ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
1. "Сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандарттарын бекіту туралы" Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2016 жылғы 31 наурыздағы № 5-НҚ нормативтік қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде №13647 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізілсін:
көрсетілген нормативтік қаулымен бекітілген Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының қызметіне бағалау жүргізу бойынша сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандартында:
9 және 10-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
"9. "Мемлекеттік аудит объектілерінің тиісті жылға арналған тізбесін қалыптастыру және орындау" бағытының өлшемшарттары:
1) Мемлекеттік аудит объектілерінің тиісті жылға арналған тізбесін қалыптастыру;
2) жоспардан тыс аудит жүргізу туралы хабарламалар жіберу;
3) Мемлекеттік аудит объектілерінің тиісті жылға арналған тізбесіне өзгерістер енгізу;
4) Мемлекеттік аудит объектілерінің тиісті жылға арналған тізбесінің орындалуы (өтпелі аудиторлық іс-шараларды қоспағанда, Мемлекеттік аудит объектілерінің бастапқы тізбесіне қарағанда нақтыланғанның ауытқуы).
10. "Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жүргізу" бағытының өлшемшарттары:
1) мемлекеттік аудит барысында бұзушылықтарды анықтау;
2) орындау мерзімі басталған тапсырмалар/нұсқамалар бойынша бұзушылықтар сомасын бюджетке өтеу (камералдық бақылауды қоспағанда);
3) орындау мерзімі басталған тапсырмалар/нұсқамалар бойынша анықталған бұзушылықтарды қалпына келтіру және есепке алу бойынша көрсету (камералдық бақылауды қоспағанда);
4) басқа мемлекеттік органдардан келіп түскен материалдар бойынша шығарылған қаулыларды және соттар шығарған, сондай-ақ заңнамада белгіленген тәртіппен мәжбүрлеп өндіріп алуға жіберілген қаулыларды қоспағанда, төлеу мерзімі келген әкімшілік айыппұлдардың сомаларын бюджет кірісіне өндіріп алу;
5) ішкі мемлекеттік аудиттің жөніндегі уәкілетті органның және оның аумақтық бөлімшелерінің материалдары бойынша талап қоюларды соттардың қанағаттандыруы;
6) бюджет қаражатын, мемлекет пен квазимемлекеттік сектор субъектілерінің активтерін басқарудың және пайдаланудың тиімділігін арттыру үшін нормативтік құқықтық актілерге, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің актілеріне өзгерістер енгізу бойынша ұсыныстарды енгізу және қабылдау;
7) өткен кезеңдерді ескере отырып, мемлекеттік аудит қорытындылары бойынша қабылданған ұсынымдар, тапсырмалар (орындалу мерзімі басталған) санынан орындалған ұсынымдардың, тапсырмалардың үлесі;
8) мемлекеттік аудит қорытындылары бойынша әкімшілік және қылмыстық жауаптылыққа тарту фактілері.";
17 және 18-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
"17. "Мемлекеттік аудит объектілерінің тізбесін қалыптастыру және орындау" бағытының өлшемшарты Мемлекеттік аудит объектілерінің тиісті жылға арналған тізбесін қалыптастыру, Мемлекеттік аудит объектілерінің тиісті жылға арналған тізбесін орындау (өтпелі аудиторлық іс-шаралар мен Жоғары аудиторлық палатаның тапсырмасы және тиісті маслихаттардың шешімдері бойынша өткізілетін аудиторлық іс-шараларды қоспағанда, Мемлекеттік аудит объектілерінің бастапқы тізбесіне қарағанда нақтыланғанның ауытқуы), сондай-ақ қаржыландыру көздерінің бірі республикалық бюджет пен Қазақстан Республикасының Ұлттық қор қаражаты болатын бюджеттік бағдарламаларды келісу болып табылады.
18. "Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жүргізу" бағытының өлшемшарттары:
1) өткен кезеңдерді ескере отырып, мемлекеттік аудит және сараптамалық-талдау іс-шаралар қорытындылары бойынша қабылданған ұсынымдар, тапсырмалар (орындалу мерзімі басталған) санынан орындалған ұсынымдардың, тапсырмалардың үлесі;
2) мемлекеттік аудит қорытындылары бойынша әкімшілік және қылмыстық жауаптылыққа тарту фактілері;
3) соттардың тексеру комиссиялары бюджетке өтеу, жұмыстарды орындау, қызметтер көрсету, тауарларды жеткізу арқылы қалпына келтіру және (немесе) анықталған бұзушылықтар сомасын есепке алу бойынша көрсету және нұсқаманы орындау мақсатында берген талап қоюларын қанағаттандыруы;
4) мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау қорытындылары бойынша (кіріс бөлігін қоспағанда) қаражатты өтеу (қалпына келтіру);
5) мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау қорытындылары бойынша бюджет қаражаты мен активтерін тиімсіз жоспарлау және (немесе) тиімсіз пайдалану;
6) тексеру комиссиясы нұсқамасының тармақтарын (тармақшаларын, бөліктерін) сот тәртібімен заңсыз деп тану;
7) жергілікті бюджетке түсетін түсімдердің толықтығы мен уақтылығы, бюджетке түсетін түсімдердің алынуы, сондай-ақ мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау қорытындылары бойынша жергілікті бюджеттен қате (артық) төленген сомаларды қайтарудың, есепке жатқызудың дұрыстығы;
8) аудиторлық іс-шаралардың нәтижелері бойынша құқықтық статистика және арнайы есепке алу саласындағы уәкілетті органға электрондық ақпараттық есепке алу деректерін енгізу;
9) шоғырландырылған қаржылық есептілікке мемлекеттік аудит жүргізу барысында бұзушылықтардың анықталуы.";
21 және 22-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
"21. "Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының үйлестіру кеңесі (және оның Кіші комитеті) шешімдерінің орындалуы" бағытының өлшемшарттары:
1) Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының үйлестіру кеңесі шешімдерінің толық, сапалы және уақтылы орындалуы;
2) Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдары үйлестіру кеңесінің кіші комитеті шешімдерінің толық, сапалы және уақтылы орындалуы (болған жағдайда).
22. "Өзге да бағыттар" бағытының өлшемшарттары:
1) тексеру комиссияларының өзінің жұмысы туралы Жоғары аудиторлық палатаға ұсынатын ақпараттың қойылатын талаптарға сәйкестігі;
2) ақпараттың Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау бойынша бірыңғай дерекқорға (Жоғары аудиторлық палатаның интеграцияланған ақпараттық жүйесіне) берілуі;
3) Мемлекет басшысы мен Президент Әкімшілігінің тапсырмаларын, сондай-ақ оларға қатысты Жоғары аудиторлық палатаның тапсырмаларын орындамау немесе уақтылы орындамау;
4) жүргізілген жұмыс қорытындылары бойынша, соның ішінде бұқаралық ақпарат құралдарының қатысуымен аудиторлық іс-шаралар нәтижелері бойынша кездесулер, брифингтер, баспасөз конференцияларын, дөңгелек үстелдер өткізу;
5) тексеру комиссиясының мемлекеттік аудиторларының Жоғары аудиторлық палатаның аудиторлық іс-шараларына қатысуы;
6) Тексеру комиссиясының сараптамалық-талдамалық іс-шарасын өткізуі;
7) тексеру комиссиясы мемлекеттік аудиторларының/жұмыскерлерінің Жоғары аудиторлық палатада бірлескен, қатар тексерулерге, тағылымдамаларға қатысуы.";
1-қосымша осы нормативтік қаулыға 1-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.
2-қосымша осы нормативтік қаулыға 2-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.
5-қосымша осы нормативтік қаулыға 3-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.
5-1-қосымша осы нормативтік қаулыға 4-қосымшаға сәйкес толықтырылсын.
2. Жоғары аудиторлық палатаның Әдіснама және сапа бақылауы департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:
1) осы нормативтік қаулының Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
2) осы нормативтік қаулының Жоғары аудиторлық палатаның интернет-ресурсына орналастырылуын қамтамасыз етсін.
3. Осы нормативтік қаулының орындалуын бақылау Жоғары аудиторлық палатаның аппарат басшысына жүктелсін.
4. Осы нормативтік қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
Қазақстан Республикасының Жоғары аудиторлық палатасының Төрағасы |
Н. Годунова |
Ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның қызметін бағалаудың бағыттары мен өлшемшарттары
№ | Бағыттар бойынша бағалау өлшемшарттары | Көрсеткіштер | Балдар |
1-бағыт: Мемлекеттік аудит объектілерінің тиісті жылға арналған тізбесін қалыптастыру және оның орындалуы | |||
1.1. | Мемлекеттік аудит объектілерінің тиісті жылға арналған тізбесін қалыптастыру | Қазақстан Республикасының Жоғары аудиторлық палатасымен мемлекеттік аудит объектілері тізбесінің жобаларын алмасқаннан кейін ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның бекітілген Мемлекеттік аудит объектілері тізбесінде қайталау фактілерінің болмауы | 5 |
Қазақстан Республикасының Жоғары аудиторлық палатасымен мемлекеттік аудит объектілері тізбелерінің жобаларымен алмасқаннан кейін ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның бекітілген Мемлекеттік аудит объектілерінің тізбесінде қайталану фактілерінің болуы: | әрбір жағдай үшін -2 балл (ең жоғары балл (-10) балл) | ||
1.2. | Жоспардан тыс аудит жүргізу туралы хабарламалар жіберу | Хабарламаларды жіберудің уақтылылығы | 5 |
Жоспардан тыс аудит жүргізу туралы хабарламаны жібермеу не уақтылы жібермеу: | |||
1-ден 2 фактіге дейін; | -1 | ||
3-тен 5 фактіге дейін; | -3 | ||
5 фактіден көп | -5 | ||
1.3. | Мемлекеттік аудит объектілерінің тиісті жылға арналған тізбесіне өзгерістер енгізу | Мемлекеттік аудит объектілерінің тізбесінен мемлекеттік аудит объектілерін алып тастау фактілерінің болмауы | 5 |
Қайта ұйымдастырылған мемлекеттік аудит объектілерін қоспағанда, Мемлекеттік аудит объектілерінің тізбесіне енгізілген өзгерістер саны (мемлекеттік аудит объектілерінің атауы, аудит типі, тексеру түрі, мемлекеттік аудит объектілерін мемлекеттік аудитпен қамту кезеңі, бюджет деңгейі, бюджет қаражатын, мемлекет активтерін мемлекеттік аудитпен қамту сомасы) | |||
2-ден 5-ке дейін; | -1 | ||
5-тен 10-ға дейін; | -2 | ||
10 және одан да көп | -3 | ||
1.4. | Мемлекеттік аудит объектілерінің тиісті жылға арналған тізбесінің орындалуы (өтпелі аудиторлық іс-шараларды қоспағанда, Мемлекеттік аудит объектілерінің бастапқы тізбесіне қарағанда нақтыланғанның ауытқуы) | Мемлекеттік аудит объектілерінің бастапқы тізбесіне қарағанда мемлекеттік аудит объектілерінің ауытқуы: | |
аудит объектілерінің 0%-дан 15%-ға дейінгіні қоса алғанда | 5 | ||
мемлекеттік аудит объектілерінің 16%-дан 36%-ға дейінгіні қоса алғанда | -3 | ||
мемлекеттік аудит объектілерінің 37%-дан және одан да көбін қоса алғанда | -5 | ||
2-бағыт: мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жүргізу | |||
2.1. | Мемлекеттік аудит барысында бұзушылықтарды анықтау | Аудитпен қамтылған жалпы сомадан мемлекеттік сатып алу рәсімдерін бұзушылықтардың анықталған сомаларының үлес салмағы: | |
0%-дан 50%-ға дейін; | 1 | ||
50%-дан 60%-ға дейін; | 2 | ||
60%-дан 70%-ға дейін; | 3 | ||
70%-дан 80%-ға дейін; | 4 | ||
80%-дан жоғары | 5 | ||
Аудитпен қамтылған жалпы сома мен активтерден шоғырландырылған қаржылық есептілік бойынша бұзушылықтардың анықталған сомаларының үлес салмағы: | |||
0%-дан 50%-ға дейін; | 1 | ||
50%-дан 60%-ға дейін; | 2 | ||
60%-дан 70%-ға дейін; | 3 | ||
70%-дан 80%-ға дейін; | 4 | ||
80%-дан жоғары | 5 | ||
2.2. | Орындау мерзімі басталған тапсырмалар/ нұсқамалар бойынша бұзушылықтар сомасын бюджетке өтеу (камералдық бақылауды қоспағанда) | Бюджетке өтеуге жататын бұзушылықтардың жалпы сомасына шаққанда есепті кезеңде бюджетке өтелген бұзушылықтар сомаларының үлес салмағы:: | |
0%-дан 10%-ға дейін; | 1 | ||
10%-дан 20%-ға дейін; | 2 | ||
20%-дан 30%-ға дейін; | 3 | ||
30%-дан 40%-ға дейін; | 4 | ||
40%-дан 50%-ға дейін; | 5 | ||
50%-дан 60%-ға дейін | 6 | ||
60%-дан 70%-ға дейін | 7 | ||
70%-дан 80%-ға дейін | 8 | ||
80%-дан 90%-ға дейін | 9 | ||
90%-дан 100%-ға дейін | 10 | ||
2.3. | Орындау мерзімі басталған тапсырмалар/ нұсқамалар бойынша бұзушылықтарды қалпына келтіру және есепке алу бойынша көрсету (камералдық бақылауды қоспағанда) | Қалпына келтіруге жататын бұзушылықтардың жалпы сомасына шаққанда есепті кезеңде қалпына келтірілген және есепке алу бойынша көрсетілген бұзушылықтар сомасының үлес салмағы: | |
0%-дан 50%-ға дейін; | 0 | ||
50%-дан 60%-ға дейін; | 1 | ||
60%-дан 70%-ға дейін | 2 | ||
70%-дан 80%-ға дейін | 3 | ||
80%-дан 90%-ға дейін | 4 | ||
90%-дан 100%-ға дейін | 5 | ||
2.4. | Басқа мемлекеттік органдардан келіп түскен материалдар бойынша шығарылған қаулыларды және соттар шығарған, сондай-ақ заңнамада белгіленген тәртіппен мәжбүрлеп өндіріп алуға жіберілген қаулыларды қоспағанда, төлеу мерзімі келген әкімшілік айыппұлдардың сомаларын бюджет кірісіне өндіріп алу | Басқа мемлекеттік органдардан (Құқық қорғау органдарынан, Қазақстан Республикасының Жоғары аудиторлық палатасынан, Тексеру комиссияларынан, Ішкі аудит қызметтерінен) келіп түскен материалдар бойынша шығарылған қаулыларды және соттар шығарған, сондай-ақ заңнамада белгіленген тәртіппен мәжбүрлеп өндіріп алуға жіберілген қаулыларды қоспағанда, төлеу мерзімі келген, есепті кезеңде салынған айыппұлдардың жалпы сомасына шаққанда бюджет кірісіне өндіріп алынған әкімшілік айыппұлдар сомаларының үлес салмағы: | |
50%-ға дейін | 0 | ||
50%-дан 60%-ға дейін; | 1 | ||
60%-дан 70%-ға дейін | 2 | ||
70%-дан 80%-ға дейін | 3 | ||
80%-дан 90%-ға дейін | 4 | ||
90%-дан 100%-ға дейін | 5 | ||
2.5. | Ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның және оның аумақтық бөлімшелерінің материалдары бойынша талап қоюларды соттардың қанағаттандыруы | Ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның және оның аумақтық бөлімшелерінің материалдары бойынша соттар қанағаттандырған талап қоюлардың үлес салмағы: | |
0%-дан 20%-ға дейін; | 1 | ||
20%-дан 40%-ға дейін; | 2 | ||
40%-дан 60%-ға дейін; | 3 | ||
60%-дан 80%-ға дейін; | 4 | ||
80%-дан 100%-ға дейін | 5 | ||
2.6. | Бюджет қаражатын, мемлекет пен квазимемлекеттік сектор субъектілерінің активтерін басқарудың және пайдаланудың тиімділігін арттыру үшін нормативтік құқықтық актілерге және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің актілеріне өзгерістер енгізу жөнінде ұсыныстарды енгізу және қабылдау | Бюджет қаражатын, мемлекет пен квазимемлекеттік сектор субъектілерінің активтерін басқарудың және пайдаланудың тиімділігін арттыру үшін нормативтік құқықтық актілерге және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің актілеріне өзгерістер енгізу жөнінде енгізілген және қабылданған ұсыныстар саны | әрбір қабылданған ұсыныс үшін 1 балл (ең жоғары 12 балл) |
2.7. | Өткен кезеңдер ескеріле отырып, мемлекеттік аудит қорытындылары бойынша қабылданған ұсынымдар, тапсырмалар санынан орындалған ұсынымдар, тапсырмалар үлесі (орындау мерзімі басталған) | Мемлекеттік аудит қорытындылары бойынша қабылданған ұсынымдардың орындалған тармақтарының үлесі: | |
70%-дан 80%-ға дейін; | 3 | ||
80%-дан 90%-ға дейін; | 5 | ||
90%-дан және одан да көп; | 7 | ||
Мемлекеттік аудит қорытындылары бойынша қабылданған тапсырмалардың орындалған тармақтарының үлесі: | |||
70%-дан 80%-ға дейін; | 3 | ||
70%-дан 80%-ға дейін; | 5 | ||
90%-дан және одан да көп; | 7 | ||
2.8. | Мемлекеттік аудит қорытындылары бойынша әкімшілік және қылмыстық жауаптылыққа тарту фактілері | Тиісті аудиторлық дәлелдемелері бар материалдар бойынша әкімшілік жауаптылыққа тарту фактілері: | |
50 фактіге дейін; | 3 | ||
50 фактіден көп | 5 | ||
Құқық қорғау органдарына материалдарды беру қорытындылары бойынша, соның ішінде өткен жылдардағы материалдар бойынша есепті кезеңде адамдарды қылмыстық жауаптылыққа тарту фактілерінің болуы | 1 | ||
3-бағыт: камералдық бақылау жүргізу | |||
3.1. | Камералдық бақылау бойынша хабарламалардың орындалуы | Камералдық бақылау бойынша орындалған хабарламалардың үлес салмағы: | |
60%-ға дейін | 1 | ||
60%-дан 70%-ға дейін; | 2 | ||
70%-дан 80%-ға дейін; | 3 | ||
80%-дан 90%-ға дейін; | 4 | ||
90%-дан 100%-ға дейін | 5 | ||
3.2. | Камералдық бақылау хабарламаларына қарсылықтарды қарау нәтижелері | Камералдық бақылау объектілерінің пайдасына шешілген хабарламаларға қарсылықтарды қарау нәтижелері бойынша қорытындылардың үлес салмағы: | |
10%-ға дейін; | 5 | ||
10%-дан 30%-ға дейін; | 4 | ||
30%-дан 50%-ға дейін; | 3 | ||
50%-дан 70%-ға дейін; | 2 | ||
70%-дан және одан да жоғары | 1 | ||
3.3. | Қамтуға жататын жалпы санның ішінен камералдық бақылаумен қамтылған конкурс тәсілімен мемлекеттік сатып алу рәсімдерінің үлесі | Камералдық бақылаумен қамтылған конкурс тәсілімен мемлекеттік сатып алу рәсімдерінің үлесі: | |
70%-дан 80%-ға дейін; | 3 | ||
80%-дан 90%-ға дейін; | 5 | ||
90%-дан және одан да көп; | 7 | ||
4-бағыт: мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарының сақталуы | |||
4.1. | Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарының сақталуына Жоғары аудиторлық палата жүргізген тексеру нәтижелері | Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарының сақталуына тексеру жүргізу барысында бұзушылықтардың болуы |
- 10 |
4.2. | Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына сәйкес емес деп танылған құжаттардың бар болуы | Қазақстан Республикасының Жоғары аудиторлық палатасы есепті кезеңдегі мемлекеттік аудит қорытындылары бойынша Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына сәйкес емес деп таныған құжаттардың бар болуы: | |
1-ден 3 құжатқа дейін; | -2 | ||
4-тен 6 құжатқа дейін; | -3 | ||
7 құжаттан және одан да көп | -4 | ||
Қазақстан Республикасының Жоғары аудиторлық палатасы алдыңғы кезеңдердегі мемлекеттік аудит қорытындылары бойынша Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына сәйкес емес деп таныған құжаттардың бар болуы: | |||
1-ден 3 құжатқа дейін; | -1 | ||
4-тен 6 құжатқа дейін; | -2 | ||
7 құжаттан және одан да көп | -3 | ||
Сапа бақылауымен қамтылған материалдардың жалпы санына шаққанда ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның орталық аппараты және оның аумақтық бөлімшелері анықтаған Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына сәйкес емес аудит материалдарының үлес салмағы | |||
материалдардың 2%-на дейін; | -1 | ||
материалдардың 3%-нан 5%-на дейін; | -2 | ||
материалдардың 6%-нан және одан да көп | -3 | ||
4.3. | 5.1 өлшемшартында көзделген негіздерді қоспағанда, Заңның 39-бабының 8-тармағында көзделген негіздер бойынша мемлекеттік аудитор сертификатын қайтарып алу | Ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның және оның аумақтық бөлімшелерінің мемлекеттік аудитор сертификаты қайтарып алынған жұмыскерлерінің саны: | |
1-5 жұмыскер; | -2 | ||
6-10 жұмыскер; | -4 | ||
11 және одан да көп жұмыскер | -6 | ||
5-бағыт: мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдары жұмыскерлерінің жауаптылығы | |||
5.1. | Ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның және оның аумақтық бөлімшелерінің жұмыскерлерін ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның және оның аумақтық бөлімшелерінің қызметіне байланысты тәртіптік, әкімшілік және қылмыстық жауаптылыққа тарту фактілері | Ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның және оның аумақтық бөлімшелерінің жұмыскерлерін мемлекеттік қызметке кір келтіретін тәртіптік теріс қылығы үшін тәртіптік жауаптылыққа тарту фактілері: | |
1-10 факті; | -1 | ||
11-20 факті; | -3 | ||
21 және одан да көп факті. | -5 | ||
Ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның және оның аумақтық бөлімшелерінің жұмыскерлерін сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарды қоспағанда, әкімшілік жауаптылыққа тарту фактілері (жұмыскерлерді лауазымды адамдар ретінде жауаптылыққа тарту фактілерін ғана ескеру қажет): | |||
1-10 факті; | -2 | ||
11-20 факті; | -4 | ||
21 және одан да көп факті. | -6 | ||
Ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның және оның аумақтық бөлімшелерінің жұмыскерлерін сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар жасағаны үшін әкімшілік жауаптылыққа тарту фактілері (жұмыскерлерді лауазымды адамдар ретінде жауаптылыққа тарту фактілерін ғана ескеру қажет): | |||
1-10 факті; | -3 | ||
11-20 факті; | -5 | ||
21 және одан да көп факті. | -7 | ||
Ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның және оның аумақтық бөлімшелерінің жұмыскерлерін соттың заңды күшіне енген айыптау үкімдері болған кезде қылмыстық жауаптылыққа тарту фактілері: | |||
1-5 факті; | -4 | ||
6 және одан да көп факті. | -6 | ||
5.2. | Ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның және оның аумақтық бөлімшелері жұмыскерлерінің құқыққа қайшы іс-қимылдарына жеке және заңды тұлғалардың өтініш жасау жағдайларын растау | Жоғары аудиторлық палатаға, уәкілетті органға және оның аумақтық бөлімшелеріне келіп түскен ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның және оның аумақтық бөлімшелері жұмыскерлерінің құқыққа қайшы іс-қимылдарына жеке және заңды тұлғалардың өтініштер жасаудың расталған жағдайлардың болуы | - 2 |
6-бағыт: Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының үйлестіру кеңесі шешімдерінің орындалуы | |||
6.1 | Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының үйлестіру кеңесі шешімдерінің орындалуының толықтығы, сапасы және уақтылылығы | Үйлестіру кеңесінің шешімдерін орындамау, уақтылы орындамау және/немесе сапасыз орындау фактілерінің болмауы | 10 |
Үйлестіру кеңесінің шешімдерін орындамау фактілерінің болуы: | |||
1 факті; | -2 | ||
2-ден 3 фактіге дейін; | -4 | ||
3 фактіден көп | -6 | ||
Үйлестіру кеңесінің шешімдерін уақтылы орындамау және/немесе сапасыз орындау фактілерінің болуы: | |||
1 факті; | -1 | ||
2-ден 3 фактіге дейін; | -3 | ||
3 фактіден көп | -5 | ||
Үйлестіру кеңесінің кезекті жоспарланатын жылға арналған жұмыс жоспарында және/немесе Үйлестіру кеңесі отырысының нәтижелері бойынша хаттамада көрсетілген мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының, мемлекеттік аудит рәсімдерінің проблемаларын шешу және/немесе қызметін жақсарту бойынша негізделген ұсыныстар енгізу: | |||
1 ұсыныс; | 3 | ||
2-ден 3 ұсынысқа дейін; | 5 | ||
3 ұсыныстан көп | 7 | ||
7-бағыт: өзге де бағыттар | |||
7.1. | Ішкі аудит қызметтері жұмысының тиімділігіне бағалау жүргізу | Ішкі аудит қызметтері жұмысының тиімділігін бағалауды уақтылы жүргізу және олардың нәтижелерін Қазақстан Республикасының Жоғары аудиторлық палатасына жіберу | 5 |
Бекітілген нормативтік құқықтық және құқықтық актілерге ішкі аудит қызметтері жұмысының тиімділігін бағалауды сапасыз және уақтылы жүргізбеу фактілерінің болуы | |||
1-2 факті; | -1 | ||
3-4 факті; | -2 | ||
5 және одан да көп факті | -3 | ||
7.2. | Ішкі аудит қызметтеріне әдіснамалық көмек көрсету | Ішкі аудит қызметтері жұмысының мәселелері бойынша қабылданған нормативтік құқықтық және құқықтық актілердің саны | 2 балл - әрбір қабылданған нормативтік құқықтық немесе құқықтық акт үшін (ең жоғары 10 балл) |
7.3. | Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің, Қазақстан Республикасы Үкіметінің тапсырмаларын орындамау немесе уақтылы орындамау | Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің, Қазақстан Республикасы Үкіметінің орындалмаған немесе уақтылы орындалмаған тапсырмаларының саны | әрбір жағдай үшін -1 балл (ең жоғары (-5) балл) |
7.4 | Жүргізілген жұмыс қорытындылары бойынша, соның ішінде бұқаралық ақпарат құралдарының қатысуымен аудиторлық іс-шаралар нәтижелері бойынша кездесулер, брифингтер, баспасөз конференцияларын, дөңгелек үстелдер өткізу | Өткізілген кездесулер, брифингтер, баспасөз конференциялары, дөңгелек үстелдер саны | әрбір жағдай үшін 1 балл (ең жоғары 5 балл) |
Қазақстан Республикасының Жоғары аудиторлық палатасының 2024 жылғы 10 қаңтардағы № 2-НҚ Нормативтік қаулыға 2-қосымша |
|
Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының қызметіне бағалау жүргізу бойынша сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандартына 2-қосымша |
Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың тексеру комиссияларының қызметін бағалаудың бағыттары мен өлшемшарттары
№ | Бағыттар бойынша бағалау өлшемшарттары | Көрсеткіштер | Балдар |
1-бағыт: Мемлекеттік аудит объектілерінің тізбесін қалыптастыру және орындау | |||
1.1. | Мемлекеттік аудит объектілерінің тиісті жылға арналған тізбесін қалыптастыру | Мемлекеттік аудит объектілерінің тізбесіне сәйкес мемлекеттік аудит жүргізу кезінде қайталану фактілерінің болмауы | 5 |
Аудит объектілерінің бюджеттік бағдарламалары бойынша мемлекеттік аудит жүргізуді қайталау фактісінің болуы | әрбір жағдай үшін -2 балл (ең жоғары -10 балл) | ||
Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2020 жылғы 30 шілдедегі № 6-НҚ нормативтік қаулысымен бекітілген Сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жүргізу қағидаларында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде №21070 болып тіркелген) (бұдан әрі – № 6-НҚ Қағидалар) белгіленген негіздерсіз Мемлекеттік аудит объектілерінің тізбесіне өзгерістер мен толықтырулар енгізу. | -5 | ||
1.2. | Мемлекеттік аудит объектілерінің тиісті жылға арналған тізбесінің орындалуы (өтпелі аудиторлық іс-шаралар мен Қазақстан Республикасы Жоғары аудиторлық палатасының тапсырмасы және тиісті маслихаттардың шешімдері бойынша өткізілетін аудиторлық іс-шараларды қоспағанда, Мемлекеттік аудит объектілерінің бастапқы тізбесіне қарағанда нақтыланғанның ауытқуы) | Мемлекеттік аудит объектілерінің № 6-НҚ Қағидаларында белгіленген негіздерсіз Мемлекеттік аудит объектілерінің бастапқы тізбесіне қарағанда ауытқуы: | |
мемлекеттік аудит объектілерінің 0%- дан 15%-ға дейінгіні қоса алғанда | 5 | ||
мемлекеттік аудит объектілерінің 16%- дан 36%-ға дейінгіні қоса алғанда | -1 | ||
мемлекеттік аудит объектілерін 37%-дан және одан да көбін қоса алғанда | -3 | ||
1.3. | Қаржыландыру көздерінің бірі республикалық бюджет пен Қазақстан Республикасының Ұлттық қор қаражаты болатын бюджеттік бағдарламаларды келісу | Қаржыландыру көздерінің бірі республикалық бюджет пен Қазақстан Республикасының Ұлттық қор қаражаты болатын бюджеттік бағдарламалардың келісуінің болмауы: | |
1-ден 2 фактіге дейін | -1 | ||
3-тен 5 фактіге дейін | -2 | ||
6 және одан да көп факті | -3 | ||
2-бағыт: мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жүргізу | |||
2.1. | Өткен кезеңдерді ескере отырып, мемлекеттік аудит және сараптамалық-талдау іс-шаралар қорытындылары бойынша қабылданған ұсынымдар, тапсырмалар (орындалу мерзімі басталған) санынан орындалған ұсынымдардың, тапсырмалардың үлесі | Ұсынымдардың жалпы санынан Қазақстан Республикасының бюджет және өзге де заңнамасының, Қазақстан Республикасы заңнамасының нормаларын іске асыру үшін қабылданған квазимемлекеттік сектор субъектілері актілерінің олқылықтары мен қайшылықтарын жоюға, сондай-ақ оларды жетілдіруге бағытталған ұсынымдардың орындалған тармақтарының үлесі: | |
20%-ға дейін; | 2 | ||
21%-дан 30%-ға дейін; | 4 | ||
31%-дан 40%-ға дейін; | 6 | ||
41%-дан және одан да көп | 8 | ||
Мемлекеттік аудит және сараптамалық-талдау іс-шараларының қорытындылары бойынша қабылданған тапсырмалардың орындалған тармақтарының үлесі | |||
70%-дан 80%-ға дейін; | 4 | ||
80%-дан 90%-ға дейін; | 6 | ||
90%-дан және одан да көп; | 8 | ||
70%-дан кем | -1 | ||
2.2. | Мемлекеттік аудиттің қорытындылары бойынша әкімшілік және қылмыстық жауаптылыққа тарту фактілері | Материалдарды тиісті аудиторлық дәлелдемелерімен әкімшілік құқық бұзушылық туралы істерді қарауға уәкілетті органдарға беру қорытындысы бойынша, сондай-ақ тексеру комиссиясына байланысты емес себептер бойынша адамдарды әкімшілік жауаптылыққа тартпау фактілерін қоспағанда, мемлекеттік аудит органының әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттаманы толтыру қорытындысы бойынша адамдарды әкімшілік жауаптылыққа тарту фактілері: | |
10 фактіге дейін; | 3 | ||
10-нан 20 фактіге дейін; | 5 | ||
20 фактіден көп | 7 | ||
Құқық қорғау органдарына материалдарды беру қорытындылары бойынша, соның ішінде өткен жылдардағы материалдар бойынша есепті кезеңде адамдарды қылмыстық жауаптылыққа тарту фактілерінің болуы | 1 | ||
2.3. | Соттардың тексеру комиссиялары бюджетке өтеу, жұмыстарды орындау, қызметтер көрсету, тауарларды жеткізу арқылы қалпына келтіру және (немесе) анықталған бұзушылықтар сомасын есепке алу бойынша көрсету және нұсқаманы орындау мақсатында берген талап қоюларын қанағаттандыруы | Соттардың бюджетке өтеу, жұмыстарды орындау, қызметтер көрсету, тауарларды жеткізу арқылы қалпына келтіру және (немесе) анықталған бұзушылықтар сомасын есепке алу бойынша көрсету және нұсқаманы орындау мақсатында қанағаттандырған (соның ішінде ішінара қанағаттандырған) талап қоюлар саны: | |
1-ден 2-ге дейін | 1 | ||
3-тен 5-ке дейін | 2 | ||
6-дан жоғары | 3 | ||
2.4. | Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау қорытындылары бойынша (кіріс бөлігін қоспағанда) қаражатты өтеу (қалпына келтіру) | Аудиторлық іс-шаралардың қорытындылары бойынша орындау мерзімі келгендері бойынша өтеуге жататын қаражаттың жалпы көлеміне шаққанда өтелген қаражаттың үлесі: | |
10%-ға дейін; | 1 | ||
10%-дан 29%-ға дейін; | 2 | ||
30%-дан 49%-ға дейін; | 3 | ||
50%-дан 79%-ға дейін; | 4 | ||
80%-дан және одан да көп | 5 | ||
Аудиторлық іс-шаралардың қорытындылары бойынша орындау мерзімі келгендері бойынша қалпына келтіруге жататын қаражаттың жалпы көлеміне шаққанда қалпына келтірілген қаражаттың үлесі: | |||
10%-ға дейін; | 1 | ||
10%-дан 29%-ға дейін; | 2 | ||
30%-дан 49%-ға дейін; | 3 | ||
50%-дан 79%-ға дейін; | 4 | ||
80%-дан және одан да көп | 5 | ||
2.5. | Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау қорытындылары бойынша бюджет қаражаты мен активтерді тиімсіз жоспарлау және (немесе) тиімсіз пайдалану | Тиімділік, сәйкестік аудитімен қамтылған бюджет қаражаты мен активтердің жалпы сомасынан бюджет қаражаты мен активтерді тиімсіз жоспарлаудың және тиімсіз пайдаланудың анықталған сомаларының үлесі: | |
0%-дан 8%-ға дейін; | 6 | ||
9%-дан 17%-ға дейін; | 9 | ||
18%-дан 26%-ға дейін; | 12 | ||
27%-дан жоғары | 15 | ||
2.6. | Тексеру комиссиясы нұсқамасының тармақтарын (тармақшаларын, бөліктерін) сот тәртібімен заңсыз деп тану | Сот тәртібімен заңсыз деп танылған тексеру комиссиясы нұсқамаларының тармақтарының (тармақшаларының, бөліктерінің) саны: | |
1-ден 2-ге дейін; | -1 | ||
3-тен 4-ке дейін; | -2 | ||
5 және одан да көп | -3 | ||
2.7. | Жергілікті бюджетке түсетін түсімдердің толықтығы мен уақтылылығы, бюджетке түсетін түсімдерді өндіріп алу, сондай-ақ мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау қорытындылары бойынша жергілікті бюджеттен қате (артық) төленген сомаларды қайтарудың, есепке жатқызудың дұрыстығы | Бюджетке мерзімдері келген түсімдер бойынша белгіленген бұзушылықтар қаржатының жалпы сомасына шаққанда жүргізілген аудиторлық іс-шаралардың нәтижелері бойынша бюджетке қамтамасыз етілген түсімдердің үлесі | |
10%-ға дейін | 2 | ||
10%-дан 29%-ға дейін; | 4 | ||
30%-дан 49%-ға дейін | 6 | ||
50%-дан 79%-ға дейін | 8 | ||
80%-дан және одан да көп | 10 | ||
2.8. | Аудиторлық іс-шаралардың нәтижелері бойынша құқықтық статистика және арнайы есепке алу саласындағы уәкілетті органға электрондық ақпараттық есепке алу деректерін енгізу | Мемлекеттік аудит объектілерінің тізбесі бойынша аудиторлық іс-шаралардың нәтижелері бойынша талон-хабарламаларды уақтылы енгізу (мерзімі келгендер) | 10 |
Аудиторлық іс-шаралардың нәтижелері бойынша мерзімдерін бұза отырып, енгізілген талон-хабарламалардың үлесі: | |||
аудит объектілерінің жалпы санының 10%-на дейін | -1 | ||
аудит объектілерінің жалпы санының 11%-нан 70%-на дейін | -2 | ||
аудит объектілерінің жалпы санының 71%-ынан және одан жоғары | -3 | ||
Аудиторлық іс-шаралардың нәтижелері бойынша талон-хабарламалардың болмауы (мерзімі келгендер) | -3 | ||
2.9 | Шоғырландырылған қаржылық есептілікке мемлекеттік аудит жүргізу барысында бұзушылықтардың анықталуы | Қаржылық есептіліктің белгіленген бұрмалануларының жалпы сомасына шаққанда шоғырландырылған қаржылық есептіліктің қаржылық болып табылатын бұрмалануларының анықталған сомаларының үлес салмағы | |
20%-ға дейін; | 2 | ||
21%-дан 40%-ға дейін; | 4 | ||
41%-дан 60%-ға дейін; | 6 | ||
61%-дан жоғары; | 8 | ||
3-бағыт: мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарының сақталуы | |||
3.1. | Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарының сақталуына Қазақстан Республикасының Жоғары аудиторлық палатасы жүргізген тексеру нәтижелері | Белгіленген бұзушылықтардың жалпы сомасынан қаржылық бұзушылықтардың қате жіктелуінен анықталған сомасының үлес салмағы: | |
5%-дан 50%-ға дейін; | -2 | ||
51%-дан 70%-ға дейін; | -3 | ||
71%-дан 80%-ға дейін; | -4 | ||
81%-дан жоғары | -5 | ||
Рәсімдік сипаттағы бұзушылықтар саны: | |||
1 бірліктен 15 бірлікке дейін; | -2 | ||
16 бірліктен 30 бірлікке дейін; | -3 | ||
31 бірліктен жоғары | -4 | ||
3.2. | Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына сәйкес емес деп танылған құжаттардың бар болуы | Қазақстан Республикасының Жоғары аудиторлық палатасы есепті кезеңдегі мемлекеттік аудиттің қорытындылары бойынша Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына сәйкес емес деп таныған құжаттардың бар болуы: | |
1 құжат; | -2 | ||
2-ден 3 құжатқа дейін; | -3 | ||
4 құжаттан және одан да көп | -4 | ||
Қазақстан Республикасының Жоғары аудиторлық палатасы өткен кезеңдердегі мемлекеттік аудиттің қорытындылары бойынша Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына сәйкес емес деп таныған құжаттардың бар болуы | |||
1 құжат; | -1 | ||
2-ден 3 құжатқа дейін; | -2 | ||
4 құжаттан және одан да көп | -3 | ||
Сапа бақылауымен қамтылған материалдардың жалпы санына шаққанда Тексеру комиссиясы анықтаған Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына сәйкес емес аудит материалдарының үлес салмағы: | |||
материалдардың 2%-ына дейін; | -1 | ||
материалдардың 2%-ынан 5%-ына дейін; | -2 | ||
материалдардың 5%-ынан және одан да көп | -3 | ||
3.3. | 4.1 өлшемшартында көзделген негіздерді қоспағанда, Заңның 39-бабының 8-тармағында көзделген негіздер бойынша мемлекеттік аудитор сертификатын қайтарып алу | Тексеру комиссияларының мемлекеттік аудитор сертификаты қайтарып алынған жұмыскерлерінің саны: | |
1 жұмыскер; | -1 | ||
2 және одан да көп жұмыскер | -3 | ||
4-бағыт: мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдары жұмыскерлерінің жауаптылығы | |||
4.1. | Тексеру комиссияларының жұмыскерлерін тексеру комиссияларының қызметіне байланысты тәртіптік, әкімшілік және қылмыстық жауаптылыққа тарту фактілері | Тексеру комиссияларының жұмыскерлерін мемлекеттік қызметке кір келтіретін тәртіптік теріс қылығы үшін тәртіптік жауаптылыққа тарту фактілері: | |
1-2 факті; | -1 | ||
3-4 факті; | -2 | ||
5 және одан да көп факті. | -3 | ||
Тексеру комиссияларының жұмыскерлерін сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарын қоспағанда, әкімшілік жауаптылыққа тарту фактілері (жұмыскерлерді лауазымды адамдар ретінде жауаптылыққа тарту фактілерін ғана ескеру қажет): | |||
1-2 факті; | -1 | ||
3-4 факті; | -2 | ||
5 және одан көп факті. | -3 | ||
Тексеру комиссияларының жұмыскерлерін сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтары үшін әкімшілік жауаптылыққа тарту фактілері (жұмыскерлерді лауазымды адамдар ретінде жауаптылыққа тарту фактілерін ғана ескеру қажет): | |||
1-2 факті; | -3 | ||
3-4 факті; | -4 | ||
5 және одан көп факті | -5 | ||
Тексеру комиссияларының жұмыскерлерін соттың заңды күшіне енген айыптау үкімдері болған кезде қылмыстық жауаптылыққа тарту фактілердің болуы | -4 | ||
4.2. | Тексеру комиссиялары жұмыскерлерінің құқыққа қайшы іс-қимылдарына жеке және заңды тұлғалардың өтініш жасау жағдайларын растау | Қазақстан Республикасының Жоғары аудиторлық палатасына немесе тексеру комиссиясына келіп түскен тексеру комиссиялары жұмыскерлерінің құқыққа қайшы іс-қимылдарына жеке және заңды тұлғалардың өтініштер жасаудың расталған жағдайлардың болуы | - 1 |
5-бағыт: Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының үйлестіру кеңесі және оның Кіші комитеті шешімдерінің орындалуы | |||
5.1. | Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдары үйлестіру кеңесінің шешімдерінің толықтығы, сапасы және уақтылы орындалуы | Үйлестіру кеңесінің шешімдерін орындамау, уақтылы орындамау және/немесе сапасыз орындау фактілерінің болмауы | 5 |
Үйлестіру кеңесінің шешімдерін орындамау фактілерінің болуы: | |||
1 факті; | -2 | ||
2-ден 3 фактіге дейін; | -3 | ||
3 фактіден көп | -4 | ||
Үйлестіру кеңесінің шешімдерін уақтылы орындамау және/немесе сапасыз орындау фактілерінің болуы: | |||
1 факті; | -1 | ||
2-ден 3 фактіге дейін; | -2 | ||
3 фактіден көп | -3 | ||
Үйлестіру кеңесінің кезекті жоспарланған жылға арналған жұмыс жоспарында және/немесе Үйлестіру кеңесі (және оның Кіші комитеті) отырысының нәтижелері жөніндегі хаттамада көрсетілген мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының проблемаларын шешу және/немесе қызметін, мемлекеттік аудит рәсімдерін жақсарту жөнінде негізделген ұсыныстар енгізу: | |||
1 ұсыныс; | 3 | ||
2-ден 3 ұсынысқа дейін; | 5 | ||
3 ұсыныстан көп | 7 | ||
5.2. | Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының үйлестіру кеңесі кіші комитеті шешімдерінің толықтығы, сапасы және уақтылы орындалуы (болған жағдайда) | Кіші комитеттің шешімдерін орындамау, уақтылы орындамау және (немесе) сапасыз орындау фактілерінің болмауы | 5 |
Кіші комитеттің шешімдерін орындамау фактілерінің болуы: | |||
1 факті; | -2 | ||
2-ден 3 фактіге дейін; | -3 | ||
3 фактіден көп | -4 | ||
Кіші комитеттің шешімдерін уақтылы орындамау және (немесе) сапасыз орындау фактілерінің болуы: | |||
1 факті; | -1 | ||
2-ден 3 фактіге дейін; | -2 | ||
3 фактіден көп | -3 | ||
6-бағыт: өзге де бағыттар | |||
6.1. | Тексеру комиссияларының өзінің жұмысы туралы Қазақстан Республикасының Жоғары аудиторлық палатасына ұсынатын ақпараттың қойылатын талаптарға сәйкестігі | Тексеру комиссиялары ұсынатын ақпараттың облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың тексеру комиссияларының Қазақстан Республикасының Жоғары аудиторлық палатасына өзінің жұмысы туралы ақпаратты ұсынуы бойынша Сыртқы мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың рәсімдік стандартына сәйкестігі | 5 |
Тексеру комиссиялары ұсынатын ақпараттың "уақтылық" қағидатына сәйкес келмеуі (есепті белгіленген мерзімдерде дайындау және ұсыну) | -2 | ||
Тексеру комиссиялары ұсынатын ақпараттың "толықтық және анықтық" қағидатына сәйкес келмеуі (жүргізілген мемлекеттік аудит және сараптамалық-талдау іс-шараларының көрсетілуі, мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау нәтижелерінің жазылуының анықтығы) | -2 | ||
Тексеру комиссиялары ұсынатын ақпараттың "сенімділік" қағидатына сәйкес келмеуі (тексеру комиссияларының Қазақстан Республикасының Жоғары аудиторлық палатасына ұсынатын өзінің жұмысы туралы ақпаратының анықтығы және онда қателердің болмауы) | -2 | ||
Тексеру комиссиялары ұсынатын ақпараттың "сенімділік қағидатына сәйкес келмеуі (Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарының сақталуын бақылау қорытындылары бойынша) | -2 | ||
6.2. | Ақпараттың Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау бойынша бірыңғай дерекқорға (Қазақстан Республикасы Жоғары аудиторлық палатасының интеграцияланған ақпараттық жүйесіне) берілуі | Ақпараттың Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау бойынша бірыңғай дерекқорға (Қазақстан Республикасы Жоғары аудиторлық палатасының интеграцияланған ақпараттық жүйесіне) берілуі: | |
белгіленген мерзімдерді бұза отырып; | -1 | ||
материалдардың жалпы санына шаққанда 75%-ға дейін енгізу; | -2 | ||
материалдардың жалпы санына шаққанда 50%-ға дейін енгізу; | -3 | ||
материалдардың жалпы санына шаққанда 25%-ға дейін енгізу | -4 | ||
6.3. | Мемлекет басшысы мен Президент Әкімшілігінің тапсырмаларын, сондай-ақ оларға қатысты Қазақстан Республикасы Жоғары аудиторлық палатасының тапсырмаларын орындамау немесе уақтылы орындамау | Орындалмаған немесе уақтылы орындалмаған Мемлекет басшысы мен Президент Әкімшілігінің тапсырмаларының, сондай-ақ оларға қатысты Қазақстан Республикасы Жоғары аудиторлық палатасының тапсырмаларының саны | әрбір жағдай үшін-1 балл (ең жоғары (-3) балл) |
6.4. | Жүргізілген жұмыс қорытындылары бойынша, соның ішінде бұқаралық ақпарат құралдарының қатысуымен аудиторлық іс-шаралар нәтижелері бойынша кездесулер, брифингтер, баспасөз конференцияларын, дөңгелек үстелдер өткізу | Өткізілген кездесулер, брифингтер, баспасөз конференциялары, дөңгелек үстелдер саны | әрбір жағдай үшін - 1 балл (ең жоғары 5 балл) |
6.5. | Тексеру комиссиясының мемлекеттік аудиторларының Қазақстан Республикасы Жоғары аудиторлық палатасының аудиторлық іс-шараларына қатысуы | Бірлескен және қатар тексерулерді қоспағанда, Қазақстан Республикасы Жоғары аудиторлық палатасының аудиторлық іс-шараларына қатысқан Тексеру комиссияның мемлекеттік аудиторларының саны | |
әрбір тартылған мемлекеттік аудитор үшін | 1 (ең жоғары 3 балл) | ||
6.6. | Тексеру комиссиясының сараптамалық-талдамалық іс-шарасын өткізуі | Бюджеттің ағымдағы және кейіннен бағалауды қоспағанда, Тексеру комиссиясы жүргізген сараптамалық-талдау іс-шаралардың саны | |
әрбір жүргізілген сараптамалық-талдау іс-шаралары үшін | 1 (ең жоғары 3 балл) | ||
6.7. | Тексеру комиссиясы мемлекеттік аудиторларының/жұмыскерлерінің Қазақстан Республикасының Жоғары аудиторлық палатасында бірлескен, қатар тексерулерге, тағылымдамаларға қатысуы | Қазақстан Республикасының Жоғары аудиторлық палатасында жүргізілген бірлескен, қатар тексерулер, өткен тағылымдамалар саны | |
әрбір жүргізілген бірлескен, қатар тексеру, өткен тағылымдама үшін | 1 (ең жоғары 3 балл) |
Жоспарлы тәртіппен бағалау бойынша тексеру жүргізуге ТАПСЫРМА
"Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының ___-бабына және Қазақстан Республикасы Жоғары аудиторлық палатасының Мемлекеттік аудит объектілерінің 20__ жылға арналған тізбесіне сәйкес
_______________________________________________________
(мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органды, толық атауын, оның орналасқан жерін, бизнес-сәйкестендіру нөмірін көрсету) қатысты жоспарлы тәртіппен бағалау бойынша тексеру жүргізу тапсырылады.
Жоспарлы тәртіппен бағалау бойынша тексеру жүргізуды жүзеге асыратын лауазымды адамдар:____________________________________________________
(жұмыскер(лер)дің тегін, атын, әкесінің атын (болған жағдайда) және лауазымын көрсету)
Тексерумен қамтылатын кезең ____-____ аралығы
Тексеру жүргізу мерзімдері: _____-______аралығы
Қазақстан Республикасы Жоғары аудиторлық палатасының мүшесі
___________________________________________________________________
(тапсырмаға қол қоюға уәкілетті адамның тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) және қолы)
QR
Жоспарлы тәртіппен бағалау бойынша тексеруді ұзарту туралы ТАПСЫРМА (акт)
"Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының ___-бабына және Қазақстан Республикасы Жоғары аудиторлық палатасының Мемлекеттік аудит объектілерінің 20__ жылға арналған тізбесіне сәйкес
_____________________________________________________
(мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органды, толық атауын, оның орналасқан жерін, бизнес-сәйкестендіру нөмірін көрсету) қатысты жоспарлы тәртіппен бағалау бойынша тексеру мерзімін ____ жылғы "__"_____ бастап, ____ жылғы "__" дейін ұзарту тапсырылады.
Тапсырмаға қол қоюға уәкілетті адамның тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) және қолы _____________________________________ (қолы, аты-жөні, тегі)
QR