Үлгілік әріптестік келісімді бекіту туралы

Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 2024 жылғы 10 сәуірдегі № 219/НҚ бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 11 сәуірде № 34248 болып тіркелді

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 11-2 бабы 3-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Үлгілік әріптестік келісім бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) Осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтер ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Цифрлық даму, инновациялар және
аэроғарыш өнеркәсібі министрі
Б. Мусин

  Қазақстан Республикасының
Цифрлық даму, инновациялар
және аэроғарыш өнеркәсібі
министрі
2024 жылғы 10 сәуірдегі
№ 219/НҚ бұйрығымен
бекітілген

Үлгілік әріптестік келісім

      Бір тараптан "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы"

      коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация)

      және ______________________________________________________________

      (әріптестік ұйымның атауы) (бұдан әрі – әріптестік ұйым), бұдан әрі бірлесіп аталатын Тараптар деп аталатындар, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 11-2-бабы 3-тармағына сәйкес, мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштерді қабылдау және олардың нәтижелерін көрсетілетін қызметті алушыға беру бойынша осы Келісімді (бұдан әрі – Келісім) жасасты.

1-тарау. Келісімнің мәні

      1. Осы Келісімнің мәні әріптестік ұйымға мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштерді қабылдау және олардың нәтижелерін көрсетілетін қызметті алушыға беру жөніндегі өкілеттіктер берілген кезде туындайтын Тараптардың өзара қарым-қатынасы болып табылады.

      2. Осы Келісімде Заңда, Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы № 52 бұйрығымен бекітілген "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы қызметінің қағидаларында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13248 болып тіркелген) жазылған терминдер мен ұғымдар пайдаланылады.

      3. Әріптестік ұйымдар Мемлекеттік корпорациямен ынтымақтастықтың келесі үш түрі түрінде ынтымақтасады:

      1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясының агенті – "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен әріптестік келісім жасасқан дара кәсіпкер;

      2) "Халыққа қызмет көрсету орталықтарының" интеграцияланған ақпараттық жүйесін" (бұдан әрі – ХҚКО ИАЖ) пайдалануға беру кезінде әріптестік ұйымдармен ынтымақтастық;

      3) ХҚКО-ны сенімгерлік басқаруға беру кезіндегі ынтымақтастық.

2-тарау. Тараптардың құқықтары мен міндеттері

      4. Әріптестік ұйымның құқықтары мен міндеттері:

      1) Әріптестік ұйым Мемлекеттік корпорацияның құзыретіне кіретін мәселелер бойынша, оның ішінде "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы мемлекеттік қызметтерді алу мүмкіндігі бойынша Мемлекеттік корпорациядан консультациялық, ақпараттық-анықтамалық қызметтер алуға құқылы.

      2) әріптестік ұйым міндетті:

      ХҚКО ИАЖ-ні өз кеңселерінде және (немесе) мобильді ұйымдастыру техникасында (ноутбукта) қосу үшін қауіпсіз байланыс арнасын қамтамасыз етуге;

      Заңға және мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерге сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштерді қабылдау және олардың нәтижелерін көрсетілетін қызметті алушыға беру бойынша қызметтер көрсетуді жүзеге асыруға;

      нақты мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын тиісті заңға тәуелді нормативтік құқықтық актіде көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынған жағдайда, мемлекеттік қызметтер көрсетуге және олардың нәтижелерін көрсетілетін қызметті алушыға беруге, оның ішінде Заңға сәйкес көрсетілетін қызметті алушының жеке басының биометриялық аутентификациясын пайдалана отырып өтініштерді қабылдауды жүзеге асыруға;

      "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес көрсетілетін қызметті алушылардың дербес деректерін қорғауды қамтамасыз етуге;

      мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштерді қабылдау және олардың нәтижелерін көрсетілетін қызметті алушыға беру бойынша қызметтер көрсету тәртібі туралы, оның ішінде көру және (немесе) есту қабілеті бұзылған адамдар үшін қолжетімділігін ескере отырып, көрсетілетін қызметті алушылардың қолжетімді нысанда хабардар болуын қамтамасыз етуге;

      мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштерді қабылдау және олардың нәтижелерін беру жөніндегі қызметтерге мүмкіндіктері шектеулі адамдар үшін көрсетілетін қызметті алушыға кедергісіз тең қолжетімділікті қамтамасыз етуге;

      мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштерді қабылдау және олардың нәтижелерін көрсетілетін қызметті алушыға беру бойынша қызметтер көрсететін қызметкерлердің біліктілігінің уәкілетті орган Заңның 11-2-бабы 2-тармағына сәкес белгілеген талаптарға сәйкестігін қамтамасыз етуге;

      өз құзыреті шеңберінде мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы уәкілетті органды (бұдан әрі – уәкілетті орган) және Мемлекеттік корпорацияны тиісті хабардар ете отырып, көрсетілетін қызметті алушылардың бұзылған құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін қалпына келтіруге бағытталған шараларды қабылдауға;

      көрсетілетін қызметті алушыларға қызмет көрсету үшін үй-жайлардың Мемлекеттік корпорацияның ХҚКО үшін белгіленген талаптарға сәйкестігін қамтамасыз етуге;

      Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес мереке және демалыс күндерінен басқа, өтініштерді қабылдауды және мемлекеттік қызметтердің дайын нәтижелерін беруді дүйсенбіден жұманы қоса алғанда, сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін үзіліссіз және сенбі күні сағат 9.00-ден 13.00-ге дейін жүзеге асыру;

      Мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштерді қабылдау және олардың нәтижелерін беру бойынша қызметтер көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыға көрсетілетін қызметті алушылардан мыналарды талап етуге жол берілмейді:

      мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштерді қабылдау және олардың нәтижелерін көрсетілетін қызметті алушыға беру жөніндегі қызметтерді көрсету үшін пайдаланылатын ақпараттық жүйелерден немесе цифрлық құжаттар сервисінен алынуы мүмкін құжаттар мен мәліметтер;

      Қазақстан Республикасының әлеуметтік кодексінде көзделген жағдайларды қоспағанда, әріптестік ұйымға салыстыру үшін түпнұсқалары ұсынылған құжаттардың нотариат куәландырған көшірмелері.

      Әріптестік ұйымдар осы Келісімге 3-қосымшаның 8-тармағына сәйкес мөлшерде мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерде белгіленген бұзушылықтар үшін тұрақсыздық айыбын төлейді.

      5. Мемлекеттік корпорацияның құқықтары мен міндеттері:

      мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштерді қабылдау және олардың нәтижелерін көрсетілетін қызметті алушыға беру бойынша қызметтер көрсетуге құжаттарды қабылдау мақсатында әріптес ұйымның ХҚКО ИАЖ-ға қолжетімділікті қамтамасыз ету және осы Келісімнің талаптары мен оған қосымшаларды ескере отырып сүйемелдеуді қамтамасыз ету;

      әріптестік ұйымдарға Мемлекеттік корпорацияның құзыретіне кіретін мәселелер бойынша, оның ішінде "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы мемлекеттік қызметтерді алу мүмкіндігі бойынша консультациялық, ақпараттық-анықтамалық қызметтер көрсету;

      әріптестік ұйымға ХҚКО ИАЖ-да көрсетілетін мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштерді қабылдау және олардың нәтижелерін беру, оның ішінде осы Келісімнің және оған қосымшалардың талаптарын ескере отырып, Заңда көзделген жағдайда жеке басын биометриялық аутентификациялау мүмкіндігімен көрсетілетін қызметті алушыға өкілеттіктер беруді қамтамасыз ету;

      мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштерді қабылдау және олардың нәтижелерін көрсетілетін қызметті алушыға беру бойынша қызметтер көрсетуге әріптестік ұйым қабылдаған өтінімдерге оларды көрсету тәртібін айқындайтын қағидаларды сақтау мәніне тұрақты негізде талдау жүргізу.

      6. Тараптардың "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясының әріптестік ұйымдармен мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштерді қабылдау және олардың нәтижелерін осы Келісімнің 4-тармағында көрсетілген көрсетілетін қызметті алушыларға беру жөніндегі ынтымақтастық түрлері бойынша құқықтары мен міндеттері де осы Келісімге 1-қосымшада белгіленген.

3-тарау. Тараптардың жауапкершілігі

      7. Тараптар Келісім бойынша қабылданған өз міндеттемелерін орындамаған не тиісінше орындамаған жағдайда, кінәлі Тарап қолданыстағы заңнамаға, осы Келісімге және оған қосымшаларға сәйкес жауапты болады.

      8. Әріптестік ұйым осы Келісімге 3-қосымшада көрсетілген қызметтерді көрсетуден бас тартқан жағдайда, Мемлекеттік корпорация уәкілетті органды осы Келісімнің біржақты тәртіппен бұзылғаны туралы жазбаша хабардар етеді.

      9. Осы Келісім бойынша міндеттемелерді тиісінше орындамау нәтижесінде тараптарға және (немесе) үшінші тұлғаларға келтірілген залалды кінәсінен осы залал туындаған тарап өтеуі тиіс.

4-тарау. Дербес деректердің құпиялылығы

      10. Жалпыға қолжетімді және қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізе алатын Тараптар "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес олардың құпиялылығын қамтамасыз етеді.

5-тарау. Еңсерілмейтін күш жағдайлары

      11. Еңсерілмейтін күш мән-жайлары, атап айтқанда дүлей зілзалалар туындаған, төтенше немесе соғыс жағдайы енгізілген, төтенше жағдай жарияланған жағдайда не мемлекеттік органдардың немесе олардың лауазымды адамдарының шешімі бойынша өзге де шектеу іс-шаралары енгізілген кезде, қолданыстағы заңнаманың өзгеруі, ереуілдер немесе олар әсер еткен Тарап нақты әсер ете алмайтын және ол әсер етпейтін кез келген басқа мән-жайлар туындаған оның пайда болуы Тараптардың бірінің әрекетінің немесе әрекетсіздігінің тікелей немесе жанама нәтижесі болып табылмағанын болжай алады, осы келісімге қол қойылғаннан кейін пайда болған және келісім бойынша қандай да бір міндеттемелерді толық немесе ішінара орындауға кедергі келтіретін міндеттемелерді орындау мерзімі осындай мән-жайлардың қолданылу уақытына ұзартылады.

      12. Жоғарыда көрсетілген мән-жайларға байланысты осы келісім бойынша қандай да бір міндеттемелерді орындау мүмкін создстігі туындаған Тарап бұндай мән-жайлар туындаған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде бұл туралы екінші Тарапқа хабарлауға міндетті. Мұндай хабарламада қамтылған фактілерді уәкілетті ұйымдар құжатпен растауы тиіс.

      13. Орын алған төтенше жағдайлар туралы хабарламау немесе уақтылы хабарламау тиісті Тарапты шарттық міндеттемелерді орындамағаны үшін жауапкершіліктен босататын негіз ретінде олардың қандай да біреуіне сілтеме жасау құқығынан айырады.

6-тарау. Келісімнің қолданылу мерзімі, оны өзгерту және бұзу тәртібі

      14. Осы Келісім оған қол қойылған күннен бастап күшіне енеді.

      15. Егер Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексінде (бұдан әрі – Кодекс), Заңда және осы Келісімде өзгеше көзделмесе, осы Келісімді өзгерту және бұзу тараптардың келісімі бойынша мүмкін болады.

      16. Тараптардың бірінің талабы бойынша осы Келісім тек соттың шешімі бойынша өзгертілуі немесе бұзылуы мүмкін:

      1) осы Келісімді екінші Тарап елеулі түрде бұзған кезде;

      2) Кодексте, Заңда немесе осы Келісімде көзделген өзге де жағдайларда.

      Тараптардың бірінің осы Келісімді бұзуы елеулі деп танылады, ол екінші Тарап үшін осындай залалға әкеп соғады, ол осы Келісімді жасасу кезінде сенуге құқылы нәрседен едәуір дәрежеде айырылады.

      17. Тарап осы Келісімді өзгерту немесе бұзу туралы талапты екінші Тараптың осы Келісімді өзгерту немесе бұзу туралы ұсыныстан бас тартуын алғаннан не отыз күн мерзімде жауап алмағаннан кейін ғана сотқа мәлімдей алады.

      18. Осы Келісім бұзылған кезде Тараптардың міндеттемелері тоқтатылады.

      19. Осы Келісім өзгерген кезде Тараптардың міндеттемелері өзгертілген түрде қолданысын жалғастырады.

      20. Осы Келісім бұзылған немесе өзгертілген жағдайда міндеттемелер осы Келісімді өзгерту немесе бұзу туралы Тараптардың осы Келісіміне қол жеткізген сәттен бастап, ал осы келісімді сот тәртібімен бұзған немесе өзгерткен кезде – осы Келісімді бұзу немесе өзгерту туралы сот шешімі заңды күшіне енген сәттен бастап тоқтатылған немесе өзгертілген болып есептеледі.

      21. Егер Кодексте немесе осы Келісімде өзгеше белгіленбесе, Тараптар осы Келісім бұзылған немесе өзгерген кезге дейін міндеттеме бойынша өздері орындаған нәрсені қайтаруды талап етуге құқылы емес.

      22. Егер осы Келісімді бұзу немесе өзгерту үшін Тараптардың бірінің осы Келісімді елеулі түрде бұзуы негіз болса, екінші Тарап осы Келісімді бұзу немесе өзгерту салдарынан келтірілген залалдардың орнын толтыруды талап етуге құқылы.

      23. Осы Келісімді орындаудан біржақты бас тартуға (келісімнен бас тартуға) Кодексте немесе осы Келісімде көзделген жағдайларда жол беріледі.

      24. Тараптардың бірі осы Келісімді орындаудан бас тартуға құқылы:

      1) осы Келісімге негізделген міндеттемені орындаудың мүмкін емес жағдайда (Кодекстің 374-бабы);

      2) Егер Қазақстан Республикасының оңалту және банкроттық туралы заңнамалық актісінде өзгеше белгіленбесе, екінші Тарап белгіленген тәртіппен банкрот деп танылған;

      3) негізінде осы Келісім жасалған уәкілетті органның актісі өзгерген немесе жойылған жағдайларда жүзеге асырылады.

      25. Тараптар бұл туралы уәкілетті органды кемінде күнтізбелік отыз күн бұрын жазбаша хабардар ете отырып, осы Келісімді бұзу рәсіміне біржақты соттан тыс тәртіппен бастамашылық етуге құқылы.

7-тарау. Қорытынды ережелер

      26. Тараптар хат-хабарларды жіберу бойынша шығыстарды дербес көтереді. Қазақстан Республикасының электрондық құжаттар айналысы саласындағы заңнамасының нормалары сақталған жағдайда Тараптар электрондық цифрлық қолтаңбаны пайдалана отырып, құжат айналымын жүзеге асыра алады.

      27. Әріптестік ұйым ай сайын, жарты жылда бір рет, тоқсан сайын жыл ішінде және жыл қорытындысы бойынша, сондай-ақ Мемлекеттік корпорацияның сұрау салуы бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуге өтініштерді қабылдау және олардың нәтижелерін көрсетілетін қызметті алушыға беру бойынша қызметтер көрсету жөніндегі жұмыстың жай-күйі туралы Мемлекеттік корпорацияны хабардар етеді.

      28. Әріптестік ұйым Заң мен осы Келісімнің талаптарын бұзған жағдайда, сондай-ақ егер әріптестік ұйымның Мемлекеттік корпорацияға ұсынатын мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштерді қабылдау және олардың нәтижелерін көрсетілетін қызметті алушыға беру жөніндегі қызметтерді ұсыну туралы ақпаратты зерделеу қорытынды жөнінде Мемлекеттік корпорация немесе мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті орган мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштерді қабылдау және олардың нәтижелерін көрсетілетін қызметті алушыға беру жөніндегі қызметтерді ұсыну жөніндегі функциялардың сапасыз жүзеге асырылуын белгіледі, Мемлекеттік корпорация әріптестік ұйымды күнтізбелік отыз күн ішінде анықталған бұзушылықтарды жою қажеттігі туралы хабардар етеді.

      29. Осы тараудың 28-тармағында көрсетілген шарттар орындалмаған жағдайда Мемлекеттік корпорация уәкілетті органды кемінде күнтізбелік отыз күн бұрын хабардар ете отырып, Кодексте және осы Келісімде белгіленген тәртіппен тиісті әріптес ұйыммен жасалған осы Келісімді бұзу рәсіміне бастамашылық жасайды.

      30. Ынтымақтастықтың бірінші және екінші моделі бойынша әріптестік ұйымдар көрсететін мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштерді қабылдау және олардың нәтижелерін көрсетілетін қызметті алушыға беру жөніндегі қызметтер тізбесі туралы ақпарат, сондай-ақ әріптестік ұйымдардың атауы мен байланыс деректері Мемлекеттік корпорацияның интернет-ресурсында және мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштерді қабылдау және олардың нәтижелерін көрсетілетін қызметті алушыға беру орындарында орналастырылады.

      31. Ынтымақтастықтың бірінші және екінші моделі бойынша әріптестік ұйымдар көрсететін мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштерді қабылдау және олардың нәтижелерін көрсетілетін қызметті алушыға беру жөніндегі көрсетілетін қызметтердің тізбесі осы Үлгілік Келісімге 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша айқындалады.

      32. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы мен мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштерді қабылдау және олардың нәтижелерін көрсетілетін қызметті алушыға беру жөніндегі әріптестік ұйымдар арасындағы өзара есеп айырысу түрлері осы Келісімге 3-қосымшада белгіленген.

      33. Осы Келісім Тараптардың әрқайсысы үшін қазақ және орыс тілдерінде екі данада жасалды, олардың әрқайсысының заңдық күші тең.

      34. Осы Келісімнің барлық қосымшалары оның ажырамас бөлігі болып табылады.

8-тарау. Тараптардың заңды мекенжайлары мен деректемелері

"Азаматтарға арналған үкімет"
мемлекеттік корпорациясы"
коммерциялық емес акционерлік қоғамы
______________________________
______________________________
______________________________

 
_______________________________
(әріптестік ұйымның атауы)
______________________________
______________________________
______________________________

  Үлгілік әріптестік келісімге
  1-қосымша

"Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясының әріптестік ұйымдармен мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі бойынша ынтымақтастық түрлері

1-тарау. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясының агенті

      1. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясының агенті (бұдан әрі – агент) – "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) әріптестік келісім жасасқан дара кәсіпкер.

      2. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы агенттерінің тізілімінде" тіркелген агент оның ішінде көрсетілетін қызметті алушының талап ету орны бойынша "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясында (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) тіркелген ноутбук арқылы мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштерді қабылдау және олардың нәтижелерін көрсетілетін қызметті алушыға беру жөніндегі көрсетілетін қызметтер тізбесіне сәйкес Үлгілік әріптестік келісімге 3-қосымшаға сәйкес шығумен мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштерді қабылдау және Халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі – ХҚКО) және "электрондық үкімет" порталы (бұдан әрі – ЭҮП) арқылы қолжетімді дайын нәтижелерді беру жөніндегі функцияларды жүзеге асырады.

      3. Тараптардың құқықтары мен міндеттері:

      1) Мемлекеттік корпорация міндетті:

      агенттерге көрсетілетін қызметті алушылардан өтінімдер мен төлемдер үшін мемлекеттік қызметтер тізімін ұсынуға;

      мемлекеттік қызмет көрсетуге өтініштерді қабылдау үшін "Халыққа қызмет көрсету орталықтарының" интеграцияланған ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – ХҚКО ИАЖ) қауіпсіз байланыс арнасына қол жеткізе отырып, агенттің ноутбугын баптау бойынша жұмыстарды жүзеге асыруға;

      агенттер көрсететін мемлекеттік қызметтер бойынша ХҚКО ИАЖ-ға өтініш берушілердің дербес деректеріне қол жеткізуді сұрау және жеке басын биометриялық аутентификациялау функционалымен қамтамасыз етуге;

      агентті "Мемлекеттік корпорация агенттерінің" тізіліміне енгізуге;

      2) Мемлекеттік корпорация мемлекеттік қызметтер агенттері қабылдаған өтінімдерге оларды көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің сақталуы тұрғысынан оларға тұрақты негізде талдау жүргізуді жүзеге асыруға құқылы;

      агент қабылдаған мемлекеттік қызметтер бойынша оларды көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің сақталу мәніне бұзушылықтар анықталған жағдайда, Мемлекеттік корпорация уәкілетті органға агенттің өкілеттігін тоқтату туралы ұсыныс жіберуге құқылы;

      3) агент міндетті:

      мемлекеттік қызмет көрсетуге өтініштерді қабылдау үшін ХҚКО ИАЖ-мен қауіпсіз байланыс арнасына қол жеткізе отырып, баптау бойынша жұмыстарды жүзеге асыру үшін жарамды ноутбук ұсынуды қамтамасыз етуге;

      мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін реттейтін құқықтық актілерде белгіленген талаптарға сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсету және дайын нәтижелер беру үшін өтініштерді қабылдау бойынша қызметтер көрсетуге;

      көрсетілетін қызметті алушылардың дербес деректерін қорғауды, оның ішінде қызмет көрсету аяқталғаннан кейін барлық тасығыштардан дереу жоюды қамтамасыз етуге.

      4) агент мемлекеттік қызметтер көрсету үшін өтініштерді қабылдау және дайын нәтижелерді беру жөнінде көрсетілетін қызметті алушының қалауы бойынша қажет болған жағдайда кете отырып қызметтер көрсетуге құқылы.

      4. Осы түрге сәйкес келесі өзара әрекеттесу алгоритмі қарастырылған:

      1) дайындық кезеңі:

      Мемлекеттік корпорация мен агент арасында келісім жасасу;

      ХҚКО ИАЖ-ға кіру және оқыту үшін агенттің төлемі;

      әріптестің VPN бағдарламалық-аппараттық кешенін сатып алуы;

      мемлекеттік қызмет көрсетуге өтініштерді қабылдау үшін ХҚКО ИАЖ-ға қолжетімділігі бар әріптестің ноутбугын баптау.

      2) іске асыру кезеңі – әріптестің мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштерді қабылдау және олардың нәтижелерін көрсетілетін қызметті алушыға беру бойынша қызметтер көрсетуі:

      көрсетілетін қызметті алушының қажеттіліктерін анықтау;

      көрсетілетін қызметті алушыны сәйкестендіру, оның ішінде ХҚКО ИАЖ-да биометриялық аутентификация арқылы;

      көрсетілетін қызметті алушыдан мемлекеттік қызметтер көрсету үшін құжаттарды қабылдауға өтініш алу және қажет болған жағдайда кете отырып, дайын нәтижелерді беру;

      құжаттар топтамасын қалыптастыру;

      төлем қабылдау;

      клиентке үйге шығу (қажет болған жағдайда);

      мемлекеттік қызмет көрсетуге өтініштерді қабылдау бойынша қызмет көрсету;

      өтінішті және құжаттар топтамасын көрсетілетін қызметті берушіге жеткізу (қажет болған жағдайда);

      мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін жеткізу және көрсетілетін қызметті алушыға беру.

2-тарау. ХҚКО ИАЖ-ны пайдалануға беру кезінде әріптестік ұйымдармен ынтымақтастық

      5. ХҚКО ИАЖ-ны пайдалануға беру кезінде әріптестік ұйымдармен ынтымақтастық – қажетті инфрақұрылымды қамтамасыз етуді ескере отырып, әріптестік ұйымдардың өз алаңдарында ХҚКО арқылы қолжетімді мемлекеттік қызметтер көрсетуі.

      6. Мемлекеттік корпорацияның құқықтары мен міндеттері:

      мемлекеттік қызметтер көрсетуге құжаттарды қабылдау мақсатында ХҚКО ИАЖ-ға әріптестік ұйымдарға қол жеткізуді ұсыну және сүйемелдеуді қамтамасыз ету;

      әріптестік ұйымдар көрсететін мемлекеттік қызметтер бойынша ХҚКО ИАЖ-да өтініш берушілердің дербес деректеріне қол жеткізуді сұрау салудың функционалын және жеке басын биометриялық сәйкестендіруді қамтамасыз ету.

      7. Әріптес ұйымдардың құқықтары мен міндеттері:

      бөлімшелерде (кеңселерде) ХҚКО ИАЖ қосу үшін қауіпсіз байланыс арнасын қамтамасыз ету;

      заңға тәуелді нормативтік құқықтық актіде көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынуды ескере отырып, дербес деректерге қол жеткізуді сұрау салумен және жеке басын биометриялық сәйкестендірумен жеке өзі келген кезде ғана мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштерді қабылдауды жүзеге асыруға құқылы;

      өз ғимараттарын (үй-жайларын, кеңселерін) тәулік бойы күзетудің болуын қамтамасыз етуге міндетті.

      8. Осы түрге сәйкес келесі өзара әрекеттесу алгоритмі қарастырылған:

      1) дайындық кезеңі:

      Мемлекеттік корпорацияның және әріптестің Халыққа қызмет көрсету әріптестік орталығының (бұдан әрі – ХҚКӘО) орналасқан жерін айқындауы және бекітуі;

      Мемлекеттік корпорация мен әріптес арасында келісім жасасу;

      Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы № 52 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13248 болып тіркелген) бекітілген Мемлекеттік корпорация қызметінің Қағидаларына сәйкес ХҚКО үшін белгіленген талаптарға сәйкес келтіру үшін әріптес жаңа ХҚКӘО құру, жөндеу жұмыстарын жүргізу;

      ХҚКО ИАЖ-ға қол жеткізу және оқыту үшін әріптестің төлеуі;

      Мемлекеттік корпорацияның әріптес қызметкерлерін оқытуды жүргізуі (не ХҚКО-ның жұмыс істеп тұрған қызметкерлерін жұмысқа орналастыру);

      қауіпсіз байланыс арнасын қамтамасыз ету;

      қызмет көрсету алаңын дайындау (үй-жай, ұйымдастыру техникасы, жиһаз және басқалар);

      ХҚКО ИАЖ және электрондық кезекті баптау;

      2) іске асыру кезеңі:

      мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштерді қабылдау және олардың нәтижелерін көрсетілетін қызметті алушыларға беру бойынша қызметтер көрсетуге арналған ХҚКӘО-ның тұрақты жұмысын қамтамасыз ету;

      Мемлекеттік корпорацияның ХҚКО жұмыс кестесіне ұқсас ХҚКӘО жұмыс кестесін сақтау;

      көрсетілетін қызметті алушылардың қажеттіліктерін айқындау;

      көрсетілетін қызметті алушыларды сәйкестендіру, оның ішінде ХҚКО ИАЖ-да биометриялық аутентификация арқылы;

      көрсетілетін қызметті алушылардан мемлекеттік қызметтер көрсету және дайын нәтижелер беру үшін құжаттарды қабылдауға өтініштер алу;

      құжаттардың толық пакеттерін қалыптастыру;

      төлем қабылдауды ұйымдастыру;

      мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштерді қабылдау бойынша қызметтер көрсету;

      көрсетілетін қызметті берушілерге өтініштер мен құжаттар топтамасын жеткізу (қажет болған жағдайда);

      мемлекеттік қызмет көрсету және көрсетілетін қызметті алушыларға беру нәтижесін жеткізу.

3-тарау. ХҚКО-ны сенімгерлік басқаруға беру кезіндегі ынтымақтастық

      9. Мемлекеттік корпорацияның құқықтары мен міндеттері:

      әріптес ұйымға ХҚКО өтініштерді қабылдау және дайын құжаттарды беру бойынша 1 жылдан кем емес өтілі бар қызметкерлердің штат санымен келісілген ХҚКО үй-жайын беруге;

      ХҚКО ИАЖ-ға қосылуды қамтамасыз ету;

      ХҚКО қызметінің бизнес-процестерінің анықталған бұзушылықтарын жою бойынша әдіснамалық көмекті жүзеге асыруға міндетті.

      10. Әріптес ұйымдардың құқықтары мен міндеттері:

      көрсетілген кестеге сәйкес ХҚКО жұмысын сүйемелдеу бойынша қызмет көрсету:


Қызмет

Беру уақыты

1

ХҚКО жұмысын қамтамасыз ету

Тұрақты негізде

2

"Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсету қағидаттарының сақталуын қамтамасыз ету

Тұрақты негізде

3

ХҚКО қызметкерлерінің еңбек тәртібін сақтауына бақылау жүргізу

Тұрақты негізде

4

ХҚКО инфрақұрылымының санитарлық нормаларға сәйкестігін қамтамасыз ету

Тұрақты негізде

5

Ұйымдастыру техникасымен және кеңсе керек-жарақтарымен жабдықтауды қамтамасыз ету

Тұрақты негізде

6

Азаматтарды күту залында Wi-Fi жария Интернет желісіне қолжетімділікті қамтамасыз ету

Тұрақты негізде

7

Бөлімнің жүктемесіне және ауысымдылығына байланысты фронт-офистердің қызметкерлерімен күніне 1 сағаттан артық емес оқыту жүргізу

Тұрақты негізде

8

Құжаттарды курьерлердің көрсетілетін қызметті берушілерге және ХҚКО уақтылы жеткізуін қамтамасыз ету

Тұрақты негізде

9

ХҚКО қызметінде Мемлекеттік корпорацияның Ахуалдық орталығы анықтаған бұзушылықтарды жою

Тұрақты негізде

      өз ғимараттарын (үй-жайларын, кеңселерін) тәулік бойы күзетудің болуын қамтамасыз етуге міндетті.

      12. Осы түр бойынша келесі өзара әрекеттесу алгоритмі қарастырылған:

      1) дайындық кезеңі:

      Мемлекеттік корпорацияның және ХҚКО әріптесінің сенімгерлік басқаруға беру үшін айқындауы;

      Мемлекеттік корпорация мен әріптес арасында ХҚКО басқару жөніндегі функцияларды әріптеске сенімгерлік басқаруға беру жөнінде келісім жасасу;

      қолданыстағы ХҚКО актісі бойынша әріптеске білікті қызметкерлердің қажетті штатымен беру;

      әріптестің жөндеу жұмыстарын жүргізуі (қажет болған жағдайда);

      Мемлекеттік корпорацияның әріптес қызметкерлерін оқытуды жүргізуі (қажет болған жағдайда);

      әріптестің ХҚКО ИАЖ-ға қол жеткізгені үшін, қызметкерлерді оқытқаны үшін (қажет болған жағдайда) және ХҚКО мүлкін пайдаланғаны үшін төлеуі;

      2) іске асыру кезеңі:

      мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштерді қабылдау және олардың нәтижелерін көрсетілетін қызметті алушыларға беру жөнінде ХҚКО-ның тұрақты жұмысын қамтамасыз ету;

      мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштерді қабылдау және олардың нәтижелерін көрсетілетін қызметті алушыға беру бойынша қызметтер көрсету;

      мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштерді қабылдау және олардың нәтижелерін көрсетілетін қызметті алушыға Мемлекеттік корпорацияға беру бойынша көрсетілген қызметтер туралы әріптестің есебі;

      Мемлекеттік қызмет көрсетуге өтініштерді қабылдау және олардың нәтижелерін көрсетілетін қызметті алушыға уәкілетті органға беру бойынша әріптес көрсеткен қызметтер туралы Мемлекеттік корпорацияның есебі.

      13. Жеке тұлғалардың дербес деректеріне қол жеткізе алатын, сондай-ақ мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштерді қабылдау және олардың нәтижелерін көрсетілетін қызметті алушыға беру бойынша қызметтер көрсету процесіне қатысатын әріптес ұйымның қызметкерлері және (немесе) лауазымды тұлғалары ХҚКО-да, сондай-ақ мемлекеттік қызметтер көрсету саласында кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар Қазақстан Республикасының азаматтары болуы мүмкін.

  Үлгілік әріптестік келісімге
  2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі бойынша "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы мен әріптестік ұйымдар арасындағы өзара есеп айырысу түрлері

      1. Тараптардың барлық өзара есеп айырысулары Қазақстан Республикасының ұлттық валютасында жүргізіледі.

      2. Әріптестік ұйым "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясына (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) Үлгілік әріптестік келісімде және оған қосымшаларда айқындалған шарттарға сәйкес мынадай төлемдерді төлейді:

      Халыққа қызмет көрсету орталықтарының интеграцияланған ақпараттық жүйесін пайдаланғаны үшін төлемақы;

      әріптестік келісімді іске асыру уақытына акт бойынша алынған Мемлекеттік корпорацияның мүлкін және мүліктік емес құқықтарын пайдаланғаны үшін төлемақы;

      мемлекеттік көрсетілетін қызметтерге бірлескен қосымша сервистерді іске асырудан түскен пайданың бір бөлігі;

      осы тармақтың бірінші, екінші және үшінші абзацтарына сәйкес төлемдерді әріптес ұйым (тоқсан сайын) қол қойылған өзара есеп айырысуларды салыстыру актілеріне сәйкес актіге қол қойылған сәттен бастап он жұмыс күні ішінде төлейді.

      3. Тараптардың келісімі бойынша Мемлекеттік корпорация, егер әріптестік ұйым халыққа мемлекеттік қызметтерді өтеусіз негізде көрсеткен жағдайда, әріптестік сыйақы төлеуді жүргізе алады.

      4. Бұл ретте, әріптестік сыйақы Мемлекеттік корпорация тарифтеріне сәйкес әріптестік ұйым көрсеткен қызметтер санына барабар есептеледі.

      5. Әріптестік сыйақы тоқсан сайын ақшалай қаражатты әріптестік ұйымның есеп шотына қолма-қол ақшасыз аудару жолымен, Тараптар көрсетілген қызметтер актісін бекіткен сәттен бастап он жұмыс күні ішінде төленеді.

      6. Әріптестік сыйақы сомасына әріптестік ұйым пайдаланатын салық салу жүйесіне байланысты төлеуге жататын барлық салықтар кіреді.

  Үлгілік әріптестік келісімге
  3-қосымша

      нысан

Ынтымақтастықтың бірінші және екінші моделі бойынша әріптестік ұйымдар мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштерді қабылдау және олардың нәтижелерін көрсетілетін қызметті алушыға беру жөніндегі қызметтер тізбесі


р/с

Мемлекеттік қызметтің атауы

Ынтымақтастық түрі, саласы

1



2






Об утверждении Типового партнерского соглашения

Приказ Министра цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан от 10 апреля 2024 года № 219/НҚ. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 11 апреля 2024 года № 34248

      В соответствии с пунктом 3 статьи 11-2 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемое Типовое партнерское соглашение.

      2. Комитету государственных услуг Министерства цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр цифрового развития, инноваций
и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан
Б. Мусин

  Утверждено приказом
Министр цифрового развития,
инноваций и аэрокосмической
промышленности
Республики Казахстан
от 10 апреля 2024 года
№ 219/НҚ

Типовое партнерское соглашение

      Некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация
"Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация)
с одной стороны и
__________________________________________________________________
(наименование партнерской организации) (далее – партнерская организация),
далее совместно именуемые Стороны, в соответствии с пунктом 3 статьи 11-2
Закона Республики Казахстан "О государственных услугах" (далее - Закон),
заключили настоящее Соглашение по предоставлению услуг по приему
заявлений на оказание государственных услуг и выдаче их результатов
услугополучателю (далее – Соглашение).

Глава 1. Предмет Соглашения

      1. Предметом настоящего Соглашения являются взаимоотношения Сторон, возникающие при наделении партнерской организации полномочиями по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдаче их результатов услугополучателю.

      2. В настоящем Соглашении используются термины и понятия, изложенные в Законе, Правилах деятельности Государственной корпорации "Правительство для граждан", утвержденных приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 22 января 2016 года № 52 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 13248).

      3. Партнерские организации сотрудничают с Государственной корпорацией в виде следующих трех видов сотрудничества:

      1) "Агент государственной корпорации "Правительство для граждан" - индивидуальный предприниматель, заключивший партнерское соглашение с Государственной корпорацией "Правительство для граждан";

      2) сотрудничество c партнерскими организациями при передаче в пользование "Интегрированной информационной системы "Центров обслуживания населения" (далее – ИИС ЦОН);

      3) сотрудничество при передаче ЦОН в доверительное управление.

Глава 2. Права и обязанности Сторон

      4. Права и обязанности партнерской организации:

      1) партнерская организация вправе получать от Государственной корпорации консультационные, информационно-справочные услуги по вопросам, входящим в компетенцию Государственной корпорации, в том числе по возможности получения государственных услуг посредством веб-портала "электронного правительства".

      2) партнерская организация обязана:

      обеспечить безопасный канал связи для подключения ИИС ЦОН в своих офисах и (или) мобильной организационной техники (ноутбук);

      осуществлять оказание услуг по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдаче их результатов услугополучателю в соответствии с Законом и подзаконными нормативными правовыми актами, определяющими порядок оказания государственных услуг;

      осуществлять прием заявлений на оказание государственных услуг и выдаче их результатов услугополучателю, в том числе с использованием биометрической аутентификации личности услугополучателя в соответствии с Законом, при условии предоставления полного пакета документов согласно перечню, предусмотренному соответствующим подзаконным нормативным правовым актом, определяющим порядок оказания государственной услуги;

      обеспечить защиту персональных данных услугополучателей согласно Закону Республики Казахстан "О персональных данных и их защите";

      обеспечивать информированность услугополучателей в доступной форме о порядке оказания услуг по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдаче их результатов услугополучателю, в том числе с учетом доступности для лиц с нарушениями зрения и (или) слуха;

      обеспечить беспрепятственный равный доступ к услугам по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдаче их результатов услугополучателю для лиц с ограниченными возможностями;

      принимать в рамках своей компетенции меры, направленные на восстановление нарушенных прав, свобод и законных интересов услугополучателей с соответствующим уведомлением уполномоченного органа в сфере оказания государственных услуг (далее – уполномоченный орган) и Государственной корпорации;

      обеспечить соответствие помещений для обслуживания услугополучателей требованиям, установленным Государственной корпорацией для ЦОН;

      осуществлять прием заявлений и выдачу готовых результатов государственных услуг с понедельника по пятницу включительно с 9.00 до 20.00 часов без перерыва и в субботу с 9.00 до 13.00 часов, кроме праздничных и выходных дней согласно Трудового кодекса Республики Казахстан.

      При оказании услуг по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдаче их результатов услугополучателю не допускается истребования от услугополучателей:

      документов и сведений, которые могут быть получены из информационных систем, используемых для оказания услуг по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдаче их результатов услугополучателю, или сервиса цифровых документов;

      нотариально засвидетельствованных копий документов, оригиналы которых представлены для сверки партнерской организации, за исключением случаев, предусмотренных Социальным кодексом Республики Казахстан.

      5. Права и обязанности Государственной корпорации:

      предоставить доступ в ИИС ЦОН партнерской организации в целях приема документов на оказание услуг по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдаче их результатов услугополучателю и обеспечить сопровождение с учетом требований настоящего Соглашения и приложений к нему;

      предоставлять партнерским организациям консультационные, информационно-справочные услуги по вопросам, входящим в компетенцию Государственной корпорации, в том числе по возможности получения государственных услуг посредством веб-портала "электронного правительства";

      обеспечить наделение партнерской организации полномочиями по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдаче их результатов услугополучателю, оказываемых в ИИС ЦОН, в том числе с возможностью биометрической аутентификации личности в случае, если это предусмотрено Законом, с учетом требований настоящего Соглашения и приложений к нему;

      вести на постоянной основе анализ заявок, принятых партнерской организацией на оказание услуг по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдаче их результатов услугополучателю, на предмет соблюдения подзаконных нормативных правовых актов, определяющих порядок их оказания.

      6. Права и обязанности Сторон по видам сотрудничества Государственной корпорации "Правительство для граждан" с партнерскими организациями по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдаче их результатов услугополучателям, указанным в пункте 4 настоящего Соглашения, также установлены в приложении 1 к настоящему Соглашению.

Глава 3. Ответственность Сторон

      7. В случае невыполнения либо ненадлежащего выполнения Сторонами своих обязательств, принятых по Соглашению, виновная Сторона несет ответственность в соответствии с действующим законодательством, настоящим Соглашением и приложениями к нему.

      8. В случае отказа партнерской организации от оказания услуг, указанных в приложении 3 к настоящему Соглашению, Государственная корпорация письменно уведомляет уполномоченный орган о расторжении настоящего Соглашения в одностороннем порядке.

      9. Ущерб, нанесенный сторонам и (или) третьим лицам в результате ненадлежащего исполнения обязательств по настоящему Соглашению, подлежит возмещению стороной, по чьей вине возник данный ущерб.

Глава 4. Конфиденциальность персональных данных

      10. Стороны, имеющие доступ к персональным данным общедоступного и ограниченного доступа обеспечивают их конфиденциальность в соответствии с Законом Республики Казахстан "О персональных данных и их защите".

Глава 5. Обстоятельства непреодолимой силы

      11. В случае возникновения обстоятельств непреодолимой силы, а именно возникновения стихийных бедствий, введения чрезвычайного или военного положения, объявления чрезвычайной ситуации либо при введении иных ограничительных мероприятий по решению государственных органов или их должностных лиц, изменения действующего законодательства, забастовок, на которые затронутая ими Сторона не может реально воздействовать и которые она не могла предвидеть и возникновение которых не явилось прямым или косвенным результатом действия или бездействия одной из Сторон, наступивших после подписания настоящего Соглашения и препятствующих полному или частичному исполнению каких-либо обязательств по Соглашению, срок исполнения обязательств продлевается на время действия таких обстоятельств.

      12. Сторона, для которой в силу вышеуказанных обстоятельств создалась невозможность исполнения каких-либо обязательств по настоящему Соглашению, обязана в течение трех рабочих дней со дня наступления таких обстоятельств известить об этом другую Сторону. Факты, содержащиеся в таком извещении, должны быть документально подтверждены уполномоченными организациями.

      13. Не уведомление или несвоевременное извещение о наступивших чрезвычайных обстоятельствах лишает соответствующую Сторону права ссылаться на какую-нибудь из них в качестве основания, освобождающего ее от ответственности за неисполнение договорных обязательств.

Глава 6. Срок действия, порядок изменения и расторжения настоящего Соглашения

      14. Настоящее Соглашение вступает в силу с даты его подписания.

      15. Изменение и расторжение настоящего Соглашения возможны по соглашению Сторон, если иное не предусмотрено Гражданским кодексом Республики Казахстан (далее – Кодекс), Законом и настоящим Соглашением.

      16. По требованию одной из Сторон настоящее Соглашение может быть изменено или расторгнуто по решению суда только:

      1) при существенном нарушении настоящего Соглашения другой Стороной;

      2) в иных случаях, предусмотренных Кодексом, Законом или настоящим Соглашением.

      Существенным признается нарушение настоящего Соглашения одной из Сторон, которое влечет для другой Стороны такой ущерб, что она в значительной степени лишается того, на что была вправе рассчитывать при заключении настоящего Соглашения.

      17. Требование об изменении или расторжении настоящего Соглашения может быть заявлено Стороной в суд только после получения отказа другой Стороны на предложение изменить или расторгнуть настоящее Соглашение либо неполучения ответа в тридцатидневный срок.

      18. При расторжении настоящего Соглашения обязательства Сторон прекращаются.

      19. При изменении настоящего Соглашения обязательства Сторон продолжают действовать в измененном виде.

      20. В случае расторжения или изменения настоящего Соглашения обязательства считаются прекращенными или измененными с момента достижения настоящего Соглашения Сторон об изменении или расторжении настоящего Соглашения, а при расторжении или изменении настоящего Соглашения в судебном порядке – с момента вступления в законную силу решения суда о расторжении или изменении настоящего Соглашения.

      21. Стороны не вправе требовать возвращения того, что было исполнено ими по обязательству до момента расторжения или изменения настоящего Соглашения, если иное не установлено Кодексом или настоящим Соглашением.

      22. Если основанием для расторжения или изменения настоящего Соглашения послужило существенное нарушение настоящего Соглашения одной из Сторон, другая Сторона вправе требовать возмещения убытков, причиненных расторжением или изменением настоящего Соглашения.

      23. Односторонний отказ от исполнения настоящего Соглашения (отказ от Соглашения) допускается в случаях, предусмотренных Кодексом или настоящим Соглашением.

      24. Одна из Сторон вправе отказаться от исполнения настоящего Соглашения в случаях:

      1) невозможности исполнения обязательства, основанного на настоящем Соглашении (статья 374 Кодекса);

      2) признания в установленном порядке другой Стороны банкротом, если иное не установлено законодательным актом Республики Казахстан о реабилитации и банкротстве;

      3) изменения или отмены акта уполномоченного органа, на основании которого заключено настоящее Соглашение.

      25. Стороны вправе в одностороннем внесудебном порядке инициировать процедуру расторжения настоящего Соглашения, письменно уведомив об этом уполномоченный орган не менее чем за тридцать календарных дней.

Глава 7. Заключительные положения

      26. Стороны самостоятельно несут расходы по пересылке корреспонденции. При соблюдении норм законодательства Республики Казахстан в сфере обращения электронных документов стороны могут осуществлять документооборот с использованием электронной цифровой подписи.

      27. Партнерская организация ежемесячно, один раз в полугодие, ежеквартально в течение года и по итогам года, а также по запросу Государственной корпорации информирует Государственную корпорацию о состоянии работы по оказанию услуг по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдаче их результатов услугополучателю.

      28. В случае нарушения партнерской организацией требований Закона и настоящего Соглашения, также если по результатам изучения информации о состоянии работы по оказанию услуг по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдаче их результатов услугополучателю, предоставляемой партнерской организацией в Государственную корпорацию, Государственная корпорация установила некачественное осуществление функций по предоставлению услуг по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдаче их результатов услугополучателю партнерской организацией, Государственная корпорация уведомляет партнерскую организацию о необходимости устранения выявленных нарушений в течении тридцати календарных дней.

      29. В случае невыполнения условий, указанных в пункте 28 настоящей главы Государственная корпорация инициирует процедуру расторжения настоящего Соглашения, заключенного с соответствующей партнерской организацией в порядке, установленном Кодексом и настоящим Соглашением, уведомив уполномоченный орган не менее чем за тридцать календарных дней.

      30. Информация о перечне услуг по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдачу их результатов услугополучателю, оказываемых партнерскими организациями по первой и второй модели сотрудничества, а также наименование и контактные данные партнерских организаций размещаются на интернет-ресурсе Государственной корпорации и в местах приема заявлений на оказание государственных услуг и выдачи их результатов услугополучателю.

      31. Перечень услуг по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдачу их результатов услугополучателю, оказываемых партнерскими организациями по первой и второй модели сотрудничества определяется по форме согласно приложению 3 к настоящему Соглашению.

      32. Виды взаиморасчетов между Государственной корпорацией "Правительство для граждан" и партнерскими организациями по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдаче их результатов услугополучателю установлены в приложении 2 к настоящему Соглашению.

      33. Настоящее Соглашение составлено в двух экземплярах на казахском и русском языках, для каждой из Сторон, каждый из которых имеет равную юридическую силу.

      34. Все приложения к настоящему Соглашению являются его неотъемлемыми частями.

Глава 8. Юридические адреса и реквизиты Сторон

Некоммерческое акционерное
общество "Государственная корпорация
"Правительство для граждан"
______________________________
______________________________
______________________________

______________________________
(наименование партнерской организации)
______________________________
______________________________
______________________________

  Приложение 1
к Типовому партнерскому соглашению

Виды сотрудничества Государственной корпорации "Правительство для граждан" с партнерскими организациями по порядку оказания государственных услуг

Глава 1. "Агент государственной корпорации "Правительство для граждан"

      1. "Агент государственной корпорации "Правительство для граждан" (далее – агент) – индивидуальный предприниматель, заключивший партнерское соглашение с Государственной корпорацией "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).

      2. Агент, зарегистрированный в Реестре "Агентов Государственной корпорации "Правительство для граждан", осуществляет функции по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдаче готовых результатов, доступных через Центры обслуживания населения (далее - ЦОН) и портал "электронного правительства" (далее – ПЭП), в том числе с выездом по месту требования услугополучателя, посредством ноутбука, зарегистрированного в Государственной корпорации "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация), в соответствии с перечнем услуг по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдаче их результатов услугополучателю согласно приложению 3 к Типовому партнерскому соглашению.

      3. Права и обязанности сторон:

      1) Государственная корпорация обязана:

      предоставить агентам перечня государственных услуг для заявок и оплаты от услугополучателей;

      осуществлять работ по настройке ноутбука агента с доступом безопасного канала связи Интегрированной информационной системы "Центров обслуживания населения (далее - ИИС ЦОН) для приема заявлений на оказание государственных услуг;

      обеспечить функционалом запроса доступа к персональным данным и биометрической аутентификации личности заявителей в ИИС ЦОН по оказываемым агентами государственным услугам;

      внести агента в Реестр "Агентов Государственной корпорации";

      2) Государственная корпорация вправе осуществлять ведение на постоянной основе анализа заявок, принятых агентами государственных услуг на предмет соблюдения подзаконных нормативных правовых актов, определяющих порядок их оказания;

      в случае выявления нарушений по принятым агентом государственным услугам на предмет соблюдения подзаконных нормативных правовых актов, определяющих порядок их оказания, Государственная корпорация вправе направить в уполномоченный орган предложение о прекращении полномочий агента;

      3) агент обязан:

      обеспечить предоставление исправного ноутбука, для осуществления работ по настройке с доступом безопасного канала связи с ИИС ЦОН для приема заявлений на оказание государственных услуг;

      оказывать услуги по приему заявлений для оказания государственных услуг и выдаче готовых результатов в соответствии с требованиями, установленными подзаконными нормативными правовыми актами, регулирующими порядок оказания государственных услуг;

      обеспечить защиту персональных данных услугополучателей, в том числе немедленное удаление со всех носителей после завершения оказания услуг.

      4) агент вправе оказывать услуги по приему заявлений для оказания государственных услуг и выдаче готовых результатов, с выездом при необходимости по желанию услугополучателя.

      4. По данному виду предусмотрен следующий алгоритм взаимодействия:

      1) подготовительный этап:

      заключение соглашения между Государственной корпорацией и агентом;

      оплата агентом за доступ к ИИС ЦОН и обучение;

      приобретение программно-аппаратного комплекса VPN партнером;

      настройка ноутбука партнера с доступом к ИИС ЦОН для приема заявлений на оказание государственных услуг.

      2) реализационный этап - оказание партнером услуг по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдаче их результатов услугополучателю:

      определение потребностей услугополучателя;

      идентификация услугополучателя, в том числе посредством биометрической аутентификации в ИИС ЦОН;

      получение партнером от услугополучателя заявления на прием документов для оказания государственной (ых) услуг(и) и выдаче готовых результатов, с выездом при необходимости;

      формирование пакета документов;

      прием оплаты;

      выезд на дом к клиенту (при необходимости);

      оказание услуги по приему заявлений на оказание государственных услуг;

      доставка заявления и пакета документов услугодателю (при необходимости);

      доставка результата оказания государственной услуги и выдача услугополучателю.

Глава 2. Сотрудничество c партнерскими организациями при передаче в пользование ИИС ЦОН

      5. Сотрудничество c партнерскими организациями при передаче в пользование ИИС ЦОН – оказание государственных услуг, доступных через ЦОН партнерскими организациями на своих площадках с учетом обеспечения необходимой инфраструктуры.

      6. Права и обязанности Государственной корпорации:

      предоставление доступа в ИИС ЦОН партнерским организациям в целях приема документов на оказание государственных услуг и обеспечения сопровождения;

      обеспечение функционала запроса доступа к персональным данным и биометрической идентификации личности заявителей в ИИС ЦОН по оказываемым партнерскими организациями государственным услугам.

      7. Права и обязанности партнерских организаций:

      обеспечение безопасного канала связи для подключения ИИС ЦОН в отделениях (офисах);

      осуществление приема заявлений на оказание государственных услуг исключительно при личной явке с запросом доступа к персональным данным и биометрической идентификацией личности с учетом предоставления полного пакета документов согласно перечню, предусмотренному подзаконным нормативным правовым актом;

      обеспечение наличия круглосуточной охраны своих зданий (помещений, офисов).

      8. По данному виду предусмотрен следующий алгоритм взаимодействия:

      1) подготовительный этап:

      определение и утверждение Государственной корпорацией и партнером локации партнерского центра обслуживания населения (далее – ПЦОН);

      заключение соглашения между Государственной корпорацией и партнером;

      создание партнером нового ПЦОН, проведение ремонтных работ для приведения в соответствие с требованиями, установленными для ЦОН согласно Правил деятельности Государственной корпорации, утвержденных приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 22 января 2016 года № 52 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 13248);

      уплата партнером за доступ к ИИС ЦОН и обучение;

      проведение Государственной корпорацией обучения сотрудников партнера (либо трудоустройство действующих работников ЦОН);

      обеспечение безопасного канала связи;

      подготовка площадки для оказания услуг (помещение, организационная техника, мебель и другие.);

      настройка ИИС ЦОН и электронной очереди;

      2) реализационный этап:

      обеспечение постоянной работы ПЦОН на оказание услуг по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдаче их результатов услугополучателям;

      соблюдение графика работы ПЦОН, аналогичного графику работы ЦОН Государственной корпорации;

      определение потребностей услугополучателей;

      идентификация услугополучателей, в том числе посредством биометрической аутентификации в ИИС ЦОН;

      получение от услугополучателей заявлений на прием документов для оказания государственных (ой) услуг(и) и выдачи готовых результатов;

      формирование полных пакетов документов;

      организация приема оплаты;

      оказание услуг по приему заявлений на оказание государственных услуг;

      доставка заявлений и пакетов документов услугодателям (при необходимости);

      доставка результата оказания государственной услуги и выдачи услугополучателям.

Глава 3. Сотрудничество при передаче ЦОН в доверительное управление

      9. В рамках данного сотрудничества предусматривается передача партнеру в доверительное управление ЦОН Государственной корпорации с функцией для оказания государственных услуг на определенных партнерским соглашением условиях и срок.

      10. Права и обязанности Государственной корпорации:

      предоставление партнерской организации помещение ЦОН, с согласованной штатной численностью квалифицированных сотрудников;

      обеспечение подключения к ИИС ЦОН;

      осуществление методологической помощи по устранению выявленных нарушений бизнес-процессов деятельности ЦОН.

      11. Права и обязанности партнерских организаций:

      оказание услуги по сопровождению работы ЦОН согласно указанной таблице:

Услуга

Время предоставления

1

Обеспечить работу ЦОН

На постоянной основе

2

Обеспечить соблюдение принципов оказания государственных услуг согласно Закону Республики Казахстан "О государственных услугах"

На постоянной основе

3

Производить контроль за соблюдением трудовой дисциплины работниками ЦОН

На постоянной основе

4

Обеспечить соответствие инфраструктуры ЦОН санитарным нормам

На постоянной основе

5

Обеспечить снабжение организационной техникой и канцелярскими принадлежностями

На постоянной основе

6

Обеспечить доступ к сети публичного Интернета Wi-Fi в зале ожидания граждан

На постоянной основе

7

В зависимости от нагрузки отдела и сменности проводить обучение с работниками фронт-офисов не более 1 часа в день

На постоянной основе

8

Обеспечить своевременную доставку документов курьерами к услугодателям и в ЦОН

На постоянной основе

9

Устранять нарушения выявленные Ситуационным центром Государственной корпорации в деятельности ЦОН

На постоянной основе

      обеспечение наличия круглосуточной охраны своих зданий (помещений, офисов).

      12. По данному виду предусмотрен следующий алгоритм взаимодействия:

      1) подготовительный этап:

      определение Государственной корпорацией и партнером ЦОН для передачи в доверительное управление;

      заключение соглашения между Государственной корпорацией и партнером по передаче партнеру функций по управлению ЦОН в доверительное управление;

      передача партнеру по акту действующего ЦОН с необходимым штатом квалифицированных работников;

      проведение партнером ремонтных работ;

      проведение Государственной корпорацией обучения работников партнера (при необходимости);

      уплата партнером за доступ к ИИС ЦОН, за обучение работников (при необходимости) и за использование имущества ЦОН;

      2) реализационный этап:

      обеспечение постоянной работы ЦОН по оказанию услуг по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдаче их результатов услугополучателям;

      оказание услуг по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдаче их результатов услугополучателю;

      отчет партнера об оказанных услугах по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдаче их результатов услугополучателю в Государственную корпорацию;

      отчет Государственной корпорации об оказанных партнером услугах по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдаче их результатов услугополучателю в уполномоченный орган.

      13. Работниками и (или) должностными лицами партнерской организации, имеющими доступ к персональным данным физических лиц, а также участвующими в процессе оказания услуг по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдаче их результатов услугополучателю, могут быть граждане Республики Казахстан, имеющие опыт работы не менее 1 (одного) года в ЦОН, а также в сфере оказания государственных услуг.

  Приложение 2
к Типовому партнерскому соглашению
  форма

Виды взаиморасчетов между Государственной корпорацией "Правительство для граждан" с партнерскими организациями по порядку оказания государственных услуг

      1. Все взаиморасчеты Сторон ведутся в национальной валюте Республики Казахстан.

      2. Партнерская организация уплачивает Государственной корпорации "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация) следующие платежи в соответствии с условиями, определенными в Типовом партнерском соглашении и приложениях к нему:

      плату за пользование Интегрированной информационной системы центров обслуживания населения;

      плату за пользование имуществом и неимущественными правами Государственной корпорации, полученными по акту на время реализации партнерского соглашения;

      часть прибыли от реализации совместных дополнительных сервисов к государственным услугам;

      платежи в соответствии с абзацами первым, вторым и третьим настоящего пункта выплачиваются партнерской организацией (ежеквартально) в соответствии с подписанными актами сверки взаиморасчетов в течение десяти рабочих дней с момента подписания акта.

      3. По согласованию сторон Государственная корпорация может производить оплату партнерского вознаграждения при условии, если партнерская организация оказывает государственные услуги населению на безвозмездной основе.

      4. При этом, партнерское вознаграждение рассчитывается пропорционально количеству оказанных партнерской организацией услуг согласно тарифам Государственной корпорации.

      5. Партнерское вознаграждение выплачивается ежеквартально путем безналичного перевода денежных средств на расчетный счет партнерской организации, в течение десяти рабочих дней с момента утверждения Сторонами Акта оказанных услуг.

      6. Сумма партнерского вознаграждения включает все налоги, подлежащие уплате партнерской организацией в связи с используемой ею системой налогообложения.

  Приложение 3
к Типовому партнерскому соглашению
  форма

Перечень услуг по приему заявлений на оказание государственных услуг
и выдачу их результатов услугополучателю, оказываемых партнерскими
организациями по первой и второй модели сотрудничества


п/п

Наименование государственной услуги

Вид, отрасль сотрудничества

1



2