Медициналық қызметтер (көмек) көрсету саласында тергеп-тексеруді жүргізу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2024 жылғы 28 маусымдағы № 41 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 28 маусымда № 34660 болып тіркелді

      "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің 8-бабының 22-1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес Медициналық қызметтер (көмек) көрсету саласында тергеп-тексеруді жүргізу қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Медициналық және фармацевтикалық бақылау комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен қамтамасыз етсін:

      1) Осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуі;

      2) Осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін, оны Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) Осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1), 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды;

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрі
А. Альназарова

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрі
2024 жылғы 28 маусымдағы
№ 41 Бұйрыққа
қосымша

Медициналық қызметтер (көмек) көрсету саласында тергеп-тексеруді жүргізу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы медициналық қызметтер (көмек) көрсету саласында тергеп-тексеру жүргізу қағидалары (бұдан әрі-Қағида) "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 8 – бабының 22-1) тармақшасына сәйкес әзірленді және медициналық қызметтер (көмек) көрсету саласында тергеп-тексеру (бұдан әрі-тергеп-тексеру) жүргізу тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда пайдаланылатын негізгі ұғымдар:

      1) медициналық қызметтер (көмек) көрсету саласындағы мемлекеттік орган (бұдан әрі – мемлекеттік орган) – медициналық қызметтер (көмек) көрсету саласында басшылықты, медициналық қызметтер (көмек) сапасын бақылауды жүзеге асыратын мемлекеттік орган.

      2) медициналық қызметтер (көмек) көрсету саласындағы тергеп-тексеру – мемлекеттік органның Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарын бұзу себептері мен шарттарын анықтау, оларға жол берген бақылау субъектілерін (объектілерін) айқындау жөніндегі қызметі, сол сияқты Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес шаралар қабылдауы;

      3. Тергеп-тексеруді мемлекеттік орган немесе оның аумақтық бөлімшелері Қазақстан Республикасы медициналық қызметтер (көмек) көрсету саласындағы заңнамасының талаптарын бұзу себептері мен шарттарын анықтау анықтау және тиісті шаралар қабылдау және Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарын бұзуға жол берген бақылау субъектілерін (объектілерін) айқындау мақсатында жүргізеді.

2-тарау. Медициналық қызметтер (көмек) көрсету саласында тергеп-тексеруді жүргізу қағидалары

      4. Тергеп-тексеруді мемлекеттік орган немесе оның аумақтық бөлімшелері мынадай негіздер бойынша жүргізеді:

      1) жеке және (немесе) заңды тұлғалардың, сондай-ақ мемлекеттік органдардың адамның өміріне, денсаулығына және жеке және заңды тұлғалардың, мемлекеттің заңды мүдделеріне зиян келтірудің нақты фактілері бойынша осындай факт адамдардың кең ауқымына әсер еткен және бұзушылықтарға жол берген нақты бақылау субъектісін (объектісін) белгілеу талап етілетін жағдайларда жүгінуі;

      2) "Жүкті, босанатын әйелдердің қайтыс болу жағдайлары туралы, сондай-ақ босанғаннан кейін күнтізбелік қырық екі күн ішінде босанатын әйелдер қайтыс болған жағдайда ақпарат (шұғыл хабарлама) беру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 7 қыркүйектегі № ҚР ДСМ-100/2020 бұйрығына сәйкес (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21181 болып тіркелген) қайтыс болу туралы ақпарат (бұдан әрі – ақпарат (шұғыл хабарлама), оларға жоспарлы медициналық көмек (бастапқы медициналық-санитарлық және мамандандырылған көмек, оның ішінде жоғары технологиялық медициналық қызметтер) көрсету кезінде пациенттердің кенеттен қайтыс болуы.

      5. Мемлекеттік орган немесе оның аумақтық бөлімшелері шұғыл хабарлама және (немесе) өтініш келіп түскен күннен бастап 5 жұмыс күні ішінде осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес тергеп-тексеруді тағайындау туралы актіні қабылдайды.

      Тергеп-тексеру жүргізілетін бақылау субъектілерін және тергеп-тексеруді жүзеге асыратын адамдарды пациенттің бағыты мен медициналық көмектің бейіні, түрі, нысандары мен жағдайлары ескере отырып мемлекеттік орган немесе оның аумақтық бөлімшелері айқындайды.

      6. Тергеп-тексеруді медициналық қызметтер (көмек) көрсету саласында мемлекеттік бақылауды жүзеге асыратын лауазымды адамдар жүргізеді:

      1) Қазақстан Республикасының Бас мемлекеттік медициналық инспекторы және (немесе) оның орынбасары;

      2) тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктердің бас мемлекеттік медициналық инспекторлары және медициналық қызметтер (көмек) көрсету саласындағы мемлекеттік органның басшысы айқындайтын олардың орынбасарлары;

      3) медициналық қызметтер (көмек) көрсету саласындағы мемлекеттік органның мамандары.

      7. Тергеп-тексеруді жүргізуге, дәлелдемелерді жинауға, зерттеуге және бағалауға жәрдемдесу үшін "Медициналық көрсетілетін қызметтердің (көмектің) сапасына сараптама жүргізу үшін тәуелсіз сарапшылар мен бейінді мамандарды тарту қағидаларын, сондай-ақ оларға қойылатын біліктілік талаптарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 16 қыркүйектегі № ҚР ДСМ-103/2020 бұйрығына сәйкес (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21218 болып тіркелген), осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес қорытынды беретін, арнаулы ғылыми білімі мен дағдылары бар тәуелсіз сарапшылар мен (немесе) бейінді мамандар, басқа мемлекеттік органдар мен ведомстволық бағынысты ұйымдардың мамандары, консультанттары мен сарапшылары тартылады.

      8. Тергеп-тексеруді жүзеге асыру үшін мемлекеттік орган немесе оның аумақтық бөлімшелерімен, құрамы тергеп-тексеруді тағайындау туралы актімен айқындалатын медициналық қызметтер көрсету (көмек) саласындағы бақылауды жүзеге асыратын лауазымды адамдар және осы Қағидалардың 8-тармағында көзделген адамдардан тұратын комиссия құрылады.

      Комиссияны мемлекеттік органның немесе оның аумақтық бөлімшесінің лауазымды адамдарының ішінен, оның жұмысын ұйымдастыратын, жұмысты жоспарлауды жүзеге асыратын, комиссияның көлікке, қызметтік үй-жайларға, байланыс құралдарына, қажетті құжаттарға және ақпараттық жүйелерге қол жеткізуге қажеттілігін айқындайтын комиссия төрағасы басқарады.

      9. Комиссия тергеп-тексеру кезінде объективтілік және бейтараптық қағидаттарын басшылыққа алады. комиссия Тергеп-тексерудің тәуелсіздігін қамтамасыз ету мақсатында, комиссия мүдделер қақтығысын болдырмау ескере отырып қалыптастырылады.

      10. Тергеп-тексеруді жүргізу тергеп-тексеруді тағайындау туралы актіде көрсетілген 30 (отыз) күнтізбелік күннен аспайтын мерзімді құрайды.

      11. Тергеп-тексерудің белгіленген мерзімдерде аяқталуына объективті кедергі келтіретін мән-жайлар туындаған кезде, тергеп-тексеру мерзімдері мемлекеттік органның немесе оның аумақтық бөлімшесінің бірінші басшысының немесе оны алмастыратын адамның шешімімен осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес дәлелді негіздемемен тергеп-тексеру мерзімдерін ұзарту туралы актіні ресімдей отырып, күнтізбелік отыз күнге бір рет қана ұзартылады.

      12. Бақылау субъектісін тергеп-тексеруді жүргізу туралы хабардар ету оны тергеп-тексеруді тағайындау туралы актімен және оны жүргізудің негіздерімен танысу жолымен жүзеге асырылады.

      Тергеп-тексерудің басталғаны туралы хабарлама қолма-қол тапсырылады, тапсырылғаны туралы хабарламамен пошта жонелтімі нысанында немесе электрондық цифрлық қолтаңба арқылы қол қойылған электрондық құжат арқылы, бақылау субъектісінің электрондық мекенжайы бойынша егер мұндай мекенжайды осы субъект бақылау ұйымына ұсынған болса немесе өзге де қолжетімді тәсілмен жіберіледі.

      13. Комиссия төрағасы және комиссия мүшелері:

      1) тергеп-тексеру жүргізу үшін негіз болған, Қазақстан Республикасы медициналық қызметтер (көмек) көрсету саласындағы заңнамасының талаптарын бұзуға жол берген медициналық қызметтер (көмек) көрсету саласындағы бақылау субъектілері (объектілері) айқындалады.

      2) бұзушылыққа жол беруге әкеп соққан және (немесе) қауіп-қатердің туындауына немесе адамның өміріне, денсаулығына, жеке және заңды тұлғалардың, мемлекеттің заңды мүдделеріне зиян келтіруге жол берілген мән-жайларды анықтайды;

      3) тергеп-тексеру нысанасына қатысуы мүмкін адамдардың және (немесе) субъектілердің шеңберін айқындайды, оларға сауалнама жүргізеді және жазбаша түсініктемелер алады;

      4) адамның өміріне және (немесе) денсаулығына одан әрі залал келтіруге жол бермеу жөніндегі шараларды орнатады;

      5) пациенттің медициналық құжаттамасын талдайды, медициналық ұйымның қызметін және ол ұсынған медициналық көмектің (қызметтің) сапасы медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыру стандарттарына, медициналық көмек көрсету қағидаларына сәйкестігін бағалайды. Қажет болған жағдайда пациентті тексереді;

      6) гистологиялық және патологиялық-анатомиялық зерттеулер болған кезде зерттейді, қайта қарауды қамтамасыз етеді;

      7) аурудың бейіні бойынша басқа тәуелсіз сарапшылардың және (немесе) бейінді мамандардың, сот-медициналық сарапшылардың, ғылыми-зерттеу институттарының патологоанатомдарының қорытындыларын алады;

      8) зақымданудың ауырлығы, өлімнің себептері, алкогольдік, уытты мас болу, улану белгілерінің болуы туралы медициналық қорытындылар, зертханалық деректердің нәтижелерімен денсаулық жағдайының динамикасы туралы ақпарат алады;

      9) ретроспективті талдау, патологиялық-анатомиялық ашу нәтижелерін салыстырады және (немесе) сот-медициналық сараптаманы қайта қарауды қамтамасыз етеді.

      10) тергеп-тексеру үшін қажетті құжаттардың, журналдардың, хаттамалардың және өзге де құжаттамалардың көшірмелерін сұратады, алады және зерделейді. Сараптама жүргізу кезінде ақпарат көзі ретінде денсаулық сақтау саласындағы электрондық ақпараттық жүйелер де пайдаланылады;

      11) қажет болған жағдайда тергеп-тексеру нысанасына жататын орын мен құжаттарды фото және (немесе) бейнетіркеуді жүргізеді;

      12) тергеп-тексеру нысанасына байланысты салдарларды жою және (немесе) болғызбау жөніндегі іс-шараларды айқындайды;

      13) тергеп-тексеру нысанасына қатысуы мүмкін адамдарды және (немесе) субъектілерді осы адамдарға және (немесе) субъектілерге қатысы бар бөлігінде тергеп-тексеру материалдарымен таныстырады.

      14. Тергеп-тексеру барысында комиссия төрағасы және комиссия мүшелері құпия ақпаратты қорғау қажеттілігін ескере отырып, тергеп-тексеруге қатысушыларға олардың жазбаша сұрау салуы бойынша тергеп-тексеруге қатысы бар мәліметтермен танысуға мүмкіндік береді. Мүдделі тұлғалардың сұрауы бойынша бақылау органы тергеу пәні бойынша консультациялар жүргізеді.

      15. Тергеп-тексеру барысында басқа әкімшілік аумақтағы субъект анықталған кезде комиссия тергеп-тексеруді зерттеу нәтижелері туралы актімен аяқтайды және тергеп-тексеру материалдарын тиісті әкімшілік аумақта одан әрі тергеп-тексеру жүргізу үшін мемлекеттік органның тиісті бөлімшесіне береді.

      Тергеп-тексеру нәтижелері осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес тергеп-тексеру нәтижелері туралы акт түрінде ресімделеді.

      16. Тергеу нәтижелері негативті салдарлардың анықталған бұзушылықтарының дәлелді, логикалық негізделген негіздемесін қамтиды.

      17. Тергеп-тексеру нәтижелері туралы акт тергеп-тексеру материалдарының негізінде, оның ішінде Комиссия мүшелерінің көпшілігінің пікірін ескере отырып, екі данада ресімделеді.

      Тергеп-тексеру нәтижелері туралы актіге комиссия төрағасы және тергеп-тексеру жүргізген барлық комиссия мүшелері қол қояды. Мемлекеттік орган немесе оның аумақтық бөлімшесі тергеп-тексеру нәтижелері туралы актінің бірінші данасын қағаз жеткізгіште қол қойғызып немесе электрондық нысанда бақылау субъектісіне (заңды тұлғаның басшысына не оның уәкілетті тұлғасына, жеке тұлғаға) танысу және анықталған бұзушылықтарды және басқа да әрекеттерді жою жөнінде шаралар қабылдау үшін тапсырады, екінші данасы мемлекеттік органда немесе оның аумақтық бөлімшелерінде қалады.

      18. Егер Комиссия мүшелерінің бірі комиссия мүшелерінің көпшілігінің қорытындыларымен келіспеген жағдайда, ол комиссия жұмысының материалдарына қосу және тергеп-тексеру нәтижелері туралы актіге тіркеу үшін өзінің ерекше пікірін жазбаша түрде ұсынады, бұл ретте тергеп-тексеру нәтижелері туралы актіге "ерекше пікірді ескере отырып" деген ескертпемен қол қойылады.

      19. Тергеп-тексеру материалдарында:

      1) комиссия төрағасының тергеп-тексеру нысанасы бойынша арнайы білімі бар сарапшылар мен мамандарды және (немесе) тергеп-тексеру нысанасына байланысты комиссия төрағасының өзге де шешімдерін тергеп-тексеруге тарту туралы шешімі;

      2) жеке және заңды тұлғалардың өтініщтері, сондай-ақ мемлекеттік органдар беретін ақпарат (шұғыл хабарлама); мемлекеттік органдар немесе қызмет субъектілері беретін ақпарат;

      3) тергеп-тексеруді тағайындау туралы акт;

      4) тергеп-тексеру нәтижелері туралы акт, оған мыналар қоса беріледі:

      барлық медициналық құжаттама (анықтамалар және көшірмелер, клиникалық-диагностикалық зерттеулердің нәтижелері, бейінді мамандардың консультациялары, зардап шеккендердің денсаулығының зақымдану сипаты мен ауырлығы (өлім себебі) туралы медициналық қорытындылар);

      5) мамандар мен сарапшылардың, оның ішінде сот-медициналық сарапшылардың және патологиялық-анатомиялық диагностиканың қорытындылары;

      6) мүдделі мемлекеттік органдар мен ұйымдардың, өзге де субъектілердің қорытындысы мен ақпараты;

      7) куәгерлерден, зардап шеккендерден, тергеуге қатысқан адамдардан, сондай-ақ медициналық көмекті ұйымдастыруға жауапты лауазымды адамдардан сұрау салу және түсіндіру хаттамалары;

      8) фото, видео материалдар;

      9) тексеруге қатысы бар және комиссия төрағасының шешімі бойынша материалға қоса тіркелген өзге де материалдар.

      20. Тергеп-тексеру нәтижелері туралы актіде оның ішінде анықталған бұзушылықтар, оларды жою жөніндегі нұсқаулар, жою мерзімдері көрсетіледі.

      Анықталған бұзушылықтарды жою мерзімдері оны орындаудың нақты мүмкіндігіне әсер ететін мән-жайлар ескеріле отырып, бірақ тергеп-тексеру нәтижелері туралы акт тапсырылған күннен бастап күнтізбелік он күннен кем емес мерзімде айқындалады.

      Анықталған бұзушылықтарды жою үшін қосымша уақытша және (немесе) қаржылық шығындар қажет болған жағдайда бақылау субъектісі оған тергеп-тексеру нәтижелері туралы актіні тапсырған күннен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірмей анықталған бұзушылықтарды жою мерзімдерін ұзарту туралы өтінішпен комиссия құрған мемлекеттік органға немесе оның аумақтық бөлімшесіне жүгінуге құқылы.

      Тексеру нәтижелері туралы актіде көзделген мерзімдер өткенге дейін бақылау субъектісі бұзушылықты жою фактісін дәлелдейтін материалдарды қоса бере отырып, анықталған бұзушылықтарды жою туралы ақпаратты ұсынуға міндетті.

      21. Тергеп-тексерулер туралы мәліметтер осы Қағидаларға 5-қосымшада бекітілген нысан бойынша бақылау органының тергеп-тексерулерін есепке алу журналына енгізіледі.

      22. Тергеп-тексеруді жүргізу қорытындылары бойынша тергеп-тексеруді жүргізген мемлекеттік орган немесе оның аумақтық бөлімшесі тергеп-тексеру аяқталған күннен кейін 10 жұмыс күні ішінде, мемлекеттік құпияларды не Қазақстан Республикасының заңдарымен қорғалатын өзге де құпияны құрайтын мәліметтерді қоспағанда, осы Қағидаларға 6-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ақпаратты ресми сайтта орналастырады.

      23. Тексеру қорытындыларын бақылау органдары Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі уәкілетті органға "Бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) тексеруді тағайындау туралы актілерді, олардың мерзімдерін ұзарту туралы қосымша актілерді тіркеудің, оларды тіркеуден бас тартудың және күшін жоюдың, бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) тексеруді тоқтата тұру, қайта бастау, мерзімдерін ұзарту туралы хабарламалардың, қатысушылар құрамын өзгертудің және бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау және (немесе) тексеру және олардың нәтижелері туралы ақпараттық есепке алу құжаттарын ұсыну қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының міндетін атқарушының 2020 жылғы 25 желтоқсандағы № 162 бұйрығына сәйкес (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21964 болып тіркелген) тергеп-тексеру нәтижелері туралы актіні қабылдау қорытындылары бойынша келесі жұмыс күні ішінде ұсынады.

  Медициналық қызметтер
(көмек) көрсету саласында
тергеп-тексеру жүргізу
қағидаларына
1-қосымша

      нысан

Медициналық қызметтер (көмек)көрсету саласында тергеп-тексеруді тағайындау туралы акт "____"________20____жыл №______

      1. Мемлекеттік органның атауы _____________________________

      2. Медициналық қызметтер (көмек) көрсету саласында тергеп-тексеруді жүргізуге

      уәкілетті адамның (адамдардың) тегі, аты, әкесінің аты (ол бар болса) және лауазымы

      _________________________________________________________________________

      3. Тергеп-тексеруді жүргізуге тартылатын тәуелсіз сарапшылар мен (немесе) бейінді

      мамандар, басқа мемлекеттік органдар мен ведомстволық бағынысты ұйымдардың

      мамандары, консультанттары мен сарапшылары туралы мәліметтер (тегі, аты, әкесінің

      аты ол болған кезде)

      __________________________________________________________________________

      4. Тексерілетін субъектінің (субъектілердің) атауы, объектілердің тізбесі (заңды

      тұлғаның немесе оның филиалының және (немесе) өкілдігінің атауы, медициналық

      қызметтер (көмек) көрсету саласында тергеп-тексеру жүргізу тағайындалған жеке

      тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде), оның (олардың) орналасқан жері,

      жеке сәйкестендіру нөмері (лері)/бизнес-сәйкестендіру нөмері (лері), аумақ учаскесі

      Тексерілетін субъектінің (лердің), объектінің (лердің) деректері

      5. Медициналық қызметтер (көмек) көрсету саласында тағайындалған тергеу нысанасы

      _________________________________________________________________________

      6. Медициналық қызметтер (көмек)көрсету саласында тергеп-тексеру жүргізу мерзімі

      20____жылғы "___"_ __________ 20____жылғы "___"_ _____

      7. Медициналық қызметтер (көмек) көрсету саласында тергеп-тексеру жүргізудің

      құқықтық негіздері, оның ішінде міндетті талаптары жататын нормативтік құқықтық

      актілер

      _________________________________________________________________________

      8. Тексерілетін кезең 20____жылғы "___"_ __________ 20____жылғы "___"_ _____

      9. Мемлекеттік органның немесе оның аумақтық бөлімшесінің басшысының тегі, аты,

      әкесінің аты (бар болса) және қолы

      ___________________________________________________________________

      10. Мемлекеттік органның мөрі

  Медициналық қызметтер
(көмек) көрсету саласында
тергеп-тексеру жүргізу
қағидаларына
2-қосымша

Сарапшы қорытындысы және қорытынды

      1. Сараптама жүргізген адамның мамандығын, лауазымын, ғылыми дәрежесін көрсете отырып, тегі, аты, әкесінің аты (бар болған кезде)

      2. Сараптама жүргізілген бақылау субъектісінің атауы

      3. Сараптама жүргізу негізі немесе тапсырыс беруші туралы мәліметтер

      4. Сараптама жүргізу мерзімдері

      5. Сараптама жүргізу кезеңдері

      6. Сараптама нысаны

      7. Сараптама нәтижелері туралы , оның ішінде анықталған бұзушылықтар туралы

      8. Қорытындылар

      9. Ұсыныстар

      __________________________________________________________________

      Сараптама жүргізген тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты (бар болған кезде), қолы

      Күні 2024 жылғы "____"_______________

  Медициналық қызметтер
(көмек) көрсету саласында
тергеп-тексеру жүргізу
қағидаларына
3-қосымша

Медициналық қызметтер (көмек) көрсету саласындағы тергеп-тексеру мерзімдерін ұзарту туралы акт 20 ____жылғы "____"________ №____

      1. Мемлекеттік органның атауы

      __________________________________________________________________________

      2. Медициналық қызметтер (көмек) көрсету саласында тергеп-тексеру жүргізуге

      уәкілетті адамның (адамдардың) тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде) және

      лауазымы

      _______________________________________________________________________

      3. Тергеп-тексеруді жүргізуге тартылатын тәуелсіз сарапшылар мен (немесе) бейінді

      мамандар, басқа мемлекеттік органдар мен ведомстволық бағынысты ұйымдардың

      мамандары, консультанттары мен сарапшылары туралы мәліметтер

      __________________________________________________________________________

      4. Тексерілетін субъектінің (субъектілердің) атауы, объектілердің тізбесі (заңды

      тұлғаның немесе оның филиалының және (немесе) өкілдігінің атауы, медициналық

      қызметтер (көмек) көрсету саласында тергеп-тексеру жүргізу тағайындалған жеке

      тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде), оның (олардың) орналасқан жері,

      жеке сәйкестендіру нөмері (лері)/бизнес-сәйкестендіру нөмері (лері), аумақ учаскесі

      Тексерілетін субъектінің (лердің), объектінің (лердің) деректері

      5. Медициналық қызметтер (көмек)көрсету саласында тағайындалған тергеу нысанасы

      __________________________________________________________________________

      6. Медициналық қызметтер (көмек) көрсету саласында тергеп-тексеру жүргізу мерзімі

      20____жылғы "___"_ __________ 20____жылғы "___"_ _____

      7. Медициналық қызметтер (көмек) көрсету саласындағы тергеу

      20____жылғы "___"_ __________ 20____жылғы "___"_ _____ дейін ұзартылды.

      8. Дәлелді негіздемемен медициналық қызметтер (көмек) көрсету саласындағы тергеп-

      тексеру мерзімдерін ұзартудың құқықтық

      негіздері __________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      9. Комиссия төрағасының тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде) және қолы

      __________________________________________________________________________

      10. Мемлекеттік органның мөрі

      __________________________________________________________________________

  Медициналық қызметтер
(көмек) көрсету саласында
тергеп-тексеру жүргізу
қағидаларына
4-қосымша

Медициналық қызметтер (көмек) көрсету саласындағы тергеп-тексеру нәтижелері туралы акт №_____ _____________________ "____"___________20 __ жыл Актіні жасау орны және уақыты___

      Бақылау органының атауы ____________________________________________

      1. Негізінде тергеп-тексеру жүргізілген тергеп-тексеруді тағайындау туралы актінің күні мен нөмірі

      __________________________________________________________________________

      2. Тергеп-тексеруді жүргізген адамның (адамдардың) тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде) және лауазымы

      __________________________________________________________________

      3. Тергеп-тексеруді жүргізуге тартылатын тәуелсіз сарапшылар мен (немесе) бейінді мамандар, басқа мемлекеттік органдар мен ведомстволық бағынысты ұйымдардың мамандары, консультанттары мен сарапшылары туралы мәліметтер

      __________________________________________________________________________

      4. Тексерілетін субъектінің (субъектілердің) атауы, объектілердің тізбесі (заңды тұлғаның немесе оның филиалының және (немесе) өкілдігінің атауы, медициналық қызметтер (көмек) көрсету саласында тергеп-тексеру жүргізу тағайындалған жеке тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде), оның (олардың) орналасқан жері, жеке сәйкестендіру нөмері (лері)/бизнес-сәйкестендіру нөмері (лері), аумақ учаскесі

      Тексерілетін субъектінің (лердің), объектінің (лердің) деректері

      5. Тергеп-тексеруді жүргізу күні, орны және кезеңі ____________________________

      6. Тергеу нәтижелері, оның ішінде анықталған бұзушылықтар, олардың сипаты туралы мәліметтер (денсаулықтың уақытша немесе тұрақты бұзылуына, пациенттің мүгедектігіне немесе өліміне алып келген аурудың дамуын және (немесе) асқынуларын және ағзалары мен тіндерінің анатомиялық тұтастығы мен физиологиялық функциясының бұзылуын егжей-тегжейлі сипаттау, адамдардың іс-әрекеттерінің медициналық көмек көрсету кезінде (диагностикалық, емдік, жедел, тактикалық және т. б.) Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау саласындағы нормативтік-құқықтық актілерінее сәйкес денсаулық сақтаудың жалпы қабылданған немесе озық технологияларына сәйкес келуі)

      7. Тәуелсіз сарапшылар мен (немесе) бейінді мамандардың, тартылған сарапшылардың қорытындысы________________________________________________________________

      8. Бұзушылықтар анықталған НҚА атауы және талаптары:

Анықталған бұзушылықтар тізімі

Бұзушылықтар анықталған талаптардың тармақтары және НҚА атауы

Анықталған бұзушылықтарды жою жөніндегі ұсынымдар мен нұсқаулар, оларды жою мерзімдері

1.




2.




      9. Анықталған бұзушылықтар бойынша қабылданған шаралар (Қазақстан Республикасы заңнамасы шеңберінде әкімшілік хаттаманың нөмірі көрсетіледі)

      10. Тергеп - тексеруді жүргізген төрағаның және комиссия мүшелерінің қолы

      ____________________________________________________________

      11. Тексерілетін субъект өкілінің тергеп-тексеру актісімен танысқаны, тапсырғаны немесе танысудан бас тартқаны туралы мәліметтер, сондай-ақ тергеп-тексеру жүргізу кезінде қатысқан адамдар, олардың қолдары немесе қол қоюдан бас тартуы

      __________________________________________________________________________

      12. Тергеп-тексеру нәтижелері бойынша ескертулер және (немесе) қарсылықтар

      ________________________________________________"____" парақтардағы қосымша

      13. "____" ___________20__ жыл.

      14. Мемлекеттік органның мөрі

  Медициналық қызметтер
(көмек) көрсету саласында
тергеп-тексеру жүргізу
қағидаларына
5-қосымша

      нысан

Медициналық қызметтер (көмек) көрсету саласындағы мемлекеттік органның және оның аумақтық бөлімшесінің тергеп-тексерулерін есепке алу журналы

кіріс хат-хабардың № (өтініштер, шұғыл хабарлама)

Өтініш беруші БСН/ ЖСН

Тергеп-тексеруді тағайындау туралы актінің № және күні

Тергеп-тексеруге қатысқан адамдардың құрамы

Оларға қатысты тергеп-тексеру жүргізілетін субъектілер туралы деректер

Тергеп-тексеру жүргізудің құқықтық негіздері және тексеру кезеңі

Тергеп-тексеру жүргізу мерзімдері


1

2

3

4

5

6

7

      Кестенің жалғасы

Мамандарды тарту туралы шешімнің № және күні

Тергеп-тексеру мерзімін ұзарту туралы актінің № және күні

Тергеп-тексеру нәтижелері туралы актінің № және күні

Негізгі бұзушылықтар мен нәтижелер

Қоса берілген материалдар

Қабылданған шаралар туралы ақпарат

Комиссия төрағасының ТАӘ (ол бар болса) және қолы

8

9

10

11

12

13

14

  Медициналық қызметтер
(көмек) көрсету саласында
тергеп-тексеру жүргізу
қағидаларына
6-қосымша

Тергеп-тексеру жүргізу нәтижелері туралы ақпарат

      1. Тергеп-тексеру жүргізудің негізі ________________________________________

      2. Тергеп-тексеру жүргізу мерзімдері ______________________________________

      3. Медициналық қызметтер (көмек) көрсету саласындағы нормативтік құқықтық

      актілер талаптарының анықталған бұзушылықтарының себептері мен сипаты

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      4. Қабылданған шаралар

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      5. Мемлекеттік органның мөрі

Об утверждении Правил проведения расследования в сфере оказания медицинских услуг (помощи)

Приказ Министра здравоохранения Республики Казахстан от 28 июня 2024 года № 41. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 июня 2024 года № 34660.

      В соответствии с подпунктом 22-1) статьи 8 Кодекса Республики Казахстан "О здоровье народа и системе здравоохранения", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить Правила проведения расследования в сфере оказания медицинских услуг (помощи) согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Комитету медицинского и фармацевтического контроля Министерства здравоохранения Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства здравоохранения Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства здравоохранения Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра здравоохранения Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр здравоохранения
Республики Казахстан
А. Альназарова

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан

  Приложение к приказу
Министр здравоохранения
Республики Казахстан
от 28 июня 2024 года № 41

Правила проведения расследования в сфере оказания медицинских услуг (помощи)

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие правила проведения расследования в сфере оказания медицинских услуг (помощи) (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 22-1) статьи 8 Кодекса Республики Казахстан "О здоровье народа и системе здравоохранения" (далее – Кодекс) и определяет порядок проведения расследования в сфере оказания медицинских услуг (помощи) (далее – расследования).

      2. Основные понятия, применяемые в настоящих Правилах:

      1) государственный орган в сфере оказания медицинских услуг (помощи) (далее – государственный орган) – государственный орган, осуществляющий руководство в сфере оказания медицинских услуг (помощи), контроль за качеством медицинских услуг (помощи);

      2) расследование в сфере оказания медицинских услуг (помощи) – это деятельность государственного органа по установлению причин и условий нарушения требований законодательства Республики Казахстан, определению субъектов (объектов) контроля, их допустивших, а равно принятие мер в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      3. Расследования проводятся государственным органом или его территориальными подразделениями с целью установление причин и условий нарушения требований законодательства Республики Казахстан в сфере оказания медицинских услуг (помощи) и принятие соответствующих мер и определения субъектов (объектов) контроля, допустивших нарушения требований законодательства Республики Казахстан.

Глава 2. Правила проведения расследования в сфере оказания медицинских услуг (помощи)

      4. Расследования проводятся государственным органом или его территориальными подразделениями по следующим основаниям:

      1) обращения физических и (или) юридических лиц, а также государственных органов по конкретным фактам причинения вреда жизни, здоровью человека и законным интересам физических и юридических лиц, государства в случаях, когда такой факт коснулся широкого круга лиц и требуется установить конкретный субъект (объект) контроля, допустивший нарушения;

      2) информация (экстренное извещение) о наступлении смерти в соответствии с приказом Министра здравоохранения Республики Казахстан от 7 сентября 2020 года № ҚР ДСМ-100/2020 "Об утверждении правил предоставления информации (экстренного извещения) о случаях наступления смерти беременных, рожениц, а также в случае смерти родильниц в течение сорока двух календарных дней после родов, внезапной смерти пациентов при оказании им плановой медицинской помощи (первичной медико-санитарной и специализированной помощи, в том числе высокотехнологичных медицинских услуг)" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 21181) (далее – информация (экстренное извещение).

      5. Государственный орган или его территориальные подразделения в течение 5 рабочих дней со дня поступления информации (экстренное извещение) и (или) обращения принимает акт о назначении расследования в сфере оказания медицинских услуг (помощи) согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      Субъекты контроля, в отношении которого проводится расследование и лица осуществляющие расследование определяются государственным органом или его территориальным подразделением с учетом маршрута пациента и профиля, вида, форм и условий медицинской помощи.

      6. Расследования проводят должностные лица, осуществляющие государственный контроль в сфере оказания медицинских услуг (помощи):

      1) главный государственный медицинский инспектор Республики Казахстан и (или) его заместитель;

      2) главные государственные медицинские инспекторы соответствующих административно-территориальных единиц и их заместители;

      3) специалисты государственного органа в сфере оказания медицинских услуг (помощи).

      7. К проведению расследования привлекаются независимые эксперты и (или) профильные специалисты, обладающие специальными научными знаниями и навыками, специалисты, консультанты и эксперты других государственных органов и подведомственных организаций для оказания содействия в сборе материалов, исследовании и оценке доказательств в соответствии с приказом Министра здравоохранения Республики Казахстан от 16 сентября 2020 года № ҚР ДСМ-103/2020 "Правил привлечения независимых экспертов и профильных специалистов для проведения экспертизы качества медицинских услуг (помощи), а также квалификационные требования к ним" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 21218), которые предоставляют заключение приложению 2 к настоящим Правилам .

      8. Для проведения расследования государственным органом или его территориальным подразделением создается комиссия, состав которого определяется актом о назначении расследования из числа должностных лиц осуществляющих государственный контроль в сфере оказания медицинских услуг (помощи) и лиц, предусмотренных в пункте 8 настоящих Правил.

      Комиссию возглавляет председатель комиссии из должностных лиц государственного органа или его территориального подразделения, который организует ее работу, осуществляет планирование работы, определяет потребности комиссии в транспорте, служебных помещениях, средствах связи, необходимых документах и доступе к информационным системам для обеспечения работы комиссии.

      9. Комиссия руководствуется принципами объективности и беспристрастности при проведении расследования. В целях обеспечения независимости расследования комиссия формируется с учетом исключения конфликта интересов.

      10. Срок проведения расследования составляет не более 30 (тридцати) календарных дней, который указывается в акте о назначении расследования.

      11. При возникновении обстоятельств, объективно препятствующих завершению расследования в установленные сроки, сроки расследования продлеваются решением первого руководителя государственного органа или его территориального подразделения или его заменяющим лицом не более одного раза на тридцать календарных дней с оформлением акта о продлении сроков расследования с мотивированным обоснованием согласно приложению 3 к настоящим Правилам.

      12. Уведомление субъекта контроля о проведении расследования осуществляется путем его ознакомления с актом о назначении расследования и основаниями его проведения.

      Уведомление о начале проведения расследования вручается нарочно, направляется в форме заказного почтового отправления с уведомлением о вручении либо посредством электронного документа, подписанного посредством электронной цифровой подписи, по адресу электронной почты субъекта контроля, если такой адрес ранее был представлен данным субъектом в орган контроля или иным доступным способом.

      13. Председатель комиссии и члены комиссии:

      1) определяют субъекты (объекты) контроля, допустившие нарушения требований законодательства Республики Казахстан в сфере оказания медицинских услуг (помощи), ставшие основанием для проведения расследования;

      2) выясняют обстоятельства, повлекшие допущение нарушения и (или) предшествовавшие допущению возникновения угрозы или причинению вреда жизни, здоровью человека, законным интересам физических и юридических лиц, государства;

      3) события и состав нарушения, а также круг лиц и (или) субъектов, возможно причастных к предмету расследования, проводит их опрос и получает письменные объяснения;

      4) меры по дальнейшему недопущению нанесения ущерба жизни и (или) здоровью человека.

      5) анализируют медицинские документации пациента, оценивает деятельность медицинской организации и качество предоставленной ею медицинской помощи (услуги) на соответствие стандартам организации оказания медицинской помощи, правилам оказания медицинской помощи. В случае необходимости проводит осмотр пациента.

      6) изучают, обеспечивают пересмотр гистологических и, при наличии патологоанатомических исследований;

      7) получают заключения других независимых экспертов и (или) профильных специалистов, судебно-медицинских экспертов, патологоанатомов научно-исследовательских институтов по профилю заболевания;

      8) получают медицинские заключения о тяжести повреждений, причинах смерти, наличии признаков алкогольного, токсического опьянения, отравления, информацию о динамике состояния здоровья с результатами лабораторных данных;

      9) сопоставляют результаты ретроспективного анализа, патологоанатомического вскрытия и (или) обеспечивают пересмотр судебно-медицинской экспертизы.

      10) запрашивают, получают и изучают копии документов, журналов, протоколов и другие документации, необходимой для расследования. В качестве источника информации при проведении экспертизы также используются электронные информационные системы в области здравоохранения;

      11) при необходимости проводят фото- и (или) видеофиксацию место и документов, относящихся к предмету расследования;

      12) определяют мероприятия по ликвидации и (или) предотвращению последствий, связанных с предметом расследования;

      13) ознакамливают лиц и (или) субъектов, возможно причастных к предмету расследования, с материалами расследования в части имеющей отношение к данным лицам и (или) субъектам.

      14. В ходе расследования председатель и члены комиссии с учетом необходимости защиты конфиденциальной информации, предоставляет участникам расследования, по их письменному запросу, возможность ознакомиться со сведениями, имеющими отношение к расследованию, проводит консультации по предмету расследования.

      15. При установлении в ходе расследования субъекта контроля, находящихся на другой административной территории, комиссия завершает расследование актом о результатах исследования и передает материалы расследования в соответствующее территориальное подразделение государственного органа для проведения дальнейшего расследования на соответствующей административной территории.

      По результатам расследования составляется акт о результатах расследования по форме согласно приложению 4 к настоящим Правилам.

      16. Результаты расследования содержат мотивированное, логически обоснованное обоснование выявленных нарушений и наступивших негативных последствий.

      17. Акт о результатах расследования оформляется в двух экземплярах на основании материалов расследования, в том числе с учетом мнения большинства членов комиссии.

      Акт о результатах расследования подписывается председателем и всеми членами комиссии, проводившими расследование. Комиссией первый экземпляр акта о результатах расследования на бумажном носителе под роспись или в электронной форме вручается или направляется письмом с уведомлением субъекту контроля (руководителю юридического лица либо его уполномоченному лицу, физическому лицу) для ознакомления и принятия мер по устранению выявленных нарушений и других действий, второй экземпляр остается у государственного органа или его территориального подразделения.

      18. Члены комиссии, не согласные с выводами, указанными в акте о результатах расследования, представляют в письменном виде особое мнение для приобщения к акту о результатах расследования, при этом, акт о результатах расследования подписывается ими с оговоркой "с учетом особого мнения".

      19. Материалы расследования содержат:

      1) решение о проведении расследования, о привлечении к расследованию экспертов и специалистов, обладающих специальными знаниями по предмету расследования и (или) другие решения председателя комиссии, связанные с предметом расследования и дополнительное решение о продлении сроков проведения расследования (при его наличии);

      2) обращения физических и (или) юридических лиц, а также государственных органов; информация (экстренное извещение), подаваемая государственными органами или субъектами деятельности;

      3) акт о назначении расследования;

      4) акт о результатах расследования к которому прилагаются:

      вся медицинская документация (справки и выписки, результаты клинико-диагностических исследований, консультации профильных специалистов, медицинские заключения о характере и тяжести повреждения здоровья (причине смерти) пострадавших);

      5) заключения специалистов и экспертов, в том числе судебно-медицинских экспертов и патологоанатомической диагностики;

      6) заключение и информация от заинтересованных государственных органов и организацию, иных субъектов;

      7) протоколы опроса и пояснения свидетелей, причастных лиц к расследованию, а также должностных лиц, ответственных за организацию медицинской помощи;

      8) фото, видео материалы;

      9) материалы, имеющие отношение к расследованию и приобщенные к материалу по решению председателя комиссии.

      20. В акте о результатах расследования в том числе отражаются выявленные нарушения, указания по их устранению, а также сроки устранения.

      Сроки устранения выявленных нарушений определяются с учетом обстоятельств, оказывающих влияние на реальную возможность его исполнения, но не менее десяти календарных дней со дня вручения акта о результатах расследования.

      В случае необходимости дополнительных временных и (или) финансовых затрат для устранения выявленных нарушений субъект контроля не позднее трех рабочих дней со дня вручения ему акта о результатах расследования обращается в государственный орган или его территориальное подразделение, которой создал комиссию, с заявлением о продлении сроков устранения выявленных нарушений.

      До истечения сроков, предусмотренных в акте о результатах расследования, субъект контроля представляет информацию об устранении выявленных нарушений с приложением материалов, доказывающих факт устранения нарушения.

      21. Сведения о расследованиях вносятся в журнал учета расследований органа контроля по форме, утвержденной приложением 5 к настоящим Правилам.

      22. По итогам проведения расследования, государственный орган или его территориальное подразделение, в течение 10 рабочих дней после дня окончания расследования размещает на официальном сайте информацию по форме согласно приложению 6 к настоящим Правилам, за исключением сведений, составляющих государственные секреты либо иную охраняемую законами Республики Казахстан тайну.

      23. Итоги расследования предоставляются государственным органом или его территориальным подразделением, в уполномоченный орган по правовой статистике и специальных учетов в течение следующего рабочего дня по итогам принятия акта о результатах расследования согласно приказу исполняющего обязанности Генерального Прокурора Республики Казахстан от 25 декабря 2020 года № 162 "Об утверждении Правил регистрации актов о назначении, дополнительных актов о продлении сроков профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля и надзора и (или) проверки, отказа в их регистрации и отмены, уведомлений о приостановлении, возобновлении, продлении сроков профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля и надзора и (или) проверки, изменении состава участников и представлении информационных учетных документов о профилактическом контроле с посещением субъекта (объекта) контроля и надзора и (или) проверке и их результатах" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 21964).

  Приложение 1
к Правилам проведения
расследования в сфере оказания
медицинских услуг (помощи)
  форма

Акт о назначении расследования в сфере оказания медицинских услуг (помощи)

      №______ "____"________20____года

      1. Наименование государственного органа ______________________________

      2. Фамилия, имя, отчество (при его наличии) и должность лица (лиц),
уполномоченного на проведение расследования в сфере оказания медицинских
услуг (помощи) _____________________________________________________

      3. Сведения о независимых экспертах и (или) профильных специалистах,
специалистах, консультантах и экспертах других государственных органов и
подведомственных организацию, привлекаемых для проведения расследования
в сфере оказания медицинских услуг (помощи) (фамилия, инициалы, должность
(при его наличии)) ___________________________________________________

      4. Наименование проверяемого (ых) субъекта (ов), перечень объектов (наименование
юридического лица или его филиала и (или) представительства, фамилия, имя,
отчество (при его наличии) физического лица, в отношении которого (ых) назначено
проведение расследования в сфере оказания медицинских услуг (помощи)), его (их)
местонахождение, индивидуальный (ые) идентификационный (ые) номер (а)/бизнес-
идентификационный (ые) номер (а)участок территории Данные проверяемого (ых)
субъекта (ов), объекта (ов)

      5. Предмет назначенного расследования в сфере оказания медицинских услуг
(помощи) ___________________________________________________________

      6. Срок проведения расследования в сфере оказания медицинских услуг (помощи)
с "___"____20____года по "___"_____20___года

      7. Правовые основания проведения расследования в сфере оказания медицинских
услуг (помощи), в том числе нормативные правовые акты, обязательные требования
которых подлежат расследованию ______________________________________

      8. Проверяемый период с "___"_______20____года по "___"_______20____года

      9. Фамилия, имя, отчество (при его наличии) и подпись руководителя
государственного органа или его территориального подразделения
___________________________________________________________________

      10. Печать государственного органа

  Приложение 2
к Правилам проведения
расследования в сфере оказания
медицинских услуг (помощи)

Экспертное заключение и (или) заключение

      1. Фамилия, имя, отчество (при его наличии) лица, проводившего экспертизу,
с указанием специальности, должности, ученой степени

      2. Наименование субъекта (объекта) контроля, в котором проводилась экспертиза

      3. Основание проведения экспертизы, либо сведения о заказчике

      4. Сроки проведения экспертизы

      5. Период проведения экспертизы

      6. Предмет экспертизы

      7. Сведения о результатах экспертизы, в том числе о выявленных нарушениях, об их характере

      8. Выводы

      9. Рекомендации ________________________________________________ _________
Фамилия, имя, отчество (при его наличии), подпись лица, проводившего экспертизу
Дата "____" ___________ 20 ___ года

  Приложение 3
к Правилам проведения
расследования в сфере оказания
медицинских услуг (помощи)

Акт о продлении сроков расследования в сфере оказания медицинских услуг (помощи)

      №____ "____"______ 20____года

      1. Наименование государственного органа _______________________________________

      2. Фамилия, имя, отчество (при его наличии) и должность лица (лиц), уполномоченного
на проведение расследования в сфере оказания медицинских услуг (помощи)
____________________________________________________________________________

      3. Сведения о независимых экспертах и (или) профильных специалистах, специалистах,
консультантах и экспертах других государственных органов и подведомственных организаций,
привлекаемых для проведения расследования в сфере оказания медицинских услуг (помощи)
_____________________________________________________________________________

      4. Наименование проверяемого (ых) субъекта (ов), перечень объектов (наименование юридического
лица или его филиала и (или) представительства, фамилия, имя, отчество (при его наличии)
физического лица, в отношении которого (ых) назначено проведение расследования в сфере
оказания медицинских услуг (помощи)), его (их) местонахождение,индивидуальный (ые)
идентификационный (ые) номер (а)/бизнес- идентификационный (ые) номер (а),участок территории
Данные проверяемого (ых) субъекта (ов), объекта (ов)

      5. Предмет назначенного расследования в сфере оказания медицинских услуг (помощи)
________________________________________________________________________________

      6. Срок проведения расследования в сфере оказания медицинских услуг (помощи)
с "____" __________20___ года по "____" ___________20____года.

      7. Расследование в сфере оказания медицинских услуг (помощи) продлена
с "____"___ 20_____ года по "____" _____ 20___ года.

      8. Правовые основания продления сроков расследования в сфере оказания медицинских услуг
(помощи) с мотивированным обоснованием __________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________

      9. Фамилия, имя, отчество (при его наличии) и подпись лица председателя комиссии
________________________________________________________________________________

      10. Печать государственного органа

  Приложение 4
к Правилам проведения
расследования в сфере оказания
медицинских услуг (помощи)

Акт о результатах расследования в сфере оказания медицинских услуг (помощи)
№ _____ _____________________ "____" ___________ 20 __ года
место составления акта и время _____

      Наименование органа контроля ____________________________________________

      1. Дата и номер акта о назначении расследования, на основании которого проведено
расследование ___________________________________________________________

      2. Фамилия, имя, отчество (при его наличии) и должность лица (лиц), проводившего
расследование

      3. Сведения о независимых экспертах и (или) профильных специалистах, специалистах,
консультантах и экспертах других государственных органов и подведомственных
организаций, привлекаемых для проведения расследования в сфере оказания медицинских
услуг (помощи) __________________________________________________________

      4. Наименование проверяемого (ых) субъекта (ов), перечень объектов (наименование
юридического лица или его филиала и (или) представительства, фамилия, имя, отчество
(при его наличии) физического лица, в отношении которого (ых) назначено проведение
расследования в сфере оказания медицинских услуг (помощи)), его (их) местонахождение,
индивидуальный (ые) идентификационный (ые) номер (а)/бизнес-идентификационный (ые)
номер (а),участок территории Данные проверяемого (ых) субъекта (ов), объекта (ов)

      5. Дата, место и период проведения расследования ______________________________

      6. Сведения о результатах расследования, в том числе о выявленных нарушениях,
их характере (детально описать развитие заболевания и (или) осложнения и (или) нарушение
анатомической целостности и физиологической функции органов и тканей пациента,
которые привели к временному или стойкому расстройству здоровья, установлению
инвалидности или смерти пациента, соответствие действий лиц при оказании медицинской
помощи (диагностическая, лечебная, оперативная, тактическая и др.) общепринятым
или передовым технологиям здравоохранения согласно нормативно-правовым актам
в области здравоохранения Республики Казахстан).

      7. Заключение независимых экспертов и (или) профильных специалистов, привлеченных
экспертов ________________________________________________________________

      8. Наименование и требования НПА, по которым выявлены нарушения:

Перечень выявленных нарушений

Пункты требований и наименование НПА, по которым выявлены нарушения

Рекомендации и указания по устранению выявленных нарушений, сроки их устранения

1.




2.




      9. Принятые меры по выявленным нарушениям (указвается номер административного
протокола в рамках законодательства Республики Казахстан)

      10. Подпись председателя и членов комиссии, проводившие расследование
_____________________________________________________________________

      11. Сведения об ознакомлении, вручении или отказе в ознакомлении с актом расследования
представителя проверяемого субъекта, а также лиц, присутствовавших при проведении
расследовании, их подписи или отказ от подписи
______________________________________________________________________

      12. Замечания и (или) возражения по результатам расследования
_______________________________________________________________________
приложение на "____" листах

      13. "____" ___________20__ года.

      14. Печать государственного органа

  Приложение 5
к Правилам проведения
расследования в сфере оказания
медицинских услуг (помощи)
  форма

Журнал учета расследований государственного органа в сфере оказания медицинских услуг (помощи) и его территориального подразделения

№ входящей корреспонденции (обращения, экстренного извещения)

Заявитель БИН/ ИИН

№ Акта о назначении расследования и дата

Состав лиц, участвовавших в расследований

Данные о субъектах, в отношении которых проводится расследование

Правовые основания проведения расследования и период проверки

Сроки проведения расследования


1

2

3

4

5

6

7

      Продолжение таблицы

№ Решения о привлечения специалистов и дата

№ Акта о продлении срока проверки и дата

№ Акта о результатах проверки и дата

Основные нарушения и результаты

Прилагаемые материалы

Информация о принятых мерах

ФИО (при его наличии) и подпись Председателя комиссии

8

9

10

11

12

13

14

  Приложение 6
к Правилам проведения
расследования в сфере оказания
медицинских услуг (помощи)

Информация о результатах проведения расследования

      1. Основание проведения расследования _____________________________

      2. Сроки проведения расследования_________________________________

      3. Причины и характер выявленных нарушений требований нормативных
правовых актов в оказания медицинских услуг (помощи)
________________________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________

      4. Принятые меры_________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________

      5. Печать государственного органа