"Заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу және филиалдар мен өкілдіктерді есептік тіркеу жөнінде мемлекеттік қызметтер көрсету қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 29 мамырдағы № 66 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2023 жылғы 13 шiлдедегi № 479 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 14 шiлдеде № 33081 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу және филиалдар мен өкілдіктерді есептік тіркеу жөнінде мемлекеттік қызметтер көрсету қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 29 мамырдағы № 66 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20771 тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу, олардың филиалдары мен өкілдіктерін есептік тіркеу" мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларында:

      19, 20 және 23-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "19. Осы Қағидалардың 3 және 4-тармақтарына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету құжаттар келіп түскен кезде көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері тізілімге сәйкес құжаттарды қабылдауды жүзеге асырады және заңды тұлғаларды тіркеу басқармасына (бөліміне) жолдайды.

      Заңды тұлғаларды тіркеу басқармасының (бөлімінің) басшысы 20 минут ішінде орындаушыны айқындайды және оған орындауға береді.

      Орындаушы: ұсынылған құжаттардың дұрыс толтырылуын (ресімдеуін) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкестігін тексереді және бас тарту (үзіліс туралы) үшін негіздер болмаған жағдайда заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу туралы, филиалды (өкілдікті) есептік тіркеу туралы бұйрықты ресімдейді, Бизнес-сәйкестендіру нөмірлерінің ұлттық тізіліміне (бұдан әрі – Ұлттық тізілім) мәліметтерді енгізеді, бизнес-сәйкестендіру нөмірі берілген заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу туралы, филиалды (өкілдікті) есептік тіркеу туралы анықтаманы ресімдейді, іс ресімделгеннен кейін (БСН берілгенін растайтын тиісті мөртабандар қойылғаннан кейін) құрылтай және басқа құжаттардың бір-бір данасынан тұратын істі ресімдейді.

      Орындаушы қарағаннан кейін заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу туралы, бизнес-сәйкестендіру нөмірі берілген филиалды (өкілдікті) есептік тіркеу туралы анықтама немесе бас тарту (үзіліс туралы) туралы дәлелді бұйрық басшылыққа қол қоюға жіберіледі. Басшылық қол қойған құжаттарды орындаушы көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне береді. Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорация" КЕАҚ филиалына (бұдан әрі - Мемлекеттік корпорация) береді не портал арқылы көрсетілетін қызметті алушыға жолдайды.

      20. Осы Қағидалардың 5-тармағына сәйкес құжаттар Мемлекеттік корпорацияға келіп түскен кезде Мемлекеттік корпорацияның қызметкері көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарды қабылдайды, тексереді және қабылданған құжаттар Заңды тұлғаларды тіркеу саласындағы мемлекеттік корпорацияның тиісті бөлімшесіне жіберіледі.

      Заңды тұлғаларды тіркеу басқармасының (бөлімінің) басшысы 20 минут ішінде орындаушыны анықтайды және оған орындауға береді.

      Орындаушы: ұсынылған құжаттардың дұрыс толтырылуын (ресімдеуін) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкестігін тексереді және бас тарту (үзіліс туралы) үшін негіздер болмаған жағдайда заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу туралы, филиалды (өкілдікті) есептік тіркеу туралы бұйрықты ресімдейді, Ұлттық тізілімге мәліметтерді енгізеді; бизнес-сәйкестендіру нөмірі берілген заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу туралы, филиалды (өкілдікті) есептік тіркеу туралы анықтаманы ресімдейді, іс ресімделгеннен кейін (БСН берілгенін растайтын тиісті мөртабандар қойылғаннан кейін) құрылтай және басқа құжаттардың бір-бір данасынан тұратын істі ресімдейді.

      Орындаушы қарағаннан кейін бизнес-сәйкестендіру нөмірі берілген заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу туралы, филиалды (өкілдікті) есептік тіркеу туралы анықтама немесе бас тарту (үзіліс туралы) туралы дәлелді бұйрық басшылыққа қол қоюға жіберіледі. Басшылық қол қойған құжаттарды орындаушы Мемлекеттік корпорацияның беру бөліміне береді.

      23. Құжаттардың толық емес пакеті ұсынылған, оларда кемшіліктер болған, құрылтай құжаттары бойынша сарапшының (маманның) қорытындысын алу қажет болған жағдайларда, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде көзделген өзге де негіздер бойынша мемлекеттік (есептік) тіркеу мерзімі анықталған кемшіліктер жойылғанға немесе тиісті қорытынды (сараптама) алынғанға дейін үзіледі.

      Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімін үзілуіне негіздер анықталған кезде көрсетілетін қызметті беруші себептерін көрсете отырып, мемлекеттік қызметті көрсету мерзімін бір айдан аспайтын мерзімге үзеді және құжаттарды Мемлекеттік корпорацияға жолдайды.

      Мемлекеттік тіркеуге үзіліс жасау туралы шешімді көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік тіркеуге құжаттарды қабылдаған сәттен бастап құжатты берген сәтке дейін, бірақ қызмет көрсету мерзімінің өтуінен кешіктірмей қабылдайды.

      Үзіліс туралы бұйрықта көрсетілген ескертулер жойылғаннан кейін көрсетілетін қызметті алушы құжаттарды Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін қызметті берушіге қайта жолдайды.

      Егер бір ай ішінде тіркеуге үзіліс жасауға негіз болған мән-жайлар мемлекеттік қызметті алушы жоймаса, онда үзіліс мерзімі аяқталғанға дейін үш жұмыс күнінен кешіктірілмей мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді бұйрық шығарылады.";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Заңды тұлғаларды мемлекеттік қайта тіркеу, олардың филиалдары мен өкілдіктерін есептік қайта тіркеу" мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларында:

      12, 13, 15 және 16-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "12. Осы Қағидалардың 3 және 4-тармақтарына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетуге құжаттар келіп түскен кезде көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері тізілімге сәйкес құжаттарды қабылдауды жүзеге асырады және заңды тұлғаларды тіркеу басқармасына (бөліміне) жолдайды.

      Заңды тұлғаларды тіркеу басқармасының (бөлімінің) басшысы 20 минут ішінде орындаушыны анықтайды және оған орындауға береді.

      Орындаушы: ұсынылған құжаттардың дұрыс толтырылуын (ресімделуін) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкестігін тексереді және бас тарту (үзіліс туралы) үшін негіздер болмаған жағдайда заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы, филиалды (өкілдікті) есептік қайта тіркеу туралы бұйрықты ресімдейді, Ұлттық тізілімге мәліметтерді енгізеді, бизнес–сәйкестендіру нөмірі берілген заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы, филиалды (өкілдікті) есептік қайта тіркеу туралы анықтаманы ресімдейді, іс ресімделгеннен кейін (БСН берілгенін растайтын тиісті мөртабандар қойылғаннан кейін) құрылтай және басқа құжаттардың бір-бір данасынан тұратын істі ресімдейді.

      Орындаушы қарағаннан кейін бизнес-сәйкестендіру нөмірі берілген заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы, филиалды (өкілдікті) есептік қайта тіркеу туралы анықтама не бас тарту (үзіліс туралы) туралы дәлелді бұйрық басшылыққа қол қоюға жіберіледі.

      Басшылық қол қойған құжаттарды орындаушы көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне береді. Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды курьер арқылы мемлекеттік корпорацияға береді немесе портал арқылы көрсетілетін қызметті алушыға жолдайды.

      13. Осы Қағидалардың 5-тармағына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету құжаттар келіп түскен кезде Мемлекеттік корпорацияның қызметкері көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарды қабылдайды, тексереді және қабылданған құжаттар заңды тұлғаларды тіркеу саласындағы Мемлекеттік корпорацияның тиісті бөлімшесіне жіберіледі.

      Заңды тұлғаларды тіркеу басқармасының (бөлімінің) басшысы 20 минут ішінде орындаушыны анықтайды және оны орындауға береді.

      Орындаушы: ұсынылған құжаттардың дұрыс толтырылуын (ресімделуін) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкестігін тексереді және бас тарту (үзіліс туралы) үшін негіздер болмаған жағдайда заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы, филиалды (өкілдікті) есептік қайта тіркеу туралы бұйрықты ресімдейді, Ұлттық тізілімге мәліметтерді енгізеді; бизнес–сәйкестендіру нөмірі берілген заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы, филиалды (өкілдікті) есептік қайта тіркеу туралы анықтаманы ресімдейді, іс ресімделгеннен кейін (БСН берілгенін растайтын тиісті мөртабандар қойылғаннан кейін) құрылтай және басқа құжаттардың бір-бір данасынан тұратын істі ресімдейді.

      Орындаушы қарағаннан кейін бизнес-сәйкестендіру нөмірі берілген заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы, филиалды (өкілдікті) есептік қайта тіркеу туралы анықтама немесе бас тарту (үзіліс туралы) туралы дәлелді бұйрық басшылыққа қол қоюға жіберіледі.

      Басшылық қол қойған құжаттарды орындаушы Мемлекеттік корпорацияның беру бөліміне береді.

      15. Порталда құжаттар ұсынылған жағдайда – "жеке кабинетке" шағын және орта кәсіпкерлік субъектілері үшін заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу туралы хабарлама не көрсетілетін қызметті берушінің ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту (үзіліс туралы) туралы дәлелді жауап жіберіледі.

      16. Құжаттардың толық емес пакеті ұсынылған, оларда кемшіліктер болған, құрылтай құжаттары бойынша сарапшының (маманның) қорытындысын алу қажет болған жағдайларда, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде көзделген өзге де негіздер бойынша мемлекеттік (есептік) тіркеу мерзімі анықталған кемшіліктер жойылғанға немесе тиісті қорытынды (сараптама) алынғанға дейін үзіледі.

      Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімін үзілуіне негіздер анықталған кезде көрсетілетін қызметті беруші себептерін көрсете отырып, мемлекеттік қызметті көрсету мерзімін бір айдан аспайтын мерзімге үзеді және құжаттарды Мемлекеттік корпорацияға жолдайды.

      Мемлекеттік тіркеуге үзіліс жасау туралы шешімді көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік тіркеуге құжаттарды қабылдаған сәттен бастап құжатты берген сәтке дейін, бірақ қызмет көрсету мерзімінің өтуінен кешіктірмей қабылдайды.

      Үзіліс туралы бұйрықта көрсетілген ескертулер жойылғаннан кейін көрсетілетін қызметті алушы құжаттарды Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін қызметті берушіге қайта жолдайды.

      Егер бір ай ішінде тіркеуге үзіліс жасауға негіз болған мән-жайларды мемлекеттік қызметті алушы жоймаса, онда үзіліс мерзімі аяқталғанға дейін үш жұмыс күнінен кешіктірілмей мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді бұйрық шығарылады.";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Жеке кәсіпкерлік субъектісіне жатпайтын заңды тұлғаның, сондай-ақ акционерлік қоғамның құрылтай құжаттарына, олардың филиалдары (өкілдіктері) туралы ережелерге енгізілген өзгерістер мен толықтыруларды мемлекеттік тіркеу" мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларында:

      26, 27, 29 және 30-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "26. Осы Қағидалардың 3 және 4-тармақтарына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету құжаттар келіп түскен кезде көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері тізілімге сәйкес құжаттарды қабылдауды жүзеге асырады және заңды тұлғаларды тіркеу басқармасына (бөліміне) жолдайды.

      Заңды тұлғаларды тіркеу басқармасының (бөлімінің) басшысы 20 минут ішінде орындаушыны анықтайды және оған орындауға береді.

      Орындаушы: ұсынылған құжаттардың дұрыс толтырылуын (ресімделуін) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкестігіне тексереді және бас тарту (үзіліс) үшін негіздер болмаған жағдайда заңды тұлғаның құрылтай құжаттарына өзгерістер мен толықтыруларды енгізу туралы мемлекеттік тіркеу туралы, филиалды (өкілдікті) есептік тіркеу туралы бұйрықты ресімдейді, Ұлттық тізілімге мәліметтерді енгізеді, бизнес–сәйкестендіру нөмірі берілген заңды тұлғаны мемлекеттік (қайта) тіркеу туралы, филиалды (өкілдікті) есептік (қайта) тіркеу туралы анықтаманы ресімдейді, іс ресімделгеннен кейін (БСН берілгенін растайтын тиісті мөртабандар қойылғаннан кейін) құрылтай және басқа құжаттардың бір-бір данасынан тұратын істі ресімдейді.

      Орындаушы қарағаннан кейін бизнес-сәйкестендіру нөмірі берілген заңды тұлғаны мемлекеттік (қайта) тіркеу туралы, филиалды (өкілдікті) есептік (қайта) тіркеу туралы анықтаманы не бас тарту (үзіліс туралы) туралы дәлелді бұйрық басшылыққа қол қоюға жіберіледі. Басшылық қол қойған құжаттарды орындаушы көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне береді не көрсетілетін қызметті берушіге портал арқылы жіберіледі. Кеңсе қызметкері құжаттарды курьер арқылы Мемлекеттік корпорацияға береді.

      27. Осы Қағидалардың 5-тармағына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету құжаттар Мемлекеттік корпорацияға келіп түскен кезде Мемлекеттік корпорацияның қызметкері көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарды қабылдайды, тексереді және қабылданған құжаттар заңды тұлғаларды тіркеу саласындағы Мемлекеттік корпорацияның тиісті бөлімшесіне жіберіледі.

      Заңды тұлғаларды тіркеу басқармасының (бөлімінің) басшысы 20 минут ішінде орындаушыны анықтайды және оған орындауға береді.

      Орындаушы: ұсынылған құжаттардың дұрыс толтырылуын (ресімделуін) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкестігіне тексереді және бас тарту (үзіліс туралы) үшін негіздер болмаған жағдайда заңды тұлғаның құрылтай құжаттарына өзгерістер мен толықтыруларды енгізу туралы мемлекеттік тіркеу туралы бұйрықты ресімдейді; Ұлттық тізілімге мәліметтерді енгізеді, бизнес–сәйкестендіру нөмірі берілген заңды тұлғаны мемлекеттік (қайта) тіркеу туралы, филиалды (өкілдікті) есептік (қайта) тіркеу туралы анықтаманы ресімдейді, іс ресімделгеннен кейін (БСН берілгенін растайтын тиісті мөртабандар қойылғаннан кейін) құрылтай және басқа құжаттардың бір-бір данасынан тұратын істі ресімдейді.

      Орындаушы қарағаннан кейін бизнес-сәйкестендіру нөмірі берілген заңды тұлғаны мемлекеттік (қайта) тіркеу туралы, филиалды (өкілдікті) есептік (қайта) тіркеу туралы анықтаманы не бас тарту (үзіліс туралы) туралы дәлелді бұйрық басшылыққа қол қоюға жіберіледі. Басшылық қол қойған құжаттарды орындаушы көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне береді не көрсетілетін қызметті берушіге портал арқылы жіберіледі. Кеңсе қызметкері құжаттарды курьер арқылы Мемлекеттік корпорацияға береді.

      29. Порталда құжаттар ұсынылған жағдайда – "жеке кабинетке" шағын және орта кәсіпкерлік субъектілері үшін заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы хабарлама не көрсетілетін қызметті берушінің ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту (үзіліс туралы) туралы дәлелді жауап жіберіледі.

      30. Құжаттардың толық емес пакеті ұсынылған, оларда кемшіліктер болған, құрылтай құжаттары бойынша сарапшының (маманның) қорытындысын алу қажет болған жағдайларда, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде көзделген өзге де негіздер бойынша мемлекеттік (есептік) тіркеу мерзімі анықталған кемшіліктер жойылғанға немесе тиісті қорытынды (сараптама) алынғанға дейін үзіледі.

      Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімін үзілуіне негіздер анықталған кезде көрсетілетін қызметті беруші себептерін көрсете отырып, мемлекеттік қызметті көрсету мерзімін бір айдан аспайтын мерзімге үзеді және құжаттарды Мемлекеттік корпорацияға жолдайды.

      Мемлекеттік тіркеуге үзіліс жасау туралы шешімді көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік тіркеуге құжаттарды қабылдаған сәттен бастап құжатты берген сәтке дейін, бірақ қызмет көрсету мерзімінің өтуінен кешіктірмей қабылдайды.

      Үзіліс туралы бұйрықта көрсетілген ескертулер жойылғаннан кейін көрсетілетін қызметті алушы құжаттарды Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін қызметті берушіге қайта жолдайды.

      Егер бір ай ішінде тіркеуге үзіліс жасауға негіз болған мән-жайларды мемлекеттік қызметті алушы жоймаса, онда үзіліс мерзімі аяқталғанға дейін үш жұмыс күнінен кешіктірілмей мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді бұйрық шығарылады.";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Заңды тұлға қызметінің тоқтатылуын мемлекеттік тіркеу, филиал мен өкілдікті есептік тіркеуден шығару" мемлекеттік қызмет көрсету қағидаларында:

      7, 13, 14, 15, 17 және 18-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "7. Заңды тұлғалардың, олардың филиалдарының (өкілдіктерінің) қызметі мынадай: бизнес-сәйкестендіру нөмірін қалыптастыру үшін тіркеуші органға заңды тұлғаларды тіркеу саласындағы уәкілетті орган айқындаған тәртіппен өтініш білдірмеген; салық төлеушілер ретінде мемлекеттік кіріс органдарында тіркелмеген шарттарға бір мезгілде сәйкес келген кезде мәжбүрлеп тәртіппен тоқтатылуға жатады. Мәжбүрлеу тәртібімен қызметін тоқтату заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеуді жүзеге асыратын органның өтініші бойынша сот тәртібімен жүргізіледі. Заңды тұлғалардың Бизнес-сәйкестендіру нөмірлерінің ұлттық тізілімінен шығару заңды күшіне енген мәжбүрлеп тарату туралы сот шешімінің негізінде жүргізіледі.

      13. Осы Қағидалардың 3 және 4-тармақтарына сәйкес құжаттар келіп түскен кезде көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері тізілімге сәйкес құжаттарды қабылдауды жүзеге асырады және заңды тұлғаларды тіркеу басқармасына (бөліміне) жолдайды.

      Заңды тұлғаларды тіркеу басқармасының (бөлімінің) басшысы 20 минут ішінде орындаушыны анықтайды және оған орындауға береді.

      Орындаушы: Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде белгіленген тарату тәртібінің сақталуын тексереді және бас тарту үшін негіздер болмаған жағдайда Ұлттық тізілімге заңды тұлғаны тарату (үзіліс туралы) туралы мәліметтерді енгізеді; заңды тұлғаның (филиалдың және өкілдіктің) қызметін тоқтатуды тіркеу, мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы анықтаманың (куәліктің) күшін жою және оны Ұлттық тізілімнен шығару туралы бұйрық шығарады.

      14. Орындаушы қарағаннан кейін заңды тұлға (филиал және өкілдік) қызметінің тоқтатылуын тіркеу туралы бұйрық немесе бас тарту (үзіліс туралы) туралы дәлелді бұйрық басшылыққа қол қоюға жіберіледі.

      Басшылық қол қойған құжаттарды орындаушы көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне береді. Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды курьер арқылы Мемлекеттік корпорацияға береді немесе портал арқылы көрсетілетін қызметті алушыға жолдайды.

      15. Мемлекеттік корпорацияға осы Қағидалардың 5-тармағына сәйкес құжаттар келіп түскен кезде қызметкер құжаттарды қабылдауды жүзеге асырады және Мемлекеттік корпорацияның заңды тұлғаларды тіркеу саласындағы тиісті бөлімшесіне тізілім бойынша табыстайды.

      Заңды тұлғаларды тіркеу басқармасының (бөлімінің) басшысы 20 минуттың ішінде атқарушыны анықтайды және оған орындауға табыстайды.

      Орындаушы: Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде белгіленген тарату тәртібінің сақталуын тексереді және бас тарту үшін негіздер болмаған жағдайда Ұлттық тізілімге заңды тұлғаны тарату (үзіліс туралы) туралы мәліметтерді енгізеді; заңды тұлғаның (филиалдың және өкілдіктің) қызметін тоқтатуды тіркеу, мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы анықтаманың (куәліктің) күшін жою және оны Ұлттық тізілімнен шығару туралы бұйрық шығарады.

      Орындаушы қарағаннан кейін заңды тұлға (филиал және өкілдік) қызметінің тоқтатылуын тіркеу туралы бұйрық немесе бас тарту (үзіліс туралы) туралы дәлелді бұйрық басшылыққа қол қоюға жіберіледі.

      Басшылық қол қойған құжаттарды орындаушы Мемлекеттік корпорацияның беру бөліміне береді.

      17. Порталда құжаттар ұсынылған жағдайда – "жеке кабинетке" шағын және орта кәсіпкерлік субъектілері үшін заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу туралы хабарлама не көрсетілетін қызметті берушінің ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту (үзіліс туралы) туралы дәлелді жауап жіберіледі.

      18. Құжаттардың толық емес пакеті ұсынылған, оларда кемшіліктер болған, құрылтай құжаттары бойынша сарапшының (маманның) қорытындысын алу қажет болған жағдайларда, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде көзделген өзге де негіздер бойынша мемлекеттік (есептік) тіркеу мерзімі анықталған кемшіліктер жойылғанға немесе тиісті қорытынды (сараптама) алынғанға дейін үзіледі.

      Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімін үзілуіне негіздер анықталған кезде көрсетілетін қызметті беруші себептерін көрсете отырып, мемлекеттік қызметті көрсету мерзімін бір айдан аспайтын мерзімге үзеді және құжаттарды Мемлекеттік корпорацияға жолдайды.

      Мемлекеттік тіркеуге үзіліс жасау туралы шешімді көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік тіркеуге құжаттарды қабылдаған сәттен бастап құжатты берген сәтке дейін, бірақ қызмет көрсету мерзімінің өтуінен кешіктірмей қабылдайды.

      Үзіліс туралы бұйрықта көрсетілген ескертулер жойылғаннан кейін көрсетілетін қызметті алушы құжаттарды Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін қызметті берушіге қайта жолдайды.

      Егер бір ай ішінде тіркеуге үзіліс жасауға негіз болған мән-жайларды мемлекеттік қызметті алушы жоймаса, онда үзіліс мерзімі аяқталғанға дейін үш жұмыс күнінен кешіктірілмей заңды тұлғаның қызметінің тоқтатылуы туралы мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді бұйрық шығарылады".

      2. Қазақстан Республикасы Әділет Министрлігінің Тіркеу қызметі және заң қызметін ұйымдастыру департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Әділет вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Әділет министрі
А. Ескараев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Цифрлық даму, инновациялар және

      аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

О внесении изменений в приказ исполняющего обязанности Министра юстиции Республики Казахстан от 29 мая 2020 года № 66 "Об утверждении правил оказания государственных услуг в сфере государственной регистрации юридических лиц и учетной регистрации филиалов и представительств"

Приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 13 июля 2023 года № 479. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 14 июля 2023 года № 33081

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ исполняющего обязанности Министра юстиции Республики Казахстан от 29 мая 2020 года № 66 "Об утверждении правил оказания государственных услуг в сфере государственной регистрации юридических лиц и учетной регистрации филиалов и представительств" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 20771), следующие изменения:

      в Правилах оказания государственной услуги "Государственная регистрация юридических лиц, учетная регистрация их филиалов и представительств", утвержденных указанным приказом:

      пункты 19, 20 и 23 изложить в следующей редакции:

      "19. При поступлении документов на оказание государственной услуги согласно пунктам 3 и 4 настоящих Правил сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет прием документов согласно реестру и направляет в управление (отдел) регистрации юридических лиц.

      Руководитель управления (отдела) регистрации юридических лиц в течение 20 минут определяет исполнителя и передает ему на исполнение.

      Исполнитель: проверяет представленные документы на правильность их составления (оформления) на соответствие действующему законодательству Республики Казахстан и в случае отсутствия оснований для отказа (перерыва) оформляет приказ о государственной регистрации юридического лица, об учетной регистрации филиала (представительства), вносит сведения в Национальный реестр бизнес-идентификационных номеров (далее - Нацреестр), оформляет справку о государственной регистрации юридического лица, об учетной регистрации филиала (представительства) с присвоенным бизнес–идентификационным номером, оформляет дело, содержащее по одному экземпляру учредительных и других документов после оформления дела (проставления соответствующих штампов, подтверждающих присвоение БИН).

      После рассмотрения исполнителем справка о государственной регистрации юридического лица, об учетной регистрации филиала (представительства) с присвоенным бизнес-идентификационным номером либо мотивированный приказ об отказе (о перерыве) направляются на подписание руководству. Подписанные руководством документы передаются исполнителем в канцелярию услугодателя. Сотрудник канцелярии услугодателя передает документы в филиал "НАО "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее-Государственная корпорация) либо направляет услугополучателю посредством портала.

      20. При поступлении документов на оказание государственной услуги согласно пункту 5 настоящих Правил работник Государственной корпорации принимает, проверяет документы, представленные услугополучателем и принятые документы, направляются в соответствующее подразделение Государственной корпорации в сфере регистрации юридических лиц.

      Руководитель управления (отдела) регистрации юридических лиц в течение 20 минут определяет исполнителя и передает ему на исполнение.

      Исполнитель: проверяет представленные документы на правильность их составления (оформления) на соответствие действующему законодательству Республики Казахстан и в случае отсутствия оснований для отказа (перерыва) оформляет приказ о государственной регистрации юридического лица, об учетной регистрации филиала (представительства), вносит сведения в Нацреестр; оформляет справку о государственной регистрации юридического лица, об учетной регистрации филиала (представительства) с присвоенным бизнес–идентификационным номером, оформляет дело, содержащее по одному экземпляру учредительных и других документов после оформления дела (проставления соответствующих штампов, подтверждающих присвоение БИН).

      После рассмотрения исполнителем справка о государственной регистрации юридического лица, об учетной регистрации филиала (представительства) с присвоенным бизнес-идентификационным номером, либо мотивированный приказ об отказе (о перерыве) направляются на подписание руководству. Подписанные руководством документы передаются исполнителем в отдел выдачи Государственной корпорации.

      23. В случаях представления неполного пакета документов, наличия в них недостатков, необходимости получения по учредительным документам заключения эксперта (специалиста), а также по иным основаниям, предусмотренным законодательными актами Республики Казахстан, срок государственной (учетной) регистрации прерывается до устранения выявленных недостатков или получения соответствующего заключения (экспертизы).

      При выявлении оснований для перерыва срока оказания государственной услуги, услугодатель прерывает срок оказания государственной услуги не более чем на один месяц с указанием причин и передает документы в Государственную корпорацию.

      Решение о перерыве государственной регистрации принимается услугодателем с момента приема документов на государственную регистрацию до момента выдачи документа, но не позднее истечения срока оказания услуги.

      После устранения замечаний, указанных в приказе о перерыве, услугополучатель повторно направляет документы услугодателю через Государственную корпорацию.

      Если в течение одного месяца обстоятельства, явившиеся основанием для перерыва в регистрации услугополучателем не устранены, то выносится мотивированный приказ об отказе в оказании государственной услуги не позднее трех рабочих дней до окончания срока перерыва.";

      в Правилах оказания государственной услуги "Государственная перерегистрация юридических лиц, учетная перерегистрация их филиалов и представительств", утвержденных указанным приказом:

      пункты 12, 13, 15 и 16 изложить в следующей редакции:

      "12. При поступлении документов на оказание государственной услуги согласно пунктам 3 и 4 настоящих Правил сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет прием документов согласно реестру и направляет в управление (отдел) регистрации юридических лиц.

      Руководитель управления (отдела) регистрации юридических лиц в течение 20 минут определяет исполнителя и передает ему на исполнение.

      Исполнитель: проверяет представленные документы на правильность их составления (оформления) на соответствие действующему законодательству Республики Казахстан и в случае отсутствия оснований для отказа (перерыва) оформляет приказ о государственной перерегистрации юридического лица, об учетной перерегистрации филиала (представительства), вносит сведения в Нацреестр, оформляет справку о государственной перерегистрации юридического лица, об учетной перерегистрации филиала (представительства) с присвоенным бизнес–идентификационным номером, оформляет дело, содержащее по одному экземпляру учредительных и других документов после оформления дела (проставления соответствующих штампов, подтверждающих присвоение БИН).

      После рассмотрения исполнителем справка о государственной перерегистрации юридического лица, об учетной перерегистрации филиала (представительства) с присвоенным бизнес-идентификационным номером, либо мотивированный приказ об отказе (о перерыве) направляются на подписание руководству.

      Подписанные руководством документы передаются исполнителем в канцелярию услугодателя. Сотрудник канцелярии услугодателя передает документы в Государственную корпорацию через курьера либо направляет услугополучателю посредством портала.

      13. При поступлении документов на оказание государственной услуги согласно пункта 5 настоящих Правил работник Государственной корпорации принимает, проверяет документы, представленные услугополучателем и принятые документы, направляются в соответствующее подразделение Государственной корпорации в сфере регистрации юридических лиц.

      Руководитель управления (отдела) регистрации юридических лиц в течение 20 минут определяет исполнителя и передает ему на исполнение.

      Исполнитель: проверяет представленные документы на правильность их составления (оформления) на соответствие действующему законодательству Республики Казахстан и в случае отсутствия оснований для отказа (перерыва) оформляет приказ о государственной перерегистрации юридического лица, об учетной перерегистрации филиала (представительства), вносит сведения в Нацреестр; оформляет справку о государственной перерегистрации юридического лица, об учетной перерегистрации филиала (представительства) с присвоенным бизнес–идентификационным номером, оформляет дело, содержащее по одному экземпляру учредительных и других документов после оформления дела (проставления соответствующих штампов, подтверждающих присвоение БИН).

      После рассмотрения исполнителем справка о государственной перерегистрации юридического лица, об учетной перерегистрации филиала (представительства) с присвоенным бизнес-идентификационным номером, либо мотивированный приказ об отказе (о перерыве) направляются на подписание руководству.

      Подписанные руководством документы передаются исполнителем в отдел выдачи Государственной корпорации.

      15. В случае подачи документов на портале – "в личный кабинет" направляется уведомление о государственной перерегистрации юридических лиц для субъектов малого и среднего предпринимательства либо мотивированный ответ услугодателя об отказе (о перерыве) в оказании государственной услуги в форме электронного документа, удостоверенный ЭЦП услугодателя.

      16. В случаях представления неполного пакета документов, наличия в них недостатков, необходимости получения по учредительным документам заключения эксперта (специалиста), а также по иным основаниям, предусмотренным законодательными актами Республики Казахстан, срок государственной (учетной) регистрации прерывается до устранения выявленных недостатков или получения соответствующего заключения (экспертизы).

      При выявлении оснований для перерыва срока оказания государственной услуги, услугодатель прерывает срок оказания государственной услуги не более чем на один месяц с указанием причин и передает документы в Государственную корпорацию.

      Решение о перерыве государственной регистрации принимается услугодателем с момента приема документов на государственную регистрацию до момента выдачи документа, но не позднее истечения срока оказания услуги.

      После устранения замечаний, указанных в приказе о перерыве, услугополучатель повторно направляет документы услугодателю через Государственную корпорацию.

      Если в течение одного месяца обстоятельства, явившиеся основанием для перерыва в регистрации услугополучателем не устранены, то выносится мотивированный приказ об отказе в оказании государственной услуги не позднее трех рабочих дней до окончания срока перерыва.";

      в Правилах оказания государственной услуги "Государственная регистрация внесенных изменений и дополнений в учредительные документы юридического лица, не относящегося к субъекту частного предпринимательства, а также акционерного общества, положения об их филиалах (представительствах)", утвержденных указанным приказом:

      пункты 26, 27, 29 и 30 изложить в следующей редакции:

      "26. При поступлении документов на оказание государственной услуги согласно пунктам 3 и 4 настоящих Правил сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет прием документов согласно реестру и направляет в управление (отдел) регистрации юридических лиц.

      Руководитель управления (отдела) регистрации юридических лиц в течение 20 минут определяет исполнителя и передает ему на исполнение.

      Исполнитель: проверяет представленные документы на правильность их составления (оформления) на соответствие действующему законодательству Республики Казахстан и в случае отсутствия оснований для отказа (перерыва) оформляет приказ о государственной регистрации о внесении изменений и дополнений в учредительные документы вносит сведения в Нацреестр, оформляет справку о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица, об учетной регистрации (перерегистрации) филиала (представительства) с присвоенным бизнес–идентификационным номером, оформляет дело, содержащее по одному экземпляру учредительных и других документов после оформления дела (проставления соответствующих штампов, подтверждающих присвоение БИН).

      После рассмотрения исполнителем справка о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица, об учетной регистрации (перерегистрации) филиала (представительства) с присвоенным бизнес-идентификационным номером, либо мотивированный приказ об отказе (о перерыве) направляются на подписание руководству. Подписанные руководством документы передаются исполнителем в канцелярию услугодателя либо направляются услугополучателю посредством портала. Сотрудник канцелярии услугодателя передает документы в Государственную корпорацию через курьера.

      27. При поступлении документов на оказание государственной услуги согласно пункту 5 настоящих Правил в Государственную корпорацию – работник Государственной корпорации принимает, проверяет документы, представленные услугополучателем и принятые документы, направляются в соответствующее подразделение Государственной корпорации в сфере регистрации юридических лиц.

      Руководитель управления (отдела) регистрации юридических лиц в течение 20 минут определяет исполнителя и передает ему на исполнение.

      Исполнитель: проверяет представленные документы на правильность их составления (оформления) на соответствие действующему законодательству Республики Казахстан и в случае отсутствия оснований для отказа (перерыва) оформляет приказ о государственной регистрации о внесении изменений и дополнений в учредительные документы вносит сведения в Нацреестр; оформляет справку о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица, об учетной регистрации (перерегистрации) филиала (представительства) с присвоенным бизнес–идентификационным номером, оформляет дело, содержащее по одному экземпляру учредительных и других документов после оформления дела (проставления соответствующих штампов, подтверждающих присвоение БИН).

      После рассмотрения исполнителем справка о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица, об учетной регистрации (перерегистрации) филиала (представительства) с присвоенным бизнес-идентификационным номером, либо мотивированный приказ об отказе (о перерыве) направляются на подписание руководству. Подписанные руководством документы передаются исполнителем в отдел выдачи Государственной корпорации.

      29. В случае подачи документов на портале – "в личный кабинет" направляется уведомление о государственной регистрации (перерегистрации) юридических лиц для субъектов малого и среднего предпринимательства либо мотивированный ответ услугодателя об отказе (о перерыве) в оказании государственной услуги в форме электронного документа, удостоверенный ЭЦП услугодателя.

      30. В случаях представления неполного пакета документов, наличия в них недостатков, необходимости получения по учредительным документам заключения эксперта (специалиста), а также по иным основаниям, предусмотренным законодательными актами Республики Казахстан, срок государственной (учетной) регистрации прерывается до устранения выявленных недостатков или получения соответствующего заключения (экспертизы).

      При выявлении оснований для перерыва срока оказания государственной услуги, услугодатель прерывает срок оказания государственной услуги не более чем на один месяц с указанием причин и передает документы в Государственную корпорацию.

      Решение о перерыве государственной регистрации принимается услугодателем с момента приема документов на государственную регистрацию до момента выдачи документа, но не позднее истечения срока оказания услуги.

      После устранения замечаний, указанных в приказе о перерыве, услугополучатель повторно направляет документы услугодателю через Государственную корпорацию.

      Если в течение одного месяца обстоятельства, явившиеся основанием для перерыва в регистрации услугополучателем не устранены, то выносится мотивированный приказ об отказе в оказании государственной услуги не позднее трех рабочих дней до окончания срока перерыва.";

      в Правилах оказания государственной услуги "Государственная регистрация прекращения деятельности юридического лица, снятие с учетной регистрации филиала и представительства", утвержденных данным приказом:

      пункты 7, 13, 14, 15, 17 и 18 изложить в следующей редакции:

      "7. Деятельность юридических лиц, их филиалов (представительств) подлежит прекращению в принудительном порядке при одновременном соответствии следующим условиям: не обратившиеся в порядке, определенном уполномоченным органом в сфере государственной регистрации юридических лиц, в регистрирующий орган для формирования бизнес-идентификационного номера; не зарегистрированные в органах государственных доходов в качестве налогоплательщиков. Прекращение деятельности в принудительном порядке производится в судебном порядке по заявлению органа, осуществляющего государственную регистрацию юридических лиц. Исключение из Национального реестра бизнес-идентификационных номеров юридических лиц производится на основании решения суда о принудительной ликвидации, вступившего в законную силу.

      13. При поступлении документов на оказание государственной услуги согласно пунктам 3 и 4 настоящих Правил сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет прием документов согласно реестру и направляет в управление (отдел) регистрации юридических лиц.

      Руководитель управления (отдела) регистрации юридических лиц в течение 20 минут определяет исполнителя и передает ему на исполнение.

      Исполнитель: проверяет соблюдение порядка ликвидации, установленного законодательными актами Республики Казахстан и в случае отсутствия оснований для отказа (перерыва) вносит в Нацреестр сведения о ликвидации юридического лица; издает приказ о регистрации прекращения деятельности юридического лица (филиала и представительства), аннулировании справки (свидетельства) о государственной регистрации (перерегистрации) и исключении его из Нацреестра.

      14. После рассмотрения исполнителем приказ о регистрации прекращения деятельности юридического лица (филиала и представительства), или мотивированный приказ об отказе (о перерыве) направляются на подписание руководству.

      Подписанные руководством документы передаются исполнителем в канцелярию услугодателя. Сотрудник канцелярии услугодателя передает документы в Государственную корпорацию через курьера.

      15. При поступлении документов на оказание государственной услуги согласно пункту 5 настоящих Правил в Государственную корпорацию сотрудник осуществляет прием документов и согласно реестру передает в соответствующее подразделение Государственной корпорации в сфере регистрации юридических лиц.

      Руководитель управления (отдела) регистрации юридических лиц в течение 20 минут определяет исполнителя и передает ему на исполнение.

      Исполнитель: проверяет соблюдение порядка ликвидации, установленного законодательными актами Республики Казахстан и в случае отсутствия оснований для отказа (перерыва) вносит в Нацреестр сведения о ликвидации юридического лица; издает приказ о регистрации прекращения деятельности юридического лица (филиала и представительства), аннулировании справки (свидетельства) о государственной регистрации (перерегистрации) и исключении его из Нацреестра.

      После рассмотрения исполнителем приказ о регистрации прекращения деятельности юридического лица (филиала и представительства), или мотивированный приказ об отказе (о перерыве) направляются на подписание руководству.

      Подписанные руководством документы передаются исполнителем в отдел выдачи Государственной корпорации.

      17. В случае подачи документов на портале – "в личный кабинет" направляется уведомление о государственной регистрации юридических лиц для субъектов малого и среднего предпринимательства либо мотивированный ответ услугодателя об отказе (о перерыве) в оказании государственной услуги в форме электронного документа, удостоверенный ЭЦП услугодателя.

      18. В случаях представления неполного пакета документов, наличия в них недостатков, необходимости получения по учредительным документам заключения эксперта (специалиста), а также по иным основаниям, предусмотренным законодательными актами Республики Казахстан, срок государственной (учетной) регистрации прерывается до устранения выявленных недостатков или получения соответствующего заключения (экспертизы).

      При выявлении оснований для перерыва срока оказания государственной услуги, услугодатель прерывает срок оказания государственной услуги не более чем на один месяц с указанием причин и передает документы в Государственную корпорацию.

      Решение о перерыве государственной регистрации принимается услугодателем с момента приема документов на государственную регистрацию до момента выдачи документа, но не позднее истечения срока оказания услуги.

      После устранения замечаний, указанных в приказе о перерыве, услугополучатель повторно направляет документы услугодателю через Государственную корпорацию.

      Если в течение одного месяца обстоятельства, явившиеся основанием для перерыва в регистрации прекращения деятельности юридического лица услугополучателем не устранены, то выносится мотивированный приказ об отказе в оказании государственной услуги не позднее трех рабочих дней до окончания срока перерыва.";

      2. Департаменту регистрационной службы и организации юридических услуг Министерства юстиции Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства юстиции Республики Казахстан;

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице - министра юстиции Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр юстиции
Республики Казахстан
А. Ескараев

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство цифрового развития, инноваций
и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан