Отбасылық-мүліктік жағдайды тексеру актісінің үлгі нысанын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Мемлекеттік күзет қызметі Бастығының 2024 жылғы 28 ақпандағы № 11-41 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 29 ақпанда № 34086 болып тіркелді

      Қазақстан Республикасы Президентінің 2014 жылғы 4 мамырдағы № 814 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы Мемлекеттік күзет қызметі туралы ереженің 17-тармағының 32) тармақшасына сәйкес, БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған отбасылық-мүліктік жағдайды тексеру актісінің үлгі нысаны бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Мемлекеттік күзет қызметінің Кадрлық жұмыс, жауынгерлік және арнайы дайындық департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелеуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Мемлекеттік күзет қызметінің интернет-ресурсында орналастыруын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Мемлекеттік күзет қызметінің Бастығы
С. Исабеков

  2024 жылғы 28 ақпандағы
№ 11-41 Бұйрығымен
бекітілген

Отбасылық-мүліктік жағдайды тексеру актісінің үлгі нысаны

      20___ жылғы "____" ___________

      1. "Қазақстан Республикасының арнаулы мемлекеттік органдары туралы" Қазақстан

      Республикасы Заңының 49-бабы 2-тармағының 2) тармақшасымен белгіленген

      отбасылық жағдайға байланысты

      ____________________________________________________________________

      (қызметкердің тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда), туған күні)

      төмен тұрған лауазымға тағайындау туралы мәселені шешу кезінде мынадай құрамдағы

      комиссия:___________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      оның отбасылық-мүліктік жағдайына тексеру жүргізді.

      2. Қызметкер қызмет өткеретін мемлекеттік мекеменің мекенжайы

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      3. Қазақстан Республикасы Мемлекеттік күзет қызметіне қашан

      қабылданды_________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      4. Қазақстан Республикасы Мемлекеттік күзет қызметіне қызметке қабылданғанға

      дейін қайда жұмыс істеген (оқыған)

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      (лауазымы, ұйымның атауы көрсетілсін)

      5. Өзінің асырауында кімдер бар ________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      6. Қызметкердің отбасы құрамы:

№ р/с

Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

Туған күні

Туыстық қатынасы

Тұрғылықты жері

1

2

3

4

5






      7. Қызметкердің отбасы тұрғын үймен қамтамасыз етілуі___________________

      ____________________________________________________________________

      8. Ата-аналарынан бөлек тұратын ағалары мен әпкелері:

№ р/с

Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

Туған күні

Туыстық қатынасы

Тұрғылықты жері

Денсаулық жағдайы (мүгедектік тобы)

Лауазым, айлық (зейнетақы)мөлшері

1

2

3

4

5

6

7








      9. "Қазақстан Республикасының арнаулы мемлекеттік органдары туралы" Қазақстан

      Республикасы Заңының 49-бабы 2-тармағының 2) тармақшасында айқындалған,

      тексеру нәтижесінде белгіленген отбасы жағдайы (актіге осы жағдайды растайтын

      құжаттардың көшірмесі қоса беріледі)

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      10. Қызметкердің отбасылық-мүліктік жағдайына тексеру жүргізген комиссияның

      қорытындылары мен ұсыныстары _______________________________________

      ____________________________________________________________________

      Комиссия мүшелерінің қолы:

      ________________________

      ________________________

      ________________________

      20___ жылғы "____" ___________

      11. Осы актімен таныстырылған _______________________________________

      ____________________________________________________________________

      (қызметкердің қолы, тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

      20___ жылғы "____" ___________

      Ескертпе: отбасылық-мүліктік жағдайды тексеру актісі қызметкердің жеке ісіне тігіледі.

Об утверждении типовой формы акта обследования семейно-имущественного положения

Приказ Начальника Службы государственной охраны Республики Казахстан от 28 февраля 2024 года № 11-41. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 29 февраля 2024 года № 34086

      В соответствии с подпунктом 32) пункта 17 Положения о Службе государственной охраны Республики Казахстан, утвержденного Указом Президента Республики Казахстан от 4 мая 2014 года № 814, ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемую типовую форму акта обследования семейно-имущественного положения.

      2. Департаменту кадровой работы, боевой и специальной подготовки Службы государственной охраны Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Службы государственной охраны Республики Казахстан.

      3. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Начальник Cлужбы государственной охраны
Республики Казахстан
С. Исабеков

  Утвержден приказом
от 28 февраля 2024 года
№ 11-41

Типовая форма акта обследования семейно-имущественного положения

      "____" ___________ 20___ года

      1. Комиссия в составе: ________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      провела обследование семейно-имущественного положения ________________

      ____________________________________________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии) сотрудника, дата рождения)

      при решении вопроса о назначении его на нижестоящую должность по семейным обстоятельствам, определенным подпунктом 2) пункта 2 статьи 49 Закона Республики Казахстан "О специальных государственных органах Республики Казахстан".

      2. Адрес государственного учреждения, в котором сотрудник проходит службу

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      3. Когда зачислен в Службу государственной охраны Республики Казахстан

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      4. Где работал (учился) до зачисления на службу в Службу государственной охраны Республики Казахстан

      _________________________________________________________________

      __________________________________________________________________
(указать должность, наименование организации)

      5. Кого содержит на своем иждивении ________________________________

      _______________________________________________________________________

      _______________________________________________________________________

      6. Состав семьи сотрудника:

№ п/п

Фамилия, имя, отчество (при его наличии)

Дата рождения

Родственное отношение

Место жительства

1

2

3

4

5






      7. Обеспеченность жилищем семьи сотрудника ________________________

      _______________________________________________________________________

      8. Братья и сестры сотрудника, проживающие отдельно от родителей:

№ п/п

Фамилия, имя,
отчество (при его наличии)

Дата рождения

Родственное отношение

Место жительства

Состояние здоровья (группа инвалидности)

Должность, размер зарплаты (пенсии)

1

2

3

4

5

6

7








      9. Семейные обстоятельства, определенные подпунктом 2) пункта 2 статьи 49 Закона Республики Казахстан "О специальных государственных органах Республики Казахстан", установленные в результате обследования (к акту прилагаются копии документов, подтверждающие данные обстоятельства)

      ______________________________________________________________________

      ______________________________________________________________________

      10. Выводы и предложения комиссии, проводящей обследование семейно-

      имущественного положения сотрудника

      ______________________________________________________________________

      ______________________________________________________________________

      Подписи членов комиссии:

      ________________________

      ________________________

      ________________________

      "____" ___________ 20___ года

      11. С настоящим актом ознакомлен __________________________________

      __________________________________________________________________
(подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии) сотрудника)

      "____" ___________ 20___ года

      Примечание: акт обследования семейно-имущественного положения приобщается в личное дело сотрудника.

      ____________________________