Отбасы, әйелдер мен балалардың құқықтарын қорғау мәселелері бойынша "111" байланыс орталығы қызметінің және оның орталық мемлекеттік органдармен, жергілікті атқарушы органдармен өзара іс-қимыл жасау қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 2024 жылғы 28 маусымдағы № 378/НҚ бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 28 маусымда № 34643 болып тіркелді

      "Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің 10-тарауының 67-1-бабының 2-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Отбасы, әйелдер мен балалардың құқықтарын қорғау мәселелері бойынша "111" байланыс орталығы қызметінің және оның орталық мемлекеттік органдармен, жергілікті атқарушы органдармен өзара іс-қимыл жасау қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен мыналарды қамтамасыз етсін:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеу;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар

      және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің интернет-ресурсында орналастыру;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсыну.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Цифрлық даму, инновациялар және
аэроғарыш өнеркәсібі министрі
Ж. Мадиев

  Қазақстан Республикасының
Цифрлық даму, инновациялар
және аэроғарыш өнеркәсібі
министрі
2024 жылғы 28 маусымдағы
№ 378/НҚ бұйрығына
қосымша

Отбасы, әйелдер мен балалардың құқықтарын қорғау мәселелері бойынша "111" байланыс орталығы қызметінің және оның орталық мемлекеттік органдармен, жергілікті атқарушы органдармен өзара іс-қимыл жасау қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Отбасы, әйелдер мен балалардың құқықтарын қорғау мәселелері бойынша "111" байланыс орталығы қызметінің және оның орталық мемлекеттік органдармен, жергілікті атқарушы органдармен өзара іс-қимыл жасау қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) "Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы" Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы кодексінің 10-тарауының 67-1-бабы 2-тармағының 2) тармақшасына сәйкес әзірленді және "111" байланыс орталығы қызметінің және оның орталық мемлекеттік органдармен, жергілікті атқарушы органдармен өзара әрекет ету тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар мен қысқартулар пайдаланылады:

      1) ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган - ақпараттандыру және "электрондық үкімет" саласында басшылықты және салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;

      2) Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары жөніндегі уәкіл - Қазақстан Республикасының Президенті тағайындайтын, балалардың құқықтары мен заңды мүдделерінің негізгі кепілдіктерін қамтамасыз ету, сондай-ақ мемлекеттік және қоғамдық институттармен өзара іс-қимылда олардың бұзылған құқықтары мен бостандықтарын қалпына келтіру жөніндегі функциялар жүктелетін адам;

      3) облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың Бала құқықтары жөніндегі өңірлік уәкілі - балалардың құқықтары мен заңды мүдделерінің негізгі кепілдіктерін қамтамасыз ету, сондай-ақ тиісті әкімшілік-аумақтық бірлікте мемлекеттік және қоғамдық институттармен өзара іс-қимыл жасай отырып, олардың бұзылған құқықтары мен бостандықтарын қалпына келтіру жөніндегі функциялар жүктелетін, Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары жөніндегі уәкілдің өкілі;

      4) Отбасы, әйелдер мен балалардың құқықтарын қорғау мәселелері бойынша "111" байланыс орталығы (бұдан әрі - "111" байланыс орталығы) - ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган айқындаған, отбасы, әйелдер мен балалардың құқықтарын қорғау мәселелері бойынша ақпараттық-анықтамалық, ұйымдастырушылық, психологиялық қызмет функцияларын орындайтын заңды тұлға;

      5) "111" байланыс орталығының ақпараттық-анықтамалық білім базасы (бұдан әрі - Білім базасы) - азаматтардың сұранымы бойынша жауап беру үшін қажетті ақпаратты сақтауға, толықтыруға, жаңартуға және іздеуге арналған электрондық деректер базасы;

      6) "111" байланыс орталығының консультанты (бұдан әрі - консультант) - "111" байланыс орталығының отбасы, әйелдер мен балалардың құқықтарын қорғау мәселелері бойынша ақпараттық-анықтамалық консультацияны, ұйымдастырушылық, психологиялық көмекті жүзеге асыратын қызметкері;

      7) өтініш – "111" байланыс орталығына телефон қоңырауын қабылдау барысында алынған не "111" байланыс орталығына жазбаша (қағаз және (немесе) электрондық) немесе ауызша нысанда, сондай-ақ бейнеконференцбайланыс нысанында жолданған өтініш немесе шағым;

      8) Бiрыңғай байланыс орталығы – мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы уәкілетті орган айқындаған, көрсетiлетiн қызметтi алушыларға мемлекеттiк және өзге де қызметтер көрсету мәселелерi бойынша – ақпарат, сондай-ақ мемлекеттік органдарға ақпараттық-коммуникациялық қызметтер көрсету мәселелері бойынша ақпарат беру жөнiндегi ақпараттық-анықтамалық қызмет функцияларын орындайтын заңды тұлға.

2-тарау. "111" байланыс орталығы қызметінің қағидалары

      3. Байланыс орталығының "111" телефон нөмірі тегін, тәулік бойы жұмыс істейді.

      4. "111" байланыс орталығының негізгі міндеттері:

      өтініш берушілерге отбасы, әйелдер мен балалардың құқықтарын қорғау мәселелері бойынша үздіксіз ақпараттық-анықтамалық консультация, ұйымдастырушылық, психологиялық көмек беру;

      келіп түскен өтініштерге байланысты мәселелер бойынша орталық мемлекеттік органдармен, жергілікті атқарушы органдармен өзара әрекет ету;

      "111" байланыс орталығы ұсынатын отбасы, әйелдер мен балалардың құқықтарын қорғау мәселелері бойынша қажетті консультациялық, ұйымдастырушылық, психологиялық көмек сапасын қамтамасыз ету болып табылады.

      5. "111" байланыс орталығы қызметінің қағидаттары:

      қолжетімділік;

      жеделділік;

      тиімділік;

      кәсіпқойлық;

      құзыреттілік;

      құпиялылық.

      6. "111" байланыс орталығы:

      өтініш берушінің таңдауы бойынша жеке және заңды тұлғаларға өз қызметтерін тәулік бойы, үзіліссіз, демалыс және мереке күндерінсіз мемлекеттік және орыс тілдерінде ұсынады;

      өтініш берушілерге ақпараттық-анықтамалық консультациялар, ұйымдастырушылық, психологиялық көмек көрсетеді;

      келіп түскен өтініштердегі мәселелер бойынша орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдармен өзара іс-қимылды жүзеге асырады;

      қажет болған жағдайда, құзыретіндегі мәселелері бойынша орталық мемлекеттік, жергілікті атқарушы органдармен хат алмасуды жүргізеді;

      балалардың құқықтарын қорғау мәселелерінде Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары жөніндегі уәкілмен және облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың Бала құқықтары жөніндегі өңірлік уәкілдерімен өзара іс-қимылды жүзеге асырады;

      ресми байланыс арналары арқылы және ақпараттандыру объектісіне келіп түсетін ауызша және жазбаша өтініштерді қабылдайды және қарайды: 111.gov4c.kz;

      келіп түскен мәселелер бойынша шешудің неғұрлым тиімді жолын айқындау үшін өтініштер бойынша ақпаратты жинауды және өңдеуді жүзеге асырады;

      келіп түскен өтініштер бойынша қажетті көмек көлемін таңдау туралы өз бетінше шешім қабылдайды;

      қажетті ақпаратты беру және алу үшін, орталық мемлекеттік органдарға, жергілікті атқарушы органдарға шығыс қоңыраулар жасайды;

      жедел ден қою шаралары талап етілетін өтініштер келіп түскен жағдайда, қолданыстағы байланыс арналары бойынша дереу орталық мемлекеттік органдарға, жергілікті атқарушы органдарға қажетті ақпаратты береді;

      келіп түскен өтініштерді тіркеудің ақпараттық жүйесіндегі сұраным нысанына қажетті деректерді енгізеді;

      жеке және заңды тұлғаларға олардың ауызша немесе жазбаша сұранымы бойынша өтінішті тіркеу нөмірі, қойылған мәселені шешу бойынша ағымдағы мәртебесі мен жұмыс барысы туралы ақпарат береді;

      Білім базасында бар ақпарат бойынша өз қызметін ақпараттық-анықтамалық қолдауды жүзеге асырады;

      егер өтініштегі мәселе Бірыңғай байланыс орталығы операторларының құзыретіне кіретін болса, онда ол туралы өтініш берушіні хабардар ете отырып, қоңырауды Бірыңғай байланыс орталығына бағыттайды;

      егер өтініштегі мәселе "111" байланыс орталығының құзыретіне кірмейтін болса, консультант өтініш берген адамға аталған мәселені шешу құзыретіне кіретін субъектіге қатысты қолда бар ақпаратты береді;

      қажет болған жағдайларда, ақпараттандыру саласындағы уәкілетті органның жазбаша талабы бойынша сұрау салынатын мерзімде "111" байланыс орталығына қоңырау шалған жеке немесе заңды тұлғамен консультанттың сөйлесу жазбасын ұсынады;

      консультанттардың кәсіби құзыреттілігін арттыруды, оқытуды және қайта оқытуды жүзеге асырады;

      консультанттарға көтермелеу және ынталандыру шараларын қолданады;

      азаматтардың "111" байланыс орталығының қызметі, ақпараттық-анықтамалық консультациялар беру, бұқаралық ақпарат құралдарында, теледидарда ақпараттандыру, электрондық ақпараттық ресурстарда жарияланымдар орналастыру, сыртқы жарнама, түрлі ақпараттық іс-шаралар өткізу арқылы әйелдер мен балалардың құқықтарын қорғау саласында ұйымдастырушылық, психологиялық көмек көрсету тәртібі мен процесі туралы хабардар болу деңгейін арттырады.

3-тарау. "111" байланыс орталығының орталық мемлекеттік органдармен, жергілікті атқарушы органдармен өзара әрекет ету қағидалары

      9. "111" байланыс орталығының орталық мемлекеттік органдармен, жергілікті атқарушы органдармен өзара әрекет етуіне қатысушылар:

      "111" байланыс орталығы;

      ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган;

      облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың Бала құқықтары жөніндегі өңірлік уәкілдері;

      орталық мемлекеттік органдар;

      жергілікті атқарушы органдар;

      жеке және заңды тұлғалар болып табылады.

      10. "111" байланыс орталығы орталық мемлекеттік органдармен, жергілікті атқарушы органдармен отбасы, әйелдер мен балалардың құқықтарын қорғау мәселелері бойынша мынадай бағыттар бойынша өзара әрекет етеді:

      1) адам мен азаматтың құқықтары мен бостандықтарын қорғау және қалпына келтіру, заңдылықтың сақталуын қадағалау;

      2) адамның өмірін, денсаулығын, құқықтары мен бостандықтарын, қоғам мен мемлекеттің мүдделерін заңсыз қол сұғушылықтардан қорғау, қоғамдық тәртіпті сақтау және қоғамдық қауіпсіздікті қамтамасыз ету;

      3) жеке және заңды тұлғаларға заң көмегін ұйымдастыру және көрсету және өзге де мәселелер;

      4) балалардың құқықтарын қорғау, мектепке дейінгі, орта, техникалық, кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша, жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім, білім сапасы, тіл саясаты және өзге де мәселелер;

      5) мүгедектігі бар адамдарды әлеуметтік қорғау, зейнетақымен қамсыздандыру, әлеуметтік көмек, әлеуметтік сақтандыру, жұмыспен қамту, еңбек саласы, халықтың көші-қоны және өзге де мәселелер;

      6) денсаулық сақтау, халықтың денсаулығын сақтау және нығайту, қолжетімді және сапалы медициналық көмек;

      7) табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың алдын алу және жою, өрт қауіпсіздігі және өзге де мәселелер;

      8) сыртқы саяси қызметті жүзеге асыратын ведомствоның құзыретіне жататын;

      9) мемлекеттік жастар және отбасы саясаты, ақпарат, діни қызмет, қайырымдылық, волонтерлік қызмет және өзге де мәселелер;

      10) жұмылдыру, әскери білім және ғылым, әскери-патриоттық тәрбие және өзге де мәселелер;

      11) ветеринариялық бақылау және қадағалау, жер ресурстарын басқару және өзге де мәселелер;

      12) теміржол, автомобиль және өзге де көлік, авиация, автомобиль жолдары, әуежайлардың қызметі және өзге де мәселелер;

      13) туризм, дене шынықтыру және спорт.

      11. "111" байланыс орталығының орталық мемлекеттік органдармен, жергілікті атқарушы органдармен өзара әрекет етуі әкімшілік рәсімдер туралы қолданыстағы заңнамаға сәйкес жүзеге асырылады.

      12. Өтініш бойынша жедел ден қоюды талап ететін жағдайларда, қолданыстағы байланыс арналары бойынша орталық мемлекеттік органдармен, жергілікті атқарушы органдармен ауызша және (немесе) жазбаша (ақпараттандыру объектілері арқылы) ақпарат алмасуға жол беріледі.

      13. Орталық мемлекеттік орган, жергілікті атқарушы орган жедел ден қоюды талап ететін өтініш туралы ақпарат алған кезде өз өкілеттігі шегінде оны тексеру және қажетті шараларды қабылдау жөніндегі іс-шараларды жүргізеді. Бұл ретте, консультанттың ауызша және (немесе) жазбаша сұрау салуы бойынша оған өтініш бойынша ақпаратты растау (растамау) және өтініш мәселесі бойынша қабылданған бастапқы шаралар туралы мәліметтер береді.

      14. Егер оны орталық мемлекеттік органдарға, жергілікті атқарушы органдарға беру талап етілетін өтініш көрсетілген органдар үшін жұмыс істемейтін сағаттарға түскен жағдайда, онда ол жұмыс істемейтін уақыт аяқталғаннан кейін жақын арадағы сағаттарда беріледі. "111" байланыс орталығына қажетті ақпарат көзі өтініш берілген орган болып табылады.

      15. "111" байланыс орталығы өтініш берушінің мәселесін шешу үшін орталық мемлекеттік органдарға, жергілікті атқарушы органдарға ауызша не жазбаша сұрау жібереді. Сұранымда өтініштің тақырыбына тікелей қатысты мәліметтер мен фактілер ғана көрсетіледі. Өтінішке қатысы жоқ мәліметтерді сұратуға жол берілмейді. "111" байланыс орталығының қызметкерлері алынған ақпаратты өтініш мәселесін тиімді шешу мақсатында ғана пайдаланады. Алынған ақпаратты өзге мақсаттарда пайдалануға жол берілмейді.

Об утверждении Правил деятельности контакт-центра "111" по вопросам семьи, защиты прав женщин и детей и его взаимодействия с центральными государственными органами, местными исполнительными органами

Приказ Министра цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан от 28 июня 2024 года № 378/НҚ. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 июня 2024 года № 34643.

      В соответствии с пунктом 2 статьи 67-1 главы 10 Кодекса Республики Казахстан "О браке (супружестве) и семье" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила деятельности контакт-центра "111" по вопросам семьи, защиты прав женщин и детей и его взаимодействия с центральными государственными органами, местными исполнительными органами.

      2. Комитету государственных услуг Министерства цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр цифрового развития, инноваций
и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан
Ж. Мадиев

  Приложение к приказу
Министр цифрового развития,
инноваций и аэрокосмической
промышленности
Республики Казахстан
от 28 июня 2024 года № 378/НҚ

Правила деятельности контакт-центра "111" по вопросам семьи, защиты прав женщин и детей и его взаимодействия с центральными государственными органами, местными исполнительными органами

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила деятельности контакт-центра "111" по вопросам семьи, защиты прав женщин и детей и его взаимодействия с центральными государственными органами, местными исполнительными органами (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 2) пункта 2 статьи 67-1 главы 10 Кодекса Республики Казахстан от 26 декабря 2011 года "О браке (супружестве) и семье" и определяют порядок деятельности контакт-центра "111" и его взаимодействия с центральными государственными органами, местными исполнительными органами.

      2. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия и сокращения:

      1) уполномоченный орган в сфере информатизации - центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство и межотраслевую координацию в сфере информатизации и "электронного правительства";

      2) Уполномоченный по правам ребенка в Республике Казахстан – лицо, назначаемое Президентом Республики Казахстан, на которого возлагаются функции по обеспечению основных гарантий прав и законных интересов детей, а также восстановлению их нарушенных прав и свобод во взаимодействии с государственными и общественными институтами;

      3) региональный уполномоченный по правам ребенка области, города республиканского значения, столицы - представитель Уполномоченного по правам ребенка в Республике Казахстан, на которого возлагаются функции по обеспечению основных гарантий прав и законных интересов детей, а также восстановлению их нарушенных прав и свобод во взаимодействии с государственными и общественными институтами на соответствующей административно-территориальной единице;

      4) контакт-центр "111" по вопросам семьи, защиты прав женщин и детей (далее – контакт-центр "111") - юридическое лицо, определенное уполномоченным органом в сфере информатизации, выполняющее функции информационно-справочной, организационной, психологической службы по вопросам семьи, защиты прав женщин и детей;

      5) информационно-справочная база знаний контакт-центра "111" (далее – База знаний) – электронная база данных для хранения, пополнения, обновления и поиска необходимой информации для предоставления ответа по запросу граждан;

      6) консультант контакт-центра "111" (далее – консультант) – сотрудник контакт-центра "111", осуществляющий информационно-справочную консультацию, организационную, психологическую помощь по вопросам семьи, защиты прав женщин и детей;

      7) обращение – заявление или жалоба, полученная в ходе приема телефонного звонка в контакт-центр "111" либо направленная в контакт-центр "111" в письменной (бумажной и (или) электронной) или устной форме, а также в форме видеоконференцсвязи;

      8) Единый контакт-центр – юридическое лицо, определенное уполномоченным органом в сфере оказания государственных услуг, выполняющее функции информационно-справочной службы по предоставлению услугополучателям информации по вопросам оказания государственных и иных услуг, а также государственным органам – информации по вопросам оказания информационно-коммуникационных услуг.

Глава 2. Правила деятельности контакт-центра "111"

      3. Номер телефона "111" контакт-центра является бесплатным, функционирует на круглосуточной основе.

      4. Основными задачами контакт-центра "111" являются:

      предоставление обратившимся бесперебойной информационно-справочной консультации, организационной, психологической помощи по вопросам семьи, защиты прав женщин и детей;

      взаимодействие с центральными государственными органами, местными исполнительными органами по вопросам, связанным с поступившими обращениями;

      обеспечение необходимого качества предоставляемой контакт-центром "111" консультационной, организационной, психологической помощи по вопросам семьи, защиты прав женщин и детей.

      5. Принципами деятельности контакт-центра "111" являются:

      доступность;

      оперативность;

      эффективность;

      профессионализм;

      компетентность;

      конфиденциальность.

      6. Контакт-центр "111":

      предоставляет свои услуги физическим и юридическим лицам круглосуточно, без перерывов, выходных и праздничных дней на государственном и русском языках по выбору обратившегося;

      предоставляет информационно-справочные консультации, организационную, психологическую помощь обратившимся;

      осуществляет взаимодействие с центральными государственными и местными исполнительными органами по вопросам поступивших обращений;

      при необходимости по вопросам компетенции ведҰт переписку с центральными государственными, местными исполнительными органами;

      осуществляет взаимодействие с Уполномоченным по правам ребенка в Республике Казахстан и региональными уполномоченными по правам ребенка областей, городов республиканского значения в вопросах защиты прав детей;

      принимает и рассматривает устные и письменные обращения, поступающие по официальным каналам связи и на объект информатизации: 111.gov4c.kz;

      осуществляет сбор и обработку информации по обращениям для определения наиболее эффективного пути решения по поступившим вопросам;

      самостоятельно принимает решение о выборе объема необходимой помощи по поступившим обращениям;

      для передачи и получения необходимой информации совершает исходящие звонки в центральные государственные органы, местные исполнительные органы;

      в случаях поступления обращений, по которым требуются меры оперативного реагирования, незамедлительно по имеющимся каналам связи передает в центральные государственные органы, местные исполнительные органы необходимую информацию;

      вводит необходимые данные в форму запроса в информационной системе регистрации поступивших обращений;

      предоставляет физическим и юридическим лицам, по их устному или письменному запросу, информацию о номере регистрации обращения, текущем статусе и ходе работы по решению поставленного вопроса;

      осуществляет информационно-справочную поддержку своей деятельности по информации, имеющейся в Базе знаний;

      если вопрос обращения входит в компетенцию операторов Единого контакт-центра, то перенаправляет звонок в Единый контакт-центр с уведомлением об этом обратившегося;

      если вопрос обращения не входит в компетенцию контакт-центра "111", консультант предоставляет обратившемуся лицу имеющуюся у него информацию касательно субъекта, в чью компетенцию входит решение данного вопроса;

      в необходимых случаях по письменному требованию уполномоченного органа в сфере информатизации в запрашиваемый срок предоставляет запись разговора консультанта с физическим или юридическим лицом, позвонившим в контакт-центр "111";

      осуществляет повышение профессиональной компетенции, обучение и переобучение консультантов;

      применяет к консультантам меры поощрительного и стимулирующего характера;

      повышает уровень осведомленности граждан о деятельности контакт-центра "111", порядке и процессе предоставления информационно-справочных консультаций, оказания организационной, психологической помощи в сфере защиты прав женщин и детей путем информирования в средствах массовых информации, телевидении, размещения публикаций в электронных информационных ресурсах, наружной рекламе, проведения различных информационных мероприятий.

Глава 3. Правила взаимодействия контакт-центра "111" с центральными государственными органами, местными исполнительными органами

      9. Участниками взаимодействия контакт-центра "111" с центральными государственными органами, местными исполнительными органами являются:

      контакт-центр "111";

      уполномоченный орган в сфере информатизации;

      региональные уполномоченные по правам ребенка областей, городов республиканского значения;

      центральные государственные органы;

      местные исполнительные органы;

      физические и юридические лица.

      10. Контакт-центр "111" взаимодействует с центральными государственными органами, местными исполнительными органами по вопросам семьи, защиты прав женщин и детей по следующим направлениям:

      1) защита и восстановление прав и свобод человека и гражданина, надзор за соблюдением законности;

      2) защита жизни, здоровья, прав и свобод человека, интересов общества и государства от противоправных посягательств, охрана общественного порядка и обеспечение общественной безопасности;

      3) организация и оказание юридической помощи физическим и юридическим лицам и иные вопросы;

      4) охрана прав детей, дошкольное, среднее, техническое, профессиональное, послесреднее, дополнительное, высшее, послевузовское образование, качество образования, языковая политика и иные вопросы;

      5) социальная защита лиц с инвалидностью, пенсионное обеспечение, социальная помощь, социальное страхование, занятость, трудовая сфера, миграция населения и иные вопросы;

      6) охрана здоровья, сохранение и укрепление здоровья населения, доступная и качественная медицинская помощь;

      7) предупреждение и ликвидация чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера, пожарная безопасность и иные вопросы;

      8) относящиеся к компетенции ведомства, осуществляющего внешнеполитическую деятельность;

      9) государственная молодежная и семейная политика, информация, религиозная деятельность, благотворительность, волонтерская деятельность и иные вопросы;

      10) мобилизация, военное образование и наука, военно-патриотическое воспитание и иные вопросы;

      11) ветеринарный контроль и надзор, управление земельными ресурсами и иные вопросы;

      12) железнодорожный, автомобильный и иной транспорт, авиация, автомобильные дороги, деятельность аэропортов и иные вопросы;

      13) туризм, физическая культура и спорт.

      11. Взаимодействие контакт-центра "111" с центральными государственными органами, местными исполнительными органами осуществляется в соответствии с действующим законодательством об административных процедурах.

      12. В случаях, требующих оперативного реагирования по обращению допускается обмен устной и (или) письменной (посредством объектов информатизации) информацией с центральными государственными органами, местными исполнительными органами по имеющимся каналам связи.

      13. Центральный государственный орган, местный исполнительный орган при получении информации об обращении, требующего оперативного реагирования, в пределах своих полномочий проводит мероприятия по еҰ проверке и принятию необходимых мер. При этом, по устному и (или) письменному запросу консультанта предоставляет ему сведения о подтверждении (неподтверждении) информации по обращению и принятых первичных мерах по вопросу обращения.

      14. В случае если обращение, требующее передачи его в центральные государственные органы, местные исполнительные органы поступило в нерабочие для указанных органов часы, то оно передается в ближайшие по завершении нерабочего времени часы. Источником необходимой контакт-центру "111" информации является орган, в который передано обращение.

      15. Контакт-центр "111" направляет устный либо письменный запрос в центральные государственные органы, местные исполнительные органы для разрешения вопроса обратившегося. В запросе указываются только те сведения и факты, которые касаются непосредственно тематики обращения. Запрос, не касающихся обращения сведений, не допускается. Сотрудники контакт-центра "111" используют полученную информацию только в целях эффективного решения вопроса обращения. В иных целях использование полученной информации не допускается.