"Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі және қосымша білім беру бөлігінде білім беру жүйесінің тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарын және тексеру парақтарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 719 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 843 бірлескен бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің м.а. 2024 жылғы 27 мамырдағы № 121 және Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Ұлттық экономика министрінің 2024 жылғы 28 мамырдағы № 26 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылы 31 мамырда № 34430 болып тіркелді

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 4 т. қараңыз

      БҰЙЫРАМЫЗ:

      1. "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі және қосымша білім беру бөлігінде білім беру жүйесінің тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарын және тексеру парақтарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 719 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 843 бірлескен бұйрығына (Нормативтік – құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12777 болып тіркелді) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бірлескен бұйрықпен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі және қосымша білім беру бөлігінде білім беру жүйесін бағалау және тәуекелдерді басқару өлшемшарттарына:

      Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының бақылау субъектілерінің (объектілерінің) талаптарын бұзу дәрежесіне:

      мынадай мазмұндағы реттік нөмірі 35-жолмен толықтырылсын:

      "

35

Жас ерекшелігі бойынша топтарды жасақтау кезінде жас кезеңділігін сақтау

өрескел

      ";

      Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының бақылау субъектілерінің (объектілерінің) біліктілік талаптарын бұзу дәрежесіне:

      реттік нөмірлері 5, 6, 7, 8, 9 және 10-жолдар жаңа редакцияда жазылсын:

      "

5

Оқу жұмыс жоспарының пәндеріне сәйкес тиісті бейіні бойынша педагогикалық білімі бар немесе педагогикалық қайта даярлаудан өткен кәсіптік білімі бар педагогтердің болуы.
Шағын жинақталған мектептерді қоспағанда, лицензиат негізгі жұмыс орны болып табылатын педагогтерінің жалпы санынан үлесі кемінде 90% құрауы.
Негізгі жұмыс орны лицензиат болып табылатын педагогтердің жалпы санынан педагог-сарапшылардың, педагог-зерттеушілердің, педагог-шеберлердің үлесі:
1) бастауыш білім беру деңгейінде шағын жинақталған және арнайы мектептер үшін кемінде 20%; жалпы білім беретін мектептер үшін кемінде 25%;
2) негізгі орта және жалпы орта білім беру деңгейінде шағын жинақталған және арнайы мектептер үшін кемінде 25%; жалпы білім беретін мектептер, мектеп-гимназиялар, мектеп-лицейлер үшін кемінде 35%; лицейлер үшін кемінде 40%, оның ішінде жаратылыстану-математикалық бағыттағы педагогтердің үлесі кемінде 30%; гимназиялар үшін кемінде 40%, оның ішінде қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы педагогтердің үлесі кемінде 30%; дарынды тұлғаларға арналған мамандандырылған білім беру ұйымдары үшін кемінде 45%, оның ішінде аудандық және/немесе облыстық конкурстар мен жарыстар кезеңдерінің жеңімпаздарын және/немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен соңғы бес жылдағы республикалық конкурстар мен жарыстардың қатысушылары мен жеңімпаздарын дайындаған педагогтер (болған жағдайда).
Білім беру ұйымы басшысының және педагогтерінің білімі, жұмыс өтілі педагог лауазымдарының біліктілік сипаттамалары талаптарына сәйкестігі.

өрескел

6

Ғимараттардың (оқу корпустарының) жабдықталған медициналық пункттермен қамтамасыз етілуі. Орта білім беру ұйымдарында медициналық көмек көрсету стандартына сәйкес медициналық қызметке лицензияның немесе балаларға медициналық қызмет көрсету құқығымен медициналық қызметке лицензиясы бар денсаулық сақтау ұйымымен шарттың болуы.
Балаларға медициналық қызмет көрсету құқығымен медициналық қызметке лицензиясы бар денсаулық сақтау ұйымымен шарт жасалған жағдайда, білім беру ұйымын өндірістік база ретінде көрсете отырып, лицензияға қосымшаның болуы.

елеулі

7

Кітапхана қорын қалыптастыру, пайдалану және сақтау жөніндегі қағидаларға және білім беру саласындағы уәкілетті орган айқындаған оқулықтар мен оқу-әдістемелік кешендер тізбесіне сәйкес оқу және көркем әдебиет кітапханалық қорының болуы. Болжалды білім алушылар контингентіне арналған оқу жұмыс жоспарына сәйкес бір оқушыға арналған оқулықтар жиынтығының болуы.

болмашы

8

Денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган айқындаған санитариялық қағидаларға сәйкес халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы уәкілетті органның санитариялық-эпидемиологиялық қорытындысы негізінде ғимараттарда (оқу корпустарында) білім алушылар үшін тамақтану объектісінің болуы. Білім алушыларды тамақпен қамтамасыз етуге арналған шарттың болуы.

елеулі

9

Меншікті не шаруашылық жүргізу немесе жедел басқару не сенімгерлік басқару құқығында тиесілі материалдық активтердің болуы немесе денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган айқындаған санитариялық қағидаларға, сәулет, қала құрылысы және құрылыс саласындағы мемлекеттік нормативтеріне және төтенше жағдайлар саласындағы уәкілетті орган бекіткен өрт қауіпсіздігі талаптарына сәйкес келетін оқу үй-жайларымен білім беру қызметтерінің сапасын қамтамасыз ететін, кемінде 10 жыл қолданылу мерзімімен материалдық активтерді жалға алу.
Спорт залының және/немесе спорт объектісінің білім беру ұйымы ғимаратынан 1000 метрден астам қашықтықта, сондай-ақ автокөлік жолдарының, теміржол жолдарының қиылысын қамтитын жерде болуын қоспағанда, объектіге санитариялық-эпидемиологиялық қорытындының көшірмесі болған жағдайда спорт залын және/ немесе спорт объектісін жалға алуға рұқсат етіледі.

елеулі

10

Компьютерлік сыныптармен, интернет желісіне қосылған компьютерлермен, оқу пәндік кабинеттермен, зертханалармен (шағын жинақталған мектептер, арнайы мектептер, оқу-сауықтыру орталықтары жанындағы мектептер үшін физика, химия, биология пәндері бойынша ұсынылатын оқу-зертханалық жабдықтардың болуы жеткілікті), спорт залдарымен жабдықталуы; edu.​kz аймағында үшінші деңгейдегі домендік атаудың болуы; жабдықтар мен жиһаздардың болуы; жеке пайдалануға арналған жабдықталған шкафтардың болуы; денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган айқындаған санитариялық қағидалардың талаптарына сәйкес ауыз су режимін ұйымдастыру; ғимаратта денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган айқындаған санитариялық қағидаларға сәйкес келетін санитариялық тораптардың (унитаздардың, қол жуатын раковиналардың) болуы; 400 оқушыға дейін интернеттің ең аз жылдамдығы кемінде 20 Мбит/с, оған қосымша бір ауысымдағы контингент санын ескере отырып, әрбір 20 оқушыға 1 Мбит/с.
Білім беру ұйымдары үшін білім беру ұйымының үй-жайларында және (немесе) іргелес аумақтарында бейнебақылаудың болуы.

елеулі

      ";

      мынадай мазмұндағы реттік нөмірі 17-жолмен толықтырылсын:

      "

17

Тиісті бейіні бойынша педагогтердің біліктілігін арттыруды 3 жылда кемінде 1 рет 36 сағаттан кем емес көлемінде қамтамасыз ету. Білім беру ұйымдарының басшылары үшін тиісті бейін және білім беру саласында менеджмент бойынша біліктілікті арттыру - 3 жылда кемінде 1 рет.

өрескел

      ";

      Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының бақылау субъектілерінің (объектілерінің) біліктілік талаптарын бұзу дәрежелеріне:

      реттік нөмірлері 8, 9, 10, 11, 12 және 13-жолдар жаңа редакцияда жазылсын:

      "

8

Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына, кәсіптік стандартқа (болған жағдайда) сәйкес келетін білім беру саласындағы уәкілетті органның білім беру бағдарламаларының тізіліміне енгізілген білім беру бағдарламасының болуы.
Медициналық және фармацевтикалық мамандықтар үшін денсаулық сақтау саласындағы техникалық және кәсіптік білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына, үлгілік оқу жоспарларына (болған жағдайда), кәсіптік стандартқа (болған жағдайда) (қазақ және орыс тілдерінде) сәйкестігі.
"Педагог" кәсіптік стандартына, тәрбие мен оқытудың және/немесе бастауыш, негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын ескере отырып, үлгілік оқу жоспарларына, бағдарламаларына (болған жағдайда) (қазақ және орыс тілдерінде) сәйкес білім беру саласында мамандарды даярлау үшін білім беру саласындағы уәкілетті органның білім беру бағдарламаларының тізіліміне енгізілген білім беру бағдарламасының болуы.
Рухани білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары үшін діни қызмет саласындағы уәкілетті органмен келісілген жалпы білім беретін және діни пәндерді қамтитын білім беру бағдарламасының сәйкестігі.

өрескел

9

Даярланатын мамандық бойынша оқу жұмыс жоспарының пәндеріне және (немесе) модульдеріне сәйкес педагогтердің болуы, оның ішінде педагогтер білімінің оқытылатын пәндер бейініне және (немесе) модульдеріне сәйкес болуы немесе білім беру саласындағы заңнамаға сәйкес педагогикалық қайта даярлаудан өткен педагогтердің болуы, сондай-ақ бейіні бойынша соңғы 3 жылда кемінде 36 сағат көлемінде ұйымдарда және/немесе өндірісте тағылымдамадан өткен өндірістік оқыту шеберлерінің болуы.
Негізгі жұмыс орны лицензият болып табылатын педагогтер мен өндірістік оқыту шеберлерінің үлесі даярланатын мамандық бойынша педагогтердің жалпы санынан кемінде 70%, оның ішінде медициналық білім беру бағдарламасын іске асыратын білім беру ұйымдары үшін, мамандық бойынша педагогтердің жалпы санынан қолданбалы бакалавриат, магистратура деңгейі бар мейіргерлерден педагогтердің үлесі – кемінде 10 %.
Даярланатын мамандық бойынша педагогтердің жалпы санынан лицензиат негізгі жұмыс орны болып табылатын өнер және мәдениет саласындағы білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары үшін педагогтердің үлесі – кемінде 50%.
Даярланатын мамандық бойынша педагогтердің жалпы санынан негізгі жұмыс орны лицензиат болып табылатын рухани білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары үшін педагогтердің үлесі – кемінде 50 %.

өрескел

10

Даярланатын мамандық бойынша негізгі жұмыс орны лицензиат болып табылатын педагогтер санынан педагог-сарапшылардың, педагог-зерттеушілердің, педагог-шеберлердің және (немесе) магистр, философия докторы (PhD), бейіні бойынша доктор дәрежесі, ғылым докторы, ғылым кандидаты, философия докторы (PhD) ғылыми дәрежесі бар адамдардың үлесі – кемінде 30%, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында - кемінде 40%.
Даярланатын мамандық бойынша негізгі жұмыс орны лицензият болып табылатын педагогтер санынан соңғы 3 жылда ұйымдарда және/немесе өндірісте көлемі кемінде 36 сағат болатын тағылымдамадан өткен арнайы пәндер педагогтері мен өндірістік оқыту шеберлерінің үлесі – кемінде 10 %.
Рухани білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары үшін жоғары білімі бар, жалпы білім беретін пәндер бойынша, бейіндік пәндер бойынша – бейіні бойынша жоғары білімі бар және/немесе дін саласындағы жалпы жұмыс өтілі кемінде 5 жыл, дін саласындағы семинарияны немесе медресені бітірген педагогтердің даярланатын мамандық бойынша педагогтер санынан кемінде 50 %.
Орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында даярланатын мамандық бойынша педагогтердің жалпы санынан магистр, философия докторы (PhD), бейіні бойынша доктор, ғылым докторы, ғылым кандидаты, философия докторы (PhD) ғылыми дәрежесі бар педагогтер мен өндірістік оқыту шеберлерінің үлесі – кемінде 10 %.

Өрескел

11

Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес, даярланатын мамандық бойынша оқудың толық кезеңіне білім алушылар контингентіне қатысты, оның ішінде оқыту тілі бойынша оқу жұмыс жоспарына сәйкес баспа және электрондық басылымдар форматында оқу және ғылыми әдебиеттің кітапханалық қорының болуы.
Рухани білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары үшін білім беру бағдарламаларына сәйкес дінтану сараптамасынан өткен оқу әдебиеті қорының болуы.

елеулі

12

Даярланатын мамандық бойынша техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарын жабдықтармен және жиһазбен жарақтандыру нормаларына сәйкес оқу-зертханалық жабдықтармен және техникалық оқыту құралдарымен, сондай–ақ интернет желісіне қосылған компьютерлік сыныптармен, компьютерлермен жабдықталуы.
Денсаулық сақтау саласындағы білім беру ұйымдары үшін білім беру ұйымының құрылымында симуляциялық кабинеттің (орталықтың) болуы.
Қажет болған кезде Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің әскери оқу орындары үшін әскери бөлімдер мен басқа да әскери оқу орындарының оқу-материалдық базасын пайдалану туралы ведомстволық бұйрықтың, әскери кафедралардың оқу – материалдық базасын бірлесіп пайдалану жөніндегі өзара іс-қимыл туралы жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарымен меморандумдардың болуы.

елеулі

13

Толық оқу кезеңін қамтитын даярланатын мамандық бойынша практика базасы ретінде айқындалған ұйымдармен шарттардың болуы.

болмашы

      ";

      реттік нөмірі 18-жол жаңа редакцияда жазылсын:

      "

18

Білім беру саласындағы уәкілетті орган айқындаған қағидаларға сәйкес мұқтаж білім алушылардың тұруы үшін жағдай жасау (денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган айқындаған Санитариялық қағидалардың талаптарына сәйкес жатақханалармен, және/немесе хостелдермен, және/немесе қонақ үйлермен қамтамасыз ету).

өрескел

      ";

      реттік нөмірі 19-жол жаңа редакцияда жазылсын:

      "

19

Мәдениет және спорт саласындағы білім беру ұйымдарын, Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігіне ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдарын, бітіру жылы ішінде білім беру саласындағы мамандығы бойынша бітірушілердің кемінде 90%-ын жұмысқа орналастыруды қамтамасыз ететін білім беру ұйымдарын қоспағанда, Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру мамандықтары мен біліктілігінің сыныптауышында көрсетілген білім беру саласында мамандарды даярлау үшін білім беру саласында кемінде 5 мамандық бойынша лицензияның және (немесе) лицензияға қосымшаның болуы.
Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің мамандықтары мен біліктіліктерінің сыныптауышында көрсетілген денсаулық сақтау саласында мамандарды даярлау үшін, бітіру жылы ішінде денсаулық сақтау саласындағы мамандық бойынша бітірушілердің кемінде 90%-ын жұмысқа орналастыруды қамтамасыз ететін білім беру ұйымдарын қоспағанда, денсаулық сақтау саласында кемінде 4 мамандық бойынша лицензияның және (немесе) лицензияға қосымшаның болуы.

өрескел

      ";

      реттік нөмірі 21-жол жаңа редакцияда жазылсын:

      "

21

Жаңадан ашылатын білім беру ұйымдарын қоспағанда, колледждер даярланатын мамандық бойынша білім алушыларды қабылдауды 3 жылда кемінде 1 рет жүзеге асыруы.

болмашы

      ";

      мынадай мазмұндағы реттік нөмірі 25-жолмен толықтырылсын:

      "

25

Тиісті бейіні бойынша педагогтердің біліктілігін арттыруды 3 жылда кемінде 1 рет 36 сағаттан кем емес көлемінде қамтамасыз ету. Білім беру ұйымдарының басшылары үшін тиісті бейін және білім беру саласында менеджмент бойынша біліктілікті арттыру - 3 жылда кемінде 1 рет.

өрескел

      ";

      көрсетілген бірлескен бұйрықпен бекітілген Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 138-бабына сәйкес бiлiм беру жүйесiн бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру бөлігінде бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына қатысты тексеру парағында:

      1-кіші бөлімінің Бастауыш білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының қызметі үшін реттік нөмірлері 2, 3, 4, 5, 6, 7 және 8-жолдар жаңа редакцияда жазылсын:

      "

2

Оқу жұмыс жоспарының пәндеріне сәйкес тиісті бейіні бойынша педагогикалық білімі бар немесе педагогикалық қайта даярлаудан өткен кәсіптік білімі бар педагогтердің болуы. Шағын жинақталған мектептерді қоспағанда, лицензиат негізгі жұмыс орны болып табылатын педагогтерінің жалпы санынан үлесі кемінде 90% құрауы. Негізгі жұмыс орны лицензиат болып табылатын педагогтердің жалпы санынан педагог-сарапшылардың, педагог-зерттеушілердің, педагог-шеберлердің үлесі бастауыш білім беру деңгейінде шағын жинақталған және арнайы мектептер үшін кемінде 20 %; жалпы білім беретін мектептер үшін кемінде 25 %.
Білім беру ұйымы басшысының және педагогтерінің білімі, жұмыс өтілі педагог лауазымдарының біліктілік сипаттамалары талаптарына сәйкестігі.



3

Кітапхана қорын қалыптастыру, пайдалану және сақтау жөніндегі қағидаларға және білім беру саласындағы уәкілетті орган айқындаған оқулықтар мен оқу-әдістемелік кешендер тізбесіне сәйкес оқу және көркем әдебиет кітапханалық қорының болуы. Болжалды білім алушылар контингентіне арналған оқу жұмыс жоспарына сәйкес бір оқушыға арналған оқулықтар жиынтығының болуы.



4

Ғимараттардың (оқу корпустарының) жабдықталған медициналық пункттермен қамтамасыз етілуі. Орта білім беру ұйымдарында медициналық көмек көрсету стандартына сәйкес медициналық қызметке лицензияның немесе балаларға медициналық қызмет көрсету құқығымен медициналық қызметке лицензиясы бар денсаулық сақтау ұйымымен шарттың болуы.
Балаларға медициналық қызмет көрсету құқығымен медициналық қызметке лицензиясы бар денсаулық сақтау ұйымымен шарт жасалған жағдайда, білім беру ұйымын өндірістік база ретінде көрсете отырып, лицензияға қосымшаның болуы.



5

Денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган айқындаған санитариялық қағидаларға сәйкес халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы уәкілетті органның санитариялық-эпидемиологиялық қорытындысы негізінде ғимараттарда (оқу корпустарында) білім алушылар үшін тамақтану объектісінің болуы. Білім алушыларды тамақпен қамтамасыз етуге арналған шарттың болуы.



6

Меншікті не шаруашылық жүргізу немесе жедел басқару не сенімгерлік басқару құқығында тиесілі материалдық активтердің болуы немесе денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган айқындаған санитариялық қағидаларға, сәулет, қала құрылысы және құрылыс саласындағы мемлекеттік нормативтеріне және төтенше жағдайлар саласындағы уәкілетті орган бекіткен өрт қауіпсіздігі талаптарына сәйкес келетін оқу үй-жайларымен білім беру қызметтерінің сапасын қамтамасыз ететін, кемінде 10 жыл қолданылу мерзімімен материалдық активтерді жалға алу.
Спорт залының және/немесе спорт объектісінің білім беру ұйымы ғимаратынан 1000 метрден астам қашықтықта, сондай-ақ автокөлік жолдарының, теміржол жолдарының қиылысын қамтитын жерде болуын қоспағанда, объектіге санитариялық-эпидемиологиялық қорытындының көшірмесі болған жағдайда спорт залын және/ немесе спорт объектісін жалға алуға рұқсат етіледі.



7

Компьютерлік сыныптармен, интернет желісіне қосылған компьютерлермен, оқу кабинеттерімен, зертханалармен, спорт залдарымен жабдықталуы, edu. kz аймағында үшінші деңгейдегі домендік атаудың, жабдықтар мен жиһаздардың, жеке пайдалану үшін жабдықталған шкафтардың болуы; денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган айқындаған санитариялық қағидалардың талаптарына сәйкес ауыз су режимін ұйымдастыру; ғимаратта денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган айқындаған санитариялық қағидаларға сәйкес келетін санитариялық тораптардың (унитаздардың, қол жуатын раковиналардың) болуы; 400 оқушыға дейін интернеттің ең аз жылдамдығы кемінде 20 Мбит/с, оған қосымша бір ауысымдағы контингент санын ескере отырып, әрбір 20 оқушыға 1 Мбит/с.
Білім беру ұйымдары үшін білім беру ұйымының үй-жайларында және (немесе) іргелес аумақтарында бейнебақылаудың болуы.



8

Тиісті бейіні бойынша педагогтердің біліктілігін арттыруды 3 жылда кемінде 1 рет 36 сағаттан кем емес көлемінде қамтамасыз ету. Білім беру ұйымдарының басшылары үшін тиісті бейін және білім беру саласында менеджмент бойынша біліктілікті арттыру - 3 жылда кемінде 1 рет.



      ";

      2-кіші бөлімінің Негізгі және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының қызметі үшін реттік нөмірлері 2, 3, 4, 5, 6, 7 және 8-жолдар жаңа редакцияда жазылсын:

      "

2

Оқу жұмыс жоспарының пәндеріне сәйкес тиісті бейіні бойынша педагогикалық білімі бар немесе педагогикалық қайта даярлаудан өткен кәсіптік білімі бар педагогтердің болуы. Шағын жинақталған мектептерді қоспағанда, лицензиат негізгі жұмыс орны болып табылатын педагогтерінің жалпы санынан үлесі кемінде 90% құрауы. Негізгі жұмыс орны лицензиат болып табылатын педагогтердің жалпы санынан педагог-сарапшылардың, педагог-зерттеушілердің, педагог-шеберлердің үлесі негізгі орта және жалпы орта білім беру деңгейінде шағын жинақталған және арнайы мектептер үшін кемінде 25%; жалпы білім беретін мектептер, мектеп-гимназиялар, мектеп-лицейлер үшін кемінде 35%; лицейлер үшін кемінде 40%, оның ішінде жаратылыстану-математикалық бағыттағы педагогтердің үлесі кемінде 30%; гимназиялар үшін кемінде 40%, оның ішінде қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы педагогтердің үлесі кемінде 30%; дарынды тұлғаларға арналған мамандандырылған білім беру ұйымдары үшін кемінде 45%, оның ішінде аудандық және/немесе облыстық конкурстар мен жарыстар кезеңдерінің жеңімпаздарын және/немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен соңғы бес жылдағы республикалық конкурстар мен жарыстардың қатысушылары мен жеңімпаздарын дайындаған педагогтер (болған жағдайда).
Білім беру ұйымы басшысының және педагогтерінің білімі, жұмыс өтілі педагог лауазымдарының біліктілік сипаттамалары талаптарына сәйкестігі.



3

Кітапхана қорын қалыптастыру, пайдалану және сақтау жөніндегі қағидаларға және білім беру саласындағы уәкілетті орган айқындаған оқулықтар мен оқу-әдістемелік кешендер тізбесіне сәйкес оқу және көркем әдебиет кітапханалық қорының болуы. Болжалды білім алушылар контингентіне арналған оқу жұмыс жоспарына сәйкес бір оқушыға арналған оқулықтар жиынтығының болуы.



4

Ғимараттардың (оқу корпустарының) жабдықталған медициналық пункттермен қамтамасыз етілуі. Орта білім беру ұйымдарында медициналық көмек көрсету стандартына сәйкес медициналық қызметке лицензияның немесе балаларға медициналық қызмет көрсету құқығымен медициналық қызметке лицензиясы бар денсаулық сақтау ұйымымен шарттың болуы.
Балаларға медициналық қызмет көрсету құқығымен медициналық қызметке лицензиясы бар денсаулық сақтау ұйымымен шарт жасалған жағдайда, білім беру ұйымын өндірістік база ретінде көрсете отырып, лицензияға қосымшаның болуы.



5

Денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган айқындаған санитариялық қағидаларға сәйкес халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы уәкілетті органның санитариялық-эпидемиологиялық қорытындысы негізінде ғимараттарда (оқу корпустарында) білім алушылар үшін тамақтану объектісінің болуы. Білім алушыларды тамақпен қамтамасыз етуге арналған шарттың болуы.



6

Меншікті не шаруашылық жүргізу немесе жедел басқару не сенімгерлік басқару құқығында тиесілі материалдық активтердің болуы немесе денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган айқындаған санитариялық қағидаларға, сәулет, қала құрылысы және құрылыс саласындағы мемлекеттік нормативтеріне және төтенше жағдайлар саласындағы уәкілетті орган бекіткен өрт қауіпсіздігі талаптарына сәйкес келетін оқу үй-жайларымен білім беру қызметтерінің сапасын қамтамасыз ететін, кемінде 10 жыл қолданылу мерзімімен материалдық активтерді жалға алу.
Спорт залының және/немесе спорт объектісінің білім беру ұйымы ғимаратынан 1000 метрден астам қашықтықта, сондай-ақ автокөлік жолдарының, теміржол жолдарының қиылысын қамтитын жерде болуын қоспағанда, объектіге санитариялық-эпидемиологиялық қорытындының көшірмесі болған жағдайда спорт залын және/ немесе спорт объектісін жалға алуға рұқсат етіледі.



7

Компьютерлік сыныптармен, интернет желісіне қосылған компьютерлермен, оқу пәндік кабинеттермен, зертханалармен (шағын жинақталған мектептер, арнайы мектептер, оқу-сауықтыру орталықтары жанындағы мектептер үшін физика, химия, биология пәндері бойынша ұсынылатын оқу-зертханалық жабдықтардың болуы жеткілікті), спорт залдарымен жарақтандырылуы; edu.​kz аймағында үшінші деңгейдегі домендік атаудың болуы; жабдықтар мен жиһаздардың болуы; жеке пайдалануға арналған жабдықталған шкафтардың болуы; денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган айқындаған санитариялық қағидалардың талаптарына сәйкес ауыз су режимін ұйымдастыру; ғимаратта денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган айқындаған санитариялық қағидаларға сәйкес келетін санитариялық тораптардың (унитаздардың, қол жуатын раковиналардың) болуы; 400 оқушыға дейін интернеттің ең аз жылдамдығы кемінде 20 Мбит/с, оған қосымша бір ауысымдағы контингент санын ескере отырып, әрбір 20 оқушыға 1 Мбит/с.
Білім беру ұйымдары үшін білім беру ұйымының үй-жайларында және (немесе) іргелес аумақтарында бейнебақылаудың болуы.



8

Тиісті бейіні бойынша педагогтердің біліктілігін арттыруды 3 жылда кемінде 1 рет 36 сағаттан кем емес көлемінде қамтамасыз ету. Білім беру ұйымдарының басшылары үшін тиісті бейін және білім беру саласында менеджмент бойынша біліктілікті арттыру - 3 жылда кемінде 1 рет.



      ";

      көрсетілген бірлескен бұйрыпен бекітілген Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 138-бабына сәйкес бiлiм беру жүйесiн техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру бөлігінде техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына қатысты тексеру парағында:

      реттік нөмірлері 1, 2, 3, 4, 5 және 6-жолдар жаңа редакцияда жазылсын:

      "

1

Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына, кәсіптік стандартқа (болған жағдайда) сәйкес келетін білім беру саласындағы уәкілетті органның білім беру бағдарламаларының тізіліміне енгізілген білім беру бағдарламасының болуы.
Медициналық және фармацевтикалық мамандықтар үшін денсаулық сақтау саласындағы Техникалық және кәсіптік білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына, үлгілік оқу жоспарларына (болған жағдайда), кәсіптік стандартқа (болған жағдайда) (қазақ және орыс тілдерінде) сәйкестігі.
"Педагог" кәсіптік стандартына, тәрбие мен оқытудың және/немесе бастауыш, негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын ескере отырып, үлгілік оқу жоспарларына, бағдарламаларына (болған жағдайда) (қазақ және орыс тілдерінде) сәйкес білім беру саласында мамандарды даярлау үшін білім беру саласындағы уәкілетті органның білім беру бағдарламаларының тізіліміне енгізілген білім беру бағдарламасының болуы.
Рухани білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары үшін діни қызмет саласындағы уәкілетті органмен келісілген жалпы білім беретін және діни пәндерді қамтитын білім беру бағдарламасының сәйкестігі.



2

Даярланатын мамандық бойынша оқу жұмыс жоспарының пәндеріне және (немесе) модульдеріне сәйкес педагогтердің болуы, оның ішінде педагогтер білімінің оқытылатын пәндер бейініне және (немесе) модульдеріне сәйкес болуы немесе білім беру саласындағы заңнамаға сәйкес педагогикалық қайта даярлаудан өткен педагогтердің болуы, сондай-ақ бейіні бойынша соңғы 3 жылда кемінде 36 сағат көлемінде ұйымдарда және/немесе өндірісте тағылымдамадан өткен өндірістік оқыту шеберлерінің болуы.
Негізгі жұмыс орны лицензият болып табылатын педагогтер мен өндірістік оқыту шеберлерінің үлесі, даярланатын мамандық бойынша педагогтердің жалпы санынан кемінде 70%, оның ішінде медициналық білім беру бағдарламасын іске асыратын білім беру ұйымдары үшін, мамандық бойынша педагогтердің жалпы санынан қолданбалы бакалавриат, магистратура деңгейі бар мейіргерлерден педагогтердің үлесі – кемінде 10 %.
Даярланатын мамандық бойынша педагогтердің жалпы санынан лицензиат негізгі жұмыс орны болып табылатын өнер және мәдениет саласындағы білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары үшін педагогтердің үлесі – кемінде 50%.
Даярланатын мамандық бойынша педагогтердің жалпы санынан негізгі жұмыс орны лицензиат болып табылатын рухани білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары үшін педагогтердің үлесі – кемінде 50 %.



3

Даярланатын мамандық бойынша негізгі жұмыс орны лицензиат болып табылатын педагогтер санынан педагог-сарапшылардың, педагог-зерттеушілердің, педагог-шеберлердің және (немесе) магистр, философия докторы (PhD), бейіні бойынша доктор дәрежесі, ғылым докторы, ғылым кандидаты, философия докторы (PhD) ғылыми дәрежесі бар адамдардың үлесі – кемінде 30%, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында - кемінде 40%.
Даярланатын мамандық бойынша негізгі жұмыс орны лицензият болып табылатын педагогтер санынан соңғы 3 жылда ұйымдарда және/немесе өндірісте көлемі кемінде 36 сағат болатын тағылымдамадан өткен арнайы пәндер педагогтері мен өндірістік оқыту шеберлерінің үлесі – кемінде 10 %.
Рухани білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары үшін жоғары білімі бар, жалпы білім беретін пәндер бойынша, бейіндік пәндер бойынша – бейіні бойынша жоғары білімі бар және/немесе дін саласындағы жалпы жұмыс өтілі кемінде 5 жыл, дін саласындағы семинарияны немесе медресені бітірген педагогтердің даярланатын мамандық бойынша педагогтер санынан кемінде 50 %.
Орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында даярланатын мамандық бойынша педагогтердің жалпы санынан магистр, философия докторы (PhD), бейіні бойынша доктор, ғылым докторы, ғылым кандидаты, философия докторы (PhD) ғылыми дәрежесі бар педагогтер мен өндірістік оқыту шеберлерінің үлесі – кемінде 10 %.



4

Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес, даярланатын мамандық бойынша оқудың толық кезеңіне білім алушылар контингентіне қатысты, оның ішінде оқыту тілі бойынша оқу жұмыс жоспарына сәйкес баспа және электрондық басылымдар форматында оқу және ғылыми әдебиетті, кітапханалық қорының болуы.
Рухани білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары үшін білім беру бағдарламаларына сәйкес дінтану сараптамасынан өткен оқу әдебиеті қорының болуы.



5

Даярланатын мамандық бойынша техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарын жабдықтармен және жиһазбен жарақтандыру нормаларына сәйкес оқу-зертханалық жабдықтармен және техникалық оқыту құралдарымен, сондай–ақ интернет желісіне қосылған компьютерлік сыныптармен, компьютерлермен жабдықталуы.
Денсаулық сақтау саласындағы білім беру ұйымының құрылымында симуляциялық кабинеттің (орталықтың) болуы. Қажет болған кезде Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің әскери оқу орындары үшін әскери бөлімдер мен басқа да әскери оқу орындарының оқу-материалдық базасын пайдалану туралы ведомстволық бұйрықтың, әскери кафедралардың оқу – материалдық базасын бірлесіп пайдалану жөніндегі өзара іс-қимыл туралы жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарымен меморандумдардың болуы.



6

Толық оқу кезеңін қамтитын даярланатын мамандық бойынша практика базасы ретінде айқындалған ұйымдармен шарттардың болуы.



      ";

      реттік нөмірлері 12 және 13-жолдар жаңа редакцияда жазылсын:

      "

12

Мәдениет және спорт саласындағы білім беру ұйымдарын, Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігіне ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдарын, бітіру жылы ішінде білім беру саласындағы мамандығы бойынша бітірушілердің кемінде 90%-ын жұмысқа орналастыруды қамтамасыз ететін білім беру ұйымдарын қоспағанда, Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру мамандықтары мен біліктілігінің сыныптауышында көрсетілген білім беру саласында мамандарды даярлау үшін білім беру саласында кемінде 5 мамандық бойынша лицензияның және (немесе) лицензияға қосымшаның болуы.
Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің мамандықтары мен біліктіліктерінің сыныптауышында көрсетілген денсаулық сақтау саласында мамандарды даярлау үшін, бітіру жылы ішінде денсаулық сақтау саласындағы мамандық бойынша бітірушілердің кемінде 90%-ын жұмысқа орналастыруды қамтамасыз ететін білім беру ұйымдарын қоспағанда, денсаулық сақтау саласында кемінде 4 мамандық бойынша лицензияның және (немесе) лицензияға қосымшаның болуы.



13

Жаңадан ашылатын білім беру ұйымдарын қоспағанда, колледждер даярланатын мамандық бойынша білім алушыларды қабылдауды 3 жылда кемінде 1 рет жүзеге асыруы.



      ";

      реттік нөмірі 15-жол жаңа редакцияда жазылсын:

      "

15

Білім беру саласындағы уәкілетті орган айқындаған қағидаларға сәйкес мұқтаж білім алушылардың тұруы үшін жағдайлар жасау (денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган айқындаған Санитариялық қағидалардың талаптарына сәйкес жатақханалармен, және/немесе хостелдермен, және/немесе қонақ үйлермен қамтамасыз ету).



      ";

      мынадай мазмұндағы реттік нөмірі 17-жолмен толықтырылсын:

      "

17

Тиісті бейіні бойынша педагогтердің біліктілігін арттыруды 3 жылда кемінде 1 рет 36 сағаттан кем емес көлемінде қамтамасыз ету. Білім беру ұйымдарының басшылары үшін тиісті бейін және білім беру саласында менеджмент бойынша біліктілікті арттыру - 3 жылда кемінде 1 рет.



      ".

      2. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің Білім саласында сапаны қамтамасыз ету комитеті Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бірлескен бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бірлескен бұйрықты ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бірлескен бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бірлескен бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бірлескен бұйрық алғашқы ресми жарияланған күннен кейін алпыс күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары –
Ұлттық экономика министрі
Н. Байбазаров
     
      Қазақстан Республикасы оқу-ағарту
министрінің міндетін атқарушы
Н. Жумадильдаева

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Бас прокуратурасының

      Құқықтық статистика және арнайы

      есепке алу жөніндегі комитеті

О внесении изменений и дополнений в совместный приказ исполняющего обязанности Министра образования и науки Республики Казахстан от 31 декабря 2015 года № 719 и исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 31 декабря 2015 года № 843 "Об утверждении критериев оценки степени риска и проверочных листов за системой образования в части дошкольного воспитания и обучения, начального, основного среднего, общего среднего, технического и профессионального, послесреднего и дополнительного образования"

Совместный приказ и.о. Министра просвещения Республики Казахстан от 27 мая 2024 года № 121 и Заместителя Премьер-Министра - Министра национальной экономики Республики Казахстан от 28 мая 2024 года № 26. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 31 мая 2024 года № 34430

      Примечание ИЗПИ!
      Порядок введения в действие см. п. 4.

      ПРИКАЗЫВАЕМ:

      1. Внести в совместный приказ исполняющего обязанности Министра образования и науки Республики Казахстан от 31 декабря 2015 года № 719 и исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 31 декабря 2015 года № 843 "Об утверждении критериев оценки степени риска и проверочных листов за системой образования в части дошкольного воспитания и обучения, начального, основного среднего, общего среднего, технического и профессионального, послесреднего и дополнительного образования" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 12777) следующие изменения и дополнения:

      в Критериях оценки и управления рисками за системой образования в части дошкольного воспитания и обучения, начального, основного среднего, общего среднего, технического и профессионального, послесреднего и дополнительного образования, утвержденных указанным совместным приказом:

      в Степенях нарушений требований субъектов (объектов) контроля организаций образования, реализующих образовательные учебные программы дошкольного воспитания и обучения:

      дополнить строкой, порядковый номер 35, следующего содержания:

      "

35

Соблюдение возрастной периодизации при комплектовании возрастных групп

грубое

      ";

      в Степенях нарушений квалификационных требований субъектов (объектов) контроля организаций образования, реализующих образовательные учебные программы начального, основного среднего, общего среднего образования:

      строки, порядковые номера 5, 6, 7, 8, 9 и 10, изложить в новой редакции:

      "

5

Наличие педагогов в соответствии с предметами рабочего учебного плана, имеющих педагогическое образование по соответствующему профилю или профессиональное образование с прохождением педагогической переподготовки.
Доля педагогов, для которых основным местом работы является лицензиат, от общего числа педагогов не менее 90%, за исключением малокомплектных школ.
Доля педагогов-экспертов, педагогов-исследователей, педагогов-мастеров, для которых основным местом работы является лицензиат от общего числа педагогов уровня:
1) начального образования для малокомплектных и специальных школ не менее 20 %, для общеобразовательных школ не менее 25 %;
2) основного среднего и общего среднего образования для малокомплектных и специальных школ не менее 25 %; для общеобразовательных школ, школ-гимназий, школ-лицеев не менее 35 %; для лицеев не менее 40 %, из них доля педагогов естественно-математического направления не менее 30 %; для гимназий не менее 40%, из них доля педагогов общественно-гуманитарного направления не менее 30 %; для специализированных организаций образования для одаренных лиц не менее 45 %, в том числе (при наличии) педагогов, подготовивших победителей районных и/или областных этапов конкурсов и соревнований и/или участников и победителей республиканских конкурсов и соревнований за последние 5 лет, утвержденных уполномоченным органом в сфере образования.
Соответствие образования, стажа работы руководителя и педагогов организации образования требованиям квалификационных характеристик должностей педагогов.

грубое

6

Обеспеченность зданий (учебных корпусов) оборудованными медицинскими пунктами. Наличие лицензии на медицинскую деятельность или договора с организацией здравоохранения, имеющей лицензию на медицинскую деятельность с правом оказания медицинских услуг детскому населению, в соответствии со стандартом оказания медицинской помощи в организациях среднего образования.
В случае наличия договора с организацией здравоохранения, имеющей лицензию на медицинскую деятельность с правом оказания медицинских услуг детскому населению, наличие приложения к лицензии с указанием организации образования в качестве производственной базы.

значительное

7

Наличие библиотечного фонда учебной и художественной литературы в соответствии с нормами по формированию, использованию и сохранению фонда библиотек и перечнем учебников, учебно-методических комплексов, определенными уполномоченным органом в области образования. Наличие комплекта учебников на одного ученика в соответствии с рабочим учебным планом на предполагаемый контингент обучающихся.

незначительное

8

Наличие объекта питания для обучающихся в зданиях (учебных корпусах) на основании санитарно-эпидемиологического заключения уполномоченного органа в сфере санитарно-эпидемиологического благополучия населения в соответствии с санитарными правилами, определенными уполномоченным органом в области здравоохранения. Наличие договора на обеспечение обучающихся питанием.

значительное

9

Наличие собственных либо принадлежащих на праве хозяйственного ведения, или оперативного управления, или доверительного управления материальных активов, или аренда материальных активов со сроком действия не менее 10 лет, обеспечивающих качество образовательных услуг, с учебными помещениями, соответствующими санитарным правилам, определенными уполномоченным органом в области здравоохранения, государственным нормативам в области архитектуры, градостроительства и строительств и требованиям пожарной безопасности, установленным уполномоченным органом в сфере чрезвычайных ситуаций.
Разрешается аренда спортивного зала и/или спортивного объекта, за исключением нахождения спортивного зала и/ или спортивного объекта на расстоянии более 1000 метров от здания организации образования, а также включающим пересечение автомобильных дорог, железнодорожных путей при наличии копии санитарно-эпидемиологического заключения на объект.

значительное

10

Оснащенность компьютерными классами, компьютерами, подключенными к сети интернет, учебными предметными кабинетами, лабораториями (для малокомплектных школ, специальных школ, школ при учебно-оздоровительных центрах достаточно наличие рекомендуемого учебно-лабораторного оборудования по предметам физика, химия, биология), спортивными залами; наличие доменного имени третьего уровня в зоне edu.kz; наличие оборудования и мебели; наличие оборудованных шкафов для индивидуального использования; организация питьевого режима в соответствии с требованиями санитарных правил, определенных уполномоченным органом в области здравоохранения; наличие в здании санитарных узлов (унитазы, умывальные раковины), соответствующих санитарным правилам, определенными уполномоченным органом в области здравоохранения; минимальная скорость интернета не менее 20 Мбит/сек до 400 обучающихся плюс 1 Мбит/сек на каждые 20 обучающихся с учетом количества контингента в одной смене.
Для организаций образования наличие видеонаблюдения в помещениях и (или) на прилегающих территориях организации образования.

значительное

      ";

      дополнить строкой, порядковый номер 17, следующего содержания:

      "

17

Обеспечение повышения квалификации педагогов по соответствующему профилю не реже 1 раза в 3 года, объемом не менее 36 часов. Для руководителей организаций образования повышение квалификации по соответствующему профилю и менеджменту в области образования - не реже 1 раза в 3 года.

грубое

      ";

      в Степенях нарушений квалификационных требований субъектов (объектов) контроля организаций образования, реализующих образовательные программы технического и профессионального, послесреднего образования:

      строки, порядковые номера 8, 9, 10, 11, 12 и 13, изложить в новой редакции:

      "

8

Наличие образовательной программы, внесенной в реестр образовательных программ уполномоченного органа в области образования, соответствующей Государственному общеобязательному стандарту технического и профессионального, послесреднего образования, профессиональному стандарту (при наличии).
Для медицинских и фармацевтических специальностей соответствие Государственному общеобязательному стандарту технического и профессионального образования в области здравоохранения, типовым учебным планам (при наличии), профессиональному стандарту (при наличии) (на казахском и русском языках).
Для подготовки специалистов в области образования наличие образовательной программы, внесенной в реестр образовательных программ уполномоченного органа в области образования, в соответствии с профессиональным стандартом "Педагог", типовыми учебными планами, программами (при наличии) на (казахском и русском языках) с учетом Государственных общеобязательных стандартов дошкольного воспитания и обучения и/или начального, основного среднего образования.
Для организаций образования, реализующих духовные образовательные программы, соответствие образовательной программы, включающей общеобразовательные и религиозные дисциплины, согласованные с уполномоченным органом в сфере религиозной деятельности.

грубое

9

Наличие педагогов в соответствии с дисциплинами и (или) модулями рабочего учебного плана по подготавливаемой специальности, в том числе соответствие образования педагогов профилю преподаваемых дисциплин и (или) модулей, или прошедших педагогическую переподготовку в соответствии с законодательством в области образования, а также мастеров производственного обучения, прошедших стажировку в организациях и/или на производстве объемом не менее 36 часов за последние 3 года по профилю.
Доля педагогов и мастеров производственного обучения, для которых основным местом работы является лицензиат, от общего числа педагогов по подготавливаемой специальности не менее 70 %, в том числе для организаций образования, реализующих медицинские образовательные программы, доля педагогов из числа медицинских сестер с уровнем прикладного бакалавриата, магистратуры от общего числа педагогов по специальности – не менее 10 %.
Доля педагогов для организаций образования, реализующих образовательные программы в сфере искусства и культуры, для которых основным местом работы является лицензиат, от общего числа педагогов по подготавливаемой специальности – не менее 50 %.
Доля педагогов для организаций образования, реализующих духовные образовательные программы, для которых основным местом работы является лицензиат, от общего числа педагогов по подготавливаемой специальности – не менее 50 %.

грубое

10

Доля педагогов-экспертов, педагогов-исследователей, педагогов-мастеров и (или) лиц, имеющих степень магистра, доктора философии (PhD), доктора по профилю, ученую степень доктора наук, кандидата наук, доктора философии (PhD), от числа педагогов по подготавливаемой специальности, для которых основным местом работы является лицензиат – не менее 30 %; - не менее 40 % в организациях послесреднего образования.
Доля педагогов специальных дисциплин и мастеров производственного обучения, прошедших стажировку в организациях и/или на производстве объемом не менее 36 часов за последние 3 года, от числа педагогов по подготавливаемой специальности, для которых основным местом работы является лицензиат – не менее 10 %.
Доля педагогов для организаций образования, реализующих духовные образовательные программы, по общеобразовательным дисциплинам, имеющих высшее образование, по профилирующим дисциплинам – высшее образование по профилю и/или окончивших духовную семинарию или медресе с общим стажем работы в религиозной сфере, не менее пяти лет от числа педагогов по подготавливаемой специальности – не менее 50 %.
Для организаций послесреднего образования доля педагогов и мастеров производственного обучения, имеющих степень магистра, доктора философии (PhD), доктора по профилю, ученую степень доктора наук, кандидата наук, доктора философии (PhD) от общего числа педагогов по подготавливаемой специальности – не менее 10 %.

грубое

11

Наличие библиотечного фонда учебной и научной литературы в соответствии с рабочим учебным планом по отношению к контингенту обучающихся, в том числе по языкам обучения, на полный период обучения по подготавливаемой специальности в соответствии с Государственным общеобязательным стандартом технического и профессионального, послесреднего образования в формате печатных и электронных изданий.
Для организаций образования, реализующих духовные образовательные программы, наличие фонда учебной литературы, прошедшей религиоведческую экспертизу, в соответствии с образовательной программой.

значительное

12

Оснащенность по подготавливаемой специальности учебно-лабораторным оборудованием и техническими средствами обучения, а также компьютерными классами, компьютерами, подключенными к сети интернет, соответствующими нормам оснащения оборудованием и мебелью организаций технического и профессионального образования.
Для организаций образования в области здравоохранения наличие в структуре организации образования симуляционного кабинета (центра).
При необходимости для военных учебных заведений Министерства обороны Республики Казахстан наличие ведомственного приказа об использовании учебно-материальной базы воинских частей и других военных учебных заведений, меморандумов с организациями высшего и послевузовского образования о взаимодействии по совместному использованию учебно-материальной базы военных кафедр.

значительное

13

Наличие договоров с организациями, определенными в качестве баз практики по подготавливаемой специальности, охватывающих полный период обучения.

незначительное

      ";

      строку, порядковый номер 18, изложить в новой редакции:

      "

18

Создание условий для проживания (обеспечение общежитиями, и/или хостелами, и/или гостиницами, соответствующими требованиям Санитарных правил, определенных уполномоченным органом в области здравоохранения) нуждающихся обучающихся в соответствии с правилами, определенными уполномоченным органом в области образования.

грубое

      ";

      строку, порядковый номер 19, изложить в новой редакции:

      "

19

Для подготовки специалистов в области образования, указанных в Классификаторе специальностей и квалификаций технического и профессионального, послесреднего образования, наличие лицензии и (или) приложения к лицензии не менее чем по 5 специальностям в области образования, за исключением организаций образования в области культуры и спорта, организаций образования, подведомственных Министерству обороны Республики Казахстан, организаций образования, обеспечивающих трудоустройство – не менее 90 % выпускников по специальности в течение года выпуска.
Для подготовки специалистов в области здравоохранения, указанных в Классификаторе специальностей и квалификаций технического и профессионального образования, наличие лицензии и (или) приложения к лицензии не менее чем по 4 специальностям в области здравоохранения, за исключением организаций образования, обеспечивающих трудоустройство выпускников по специальности в области здравоохранения не менее 90 % в течение года выпуска.

грубое

      ";

      строку, порядковый номер 21, изложить в новой редакции:

      "

21

Осуществление колледжами приема обучающихся по подготавливаемой специальности не реже чем 1 раз в 3 года, за исключением вновь открывающихся организаций образования.

незначительное

      ";

      дополнить строкой, порядковый номер 25, следующего содержания:

      "

25

Обеспечение повышения квалификации педагогов по соответствующему профилю не реже 1 раза в 3 года, объемом не менее 36 часов. Для руководителей организаций образования повышение квалификации по соответствующему профилю и менеджменту в области образования - не реже 1 раза в 3 года.

грубое

      ";

      в Проверочном листе за системой образования в части начального, основного среднего и общего среднего образования в соответствии со статьей 138 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан в отношении организаций образования, реализующих образовательные учебные программы начального, основного среднего и общего среднего образования, утвержденном указанным совместным приказом:

      строки, порядковые номера 2, 3, 4, 5, 6, 7 и 8 подраздела 1. Для деятельности организаций образования, реализующих общеобразовательные учебные программы начального образования, изложить в новой редакции:

      "

2

Наличие педагогов в соответствии с предметами рабочего учебного плана, имеющих педагогическое образование по соответствующему профилю или профессиональное образование с прохождением педагогической переподготовки. Доля педагогов, для которых основным местом работы является лицензиат, от общего числа педагогов не менее 90 %, за исключением малокомплектных школ. Доля педагогов-экспертов, педагогов-исследователей, педагогов-мастеров, для которых основным местом работы является лицензиат, от общего числа педагогов уровня начального образования малокомплектных и специальных школ не менее 20 %; для общеобразовательных школ не менее 25 %.
Соответствие образования, стажа работы руководителя и педагогов организации образования требованиям квалификационных характеристик должностей педагогов.



3

Наличие библиотечного фонда учебной и художественной литературы в соответствии с нормами по формированию, использованию и сохранению фонда библиотек и перечнем учебников, учебно-методических комплексов, определенными уполномоченным органом в области образования.
Наличие комплекта учебников на одного ученика в соответствии с рабочим учебным планом на предполагаемый контингент обучающихся.



4

Обеспеченность зданий (учебных корпусов) оборудованными медицинскими пунктами. Наличие лицензии на медицинскую деятельность или договора с организацией здравоохранения, имеющей лицензию на медицинскую деятельность с правом оказания медицинских услуг детскому населению в соответствии со стандартом оказания медицинской помощи в организациях среднего образования.
В случае наличия договора с организацией здравоохранения, имеющей лицензию на медицинскую деятельность с правом оказания медицинских услуг детскому населению, наличие приложения к лицензии с указанием организации образования в качестве производственной базы.



5

Наличие объекта питания для обучающихся в зданиях (учебных корпусах) на основании санитарно-эпидемиологического заключения уполномоченного органа в сфере санитарно-эпидемиологического благополучия населения в соответствии с санитарными правилами, определенными уполномоченным органом в области здравоохранения. Наличие договора на обеспечение обучающихся питанием.



6

Наличие собственных либо принадлежащих на праве хозяйственного ведения, или оперативного управления, или доверительного управления материальных активов, или аренда материальных активов со сроком действия не менее 10 лет, обеспечивающих качество образовательных услуг, с учебными помещениями, соответствующими санитарным правилам, определенными уполномоченным органом в области здравоохранения, государственным нормативам в области архитектуры, градостроительства и строительства и требованиям пожарной безопасности, установленным уполномоченным органом в сфере чрезвычайных ситуаций.
Разрешается аренда спортивного зала и/или спортивного объекта, за исключением нахождения спортивного зала и/ или спортивного объекта на расстоянии более 1000 метров от здания организации образования, а также включающим пересечение автомобильных дорог, железнодорожных путей при наличии копии санитарно-эпидемиологического заключения на объект.



7

Оснащенность компьютерными классами, компьютерами, подключенными к сети интернет, учебными кабинетами, спортивными залами; наличие доменного имени третьего уровня в зоне edu.kz; наличие оборудования и мебели; наличие оборудованных шкафов для индивидуального использования; организация питьевого режима в соответствии с требованиями санитарных правил, определенных уполномоченным органом в области здравоохранения; наличие в здании санитарных узлов (унитазы, умывальные раковины), соответствующих санитарным правилам, определенными уполномоченным органом в области здравоохранения; минимальная скорость интернета не менее 20 Мбит/сек до 400 обучающихся плюс 1 Мбит/сек на каждые 20 обучающихся с учетом количества контингента в одной смене.
Для организаций образования наличие видеонаблюдения в помещениях и (или) на прилегающих территориях организации образования



8

Обеспечение повышения квалификации педагогов по соответствующему профилю не реже 1 раза в 3 года, объемом не менее 36 часов. Для руководителей организаций образования повышение квалификации по соответствующему профилю и менеджменту в области образования - не реже 1 раза в 3 года.



      ";

      строки, порядковые номера 2, 3, 4, 5, 6, 7 и 8 подраздела 2. Для деятельности организаций образования, реализующих общеобразовательные учебные программы основного среднего и общего среднего образования, изложить в новой редакции:

      "

2

Наличие педагогов в соответствии с предметами рабочего учебного плана, имеющих педагогическое образование по соответствующему профилю или профессиональное образование с прохождением педагогической переподготовки. Доля педагогов, для которых основным местом работы является лицензиат, от общего числа педагогов не менее 90 %, за исключением малокомплектных школ. Доля педагогов-экспертов, педагогов-исследователей, педагогов-мастеров, для которых основным местом работы является лицензиат, от общего числа педагогов уровня основного среднего и общего среднего образования для малокомплектных и специальных школ не менее 25 %; для общеобразовательных школ, школ-гимназий, школ-лицеев не менее 35 %; для лицеев не менее 40 %, из них доля педагогов естественно-математического направления не менее 30 %; для гимназий не менее 40%, из них доля педагогов общественно-гуманитарного направления не менее 30%; для специализированных организаций образования для одаренных лиц не менее 45 %, в том числе (при наличии) педагогов, подготовивших победителей районных и/или областных этапов конкурсов и соревнований и/или участников и победителей республиканских конкурсов и соревнований за последние 5 лет, утвержденных уполномоченным органом в сфере образования.
Соответствие образования, стажа работы руководителя и педагогов организации образования требованиям квалификационных характеристик должностей педагогов.



3

Наличие библиотечного фонда учебной и художественной литературы в соответствии с нормами по формированию, использованию и сохранению фонда библиотек и перечнем учебников, учебно-методических комплексов, определенными уполномоченным органом в области образования.
Наличие комплекта учебников на одного ученика в соответствии с рабочим учебным планом на предполагаемый контингент обучающихся.



4

Обеспеченность зданий (учебных корпусов) оборудованными медицинскими пунктами. Наличие лицензии на медицинскую деятельность или договора с организацией здравоохранения, имеющей лицензию на медицинскую деятельность с правом оказания медицинских услуг детскому населению в соответствии со стандартом оказания медицинской помощи в организациях среднего образования.
В случае наличия договора с организацией здравоохранения, имеющей лицензию на медицинскую деятельность с правом оказания медицинских услуг детскому населению, наличие приложения к лицензии с указанием организации образования в качестве производственной базы.



5

Наличие объекта питания для обучающихся в зданиях (учебных корпусах) на основании санитарно-эпидемиологического заключения уполномоченного органа в сфере санитарно-эпидемиологического благополучия населения в соответствии с санитарными правилами, определенными уполномоченным органом в области здравоохранения. Наличие договора на обеспечение обучающихся питанием.



6

Наличие собственных либо принадлежащих на праве хозяйственного ведения, или оперативного управления, или доверительного управления материальных активов, или аренда материальных активов со сроком действия не менее 10 лет, обеспечивающих качество образовательных услуг, с учебными помещениями, соответствующими санитарным правилам, определенными уполномоченным органом в области здравоохранения, государственным нормативам в области архитектуры, градостроительства и строительства и требованиям пожарной безопасности, установленным уполномоченным органом в сфере чрезвычайных ситуаций.
Разрешается аренда спортивного зала и/или спортивного объекта, за исключением нахождения спортивного зала и/ или спортивного объекта на расстоянии более 1000 метров от здания организации образования, а также включающим пересечение автомобильных дорог, железнодорожных путей при наличии копии санитарно-эпидемиологического заключения на объект.



7

Оснащенность компьютерными классами, компьютерами, подключенными к сети интернет, учебными предметными кабинетами, лабораториями (для малокомплектных школ, специальных школ, школ при учебно-оздоровительных центрах достаточно наличие рекомендуемого учебно-лабораторного оборудования по предметам физика, химия, биология), спортивными залами; наличие доменного имени третьего уровня в зоне edu.kz; наличие оборудования и мебели; организация питьевого режима в соответствии с требованиями санитарных правил, определенных уполномоченным органом в области здравоохранения; наличие в здании санитарных узлов (унитазы, умывальные раковины), соответствующих санитарным правилам, определенными уполномоченным органом в области здравоохранения; минимальная скорость интернета не менее 20 Мбит/сек до 400 обучающихся плюс 1 Мбит/сек на каждые 20 обучающихся с учетом количества контингента в одной смене.
Для организаций образования наличие видеонаблюдения в помещениях и (или) на прилегающих территориях организации образования.



8

Обеспечение повышения квалификации педагогов по соответствующему профилю не реже 1 раза в 3 года, объемом не менее 36 часов. Для руководителей организаций образования повышение квалификации по соответствующему профилю и менеджменту в области образования - не реже 1 раза в 3 года.



      ";

      в Проверочном листе за системой образования в части технического и профессионального, послесреднего образования в соответствии со статьей 138 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан в отношении организаций образования, реализующих образовательные программы технического и профессионального, послесреднего образования, утвержденном указанным совместным приказом:

      строки, порядковые номера 1, 2, 3, 4, 5 и 6, изложить в новой редакции:

      "

1

Наличие образовательной программы, внесенной в реестр образовательных программ уполномоченного органа в области образования, соответствующей Государственному общеобязательному стандарту технического и профессионального, послесреднего образования, профессиональному стандарту (при наличии).
Для медицинских и фармацевтических специальностей соответствие Государственному общеобязательному стандарту технического и профессионального образования в области здравоохранения, типовым учебным планам (при наличии), профессиональному стандарту (при наличии) (на казахском и русском языках).
Для подготовки специалистов в области образования наличие образовательной программы, внесенной в реестр образовательных программ уполномоченного органа в области образования, в соответствии с профессиональным стандартом "Педагог", типовыми учебными планами, программами (при наличии) на (казахском и русском языках) с учетом Государственных общеобязательных стандартов дошкольного воспитания и обучения и/или начального, основного среднего образования.
Для организаций образования, реализующих духовные образовательные программы, соответствие образовательной программы, включающей общеобразовательные и религиозные дисциплины, согласованные с уполномоченным органом в сфере религиозной деятельности.



2

Наличие педагогов в соответствии с дисциплинами и (или) модулями рабочего учебного плана по подготавливаемой специальности, в том числе соответствие образования педагогов профилю преподаваемых дисциплин и (или) модулей, или прошедших педагогическую переподготовку в соответствии с законодательством Республики Казахстан в области образования, а также мастеров производственного обучения, прошедших стажировку в организациях и/или на производстве объемом не менее 36 часов за последние 3 года по профилю.
Доля педагогов и мастеров производственного обучения, для которых основным местом работы является лицензиат, от общего числа педагогов по подготавливаемой специальности не менее 70 %, в том числе для организаций образования, реализующих медицинские образовательные программы, доля педагогов из числа медицинских сестер с уровнем прикладного бакалавриата, магистратуры от общего числа педагогов по специальности – не менее 10 %.
Доля педагогов для организаций образования, реализующих образовательные программы в сфере искусства и культуры, для которых основным местом работы является лицензиат, от общего числа педагогов по подготавливаемой специальности – не менее 50 %.
Доля педагогов для организаций образования, реализующих духовные образовательные программы, для которых основным местом работы является лицензиат, от общего числа педагогов по подготавливаемой специальности – не менее 50 %.



3

Доля педагогов-экспертов, педагогов-исследователей, педагогов-мастеров и (или) лиц, имеющих степень магистра, доктора философии (PhD), доктора по профилю, ученую степень доктора наук, кандидата наук, доктора философии (PhD), от числа педагогов по подготавливаемой специальности, для которых основным местом работы является лицензиат – не менее 30 %; - не менее 40 % в организациях послесреднего образования.
Доля педагогов специальных дисциплин и мастеров производственного обучения, прошедших стажировку в организациях и/или на производстве объемом не менее 36 часов за последние 3 года, от числа педагогов по подготавливаемой специальности, для которых основным местом работы является лицензиат – не менее 10 %.
Доля педагогов для организаций образования, реализующих духовные образовательные программы, по общеобразовательным дисциплинам, имеющих высшее образование, по профилирующим дисциплинам – высшее образование по профилю и/или окончивших духовную семинарию или медресе с общим стажем работы в религиозной сфере, не менее 5 (пяти) лет от числа педагогов по подготавливаемой специальности – не менее 50 %.
Для организаций послесреднего образования доля педагогов и мастеров производственного обучения, имеющих степень магистра, доктора философии (PhD), доктора по профилю, ученую степень доктора наук, кандидата наук, доктора философии (PhD) от общего числа педагогов подготавливаемой специальности – не менее 10 %.



4

Наличие библиотечного фонда учебной и научной литературы в соответствии с рабочим учебным планом по отношению к контингенту обучающихся, в том числе по языкам обучения, на полный период обучения по подготавливаемой специальности в соответствии с Государственным общеобязательным стандартом технического и профессионального, послесреднего образования в формате печатных и электронных изданий.
Для организаций образования, реализующих духовные образовательные программы, наличие фонда учебной литературы, прошедшей религиоведческую экспертизу, в соответствии с образовательной программой.



5

Оснащенность по подготавливаемой специальности учебно-лабораторным оборудованием и техническими средствами обучения, а также компьютерными классами, компьютерами, подключенными к сети интернет, соответствующими нормам оснащения оборудованием и мебелью организаций технического и профессионального образования.
Для организаций образования в области здравоохранения наличие в структуре организации образования симуляционного кабинета (центра).
При необходимости для военных учебных заведений Министерства обороны Республики Казахстан наличие ведомственного приказа об использовании учебно-материальной базы воинских частей и других военных учебных заведений, меморандумов с организациями высшего и послевузовского образования о взаимодействии по совместному использованию учебно-материальной базы военных кафедр.



6

Наличие договоров с организациями, определенными в качестве баз практики по подготавливаемой специальности, охватывающих полный период обучения.



      ";

      строки, порядковые номера 12 и 13, изложить в новой редакции:

      "

12

Для подготовки специалистов в области образования, указанных в Классификаторе специальностей и квалификаций технического и профессионального, послесреднего образования наличие лицензии и (или) приложения к лицензии не менее чем по 5 специальностям в области образования, за исключением организаций образования в области культуры и спорта, организаций образования, подведомственных Министерству обороны Республики Казахстан, организаций образования, обеспечивающих трудоустройство – не менее 90 % выпускников по специальности в течение года выпуска.
Для подготовки специалистов в области здравоохранения, указанных в Классификаторе специальностей и квалификаций технического и профессионального образования, наличие лицензии и (или) приложения к лицензии не менее чем по 4 специальностям в области здравоохранения, за исключением организаций образования, обеспечивающих трудоустройство выпускников по специальности в области здравоохранения не менее 90 % в течение года выпуска.



13

Осуществление колледжами приема обучающихся по подготавливаемой специальности не реже чем 1 раза в 3 года, за исключением вновь открывающихся организаций образования.



      ";

      строку, порядковый номер 15, изложить в новой редакции:

      "

15

Создание условий для проживания (обеспечение общежитиями, и/или хостелами, и/или гостиницами, соответствующими требованиям Санитарных правил, определенных уполномоченным органом в области здравоохранения) нуждающихся обучающихся в соответствии с правилами, определенными уполномоченным органом в области образования.



      ";

      дополнить строкой, порядковый номер 17, следующего содержания:

      "

17

Обеспечение повышения квалификации педагогов по соответствующему профилю не реже 1 раза в 3 года, объемом не менее 36 часов. Для руководителей организаций образования повышение квалификации по соответствующему профилю и менеджменту в области образования - не реже 1 раза в 3 года.



      ".

      2. Комитету по обеспечению качества в сфере образования Министерства просвещения Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего совместного приказа на интернет-ресурсе Министерства просвещения Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего совместного приказа представление в Юридический департамент Министерства просвещения Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего совместного приказа возложить на курирующего вице-министра просвещения Республики Казахстан.

      4. Настоящий совместный приказ вводится в действие по истечении шестидесяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Заместитель Премьер-Министра
– Министр национальной экономики
Республики Казахстан
__________ Н. Байбазаров
      исполняющий обязанности
Министра просвещения
Республики Казахстан
__________ Н. Жумадильдаева

      "СОГЛАСОВАНО"
Комитет по правовой статистике
и специальным учетам
Генеральной прокуратуры
Республики Казахстан