"Әуе кемелерiнiң халықаралық ұшуын қамтамасыз етуге арналған әуежайларды ашу және жабу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2011 жылғы 27 қазандағы № 651 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2023 жылғы 31 шiлдедегi № 555 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 2 тамызда № 33216 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Әуе кемелерiнiң халықаралық ұшуын қамтамасыз етуге арналған әуежайларды ашу және жабу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2011 жылғы 27 қазандағы № 651 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 7313 болып тіркелген) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      Әуе кемелерінің халықаралық ұшуын қамтамасыз етуге арналған әуежайларды ашу және жабу қағидалары осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Азаматтық авиация комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрі
М. Карабаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Денсаулық сақтау министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Қаржы министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық қауіпсіздік комитетінің

      Шекара қызметі

      "КЕЛСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ішкі істер министрлігі

  Қазақстан Республикасының
Индустрия және
инфрақұрылымдық даму
министрінің
2023 жылғы 31 шілдедегі
№ 555 Бұйрыққа
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Көлік және коммуникация
министрінің
2011 жылғы 27 қазандағы
№ 651 бұйрығымен
бекітілген

Әуе кемелерiнiң халықаралық ұшуын қамтамасыз етуге арналған әуежайларды ашу және жабу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Әуе кемелерінің халықаралық ұшуын қамтамасыз етуге арналған әуежайларды ашу және жабу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және авиация қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 70-бабының 1-тармағына сәйкес әзірленді және әуе кемелерінің халықаралық ұшуын қамтамасыз ету үшін әуежайларды ашу және жабу тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда пайдаланылатын негізгі терминдер мен анықтамалар:

      1) авиациялық хаб - жолаушыларды, багажды, почтаны және жүктерді межелі орынға жеткізу үшін авиакомпаниялар аралық пункт ретінде пайдаланатын, тоғысатын рейстерді ұйымдастыру үшін қажетті инфрақұрылымы бар авиакөліктік тораптық әуежай;

      2) азаматтық авиация саласындағы уәкілетті орган - Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және азаматтық және эксперименталдық авиация қызметі саласында басшылықты жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;

      3) аэровокзал - тіркеу, жете тексеру, авиарейстер бойынша жинақтау мен толықтыру кезеңінде жолаушыларға қызмет көрсетуге, кедендік, шекаралық және санитариялық-карантиндік бақылауды жүзеге асыруға арналған құрылыс кешені;

      4) әуеайлақ минимумы - осы әуеайлақта осы үлгідегі әуе кемесімен ұшу және қону рұқсат етілетін ұшу-қону жолағындағы көрудің ең аз мүмкін мәні және бұлттың төменгі шегінің биіктігі (немесе шешім қабылдау биіктігі);

      5) әуежайдың бақыланатын аймағы – оларға кіру бақыланатын әуежайдың (әуеайлақтың) жұмыс алаңы, оған іргелес жатқан аумақ және жақын орналасқан ғимараттар немесе олардың бір бөлігі;

      6) кедендік бақылау аймағы - Кеден одағының кедендік шекарасы арқылы өткізу пунктері, кеден органының кедендік декларациялау және өзге де кедендік операцияларды жүргізу орындары, сондай-ақ уақытша сақтау орындары мен қоймаларының, кедендік және бос қоймалар, арнайы экономикалық аймақ, бажсыз сауда дүкендерінің аумағы;

      7) мәжбүрлі қону – ұшу жоспарына сәйкес ұшуды орындау мүмкін болмаған себептер бойынша әуеайлаққа немесе әуеайлақтан тыс жерге қону;

      8) санитариялық-карантиндік бақылау - жұқпалы және паразиттік ауруларды, сондай-ақ адам денсаулығы үшін ықтимал қауіпті заттар мен өнімдерді ел аумағына әкелуге жол бермеу мақсатында жүргізілетін Қазақстан Республикасының Мемлекеттік шекарасы арқылы адамдар мен жүктерді өткізу кезінде жүктің санитариялық-эпидемиологиялық жай-күйін және адамдардың денсаулық жай-күйін бақылау;

      9) стерильді аймақ - жолаушыларды, багажды, жүктерді, қол жүгін және әуе кемесін тексерудің, жете тексерудің бірінші пункті арасындағы бақыланатын аймақтың бөлігі, оған кіру қатаң бақыланады;

      10) транзиттік жолаушы - халықаралық әуе тасымалы шартына сәйкес аралық әуежайға келіп қонған рейспен одан әрі тасымалданатын жолаушы;

      11) трансфер жолаушы - халықаралық әуе тасымалы шартына сәйкес трансфер пунктіне бір рейспен жеткізіліп, одан әрі сол немесе өзге тасымалдаушының басқа рейсімен тасымалданатын жолаушы;

      12) техникалық-пайдаланымдық тексеру - әуежай объектілерінің, құрылыстарының, жабдықтарының және қызметтерінің нормативтік құжаттардың талаптарына сәйкестігін тексеру;

      13) шекаралық бақылау аймағы-кедендік бақылау аймағы мен әуе кемесі арасындағы стерильді аймақтың бөлігі, сондай-ақ Қазақстан Республикасы пайдаланушыларының әуе кемелері оған қол жеткізу Қазақстан Республикасы Ұлттық қауіпсіздік комитетінің Шекара қызметімен келісім бойынша жүргізіледі.

2-тарау. Әуе кемелерінің халықаралық ұшуын қамтамасыз етуге арналған әуежайларды ашу тәртібі

      3. Әуежайларда әуе кемелерінің халықаралық ұшуын қамтамасыз ету үшін ашу кезінде мыналар болады:

      1) бірінші кластан төмен емес әуе кемелерін қабылдауға және оларға қызмет көрсетуге мүмкіндік беретін жасанды ұшу-қону жолағы, жермен жүру жолдары, перрон, тұрақ орындары мен басқа жабдықтар;

      2) Халықаралық азаматтық авиация ұйымының (ИКАО) ұсынылған практикасында және стандарттарында белгіленген үш санаттың (I, II, III) біреуі бойынша әуеайлақтың минимумын қамтамасыз ететін қонудың жарық-техникалық жүйесі;

      3) авиакассалармен, тіркеу орындарымен, тіркеу, күту, ұшу және ұшып келу залдарымен, санитариялық - тұрмыстық үй-жайлар, оның ішінде мүгедектігі бар адамдар мен халықтың баяу қимылдайтын топтары үшін арнайы жабдықталған үй-жайлар (өтетін және шығатын жолдар қолжетімді болуы тиіс және пандустармен, арнайы бейімделген лифтілермен жабдықталуға тиіс), ана мен бала бөлмесі, ақпараттық қызмет көрсету объектілері, медициналық пункт, жоғалған заттарды табу бюросы, "Кеден одағының кеден аумағына тауарларды әкелу және осы аумақтан әкету орындарында қос дәлiз жүйесiн жайластыруға қолданылатын талаптар туралы" Кеден одағы комиссиясының 2010 жылғы 20 мамырдағы № 259 шешiмiмен белгiленген талаптарға сәйкес оқшауланған және қос дәлiз жүйесiмен жабдықталған "ұшу", "қону" залдары, сондай-ақ халықаралық қатынастар (ұшу) үшiн ашық әуежайлардағы "қызыл" және "жасыл" дәлiздер басқа дәлiздер бойынша жүретiн адамдарды бақылауды болдырмайтын тәсiлмен бөлiнген болуы және кеден одағына мүше мемлекеттiң мемлекеттiк тiлiнде, орысша және ағылшын тiлдерiнде "Кеден" және "Сustoms" деген жазулармен белгiленуi, әуежайда орналасқан әуежайдың авиациялық қауiпсiздiк қызметiнiң, кеден, шекара органдарының және санитариялық-карантиндік бақылау органдарының тiркеу, ресiмдеу және жете тексеру жүргiзуi үшiн арнайы бөлiнген залы және бизнес-залымен жарақталған аэровокзалы.

      Авиациялық хабтардың аэровокзалдарының транзиттік жолаушылар мен олардың багажына қызмет көрсету үшін қажетті алаңы, инфрақұрылымы және жабдықтары болуға тиіс;

      4) жолаушылардың кедендік декларациясын ресімдеуге арналған үй-жайы;

      5) әуежайдың авиациялық қауіпсіздік қызметімен және кеден органдарымен жолаушыларды, багажды, жүктерді, қол жүгін тексерудің кемінде екі арнайы техникалық құралымен жарақтандырылған кемінде үш тексеру тірегі.

      Бұл ретте арнайы техникалық құралдар Заңның 14-бабының 1-2) тармақшаларына сәйкес азаматтық авиация саласындағы уәкілетті орган бекіткен Жолаушыларға азаматтық әуе кемелерінде тасымалдауға тыйым салынған қауіпті заттар мен нәрселердің, сондай-ақ есірткінің барлық түрлерінің тізбесіне сәйкес әуе көлігімен тасымалдауға тыйым салынған барлық заттар мен нәрселерді анықтауға тиіс;

      6) төлқұжаттық бақылау үшін "ұшу", "қону" залдарында кемінде үш кабинадан және арнайы бөлінген, бизнес-залы залдарында бір-бір кабинадан;

      7) телефон байланысы (оның ішінде халықаралық) құралдарымен қамтамасыз етілген шекара, кеден органдарының "ұшу", "қону" залдарындағы жұмыс бөлмелеріне арналған үй-жайлар азаматтардың арыздары мен өтініштерін таза аймақтан тыс қабылдау, тіркеу үшін ішкі істер органдарының үй-жайлары және жұмыс бөлмелері.

      Бұл ретте, жұмыс бөлмелері мен үй-жайлардың саны Қазақстан Республикасы Ұлттық қауіпсіздік комитетінің Шекара қызметімен, Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитетімен, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Көліктегі полиция департаментімен және азаматтық авиация саласындағы уәкілетті органмен келісіледі;

      8) анықтама бюросымен (телефонмен), қалааралық (халықаралық) телефонмен, ұшып келетін және ұшып кететін әуе кемелері туралы ақпараттық тақтамен жабдықталған және тиісті санитариялық-тұрмыстық жағдайлары бар транзит (трансфер) жолаушыларды орналастыруға арналған үй-жай;

      9) өрт және күзет сигналымен жарақталған қойма үй-жайлары, багажға, жүктерге (оның ішінде белгісіз жүктерге, багажға, почтаға, қол жүгіне) арналған сақтау камералары, сондай-ақ кедендік бақылауда тауарларды уақытша сақтау қоймалары;

      10) әуежайда орналасқан әуежай қызметтерінің шекара және кеден органдарының, санитариялық-карантиндік бақылау қызметтерінің, ішкі істер органдарының технологиялық нұсқаулықтары мен өзара іс-қимыл схемалары;

      11) сауда-сервистік және санитариялық-тұрмыстық жағдайлармен қамтамасыз етілген таза аймақта жолаушыларды оқшауланған жинақтағыштар;

      12) жолаушыларды аэровокзалдан әуе кемесіне дейін және кері жеткізуге арналған көлік құралдары;

      13) кедендік бақылау аймағында және шекаралық бақылау аймағында жолаушыларды жеке тексеруді жүргізуге, құжаттарды алдын ала зерделеуге арналған кемінде екі-екіден оқшауланған үй-жайлар (кабиналар);

      14) әуежайда орналасқан кеден, шекара органдары, көліктегі ішкі істер органдары, санитариялық-карантиндік бақылау қызметі ауысымдарының демалуына арналған, тиісті санитариялық-тұрмыстық жағдайлары, байланыс құралдары бар таза аймақтан тыс орналасқан қызметтік үй-жайлар;

      15) тиісті санитариялық-тұрмыстық жағдайлары бар, жер аударылған, ұсталған азаматтарды уақытша орналастыруға арналған оқшауланған үй-жайлар (оқшаулағыш);

      16) арнайы қызметтік жануарларды ұстауға арналған үй-жайлар;

      17) әуежайда орналасқан шекара, кеден органдарының, авиациялық қауіпсіздік қызметтерінің, ішкі істер органдарының (кезекшілер) және санитариялық-карантиндік бақылау қызметінің тексеру пункттері арасындағы селектрлі (дауыс зорайтатын) байланыс;

      18) эпидемиологиялық көрсеткіштер бойынша әуе кемелеріне дезинфекция, дезинсекция жүргізуге арналған алаң;

      19) байланыс құралдарымен қамтамасыз етілген, санитариялық-карантиндік пункті мамандарының жұмыс кабинетіне арналған таза аймақтан тыс үй-жай.

      4. Әуе кемелерінің халықаралық ұшуын қамтамасыз ету үшін әуежайларды ашу мақсатында әуежай иесі (пайдаланушысы) азаматтық авиация саласындағы уәкілетті органға алдын ала облыс, республикалық маңызы бар қалалар және астана әкімдіктерімен келісілген өтінім береді.

      Ұсынылған өтінімнің негізінде әуежайдың осы Қағидалардың талаптарына сәйкестігіне зерттеп-қарауды жүргізу үшін Қазақстан Республикасы Ұлттық қауіпсіздік комитеті Шекара қызметінің, Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Мемлекеттік кірістер комитетінің, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің, Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігі Санитариялық-эпидемиологиялық бақылау комитетінің өкілдерін тарта отырып, азаматтық авиация саласындағы уәкілетті органның бұйрығымен құрылған мемлекеттік қабылдау комиссиясы (бұдан әрі - Комиссия) әуежайға жіберіледі.

      5. Мемлекеттік қабылдау комиссиясының құрамына төраға, төрағаның орынбасары және комиссия мүшелері кіреді. Төраға болмаған уақытта оның функцияларын оны ауыстыратын адам орындайды. Қабылдау комиссиясы мүшелерінің жалпы саны кемінде он бір адамды құрауы тиіс.

      Мемлекеттік қабылдау комиссиясының төрағасы азаматтық авиация саласындағы уәкілетті органның лауазымды тұлғасы болады.

      6. Комиссия әуежайдың (пайдаланушының) өтінімдерін келіп түскен күннен бастап күнтізбелік отыз күн ішінде қарайды, оның нәтижесі бойынша өтініш берушіге тиісті хабарламаны жібереді.

      7. Комиссия әуежайдың дайындығын белгіленген тәртіпте осы Қағидалардың 3-тармағының талаптарына сәйкестігіне тексереді және нәтижелері бойынша Халықаралық ұшуларды қамтамасыз етуге әуежайдың дайындығы туралы комиссияның актісі жасалады.

      8. Әуежайдың әуе кемелерінің халықаралық ұшуын қамтамасыз етуге дайындығы туралы комиссияның актісі мемлекеттік қабылдау комиссиясының жұмысы аяқталған сәттен бастап он жұмыс күні ішінде азаматтық авиация саласындағы уәкілетті органға жіберіледі.

      Оң шешім болған кезде азаматтық авиация саласындағы уәкілетті орган заңнамада белгіленген тәртіппен әуежайды әуе кемелерінің халықаралық ұшуларын қамтамасыз етуге жіберу туралы шешім қабылдайды.

      9. Қазақстан Республикасы Ұлттық қауіпсіздік комитетінің Шекара қызметінің, Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Мемлекеттік кірістер комитетінің бөлімшелері және Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігі Санитариялық-эпидемиологиялық бақылау комитетінің органдары азаматтық авиация саласындағы уәкілетті орган әуе кемелерінің халықаралық ұшуын қамтамасыз етуге арналған әуежайды ашу туралы шешім қабылдағаннан кейін жұмысқа кіріседі.

      10. Ішкі рейстерге қызмет көрсететін әуежайлар техникалық, мәжбүрлі түрде қонуды және гуманитарлық рейстерді орындауға, сондай-ақ мемлекеттік міндеттерді орындауға байланысты халықаралық ұшуға қызмет көрсетуге, халықаралық рейстерді қамтамасыз етуге рұқсат етілмеген әуежайлардан (әуежайларға) халықаралық ұшуды орындайтын азаматтық әуе кемелерін қабылдауға, ұшуға шығаруға және оларға қызмет көрсетуге азаматтық авиация саласындағы уәкілетті органның уақытша рұқсаттары арқылы жіберілуі мүмкін.

3-тарау. Әуе кемелерінің халықаралық ұшуын қамтамасыз етуге арналған әуежайларды жабу тәртібі

      11. Әуе кемелерінің халықаралық ұшуын қамтамасыз етуге арналған әуежайларды жабу мынадай:

      1) әуежай иесінің (пайдаланушының) өтінімі бойынша;

      2) халықаралық ұшуға қызмет көрсететін әуежайдың осы Қағидалардың 3-тармағында көрсетілген, Заңның 11-бабына сәйкес жүзеге асырылатын инспекциялық тексеру жүргізу кезінде анықталған талаптарға сәйкес келмеуі жағдайларында жүзеге асырылады.

      12. Әуе кемелерінің халықаралық ұшуын қамтамасыз етуге арналған әуежайларды жабу рәсімі:

      1) әуежай иесі (пайдаланушы) ұсынған өтінім негізінде азаматтық авиация саласындағы уәкілетті орган мүдделі мемлекеттік органдармен келісім бойынша әуежайға әуе кемелерінің халықаралық ұшуын қамтамасыз етуге рұқсат ету туралы шешімді жою туралы шешім қабылдау үшін он жұмыс күні ішінде өтінішін қарайды.

      Оң шешім қабылдаған жағдайда азаматтық авиация саласындағы уәкілетті орган заңнамада белгіленген тәртіпте әуежайға әуе кемелерінің халықаралық ұшуын қамтамасыз етуге рұқсат ету туралы шешімін жою туралы шешім қабылдайды;

      2) Заңның 11-бабына сәйкес жүзеге асырылатын инспекциялық тексеру барысында халықаралық ұшуға қызмет көрсететін әуежайдың осы Қағидалардың 3-тармағында көрсетілген талаптарға сәйкес келмейтіні айқындалған кезде, азаматтық авиация саласындағы уәкілетті орган комиссиясы тиісті акті жасайды, оларды жою жөнінде шаралар қабылдау үшін пайдаланушыға (меншік иесіне) он жұмыс күні ішінде жіберіледі.

      Әуежайды пайдаланушы (меншік иесі) тиісті актіні алған сәттен бастап бес жұмыс күні ішінде азаматтық авиация саласындағы уәкілетті органға айқындалған сәйкессіздіктерді жою жөніндегі іс-шаралар жоспарын жою мерзімін көрсете отырып жібереді.

      Сәйкессіздіктерді белгіленген мерзімдерде жоймаған жағдайда, азаматтық авиация саласындағы уәкілетті орган мүдделі мемлекеттік органдармен келісім бойынша он жұмыс күні ішінде әуе кемелерінің халықаралық ұшуын қамтамасыз ету үшін әуежайды ашу туралы шешімін жою туралы шешім қабылдайды.

О внесении изменения в приказ Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 27 октября 2011 года № 651 "Об утверждении Правил открытия и закрытия аэропортов для обеспечения международных полетов воздушных судов"

Приказ Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 31 июля 2023 года № 555. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 2 августа 2023 года № 33216.

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 27 октября 2011 года № 651 "Об утверждении Правил открытия и закрытия аэропортов для обеспечения международных полетов воздушных судов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 7313) следующее изменение:

      Правила открытия и закрытия аэропортов для обеспечения международных полетов воздушных судов изложить в новой редакции, согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Комитету гражданской авиации Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр индустрии и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
М. Карабаев

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство здравоохранения
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство финансов
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАНО"
Пограничная служба
Комитета национальной безопасности
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство внутренних дел
Республики Казахстан

  Приложение к приказу
Министра индустрии
и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
от 31 июля 2023 года № 555
  Утверждены
приказом Министра
транспорта и коммуникаций
Республики Казахстан
  от 27 октября 2011 года № 651

Правила открытия и закрытия аэропортов для обеспечения международных полетов воздушных судов

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила открытия и закрытия аэропортов для обеспечения международных полетов воздушных судов (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктом 1 статьи 70 Закона Республики Казахстан "Об использовании воздушного пространства Республики Казахстан и деятельности авиации" (далее – Закон) и определяют порядок открытия и закрытия аэропортов для обеспечения международных полетов воздушных судов.

      2. Основные термины и определения, используемые в настоящих Правилах:

      1) авиационный хаб - авиатранспортный узловой аэропорт, имеющий необходимую инфраструктуру для организации стыковочных рейсов, который используется авиакомпаниями как промежуточный пункт для доставки пассажиров, багажа, почты и грузов к месту назначения;

      2) уполномоченный орган в сфере гражданской авиации - центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство в области использования воздушного пространства Республики Казахстан и деятельности гражданской и экспериментальной авиации;

      3) аэровокзал - комплекс сооружений, предназначенный для обслуживания пассажиров в период регистрации, досмотра, комплектования и накопления по авиарейсам, осуществления таможенного, пограничного и санитарно-карантинного контроля;

      4) минимум аэродрома - минимально допустимые значения видимости на взлетно-посадочной полосе и высота нижней границы облаков (или высота принятия решения), при которых на данном аэродроме разрешается производить взлет и посадку на воздушном судне данного типа;

      5) контролируемая зона аэропорта – рабочая площадь аэропорта (аэродрома), прилегающая к ней территория и расположенные вблизи здания или часть их, доступ в которые контролируется;

      6) зона таможенного контроля – пункты пропуска через таможенную границу Таможенного союза, места таможенного декларирования и проведения иных таможенных операций таможенными органами, а также территории мест и складов временного хранения, таможенных и свободных складов, специальных экономических зон, магазинов беспошлинной торговли;

      7) вынужденная посадка - посадка на аэродроме или вне аэродрома по причинам, не позволяющим выполнить полет согласно плану полета;

      8) санитарно-карантинный контроль - контроль за санитарно-эпидемиологическим состоянием груза и состоянием здоровья людей при перемещении людей и грузов через государственную границу Республики Казахстан, проводимый в целях недопущения завоза на территорию страны инфекционных и паразитарных заболеваний, а также потенциально опасных для здоровья человека веществ и продукции;

      9) стерильная зона - часть контролируемой зоны между первым пунктом проверки, досмотра пассажиров, багажа, грузов, ручной клади и воздушным судном, доступ в которые строго контролируется;

      10) пассажир транзитный - пассажир, который в соответствии с договором международной воздушной перевозки перевозится далее тем же рейсом, которым он прибыл в промежуточный аэропорт;

      11) пассажир трансферный - пассажир, который в соответствии с договором международной воздушной перевозки доставляется в пункт трансферта одним рейсом, а далее перевозится другим рейсом того же или иного перевозчика;

      12) технико-эксплуатационное обследование - проверка объектов, сооружений, оборудования и служб аэропорта на соответствие требованиям нормативных документов;

      13) зона пограничного контроля - часть стерильной зоны между зоной таможенного контроля и воздушным судном, а также воздушные суда эксплуатантов Республики Казахстан доступ в которую проводится по согласованию с Пограничной службой Комитета национальной безопасности Республики Казахстан.

Глава 2. Порядок открытия аэропортов для обеспечения международных полетов воздушных судов

      3. Аэропорты при открытии для обеспечения международных полетов воздушных судов имеют:

      1) искусственную взлетно-посадочную полосу, рулежные дорожки, перрон, места стоянок и другое оборудование, позволяющее принимать и обслуживать воздушные суда не ниже первого класса;

      2) светотехническую систему посадки, обеспечивающую минимум аэродрома по одной из трех (I, II, III) категорий, установленных рекомендуемой практикой и стандартами Международной организации гражданской авиации (ИКАО);

      3) аэровокзал, оснащенный авиакассами, регистрационными стойками, залами регистрации, ожидания, вылета и прилета, санитарно-бытовыми помещениями, в том числе специально оборудованными для лиц с инвалидностью и маломобильных групп населения (переходы и выходы должны быть доступны и оборудованы пандусами, специализированными лифтами), комнатой матери и ребенка, объектами информационного обслуживания, медицинским пунктом, бюро находок, изолированными и оборудованными системой двойного коридора в соответствии с требованиями, установленными решением Комиссии таможенного союза от 20 мая 2010 года № 259 "О требованиях, применяемых к обустройству системы двойного коридора в местах прибытия товаров на таможенную территорию Таможенного союза и убытия с этой территории", залы "вылет", "прилет", а также "красный" и "зеленый" коридоры в аэропортах, открытых для международных сообщений (полетов), должны быть разделены способом, исключающим наблюдение за лицами, перемещающимися по другому коридору и обозначены на государственном языке государства-члена таможенного союза, русском и английском языках надписями "Таможня" и "Customs", отведенный зал и бизнес-зал для регистрации, оформления и производства досмотра службой авиационной безопасности аэропорта, таможенными, пограничными органами и органами санитарно-карантинного контроля, дислоцированными в аэропорту.

      Аэровокзалы авиационных хабов должны иметь необходимые площади, инфраструктуру и оборудование для обслуживания транзитных пассажиров и их багажа;

      4) помещение для оформления пассажирской таможенной декларации;

      5) не менее трех досмотровых стоек, оснащенных не менее двумя специальными техническими средствами досмотра пассажиров, багажа, грузов, ручной клади службой авиационной безопасности аэропорта и таможенными органами.

      При этом специальные технические средства должны обнаруживать все предметы и вещества, запрещенные к перевозке воздушным транспортом в соответствии с Перечнем опасных веществ и предметов, а так же всех видов наркотиков, запрещенных пассажирам к перевозке на гражданских воздушных судах, утвержденным уполномоченным органом в сфере гражданской авиации согласно подпункту 1-2) статьи 14 Закона;

      6) не менее чем по три кабины для паспортного контроля в залах "вылет", "прилет" и по одной кабине в специально отведенных залах и бизнес залах;

      7) помещения под рабочие кабинеты пограничных, таможенных органов в залах "вылет" и "прилет", помещения и рабочие кабинеты органов внутренних дел для приема, регистрации жалоб и заявлений граждан вне стерильной зоны, обеспеченных средствами телефонной связи (в том числе междугородней). При этом количество рабочих кабинетов и помещений согласовывается с Пограничной службой Комитета национальной безопасности Республики Казахстан, Комитетом государственных доходов Министерства финансов Республики Казахстан, Департаментом полиции на транспорте Министерства внутренних дел Республики Казахстан и уполномоченным органом в сфере гражданской авиации;

      8) помещение для размещения транзитных (трансферных) пассажиров, оборудованное справочным бюро (телефоном), междугородним (международным) телефоном, информационным табло о прилетающих и вылетающих воздушных судах и имеющее соответствующие санитарно-бытовые условия;

      9) складские помещения, камеры хранения для багажа, грузов, (в том числе для неопознанных грузов, багажа, почты, ручной клади), оснащенных пожарной и охранной сигнализацией, а также склады временного хранения товаров, находящихся под таможенным контролем;

      10) технологические инструкции, схемы взаимодействия служб аэропортов с пограничными и таможенными органами, службами санитарно-карантинного контроля, органами внутренних дел, дислоцированными в аэропорту;

      11) изолированные накопители пассажиров в стерильной зоне, обеспеченные торгово-сервисными и санитарно-бытовыми условиями;

      12) транспортные средства для доставки пассажиров от аэровокзала до воздушного судна и обратно;

      13) не менее чем по два изолированных помещения (кабин) для производства личного досмотра пассажиров, проведения предварительного изучения документов в зоне таможенного контроля и в зоне пограничного контроля;

      14) служебные помещения вне стерильной зоны, имеющие соответствующие санитарно-бытовые условия, средства связи для отдыха смен таможенных, пограничных органов, органов внутренних дел на транспорте, санитарно-карантинного контроля, дислоцированных в аэропорту;

      15) изолированные помещения (изолятор) для временного размещения депортированных, задержанных лиц, имеющие соответствующие санитарно-бытовые условия;

      16) помещения для содержания специальных служебных животных;

      17) селекторную (громкоговорящую) связь между пунктами досмотра пограничных, таможенных органов, службы авиационной безопасности, органов внутренних дел (дежурными) и службы санитарно-карантинного контроля, дислоцированных в аэропорту;

      18) площадку для проведения дезинфекции, дезинсекции воздушных судов по эпидемиологическим показаниям;

      19) помещение под рабочий кабинет специалистов санитарно-карантинного пункта вне стерильной зоны, обеспеченных средствами связи.

      4. В целях открытия аэропортов для обеспечения международных полетов воздушных судов, собственником (эксплуатантом) аэропорта подается заявка в уполномоченный орган в сфере гражданской авиации, предварительно согласованная с акиматом области, городов республиканского значения и столицы.

      На основании представленной заявки, в аэропорт направляется государственная приемочная комиссия (далее - Комиссия) с привлечением представителей Пограничной службы Комитета национальной безопасности Республики Казахстан, Комитета государственных доходов Министерства финансов Республики Казахстан, Министерства внутренних дел Республики Казахстан, Комитета санитарно-эпидемиологического контроля Министерства здравоохранения Республики Казахстан для проведения обследования аэропорта на соответствие требованиям настоящих Правил, формируемая приказом уполномоченного органа в сфере гражданской авиации.

      5. В состав государственной приемочной комиссии входят председатель, заместитель председателя и члены комиссии. Во время отсутствия председателя его функции выполняет лицо, замещающее его. Общее количество членов приемочной комиссии должно составлять не менее одиннадцати человек.

      Председателем государственной приемочной комиссии определяется должностное лицо уполномоченного органа в сфере гражданской авиации.

      6. Комиссия рассматривает заявку (эксплуатанта) аэропорта в течение тридцати календарных дней со дня ее поступления по результатам которого заявителю направляется соответствующее уведомление.

      7. Комиссия проверяет в установленном порядке готовность аэропорта на соответствие требованиям пункта 3 настоящих Правил и по результатам составляется Акт комиссии о готовности аэропорта к обеспечению международных полетов.

      8. Акт комиссии о готовности аэропорта к обеспечению международных полетов воздушных судов в течение десяти рабочих дней с момента окончания работ государственной приемочной комиссии направляется в уполномоченный орган в сфере гражданской авиации.

      При положительном решении уполномоченный орган в сфере гражданской авиации в установленном законодательством порядке принимает решение о допуске аэропорта к обеспечению международных полетов воздушных судов..

      9. Подразделения Пограничной службы Комитета национальной безопасности Республики Казахстан, Комитета государственных доходов Министерства финансов Республики Казахстан и Комитета санитарно-эпидемиологического контроля Министерства здравоохранения Республики Казахстан приступают к работе после принятия решения уполномоченным органом в сфере гражданской авиации Республики Казахстан о допуске аэропорта к обеспечению международных полетов воздушных судов.

      10. Аэропорты, обслуживающие внутренние рейсы, могут быть допущены к обслуживанию международных полетов, связанных с выполнением технических, вынужденных посадок и гуманитарных рейсов, а также с выполнением государственных задач, путем выдачи уполномоченным органом в сфере гражданской авиации временных разрешений на прием, выпуск и обслуживание гражданских воздушных судов, выполняющих международные полеты из аэропортов (в аэропорты), не допущенных к обеспечению международных рейсов.

Глава 3. Порядок закрытия аэропортов для обеспечения международных полетов воздушных судов

      11. Закрытие аэропорта для обеспечения международных полетов воздушных судов осуществляется в следующих случаях:

      1) по заявке собственника (эксплуатанта) аэропорта;

      2) не соответствия аэропорта, обслуживающего международные полеты требованиям, указанным в пункте 3 настоящих Правил, выявленных при проведении инспекционной проверки, осуществляемых в соответствии со статьей 11 Закона.

      12. Процедура закрытия аэропортов для обеспечения международных полетов воздушных судов:

      1) на основании представленной собственником (эксплуатантом) аэропорта заявки, уполномоченным органом в сфере гражданской авиации по согласованию с заинтересованными государственными органами в течении десяти рабочих дней рассматривает ходатайство для принятия решения об отмене решения о допуске аэропорта к обеспечению международных полетов воздушных судов.

      При положительном решении уполномоченный орган в сфере гражданской авиации в установленном законодательством порядке принимает решение об отмене решения о допуске аэропорта к обеспечению международных полетов воздушных судов;

      2) при выявлении в ходе инспекционной проверки, осуществляемых в соответствии со статьей 11 Закона, несоответствия аэропорта, обслуживающего международные полеты, требованиям, указанным в пункте 3 настоящих Правил, комиссией уполномоченного органа в сфере гражданской авиации составляется соответствующий акт, который направляется в течение десяти рабочих дней эксплуатанту (собственнику) для принятия мер по их устранению.

      Эксплуатантом (собственником) аэропорта в течение пяти рабочих дней, с момента получения соответствующего акта, направляется в уполномоченный орган в сфере гражданской авиации план мероприятий по устранению выявленных несоответствий с указанием сроков устранения.

      В случае не устранения в указанные сроки несоответствий, уполномоченным органом в сфере гражданской авиации по согласованию с заинтересованными государственными органами в течение десяти рабочих дней принимает решение об отмене решения об открытии аэропорта для обеспечения международных полетов воздушных судов.