Республикасының Әлеуметтік кодексіне сәйкес Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қорына әлеуметтік аударымдары кіреді.

      164 ерекшелiк бойынша есептеудi ұсынған кезде "Болашақ" халықаралық стипендиясын тағайындау үшін үміткерлерді іріктеу қағидаларын бекіту және "Болашақ" халықаралық стипендиясын жұмсау бағаныттарын айқындау туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2008 жылғы 11 маусымдағы № 573 қаулысына сәйкес шетелдiк жоғары оқу орындары (әлемнiң ғылыми орталықтары мен зертханалары) мен Қазақстан Республикасы Үкiметiнің 2005 жылғы 4 сәуірдегі № 301 қаулысына сәйкес шетелде кадрларды даярлау, қайта даярлау және бiлiктiлiгiн арттыру халықаралық бағдарламаларын iске асыру жөнiндегi қызметтердi, оның ішінде "Болашақ" халықаралық стипендиясын берушi болып анықталған заңды тұлға арасында жасалған шарттардың көшiрмелерi ұсынылады.

      Өкілдік шығындарға шығыстарды жоспарлау кезінде "Өкілдік шығындар" бөлінетін бюджеттік бағдарламасын бөлу қағидаларын бекіту туралы"" Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің 2017 жылғы 28 ақпандағы № 11-1-2/66 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14926 болып тіркелген) бекітілген өкілдік шығындар нормаларын басшылыққа алған жөн.

      Заңды тұлғалардың жарғылық капиталына мемлекеттің қатысуы арқылы бюджеттік инвестицияларды іске асыруға арналған шығыстар қаржылық-экономикалық негіздемеде айқындалған бюджеттік инвестицияларды іске асыру мерзімдеріне сәйкес жоспарланады.

      158 "Ақпараттандыру саласындағы жұмыстар мен қызметтерге ақы төлеу" ерекшелігі бойынша есепті ұсынған кезде "Ақпараттандыру саласындағы тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алуға арналған шығыстардың есеп-қисабын жасау, ұсыну және қарау жөніндегі нұсқаулықты бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушы 2016 жылғы 16 наурыздағы № 274 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13631 болып тіркелген) бекітілген ақпараттандыру саласындағы тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алуға арналған шығындардың жалпы тізбесін басшылыққа алу керек.";

      73-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "73. Жергiлiктi бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсi бюджеттiк өтiнiмдi мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органға мемлекеттік органдардың бірыңғай электрондық құжат айналымы жүйесін пайдалану арқылы электронды құжат түрінде не электрондық тасығыштарда енгiзедi.

      "Ақпараттандыру туралы" Қазақстан Республикасы Заңының талаптарына сәйкес келетін ақпараттық жүйе болған жағдайда, жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшісі бюджеттік өтінімді мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органның ақпараттық жүйесі арқылы енгізеді.

      Егер бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсi мемлекеттік органның даму жоспарының жобасында немесе мемлекеттік органның даму жоспарына өзгерiстер мен толықтырулар жобасында қосымша шығыстарды немесе бюджет кiрiстерiн қысқартуды талап ететiн нормативтiк құқықтық актiлер әзiрлеудi немесе оларға өзгерiстер мен толықтырулар енгiзудi ұсынса, онда бюджеттiк өтiнiммен бiр мезгiлде тиiстi нормативтiк құқықтық актiнiң жобасы енгiзiледi.".

      3. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Бюджет заңнамасы департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрық 2024 жылғы 1 қантардан бастап қолданысқа енгізілетін осы бұйрықтың 1-тармағының үшінші және он үшінші абзацтарын, осы бұйрықтың 2-тармағының жиырма төртінші және отыз бірінші абзацтарын қоспағанда, алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануы тиіс.

      Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары -
Қаржы министрі
Е. Жамаубаев

О внесении изменений в некоторые приказы Министра финансов Республики Казахстан

Приказ Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов Республики Казахстан от 10 июля 2023 года № 752. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 11 июля 2023 года № 33057

      Примечание ИЗПИ!
      Порядок введения в действие см. п. 4.

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 14 ноября 2014 года № 494 "Об утверждении Правил составления Единой бюджетной классификации Республики Казахстан" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 9892) следующее изменение:

      в Правилах составления Единой бюджетной классификации Республики Казахстан, утвержденных указанным приказом:

      подпункт 1) пункта 15 изложить в следующей редакции:

      "1) в зависимости от содержания на:

      осуществление государственных функций, полномочий и оказание вытекающих из них государственных услуг;

      предоставление трансфертов и бюджетных субсидий;

      предоставление бюджетных кредитов;

      осуществление бюджетных инвестиций;

      осуществление капитальных расходов;

      выполнение обязательств государства;

      вложение целевого вклада;

      целевое перечисление;

      целевой взнос.

      Для достижения цели плана развития государственного органа или плана развития области, города республиканского значения, столицы, единого конечного результата затраты по осуществлению государственных функций, полномочий и оказанию вытекающих из них государственных услуг, осуществлению капитальных расходов, осуществлению бюджетных инвестиций посредством реализации бюджетных инвестиционных проектов, предоставлению трансфертов и бюджетных субсидий могут объединяться в одну бюджетную программу с выделением указанных затрат в отдельные подпрограммы;".

      2. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 24 ноября 2014 года № 511 "Об утверждении Правил составления и представления бюджетной заявки" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 10007) следующие изменения:

      в Правилах составления и представления бюджетной заявки, утвержденных указанным приказом:

      в пункте 8:

      подпункты 11), 12) и 13) изложить в следующей редакции:

      "11) проекты бюджетных программ по целевым трансфертам и/или кредитам из вышестоящего бюджета, согласованные с местными исполнительными органами области, города республиканского значения, столицы, в случае выделения целевых трансфертов на развитие из республиканского бюджета в областные бюджеты, бюджеты города республиканского значения, столицы, отчет о достигнутых прямых и конечных результатах за счет использования целевых трансфертов в соответствии с бюджетными программами (подпрограммами);

      12) проекты бюджетных программ по целевым трансфертам и/или кредитам из вышестоящего бюджета, согласованные с местными исполнительными органами района, в случае выделения целевых трансфертов на развитие из областного бюджета в районный (города областного значения) бюджет, в том числе целевых трансфертов на развитие из республиканского бюджета, выделяемых в областные бюджеты и подлежащих дальнейшему распределению в районные бюджеты, отчет о достигнутых прямых и конечных результатах за счет использования целевых трансфертов в соответствии с бюджетными программами (подпрограммами);

      13) проекты бюджетных программ по целевым трансфертам и/или кредитам из вышестоящего бюджета, согласованные с аппаратом акима города районного значения, села, поселка, сельского округа, в случае выделения целевых трансфертов на развитие из районного (города областного значения) бюджета в бюджеты города районного значения, села, поселка, сельского округа, в том числе целевых трансфертов на развитие из республиканского бюджета, выделяемых в областные, районные бюджеты и подлежащих дальнейшему распределению в бюджеты города районного значения, села, поселка, сельского округа, отчет о достигнутых прямых и конечных результатах за счет использования целевых трансфертов в соответствии с бюджетными программами (подпрограммами);";

      подпункт 37) исключить;

      подпункт 38) изложить в следующей редакции:

      "38) другую необходимую информацию, запрашиваемую центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию или местным уполномоченным органам по государственному планированию в соответствии с законодательством Республики Казахстан.";

      пункты 24 и 25 изложить в следующей редакции:

      "24. Форма 02-114 (приложение 19) предназначена для расчета расходов на обязательные профессиональные пенсионные взносы.

      При составлении расчета по данной форме следует руководствоваться Социальным кодексом Республики Казахстан.

      Приложение 19 применяется также для расчета расходов на обязательные профессиональные пенсионные взносы по специфике 135 "Взносы работодателей по техническому персоналу".

      25. Форма 01-116 (приложение 20) предназначена для расчета расходов на обязательные пенсионные взносы работодателей.

      При составлении расчета по данной форме следует руководствоваться Социальным кодексом Республики Казахстан.

      Приложение 20 применяется также для расчета расходов на обязательные пенсионные взносы работодателей по специфике 135 "Взносы работодателей по техническому персоналу".";

      пункт 27 изложить в следующей редакции:

      "27. Форма 01-122 (приложение 22) предназначена для расчета расходов на уплату социальных отчислений в Государственный фонд социального страхования.

      При расчете суммы социальных отчислений на планируемый год необходимо руководствоваться Социальным кодексом Республики Казахстан.";

      пункт 31 изложить в следующей редакции:

      "31. Форма 01-135 (приложение 27) предназначена для расчета расходов на взносы работодателей по техническому персоналу. При расчете необходимо руководствоваться Налоговым кодексом и Социальным кодексом Республики Казахстан.";

      пункт 47 изложить в следующей редакции:

      "47. Расчеты по видам расходов, планируемым по спецификам экономической классификации расходов 133, 154, 155, 156, 157, 158, 163, 164, 165, 166, 167, 211, 212, 221, 321, 322, 323, 331, 332, 339, 341, 359, 361, 411, 412, 417, 418, 419, 421, 422, 423, 429, 431, 432, 433, 434, 435, 441, 451, 511, 512, 513, 514, 519, 521, 531, 541, 611, 612, 621, 711, 712, 713, 714, 715, 721 и 722 составляются в произвольной форме.

      При планировании расходов на приобретение запасов и основных средств к расчету прилагаются не менее трех прайс-листов по каждому виду запасов или основных средств.

      При предоставлении расчета в обязательном порядке по спецификам 421, 423 и 435 государственные учреждения представляют заключение государственной экспертизы или комплексной вневедомственной экспертизы на проектно-сметную документацию и документы, обосновывающие стоимость работ (услуг), а к расчетам на приобретение запасов представляют информацию о фактическом наличии остатков запасов, числящихся на балансе государственного учреждения по состоянию на 1 января текущего года и план текущего года.

      Расчет расходов по возмещению средней заработной платы депутатам маслихата по их основному месту работы осуществляется в соответствии со статьей 22 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" в размере, не превышающем заработную плату руководителя аппарата акима соответствующей административно-территориальной единицы со стажем работы в указанной должности до одного года. В расчет включаются взносы работодателей по социальному налогу в соответствии с Налоговым кодексом и социальные отчисления в Государственный фонд социального страхования в соответствии с Социальным кодексом Республики Казахстан.

      При представлении расчета по специфике 164 представляются копии договоров, заключенных между зарубежными высшими учебными заведениями (научными центрами и лабораториями мира) и юридическим лицом, определенным согласно постановлению Правительства Республики Казахстан от 4 апреля 2005 года № 301, поставщиком услуг по реализации международных программ подготовки, переподготовки и повышения квалификации кадров за рубежом, в том числе международной стипендии "Болашак", согласно постановлению Правительства Республики Казахстан от 11 июня 2008 года № 573 "Об утверждении Правил отбора претендентов для присуждения международной стипендии "Болашак" и определении направлений расходования международной стипендии "Болашак".

      При планировании расходов на представительские затраты следует руководствоваться нормами представительских затрат, утвержденными приказом Министра иностранных дел Республики Казахстан от 28 февраля 2017 года № 11-1-2/66 "Об утверждении Правил распределения распределяемой бюджетной программы "Представительские затраты"" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 14926).

      Расходы на реализацию бюджетных инвестиций посредством участия государства в уставном капитале юридических лиц планируются в соответствии со сроками реализации бюджетных инвестиций, определенными в финансово-экономическом обосновании.

      При представлении расчета по специфике 158 "Оплата работ и услуг в сфере информатизации" следует руководствоваться общим перечнем затрат на государственные закупки товаров, работ, услуг в сфере информатизации утвержденный приказом исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 16 марта 2016 года № 274 "Об утверждении Инструкции по составлению, представлению и рассмотрению расчета расходов на государственные закупки товаров, работ, услуг в сфере информатизации" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 13631).";

      пункт 73 изложить в следующей редакции:

      "73. Администратор местных бюджетных программ вносит бюджетную заявку в местный уполномоченный орган по государственному планированию в виде электронного документа посредством использования единой системы электронного документооборота государственных органов либо на электронных носителях.

      При наличии информационной системы, соответствующей требованиям Закона Республики Казахстан "Об информатизации", администратор местных бюджетных программ вносит бюджетную заявку посредством информационной системы местного уполномоченного органа по государственному планированию.

      Если администратор бюджетных программ в проекте плана развития государственного органа или проекте изменений и дополнений в план развития государственного органа предлагает разработать или внести изменения и дополнения в нормативные правовые акты, требующие дополнительных расходов или сокращения доходов бюджета, то одновременно с бюджетной заявкой вносится проект соответствующего нормативного правового акта.".

      3. Департаменту бюджетного законодательства Министерства финансов Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства финансов Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования, за исключением абзацев третьего и тринадцатого пункта 1 настоящего приказа, двадцать четвертого и тридцать первого пункта 2 настоящего приказа, которые вводятся в действие с 1 января 2024 года и подлежат официальному опубликованию.

      Заместитель Премьер-Министра
- Министр финансов
Республики Казахстан
Е. Жамаубаев