Кейбір бұйрықтарға өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Ұлттық экономика министрінің 2024 жылғы 2 мамырдағы № 22 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 2 мамырда № 34323 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған өзгерістер мен толықтырулар енгізілетін кейбір бұйрықтардың тізбесі бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Мемлекеттік активтерді басқару саясаты департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді және оны Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары –
Ұлттық экономика министрі
Н. Байбазаров

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Қаржы министрлігі

  Бұйрықпен
бекітілген

Өзгерістер мен толықтырулар енгізілетін кейбір бұйрықтардың тізбесі

      1. "Ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің және ұлттық компаниялардың даму жоспарларының орындалуы жөніндегі есептерді және акционері мемлекет болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың іс-шаралар жоспарларын әзірлеу және ұсыну қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 26 ақпандағы № 139 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10685 болып тіркелген):

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Акционері мемлекет болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың даму жоспарларының орындалуы жөніндегі есептерді әзірлеу және ұсыну қағидаларында:

      2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Осы Қағидаларда пайдаланылатын негізгі ұғымдар:

      1) компания – акционері мемлекет болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтер, ұлттық холдингтер, ұлттық компаниялар;

      2) қызметтің түйінді көрсеткіші – даму жоспарының мақсатына қол жеткізу деңгейін айқындауға мүмкіндік беретін сандық тұрғыдан өлшенетін көрсеткіш;

      3) мемлекеттік мүлікті есепке алу саласындағы бірыңғай оператор (бұдан әрі – Бірыңғай оператор) – Заңның 1-бабының 21) тармақшасына сәйкес мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті орган бекітетін тізбеге сәйкес мемлекеттік мүлікті ұйымдастыру және есепке алу саласындағы бірыңғай техникалық саясатты іске асыру жөніндегі міндеттер, сондай-ақ мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның аумақтық бөлімшелерінің активтерін басқару және пайдалану жөніндегі функциялар жүктелген, Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі бойынша айқындалған, жарғылық капиталына мемлекет қатысатын заңды тұлға;

      4) электрондық есеп – Тізілімнің веб-порталында дайындалған және ұлттық куәландырушы орталық берген компанияның электрондық цифрлық қолтаңбасы қойылатын даму жоспарының орындалуы жөніндегі есеп.";

      5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "5. Даму жоспарының орындалуы жөніндегі есепті әзірлеу және бекіту жылдық аудиттелген қаржылық есептілік бекітілгеннен кейін мынадай тәртіппен жүзеге асырылады:

      1) жылдық аудиттелген қаржылық есептілік бекітілген күннен бастап он бес жұмыс күні ішінде атқарушы орган Бірыңғай оператор әзірлеген Тізілімнің веб-порталында Даму жоспарының орындалуы жөніндегі есептің жобасын әзірлеуді жүзеге асырады және оны компанияның директорлар кеңесінің қарауына енгізеді.

      Компанияның директорлар кеңесі он бес жұмыс күні ішінде Даму жоспарының орындалуы жөніндегі есептің жобасын қарайды және оны бекіту туралы не пысықтау үшін атқарушы органға қайтару туралы шешім қабылдайды.

      Ескертулер болса, атқарушы орган Даму жоспарының орындалуы жөніндегі есептің жобасын компанияның директорлар кеңесі айқындаған, бірақ ескертулерді алған күннен бастап он жұмыс күнінен аспайтын мерзімде пысықтайды және оны компанияның директорлар кеңесінің қарауына қайта ұсынады;

      2) Даму жоспарының орындалуы жөніндегі есептің жобасы компанияның директорлар кеңесінің отырысында бекітіледі.";

      8-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "8. Есепті кезеңнен кейінгі төртінші айдың отызыншы күніне дейін бекітілген жылдық аудиттелген қаржылық есептілік болмаған жағдайда атқарушы орган Бірыңғай оператор әзірлеген Тізілімнің веб-порталында Даму жоспарының орындалуы жөніндегі есептің жобасын (жедел деректер бойынша) әзірлеуді жүзеге асырады және электрондық есепті (жедел деректер бойынша) Бірыңғай операторға есепті кезеңнен кейінгі алтыншы айдың бірінші күнінен кешіктірмей Тізілімге енгізу үшін жібереді.

      Электрондық есеп (жедел деректер бойынша) осы Қағидалардың 7-тармағына сәйкес Тізілімге енгізу үшін ұсынылады.";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Акционері мемлекет болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың іс-шаралар жоспарларының орындалуы жөніндегі есептерді әзірлеу және ұсыну қағидаларында:

      2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) компания – акционері мемлекет болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтер, ұлттық холдингтер, ұлттық компаниялар;

      2) мемлекеттік мүлікті есепке алу саласындағы бірыңғай оператор (бұдан әрі – Бірыңғай оператор) – Заңның 1-бабының 21) тармақшасына сәйкес мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті орган бекітетін тізбеге сәйкес мемлекеттік мүлікті ұйымдастыру және есепке алу саласындағы бірыңғай техникалық саясатты іске асыру жөніндегі міндеттер, сондай-ақ мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның аумақтық бөлімшелерінің активтерін басқару және пайдалану жөніндегі функциялар жүктелген, Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі бойынша айқындалған, жарғылық капиталына мемлекет қатысатын заңды тұлға;

      3) электрондық есеп – Тізілімнің веб-порталында дайындалған және ұлттық куәландырушы орталық берген компанияның электрондық цифрлық қолтаңбасы қойылатын іс-шаралар жоспарының орындалуы жөніндегі есеп.";

      5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "5. Іс-шаралар жоспарының орындалуы жөніндегі есепті әзірлеу және бекіту жылдық аудиттелген қаржылық есептілік бекітілгеннен кейін мынадай тәртіппен жүзеге асырылады:

      1) жылдық аудиттелген қаржылық есептілік бекітілген күннен бастап он бес жұмыс күні ішінде атқарушы орган Бірыңғай оператор әзірлеген Тізілімнің веб-порталында Іс-шаралар жоспарының орындалуы жөніндегі есептің жобасын әзірлеуді жүзеге асырады және оны компанияның директорлар кеңесінің қарауына енгізеді.

      Компанияның директорлар кеңесі он бес жұмыс күні ішінде Іс-шаралар жоспарының орындалуы жөніндегі есептің жобасын қарайды және бекіту туралы не пысықтау үшін атқарушы органға қайтару туралы шешім қабылдайды.

      Ескертулер болса, атқарушы орган Іс-шаралар жоспарының орындалуы жөніндегі есептің жобасын компанияның директорлар кеңесі айқындаған, бірақ ескертулерді алған күннен бастап он жұмыс күнінен аспайтын мерзімде пысықтайды және оны компанияның директорлар кеңесінің қарауына қайта ұсынады;

      2) Іс-шаралар жоспарының орындалуы жөніндегі есептің жобасы компанияның директорлар кеңесінің отырысында бекітіледі.";

      8-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "8. Есепті кезеңнен кейінгі үшінші айдың отызыншы күніне дейін бекітілген жылдық аудиттелген қаржылық есептілік болмаған жағдайда атқарушы орган Бірыңғай оператор әзірлеген Тізілімнің веб-порталында Іс-шаралар жоспарының орындалуы жөніндегі есептің жобасын (жедел деректер бойынша) әзірлеуді жүзеге асырады және электрондық есепті (жедел деректер бойынша) Бірыңғай операторға есепті кезеңнен кейінгі бесінші айдың бірінші күнінен кешіктірмей Тізілімге енгізу үшін жібереді.

      Іс-шаралар жоспарының орындалуы жөніндегі есепті (жедел деректер бойынша) әзірлеу және бекіту мынадай тәртіппен жүзеге асырылады:

      1) Іс-шаралар жоспарының орындалуы жөніндегі есепті әзірлеуге жауапты компанияның құрылымдық бөлімшесі есепті кезеңнен кейінгі төртінші айдың оныншы күнінен кешіктірмей Іс-шаралар жоспарының орындалуы жөніндегі есептің жобасын (жедел деректер бойынша) әзірлеуді жүзеге асырады және оны компанияның атқарушы органының қарауына енгізеді.

      Компанияның атқарушы органы күнтізбелік жеті күн ішінде Іс-шаралар жоспарының орындалуы жөніндегі есептің жобасын (жедел деректер бойынша) қарайды және бекіту туралы не оны пысықтау үшін қайтару туралы шешім қабылдайды.

      Ескертулер болса, компанияның жауапты құрылымдық бөлімшесі Іс-шаралар жоспарының орындалуы жөніндегі есептің жобасын (жедел деректер бойынша) компанияның атқарушы органы айқындаған, бірақ ескертулерді алған кезден бастап күнтізбелік бес күннен аспайтын мерзімде пысықтайды және оны компанияның атқарушы органының қарауына қайта ұсынады;

      2) Іс-шаралар жоспарының орындалуы жөніндегі есептің жобасын (жедел деректер бойынша) компанияның атқарушы органы бекітеді.

      Іс-шаралар жоспарының орындалуы жөніндегі есепті (жедел деректер бойынша) бекіту қорытындылары бойынша үш жұмыс күні ішінде электрондық есепке компанияның атқарушы органының оны бекіту туралы шешімінің сканерленген көшірмесін тіркей отырып, Тізілімге енгізу үшін Бірыңғай операторға электрондық есеп жіберіледі.".

      2. "Ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің және ұлттық компаниялардың даму жоспарларын және акционері мемлекет болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың іс-шаралар жоспарларын әзірлеу, бекіту, сондай-ақ олардың іске асырылуын мониторингтеу және бағалау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 27 ақпандағы № 149 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10663 болып тіркелген):

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Акционері мемлекет болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың даму жоспарларын әзірлеу, бекіту, сондай-ақ олардың іске асырылуын мониторингтеу және бағалау қағидаларында:

      1 және 2-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Осы Акционері мемлекет болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың даму жоспарларын әзірлеу, бекіту, сондай-ақ олардың іске асырылуын мониторингтеу және бағалау қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 13-бабының 4-4) тармақшасына сәйкес әзірленді және акционері мемлекет болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың даму жоспарларын әзірлеу, бекіту, сондай-ақ олардың іске асырылуын мониторингтеу және бағалау тәртібін (бұдан әрі – даму жоспары) айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) атқарушы орган – алқалы орган немесе атауы компанияның жарғысында айқындалатын атқарушы органның функцияларын жеке-дара жүзеге асыратын тұлға;

      2) ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің және ұлттық компаниялардың даму жоспары (бұдан әрі – даму жоспары) – ұлттық басқарушы холдингтің, ұлттық холдингтің, ұлттық компанияның онжылдық кезеңге арналған миссиясын, пайымын, стратегиялық мақсаттары мен міндеттерін айқындайтын және негіздейтін құжат;

      3) компания – акционері мемлекет болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтер, ұлттық холдингтер, ұлттық компаниялар;

      4) электрондық есеп – ұлттық куәландырушы орталық берген және мемлекеттік мүлік тізіліміне (бұдан әрі – Тізілім) енгізу үшін дайындалған, компанияның электрондық цифрлық қолтаңбасы қойылатын даму жоспарының мәтінін және/немесе қосымшаларымен оның іске асырылуын бағалауды және/немесе тиісті саланың уәкілетті органы басшысының электрондық цифрлық қолтаңбасы қойылатын даму жоспарының іске асырылуын мониторингтеу нәтижелерін қамтитын есеп.";

      6-тармақтың 3) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3) қызметтің стратегиялық бағыттары, мақсаттары, қызметтің түйінді көрсеткіштері және олар бойынша күтілетін нәтижелер көрсетіледі.

      Даму жоспары шеңберінде компания қызметінің стратегиялық бағыттары, мақсаттары, міндеттері, қызметінің түйінді көрсеткіштері және олар бойынша күтілетін нәтижелер көрсетіледі, оның ішінде жылдар бойынша бөліністе көрсетіледі.

      Қызметтің стратегиялық бағыттары миссияға сүйене отырып айқындалады және компания тиісті әлеуметтік-экономикалық міндеттерді шешуге барынша әсер ететін қызмет салаларын білдіреді.

      Әрбір стратегиялық бағыт үшін мақсаттар – нәтижесінде компанияның жалпы мақсаттарына қол жеткізуге әкелетін қызметтің нақты, өлшенетін бағдарлары әзірленеді.

      Әрбір мақсатты іске асыру шеңберінде міндеттер айқындалады, оларды шешу тиісті мақсатқа қол жеткізу үшін қажетті және жеткілікті шарт болып табылады. Сондай-ақ әрбір мақсат бойынша қызметтің 3-тен аспайтын түйінді көрсеткіші әзірленеді (жылдар бойынша бөліністе), олар бойынша компания қызметінің мақсаты мен стратегиялық бағытына қол жеткізу бағаланатын болады. Әрбір стратегиялық бағыт үшін алға қойылған мақсаттарға қол жеткізілгеннен кейін күтілетін нәтижелер сипатталады.

      Қызметтің стратегиялық бағыттарын, мақсаттарын, қызметтің түйінді көрсеткіштерін және олар бойынша күтілетін нәтижелерді онжылдық кезеңнің әрбір жылына бөле отырып, осы Қағидаларға 1-1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша даму жоспарына жеке қосымша түрінде ресімдеу ұсынылады.";

      12 және 13-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "12. Қордың атқарушы органы жоспарланып отырған онжылдық кезеңнің алдындағы жылдың 20 қарашасынан кешіктірмей Қордың директорлар кеңесі мақұлдаған Қордың даму жоспарының жобасын мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органға енгізуді қамтамасыз етеді.

      13. Тиісті саланың уәкілетті органы жоспарланып отырған онжылдық кезеңнің алдындағы жылдың бірінші қарашасына дейін Қорды қоспағанда, компанияның директорлар кеңесі мақұлдаған компанияның даму жоспарын бекіту туралы Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулысының жобасын Қазақстан Республикасының Үкіметіне енгізуді қамтамасыз етеді.

      Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган жоспарланып отырған онжылдық кезеңнің алдындағы жылдың бірінші желтоқсанынан кешіктірмей директорлар кеңесі мақұлдаған Қордың даму жоспарын бекіту туралы Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулысының жобасын Қазақстан Республикасының Үкіметіне енгізуді қамтамасыз етеді.";

      21-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "21. Тиісті саланың уәкілетті органы бірыңғай оператор әзірлеген Тізілімнің веб-порталында компанияның даму жоспарының іске асырылуын мониторингтеу жөніндегі есепті дайындайды.

      Даму жоспарының іске асырылуын мониторингтеу жөніндегі есеп қызметтің стратегиялық бағыттарына, мақсаттарына, міндеттеріне, қызметтің түйінді көрсеткіштеріне қол жеткізу жөніндегі ақпаратты қамтиды.

      Даму жоспарының іске асырылуын мониторингтеу жөніндегі есеп осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жасалады.";

      30-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      1) Компанияның даму жоспарының іске асырылу тиімділігін бағалау ҚСБ мен ҚТК-ға қол жеткізу дәрежесін анықтау арқылы жүзеге асырылады.

      Компанияның ҚСБ мен ҚТК-ға қол жеткізуін бағалау осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес жүзеге асырылады.

      Әрбір ҚСБ даму жоспарын іске асырудың қорытынды рейтингінде белгілі бір үлес салмаққа ие, олардың жалпы көлемі жиынтығында 100 %-ды құрайды және ҚТК-ның белгілі бір санын қамтиды.

      ҚСБ ішіндегі ҚТК-ға үлес салмақ беріледі, оның жалпы сомасы әрбір ҚСБ-ның 100 %-ын құрайды.

      ҚТК-ға қол жеткізу дәрежесін есептеу қорытындылары бойынша әрбір ҚТК-ға 0-ден 4-ке дейін балл беріледі, бұл ретте:

      4 – жоспардан 85%-дан 100%-ға дейін ҚТК нәтижелеріне қол жеткізу;

      3 – жоспардан 70%-дан 84%-ға дейін ҚТК нәтижелеріне қол жеткізу;

      2 – жоспардан 55%-дан 69%-ға дейін ҚТК нәтижелеріне қол жеткізу;

      1 – жоспардан 40%-дан 54%-ға дейін ҚТК нәтижелеріне қол жеткізу;

      0 – жоспардан 0%-дан 39%-ға дейін ҚТК нәтижелеріне қол жеткізу.

      ҚТК-ға қол жеткізудің бағалауын қорытындылау үшін әрбір ҚТК бойынша балдар жинақталады. Балдардың жиынтық санына және қол жеткізуге болатын ең жоғары нәтижеге сүйене отырып, әрбір ҚСБ-ның іске асырылу дәрежесі есептеледі.

      Әрбір ҚСБ бойынша қол жеткізілген нәтижелерге сәйкес, сондай-ақ компанияның даму жоспарына қол жеткізудегі олардың үлес салмағын ескере отырып, қызметтің түйінді көрсеткіштері бойынша компанияның даму жоспарын іске асырудың қорытылған нәтижесі есептеледі.

      Қызметтің түйінді көрсеткіштері бойынша компанияның даму жоспарын іске асырудың қорытылған нәтижесі мынадай деңгейлерге бөлінеді:

      85%-дан 100%-ға дейін – даму жоспарын іске асырудың жоғары тиімділік деңгейі;

      70%-дан 84%-ға дейін – даму жоспарын іске асырудың орташа тиімділік деңгейі;

      55%-дан 69%-ға дейін – даму жоспарын іске асырудың төмен тиімділік деңгейі;

      40%-дан 54%-ға дейін – даму жоспарын тиімсіз іске асыру;

      0%-дан 39%-ға дейін – даму жоспары іске асырылмаған.";

      33-тармақ алып тасталсын;

      осы тізбеге қосымшаға сәйкес 1-1-қосымшамен толықтырылсын;

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Акционері мемлекет болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың іс-шаралар жоспарларын әзірлеу, бекіту, сондай-ақ олардың іске асырылуын мониторингтеу және бағалау қағидаларында:

      2 және 3-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Осы Қағидаларда пайдаланылатын негізгі ұғымдар:

      1) атқарушы орган – алқалы орган немесе атауы компанияның жарғысында айқындалатын атқарушы органның функцияларын жеке-дара жүзеге асыратын тұлға;

      2) іс-шаралар жоспары – ұлттық басқарушы холдинг, ұлттық холдинг және ұлттық компания қызметінің негізгі бағыттары мен қаржы-шаруашылық қызметінің бесжылдық кезеңге арналған көрсеткіштерін айқындайтын құжат;

      3) компания – Қорды қоспағанда, акционері мемлекет болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтер, ұлттық холдингтер, компаниялар;

      4) электрондық есеп – ұлттық куәландырушы орталық берген және мемлекеттік мүлік тізіліміне (бұдан әрі – Тізілім) енгізу үшін дайындалған, компанияның электрондық цифрлық қолтаңбасы қойылатын іс-шаралар жоспарының мәтінін, сондай-ақ қоса берілетін іс-шаралар жоспарының нысандары мен тізбесін және/немесе қосымшаларымен оның іске асырылуын бағалауды және/немесе тиісті саланың уәкілетті органы басшысының электрондық цифрлық қолтаңбасы қойылатын іс-шаралар жоспарының іске асырылуын мониторингтеу нәтижелерін қамтитын есеп.

      3. Компанияның іс-шаралар жоспарының жобасы оның даму жоспарын іске асыру мақсатында бесжылдық кезеңге бір рет әзірленеді және Қазақстан Республикасының стратегиялық және бағдарламалық құжаттарында (аумақтарды дамыту бағдарламаларында), мемлекеттік органдардың даму жоспарларында жазылған мақсаттар мен міндеттерге сәйкестігі тұрғысынан мемлекеттік жоспарлау жөніндегі, тиісті саланың уәкілетті органдарымен және әлеуметтік-экономикалық даму болжамында көрсетілген бюджеттік параметрлерге сәйкестігі тұрғысынан бюджеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органмен келісіледі және оны директорлар кеңесі бекітеді.

      Іс-шаралар жоспарының жобасын әзірлеу кезінде қызмет тиімділігінің түйінді көрсеткіштерінің даму жоспарындағы қызмет тиімділігінің түйінді көрсеткіштеріне, оның ішінде жылдар мен мәндер бойынша сәйкестігі қамтамасыз етіледі.";

      5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "5. Жоспарланып отырған тиісті кезеңге арналған іс-шаралар жоспарының жобасын әзірлеуді компанияның атқарушы органы мемлекеттік мүлікті есепке алу саласындағы бірыңғай оператор (бұдан әрі – бірыңғай оператор) әзірлеген Тізілімнің веб-порталында жүзеге асырады. Бұл ретте бірінші жоспарланатын жылдың қаржы-шаруашылық қызметінің негізгі көрсеткіштері толық (таратылып жазылған) түрде, кейінгі жоспарланатын жылдардың қаржы-шаруашылық қызметінің негізгі көрсеткіштері жылдар бойынша бөліністе біріктірілген (жиынтық) түрде көрсетіледі.";

      19-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "19. Тиісті саланың уәкілетті органы бірыңғай оператор әзірлеген Тізілімнің веб-порталында шоғырландырылған негізде компанияның іс-шаралар жоспарының іске асырылуын мониторингтеу жөніндегі есепті дайындайды.

      Іс-шаралар жоспарының іске асырылуын мониторингтеу жөніндегі есеп компания қызметінің мынадай негізгі көрсеткіштерін орындау жөніндегі ақпаратты қамтиды: іс-шаралар жоспарының түйінді көрсеткіштеріне қол жеткізу, кірістер, шығыстар, қаржылық нәтиже, инвестициялар, борыштық жүктеме, салықтар және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер, дивидендтер, жұмыскерлердің орташа тізімдік саны, еңбекақы төлеу қоры, жаңа жұмыс орындарын құру, активтерді қайта құрылымдау, қаржылық орнықтылық.

      Іс-шаралар жоспарының іске асырылуын мониторингтеу жөніндегі есеп нысаны осы Қағидаларға 3-қосымшада ұсынылған.".

      3. "Мемлекет бақылайтын акционерлік қоғамдар мен жауапкершілігі шектеулі серіктестіктердің, мемлекеттік кәсіпорындардың даму жоспарларын әзірлеу, бекіту, олардың іске асырылуын мониторингілеу және бағалау, сондай-ақ олардың орындалуы жөніндегі есептерді әзірлеу және ұсыну қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2019 жылғы 14 ақпандағы № 14 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 18328 болып тіркелген):

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Мемлекет бақылайтын акционерлік қоғамдар мен жауапкершілігі шектеулі серіктестіктердің, мемлекеттік кәсіпорындардың даму жоспарларын әзірлеу, бекіту, олардың іске асырылуын мониторингілеу және бағалау, сондай-ақ олардың орындалуы жөніндегі есептерді әзірлеу және ұсыну қағидаларында:

      2-тармақтың 18) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "18) тізілімнің веб-порталы – Интернет желісінде www.e-qazyna.kz мекенжайы бойынша орналасқан, тізілім деректеріне бірыңғай қолжетімділік нүктесін ұсынатын интернет-ресурс;";

      32-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "32. Ағымдағы қаржы жылы ішінде жартыжылдықта екі реттен асырмай даму жоспарын жартыжылдық нақтылауға жол беріледі.";

      34-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "34. Ұйымның атқарушы органы осы Қағидалардың 31-тармағында көрсетілген жағдайларда даму жоспарының әрбір қосымшасына енгізілген нақтылаулардың негіздемелері мен түсіндірмесін қамтитын түсіндірме жазбасы бар нақтыланған даму жоспарының жобасын бекіту органының қарауына енгізеді.

      Ұйымның атқарушы органы даму жоспарын жартыжылдық нақтылау жобасымен бір мезгілде бекіту органына осы Қағидаларға 14, 15, 16, 17, 17-1, 17-2, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 және 25-қосымшаларға сай нысандарға сәйкес қаржы-шаруашылық қызмет көрсеткіштерінің есептемелерін (активтер, пассивтер, персонал, тану көздері бойынша кірістер, ақша қаражатының түсуі мен шығуы, республикалық бюджет және жергілікті бюджет қаражаты есебінен өнімдерді өткізу, инвестицияларды, тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді сатып алу, негізгі өндіріс жоспары, үстеме шығыстар мен қосалқы өндіріс шығыстары есепке алынған негізгі өндірістің шығыстары, қосалқы өндіріс шығыстары, үстеме шығыстар, әкімшілік шығыстар, сыйақылар бойынша шығыстар, өзге де шығыстар) ұсынады.

      Атқарушы орган даму жоспарында бекітілген жиынтық көрсеткіштер шеңберінде осы Қағидаларға 14, 15, 16, 17, 17-1, 17-2, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 және 25-қосымшаларға сәйкес нысандарда көрсетілген қаржы-шаруашылық қызмет көрсеткіштерінің есептемелеріне түзетулерді дербес енгізеді.

      Қаржы-шаруашылық қызмет көрсеткіштерінің есептемелерін түзету тізілімнің веб-порталында жүзеге асырылады және атқарушы органның шешімі негізінде ұйымның электрондық цифрлық қолтаңбасы қойылады.

      Бекіту органы нақтыланған даму жоспарының жобасын келіп түскен күнінен бастап он жұмыс күні ішінде қарайды.

      Ескертулер болса, ұйымның атқарушы органы ескертулер алған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде нақтыланған даму жоспарының жобасын пысықтап, оны бекіту органының қарауына қайта ұсынады.

      Атқарушы орган нақтыланған даму жоспарын қарауға енгізген күннен бастап бекіту органы оны жиырма жұмыс күні ішінде, бірақ осы Қағидалардың 14-тармағының ережелерін ескере отырып, ағымдағы жылдың бірінші жартыжылдығында жиырма бесінші маусымнан және ағымдағы жылдың екінші жартыжылдығында жиырма бесінші желтоқсаннан кешіктірмей бекітеді.".

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары –
Ұлттық экономика министрі
2024 жылғы 2 мамырдағы
№ 22
Өзгерістер мен толықтырулар
енгізілетін кейбір
бұйрықтардың тізбесіне
қосымша

  Акционері мемлекет болып
табылатын ұлттық басқарушы
холдингтердің, ұлттық
холдингтердің, ұлттық
компаниялардың даму
жоспарларының орындалуы
жөніндегі есептерді әзірлеу
және ұсыну қағидаларына
1-1-қосымша

Қызметтің стратегиялық бағыттары, мақсаттары, қызметтің түйінді көрсеткіштері және олар бойынша күтілетін нәтижелер

Компанияның даму жоспарының мақсаттары

Компанияның даму жоспарының міндеттері

Компанияның даму жоспарының түйінді көрсеткіштері (ТК) (сандық немесе сапалық)

Өлшем бірлігі

Өткен жыл (факт)

Ағымдағы жыл (жоспар/ бағалау)



1-бағыт

1-мақсат

1-міндет

ТК 1





ТК n





n міндет

ТК 1





ТК n





n мақсат

1-міндет

ТК 1





ТК n





n міндет

ТК 1





ТК n





n бағыт

1-мақсат

1-міндет

ТК 1





ТК n





n міндет

ТК 1





ТК n





n мақсат

1-міндет

ТК 1





ТК n





n міндет

ТК 1





ТК n





      кестеннің жалғасы

Іске асыру жоспары

1 жыл

2 жыл

3 жыл

4 жыл

5 жыл

6 жыл

7 жыл

8 жыл

9 жыл

10 жыл

1-бағыт

















































































n бағыт


















































































О внесении изменений и дополнений в некоторые приказы

Приказ Заместителя Премьер-Министра - Министра национальной экономики Республики Казахстан от 2 мая 2024 года № 22. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 2 мая 2024 года № 34323

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемый перечень некоторых приказов, в которые вносятся изменения и дополнения.

      2. Департаменту политики управления государственными активами Министерства национальной экономики Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан и его размещение на интернет-ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить курирующего вице-министра национальной экономики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Заместитель Премьер-Министра
– Министр национальной экономики
Республики Казахстан
Н. Байбазаров

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство финансов
Республики Казахстан

  Утвержден приказом

Перечень некоторых приказов, в которые вносятся изменения и дополнения

      1. В приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 26 февраля 2015 года № 139 "Об утверждении Правил разработки и представления отчетов по исполнению планов развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов и национальных компаний и планов мероприятий национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний, акционером которых является государство" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 10685):

      в Правилах разработки и представления отчетов по исполнению планов развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний, акционером которых является государство, утвержденных указанным приказом:

      пункт 2 изложить в следующей редакции:

      "2. Основные понятия, используемые в настоящих Правилах:

      1) компания – национальные управляющие холдинги, национальные холдинги, национальные компании, акционером которых является государство;

      2) ключевой показатель деятельности – количественно измеримый показатель, позволяющий определить уровень достижения цели плана развития;

      3) единый оператор в сфере учета государственного имущества (далее – Единый оператор) – юридическое лицо с участием государства в уставном капитале, определенное по решению Правительства Республики Казахстан, на которое возложены задачи по реализации единой технической политики в сфере организации и учета государственного имущества, а также функции по управлению и эксплуатации активами территориальных подразделений уполномоченного органа по государственному имуществу согласно перечню, утверждаемому уполномоченным органом по государственному имуществу в соответствии с подпунктом 21) статьи 1 Закона;

      4) электронный отчет – отчет по исполнению плана развития, подготовленный на веб-портале Реестра, и подписываемый электронной цифровой подписью компании, выданной национальным удостоверяющим центром.";

      пункт 5 изложить в следующей редакции:

      "5. Разработка и утверждение Отчета по исполнению плана развития осуществляется после утверждения годовой аудированной финансовой отчетности в следующем порядке:

      1) в течение пятнадцати рабочих дней со дня утверждения годовой аудированной финансовой отчетности исполнительный орган осуществляет разработку проекта Отчета по исполнению плана развития на веб-портале Реестра, разработанного Единым оператором, и вносит его на рассмотрение совета директоров компании.

      Совет директоров компании в течение пятнадцати рабочих дней рассматривает и принимает решение об утверждении проекта Отчета по исполнению плана развития либо о возврате исполнительному органу для доработки.

      При наличии замечаний исполнительный орган дорабатывает проект Отчета по исполнению плана развития в сроки, определенные советом директоров компании, но не более десяти рабочих дней со дня получения замечаний, и повторно представляет его на рассмотрение совета директоров компании;

      2) проект Отчета по исполнению плана развития утверждается на заседании совета директоров компании.";

      пункт 8 изложить в следующей редакции:

      "8. В случае отсутствия утвержденной годовой аудированной финансовой отчетности до тридцатого числа четвертого месяца, следующего за отчетным периодом, исполнительный орган осуществляет разработку проекта Отчета по исполнению плана развития (по оперативным данным) на веб-портале Реестра, разработанного Единым оператором, и направляет электронный отчет (по оперативным данным) Единому оператору не позднее первого числа шестого месяца, следующего за отчетным периодом, для включения в Реестр.

      Электронный отчет (по оперативным данным) представляется для включения в Реестр согласно пункту 7 настоящих Правил.";

      в Правилах разработки и представления отчетов по исполнению планов мероприятий национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний, акционером которых является государство, утвержденных указанным приказом:

      пункт 2 изложить в следующей редакции:

      "2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) компания – национальные управляющие холдинги, национальные холдинги, национальные компании, акционером которых является государство;

      2) единый оператор в сфере учета государственного имущества (далее – Единый оператор) – юридическое лицо с участием государства в уставном капитале, определенное по решению Правительства Республики Казахстан, на которое возложены задачи по реализации единой технической политики в сфере организации и учета государственного имущества, а также функции по управлению и эксплуатации активами территориальных подразделений уполномоченного органа по государственному имуществу согласно перечню, утверждаемому уполномоченным органом по государственному имуществу в соответствии с подпунктом 21) статьи 1 Закона;

      3) электронный отчет – отчет по исполнению плана мероприятий, подготовленный на веб-портале Реестра и подписываемый электронной цифровой подписью компании, выданной национальным удостоверяющим центром.";

      пункт 5 изложить в следующей редакции:

      "5. Разработка и утверждение отчета по исполнению плана мероприятий осуществляется после утверждения годовой аудированной финансовой отчетности в следующем порядке:

      1) в течение пятнадцати рабочих дней со дня утверждения годовой аудированной финансовой отчетности исполнительный орган осуществляет разработку проекта Отчета по исполнению плана мероприятий на веб-портале Реестра, разработанного Единым оператором, и вносит его на рассмотрение совета директоров компании.

      Совет директоров компании в течение пятнадцати рабочих дней рассматривает и принимает решение об утверждении проекта Отчета по исполнению плана мероприятий либо о возврате исполнительному органу для доработки.

      При наличии замечаний исполнительный орган дорабатывает проект Отчета по исполнению плана мероприятий в сроки, определенные советом директоров компании, но не более десяти рабочих дней со дня получения замечаний, и повторно представляет его на рассмотрение совета директоров компании;

      2) проект Отчета по исполнению плана мероприятий утверждается на заседании совета директоров компании.";

      пункт 8 изложить в следующей редакции:

      "8. В случае отсутствия утвержденной годовой аудированной финансовой отчетности до тридцатого числа третьего месяца, следующего за отчетным периодом, исполнительный орган осуществляет разработку проекта Отчета по исполнению плана мероприятий (по оперативным данным) на веб-портале Реестра, разработанного Единым оператором, и направляет электронный отчет (по оперативным данным) Единому оператору не позднее первого числа пятого месяца, следующего за отчетным периодом, для включения в Реестр.

      Разработка и утверждение Отчета по исполнению плана мероприятий (по оперативным данным) осуществляется в следующем порядке:

      1) не позднее десятого числа четвертого месяца, следующего за отчетным периодом, структурное подразделение компании, ответственное за разработку Отчета по исполнению плана мероприятий, осуществляет разработку проекта Отчета по исполнению плана мероприятий (по оперативным данным) и вносит его на рассмотрение исполнительного органа компании.

      Исполнительный орган компании в течение семи календарных дней рассматривает и принимает решение об утверждении проекта Отчета по исполнению плана мероприятий (по оперативным данным) либо о его возврате для доработки.

      При наличии замечаний ответственное структурное подразделение компании дорабатывает проект Отчета по исполнению плана мероприятий (по оперативным данным) в сроки, определенные исполнительным органом компании, но не более пяти календарных дней с момента получения замечаний, и повторно представляет его на рассмотрение исполнительного органа компании;

      2) проект Отчета по исполнению плана мероприятий (по оперативным данным) утверждается исполнительным органом компании.

      По итогам утверждения Отчета по исполнению плана мероприятий (по оперативным данным) в течение трех рабочих дней направляется электронный отчет Единому оператору для включения в Реестр, прикрепив к электронному отчету сканированную копию решения исполнительного органа компании об его утверждении.".

      2. В приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 27 февраля 2015 года № 149 "Об утверждении Правил разработки, утверждения планов развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов и национальных компаний и планов мероприятий национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний, акционером которых является государство, а также мониторинга и оценки их реализации" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 10663):

      в Правилах разработки, утверждения планов развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний, акционером которых является государство, а также мониторинга и оценки их реализации, утвержденных указанным приказом:

      пункты 1 и 2 изложить в следующей редакции:

      "1. Настоящие Правила разработки, утверждения планов развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний, акционером которых является государство, а также мониторинга и оценки их реализации (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 4-4) статьи 13 Закона Республики Казахстан "О государственном имуществе" (далее – Закон) и определяют порядок разработки, утверждения планов развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний, акционером которых является государство, а также мониторинга и оценки их реализации (далее – план развития).

      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) исполнительный орган – коллегиальный орган или лицо, единолично осуществляющее функции исполнительного органа, название которого определяется уставом компании;

      2) план развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов и национальных компаний (далее – план развития) – документ, определяющий и обосновывающий миссию, видение, стратегические цели и задачи национального управляющего холдинга, национального холдинга, национальной компании на десятилетний период;

      3) компания – национальные управляющие холдинги, национальные холдинги, национальные компании, акционером которых является государство;

      4) электронный отчет – отчет, содержащий в себе текст плана развития и/или оценки ее реализации с приложениями, подписываемые электронной цифровой подписью компании, и/или результаты мониторинга реализации плана развития, подписываемые электронной цифровой подписью руководителя уполномоченного органа соответствующей отрасли, выданные национальным удостоверяющим центром и подготовленные для включения в реестр государственного имущества (далее – Реестр) осуществляется на веб-портале Реестра.";

      подпункт 3) пункта 6 изложить в следующей редакции:

      "3) стратегические направления деятельности, цели, ключевые показатели деятельности и ожидаемые результаты по ним.

      В рамках плана развития отражаются стратегические направления деятельности, цели, задачи, ключевые показатели деятельности компании и ожидаемые результаты по ним, в том числе с разбивкой по годам.

      Стратегические направления деятельности определяются исходя из миссии и представляют собой те области деятельности, где компания имеет наибольшее воздействие на решение соответствующих социально-экономических задач.

      Для каждого стратегического направления разрабатываются цели – конкретные, измеримые ориентиры деятельности, приводящие в совокупности к достижению общих целей компании.

      В рамках реализации каждой цели определяются задачи, решение которых будут являться необходимым и достаточным условием для достижения соответствующей цели. Также по каждой цели разрабатываются не более 3-х ключевых показателей деятельности (с разбивкой по годам), по которым будет оцениваться достижение цели и стратегического направления деятельности компании. Для каждого стратегического направления описываются ожидаемые результаты, по достижении поставленных целей.

      Стратегические направления деятельности, цели, ключевые показатели деятельности и ожидаемые результаты по ним, с разбивкой на каждый год десятилетнего периода, рекомендуется оформлять в виде отдельного приложения к плану развития, по форме согласно приложению 1-1 к настоящим Правилам.";

      пункты 12 и 13 изложить в следующей редакции:

      "12. Исполнительный орган Фонда не позднее 20 ноября года, предшествующего планируемому десятилетнему периоду, обеспечивает внесение проекта плана развития Фонда, одобренного советом директоров Фонда в уполномоченный орган по государственному планированию.

      13. Уполномоченный орган соответствующей отрасли до первого ноября года, предшествующего планируемому десятилетнему периоду, обеспечивает внесение в Правительство Республики Казахстан проекта постановления Правительства Республики Казахстан об утверждении плана развития компании, одобренной советом директоров компании, за исключением Фонда.

      Уполномоченный орган по государственному планированию не позднее первого декабря года, предшествующего планируемому десятилетнему периоду, обеспечивает внесение в Правительство Республики Казахстан проекта постановления Правительства Республики Казахстан об утверждении плана развития Фонда, одобренной советом директоров.";

      пункт 21 изложить в следующей редакции:

      "21. Уполномоченный орган соответствующей отрасли подготавливают отчет по мониторингу реализации плана развития компании на веб-портале Реестра, разработанного единым оператором.

      Отчет по мониторингу реализации плана развития содержит информацию по достижению стратегических направлений деятельности, целей, задач, ключевых показателей деятельности.

      Отчет по мониторингу реализации плана развития составляется по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам.";

      подпункт 1) пункта 30 изложить в следующей редакции:

      "1) Оценка эффективности реализации плана развития компании осуществляется путем выявления степени достижения СНД и КПД.

      Оценка достижения СНД и КПД компании осуществляется согласно приложению 4 к настоящим Правилам.

      Каждое СНД имеет определенный удельный вес в итоговом рейтинге реализации плана развития, общий объем которых в совокупности составляет 100 %, и включает в себя определенное число КПД.

      КПД внутри СНД присваиваются удельные веса, общая сумма которых составляет 100 % каждого СНД.

      По итогам расчета степени достижения КПД к каждому КПД присваиваются баллы от 0 до 4, при которых:

      4 – достижение результатов КПД от 85 % до 100 % от плана;

      3 – достижение результатов КПД от 70 % до 84 % от плана;

      2 – достижение результатов КПД от 55 % до 69 % от плана;

      1 – достижения результатов КПД от 40 % до 54 % от плана;

      0 – достижение результатов КПД от 0 % до 39 % от плана.

      Для обобщения оценки достижения КПД, баллы по каждому КПД суммируются. Исходя из суммарного количества баллов и максимально возможного достижимого результата, рассчитывается степень реализации каждого СНД.

      В соответствии с достигнутыми результатами по каждому СНД, а также учитывая их удельный вес в достижении плана развития компании, высчитывается обобщенный результат реализации плана развития компании по ключевым показателям деятельности.

      Обобщенный результат реализации плана развития компании по ключевым показателям деятельности подразделяется на следующие уровни:

      от 85 % до 100 % – эффективность высокого уровня реализации плана развития;

      от 70 % до 84 % – эффективность среднего уровня реализации плана развития;

      от 55 % до 69 % – эффективность низкого уровня реализации плана развития;

      от 40 % до 54 % – неэффективная реализация плана развития;

      от 0 % до 39 % – план развития не реализован.";

      пункт 33 исключить;

      дополнить приложением 1-1 согласно приложению к настоящему перечню;

      в Правилах разработки, утверждения планов мероприятий национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний, акционером которых является государство, а также мониторинга и оценки их реализации, утвержденных указанным приказом:

      пункты 2 и 3 изложить в следующей редакции:

      "2. Основные понятия, используемые в настоящих Правилах:

      1) исполнительный орган – коллегиальный орган или лицо, единолично осуществляющее функции исполнительного органа, название которого определяется уставом компании;

      2) план мероприятий – документ, определяющий основные направления деятельности и показатели финансово-хозяйственной деятельности национального управляющего холдинга, национального холдинга и национальной компании, на пятилетний период;

      3) компания – национальные управляющие холдинги, за исключением Фонда, национальные холдинги, компании акционером которых является государство;

      4) электронный отчет – отчет, содержащий в себе текст плана мероприятий, а также прилагаемые формы и перечень показателей плана мероприятий и/или оценки его реализации с приложениями, подписываемые электронной цифровой подписью компании, и/или результаты мониторинга реализации плана мероприятий, подписываемые электронной цифровой подписью руководителя уполномоченного органа соответствующей отрасли, выданные национальным удостоверяющим центром и подготовленные для включения в реестр государственного имущества (далее – Реестр) осуществляется на веб-портале Реестра.

      3. Проект плана мероприятий компании разрабатывается один раз на пятилетний период в целях реализации его плана развития и согласовывается с уполномоченными органами по государственному планированию, соответствующей отрасли, на соответствие целям и задачам, изложенным в стратегических и программных документах Республики Казахстан (программах развития территорий), планах развития государственных органов и уполномоченным органом по бюджетному планированию на соответствие бюджетным параметрам, указанным в прогнозе социально-экономического развития и утверждается советом директоров.

      При разработке проекта плана мероприятий обеспечивается соответствие ключевых показателей эффективности его деятельности ключевым показателям эффективности деятельности плана развития, в том числе по годам и значениям.";

      пункт 5 изложить в следующей редакции:

      "5. Разработку проекта плана мероприятий на соответствующий планируемый период осуществляет исполнительный орган компании на веб-портале Реестра, разработанного единым оператором в сфере учета государственного имущества (далее – единый оператор). При этом основные показатели финансово-хозяйственной деятельности первого планируемого года отражаются в расшифрованном (развернутом) виде, последующие планируемые годы в агрегированном (сводном) виде с разбивкой по годам.";

      пункт 19 изложить в следующей редакции:

      "19. Уполномоченный орган соответствующей отрасли подготавливают отчет по мониторингу реализации плана мероприятий компании на консолидированной основе на веб-портале Реестра, разработанного единым оператором.

      Отчет по мониторингу реализации плана мероприятий содержит информацию по выполнению следующих основных показателей деятельности компании: достижение ключевых показателей плана мероприятий, доходы, расходы, финансовый результат, инвестиции, долговая нагрузка, налоги и другие обязательные платежи в бюджет, дивиденды, среднесписочная численность работников, фонд оплаты труда, создание новых рабочих мест, реструктуризация активов, финансовая устойчивость.

      Форма отчета по мониторингу реализации плана мероприятий представлена в приложении 3 к настоящим Правилам.".

      3. В приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 14 февраля 2019 года № 14 "Об утверждении Правил разработки, утверждения планов развития контролируемых государством акционерных обществ и товариществ с ограниченной ответственностью, государственных предприятий, мониторинга и оценки их реализации, а также разработки и представления отчетов по их исполнению" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 18328):

      в Правилах разработки, утверждения планов развития контролируемых государством акционерных обществ и товариществ с ограниченной ответственностью, государственных предприятий, мониторинга и оценки их реализации, а также разработки и представления отчетов по их исполнению, утвержденных указанным приказом:

      подпункт 18) пункта 2 изложить в следующей редакции:

      "18) веб-портал реестра – интернет-ресурс, размещенный в сети Интернет по адресу www.e-qazyna.kz, предоставляющий единую точку доступа к данным реестра;";

      пункт 32 изложить в следующей редакции:

      "32. Полугодовые уточнения плана развития допускаются не более двух раз в полугодие в течение текущего финансового года.";

      пункт 34 изложить в следующей редакции:

      "34. Исполнительный орган организации в случаях, указанных в пункте 31 настоящих Правил, вносит на рассмотрение органу утверждения проект уточненного плана развития с пояснительной запиской, содержащей обоснования и пояснение внесенных уточнений к каждому приложению плана развития.

      Исполнительный орган организации одновременно с проектом полугодового уточнения плана развития представляет органу утверждения расчеты показателей финансово-хозяйственной деятельности (активы, пассивы, персонал, доходы по источникам признания, поступление и выбытие денежных средств, реализация продуктов за счет средств республиканского бюджета и местного бюджета, приобретение инвестиций, товаров, работ и услуг, план основного производства, расходы основного производства с учетом накладных расходов и расходов на вспомогательное производство, расходы на вспомогательное производство, накладные расходы, административные расходы, расходы по вознаграждениям, прочие расходы) в соответствии с формами согласно приложениям 14, 15, 16, 17, 17-1, 17-2, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 и 25 к настоящим Правилам.

      Исполнительный орган самостоятельно вносит корректировки в расчеты показателей финансово-хозяйственной деятельности, указанные в формах согласно приложениям 14, 15, 16, 17, 17-1, 17-2, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 и 25 к настоящим Правилам, в рамках утвержденных в плане развития агрегированных показателей.

      Корректировка расчетов показателей финансово-хозяйственной деятельности осуществляется на веб-портале реестра и подписывается электронной цифровой подписью организации на основании решения исполнительного органа.

      Орган утверждения рассматривает проект уточненного плана развития в течение десяти рабочих дней со дня его поступления.

      При наличии замечаний исполнительный орган организации в течение пяти рабочих дней со дня получения замечаний дорабатывает проект уточненного плана развития и повторно представляет его на рассмотрение органу утверждения.

      Уточненный план развития утверждается органом утверждения в течение двадцати рабочих дней со дня его внесения на рассмотрение исполнительным органом, но не позднее двадцать пятого июня в первом полугодии текущего года и двадцать пятого декабря во втором полугодии текущего года с учетом положений пункта 14 настоящих Правил.".

  Приложение к Перечню
некоторых приказов,
в которые вносятся
изменения и дополнения
Заместитель Премьер-Министра
– Министр национальной экономики
Республики Казахстан
от 2 мая 2024 года № 22
  Приложение 1-1
к Правилам разработки,
утверждения планов развития
национальных управляющих
холдингов, национальных холдингов,
национальных компаний,
акционером которых является
государство, а также мониторинга
и оценки их реализации

Стратегические направления деятельности, цели, ключевые показатели деятельности и ожидаемые результаты по ним

Цели Плана развития Компании

Задачи Плана развития Компании

Ключевые показатели (КП) Плана развития Компании (количественные или качественные)

Единица измерения

Предыдущий год
(факт)

Текущий год (план/ оценка)

Направление 1

Цель 1

Задача 1

КП 1




КП n




Задача n

КП 1




КП n




Цель n

Задача 1

КП 1




КП n




Задача n

КП 1




КП n




Направление n

Цель 1

Задача 1

КП 1




КП n




Задача n

КП 1




КП n




Цель n

Задача 1

КП 1




КП n




Задача n

КП 1




КП n




      продолжении таблицы

План реализации

1 год

2 год

3 год

4 год

5 год

6 год

7 год

8 год

9 год

10 год

Направление 1

















































































Направление n