"Қазақстан Республикасы ішкі істер органдарындағы кадр саясатын іске асырудың кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 7 желтоқсандағы № 998 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2024 жылғы 10 мамырдағы № 383 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 10 мамырда № 34352 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Қазақстан Республикасы ішкі істер органдарындағы кадр саясатын іске асырудың кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 7 желтоқсандағы № 998 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12679 болып тіркелген) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Қазақстан Республикасының ішкі істер органдарында кадрлық болжамды жүзеге асыру әдістемесі осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Кадр саясаты департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты ресми жариялағаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің интернет-ресурсына орналастыруды;

      3) осы бұйрықты мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің жетекшілік ететін орынбасарына және Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Кадр саясаты департаментіне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
ішкі істер министрі
Е. Саденов

  Қазақстан Республикасы
ішкі істер министрі
2024 жылғы 10 мамырдағы
№ 383 бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
2015 жылғы 7 желтоқсандағы
№ 998 бұйрығына
4-қосымша

Қазақстан Республикасының ішкі істер органдарында кадрлық болжамды жүзеге асыру әдістемесі

      1. Қазақстан Республикасының ішкі істер органдарында кадрлық болжамды жүзеге асыру әдістемесі (бұдан әрі-әдістеме) ішкі істер органдары қызметінің міндеттері мен мақсаттарына және стратегиялық даму басымдықтарына сәйкес кадрлық әлеуетті сақтау және арттыру мақсатында осы қажеттілікті қамтамасыз етуге бағытталған жыл сайынғы негізде кадрларға сандық және сапалық қажеттілікті айқындауды реттейді.

      2. Кадрлық жағдайды талдау кадрлармен жасақтау жөніндегі кадр жұмысының статистикалық деректерін зерделеу және салыстыру, ішкі істер органдарының қызметіндегі үрдістер мен заңдылықтарды зерделеу жолымен жүзеге асырылады.

      3. Ішкі істер органдарындағы кадрлық болжам кадрлық жағдайды талдау негізінде жүзеге асырылады және келесі күнтізбелік жылға кадрларға сандық және сапалық қажеттілікті анықтаудан тұрады.

      4. Кадрлық болжамның негізін қалаушы әдісі түзетілген экстраполяция әдісі болып табылады, ол ішкі істер органының қызметінде болып жатқан және болжанатын өзгерістерге түзетіле отырып, алдыңғы жылдардағы кадр жұмысының тенденциялары мен көрсеткіштерін жоспарланған кезеңге ауыстырудан тұрады.

      5. Кадрлық болжам ағымдағы жылдың және алдыңғы екі жылдың көрсеткіштерін ескере отырып, жыл сайын жүзеге асырылады. Кадрлық болжам кезеңі болжау жылының төртінші тоқсаны болып табылады.

      Кадрлық болжауды кадр жұмысы бойынша жыл сайынғы статистикалық деректерді талдау негізінде Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің кадр қызметі (бұдан әрі – кадр қызметі) және оның аумақтық бөлімшелері жүзеге асырады.

      Ішкі істер органдарының аумақтық бөлімшелері ағымдағы жылғы 1 қарашада кадр қызметіне кадрларға қажеттіліктің жоспар-болжамын (бұдан әрі – жоспар-болжам) және кадрларға қажеттілікті қамтамасыз ету жөніндегі іс- шаралар жоспарын (бұдан әрі-іс-шаралар жоспары) жібереді. Кадр қызметі мәліметтерге қорытынды кешенді талдау жүргізеді және оның негізінде кадр жағдайына жүйелі мониторинг жүргізу мақсатында жоспар-болжам мен іс- шаралар жоспарына түзетулер енгізеді.

      6. Кадрлық жағдайды талдау мынадай жолдармен жүзеге асырылады:

      1) кадр әлеуетін және оның ағымдағы жылдағы және алдыңғы екі жылдағы өзгерістерін бағалау;

      2) ағымдағы жыл мен алдыңғы екі жылдағы ұқсас көрсеткіштермен салыстырғанда кадрлардың жинақталу жағдайы мен тапшылығын айқындау;

      3) кадрларға қажеттілікке әсер ететін ішкі істер органдарының қызметіндегі үрдістер мен заңдылықтарды зерделеу.

      7. Кадр әлеуетін бағалау осы Әдістемеге 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ішкі істер органдарының қызметкерлері туралы статистикалық мәліметтер негізінде жасына, құқық қорғау, арнаулы мемлекеттік органдардағы және әскери қызметтегі қызмет өтіліне, сондай-ақ білім деңгейіне қарай градациясы бар ішкі істер органдары жүйесіндегі жұмыс істеп тұрған кадрлардың санын айқындау жолымен жүзеге асырылады.

      8. Кадрлармен жасақталу жағдайы мен тапшылығын анықтау мыналарды белгілеу жолымен жүзеге асырылады:

      1) осы Әдістемеге 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ішкі істер органының сандық жасақталмау туралы статистикалық мәліметтер негізінде бос лауазымдардың жалпы саны;

      2) осы Әдістемеге 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ішкі істер органынан кеткен қызметкерлер туралы статистикалық мәліметтер негізінде жасына, қызмет өтіліне, білім деңгейіне қарай градациясы бар кеткен кадрлардың саны;

      3) осы Әдістемеге 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ішкі істер органдарына қызметке қабылданғандар туралы статистикалық мәліметтер негізінде түсу көздері бойынша градациямен қызметке қабылданған кадрлар саны;

      4) кадр тапшылығы мынадай формула бойынша есептеледі:

      D = а-b

      D-кадр тапшылығының көрсеткіші;

      а-кеткен кадрлар саны;

      b-қызметке келген кадрлар саны.

      Алынған мәліметтер алдыңғы екі жылдағы ұқсас көрсеткіштермен салыстырылады.

      9. Ішкі істер органының ағымдағы жылдағы және кадрларға қажеттілікке әсер ететін алдыңғы екі жылдағы қызметіндегі үрдістер мен заңдылықтарды зерделеуді кадр қызметі ішкі істер органының бөлімшелерімен өзара іс-қимылда жүзеге асырады. Зерттеу нәтижелері бойынша жоспар-болжам жасалады.

      Жоспар-болжам ішкі істер органын келесі болжамды жылға кадрлармен жасақтау бөлігінде кадр саясатын жүргізуге негіз болады.

      10. Кадрлық болжам мынадай бағыттар бойынша жүзеге асырылады:

      1) ІІО қызметкерлерінің жүктеме нормативтері мен штат санын ескере отырып, келесі күнтізбелік жылға кадрларға сандық және сапалық қажеттілікті айқындау;

      2) кадрларды іріктеудің оңтайлы көздерін анықтау (кадрлық толықтыруды іздеу ортасы).

      Аталған бағыттардың әрқайсысы бойынша кадрлық болжам ағымдағы жылдағы және алдыңғы екі жылдағы кадрлық ахуалды талдау нәтижелері негізінде жүзеге асырылады.

      11. Кадрларға сандық қажеттіліктің болжамы мынадай формула бойынша есептеледі:

      P = а + b

      P - сандық қажеттіліктің орташа көрсеткіші;

      а - ағымдағы жылы және алдыңғы екі жылда қызметке келген кадрлар санының орташа көрсеткіші;

      b - ағымдағы жылдағы және алдыңғы екі жылдағы кадр тапшылығының орташа көрсеткіші.

      Кадрлар тапшылығы болмаған кезде кадрларға сандық қажеттілік тиісті жылы қызметке қабылданған кадрлардың санын ғана ескере отырып айқындалады.

      Болжау жылына кадрларға сандық қажеттілік кадрлардың кетуінің орташа көрсеткішінің және ішкі істер органы жасақталмауының ағымдағы жылдағы және алдыңғы екі жылдағы орташа көрсеткішінің сомасынан аспауға тиіс.

      Кадрларға сандық қажеттіліктің болжамын анықтау кезінде ішкі істер органы қызметіндегі кадрларға сандық қажеттілікке әсер ететін үрдістер мен заңдылықтар да ескеріледі.

      12. Кадрларға сапалы қажеттіліктің болжамы бос лауазымдарды және оларды алмастыруға үміткер адамдарға қойылатын біліктілік талаптарын талдау негізінде жүзеге асырылады. Кадрларға сапалы қажеттіліктің болжамын айқындау кезінде ішкі істер органы қызметіндегі кадрларға сапалы қажеттілікке әсер ететін үрдістер мен заңдылықтар да ескеріледі.

      13. Кадрлық болжам тиісінше осы Әдістемеге 5 және 6-қосымшаларға сәйкес нысандар бойынша жоспар-болжамды және іс-шаралар жоспарын жасаумен аяқталады.

  Қазақстан Республикасының
ішкі істер органдарында
кадрлық болжамды
жүзеге асыру әдістемесіне
1-қосымша

      нысан

      Ішкі істер органының жасына, қызмет өтіліне және білім деңгейіне байланысты қызметкерлері туралы статистикалық мәліметтер

      Кезең: _______________

№ р.н.

Ішкі істер органының атауы

Штат саны

Нақты саны

Қызметкерлер құрамы

жасы бойынша

30 жасқа дейін

30 жастан 40 жасқа дейін

40 жастан 48 жасқа дейін

48 жастан 55 жасқа дейін

55 жастан асқан










Барлығы:








% тұрғысынан








      Кестенің жалғасы:

Қызметкерлер құрамы

қызмет өтілі бойынша

білім деңгейі бойынша

бір жылға дейін

1 жылдан 3 жылға дейін

3 жылдан 5 жылға дейін

5 жылдан 10 жылға дейін

10 жылдан астам

орташа

орта арнаулы, техникалық және кәсіби

жоғары

жоғары оқу орнынан кейінгі




























  Қазақстан Республикасының
ішкі істер органдарында
кадрлық болжамды
жүзеге асыру әдістемесіне
2-қосымша

      нысан

      Ішкі істер органының сандық жинақталмауы туралы статистикалық мәліметтер

      Кезең: _______________

№ р.н.

Ішкі істер органының атауы

Штат саны

Жинақталмау

Жалпы жинақталмау

Тағылымдамадан өтушілерді ескере отырып жинақталмау

оның ішінде қызметтер бөлінісінде

криминалдық полиция

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл















Барлығы:













% тұрғысынан













      Кестенің жалғасы

Жинақталмау

оның ішінде қызметтер бөлінісінде

ұйымдасқан қылмысқа қарсы күрес бөлііністеріі

экстремизмге қарсы күрес бөліністері

есірткі бизнесіне қарсы күрес бөліністері

жедел-криминалистикалық қызмет

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл





































      Кестенің жалғасы

Жинақталмау

оның ішінде қызметтер бөлінісінде

тергеу қызметі

әкімшілік полиция

қылмыстық-атқару жүйесі

МКҚБ

басқа қызметтер

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл














































      Ескертпе: бөліністердің атауы штат кестесіне сәйкес өзгеруі мүмкін.

  Қазақстан Республикасының
ішкі істер органдарында
кадрлық болжамды жүзеге
асыру әдістемесіне
3-қосымша

      нысан

      Ішкі істер органының жасына, қызмет өтіліне және білім деңгейіне қарай бөлінген кеткен қызметкерлер туралы статистикалық мәліметтер

      Кезең: _______________

№ р.н.

Ішкі істер органының атауы

Штат саны

Кеткен

Барлығы

Жұмыстан шығарылғандар

Басқа ішкі істер органдарына кетті

Басқа құқық қорғау органдарына, әскери құралымдарға кетті

барлығы

зейнеткерлікке

басқа себептер бойынша










Барлығы:








% тұрғысынан








      Кестенің жалғасы

Кеткен

Кеткен қызметкерлердің құрамы

Жасы бойынша

қызмет өтілі бойынша

білім деңгейі бойынша

30 жасқа дейін

30 жас-тан 40 жасқа дейін

40 жас-тан 48 жасқа дейін

48 жас-тан 55 жасқа дейін

55 жас-тан асқан

бір жылға дейін

1 жылдан 3 жылға дейін

3 жылдан 5 жылға дейін

5 жылдан 10 жылға дейін

10 жылдан астам

орташа

орта арнаулы, техникалық және кәсіби

жоғары

жоғары оқу орнынан кейінгі











































  Қазақстан Республикасының
ішкі істер органдарында
кадрлық болжамды
жүзеге асыру әдістемесіне
4-қосымша

      нысан

      Жұмысқа қабылдану көздері және білім деңгейі бойынша бөлінген ішкі істер органына қызметке қабылданғандар туралы статистикалық мәліметтер

      Кезең: ______________

№ п.п.

Ішкі істер органының атауы

Штат саны

Қабылданды

барлығы

ведомстволық білім беру ұйымдарынан

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл












Барлығы:










% тұрғысынан










      Кестенің жалғасы

Қабылданды

ведомстводан тыс жоғары оқу орындарынан

басқа құқық қорғау органдары мен әскери құралымдардан келгендер

бұрын құқық қорғау органдарында лауазымдарда қызмет өткерген адамдар және әскери қызметшілер

сот шешімі бойынша қызметке қалпына келтірілді

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл





































      Кестенің жалғасы

Қабылданды

білім деңгейі бойынша

орташа

орта арнаулы, техникалық және кәсіби

жоғары

жоғары оқу орнынан кейінгі

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл

жыл





































  Қазақстан Республикасының
ішкі істер органдарында
кадрлық болжамды
жүзеге асыру әдістемесіне
5-қосымша

      нысан

      Ішкі істер органы кадрларына қажеттіліктің жоспар-болжамы

      Кезең: _____________________

№ р.н.

Ішкі істер органының атауы

Қажеттілік

жалпы қажеттілік

ведомстволық білім беру ұйымдарынан

ведомстводан тыс жоғары оқу орындарынан

білім деңгейі бойынша

орташа

орта арнаулы, техникалық және кәсіби

жоғары

жоғары оқу орнынан кейінгі











Барлығы:









% тұрғысынан








  Қазақстан Республикасының
ішкі істер органдарында
кадрлық болжамды
жүзеге асыру әдістемесіне
6-қосымша

      нысан

      Кадрларға қажеттілікті қамтамасыз ету жөніндегі іс-шаралар жоспары

№ р.н.

Іс-шараның атауы

Орындаушы
(бірлесіп орындаушылар)

Орындау мерзімі

Аяқтау нысаны







О внесении изменения в приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 7 декабря 2015 года № 998 "О некоторых вопросах реализации кадровой политики в органах внутренних дел Республики Казахстан"

Приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 10 мая 2024 года № 383. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 10 мая 2024 года № 34352

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 7 декабря 2015 года № 998 "О некоторых вопросах реализации кадровой политики в органах внутренних дел Республики Казахстан" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 12679) следующее изменение:

      Методику осуществления кадрового прогноза в органах внутренних дел Республики Казахстан, утвержденную указанным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту кадровой политики Министерства внутренних дел Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет - ресурсе Министерства внутренних дел Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Юридический департамент Министерства внутренних дел Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего заместителя министра внутренних дел Республики Казахстан и Департамент кадровой политики Министерства внутренних дел Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр внутренних дел
Республики Казахстан
Е. Саденов

  Приложение к приказу
Министр внутренних дел
Республики Казахстан
от 10 мая 2024 года № 383
  Приложение 4 к приказу
Министра внутренних дел
Республики Казахстан
от 7 декабря 2015 года № 998

Методика осуществления кадрового прогноза в органах внутренних дел Республики Казахстан

      1. Методика осуществления кадрового прогноза в органах внутренних дел Республики Казахстан (далее – Методика) регулирует определение количественной и качественной потребности в кадрах на ежегодной основе, направленной на обеспечение данной потребности в целях сохранения и повышения кадрового потенциала в соответствии с задачами и целями деятельности и приоритетами стратегического развития органов внутренних дел.

      2. Анализ кадровой ситуации осуществляется путем изучения и сравнения статистических данных кадровой работы по комплектованию кадрами, изучения тенденций и закономерностей в деятельности органов внутренних дел.

      3. Кадровый прогноз в органах внутренних дел осуществляется на основе анализа кадровой ситуации и состоит в определении количественной и качественной потребности в кадрах на следующий календарный год.

      4. Основополагающим методом кадрового прогноза является метод скорректированной экстраполяции, который заключается в переносе тенденций и показателей кадровой работы предыдущих лет на планируемый период с поправкой на происходящие и предполагаемые изменения в деятельности органа внутренних дел.

      5. Кадровый прогноз осуществляется ежегодно, с учетом показателей текущего года и двух предыдущих лет. Периодом кадрового прогноза является четвертый квартал года прогнозирования.

      Кадровое прогнозирование осуществляется Кадровой службой Министерства внутренних дел Республики Казахстан (далее – Кадровая служба) и его территориальными подразделениями на основе анализа ежегодных статистических данных по кадровой работе.

      Территориальные подразделения органов внутренних дел в срок до 1 ноября текущего года направляют в Кадровую службу план-прогноз потребности в кадрах (далее – план – прогноз) и план мероприятий по обеспечению потребности в кадрах (далее – план мероприятий). Кадровая служба проводит итоговый комплексный анализ сведений, и на его основе производит корректировку план – прогноза и плана мероприятий, в целях систематического мониторинга кадровой ситуации.

      6. Анализ кадровой ситуации осуществляется путем:

      1) оценки кадрового потенциала и его изменений за текущий год и двух предыдущих лет;

      2) определения состояния укомплектованности и дефицита кадров в сравнении с аналогичными показателями за текущий год и двух предыдущих лет;

      3) изучения тенденций и закономерностей в деятельности органов внутренних дел, влияющих на потребность в кадрах.

      7. Оценка кадрового потенциала осуществляется путем определения количества действующих кадров в системе органов внутренних дел с градацией по возрасту, стажу службы в правоохранительных, специальных государственных органах и на воинской службе, а также образовательному уровню на основании статистических сведений о сотрудниках органа внутренних дел по форме согласно приложению 1 к настоящей Методике.

      8. Определение состояния укомплектованности и дефицита кадров осуществляется путем установления:

      1) общего количества вакантных должностей на основании статистических сведений о количественном некомплекте органа внутренних дел по форме согласно приложению 2 к настоящей Методике;

      2) количества выбывших кадров с градацией по возрасту, стажу службы, уровню образования на основании статистических сведений о выбывших сотрудниках органа внутренних дел по форме согласно приложению 3 к настоящей Методике;

      3) количества кадров, принятых на службу с градацией по источникам поступления на основании статистических сведений о принятых на службу в органы внутренних дел по форме согласно приложению 4 к настоящей Методике;

      4) дефицита кадров, который рассчитывается по следующей формуле:

      D = а – b

      D – показатель дефицита кадров;

      а – количество выбывших кадров;

      b – количество кадров, поступивших на службу.

      Полученные данные сравниваются с аналогичными показателями за два предыдущих года.

      9. Изучение тенденций и закономерностей в деятельности органа внутренних дел за текущий год и двух предыдущих лет, влияющих на потребность в кадрах, осуществляет Кадровая служба во взаимодействии с подразделениями органа внутренних дел. По результатам изучения составляется план – прогноз.

      План-прогноз служит основой проведения кадровой политики в части комплектования кадрами органа внутренних дел на следующий прогнозируемый год.

      10. Кадровый прогноз осуществляется по следующим направлениям:

      1) определение количественной и качественной потребности в кадрах на следующий календарный год с учетом нормативов нагрузки и штатной численности сотрудников ОВД;

      2) определение оптимальных источников подбора кадров (среды поиска кадрового пополнения).

      Кадровый прогноз по каждому из указанных направлений осуществляется на основе результатов анализа кадровой ситуации за текущий год и двух предыдущих лет.

      11. Прогноз количественной потребности в кадрах рассчитывается по следующей формуле:

      P = а + b

      P – средний показатель количественной потребности;

      а – средний показатель количества кадров, поступивших на службу за текущий год и двух предыдущих лет;

      b – средний показатель дефицита кадров за текущий год и двух предыдущих лет.

      При отсутствии дефицита кадров, количественная потребность в кадрах определяется с учетом только количества кадров, принятых на службу в соответствующем году.

      Количественная потребность в кадрах на год прогнозирования не должна превышать суммы среднего показателя выбытия кадров и среднего показателя некомплекта органа внутренних дел за текущий год и двух предыдущих лет.

      При определении прогноза количественной потребности в кадрах также учитываются тенденции и закономерности в деятельности органа внутренних дел, влияющие на количественную потребность в кадрах.

      12. Прогноз качественной потребности в кадрах осуществляется на основе анализа вакантных должностей и квалификационных требований к лицам, претендующим на их замещение. При определении прогноза качественной потребности в кадрах также учитываются тенденции и закономерности в деятельности органа внутренних дел, влияющие на качественную потребность в кадрах.

      13. Кадровый прогноз завершается составлением план – прогноза и планом мероприятий по формам согласно приложениям 5 и 6 к настоящей Методике.

  Приложение 1
к Методике осуществления
кадрового прогноза
в органах внутренних дел
Республики Казахстан
  форма

Статистические сведения о сотрудниках органа внутренних дел по возрасту, стажу службы и уровню образования

      Период: _______________

№ п.п.

Наименование органа внутренних дел

Штатная численность

Фактическая численность

Состав сотрудников

по возрасту

до 30 лет

от 30 до 40 лет

от 40 до 48 лет

от 48 до 55 лет

свыше 55 лет










Итого:








В % отношении








      Продолжение таблицы

Состав сотрудников

по стажу службы

по уровню образования

до года

от 1 до 3 лет

от 3 до 5 лет

от 5 до 10 лет

свыше 10 лет

среднее

среднее специальное, техническое и профессиональное

высшее

послевузовское




























  Приложение 2
к Методике осуществления
кадрового прогноза
в органах внутренних дел
Республики Казахстан
  форма

Статистические сведения о количественном некомплекте органа внутренних дел

      Период: _______________

№ п.п.

Наименование органа внутренних дел

Штатная численность

Некомплект

Общий некомплект

Некомплект с учетом стажеров

в том числе в разрезе служб

криминальная полиция

год

год

год

год

год

год

год

год

год

год

год

год















Итого:













В % отношении













      Продолжение таблицы

Некомплект

в том числе в разрезе служб

подразделения по борьбе с организованной преступностью

подразделения по борьбе с экстремизмом

подразделения по борьбе с наркобизнесом

оперативно-криминалистическая служба

год

год

год

год

год

год

год

год

год

год

год

год





































      Продолжение таблицы

Некомплект

в том числе в разрезе служб

следственная служба

административная полиция

уголовно-исполнительная система

УССО

прочие службы

год

год

год

год

год

год

год

год

год

год

год

год

год

год

Год














































      Примечание: наименование подразделений может меняться в соответствии со штатным расписанием.

  Приложение 3
к Методике осуществления
кадрового прогноза
в органах внутренних дел
Республики Казахстан
  форма

Статистические сведения о выбывших сотрудниках органа внутренних дел с градацией по возрасту, стажу службы и уровню образования

      Период: _______________

№ п.п.

Наименование органа внутренних дел

Штатная численность

Выбыло

Всего

Уволено

Выбыло в другие органы внутренних дел

Выбыло в другие правоохранительные органы, воинские формирования

всего

на пенсию

по другим причинам










Итого:








В % отношении








      Продолжение таблицы

Выбыло

Состав выбывших сотрудников

по возрасту

по стажу службы

по уровню образования

до 30 лет

от 30 до 40 лет

от 40 до 48 лет

от 48 до 55 лет

свыше 55 лет

до года

от 1 до 3 лет

от 3 до 5 лет

от 5 до 10 лет

свыше 10 лет

среднее

среднее специальное, техническое и профессиональное

высшее

послевузовское











































  Приложение 4
к Методике осуществления
кадрового прогноза
в органах внутренних дел
Республики Казахстан
  форма

Статистические сведения о принятых на службу в орган внутренних дел с градацией по источникам поступления и уровню образования

      Период: ______________

№ п.п.

Наименование органа внутренних дел

Штатная численность

Принято

всего

из ведомственных организаций образования

год

год

год

год

год

год

год

год

год












Итого:










В % отношении










      Продолжение таблицы

Принято

из вневедомственных вузов

прибывшие из других правоохранительных органов и воинских формирований

лица, ранее проходившие службу на должностях в правоохранительных органах и военнослужащие

восстановлено на службу по решению суда

год

год

год

год

год

год

год

год

год

год

год

год





































      Продолжение таблицы

Принято

по уровню образования

среднее

среднее специальное, техническое и профессиональное

высшее

послевузовское

год

год

год

год

год

год

год

год

год

год

год

год





































  Приложение 5
к Методике осуществления
кадрового прогноза
в органах внутренних дел
Республики Казахстан
  форма

План-прогноз потребности в кадрах органа внутренних дел

      Период: _____________________

№ п.п.

Наименование органа внутренних дел

Потребность

общая потребность

из ведомственных организаций образования

из вневедомственных вузов

по уровню образования

среднее

среднее специальное, техническое и профессиональное

высшее

послевузовское











Итого:









В % отношении








  Приложение 6
к Методике осуществления
кадрового прогноза
в органах внутренних дел
Республики Казахстан
  форма

План мероприятий по обеспечению потребности в кадрах

№ п.п.

Наименование мероприятия

Исполнитель (соисполнители)

Срок исполнения

Форма завершения