Отбасын қолдау орталықтарының қызметін жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрінің 2024 жылғы 14 маусымдағы № 256-НҚ бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 14 маусымда № 34499 болып тіркелді

      "Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы" Қазақстан Республикасының Кодексі 5-1-бабының 3-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Отбасын қолдау орталықтарының қызметін жүзеге асыру қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрлігінің Жастар және отбасы істері комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Мәдениет және ақпарат вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Мәдениет және ақпарат министрі
А. Балаева

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Денсаулық сақтау министрлігі


      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Еңбек және халықты әлеуметтік

      қорғау министрлігі


      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Қаржы министрлігі


      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Оқу-ағарту министрлігі


      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Туризм және спорт министрлігі


      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрлігі


      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ішкі істер министрлігі


      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Цифрлық даму, инновациялар

      және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

  Қазақстан Республикасының
Мәдениет және ақпарат
министрі 2024 жылғы
14 маусымдағы
№ 256-НҚ бұйрығымен
бекітілген

Отбасын қолдау орталықтарының қызметін жүзеге асыру қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы отбасын қолдау орталықтарының қызметін жүзеге асыру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы" Қазақстан Республикасының Кодексі 5-1-бабының 3-тармағына сәйкес әзірленді және Отбасын қолдау орталықтарының (бұдан әрі – Орталықтар) қызметін жүзеге асыру тәртібін реттейді.

      2. Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) арнаулы әлеуметтік қызметтер – адамға (отбасына) адамның өмірін объективті түрде бұзатын себептерді жою үшін жағдайларды қамтамасыз ететін және басқа азаматтармен қоғам өміріне қатысу үшін тең мүмкіндіктер жасауға бағытталған қызметтер кешені;

      2) қиын өмірлік жағдай – Қазақстан Республикасының Әлеуметтік кодексінде көзделген негіздер бойынша танылған адамның өз бетінше еңсере алмайтын тыныс-тіршілігін объективті түрде бұзатын жағдай;

      3) отбасы, әйелдер мен балалардың құқықтарын қорғау мәселелері жөніндегі "111" байланыс орталығы (бұдан әрі – "111" байланыс орталығы) – ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган айқындаған, отбасы, әйелдер мен балалардың құқықтарын қорғау мәселелері бойынша ақпараттық-анықтамалық, ұйымдастырушылық, психологиялық қызмет функцияларын орындайтын заңды тұлға;

      4) өмірде қиын жағдайға тап болған адамдарға (отбасыларға) мемлекеттік органдардың құзыреті шегінде жан-жақты қолдау көрсетудің интеграцияланған моделі – ведомствоаралық өзара іс-қимылды күшейту мақсатында уәкілетті мемлекеттік органның үйлестіруімен мемлекеттік органдардың қатысуын көздейтін ұйымдастырушылық және функционалдық тәсіл.

      3. Орталықтардың қызметін үйлестіруді және оған әдістемелік басшылықты мемлекеттік отбасы саясаты саласындағы уәкілетті орган жүзеге асырады.

      4. Орталықтар қызметкерлерінің штат кестесін осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес Орталық қызметкерлерінің ең төменгі штат нормативтерін сақтай отырып, аудандардағы және қалалардағы жергілікті атқарушы органдар белгілейді.

      5. Орталықтарды қаржыландыру жергілікті бюджеттердің қаражаты және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен жүзеге асырылады.

2-тарау. Отбасын қолдау орталықтарының қызметін жүзеге асыру тәртібі

      6. Орталықтар мыналарды жүзеге асырады:

      1) мемлекеттік отбасы саясатының шараларын, оның ішінде некені және отбасыны сақтау, отбасылық жанжалдарды шешу жөніндегі шараларды іске асыру;

      2) өмірде қиын жағдайға тап болған адамдарды (отбасыларды) өз құзыреті шегінде мемлекеттік органдардың қолдауымен, оның ішінде интеграцияланған модель арқылы қолдаумен қамтуы жөніндегі жұмысты үйлестіру;

      3) өмірде қиын жағдайға тап болған адамдарға (отбасыларға) әлеуметтік, заңдық және психологиялық қолдау көрсетуге жәрдемдесу;

      4) тұрмыстық зорлық-зомбылық белгілері бар адамдарға бір айға дейінгі мерзімге уақытша тұру мүмкіндігін беру арқылы қолдау көрсету;

      5) мемлекеттік отбасы саясатының бағыттары мен шаралары туралы ақпараттық-түсіндіру жұмысы;

      6) жергілікті атқарушы органдармен, ұйымдармен, волонтерлермен, консультативтік-кеңесші органдармен мемлекеттік отбасы саясатын іске асыру, тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы мәселелері бойынша өзара іс-қимыл жасау;

      7) мемлекеттік отбасы саясатының үрдістерін мониторингілеу және талдау;

      8) халықты әлеуметтік қорғау және жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі жергілікті атқарушы органның үйлестіруімен, өз құзыреті шегінде білім беру, денсаулық сақтау, ішкі істер органдары қатысқан кезде өмірде қиын жағдайға ұшыраған адамдарды (отбасыларды) ерте анықтау және оларға қолдау көрсетуді ұйымдастыру жөніндегі мобильдік топтардың жұмысын ұйымдастыру;

      9) тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы бойынша өзге де шараларды Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес іске асыру.

      7. Орталықтарда:

      1) консультациялар беру және кешенді сүйемелдеу;

      2) әдіснама және ақпараттық-ағарту жұмыстары бойынша құрылымдық бөлімшелер ұйымдастырылады.

      8. Консультациялар беру және кешенді сүйемелдеу бойынша құрылымдық бөлімше:

      консультациялық көмекті жүзеге асырады, бағалау жүргізеді және адамның (отбасының) мемлекеттік қолдау шараларына мұқтаждығын айқындайды;

      өмірде қиын жағдайға тап болған адамдарды (отбасыларды) қамту жөніндегі жұмысты ерте анықтау және үйлестіру жөніндегі мобильді топтардың жұмысын ұйымдастырады, өз құзыреті шегінде өмірде қиын жағдайға тап болған адамдарға (отбасыларға) жан-жақты қолдау көрсету жөніндегі мемлекеттік органдар мен ұйымдардың жұмысын үйлестіреді;

      тұрмыстық зорлық-зомбылық белгілері бар адамдардың уақытша тұруын ұйымдастырады.

      9. Әдіснама және ақпараттық-ағарту жұмысы бойынша құрылымдық бөлімше:

      отбасын нығайтуға, оның ішінде отбасын құруға, адамдарды (отбасыларды) мемлекеттік қолдау шаралары туралы халықтың хабардар болуын арттыруға, сондай-ақ тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алуға бағытталған халық арасында оқыту және ағарту іс-шараларын жүргізуді жүзеге асырады;

      талдамалық жазбалар мен есептер жасайды, адамдарға (отбасыларға) көрсетілетін көмек пен қолдаудың тиімділігіне мониторинг жүргізеді.

      10. Орталықтың құрылымдық бөлімшелері өз құзыреті шегінде жергілікті атқарушы органдармен, ұйымдармен, волонтерлермен, консультативтік-кеңесші органдармен өзара іс-қимыл жасайды.

      11. Орталықтар барлық жүгінген адамдарға (отбасыларға) ерікті негізде көмек көрсетуге және жан-жақты қолдау көрсетуге жәрдемдеседі.

      12. Адамдарға (отбасыларға) көмек көрсету және жан-жақты қолдау көрсету:

      1) адамдардың (отбасылардың) өздері жүгінген кезде;

      2) отбасы, әйелдер және балалардың құқықтарын қорғау мәселелері бойынша "111" байланыс орталығына жүгінген кезде;

      3) мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелерінен алынған мәліметтер негізінде;

      4) өмірде қиын жағдайға тап болған адамдар (отбасылар) туралы ақпаратты мемлекеттік органдардан, консультативтік-кеңесші, алқалы органдардан, ұйымдардан және жеке тұлғалардан алған кезде;

      5) бұқаралық ақпарат құралдарынан, әлеуметтік желілерден алынған ақпарат негізінде жүзеге асырылады.

      13. Осы Қағидалардың 12-тармағының 1) тармақшасында көзделген жағдайларда адамдармен (отбасылармен) әңгімелесу жүргізу ұйымдастырылады және олардың дербес деректерді жинауға және өңдеуге келісімімен жан-жақты қолдау шараларын айқындау үшін адам (отбасы) бойынша мәліметтер қалыптастырады. Адамдардың (отбасының) қажеттіліктеріне қарай:

      1) консультация беріледі және/немесе ақпарат бір жұмыс күні ішінде тиісті ұйымдарға қайта жіберіледі;

      2) өмірде қиын жағдайды айқындау және ден қою шараларын әзірлеу үшін адамды (отбасын) үш жұмыс күні ішінде, ал өміріне және денсаулығына қауіп төнген кезде жедел ден қою шараларын тағайындай отырып, бір жұмыс күні ішінде бастапқы бағалау жүргізіледі;

      3) өмірде қиын жағдайдағы ретінде бастапқы бағалау қорытындылары бойынша айқындалған адамдар (отбасылар) үшін жеке жұмыс жоспарын жасау үшін қажеттіліктерді анықтау жүргізіледі.

      14. Осы Қағидалардың 12-тармағының 2), 3), 4), 5) тармақшаларында көзделген жағдайларда адамның (отбасының) қажеттіліктеріне қарай:

      1) консультация беріледі және/немесе ақпарат бір жұмыс күні ішінде тиісті ұйымдарға қайта жіберіледі;

      2) өмірде қиын жағдайды айқындау және ден қою шараларын әзірлеу үшін адамды (отбасын) үш жұмыс күні ішінде, ал өміріне және денсаулығына қауіп төнген кезде жедел ден қою шараларын тағайындай отырып, бір жұмыс күні ішінде бастапқы бағалау жүргізіледі;

      3) өмірде қиын жағдайдағы ретінде бастапқы бағалау қорытындылары бойынша айқындалған адамдар (отбасылар) үшін жеке жұмыс жоспарын жасау үшін қажеттіліктерді анықтау жүргізіледі.

      15. Жеке жұмыс жоспары қажеттіліктерді айқындағаннан кейін бір жылдан аспайтын кезеңге жасалады. Отбасымен бірге жеке жоспар әзірлеуге заңгерлерді, психологтарды, әлеуметтік педагогтарды, медицина қызметкерлерін, әлеуметтік қызметкерлерді, жергілікті полиция қызметтерінің қызметкерлерін, үкіметтік емес ұйымдардың өкілдерін қоса алғанда, тиісті мамандар тартылады.

      16. Жеке жұмыс жоспарының іс-шаралары мемлекеттік органдардың құзыреті шегінде мемлекеттік қолдаудың әрбір түрі, адамның (отбасының) өзінің өмірде жағдайын жақсартуға белсенді қатысу шаралары бойынша бөлек көрсетіледі. Әрбір аталған іс-шарада іске асыру мерзімдері қамтылады.

      17. Әзірленген жеке жұмыс жоспарына Орталық қызметкері және адам (отбасы) қол қояды және оны Орталық басшысы бекітеді. Қажет болған жағдайда жеке жұмыс жоспары қайта қаралады және түзетіледі.

      18. Өмірде қиын жағдайға тап болған адамдарды (отбасыларды) мемлекеттік органдардың құзыреті шегінде жан-жақты қолдаумен қамту жөніндегі жұмысты үйлестіру Қазақстан Республикасын Әлеуметтік кодексінің 19-бабы 20-1) тармағына сәйкес жүзеге асырылады.

      19. Жеке жұмыс жоспарының іс-шараларын іске асыруды тоқтату үшін:

      1) адам (отбасы) және мемлекеттік органдар мен ұйымдар жеке жұмыс жоспарының іс-шараларын орындауы;

      2) өмірде қиын жағдайға тап болған адамдардың (отбасылардың) одан әрі сүйемелдеуден бас тартуы;

      3) өмірде қиын жағдайға тап болған адамдардың (отбасының) жеке жұмыс жоспарының іс-шараларын орындамауы;

      4) жеке сипаттағы өзге де объективті расталған жағдайлар негіз болып табылады.

      20. Орталықтар өмірде қиын жағдайға тап болған адамдарды (отбасыларды) ерте анықтау және қолдау көрсетуді ұйымдастыру бойынша мобильді топтардың жұмысын ұйымдастырады.

      21. Өмірде қиын жағдайға тап болған адамдарды (отбасыларды) ерте анықтау және қолдау көрсетуді ұйымдастыру жөніндегі мобильдік топтардың құрамына әлеуметтік қорғау және халықты жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі жергілікті атқарушы органдардың үйлестіруімен білім беру, денсаулық сақтау, ішкі істер органдарының өкілдері кіреді. Мобильді топтардың құрамы аудан әкімінің, қала ауданының әкімінің өкімімен бір күнтізбелік жыл мерзімге бекітіледі.

      22. Адамның (отбасының) өмірі мен денсаулығына тікелей қатер төнгені туралы ақпарат түскен кезде Орталықтар өмірде қиын жағдайға тап болған адамдарға (отбасыларға) жедел ден қою шараларын әзірлеу үшін ерте анықтау және қолдау көрсетуді ұйымдастыру жөніндегі мобильді топтарды тартады. Ден қою шаралары жоспарында жан-жақты қолдау шаралары, оларды іске асыруға жауапты жергілікті атқарушы және аумақтық органдар, ұйымдар айқындалады.

      23. Орталықтар тұрмыстық зорлық-зомбылық белгілері бар адамдарға мынадай:

      1) ақпараттық, заңгерлік, психологиялық көмек көрсету;

      2) жұмысқа орналасуға, кәсіптік даярлауға, қайта даярлауға және біліктілігін арттыруға көмек көрсету;

      3) тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін алуға жәрдемдесу;

      4) мемлекеттік қолдау шаралары мәселелері бойынша консультациялар беру;

      5) бір айға дейінгі мерзімге уақытша тұруды ұсыну қолдау шараларын көрсетеді.

      24. Тұрмыстық зорлық-зомбылық белгілері бар адамдарды сәйкестендіру үшін Орталық екі жұмыс күні ішінде адамды "Халықты әлеуметтік қорғау саласында арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2023 жылғы 29 маусымдағы № 263 бұйрығына сәйкес (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 32941 болып тіркелген) тұрмыстық зорлық-зомбылық құрбандарына арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсететін тиісті ұйымдарға жібереді.

      25. Тұрмыстық зорлық-зомбылық белгілері бар адамдарға уақытша тұратын жер беру бюджет қаражаты есебінен, аудандық (қалалық) халықты әлеуметтік қорғау және жұмыспен қамту, денсаулық сақтау, ішкі істер мәселелері жөніндегі уәкілетті органдардың жолдамасы негізінде адамның (отбасының) нақты орналасқан жері бойынша, сондай-ақ адамның тікелей Орталықтарға жеке өтініші бойынша жүзеге асырылады.

      26. Кәмелетке толмаған балалары бар адамдар жүгінген кезде Орталықтарға олармен бірге қабылдау жүзеге асырылады, бұл туралы Орталықтар жиырма төрт сағат ішінде құқық қорғау органдары мен қорғаншылық және қамқоршылық жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын органдарға жазбаша хабарлайды.

  Отбасын қолдау
орталықтарының қызметін
жүзеге асыру қағидаларына
қосымша

Отбасын қолдау орталықтары қызметкерлерінің ең төменгі штаттық нормативтері

Р/с

Лауазымның атауы

Бір күндегі өтініштер саны

50-ге дейін

51-100

100-ден аса

1.

директор

мекемеге 1 бірлік

2.

директордың орынбасары

-

1

1

3.

бас бухгалтер

0,5

1

1

4.

құрылымдық бөлімшенің басшысы

мекемеге 2 бірлік

5.

бухгалтер

-

-

1

6.

кадр инспекторы

0,5

1

1

7.

мемлекеттік сатып алу менеджері

0,5

1

1

8.

әлеуметтік қызметкер

2

2

3

9.

психолог

2

2

3

10.

юрист

мекемеге 2 бірлік

11.

бұқаралық ақпарат құралдарымен және жұртшылықпен жұмыс маманы

мекемеге 1 бірлік

12.

аналитика және мониторинг маманы

-

1

2

13.

ақпаратты қорғау/ақпараттық технологиялар маманы

-

1

1

14.

халықпен профилактикалық жұмыс маманы

1

2

3

15.

жүргізуші

1 көлік құралына 1 бірлік

16.

күзетші

мекемеге 1 бірлік

17.

еден жуушы

үлгілік нормативтерге сәйкес

18.

аула тазалаушы

үлгілік нормативтерге сәйкес

Өмірде қиын жағдайға тап болған адамдарды (отбасыларды) сүйемелдеу персоналының штаттық нормативтері

19.

әлеуметтік жұмыс маманы

1,5

2,5

3,5

20.

әлеуметтік қызметкер
кейс-менеджері

2

3

4

      Ескертпе:

      Қажет болған жағдайда еңбегіне ақы төлеу қорының шегінде белгіленген лауазымдар өзара бірін-бірі алмастыруы мүмкін

Об утверждении Правил осуществления деятельности Центров поддержки семьи

Приказ Министра культуры и информации Республики Казахстан от 14 июня 2024 года № 256-НҚ. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 14 июня 2024 года № 34499.

      В соответствии с пунктом 3 статьи 5-1 Кодекса Республики Казахстан "О браке (супружестве) и семье", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила осуществления деятельности Центров поддержки семьи.

      2. Комитету по делам молодежи и семьи Министерства культуры и информации Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства культуры и информации Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства культуры и информации Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра культуры и информации Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр культуры и информации
Республики Казахстан
А. Балаева

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство здравоохранения
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство труда
и социальной защиты населения
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство финансов
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство просвещения
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство туризма и спорта
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство внутренних дел
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство цифрового развития, инноваций
и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан

  Утверждены приказом
Министр культуры
и информации
Республики Казахстан
от 14 июня 2024 года № 256-НҚ

Правила осуществления деятельности Центров поддержки семьи

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила осуществления деятельности Центров поддержки семьи (далее – Правила), разработаны в соответствии с пунктом 3 статьи 5-1 Кодекса Республики Казахстан "О браке (супружестве) и семье" и определяют порядок осуществления деятельности Центров поддержки семьи (далее – Центры).

      2. В Правилах используются следующие основные понятия:

      1) специальные социальные услуги – комплекс услуг, обеспечивающих лицу (семье) условия для преодоления оснований, объективно нарушающих жизнедеятельность человека и направленных на создание равных с другими гражданами возможностей участия в жизни общества;

      2) трудная жизненная ситуация – ситуация, признанная по основаниям, предусмотренным Социальным кодексом Республики Казахстан, объективно нарушающей жизнедеятельность человека, которую он не может преодолеть самостоятельно;

      3) контакт-центр "111" по вопросам семьи, защиты прав женщин и детей (далее – контакт-центр "111") – юридическое лицо, определенное уполномоченным органом в сфере информатизации, выполняющее функции информационно-справочной, организационной, психологической службы по вопросам семьи, защиты прав женщин и детей;

      4) интегрированная модель оказания лицам (семьям), оказавшимся в трудной жизненной ситуации, всесторонней поддержки в пределах компетенции государственных органов – организационный и функциональный подход, предусматривающий участие государственных органов под координацией уполномоченного государственного органа в целях усиления межведомственного взаимодействия.

      3. Координация и методическое руководство деятельностью Центров осуществляются уполномоченным органом в сфере государственной семейной политики.

      4. Штатное расписание работников Центров устанавливается местными исполнительными органами районов и городов с соблюдением минимальных штатных нормативов работников Центра согласно приложению, к настоящим Правилам.

      5. Финансирование Центров осуществляется за счет средств местных бюджетов и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

Глава 2. Порядок осуществления деятельности Центров поддержки семей

      6. Центры осуществляют:

      1) реализацию мер государственной семейной политики, в том числе мер по сохранению брака и семьи, разрешению семейных конфликтов;

      2) координацию работы по охвату поддержкой лиц (семей), оказавшихся в трудной жизненной ситуации, государственными органами в пределах своей компетенции, в том числе посредством интегрированной модели;

      3) содействие в оказании социальной, юридической и психологической поддержки лицам (семьям), оказавшимся в трудной жизненной ситуации;

      4) оказание поддержки лицам с признаками бытового насилия с возможностью их временного проживания сроком до одного месяца;

      5) информационно-разъяснительную работу о направлениях и мерах государственной семейной политики;

      6) взаимодействие с местными исполнительными органами, организациями, волонтерами, консультативно-совещательными органами по вопросам реализации государственной семейной политики, профилактики бытового насилия;

      7) мониторинг и анализ тенденций государственной семейной политики;

      8) организацию работы мобильных групп по раннему выявлению и организации оказания поддержки лицам (семьям), находящимся в трудной жизненной ситуации, при участии органов образования, здравоохранения, внутренних дел в пределах своей компетенции под координацией местного исполнительного органа по вопросам социальной защиты и занятости населения;

      9) реализацию иных мер по профилактике бытового насилия в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      7. В Центрах организуются структурные подразделения по:

      1) консультации и комплексному сопровождению;

      2) методологии и информационно-просветительской работе.

      8. Структурное подразделение по консультации и комплексному сопровождению:

      осуществляет консультативную помощь, проводит оценку и определяет потребность лица (семьи) в мерах государственной поддержки;

      организует работу мобильных групп по раннему выявлению и координацию работы по охвату лиц (семей), оказавшихся в трудной жизненной ситуации, координирует работу государственных органов и организаций по оказанию всесторонней поддержки лицам (семьям), оказавшихся в трудной жизненной ситуации в пределах своей компетенций;

      организует временное проживание лиц с признаками бытового насилия.

      9. Структурное подразделение по методологии и информационно-просветительской работе:

      осуществляет проведение обучающих и просветительских мероприятий среди населения, направленных на укрепление семьи, в том числе по созданию семьи, на повышение осведомленности населения о мерах государственной поддержки лиц (семей), а также на профилактику бытового насилия;

      составляет аналитические записки и отчеты, проводит мониторинг эффективности оказываемой помощи и поддержки лицам (семьям).

      10. Структурные подразделения Центра взаимодействуют с местными исполнительными органами, организациями, волонтерами, консультативно-совещательными органами в пределах своей компетенции.

      11. Центры содействуют в оказания помощи и всесторонней поддержки всем обратившимся лицам (семьям) на добровольной основе.

      12. Оказание помощи и всесторонней поддержки лицам (семьям) осуществляется:

      1) при обращении самих лиц (семей);

      2) при обращении в контакт-центр "111" по вопросам семьи, женщин и защиты прав детей;

      3) на основе сведений из информационных систем государственных органов;

      4) при получении информации о лицах (семьях), оказавшихся в трудной жизненной ситуации от государственных органов, консультативно-совещательных, коллегиальных органов, организаций и физических лиц;

      5) на основе информации из средств массовой информации, социальных сетей.

      13. В случаях, предусмотренных подпунктом 1) пункта 12 настоящих Правил организуется проведение беседы с лицами (семьями) и с их согласия на сбор и обработку персональных данных формирует сведения по лицу (семье) для определения мер всесторонней поддержки. В зависимости от потребностей лица (семьи) проводится:

      1) консультация и/или информация перенаправляется в соответствующие организации в течение одного рабочего дня;

      2) первичная оценка лица (семьи) для определения трудной жизненной ситуации и выработки мер реагирования в течение трех рабочих дней, а при угрозе жизни и здоровью - в течении одного рабочего дня с назначением незамедлительных мер реагирования;

      3) определение потребностей для составления индивидуального плана работы для лиц (семей), определенных по итогам первичной оценки как находящиеся в трудной жизненной ситуации.

      14. В случаях, предусмотренных подпунктами 2), 3), 4), 5) пункта 12 настоящих Правил в зависимости от потребностей лица (семьи) проводится:

      1) консультация и/или информация перенаправляется в соответствующие организации в течение одного рабочего дня;

      2) первичная оценка лица (семьи) для определения трудной жизненной ситуации и выработки мер реагирования в течение трех рабочих дней, а при угрозе жизни и здоровью - в течении одного рабочего дня с назначением незамедлительных мер реагирования;

      3) определение потребностей для составления индивидуального плана работы для лиц (семей), определенных по итогам первичной оценки как находящиеся в трудной жизненной ситуации.

      15. Индивидуальный план работы составляется после определения потребностей на период не более одного года. К разработке индивидуального плана вместе с семьей, привлекаются соответствующие специалисты, включая юристов, психологами, социальных педагогов, медицинских работников, социальных работников, сотрудников местных полицейских служб, представителей неправительственных организаций.

      16. Мероприятия индивидуального плана работы указываются раздельно по каждому виду государственной поддержки в пределах компетенции государственных органов, мер активного участия лица (семьи) в улучшении своей жизненной ситуации. Каждое указанное мероприятие содержит сроки реализации.

      17. Разработанный индивидуальный план работы подписывается сотрудником Центра и лицом (семьей) и утверждается руководителем Центра. По необходимости индивидуальный план работы пересматривается и корректируется.

      18. Координация работы по охвату лиц (семей), оказавшихся в трудной жизненной ситуации, всесторонней поддержкой в пределах компетенций государственных органов осуществляется согласно подпункту 20-1) статьи 19 Социального кодекса Республики Казахстан.

      19. Основаниями для прекращения реализации мероприятий индивидуального плана работы являются:

      1) лицо (семья) и государственные органы и организации выполнили мероприятия индивидуального плана работы;

      2) отказ лиц (семей), оказавшихся в трудной жизненной ситуации, от дальнейшего сопровождения;

      3) невыполнение лицом (семьей), оказавшейся в трудной жизненной ситуации мероприятий индивидуального плана работы;

      4) объективные подтвержденные основания, имеющие индивидуальный характер.

      20. Центры организуют работу мобильных групп по раннему выявлению и организации оказания поддержки лицам (семьям), находящимся в трудной жизненной ситуации.

      21. В состав мобильных групп по раннему выявлению и организации оказания поддержки лицам (семьям), находящимся в трудной жизненной ситуации, входят представители органов образования, здравоохранения, внутренних дел под координацией местных исполнительных органов по вопросам социальной защиты и занятости населения. Состав мобильных групп утверждается распоряжением акима района, акима района города сроком на один календарный год.

      22. При поступлении информации о непосредственной угрозе жизни и здоровью лицу (семье) Центры привлекают мобильные группы по раннему выявлению и организации оказания поддержки лицам (семьям), находящимся в трудной жизненной ситуации, для разработки мер незамедлительного реагирования. В плане мер реагирования определяются меры всесторонней поддержки, ответственные за их реализацию местные исполнительные и территориальные органы, организации.

      23. Центры оказывают следующие меры поддержки лицам с признаками бытового насилия:

      1) информационную, юридическую, психологическую помощь;

      2) помощь в трудоустройстве, профессиональной подготовке, переподготовке и повышении квалификации;

      3) содействие в получении гарантированного объема бесплатной медицинской помощи;

      4) предоставление консультаций по вопросам мер государственной поддержки;

      5) предоставление временного проживания сроком до одного месяца.

      24. Для идентификации лиц с признаками бытового насилия Центр в течение двух рабочих дней перенаправляет лицо в организации, предоставляющие специальные социальные услуги жертвам бытового насилия в соответствии с приказом Заместителя Премьер-Министра – Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 29 июня 2023 года № 263 "Об утверждении стандартов оказания специальных социальных услуг в области социальной защиты населения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 32941).

      25. Предоставление временного проживания лицам с признаками бытового насилия осуществляется за счет бюджетных средств, на основании направления районных (городских) уполномоченных органов по вопросам социальной защиты и занятости населения, здравоохранения, внутренних дел по месту фактического нахождения лица (семьи), а также по личному обращению лица непосредственно в Центры.

      26. При обращении лиц, с несовершеннолетними детьми, прием в Центры осуществляется вместе с ними, о чем в течение двадцати четырех часов Центры письменно извещают правоохранительные органы и органы, осуществляющие функции по опеке и попечительству.

  Приложение
к Правилам осуществления
деятельности Центров
поддержки семьи

Минимальные штатные нормативы работников Центров поддержки семьи

№ п/п

Наименование должности

Количество обращений в день

до 50

51-100

свыше 100

1.

директор

1 единица на учреждение

2.

заместитель директора

-

1

1

3.

главный бухгалтер

0,5

1

1

4.

руководитель структурного подразделения

2 единицы на учреждение

5.

бухгалтер

-

-

1

6.

инспектор по кадрам

0,5

1

1

7.

менеджер по государственным закупкам

0,5

1

1

8.

социальный работник

2

2

3

9.

психолог

2

2

3

10.

юрист

2 единица на учреждение

11.

специалист по работе со средствами массовой информации и общественностью

1 единица на учреждение

12.

специалист по аналитике и мониторингу

-

1

2

13.

специалист по защите информации/информационных технологий

-

1

1

14.

специалист по профилактической работе с населением

1

2

3

15.

водитель

1 единица на 1 транспортное средство

16.

сторож

1 единицы на учреждение

17.

уборщица

согласно типовым нормативам

18.

дворник

согласно типовым нормативам

Штатные нормативы персонала по сопровождению лиц (семей),
оказавшихся в трудной жизненной ситуации

19.

специалист по социальной работе

1,5

2,5

3,5

20.

социальный работник
кейс- менеджер

2

3

4

      Примечание:
При необходимости установленные должности могут взаимозаменяться в пределах фонда оплаты труда