"Өкілдік шығындар" бөлінетін бюджеттік бағдарламасын бөлу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің 2017 жылғы 28 ақпандағы № 11-1-2/66 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің 2023 жылғы 28 желтоқсандағы № 11-1-4/735 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 29 желтоқсанда № 33839 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Өкілдік шығындар" бөлінетін бюджеттік бағдарламасын бөлу қағидаларын бекіту туралы " Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің 2017 жылғы 28 ақпандағы № 11-1-2/66 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14926 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      кіріспе мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қазақстан Республикасының Бюджет кодексінің 33 - бабы 3 - тармағының 2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:";

      Көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Өкілдік шығындар" бөлінетін бюджеттік бағдарламасын бөлу қағидалары осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің Валюта–қаржы департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастырылуын;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің Аппарат басшысына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Сыртқы істер Министрі
М. Нұртілеу

      "Келісілді"

      Қазақстан Республикасының

      Қаржы министрі

  Қазақстан Республикасы
Сыртқы істер Министрі
2023 жылғы 28 желтоқсандағы
№ 11-1-4/735 бұйрығына
қосымша

"Өкілдік шығындар" бөлінетін бюджеттік бағдарламаны бөлу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы "Өкілдік шығындар" бөлінетін бюджеттік бағдарламасын бөлу қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) Қазақстан Республикасының Қазақстан Республикасының Бюджет кодексінің 33–бабы 3–тармағының 2) – тармақшасына сәйкес әзірленген және "Өкілдік шығындар" бөлінетін бюджеттік бағдарламаны бөлу тәртібін анықтайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) "Өкілдік шығындар" бөлінетін бюджеттік бағдарламасы – өкілдік шығындарды талап ететін іс-шараларды қаржыландыруға қаражат бөлуге арналған Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрлігі (бұдан әрі–Министрлік) әкімшісі болып табылатын бюджеттік бағдарлама;

      2) өкілдік шығындар – республикалық бюджетте көзделген кезекті қаржы жылына арналған және Министрліктің республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілеріне:

      шетелдік делегацияларды қабылдауды ұйымдастыруға, шетелдік делегациялардың қатысуымен отырыстар, конференциялар, кеңестер, семинарлар, келіссөздер, салтанатты және ресми іс-шаралар өткізуге;

      Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік кеңесшісінің, Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің шетелге сапарлары кезіндегі өкілдік мақсаттарға;

      халықаралық байқау миссияларының құрамында шет мемлекеттердегі сайлауларға Қазақстан Республикасынан байқаушы ретінде жіберілетін республикалық бюджет есебіндегі мемлекеттік органдардың лауазымды адамдарының шетелге іссапарлары барысында өкілдік мақсаттарға бөлінетін қаражат.

      3. Шетелдік делегацияларды қабылдауды ұйымдастыруға, отырыстарды, конференцияларды, кеңестерді, семинарларды, келіссөздерді, шетелдік делегациялардың қатысуымен салтанатты және ресми іс-шараларды өткізуге арналған өкілдік шығындарға мыналар:

      1) шақырылған адамдардың Қазақстан Республикасының межелі пунктіне дейінгі шығыстарына және олардың Қазақстан Республикасының аумағында тұруына ақы төлеу;

      2) Қазақстан Республикасы Президентінің 2006 жылғы 12 қазандағы № 201 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Протоколында (бұдан әрі – Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Протоколы) көзделген қабылдаулар (таңғы ас, түскі ас, кешкі ас, кофе-брейк);

      3) кофе-брейктерді ұйымдастыру;

      4) қабылдауларды музыкалық сүйемелдеу;

      5) естелік сыйлықтар сатып алу;

      6) Қазақстан Республикасының аумағында көліктік қамтамасыз ету;

      7) аудармашылардың қызметтері;

      8) залды жалға алу;

      9) Министрліктің басшылығы рұқсат берген басқа шығыстар.

      4. Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік кеңесшісінің, Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің шетелге сапарлары кезінде өкілдік мақсаттарға арналған өкілдік шығындарға осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес өкілдік шығындар нормаларының 6-тармағында көрсетілген шығындар жатады.

      5. Халықаралық байқау миссияларының құрамында шет мемлекеттердегі сайлауларға және (немесе) референдумдарға Қазақстан Республикасынан байқаушы ретінде жіберілетін республикалық бюджет есебіндегі Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының лауазымды адамдарының өкілдік шығындарына мыналар:

      1) көлікпен қамтамасыз ету, жанар-жағармай материалдары;

      2) аудармашылардың қызметтері;

      3) жүргізушінің және (немесе) аудармашының, егер олар Қазақстан Республикасының атынан байқаушымен жіберілген байқау өтетін жерде тұрақты тұрмаса, олардың тұруына және тамақтануына ақы төлеу (тұру лимиті – қонақүйдегі стандартты бір орындық нөмірдің құны шегінде);

      4) Еуропадағы қауіпсіздік және ынтымақтастық жөніндегі ұйымның Демократиялық институттар мен адам құқықтары жөніндегі бюросындағы сайлауды және (немесе) референдумды байқау миссиялары жұмысының қорытындылары бойынша Министрлікке ұсынатын шот-фактуралары бойынша шығындар:

      әуежайдан қонақүйге және (немесе) қонақүйден әуежайға трансфер;

      сайлауды немесе референдумды бақылау жүзеге асырылатын қала ішіндегі жол жүрулер (өту орнына байқаушыларды кездесу өтетін жерге алып келу және (немесе) алып кету);

      ел бойынша сапарлар (байқаушы орналасқан жеріне және (немесе) орналасқан жерінен);

      ұялы байланысқа және (немесе) мобильді интернетке арналған шығындар (SIM карталар, ұялы телефондарды пайдалану);

      брифингтер үшін шығындар (брифингтер, дебрифингтер өткізу, брифингке материалдар дайындау, кофе-брейктер).

2-тарау. "Өкілдік шығындар" бөлінетін бюджеттік бағдарламасы бойынша қаражат бөлу тәртібі

      6. Министрлік республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің ұсыныстары негізінде және кезекті қаржы жылына арналған республикалық бюджетте өкілдік шығындар үшін көрсетілген қаражат көлеміне сүйене отырып, өкілдік шығындарды талап ететін іс-шаралар жоспарын (бұдан әрі – Жоспар) жасайды.

      Министрлік Жоспарға сәйкес және тиісті қаржы жылына бекітілген шектеу шегінде республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің өкілдік шараларға арналған қаражатты бөледі.

      Жыл ішінде республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің ұсыныстары негізінде Министрлік жоспарланбаған іс-шараларды өткізудің саяси маңыздылығын және бөлінген қаражат көлемін ескере отырып, Жоспарды түзетеді.

      7. Республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі іс-шара өткізілгенге дейін кемінде 15 (он бес) жұмыс күні бұрын Министрлікке төмендегі ақпарат қоса тіркелген өкілдік шығындарға арналған республикалық бюджетте көзделген қаражатты бөлу туралы өтініш жібереді:

      1) іс-шараны өткізу қажеттілігінің негіздемесі;

      2) республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі бекіткен делегацияның деңгейі мен форматы бойынша келу бағдарламалары;

      3) республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі бекіткен іс-шараларды дайындау мен өткізудің жұмыс жоспары;

      4) іс-шараларға қатысушылардың нақты санын растайтын құжаттар;

      5) осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес өкілдік шығыстар нормаларын ескере отырып, шығындардың әрбір бабын негіздемесімен қоса шығыстар сметасы;

      6) осы Қағидалардың 3 – тармағының 4), 5), 8) және 9) тармақшаларында көзделген өкілдік шығындар бойынша – тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің құны, көрсетілген тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді ұсынатын кемінде 3 (үш) ұйымның деректемелерін көрсете отырып, баға ұсыныстары.

      8. Министрлік осы Қағидалардың қосымшасына сәйкес Жоспардың және республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің өтініштері негізінде өкілдік шығындар нормаларына сәйкес, республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілеріне өкілдік шығындарға қаражат бөлуді жүзеге асырады.

      9. Өкілдік шығындарға арналған қаражатты бөлу Министрліктің Аппарат басшысының (бұдан әрі – Аппарат басшысы) немесе оның міндетін атқаратын адамның бұйрығымен ресімделеді.

      Шақырылатын адамдардың Қазақстан Республикасындағы межелі пунктке дейінгі көлік шығындарын және олардың Қазақстан Республикасының аумағында тұруына, Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік кеңесшісінің, Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің шет елге сапарлары кезінде өкілдік мақсаттарға арналған, сондай-ақ халықаралық байқау миссияларының құрамында шет мемлекеттердегі сайлауларға және (немесе) Қазақстан Республикасының атынан байқаушылар ретінде жіберілетін республикалық бюджет есебіндегі мемлекеттік органдардың лауазымды адамдарды үшін автокөліктік қызмет көрсетуге және аудармашылардың қызметтерін төлеуге арналған қаражат бөлінген жағдайда, Аппарат басшысының бұйрығы Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің немесе оның міндетін атқаратын адамның қарары негізінде қабылданады.

      Аппарат басшысының бұйрығында делегация деңгейі және Қазақстан Республикасының Мемлекеттік протоколына сәйкес іс-шаралар деңгейі көрсетіледі.

      Аппарат басшысының өкілдік шығындарға қаражат бөлу туралы бұйрығы жоспарланған іс-шара басталғанға дейін қабылданады.

      10. Егер делегацияның Қазақстан Республикасында болу бағдарламасында өзгеше көзделмесе, шақырылған адамдардың Қазақстан Республикасындағы межелі пунктінде тұруына ақы төлеуге қаражат бөлінген кезде, іс-шара өткізілгенге дейін 1 (бір) күн бұрын және 1 (бір) күн кейін есепке алынады.

      Шақырылатын адамдардың көліктік шығыстарына қаражат бөлінген кезде Қазақстан Республикасының аумағының шегінде іс-шараны өткізудің соңғы пунктіне дейінгі бағыт ескеріледі.

      Қазақстан Республикасының Мемлекеттік протоколына сәйкес шетелдік делегациялар үшін жоспарланатын қабылдауларды өткізуге қаражат бөлінген кезде Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің немесе оның міндетін атқарушы адамның, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің экспорттық-импорттық қызмет және инвестициялар тарту мәселелері жөніндегі орынбасарының қатысуымен "жоғары деңгейде" өткізілетін іс-шараларды қоспағанда, жоспарланатын қабылдауда Қазақстан Республикасы тарапынан қатысушылардың саны шетелдік делегациялар тарапынан қатысушылардың санынан аспауға тиіс.

      11. Республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі Министрлікке жоспарланған іс-шараға дейін және объективті себептерге байланысты осы Қағидалардың 9-тармағы бойынша Аппарат басшысының бұйрығын қабылдау жоспарланған іс-шара басталғанға дейін мүмкін болмаған кезде іс-шара өткізілген күннен бастап 2 (екі) айдан кешіктірмей Аппарат басшысы өкілдік шығыстарды өтеу туралы бұйрықты қабылдайды.

      Республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі іс-шара өткізілгеннен кейін өкілдік шығыстардың өтемақысын төлеуге өтініш білдірген кезде, осы Қағидалардың 7-тармағында көзделген құжаттардан басқа, Министрлікке нақты шығыстарды растайтын құжаттар (түбіртектер, шот-фактуралар, жүкқұжаттар, шарттар (олар болған кезде) қосымша ұсынылады.

      Осы тармақтың екінші бөлігінде көзделген жағдайларда республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі Министрлікке іс-шара өткізілген күннен бастап 2 (екі) айдан кешіктірмей жүгінеді. Бұл ретте өкілдік шығыстарды өтеу туралы Аппарат басшысының бұйрығы республикалық бюджеттік бағдарламаның әкімшісі жүгінген күннен бастап 10 (он) жұмыс күнінен кешіктірілмей қабылданады.

      12. Министрлік республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілеріне өкілдік шығындарға қаражат бөлуден және осы Қағидалардың 7-тармағында көрсетілген құжаттар топтамасы толық ұсынылмаған және (немесе) талаптарға сәйкес келмейтін өкілдік шығындардың өтемақысынан республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бас тартқаны туралы хабарламамен бас тартады.

      13. Өкілдік шығындарға бөлінген ақша қаржы жылының ішінде пайдаланылмаған немесе ішінара пайдаланылған жағдайда, бюджеттік бағдарламаның әкімшісі Министрлікке түсімдер мен төлемдер бойынша қаржыландырудың жиынтық жоспарына, бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті орган бекітетін міндеттемелер бойынша қаржыландырудың жиынтық жоспарына кейіннен өзгерістер енгізе отырып, өкілдік шығындарға қаражат бөлу туралы Аппарат басшысының бұйрығына өзгерістерді енгізу үшін өкілдік шығындарға бөлінген ақшаның пайдаланылмаған немесе ішінара пайдаланылған сомалары туралы мәліметті жолдайды.

      14. Бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті орган Аппарат басшысының бұйрығы негізінде Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасына сәйкес түсімдер мен төлемдер бойынша қаржыландырудың жиынтық жоспарына, міндеттемелер бойынша қаржыландырудың жиынтық жоспарына өзгерістер енгізеді.

      15. Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік кеңесшісінің, Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің шетелдік сапарларына, сондай-ақ халықаралық байқау миссиясының құрамында шет мемлекеттердегі сайлауларға және (немесе) референдумдарға Қазақстан Республикасынан байқаушы ретінде жіберілетін республикалық бюджет есебіндегі мемлекеттік органдардың лауазымды адамдарын іссапарға жіберу кезіндегі өкілдік шығындарға қолма-қол шетел валютасын бөлу мынадай тәртіппен жүзеге асырылады:

      1) бөлінген қаражатты айырбастау үшін Министрлік бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органда шетел валютасында шот ашады;

      2) Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің (бұдан әрі – ҚР ҰБ) Орталық филиалы бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органның өтініші бойынша шетел валютасын айырбастайды және оны бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органның шотына шетел валютасыдағы шотына аударады;

      3) бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті орган ҚР ҰБ Орталық филиалының үзіндісі негізінде шетел валютасын Министрліктің шетел валютасындағы шотына есептеуді жүргізеді;

      4) Аппарат басшысының өкілдік шығындарға қаражат бөлу туралы қабылданған бұйрығының негізінде Министрлік Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Қазынашылық комитетінің Астана қаласы бойынша Қазынашылық департаментінде (бұдан әрі – Қазынашылық департаменті) ҚР ҰБ қолма-қол шетел валютасын алу мақсатында Министрліктің лауазымды адамына сенімхат береді;

      5) Қазынашылық департаменті ҚР ҰБ-да қолма-қол шетел валютасын алу үшін Министрліктің лауазымды адамына сенімхат береді;

      6) ҚР ҰБ Министрліктің лауазымды адамына көрсетілген сомаға сәйкес қолма-қол шетел валютасын береді;

      7) Министрліктің лауазымды адамы алынған қолма-қол шетел валютасын Министрліктің кассасына сол күні кіріске алынады;

      8) өкілдік шығындарға қаражат Министрліктің кассасынан өкілдік шығындарға қаражат алуға уәкілетті республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің лауазымды адамдарына беріледі.

      16. Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 4-бабының 9) және 14) тармақшаларына сәйкес шетелдік делегацияларды қабылдауға, отырыстар, конференциялар, кеңестер, семинарлар, салтанатты және ресми іс-шаралар өткізуге өкілдік шығындарға қаражат алған республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері Министрлікке жартыжылдық және жылдық келесі есепті айдың он бесінші күнінен кешіктірмей көрсетілген қаражатты пайдаланғаны туралы есеп береді.

      Қазақстан Республикасының Республикалық бюджет есебінен ұсталатын, Қазақстан Республикасынан бақылаушылар халықаралық байқау миссиялары құрамында шет мемлекеттердегі сайлауға және (немесе) референдумға жіберелетін, өкілдік шығындарға қаражат алған Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының лауазымды адамдары не осы өкілдік шығындарға қаражат алуға уәкілетті адамдар іс-шараны өткізгеннен кейін күнтізбелік (10) он күн ішінде Министрлікке Қазақстан Республикасы Орталық сайлау комиссиясының төрағасы немесе оның міндетін атқарушы тұлға бекіткен және елтаңбалы мөрімен расталған өкілдік мақсаттарға арналған шығындар бойынша актіні, сондай-ақ тиісті тауарларды, жұмыстарды және қызметтерді жүзеге асырған ұйымның мөрімен расталған сатып алынған тауарлардың, жұмыстардың және қызметтердің құны мен көлемін көрсете отырып, растайтын құжаттарды (түбіртектерді, шот-фактураларды, жөнелтпе құжаттарды, келісімшарттарды) беруі тиіс.

      Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік кеңесшісінің, Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің шетелдік сапарлары кезінде жұмсалатын өкілдік шығындар үшін қаражат алуға уәкілетті лауазымды адамдар іс-шара өткізілгеннен кейін күнтізбелік 10 (он) күн ішінде Министрлікке республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің елтаңбалы мөрімен расталған және Қазақстан Республиксы Президентінің, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік кеңесшісінің шетелдік сапарлары кезінде Қазақстан Республикасы Президенті Кеңсесінің Бастығы, Қазақстан Республикасы Президентінің және Қазақстан Республикасы Мемлекеттік кеңесшісінің шетелдік сапарлары кезінде, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрі орынбасарының – Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің шетелдік сапарлары кезінде, Аппарат басшысының – Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрінің шетелдік сапарлары кезінде расталған өкілдік мақсаттарға арналған шығындар бойынша актіні беріледі.

  "Өкілдік шығындар" бөлінетін
бюджеттік бағдарламаны бөлу
қағидаларына қосымша

Өкілдік шығындардың нормалары

р/с №

Шығыстардың атауы

Айлық есептік көрсеткіштердегі құны (бұдан әрі – АЕК), АҚШ долларымен

1

Шетелдік делегациялар үшін Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Протоколында көзделген қабылдаулар өткізу (таңғы ас, түскі ас, кешкі ас) шығындары күніне бір адамға арналған есеп бойынша жүргізіледі

3 АЕК-ке дейін

"жоғары деңгейде" 5 АЕК-ке дейін

2

Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің, Қазақстан Республикасы Парламенті палаталары төрағаларының, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік кеңесшісінің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрі орынбасарының және Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің қатысуымен өтетін Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Протоколында көзделген қабылдаулар өткізу (таңғы ас, түскі ас, кешкі ас) шығындары күніне бір адамға арналған есеп бойынша жүргізіледі

10 АЕК-ке дейін

3

Келіссөздер, мәдени бағдарлама іс-шаралары кезінде бір күнде бір адамға кофе-брейк

1 АЕК-ке дейін

"аса жоғары деңгейде" және "жоғары деңгейде" – 2 АЕК-ке дейін

4

Ілеспе аударма қызметінің ақысын төлеу сағаттық төлем есебінен

Мемлекеттік тілден орыс тілге және кері бағытта

5 АЕК-ке дейін

"аса жоғары деңгейде"
және "жоғары деңгейде" –
6 АЕК-ке дейін

Ағылшын, француз, неміс, испан, итальян тілдерінен мемлекеттік тілге және (немесе) орыс тіліне

6 АЕК-ке дейін

"аса жоғары деңгейде"
және "жоғары деңгейде" -
8 АЕК-ке дейін

Түркі, араб, парсы, қытай, корей, жапон тілдерінен мемлекеттік тілге және (немесе) орыс тіліне

8 АЕК-ке дейін

"аса жоғары деңгейде" және "жоғары деңгейде" - 10 АЕК-ке дейін

Басқа сирек тілдерінен (жоғарыдағылардан өзгеше) мемлекеттік тілге және (немесе) орыс тіліне

8 АЕК-ке дейін

"аса жоғары деңгейде" және "жоғары деңгейде" -
10 АЕК-КЕ дейін

5

Шетел делегацияларына Қазақстан Республикасының аумағында көлікпен қамтамасыз етуге арналған сағаттық төлем есебімен қаржыландыру жоспарында көзделеді

жеңіл көліктер –
1,6 АЕК-ке дейін

"аса жоғары деңгейде" және "жоғары деңгейде" өкілідік және (немесе) бизнес-класты көліктер –
2 АЕК-ке дейін

Жоғары қауіпсіздік автокөліктер – 6 АЕК-ке дейін

шағын автобустар – 1,8 АЕК-ке дейін автобустар – 2,1 АЕК-ке дейін іс-шараның деңгейіне қарамастан

6

Шетелдік сапарлар кезіндегі өкілдік шығындар

Қазақстан Республикасының Президенті – 5000 АҚШ доллары; Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі – 3000 АҚШ доллары; Қазақстан Республикасының Мемлекеттік кеңесшісі – 2500 АҚШ доллары; Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрі – 2000 АҚШ доллары.

7

Залды жалға алу

ұсынылған баға ұсыныстарының ең төмен құны бойынша

8

Ресми қабылдауларды музыкалық сүйемелдеу

ұсынылған баға ұсыныстарының ең төмен құны бойынша

9

Естелік сыйлықтар

ұсынылған баға ұсыныстарының ең төмен құны бойынша

10

Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрлігі басшылары рұқсат берген басқа шығыстар

ұсынылған баға ұсыныстарының ең төмен құны бойынша


О внесении изменений в приказ Министра иностранных дел Республики Казахстан от 28 февраля 2017 года № 11-1-2/66 "Об утверждении Правил распределения распределяемой бюджетной программы "Представительские затраты"

Приказ Министра иностранных дел Республики Казахстан от 28 декабря 2023 года № 11-1-4/735. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 29 декабря 2023 года № 33839

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра иностранных дел Республики Казахстан от 28 февраля 2017 года № 11-1-2/66 "Об утверждении Правил распределения распределяемой бюджетной программы "Представительские затраты" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 14926) следующие изменения:

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "В соответствии с подпунктом 2) пункта 3 статьи 33 Бюджетного кодекса Республики Казахстан, ПРИКAЗЫВAЮ:";

      Правила распределения распределяемой бюджетной программы "Представительские затраты", утвержденные указанным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Валютно-финансовому департаменту Министерства иностранных дел Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства иностранных дел Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства иностранных дел Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Руководителя аппарата Министерства иностранных дел Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр иностранных дел Республики Казахстан М. Нұртілеу

      "Согласовано"
Министр финансов
Республики Казахстан

  Приложение к приказу
Министр иностранных дел
Республики Казахстан
от 28 декабря 2023 года № 11-1-4/735

Правила распределения распределяемой бюджетной программы "Представительские затраты"

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила распределения распределяемой бюджетной программы "Представительские затраты" (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 2) пункта 3 статьи 33 Бюджетного Кодекса Республики Казахстан и определяют порядок распределения распределяемой бюджетной программы "Представительские затраты".

      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) распределяемая бюджетная программа "Представительские затраты" – бюджетная программа, администратором которой является Министерство иностранных дел Республики Казахстан (далее – Министерство), предназначенная для финансирования мероприятий, требующих представительских затрат;

      2) представительские затраты – средства, предусмотренные в республиканском бюджете на очередной финансовый год и выделяемые Министерством администраторам республиканских бюджетных программ на:

      организацию приема иностранных делегаций, проведение заседаний, конференций, совещаний, семинаров, переговоров, торжественных и официальных мероприятий с участием иностранных делегаций;

      представительские цели во время визитов Президента Республики Казахстан, Премьер-Министра Республики Казахстан, Государственного советника Республики Казахстан, Министра иностранных дел Республики Казахстан за рубеж;

      участие должностных лиц государственных органов Республики Казахстан, содержащихся за счет республиканского бюджета, направляемых наблюдателями от Республики Казахстан на выборы и (или) референдумы в иностранных государствах в составе международных миссий наблюдения.

      3. К представительским затратам на организацию приема иностранных делегаций, проведение заседаний, конференций, совещаний, семинаров, переговоров, торжественных и официальных мероприятий с участием иностранных делегаций относятся затраты на:

      1) транспортные расходы приглашаемых лиц до пункта назначения в Республике Казахстан и оплату их проживания на территории Республики Казахстан;

      2) приемы (завтраки, обеды, ужины, кофе-брейки), предусмотренные Государственным Протоколом Республики Казахстан, утвержденным Указом Президента Республики Казахстан от 12 октября 2006 года № 201 (далее – Государственной Протокол Республики Казахстан);

      3) организация кофе-брейков;

      4) музыкальное сопровождение приемов;

      5) приобретение памятных подарков;

      6) транспортное обеспечение на территории Республики Казахстан;

      7) услуги переводчиков;

      8) аренду зала;

      9) иные расходы, разрешенные руководством Министерства.

      4. К представительским затратам на представительские цели во время визитов Президента Республики Казахстан, Премьер-Министра Республики Казахстан, Государственного советника Республики Казахстан, Министра иностранных дел Республики Казахстан за рубеж относятся затраты, указанные в пункте 6 норм представительских затрат согласно приложению к настоящим Правилам.

      5. К представительским затратам на участие должностных лиц государственных органов Республики Казахстан, содержащихся за счет республиканского бюджета, направляемых наблюдателями от Республики Казахстан на выборы и (или) референдумы в иностранных государствах в составе международных миссий наблюдения, относятся:

      1) транспортное обеспечение, горюче-смазочные материалы;

      2) услуги переводчиков;

      3) проживание и питание водителя и (или) переводчика в случае, если они не проживают постоянно по месту проведения наблюдения с наблюдателем от Республики Казахстан (лимит проживания – в пределах стоимости стандартного одноместного номера в отеле);

      4) расходы по выставляемым Министерству счетам-фактурам Бюро по демократическим институтам и правам человека Организации по безопасности и сотрудничеству в Европе по итогам работы миссий по наблюдению за выборами и (или) референдумом:

      трансфер из аэропорта в гостиницу и (или) из гостиницы в аэропорт;

      поездки по городу, в котором осуществляется наблюдение за выборами или референдумом (перевозка наблюдателей к месту проведения встречи и (или) обратно);

      поездки по стране (к месту и (или) с места размещения наблюдателя);

      расходы на мобильную связь и (или) мобильного интернета (СИМ карты, использование мобильных телефонов);

      расходы на брифинги (проведение брифингов, дебрифингов, подготовка материалов к брифингу, кофе-брейки).

Глава 2. Порядок выделения средств по распределяемой бюджетной программе "Представительские затраты"

      6. Министерство на основании предложений администраторов республиканских бюджетных программ и исходя из объемов средств, предусмотренных в республиканском бюджете на очередной финансовый год на представительские затраты, составляет годовой План мероприятий, которые требуют представительских затрат (далее – План).

      Министерство осуществляет выделение средств на представительские мероприятия администратора республиканских бюджетных программ в соответствии с Планом и в пределах утвержденного лимита администратору на соответствующий финансовый год.

      В течение года на основании предложений администраторов республиканских бюджетных программ План корректируется Министерством с учетом политической значимости проведения незапланированного мероприятия и объема выделенных средств.

      7. Администратор республиканской бюджетной программы не менее чем за 15 (пятнадцать) рабочих дней до проведения мероприятия направляет в Министерство обращение о выделении средств, предусмотренных в республиканском бюджете на представительские затраты, с приложением информации:

      1) обоснование необходимости проведения мероприятия;

      2) программа пребывания делегации по уровню и формату, утвержденной администратором республиканской бюджетной программы;

      3) рабочий план подготовки и проведения мероприятий, утвержденный администратором республиканской бюджетной программы;

      4) документов, подтверждающих фактическое количество участников мероприятия;

      5) сметы расходов с обоснованием каждой статьи затрат с учетом норм представительских затрат согласно приложению к настоящим Правилам;

      6) по представительским затратам, предусмотренным в подпунктах 4), 5), 8) и 9) пункта 3 настоящих Правил – ценовые предложения с указанием стоимости товаров, работ и услуг, реквизитов не менее 3 (трех) организаций, предлагающих указанные товары, работы и услуги.

      8. Министерство на основании Плана и обращения администраторов республиканских бюджетных программ осуществляет выделение средств на представительские затраты администраторам республиканских бюджетных программ в соотвествии с нормами представительских затрат согласно приложению к настоящим Правилам.

      9. Выделение средств на представительские затраты оформляется приказом Руководителя аппарата Министерства либо лица, исполняющего его обязанности (далее – Руководитель аппарата).

      При выделении средств на транспортные расходы приглашаемых лиц до пункта назначения в Республике Казахстан и их проживание на территории Республики Казахстан, на представительские цели во время визитов Президента Республики Казахстан, Премьер-Министра Республики Казахстан, Государственного советника Республики Казахстан, Министра иностранных дел Республики Казахстан за рубеж, а также на транспортное обеспечение и услуги переводчиков должностным лицам государственных органов, содержащихся за счет республиканского бюджета, направляемым наблюдателями от Республики Казахстан на выборы и (или) референдумы в иностранных государствах в составе международных миссий наблюдения, приказ Руководителя аппарата принимается на основании резолюции Министра иностранных дел Республики Казахстан либо лица, исполняющего его обязанности.

      В приказе Руководителя аппарата указывается уровень делегации и уровень мероприятия в соответствии с Государственным Протоколом Республики Казахстан.

      Приказ Руководителя аппарата о выделении средств на представительские затраты принимается до наступления планируемого мероприятия.

      10. При выделении средств на оплату проживания приглашаемых лиц в пункте назначения в Республике Казахстан, в расчет берется время за 1 (один) день до и 1 (один) день после проведения мероприятия, если иное не предусмотрено программой пребывания делегации в Республике Казахстан.

      При выделении средств на транспортные расходы приглашаемых лиц, в расчет принимается маршрут до конечного пункта проведения мероприятия в пределах территории Республики Казахстан.

      При выделении средств на проведение планируемых приемов для иностранных делегаций в соответствии с Государственным протоколом Республики Казахстан количество участников со стороны Республики Казахстан на планируемом приеме не должно превышать количество участников со стороны иностранных делегаций, за исключением мероприятий, проводимых на "высоком уровне" с участием Министра иностранных дел Республики Казахстан, либо лицом, исполняющим его обязанности, а также заместителем Министра иностранных дел Республики Казахстан по вопросам экспортно-импортной деятельности и привлечению инвестиций.

      11. При обращении администратора республиканской бюджетной программы в Министерство до планируемого мероприятия и когда в силу объективных причин, принятие приказа Руководителя аппарата по пункту 9 настоящих Правил невозможно до наступления планируемого мероприятия, Руководителем аппарата принимается приказ о компенсации представительских расходов, но не позднее 2 (двух) месяцев со дня проведения мероприятия.

      При обращении администратора республиканской бюджетной программы за выплатой компенсации представительских расходов после проведения мероприятия, помимо документов, предусмотренных в пункте 7 настоящих Правил, в Министерство дополнительно предоставляются документы, подтверждающие фактические расходы (квитанции, счета-фактуры, накладные, договоры (при их наличии).

      В случаях, предусмотренных частью второй настоящего пункта, администратор республиканской бюджетной программы обращается в Министерство не позднее 2 (двух) месяцев со дня проведения мероприятия. При этом приказ Руководителя аппарата о компенсации представительских расходов принимается не позднее 10 (десяти) рабочих дней со дня обращения администратора республиканской бюджетной программы.

      12. Министерство отказывает администраторам республиканских бюджетных программ в выделении средств на представительские затраты и в компенсации представительских затрат при предоставлении неполного пакета документов и (или) несоответствующих требованиям, указанных в пункте 7 настоящих Правил, с уведомлением об отказе администраторов республиканских бюджетных программ.

      13. В случае неиспользования или частичного использования в течение финансового года средств, выделенных на представительские затраты, администратор республиканской бюджетной программы направляет сведения в Министерство о суммах неиспользования или частичного использования средств, выделенных на представительские затраты, для внесения изменений в приказ Руководителя аппарата о выделении средств на представительские затраты с последующим внесением изменений в сводный план поступлений и финансирования по платежам, сводный план финансирования по обязательствам, утверждаемый центральным уполномоченным органом по исполнению бюджета.

      14. Центральный уполномоченный орган по исполнению бюджета на основании приказа Руководителя аппарата вносит изменения в сводный план поступлений и финансирования по платежам, сводный план финансирования по обязательствам в соответствии с бюджетным законодательством Республики Казахстан.

      15. Выделение наличной иностранной валюты на представительские затраты при визитах Президента Республики Казахстан, Премьер-Министра Республики Казахстан, Государственного советника Республики Казахстан, Министра иностранных дел Республики Казахстан за рубеж, а также направление должностных лиц государственных органов, содержащихся за счет республиканского бюджета, наблюдателями от Республики Казахстан на выборы и (или) референдумы в иностранных государствах в составе международных миссий наблюдения осуществляется в следующем порядке:

      1) для конвертации выделенных средств Министерство открывает счет в иностранной валюте в центральном уполномоченном органе по исполнению бюджета;

      2) центральный филиал Национального Банка Республики Казахстан (далее – НБ РК) по заявлению центрального уполномоченного органа по исполнению бюджета производит конвертацию иностранной валюты и зачисляет на счет центрального уполномоченного органа по исполнению бюджета в иностранной валюте;

      3) центральный уполномоченный орган по исполнению бюджета на основании выписки центрального филиала НБ РК производит зачисление иностранной валюты на счет Министерства в иностранной валюте;

      4) на основании принятого приказа Руководителя аппарата о выделении средств на представительские затраты Министерство для получения наличной иностранной валюты выдает должностному лицу Министерства доверенность на получение в Департаменте казначейства по городу Астане Комитета казначейства Министерства финансов Республики Казахстан (далее - Департамент казначейства) доверенности на получение наличной иностранной валюты в НБ РК;

      5) Департамент казначейства выдает должностному лицу Министерства, доверенность на получение наличной иностранной валюты в НБ РК;

      6) НБ РК выдает должностному лицу Министерства наличную иностранную валюту согласно заявленной сумме;

      7) полученная наличная иностранная валюта приходуется должностным лицом Министерства в кассу Министерства в тот же день;

      8) выдача средств на представительские затраты производится из кассы Министерства должностным лицам администраторов республиканских бюджетных программ, уполномоченным на получение средств на представительские затраты.

      16. В соответствии с подпунктами 9) и 14) статьи 4 Бюджетного кодекса Республики Казахстан, администраторы республиканских бюджетных программ, получившие средства на представительские затраты на прием иностранных делегаций, проведение заседаний, конференций, совещаний, семинаров, торжественных и официальных мероприятий, не позднее пятнадцатого числа месяца, следующего за отчетным, предоставляют в Министерство полугодовой и годовой отчеты об использовании указанных средств.

      Должностные лица государственных органов Республики Казахстан, содержащихся за счет республиканского бюджета, направляемые наблюдателями от Республики Казахстан на выборы и (или) референдумы в иностранных государствах в составе международных миссий наблюдения, получившие средства на представительские затраты, либо лица, уполномоченные на получение средств на данные представительские затраты, в течение 10 (десяти) календарных дней после проведения мероприятия предоставляют в Министерство акт по представительским затратам, заверенный гербовой печатью и утвержденный Председателем Центральной избирательной комиссии Республики Казахстан или лицом, исполняющим его обязанности, а также подтверждающие документы (квитанции, счета-фактуры, накладные, договоры) с указанием стоимости и объема приобретенных товаров, работ и услуг, заверенные печатью организации, реализовавшей соответствующие товары, работы и услуги.

      Должностные лица, уполномоченные на получение средств на представительские затраты при визитах Президента Республики Казахстан, Премьер-Министра Республики Казахстан, Государственного советника Республики Казахстан, Министра иностранных дел Республики Казахстан за рубеж, в течение 10 (десяти) календарных дней после проведения мероприятия представляют акт по представительским затратам, заверенный гербовой печатью администратора республиканских бюджетных программ и утвержденный Начальником Канцелярии Президента Республики Казахстан при визитах Президента Республики Казахстан и Государственного советника Республики Казахстан за рубеж, заместителем Руководителя Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан – при визитах Премьер-Министра Республики Казахстан за рубеж, Руководителем аппарата – при визитах Министра иностранных дел Республики Казахстан за рубеж.

  Приложение к Правилам
распределения распределяемой
бюджетной программы
"Представительские затраты"

Нормы представительских затрат

№ п/п

Наименование расходов

Стоимость в месячных расчетных показателях
(далее – МРП)

1.

Приемы (завтраки, обеды, ужины), предусмотренные в Государственном Протоколе Республики Казахстан, для иностранных делегаций из расчета на одного человека в день

до 3 МРП

"на высоком уровне"
до 5 МРП

2.

Приемы (завтраки, обеды, ужины), предусмотренные в Государственном Протоколе Республики Казахстан, с участием Президента Республики Казахстан, Премьер-Министра Республики Казахстан, председателей палат Парламента Республики Казахстан, Государственного советника Республики Казахстан, Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан и Министра иностранных дел Республики Казахстан из расчета на одного человека в день

до 10 МРП

3.

Кофе-брейк во время переговоров, мероприятий культурной программы на одного человека в день

до 1 МРП

"на высшем уровне" и "на высоком уровне" до 2 МРП

4.

Услуги устного синхронного перевода из расчета почасовой оплаты

С государственного языка на русский язык и в обратном направлении

до 5 МРП

"на высшем уровне" и "на высоком уровне" до 6 МРП

С английского, французского, немецкого, испанского, итальянского на государственный язык и (или) русский язык

до 6 МРП

"на высшем уровне" и "на высоком уровне" до 8 МРП

С турецкого арабского, персидского, китайского, корейского, японского на государственный язык и (или) русский язык

до 8 МРП

"на высшем уровне" и "на высоком уровне"
до 10 МРП

С иных редких языков (кроме вышеперечисленных) на государственный язык и (или) русский язык

до 8 МРП

"на высшем уровне" и
"на высоком уровне"
до 10 МРП

5.

Транспортное обеспечение иностранных делегаций на территории Республики Казахстан из расчета почасовой оплаты

легковые автомобили до 1,6 МРП

"на высшем уровне" и "на высоком уровне" автомобили представительского и (или) бизнес-класса до 2 МРП

Автомобили повышенной безопасности – до 6 МРП

Вне зависимости от уровня мероприятия: микроавтобусы – до 1,8 МРП
автобусы – до 2,1 МРП

6.

Представительские затраты при зарубежных визитах

Президента Республики Казахстан – 5000 долларов СШA;
Премьер-Министра Республики Казахстан – 3000 долларов СШA;
Государственного советника Республики Казахстан – 2500 долларов США;
Министра иностранных дел Республики Казахстан – 2000 долларов США.

7.

Аренда зала

по наименьшей стоимости из предложенных ценовых предложений

8.

Музыкальное сопровождение приемов

по наименьшей стоимости из предложенных ценовых предложений

9.

Памятные подарки

по наименьшей стоимости из предложенных ценовых предложений

10.

Иные расходы, разрешенные руководством Министерства иностранных дел Республики Казахстан

по наименьшей стоимости из предложенных ценовых предложений