Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің "Жолаушылар мен жүктерді тасымалдауға арналған көлік құралдарына қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар" санитариялық қағидаларын бекіту туралы" 2021 жылғы 11 қаңтардағы № ҚР ДСМ-5, "Көлік құралдарына және жолаушыларға қызмет көрсету жөніндегі объектілерге қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар" санитариялық қағидаларын бекіту туралы" 2021 жылғы 23 қыркүйектегі № ҚР ДСМ-98 бұйрықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2024 жылғы 2 шiлдедегi № 50 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 5 шiлдеде № 34702 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Жолаушылар мен жүктерді тасымалдауға арналған көлік құралдарына қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар" санитариялық қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 11 қаңтардағы № ҚР ДСМ-5 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 22066 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Жолаушылар мен жүктерді тасымалдауға арналған көлік құралдарына қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар" санитариялық қағидаларында:

      6-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "6. Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасының Кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 19 және 20-баптарына сәйкес эпидемиялық мәні жоғары объектінің халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы нормативтік құқықтық актілерге сәйкестігі туралы санитариялық-эпидемиологиялық қорытынды бар болған жағдайда көлік құралдарын пайдалануға жол беріледі.";

      мынадай мазмұндағы 47-1-тармақпен толықтырылсын:

      "47-1. Метрополитеннің жолаушылар вагондарындағы электрлі жылыту және электрлі жарықтандыру құралдары ластануына қарай шаң мен ластан тазартылады.";

      мынадай мазмұндағы 60-1-тармақпен толықтырылсын:

      "60-1. Метрополитеннің жолаушылар вагонының вагон қабырғасынан 0,7 метр (бұдан әрі – м) қашықтықта, диван бетінен 0,5 м биіктікте – кемінде 150 лк (қыздыру шамдарымен жарықтандыру кезінде – кемінде 75 лк) жарықтандырудың рұқсат етілген деңгейі қамтамасыз етіледі.";

      мынадай мазмұндағы 72-1-тармақпен толықтырылсын:

      "72-1. Жылжымалы құрамның желіге шығуы алдындағы санитариялық жай-күйін жылжымалы құрамның санитариялық жай-күйіне арналған еркін түрдегі журналда жүргізілген тазалау туралы белгі қоя отырып, жылжымалы құрамның жуушы-жинаушыларының бригадирі, жылжымалы құрамға техникалық қызмет көрсету және жөндеу жүргізілген учаскенің шебері (бригадирі) тексереді.";

      мынадай мазмұндағы 77-1-тармақпен толықтырылсын:

      "77-1. Метрополитен вагондарының салондарындағы микроклиматтың рұқсат етілетін параметрлері (табиғи желдету кезінде):

      1) жылдың жылы кезеңінде ауа температурасының қоршаған ауаның температурасынан 3°C-тан артық емес, ауаның салыстырмалы ылғалдылығы мен ауа қозғалысының жылдамдығы нормаланбайды;

      2) жылдың салқын кезеңінде ауа температурасы -16°C (+- 2°C), биіктігі бойынша температура айырмашылығы – 5°C-тан артық емес, ауа температурасы мен қоршау айырмашылығы – 5°C-тан артық емес, еден температурасы – кемінде 5°С, ауаның салыстырмалы ылғалдылығы – 30-дан 70%-ға дейін, ауа қозғалысының жылдамдығы – 0,4 м/сек-тан артық емес.";

      78-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "78. Жолаушылар вагондарының купесіндегі шудың деңгейі 65 децибелден (бұдан әрі – дБа), тамбурларда – 68 дБа, вагонаралық өту жолдарында – 80 дБа, МВҚК салонында – 75 дБа-дан жоғары болмауына, метрополитен вагонында туннельдерде қозғалыс кезінде – 70 дБа-дан артық болмауына жол беріледі.";

      мынадай мазмұндағы 82-1-тармақпен толықтырылсын:

      "82-1. Метрополитеннің жолаушылар вагоны:

      1) поездың радиобайланысы мен хабарландыруының жұмыс істеуін;

      2) есіктердің жабылуын бақылау сигналын;

      3) басқару, бақылау, қауіпсіздік жүйелерінің қозғалысы мен жұмыс параметрлерін тіркеуді;

      4) метрополитеннің жолаушылар вагондарын мәжбүрлі авариялық желдетуді;

      5) есіктердің жабыла бастауы туралы ескертетін жарық және дыбыс сигналын;

      6) басқару кабинасында және жолаушылар салондарында микроклиматты ұстап тұруды қамтамасыз ететін жүйелермен және құрылғылармен жабдықталады.";

      245, 246-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "245. Жолаушыларды тасымалдау кезінде салқын кезеңде салондағы (кабинадағы) ауа температурасы салыстырмалы ылғалдылық 70-75% болған кезде +14ºС-тан төмен емес, жазда +22 ºС-та (+2) ұсталады.

      246. Сыртқы ауаның ылғалдылығы жоғары аудандар үшін және ауа салқындатқыштарды қолданған кезде автобус салонындағы салыстырмалы ылғалдылықты 10%-ға арттыруға жол беріледі. Мәжбүрлі желдету және ауаны баптау қондырғылары бар салондарда желдету жүйесі автобустағы ауа температурасына байланысты автоматты режимде үздіксіз жұмыс істейді.".

      2. "Көлік құралдарына және жолаушыларға қызмет көрсету жөніндегі объектілерге қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар" санитариялық қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 23 қыркүйектегі № ҚР ДСМ-98 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 24530 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бұйрыққа 1-қосымшамен бекітілген "Көлік құралдарына және жолаушыларға қызмет көрсету жөніндегі объектілерге қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар" санитариялық қағидаларында:

      2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Осы Санитариялық қағидаларда мынадай терминдер және анықтамалар пайдаланылды:

      1) авиациялық техникалық база (бұдан әрі – АТБ) – әуе кемелеріне техникалық қызмет көрсету, ағымдағы жөндеу, конструкцияларын, технологиялық жабдығы мен жарағын дайындау, ұшу ақпаратын жинау және оның мағынасын ашу бойынша жұмыстар кешенін орындауға арналған құрылыстар, механикалық және басқа да құралдар кешені;

      2) авиациялық-химиялық жұмыстар (бұдан әрі – АХЖ) – ауыл шаруашылығы, орман учаскелерінде және басқа да алқаптарда пестицидтер мен тыңайтқыштарды қолдана отырып азаматтық авиация атқаратын жұмыстар;

      3) автокөлік кәсіпорны – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес әрекет ететін, автомобиль көлігімен жүктерді, жолаушыларды, багажды тасымалдау, автокөлік құралдарын сақтау, оларға техникалық қызмет көрсету және оларды жөндеу жөніндегі қызметпен айналысатын заңды тұлға;

      4) автомобильге жанармай құю станциясы – мұнай өнімдерін сақтауды және бөлшек саудада өткізуді қамтамасыз ететін жабдықпен жарақталған технологиялық құрылыстар кешені;

      5) авто-газ құю станциясы – сұйытылған газды сақтауды және бөлшек саудада өткізуді қамтамасыз ететін жабдықтармен жарақталған технологиялық құрылыстар кешені;

      6) автомобиль көлік құралдарына техникалық қызмет көрсету және жөндеу (шеберханасы) станциясы – автомобиль көлік құралдарына техникалық қызмет көрсетуге және жөндеуге арналған құрылыстар кешені;

      7) автовокзал – жолаушылар легі тәулігіне бес жүзден астам адамды құрайтын, автобустардың жолаушылары мен жүргізушілеріне қызмет көрсетуге арналған және: сыйымдылығы жетпіс бестен жоғары жолаушыларға арналған күту залы және билет кассалары бар күрделі ғимаратты, жүргізушілерді медициналық тексеруден өткізуге және медициналық-санитариялық алғашқы көмек көрсетуге арналған медициналық пункттерді, сақтау камераларын, жолаушыларды түсіру мен отырғызуға арналған перронды, автобустардың тұрағына арналған алаңдарды, автобустарды тексеріп қарауға арналған бекеттерді, диспетчерлік пункттерді және ана мен балаға арналған бөлмені қамтитын құрылыстар кешені;

      8) автостанция – жолаушылар легі тәулігіне кемінде бес жүз адамды құрайтын, автобустардың жолаушылары мен жүргізушілеріне қызмет көрсетуге арналған және кемінде екі жарым мың шаршы метр аумақта орналасқан және құрамында: сыйымдылығы жетпіс бес адамға дейінгі жолаушыларға арналған күту залы және билет кассалары бар күрделі ғимаратты, сақтау камераларын, жолаушыларды түсіру мен отырғызуға арналған перронды, автобустардың тұрағына арналған алаңдарды, диспетчерлік пункттерді қамтитын құрылыстар кешені;

      9) ангар – көлік құралдарын сақтауға, техникалық қызмет көрсетуге және жөндеуге арналған құрылыс;

      10) әуежай – әуе кемелерін қабылдауға және жөнелтуге, әуе тасымалдарына қызмет көрсетуге арналған және осы мақсаттар үшін әуеайлық, аэровокзал, басқа да құрылыстары, сондай-ақ қажетті жабдықтары бар құрылыстар кешені;

      11) ауыл шаруашылығы әуеайлағы – авиациялық-химиялық жұмыстарды орындайтын азаматтық авиация әуе кемелерінің ұшуын қамтамасыз етуге арналған әуеайлығы;

      12) аэровокзал – әуежайларда әуе көлігі жолаушыларына қызмет көрсетуге арналған құрылыстар мен ғимараттар кешені;

      13) бластчиллер – өнімді мұздатуды қамтамасыз ететін қарқынды салқындату аппараты;

      14) борттық тамақ – әуе кемелерінің авиажолаушылары мен экипажына арналған, ұшу кезінде әуе кемесінің бортында берілетін тамақ;

      15) борттық тамақтану объектісі – борттық тамақты өндіру, қайта өңдеу, өткізу және ұйымдастыру бойынша қоғамдық тамақтану объектісі;

      16) борттық тамақ рационы – әуе көлігі бортында бір адамның тамақтануына арналған тамақ өнімдерінің жиынтығы;

      17) вагон және локомотив депосы, локомотив жөндеу және вагон жөндеу зауыттары – вагондарды, локомотивтерді жоспарлы және күрделі жөндеуге, вагон, локомотив тораптары мен бөлшектерін жөндеуге және жинақтауға арналған өндірістік құрылыстар, темір жолдар кешені;

      18) дастархан әзірлеу бөлімшесі – борттық тамақтану объектісіндегі борттық тамақты жинақтауға және әзірлеуге арналған учаске;

      19) дегазациялық алаң – авиациялық химиялық жұмыстар орындалғаннан кейін әуе кемелерін дегезациялау және пестицидтерден тазартуға арналған алаң;

      20) дефростер – өнімдерді ерітуге арналған жабдық;

      21) диспетчерлік орталық (пункт) – қажетті жабдығы бар диспетчерлердің жұмыс орындарын орналастыруға арналған ғимарат (үй-жай);

      22) диспетчерлер – көлік құралдарының қозғалысын жедел бақылау және басқару орталығының (пунктінің) операторлары;

      23) жабық вагондарды дайындайтын кешенді пункт – азық-түліктерді, шаруашылық, қатты әсер ететін химиялық заттарды және сусымалы қауіпті жүктерді тасымалдағаннан кейін жабық вагондарды тазалауға, жууға және дезинфекциялық өңдеуге арналған объект;

      24) жолаушылар вагондарына техникалық қызмет көрсету, оларды ағымдық жөндеу және жабдықтау пункті – жолаушылар вагондарының жарамдылығын, ағымдық жөндеуді, жылжымалы құрамды тексеруді, тіркемеден ажыратпай ағымдық жөндеуді және жылжымалы құрамның тасымалдауға және жарақтандыруға дайындауды қамтамасыз ететін темір жол көлігінің бөлімшесі;

      25) жол машина станциясы – жолды орташа және күрделі жөндеуді жүзеге асыруға арналған теміржол көлігінің құрылымдық бөлімшесі;

      26) жол дистанциясы – темір жолдарда ағымдық күтіп-ұстауды, жөндеу және қалпына келтіру жұмыстарын жүзеге асыратын темір жол көлігінің құрылымдық бөлімшесі;

      27) жолаушылар ғимараты – теміржол көлігімен тасымалдау бойынша тұрғындарға қызмет көрсетуге арналған үй-жайлар, құрылыстар (жолаушылар платформалары және вокзал өтпелерін қоса алғанда) және басқа да мүлік түрлерінің кешені;

      28) жұмыс аймағы – тұрақты немесе уақытша жұмыс орындары орналасқан алаңның немесе еденнің деңгейінен биіктігі екі метрге (бұдан әрі – м) дейінгі кеңістік;

      29) қалыпқа келтіру пойызы – рельстердің жолдан шығуынан және жылжымалы құрамның соқтығысуынан болған зардаптарды жоюға, сондай-ақ дүлей зілзалалар кезінде көмек көрсетуге арналған пойыз;

      30) касалетка – тамақ өнімдерімен жанасуға арналған, тамақ өнімдерімен жанасатын материалдарға қойылатын талаптарға сәйкес келетін материалдардан (оның ішінде алюминий фольгадан, полимерден, шыныдан, фарфордан) жасалған, тамақ өнімдерімен жанасуға арналған қолдану жөніндегі таңбаға сәйкес тамақтануды (оның ішінде борттық тамақтануды) ұйымдастыру үшін пайдаланылатын тұтыну қаптамасы (жабылатын ыдыс, контейнер);

      31) көлік – бұл Қазақстан Республикасының аумағында тіркелген теміржол, автомобиль, теңіз, ішкі су, әуе көлігі;

      32) көлік құралдары (әуе, теміржол, су, автомобиль) мен жолаушыларға қызмет көрсету объектісі (бұдан әрі – көлік объектісі) – көлік құралдарына техникалық қызмет көрсетуге, жөндеуге, жууға және жарақтандыруға, сондай-ақ жолаушыларға, багажға, жүк-багажға, жүктерге және пошта жөнелтілімдеріне қызмет көрсетуге арналған көліктің жылжымайтын мүлік құрылысы немесе құрылыстар кешені;

      33) метрополитен – көліктің өзге түрлерінің желілерінен және жаяу жүргіншілердің оларға өту жолынан оқшауланған (бөлінген, бір деңгейдегі қиылыстары жоқ) жолдар бойынша жолаушылар мен багажды әлеуметтік маңызы бар тұрақты тасымалдауды жүзеге асыратын қалалық рельстік көлік түрі;

      34) өзен порты – жолаушылар мен кемелерге қызмет көрсету, жүктерді тиеу, түсіру, қабылдау, сақтау және беру, көліктің басқа да түрлерімен өзара іс-қимыл жасау мақсатында құрылған және жабдықталған, жер учаскесінде және ішкі су жолдары акваториясында орналасқан құрылыстар кешені;

      35) өндірістік жүк тиеу кешендері – шаңдағыш жүктерді тиеуге, түсіруге, қабылдауға, сақтауға және беруге, қайта өңдеуге арналған құрылыстар кешені;

      36) пестицидтер – зиянды организмдермен күресу үшін қолданылатын химиялық заттар. Пестицидтер мынадай: арамшөптерді жоятын гербицидтер, зиянкес-насекомдарды жоятын инсектицидтер, патогенді саңырауқұлақтарды жоятын фунгицидтер, жылы қанды зиянды жануарларды жоятын зооцидтер және басқа да зиянды организмдермен күресу үшін қолданылатын химиялық заттар сияқты заттардың топтарын біріктіреді;

      37) порциялау – шикізаттың, жартылай фабрикаттардың және дайын тамақ өнімдерінің, оның ішінде алкогольсіз және алкогольді сусындардың массасы және (немесе) көлемі және (немесе) саны бойынша бөлу;

      38) салқындатқыш элемент – ішіне су толтырылған, тұмшаланып жабылған ыдыстағы салқындататын элемент, ол пайдалану алдында мұздатылады және контейнерде температураны 0 градус Цельсийден плюс (бұдан әрі – плюс) 8 градус Цельсийге (бұдан әрі – 0С) дейінгі шекте ұстап тұрады;

      39) санитариялық арнайы киім (бұдан әрі – санитариялық киім) – шикізатты, қосымша материалдарды және дайын тағам өнімдерін механикалық бөлшектермен, микроорганизмдермен және басқа да ластанудан қорғауға арналған, тамақ өнімдері өндірісінде қолданылатын персоналдың қорғаныш киімінің жиынтығы (бас киім немесе шашқа арналған тор, күртеше шалбарымен немесе халат (бір рет немесе бірнеше рет қолданылатын), бетке арналған қорғаныш маска, сақалға (мұртқа) арналған тор, алжапқыш, аяқ киім, қолғап (бір рет немесе бірнеше рет қолданылатын);

      40) санитариялық-карантиндік тұйық – карантиндік немесе аса қауіпті инфекциялық аурумен ауыратын науқаспен байланыста болған жолаушылар бар вагонды оқшаулауға және қоюға арналған теміржол төсеміндегі учаске;

      41) теміржол вокзалы – тұрғындарға багажды, жүк-багажды теміржол көлігімен тасымалдау және қабылдау-беру бойынша қызмет көрсетуге арналған ғимараттар, құрылыстар (жолаушы платформаларын және вокзал өтпелерін қоса алғанда) және басқа да мүлік түрлерінің кешені;

      42) теңіз порты – Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен берілген жер учаскелерінде орналасқан, кемелерге, жолаушыларға, багажға қызмет көрсетуге және жүктермен жасалатын операцияларды жүзеге асыруға, сондай-ақ теңіз көлігі қызметінің өзге де мақсаттарына арналған құрылыстар кешені. ";

      43) тиеу алаңы – әуе кемелеріне пестицидтер тиеу алаңы.";

      10-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "10. Көлік объектілерінде Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2023 жылғы 20 ақпандағы № 26 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 31934 болып тіркелген) бекітілген "Су көздеріне, шаруашылық-ауыз су мақсаты үшін су жинау орындарына, шаруашылық-ауыз сумен жабдықтауға және суды мәдени-тұрмыстық пайдалану орындарына және су объектілерінің қауіпсіздігіне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар" санитариялық қағидаларының талаптарына сәйкес келетін шаруашылық-ауыз сумен жабдықтауға арналған салқын және ыстық су пайдаланылады.";

      мынадай мазмұндағы 20-1, 20-2- тармақтармен толықтырылсын:

      "20-1. Метрополитендердің желілік пункттері люминесцентті жарықтандырумен жабдықталады.

      20-2. Туннельдегі жолға күрделі және ағымдық жөндеу жүргізу кезінде шектеулі учаскеде кемінде 50 лк қосымша жергілікті жарықтандыруды қолдану көзделеді.

      Туннельдерде, құрылғылар мен механизмдер орналасқан жерлерде қосымша (кемінде 50 лк) жергілікті жарықтандыру қолданылады.";

      мынадай мазмұндағы 54-1-тармақпен толықтырылсын:

      "54-1. Негізгі жұмыс орындарында жасанды жарықтандыру көзбен көру жұмыстарының сипатына байланысты:

      1) дәлдігі аз жұмыс үшін (слесарь-жөндеушілер, слесарь-сантехниктер, аккумуляторшылар, ұсталар) – 100-ден 200 лк-ге дейін;

      2) дәлдігі орташа жұмыс үшін (ағаш ұстасы-жонушылар, ағаш ұсталары, фрезеровщиктер, бақылау-өлшеу құрылғыларының слесарьлары, радиомеханиктер) – 150-ден 300 лк-ге дейін құрайды.";

      10-параграфтың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "10-параграф. Теміржол вокзалдарын, метрополитен станцияларын, жолаушылар ғимараттарын күтіп-ұстауға және пайдалануға қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар";

      95-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "95. Жолаушылардың күту залдары жолаушыларға қызмет көрсету үй-жайларымен, вокзал маңы алаңымен, метрополитен станциясымен және перронмен байланысатын жерүсті қабаттарында және (метрополитеннің) жерасты қабаттарында орналастырылады.";

      101-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "101. Теміржол вокзалының, метрополитен станциясының перрондарына, платформаларына қоқыстан күн сайын және толуына байланысты тазартылатын қоқыссалғыштар орнатылады.".

      3. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Санитариялық-эпидемиологиялық бақылау комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау вице-министріне жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрі
А. Альназарова

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Қаржы министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Көлік министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Өнеркәсіп және құрылыс министірлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Энергетика министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ішкі істер министрлігі

"О внесении изменений и дополнений в приказы Министра здравоохранения Республики Казахстан от 11 января 2021 года № ҚР ДСМ – 5 "Об утверждении Санитарных правил "Санитарно-эпидемиологические требования к транспортным средствам для перевозки пассажиров и грузов", от 23 сентября 2021 года № ҚР ДСМ – 98 "Об утверждении Санитарных правил "Санитарно-эпидемиологические требования к объектам по обслуживанию транспортных средств и пассажиров"

Приказ Министра здравоохранения Республики Казахстан от 2 июля 2024 года № 50. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 5 июля 2024 года № 34702

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра здравоохранения Республики Казахстан от 11 января 2021 года № ҚР ДСМ-5 "Об утверждении Санитарных правил "Санитарно-эпидемиологические требования к транспортным средствам для перевозки пассажиров и грузов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 22066) следующие изменения и дополнения:

      в Санитарных правилах "Санитарно-эпидемиологические требования к транспортным средствам для перевозки пассажиров и грузов" утвержденных указанным приказом:

      пункт 6 изложить в следующей редакции:

      "6. Эксплуатация транспортных средств допускается при наличии санитарно-эпидемиологического заключения о соответствии объекта высокой эпидемической значимости нормативным правовым актам в сфере санитарно-эпидемиологического благополучия населения в соответствии со статьями 19 и 20 Кодекса Республики Казахстан "О здоровье народа и системе здравоохранения" (далее – Кодекс).";

      дополнить пунктом 47-1 следующего содержания:

      "47-1. Электроотопительные и электроосветительные приборы в пассажирских вагонах метрополитена очищаются от пыли и грязи по мере загрязнения.";

      дополнить пунктом 60-1 следующего содержания:

      "60-1. Допустимые уровни освещенности на расстоянии 0,7 метров (далее – м) от стенки вагона на высоте 0,5 м от поверхности дивана пассажирского вагона метрополитена - не менее 150 лк (при освещении лампами накаливания - не менее 75 лк).";

      дополнить пунктом 72-1 следующего содержания:

      "72-1. Санитарное состояние подвижного состава перед выходом его на линию проверяется бригадиром мойщиков-уборщиков подвижного состава, мастером (бригадиром) участка, на котором проводилось техническое обслуживание и ремонт подвижного состава, с отметкой о проведенной уборке

      в произвольном журнале санитарного состояния подвижного состава.";

      дополнить пунктом 77-1 следующего содержания:

      "77-1. Допустимые параметры микроклимата в салонах вагонов метрополитена (при естественной вентиляции):

      1) в теплый период года температура воздуха допустимо выше температуры окружающего воздуха не более чем на 3°C, относительная влажность воздуха и скорость движения воздуха не нормируются;

      2) в холодный период года температура воздуха - 16°C (+ - 2°C), разница температур по высоте – не более 5°C, разница температур воздуха и ограждений – не более 5°C, температура пола – не менее 5°С, относительная влажность воздуха – от 30 до 70 %, скорость движения воздуха – не более 0,4 м/сек.";

      пункт 78 изложить в следующей редакции:

      "78. Уровень шума в купе пассажирских вагонов допускается не выше 65 децибел (далее – дБа), тамбурах – 68 дБа, межвагонных переходах – 80 дБа, в салоне МВПС не выше 75 дБа, в вагоне метрополитена при движении в тоннелях – не более 70 дБа.";

      дополнить пунктом 82-1 следующего содержания:

      "82-1. Пассажирский вагон метрополитена оборудуется системами и устройствами, обеспечивающими:

      1) функционирование поездной радиосвязи и оповещения;

      2) сигнализацию контроля закрытия дверей;

      3) регистрацию параметров движения и работы систем управления, контроля, безопасности;

      4) принудительную аварийную вентиляцию пассажирских вагонов метрополитена;

      5) световую и тональную сигнализацию предупреждения о начале закрытия дверей;

      6) поддержание микроклимата в кабине управления и в пассажирских салонах.";

      пункты 245, 246 изложить в следующей редакции:

      "245. Температура воздуха в салоне (кабине) в холодный период при перевозке пассажиров, поддерживается не ниже +14ºС, при относительной влажности 70-75 %, в летнее время не выше +22 ºС (+2).

      246. Для районов с высокой влажностью наружного воздуха и при применении воздухоохладителей допускается повышение относительной влажности в салоне автобуса на 10%. В салонах с принудительной вентиляцией и с установками кондиционирования воздуха система вентиляции работает непрерывно в автоматическом режиме в зависимости от температуры воздуха в автобусе.";

      2. Внести в приказ Министра здравоохранения Республики Казахстан от 23 сентября 2021 года № ҚР ДСМ-98 "Об утверждении Санитарных правил "Санитарно-эпидемиологические требования к объектам по обслуживанию транспортных средств и пассажиров", (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 24530) следующие изменения и дополнения:

      в Санитарных правилах "Санитарно-эпидемиологические требования к объектам по обслуживанию транспортных средств и пассажиров", утвержденных приложением 1 к указанному приказу:

      пункт 2 изложить в следующей редакции:

      "2. В настоящих Санитарных правилах использованы следующие термины и определения:

      1) авиационная техническая база (далее – АТБ) – комплекс сооружений, механических и иных средств, предназначенных для выполнения комплекса работ по техническому обслуживанию, текущему ремонту, доработкам конструкции, технологического оборудования и оснастки воздушных судов, по сбору и расшифровке полетной информации;

      2) авиационно-химические работы (далее – АХР) – работы, выполняемые гражданской авиацией с применением пестицидов и удобрений в сельском хозяйстве на участках сельскохозяйственных, лесных и другие угодий;

      3) автотранспортное предприятие – юридическое лицо, занятое деятельностью по перевозке автомобильным транспортом грузов, пассажиров, багажа, хранению, техническому обслуживанию и ремонту автотранспортных средств, действующее в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      4) автозаправочная станция – технологический комплекс сооружений, оснащенный оборудованием, обеспечивающий хранение и розничную реализацию нефтепродуктов;

      5) автогазозаправочная станция – технологический комплекс сооружений, оснащенный оборудованием, обеспечивающий хранение и розничную реализацию сжиженного газа;

      6) станция (мастерская) технического обслуживания и ремонта автомобильных транспортных средств – комплекс сооружений, предназначенный для технического обслуживания и ремонта автомобильных транспортных средств;

      7) автовокзал – комплекс сооружений, предназначенный для обслуживания пассажиров и водителей автобусов, пассажиропоток которого составляет более пятисот человек в сутки, и включающий в себя: капитальное здание с залом ожидания вместимостью свыше семидесяти пяти человек и билетными кассами, пункты медицинского освидетельствования водителей и оказания первичной медико-санитарной помощи, камеры хранения, перрон для посадки и высадки пассажиров, площадку для стоянки автобусов, посты для осмотра автобусов, диспетчерские пункты и комнату матери и ребенка;

      8) автостанция – комплекс сооружений, предназначенный для обслуживания пассажиров и водителей автобусов, пассажиропоток которого составляет менее пятисот человек в сутки, и включающий в себя: капитальное здание с залом ожидания вместимостью до семидесяти пяти человек и билетными кассами, камеры хранения, перрон для посадки и высадки пассажиров, площадку для стоянки автобусов, диспетчерские пункты, расположенный на территории не менее двух с половиной тысяч квадратных метров;

      9) ангар – сооружение для хранения, технического обслуживания и ремонта транспортных средств;

      10) аэропорт – комплекс сооружений, предназначенный для приема и отправки воздушных судов, обслуживания воздушных перевозок и имеющий для этих целей аэродром, аэровокзал, другие сооружения, а также необходимое оборудование;

      11) аэродром сельскохозяйственный – аэродром, предназначенный для обеспечения полетов воздушных судов гражданской авиации выполняющих авиационно-химические работы;

      12) аэровокзал – комплекс зданий и сооружений, предназначенный для обслуживания пассажиров воздушного транспорта в аэропортах;

      13) бластчиллер – аппарат интенсивного охлаждения, обеспечивающий заморозку продукта;

      14) бортовое питание – питание, предназначенное для авиапассажиров и экипажей воздушных судов, реализуемое на борту воздушного судна в течение полета;

      15) объект бортового питания – объект общественного питания по производству, переработке, реализации и организации бортового питания;

      16) рацион бортового питания – набор пищевых продуктов, предназначенный для питания одного человека на борту воздушного транспорта;

      17) вагонное и локомотивное депо, локомотивно-ремонтный и вагонно-ремонтный заводы – комплекс производственных сооружений, железнодорожных путей, предназначенный для выполнения планового и капитального ремонта вагонов, локомотивов, ремонта и укомплектования вагонных, локомотивных узлов и деталей;

      18) сервировочное отделение – участок на объекте бортового питания, предназначенный для комплектования и сервировки бортового питания;

      19) дегазационная площадка – площадка для очистки от пестицидов и дегазации воздушных судов после выполнения авиационно-химических работ;

      20) дефростер – оборудование, предназначенное для размораживания продуктов;

      21) диспетчерский центр (пункт) – здание (помещение) для размещения рабочих мест диспетчеров с необходимым оборудованием;

      22) диспетчеры – операторы центра (пункта) оперативного контроля и управления движением транспортных средств;

      23) комплексный пункт подготовки крытых вагонов – объект, предназначенный для очистки, промывки и дезинфекционной обработки крытых вагонов после перевозки продовольственных, хозяйственных, сильнодействующих химических веществ и сыпучих опасных грузов;

      24) пункты технического обслуживания, текущего ремонта и экипировки пассажирских вагонов – подразделения железнодорожного транспорта, обеспечивающие контроль исправности, текущий ремонт пассажирских вагонов, проведение осмотра, текущего безотцепочного ремонта и подготовки к перевозкам и экипировке подвижного состава;

      25) путевая машинная станция – структурное подразделение железнодорожного транспорта, предназначенное для осуществления среднего и капитального ремонта пути;

      26) дистанция пути – структурное подразделение железнодорожного транспорта, осуществляющее текущее содержание, ремонтные и восстановительные работы на железнодорожных путях;

      27) пассажирское здание – комплекс помещений, сооружений (включая пассажирские платформы и вокзальные переходы) и других видов имущества, предназначенный для оказания населению услуг по перевозке железнодорожным транспортом;

      28) рабочая зона – пространство высотой до двух метров (далее – м) над уровнем пола или площадки, в котором находятся постоянные или временные рабочие места;

      29) восстановительный поезд – поезд, предназначенный для ликвидации последствий сходов с рельсов и столкновений подвижного состава, а также оказания помощи при стихийных бедствиях;

      30) касалетка – потребительская упаковка (закрывающиеся посуда, контейнер), предназначенная для контакта с пищевой продукцией, изготовленная из материалов, соответствующих требованиям, предъявляемым к материалам, контактирующим с пищевой продукцией (в том числе из алюминиевой фольги, полимерная, стеклянная, фарфоровая), используемая для организации питания (в том числе бортового питания) в соответствии с маркировкой по ее применению для контакта с пищевой продукцией;

      31) транспорт – это зарегистрированный на территории Республики Казахстан железнодорожный, автомобильный, морской, внутренний водный, воздушный транспорт;

      32) объект по обслуживанию транспортных средств (воздушный, железнодорожный, водный, автомобильный) и пассажиров (далее – объект транспорта) – сооружение или комплекс сооружений недвижимого имущества транспорта, предназначенный для технического обслуживания, ремонта, мойки и оснащения транспортных средств, а также обслуживания пассажиров, багажа, грузобагажа, грузов и почтовых отправлений;

      33) метрополитен – вид городского рельсового транспорта, осуществляющего регулярные социально значимые перевозки пассажиров и багажа по путям, изолированным (отделенным, не имеющим одноуровневых пересечений) от линий иных видов транспорта и прохода пешеходов к ним;

      34) речной порт – комплекс сооружений, расположенных на земельном участке и акватории внутренних водных путей, обустроенных и оборудованных в целях обслуживания пассажиров и судов, погрузки, выгрузки, приема, хранения и выдачи грузов, взаимодействия с другими видами транспорта;

      35) производственные перегрузочные комплексы – комплекс сооружений, предназначенный для погрузки, выгрузки, приема, хранения и выдачи, переработки пылящих грузов;

      36) пестициды – химические вещества, используемые для борьбы с вредными организмами. Пестициды объединяют следующие группы таких веществ: гербициды, уничтожающие сорняки, инсектициды, уничтожающие насекомых-вредителей, фунгициды, уничтожающие патогенные грибы, зооциды, уничтожающие вредных теплокровных животных и другие химические вещества, используемые для борьбы с вредными организмами;

      37) порционирование – деление по массе и (или) объему, и (или) количеству сырья, полуфабрикатов и готовой пищевой продукции, в том числе безалкогольных и алкогольных напитков;

      38) хладоэлемент – холодильный элемент в герметично закрытой емкости, заполненной водой, которая замораживается перед использованием и служит для поддержания температуры в контейнере в пределах от 0 градусов Цельсия до плюс (далее – +) 8 градусов Цельсия (далее – о С);

      39) санитарная специальная одежда (далее – санитарная одежда) – комплект защитной одежды персонала (головной убор или сетка для волос, куртка с брюками или халат (одноразовый или многоразовый), маска защитная для лица, используемая в производстве пищевой продукции, сетка для бороды (усов); фартук, обувь; перчатки (одноразовые или многоразовые)), предназначенный для защиты сырья, вспомогательных материалов и готовой пищевой продукции от загрязнения механическими частицами, микроорганизмами и других загрязнений;

      40) санитарно-карантинный тупик – участок железнодорожного полотна, предназначенный для изоляции и отстоя вагона с пассажирами, контактировавшими с больным карантинным или особо опасным инфекционным заболеванием;

      41) железнодорожный вокзал – комплекс зданий, сооружений (включая пассажирские платформы и вокзальные переходы) и других видов имущества, предназначенный для оказания населению услуг по перевозке железнодорожным транспортом и приему-выдаче багажа, грузобагажа;

      42) морской порт – комплекс сооружений, расположенных на предоставленных в установленном законодательством Республики Казахстан порядке земельных участках, предназначенных для обслуживания судов, пассажиров, багажа и осуществления операций с грузами, а также для иных целей деятельности морского транспорта;

      43) загрузочная площадка – площадка для загрузки воздушных судов пестицидами.";

      пункт 10 изложить в следующей редакции:

      "10. На объектах транспорта используется холодная и горячая вода для хозяйственно-питьевых водоснабжений, соответствующая требованиям Санитарных правил "Санитарно-эпидемиологические требования к водоисточникам, местам водозабора для хозяйственно-питьевых целей, хозяйственно-питьевому водоснабжению и местам культурно-бытового водопользования и безопасности водных объектов" утвержденных приказом Министра здравоохранения Республики Казахстан от 20 февраля 2023 года № 26 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 31934).";

      дополнить пунктами 20-1, 20-2 следующего содержания:

      "20-1. Линейные пункты метрополитенов оборудуются люминесцентным освещением.

      20-2. При проведении капитального и текущего ремонта пути в туннеле на ограниченном участке предусматривается применение дополнительного местного освещения не менее 50 лк.

      В туннелях, в местах расположения устройств и механизмов применяется дополнительное местное освещение (не менее 50 лк).";

      дополнить пунктом 54-1 следующего содержания:

      "54-1. Искусственная освещенность на основных рабочих местах в зависимости от характера зрительных работ, составляет:

      1) для работ малой точности (слесари-ремонтники, слесари-сантехники, аккумуляторщики, кузнецы) – от 100 до 200 лк;

      2) для работ средней точности (токари-расточники, токари, фрезеровщики, слесари контрольно-измерительных приборов, радиомеханики) от 150 до 300 лк.";

      заголовок параграфа 10 изложить в следующей редакции:

      "Параграф 10. Санитарно-эпидемиологические требования к содержанию и эксплуатации железнодорожных вокзалов, станций метрополитена, пассажирских зданий";

      пункт 95 изложить в следующей редакции:

      "95. Залы ожидания пассажиров размещаются в надземных этажах и в подземных этажах (метрополитена), сообщающихся с помещениями по обслуживанию пассажиров, привокзальной площадью, станцией метрополитена и перроном.";

      пункт 101 изложить в следующей редакции:

      "101. На перронах, платформах железнодорожного вокзала, станции метрополитена устанавливаются урны, которые очищаются от мусора ежедневно и по мере заполнения.".

      3. Комитету санитарно-эпидемиологического контроля Министерства здравоохранения Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства здравоохранения Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Юридический департамент Министерства здравоохранения Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра здравоохранения Республики Казахстан.

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр здравоохранения
Республики Казахстан
А. Альназарова

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство финансов
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство транспорта
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство промышленности и строительства
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство энергетики
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство внутренних дел
Республики Казахстан